Acties:
  • +4Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Caayn schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 08:32:
[...]
De grote insiders van vroeger zoals wij ze van pre-meltdown Neogaf kenden
Wel dat verklaart veel, Neogaf was EXTREEM pro-sony, tot het punt dat je een ban kreeg als je negatieve berichtgeving over sony durfde posten, terwijl het pro-sony kamp letterlijk memes aan het spammen was in het PS3 tijdperk.

En al die zelfverklaarde "insiders" daar ook. 99% speculatie/gokken, en dan blijkt er eens eentje correct te zijn....tot hij de volgende keer ook vol bullshit blijkt te zitten en men maar op zoek gaat maar de volgende messias. Vreemde plaats.

[Voor 33% gewijzigd door boe2 op 24-03-2020 09:31]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +4Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 23 maart 2020 @ 21:10:
xCloud info mbt touch controls, api’s en meer. Echt mooi om te zien hoe Microsoft die touch controls implementeert. Bij gebrek aan een dedicated xCloud topic maar hier dus.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hele video hier:

[YouTube: Building a Best-in-Class Game Streaming Experience on Project xCloud | Game Stack Live]
Ben me wat in xcloud aan het inlezen, zal wel een topic aanmaken vandaag :)

Tadaa: [Project xCloud] Ervaringen en Discussie

[Voor 4% gewijzigd door Wom op 24-03-2020 13:57]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-05 11:52
bram1984 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 07:03:
[...]
Dealer - gaming.. Heel objectief ook. Moet je even op ResetEra posten, dan krijg je een mooie mod edit. Die gast schijnt Misterxmedia niveau te zijn. Dan weet je wel genoeg.
Als het toch allemaal lariekoek en apekool is, zal het toch niet moeilijk zijn om te weerleggen wat hij zegt? Dus ipv te zeggen dat die persoon subjectief is, leg eerder uit waarom hij fout zit.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 12:10
X-Fighter schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 09:53:
[...]

Als het toch allemaal lariekoek en apekool is, zal het toch niet moeilijk zijn om te weerleggen wat hij zegt? Dus ipv te zeggen dat die persoon subjectief is, leg eerder uit waarom hij fout zit.
Niet om het 1 of ander, maar ik heb hem wel eens in vids horen verkondigen dat series x 25TFlops zou krijgen en dat dan naast de leaks van 9TFlops (ps5) ging leggen.

Het fanboygehalte is hoog bij deze vent haha :+

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
[...]

Ik heb persoonlijk betere dingen te doen dan dit soort filmpjes bekijken (had hem eerder al langs zien komen). Maar als ik de reacties mag geloven:

Hij beweert dat devs nooit gebruik zullen maken van maximale SSD snelheden (speculatie, nergens op gebaseerd) omdat devs voor de "lowest common denominator" zullen programmeren. Hij vergeet echter dat dit niet de Series X is, maar PC's met een HDD. Dus ook de Series X heeft dit "probleem". Wat ik eerder al aanhaalde: uiteindelijk moeten we van HDD's afstappen. GPU, CPU en memory requirements worden ook steeds hoger. Ik zie niet in waarom dat voor storage niet kan en gaat gebeuren. Storage is meer dan opslag en laden alleen. Ik heb verder geen idee wat dat uiteindelijk gaat betekenen buiten laadtijden om. Ik kan me goed voorstellen dat third parties er geen of nauwelijks gebruik van zullen maken, maar de tijd zal dit uit moeten wijzen.

Wat ik wel weet is dat Sony's first party studio's in principe de enige studio's zijn die volle bak voor deze SSD's kunnen ontwikkelen zonder rekening te houden met andere platformen. 'Maar Death Stranding' en Horizon Zero Dawn komen toch ook naar PC?'. Klopt en dat zijn games gebouwd voor een HDD. De eerst volgende grote PS5 exclusive zal denk ik op zijn vroegst 2021/2022 het licht zien en daarvan verwacht ik gewoon dat deze gebruik zullen maken van de potentie van die SSD. Als die dan nog eens 1 of 2 jaar later eventueel een PC port krijgen, dan kun je er vanuit gaan dat die SSD gewoon noodzakelijk is om de game fatsoenlijk te draaien, net zoals je nu ziet bij Star Citizen. Dus ik hoop vooral ook dat Xbox Game Studios niet te lang aan PC storage als baseline vasthoudt, zodat de gehele industrie dat duwtje krijgt om definitief afscheid te nemen van HDD's. De tijd zal het leren.

Acties:
  • +2Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 10:31:
[...]
Dus ik hoop vooral ook dat Xbox Game Studios niet te lang aan PC storage als baseline vasthoudt, zodat de gehele industrie dat duwtje krijgt om definitief afscheid te nemen van HDD's. De tijd zal het leren.
Inderdaad, zoals het vroeger verplicht werd een 3D kaart te hebben, mag dit inmiddels ook een harde eis worden.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Finraziel schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 07:49:
[...]

Nou zit ik helemaal niet zo in die geruchten wereld dus misschien heb ik de verkeerde indruk, maar was ResetEra niet ook heel erg pro PlayStation?
Absoluut. Daar staan ze vooraan om iets dergelijks te ontkrachten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +6Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:16
Ik ga het wel zien met die SSD's, je kan er 40 ideetjes over los laten, alleen praktijk zal laten zien wat ze er mee kunnen. Mijn GTAO, anthem, RDR, division, of welke andere online game heeft 90% van de tijd 0,0 schijf activiteit, is puur netwerk waarop je zit te wachten. Verplichte introschermen, paar random verplichte cutscenes en animaties, gooi je snelheidwinst maar uit het raam.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:25
Moeten er nog steeds batterijen in de xbox one x controller? Of is de controller hetzelfde als nu....

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-05 11:52
Amaze86 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 11:49:
Moeten er nog steeds batterijen in de xbox one x controller? Of is de controller hetzelfde als nu....
De controller zelf is lichtjes veranderd, maar ze werken nog steeds met AA batterijen. Denk dat de meeste Xbox gamers dit ook prefereren. Ik toch althans.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:31
Amaze86 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 11:49:
De controller die met de XSX mee komt zal net als de huidige controllers twee AA batterijen, een battery pack of een USB kabel vereisen. De Elite V2 controller is momenteel de enige Xbox One controller die een ingebouwde accu heeft. Stiekem hoop ik dat de Elite V3 weer teruggaat naar AA batterijen/battery pack }:O

Zelf vind ik het een grootpluspunt dat de controllers op AA batterijen werken, dan weet ik zeker dat ze over X jaar nog steeds draadloos functioneren.

Elite V2 en de XSX controller maken wel gebruik van USB-C :)

[Voor 6% gewijzigd door Caayn op 24-03-2020 11:55]

20 * 370wp @ SE7K

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:25
Aha ok,heb nog een battery pack.top

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
[...]

Precies. Ik zou kijk en lees eens bij DF. Wordt gewoon objectief naar dingen gekeken. Lees de verhalen van Alex Battaglia bijvoorbeeld maar eens.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:16
harrytasker schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 11:00:
[...]

Precies. Ik zou kijk en lees eens bij DF. Wordt gewoon objectief naar dingen gekeken. Lees de verhalen van Alex Battaglia bijvoorbeeld maar eens.
Maar daarmee weerleg je geen lariekoek, dat is het hele probleem.

Werking van, gebruik van, consequenties van of voor- nadelen van bepaalde keuzes voor beide consoles zijn nog helemaal niet toegelicht, niet gebruikt of nog niet zichtbaar, kan je helemaal los op gaan om de leukste en exotische dingen te bedenken die ook een DF niet kan weerleggen. Je kan aannames doen, of baseren op bestaande systemen, neemt nog steeds niet weg dat je compleet los kan gaan met onzin te verklaren over 1 van de 2 systemen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 15:43:
[...]

Ach ja, die mensen zullen ook beweren dat 1+1 niet gelijk is aan 2.
Wel benieuwd wanneer er een volgende lading aan info komt. Qua games moeten we denk ik wel wachten tot de juni / “E3”.

Gamertag: VAS taijyn

• Anoniem: 298195
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 15:43:
[...]

Werking van, gebruik van, consequenties van of voor- nadelen van bepaalde keuzes voor beide consoles zijn nog helemaal niet toegelicht, niet gebruikt of nog niet zichtbaar, kan je helemaal los op gaan om de leukste en exotische dingen te bedenken die ook een DF niet kan weerleggen. Je kan aannames doen, of baseren op bestaande systemen, neemt nog steeds niet weg dat je compleet los kan gaan met onzin te verklaren over 1 van de 2 systemen.
Precies alleen mensen die op dit moment actief werken/developen met beide systemen kunnen er iets over zeggen. Het resultaat zal het uitwijzen maar ik verwacht geen grote verschillen tussen beide consoles kwa graphics.
harrytasker schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 16:48:
[...]

Dat is ook niet zo, voor kleine of grote waardes van 1 :+

Gamertag: FinrazielNL

• Caayn
harrytasker schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 16:48:
[...]

Wil jij wel eerst het te gebruiken getallenstelsel aangeven :P

20 * 370wp @ SE7K

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-03 19:19
Vandaag een Xbox One X gekocht, maar ik krijg maar geen 4K beeld met gamen. Heb alles ingesteld, de Xbox herkent de 4K TV ook. Ik heb een PHILIPS 55PUS6704/12. Beeldstijl heb ik ingesteld op game, en ook in de manual kon ik niks vinden of ik de console in HDMI port 1 2 of 3 moet doen. Weet iemand of ik misschien iets over het hoofd heb gezien of iemand die ook problemen had met het instellen van 4K?

• Caayn
GluonC schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 19:54:
Vandaag een Xbox One X gekocht, maar ik krijg maar geen 4K beeld met gamen. Heb alles ingesteld, de Xbox herkent de 4K TV ook. Ik heb een PHILIPS 55PUS6704/12. Beeldstijl heb ik ingesteld op game, en ook in de manual kon ik niks vinden of ik de console in HDMI port 1 2 of 3 moet doen. Weet iemand of ik misschien iets over het hoofd heb gezien of iemand die ook problemen had met het instellen van 4K?
Heb je de HDMI poort op je TV op "HDMI Ultra HD - Optimpaal" staan?

(Hoofdmenu) > Instellingen > Alle instellingen >Algemene instellingen > Inputsources (Invoerbronnen) > HDMI (port) (HDMI (poort))> HDMI Ultra HD

Dit is trouwens het topic voor de komende Xbox Series X, voor de huidige Xbox One modellen is er een ander topic: [XBO] Xbox One - Deel 7 ;)

20 * 370wp @ SE7K

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-03 19:19
Caayn schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 19:59:
[...]
Heb je de HDMI poort op je TV op "HDMI Ultra HD - Optimpaal" staan?

(Hoofdmenu) > Instellingen > Alle instellingen >Algemene instellingen > Inputsources (Invoerbronnen) > HDMI (port) (HDMI (poort))> HDMI Ultra HD

Dit is trouwens het topic voor de komende Xbox Series X, voor de huidige Xbox One modellen is er een ander topic: [XBO] Xbox One - Deel 7 ;)
Instellingen staan op optimaal ja.

Excuses, ik zal mijn vraag daar stellen.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

We gaan de console aan elkaar gelijk trekken qua topics en beleid. Daarom gaat dit topic nu dicht. Voor nieuws en discussie daaromtrent kun je terecht in [XSX] (ZT) Het aanloop naar release topic en voor speculatie in [XSX] Het pre-release kroeg topic.
Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee