Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:56

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Pixel 4 (XL)

Pixel 4

Op 15 oktober heeft Google tijdens zijn Made By Google evenement de nieuwe Pixel generatie aangekondigd. De Pixel 4 lijkt de 3 en de 3a dit jaar van de troon te hebben gestoten met het aantal leaks en vrijwel alles over de telefoons was al van te voren bekend.

De voornaamste vernieuwingen ten opzichte van de vorige generatie zijn Motion Sense (voorheen bekend als Project Soli), een extra (telelens) camera op de achterkant, een 90Hz scherm en het vervangen van de vingerafdrukscanner met face unlock.

BESTELLEN BIJ DUITSE GOOGLE STORE

Kijk eerst even wat de actuele status hier van is aan het einde van dit topic i.v.m. mogelijke problemen
Uit het Pixel 3a topic:
mar-10 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 18:56:
Het is mij gelukt om in de Duitse Google Store te bestellen en het naar Nederland te laten leveren :) :) :)
  1. Scoor het gratis hoesje in de store
  2. Zet de postcode op 00000
  3. Voer bij de adresregel voor plaats je postcode, plaats en Nederland in
  4. Kies international priority shipping (+17€)
  5. Verbaas je dat het item vanuit een distributiecentrum in Tilburg (!) verstuurd wordt
[Afbeelding]

En misschien kan het ook zonder internationale pakketzegel, maar ik durfde de gok niet aan
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van levertijden en prijzen.
Voor overige zaken zie: [Google Pixel 4 (XL)] Ervaringen & Discussie

[ Voor 3% gewijzigd door Kiwi op 25-10-2019 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie909
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-03 09:33
Ik zie nu dit in de duitse play store:

Pre-order Pixel 4 and get Google Nest Hub for free - until October 26, 2019

STAY AWAKE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb net de bestel pagina op de duitse google store ingevuld en vraag me af of ik dit correct hebt gedaan:

Bij postleitzahl vul ik '00000' in en bij
Adresszeile1: '<NL straat> <NL huisnummer> <NL woonplaats> <NL postcode> Netherlands' ?
Dan ook nog internationale prio verzending van 17 euro en dan komt ie gewoon in NL aan dus ?

Ik zie wel een levertijd staan van 19-20 nov... terwijl ze vanaf 26 okt uitgeleverd worden ? Kan je dan niet beter wacht tot belsimpel.nl of de duitse mediamarkt ze hebben ? Of zou dat ook minstens zo lang duren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Thijssie909 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:23:
Ik zie nu dit in de duitse play store:

Pre-order Pixel 4 and get Google Nest Hub for free - until October 26, 2019
Ja de gratis google nest hub zou voor mij ook een reden zijn om hem in de duitse play store te bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-04 00:50

KoensSocialL

Mezelf.

Bij MM Duitsland & Saturn krijg je een gratis Pixel 4 hoesje. Ook niet mis, zeker als je al een Home Hub (Nest Hub) hebt gelijk mij.
https://www.mediamarkt.de...fe/google-livestream.html

Alleen jammer dat hun enkel 64gb model verkopen... Iemand die winkels kent (buiten google store) die 128GB model verkopen?

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:50
Da_Vinz schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:26:
Ik heb net de bestel pagina op de duitse google store ingevuld en vraag me af of ik dit correct hebt gedaan:

Bij postleitzahl vul ik '00000' in en bij
Adresszeile1: '<NL straat> <NL huisnummer> <NL woonplaats> <NL postcode> Netherlands' ?
Dan ook nog internationale prio verzending van 17 euro en dan komt ie gewoon in NL aan dus ?

Ik zie wel een levertijd staan van 19-20 nov... terwijl ze vanaf 26 okt uitgeleverd worden ? Kan je dan niet beter wacht tot belsimpel.nl of de duitse mediamarkt ze hebben ? Of zou dat ook minstens zo lang duren ?
Adresszeile1: <NL straat> <NL huisnummer>
En dan bij plaats <NL postcode> <NL woonplaats> Nederland

Althans, zo heb ik het gisteravond gedaan..
Bezorging vóór 23–28 okt.
staat er nu bij mijn order. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenar95
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 24-04 11:43
Gisteravond ook de 4XL besteld, zie alleen dat ik vergeten ben om de internationale verzendwijze te kiezen, gewoon standaardlevering nu. Verder adres als bovenstaand ingevuld. Je kan je adres wel wijzigen, maar verzendwijze helaas niet meer.. Iemand enig idee of dit goed gaat komen nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarvinS
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-03-2024
Kenar95 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:49:
Gisteravond ook de 4XL besteld, zie alleen dat ik vergeten ben om de internationale verzendwijze te kiezen, gewoon standaardlevering nu. Verder adres als bovenstaand ingevuld. Je kan je adres wel wijzigen, maar verzendwijze helaas niet meer.. Iemand enig idee of dit goed gaat komen nu?
Ik het topic van de Pixel 3 lees ik dat veel mensen gewoon hun bestelling gekregen hebben met standaard verzendwijze. Ik heb zelf de Pixel 4 met international shipping besteld. Het afwachten kan beginnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
new_guy schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:47:
[...]

[...]
Die leverdatum klinkt beter, ik wacht nog even af wat er bij belsimpel en mediamark.de gebeurd qua levertijd...
Staat nu nog steeds op 19 - 22 nov..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Is een bestelling bij de duitse google play store ook nog te annuleren als de telefoon nog niet is verzonden ? Kan natuurlijk altijd nu bestellen en mocht hij eerder te verkrijgen zijn op een andere manier de bestelling annuleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenar95
MarvinS schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:58:
[...]

Ik het topic van de Pixel 3 lees ik dat veel mensen gewoon hun bestelling gekregen hebben met standaard verzendwijze. Ik heb zelf de Pixel 4 met international shipping besteld. Het afwachten kan beginnen :*)
Top! Ik lees het nu ook inderdaad! Levering 5-8 november hier, inmiddels zijn er ook al wachtlijsten voor bijna alle modellen, en als je er tussenkomt dan is levering eind november..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinS
Kenar95 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:02:
[...]

Top! Ik lees het nu ook inderdaad! Levering 5-8 november hier, inmiddels zijn er ook al wachtlijsten voor bijna alle modellen, en als je er tussenkomt dan is levering eind november..
Dan ben ik nog net op tijd geweest geloof ik:
Bezorging vóór
29–30 okt
_/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-04 10:30
Kenar95 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:49:
Bij mijn 3a heb ik ook standaardverzending gekozen en die is gewoon aangekomen. Nadeel is alleen dat je je pakketje niet kan volgen via de track and trace.

XBL: Plank268

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Da_Vinz schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:02:
Is een bestelling bij de duitse google play store ook nog te annuleren als de telefoon nog niet is verzonden ? Kan natuurlijk altijd nu bestellen en mocht hij eerder te verkrijgen zijn op een andere manier de bestelling annuleren...
Annuleren kan, voordat je pakket is ingepakt als ik de site moet geloven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Ik krjjg wel een waarschuwing dat mijn adres niet gecontroleerd kan worden bij de duitse google play store... hadden jullie dit ook ? Of heb ik de boel verkeerd ingevuld..?

Wir konnten Ihre Adresse nicht bestätigen. Möglicherweise ist die Adresse neu und noch nicht in unserer Datenbank enthalten oder sie wurde falsch eingegeben. Wenn Sie bestätigte Versandadressen verwenden, können Sie Lieferverzögerungen vermeiden.

<naam>
<NL straat + huisnummer>
00000 <NL postcode> <NL woonplaats> Nederland
Deutschland

[ Voor 10% gewijzigd door Da_Vinz op 16-10-2019 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

[...]

Mensen die ervaring hebben dat dit ook voor België werkt?

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Zojuist toch een bestelling geplaatst bij de duitse google play store.
Bij delivery address zie ik nu dus wel onder de regel met '<postcode> <woonplaats> Nederland 00000' de landcode DE staan...
Heeft de rest dat ook ? Is dat wel goed zo ?

delivery address
<naam>
<NL straat + huisnummer>
<postcode> <woonplaats> Nederland 00000
DE
+31 6 <NL telefoonnr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinS
Da_Vinz schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:29:
Zojuist toch een bestelling geplaatst bij de duitse google play store.
Bij delivery address zie ik nu dus wel onder de regel met '<postcode> <woonplaats> Nederland 00000' de landcode DE staan...
Heeft de rest dat ook ? Is dat wel goed zo ?

delivery address
<naam>
<NL straat + huisnummer>
<postcode> <woonplaats> Nederland 00000
DE
+31 6 <NL telefoonnr>
Ik heb inderdaad exact hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
MarvinS schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:33:
[...]

Ik heb inderdaad exact hetzelfde
OK, dan zal het wel goed komen ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-04 17:14
Mag ik vragen waarom iedereen dit ding helemaal vanuit andere landen laat shoppen terwijl BelSimpel ze ook verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenar95
Jasikevicius3 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:45:
Mag ik vragen waarom iedereen dit ding helemaal vanuit andere landen laat shoppen terwijl BelSimpel ze ook verkoopt?
De gratis Google Nest Hub twv €129 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Jasikevicius3 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:45:
En waarschijnlijk gaat ie (een stuk) duurder zijn bij belsimpel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:25
Als ik in de Google Store een zwarte XL wil bestellen krijg ik een levertijd van "Wird in 4–5 Wochen versandt" te zien. Als het echt die levertijd wordt zitten we rond Black Friday :|
Afgelopen jaren was hij dan €100-200 goedkoper te scoren dan de reguliere prijs. Dilemma's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Als ik die levertijden nu zo hoor ben ik blij dat ik hem direct gisteravond heb besteld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinS
catchingfire schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 11:25:
Als ik in de Google Store een zwarte XL wil bestellen krijg ik een levertijd van "Wird in 4–5 Wochen versandt" te zien. Als het echt die levertijd wordt zitten we rond Black Friday :|
Afgelopen jaren was hij dan €100-200 goedkoper te scoren dan de reguliere prijs. Dilemma's...
De niet-XL is gewoon nog beschikbaar. Ik heb nu de Pixel 2XL en vind die vrij groot. Gezien de betere scherm > telefoon ratio heb ik gekozen voor de kleinere Pixel 4 en ga er maar 0.3" op achteruit qua scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
MarvinS schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 11:37:
[...]

De niet-XL is gewoon nog beschikbaar. Ik heb nu de Pixel 2XL en vind die vrij groot. Gezien de betere scherm > telefoon ratio heb ik gekozen voor de kleinere Pixel 4 en ga er maar 0.3" op achteruit qua scherm
Ik ben ook voor de gewone Pixel4 gegaan, nu een iPhone XS met 5,8 inch, formaat is prima, hoeft voor mij niet groter, dus de gewone Pixel4 lijkt daar het meest op. En aan gezien ik toch in de auto en op het werk kan laden, is de kleine batterij niet zo'n issue...

Kleur maakt mij verder niet uit, gaat toch een hoesje omheen. Vanmorgen besteld, levertijd 23 - 28 okt ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
MarvinS schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 11:37:
Heb nu ook de "kleine" Pixel 3, wat ik komende van de Pixel 2 XL een erg prettig formaat vond, maar gezien dat de accu nóg kleiner wordt durf ik de "kleine" Pixel 4 eigenlijk niet aan. Een dag op het werk kom ik wel door, maar om nu als ik niet in de buurt van een stopcontact ben met battery anxiety te gaan rondlopen (of altijd een powerbank meenemen) zie ik niet zo zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:28
catchingfire schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 11:25:
Dat is wel een dingetje, kies ik nu voor een gratis Nest hub of ga ik hopen dat ze weer een BF actie hebben...... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:54
Dennis-L schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 12:46:
[...]

Dat is wel een dingetje, kies ik nu voor een gratis Nest hub of ga ik hopen dat ze weer een BF actie hebben...... :X
Altijd voor zekerheid gaan. Black Friday kan ook tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Als je Google One hebt krijg je extra store credit in de Google Store, die je bijvoorbeeld kan gebruiken voor bestellen van hoesje en dergelijk!

Bron: https://androidworld.nl/nieuws/google-one-pixel-4-voordelen/

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azortje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-04 14:43
Ik zie de extra store credit als Google One gebruiker niet; misschien alleen als je Google One Plan is afgesloten in land van aankoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
NotSoSteady schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 12:48:
[...]

Altijd voor zekerheid gaan. Black Friday kan ook tegenvallen.
Je hebt gelijk.
Zojuist besteld met de "00000 postcode methode"
Ben benieuwd.

Pixel 4 (128 GB, Just Black, ohne SIM-Lock)
Google Nest Hub (Kreide)
Google Pixel 4 Case (Just Black)

Lieferung
23.–28. Okt

[ Voor 15% gewijzigd door Dennis-L op 16-10-2019 18:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Voor de belgen, je kan de 64GB versie kopen bij Fnac voor 769 euro (gewone) of 899 (XL). Dat is dezelfde prijs als in Frankrijk waar Fnac ook actief is.

Nadeel, dit is enkel geldig voor de zwarte versie, wat de enige kleur is wat ze daar verkopen, net zoals ze nergens eens 128GB versie verkopen..

https://www.nl.fnac.be/Go.../a13811710#omnsearchpos=2

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warlorcp
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 03-02 08:05
[...]

[...]
Ik heb deze zojuist ook geprobeerd.

Let op; verzendtijd kan snel oplopen!

Ik had ‘m gisteren avond al besteld met reguliere verzending. Daar twijfelde ik over na het lezen van fora. Daarom vanochtend gecancelled; het duurde vervolgens ~12 uur voordat m’n creditcard weer ruimte had; zojuist opnieuw besteld met international priority; resultaat delivery 5-6 nov ipv 25-28 oct.

Achjaa. Luxe probleem. Als ‘tie maar aankomt binnenkort, zonder belasting naheffing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
warlorcp schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 20:04:
Ik had ‘m gisteren avond al besteld met reguliere verzending. Daar twijfelde ik over na het lezen van fora. Daarom vanochtend gecancelled; het duurde vervolgens ~12 uur voordat m’n creditcard weer ruimte had; zojuist opnieuw besteld met international priority; resultaat delivery 5-6 nov ipv 25-28 oct.
Ben van levering eind-nov naar levering 24-okt gegaan door m'n bestelling van gisteren te annuleren en vanmorgen op nieuw te bestellen (XL64JB).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_Vinz
Prijzen bij BelSimpel.nl zijn bekend (krijg net een mail) maar 20 euro duurder dan in de Duitse Google Play Store:

https://www.belsimpel.nl/google-pixel-4/zwart
https://www.belsimpel.nl/google-pixel-4-xl

Maar wel 3 weken wachttijd en geen Google Nest Hub (zoals nu bij de Duitse Google Play Store)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2024
De duitse google store heeft nu een wachtlijst voor de zwarte variant met 128gb. Ik kan dus niks vooraf bestellen, ja... alleen de 64 gb versie :( Of toch maar voor de 64gb versie gaan???

[ Voor 12% gewijzigd door maurits187 op 17-10-2019 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn80
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-04 21:28
Da_Vinz schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:24:
Prijzen bij BelSimpel.nl zijn bekend (krijg net een mail) maar 20 euro duurder dan in de Duitse Google Play Store:

https://www.belsimpel.nl/google-pixel-4/zwart
https://www.belsimpel.nl/google-pixel-4-xl

Maar wel 3 weken wachttijd en geen Google Nest Hub (zoals nu bij de Duitse Google Play Store)
Jammer dat het alleen om de 64GB versie gaat. Dat is voor mij te weinig :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits187
Toch maar de 64gb versie besteld, ach met alles in de cloud moet dat genoeg zijn. Heb hem besteld bij de Google store in Duitsland en zie dat hij de 23 of 24e al geleverd wordt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvilBeegee
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-01 14:47
Net de XL Just Black besteld bij de Duitse Google store, kreeg als leverdatum ook 23-24 oktober. Kan niet wachten!

Kia e-Niro Executive 64kWh Aurora Black Pearl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-04 12:31
wellicht interessant;

Ik heb vanmorgen de Pixel 4 64gb just black besteld bij belsimpel. Ik heb gekozen voor verlenging van mijn vodafone abonnement, waarbij ik géén maandelijkse kosten heb voor het toestel, ik heb €684 betaald. Losse verkoop op de website van belsimpel staat hij nu op €779.

Levertijd 3 weken. Dat is dus wel ca. 2 weken langer dan via de Duitse Google store, maar in geval van garantieclaim wel een Nederlandse partij die je kan aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squid Nunc?
  • Laatst online: 30-11-2023
Is de XL oh so orange ook ergens te krijgen of komt die helemaal niet naar Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinS
Squid Nunc? schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:39:
Is de XL oh so orange ook ergens te krijgen of komt die helemaal niet naar Europa?
Voor zover ik gelezen heb, is de 'Oh so orange' een limited niet-XL editie voor Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-04 07:27
Squid Nunc? schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:39:
Hij staat wel in de UK Google Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squid Nunc?
SkyThes schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:55:
[...]

Hij staat wel in de UK Google Store.
Maar daar ook out of stock en alleen in 64gb uitvoering.

Zou hetzelfde trucje als in de Duitse store met bestellen daar ook werken trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Dancer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik had een bestelling geplaatst voor een Pixel 4 XL 128 GB bij de Duitse Google Store, maar die is zojuist geannuleerd. Ik heb niet de 'truuk' gebruikt om het te laten versturen naar een Nederlands adres maar gebruik gemaakt van een doorstuurservice (mailboxde).

In de mail staat dat ik mogelijk de verkoopvoorwaarden heb geschonden. :?

Iemand anders ook zijn bestelling opeens geannuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Niet geannuleerd. Nederlands adres gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Shadow-Dancer schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:23:
Ik had een bestelling geplaatst voor een Pixel 4 XL 128 GB bij de Duitse Google Store, maar die is zojuist geannuleerd. Ik heb niet de 'truuk' gebruikt om het te laten versturen naar een Nederlands adres maar gebruik gemaakt van een doorstuurservice (mailboxde).

Dit gebeurde bij de Pixel 3 ook bij een aantal toen ze de mailboxde methode gebruikte.
Bij een aantal werd deze geannuleerd bij anderen werd ie gewoon verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

warlorcp schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 20:04:
[...]
Het ligt eraan wat je er extra bijkoopt heb ik gemerkt. Ik heb zelf uiteindelijk besteld & ik heb 23 - 24 oktober als leveringsdatum. Als ik er een Pixel Stand zou bijdoen werd het al meteen met een week vertraagd. Met Pixel hoesje (blauwe) zelfs nog meer momenteel.

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Dancer
  • Niet online
Dennis-L schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:51:
[...]

Dit gebeurde bij de Pixel 3 ook bij een aantal toen ze de mailboxde methode gebruikte.
Bij een aantal werd deze geannuleerd bij anderen werd ie gewoon verzonden.
Ik doe m'n best om een Pixel 4 te machtigen tegen alle negativiteit in rondom de Pixel 4, lijkt me nog steeds een geweldig apparaat. Als ik dan gestraft wordt omdat ik gebruik maak van een valide doorstuur service (en niet gebruik gemaakt heb van de NL adres truuk) dan is het alsof Google niet wil dat mensen een Pixel 4 kopen... :N

Pixel 4 XL 128 GB is nu uitverkocht dus kan geen nieuwe bestelling plaatsen }:|

Had gisteren al een mailtje gestuurd voor uitleg maar nog geen reactie op gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-03 14:48
Staat er bij jullie ook in de order bevestiging onder het Nederlandse adres 00000 DE?
Hoop nu maar dat het goed gaat!!🙈

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:50

Matszs

><>

DaveD1109 schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:19:
Staat er bij jullie ook in de order bevestiging onder het Nederlandse adres 00000 DE?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IN4sj0j.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-03 14:48
Dan moet het hopelijk goed komen!👍

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
https://www.androidpolice...hey-say-about-pre-orders/

Ben toch wel aan het twijfelen om m'n p4xl pre-order te cancellen en te wachten op
a) reviews
b) black friday deals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Mijn bestelling is nu niet meer te annuleren, hij wordt dus eerdaags verzonden :9
"We sturen je een e-mail wanneer je pakket onderweg is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Dennis-L schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 07:46:
Mijn bestelling is nu niet meer te annuleren, hij wordt dus eerdaags verzonden :9
Same here... ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-04 21:37
Shadow-Dancer schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:23:

Ik had ook een bestelling geplaatst met een mailboxde adres. Dat was gelukt maar 2 dagen later kreeg ik de zelfde annulatie mail omdat mogelijk de verkoopvoorwaarden geschonden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Aan diegene die hem deze week zullen ontvangen, alvast veel plezier met jullie nieuw toestel!
Ik heb hem besteld via Belsimpel dus voor mij is het nog eventjes geduld uitoefenen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:56

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
virtualj schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:50:
[...]

Ik had ook een bestelling geplaatst met een mailboxde adres. Dat was gelukt maar 2 dagen later kreeg ik de zelfde annulatie mail omdat mogelijk de verkoopvoorwaarden geschonden zijn.
Dat is al niet meer mogelijk sinds vorig jaar met de 3e generatie. Bij een aantal van de eerste orders (waaronder die van mij) ging het nog goed, daarna werden ze allemaal geannuleerd.

De methode uit de TS lijkt nog steeds te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Dancer
  • Niet online
Kiwi schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:34:
[...]

Dat is al niet meer mogelijk sinds vorig jaar met de 3e generatie. Bij een aantal van de eerste orders (waaronder die van mij) ging het nog goed, daarna werden ze allemaal geannuleerd.

De methode uit de TS lijkt nog steeds te werken.
Mijn verwachting was dat mailboxde minder kans had op falen dan een 'cheat'. Niet dus ;( .

Heb opnieuw een bestelling geplaatst, Pixel 4 XL 128GB is weer te bestellen met 3-4 weken levertijd. Dit keer met de adres truuk. :|

Het is toch wel vreemd dat een gemanipuleerd adres wel geaccepteerd wordt en een valide Duits adres niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinS
Dan gaat het bij jou sneller dan bij mij ;-). Op 16 okt de normale Pixel wit besteld, maar ik kan hem nog steeds annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
ik denk dat het adres van mailboxde vorig jaar op een soort van blacklist is komen te staan. Het is natuurlijk ook wel vreemd als er ineens honderden Pixels naar 1 adres worden gestuurd, Google ziet dat adres nu vast als als ongeautoriseerde reseller o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Ik had deze (+ een paar andere reviews) ook al in het andere topic gepost idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Lees op meerdere sites idd dat de accu ondermaats presteert.. jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
038Robijno schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 18:11:
Lees op meerdere sites idd dat de accu ondermaats presteert.. jammer.
Dat kan hier: [Google Pixel 4 (XL)] Ervaringen en Discussie besproken worden ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Dennis-L op 21-10-2019 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squid Nunc?
Werkt die bestel truc ook bij Google Ierland?

[ Voor 3% gewijzigd door Squid Nunc? op 21-10-2019 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits187
Ik zie nu dat de beloofde leverdatum is opgeschoven naar 29/30 oktober ipv 23/24 oktober ☹️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Mmm... de mijne is nog niet verzonden... moet toch wel snel gebeuren willen ze de 23e nog halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warlorcp
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 03-02 08:05
maurits187 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:05:
Ik zie nu dat de beloofde leverdatum is opgeschoven naar 29/30 oktober ipv 23/24 oktober ☹️
Bij mij juist andersom. Van 5/6 nov naar 28/29 okt. Alleen ook de mijne is nog niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinS
De mijne is opgeschoven van 29/30 naar:
Bezorging vóór 23–24 okt

Fingers crossed :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits187
MarvinS schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:37:
De mijne is opgeschoven van 29/30 naar:
Bezorging vóór 23–24 okt

Fingers crossed :-D
Denk niet dat het lukt, aangezien de telefoon uit Ierland moet komen. Ja.. de 24e kan nog wel lukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis-L
maurits187 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:52:
[...]

Denk niet dat het lukt, aangezien de telefoon uit Ierland moet komen. Ja.. de 24e kan nog wel lukken
Die telefoons liggen vast al in Tilburg. Vanuit daar werd de Pixel 3 binnen Europa ook verscheept.

Verzender
GOOGLE COMMERCE LIMITED
GESWORENHOEKSEWG 11
5047 TM Tilburg
NL

[ Voor 12% gewijzigd door Dennis-L op 22-10-2019 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Dancer
  • Niet online
Hoewel ik pas op 20 okt een Pixel 4 XL 128 GB zwart had besteld bij de Duitste Google Store, waar nu een leveringstijd van 3-4 weken op staat en toen ook, staat er nu levering vóór 23-28 okt. Eerder vanochtend stond er nog een ander datum ergens begin nov en toen ik het bestelde ergens halverwege nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Bij mij is hij (gewone Pixel 64gb) van 29/30 okt naar vóór 23/24 oktober gegaan :) Heb hem op 16 okt besteld.

Nu nog even m'n voorbereidingen treffen voor m'n overstap vanaf de iPhone :s

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Zitten jullie ook al iedere 5 min op refresh te klikken op store.google.com :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Bij mij staat er nog altijd dat de ik de Pixel 4 23/24 oktober moet aankrijgen, maar ik heb nog altijd geen mail gekregen dat die is verzonden... Iemand anders wel?

Dat de datum voor vele naar voor is gehaald heeft te maken met voorraad van bijvoorbeeld die Pixel stand want als ik op 17 oktober met Pixel stand zou bestellen was verzending pas eind oktober.

Intussen zelf de Pixel Stand bij Media Markt gehaald in Duitsland omdat het niet zoveel KM rijden was voor mij. En hoesjes van Spigen voor de Pixel 4 afgehaald bij een Amazon automaat, want die konden niet naar België geleverd worden. Hoesjes kosten 8 en 9 euro & was actie dat er nog 50% vanaf ging dus respectievelijk 4 en 4.5 euro voor de hoesjes betaald terwijl die van 4.5 euro bij bol.com rond de 20 / 25 euro stond ongeveer :)

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinS
Da_Vinz schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:03:
Hier nog zo'n gek 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Verzonden vanuit Google store DE!
Ierland overigens :)

[ Voor 34% gewijzigd door new_guy op 22-10-2019 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinS
new_guy schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:27:
Verzonden vanuit Google store DE!
Ierland overigens :)
Lucky you, die van mij is weer aangepast naar Bezorging vóór 24–25 okt. Wanneer had je hem besteld?

[ Voor 6% gewijzigd door MarvinS op 22-10-2019 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Dat is nog maar de vraag zie ik nu. Uit automatisme heb ik 'Nederland' ingevuld. En niet iets van Netherlands. Hopelijk komt het dus wel aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinS
new_guy schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:37:
Dat is nog maar de vraag zie ik nu. Uit automatisme heb ik 'Nederland' ingevuld. En niet iets van Netherlands. Hopelijk komt het dus wel aan...
Ik verwacht dat ze dat wel snappen. Wanneer had je je bestelling gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
new_guy schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:37:
Dan komt ie gewoon aan. Mijn 3A werd vanuit Ierland geleverd en ik had ook Nederland ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Jordy8 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:48:
[...]

Dan komt ie gewoon aan. Mijn 3A werd vanuit Ierland geleverd en ik had ook Nederland ingevuld.
De 3 werd verzonden vanuit Tilburg, niet uit Ierland.

Verzender
GOOGLE COMMERCE LIMITED
GESWORENHOEKSEWG 11
5047 TM Tilburg
NL

Grote kans dat de 4 ook gewoon vanuit dat distributiecentrum wordt verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits187
Da_Vinz schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:03:
Hahaha elke vijf minuten is dan een beetje overdreven, maar wel elke tien minuten 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
MarvinS schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:47:
[...]

Ik verwacht dat ze dat wel snappen. Wanneer had je je bestelling gedaan?
18 oktober.
Eerst op 15 oktober de zwarte. Die op de 18de geannuleerd om toch voor de panda te gaan.
Dennis-L schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:53:
[...]

Verzender
GOOGLE COMMERCE LIMITED
GESWORENHOEKSEWG 11
5047 TM Tilburg
NL

Je hebt gelijk! De mail spreekt over Ierland. Track & trace DHL over Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinS
new_guy schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:59:
[...]

18 oktober.
Eerst op 15 oktober de zwarte. Die op de 18de geannuleerd om toch voor de panda te gaan.

[...]

Je hebt gelijk! De mail spreekt over Ierland. Track & trace DHL over Eindhoven.
Ik heb de panda op 16 besteld, en nog geen bericht van verzending.. Vreemd... Jij ook de 64GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
128Gb versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
[...]

Verzender
GOOGLE COMMERCE LIMITED
GESWORENHOEKSEWG 11
5047 TM Tilburg
NL

En wordt ie dan direct op het adres in NL bezorgd? Of gaat dat dan via een omweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Dancer
  • Niet online
Waarbij ik eerder meldde dat er bij mij vandaag bezorging stond vóór 23-28 okt, stond er iets later vóór 30 oct-5 nov en nu staat er vóór 24-29 okt :?

Gaat alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Iemand al een verzend bevestiging gehad (behalve new_guy) ? Blijft wel op 23-28 okt staan (besteld op 16 okt)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Da_Vinz schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 18:30:
Iemand al een verzend bevestiging gehad (behalve new_guy) ? Blijft wel op 23-28 okt staan (besteld op 16 okt)..
Result Summary
Waybill: xxxx
Departed Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE Tuesday, October 22, 2019 at 20:20
Origin Service Area: EINDHOVEN - TILBURG - NETHERLANDS, THE
Destination Service Area: AMSTERDAM - ALKMAAR - NETHERLANDS, THE
Estimated Delivery: Wednesday, October 23, 2019 By End of Day

[ Voor 18% gewijzigd door catchingfire op 22-10-2019 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenar95
Woehoee van levering 6-8 november, nu ineens vandaag verzonden en levering 23-28 oktober!
Pixel 4XL wit 64GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits187
Kenar95 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:36:
Woehoee van levering 6-8 november, nu ineens vandaag verzonden en levering 23-28 oktober!
Pixel 4XL wit 64GB
Wanneer had je hem besteld dan? Ik op de 17e. Goed nieuws dat de telefoon verzonden is, dan wordt de mijne hopelijk ook snel verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilBeegee
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-01 14:47
Hier de zwarte Pixel 4XL 17 oktober besteld, vandaag 22 oktober verzonden, en "bezorging voor 23-24 oktober".

[ Voor 10% gewijzigd door EvilBeegee op 22-10-2019 22:04 ]

Kia e-Niro Executive 64kWh Aurora Black Pearl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenar95
maurits187 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:42:
[...]

Wanneer had je hem besteld dan? Ik op de 17e. Goed nieuws dat de telefoon verzonden is, dan wordt de mijne hopelijk ook snel verzonden
15 oktober besteld! Maar worden ineens bij bosjes verzonden lijkt het hier, dus die van jou zal ook vast snel onderweg zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits187
Kenar95 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:45:
[...]

15 oktober besteld! Maar worden ineens bij bosjes verzonden lijkt het hier, dus die van jou zal ook vast snel onderweg zijn!
Zoals het nu lijkt krijg ik hem maandag of dinsdag. Ach... alles hij eerder komt is het mooi meegenomen en anders moet ik het nog maar ff met mijn pixel 2 xl doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Hier ook verzonden zojuist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits187
heeft ook iemand een zwarte pixel xl (64 gb) besteld, die vandaag verstuurd is?

[ Voor 3% gewijzigd door maurits187 op 22-10-2019 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
[...]

Verzender
GOOGLE COMMERCE LIMITED
GESWORENHOEKSEWG 11
5047 TM Tilburg
NL

Bij mij stond er toch echt Ierland. Of verzenden ze dan alsnog stiekem vanuit nl?

Dit was de afzender:
Google Commerce Ltd
Gordon House, Barrow Street
Dublin 4
Irland

Nouja, boeien, het komt in ieder geval aan :+

[ Voor 10% gewijzigd door Jordy8 op 22-10-2019 22:26 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste