Ja, mede mogelijk gemaakt door de pdf reparatietoolDennis-L schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:46:
[...]
Heeft ie dan ook eindelijk een andere sticker en andere T&Tgekregen, nadat ie 5x gewogen was?
Ah dus de hele dag DHL zitten te F5'en heeft misschien niet eens zoveel zin...
Ik heb gisteren gechat met een Google DE medewerker en uitgelegd wat de situatie is (ook verteld dat ik op 'bepaalde fora' las dat deze wijze van bestellen met vorige pixels goed verliep). Hij zou er per email op terugkomen en vandaag kreeg ik deze mail:
Beste hankee,
Ik neem vandaag contact met u op over uw Google Store-bestelling GS.XXX-XXX-XXX.
Vervoerder heeft ons laten weten dat het adres dat ze hebben onjuist of niet volledig is. Kunt u ons de juiste, 1) naam 2) volledig adres en uw 3) telefoonnummer geven zodat we deze aan de koerier kunnen bezorgen om uw bestelling zo snel mogelijk te kunnen bezorgen.
Met vriendelijke groet,
Het ondersteuningsteam van Google
Ben zeer benieuwd. Enige jammere is dat ik de hoop al opgegeven had en bij Belsimpel een Pixel gehaald heb. Wel de 64Gb hoewel ik bij Google de 128Gb besteld had... Tja, wat nu
Beste hankee,
Ik neem vandaag contact met u op over uw Google Store-bestelling GS.XXX-XXX-XXX.
Vervoerder heeft ons laten weten dat het adres dat ze hebben onjuist of niet volledig is. Kunt u ons de juiste, 1) naam 2) volledig adres en uw 3) telefoonnummer geven zodat we deze aan de koerier kunnen bezorgen om uw bestelling zo snel mogelijk te kunnen bezorgen.
Met vriendelijke groet,
Ben zeer benieuwd. Enige jammere is dat ik de hoop al opgegeven had en bij Belsimpel een Pixel gehaald heb. Wel de 64Gb hoewel ik bij Google de 128Gb besteld had... Tja, wat nu
Waarschijnlijk ga je er nu niet veel meer van horen en als je naar de status vraagt dan ligt het bij een "hogere afdeling" of wordt er een grondig onderzoek gestart bj DHL.hankee schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:10:toon volledige bericht
Ik heb gisteren gechat met een Google DE medewerker en uitgelegd wat de situatie is (ook verteld dat ik op 'bepaalde fora' las dat deze wijze van bestellen met vorige pixels goed verliep). Hij zou er per email op terugkomen en vandaag kreeg ik deze mail:
Beste hankee,
Met vriendelijke groet,
Net ontvangen per mail:Matszs schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 16:41:
Nou mijn laatste update; Google is nu met DHL bezig om te kijken wat mogelijk is...
"Op het moment voeren samen met onze vervoerder een grondig onderzoek uit naar het probleem dat u heeft gemeld. We sturen u een update zodra we de betreffende informatie ontvangen."
"Beste Mats,
Bedankt voor het contacteren van Google.
Ik heb nogmaals een consult opgezet om het afleveradres te laten wijzigen. Bij deze is het verzoek afgewezen omdat het een totaal andere locatie was waar je de telefoon naar toe wilde laten sturen.
Met vriendelijke groet,
Pieter
Het ondersteuningsteam van Google"
En was het daadwerkelijk ook een ander adres? Of alleen 00000 en DE eraf halen?Matszs schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:50:toon volledige bericht
[...]
Net ontvangen per mail:
"Beste Mats,
Ik heb nogmaals een consult opgezet om het afleveradres te laten wijzigen. Bij deze is het verzoek afgewezen omdat het een totaal andere locatie was waar je de telefoon naar toe wilde laten sturen.
Met vriendelijke groet,
Pieter
Het ondersteuningsteam van Google"
Naar mijn Mailboxde.com adres, dus een compleet ander adres (ik kon hem alleen maar een ander adres is Duitsland laten veranderen, maar blijkbaar toch niet???)hankee schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:35:
[...]
En was het daadwerkelijk ook een ander adres? Of alleen 00000 en DE eraf halen?
Pfieuw, dan is het adres wel echt heel erg anders.Matszs schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:48:
[...]
Naar mijn Mailboxde.com adres, dus een compleet ander adres (ik kon hem alleen maar een ander adres is Duitsland laten veranderen, maar blijkbaar toch niet???)
Bij mij vroegen ze echt specifiek naar mijn Nederlandse adres.
Of dat echt lukt, geen idee
Dat was mijn eerste poging maar toen was het antwoord dat dat sowieso niet kon omdat het adres in Duitsland moest zijn, maar ik hoop het ook voor je, lijkt alsof ze iedereen iets anders vertellen...Dennis-L schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:02:
[...]
Pfieuw, dan is het adres wel echt heel erg anders.
Bij mij vroegen ze echt specifiek naar mijn Nederlandse adres.
Of dat echt lukt, geen idee
Ja heel vreemd, zit weinig logica in. Ik kreeg net een mailtje of ik mijn adres wilde sturen en toen ik dat deed kreeg ik weer een reply dat ze het adres niet op Google Maps konden vindenMatszs schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:32:
[...]
Dat was mijn eerste poging maar toen was het antwoord dat dat sowieso niet kon omdat het adres in Duitsland moest zijn, maar ik hoop het ook voor je, lijkt alsof ze iedereen iets anders vertellen...
Na emails en belletjes naar DHL en Google is mijn oranje Pixel 4 toch retour gestuurd. Hoesje hangt nog ergens, maar heeft al drie keer het sorteer centrum verlaten.
Gelukkig toch snel een witte via Belsimpel besteld en al binnen... 😉
Volgens mij nu de eerste die retour is gegaanBastiaanXXV schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:04:
Na emails en belletjes naar DHL en Google is mijn oranje Pixel 4 toch retour gestuurd. Hoesje hangt nog ergens, maar heeft al drie keer het sorteer centrum verlaten.
Hoe weet je dat hij is terug gestuurd? Info van Google of een tracking status?BastiaanXXV schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:04:
Ik heb Google ook gecontacteerd dat de bestelde pixel terug mag. Ze zouden contact opnemen met de vervoerder, dus ben benieuwd.. pakketje ligt nu nog gewoon bij DHL te wachten. Inmiddels al 2 dagen zeer tevreden met mijn Belsimpel pixel 4 😁
Krijg je bij Belsimpel de Duitse versie met EU stekker of de Engelse met Engelse stekker?
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Uit mijn ervaring met de Pixel 2 was dit niet mogelijk. Maar dat toestel kwam uit de UK.nubcaek schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 07:06:
Ik ben mij aan het orienteren op de Pixel 4: weet iemand of je 'm bij een belsimpel winkel kan bekijken?
De Pixel 4 die ze nu verkopen komt uit Duitsland, heb het dit keer thuis laten bezorgen omdat ik ziek was.
De duitse met EU stekker. Bij mijn weten mogen winkels hier geen apparaten verkopen met niet EU stekkers
zie website NVWA
zie website NVWA
mrfatmen schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 09:52:
Krijg je bij Belsimpel de Duitse versie met EU stekker of de Engelse met Engelse stekker?
Twee jaar geleden kreeg ik via Belsimpel een Pixel 2 met UK stekker (en een UK->EU adapter).nicadago schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 13:12:
De duitse met EU stekker. Bij mijn weten mogen winkels hier geen apparaten verkopen met niet EU stekkers
zie website NVWA
[...]
Nu heb ik via Belsimpel een Duitse Pixel 4XL gekregen met een EU stekker.
Mijn bestelling via Google (die lange tijd verloren leek te zijn ergens bij DHL) lijkt nu toch in beweging te komen. Hij is vanuit Eindhoven naar Brussel gegaan.... misschien komt hij toch hier bij mij in NL aan.
Ik zal hem helaas moeten weigeren omdat ik inmiddels dus al een witte Pixel via Belsimpel heb.

Kia e-Niro Executive 64kWh Aurora Black Pearl
Is hij vandaag richting Brussel gegaan?EvilBeegee schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:20:
[...]
Twee jaar geleden kreeg ik via Belsimpel een Pixel 2 met UK stekker (en een UK->EU adapter).
Nu heb ik via Belsimpel een Duitse Pixel 4XL gekregen met een EU stekker.
Mijn bestelling via Google (die lange tijd verloren leek te zijn ergens bij DHL) lijkt nu toch in beweging te komen. Hij is vanuit Eindhoven naar Brussel gegaan.... misschien komt hij toch hier bij mij in NL aan.
Ik zal hem helaas moeten weigeren omdat ik inmiddels dus al een witte Pixel via Belsimpel heb.
Nee, besteld op 17 oktober... toen een hele tijd niks. Vrijdag 1 november kreeg ik ineens updates en ging hij vanuit Eindhoven naar Brussel.
Kia e-Niro Executive 64kWh Aurora Black Pearl
Aha, als ie nu naar Brussel gaat dan komt ie gewoon nog aan ook.EvilBeegee schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:28:
[...]
Nee, besteld op 17 oktober... toen een hele tijd niks. Vrijdag 1 november kreeg ik ineens updates en ging hij vanuit Eindhoven naar Brussel.
Waarschijnlijk is jouw pakketje nu eindelijk eens voorzien van een nieuwe sticker met een juiste notering van je adres. "PDF reparatietool"
Op zich is het nog goed nieuws dat af en toe pakketjes de juiste weg wel weten te vinden
Ik heb iig een stekker die in NL in het stopcontact past gekregen bij de Pixel4 besteld bij BelSimpel...mrfatmen schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 09:52:
Sinds 30 oktober is mijn TT ongewijzigd.
Iemand die nog wel updates heeft gehad?
Sinds 30 oktober niet meer inderdaad, zal vandaag of morgen wel weer opnieuw worden gewogen en gemeten in Eindhovenfleus schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:57:
Sinds 30 oktober is mijn TT ongewijzigd.

Nou mijn laatste poging met Google, antwoord vandaag:
"Bedankt voor het contacteren van Google.
Het adres kan alleen veranderd worden als er minimale aanpassingen zitten in een adres bijvoorbeeld een verkeerde postcode of een verkeerd gespelde straat bijvoorbeeld."
Ik heb aangegeven dat ze die van mij mogen annuleren. Vind het wel jammer vooral omdat Pixel 3a's met precies hetzelfde adres een halfjaar geleden wel binnen kwamen...
Het adres kan alleen veranderd worden als er minimale aanpassingen zitten in een adres bijvoorbeeld een verkeerde postcode of een verkeerd gespelde straat bijvoorbeeld."
Ik heb aangegeven dat ze die van mij mogen annuleren. Vind het wel jammer vooral omdat Pixel 3a's met precies hetzelfde adres een halfjaar geleden wel binnen kwamen...
Waarom laat je het dan niet aanpassen naar je Nederlandse adres?Matszs schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:39:
Nou mijn laatste poging met Google, antwoord vandaag:
Als alleen minimale aanpassingen kunnen/mogen dan kom je daar toch voor in aanmerking?
Ze moeten er even 5 nullen voor weghalen en de landcode aanpassen naar Nederland.
Dat kan/doen ze sowieso niet bij mij; Matszs in "[Google Pixel 4 (XL)] Levertijden en Prijzen"Dennis-L schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:57:
[...]
Waarom laat je het dan niet aanpassen naar je Nederlandse adres?
Hier ook geen update sinds 30 okt. Bij DHL geven ze aan dat als hij wordt geweigerd vanwege het niet kloppen vh adres hij vanzelf retour gaat naar de afzender... ben benieuwd wanneer dat dan gebeurd... is al bijna 2 weken onderweg... Bij Google vorige week ook aangegeven dat het pakketje retour mag, maar er zit nog weinig beweging in...Dennis-L schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:30:
[...]
Sinds 30 oktober niet meer inderdaad, zal vandaag of morgen wel weer opnieuw worden gewogen en gemeten in Eindhoven
Hier het zelfde. Kreeg na contact met Google DE een email met het verzoek de adreswijziging door te geven, heb dit vorige week gedaan maar daarna is er niks meer veranderd. Ook op mijn vraag wat de status nu is wordt niet meer gereageerd...Da_Vinz schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:00:
[...]
Hier ook geen update sinds 30 okt. Bij DHL geven ze aan dat als hij wordt geweigerd vanwege het niet kloppen vh adres hij vanzelf retour gaat naar de afzender... ben benieuwd wanneer dat dan gebeurd... is al bijna 2 weken onderweg... Bij Google vorige week ook aangegeven dat het pakketje retour mag, maar er zit nog weinig beweging in...
Status van mijn pakketje op dhlparcel.nl is nu "Geweigerd en retour naar het sorteercentrum"
Die van mij is weer aangekomen, gewogen en verwerkt In Eindhoven. Ik denk klaar om weer voor de 5e keer het rondje naar Nuerenberg en terug te maken
En nu "Verwerkt op het sorteercentrum"

Oh, dit had ik nog niet eerder gezien "Klantenservice van DHL onderneemt actie"
Niet dat dat verder iets doet, want hij wordt gewoon weer gewogen en gemeten e.d.

Vreemde is wel dat een aantal trackers niets meer weergeven na 30 oktober maar dhlparcel.nl dus wel weer updates van vandaag
Niet dat dat verder iets doet, want hij wordt gewoon weer gewogen en gemeten e.d.

Vreemde is wel dat een aantal trackers niets meer weergeven na 30 oktober maar dhlparcel.nl dus wel weer updates van vandaag
[ Voor 75% gewijzigd door Dennis-L op 05-11-2019 18:01 ]
5 november weer gescand en gewogen zonder een tussenstop bij de klantenservice.
Volgende keer maar via een Duits adres, lesje geleerd...
Volgende keer maar via een Duits adres, lesje geleerd...
Mijn theorie gebaseerd op mijn ervaring met mijn Pixel Stand die is al binnen een week geleden:
Als de tracking info op https://www.dhl.com/en/express/tracking.shtml krijgt geen updates meer en er zijn wel updates op dhlparcel.nl, dan is door de PDF reparatietool een nieuwe label gekregen. Deze label heeft een andere T&T code en het pakketje gaat de volgende dag naar je NL adres.
Als de tracking info op https://www.dhl.com/en/express/tracking.shtml krijgt geen updates meer en er zijn wel updates op dhlparcel.nl, dan is door de PDF reparatietool een nieuwe label gekregen. Deze label heeft een andere T&T code en het pakketje gaat de volgende dag naar je NL adres.
Oeh, dan zou mijn pakket vandaag dus voorzien van het juiste label en is er een kans dat morgen de deurbel gaat?saltajose schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:32:
Mijn theorie gebaseerd op mijn ervaring met mijn Pixel Stand die is al binnen een week geleden:
Ik kan die teleurstelling niet meer aan denk ik
Ik ga er gewoon niet meer van uit, dan kan het aleen maar meevallen
En ik heb 'm ook geannuleerd en besteld bij belsimpel:
"Beste Mats,
We hebben de door jou aangevraagde terugbetaling voor je apparaat verwerkt. Het kan echter een paar werkdagen duren voordat het bedrag op je rekening wordt weergegeven.
Neem contact op met je bank of andere financiële instelling als het bedrag niet binnen drie tot vijf werkdagen wordt vrijgegeven en je meer informatie wilt over het ontvangen van een terugbetaling.
Je kunt de status van de terugbetaling altijd controleren op pay.google.com.
Met vriendelijke groet,"
"Beste Mats,
We hebben de door jou aangevraagde terugbetaling voor je apparaat verwerkt. Het kan echter een paar werkdagen duren voordat het bedrag op je rekening wordt weergegeven.
Neem contact op met je bank of andere financiële instelling als het bedrag niet binnen drie tot vijf werkdagen wordt vrijgegeven en je meer informatie wilt over het ontvangen van een terugbetaling.
Je kunt de status van de terugbetaling altijd controleren op pay.google.com.
Met vriendelijke groet,"
Geweldig! En is er dus toch een beetje geduld nodig
2 weken maarbassiedt schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:57:
Geweldig! En is er dus toch een beetje geduld nodig
Ik weet nu alleen niet of het komt doordat iemand van Google het door DHL aan heeft laten passen (ik heb al dagen niets van Google support gehoord) of dat ze het bij DHL op eigen initiatief hebben gedaan.
Mijn 2 pakketjes komen ook vandaag aan volgengs DHL klantservice. Finally!
Als een donderslag bij heldere hemel stond hier zojuist ook opeens een DHL man voor de deur met mijn pakketje. Ook met label met de reparatie tool. Nu heb ik dus twee Pixel 4 telefoons
Een 64Gb en een 128Gb
Een 64Gb en een 128Gb

Als er iemand een orange of black pixel 4 kwijt wilt!😂
DaveD
Ik heb een witte (daar blijf je mee zitte)DaveD1109 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:04:
Als er iemand een orange of black pixel 4 kwijt wilt!😂
En hij is eindelijk binnen!
Telefoon, hoesje en de gratis Nest Hub
Telefoon, hoesje en de gratis Nest Hub
[ Voor 44% gewijzigd door Dennis-L op 06-11-2019 13:27 ]
Mocht er nog iemand interesse hebben in een pixel 4 wit 64gb nieuw de mijn staat op vraag en aanbod
Kreeg ook net bericht vanuit huis, dat het pakketje van DHL was aangeboden. Maar ik heb het pakketje laten weigeren, heb nu al een week via BelSimpel, jammer voor de Nest Hub, maar goed...
Wel vreemd dat er elke keer zo hard werd geroepen dat het niet kon, en niet aan zou komen en ineens zonder bericht toch voor de deur staan...
Wel vreemd dat er elke keer zo hard werd geroepen dat het niet kon, en niet aan zou komen en ineens zonder bericht toch voor de deur staan...
Hi Franc, ik zie dat er geen nieuwe label is aangemaakt en dat de zending zich nog bevindt in het sorteercentrum. Is er nog iets wat ik voor je kan betekenen 🙂?
zucht..
zucht..
+1, inmiddels ook sinds afgelopen weekend aan het genieten van mijn Pixel 4 van BelsimpelDa_Vinz schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:32:
Kreeg ook net bericht vanuit huis, dat het pakketje van DHL was aangeboden. Maar ik heb het pakketje laten weigeren, heb nu al een week via BelSimpel, jammer voor de Nest Hub, maar goed...
Google klantenservice heeft me via email verteld dat het niet op een Nederlands adres kan worden bezorgd. Ik had de keuze óf een Duits adres opgeven óf retour laten sturen.
Dat laatste aangegeven. Ze zouden het met logistiek regelen, maar sindsdien is er nog niets in de orderstatus of de DHL status veranderd. Toch weer afwachten.
Ik heb al eerder via Duitsland dingen besteld die hier niet beschikbaar zijn, en dat ging toen wel goed. Blijkbaar een kwestie van geluk hebben.
Off Topic: inmiddels wel een toestel via andere weg ontvangen. En erg blij mee!!
Dat laatste aangegeven. Ze zouden het met logistiek regelen, maar sindsdien is er nog niets in de orderstatus of de DHL status veranderd. Toch weer afwachten.
Ik heb al eerder via Duitsland dingen besteld die hier niet beschikbaar zijn, en dat ging toen wel goed. Blijkbaar een kwestie van geluk hebben.
Off Topic: inmiddels wel een toestel via andere weg ontvangen. En erg blij mee!!
LearnDriver schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 00:16:
[...]
Hoe weet je dat hij is terug gestuurd? Info van Google of een tracking status?
Mijn tweede poging was ook Belsimpel, maar dat is helaas geen dual sim.
kaarts schreef op woensdag 6 november 2019 @ 17:31:
[...]
+1, inmiddels ook sinds afgelopen weekend aan het genieten van mijn Pixel 4 van Belsimpel
Pixel heeft dual sim dmv e-sim
BastiaanXXV schreef op woensdag 6 november 2019 @ 23:10:
Mijn tweede poging was ook Belsimpel, maar dat is helaas geen dual sim.
[...]
De gratis Google nest hub is vandaag toegekomen, de smartphone nog niet (via Fnac).
Mijn Zwarte Pixel 4 XL 128GB met gratis Nest hub twv €129 wordt pas 18 nov verzonden. Besteld op 20 oct bij Google Store DE.
Black Friday deals zitten er aan te komen. Vorig jaar was het €200 euro korting op de Pixel 3 toch? US store lijkt $200 korting te hebben volgens een geleakte advertentie.
Nog even afwachten...
Black Friday deals zitten er aan te komen. Vorig jaar was het €200 euro korting op de Pixel 3 toch? US store lijkt $200 korting te hebben volgens een geleakte advertentie.
Nog even afwachten...
levering 19-20 nov hier. Ik wacht het rustig af. Reservering op mn creditcard zie ik niet meer staan, maar kan natuurlijk later weer verschijnen.Shadow-Dancer schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 08:05:
Mijn Zwarte Pixel 4 XL 128GB met gratis Nest hub twv €129 wordt pas 18 nov verzonden. Besteld op 20 oct bij Google Store DE.
Nog even afwachten...
Je hebt gelijk. Ben er achter gekomen dat dit via Developer options kan worden geactiveerd. Ik heb er nu dus twee. :-)
nicadago schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:15:
alle Pixels zijn hetzelfde waar ze ook vandaan komen, afgezien van de US vs internationale versie
Pixel heeft dual sim dmv e-sim
[...]
Ik heb gister tegen mijn verwachting in toch een mail van google.de ontvangen dat de pixel en hub retour zijn en ik mijn geld binnenkort retour krijg. Wel balen. Het hoesje, wat ik tegelijkertijd besteld heb, is wel gewoon geleverd.
Die Black Friday deal waar iedereen het over heeft, is ook bij de Duitse Google store? Want daar hebt ik niet veel trek meer in.. Zijn er ook Nederlandse aanbieders waar black Friday deals te verwachten zijn?
Die Black Friday deal waar iedereen het over heeft, is ook bij de Duitse Google store? Want daar hebt ik niet veel trek meer in.. Zijn er ook Nederlandse aanbieders waar black Friday deals te verwachten zijn?
Black Friday is wel bij de Duitse Mediamarkt of Saturn. De Pixels zijn dan ook verkrijgbaar met korting.bassiedt schreef op maandag 11 november 2019 @ 01:21:
Ik heb gister tegen mijn verwachting in toch een mail van google.de ontvangen dat de pixel en hub retour zijn en ik mijn geld binnenkort retour krijg. Wel balen. Het hoesje, wat ik tegelijkertijd besteld heb, is wel gewoon geleverd.
Ah balen zeg dat ie toch uiteindelijk retour is gegaanbassiedt schreef op maandag 11 november 2019 @ 01:21:

Ik heb met single's day een officieel hoesje voor mijn Pixel 4 aan 36 euro besteld ipv 45 euro in de google store. Heb gekozen voor gratis verzending, maar blijkbaar gaat dat via Deutsche Post ipv DHL zoals bij internationale verzending (iets wat bij mij goed is gegaan).
Maar nu vrees ik er een beetje voor, want dit staat bij mijn trackcode:
Shipped To
00000 BELGIUM
Germany
Ik maak me dus namelijk redelijk zorgen eigenlijk.. Iemand die hier ervaring mee heeft?
Shipped To
00000 BELGIUM
Germany
Ik maak me dus namelijk redelijk zorgen eigenlijk.. Iemand die hier ervaring mee heeft?
K.W.
DHL is een onderdeel van Deutsche PostKoensSocialL schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:29:
Ik heb met single's day een officieel hoesje voor mijn Pixel 4 aan 36 euro besteld ipv 45 euro in de google store. Heb gekozen voor gratis verzending, maar blijkbaar gaat dat via Deutsche Post ipv DHL zoals bij internationale verzending (iets wat bij mij goed is gegaan).
Shipped To
00000 BELGIUM
Germany
Maar ik neem aan dat je bedoelt hij als brievenbuspost is verzonden en niet als pakket?
Als dat op dezelfde manier gaat als met de pakketjes dan is het een soort van grote tombola.
Is dat bekend gemaakt of is dat een vermoeden?spencer_830 schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:08:
[...]
Black Friday is wel bij de Duitse Mediamarkt of Saturn. De Pixels zijn dan ook verkrijgbaar met korting.
een vermoeden, bij de Pixel 2 en Pixel 3 was dit ook het gevalFF1987 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:40:
[...]
Is dat bekend gemaakt of is dat een vermoeden?
Al reactie van Google gehad dat je pakket retour is gekomen? Of geld teruggestort gekregen?Da_Vinz schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:32:
Mijn Pixel 4 XL 128GB + Gratis Nest is zojuist verzonden.. niet meer afwachten op een black Friday actie vrees ik.Reneger schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 14:00:
[...]
levering 19-20 nov hier. Ik wacht het rustig af. Reservering op mn creditcard zie ik niet meer staan, maar kan natuurlijk later weer verschijnen.
Idem. Mail 21:22, net T&T bij MyGermany ingevuldShadow-Dancer schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:06:
[...]
Mijn Pixel 4 XL 128GB + Gratis Nest is zojuist verzonden.. niet meer afwachten op een black Friday actie vrees ik.
Nope... pakket is nu een week geleden aan de deur geweigerd... heb DHL gister nog een keer via een twitter DM gevraagd wat de status is, want op hun T&T is natuurlijk weer niets te zien.. Geld vd creditcard is inmiddels al wel afgeschreven...kaarts schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:05:
[...]
Al reactie van Google gehad dat je pakket retour is gekomen? Of geld teruggestort gekregen?
Kreeg zojuist een mail van Google dat ze nog steeds bezig zijn met een grondig onderzoek
Ik heb de Pixel 4 inmiddels al een week binnen, dat grondige onderzoek bestaat dus niet
Ik heb de Pixel 4 inmiddels al een week binnen, dat grondige onderzoek bestaat dus niet

Eens naar Fnac gebeld: is nu al 29/11 geworden + mogelijkheid dat hij helemaal niet gaat toekomen. De home hub mag ik in dat geval wel gewoon houden. Rare jongens bij Fnac.JLius schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:31:
De gratis Google nest hub is vandaag toegekomen, de smartphone nog niet (via Fnac).
Aangekomen bij mygermany. Net melding gekregen dat hij aangemeld is voor shipment naar nederlandReneger schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:43:
[...]
Idem. Mail 21:22, net T&T bij MyGermany ingevuld
Vraagje mbt de black friday deals:
ik zie dat de US google store 200 USD korting geeft op de 4xl terwijl de Duitse maar 50 euro store credit geeft. Gezien het grote verschil vroeg ik mij af of het misschien handiger is om de pixel in de US te bestellen en dan door te laten sturen? Heeft iemand hier ervaringen mee en welke tussenpersoon heb je gebruikt?
link:https://9to5google.com/20...-store-black-friday-2019/
ik zie dat de US google store 200 USD korting geeft op de 4xl terwijl de Duitse maar 50 euro store credit geeft. Gezien het grote verschil vroeg ik mij af of het misschien handiger is om de pixel in de US te bestellen en dan door te laten sturen? Heeft iemand hier ervaringen mee en welke tussenpersoon heb je gebruikt?
Sinds vrijdag dezelfde situatie maar geen update vooralsnog.Reneger schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:54:
[...]
Aangekomen bij mygermany. Net melding gekregen dat hij aangemeld is voor shipment naar nederland
Heb laten verzenden via DHL(€21), ga er van uit dat er vandaag een update komt en dat het wo of do geleverd wordt.
Ditto, net een update gekregen.Shadow-Dancer schreef op maandag 18 november 2019 @ 12:01:
[...]
Sinds vrijdag dezelfde situatie maar geen update vooralsnog.
Heb laten verzenden via DHL(€21), ga er van uit dat er vandaag een update komt en dat het wo of do geleverd wordt.
Wel even in gedachten houden dat de US versie andere LTE banden ondersteund.
ojpascal schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:44:
Vraagje mbt de black friday deals:
Dank voor de scherpe opmerking! Ik ben zelf hier minder mee bekend, wat zou dit betekenen?
nicadago schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:38:
Wel even in gedachten houden dat de US versie andere LTE banden ondersteund.
[...]
All, ik wil eigenlijk voor mezelf en mijn vrouw ieder een Pixel 4XL 128gb halen.
Waar is nu dan wijsheid. Vanuit Google store de is het beetje hit or miss.
De aankomende black friday aanbiedingen daar zien er ook niet echt spannend uit.
Dan blijft belsimpel eigenlijk over toch? Of mis ik iets?
De aankomende black friday aanbiedingen daar zien er ook niet echt spannend uit.
Pakketje is vandaag al afgeleverd bij de delivery service van het kantoor waar ik werk.
Voor anderen die nog van plan zijn bij de Google Store DE een bestelling te plaatsen: Ik heb gebruik gemaakt van myGermany als tussenpersoon voor de levering naar Amsterdam.
12 nov: Notificatie gekregen dat het pakket verstuurd is vanaf Google (Eindhoven, NL)
14 nov: myGermany geïnformeerd dat er een pakket aankomt en gekenmerkt als Drop Shipment (niet openmaken, gelijk doorsturen as-is)
15 nov: Pakket aangekomen bij myGermany (Weimar, DE)
15 nov(vr): Instructie gegeven het pakket te laten versturen met DHL zonder extra verzekering(€21, incl was volgens mij rond de €40)
18 nov(ma): DHL heeft het pakket afgehaald vanaf myGermany
19 nov: Pakket aangekomen in Amsterdam
19 nov: Pakket afgeleverd op afleveradres
[ Voor 4% gewijzigd door Shadow-Dancer op 19-11-2019 13:50 ]
Ben geen expert, maar mijn pixel2 kwam vanuit amerika, nooit geen enkel probleem gehad met ontvangst (ook buitengebieden niet)ojpascal schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:06:
Dank voor de scherpe opmerking! Ik ben zelf hier minder mee bekend, wat zou dit betekenen?
[...]
Op reis ook geen problemen met bereik/netwerk
Zie overzicht hieronder.
Zit aardige overlap in, US versie ondersteund meer LTE bands, maar die worden lang niet allemaal gebruikt door NL Providers. Je moet dus even kijken welke LTE bands je NL provider gebruikt en welke ondersteund worden. Zou jammer zijn als je net een band mist.
Vet gedrukte in onderstaande tabel zitten wel in de US versie en niet in de Global versie.
Zit aardige overlap in, US versie ondersteund meer LTE bands, maar die worden lang niet allemaal gebruikt door NL Providers. Je moet dus even kijken welke LTE bands je NL provider gebruikt en welke ondersteund worden. Zou jammer zijn als je net een band mist.
Vet gedrukte in onderstaande tabel zitten wel in de US versie en niet in de Global versie.
US version LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 13(700), 14(700), 17(700), 18(800), 19(800), 20(800), 25(1900), 26(850), 28(700), 29(700), 30(2300), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500), 46(5200), 48, 66(1700/2100), 71(600) l | International version LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 13(700), 17(700), 20(800), 25(1900), 26(850), 28(700), 32(1500), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500), 66(1700/2100), 71(600) |
ojpascal schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:06:
[...]
Evt nog BF deals in MM Duitsland oid.Jimiw schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:07:
All, ik wil eigenlijk voor mezelf en mijn vrouw ieder een Pixel 4XL 128gb halen.
Sowieso is op dit moment de P4 128gb niet aanwezig bij Belsimpel volgens mij...ik zie hem niet staan iig.
MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro
Dat is een goede optie ja. Zie dat ze daar de 128gb ook nog niet hebben. Anders word het maar een 64gb.oviMivo schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:11:
[...]
Evt nog BF deals in MM Duitsland oid.
Sowieso is op dit moment de P4 128gb niet aanwezig bij Belsimpel volgens mij...ik zie hem niet staan iig.
Dichtsbijzijnde mediamarkt duitsland is 100km. Mss een tripje waard als de aanbieding scherp genoeg is.
Goed overzicht, dus als ik het goed zie mist enkel band 32 in de US variant, welke enkel in Italië wordt gebruikt...
Weet iemand hoe je dan het beste de telefoon kan bestellen via een tussenpartij en met welke partij jullie goede ervaring hebben?
Weet iemand hoe je dan het beste de telefoon kan bestellen via een tussenpartij en met welke partij jullie goede ervaring hebben?
nicadago schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 18:08:toon volledige bericht
Zie overzicht hieronder.
US version
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 13(700), 14(700), 17(700), 18(800), 19(800), 20(800), 25(1900), 26(850), 28(700), 29(700), 30(2300), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500), 46(5200), 48, 66(1700/2100), 71(600) lInternational version
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 13(700), 17(700), 20(800), 25(1900), 26(850), 28(700), 32(1500), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500), 66(1700/2100), 71(600)
[...]
Ik had bij belsimpel eerst de Pixel 4 besteld. Die was er in een dag of 3. Na 3 dagen heb ik die ingewisseld - ik was erg ontevreden over het batterijleven - voor een witte Pixel 4XL. Deze zou er ook binnen 4 dagen zijn, op 5 november. Het werd toen woensdag 6, toen zaterdag 9 en toen donderdag 14 (vanwege levering op 13), achtereenvolgens naar 18. Inmiddels is hun prognose 27 november.
De witte Pixel 4XL vind ik mooier dan de zwarte (die is wel snel leverbaar), maar zou dit ook een teken kunnen zijn van de leverbaarheid ergo focus van Google in Europa?
De witte Pixel 4XL vind ik mooier dan de zwarte (die is wel snel leverbaar), maar zou dit ook een teken kunnen zijn van de leverbaarheid ergo focus van Google in Europa?
Ik zit in hetzelfde schuitje met de 4 XL, wordt nu al drie weken steeds uitgesteld. Dat terwijl zowel Saturn als Mediamarkt in Duitsland momenteel aangeven met twee werkdagen te kunnen leveren. Ook de Duitse Google Store heeft normale levertijden. Geen idee welke derde leverancier zij dan zouden hebben die geen voorraad heeftCoeluh schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:31:
Ik had bij belsimpel eerst de Pixel 4 besteld. Die was er in een dag of 3. Na 3 dagen heb ik die ingewisseld - ik was erg ontevreden over het batterijleven - voor een witte Pixel 4XL. Deze zou er ook binnen 4 dagen zijn, op 5 november. Het werd toen woensdag 6, toen zaterdag 9 en toen donderdag 14 (vanwege levering op 13), achtereenvolgens naar 18. Inmiddels is hun prognose 27 november.
Jammer, dit jaar geen goede Black Friday deal in de Google Store. Slechts 50 euro tegoed bij aankoop van een Pixel 4(xl). Misschien is er we een goede aanbieding bij de Mediamarkt of Saturn.
Vraag me wel af of mobiel.nl wel kan leveren, of dat er slechts 1 supplier is in NL.WoutF schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:46:
[...]
Ik zit in hetzelfde schuitje met de 4 XL, wordt nu al drie weken steeds uitgesteld. Dat terwijl zowel Saturn als Mediamarkt in Duitsland momenteel aangeven met twee werkdagen te kunnen leveren. Ook de Duitse Google Store heeft normale levertijden. Geen idee welke derde leverancier zij dan zouden hebben die geen voorraad heeft
Ik zit ook in dit schuitje, eerst mobiel.nl en daarna Belsimpel bestelling van 4xl wit geplaatst. Maar na meerdere vertragingen en het niet leveren geannuleerd. Wacht nog wel even. Ik wil overigens het liefst een oranje 4xl maar die kan ik helemaal wel vergeten denk ikCoeluh schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:15:
[...]
Vraag me wel af of mobiel.nl wel kan leveren, of dat er slechts 1 supplier is in NL.
Wat is de huidige status van het bestellen bij de Google Store? Werkt het nog steeds met de postcode op 00000? Ik wil namelijk morgen gaan bestellen.
En is het het waard om voor international priority te kiezen?
Dit trucje werkt niet (goed) meer, veel van de Pixels zijn (na weken/dagen) weer teruggestuurd naar Google. Je kan het beter via een Nederlands web-winkel bestellen, de prijs is nagenoeg hetzelfde. Als je het gaat proberen dan maakt de international priority optie de grootste kans om bezorgd te worden.
Monkeyscratch schreef op zondag 24 november 2019 @ 20:15:
Wat is de huidige status van het bestellen bij de Google Store? Werkt het nog steeds met de postcode op 00000? Ik wil namelijk morgen gaan bestellen.
Dankjewel, dan ga ik het risico niet nemen en bestel ik hem bij Belsimpel. Wel jammer van de 128gb versie maar dan maak ik wel wat vaker een back-up
MyGermany werkt wel. Vorige week ontvangen.Monkeyscratch schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:09:
Dankjewel, dan ga ik het risico niet nemen en bestel ik hem bij Belsimpel. Wel jammer van de 128gb versie maar dan maak ik wel wat vaker een back-up
Ik krijg morgen mijn versie van Belsimpel binnen, na een paar weken wachten. Uit ongeduld had ik vorige week maar een versie in Duitsland besteld. Zodra ik het bericht van Belsimpel kreeg heb ik meteen een mail naar Google gestuurd (gisterochtend) dat ik wilde cancellen, maar ik krijg net bericht dat hij alsnog verstuurd is
Dus nu krijg ik er twee.
Ik ben van plan die van Google terug te sturen, maar mocht iemand in dit topic nog op zoek zijn naar een Pixel 4 XL White 64GB, dan kan ik hem ook houden en doorverkopen voor het bedrag dat ik ook betaald heb.
Ik ben van plan die van Google terug te sturen, maar mocht iemand in dit topic nog op zoek zijn naar een Pixel 4 XL White 64GB, dan kan ik hem ook houden en doorverkopen voor het bedrag dat ik ook betaald heb.
Iemand een idee waar je de pixel stand kan kopen (België)?
Heb hem inmiddels binnen via Belsimpel, na ongeveer 3 weken.
[ Voor 21% gewijzigd door Coeluh op 27-11-2019 12:07 ]
Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje, en ik ben al twee weken bezig om een retour label van Google te krijgen.WoutF schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:54:
Ik krijg morgen mijn versie van Belsimpel binnen, na een paar weken wachten. Uit ongeduld had ik vorige week maar een versie in Duitsland besteld. Zodra ik het bericht van Belsimpel kreeg heb ik meteen een mail naar Google gestuurd (gisterochtend) dat ik wilde cancellen, maar ik krijg net bericht dat hij alsnog verstuurd isDus nu krijg ik er twee.
Ik had 2x een zwarte Pixel 4 128GB besteld, toen nog met de gratis Home Hub actie. Eentje leek teruggestuurd te worden nadat ik de 00000 truuc had gebruikt, dus als backup een tweede naar een vriend in Duitsland gestuurd.
Uiteindelijk beide gekregen, en dus een retour aangevraagd. (Aangevinkt terugsturen vanuit Duitsland, aangezien ik in het 3a topic las dat vanuit NL al helemaal moeilijk was).
Nu moet je bij Google alles apart terug sturen, en heb ik een retour label ontvangen voor de Home Hub, maar niet voor de Pixel 4. Een "expert" is nu bezig om mij een retour label te maken, maar daar hebben we al meer dan een week niets van gehoord.
Dus bij dezen; voor wie de 50 euro korting van de Google Store niet goed genoeg vind; de speciale Tweakers actie
Aangeboden: Google Pixel 4 128GB (Zwart) (non-XL) met gratis Google/Nest Home Hub voor de originele prijs van 849 euro
Ben bang/hoop dat dit sneller gaat dan wachten op de Google support
Volgens mijn zijn er maar enkele (vanuit dit topic) ook daadwerkelijk aangekomen.Monkeyscratch schreef op zondag 24 november 2019 @ 20:15:
Ik zou de gok niet meer wagen.
[ Voor 3% gewijzigd door Dennis-L op 28-11-2019 16:56 ]
Mijn pakketje is nog altijd kwijt, en de Google klantenservice is niet bepaald snel..