Ik game er ook niet op, maar was alleen benieuwd hoe het zou draaien. Maar de fans slaan aan bij alleen downloaden, en had de game nog niet gedaan. Nu inmiddels wel, draait redelijk maar alleen met vsync aan.Pierre_nr1 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 15:44:
[...]
Een quote van een Macbook Pro 16"' eigenaar :
'Typing on macbook pro 16 i9
dota 2 is ok, at native resolution exclusive fullscreen using vulkan and everything maxed out you get around 60 fps when there's not much happening, when there's some team fight it can go down to around 45, but from time to time you'll have lag spike but it's not too bad the spike is very short almost not noticeable
but it gets super hot :)'
Dat je fans volop gaan is dus wel te begrijpen. De tempetatuur van de GPU wordt gewoon te hoog, aard van het beestje. Misschien kan een lagere resolutie en de graphische opties verminderen een beetje helpen.
De MBP is ook niet bedoeld voor games met hogere grafische eisen.
200/200 (haal volledige snelheid via wifi). Ik kijk het even aan. NA het downloaden stopte de fans met loeien.meirnoordermeer schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 16:08:
[...]
Heb je snel internet? Steam CPU gebruik bij downloaden is namelijk direct gerelateerd aan hoe snel de data binnenkomt. Vraag me niet waarom, maar het is mij wel eens opgevallen. Daarnaast, zoals anderen hebben gezegd, kan het ook zijn dat Spotlight nog je disk moet indexen, iCloud Photos wilt wel eens foto's analyseren etc. Ik zou het dus even aankijken.
Verder heb ik een vreemde bug. Ik heb het automatisch aanpassen van de brightness uitgezet, en True Tone ook. Ik zet brightness helemaal op zijn hoogst. Maar elke keer als mijn MacBook in slaapstand schiet, en ik haal hem eruit, dan staat de brightness weer ergens op 75%. Hoort dit zo?
[ Voor 30% gewijzigd door bones op 20-05-2020 19:17 ]