Posting 200
Thnx voor je nuttige
bijdrage aan deze thread [victorb]
.

Bomberman, hoe zit het nou met die verschillende (anisotropische)filteringen waar een tijdje geleden nog wat over te doen was?
Of te wel wat is de instellinbg die mooiste (scherpste)beeld geeft?
Volgens mij in OpenGl anisotrop.filtr. aan en slider op scherp, misschien nog ergens met wat mipmaps spelen?
Of te wel wat is de instellinbg die mooiste (scherpste)beeld geeft?
Volgens mij in OpenGl anisotrop.filtr. aan en slider op scherp, misschien nog ergens met wat mipmaps spelen?
Niet op voorraad.
hebben jullie de nieuwe prijzen al gezien op de pricewatch, envirobyte heeft als eerste meteen maar de 15% overal bijgeteld 
Radeon 64MB DDR OEM 930,-
Radeon 32MB DDR OEM 759,-
Radeon 32MB SDR OEM 530,-
Alle andere versies zijn ook aangepast, maar daar durf ik met deze prijzen niet eens meer aan te denken

Radeon 64MB DDR OEM 930,-
Radeon 32MB DDR OEM 759,-
Radeon 32MB SDR OEM 530,-
Alle andere versies zijn ook aangepast, maar daar durf ik met deze prijzen niet eens meer aan te denken

heb eindelijk de knoop doorgehalt en heb besloten dat ik van mijn winstuitkering een ATI Radeon 64MB DDR ViVo ga halen.
heb deze kaart gepreordered bij sww (toch iets meer vertrouwen in dan envirobyte) en nou maar hopen dat de prijs waar ik hem nu voor heb besteld (865,-) ongewijzigd blijft.
oh ja, week 37 zou ie binnenkomen, twee weekjes slapen dus nog
heb deze kaart gepreordered bij sww (toch iets meer vertrouwen in dan envirobyte) en nou maar hopen dat de prijs waar ik hem nu voor heb besteld (865,-) ongewijzigd blijft.
oh ja, week 37 zou ie binnenkomen, twee weekjes slapen dus nog

Verwijderd
Dat wil ik eigenlijk ook doen..maar mijn geld is dan waarschijnlijk niet toereikend.
FF bedelen bij mijn ouders
FF bedelen bij mijn ouders

OK, hier komen de versies welke beschikbaar zijn. (Dit omdat er 2 types zijn geannuleerd door ATI)
Radeon 32Mb SDR
Radeon 32Mb SDR TV-out
Radeon 32Mb DDR
Radeon 64Mb DDR DVI
Radeon 64Mb DDR VIVO
Over 2 weken verwacht ik ze binnen.
Radeon 32Mb SDR
Radeon 32Mb SDR TV-out
Radeon 32Mb DDR
Radeon 64Mb DDR DVI
Radeon 64Mb DDR VIVO
Over 2 weken verwacht ik ze binnen.
mag ik vragen wat deze kaarten bij "jouw" bedrijf moeten gaan kosten, twister?
interesse met name uitgaand naar de 64MB ViVo
interesse met name uitgaand naar de 64MB ViVo

Verwijderd
Tis de vraag dat het echt de geheugen is de prijs van geheugen stijgt misschien met 3% hun gooien er direct 15% boven op niet eerlijk voor de consument vorige week kpnqwest op 33.3E gekocht nu staat die op 41.95E das wel een aardige winst per aandeel (misschien ook maar verzilveren
)

Edward, waar ik het toen over had was dat er geen geleidelijke overgangen waren tussen miplevels en dat de miplevel direct na de 'scherpe' (anisotropisch gefilterde) miplevel(s) net zo wazig is als bij bilineare filtering (dus overgang scherp/wazig is heel duidelijk). Het beste beeld krijg je (als je anisotropic wilt gebruiken) idd door anisotropic te zetten op hoogste kwaliteit (probeer maar eens hoge kwaliteit
) en detailniveau op scherp (helemaal rechts).
In het register staat onder [i]HKEY_LOCAL_MACHINE-->SOFTWARE-->ATI Technologies-->Driver-->000x-->OpenGL[/i] staat een String OGLMaxAnisotropy, met waarde 10 als je hoogste kwaliteit instelt (en waarde 0 als het uitstaat). Nog een hoop tussenliggende waardes dus misschien kun je door een beetje met deze waarde te klooien nog het een en ander veranderen (misschien ook niet). Suc6
.

In het register staat onder [i]HKEY_LOCAL_MACHINE-->SOFTWARE-->ATI Technologies-->Driver-->000x-->OpenGL[/i] staat een String OGLMaxAnisotropy, met waarde 10 als je hoogste kwaliteit instelt (en waarde 0 als het uitstaat). Nog een hoop tussenliggende waardes dus misschien kun je door een beetje met deze waarde te klooien nog het een en ander veranderen (misschien ook niet). Suc6

Okay, dan staat het bij wel goed

Niet op voorraad.
Coppermine, dit zijn allemaal OEM versies.
Inderdaad heeft ATI de "kale" Radeon 64Mb DDR geannuleerd. Ook de 32Mb DDR TV-out is verwijderd uit de prijslijst.
Prijzen kan ik nog niet geven, bij zulke bedragen per kaart heeft de dollar veel invloed.
Inderdaad heeft ATI de "kale" Radeon 64Mb DDR geannuleerd. Ook de 32Mb DDR TV-out is verwijderd uit de prijslijst.
Prijzen kan ik nog niet geven, bij zulke bedragen per kaart heeft de dollar veel invloed.
TwisteR komen er ook 64 mb Retailversies naar Nederland?
Deze blijken 20 mhz hoger geklokt te zijn, dan de Oems
Ik heb bijna al m'n collega's geintereseerd gemaakt voor deze kaart.
Deze blijken 20 mhz hoger geklokt te zijn, dan de Oems
Ik heb bijna al m'n collega's geintereseerd gemaakt voor deze kaart.
Niet op voorraad.
ik mis er trouwens nog een in het rijtje van twister:
Radeon All-In-Wonder
heeft ATI die ook gecancelled?
Radeon All-In-Wonder
heeft ATI die ook gecancelled?
Verwijderd
Wil ook graag een Radeon, maar kos me de grootste moeite om niet ff naar de winkel tuh renne en een ASUS V7700 GF2 GTS 64 MB te kope. Geduld is een schone zaak, maar stierlijk vervelend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De ATI Radeon All-In-Wonder staat nog niet op de prijslijst. Ik verwacht deze dan ook niet eerder dan Oktober in Nederland.
Ik heb ook de Radeon 64Mb DDR Retail besteld, dus die gaan ook binnenkomen.
Heb gisteren de bevestiging gehad van ATI dat mijn bestelde kaarten zijn gealokeerd voor me. Dus ze gaan ze binnenkort versturen vanuit Canada.
Edward, kan je mij vertellen bij welke winkel je collega's de kaarten gaan kopen?
Het liefste heb ik namelijk dat ze gekocht worden bij 1 van onze klanten
Dan verdienen ze er op mijn werk ook nog eens wat aan.
Ik heb ook de Radeon 64Mb DDR Retail besteld, dus die gaan ook binnenkomen.
Heb gisteren de bevestiging gehad van ATI dat mijn bestelde kaarten zijn gealokeerd voor me. Dus ze gaan ze binnenkort versturen vanuit Canada.
Edward, kan je mij vertellen bij welke winkel je collega's de kaarten gaan kopen?
Het liefste heb ik namelijk dat ze gekocht worden bij 1 van onze klanten

TwisteR, ik heb ze ComptechWorld en SWW aangeraden, maar ik wil jullie er wel een pleziertje je mee doen.
Mail maar een paar zaken bv.
Mail maar een paar zaken bv.
Niet op voorraad.
Tja Twister, het zou leuk zijn als we iets via jouw konden regelen (als dat natuurlijk mag en dat je niet in problemen komt met je baas ofzo) jij kan er wat op verdienen en ik verwacht ook dat je lagere prijzen kan rekenen dan een winkel

Verwijderd
Hij wou zeker wat meer replies maken...kleine moeite om te editen, staat ff wat netter ook.
3 reply's op 220 maakt dan ook niet zo veel maar uit, toch? 
het zou idd wel handig zijn als Twister hier ook "zijn" klanten bekend zou maken, heb er niks op tegen iemand te sponsoren, zolang ik maar goedkoper uitben

het zou idd wel handig zijn als Twister hier ook "zijn" klanten bekend zou maken, heb er niks op tegen iemand te sponsoren, zolang ik maar goedkoper uitben

Hmmmmm, TwisteR is niet vies van een beetje geld verdienen. Maar misschien is het een beetje te opvallend als ik prive ineens een bestelling doe van 25 Radeon's.
Graficall en SWW hebben bij ons al orders openstaan. Als jullie daar nou bestellen weet je (bijna) zeker dat je kaarten krijgt.
Graficall en SWW hebben bij ons al orders openstaan. Als jullie daar nou bestellen weet je (bijna) zeker dat je kaarten krijgt.
und Eynstein? besteld die ook bij jullie Twister? eynstein vindt ik namelijk een van de betere winkels en met hun heb ik goede ervaringen 
Maar is er wat op tegen als je zelf 25 kaarten besteld? zijn er regels binnen je bedrijf die je dan overtreed?

Maar is er wat op tegen als je zelf 25 kaarten besteld? zijn er regels binnen je bedrijf die je dan overtreed?
heb de kaart zoals gezegd al bij sww gepreordered, dus mijn sponsoring heb je 
las trouwens dat envirobyte de strijd om de levering van Radeons maar heeft opgegeven:

las trouwens dat envirobyte de strijd om de levering van Radeons maar heeft opgegeven:
Aangezien ATI op dit moment dusdanig aan het schuiven is met de diverse Radeon versies en de daar bijhorende prijzen heeft envirobyte.com per direct besloten deze uit het on-line assortiment te halen.
Verwijderd
Twister zoveel vragen we ook weer niet 
er zijn een paar figuren die een radeon willen van jou
)
Ik zou lieft een radeon 64 megs retail Vivo willen. Anyway morgen de ziekenhuis in(wordt geopereert)
(
Galsteentje uit me buik laten halen hopelijk mag ik snel weg want het is daar echt boring en hopelijk als ik terug ben verblijd Twister mij met een leuke suprise

er zijn een paar figuren die een radeon willen van jou

Ik zou lieft een radeon 64 megs retail Vivo willen. Anyway morgen de ziekenhuis in(wordt geopereert)

Galsteentje uit me buik laten halen hopelijk mag ik snel weg want het is daar echt boring en hopelijk als ik terug ben verblijd Twister mij met een leuke suprise

Verwijderd
Graficall is toch meestal wel goedkoop??
Koop ik hem daar...tenzij Twister iets met zijn baas kan regelen
Koop ik hem daar...tenzij Twister iets met zijn baas kan regelen

Verwijderd
Zoveel verschillende personen reageren ook weer niet op deze thread (over 3 uurtje ben ik pleitte 
ik denk wel dat onze ome Twister wel wat kan regelen
)

ik denk wel dat onze ome Twister wel wat kan regelen

voor zover ik ze even snel tel:
- Coppermine
- Insane2001
- HJS
- \me
zijn er maar 4 dus, die ook echt deze topic hebben gelezen
- Coppermine
- Insane2001
- HJS
- \me
zijn er maar 4 dus, die ook echt deze topic hebben gelezen

Even een reactie op het bericht van Insane2000 over die defecte videokaart van Marco.S
Ik was dus de eerste eigenaar van deze kaart en moet even een misverstand uit de wereld helpen. Uit de reacties van de laatste koper en zijn correspondentie met Marco.S moest ik inderdaad afleiden dat de kaart defect was. Maar toen de nieuwe eigenaar bij mij thuis kwam om de kaart om te ruilen bleek de kaart prima te werken in mijn systeem. Heel ongelukkig bleek de kaart juist in zijn twee systemen niet te werken, ook de vervangende kaart niet. Hij heeft inmiddels een ander moederbord gekocht het geen enkel probleem meer. De communicatie verliep hiervoor nogal ongelukkkig en ik was niet zo blij dat ik buiten mijn medeweten om werd betrokken in een discussie, vandaar mijn email naar Insane. Achteraf bleek het allemaal wel mee te vallen.
Ik hoop dat de zaak hiermee nu eindelijk afgedaan is.
Ik was dus de eerste eigenaar van deze kaart en moet even een misverstand uit de wereld helpen. Uit de reacties van de laatste koper en zijn correspondentie met Marco.S moest ik inderdaad afleiden dat de kaart defect was. Maar toen de nieuwe eigenaar bij mij thuis kwam om de kaart om te ruilen bleek de kaart prima te werken in mijn systeem. Heel ongelukkig bleek de kaart juist in zijn twee systemen niet te werken, ook de vervangende kaart niet. Hij heeft inmiddels een ander moederbord gekocht het geen enkel probleem meer. De communicatie verliep hiervoor nogal ongelukkkig en ik was niet zo blij dat ik buiten mijn medeweten om werd betrokken in een discussie, vandaar mijn email naar Insane. Achteraf bleek het allemaal wel mee te vallen.
Ik hoop dat de zaak hiermee nu eindelijk afgedaan is.
Verwijderd
Right on koen
Liefst gebruik ik insane(die is ook van mij) nick maar sinds ik me wachtwoord op t.net heb verandert kan ik niet meer in deze forum met insane inloggen(en het was echt een vage wachtwoord, dus heb het niet onthouden). Ik wil gamen jo met 1mb schiet je geen 1 meter op deze videokaart start niet eens 3d marks 2000 op
3D Marks requires a DirectX 7 compatible 3D-Accelerator
Liefst gebruik ik insane(die is ook van mij) nick maar sinds ik me wachtwoord op t.net heb verandert kan ik niet meer in deze forum met insane inloggen(en het was echt een vage wachtwoord, dus heb het niet onthouden). Ik wil gamen jo met 1mb schiet je geen 1 meter op deze videokaart start niet eens 3d marks 2000 op

3D Marks requires a DirectX 7 compatible 3D-Accelerator

ik lees deze post ook hoor
.
hij is wel lang geworden maar kan twister iets regelen of niet?

hij is wel lang geworden maar kan twister iets regelen of niet?
Verwijderd
Ik ben ook en vaste klant van deze draad. Komt eigenlijk alleen omdat ik hoop dat er staat: Wie nu een RadeOn wil, moet maar ff mailen... was getekend TwisteR 
hehehehe...

hehehehe...
Nou, ik lees deze thread ook al een tijdje, weet alleen nog niet of het een ATI wordt, of een GeForce2 64 Ram, maar als de ATI netjes geprijsd is, hmmm.....
hoe maak ik zo'n sig?
OT rant/ damn, ik kan weer posten, da's lang geleden. end OT/rant (sorry
)
Op Ars technica is deze discussie ook al lang aan de gang, welke GeForce2 of ATI, de mensen die een ATI hebben zeggen dat 2D kwaliteit gewoon beter is, bijna M400 kwaliteit, anderen bestrijden dat weer.
Natuurlijk valt of staat een kaart met driver updates, ATI moet dat nog maar eens bewijzen.

Op Ars technica is deze discussie ook al lang aan de gang, welke GeForce2 of ATI, de mensen die een ATI hebben zeggen dat 2D kwaliteit gewoon beter is, bijna M400 kwaliteit, anderen bestrijden dat weer.
Natuurlijk valt of staat een kaart met driver updates, ATI moet dat nog maar eens bewijzen.
hoe maak ik zo'n sig?
Hmmm, ik zal wel even een melding geven wanneer de kaarten binnen zijn....dan weet ik ook de definitieve prijzen.
(Er zijn hier geen afspraken betreffende eigen aankopen....maar het kan beter niet opvallen, hoe minder vragen des te beter.)
(Er zijn hier geen afspraken betreffende eigen aankopen....maar het kan beter niet opvallen, hoe minder vragen des te beter.)

Akkoord, voor die paar centen willen we geen problemen voor wie dan ook. Als hardcore gamer ben ik wel bereid duizend pietermannen neer te leggen voor een GeForce2 64RAM, aan de andere kant is dat natuurlijk een absurd bedrag voor iets wat met een halfjaar "verouderd" is. i.t.t. een goede monitor of een speakerset waar je jarenlang plezier van hebt.
Maar de ATI Radeon 64Ram is zeer zeker een uitstekende keus.
Maar de ATI Radeon 64Ram is zeer zeker een uitstekende keus.
hoe maak ik zo'n sig?
Verwijderd
Vuile klote KUT tering ziekenhuis. Sorry voor me taal gebruik. Ik kreeg van de ziekehuis te horen dat ik weer 4 weken kan wachten die sukkels hadden geen opname formulier ingevult. Enigste positieve dat ik te horen kreeg is dat ik een lage bloed druk had(dat laat zien dat ik een rustig figuur ben zie mijn taal gebruik boven
Damn man
(
dit zuigt zwaar. Anyway Twister ok de prijzen hoef ik nie perse te weten maar welke varianten van de radeon verwacht je (alle??)

dit zuigt zwaar. Anyway Twister ok de prijzen hoef ik nie perse te weten maar welke varianten van de radeon verwacht je (alle??)
Twister, ik volg de threat nou ook al een hele tijd en mocht je idd wat kunnen regelen.
Ik ben bereid 900 piek max te betalen voor een 64 MB DDR Radeon (liefst VIVO, hoeft niet)
Ik ben bereid 900 piek max te betalen voor een 64 MB DDR Radeon (liefst VIVO, hoeft niet)
Gadgeteer
Voor dat geld heb ik er ook nog wel een voor je
.

Bomberman mocht je hem ooit kwijt willen ik heb wel interessen. Maar ik denk niet dat je hem kwijt wil raken. Ik was die gozer die net iets te laat op twisters aanbod reageerde

eeeeh, 900 pieken??, hij staat voor 809 in de pricewatch... (865 voor de ViVo).
No go.
Ennuh, insane, sterkte man, dat is zwaar klote allemaal.
No go.
Ennuh, insane, sterkte man, dat is zwaar klote allemaal.
hoe maak ik zo'n sig?
OK, TwisteR heeft besloten dat ze op mn werk aan het gas kunnen. Ze kunnen me toch niet ontslaan (zwaar personeels te kort).
Zal ik meteen een mooie order voor ATI kunnen zetten (levert misschien nog wat meer leuks op voor de toekomst, Radeon MAXX ofzo
).
Er is echter 1 probleem. Ik moet die kaarten direct betalen, dus niet op rekening ofzo.
Zoals ik het nu zie zijn er een stuk of 6 kaarten nodig. Dat kan ik niet ff voorschieten. Er zijn 2 opties.
1) Er wordt vooruit betaald door mensen die interesse hebben. (Probleem: vertrouwen jullie me.)
2) Ik verkoop 2 kaarten per keer onder rembours, net zolang totdat iedereen een Radeon heeft. (Probleem: Ik verwacht VEEL gezeik als ik elke week een paar kaarten bestel, ze denken vast dat ik ze eet ofzo)
Ik hoor wel wat de opties zijn.
PS: Het is NIET uitgesloten dat als de Radeon's binnenkomen dat ze al uitverkocht zijn. Onze klanten gaan namelijk wel voor. (Hoezeer ik ook jullie de kaarten gun).
Laten we deze thread even levend houden totdat ze arriveren....misschien nieuw record aantal postings halen?
Zal ik meteen een mooie order voor ATI kunnen zetten (levert misschien nog wat meer leuks op voor de toekomst, Radeon MAXX ofzo

Er is echter 1 probleem. Ik moet die kaarten direct betalen, dus niet op rekening ofzo.
Zoals ik het nu zie zijn er een stuk of 6 kaarten nodig. Dat kan ik niet ff voorschieten. Er zijn 2 opties.
1) Er wordt vooruit betaald door mensen die interesse hebben. (Probleem: vertrouwen jullie me.)
2) Ik verkoop 2 kaarten per keer onder rembours, net zolang totdat iedereen een Radeon heeft. (Probleem: Ik verwacht VEEL gezeik als ik elke week een paar kaarten bestel, ze denken vast dat ik ze eet ofzo)
Ik hoor wel wat de opties zijn.
PS: Het is NIET uitgesloten dat als de Radeon's binnenkomen dat ze al uitverkocht zijn. Onze klanten gaan namelijk wel voor. (Hoezeer ik ook jullie de kaarten gun).
Laten we deze thread even levend houden totdat ze arriveren....misschien nieuw record aantal postings halen?
nou dat vertrouwen is denk ik niet het probleem, edward en bomberman hebben ook hun kaart ontvangen, met wat extra info over waar je bv. werkt en wat je echte naam is is dat helemaal okay (hoeft niet op het forum natuurlijk).
In principe ga ik voor de Radeon 32 mb DDR, zekers als de prijs leuk is. En dat de vaste klanten voor gaat kan ik me ook voorstellen.
Ik moet trouwens wel het voorbehoud maken dat het afhankelijk is van de prijs of ik een kaart wil.
Heb je een prijsindicatie, kan ik alvast mijn vrouw voorbereiden
In principe ga ik voor de Radeon 32 mb DDR, zekers als de prijs leuk is. En dat de vaste klanten voor gaat kan ik me ook voorstellen.
Ik moet trouwens wel het voorbehoud maken dat het afhankelijk is van de prijs of ik een kaart wil.
Heb je een prijsindicatie, kan ik alvast mijn vrouw voorbereiden

Verwijderd
Hjs ik vindt dat toch iets veel gevraagt
Ik bedoel al was ik Twister zou ik me naam en bedrijf niet noemen. Je moet begrijpen dat Twister ook geen garantie kan geven op je produkten (het gaat niet via winkel ofzo) en als er iemand niet te vrede is kunnen ze bij zijn bedrijf gaan klagen. Je krijgt die videokaart toch voor een vriendeprijs (toch
) voor die prijs vergeet ik heel wat dingen
Ik bedoel al was ik Twister zou ik me naam en bedrijf niet noemen. Je moet begrijpen dat Twister ook geen garantie kan geven op je produkten (het gaat niet via winkel ofzo) en als er iemand niet te vrede is kunnen ze bij zijn bedrijf gaan klagen. Je krijgt die videokaart toch voor een vriendeprijs (toch

hmmm....hoe snel kan je ze eik binnehebben Twister?
En dan nog ff iets......ik kan als ik via jou bestel, nooit btw boeken, omdat ik aanneem dat jij geen bon meegeeft (dus ook geen garantie...maar das een ander verhaal).....
Tenzij je natuurlijk met een "heeeeel" vriendelijke prijs komt.
En dan nog ff iets......ik kan als ik via jou bestel, nooit btw boeken, omdat ik aanneem dat jij geen bon meegeeft (dus ook geen garantie...maar das een ander verhaal).....
Tenzij je natuurlijk met een "heeeeel" vriendelijke prijs komt.

Gadgeteer
wat een enthousiasme...tripple post

Gadgeteer
Zo'n lange thread en dan ook nog dubbel- en triple gaan posten
!?!

Verwijderd
Ik heb wel interesse in een Radeon 64 MB ViVo, alleen het geld, oei.
Hoe duur wordt ie dan eigenlijk?
Want ik zit nogal krap (lees blut).
Maar rond half oktober heb ik het geld
Hoe duur wordt ie dan eigenlijk?
Want ik zit nogal krap (lees blut).
Maar rond half oktober heb ik het geld

OK, zo te zien is er dus animo.
De prijzen zullen laag zijn, maar wel incl. BTW. (Die moet ikzelf ook betalen.)
Helaas kan ik niet de naam van het bedrijf geven. Er komen hier ook klanten van ons die nu handel missen omdat jullie de kaarten bij mij aankopen, en niet bij hen. (Ook al had je dat toch al niet gedaan, het gaat om de gedachte)
De prijzen zullen laag zijn, maar wel incl. BTW. (Die moet ikzelf ook betalen.)
Helaas kan ik niet de naam van het bedrijf geven. Er komen hier ook klanten van ons die nu handel missen omdat jullie de kaarten bij mij aankopen, en niet bij hen. (Ook al had je dat toch al niet gedaan, het gaat om de gedachte)
Okay, we wachten rustig af en houden deze draad levend.
Dat van je bedrijf kan ik begrijpen
maar we moeten natuurlijk wel weten naar wie we het geld moeten overmaken, de rembours kosten zijn alleen maar weer extra kosten. Ik werk in Amsterdam dus misschien kom jij ook welleens in de buurt (werk, klant bezoeken etc.)
Je kunt qua prijs geen enkele indicatie leveren? bv. rond de 400 gld voor de 32mb DDR versie (even van de prijs van edward uitgaande maar dat was natuurlijk voor de 15% en een vrienden dienstje dus dat kan ook nog een andere prijs betekenen
)
Dat van je bedrijf kan ik begrijpen

Je kunt qua prijs geen enkele indicatie leveren? bv. rond de 400 gld voor de 32mb DDR versie (even van de prijs van edward uitgaande maar dat was natuurlijk voor de 15% en een vrienden dienstje dus dat kan ook nog een andere prijs betekenen

ik heb zoals genoemd interesse in de 64MB DDR VIVO uitvoering.
heb hem aleen al gepreordered bij een van je "vaste" klanten (sww), maar als jij hem sneller en ook nog eens goedkoper kan leveren...
heb hem aleen al gepreordered bij een van je "vaste" klanten (sww), maar als jij hem sneller en ook nog eens goedkoper kan leveren...

Prijs vd 32Mb DDR Retail is rond de Fl. 695,-
Voor de geinteresseerden, ik heb nog een 32Mb SDR OEM beschikbaar (Ja, via de bekende "schoorsteen")
Voor de geinteresseerden, ik heb nog een 32Mb SDR OEM beschikbaar (Ja, via de bekende "schoorsteen")
Insane, sterkte kerel, en ehh.. misschien krijg je wel een leuk nachtzustertje, weet je gelijk waarvoor die gordijnen zijn 
TwisteR ik weet niet hoeveel je er kan regelen, maar ik kan nog wel een 64 mb retaiversie gebruiken evt met VIVO.

TwisteR ik weet niet hoeveel je er kan regelen, maar ik kan nog wel een 64 mb retaiversie gebruiken evt met VIVO.
Niet op voorraad.
*UPDATE*
32Mb DDR Retail, deze week binnen
64Mb DDR VIVO OEM, verwacht 18/9
De rest is nog niet bekend. (Verwacht ik rond week 38.)
32Mb DDR Retail, deze week binnen
64Mb DDR VIVO OEM, verwacht 18/9
De rest is nog niet bekend. (Verwacht ik rond week 38.)
Dus deze week nog ff 700 piek regelen, oef.
Maar dat zijn toch winkel prijzen in de prijswatch staat ie (nog) voor 660,-
en die SDram oem, maakt dat nog veel uit qua snelheid, het geheugen is natuurlijk half zo traag.
Oh en edward wat ga je dan met die 32mb versie doen?
Maar dat zijn toch winkel prijzen in de prijswatch staat ie (nog) voor 660,-
en die SDram oem, maakt dat nog veel uit qua snelheid, het geheugen is natuurlijk half zo traag.

Oh en edward wat ga je dan met die 32mb versie doen?
Wat moet je dan voor die sdr oem hebben?
Verkopen hjs, er zit geen TV-out op en die mis ik nu toch wel, voor de rest is het een bere kaart

Niet op voorraad.
Hmm......ik vind de BTW toch best belangrijk.......17,5% is aardig wat.......
Ik heb hem ook ge pre-ordered bij sww (nou ja...dat ga ik nu doen). Ik heb het dan dus over een 64 MB DDR-SDRAM VIVO........
Kan je echt niet iets regelen met een btw-bon ofzo?
Ik heb hem ook ge pre-ordered bij sww (nou ja...dat ga ik nu doen). Ik heb het dan dus over een 64 MB DDR-SDRAM VIVO........
Kan je echt niet iets regelen met een btw-bon ofzo?
Gadgeteer
Jezus wat is dit iritant geworden met die meerdere pages!!
No Offense ops/mods!!!
No Offense ops/mods!!!
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Thnx edward
nog 4 weken te gaan:((
morgen de abit kt7 raid binnen en binnen 1 maand een 19" monitor kopen en dan nog de radeon erbij dan ben ik een redelijk te vrede mens alhoewel me writer teac 6x/24x behoorlijk zuigt(brand wel)
[UPDATE]
Twister ik mot de Ati Radeon 64MB VIVO OEM.
Edward ik heb 4 weken terug al voor observatie daar geleggen daar werkt een verpleegster zij is lekker man je ligt echt met je 2 ogen van WOW!. Leukste part is ze is ongeveer even oud als mij (ik schat 20 jaar) ik ben dan wel een jaartje jonger maar dat mag de pret niet drukken:)
Volgende jaar ga ik lekker naar Amerika op reis en ik kan echt niet wachten;)
[/UPDATE]
nog 4 weken te gaan:((
morgen de abit kt7 raid binnen en binnen 1 maand een 19" monitor kopen en dan nog de radeon erbij dan ben ik een redelijk te vrede mens alhoewel me writer teac 6x/24x behoorlijk zuigt(brand wel)
[UPDATE]
Twister ik mot de Ati Radeon 64MB VIVO OEM.
Edward ik heb 4 weken terug al voor observatie daar geleggen daar werkt een verpleegster zij is lekker man je ligt echt met je 2 ogen van WOW!. Leukste part is ze is ongeveer even oud als mij (ik schat 20 jaar) ik ben dan wel een jaartje jonger maar dat mag de pret niet drukken:)
Volgende jaar ga ik lekker naar Amerika op reis en ik kan echt niet wachten;)
[/UPDATE]
Ah, geld is no problemo, als jij een nette prijs regelt, betaal ik wel vooruit, wordt het niks, wacht ik misschien ook nog wel op de MAXX
.
Voor alle duidelijkheid, ik ben geinteresseerd in de 64DDR RAM versie, eventueel met ViVo. Hoe zit het met de garantie?, dat moet wel even duidelijk zijn...
Vooralsnog, krijg je hiermee geen problemen op je werk? Voor die paar centen wil je geen problemen krijgen, lijkt mij.
Josh uit.
Voor alle duidelijkheid, ik ben geinteresseerd in de 64DDR RAM versie, eventueel met ViVo. Hoe zit het met de garantie?, dat moet wel even duidelijk zijn...
Vooralsnog, krijg je hiermee geen problemen op je werk? Voor die paar centen wil je geen problemen krijgen, lijkt mij.
Josh uit.
hoe maak ik zo'n sig?
OT warning!
He Insane, wat voor monitor? Binnenkort ga ik de 19" pro IIyama bestellen, keb geen zin om op de opvolger te wachten die eigenlijk hetzelfde is met een ander voetje, het is dezelfde buis. Heb nu drie jaar tegen de 17"
IIyama aangekeken, is me prima bevallen, tijd voor een nieuwe
17" ---->naar vriendin
He Insane, wat voor monitor? Binnenkort ga ik de 19" pro IIyama bestellen, keb geen zin om op de opvolger te wachten die eigenlijk hetzelfde is met een ander voetje, het is dezelfde buis. Heb nu drie jaar tegen de 17"
IIyama aangekeken, is me prima bevallen, tijd voor een nieuwe
17" ---->naar vriendin
hoe maak ik zo'n sig?
lekker makkelijk is dit nu geworden, hoef je alleen nog maar op nummertje 11 te klikken en hoppa meteen naar het einde van de reacties 
als logo heb ik maar gekozen voor hetgeen ik momenteel het meest naar uit zie, nog 1 week en een boel nachtjes slapen
als logo heb ik maar gekozen voor hetgeen ik momenteel het meest naar uit zie, nog 1 week en een boel nachtjes slapen
Ik lees trouwens op het forum van rage3d dat er d3-achtige drivers aankomen voor de radeon:)
Niet op voorraad.
omdat er problemen zijn voor een aantal mensen om deze topic nog verder te lezen gaan we hier verder
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/41925
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/41925
Thanks, ik zie ze weer 
Maar zien jullie m'n plaatje wel?
Maar zien jullie m'n plaatje wel?
Niet op voorraad.
Ik zit nu op m'n werk en kan hier niet alle schermen zien i.v.m. beveiligingsinstelling:(
Dus bv. die mededeling hoe je je plaatje kan plaatsen, kan ik weer niet openen:(
Dus bv. die mededeling hoe je je plaatje kan plaatsen, kan ik weer niet openen:(
Niet op voorraad.
Dit topic is gesloten.