Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
LearnDriver schreef op woensdag 27 november 2019 @ 23:09:
[...]

Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje, en ik ben al twee weken bezig om een retour label van Google te krijgen.

Ik had 2x een zwarte Pixel 4 128GB besteld, toen nog met de gratis Home Hub actie. Eentje leek teruggestuurd te worden nadat ik de 00000 truuc had gebruikt, dus als backup een tweede naar een vriend in Duitsland gestuurd.

Uiteindelijk beide gekregen, en dus een retour aangevraagd. (Aangevinkt terugsturen vanuit Duitsland, aangezien ik in het 3a topic las dat vanuit NL al helemaal moeilijk was).

Nu moet je bij Google alles apart terug sturen, en heb ik een retour label ontvangen voor de Home Hub, maar niet voor de Pixel 4. Een "expert" is nu bezig om mij een retour label te maken, maar daar hebben we al meer dan een week niets van gehoord.

Dus bij dezen; voor wie de 50 euro korting van de Google Store niet goed genoeg vind; de speciale Tweakers actie :+ .

Aangeboden: Google Pixel 4 128GB (Zwart) (non-XL) met gratis Google/Nest Home Hub voor de originele prijs van 849 euro ;)

Ben bang/hoop dat dit sneller gaat dan wachten op de Google support ;(
DM sent O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:11

WoutF

Hoofdredacteur
LearnDriver schreef op woensdag 27 november 2019 @ 23:09:
[...]

Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje, en ik ben al twee weken bezig om een retour label van Google te krijgen.

Ik had 2x een zwarte Pixel 4 128GB besteld, toen nog met de gratis Home Hub actie. Eentje leek teruggestuurd te worden nadat ik de 00000 truuc had gebruikt, dus als backup een tweede naar een vriend in Duitsland gestuurd.

Uiteindelijk beide gekregen, en dus een retour aangevraagd. (Aangevinkt terugsturen vanuit Duitsland, aangezien ik in het 3a topic las dat vanuit NL al helemaal moeilijk was).

Nu moet je bij Google alles apart terug sturen, en heb ik een retour label ontvangen voor de Home Hub, maar niet voor de Pixel 4. Een "expert" is nu bezig om mij een retour label te maken, maar daar hebben we al meer dan een week niets van gehoord.

Dus bij dezen; voor wie de 50 euro korting van de Google Store niet goed genoeg vind; de speciale Tweakers actie :+ .

Aangeboden: Google Pixel 4 128GB (Zwart) (non-XL) met gratis Google/Nest Home Hub voor de originele prijs van 849 euro ;)

Ben bang/hoop dat dit sneller gaat dan wachten op de Google support ;(
Heb jij inmiddels die labels ontvangen? Ik wacht er nu al een paar dagen op. Het viel mij op dat de telefoon gewoon uit een magazijn in Tilburg kwam, maar weet niet of je daar rechtstreeks naar terug kan sturen. Uiteindelijk wil ik die verzendkosten best betalen, maar wil wel zeker weten dat hij goed verwerkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-05 20:10
WoutF schreef op maandag 2 december 2019 @ 17:05:
[...]

Heb jij inmiddels die labels ontvangen? Ik wacht er nu al een paar dagen op. Het viel mij op dat de telefoon gewoon uit een magazijn in Tilburg kwam, maar weet niet of je daar rechtstreeks naar terug kan sturen. Uiteindelijk wil ik die verzendkosten best betalen, maar wil wel zeker weten dat hij goed verwerkt wordt.
Nee, nog niet, werd toevallig wel vandaag (na bijna 2 weken) gecontact of ik ze mijn adres kon doorgeven, zodat ze handmatig de return labels konden aanmaken. (Wat ik in eerste instantie gek vond, want zij weten waar het naar toe moet, en ze weten waar mijn bestelling heen is gestuurd, maar bij de bestelling stond natuurlijk een fake Duits adres O-) ). Daarna kreeg ik een bericht met "Dank je wel voor het doorgeven, je krijgt de labels binnen een paar dagen." Een paar dagen..., klop die gegevens in en druk op "Generate label", maar ok, we wachten wel weer.

Het label voor de Home Hub die ik meteen kreeg is voor "Return your parcel B2C Europe" in Keulen. Je ziet dus dat Google alles uitbesteed ipv zelf iets op te zetten ala de bol.com en Amazons. Ik neem aan dat dit een dienst is die kijkt of de verpakking nog netjes is, alle kabeltjes er bij zitten, geen krasjes er op zitten. Maar bij ons zit de Pixel nog nieuw in de verpakking. Dus in principe zou hij rechtstreeks naar Tilburg kunnen en weer de verkoop keten in gaan.

Dus van het weekend nog wel getwijfeld om het bedrijf in Tilburg te bellen of ik ze daar niet meteen naar toe kan sturen. (Want als je een pakketje weigert, gaat het daar ook naar terug lijkt me? Ben wel benieuwd of de twee mensen uit dit topic die dat gedaan hebben al hun geld terug hebben?).
Maar ik wacht daar nu nog even mee, aangezien er wat schot in lijkt te zitten bij Google. Fingerscrossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Google Benelux zegt mij telefonisch dat ze hier niks mee kunnen en dat ik bij de collega's in Duitsland moet zijn. De eerste reactie daar is dat ze niet mee willen werken omdat ik niet in Duitsland woon. Dat ben ik nu via mail aan het uitvechten met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-05 20:10
Ah, misschien wel handig om te melden dat ik het meteen bij Google Duitsland heb geprobeerd, omdat bij het Pixel 3a topic etc te lezen was dat Google NL idd niet heel meegaand is.
Daarom bij de retour aanmelding ook aangevinkt "Ik stuur dit pakket terug vanuit Duitsland" ipv de andere optie. Ik rijd wel even de grens over en geef het daar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Een waarschuwing voor mensen die bestellen bij Google in Duitsland en aanspraak willen maken op de Wet Koop op Afstand: doe het niet. Ben al een week lang heen en weer aan het mailen, heb ze links gestuurd naar de wetteksten, uitgelegd dat ze verplicht zijn het pakket terug te nemen, maar ze weigeren een retourlabel te sturen of zelfs maar te zeggen naar welk adres ik het zelf zou moeten sturen. Wellicht ligt het aan de medewerker die je verzoekt behandelt, maar er is dus een risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-05 19:18
Ik zou graag een originele 'case' van Google bestellen voor mijn pixel 4 maar ze worden nergens in NL aangeboden en via mygermany is ook wat zonde van de kosten. Iemand een idee hoe ik deze gemakkelijk zou kunnen bestellen?

Sowieso weet ik nog niet welke case het fijnste is. Had een simpele goedkoper besteld maar deze had best hoge randen waardoor ik het vegen vanaf de randen erg lastig vond. Nu heb ik een Spigen, prima ding maar best bulky, zou liever een zo'n dun mogelijke hebben, en met een uitsparing bij de knoppen. Las in reviews dat de originele dun zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joslohuis
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:14
Ik heb ook een pixel 4 XL gekocht en vind de Google case ook goed uit zien, de prijs is hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicadago
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-05 16:45
Kijk even op ebay.co.uk, daar is een verkoper die ze verkoopt.
Zoeken op "pixel 4xl case original fabric"
hankee schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 18:08:
Ik zou graag een originele 'case' van Google bestellen voor mijn pixel 4 maar ze worden nergens in NL aangeboden en via mygermany is ook wat zonde van de kosten. Iemand een idee hoe ik deze gemakkelijk zou kunnen bestellen?

Sowieso weet ik nog niet welke case het fijnste is. Had een simpele goedkoper besteld maar deze had best hoge randen waardoor ik het vegen vanaf de randen erg lastig vond. Nu heb ik een Spigen, prima ding maar best bulky, zou liever een zo'n dun mogelijke hebben, en met een uitsparing bij de knoppen. Las in reviews dat de originele dun zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alberic
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19-08-2022

Alberic

iPhone 13 pro 1TB

Ik heb mijn pixel 4XL bij de Google Store Duitsland besteld en bij een vriend in Duitsland laten leveren. Hij heeft me een foto gestuurd van de verpakking. De volledig intacte doos zit nog eens in een plastic zakje. Het zal toch geen gerefurbished exemplaar zijn hoop ik? Mijn Duitse vriend komt de telefoon zaterdagmorgen brengen. Ik kan haast niet wachten!!

[ Voor 6% gewijzigd door Alberic op 18-12-2019 20:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alberic
  • Laatst online: 19-08-2022

Alberic

iPhone 13 pro 1TB

En ik heb hem ontvangen. 't Is een splinternieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spencer_830
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18:15
Ik zie dat de Pixel 4 te koop is bij de Mediamarkt in Duitsland voor €629.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
@spencer_830 klopt en bij Amazon kom je zelfs op 625.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:23

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

De Pixel 4 XL kost nu 613 dollar bij Amazon.....
Weet iemand of deze versie ook gewoon in NL werkt, neem aan van wel toch ?
En is t veilig om daar te bestellen en naar NL te laten komen, rekening houdend met de btw, want zie op de site van de belastingdienst dat je geen invoerrechten hoeft te betalen ?
Veilig in de zin van als t pakketje "kwijt" raakt....

XPeng G6 + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Pixel 4 XL (64Gb) , Zwat / Wit , nu €749 (ipv €869) bij de Duitse Amazon.

[ Voor 17% gewijzigd door _Bailey_ op 13-01-2020 04:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Laatst online: 18:23

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Ook €749 bij de Saturn, en MediaMarkt.de.....

XPeng G6 + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
De 4 kost nu 699 bij Belsimpel in zwart of wit. De XL varianten kosten beide €829,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-05 17:55
Ik ben ook op zoek naar de pixel 4 xl fabric case. Vond 'm voor de pixel 3 erg prettig. Weet iemand of ze in Duitsland bij de mm of saturn liggen?

Krijg m'n pixel 4 xl volgende week binnen. Helaas heb ik 'mn pixel 3 al twee maanden niet meer omdat google 'm kwijt is geraakt tijdens een rma en me al 8 weken van het kastje naar de muur stuurt, maar blijkbaar ben ik idioot genoeg om nog een Google phone te kopen 😓😁😑 (ot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spencer_830
Fuku-San schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 23:07:
Ik ben ook op zoek naar de pixel 4 xl fabric case. Vond 'm voor de pixel 3 erg prettig. Weet iemand of ze in Duitsland bij de mm of saturn liggen?

Krijg m'n pixel 4 xl volgende week binnen. Helaas heb ik 'mn pixel 3 al twee maanden niet meer omdat google 'm kwijt is geraakt tijdens een rma en me al 8 weken van het kastje naar de muur stuurt, maar blijkbaar ben ik idioot genoeg om nog een Google phone te kopen 😓😁😑 (ot)
Ik ben afgelopen weekend nog bij de MM in Herzogenrath geweest, hier hadden ze een hele stapel fabic cases liggen in zwart en licht blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 10:44:
De 4 kost nu 699 bij Belsimpel in zwart of wit. De XL varianten kosten beide €829,-.
Mediamarkt en Saturn gaan zelfs nog wat verder, 599 voor de zwarte en witte normale versie. Nog even de XL wat laten dalen en het worden zowaar interessante toestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-05 15:13

Rax

Webdevver

Op dit moment zelfs € 555 bij de Mediamarkt en Saturn in Duitsland. Ondanks de "gebreken" wellicht toch interessant voor deze prijs :) ?

[ Voor 15% gewijzigd door Rax op 29-01-2020 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareFace
  • Laatst online: 14:07
Rax schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 10:06:
Op dit moment zelfs € 555 bij de Mediamarkt en Saturn in Duitsland. Ondanks de "gebreken" wellicht toch interessant voor deze prijs :) ?
Gisteren na lang twijfelen voor 553 gekocht via Amazon.de. Verzending stond voor 2 a 3 weken. Krijg net een bericht dat hij verzonden is en morgen aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:56
Google Store DE heeft tot en met vandaag een aanbieding, max 150 euro korting. Ik ben geïnteresseerd voor XL 128 GB en die kost nu € 749
Echter een van de voorwaarden: Alleen beschikbaar voor gebruikers die een verzendadres in Duitsland opgeven.
Dat heb ik niet. Er bestaat wel een website die een adres in Duitsland regelt en dan verstuurt je pakketje naar je thuisadres. Kost natuurlijk geld.

Heeft er iemand ervaring met deze mogelijkheid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Pixel 4 XL Zwart 64Gb nu bij de duitse Amazon €646 (€103 korting dus en mits je Prime hebt)

[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 23-02-2020 05:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:34
€ 200,- inmiddels € 250,- korting op de Pixel 4XL in de Duitse Google Store bij Saturn.de. Dat wordt toch wel interessant zo. Iemand een idee hoe je Duitse BTW kan terug krijgen als het afleveradres niet in NL is?

[ Voor 11% gewijzigd door Ruimzicht op 16-03-2020 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:40
Mmm Pixel 4 is 499 bij Saturn.de nu, alleen door Corona is het volgens mij niet mogelijk om ff naar Duitsland te rijden. Lastig..

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenw
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-05 19:12
Inmiddels is de Pixel 4 bij Mediamarkt Duitsland te koop voor € 469,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

tijmenw schreef op woensdag 15 april 2020 @ 20:36:
Inmiddels is de Pixel 4 bij Mediamarkt Duitsland te koop voor € 469,-.
Idem bij Amazon.de

Edit: [inmiddels niet meer]

[ Voor 62% gewijzigd door hardware-lover op 16-04-2020 16:36 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K3N8
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-01 14:38
Vandaag besteld bij MediaMarkt Duitsland. Hij wordt door mailboxde.com doorgesturd naar mijn huis. Kost ongeveer 18 EUR extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
@K3N8 dat is toch duurder dan in Nederland? Ik bedoel 4 XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwondoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-05 21:43
Iemand enig idee waarom de Pixel 4 XL 128gb nergens meer te krijgen is? Of weet je wellicht nog een plek?

Mijn nexus 6p is na 4jaar toe aan vervanging, maar ik vond 64gb soms toch wel aan de lage kant. Zou dus graag groter willen, maar kan de 128gb niet meer vinden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• K3N8
Wenzel schreef op woensdag 22 april 2020 @ 20:33:
@K3N8 dat is toch duurder dan in Nederland? Ik bedoel 4 XL
Ik heb de PIxel 4 besteld voor 469,00 EUR. Hier kost hij 538,00 EUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
kwondoo schreef op donderdag 23 april 2020 @ 08:33:
Iemand enig idee waarom de Pixel 4 XL 128gb nergens meer te krijgen is? Of weet je wellicht nog een plek?

Mijn nexus 6p is na 4jaar toe aan vervanging, maar ik vond 64gb soms toch wel aan de lage kant. Zou dus graag groter willen, maar kan de 128gb niet meer vinden...
Wil ik ook graag hebben, bij BS "Tijdelijk niet beschikbaar".
Wel voorradig bij Google Store DE voor € 999 maar daar kan ik niet bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Pixel 4 XL Zwart 64Gb nu bij de Duitse Amazon €619

edit: ook de witte variant is nu €619 ;)

[ Voor 33% gewijzigd door _Bailey_ op 25-04-2020 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:34
Geert1976 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 20:14:
Pixel 4 XL Zwart 64Gb nu bij de Duitse Amazon €619
Die € 619,- is volgens mij inclusief de Duitse BTW (19%). Als je hem naar Nederland laat sturen is ie € 629,-. Maar nog steeds een prima aanbieding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-02 15:40
Iemand een idee hoe ik de Pixel Buds 2 hier kan krijgen? Kan deze keer (in deze tijd) even lastiger een ritje naar Duitsland maken zoals bij de aanschaf van mijn pixel 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:34
Op Marktplaats staat een setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-02 15:40
K3N8 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 19:20:
Vandaag besteld bij MediaMarkt Duitsland. Hij wordt door mailboxde.com doorgesturd naar mijn huis. Kost ongeveer 18 EUR extra.
Al eerder ervaring met deze mailboxde.com? Klinkt prima voor 18euro namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
K3N8 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 19:20:
Heb je het al ontvangen? Alles goed gegaan?
Weet je toevallig of de Google shop DE deze mailboxde.com accepteert?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• K3N8
Wenzel schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:45:
[...]

Heb je het al ontvangen? Alles goed gegaan?
Weet je toevallig of de Google shop DE deze mailboxde.com accepteert?
Alles binnen een week ontvangen. Ik heb nog niet via de Google store Duitsland besteld. Ik zou zeggen, probeer het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ET1992
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:36
Ik heb mijn pixel 4 bij Saturn Duitsland besteld met de intentie om het via mailboxde.com naar Nederland te laten sturen. Nu hebben zij een fout gemaakt en hebben ze het gewoon direct naar mijn huisadres gestuurd, dus heeft mij de kosten bespaard van mailboxde.com. Voor degene die willen weten hoe moet je mij maar een bericht sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:40
ET1992 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 12:25:
Ik heb mijn pixel 4 bij Saturn Duitsland besteld met de intentie om het via mailboxde.com naar Nederland te laten sturen. Nu hebben zij een fout gemaakt en hebben ze het gewoon direct naar mijn huisadres gestuurd, dus heeft mij de kosten bespaard van mailboxde.com. Voor degene die willen weten hoe moet je mij maar een bericht sturen.
Ben benieuwd, zag dat ze ook al dat ze de Oh so Orange versie hebben. :)

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaarEnSappig
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 27-05 20:19
Werkt de methode van mailboxde nog via de duitse play store? Gezien zij nu best een flinke korting hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Is er een reden om hem bij de Play Store te bestellen voor 549 (Pixel 4) of 699 (Pixel 4 XL) terwijl ze bijvoorbeeld bij Saturn in Duitsland 469 en 619 euro kosten? Daar werkt de mailbox.de truc ook gewoon lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaarEnSappig
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 27-05 20:19
Zolang je de 128gb versie niet wilt, lijkt mij van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-05 07:12
K3N8 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 13:30:
[...]

Alles binnen een week ontvangen. Ik heb nog niet via de Google store Duitsland besteld. Ik zou zeggen, probeer het.
Hoe moet ik juist het adres van mailboxde invullen op de site van saturn?
Bij voornaam heb ik mailboxde.com gmbh staan. En bij achternaam heb ik men voornaam achternaam id nummer. Maar achternaam pakt ie niet met dat id nummer... of moet ik dat nummer gewoon weglaten?

Edit: op de site van saturn pakt ie geen nummers noch in de voornaam en achternaam. Bij Mediamarkt lukt dit blijkbaar wel.
Dus vul ik gewoon bij voornaam mailboxde.com gmbh in? En bij achternaam men voornaam achternaam en id nummer?

[ Voor 19% gewijzigd door Converted007 op 17-05-2020 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K3N8
Converted007 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 02:09:
[...]

Hoe moet ik juist het adres van mailboxde invullen op de site van saturn?
Bij voornaam heb ik mailboxde.com gmbh staan. En bij achternaam heb ik men voornaam achternaam id nummer. Maar achternaam pakt ie niet met dat id nummer... of moet ik dat nummer gewoon weglaten?

Edit: op de site van saturn pakt ie geen nummers noch in de voornaam en achternaam. Bij Mediamarkt lukt dit blijkbaar wel.
Dus vul ik gewoon bij voornaam mailboxde.com gmbh in? En bij achternaam men voornaam achternaam en id nummer?
Ik heb gewoon mijn eigen naam ingevuld met het adres van mailboxde.com. Ik heb na het adres mijn ID nummer ingevoerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wesley007!
  • Registratie: Oktober 2019
  • Nu online
Je kan het toestel gewoon bij MediaMarkt in Duitsland bestellen. Bij postcode vul je 5x nul in. En bij plaats je postcode, plaats en land. Dezelfde methode als bij de Duitse Playstore. Binnen een week werd die bij mij bezorgd. Scheelt ook weer 18 euro

[ Voor 5% gewijzigd door wesley007! op 17-05-2020 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
wesley007! schreef op zondag 17 mei 2020 @ 16:32:
Je kan het toestel gewoon bij MediaMarkt in Duitsland bestellen. Bij postcode vul je 5x nul in. En bij plaats je postcode, plaats en land. Dezelfde methode als bij de Duitse Playstore. Binnen een week werd die bij mij bezorgd. Scheelt ook weer 18 euro
Dat lijkt niet meer te werken icm de Duitse play store. Veel toestellen werden retour gestuurd naar Duitsland terug omdat het adres onleesbaar was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley007!
  • Nu online
Converted007 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 17:57:
[...]

Dat lijkt niet meer te werken icm de Duitse play store. Veel toestellen werden retour gestuurd naar Duitsland terug omdat het adres onleesbaar was...
Ok dat zou kunnen. Maar bij de Duitse MediaMarkt werkt het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
wesley007! schreef op zondag 17 mei 2020 @ 22:38:
[...]

Ok dat zou kunnen. Maar bij de Duitse MediaMarkt werkt het prima :)
Nice! Dit heb je recent nog gebruikt die methode? Het zou vooral dhl zijn die dwarsligt als je die 00000 postcode toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley007!
  • Nu online
Converted007 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 23:27:
[...]

Nice! Dit heb je recent nog gebruikt die methode? Het zou vooral dhl zijn die dwarsligt als je die 00000 postcode toevoegt.
Vorige week nog wel! Dus ik ga er wel vanuit dat het gewoon kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[knip] overbodig

[ Voor 93% gewijzigd door hardware-lover op 21-05-2020 13:04 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
In de Engelse Google store zijn alle versies 170 pond afgeprijsd tot 2 juni. Een 128GB pixel 4 komt dan op 599 pond. Iemand ervaring met bestellen in Engeland en doorstuurservice?

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Nu online
Nu ook in de Duitse store €200,- korting op alle Pixel 4 modellen.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederick90
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-08-2024
In de Franse store krijg je nu 270 euro korting op de Pixel 4 en 300 euro korting op de Pixel 4XL.
De bekende zipcode 00000 truc werkt ook voor Frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barbarian
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:01
wesley007! schreef op maandag 18 mei 2020 @ 20:43:
[...]

Vorige week nog wel! Dus ik ga er wel vanuit dat het gewoon kan.
Werd deze wel via DHL bezorgd of PostNL? Ik krijg nl. de opmerking van DHL Parcel dat zij niet bezorgen voor de Duitse DHL, maar Post NL. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfwggl
  • Laatst online: 21-03 08:30
Diederick90 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:22:
In de Franse store krijg je nu 270 euro korting op de Pixel 4 en 300 euro korting op de Pixel 4XL.
De bekende zipcode 00000 truc werkt ook voor Frankrijk.
en de 3a kost in Frankrijk €249, scheelt meer dan €100 (bijna 30%!) met bijvoorbeeld belsimpel.

Iemand ervaring met bestelling via Frankrijk?

edit: Mijn excuses, dacht dat dit het algemene topic was. Is het mogelijk om mijn post te verwijderen?

[ Voor 11% gewijzigd door mfwggl op 05-06-2020 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:11
@mfwggl Kijk even in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaickul
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Ik heb me de witte pixel 4 128GB besteld, maar ondertussen van idee veranderd en de xl versie besteld, ik vrees een beetje voor de batterij van de gewone 4. Dit met de 200€ korting op de Duitse store, toch een mooie korting. Zal de pixel 4 dan maar terugsturen, ofwel zet ik hem hier te koop, dat is misschien ook nog een optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaickul
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Vandaag aangekomen, via mailboxes. Heel vlot hier geraakt. Vorige week woensdag besteld en vandaag aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:37
De Pixel 4 (en Pixel 3a) zijn nu extra goedkoop bij Saturn.de

De Pixel 4 staat weer op €549, maar je krijgt 19% korting in de winkelwagen waarna de prijs € 461,35 wordt. De Pixel 3a komt op € 251,26.

Goeedkoper ga je ze nooit zien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmen1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-01-2023
LoeWn schreef op zondag 21 juni 2020 @ 09:38:
De Pixel 4 (en Pixel 3a) zijn nu extra goedkoop bij Saturn.de

De Pixel 4 staat weer op €549, maar je krijgt 19% korting in de winkelwagen waarna de prijs € 461,35 wordt. De Pixel 3a komt op € 251,26.

Goeedkoper ga je ze nooit zien denk ik.
Dat zijn inderdaad erg aantrekkelijke prijzen! Helaas is de Oh So Orange variant online uitverkocht.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Laatst online: 19:36
Iemand enig idee waar ik aan een oranje Pixel 4 kan bestellen? Amper online te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spencer_830
Stancke schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 14:35:
Iemand enig idee waar ik aan een oranje Pixel 4 kan bestellen? Amper online te vinden...
Ik zie dat deze wel nog te koop is bij Mediamarkt.de en saturn.
Misschien moet je toch een ritje richting Duitsland maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Humm ben volgende week in Parijs en wellicht stiekem er eentje mee nemen maar als ik de Franse google store bekijk is ie niet leverbaar en Fnac en Darty geven aan 'm ook niet te hebben...

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• svd87
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 16-05 15:39
Heeft iemand een idee of ervaringen vanuit het verleden of de prijs van de Pixel 4, nu met de aankomende release van de Pixel 4a, gaat zakken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:37
@svd87

Ik verwacht dat deze direct uit de handel gaat zodra de Pixel 4a 5G en Pixel 5 gelanceerd worden, zoals bij de Pixel 3a ook gebeurde. Met de keuze uit drie toestellen wordt de use case voor de Pixel 4 wel heel klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spencer_830
svd87 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 07:57:
Heeft iemand een idee of ervaringen vanuit het verleden of de prijs van de Pixel 4, nu met de aankomende release van de Pixel 4a, gaat zakken?
Bij de mediamarkt in Duitsland zijn ze nu voor 429..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvlieg
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-05 18:42
Iemand enig idee of de truc met 5x een 0 invullen bij de postcode nog werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kikk0r
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-05 01:14
Vuurvlieg schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:55:
Iemand enig idee of de truc met 5x een 0 invullen bij de postcode nog werkt?
Ik heb met behulp van de 00000 PLZ truc op 10 februari een 4a besteld bij Saturn.de. Vandaag na een tijd wachten binnen gekomen. Zie de 4a levertijden thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert Grootje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-05 21:39
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste