• brain150
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-01 09:50
arene schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:02:
Het is op basis van een mail van Realme waarin ik wordt verzocht de order (die al sinds donderdag staat) te cancelen omdat er niet geleverd kan worden.
Oe, dat is balen! Welke had je besteld (dan weet ik of mijn bestelling nog wel geleverd gaat worden)?
Ik heb gister gemaild en de blauwe X2 pro 8 GB + 128 GB zou nog binnen 3-5 werkdagen geleverd moeten kunnen worden, maar jouw bericht maakt me dan toch zenuwachtig 😳..

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-03 09:18

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Topicstarter
arene schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:02:
Het is op basis van een mail van Realme waarin ik wordt verzocht de order (die al sinds donderdag staat) te cancelen omdat er niet geleverd kan worden.
Haha, dan hebben ze wel een hele lage schatting gemaakt voor de verkoop in Europa als de toestellen nu al op zijn...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Texodus1
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-11-2021
De verkoop in India start nu ook en dat is hun primaire markt.

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-03 18:46
brain150 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:52:
[...]

Oe, dat is balen! Welke had je besteld (dan weet ik of mijn bestelling nog wel geleverd gaat worden)?
Ik heb gister gemaild en de blauwe X2 pro 8 GB + 128 GB zou nog binnen 3-5 werkdagen geleverd moeten kunnen worden, maar jouw bericht maakt me dan toch zenuwachtig 😳..
Het gaat alleen om de 256GB versie. Die is volgens Realme pas op zijn vroegst half december weer leverbaar. De andere modellen zijn er (nog) wel.

• rulerraoul
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-03 17:32
Hoe zijn de displays van de X2 pro? De oneplus 7t heeft bij sommigen een groene tint.
Aangezien ze gebruik maken van zelfde displays was ik benieuwd of de X2 pro hier ook last van heeft?

• Texodus1
rulerraoul schreef op woensdag 20 november 2019 @ 21:20:
Hoe zijn de displays van de X2 pro? De oneplus 7t heeft bij sommigen een groene tint.
Aangezien ze gebruik maken van zelfde displays was ik benieuwd of de X2 pro hier ook last van heeft?
Ik heb tot dusver geen groene tint gezien, soms heb ik wel last van flitsen tijdens het gebruik van de fingerprintscanner.

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:58
Zit al een tijdje te loeren naar een 8gb versie. Hoop dat de eerste tweedehandsjes snel op de markt komen :)

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03 11:03
Hier ook niets van te zien.
Ik heb tot dusver geen groene tint gezien, soms heb ik wel last van flitsen tijdens het gebruik van de fingerprintscanner.
Ook hier heb ik geen last van. Althans niet dat het mij opgevallen is.

• Kooijman1969
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-03 12:44
Ook ik geen last van. Scherm is prachtig.

• Jeroenneman

Jeroenneman

Topicstarter
arene schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:21:
[...]

Het gaat alleen om de 256GB versie. Die is volgens Realme pas op zijn vroegst half december weer leverbaar. De andere modellen zijn er (nog) wel.
Volgens mij kan ik op de Realme site nu niets meer kiezen behalve de 6GB uitvoering.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• NSangers
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07-05-2021
Color OS 7 lijkt helaas toch niet meer "stock" te zijn, zoals HydrogenOS. In RealMe China komt deze uit in Q2 2019 dus dat valt mee. Klopt het dat Oppo/RealMe slechts 1 update geeft naar nieuwere Android?

• NSangers
@Jeroenneman Ik houd de site een beetje in de gaten, omdat het een overweging blijft voor mij (even black friday afwachten), maar ik zie de optie voor de 8gb nog steeds gewoon op de site! Even wat doorklikken...

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-03 10:54
NSangers schreef op donderdag 21 november 2019 @ 21:38:
Color OS 7 lijkt helaas toch niet meer "stock" te zijn, zoals HydrogenOS. In RealMe China komt deze uit in Q2 2019 dus dat valt mee. Klopt het dat Oppo/RealMe slechts 1 update geeft naar nieuwere Android?
Dat weten we niet. De ondersteuning by Oppo was matig, maar Realme en Oppo lijken ook in te zien dat ze wat moesten doen aan hun grootste kritiekpunt: ColorOS. Als ze die lijn doorzetten gaat dat hand in hand met meer android updates. Maar ze zijn nog lang niet in de buur van het vertrouwen dat bijvoorbeeld Oneplus geniet qua updates.

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
In dit nieuwsbericht van gisteren over de Android 10 / ColorOS 7updates van Oppo staat dat de Realme X2 en X2 pro komend voorjaar de upgrade krijgen: nieuws: Oppo maakt bekend wanneer smartphones Android 10 krijgen en teaset Re...

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03 20:58

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Korte update, X2 ontvangen vanuit Barcelona en nu 2 dagen in gebruik.

Het scherm is fantastisch, de vingerafdruk sensor en face unlock werken snel en accuraat en qua snelheid niks te klagen. Color OS is wel even wennen als je al jaren MIUI gewend bent, maar voor mij tot nu toe geen grote minpunten.
Vergeleken met de Mi Note 3 voelt de telefoon minder premium aan, maar das alleen naakt zonder case en wie gebruikte nog een moderne telefoon zonder case, das gewoon niet te doen, volgens mij worden ze expres zo glibberig gemaakt..* Deacon denkt met weemoed terug aan de Moto Droid / Milestone O+

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

• brain150
Korte gebruikerservaring van de X2 pro:
Het scherm is erg mooi, ik zie geen groene waas of flitsen. Het geluid is dik in orde, ik heb wel het idee dat het bij bellen wat dof klinkt (of 'minder helder' als je het positief wilt houden 😉). ColorOS moet ik aan wennen, maar mijn referentie is iPhone, dus ik zal aan alle Android Skins moeten wennen. Ik ga eens goed zoeken naar een snelle manier om alle meldingen uit te zetten zonder dit voor elke app afzonderlijk te moeten doen (en in het ColorOS menu betekent dat inderdaad 'uitgebreid zoeken..). De kleuren van de foto's zijn niet mooi: rood wordt roze en paars wordt rood, dus hiervoor ga ik proberen of het met bijvoorbeeld Gcam beter wordt. Details van de foto's zijn wel echt heel goed.
Meer Tweakerswaardige aanpassingen komen vast later nog wel als er wat meer op xda-developers staat...

• DagS
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 08-12-2019
Grotbewoner schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 12:47:
Nou jongens, ik heb besloten hem terug te brengen. [...]
Mag ik vragen wat het kost om het toestel terug te sturen? Ik lees in de voorwaarden op de site van realme dat je dat zelf betaalt. Maar ik zie nergens waar je het toestel naar toe moet sturen. Tot nu toe houdt deze onduidelijkheid me tegen, dus zou super zijn als jij dit kunt ophelderen!

• vinbrutus
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-03 13:29
brain150 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 19:19:
Het scherm is erg mooi, ik zie geen groene waas of flitsen. Het geluid is dik in orde, ik heb wel het idee dat het bij bellen wat dof klinkt (of 'minder helder' als je het positief wilt houden 😉). ColorOS moet ik aan wennen, maar mijn referentie is iPhone, dus ik zal aan alle Android Skins moeten wennen. Ik ga eens goed zoeken naar een snelle manier om alle meldingen uit te zetten zonder dit voor elke app afzonderlijk te moeten doen (en in het ColorOS menu betekent dat inderdaad 'uitgebreid zoeken..). De kleuren van de foto's zijn niet mooi: rood wordt roze en paars wordt rood, dus hiervoor ga ik proberen of het met bijvoorbeeld Gcam beter wordt. Details van de foto's zijn wel echt heel goed.
Meer Tweakerswaardige aanpassingen komen vast later nog wel als er wat meer op xda-developers staat...
Ik heb hem besteld, maar ik had gehoopt dat de camera kwaliteit beter zou zijn. Zou je mss kunnen laten weten of de gcam oplossing soelaas brengt? Anders is het mss niet de moeite dat ik hem uitpak als ik hem ontvang. Alvast bedankt!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-03 11:57
DagS schreef op zondag 24 november 2019 @ 10:26:
[...]

Mag ik vragen wat het kost om het toestel terug te sturen? Ik lees in de voorwaarden op de site van realme dat je dat zelf betaalt. Maar ik zie nergens waar je het toestel naar toe moet sturen. Tot nu toe houdt deze onduidelijkheid me tegen, dus zou super zijn als jij dit kunt ophelderen!
Terugsturen betaal je zelf.
Als je hem aanmeld dan zie je waar die naartoe moet.
Naar Parijs .
Met track en tracé kost dat ongeveer 13€ en daarna moet je heel lang geduld hebben, zo 3 weken duurt het wel voordat ze het geld teruggeboekt hebben.
Ook via de mail word je niet tot heel summier op de hoogte gehouden.

• Grotbewoner
DagS schreef op zondag 24 november 2019 @ 10:26:
[...]

Ik moest hem terugsturen naar een adres in Parijs. Met Postnl zat je boven de 15 euro met verzekering en bij DHL net iets minder (maar weet niet hoe het daar zit met verzekering). Ik heb hem uiteindelijk voor 490 euro verkocht aan een tweaker in Nederland. Dat bespaarde me een beetje kosten en het hele retourproces en ik maakte er iemand blij mee. Meer weet ik er dus niet van.

Ik had gehoopt dat het retouradres in NL zou aangezien ze ook uit NL versturen.

• Jeroenneman

Jeroenneman

Topicstarter
brain150 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 19:19:
Met Gcam zou het resultaat echt een stuk beter moeten zijn. De APK staat een paar posts naar boven in een YouTube vergelijking. Stuk betere details ook en natuurlijk nightsight.

• DagS
mregeling schreef op zondag 24 november 2019 @ 10:52:
[...]

Terugsturen betaal je zelf.
Als je hem aanmeld dan zie je waar die naartoe moet.
Naar Parijs .
Met track en tracé kost dat ongeveer 13€ en daarna moet je heel lang geduld hebben, zo 3 weken duurt het wel voordat ze het geld teruggeboekt hebben.
Ook via de mail word je niet tot heel summier op de hoogte gehouden.
Dank voor je reactie. Wordt er niet direct heel blij van, met name de tijd dat je in het ongewisse verkeert zou ik graag anders zien.

• DagS
Grotbewoner schreef op zondag 24 november 2019 @ 10:56:
[...]

Ik moest hem terugsturen naar een adres in Parijs. Met Postnl zat je boven de 15 euro met verzekering en bij DHL net iets minder (maar weet niet hoe het daar zit met verzekering). Ik heb hem uiteindelijk voor 490 euro verkocht aan een tweaker in Nederland. Dat bespaarde me een beetje kosten en het hele retourproces en ik maakte er iemand blij mee. Meer weet ik er dus niet van.

Ik had gehoopt dat het retouradres in NL zou aangezien ze ook uit NL versturen.
Dank je. Lijkt me inderdaad een win-win voor beiden, maar niet direct een retourbeleid om blij van te worden dus.

• rrtan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-01 20:09
Hoelang duurt de levering vaak vanaf het moment van bestellen? Hij geeft bij het bestellen aan 3-4 dagen, ik las bij veel mensen dat het vaak dezelfde dag nog op de post wordt gedaan?

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:55
rrtan schreef op zondag 24 november 2019 @ 12:47:
Hoelang duurt de levering vaak vanaf het moment van bestellen? Hij geeft bij het bestellen aan 3-4 dagen, ik las bij veel mensen dat het vaak dezelfde dag nog op de post wordt gedaan?
Klopt. Het komt ook uit NL. Meestal next day.

• brain150
vinbrutus schreef op zondag 24 november 2019 @ 10:31:
[...]

Ik heb hem besteld, maar ik had gehoopt dat de camera kwaliteit beter zou zijn. Zou je mss kunnen laten weten of de gcam oplossing soelaas brengt? Anders is het mss niet de moeite dat ik hem uitpak als ik hem ontvang. Alvast bedankt!
Ik ben geen expert, maar volgens mij biedt de Gcam oplossing biedt zeker soelaas: de kleuren komen nu een stuk dichter bij wat ze moeten zijn: alle roodtinten zitten stukken dichterbij wat het moet wezen. Ook huidskleuren met de selfiecam zijn beter (de 'gewone camera app' maakte de huid roder dan je is, met Gcam is het weer mijn normale bleke huidje 😊). Ik heb het vergeten met mijn iphone 6s waar ik veel foto's wat lichter maak om ze goed te krijgen.
(Het lijkt misschien of ik geficussed ben op rood, ik had toevallig veel rood en paars om me heen toen ik hiermee bezig was...)
@vinbrutus : volgens mij kun je em prima uitpakken. Laat je weten of het voor jou werkt?

• vinbrutus
brain150 schreef op zondag 24 november 2019 @ 21:02:
[...]

Ik ben geen expert, maar volgens mij biedt de Gcam oplossing biedt zeker soelaas: de kleuren komen nu een stuk dichter bij wat ze moeten zijn: alle roodtinten zitten stukken dichterbij wat het moet wezen. Ook huidskleuren met de selfiecam zijn beter (de 'gewone camera app' maakte de huid roder dan je is, met Gcam is het weer mijn normale bleke huidje 😊). Ik heb het vergeten met mijn iphone 6s waar ik veel foto's wat lichter maak om ze goed te krijgen.
(Het lijkt misschien of ik geficussed ben op rood, ik had toevallig veel rood en paars om me heen toen ik hiermee bezig was...)
@vinbrutus : volgens mij kun je em prima uitpakken. Laat je weten of het voor jou werkt?
Thx! Ik kijk er naar uit

• rrtan
Ok besteld! Ben echt benieuwd! Kom van een Galaxy S9 af, zou denk ik wel een merkbare verschil moeten zien

• Deathchant
  • Nu online

Deathchant

Don't intend. Do!

rrtan schreef op maandag 25 november 2019 @ 13:11:
Ok besteld! Ben echt benieuwd! Kom van een Galaxy S9 af, zou denk ik wel een merkbare verschil moeten zien
Vermoedelijk ga je toch wat inleveren op camerakwaliteit als ik zo e.e.a. mag lezen. De S9 had gewoon al een uitstekende camera..Ok je krijgt er wel 2 cam's bij ;)
Post je ervaringen maar hier :)

Canon: R6 | 16-35 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP | 135 APO

• rrtan
Deathchant schreef op maandag 25 november 2019 @ 15:30:
[...]

Vermoedelijk ga je toch wat inleveren op camerakwaliteit als ik zo e.e.a. mag lezen. De S9 had gewoon al een uitstekende camera..Ok je krijgt er wel 2 cam's bij ;)
Post je ervaringen maar hier :)
Haha is toch niet te hopen dat ik achteruit ga! Gcam schijnt in ieder geval beter te zijn dan de stock cam app momenteel... Zodra hij binnen is ga ik hem uitvoerig testen en zal ik mijn bevindingen hier plaatsen :) hij is in ieder geval nog niet verstuurd

• Sieben580
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-03 10:04
Realme X2 Pro 12gb ram versie is voor 449 te koop op amazon.es. De 12gb versie is ook terug in vooraad op de site van realme zelf. Zou er trouwens een verschil zijn met de versie van amazon.es en die van realme europe?

• Maus0165
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-01-2021
Volgens de V&A kon ik vinden dat het de "Global" versie betreft.

Net mijn order geplaatst op Realme maar na het lezen van dit bericht de order ook meteen weer gecanceled :-)

• RiCk
Sieben580 schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:02:
Realme X2 Pro 12gb ram versie is voor 449 te koop op amazon.es. De 12gb versie is ook terug in vooraad op de site van realme zelf. Zou er trouwens een verschil zijn met de versie van amazon.es en die van realme europe?
Da's een koopje. Dat scheelt veel!
Altijd jammer om als een van de eerste voor de volle mep het dan nog te moeten betalen....

• rulerraoul
Maus0165 schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:33:
Volgens de V&A kon ik vinden dat het de "Global" versie betreft.

Net mijn order geplaatst op Realme maar na het lezen van dit bericht de order ook meteen weer gecanceled :-)
Heb je hem besteld? Ik wel, spannend. Haha. Nog geen bevestiging overigens. Weet niet of dat snel gaat.

• rrtan
rulerraoul schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 08:38:
[...]

Heb je hem besteld? Ik wel, spannend. Haha. Nog geen bevestiging overigens. Weet niet of dat snel gaat.
GIster besteld, in de avond verstuurd. Alleen kreeg net een melding dat '' pakket on hold '' is? Weet iemand wat dat inhoud...

• rulerraoul
Dan wacht ik nog ff op m'n bevestiging. Net pas besteld.
Geen idee wat on hold betekend. Hopelijk geen probleem met voorraad...

Bij de NL site van Realme hebben ze wel op alles 10 euro korting. Maar dan kost de 12gb variant alsnog 489 euro.

• rrtan
rulerraoul schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:00:
Dan wacht ik nog ff op m'n bevestiging. Net pas besteld.
Geen idee wat on hold betekend. Hopelijk geen probleem met voorraad...

Bij de NL site van Realme hebben ze wel op alles 10 euro korting. Maar dan kost de 12gb variant alsnog 489 euro.
Nee het is gelukkig geen voorraad issue, heb gister rond half 1 in de middag besteld en om 22:07u kreeg ik een bevestiging dat het verstuurd was. Hij ligt nu bij DHL Eindhoven om bij mij in Den Bosch geleverd te worden. Alleen hangt hij heel de ochtend al op '' Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie ''. Dus ik hoop dat ik hem vandaag nog krijg.

Lijkt mij meer een issue bij DHL dan bij Realme gelukkig!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
rrtan schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:05:
[...]

Nee het is gelukkig geen voorraad issue, heb gister rond half 1 in de middag besteld en om 22:07u kreeg ik een bevestiging dat het verstuurd was. Hij ligt nu bij DHL Eindhoven om bij mij in Den Bosch geleverd te worden. Alleen hangt hij heel de ochtend al op '' Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie ''. Dus ik hoop dat ik hem vandaag nog krijg.

Lijkt mij meer een issue bij DHL dan bij Realme gelukkig!
Is een DHL dingetje inderdaad. Omdat hij waarschijnlijk naar een particulier adres gaat, houdt DHL hem vaak vast voor de avondrit omdat er dan meer kans is dat er iemand thuis is.

• Maus0165
rulerraoul schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 08:38:
[...]

Nog niet. Dat zal vandaag of morgen gebeuren. Verzending via Amazon gaat meestal wel spoedig. Doorgaans een dag of 2 a 3.

• rulerraoul
Er staat nu in het Spaans een mail in m'n inbox dat ie verzonden is. Zou op zaterdag moeten binnenkomen.

• Maus0165
Nou........mijn bestelling is ook geplaatst. Staat als indicatie levering tussen 30 nov. en 5 dec.
Ben benieuwd. Heb er geen haast mee.

Heb de blauwe 256gb versie besteld. Veel telefoon voor (relatief) weinig geld :)

• Akemi
Zijn er ook bezitters die af en toe een freeze hebben in chrome om er dan vervolgens uit te vliegen?
(uit chrome dan he?)

• selcukb006
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-03-2022
@Akemi tot nu toe niet gehad.

• rrtan
Ok heb hem gister rond 18:30 gekregen. Heel simpel alles overgezet van mn oude tel dankzij de phone clone gebeuren. Duurde denk ik max 15 min om alles goed in te stellen.

Pro's tot nu toe; Hij is echt snel, ik voel duidelijk een verschil tussen mn S9 en de RM X2pro. Sowieso het feit dat het een 90hz scherm heeft maakt alles super snappy.

Batterij gaat echt lang mee, kreeg out of the box met 35%, toen ik naar bed ging heb ik nog 1 uurtje op youtube zitten klooien. Eindigde met 19% (18:30 - 23:30). Telefoon heel de nacht niet opgeladen en in de ochtend de superVOOC getest, binnen ~25 min was hij helemaal vol.

Net onderweg naar werk met mijn bluetooth headset verbonden, waar mijn S9 in de 45 min op 85% eindigde, staat mijn X2 pro op 97%.

FP scanner is super snel, face unlock leuk maar heb het al uitgezet, scherm kan echt super fel zijn, hij staat bijna op zijn laagst. PS: Ik heb geen last van groene gloed waar sommige van de X2 pro's blijkbaar last van hebben? Misschien waren het de early batches.

Cons: colorOS, op zich niet heel erg. Maar er zijn bepaalde dingen die ik gewoon totaal niet fijn vindt. Ik weet ook niet of je sommige dingen kan aanpassen of niet- moet ik allemaal nog uitvogelen.

De stock camera app is echt slecht, kleuren zijn echt overblown en sommige kleuren kloppen gewoon niet eens. Rood is hard-candy pink en een paar andere kleuren zijn gewoon niet realistisch. Sommige shots zijn goed maar dat is echt zeldzaam. Eigenlijk vrijwel direct de Gcam app geinstalleerd- en dan zie je pas wat deze toestel kan qua foto's. Alles is ineens een stuk beter, wat ook bij deze toestel past.

Ik zal mijn review over een paar dagen nog even aanvullen- als hij wat meer uurtjes heeft gelopen.

• Grotbewoner
Kan iemand echt flink wat foto's maken om die gcam port te vergelijken?Ik ben erg benieuwd. Ik vond stock app echt slecht maar die gcam app een beetje crashy en barebones.

• ChinaGeek
Grotbewoner schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:22:
Kan iemand echt flink wat foto's maken om die gcam port te vergelijken?Ik ben erg benieuwd. Ik vond stock app echt slecht maar die gcam app een beetje crashy en barebones.
Dacht dat je hem verkocht had?

• Grotbewoner
ChinaGeek schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:26:
[...]

Dacht dat je hem verkocht had?
Ja, maar ik ben nog steeds benieuwd :-).

• LukasVaartjes
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 10-12-2022
Gister om een uurtje of 8 in de avond besteld maar nog niet verzonden. Iemand enig idee hoe lang dit zal duren nog? Misschien drukker door BF?

• vinbrutus
brain150 schreef op zondag 24 november 2019 @ 21:02:
[...]

Over de algemene feel van de gsm ben ik heel tevreden, alles draait vlot en snel. Maar welke versie van gcam heb je geïnstalleerd? Want ik heb er reeds 2 geprobeerd, maar ze crashen steeds.

• Jeroenneman

Jeroenneman

Topicstarter
vinbrutus schreef op woensdag 27 november 2019 @ 19:19:
[...]

Over de algemene feel van de gsm ben ik heel tevreden, alles draait vlot en snel. Maar welke versie van gcam heb je geïnstalleerd? Want ik heb er reeds 2 geprobeerd, maar ze crashen steeds.
Als je op YouTube zoekt naar "Realme X2 Pro Gcam" dan vind je video's waarbij ze niet alleen een APK linken, maar ook de settings laten zien die je moet instellen.

• brain150
vinbrutus schreef op woensdag 27 november 2019 @ 19:19:
[...]

Ik heb de versie gebruikt uit de link onder dit filmpje een aantal posts terug, en de settings die daarin staan. Volgens mij kunnen de settings nog wat gefinetuned worden, maar ik heb nog niet gekeken hoe precies:

• KaiseRRuby
Jammer dat de 8gb nergens in de Black Friday sale is..

• brain150
KaiseRRuby schreef op woensdag 27 november 2019 @ 23:09:
Jammer dat de 8gb nergens in de Black Friday sale is..
Check even je PB

• rulerraoul
LukasVaartjes schreef op woensdag 27 november 2019 @ 18:16:
Gister om een uurtje of 8 in de avond besteld maar nog niet verzonden. Iemand enig idee hoe lang dit zal duren nog? Misschien drukker door BF?
Ik heb 26e besteld. Er staat zowel op Amazon als DHL dat ID is aangemeld bij netwerk / verzonden. Maar verder helemaal niks aan updates. Geen verwachtte aankomstdatum etc. Dus het zal mij ook benieuwen.
Zou zaterdag er moeten zijn zei ie toen ik bestelde.
Ik ga dinsdagochtend vroeg op vakantie, dus hoop vóór die tijd wel te hebben!

• Maus0165
rulerraoul schreef op donderdag 28 november 2019 @ 08:54:
[...]

Ik heb 26e besteld. Er staat zowel op Amazon als DHL dat ID is aangemeld bij netwerk / verzonden. Maar verder helemaal niks aan updates. Geen verwachtte aankomstdatum etc. Dus het zal mij ook benieuwen.
Zou zaterdag er moeten zijn zei ie toen ik bestelde.
Ik ga dinsdagochtend vroeg op vakantie, dus hoop vóór die tijd wel te hebben!
Ook ik heb hem de 26e besteld bij Amazon.es. Maar in mijn account staat dat hij pas 5 dec. geleverd zal worden.
Leuk sinterklaas (en verjaardag) cadeau :)

Ben wel erg benieuwd naar de telefoon. Ik kom van een inmiddels bejaarde OnePlus 3T, dus zal wel een enorm verschil zijn. Alhoewel de 3T het nog steeds prima volhoud. Enige waar ik huiverig voor ben is het gewicht van de X2 Pro en Color OS.

• ChinaGeek
Amazon.es staat niet bepaald goed bekend...

• Maus0165
ChinaGeek schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:24:
Zolang hij maar hier wordt bezorgd vind ik het best. Tijdsduur boeit me niet zo. Kreeg vanmorgen bericht (ook in de PostNL app) dat hij was verzonden. Dus ik heb goede hoop.
En hij is met Credit Card betaald, dus toch nog een vorm van zekerheid. ;)

• Sieben580
ChinaGeek schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:24:
Hoezo dan?

• rulerraoul
Die van mij is via DHL verzonden. Niet via PostNL. We gaan het zien. Anders moet degene die op ons huis past het maar aannemen.

• Senticz
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-03 22:04
Zie ook nergens nog een black Friday deal, iemand wel een deal gespot??

• Maus0165
rulerraoul schreef op donderdag 28 november 2019 @ 17:18:
Die van mij is via DHL verzonden. Niet via PostNL. We gaan het zien. Anders moet degene die op ons huis past het maar aannemen.
Vreemd. Bij mij staat hij al in de PostNL app. Ik heb overigens gekozen voor de standaard levering.

• Maus0165
Senticz schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:40:
Hier:

Realme X2 Pro Amazon.es

• rulerraoul
Maus0165 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 22:54:
[...]

Vreemd. Bij mij staat hij al in de PostNL app. Ik heb overigens gekozen voor de standaard levering.
Dan zal dat het verschil zijn. Ik Express. Scheelt qua kosten bijna niks en ik wil hem graag voor ik op vakantie ga hebben.

Zag net op Amazon een update dat ie van ene naar andere locatie van Amazon in Frankrijk is verplaatst gisteren. Dus hopelijk toch zaterdag binnen!

Edit: en 2 seconden geleden krijg ik nu mail dat ze vanavond voor m'n deur staan (ben er niet vanavond...). Gewijzigd naar morgen tussen 9 en 18. Dan kan ik het zelf aannemen. Neem geen risico dat m'n buren er wel/niet zijn. Liever zelf ontvangen.

[Voor 23% gewijzigd door rulerraoul op 29-11-2019 09:02]

• KaiseRRuby
Senticz schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:40:
Ze hebben wel een actie op de site:

http://event.realme.com/e...ay-2019/?userId=510396309

Dat is even mijn linkje. Geen idee of er daadwerkelijk wat gebeurd maar met de Lucky Draw zou je wellicht wat kunnen winnen.

Mocht iemand de 50% kortingsvoucher winnen en al een telefoon hebben dan hou ik me warm aanbevolen..

• JJnJ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-08-2022
Ik heb zojuist mijn toestel ontvangen van Amazon Spanje.
Echter heb ik last van de gevreesde groene gloed. Wanneer het scherm op lage herderheid staat en eigenlijk zwart of heel donkergrijs moet weergeven loopt het scherm steeds lichter groen weg hoe hoger de afbeelding is.
Dit is wel heel erg balen want verder lijkt het toestel wel echt top.

• Juicie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-03 13:26
Bij Ebay Duitsland (realme_store) vandaag de X2 besteld voor 255 Euro en de 5 Pro voor 170 Euro. Betere deals als op de realme site zelf.

• NSangers
Zojuist de RealMe gekocht op het officiele kanaal. Ze hebben vandaag 10euro korting plus gratis oortjes (t.w.v. 20 euro).

• Texodus1
Ik heb de update maar even opgehaald via een vpn verbinding naar India, duidelijke verbetering met foto's en het scherm.

• rrtan
Texodus1 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 16:37:
Ik heb de update maar even opgehaald via een vpn verbinding naar India, duidelijke verbetering met foto's en het scherm.
Je bedoelt colorOS7?

• RiCk
Texodus1 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 16:37:
Ge-ni-aal.
Hier ook aan het downloaden. Eerste de beste India free VPN app gedownload, verbinding gemaakt, update aangevraagd en net na het beginnen met downloaden weer verbroken. Dank u!!!

• Texodus1
RiCk schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 21:31:
[...]

Ge-ni-aal.
Hier ook aan het downloaden. Eerste de beste India free VPN app gedownload, verbinding gemaakt, update aangevraagd en net na het beginnen met downloaden weer verbroken. Dank u!!!
Geen dank :)
Een simpele OTA (https://www.xda-developer...efresh-rate-improvements/

• M?sterion
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-06-2021
Hoe kan ik deze telefoon bestellen via amazon.es? Alles is in het Spaans. Betalen met PayPal op Amazon is niet mogelijk, wel met iDeal?

Bedankt. :)

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
M?sterion schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 22:02:
Hoe kan ik deze telefoon bestellen via amazon.es?
De bestel stappen op Amazon.es zijn gelijk aan die op .de, verder zou je Google translate nog kunnen gebruiken. Alleen Amazon.de heeft iDeal, bij de rest kan je inderdaad niet met PayPal terecht, wel met een creditcard.

• [bassie]
  • Laatst online: 22-03 19:40
Ik heb besteld en deze is onderweg (maandag). Was wel benieuwd of iemand een 2de (supervooc) oplader (auto of regulier) had hekocht.
Ik zie door de ali boom het bos niet meer....

• Texodus1
[bassie] schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 23:15:
Ik heb besteld en deze is onderweg (maandag). Was wel benieuwd of iemand een 2de (supervooc) oplader (auto of regulier) had hekocht.
Ik zie door de ali boom het bos niet meer....
Ik heb hiervoor contact gehad met realme, je kan contact opnemen met hun servicecentrum voor een aparte oplader. Dit centrum zit in Parijs. Het mailadres is te vinden op de site van realme.

• rulerraoul
Heb 'm ook binnen de telefoon en ben bezig met alles installeren enz.
Nu heeft m'n internet wat moeite met Blokada. Soms wel verbinding en soms kan ik geen apps refrashen oid. Iemand een idee?

• Sieben580
Dit werkt dan gewoon op de EU versie die update zonder problemen?

• Texodus1
Sieben580 schreef op zondag 1 december 2019 @ 11:27:
[...]

Zeker! Je krijgt de update in Nederland later omdat ze in stages werken, dus je versnelt dat proces alleen een beetje.

• rulerraoul
Sieben580 schreef op zondag 1 december 2019 @ 11:27:
[...]

Ja, heb hem ook geïnstalleerd!

• rrtan
Hmm sinds de indian update is wel de Phone Manager app veranderd. Ik kan bijv geen ruimte meer opschonen als ik het ga optimizen... Iemand een idee hoe ik dat nu zou moeten doen?

Edit: ah! Ik moet de app icoon ingedrukt houden en dan kan ik het opschonen!

[Voor 18% gewijzigd door rrtan op 01-12-2019 18:27]

• JJnJ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-08-2022
JJnJ schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:27:
Echter heb ik last van de gevreesde groene gloed. Wanneer het scherm op lage herderheid staat en eigenlijk zwart of heel donkergrijs moet weergeven loopt het scherm steeds lichter groen weg hoe hoger de afbeelding is.
Is er iemand die dit herkend?

Ik heb ondertussen contact gehad met Amazon Spanje en in de komende dagen zal een Engels sprekende medewerker mij terugbellen voor een oplossing.

• rulerraoul
Na de Indian update kan ik ook niet meer 90Hz instellen als verversingsfrequentie. Optie 60Hz aangezet, maar niet meer terug te krijgen. Kunnen jullie dit verifiëren?

• Texodus1
JJnJ schreef op zondag 1 december 2019 @ 18:29:
[...]

[Afbeelding]

Ik heb ondertussen contact gehad met Amazon Spanje en in de komende dagen zal een Engels sprekende medewerker mij terugbellen voor een oplossing.
Net getest en ik heb er geen last van, ziet er indd wel erg vreemd uit als een soort van oled misproductie. Kan je niet direct contact opnemen met Realme?
rulerraoul schreef op zondag 1 december 2019 @ 20:00:
Na de Indian update kan ik ook niet meer 90Hz instellen als verversingsfrequentie. Optie 60Hz aangezet, maar niet meer terug te krijgen. Kunnen jullie dit verifiëren?
Net getest en de 90hz refreshrate werkt nog.. heb je de optie ook niet meer in het menu? :?

• rulerraoul
Texodus1 schreef op zondag 1 december 2019 @ 20:14:
[...]

Net getest en ik heb er geen last van, ziet er indd wel erg vreemd uit als een soort van oled misproductie. Kan je niet direct contact opnemen met Realme?

[...]

Net getest en de 90hz refreshrate werkt nog.. heb je de optie ook niet meer in het menu? :?
Na lang zoeken bleek m'n energiebesparing aan te staan (zelf niet aangezet overigens, misschien met moment dat m'n batterij <5% werd). Toen ik die uitzette, kon ik 90Hz weer selecteren.
Beetje vreemd, zal wel iets Chinees zijn. ;)

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:52

13art

Moderator Mobile
JJnJ schreef op zondag 1 december 2019 @ 18:29:
[...]

[Afbeelding]
Jazeker, dit is hetzelfde probleem als bij de Oneplus 7T. Een groenige tint die zichtbaar wordt onder bepaalde omstandigheden. Niet zo gek aangezien de 7T en dit toestel hetzelfde paneel hebben.

Oneplus heeft al erkend dat elke 7T (non pro) deze issue heeft de ene meer zichtbaar dan de andere.
JJnJ schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:27:
Join the club. Echt een issue met deze 90Hz schermen.

[Voor 33% gewijzigd door 13art op 02-12-2019 18:43]

Enjoy the silence

• Maus0165
Vandaag mijn X2 Pro mogen ontvangen. Nog niet heel veel mee kunnen spelen maar wat ik er zo van kan zien is het een fijn toestel.

ColorOS stoor ik me (nog) niet aan. Het menu mag wel wat makkelijker / handiger worden ingericht. Het is nu nog wel zoeken naar bepaalde instellingen. Maar dat went wel.

Scherm is dik in orde. Geen groene waas.
Dark-mode ziet er keurig uit. Fijne toevoeging is dat je kunt kiezen welke apps wel-of-niet gebruik hiervan moeten maken. Zo heb ik biujvoorbeeld WhatsApp op normale modus gelaten omdat dat in Dark mode er niet uit ziet.

Tijd zal verder leren hoe het toestel zich zal houden.

• Deathchant
  • Nu online

Deathchant

Don't intend. Do!

Maus0165 schreef op maandag 2 december 2019 @ 20:49:

Scherm is dik in orde. Geen groene waas.
Dark-mode ziet er keurig uit. Fijne toevoeging is dat je kunt kiezen welke apps wel-of-niet gebruik hiervan moeten maken.
Ik ga er even vanuit dat je getest hebt op lagere brightness levels en in Android zelf de dark-mode hebt aangezet? Gmail, youtube, google calendar, Signal hebben het allemaal niet? Ook niet als je naast de dark-mode de nightmode (bluescreen filter) aan hebt staan?

Dan heb je wel echt geluk, want het schijnt dat álle originele (nog niet gerepareerde) OP7T toestellen dit hebben. En aangezien Realme exact dezelfde schermen hebben....

Ben dan wel blij voor je dat je er geen last van hebt. Altijd vervelend als je je verheugt om een goeie telefoon te hebben, dat dan blijkt dat ie stuk is, en dat álle exemplaren uit die batch dat hebben.

• rrtan
Deathchant schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 12:48:
[...]

Ik ga er even vanuit dat je getest hebt op lagere brightness levels en in Android zelf de dark-mode hebt aangezet? Gmail, youtube, google calendar, Signal hebben het allemaal niet? Ook niet als je naast de dark-mode de nightmode (bluescreen filter) aan hebt staan?

Dan heb je wel echt geluk, want het schijnt dat álle originele (nog niet gerepareerde) OP7T toestellen dit hebben. En aangezien Realme exact dezelfde schermen hebben....

Ben dan wel blij voor je dat je er geen last van hebt. Altijd vervelend als je je verheugt om een goeie telefoon te hebben, dat dan blijkt dat ie stuk is, en dat álle exemplaren uit die batch dat hebben.
Ik heb hier ook geen last van? Mijn scherm is gewoon goed, geen gekke groene gloed of dingen die niet kloppen... Heb het echt uitvoerig zitten testen, maar kan geen afwijkingen zien. Ben dus een van de gelukkigen denk ik.

• RiCk
rrtan schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:21:
[...]

Ik heb hier ook geen last van? Mijn scherm is gewoon goed, geen gekke groene gloed of dingen die niet kloppen... Heb het echt uitvoerig zitten testen, maar kan geen afwijkingen zien. Ben dus een van de gelukkigen denk ik.
Hier ook geen probleem. Hoe kan je dat het beste zien dan?

• rrtan
RiCk schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:22:
[...]

Hier ook geen probleem. Hoe kan je dat het beste zien dan?
Scherm op een lage helderheid zetten, in een donkere ruimte en dan een app met het liefst een donkere achtergrond gebruiken. Ik gebruik sowieso een pitch black wallpaper op mijn telefoon en gebruik mijn tel standaard op ~15-20% helderheid. Als je scherm niet goed zou zijn, denk ik dat het je al was opgevallen. In ieder geval de toestellen die het hebben en die ik voorbij heb zien komen- is het niet te missen.

• Maus0165
Deathchant schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 12:48:
[...]

Yep......van alles getest! Maar geen "green screen". Heeft Realme wellicht gebruik gemaakt van de nieuwere schermen??

Ik heb foto's voorbij zien komen waarbij het echt duidelijk zichtbaar is. Maar bij mij is dit dus niet het geval.
Of ik moet wel heel erg blind zijn. Ik ben er in ieder geval blij mee. ;)

• Deathchant
  • Nu online

Deathchant

Don't intend. Do!

rrtan schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:29:
[...]

Scherm op een lage helderheid zetten, in een donkere ruimte en dan een app met het liefst een donkere achtergrond gebruiken. Ik gebruik sowieso een pitch black wallpaper op mijn telefoon en gebruik mijn tel standaard op ~15-20% helderheid. Als je scherm niet goed zou zijn, denk ik dat het je al was opgevallen. In ieder geval de toestellen die het hebben en die ik voorbij heb zien komen- is het niet te missen.
Neen. Bij pitch black, oftewel 100% zwart zie ik het ook niet op mijn OP7T. Dat komt omdat het een oled scherm is, waarbij elke pixel individueel oplicht als er stroom doorheen gaat. Bij een volledig zwarte achtergrond hoeft een pixel geen kleur te genereren en dus ook niet op te lichten. Er gaat geen stroom door een volledig zwarte pixel, dus blijft de pixel gewoon uit staan, dus dan kun je die gloed ook niet hebben.

Het gaat zich juist om nét-niet zwarte achtergronden, of meer richting donkergrijs. De apps YouTube, Gmail, Signal, google calendar, Firefox (en dan de private tabbladen, die zijn bijna-zwart) nemen de dark-modus over als je je telefoon in dark-modus zet.
Als je dán 1 van die apps opent, die dan ook in dark-modus staat, dan zie je bij lage brightness tussen 20-40% die groene gloed, wat versterkt wordt als je ook nog eens de nightmode (blauwfilter) aanzet. Je 100% zwarte achtergrond blijft verder gewoon mooi zwart. Blijkbaar is de dark-modus ook niet helemaal 100% zwart, want ik heb het ook als ik de quicktoggles naar beneden swipe.

Ze zeggen dat je het ook kunt zien als je dit plaatje opent: https://www.rtings.com/im...erials/2016/5-percent.png

Het gaat zich dus om subpixel level non-uniformity omdat er variaties in luminance per subpixel zijn. Dus als elke pixel dezelfde stroom krijgt, krijg je non-uniformity en daardoor krijg je dus ook color inaccuracy, tenminste, als ik het goed begrijp hier:
https://www.ee.co.za/arti...oled-display-quality.html

[Voor 21% gewijzigd door Deathchant op 03-12-2019 15:12]

• rrtan
Deathchant schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:17:
[...]

Neen. Bij pitch black, oftewel 100% zwart zie ik het ook niet op mijn OP7T. Dat komt omdat het een oled scherm is, waarbij elke pixel individueel oplicht als er stroom doorheen gaat. Bij een volledig zwarte achtergrond hoeft een pixel geen kleur te genereren en dus ook niet op te lichten. Er gaat geen stroom door een volledig zwarte pixel, dus blijft de pixel gewoon uit staan, dus dan kun je die gloed ook niet hebben.

Het gaat zich juist om nét-niet zwarte achtergronden, of meer richting donkergrijs. De apps YouTube, Gmail, Signal, google calendar, Firefox (en dan de private tabbladen, die zijn bijna-zwart) nemen de dark-modus over als je je telefoon in dark-modus zet.
Als je dán 1 van die apps opent, die dan ook in dark-modus staat, dan zie je bij lage brightness tussen 20-40% die groene gloed, wat versterkt wordt als je ook nog eens de nightmode (blauwfilter) aanzet. Je 100% zwarte achtergrond blijft verder gewoon mooi zwart. Blijkbaar is de dark-modus ook niet helemaal 100% zwart, want ik heb het ook als ik de quicktoggles naar beneden swipe.

Ze zeggen dat je het ook kunt zien als je dit plaatje opent: https://www.rtings.com/im...erials/2016/5-percent.png

Het gaat zich dus om subpixel level non-uniformity omdat er variaties in luminance per subpixel zijn. Dus als elke pixel dezelfde stroom krijgt, krijg je non-uniformity en daardoor krijg je dus ook color inaccuracy, tenminste, als ik het goed begrijp hier:
https://www.ee.co.za/arti...oled-display-quality.html
Thanks voor je uitleg! Dat bedoelde ik ook idd met apps met een donkere achtergrond. Ik heb het zojuist ook allemaal nogmaals gechecked- nog steeds geen last van. Dus ik denk dat een aantal batches van schermen niet helemaal in orde zijn...

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Gisteravond ook de 8/128GB versie besteld. Volgens bestelling 3 á 4 dagen levertijd, maar vandaag nog niet verwerkt. Gaat mn Samsung S9 vervangen die ik nu 1,5 jaar heb. Gare batterij en barstje in scherm na vallen. Ben benieuwd of ik deze als upgrade ga ervaren. In ieder geval veel telefoon voor de prijs die je betaald!

Nu met smart op de postbode blijven wachten voor ik kan spelen en testen. Na installatie de bovengenoemde problemen maar uitvoering testen...

• rrtan
boer95 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 18:30:
Gisteravond ook de 8/128GB versie besteld. Volgens bestelling 3 á 4 dagen levertijd, maar vandaag nog niet verwerkt. Gaat mn Samsung S9 vervangen die ik nu 1,5 jaar heb. Gare batterij en barstje in scherm na vallen. Ben benieuwd of ik deze als upgrade ga ervaren. In ieder geval veel telefoon voor de prijs die je betaald!

Nu met smart op de postbode blijven wachten voor ik kan spelen en testen. Na installatie de bovengenoemde problemen maar uitvoering testen...
Ik kom ook van een S9 en ik kan beamen dat het echt een verbetering is. Dat terwijl ik de S9 al echt super snel vond haha. Het enige waar ik een beetje tegen aan loop is de stock camera app..

• Senticz
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-03 22:04
Heb hem maandag ook besteld! Nu wachten (via amazon.es) maar zie op xda al genoemd dat via de indiase site de nieuwste update voor de EU versies A07 al te downloaden is die veel fixes verhelpt w.o. camera en scherm etc. Lees volledige tread op https://forum.xda-develop...31ex11a-07-t4012135/page4

• RiCk
Senticz schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:38:
Heb hem maandag ook besteld! Nu wachten (via amazon.es) maar zie op xda al genoemd dat via de indiase site de nieuwste update voor de EU versies A07 al te downloaden is die veel fixes verhelpt w.o. camera en scherm etc. Lees volledige tread op https://forum.xda-develop...31ex11a-07-t4012135/page4
Klopt! Werd eerder getipt hier.
Gebruik VPN om even te connecten naar India en hij rolt binnen.
Als de update niet geschikt zou zijn voor Europese/Global roms dan zou hij ook niet aangeboden worden.

En veel plezier met je toestel (alvast)

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Vanochtend bezoek gehad van de postbode en vanaf toen dus lekker kunnen spelen! 😁

Vooral veel instellen en apps terug inloggen etc, maar eerste indrukken zijn zeer goed! Wel weer ff wennen aan de grootte als je van een s9 komt, maar zal ik waarschijnlijk binnen 2 dagen niet meer merken.

Zo nog ff op zoek gaan naar de camera app, en dan vooral veel testen!

• Akemi
Bij mij is de update via de ota binnen gekomen.

https://tweakers.net/ext/f/cwljEcI3lc0Hmr89DPRt6x57/thumb.jpg

https://tweakers.net/ext/f/gUZetE9SraAjxk319mTTxbvP/thumb.jpg
Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee