WoutF schreef op maandag 2 december 2019 @ 17:05:
[...]
Heb jij inmiddels die labels ontvangen? Ik wacht er nu al een paar dagen op. Het viel mij op dat de telefoon gewoon uit een magazijn in Tilburg kwam, maar weet niet of je daar rechtstreeks naar terug kan sturen. Uiteindelijk wil ik die verzendkosten best betalen, maar wil wel zeker weten dat hij goed verwerkt wordt.
Nee, nog niet, werd toevallig wel vandaag (na bijna 2 weken) gecontact of ik ze mijn adres kon doorgeven, zodat ze handmatig de return labels konden aanmaken. (Wat ik in eerste instantie gek vond, want zij weten waar het naar toe moet, en ze weten waar mijn bestelling heen is gestuurd, maar bij de bestelling stond natuurlijk een fake Duits adres

). Daarna kreeg ik een bericht met "Dank je wel voor het doorgeven, je krijgt de labels binnen een paar dagen." Een paar dagen..., klop die gegevens in en druk op "Generate label", maar ok, we wachten wel weer.
Het label voor de Home Hub die ik meteen kreeg is voor "Return your parcel B2C Europe" in Keulen. Je ziet dus dat Google alles uitbesteed ipv zelf iets op te zetten ala de bol.com en Amazons. Ik neem aan dat dit een dienst is die kijkt of de verpakking nog netjes is, alle kabeltjes er bij zitten, geen krasjes er op zitten. Maar bij ons zit de Pixel nog nieuw in de verpakking. Dus in principe zou hij rechtstreeks naar Tilburg kunnen en weer de verkoop keten in gaan.
Dus van het weekend nog wel getwijfeld om het bedrijf in Tilburg te bellen of ik ze daar niet meteen naar toe kan sturen. (Want als je een pakketje weigert, gaat het daar ook naar terug lijkt me? Ben wel benieuwd of de twee mensen uit dit topic die dat gedaan hebben al hun geld terug hebben?).
Maar ik wacht daar nu nog even mee, aangezien er wat schot in lijkt te zitten bij Google. Fingerscrossed.