Hmm mijn main is een rogue, ook begonnen op barrage tot level 50 daarna pen shot die is echt wel sterk tot level 100, en daarna heartseeker gemaakt.Chevalric schreef op maandag 20 mei 2024 @ 20:58:
Ik ben dit seizoen gestart met een rogue en inmiddels level 75, dus op zich zou je denken, dat gaat prima. Maar het lukt me maar niet om een build te vinden die lekker speelt. Ben inmiddels al zeker 5 keer van build gewisseld. Tot 50 levelen ging prima met een barrage rogue. Daarna zitten puzzelen met een aantal varianten van een rapid fire rogue en nu net weer gere-spect naar een penetrating shot rogue, maar die schiet nog geen deuk in een pakje boter. Mijn item enchants kloppen op zich wel volgens de maxroll guide, ik had alleen een paar uniques verzameld die blijkbaar niet zo lekker werken met een PS rogue.
Zat net in de Helltide aan max hell hate en dan spawnt zo'n super-elite en die kreeg ik niet eens dood. Beetje jammer. Ik ga nog even op zoek naar ander wapens (ipv Skyhunter en Condemnation), maar ik betwijfel of ik tot level 100 ga komen met dit character.
ok, een beter wapen gemaakt dus mijn oude gesalvaged met ursine aspect om die op de nieuwe te gooien.
Krijg ik dit
nul damage!! Is dit een bekende bug? Kan er niets over vinden.
Krijg ik dit
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dncdULRkcduzcE117354rbcB.jpg?f=user_large)
En wat als je het opnieuw doet? Lijkt me inderdaad een bug.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Geweldig spel na de update! Mocht iemand mijn aanmelding in een van de tweakers-clans willen goedkeuren, dan heel graag!
Alles geprobeerd, geimprint op een ander wapen, geeft inderdaad 0 damage mee. Game herstart. Zit je opeens zonder wapen met je main aspect..... lekker dan.MazeWing schreef op maandag 20 mei 2024 @ 22:01:
En wat als je het opnieuw doet? Lijkt me inderdaad een bug.
Doet het ook echt 0 damage? Als je hem eens op de dummy probeert of zo...Dazzling Dwild schreef op maandag 20 mei 2024 @ 22:29:
[...]
Alles geprobeerd, geimprint op een ander wapen, geeft inderdaad 0 damage mee. Game herstart. Zit je opeens zonder wapen met je main aspect..... lekker dan.
Zelfs als het echt 0 damage is though, dat is vervelend, maar ik meen dat de damage van die spikes eigenlijk niet meer dan een beetje bonus is. Waar het om gaat is dat pulverize als earth skill telt, zodat die met quicksand aspect een slow op alle targets gooit (wat met shockwave aspect bijna het hele scherm is) waardoor umbral aspect je een bak spirit teruggeeft en je praktisch nonstop kunt pulverizen. Wat ik bedoel is... ik zou zelfs als het echt niet goed werkt (die spikes bedoel ik dan), gewoon eens proberen door te spelen en kijken of het echt zo'n ramp is.
Gamertag: FinrazielNL
Ben voor de lol pre-100 naar Duriel gegaan om te kijken of ik die kan solo'en. Wat is dat een slappe zak pus geworden, zeg. Hij is al met een seconde of 30 dood en ik sta nog met full health met m'n 89 levels.
Okee, ik ga niet klagen, want het is wel makkelijk farmen zo. Enige echte vijand is natuurlijk RNGus en daar winnen we toch niet van
Okee, ik ga niet klagen, want het is wel makkelijk farmen zo. Enige echte vijand is natuurlijk RNGus en daar winnen we toch niet van
Na de Necro, eerste char met AFK staan kills, Barb met WW door het hele lvl heen een Tornade Druid gemaakt, Ook een run en af en toe een skill build, is best grappig.
Verder al ruim 70 grigoire gedaan en heb nog 100+ steels in kist, dacht all 100 shards.
Gister laat nog even Pit gedaan op barb, ivm Tyrael die ik al 24 uur in de kist had (drop bij duri met Druid lvl 55) en kan nu ipv Pit 35 easy nu 10 lvls hoger easy er door heen, Moet nog even kijken wat beste is voor snelheid om even alles naar rank 8 te kirjgen.
Mijn barb mist nog de Uber ring, dus daar nog voor en denk dat het de char wordt waar alles +12 moet worden.
En enchants blijven te duur, te veel keuzes. Probeer maar een Skill op een glove te krijgen, of kans op % vurnable op ring...
Verder al ruim 70 grigoire gedaan en heb nog 100+ steels in kist, dacht all 100 shards.
Gister laat nog even Pit gedaan op barb, ivm Tyrael die ik al 24 uur in de kist had (drop bij duri met Druid lvl 55) en kan nu ipv Pit 35 easy nu 10 lvls hoger easy er door heen, Moet nog even kijken wat beste is voor snelheid om even alles naar rank 8 te kirjgen.
Mijn barb mist nog de Uber ring, dus daar nog voor en denk dat het de char wordt waar alles +12 moet worden.
En enchants blijven te duur, te veel keuzes. Probeer maar een Skill op een glove te krijgen, of kans op % vurnable op ring...
En nog steeds jammer dat je niet kunt zien wat de mogelijke opties zijn, dus zoals dat bij D3 mogelijk was. Dan is de kans dat je krijgt wat je zoekt wellicht nog altijd een ding maar toch..pstalman schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 08:06:
Na de Necro, eerste char met AFK staan kills, Barb met WW door het hele lvl heen een Tornade Druid gemaakt, Ook een run en af en toe een skill build, is best grappig.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Kan gewoon hoorThalaron schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 08:25:
[...]
En nog steeds jammer dat je niet kunt zien wat de mogelijke opties zijn, dus zoals dat bij D3 mogelijk was. Dan is de kans dat je krijgt wat je zoekt wellicht nog altijd een ding maar toch..
:fill(white):strip_exif()/f/image/Uzism40olQLB05GOtfyh1NP3.png?f=user_large)
Tesla M3LR '21
Ja als ik een bepaalde affix wil hebben dan moet dat al op het base item zitten... Naar een specifieke affix proberen te enchanten is niet te doen tenzij je heel veel geluk hebt. Ik gebruik het eigenlijk alleen als item twee goede affixes heeft en de derde niks voor me doet om hem iets bruikbaarder te maken.
Misschien als ze dat willen verbeteren zouden ze het een beetje zoals temperen kunnen doen, dat je een categorie kunt kiezen en de rng over een kleiner aantal draait. Zelfs als je dan maar één resultaat krijgt ipv dat je uit een paar kunt kiezen lijkt me dat een verbetering.
Misschien als ze dat willen verbeteren zouden ze het een beetje zoals temperen kunnen doen, dat je een categorie kunt kiezen en de rng over een kleiner aantal draait. Zelfs als je dan maar één resultaat krijgt ipv dat je uit een paar kunt kiezen lijkt me dat een verbetering.
ik heb sommige affixes nog niet, of een handvol van gezien.Finraziel schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 08:59:
Ja als ik een bepaalde affix wil hebben dan moet dat al op het base item zitten... Naar een specifieke affix proberen te enchanten is niet te doen tenzij je heel veel geluk hebt. Ik gebruik het eigenlijk alleen als item twee goede affixes heeft en de derde niks voor me doet om hem iets bruikbaarder te maken.
Het is gewoon te veel de keuzes, geef gewoon bijv bij skills +2 skill to your skill on your skillbar ofzo ipv +2 pulverzire of +2 tornado
Voor diegene die 4sterren uniq nog niet geloven

[ Voor 11% gewijzigd door pstalman op 21-05-2024 10:49 ]
Die tormented fights zijn wel next level moet ik zeggen
Dacht wel even Andariel te kunnen facerollen met m'n barb maar computer says no.
Zonde van de mats
Volgende keer beter..
Zonde van de mats
Tesla M3LR '21
Zijn de tormented bosses lastiger / meer health fan Lilith of makkelijker?
Van wat ik zo lees op Reddit is Lilith wel een goede graadmeter voor de tormented bosses. Dat had ik even moeten checken vóór ik 2 stygian stones verneukteBazziek schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 13:24:
Afijn, eerst Lilith maar eens neerkrijgen dan en dan gaan we weer een keer proberen.
Tesla M3LR '21
Dan blijf ik ook nog even wegLondon schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 13:27:
[...]
Van wat ik zo lees op Reddit is Lilith wel een goede graadmeter voor de tormented bosses. Dat had ik even moeten checken vóór ik 2 stygian stones verneukteAls je Lilith redelijk snel neer krijgt dan moeten die tormented bosses ook wel lukken.
Afijn, eerst Lilith maar eens neerkrijgen dan en dan gaan we weer een keer proberen.
Tormented duriel is niet zo moeilijk imo, lillith heeft wel meer irrtante attacks.Bazziek schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 13:24:
Nahkriin schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 13:10:
Tormented duriel nu al wel vaak gekilled, nog steeds geen shako
/f/image/BIr21IqNaWQTkrFmKb4bnJlU.png?f=fotoalbum_large)
En toen was daar... wel natuurlijk max life hitten met masterworking maargoed we hebben er iig 1
Ik ram door de Helltides heen op lvl50 in WT3 met mijn Dust Devil Barb op hardcore. Alleen de hellborne was een beetje pittig en de Maiden ben ik nog even weggebleven. Ik lees dat je nu al op lvl50 ancestral gear kan dragen, maar is de content al aan te raden op lvl50-55 op Hardcore of heb ik dan wel echt een hoog risico op doodgaan?
Overweeg nu om tot lvl60-65 door te levelen voordat ik het probeer, misschien ff de laatste reputatie halen eerst voor de skin points en de statues halen. Wil niet te gehaast zijn en dan mijn hardcore character verliezen. Elias was voorheen toch best pittig.
Overweeg nu om tot lvl60-65 door te levelen voordat ik het probeer, misschien ff de laatste reputatie halen eerst voor de skin points en de statues halen. Wil niet te gehaast zijn en dan mijn hardcore character verliezen. Elias was voorheen toch best pittig.
Ancestral is nu lvl 55. Op lvl 55 vliegt Elias in 1 klap neer met je shouts + dust devils.DennisCle schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 14:56:
Ik ram door de Helltides heen op lvl50 in WT3 met mijn Dust Devil Barb op hardcore. Alleen de hellborne was een beetje pittig en de Maiden ben ik nog even weggebleven. Ik lees dat je nu al op lvl50 ancestral gear kan dragen, maar is de content al aan te raden op lvl50-55 op Hardcore of heb ik dan wel echt een hoog risico op doodgaan?
Heb weer genoeg muntjes verzameld voor 9 potjes Duriel. Gaat natuurlijk geen uber droppen, maar toch leuk om even te proberen. We gaan het zien!
Metgezel nodig? Bazz#2724Poops_McGhee schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 15:54:
Heb weer genoeg muntjes verzameld voor 9 potjes Duriel. Gaat natuurlijk geen uber droppen, maar toch leuk om even te proberen. We gaan het zien!
Dank voor de aanbieding, maar de muntjes zijn alweer bijna op. Uiteraard niks nuttigs geloot van die pad.
Blijk ik toch een uber te pakken te hebben; Ring of Starless Skies. Weet niet of ik er met de minions necro veel aan heb, maar die ga ik toch maar eens bewaren.
[ Voor 24% gewijzigd door Poops_McGhee op 21-05-2024 16:23 ]
hoe is de online latency vandaag de dag? met een top internet verbinding de 1e 2 weken van launch gestopt omdat all mijn deaths disconnects of latency related waren en ik het toen wel spuugzat werd. (speel alleen hC).
is dit inmiddels verbetered? if so. dan zal ik het wellicht nog een poging geven aan de hand van de positieve feedback van de laatste patch.
is dit inmiddels verbetered? if so. dan zal ik het wellicht nog een poging geven aan de hand van de positieve feedback van de laatste patch.
Latency is goed maar ik heb wel af en toe freezes van 1 sec. Zou ik niet blij mee zijn op HC.Flghter1982 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 16:37:
hoe is de online latency vandaag de dag? met een top internet verbinding de 1e 2 weken van launch gestopt omdat all mijn deaths disconnects of latency related waren en ik het toen wel spuugzat werd. (speel alleen hC).
Ja en dit pas 1 items. Helemaal als je m nu wilt resetten voor cooldown reduction bijvoorbeeld.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Masterworking net unlocked op m'n nogal basic Necro.
De endgame kan beginnen.
De endgame kan beginnen.
Driehoekje drukken
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Gelukkig weer wat mensen geboost vandaag dus weer 500m in het laatjeAlekz87 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 17:46:
[...]
Ja en dit pas 1 items. Helemaal als je m nu wilt resetten voor cooldown reduction bijvoorbeeld.
Thanks! Nooit geweten dat dit een optie was
Jeetje dat gaat lekker zeg.Nahkriin schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 18:31:
[...]
Gelukkig weer wat mensen geboost vandaag dus weer 500m in het laatje
:fill(white):strip_exif()/f/image/InOtNpljjF7kCPJGTeDBa0DU.png?f=user_large)
Ik had echt gold issues, zat rond de 7/10 mil hele tijd met moeite, toen dacht ik, laat ik maar mn items gewoon is gaan listen. Tot ik deze er dus op gooide en mn inbox ontplofte zowat. Paar lui die 10/20 mil wilde bieden, tot ik bijna had verkocht aan 1, kwam er een gekke chinese character dude met 100 mil aan haha. Gelijk aan verkocht
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Pit 80 gedaan, voor de rest niet zoveel zin in die bs mechanics en frustraties van hoge (pit) bosses.
*Ploef* dood want je liep een pixel teveel naar links.
Ik speel een hack&slash omdat ik alles aan gort wil slaan (barb natuurlijk, wat anders), niet om te wenen als een boss verkeerd naar me kijkt.
Weekje plezier gehad, heb het gevoel dat ik er mee klaar ben. Bizar best, had toch een tweetal weken verwacht deze keer.
Not so sure wat er me nu nog rest eigenlijk. Zou wel willen zo een tormented boss doen voor de season journey, maar heb zo een beetje vermoeden dat het ook drama zal zijn met zo een lvl 200 boss.
*edit, voor de duidelijkheid, vond het (weer) een leuk seizoen, gewoon wat kort
*Ploef* dood want je liep een pixel teveel naar links.

Ik speel een hack&slash omdat ik alles aan gort wil slaan (barb natuurlijk, wat anders), niet om te wenen als een boss verkeerd naar me kijkt.
Weekje plezier gehad, heb het gevoel dat ik er mee klaar ben. Bizar best, had toch een tweetal weken verwacht deze keer.
Not so sure wat er me nu nog rest eigenlijk. Zou wel willen zo een tormented boss doen voor de season journey, maar heb zo een beetje vermoeden dat het ook drama zal zijn met zo een lvl 200 boss.
[ Voor 6% gewijzigd door SideShow op 21-05-2024 19:21 ]
Ik loop nu tegen een muur aan bij 105, dus nu hard aan het farmen voor 12/12 MW op aantal items en dan nog eens proberen.SideShow schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:21:
Pit 80 gedaan, voor de rest niet zoveel zin in die bs mechanics en frustraties van hoge (pit) bosses.
*Ploef* dood want je liep een pixel teveel naar links.![]()
Ben een beetje lost hier..
Lvl 68 Barb en doe helltides op WT4 (al denk ik soms om terug te gaan naar WT3 om de helltide boss te doen, ze doet dikke damage lol).|
Tho los daarvan heb ik geen probleem dingen te killen in WT4.
Wat is mijn volgende stap om te doen richting max Ilvl gear voor drops? Zijn dat nightmare dungeons of moet ik gewoon hoger level worden?
Lvl 68 Barb en doe helltides op WT4 (al denk ik soms om terug te gaan naar WT3 om de helltide boss te doen, ze doet dikke damage lol).|
Wat is mijn volgende stap om te doen richting max Ilvl gear voor drops? Zijn dat nightmare dungeons of moet ik gewoon hoger level worden?
wow, thx, ik heb diablo2 grijs gespeeld maar ben echt nog een leek met diablo IV en aangezien het lvl-en nu zo snel gaat ook nog geen builds bekeken op maxroll of wat dan ook. Maar ga de oneindige pulverise proberen in elkaar te zetten nuFinraziel schreef op maandag 20 mei 2024 @ 23:30:
[...]
Doet het ook echt 0 damage? Als je hem eens op de dummy probeert of zo...
Zelfs als het echt 0 damage is though, dat is vervelend, maar ik meen dat de damage van die spikes eigenlijk niet meer dan een beetje bonus is. Waar het om gaat is dat pulverize als earth skill telt, zodat die met quicksand aspect een slow op alle targets gooit (wat met shockwave aspect bijna het hele scherm is) waardoor umbral aspect je een bak spirit teruggeeft en je praktisch nonstop kunt pulverizen. Wat ik bedoel is... ik zou zelfs als het echt niet goed werkt (die spikes bedoel ik dan), gewoon eens proberen door te spelen en kijken of het echt zo'n ramp is.
Helaas is umbral aspect wel redelijk zeldzaam... met hoe de codex nu werkt is het iets beter geworden want je kunt hem tenminste vaker gebruiken, maar heb zelf nog geen betere gevonden dan 2 mana/energy/spirit per cc (ipv max 6). Dus je moet een beetje geluk hebben er bij om die te vinden.Dazzling Dwild schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 20:43:
[...]
wow, thx, ik heb diablo2 grijs gespeeld maar ben echt nog een leek met diablo IV en aangezien het lvl-en nu zo snel gaat ook nog geen builds bekeken op maxroll of wat dan ook. Maar ga de oneindige pulverise proberen in elkaar te zetten nuHeb namelijk ook de unique Mothers embrace. Die zou daar toch goed bij moeten helpen
Ik zou gewoon nightmares doen. Dat is niet de beste manier om snel items te vinden, maar wel met afstand de beste manier om te levelen. Het is ook makkelijker dan helltide imho. Als je sterk genoeg bent om overal doorheen te rossen dan kun je 10 levels boven jezelf doen (op de sigils staat tegenwoordig level van de vijanden er bij). Bovendien ben je tegelijk je glyphs aan het levelen. Meer dan 10 levels levert geen extra level xp op, wel glyph xp. Maar als je langzamer er door gaat gewoon op je eigen level dingen doen want zoveel bonus xp is het nou ook weer niet.Curapica schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 20:41:
Ben een beetje lost hier..
Eenmaal hoger level, als het dan nog nodig is (want je vindt alsnog genoeg gear in die nightmares) kun je altijd nog wat meer door helltide rennen met zo'n cage om de boel 10 levels hoger te maken.
dan ben ik lucky geweest, heb er eentje met 3 spirit per cc gevonden. Moet dan wel gaan lukken samen met ringFinraziel schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 20:47:
[...]
Helaas is umbral aspect wel redelijk zeldzaam... met hoe de codex nu werkt is het iets beter geworden want je kunt hem tenminste vaker gebruiken, maar heb zelf nog geen betere gevonden dan 2 mana/energy/spirit per cc (ipv max 6). Dus je moet een beetje geluk hebben er bij om die te vinden.
PS voor wie deze bug ook heeft >> die bug verdwijnt door een ander aspect te imprinten. Tenminste, dat werkte voor mij. Het imprinten van het bugged aspect werkt dus niet, je moet dus een ander aspect imprinten op welk item dan ook.
Ondertussen weer een andere alt gestart, een rogue, dit keer gewoon weer normaal, niet hardcore (ik denk dat het toch niet echt mijn ding is, ook al is het minder erg nu om dood te gaan)... Maar omfg wat kun je jezelf enorm OP maken met hoog level tempers 
Heb sowieso mijn HP verdrievoudigd waardoor ik me niet echt druk hoef te maken om geraakt worden, en op mijn bow en 2 zwaardjes een 40% lucky hit om duizenden damage te doen gegooid. Op level 26 de capstone in gewandeld, was level 28 toen ik bij de curator aankwam. Die gast zat al op 20% health terwijl het gevecht nog niet eens gestart is. Blijkt dat hij als hij werkelijk begint te bewegen een full heal krijgt, maar 2 seconden later was hij alsnog dood
Gewoon basic attack spammen, heb nog een stel aspects er op gegooid om mezelf daarbij meer aspd te geven en elke skill te healen, ben op dit level basically immortal
/f/image/kUY6F73fxnBUnbycw49XyOL5.png?f=fotoalbum_large)
(werd level 29 toen ik de statue aanraakte om naar WT3 te gaan van de quest xp)
Ik vind de cosmetics van de betaalde season pass dit keer eigenlijk ook best cool, meen dat ik hier mensen had zien zeggen dat die zo slecht zouden zijn dit keer.
edit: Whahaha WT3 helltide is wel goed opletten. De damage is er, maar als mijn lucky hits niet snel genoeg proccen ben ik ook zo dood
wel 2 levels er bij in 2 minuten of zo
Heb sowieso mijn HP verdrievoudigd waardoor ik me niet echt druk hoef te maken om geraakt worden, en op mijn bow en 2 zwaardjes een 40% lucky hit om duizenden damage te doen gegooid. Op level 26 de capstone in gewandeld, was level 28 toen ik bij de curator aankwam. Die gast zat al op 20% health terwijl het gevecht nog niet eens gestart is. Blijkt dat hij als hij werkelijk begint te bewegen een full heal krijgt, maar 2 seconden later was hij alsnog dood

/f/image/kUY6F73fxnBUnbycw49XyOL5.png?f=fotoalbum_large)
Ik vind de cosmetics van de betaalde season pass dit keer eigenlijk ook best cool, meen dat ik hier mensen had zien zeggen dat die zo slecht zouden zijn dit keer.
edit: Whahaha WT3 helltide is wel goed opletten. De damage is er, maar als mijn lucky hits niet snel genoeg proccen ben ik ook zo dood
[ Voor 5% gewijzigd door Finraziel op 21-05-2024 21:11 ]
En dat is level 100. Sinds vrijdag avond van level 73 naar 100 gegaan en eindelijk rond level 95 echt een leuke build gekregen / gemaakt die me erg makkelijk door dungeons droeg. Heb me weer erg vermaakt.
Helaas is Lillith echt onbegonnen werk. Ik had best goede hoop. Foolish me… Ik krijg die bloedzakken niet eens kapot. What the fuck
En ik zie het niet zitten om een hele nieuwe build te levelen naar 100. En ik gok niet dat ik mijn sorcerer dusdanig redelijk eenvoudig kan omgooien om überhaupt een kans van slagen te hebben.
Dus mocht er iemand zijn die haar kan oneshotten en deze achievement hunter aan zijn 1.000GS wil helpen, mijn DM staat open
Helaas is Lillith echt onbegonnen werk. Ik had best goede hoop. Foolish me… Ik krijg die bloedzakken niet eens kapot. What the fuck
Dus mocht er iemand zijn die haar kan oneshotten en deze achievement hunter aan zijn 1.000GS wil helpen, mijn DM staat open
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-05-2024 22:01 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Zag dat ik nog een hoop mats had om Andariel te summonen. Dus, even een paar rondjes gedaan. Makkie voor nu, lijkt me een bitch om op Torment te doen.
Veel uniques geloot, allemaal jammerlijk nutteloos. Eigenlijk zou je uniques ook moeten kunnen salvagen naar Resplendent Sparks. Misschien een rato van 5-1 ofzo. Of 10-1.
Voor mijn build werken uniques eigenlijk niet. Ik wissel namelijk niet graag aspects in. Maar ik wil wel graag een Shako looten.
Vanaf launch tot vandaag heb ik 2 ubers weten te looten. 1 in S2 en vandaag 1. Da's best magertjes...
Veel uniques geloot, allemaal jammerlijk nutteloos. Eigenlijk zou je uniques ook moeten kunnen salvagen naar Resplendent Sparks. Misschien een rato van 5-1 ofzo. Of 10-1.
Voor mijn build werken uniques eigenlijk niet. Ik wissel namelijk niet graag aspects in. Maar ik wil wel graag een Shako looten.
Vanaf launch tot vandaag heb ik 2 ubers weten te looten. 1 in S2 en vandaag 1. Da's best magertjes...
Beetje aan mijn ad hoc basic attack leveling build zitten sleutelen, al half een beetje in een heartseeker build veranderd... Moet morgen nog eens de guide gaan bekijken om te zien wat ik nog mis, maar dit werkt al bizar goed zeg. Op lvl 46 eens Elias een bezoekje gaan brengen (was lvl 49 toen ik door zijn vriendjes heen gevochten was) en dat gevecht duurde een stuk langer dan tegen de curator, maar alsnog erg snel neer en doordat je met de heart seeker nog vijanden net voorbij de rand van je scherm zelfs kunt raken was hij erg safe te spelen. Ga dit een erg leuke build vinden denk ik
Hearthseeker is erg leuk jaFinraziel schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 23:14:
Beetje aan mijn ad hoc basic attack leveling build zitten sleutelen, al half een beetje in een heartseeker build veranderd... Moet morgen nog eens de guide gaan bekijken om te zien wat ik nog mis, maar dit werkt al bizar goed zeg. Op lvl 46 eens Elias een bezoekje gaan brengen (was lvl 49 toen ik door zijn vriendjes heen gevochten was) en dat gevecht duurde een stuk langer dan tegen de curator, maar alsnog erg snel neer en doordat je met de heart seeker nog vijanden net voorbij de rand van je scherm zelfs kunt raken was hij erg safe te spelen. Ga dit een erg leuke build vinden denk ik
:fill(white):strip_exif()/f/image/ViUnOcqbXEDmIi0sgHNTil0I.png?f=user_large)
Iemand goede tips om op een efficiënte manier wat gold te grinden?
Gold nightmares lijkt me vooralsnog het beste? Maar wellicht zit ik er naast.
[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-05-2024 00:43 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Whispers doen. Dat schijnt toch een goeie moneymaker te zijn.uchiha tijntje schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 00:40:
Iemand goede tips om op een efficiënte manier wat gold te grinden?Gold nightmares lijkt me vooralsnog het beste? Maar wellicht zit ik er naast.
Goede gear verkopen (online) of mensen boosten.uchiha tijntje schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 00:40:
Iemand goede tips om op een efficiënte manier wat gold te grinden?Gold nightmares lijkt me vooralsnog het beste? Maar wellicht zit ik er naast.
Ik ook twee ubers, een Andariel en een stafje waarvan ik de naam kwijt ben die iedere x seconde je een shrine effect geeft na het neerhalen van een elite (nutteloos ding).Poops_McGhee schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 23:08:
Zag dat ik nog een hoop mats had om Andariel te summonen. Dus, even een paar rondjes gedaan. Makkie voor nu, lijkt me een bitch om op Torment te doen.
En dat na een run of 200
Dus ik voel er weinig voor om weer te grinden tot ik erbij neerval.
In seizoen 3 op m’n barb tijdens levelen een shako geloot. Had er dus effectief veel plezier van. Want toen ik 100 werd en daarna alle gear 925 met 4 goeie stats had was ik er wel klaar mee.Jack_Mojo schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 06:20:
[...]
Ik ook twee ubers, een Andariel en een stafje waarvan ik de naam kwijt ben die iedere x seconde je een shrine effect geeft na het neerhalen van een elite (nutteloos ding).
En dat na een run of 200![]()
Hi. Gisteren had ik een boss neer (nog in campaign) die een leuke Legendary Wand dropte die erg goed aansloot bij mij build. Echter kreeg ik een DC en kon 2 a 3 minuten niet inloggen met als resultaat dat mijn loot weg is maar de boss wel down is en verhaal verder gaat. Kan ik die Wand nog ergens vandaan toveren?
( Geen major issue want dropt er vast nog wel 1 maar ben even benieuwd)
Waarschijnlijk niet. Je zou even in je stash kunnen kijken of de game toevallig iets als missed loot ziet. Als dat zo is zie je als je de stash opent gelijk een extra pagina voor je reguliere tabs.Hazeldinho schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 07:06:
Hi. Gisteren had ik een boss neer (nog in campaign) die een leuke Legendary Wand dropte die erg goed aansloot bij mij build. Echter kreeg ik een DC en kon 2 a 3 minuten niet inloggen met als resultaat dat mijn loot weg is maar de boss wel down is en verhaal verder gaat. Kan ik die Wand nog ergens vandaan toveren?
Rotte pech. Heb dat ook één keer gehad in ik schat toch snel 40 uur of meer wat ik afgelopen week gespeeld heb.
Wou trouwens op d4armory gaan kijken hoeveel ik gespeeld heb maar of die site werkt niet meer goed of hij snapt mijn profiel niet meer. Hij ziet 13 karakters (je kunt er maar 10 hebben) en de nieuwe van dit season ziet hij allemaal niet. Misschien gaat het mis als je karakters begint te deleten...
Gister de barb in PIT tot lvl 60 gehaald, en daarna met vriendin nog paar andy gedaan en 1ste run krijgt ze al Doombringer....
En hoe weet je of je goede gear hebt om te verkopen?Nahkriin schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 01:57:
[...]
Goede gear verkopen (online) of mensen boosten.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Kijk naar de build guide die je volgt, en of er GA opzitten die je nodig hebt.Buizerd__NL schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 08:31:
[...]
En hoe weet je of je goede gear hebt om te verkopen?
OF als een item rollt met 3xGA dan loopt het ook wel los
Greater affix, zegmaar soms loot je een item en heeft een stat een sterretje.
Mooi voorbeeld net ff dit amulet voor 200m achterover gedrukt.
:fill(white):strip_exif()/f/image/GIDOMeoGqS0DiVDJT92ABn71.png?f=user_large)
En hoe gaat de daadwerkelijke verkoop dan? Je voegt iemand toe in battle.ner, ontmoet elkaar ingame en trade?
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Mis ik iets of is het heel lastig van gear wisselen als je alle aspects hebt die je nodig hebt?
Stel ik heb een helm met aspect A en ik vind vervolgens gloves met aspect A, dan moet ik dus eerst weer gloves hebben met de aspect die ik nu gebruik op mijn helm. Nou zou je zeggen dat dat geen probleem is met de codex maar het vinden van fatsoenlijke gele gear lijkt onmogelijk. Bijna altijd maar 2 affixes terwijl legendaries er 3 of 4 hebben?
Blijf het toch een lastig systeem vinden met alle aspects, spendeer zoveel tijd aan mijn gear nu. Baal dat ik niet kan zien om een eenvoudige manier welke aspects ik mis voor mijn build of dat je ze uberhaubt op een rijtje kan zetten.
Stel ik heb een helm met aspect A en ik vind vervolgens gloves met aspect A, dan moet ik dus eerst weer gloves hebben met de aspect die ik nu gebruik op mijn helm. Nou zou je zeggen dat dat geen probleem is met de codex maar het vinden van fatsoenlijke gele gear lijkt onmogelijk. Bijna altijd maar 2 affixes terwijl legendaries er 3 of 4 hebben?
Blijf het toch een lastig systeem vinden met alle aspects, spendeer zoveel tijd aan mijn gear nu. Baal dat ik niet kan zien om een eenvoudige manier welke aspects ik mis voor mijn build of dat je ze uberhaubt op een rijtje kan zetten.
JupMazeWing schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:04:
En hoe gaat de daadwerkelijke verkoop dan? Je voegt iemand toe in battle.ner, ontmoet elkaar ingame en trade?
gele gear = trash.Malt007 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:05:
Mis ik iets of is het heel lastig van gear wisselen als je alle aspects hebt die je nodig hebt?
Je moet alleen naar legendary gear kijken
Waar list je je items? Verkoop jij ook alle items met 1 affix ? Of alleen die met 2 ? Voor mijn build weet ik wel welke affixes goed zijn, maar niet voor alle chars natuurlijk.Nahkriin schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 09:14:
[...]
Ik verkoop bijna alles, en ik list ze op discord en diablo.trade.Beavbusi schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:17:
[...]
Waar list je je items? Verkoop jij ook alle items met 1 affix ? Of alleen die met 2 ? Voor mijn build weet ik wel welke affixes goed zijn, maar niet voor alle chars natuurlijk.
Meeste goede gear is goed voor elke class max CHC etc.
Dus je gebruikt je codex nooit?Nahkriin schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:13:
[...]
gele gear = trash.
Je moet alleen naar legendary gear kijken
wel? je kan gewoon over legendary gear heen imprinten en die rollen altijd met een stat meer..
Als je gele gear aan het imprinten hebt doe je het niet goed
Nahkriin schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:40:
[...]
wel? je kan gewoon over legendary gear heen imprinten en die rollen altijd met een stat meer..
Als je gele gear aan het imprinten hebt doe je het niet goed

Er gaat een wereld voor me open of loop je te lullen?
[ Voor 8% gewijzigd door Malt007 op 22-05-2024 10:41 ]
nee hoor je kan het gewoon proberenMalt007 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:41:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er gaat een wereld voor me open of loop je te lullen?
Hoe kan het zijn dat de movement speed % hoger ligt dan het maximum? Deze is toch niet geboost door een van de 2 sterren die de necklace draagt?Nahkriin schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 09:14:
[...]
[Afbeelding]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
ja die website is een beetje funky die ''scant'' je print screen, ik heb het amulet niet meer maar hij had wel 18% movement speed iircRustStorm schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:59:
[...]
Hoe kan het zijn dat de movement speed % hoger ligt dan het maximum? Deze is toch niet geboost door een van de 2 sterren die de necklace draagt?
Dat stafje heb ik ook. Best grappig, maar werkt niet echt. En nu dus een Starless Sky ringetje. Ook best nutteloos momenteel.Jack_Mojo schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 06:20:
[...]
Ik ook twee ubers, een Andariel en een stafje waarvan ik de naam kwijt ben die iedere x seconde je een shrine effect geeft na het neerhalen van een elite (nutteloos ding).
En dat na een run of 200![]()
De grind voor Andariel summon mats is gelukkig iets makkelijker dan voor Duriel, maar inderdaad, het moet het wel waard zijn om te grinden.
En de Blizz RNG kennende….
Lees net een blue post van 15 uur geleden dat Blizz aan het kijken is om de gold costs aan te pakken.
ben benieuwd..
ben benieuwd..
Ik ben een wind shear druid gestart, super vermakelijk ook weer. Zag een video van Rob waarbij een Pit 130 gecleared wordt dus dan ga ik gelijk levellen
Dit zou nog wel eens de season kunnen worden dat ik alles op 100 ga krijgen.
Tesla M3LR '21
Rob is iid goed referentie kader xDLondon schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 11:47:
Ik ben een wind shear druid gestart, super vermakelijk ook weer. Zag een video van Rob waarbij een Pit 130 gecleared wordt dus dan ga ik gelijk levellenDit zou nog wel eens de season kunnen worden dat ik alles op 100 ga krijgen.
Heeft even geduurd, maar ik heb eindelijk de 100 aangetikt met de minions necro. Helltides levelen is eigenlijk best slecht na level 70.
Achteraf is NM’s het snelst met +20’s.
4 a 5 NM70’s om een level te pakken is best goed en kost je hooguit 10 minuten per NM.
Achteraf is NM’s het snelst met +20’s.
4 a 5 NM70’s om een level te pakken is best goed en kost je hooguit 10 minuten per NM.
Rob is idd goed referentie kader hahaLondon schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 11:47:
Ik ben een wind shear druid gestart, super vermakelijk ook weer. Zag een video van Rob waarbij een Pit 130 gecleared wordt dus dan ga ik gelijk levellenDit zou nog wel eens de season kunnen worden dat ik alles op 100 ga krijgen.
Volgt hier iemand Rob's zijn Double Swing Dust Devil build?
Yes! WerktBuizerd__NL schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 12:16:
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Pit 110 wil echt nog niet lukken trash gaat neer de bosses maken me dood door naar me te kijken haha.
Ik gebruik deze variant https://maxroll.gg/d4/bui...ble-swing-barbarian-guide die werkt ook goed.Buizerd__NL schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 12:16:
Snap jij wat Rob bedoeld met?
The Season Journey Set contains Double Swing Aspect according in Campfire footage.
Een beetje onpopulaire mening maar ik vind dit seizoen of verandering een beetje eindeloos. Masterworking kost enorm veel tijd, tempering kan je zeer zeldzame items tot schroot maken en het enchanten blijft enorm duur wat tot gevolg heeft dat je poppetje nooit perfect is en het een eindeloze lange grind wordt.
Waar je voorheen op level 100 wel klaar was, begint hier pas de grind tot je een ons weegt. Ik vind dat niet perse een vooruitgang.
Als ik nu een zeldzaam item loot dan ben ik niet per se gelukkig want het item kan alle kanten nog op door RNG. Tja, niet mijn ding.
Desalniettemin wel redelijk vermaakt dit seizoen tot level 90 (?), maar ik kom nu in zo'n loop terecht waar ik eigenlijk niet in wil zitten.
Waar je voorheen op level 100 wel klaar was, begint hier pas de grind tot je een ons weegt. Ik vind dat niet perse een vooruitgang.
Als ik nu een zeldzaam item loot dan ben ik niet per se gelukkig want het item kan alle kanten nog op door RNG. Tja, niet mijn ding.
Desalniettemin wel redelijk vermaakt dit seizoen tot level 90 (?), maar ik kom nu in zo'n loop terecht waar ik eigenlijk niet in wil zitten.
Eens en lichtelijk oneens. De grind naar de perfecte items was voorheen ook al eindeloos. Zeker als je een specifieke affix moest hebben. Affixes zijn nu wel een stuk makkelijker te doen en de waardes ervan zijn, na wat verzamelwerk, constant.Jack_Mojo schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 15:19:
Een beetje onpopulaire mening maar ik vind dit seizoen of verandering een beetje eindeloos. Masterworking kost enorm veel tijd, tempering kan je zeer zeldzame items tot schroot maken en het enchanten blijft enorm duur wat tot gevolg heeft dat je poppetje nooit perfect is en het een eindeloze lange grind wordt.
Enchants blijven inderdaad rete duur en nog teveel RNG. Maar gelukkig niet gelimiteerd tot 5/5, zoals tempers zijn.
Het temperen vind ik ook wel een dingetje, maar meer (wederom) door RNG. Met 3 factoren waarmee je je item met gokken kunt verkloten, is wel een redelijk hoog risico.
Ook denk ik dat de waarde van je item, na enchanten, temperen en masterworks, relatief moet stijgen met de mats en gold die je eraan besteed hebt. Je kunt miljoenen aan gold en bergen aan mats aan je gloves besteden, maar als het bricked, dan krijg je er nog steeds 65K voor terug of de normale scrap mats.
Qua eindeloze grind denk ik juist dat de grind iets minder erg wordt, omdat je meer kans hebt op de juiste affixes, ondanks dat de kans groot is dat je bricked. Je kunt er in ieder geval wat mee.
Ik vind de veranderingen echter wel een goeie vooruitgang op het vorige systeem. Vooral de affixes en codex is een flinke stap vooruit, zowel in de grind als in je stash. De ergernis om je stash op orde te brengen is nu een stuk minder.
maar hoe zie je een looter dan voor je?Jack_Mojo schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 15:19:
Sorry ik moet altijd een beetje lachen als mensen klagen over een gear grind game die te grindy is
Plus al die dingen die je opnoemt zijn ook niet nodig, masterworken tot 9 is easy haalbaar als je meer dan 3 uur per week speelt.
De hunt voor het perfecte item had je hiervoor ook al, nu is het zelfs nog makkelijker om loot te vinden en om alts te rollen ivm de codex.
Ik vind hoe het spel nu is echt een dikke goede stap in juiste richting.
Kan er ook mee te maken hebben dat ik al 750 uur in de game heb gestopt en dat het daardoor een beetje too much wordt waar het voorheen in mijn hoofd bij 100 klaar was en nu niet. Zal wel een onbewust dingetje zijn.Nahkriin schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 17:08:
[...]
maar hoe zie je een looter dan voor je?
Sorry ik moet altijd een beetje lachen als mensen klagen over een gear grind game die te grindy is
Plus al die dingen die je opnoemt zijn ook niet nodig, masterworken tot 9 is easy haalbaar als je meer dan 3 uur per week speelt.
De hunt voor het perfecte item had je hiervoor ook al, nu is het zelfs nog makkelijker om loot te vinden en om alts te rollen ivm de codex.
Ik vind hoe het spel nu is echt een dikke goede stap in juiste richting.
Wat ik vind is niet zo belangrijk hoor, als ik dat loslaat en kijk hoe de game nu is en hoe de reacties zijn, dan is Diablo nu gewoon een erg goede game. Wie weet draai ik bij een volgend seizoen helemaal om.
Dat upgrades duur zijn vind ik tot daar aantoe, dat is prima, alleen dat temperen heb ik wel een pittige mening over. Het zal bij mij net tegen zitten, maar ik heb werkelijk waar in 30x temperen 1x bone spirit damage gehad. Tja noem het ongeluk, maar ik vind het zonde om zo best wat items weer weg te gooien waar ik juist bij het looten zo blij mee was.
Wind shear druid is echt OP, wow... NM60 clearen op level 65 enzo
En niet eens met veel moeite, de boss kill je in 5 seconden

Tesla M3LR '21
Welke build speel je daar en hoe kreeg je dat zo makkelijk voor elkaar? Of zijn de tempers account bound?Finraziel schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 20:59:
Ondertussen weer een andere alt gestart, een rogue, dit keer gewoon weer normaal, niet hardcore (ik denk dat het toch niet echt mijn ding is, ook al is het minder erg nu om dood te gaan)... Maar omfg wat kun je jezelf enorm OP maken met hoog level tempers
Heb sowieso mijn HP verdrievoudigd waardoor ik me niet echt druk hoef te maken om geraakt worden, en op mijn bow en 2 zwaardjes een 40% lucky hit om duizenden damage te doen gegooid. Op level 26 de capstone in gewandeld, was level 28 toen ik bij de curator aankwam. Die gast zat al op 20% health terwijl het gevecht nog niet eens gestart is. Blijkt dat hij als hij werkelijk begint te bewegen een full heal krijgt, maar 2 seconden later was hij alsnog doodGewoon basic attack spammen, heb nog een stel aspects er op gegooid om mezelf daarbij meer aspd te geven en elke skill te healen, ben op dit level basically immortal
![]()
[Afbeelding]
edit: Whahaha WT3 helltide is wel goed opletten. De damage is er, maar als mijn lucky hits niet snel genoeg proccen ben ik ook zo doodwel 2 levels er bij in 2 minuten of zo
Ja tempers zijn accountwide. Als je een andere class een alt start dan heb je de temper manuals voor die class nog niet (alleen voor je eigen class en algemene droppen), dus je kunt niet gelijk alles op max power doen, maar die manual wat 40% lucky hit op 2000-4000 dmg (of het dubbele op 2handed weapon) geeft is niet class-gebonden. Zelfde voor health, dat is ook een algemene.brothermaynard schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 22:21:
[...]
Welke build speel je daar en hoe kreeg je dat zo makkelijk voor elkaar? Of zijn de tempers account bound?
Dus... ik volgde in eerste instantie de barrage rogue leveling build van maxroll, maar eenmaal die tempers er op merkte ik dat grote monsters net zo hard neer gingen door er met puncture naar te gooien als met imbued barrage. In WT3 een beetje omgebouwd, eigenlijk alleen puncture vervangen door heartseeker (want veel beter op afstand) en zelf wat aspects uitgezocht die basic attack sterker maakten en dat ging dus al erg goed.
Zelfs op WT4 kon ik met die setup nog redelijk meekomen in helltide, al begon ik langzaam de beperkingen te voelen (niet gek, ik gebruikte in feite alleen heartseeker en dash en de rest op mijn skillbar stond er voor spek en bonen bij).
Nu omgebouwd naar de heartseeker build ook al heb ik nog niet alle aspects en verre van perfecte gear. Volgens die guide moet je het pas gaan doen als je echt bijna alles al hebt, maar dat valt dus echt wel mee (Wudijo zei ook al zoiets dat je de build volgens hem al vrij vroeg kon spelen). Gewoon een beetje in je codex kijken wat je wel hebt wat misschien helpt en dan kom je een heel eind (belangrijkste heb ik wel denk ik, zoals moonrise, adaptibility, accursed touch, rapid).
Ben nog niet heel ver, geloof level 62... Vandaag in mijn speeltijd meer tijd besteed aan uitpluizen van skills, gear, temperen en affixes er op zetten, maar denk dat ik hier snel zat mee omhoog zal levelen nu de build enigszins op poten staat
Grote groepen vijanden komen nog wel eens te dichtbij omdat ik nog maar 1 arrow per keer schiet, maar dan gooi je wat caltrops neer en schiet je verder. Nightmare bosses gaan lachwekkend snel neer
ik vind mn Heartseeker echt leuk spelen, nadat mn necro 100 aanraakte niet meer op ingelogd haha.
Nu beetje pit 90 farmen en bijna alles op 12/12 MWs doen.
Mijn necro is eerlijkgezegd vlak voor de finishlijn blijven hangen, zit op lvl 96 geloof ikNahkriin schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 23:27:
ik vind mn Heartseeker echt leuk spelen, nadat mn necro 100 aanraakte niet meer op ingelogd haha.

Maar had mijn build om proberen te gooien naar shadow en vond hem eigenlijk minder leuk spelen... Het idee van de minion necro was om gewoon rustig achter mijn minions aan te lopen terwijl zij alles sloopten, werd me te ingewikkeld met alle extra skills. Vooral corpse tendrils, ik weet niet of ik hier raar in ben, maar ik vind die skill helemaal niet leuk. Ja krachtig vast wel, maar vind hem niet fijn om te gebruiken. Je moet een corpse hebben en dan heeft ie ook nogal een lange animatie voordat het effect er is... 9 van de 10 keer is alles dood en dan springen die tendrils nog rond
Ga nog wel eens terug naar de necro en bouw ik hem denk ik terug naar easy mode minionmaster ook al is die misschien minder sterk... in ieder geval nog eens de 100 mee aantikken.
Maar ja, de double swing barb lonkt ook nog, de druid vind ik altijd fijn... en dan ook nog een sorc? Misschien ga ik ook wel gewoon alle classes naar 100 brengen dit seizoen
haha ik ga ook alle classes doen maar wil eerst alle MW's af hebben per class, en ik moet wat chars gaan deleten want ik zit volFinraziel schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 23:38:
[...]
Mijn necro is eerlijkgezegd vlak voor de finishlijn blijven hangen, zit op lvl 96 geloof ik![]()
Maar had mijn build om proberen te gooien naar shadow en vond hem eigenlijk minder leuk spelen... Het idee van de minion necro was om gewoon rustig achter mijn minions aan te lopen terwijl zij alles sloopten, werd me te ingewikkeld met alle extra skills. Vooral corpse tendrils, ik weet niet of ik hier raar in ben, maar ik vind die skill helemaal niet leuk. Ja krachtig vast wel, maar vind hem niet fijn om te gebruiken. Je moet een corpse hebben en dan heeft ie ook nogal een lange animatie voordat het effect er is... 9 van de 10 keer is alles dood en dan springen die tendrils nog rond
Ga nog wel eens terug naar de necro en bouw ik hem denk ik terug naar easy mode minionmaster ook al is die misschien minder sterk... in ieder geval nog eens de 100 mee aantikken.
Maar ja, de double swing barb lonkt ook nog, de druid vind ik altijd fijn... en dan ook nog een sorc? Misschien ga ik ook wel gewoon alle classes naar 100 brengen dit seizoen
Ik gebruik Tendrils ook niet. Het is wel een luie build, maar niet echt leuk en je krijgt ze moeilijk op een corpse die het best uitkomt op console. Even geprobeerd, maar vond het niks. Voor Bone Spear is het wel handig.Finraziel schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 23:38:
[...]
Mijn necro is eerlijkgezegd vlak voor de finishlijn blijven hangen, zit op lvl 96 geloof ik![]()
Corpse explosion is leuker, vind ik. Lekker knallen!
Ben met een druid begonnen vandaag, maar toch terug naar de necro gegaan.
Als het tempo van levelen net als in D3 zou zijn, dan had ik alle classes al op max 😂
Oh CE is inderdaad ook een goeie ja... Gebruik je dat met shadow? Ik vond vorige seasons howl from below ook leuk, lekker suicide skellies naar voren laten rennen. Maar nu is het de vraag of het het opgeven van twee temperings waard is.Poops_McGhee schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 04:35:
[...]
Ik gebruik Tendrils ook niet. Het is wel een luie build, maar niet echt leuk en je krijgt ze moeilijk op een corpse die het best uitkomt op console. Even geprobeerd, maar vond het niks. Voor Bone Spear is het wel handig.
Corpse explosion is leuker, vind ik. Lekker knallen!
Ben met een druid begonnen vandaag, maar toch terug naar de necro gegaan.
Als het tempo van levelen net als in D3 zou zijn, dan had ik alle classes al op max 😂
D3 vond ik echt te snel. Ik vind het level proces leuk en raakte in D3 snel verveeld omdat je alleen nog maar gear en paragon had (waarbij paragon totaal niet aanvoelde als in D4, was alleen wat bonus power en niet echt een leveling ervaring zoals in 4). Het huidige tempo vind ik top
gister druid op 100 gekregen, rank wolf maxed en sorc gestart. Boost + 2 PIT runs en gelijk lvl 52.
Inmiddels wat aspects erop en HT lukt al op lvl 55.
Hoe kun je snel geboost worden nu? Je kunt nog niet gelijk de pits of nm dungeons in toch?
Jij brengt elk seizoen elke class naar 100 of niet?pstalman schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 08:08:
gister druid op 100 gekregen, rank wolf maxed en sorc gestart. Boost + 2 PIT runs en gelijk lvl 52.