Zeker, en ze waren ook 1 van de eerste met "vector"-video.
Sommige sites hoeven niet functioneel te zijn....maar alleen mooi.......of experimenteel ofzo.Op donderdag 09 augustus 2001 11:59 schreef B-Top het volgende:
Maar of het nou functioneel is?
'k had van onbetrouwbare bronnen (graasgast)Op donderdag 09 augustus 2001 13:42 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Hoelaat gaat die meeting zijn? Ongeveer?
Op vrijdag vanaf 6 uur? Ik kan pas rond half 7 uur in Eindhoven op het station zijn (dus direct vanuit m'n werk met Charlotte naar Eindhoven)... dan 3 kwartier reizen + kwartier naar dUSTY's home... dus rond 8 uur of half 9 daar... en dan willen ze EN gaan BBQen en ook nog eens gaan kartenOp donderdag 09 augustus 2001 13:46 schreef prototype het volgende:
[..]
'k had van onbetrouwbare bronnen (graasgast)gehoord dat je vanaf vrijdag @ 18:00 al bij dusty's kan zijn, om evt. te helpen oid. En ik denk op zaterdag tot in de late uurtjes
* McVirusS geeft Tom een klap achterop z'n hoofd.
Sukkel
...opletten....het is op ZATERDAG......vrijdag kan je komen als je wilt helpen ofzo.
Sukkel
Nee joh suffie: vrijdag begint de pre-party. Zaterdag is de main-event.Op donderdag 09 augustus 2001 13:56 schreef Tom het volgende:
[..]
Op vrijdag vanaf 6 uur? Ik kan pas rond half 7 uur in Eindhoven op het station zijn (dus direct vanuit m'n werk met Charlotte naar Eindhoven)... dan 3 kwartier reizen + kwartier naar dUSTY's home... dus rond 8 uur of half 9 daar... en dan willen ze EN gaan BBQen en ook nog eens gaan karten
owww ik vond het al zo vreemd, ging anders niet echt passen op 1 avondjeOp donderdag 09 augustus 2001 14:00 schreef McVirusS het volgende:
* McVirusS geeft Tom een klap achterop z'n hoofd.
Sukkel...opletten....het is op ZATERDAG......vrijdag kan je komen als je wilt helpen ofzo.
Verwijderd
Tom, je bent een suffieOp donderdag 09 augustus 2001 14:01 schreef Tom het volgende:
[..]
owww ik vond het al zo vreemd, ging anders niet echt passen op 1 avondje
Well, aangezien een deel al op vrijdag is, neem ik aan dat je gewoon elk moment op zaterdag kan binnen crashenOp donderdag 09 augustus 2001 14:04 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Maar hoelaat begint die meeting dan op zaterdag?
Verwijderd
OhOp donderdag 09 augustus 2001 14:05 schreef prototype het volgende:
[..]
Well, aangezien een deel al op vrijdag is, neem ik aan dat je gewoon elk moment op zaterdag kan binnen crashen
Ey Tom? Hoelaat gaan wij?
t'is nog maar 2 uurOp donderdag 09 augustus 2001 14:03 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Tom, je bent een suffieMIJN suffie
![]()
![]()
Verwijderd
En b-top wil wel weten waar hij slaapt, als pyrodaan de tent heeft laten af-fikken.
Hoe zit dat allemaal?
Waar slapen we?
Waar eten we?
Waar rekenen we af?
B.
Hoe zit dat allemaal?
Waar slapen we?
Waar eten we?
Waar rekenen we af?
B.
meestal op een stoelOp donderdag 09 augustus 2001 15:00 schreef B-Top het volgende:
En b-top wil wel weten waar hij slaapt, als pyrodaan de tent heeft laten af-fikken.
Hoe zit dat allemaal?
Dusty'sWaar slapen we?
@ Chez DustyWaar eten we?
je neemt je eigen poep meeWaar rekenen we af?
B.
Verwijderd
Is dat met kussen inbegrepen?[vraag]
Waar slapen we?
[antwoord]
Dusty's
Of moet je zelf nog even vanalles meenemen?
Verwijderd
neem maar niks mee. Dusty vertelde mij net dat hij 20 paar extra logeerbedden heeft, inclusief donzen dekbedden en kussens. dus dat zit wel okee.Op donderdag 09 augustus 2001 15:57 schreef Angelic het volgende:
[..]
Is dat met kussen inbegrepen?
Mag ik wel mn knuffel meenemen?Op donderdag 09 augustus 2001 16:49 schreef Lotte het volgende:
neem maar niks mee. Dusty vertelde mij net dat hij 20 paar extra logeerbedden heeft, inclusief donzen dekbedden en kussens. dus dat zit wel okee.
Verwijderd
/me = WAARSCHUWING! Het meebrengen van eigen knuffels is ten strengste verboden.Op donderdag 09 augustus 2001 16:54 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Mag ik wel mn knuffel meenemen?
Vervangings knuffels kunnen gehuurd worden bij Dusty.[/me]
de motivatie hierachter is natuurlijk de hygiene...ook het meebrengen van eigen kleding is niet toegestaan. Ter plaatse zullen gedesinfecteerde en padded overals/dwangbuizen te huur zijn.
does that mean no twister?Op donderdag 09 augustus 2001 21:25 schreef GraasGast het volgende:
de motivatie hierachter is natuurlijk de hygiene...ook het meebrengen van eigen kleding is niet toegestaan. Ter plaatse zullen gedesinfecteerde en padded overals/dwangbuizen te huur zijn.
dat ligt aan het model dwangbuis...rechterneus blauw is nog wel te doen, maar pink geel is erg ingewikkeld in die fysieke toestandOp donderdag 09 augustus 2001 21:44 schreef prototype het volgende:
[..]
does that mean no twister?![]()
maare, neemt er wel iemand een twister-set mee dan?
Verwijderd
Dat doet prototype natuurlijk heOp donderdag 09 augustus 2001 21:47 schreef GraasGast het volgende:
[..]
dat ligt aan het model dwangbuis...rechterneus blauw is nog wel te doen, maar middelste pink geel is erg ingewikkeld in die fysieke toestand
maare, neemt er wel iemand een twister-set mee dan?
MadNerd, wel doen he!Op donderdag 09 augustus 2001 21:49 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Dat doet prototype natuurlijk he
LOL, zal ik gewoon maar een twister set regelen dan?Op donderdag 09 augustus 2001 21:51 schreef GraasGast het volgende:
[..]
MadNerd, wel doen he!
Op verzoek van Dusty, wil iedereen wel legitimatie meenemen zodat ie de alcoholverstrekking er op aan kan passen
wh000t!!Op donderdag 09 augustus 2001 21:56 schreef prototype het volgende:
[..]
LOL, zal ik gewoon maar een twister set regelen dan?, * prototype heeft er nog 1 op zolder oid
hoe meer stempels & visums, hoe meer drank?Op donderdag 09 augustus 2001 22:04 schreef OzBoz het volgende:
Op verzoek van Dusty, wil iedereen wel legitimatie meenemen zodat ie de alcoholverstrekking er op aan kan passen
Verwijderd
Ehm.. ik ben 19 hoor.. geloof je me nietOp donderdag 09 augustus 2001 22:04 schreef OzBoz het volgende:
* prototype is 16
, geloof je me niet? als je een denise richards look-a-like zou zijn, dan zou ik het GRAAG willen bewijzen
, just check out my 'veteraan-twister-moves'
Verwijderd
Wat is de adres van Dusty? Jaz stuurt wel een paar drankjes naar jullie toe om lekker dronken te worden
Op donderdag 09 augustus 2001 22:41 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Ehm.. ik ben 19 hoor.. geloof je me niet![]()
Is het pasje van de disco van m`n vorige camping ook goed?Op donderdag 09 augustus 2001 22:04 schreef OzBoz het volgende:
& meer quotesOp donderdag 09 augustus 2001 15:57 schreef Angelic het volgende:
Is dat met kussen inbegrepen?
->
Goh heb weer veel gezegd.
Ik zorg voor vocht. Men kan blijven slapen. Als men kussens wilt kan ik wel wat bakstenen in wat slopen doen.
voor de minderjarigen hebben we de kinder koelkast. Ik ga ervan uit dat ze niet in de alcohol koelkast iets pakken of van iemand anders de alcohol gaan ontvreemden
Elke kip die dronken naar huis wilt, achter het stuur, sla ik neer zodat die pas wakker wordt als ie nuchter is.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Verwijderd
Volgens mij kan ik dan opgepakt worden voor een potje twister met jouOp donderdag 09 augustus 2001 22:56 schreef prototype het volgende:
[me=28900]is 16, geloof je me niet?
That's the spirit.. ik wil eigenlijk retour 's avonds.. met de trein dat is.. beetje te doen vanaf je huisje naar Breda-CS?Op vrijdag 10 augustus 2001 10:01 schreef dusty het volgende:
[..]
Elke kip die dronken naar huis wilt, achter het stuur, sla ik neer zodat die pas wakker wordt als ie nuchter is.
Ozboz:
Naar Breda:
Naar Deventer:
Naar Breda:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Van Deventer naar Breda zaterdag 1 september 2001, aankomst 13:00 uur. Netkaart: nee Vertrek 09:44 10:14 10:44 11:14 11:44 Aankomst 11:42 12:12 12:42 13:12 13:42 Reistijd 1:58 1:58 1:58 1:58 1:58 Overstappen 0 0 0 0 0 |
Naar Deventer:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Van Breda naar Deventer zaterdag 1 september 2001, aankomst 0:00 uur. (nacht van vrijdag op zaterdag) Netkaart: nee Vertrek 20:51- 21:22- 21:51- 22:22- Aankomst1 22:47- 23:17- 23:47- 00:17 Reistijd 1:56 1:55 1:56 1:55 Overstappen 0 0 0 0 1 Er is geen latere verbinding |
Verwijderd
/me ziet uit naar een potje twister tegen proto, met z'n telescopische-inspector-gadget-armen-en-benen maakt hij waarschijnlijk geen schijn van kansOp donderdag 09 augustus 2001 22:56 schreef prototype het volgende:
just check out my 'veteraan-twister-moves'
muhahaa zegt * GraasGast met lange armen en benen en een portie lenigheidOp vrijdag 10 augustus 2001 13:06 schreef PyroDaan het volgende:
[..]
/me ziet uit naar een potje twister tegen proto, met z'n telescopische-inspector-gadget-armen-en-benen maakt hij waarschijnlijk geen schijn van kans
Ach jongens (en meiden niet te vergeten), dat twister win ik toch...
* Renegade rood, linkerwiel groen, en daarna sta ik over het hele speelveld heen
* Renegade rood, linkerwiel groen, en daarna sta ik over het hele speelveld heen
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik kan niet komen ivm. vervoer...
Dan ben je -net- geen 18, maar zit je wel in zweefvliegtuigen, maar mag je niet 150 km (ofzo) rijden... vage wereld leven we in
Mja, next time better.
Dan ben je -net- geen 18, maar zit je wel in zweefvliegtuigen, maar mag je niet 150 km (ofzo) rijden... vage wereld leven we in

Mja, next time better.
Hallo zeg, was dur mis met de trein...?Op vrijdag 10 augustus 2001 16:55 schreef Blue-eagle het volgende:
Ik kan niet komen ivm. vervoer...
Mja, next time better.
Verwijderd
uhmmm.. nee te makkelijk.Op vrijdag 10 augustus 2001 17:50 schreef OzBoz het volgende:
Hallo zeg, was dur mis met de trein...?
Nee hoor die van PO zijn voldoendeOp vrijdag 10 augustus 2001 19:04 schreef PyroDaan het volgende:
moeten we allemaal onze foto posten ofzow?
Verwijderd
die staan op op de forum van SiteChecks...Op vrijdag 10 augustus 2001 19:16 schreef cutter het volgende:
[..]
Nee hoor die van PO zijn voldoende
.......Opeens word het daar zo druk en begint iedereen te registeren.....
Nou als eerst: het is de NS. Als 2e zijn de kosten me teveel.Op vrijdag 10 augustus 2001 17:50 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Hallo zeg, was dur mis met de trein...?
Ik wacht wel op een meeting die iets meer in de buurt is, of tot ik eindelijk een rijbewijs heb
Verwijderd
Op vrijdag 10 augustus 2001 20:15 schreef Blue-eagle het volgende:
... Als 2e zijn de kosten me teveel.
Heeft op deze manier natuurlijk geen zin te pronken met een werkgeverWerkgever: Pepper Interactive
Op vrijdag 10 augustus 2001 20:15 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Nou als eerst: het is de NS. Als 2e zijn de kosten me teveel.
Ik wacht wel op een meeting die iets meer in de buurt is, of tot ik eindelijk een rijbewijs heb

Verwijderd
Mijn foto? Dit ben ikOp vrijdag 10 augustus 2001 19:16 schreef cutter het volgende:
[..]
Nee hoor die van PO zijn voldoende

Maar mijn dochter post meestal onder mijn account alhoewel ze nog niet zo goed kan typen..

Hehe dacht je dat die van mij waren..? Ben ik niet hoorOp vrijdag 10 augustus 2001 19:34 schreef raymanontweakers het volgende:
[..]
die staan op op de forum van SiteChecks...
.......Opeens word het daar zo druk en begint iedereen te registeren.....
Die foto's had ik online gevonden..
die foto is toch al een jaar oud?Op vrijdag 10 augustus 2001 23:22 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Mijn foto? Dit ben ik![]()
[afbeelding]
Maar mijn dochter post meestal onder mijn account alhoewel ze nog niet zo goed kan typen..
[afbeelding]
[..]
Hehe dacht je dat die van mij waren..? Ben ik niet hoor..
Die foto's had ik online gevonden..Op een of andere site.. al lang geleden..
Verwijderd
Ja ik weet het.. maar het is de recenste foto die ik van mezelf online heb..Op vrijdag 10 augustus 2001 23:26 schreef Tom het volgende:
[..]
die foto is toch al een jaar oud?
ai, daar gaan doden vallen tijdens Twister-spelletjes...Op vrijdag 10 augustus 2001 23:22 lichtte Pacific_Ocean een tipje van de sluier ronds Tom's sexuele voorkeur op:
[..]
arme prototype, graasgast, het laatste dat zij zullen horen: "rechterhand blauw [..doffe plop..]"
daar niet van (echt hoor
ik ben slechts anderhalf weekje in nederland en heb net met mn zuster aan de telefoon gezeten en die heeft enkel tijd dat we elkaar treffen op exact 1 september, en aangezien ik haar ongeveer een keer in de drie maanden zie kies ik toch liever voor mn eigen bloedverwante dan voor mensen die ik toch iedere dag 'zie'.
de enige mogelijkheid is dat ik 's avonds misschien een paar uurtjes zou kunnen komen, maar moet dat nog zien, heb geen zin me al teveel te haasten (kom dan uit den haag, is toch een ruim uurtje naar breda).
ik hoop nog iets te bedenken, maar voorlopig heb ik me even uit dusty's list uitgeschreven
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Sjemig.. had ik net ingevuld dat je mocht komen met vrouw en dochtertje (zolang je niet de rest van Duitsland mee brachtOp vrijdag 10 augustus 2001 23:44 schreef RM-rf het volgende:
[..]
haag, is toch een ruim uurtje naar breda).
ik hoop nog iets te bedenken, maar voorlopig heb ik me even uit dusty's list uitgeschreven
Ja, nu de site nogOp vrijdag 10 augustus 2001 22:31 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Nee, auto rijden is veel goedkoper
mafkees. Ben trouwens net 2x maal met een smerige stik-bus langs het pand van Pepper gekomen, zag dat die oplichters van die Quark plugin's er ook nog zaten. Anyway, jullie logo is het mooist van het rijtje op de gevel
Hey, vakantie baantje: minimum jeugdloon... en sparen voor dat rijbewijs, zo rijk wordt je er niet mee hoorHeeft op deze manier natuurlijk geen zin te pronken met een werkgever ...
Maar het is beter dan vakkanvullen (wat ik er nog steeds naast doe
Fijn om te wetenOp zaterdag 11 augustus 2001 01:06 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Ja, nu de site nog
[..]
Hey, vakantie baantje: minimum jeugdloon... en sparen voor dat rijbewijs, zo rijk wordt je er niet mee hoor
Maar het is beter dan vakkanvullen (wat ik er nog steeds naast doe)
doe maar wel duitse auto's met sterrenOp zaterdag 11 augustus 2001 00:53 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Sjemig.. had ik net ingevuld dat je mocht komen met vrouw en dochtertje (zolang je niet de rest van Duitsland mee bracht) kom je niet.. sniff sniff..
Verwijderd
Boris Becker, Franz Beckenbauer, nou tis maar wat je "Op zaterdag 11 augustus 2001 01:38 schreef Tom het volgende:
[..]
doe maar wel duitse auto's met sterren
Rudi! Rudi! Rudi! (voor de jeugd, Carell) en dan nog Heino natuurlijk... GO!GO!GO! TomOp zaterdag 11 augustus 2001 04:45 schreef JunkyJaz het volgende:
[..]
Boris Becker, Franz Beckenbauer, nou tis maar wat je "" vind
Op zaterdag 11 augustus 2001 04:45 schreef JunkyJaz het volgende:
[..]
Boris Becker, Franz Beckenbauer, nou tis maar wat je "" vind

dat soort ster
die uptown girl, erm, owjah Claudia SchifferOp zaterdag 11 augustus 2001 16:40 schreef PyroDaan het volgende:
wat voor andere duitse ster had je dan gedacht?
Verwijderd
ik dacht dat Schiffer amerikaanse was, maar ach ze blijft lelijker dan m'n vriendin..Op zaterdag 11 augustus 2001 16:59 schreef prototype het volgende:
[..]
die uptown girl, erm, owjah Claudia Schiffer
hangt er van af als je real dolls leuker vindtOp zaterdag 11 augustus 2001 17:16 schreef JunkyJaz het volgende:
[..]
ik dacht dat Schiffer amerikaanse was, maar ach ze blijft lelijker dan m'n vriendin..
Verwijderd
Niet iedereen is zoals jijOp zaterdag 11 augustus 2001 17:18 schreef prototype het volgende:
[..]
hangt er van af als je real dolls leuker vindt
sjah, we kunnen niet allemaal de beste (prototype) zijn he?Op zaterdag 11 augustus 2001 17:19 schreef JunkyJaz het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals jij
Verwijderd
Het ligt eraan waar je de beste in bent, in jou geval het geven van onzin antwoorden ?Op zaterdag 11 augustus 2001 17:23 schreef prototype het volgende:
[..]
sjah, we kunnen niet allemaal de beste (prototype) zijn he?![]()
Op zaterdag 11 augustus 2001 17:28 schreef JunkyJaz het volgende:
[..]
Het ligt eraan waar je de beste in bent, in jou geval het geven van onzin antwoorden ?

*proest*Op vrijdag 10 augustus 2001 23:22 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Mijn foto? Dit ben ik![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Hehe dacht je dat die van mij waren..? Ben ik niet hoor..
Die foto's had ik online gevonden..Op een of andere site.. al lang geleden..
neeee hier trap ik niet in (ik heb trouwens toch al die "niet voor publicatie" webcam-shots een paar maanden geleden hier voorbij zien komen
Op vrijdag 10 augustus 2001 23:22 verblijdde Pacific_Ocean ons met het volgende:

Charmant, die sportstrepen

Charmant, die sportstrepen
Phew: * waxle dacht al; dat wordt een nacht wakker liggen...Hehe dacht je dat die van mij waren..? Ben ik niet hoor..
Verwijderd
slaperig? LOL je moet ook niet 's avonds tot in de kleine uurtjes aan je pixelart zitten he, dan krijg je dit!Op zaterdag 11 augustus 2001 17:48 schreef prototype het volgende:
[..]
Verwijderd
Waarom geloof je me niet...Op zaterdag 11 augustus 2001 18:48 schreef GraasGast het volgende:
[..]
*proest*
neeee hier trap ik niet in (ik heb trouwens toch al die "niet voor publicatie" webcam-shots een paar maanden geleden hier voorbij zien komen)
Die dokters worden met de dag knapper.. tis nog net geen sex-change...Op zaterdag 11 augustus 2001 23:24 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Waarom geloof je me niet...Ik meen het hoor
Verwijderd
Op zaterdag 11 augustus 2001 23:36 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Die dokters worden met de dag knapper.. tis nog net geen sex-change...
Jullie zullen het wel zien op die ene meeting... wat ik wel of niet ben
Verwijderd
/me denkt aan Tom en proest het uit....Op zaterdag 11 augustus 2001 23:24 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Waarom geloof je me niet...Ik meen het hoor
Ik kijk er nu al naar uit.. eindelijk PO live zienOp zaterdag 11 augustus 2001 23:45 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Jullie zullen het wel zien op die ene meeting... wat ik wel of niet ben
Verwijderd
Dat zal gezellig worden..Op zondag 12 augustus 2001 01:04 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Ik kijk er nu al naar uit.. eindelijk PO live zienen Tom trouwens.. die jongen die op W&G-M-1 schitterde door afwezigheid..
Wanneer word eigenlijk bepaald welke datum het gaat worden?
Wordt vast wel gezellig.. W&G-mensen zijn zo ongeveer de leukste die je kunt hebbenOp zondag 12 augustus 2001 01:22 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Dat zal gezellig worden..![]()
![]()
Wanneer word eigenlijk bepaald welke datum het gaat worden?
Verwijderd
DeventerOp zondag 12 augustus 2001 02:04 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Wordt vast wel gezellig.. W&G-mensen zijn zo ongeveer de leukste die je kunt hebbenMaar verder geen idee, daar ga ik niet over.. zoals McVirusS zo treffend zei: als 1 van die Deventerschreeuwlelijkerds nou eens de handen uit de mouwen steekt en de volgende meeting organiseert.. sja..
Tis ook Breda.. maar VirusS zit nog steeds te wachten op een hapje eten in de stad.. (Deventer)Op zondag 12 augustus 2001 02:07 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
DeventerTwas toch in Breda.. ? Als het in Deventer is ga ik alleen maar als ik met iemand met auto kan meerijden ofzoiets.. ik ben nogal geldloos nl
Verwijderd
Aaaah zoOp zondag 12 augustus 2001 02:12 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Tis ook Breda.. maar VirusS zit nog steeds te wachten op een hapje eten in de stad.. (Deventer)En ach.. we vinden wel sponsors hoor
Jazoo.. komt wel als ik de tijd/zin heb en mun oz-gaat-weer-es-uit-eten-budget weer een beetje op peil is..Op zondag 12 augustus 2001 02:15 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Aaaah zo
Verwijderd
/me is dazed and confused, again
En b-top wil graag iedereen de wijze tip geven: VERTROUW GEEN VROUW (da's dus ongeveer hetzelfde als 'TRUST NOONE').
Boe.
En b-top wil graag iedereen de wijze tip geven: VERTROUW GEEN VROUW (da's dus ongeveer hetzelfde als 'TRUST NOONE').
Boe.
Verwijderd
Ik kan niet komen..
tenzij iemand langs Veldhoven/Eindhoven komt en me mee wil nemen in de auto.. Ik ben nl. totaal geldloos..
Daar heb je toch vriendjes voor...?Op zondag 12 augustus 2001 18:41 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Ik kan niet komen..tenzij iemand langs Veldhoven/Eindhoven komt en me mee wil nemen in de auto.. Ik ben nl. totaal geldloos..
Is niet nodig want ik wil het graag betalen maar ze wil het niet lenen.Op zondag 12 augustus 2001 18:47 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Daar heb je toch vriendjes voor...?Ik zal wel es met Tommie praten
Dan moet je ut geven ipv het dur lenenOp zondag 12 augustus 2001 18:52 schreef Tom het volgende:
[..]
Is niet nodig want ik wil het graag betalen maar ze wil het niet lenen.
foutje... dat bedoelde ik ook ja...Op zondag 12 augustus 2001 18:53 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Dan moet je ut geven ipv het dur lenen
Of geef haar een 'cadeautje' naar de meetingOp zondag 12 augustus 2001 18:52 schreef Tom het volgende:
[..]
Is niet nodig want ik wil het graag betalen maar ze wil het niet lenen.
Verwijderd
Neeheej.. ik houd niet van al die liefdadigheidsdingen.. dan ga ik me schuldig voelen.. of lijkt het alsof ik op geld aas
Op zondag 12 augustus 2001 19:04 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Neeheej.. ik houd niet van al die liefdadigheidsdingen.. dan ga ik me schuldig voelen.. of lijkt het alsof ik op geld aas
Dit topic is gesloten.