Your Friendly Neighborhood Moderator
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Misschien iets om de mensen zonder avatar te kunnen onderscheiden?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
If no avatar
then give weird random blocks
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Dus lijkt mij wat hierboven aangeven wordt.
Exact.-Bonalds schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:20:
Zoals bij mij?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
Ik heb dus zelf geen avatar ingesteld.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2019 15:21 ]
jep! wel alleen met de block avatars, niet de rest.Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:20:
Op mijn mobiel valt de default blok avatar over mijn naam. Ik heet dus nu ‘ustra’Simpel css dingetje vermoed ik.
Getest op: Chrome met een Oneplus 5T
Groetjes, oot
Gekke was ook dat iemand linkte naar een gebruiker die al gepost had. Zonder zichtbare/leesbare user names weet je dat echter niet. Hopelijk zijn naam en avatar weer snel uitgelijnd.
[ Voor 12% gewijzigd door Jorgen op 22-10-2019 15:26 ]
Verwijderd
Hoe kun je hem berekenen dan? Is ie niet gebaseerd op je user ID?Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:27:
Nu we het over middelvingers hebben, dit nodigt uit tot een nickchange* gaat even tellen hoeveel letters / pixels wegvallen *
Had al snel even mijn avatar uitgezet om te checken. Ik krijg een soort digi-spaceinvader-octopus.Room42 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:25:
Ik vind de mijne niet mooiIk houd mijn avatar maar.
[Afbeelding]
Die van @Jorgen is ook wel funky. Lekker fel.
[Afbeelding]
Wow, die van mij is wel flashy... retro chique, soort monstertje
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
.plan van de release van deze middag komt zo online.
[ Voor 13% gewijzigd door crisp op 22-10-2019 15:31 ]
Intentionally left blank
https://tweakers.net/instellingen/profiel/

Die van mij lijkt op Darth Father vind ik
[ Voor 10% gewijzigd door Cheesy op 22-10-2019 15:31 ]
Merk ik inderdaad op mijn mobiel ook. Bij ieder persoon met een random avatar valt de naam voor een deel weg, zeer vervelend.Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:20:
Op mijn mobiel valt de default blok avatar over mijn naam. Ik heet dus nu ‘ustra’Simpel css dingetje vermoed ik.
Ik heb dus zelf geen avatar ingesteld.
Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super
Verwijderd
Puur ter leering ende vermaeck, op welke basis worden ze gegenereerd? Is het rand() of op basis van userID of IP-adres oid?crisp schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:30:
Het zijn inderdaad identicons. Je kan op je profiel edit-pagina zien wat je identicon is als je zelf al een avatar hebt.
.plan van de release van deze middag komt zo online.
Ah:
De identicons zijn effectief een grafische weergave van de laatste 15 bytes van de md5-hash van het id van een gebruiker.
[ Voor 14% gewijzigd door ImNotnoa op 22-10-2019 15:41 ]
Try SCE to Aux
https://tweakers.net/identicon/[UserID]
Et voila, je eigen Identicon™
TelefoontjeVerwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:36:
Zie werkelijk waar niks in de mijne.
HANDTEKENING!!!
Een oude telefoonVerwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:36:
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Omdat je te jong bent om de analoge telefoon te kennenVerwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:36:
M’n traagheid van reageren geeft ook een indicatie van de leeftijd van oom ustra
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2019 15:40 ]
A dirty mind is a joy forever.Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:36:
Verwijderd
garriej schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:38:
[...]
A dirty mind is a joy forever.
spoiler:duidelijk iemand die aan het poepen is.
Dat kan iedereen dus van elkaar zien. Even hoveren over de usernameJorgen schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:36:
@Room42 hoe kon jij de mijn zien? Was dat tijdens mijn testwissel of toen ik mijn normale avatar had?
Datkennieopandroidtoch?DexterDee schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:40:
[...]
Dat kan iedereen dus van elkaar zien. Even hoveren over de username
Op Android kan je niet hoveren denk ik.
Okay dan. Dan klik tap je door op een username en knip je het laatste getalletje uit de URLJorgen schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:41:
[Op Android kan je niet hoveren denk ik.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:46
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Samsung A5 2017 Chrome up to date. Geen custom CSS.

Goede kleur en vorm kan je ook niets verkeerds over zeggen.
[ Voor 4% gewijzigd door KrazyJay op 22-10-2019 15:44 ]
Lijkt net zo'n Pacman monster, lucky you.KrazyJay schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:44:
De mijne is wel okay [Afbeelding]. Goede kleur en vorm kan je ook niets verkeerds over zeggen.
Jammer dat je kleuren niet kan aanpassen want vind die van mij eigenlijk net iets te donker.
Ik heb dus een bunny, maar wel echt licht van kleur
[ Voor 90% gewijzigd door wimpie007 op 22-10-2019 15:48 ]
[ Voor 89% gewijzigd door technorabilia op 22-10-2019 15:48 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
En ik had het ontdekt!
Nee ik zag het eerder! maar ik heb geen topic aangemaakt
Mag ik toch wat eer, ookal kan ik niks bewijzen.
Ik kan niet anders dan je gelijk te geven, eigenlijk.
Jep, fix komt zo onlinetweakduke schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:43:
Ik zit dit topic te lezen met mobiel en de identicon overlapt de username @crisp
Samsung A5 2017 Chrome up to date. Geen custom CSS.
[Afbeelding]
Intentionally left blank
Gelukkig want dit was freaky. Dacht dat het forum werd overgenomen in eerste instantie, door mensen uit het scheertopic van mijn TS.
Ik gok dat er ook wel iemand is die een helemaal egaal gekleurd vlak heeft
En in theorie is het ook mogelijk om helemaal geen gevulde vlakken te hebben
Nou lekker dan. En jij durft je naam hier bij te zetten?ACM schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:54:
[...]
Ik gok dat er ook wel iemand is die een helemaal egaal gekleurd vlak heeft
En in theorie is het ook mogelijk om helemaal geen gevulde vlakken te hebben
Nogmaals: A dirty mind is a joy forever.
En ik maar denken dat jij ustra heetteVerwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:07:
Compliment voor de snelle fix! CI? Of old-skool vi op productie?
Verwijderd
We hebben gelukkig al aardig wat jaren een grotendeels geautomatiseerde deployment. Het enige wat we moeten doen is een branch in master mergen en daarna zeggen dat ie inderdaad mag deployenVerwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:07:
Compliment voor de snelle fix! CI? Of old-skool vi op productie?
Verwijderd
CI zonder marketing termenACM schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:18:
[...]
We hebben gelukkig al aardig wat jaren een grotendeels geautomatiseerde deployment. Het enige wat we moeten doen is een branch in master mergen en daarna zeggen dat ie inderdaad mag deployen
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
* Raven dacht aan een bepaald (omgekeerd) lichaamsdeel van een Canadees in South ParkRob schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:22:
Deze geeft 'de vinger'
https://tweakers.net/identicon/39250
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat hoeft toch geen enkel probleem te zijnVerwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:57:
Kiest bewust voor geen avatar en krijgt er toch 1. Welkom op T.net.![]()
![]()
Boehoe verandering!Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:57:
![]()
Het is even wennen maar het is voor de anderen wel zo duidelijk. En als je het niet wilt, kun je inderdaad zo'n lege of transparante instellen.
[ Voor 25% gewijzigd door Room42 op 22-10-2019 17:05 ]
[ Voor 94% gewijzigd door PalingDrone op 22-10-2019 17:57 ]
Heb er ooit heel bewust voor gekozen om avatars niet weer te geven. Leidt alleen maar af en ik let toch niet zo heel erg op alle gebruikersnamen en dergelijke. Bovendien scheelt het ook weer wachten totdat die plaatjes geserveerd worden.Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:57:
![]()
Bovendien is die van jou best leuk.
Beetje een drukke, maar het zal wel goed zijn.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zo'n springveer uit Super Mario Bros op de NES.Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:36:
U sure about that?
Jouwe is abstract. Maar show-offs kunnen hier: Het Grote: Post je T.net Identicon™-Topic
@Vorkie Joehoe ^^
[ Voor 40% gewijzigd door Room42 op 22-10-2019 19:29 ]
https://tweakers.net/inst...zoeken/?keyword=identicon
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Het is gebaseerd op je IQ.evilution schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:32:
Waarom is mijn avatar opeens een penis in een veels te ruime kut?
Waarom ben jij dan een r/mildlyinfuriating tegelvloer?
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
evilution schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:35:
[...]
Waarom ben jij dan een r/mildlyinfuriating tegelvloer?
TweakertjeCrazyFool schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:40:
Ik moet die van mij even laten zien:Tweaker!!! [Afbeelding]
Dat icon van @evilution is uiteraard overduidelijk een ruimte schip uit e.o.a. space shooter, waarbij de buitenste kanonnen om een of andere reden dan vaak ernaast zweven
Verwijderd
Ligt er auteursrecht op de afbeeldingen?
Life is what happens while you're busy making other plans
Je hebt een kortere dan @evilution
[ Voor 5% gewijzigd door PalingDrone op 22-10-2019 21:58 ]
Verwijderd
Moet die in HK?Room42 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 19:26:
[...]
Jouwe is abstract. Maar show-offs kunnen hier: Het Grote: Post je T.net Identicon™-Topic
@Vorkie Joehoe ^^
Je kan er kort of lang (ACM schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:47:
Je merkt zo wel dat de mensheid zich heel erg heeft getraind in objectherkenning. En dat dat om een of andere ook resulteert in vrij veel mensen die geneigd zijn middelvingers of penissen er in te zien
Dat icon van @evilution is uiteraard overduidelijk een ruimte schip uit e.o.a. space shooter, waarbij de buitenste kanonnen om een of andere reden dan vaak ernaast zweven
Oh vast wel, maar het feit dat iemand het zegt versterkt ook wel dat je dat er dan ook in zietNilltris schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:58:
Je kan er kort of lang () omheen draaien maar dat lijkt toch wel echt op een toeloe hoor.
Soort Ravensburgerfest?
Show hier je eigen identicon: Het Grote: Post je T.net Identicon™-Topic (HK)
Het is duidelijk dat niet iedereen dit een mooie oplossing vindt - of zelfs het probleem ziet.
Om bruikbare feedback te krijgen helpt het ons als je deze vragen bekijkt.