Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 20-11 13:05
Denken jullie dat onze bank apps (die van BE en NL) zullen werken met de nieuwe face unlock?

• Roy1985
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 20-11 14:21
Cr1ptkeeper schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:31:
Denken jullie dat onze bank apps (die van BE en NL) zullen werken met de nieuwe face unlock?
Zodra ze compatibel gemaakt worden wel.

• Cr1ptkeeper
Roy1985 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:55:
[...]

Zodra ze compatibel gemaakt worden wel.
En denk je dat dit zal gebeuren? Het toestel komt niet officieel uit in onze regio's dus waarom zouden de banken tijd en geld investeren in het updaten van hun app voor een toestel die officieel niet gereleased wordt.

Hopelijk gaan ze wel hun app updaten natuurlijk!

• EvilBeegee
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 20-11 14:33
Bij deze review haalt de Pixel 4 XL 8 uur en 30 minuten screen on time, meer dan de 7T Pro en bijna net zoveel als de Note 10 Plus: Google Pixel 4 XL vs iPhone 11 Pro MAX vs Note 10 Plus vs OnePlus 7T Pro - Battery Drain Test!

• Swizzler24
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 00:29
038Robijno schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 19:08:
Ik heb nu een Note 10+..
Zit nu erg te twijfelen om dit toestel te verkopen en dan voor een Pixel 4 XL 128GB te gaan.

Alleen wil ik er zelf 1 ophalen in Duitsland, maar de kans dat ze hem over 2 a 3 weken op voorraad hebben schat ik zelf klein in.

Mijn gedachte was om er dan met het gezin een dagje weg van te maken.

Hoe was het bij de vorige launch?
Waarom?

• Dennis-L
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 19-11 17:45
Cr1ptkeeper schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:31:
ING app werkt ook met Face ID van Apple

• Laguna
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 01:02
https://www.gsmarena.com/...k_to_1080p-news-39729.php

Fijn dat Google voor ons nadenkt hoor, net als de keuze voor tele boven ultrawide.

En ook op software gebied kan ik mij vaak niet vinden in keuzes die Google maakt. M'n laatste Google toestel was een Nexus 5 waarvan de prijs/kwaliteit best aardig was, maar wel veel vastlopers gehad en qua bouwkwaliteit ook geen hoogvlieger. Na de forse prijsverhoging met de introductie van de Pixel zou ik nog eerder een iPhone kopen dan een Pixel.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• _Nick__
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 20-11 00:23
038Robijno schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 19:08:
Ik heb nu een Note 10+..
Zit nu erg te twijfelen om dit toestel te verkopen en dan voor een Pixel 4 XL 128GB te gaan.

Alleen wil ik er zelf 1 ophalen in Duitsland, maar de kans dat ze hem over 2 a 3 weken op voorraad hebben schat ik zelf klein in.

Mijn gedachte was om er dan met het gezin een dagje weg van te maken.

Hoe was het bij de vorige launch?
Heb verleden jaar de Pixel 3 (XL) op de eerste dag van de lancering (vrijdag 2 november) gehaald bij Saturn (in Aken); zonder reservering dus.

Behalve een aantal gereserveerde toestellen hadden zij er vier voor de vrije verkoop.

Wat veel voorkomt tegenwoordig is dat de "early adopters" op verschillende plaatsen reserveren die niet worden afgehaald, omdat ze ergens anders eerder te krijgen zijn.

Op 3 november 2018 had Mediamarkt zes toestellen over wegens afgezegde bestellingen (toen met een vriend mee geweest om er een te halen).

• 038Robijno
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20:22
Voor de camera en de 90HZ scherm.

• Sakerhetz
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 23:04
Laguna schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:25:

Fijn dat Google voor ons nadenkt hoor, net als de keuze voor tele boven ultrawide.

En ook op software gebied kan ik mij vaak niet vinden in keuzes die Google maakt. M'n laatste Google toestel was een Nexus 5 waarvan de prijs/kwaliteit best aardig was, maar wel veel vastlopers gehad en qua bouwkwaliteit ook geen hoogvlieger. Na de forse prijsverhoging met de introductie van de Pixel zou ik nog eerder een iPhone kopen dan een Pixel.
Iedereen zijn smaak/keuze.
Zelf vind ik de pixel 3 en 4 een van de betere toestellen op de markt.
Ik kan mij vinden in het klassieke model en hoef geen ultra wide lenzen of 8 GB RAM of 256 GB opslag.
De prijs is idd hoog maar voor een pixel 4 heb ik dit over!

• Laguna
Sakerhetz schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:49:
[...]

Iedereen zijn smaak/keuze.
Zelf vind ik de pixel 3 en 4 een van de betere toestellen op de markt.
Ik kan mij vinden in het klassieke model en hoef geen ultra wide lenzen of 8 GB RAM of 256 GB opslag.
De prijs is idd hoog maar voor een pixel 4 heb ik dit over!
Begrijpelijk, je moet wel als karmakeizer Google Pixel :>

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Sakerhetz
Laguna schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 17:24:
[...]

Begrijpelijk, je moet wel als karmakeizer Google Pixel :>
Joa!

• Garret1410
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 17:34
EvilBeegee schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:24:
Bij deze review haalt de Pixel 4 XL 8 uur en 30 minuten screen on time, meer dan de 7T Pro en bijna net zoveel als de Note 10 Plus: Google Pixel 4 XL vs iPhone 11 Pro MAX vs Note 10 Plus vs OnePlus 7T Pro - Battery Drain Test!
Vond het ook opmerkelijk maar de Pixel 4 XL heeft ook maar een 6,3" scherm en 3700mAh zou dan ook voldoende moeten zijn. MKBHD is erachter gekomen dat 90Hz meer niet dan wel aanstaat. Is misschien een bug maar via de developer settings kun je deze op standaard 90Hz zetten maar gaat te koste van accu duur.

Ik denk dat de gewone Pixel 4 het moeilijker zal hebben met 2800mAh.

• J0YR1D3R
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Laguna schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:25:

Ik heb hetzelfde, maar dan met Samsung. De ruisonderdrukking van de camera is zo ontzettend agressief dat alle details verdwijnen. Samsung kiest er zelf voor dat apps geen donker thema kunnen krijgen wanneer je een thema op je toestel gebruikt. Je krijgt bij heel veel apps een felwitte navbar waar je ook geen eigen kleur in kunt kiezen. Daarnaast is de batterij van de S10 ook niet meer dan gemiddeld, dus waarom het toestel zo fantastisch zou moeten zijn is mij tot nu toe een raadsel. De kwaliteit van de wide-angle en telelens zijn ook minder dan de normale camera, die niet eens beter is dan de Pixel 2 XL die ik ook nog heb.

Ik vind de Pixel 4 op papier een mooi toestel, maar enkel de batterij grootte is wel een "probleem". Wanneer er 500 mAh meer in zou zitten zou dat wel mooi zijn, maar helaas is dat iets wat je niet kunt veranderen...

Website

• Cerenas
  • Laatst online: 02:49
J0YR1D3R schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:31:
[...]

Ik vind de Pixel 4 op papier een mooi toestel, maar enkel de batterij grootte is wel een "probleem". Wanneer er 500 mAh meer in zou zitten zou dat wel mooi zijn, maar helaas is dat iets wat je niet kunt veranderen...
Mee eens. Erg mooi toestel en niet te groot, echt doodzonde van die kleine batterij. :X

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

• Fonzerelli
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 23:00
Jammer dat Google compleet de verkeerde weg is ingeslagen met de pixel toestellen. Ze maken nog steeds toestellen met veel concessies maar vragen nu wel een high end price.. ik snap t echt niet. Loop eens voorop!

• beyazz06
  • Laatst online: 20-11 09:40
dimmak schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:28:
Snap ook de keuze voor een 2700 mAh batterij niet. Maar goed, ik leg mijn telefoon sowieso meerdere keren per dag aan de lader, dus voor mij is het niet zo'n probleem eigenlijk.

Edit: de XL lijkt het wat beter te doen, dus misschien deze keer maar eens voor de XL gaan.
Tot dat je een toestel gebruikt, die je eigenlijk alleen maar in de nacht hoeft op te laden.. Ga je inzien, dat meerdere keren per dag laden eigenlijk niet nodig is.. Onnodig.. :9

Citaat van collega: "damn met deze nieuwe toestel(note10+) hoef ik niet meer elke dag op te laden, wat een verademing man. Ding gaat 1,5 dag makkelijk mee"

• Garret1410
  • Laatst online: 17:34
Google haalt een trucje uit om batterij te besparen.

https://www.xda-developer...__twitter_impression=true
J0YR1D3R schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:31:
[...]

Ik heb hetzelfde, maar dan met Samsung. De ruisonderdrukking van de camera is zo ontzettend agressief dat alle details verdwijnen. Samsung kiest er zelf voor dat apps geen donker thema kunnen krijgen wanneer je een thema op je toestel gebruikt. Je krijgt bij heel veel apps een felwitte navbar waar je ook geen eigen kleur in kunt kiezen. Daarnaast is de batterij van de S10 ook niet meer dan gemiddeld, dus waarom het toestel zo fantastisch zou moeten zijn is mij tot nu toe een raadsel. De kwaliteit van de wide-angle en telelens zijn ook minder dan de normale camera, die niet eens beter is dan de Pixel 2 XL die ik ook nog heb.
De S10 is gewoon goed omdat het QHD+ scherm gewoon nog tot de top behoort en helderder dan de Pixel 4, 128gb basis geheugen, 8gb ram, SD kaart, 3.5mm uitgang, geen voorhoofd of notch, BT 5.0, accuduur is redelijk goed en van de S10+ heel goed en je kunt over de camera discussiëren maar is zeker meer allround dan de Pixel 4 vanwege de extra camera, camera features, video capaciteiten.
Verder is de S10 een stuk goedkoper.

Wide angle en telephoto is minder dan de primaire camera maar dat is bij alle telefoons zo. De wide angle is wijder en scherper dan de iPhone en heeft zelfs night mode. Voor de rest gaat het om voorkeur maar als ik de reviews zie tussen Pixel 4, iPhone Pro en Note10 dan vind ik de camera van de Note10 nog steeds erg goed (S10 is vrijwel gelijk met laatste firmware behalve de front camera).

Begrijp me niet verkeerd want de Pixel maakt hele goede foto's en behoort tot de top en is meestal beter dan de S10.

Het gaat er ook niet om welk toestel het beste is want dat is persoonlijk en de Pixel 4 is nieuwer en heeft ook z'n sterke punten.
Maar de prijs/kwaliteit vind ik niet zo geweldig. 850- voor een Pixel 4 met 128gb vind ik wat teveel van het goede. S10E is redelijk gelijkwaardig qua specs en heb je al voor 550,-

• beugeldop
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 16:20
P1nGu1n schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:06:
[...]

The Verge:

The battery life on the smaller 5.7-inch Pixel 4 is substandard. I’ve gotten about four hours of screen-on time, which translates to about a day of use if you don’t push it.
Ik vind de batterylife zoals die uit de tests komt eigenlijk helemaal niet zo schokkend, maar ik lijk de enige te zijn. Ik leg mijn telefoon altijd aan de lader als ik naar bed ga (en ik denk met mij vele anderen). Zolang de batterylife minimaal één dag is, dan zie ik niet zo het probleem.

Uiteraard gaan we allemaal vergelijken met de rest van de markt (wie wil er nou geen grotere/mooiere/snellere auto dan de buurman), maar ook als ik 3 dagen uit een batterij zou kunnen halen ging hij elke avond (met nog 66% batterij) netjes aan de lader.

Eerlijk is eerlijk, ik ben die-hard fan van de stock-android toestellen (Galaxy Nexus, Nexus 5, Nexus 5x, Pixel 2, en nu Pixel 4). Misschien kijk ik er daarom anders naar?

• 6pack15
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 20-11 12:05
beugeldop schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:26:
[...]

Ik vind de batterylife zoals die uit de tests komt eigenlijk helemaal niet zo schokkend, maar ik lijk de enige te zijn. Ik leg mijn telefoon altijd aan de lader als ik naar bed ga (en ik denk met mij vele anderen). Zolang de batterylife minimaal één dag is, dan zie ik niet zo het probleem.

Uiteraard gaan we allemaal vergelijken met de rest van de markt (wie wil er nou geen grotere/mooiere/snellere auto dan de buurman), maar ook als ik 3 dagen uit een batterij zou kunnen halen ging hij elke avond (met nog 66% batterij) netjes aan de lader.

Eerlijk is eerlijk, ik ben die-hard fan van de stock-android toestellen (Galaxy Nexus, Nexus 5, Nexus 5x, Pixel 2, en nu Pixel 4). Misschien kijk ik er daarom anders naar?
Ik heb hetzelfde, ik kan mij niet echt vinden in alle kritiek. Jaja, het is veel geld.. maar je kan ook een maandje wachten. De P2XL was ook een slecht toestel volgens reviews (ik heb nooit wat beters ervaren).

De batterij lijkt mij ook, na het zien van de tests, reuze mee te vallen (iig niet slechter dan mijn P2XL waar ik heel tevreden mee ben). Wellicht als je echte heele lange dagen van huis bent waarbij je het toestel veel gebruikt, dat de batterij tegen zou vallen. Maar met opladende carkits en fastchargers vindt ik dit echt een non-issue voor meeste mensen.

Ik ben na de Nexus 5X, Nexus 6P en P2XL nog altijd tevreden over al die toestellen en software. Maar ik heb ook Galaxy's en Oneplussen in de zak gehad, dus ik ben niet blind voor de concurrentie. Ik ga dan ook weer de P4XL bestellen (zodra de levertijd normaal is).

• Fly-guy
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online
[...]

Op zich vind ik 4uur sot ook niet slecht. Was liever meer geweest, maar is voldoende.
Vier uur haal ik nu zelden tot nooit op mijn p2, ben er dus aan gewend, als deze tijd inderdaad ook in mijn situatie gehaald gaat worden...

• _Nick__
  • Laatst online: 20-11 00:23
6pack15 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:42:
[...]

Ik heb hetzelfde, ik kan mij niet echt vinden in alle kritiek. Jaja, het is veel geld.. maar je kan ook een maandje wachten. De P2XL was ook een slecht toestel volgens reviews (ik heb nooit wat beters ervaren).
Inmiddels aan mijn derde Pixel en iedere keer zijn de meeste klachten na een of twee firmware-updates verholpen..

Wil ook niets anders meer.. geen rustiger (wat meldingen betreft) of beter toestel te vinden..

En inderdaad bij Amazon is toestel nu al met honderd dollar korting te krijgen.. zal de komende maand nog wel verder wegzakken..

• Cerenas
  • Laatst online: 02:49
beyazz06 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:44:
[...]

Tot dat je een toestel gebruikt, die je eigenlijk alleen maar in de nacht hoeft op te laden.. Ga je inzien, dat meerdere keren per dag laden eigenlijk niet nodig is.. Onnodig.. :9

Citaat van collega: "damn met deze nieuwe toestel(note10+) hoef ik niet meer elke dag op te laden, wat een verademing man. Ding gaat 1,5 dag makkelijk mee"
Als het nu net een dag is is dat prima natuurlijk, maar hoe is dat na een paar jaar? Met mijn Huawei P20 Pro kon ik aan het begin iets meer dan 2 dagen ermee doen, dat is nu net niet 2 dagen.

Ook als ik op vakantie ben en ik maak wat foto's of video's wil ik alsnog het einde van de dag kunnen halen. Ik weet niet of dat met de gewone Pixel 4 lukt, ondanks het een erg mooi toestel is.

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

• new_guy
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23:49
Hier is ie een uur binnen. Vooralsnog kan ik niet anders zeggen dan wat een geweldige telefoon!

• dimmak
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 18-11 18:53
new_guy schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:54:
Hier is ie een uur binnen. Vooralsnog kan ik niet anders zeggen dan wat een geweldige telefoon!
Ben benieuwd naar je SOT. :)

• Fly-guy
  • Niet online
Heb mijn kleine p4 nu 4 uur van de lader. Batterij status op 72%, SoT 1:38.

Vooralsnog lijkt het redelijk op wat mijn p2 deed.. Maar dit is de eerste dag dat ik een volledige dag gebruik maak van de telefoon, dus vanavond maar eens kijken wat het eindresultaat is..

Nu om 13:00 precies op 50% met 2:23 SoT, 6 uur van de lader.

Inmiddels is het vijf uur, nog 25% over, 3 uur SoT, 10 uur van de lader.

Gebruik is verder veel downloaden (offline maps, Wikipedia), veel Chrome, beetje Mario kart..

Lijkt nu toch wel iets minder te worden dan mijn pixel2.

Laatste update, om kwart voor negen nog 7% over met 3:45 SoT, telefoon denkt het nog tot 22:15 uit te houden, wat een totaal van 15 uur maakt..

Fly-guy wijzigde deze reactie 24-10-2019 20:49 (46%)

• Sakerhetz
Fly-guy schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:32:
Heb mijn kleine p4 nu 4 uur van de lader. Batterij status op 72%, SoT 1:38.

Vooralsnog lijkt het redelijk op wat mijn p2 deed.. Maar dit is de eerste dag dat ik een volledige dag gebruik maak van de telefoon, dus vanavond maar eens kijken wat het eindresultaat is..

Nu om 13:00 precies op 50% met 2:23 SoT, 6 uur van de lader.
Goed resultaat 1.38 SOT en na 4 uur nog 72 procent geladen.
Zelf heb ik nog de pixel 3 128 GB
Wil nog ff zien wat de prijs met black friday doet.
Wel goed dat je deze resultaten deelt👍

• Fly-guy
  • Niet online
Sakerhetz schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:52:
[...]

Goed resultaat 1.38 SOT en na 4 uur nog 72 procent geladen.
Zelf heb ik nog de pixel 3 128 GB
Wil nog ff zien wat de prijs met black friday doet.
Wel goed dat je deze resultaten deelt👍
Inmiddels wat meer updates toegevoegd, het blijft natuurlijk wel een zeer subjectieve test.
Maar lijkt redelijk overeen te komen met wat ik verder op het net lees.

• new_guy
07:00 van de lader, nu 22:00 uur, SOT van 2 uur en 22 minuten. Batterij staat op 8%... Dat is nog wel iets minder dan ik had gehoopt...

• -PartyBoy-
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 19-11 14:41
Komt wellicht doordat er op de achtergrond nog veel updates en apps verwerkt worden als je het toestel net nieuw hebt?
Ben erg benieuwd naar meer uptime/screentime resultaten!

-PartyBoy- wijzigde deze reactie 24-10-2019 22:15 (10%)

• Niltag
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 10-11 16:14
Enige tijd geleden helaas mijn Pixel 3 aan brokken gegooid. Toen een S10 aangeschaft. Op zich echt een top telefoon. Ik kan helaas aan 2 dingen niet wennen. De enorme hel aan bloatware (die zich ook na hard verwijderen nog blijft roeren) en het feit dat hij net iets groter is dan de pixel. Ik moet gewoon een telefoon hebben die gemakkelijk een tijdje met 1 hand te bedienen is zonder dat mijn hand begint te verkrampen. Dit lukte net met de pixel 3.

Neig er daarom weer naar om toch een 4 te kopen. Ben wel wat geschrokken over de accuduur verhalen. Volgende week nog even in de US dus wellicht kan ik me dan niet beheersen. We zullen zien.

• new_guy
-PartyBoy- schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 22:15:
Komt wellicht doordat er op de achtergrond nog veel updates en apps verwerkt worden als je het toestel net nieuw hebt?
Ben erg benieuwd naar meer uptime/screentime resultaten!
Dat heb ik allemaal gisteravond direct gedaan. Vandaag puur en alleen wat licht gebruik.
Betreft de niet XL variant overigens.

• beyazz06
beyazz06 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:33:
[...]

Dat ziet er wel zeer gelikt uit, ben benieuwd naar een in-depth review vs s10/note10 / pixel 3 / iphone 11
YouTube: Google Pixel 4 vs iPhone 11 Pro vs Samsung Note 10 Plus Camera Test ...

Pixel 4 / iphone 11 / note10 foto video vergelijking

• Fly-guy
  • Niet online
Moet wel zeggen dat ik toch wel de vingerafdruk scanner mis. Niet zozeer om de telefoon te unlocken, maar ik kom er nu achter hoe vaak ik het notificatie scherm op deze manier naar beneden trok..
Kwestie van wennen, dat wel. Zou ook leuk zijn als banken even snel face unlock inschakelen..

• DaveD1109
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 21:17
Doen de bank apps het wel met de gezichtsherkenning?
Zit zelf bij de ing en wil wel weten of dat werkt alvorens overga op aanschaf.

DaveD

• new_guy
Fly-guy schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:28:
Moet wel zeggen dat ik toch wel de vingerafdruk scanner mis. Niet zozeer om de telefoon te unlocken, maar ik kom er nu achter hoe vaak ik het notificatie scherm op deze manier naar beneden trok..
Kwestie van wennen, dat wel. Zou ook leuk zijn als banken even snel face unlock inschakelen..
Ik heb exact hetzelfde!

Face unlock werkt niet bij ABN AMRO. De wallet app doet het überhaupt niet op Android 10.

• Fly-guy
  • Niet online
DaveD1109 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:30:
Doen de bank apps het wel met de gezichtsherkenning?
Zit zelf bij de ing en wil wel weten of dat werkt alvorens overga op aanschaf.
Nee, ING vraagt om een pincode, en dat geldt ook voor de Rabo en ABN.

• DaveD1109
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 21:17
Fly-guy schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:51:
[...]

Nee, ING vraagt om een pincode, en dat geldt ook voor de Rabo en ABN.
Hmm dan ga ik er nog is over nadenken!

DaveD

• TomdeGreef
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 25-10 12:52
Ik las ergens dat de Pixel 4XL telefoons via Belsimpel niet in combinatie met een t-mobile abbonement werken. Kan iemand hier meer over vertellen? Kan ik beter zelf in de Duitse Google shop bestellen?

• TomTom1990
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20:39
TomdeGreef schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:04:
Ik las ergens dat de Pixel 4XL telefoons via Belsimpel niet in combinatie met een t-mobile abbonement werken. Kan iemand hier meer over vertellen? Kan ik beter zelf in de Duitse Google shop bestellen?
Zojuist binnen van Belsimpel. En het toestel werkt gewoon met mijn 4G onbeperkt abonnement.

• wmeester
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16:27
Ik zit er aan te denken mijn Lumia 950 te vervangen door een Pixel (xl), kan iemand mij vertellen of er op de Pixel ook een soort Glance functie zit?

• P1nGu1n
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21:32

P1nGu1n

Developer

wmeester schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:38:
Ik zit er aan te denken mijn Lumia 950 te vervangen door een Pixel (xl), kan iemand mij vertellen of er op de Pixel ook een soort Glance functie zit?
Ik weet niet precies welke functionaliteit Glance bood, maar deze functie heet Ambient Display op Android :)

P1nGu1n wijzigde deze reactie 25-10-2019 13:43 (5%)

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

• wmeester
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16:27
P1nGu1n schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:43:
[...]

Ik weet niet precies welke functionaliteit Glance bood, maar deze functie heet Ambient Display op Android :)
Glance of Glimp scherm laat de tijd en datum zien. Daarnaast ook notificaties (nieuwe email/sms/whatsapp etc)

Ook kun je een nachtmodus instellen; vanaf 2200 uur 's avonds rode letters

Dit wordt dus altijd getoond, niet alleen de eerste 10 min ofzo.

Kan je het Ambient Display ook altijd aan laten staan?

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

wmeester schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:59:
[...]
[knip]

Kan je het Ambient Display ook altijd aan laten staan?
Yep.

A smile a day....

• new_guy
Accu duur van de kleine valt me echt tegen.

11,5 uur van de lader.
SOT van 1 uur en 6 minuten
Ik zit nu op 40%

Ik had geen dagen verwacht. Maar dit is echt slechter dan mijn Pixel 2...

• beyazz06
new_guy schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 23:40:
Accu duur van de kleine valt me echt tegen.

11,5 uur van de lader.
SOT van 1 uur en 6 minuten
Ik zit nu op 40%

Ik had geen dagen verwacht. Maar dit is echt slechter dan mijn Pixel 2...
Bleh, wat een tegenvaller zeg.
Zat serieus al maanden te wachten op de Pixel 4, en wat krijg je dan.. bedankt Google!

Echt ik snap niet waar de design/functionaliteit team van Google met hun hoofden zitten. Ik bedoel genoeg andere merken/toestellen om eea 'af te kijken' :N

Dan maar opzoek naar een ander kleine, fijne toestel met less bloatware en dual-sim...

• Fly-guy
  • Niet online
beyazz06 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 03:12:
[...]

Bleh, wat een tegenvaller zeg.
Zat serieus al maanden te wachten op de Pixel 4, en wat krijg je dan.. bedankt Google!

Echt ik snap niet waar de design/functionaliteit team van Google met hun hoofden zitten. Ik bedoel genoeg andere merken/toestellen om eea 'af te kijken' :N

Dan maar opzoek naar een ander kleine, fijne toestel met less bloatware en dual-sim...
De batterij is inderdaad geen marathon loper, maar gisteren had ik een SoT van net iets meer dan 5 uur, en van 08:00 tot 23:00 van de lader gehad, met 1,5 uur Mario kart.

Dat haalde mijn p2 niet. De dag ervoor was het minder, maar toen heb ik 35 gb aan data binnen zitten hengelen, wat ook best een stukje batterij heeft gekost.

Voorlopige conclusie is dat de p4 ongeveer gelijk is aan de p2.

• new_guy
Heb jij dan de XL? Ik haal dat dus echt niet...

• BugBoy
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 23:33
Voor dagelijks gebruik zal de P4 hier ook wel prima zijn. Desnoods laad ik hem op de terugweg in de auto op, maar het gaat juist mis als je events hebt. Dan gebruik je de telefoon veel meer (foto's, navi, ...) en kun je meestal niet laden. Niets zo lullig als terug willen en geen Uber te kunnen regelen omdat je telefoon weer eens dood is. In die situaties sleep ik nu een powerbank mee (Samsung S8), maar daar wil ik juist vanaf.

Ik heb echt gewacht op de Pixel 4, omdat ik dacht dat ik daarin de telefoon zou vinden die alles voor mij had:
  1. Geen bloatware (zoals mijn huidige Samsung).
  2. Goede camera.
  3. Updates.
  4. Android.
Maar een korte accuduur vind ik echt een dealbreaker. Je zou bijna denken dat Google de Pixel 4 bewust cripled heeft gemaakt omdat ze het liever niet verkopen. Met een goede accu was het een no-brainer geweest.

Ik overweeg nu toch een iPhone 11 pro te gaan kopen. Dit vinkt ook alle checks, behalve het vakje Android. Vooral het app-scherm van de iPhone vind ik bijzonder onhandig. Aparte schermen voor dagelijks gebruik, hardlopen, auto, fotografie, ... vind ik ideaal. Spotify gewoon op het hardloop en autoscherm en op het hardloopscherm ook meteen het aantal dagelijkse stappen en short-cut naar de hartslagmeter. Kan allemaal op iOS niet. Ook de prijs van ver over de 1000 euro staat me tegen. Dat soort prijzen moet je eigenlijk afstraffen door het merk te boycotten.

Enige voordeel van de iPhone is dat je een Apple Watch kunt koppelen. Die vind ik toch wel duidelijk beter dan die Android watches...
Fly-guy schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:07:
De batterij is inderdaad geen marathon loper, maar gisteren had ik een SoT van net iets meer dan 5 uur, en van 08:00 tot 23:00 van de lader gehad, met 1,5 uur Mario kart.

Dat haalde mijn p2 niet. De dag ervoor was het minder, maar toen heb ik 35 gb aan data binnen zitten hengelen, wat ook best een stukje batterij heeft gekost
Vergeet niet dat je nu werkt met een gloednieuwe accu en die zal de eerste tijd altijd nog wel een beetje degradatie hebben. Zou een leuke test zijn bij Tweakers. Pak nu een iPhone 11, Pixel 4 en Samsung S10 en doe de accutest. Zorg dat ze allemaal de komende tijd normaal gebruikt worden en herhaal die testen elk half jaar. Benieuwd wat er uit zou komen.

BugBoy wijzigde deze reactie 26-10-2019 10:48 (16%)

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

• Fly-guy
  • Niet online
BugBoy schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:46:
[...]

Vergeet niet dat je nu werkt met een gloednieuwe accu en die zal de eerste tijd altijd nog wel een beetje degradatie hebben. Zou een leuke test zijn bij Tweakers. Pak nu een iPhone 11, Pixel 4 en Samsung S10 en doe de accutest. Zorg dat ze allemaal de komende tijd normaal gebruikt worden en herhaal die testen elk half jaar. Benieuwd wat er uit zou komen.
Echter zou, in theorie, de telefoon mijn routine ook beter moeten gaan leren en daarmee ook weer batterij kunnen sparen, plus de eerste dagen ben je toch bezig met instellen en vaker gebruiken dan de komende 2 keer.
We zullen zien hoe de batterij zich houdt in die periode, maar ik moet zeggen dat ik weinig afname heb gemerkt bij mij p2.

• phobosdeimos
  • Laatst online: 17:46
Als de batterij van de Pixel 4 een struikelblok is kan je ook naar de Pixel 3a / 3a XL kijken ;)
Pak langere levensduur, helft van de prijs, en nog een 3.5" headphone jack er bovenop! Ik ga zelf de 3a XL halen in Duitsland volgend weekend.

• Ricktachtig
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 18:54
Komt Tweakers nog met een review van de Pixel 4?

• new_guy
Ik zit er zelf steeds meer aan te denken om toch afscheid te gaan nemen van de Pixel 4 (niet XL). Batterij levensduur is echt dramatisch.

• Cr1ptkeeper
new_guy schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:13:
Ik zit er zelf steeds meer aan te denken om toch afscheid te gaan nemen van de Pixel 4 (niet XL). Batterij levensduur is echt dramatisch.
Ik zou nog een week wachten als je kan, dan zal de batterij gewoon zijn aan de herlaadcyclus en het OS zal weten welke apps je veel en weinig gebruikt.

• Cr1ptkeeper
Heb de XL van vrijdagavond en moet zeggen dat de eerste indrukken enorm positief zijn.
De batterijduur is voorlopig heel goed, beter dan mijn vorig toestel (galaxy S10).
Zit bijvoorbeeld nu nog op 100% (rond 7u 's morgens van de lader).

Heb wel de radar afgezet en het swipen met je hand omdat ik deze toch niet gebruik. 90hz staat uiteraard wel aan. Gebruik bijna heel de dag 4G en scherm helderheid staat heel de dag op 85%. Ik bel wel niet zoveel, meer social media en whatsapp. Ben ook geen zware smartphone gebruiker.

Nu is de eerste werkdag dus zal zien hoeveel procent batterij ik over heb als ik naar bed ga.

• dimmak
Ricktachtig schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 08:38:
Komt Tweakers nog met een review van de Pixel 4?
In ene nieuwsbericht van vorige week stond dat ze een exemplaar hebben. Dus ik verwacht ook een review in de komende dagen.

• Fly-guy
  • Niet online
Gisteren even gespeeld met de astro stand op een tripod.

https://tweakers.net/ext/f/AOfrDqKVKitsxWxuwRCSvLwi/thumb.jpg

Het ding pakt zoveel sterren op dat ik sterrenbeelden niet meer herken :)

Fly-guy wijzigde deze reactie 28-10-2019 10:07 (36%)

• Daejji
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22:45
Wat baal ik dat de kleinere 4 zo'n zwakke accu heeft. Ik wilde echt de Pixel een kans geven een keer. Vooral puur Android en de camera lijkt me top.

Ik wil geen XL, dat vind ik gewoon te groot..
Welke kwiebus heeft ooit bedacht om zo'n accu erin te plaatsen?? Dit gaat ze veel (potentiële) klanten kosten.

• spencer_830
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 23:43
Cr1ptkeeper schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:47:
Heb de XL van vrijdagavond en moet zeggen dat de eerste indrukken enorm positief zijn.
De batterijduur is voorlopig heel goed, beter dan mijn vorig toestel (galaxy S10).
Zit bijvoorbeeld nu nog op 100% (rond 7u 's morgens van de lader).

Heb wel de radar afgezet en het swipen met je hand omdat ik deze toch niet gebruik. 90hz staat uiteraard wel aan. Gebruik bijna heel de dag 4G en scherm helderheid staat heel de dag op 85%. Ik bel wel niet zoveel, meer social media en whatsapp. Ben ook geen zware smartphone gebruiker.

Nu is de eerste werkdag dus zal zien hoeveel procent batterij ik over heb als ik naar bed ga.
Het lijkt er dus op dat de radar veel batterij verbruikt ?

• Cr1ptkeeper
spencer_830 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:29:
[...]

Moeilijk te zeggen, heb de radar te weinig gebruikt. Mijn bluetooth staat heel de dag aan en is verbonden met m'n smartwatch en always on display staat uit.

• JLius
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 20-11 11:53
Ik ben eens benieuwd hoe de 4xl zich meet met mijn OnePlus 6. Vorige week besteld bij Fnac (met gratis nest hub), maar zal nog wat geduld moeten oefenen vooraleer hij hier aankomt. Als cover heb ik deze besteld, want ik ben geen fan van screenprotectors: https://www.snakehive.co....-wallet-google-pixel-4-xl

• GuiltyNL
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 15-11 15:46
Ik heb issues met de Active Edge op de 4XL (samen met het officiële Google hoesje). Ik heb de knijpgevoeligheid helemaal naar 'Licht knijpen' gezet, maar dan nog moet ik erg hard in mijn toestel knijpen om de Active Edge te activeren.

Zelfs zonder hoesje moet ik vrij hard knijpen op de lichtste stand.

Mijn Pixel 2XL was veel gevoeliger dan dat.

Herkent iemand dit probleem?

• GuiltyNL
spencer_830 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:29:
[...]

Die indruk heb ik juist niet. Ik heb alles ingeschakeld staan en de batterijduur valt mij ontzettend mee. Na alle kritische reviews en horrorverhalen.

De batterijbeleving op mijn 4XL is veel beter dan op mijn 2XL.

Als mijn 4XL op mijn bureau light met alles aan, dan verbruikt hij niet meer dan 1,5% batterij per uur.

Ik heb 'm ook 's nachts op mijn nachtkastje gelegd zonder 'm aan de lader te hangen en na 8 uur was hij 10% in batterij achteruit gegaan.

• nubcaek
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 19:20
Ik ben mij aan het orienteren op de Pixel 4: weet iemand of je 'm bij een belsimpel winkel kan bekijken?

En heeft iemand 'm kunnen vergelijken met de iPhone 11 pro? Ik heb nu een 1+1 6T, maar wil een kleinere telefoon.

• spencer_830
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 23:43
GuiltyNL schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 23:22:
[...]

Oke, ik zie dat je de XL versie hebt. Ik ben wel benieuwd hoe de batterij zich houd met een "normale" 4.

• Jeroenneman
  • Laatst online: 19:13

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

GuiltyNL schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 23:22:
[...]

Die indruk heb ik juist niet. Ik heb alles ingeschakeld staan en de batterijduur valt mij ontzettend mee. Na alle kritische reviews en horrorverhalen.

Als mijn 4XL op mijn bureau light met alles aan, dan verbruikt hij niet meer dan 1,5% batterij per uur.

Ik heb 'm ook 's nachts op mijn nachtkastje gelegd zonder 'm aan de lader te hangen en na 8 uur was hij 10% in batterij achteruit gegaan.
Goh, dus als je niets doet met je telefoon, dan gaat ie lang mee? Surprise, surprise...

De Pixel 4 valt juist door de mand als je hem gebruikt. Een SD855 met slechts 2800mAh, daar valt niet tegenop te boksen met optimaliseren.
Het gaat juist om de dagen dat je je telefoon wel nodig hebt om te navigeren, muziek te luisteren, foto's te maken etc.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• GuiltyNL
Jeroenneman schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 16:30:
[...]

Goh, dus als je niets doet met je telefoon, dan gaat ie lang mee? Surprise, surprise...

De Pixel 4 valt juist door de mand als je hem gebruikt. Een SD855 met slechts 2800mAh, daar valt niet tegenop te boksen met optimaliseren.
Het gaat juist om de dagen dat je je telefoon wel nodig hebt om te navigeren, muziek te luisteren, foto's te maken etc.
Je leest de context niet. Iemand vroeg zich af of de radar enz. veel batterij vroeg.

Met alle sensoren en features ingeschakeld, zie ik geen extra batterijverbruik.

En ik kom de dag prima door. Nu nog 64% over en mijn dag begon om 07.30. Met mijn 2XL zat ik tegen bedtijd rond de 50% batterij.

Voor mij is de batterij dus geen issue.

• Rosmalen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21:37
Ik heb, nadat ik de radar heb uitgeschakeld, ook geen problemen meer met mijn accuduur.. heb een kleine versie en vond de batterij wel als een malle teruglopen. Nu heb ik na een volledige dag nog 63% over.

Als dat niet het geval was geweest was hij ondanks een vlekkeloze overstap vanaf een iPhone xr teruggegaan. Nu geen reden toe, blij mee

www.vdzande.com

• GuiltyNL
@Rosmalen Ik zal het de komende tijd nog in de gaten houden. Als de batterij er niet onder lijdt, vind ik het een handige feature. Het Ambient Display is er slimmer door geworden, als er niemand in de buurt van de telefoon is, gaat het scherm alsnog uit. Loopt er iemand voorbij of reikt iemand naar de telefoon, dan toont hij direct de tijd en datum. Ik vind het handig.

Telefoon is ook slim genoeg om de tijd te blijven tonen als ik hem naar me neerleg op mijn bureau.

Ik merk soms wel wat glitches op, vooral als hij eerst iemand heeft 'gezien' die hij niet herkent en daarna mijn gezicht analyseert.

Ik heb ook de feature ingeschakeld dat het scherm aan blijft als je ernaar kijkt. Dat lijkt ook goed te werken.

Daarnaast heb ik ervoor gekozen om 90Hz altijd aan te zetten in de ontwikkelaarsopties.

Een andere fijne optie vind ik dat de ringtone van je telefoon zachter gaat als de telefoon merkt dat je in de buurt van de telefoon bent, met de mogelijkheid om hem helemaal stil te zetten door boven het scherm te 'wapperen' :) Het werkt voor mij beter dan verwacht.

• Ves
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20:19

Ves

A gadget addicted Bounty

nubcaek schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 07:06:
Ik ben mij aan het orienteren op de Pixel 4: weet iemand of je 'm bij een belsimpel winkel kan bekijken?
Heb je een antwoord gegeven in het levertijden topic

• Rosmalen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21:37
Enige waar op dit moment tegenaanloop is dat ik in mijn carkit álles kan doen; muziek afspelen, de opdracht geven om te bellen, horen wat diegene aan de andere kant zegt; máár.. hij lijkt geen opdracht te geven om mijn microfoon aan te zetten. Diegene aan de andere kant van de lijn kan mij niet horen (helemaal stil).

Iemand enig idee of dit een bekend ding is? Alle iPhones hebben het altijd vlekkeloos gedaan en heb (volgens mij) geen gekke dingen zelf ingesteld.

www.vdzande.com

• GuiltyNL
@Rosmalen ik kan alleen melden dat mijn carkit-verbinding vlekkeloos werkt met de 4XL, geen problemen met microfoon of andere zaken.

Hij werkt bij mij ook met mijn Plantronics headset op kantoor.

Ik kan trouwens ook bevestigen dat met de november update, de batterijduur geoptimaliseerd lijkt te zijn.

GuiltyNL wijzigde deze reactie 06-11-2019 10:38 (21%)

• Laguna
Qua bouwkwaliteit doet Apple het beter dan Google:

• ecm.smits
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 10-11 22:57
iemand enig id. ik heb de pixel 4 XL. Dit is mijn eerste android telefoon. Ik loop tegen het volgende probleem aan. Als ik de telefoon verbind met mijn auto via de kabel gebeurd er niks. Hij begint niet met opladen en android auto start ook niet. De verbinding met bluetooth is wel gelukt. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

• JCreations
  • Laatst online: 19-11 07:38
ecm.smits schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:39:
iemand enig id. ik heb de pixel 4 XL. Dit is mijn eerste android telefoon. Ik loop tegen het volgende probleem aan. Als ik de telefoon verbind met mijn auto via de kabel gebeurd er niks. Hij begint niet met opladen en android auto start ook niet. De verbinding met bluetooth is wel gelukt. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Misschien even proberen met de meegeleverde kabel?

• ecm.smits
JCreations schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:58:
[...]

Misschien even proberen met de meegeleverde kabel?
Heb ik gedaan. Maar helpt ook niet

• Dennis-L
De standaard actie voor een aagesloten kabel is "alleen opladen".
Je moet, als je de kabel hebt aangesloten, even het instellingen menuutje (van boven naar beneden swipen) openen en daar staat onderaan dan de huidige modus voor USB.
Daar moet je even op klikken en dan denk ik MTP selecteren, en anders even wat andere opties proberen.

• Cygni
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 20:02
Heb nu een reserve Pixel 2. en ik had de Pixel 4 in gedachte als vervanging voor mijn defecte galaxy s9. Als ik de getallen zie in de tweakers test is de batterij duur iets minder. Maar begin toch te twijfelen aangezien ik de pixel toch voor een jaar of 2 a 3 wil gebruiken

• dimmak
De tests van Tweakers laten blijken dat de accuduur van de reguliere 4 vergelijkbaar is met mijn huidige 3. Ik zou voor de XL gaan deze keer, maar ik twijfel nu toch weer.

• ecm.smits
Dennis-L schreef op donderdag 7 november 2019 @ 07:03:
De standaard actie voor een aagesloten kabel is "alleen opladen".
Je moet, als je de kabel hebt aangesloten, even het instellingen menuutje (van boven naar beneden swipen) openen en daar staat onderaan dan de huidige modus voor USB.
Daar moet je even op klikken en dan denk ik MTP selecteren, en anders even wat andere opties proberen.
Het probleem is juist dat hij ook niet oplaadt. Hij doet helemaal niks

• GuiltyNL
dimmak schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:36:
De tests van Tweakers laten blijken dat de accuduur van de reguliere 4 vergelijkbaar is met mijn huidige 3. Ik zou voor de XL gaan deze keer, maar ik twijfel nu toch weer.
De batterijduur van mijn 4XL is beter dan mijn 2XL en is na de november update significant beter geworden dan daarvoor.

• Cr1ptkeeper
GuiltyNL schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:33:
[...]

De batterijduur van mijn 4XL is beter dan mijn 2XL en is na de november update significant beter geworden dan daarvoor.
Ik heb zelden zo'n goeie batterijduur gehad in een smartphone als deze in m'n 4XL. Maar batterijduur hangt natuurlijk wel af van hoe je je toestel gebruikt.

• Ad de Jong
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 00:21
Rosmalen schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:08:
Enige waar op dit moment tegenaanloop is dat ik in mijn carkit álles kan doen; muziek afspelen, de opdracht geven om te bellen, horen wat diegene aan de andere kant zegt; máár.. hij lijkt geen opdracht te geven om mijn microfoon aan te zetten. Diegene aan de andere kant van de lijn kan mij niet horen (helemaal stil).

Iemand enig idee of dit een bekend ding is? Alle iPhones hebben het altijd vlekkeloos gedaan en heb (volgens mij) geen gekke dingen zelf ingesteld.
Privé Pioneer autoradio, zakelijk Iveco DAB+ autoradio en bij beide werkt mijn Pixel 4 perfect en zonder verschil met mijn Pixel 2.
Zonder instellingen aan te moeten passen.

Edit: ik heb een draadloze lader (Veho DS-4QI) gekocht en zoek hierbij een adapter die het snelladen ook ondersteund. Iemand een tip?
Ik kom eigenlijk alleen maar 5V laders tegen of het zijn er met USB-C aansluiting ipv de normale USB.

Ad de Jong wijzigde deze reactie 09-11-2019 12:49 (15%)

Mijn profiel op Discogs

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Mocht iemand zich afvragen waarom hun batterij tijdens het slapen sneller leegloopt dan normaal (1-3%)

https://www.computerworld...ixel-4-standby-power.html

• new_guy
Hopelijk komt Google met een fix daarvoor. Was mij inderdaad ook al opgevallen.

• Dennis-L
Ik ervaar dat met de 4 (niet XL) niet zo extreem als gesteld wordt in dat artikel, het is bij mij vrijwel gelijk aan mijn ervaring met de Pixel 3.

Dennis-L wijzigde deze reactie 10-11-2019 11:10 (39%)

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hoi!

Iemand interesse in een LAYER Pixel 4XL Case (wit)? Ik had er 1 besteld voor mijn Pixel 3XL maar ze hebben mij de verkeerde gestuurd, die hoeft niet meer terug i.v.m. verzendkosten. Je mag hem uiteraard gratis hebben. Stuur maar een DM.

Als dit niet mag, mijn excuus, dan mag deze post natuurlijk worden verwijderd.

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• Sjoop1985
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 18-11 21:22
Ad de Jong schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:40:
[...]

Privé Pioneer autoradio, zakelijk Iveco DAB+ autoradio en bij beide werkt mijn Pixel 4 perfect en zonder verschil met mijn Pixel 2.
Zonder instellingen aan te moeten passen.

Edit: ik heb een draadloze lader (Veho DS-4QI) gekocht en zoek hierbij een adapter die het snelladen ook ondersteund. Iemand een tip?
Ik kom eigenlijk alleen maar 5V laders tegen of het zijn er met USB-C aansluiting ipv de normale USB.

[Afbeelding]
Is het gebruiken van een USB-C naar micro-usb geen optie?

Houd er overigens rekening mee dat de Pixel 4 alleen op maximaal vermogen draadloos laadt op laders die Qi EPP (Extended Power Profile) ondersteunen. Is dat niet zo, neemt hij max 5W, ook al kan de lader tot 10. Het is me opgevallen dat de meeste 10W laders geen EPP doen, maar 15W laders wel. Op de website van het wireless power consortium https://www.wirelesspowerconsortium.com/ staat een product database.

Sjoop1985 wijzigde deze reactie 11-11-2019 12:43 (3%)

• RobertLikesTwea
  • Laatst online: 19-11 19:12
Heb jij misschien ook een aanrader voor een wirelss charger voor op een bureau, want ik zie door de bomen het bos niet meer....
Sjoop1985 schreef op maandag 11 november 2019 @ 12:41:
[...]

Is het gebruiken van een USB-C naar micro-usb geen optie?

Houd er overigens rekening mee dat de Pixel 4 alleen op maximaal vermogen draadloos laadt op laders die Qi EPP (Extended Power Profile) ondersteunen. Is dat niet zo, neemt hij max 5W, ook al kan de lader tot 10. Het is me opgevallen dat de meeste 10W laders geen EPP doen, maar 15W laders wel. Op de website van het wireless power consortium https://www.wirelesspowerconsortium.com/ staat een product database.

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Ben zelf voor de Pixel Stand gegaan. Maar daar betaal je extra voor de naam

• nicadago
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20:15
Heeft iemand geprobeerd of bellen via Wifi (wifi calling) werkt icm KPN of T-Mobile in NL?

• stefimke
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:16

stefimke

Fire Walk With Me

De power button van mijn 4XL is niet clicky, de volume-buttons wél. Is dit normaal?

Battery-life is trouwens geweldig, totaal niet te vergelijken met de Pixel3. Kom nu probleemloos de dag door, hopelijk blijft dat zo.
Pagina: 1 2 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True