Nou ik kan me anders nog heel goed Inferno level herinneren met self-healende monsters en een enorme reflect damage, ik keek wel in ieder hoekje hoorAngeloonie schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:48:
[...]
D3 sloeg daar de plank volledig mis door jou neer te zetten als überhero die nergens bang voor is en alles aan kan, terwijl ik mij met Diablo 1 nog flinke angsten kan overwinnen om hoekjes om te gaan, en idem met Diablo 2, "guns-blazing" door schermen vliegen was er daar niet bij, en dat was juist wat D3 wel deed.
Dit bevalt mij wel in D3 en vind ik bij PoE best vervelend: juist door meerdere builds te maken (makkelijk te switchen) is het redelijk afwisselend, in PoE ben je min of meer verplicht om één build te maken en die zo goed mogelijk uit te bouwen. Op een gegeven moment ben ik wel klaar met een build maar ff een ander maken is vrij tijdrovend...Angeloonie schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:48:
[...]
En als laatste itemization en skills: Hier heeft D3 de plank het meeste misgeslagen IMO. In eerste instantie al het feit dat je skills op ieder moment zonder gevolg kunt switchen: direct impact op de binding met een bepaalde speelstijl: die is er niet. Waar je in D1 en D2 echt een keuze moest maken van een richting, en je dus ook écht een reden had om een nieuw character te maken, was dat in D3 enkel zo als je geen zin had om je gear te switchen, dus je maar een 2e character aanmaakte zodat dit niet hoefde.
We gaan zien hoe D4 dit vorm gaat geven...