Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• juggle
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 07-04 10:35

juggle

Papa, ondernemer, gamer

cable-one schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:44:
Ik speel nu nog fallout 76 maar dat is op sterven na dood.

Nu trekt RDR2 mij ook erg. Ik weet dat het appels met peren vergelijken is.
Kan je na de story ook doorspelen of is het spel dan gewoon echt klaar?
Een sandbox idee?
Ik denk dat je dan meer plezier hebt in rdr2 online, qua sandbox valt er naast het collecten van een aantal zaken niet zoveel meer te beleven.

Zoek je papa's of mama's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 19:48
Ferio schreef op woensdag 13 november 2019 @ 23:28:
[...]

Met de laatste nvidia driver merk ik dat alles wel vloeiender loopt. Ik had af en toe is last van hele korte haperingen en die zijn nu weg. FPS is volgens ook met enkele omhoog gegaan, maar dat is lastig te zeggen in de wereld van RDR2.

Update voor online:

Als je onder settings van keyboard/muis AIM (foot/vehicle) op free aim zet, dan kom je online terecht met spelers die dit ook hebben. Indien je dit wel aan hebt staan, kom je dus bij de controllers terecht die auto aim hebben. Ik heb het hele gebeuren al vanaf het begin uit gezet, free aim is veel leuker spelen, maar toevallig helpt dit dus ook online.
Wat ik vanmorgen merkte is dat mijn game gelijk crashte, verschillende keren achter elkaar en kon niet eens in Story komen. 2x in Safe mode op gestart. En kwam begin avond er nog achter dat de Freesync van mijn monitor uit geschakeld was wat voor heen nog nooit gebeurd was.
Vond het ineens zo raar dat ik constant Screen Tearing heb. Maar nu draait het weer als een zonnetje.

Denk een Combinatie van Nvidia Update en Rockstar Launcher Update. dat er iets met cach/tmp iets is mis gegeaan is of zo.

Vage was via safe mode op DX12 gezet maar na de 2de keer zat ie automatisch op Vulkan.
Game en Drivers hebben hun streken nog wel.

• Luukwa
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 05-03 09:30
Er is een behoorlijke patch uitgekomen, hier te vinden: https://www.rockstargames...edemption-2-For-PC-Update

Reacties op reddit zijn wisselend.. ben benieuwd.

Soundcloud!

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Na die patch op Vulkan gezet.... kostte me veel tijd om daarna weer uberhaupt bij de settings te komen om het weer naar dx12 te krijgen. Bleef crashen.

die boom tesselation heeft (bij mij) echt een desastreus effect op de framerate.

Ook beetje raar dat na de patch gewoon alle settings teruggezet zijn naar low...

BTW, als je nog steeds last van stuttering hebt door CPU stress: https://support.rockstarg...d-Dead-Redemption-2-on-PC
Dan heb je dus geen extern programma meer nodig.

[Voor 27% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-11-2019 08:31]

I got a bad feeling about this.

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:41
Moet je wel weten hoe dat werkt. Ik zie in filmpjes dat men met dead-eye een heleboel mensen markeert waarna Arthur in een keer iedereen achter elkaar overhoop knalt. Als ik dead-eye gebruik dan schiet ie meteen als ik mensen wil markeren. Het is me op de PS4 ook nooit gelukt.

Op de PS4 waren die bendes die je overvallen veel gemakkelijker evenals schieten vanaf je paard, gewoon auto-aim, iets naar boven met je joystick zodat je op z'n kop mikt en dan de trekker overhalen, beweeg de joystick in de buurt van een andere overvaller, auto-aim, en repeat.

@ArthurMorgan ga ik vanavond ff proberen, als dat het oplost dan ben ik erg blij. Heb het idee dat het beeld steeds vaker blijft hangen bij mij. Vandaag komen onderdelen voor m'n nieuwe pc binnen, dus ik neem vanavond de schroevendraaier ter hande.

[Voor 17% gewijzigd door FastFred op 14-11-2019 12:42]

Franse auto's gaan niet stuk, die staken gewoon

• SnoeiKoei
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 16:59

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

FastFred schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:45:
[...]

Moet je wel weten hoe dat werkt. Ik zie in filmpjes dat men met dead-eye een heleboel mensen markeert waarna Arthur in een keer iedereen achter elkaar overhoop knalt. Als ik dead-eye gebruik dan schiet ie meteen als ik mensen wil markeren. Het is me op de PS4 ook nooit gelukt.

Op de PS4 waren die bendes die je overvallen veel gemakkelijker evenals schieten vanaf je paard, gewoon auto-aim, iets naar boven met je joystick zodat je op z'n kop mikt en dan de trekker overhalen, beweeg de joystick in de buurt van een andere overvaller, auto-aim, en repeat.

@ArthurMorgan ga ik vanavond ff proberen, als dat het oplost dan ben ik erg blij. Heb het idee dat het beeld steeds vaker blijft hangen bij mij.
Met dead-eye heb ik ook goed lopen modderen eerst maar nu snap ik het aardig. In het begin kun je alleen dead-eye activeren en als je dan je muiscursor over de vijanden beweegt worden er automatisch kruisjes gezet. Bij een hoger dead-eye level krijg je zelf controle over het plaatsen van die marks.

Stappenplan:
1. aim (rmb)
2. activeer dead-eye (mmb)
3. markeer je schoten met Q
4. begin met knallen (lmb)

Wellicht ten overvloede... Als je wapens hebt die maar 1 schot kunnen doen voor je moet reloaden kun je ook maar 1 kruisje plaatsen. Idem voor wapens waarbij je tussen de shots een grendelactie moet doen oid.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• FastFred
Ah, de Q-toets. Nog een knop om te onthouden.... :')

• hoi3344
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 13-03 15:45
FastFred schreef op donderdag 14 november 2019 @ 09:19:
Breekt zo lekker de week O+

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Inderdaad... ik was er zonder het hier te vragen zelf ook niet achter gekomen _O-

Nog een tip die wellicht niet iedereen weet: stel, je bestudeert een dier dat je nog niet eerder gezien hebt en je opent daarna de compendium (of je savet handmatig of je doet iets anders waardoor je 17 lagen diep in het game menu belandt...) en je wil weer verder spelen. Dan kún je natuurlijk gewoon 17x op escape drukken tot je Arthur weer ziet. Of je drukt 1x láng op esc en Bob's your uncle. ;)

• Roland
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 06-04 07:16

Roland

Schnitt!

Nou lekkere update van R*.
Spel draait voor geen meter meer, zelfs niet met alles op low. Audio valt continue weg en na wat tweaken van settings valt ook het beeld continue weg. Voorgaande versies nooit problemen en met deze "alles-oplossende patch" zit ik in de shit!

...Make every cut count, even if it is one frame...

• Broodro0ster
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 07-04 17:35
De comments op de update op reddit zijn ook niet veel belovend :(
Is er een manier om het spel te starten zonder de update te moeten doen? Want alles werkte prima bij mij en ik zou graag deze avond probleemloos verder spelen.

EDIT: Gevonden op Reddit:
Open the Rockstar launcher, click settings, click Red Dead Redemption 2 on the left side. Untick the "Enable Automatic Updates" option. I can't test my self as I wanted the update but it seems that should do it. If you bought it from the Epic store IDK if it updates through the Epic launcher IDK how or if you can

[Voor 44% gewijzigd door Broodro0ster op 14-11-2019 13:25]

• Ferio
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 04-03 22:48
Met betreft de patch, ik heb echt werkelijk nergens last van. Zijn het toevallig dezelfde die al eerder problemen met het spel hadden? Ik had namelijk nooit problemen, nog nooit 1 crash gehad.

Daarnaast, er zit geweldige humor in het spel moet ik zeggen. Dat stuk van Margaret moest ik wel om lachen.

Hoop dat ze echt een SP DLC maken voor RDR2.

[Voor 18% gewijzigd door Ferio op 14-11-2019 13:25]

• Youp1e
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 07-04 02:15
Wat een idiote patch is dit zeg. Voorheen geen issues whatsoever. Nu dien ik verreweg de meeste grafische opties op medium te zetten voor een vloeiende ervaring, waar ik eerder alles op high of hoger probleemloos kon draaien. Ziet er niet uit nu. Bedankt Rockstar....

Baal hier echt van

• EvaluationCopy
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08:40
Broodro0ster schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:57:
De comments op de update op reddit zijn ook niet veel belovend :(
Is er een manier om het spel te starten zonder de update te moeten doen? Want alles werkte prima bij mij en ik zou graag deze avond probleemloos verder spelen.

EDIT: Gevonden op Reddit:
Open the Rockstar launcher, click settings, click Red Dead Redemption 2 on the left side. Untick the "Enable Automatic Updates" option. I can't test my self as I wanted the update but it seems that should do it. If you bought it from the Epic store IDK if it updates through the Epic launcher IDK how or if you can
Internet maar even uitzetten alvorens die setting te wijzigen ofzo?

What difference is it to me if a decision is forced upon me by a dictator or by half of my neighbors? Either way my right to free, peaceful action has been nullified. – Stephen H. Foerster

• Broodro0ster
EvaluationCopy schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:08:
[...]

Internet maar even uitzetten alvorens die setting te wijzigen ofzo?
Dat ga ik zelf doen ja. Want zodra je de launcher opent, begint hij met de updates. Ik trek er wel even m'n ethernet kabel uit bij het opstarten.

• Ferio
Broodro0ster schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:17:
[...]

Dat ga ik zelf doen ja. Want zodra je de launcher opent, begint hij met de updates. Ik trek er wel even m'n ethernet kabel uit bij het opstarten.
Dit kan je ook uitzetten in de settings, echter heb je een verbinding nodig om te spelen toch? Hij zal dan ook zien dat er een patch beschikbaar is en denk dat je die dan ook moet downloaden? Dus ik denk niet dat je de patch kan overslaan.

Overigens zoals eerder gezegd, heb ik nergens last van. Zo lees je altijd negatief op een forum, terwijl grotendeels wel probleemloos speelt. Ik heb het vermoeden dat het voor de mensen die problemen hadden, het nu ook weer hebben.

[Voor 3% gewijzigd door Ferio op 14-11-2019 14:39]

• Broodro0ster
Als het niet anders kan, dan ga ik wel de update doen uiteraard. Internet heb je wss wel nodig om te spelen, maar hopelijk niet om de Rockerstar Launcher te starten.

• Luukwa
Nieuwe patch ziet er goed uit, haal met mijn eerder geposte instellingen nu een steady 60-70 fps op een 1070ti.
Ben nu mijn nvidia drivers nog even aan het updaten om te kijken of dat t nog beter maakt maar ik ben tot noch toe tevreden :)

Edit: mooie resultaten met de nvidia patch! In towns minimaal 60 fps, daarbuiten soms 75.
Ik denk zelfs dat 't mogelijk is bepaalde instellingen wat te tweaken, ben dus benieuwd wat er nog uit te halen is.

Op aanraden van iemand hier heb ik image sharpening op 0.20 gezet en ignore film grain op 0.10, maakt het net wat strakker allemaal.

Ben morgen een extra dagje vrij, dat wordt dus wat gameplay inhalen! 8)

[Voor 46% gewijzigd door Luukwa op 14-11-2019 17:16]

Soundcloud!

• migeye
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 15:10
Is de besturing aan te passen? Bedoel WASD naar iets anders en bv inv mouse?

• Ferio
Luukwa schreef op donderdag 14 november 2019 @ 17:08:
Nieuwe patch ziet er goed uit, haal met mijn eerder geposte instellingen nu een steady 60-70 fps op een 1070ti.
Ben nu mijn nvidia drivers nog even aan het updaten om te kijken of dat t nog beter maakt maar ik ben tot noch toe tevreden :)

Edit: mooie resultaten met de nvidia patch! In towns minimaal 60 fps, daarbuiten soms 75.
Ik denk zelfs dat 't mogelijk is bepaalde instellingen wat te tweaken, ben dus benieuwd wat er nog uit te halen is.

Op aanraden van iemand hier heb ik image sharpening op 0.20 gezet en ignore film grain op 0.10, maakt het net wat strakker allemaal.

Ben morgen een extra dagje vrij, dat wordt dus wat gameplay inhalen! 8)
Kan je best de graphics nog wat omhoog schroeven of een hogere resolutie.

Sharpening kan je tot 0.40 ong doen, voordat het o.a de kleuren vervormt. Film grain tot ong. 0.20.

• Luukwa
Ferio schreef op donderdag 14 november 2019 @ 18:38:
[...]

Kan je best de graphics nog wat omhoog schroeven of een hogere resolutie.

Sharpening kan je tot 0.40 ong doen, voordat het o.a de kleuren vervormt. Film grain tot ong. 0.20.
Ah thanks voor de tips! Ik heb een 1080p monitor en dat vind ik op dit moment meer dan genoeg.
Denk dat ik inderdaad hier en daar langzaam wat instellingen op ultra zet.

Soundcloud!

• EvaluationCopy
Da's mooi naadje. Met internet 'off' kwam de optie 'enable auto downloads' niet beschikbaar. Op het moment dat ik de verbinding weer opstartte begon de download meteen... hopen dat het meevalt. (nul issues tot dusver)

-edit-

Bijna al mn graphic instellingen op low. Bedankt he, kunnen we dat weer overnieuw doen. Wat een prutsers :(

[Voor 21% gewijzigd door EvaluationCopy op 14-11-2019 19:33]

What difference is it to me if a decision is forced upon me by a dictator or by half of my neighbors? Either way my right to free, peaceful action has been nullified. – Stephen H. Foerster

• Luukwa
Wat kan ik 't beste eerst upgraden? Vind het lastig een logische volgorde aan te houden....

Soundcloud!

• Ferio
Luukwa schreef op donderdag 14 november 2019 @ 19:36:
Wat kan ik 't beste eerst upgraden? Vind het lastig een logische volgorde aan te houden....
met wat precies? hardware?

• Luukwa
Ferio schreef op donderdag 14 november 2019 @ 19:48:
[...]

met wat precies? hardware?
Nee camp upgrades xD

Soundcloud!

• sjanssen15
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 02-04 00:37
Youp1e schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:56:
Wat een idiote patch is dit zeg. Voorheen geen issues whatsoever. Nu dien ik verreweg de meeste grafische opties op medium te zetten voor een vloeiende ervaring, waar ik eerder alles op high of hoger probleemloos kon draaien. Ziet er niet uit nu. Bedankt Rockstar....

Baal hier echt van
Ik heb nu dus ook exact hetzelfde. Gister alles perfect kunnen instellen om smooth maar mooie gameplay te hebben. Nu start ik de game: niet meer speelbaar door de lag en settings zijn ook aangepast.

A church is a place in which gentlemen who have never been to heaven brag about it to persons who will never get there.

• Luukwa
sjanssen15 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 20:25:
[...]

Ik heb nu dus ook exact hetzelfde. Gister alles perfect kunnen instellen om smooth maar mooie gameplay te hebben. Nu start ik de game: niet meer speelbaar door de lag en settings zijn ook aangepast.
Probeer je settings folder (Documents => Rockstar => Read dead redemption 2 => Settings) is te verwijderen.
Dat was bij mij nodig na de patch.

Soundcloud!

• Gummiebeer
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 17:35
Daarom speel ik met een xbox controller op de pc. Ruk met richten free aim dus aim assist, het is niet anders. :+

• Ferio
Gummiebeer schreef op donderdag 14 november 2019 @ 21:32:
[...]

Daarom speel ik met een xbox controller op de pc. Ruk met richten free aim dus aim assist, het is niet anders. :+
Free aim zonder enige hulp speelt zo lekker :)

• MEN-O
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 08:51
[...]

Zeg, als ik op de linker shoulder button druk om het weapon wheel te krijgen, verschijnt de muiscursor in het midden van het scherm, en is niet meer weg te krijgen ; jij hebt hier geen last van ?

• Gummiebeer
MEN-O schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 08:46:
[...]

Zeg, als ik op de linker shoulder button druk om het weapon wheel te krijgen, verschijnt de muiscursor in het midden van het scherm, en is niet meer weg te krijgen ; jij hebt hier geen last van ?
Nee geen last van.

• glennvho
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 13:37
[...]

Ik speel ook met de xbox controller maar bij schieten gebruik ik gewoon de muis en toetsenbord. Je kan ze gewoon beide gebruiken, de controls op het scherm veranderen ook zodat je weet welke knop bij welke actie enzo zit. :)

• Metalbuster
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 30-03 13:22
Ik lees/hoor dat de optimalisatie voor PC heel erg slecht is. Kan iemand dat bevestiging? Heb zelf maar een GTX 1060.

Wellicht dat het beter is om nog even een paar patches te wachten. GTAIV/V waren in het begin ook bijzonder stroef op PC.

• Gummiebeer
Metalbuster schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:03:
Ik lees/hoor dat de optimalisatie voor PC heel erg slecht is. Kan iemand dat bevestiging? Heb zelf maar een GTX 1060.

Wellicht dat het beter is om nog even een paar patches te wachten. GTAIV/V waren in het begin ook bijzonder stroef op PC.
Het is een soort Russisch roulette, bij de ene loopt die lekker, bij de ander met zelfde setup ruk.

Heb zelf ook een 1060 6gb en sinds de laatste update loopt het als een trein op 60 fps zonder hickups.

• JustName
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 06-04 06:32
Weet iemand waarom ik op de PC niet meer handmatig mijn game kan saven? Heb een uur lang missie's gedaan en een uur lang een beetje hunten enzovoort. Dit in de veronderstelling dat hij hem toch wel zal opslaan na een missie oid. Nu ben ik weer bij af waar ik was begonnen.. Twee uur voor niks gespeeld dus..

• Gummiebeer
JustName schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 18:50:
Weet iemand waarom ik op de PC niet meer handmatig mijn game kan saven? Heb een uur lang missie's gedaan en een uur lang een beetje hunten enzovoort. Dit in de veronderstelling dat hij hem toch wel zal opslaan na een missie oid. Nu ben ik weer bij af waar ik was begonnen.. Twee uur voor niks gespeeld dus..
Buiten de missies om kan je gewoon handmatig saven onder het tabje Story. Gelijk een protip om automatisch saven ook aan te zetten. Scheelt een hoop ergenis.

• Distortion
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21:52

Distortion

Dutch Supercar Challenge

Yep zo doe ik het ook. Heb iets van 6 saves, waarvan ik de oudste iedere keer overschrijf

Keep turning left

• JustName
Automatisch opslaan staat aan. Als is buiten de missies wil opslaan staat er bij Story een slotje en kan ik niet opslaan.

• Gummiebeer
JustName schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 19:13:
Automatisch opslaan staat aan. Als is buiten de missies wil opslaan staat er bij Story een slotje en kan ik niet opslaan.
Dan lijkt het erop dat je toch nog met een missie bezig bent, of misschien savegame corrupt?
Met dat laatste je verlies nemen en die 2 uur voor lief nemen. Gelijk ook minimaal 2 savegame aanmaken om dit gedoe te voorkomen in de toekomst.

• JustName
Ik zie al waar ik waarschijnlijk de fout in ben gegaan.. Cheats. Lees dat je daarna in ieder geval wat voor de PS3 en Xbox One geldt niet meer (handmatig) kunt opslaan. Weet niet of dit bij de PC ook zo is, maar lijkt me wel.

[Voor 14% gewijzigd door JustName op 15-11-2019 21:16]

• Psyonara
Probeer wat challenges te doen in Story en bezig met Hunting en moet nu die 3 perfect Rabbit Pelts hebben.
Zo nu en dan kom ik er wel eens een tegen. Maar altijd ten nadele want ze vluchten gelijk wegens scent of andere factoren.

Zoals NPC's en andere beesten.

Begin van de game kwam ik ze overal tegen. Maar nu je ze moet hebben hebben blijkt het een heel karwai.
Denk dat ik er wel bijna 6 uur voor heb op gegeven.
Het is net Lego. Je bent iets aan het bouwen komt een bepaald onderdeel constant tegen. Maar op dat moment niet nodig. En je denkt er ook niet echt over na. En an ben je het stomme ding nodig. En zoek je te pleuris.

• Youp1e
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 07-04 02:15
Jagen op klein grut is inderdaad lastig. Voor mij werkt het volgende het beste:
- juiste wapen selecteren in weaponwheel (meestal de varmint rifle)
- wapen geschouderd laten
- zodra je gedurende je zoektocht een konijn tegenkomt meteen volgen met rechtermuisknop, je paard volgt het beest terwijl je direct ziet of het de geschikte kwaliteit huid is. Zoniet, rechtermuisknop loslaten en vind een ander konijn
- is het een perfect skin, druk op tab (rechtermuisknop blijven indrukken) om je wapen te selecteren
- laat rechtermuisknop los (stopt automatisch volgen van konijn door paard), druk direct weer in (wapen richten), druk dan direct op caps voor dead eye en afknallen dat grut.

Dit is een sequence van een enkele seconde zodra je je wapen selecteert, en je enkele stappen later met dead eye kunt richten.

Duurde even voordat ik dit strak onder de knie had maar het werkt uitstekend!

-edit- Aansturing van paard gaat automatisch zodra je een doelwit volgt met rechtermuisknop, alleen de snelheid van je paard dien je aan te passen. Druk 'w' + rechtermuisknop voor volgen doelwit, ctrl en shift blijven vrij om snelheid paard aan te passen. Dit in verband met trampling en het verknallen daardoor van een perfecte huid ^^

Needless to mention: snelheid paard gaat stapsgewijs (4 stappen) met shift sneller, topsnelheid is 'w' + Lshift ingedrukt. Stapsgewijs lanzamer door ctrl in te drukken, ingedrukt houden is full stop.
(na doorlezen topic heb ik het idee dat niet iedereen dit doorheeft)

- twee keer ge-edit om te verduidelijken, ik hoop dat dit intuitief genoeg beschreven is.

[Voor 50% gewijzigd door Youp1e op 18-11-2019 15:41]

• PearlChoco
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 13-03 10:26
Top post, merci

• Ferio
Blijkbaar zijn er wat settings in Rdr2 die je niet kan aanpassen behalve met de slider. Zet daarom de slider helemaal op ultra en pas daarna de rest handmatig aan. De settings die je niet ziet, zoals modder/grond enzo zullen op ultra blijven staan, waardoor dit er beter uitziet.

• kmichael
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 16:57
Weet iemand misschien of/hoe je de map van de tablet/ipad app kan linken aan de PC versie?
Progress van het spel, catalogus en mijn character zijn wel gelinkt aan de app op de tablet.

https://www.rockstargames...-2-Official-Companion-App

[Voor 22% gewijzigd door kmichael op 17-11-2019 23:09]

• Tjeerd84
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:26
Ferio schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 13:12:
Blijkbaar zijn er wat settings in Rdr2 die je niet kan aanpassen behalve met de slider. Zet daarom de slider helemaal op ultra en pas daarna de rest handmatig aan. De settings die je niet ziet, zoals modder/grond enzo zullen op ultra blijven staan, waardoor dit er beter uitziet.
Heb je hier wat onderbouwing en voorbeelden bij? Het zou ook een bug kunnen zijn.
Als het er echt beter uitziet, kost het ook fps. Op zich werkt die algemene slider best goed eerlijk gezegd en kun je de instellingen redelijk in balans met elkaar houden.

Met een GTX1080 op 3440x1440 hou ik de slider nu op de middelste stand (default). Ziet er prachtig uit en de 50+ fps is het mij wel waard. Ook al ga ik standaard bij alle games altijd voor ultra. Bij GTA V lukte dat al niet goed, maar bij RDR2 zeker niet.

• kmichael
Dat is niet helemaal waar, sommige dingen kosten veel fps zonder dat je er iets van ziet.

Ik heb deze video's aangehouden om RDR2 af te stelllen.
Over het algemeen heb ik meer dan 100 FPS in 4K (sli)
Ik heb gekeken in zijn video's wat ik mooi vind qua beeld instellingen, zelf heb ik nog bepaalde instellingen hoger aangehouden dan uit zijn video's

• Ferio
Tjeerd84 schreef op maandag 18 november 2019 @ 14:44:
[...]

Heb je hier wat onderbouwing en voorbeelden bij? Het zou ook een bug kunnen zijn.
Als het er echt beter uitziet, kost het ook fps. Op zich werkt die algemene slider best goed eerlijk gezegd en kun je de instellingen redelijk in balans met elkaar houden.

Met een GTX1080 op 3440x1440 hou ik de slider nu op de middelste stand (default). Ziet er prachtig uit en de 50+ fps is het mij wel waard. Ook al ga ik standaard bij alle games altijd voor ultra. Bij GTA V lukte dat al niet goed, maar bij RDR2 zeker niet.
C:\Users\XXXXXX\Documents\Rockstar Games\Red Dead Redemption 2\Settings

Hieronder staat System.xml

Hier staan enkele settings onder die je niet kan aanpassen in de settings menu. Deze worden wel aangepast aan de hand van de slider, dus als je deze max zet en dan de rest handmatig terug schroeft, blijven deze dus wel op Ultra staan.

één van de regels is bijvoorbeeld:

<deepsurfaceQuality>kSettingLevel_Ultra</deepsurfaceQuality>

Dit is de grond, voetsporen, modder e.d.

• PearlChoco
Hoe testen jullie je framerate tijdens het spel? Gforce Experience lukt precies niet, Fraps evenmin..

• gibsonneke
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 08-04 10:21
PearlChoco schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:35:
Hoe testen jullie je framerate tijdens het spel? Gforce Experience lukt precies niet, Fraps evenmin..
Ik gebruik zelf MSI afterburner icm rivatuner. Je kan dan zelf een custom display maken met alle relevante info die je nodig acht te hebben. Fraps werkt inderdaad niet wegens Directx12.

• EcoR
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 17:21
PearlChoco schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:35:
Windows Game Bar (Windowstoets + G), dan zit er een optie (beta) voor statistieken voor GPU, CPU, Geheugen en FPS. Je moet eerste even op FPS klikken om jezelf als admingebruiker toe te voegen, werkt daarna vrij simpel.

• ColeJ
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 05-04 10:25
kmichael schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:06:
Weet iemand misschien of/hoe je de map van de tablet/ipad app kan linken aan de PC versie?
Progress van het spel, catalogus en mijn character zijn wel gelinkt aan de app op de tablet.

https://www.rockstargames...-2-Official-Companion-App
Iemand dit al werkend op de pc?

• Broodro0ster
ColeJ schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:43:
[...]

Iemand dit al werkend op de pc?
Alles zou werken behalve de map: https://www.reddit.com/r/...anion_app_for_pc_version/

• Psyonara
Nieuwe patch maar kan zo 123 geen Patch notes vinden.

• FastFred
JustName schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 18:50:
Gummiebeer schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 18:53:
[...]

Buiten de missies om kan je gewoon handmatig saven onder het tabje Story. Gelijk een protip om automatisch saven ook aan te zetten. Scheelt een hoop ergenis.
Ik heb echt nog helemaal nooit handmatig gesaved. Ik sluit gewoon af als ik geen zin meer heb (zeldzaam) en als ik dan later weer de game start dan begin ik weer waar ik geëindigd was :9 Deed ik op de PS4 ook zo

• PearlChoco
Ik heb zonet weer een 2+ GB update van RDR2 binnen gekregen... Iemand toevallig een changelog gevonden?

• Psyonara
PearlChoco schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:08:
Ik heb zonet weer een 2+ GB update van RDR2 binnen gekregen... Iemand toevallig een changelog gevonden?
Zat ook al te kijken maar nog niks op Rockstars Eigen website. Tez2/foxysnaps en reddit ook al gechecked. Waarschijnlijk vanavond pas op zijn vroegst.

• PearlChoco
Iemand op Resetera meldt alvast dat zijn problemen met de hangende muiscursor opgelost zijn.

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Er is wel een tweet waarin ze refereren naar de update:
https://support.rockstarg...for-PC-Update-Nov-16-2019

Zoek je papa's of mama's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Hopelijk zijn niet weer alle settings op 'low' gezet met deze patch.

• ArthurMorgan
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:45:
Helaas wel.

Dus eerst settings bewaren, en voor het terugzetten even editten naar versie 37, ipv 36. Volgens mij moet het dan werken.

• EvaluationCopy
SnoeiKoei schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:45:
Yep. Wat - een - prutsers. Nul crashes gehad nog, game is top, maar wat is dit irritant zeg, vooral ook omdat het menu zo slecht werkt.

• Gummiebeer
kmichael schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:00:
Dat is niet helemaal waar, sommige dingen kosten veel fps zonder dat je er iets van ziet.

Ik heb deze video's aangehouden om RDR2 af te stelllen.
Over het algemeen heb ik meer dan 100 FPS in 4K (sli)
Ik heb gekeken in zijn video's wat ik mooi vind qua beeld instellingen, zelf heb ik nog bepaalde instellingen hoger aangehouden dan uit zijn video's

[YouTube: Red Dead Redemption 2 Optimization [Part 1] Let's Greatly Improve PC Performance!]

[YouTube: Red Dead Redemption 2 Optimization [Part 2] Advanced Settings Tested for Even More Gains]
Na deze video's bekeken te hebben ben ik ook eens aan het tweaken gegaan met de instellingen. Zowaar zat er nog iets meer pit in m'n gtx1060 6gb en heb ik nog wat meer zaken op medium/high gezet. Resultaat is veel mooier met minimaal fps verlies.
Draait nu tussen de 50 en 60fps met betere graphics!
Thnx voor deze post _/-\o_

Edit: Nog wel wat last van freezes door m'n cpu (4c/4t) dus Process Lasso draait nog met cpu limiet op 98%. Toch maar eens upgraden binnenkort O-)

[Voor 6% gewijzigd door Gummiebeer op 19-11-2019 19:28]

• PearlChoco
En er is zonet trouwens een hotfix driver van nVidia uitgekomen voor de haperingen in Vulkan mode op te lossen.

"Red Dead Redemption 2 Vulkan: Stalling on some systems with 4-core and 6-core CPUs"

• dennis_rsb
  • Laatst online: 10:47
Gisteren RDR2 gekocht, maar ik vind het toch niet leuk. Refund aangevraagd, maar ik krijg geen bevestingsmail?! Ik heb de game via paypal gekocht, maar geen idee wat ik het beste kan doen.

Afwachten? Hoelang? Want als ik het goed zie moet je binnen 2 weken de refund aanvragen (gedaan dus, maar nog geen betaling binnen hoewel we pas 1 dag Verder zijn)

Of zouden jullie meteen al een verzoek bij paypal indienen?

• Broodro0ster
Changelog staat online van de update van vandaag: https://support.rockstarg...-14-Notes-PS4-Xbox-One-PC

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Ik kan het niet goed aanwijzen maar de game voelt ineens een stuk "smoother" aan tijdens het spelen. Camera reageert directer en richten gaat lekkerder.

• gibsonneke
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 08-04 10:21
EvaluationCopy schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 18:28:
[...]

Yep. Wat - een - prutsers. Nul crashes gehad nog, game is top, maar wat is dit irritant zeg, vooral ook omdat het menu zo slecht werkt.
Zou vanaf de volgende patch niet meer mogen voorvallen.
Improvements to address an issue that resulted in all custom graphical settings reverting to a low preset when the game was updated

• EvaluationCopy
dennis_rsb schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:30:
Gisteren RDR2 gekocht, maar ik vind het toch niet leuk. Refund aangevraagd, maar ik krijg geen bevestingsmail?! Ik heb de game via paypal gekocht, maar geen idee wat ik het beste kan doen.

Afwachten? Hoelang? Want als ik het goed zie moet je binnen 2 weken de refund aanvragen (gedaan dus, maar nog geen betaling binnen hoewel we pas 1 dag Verder zijn)

Of zouden jullie meteen al een verzoek bij paypal indienen?
Niet leuk? Hoe lang heb je het gespeeld?

Ieder z'n smaak natuurlijk, maar ik game al zo'n 30 jaar en RDR2 is zonder enige schroom of twijfel mijn top 5 aller tijden binnen gefietst. Een top 5 die bestaat uit toppers a la Half Life, Deus Ex etc

• dennis_rsb
@EvaluationCopy half uurtje denk ik. Ik had meer het idee, voor dat ik hem kocht, dat het zoiets als far cry was, maar blijkbaar niet.

Maar de vraag is dus hoe ik het beste kan handelen nu.

• Basekid
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 22:23
Even wachten en morgen opnieuw proberen desnoods, je hebt 2 weken he :)

• EvaluationCopy
dennis_rsb schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:46:
@EvaluationCopy half uurtje denk ik. Ik had meer het idee, voor dat ik hem kocht, dat het zoiets als far cry was, maar blijkbaar niet.

Maar de vraag is dus hoe ik het beste kan handelen nu.
Verder spelen!! Het hele 1e hoofdstuk is eigenlijk introductie, je hebt daar nog totaal niet de vrijheid die je iets verderop in het spel hebt. Tenminste, ik denk dat je dat zoekt? Als je een FPS had verwacht, tja dat is het niet natuurlijk.

Ik vermoed dat wat jij zoekt komt als je 'uit de sneeuw' komt, dat is al best snel, ik dacht hier even uit mijn hoofd zo'n 2 uur mee bezig te zijn geweest.

• enira
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20:46
:| , en dan al een oordeel vellen over het spel? Heb je echt goed de kans gegeven dan.. In het begin is het echt heel veel verhaal, dat wordt beter nadat je uiteindelijk in je eerste camp terecht komt. Dan veranderd het echt in een open world game.

Je moet effe door dat stuk heen, daarna is het wel echt anders. Er blijven veel dialogen zijn, maar dat maakt echt het spel. Je wordt als speler echt wel meegetrokken in het verhaal, iets wat je bij Far Cry (imho) niet kan zeggen.

En als je echt een shooter like spel verwacht had, dan had je beter je research moeten doen voordat je het spel kocht. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• dennis_rsb
@enira @EvaluationCopy we kunnen hier lang en breed over praten..

Edit: als je 2 uur of meer gespeeld hebt kun je sowieso geen refund aanvragen.

feit is dat ik die refund dus had aangevraagd, maar geen bevestigingsmail gekregen heb. Dus weet niet wat ik moet doen 1. Afwachten 2. Via paypal claimen of 3. Chat openen o.i.d met rockstar.

[Voor 13% gewijzigd door dennis_rsb op 20-11-2019 10:30]

• EvaluationCopy
Dat kan, maar dit is wel heel kort! (lees: geen enkele onderbouwing).

Moet je uiteraard helemaal zelf weten, maar ik heb al zo vaak pareltjes van games gespeeld waar je in het begin even door moest bijten.... just saying ;)

• PearlChoco
Ik denk dat je best zo snel mogelijk Rockstar rechtstreeks contacteert, en pas als dat niet werkt naar Paypal gaat.

• dennis_rsb
Vanavond toch een mail van rockstar gekregen. Ze willen nog wat aanvullende info (standaarddingen zoals social club naam, order datum, product etc)

Dus dat ga ik invullen, komt wel goed nu denk ik.

• Marcade
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 07-04 00:42
enira schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:00:
[...]

:| , en dan al een oordeel vellen over het spel? Heb je echt goed de kans gegeven dan.. In het begin is het echt heel veel verhaal, dat wordt beter nadat je uiteindelijk in je eerste camp terecht komt. Dan veranderd het echt in een open world game.
Mja maar als je het sneeuw gedeelte al niet leuk vind, word het *echt* niet zodanig beter als je in het kamp terecht komt. RDR2 is echt voor mensen die de tijd willen nemen en de sfeer van het wilde westen willen proeven. Zoals Bram (geloof ik) al eerde 'klaagde'; de missies zijn vrij lineair. RDR2 is meer een sfeer & verhaal vertelling dan dat het een open wereld is. Dus als je niet van verhalen houd, kan je beter idd. je geld terug vragen.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Marcade schreef op donderdag 21 november 2019 @ 00:33:
[...]

Mja maar als je het sneeuw gedeelte al niet leuk vind, word het *echt* niet zodanig beter als je in het kamp terecht komt. RDR2 is echt voor mensen die de tijd willen nemen en de sfeer van het wilde westen willen proeven. Zoals Bram (geloof ik) al eerde 'klaagde'; de missies zijn vrij lineair. RDR2 is meer een sfeer & verhaal vertelling dan dat het een open wereld is. Dus als je niet van verhalen houd, kan je beter idd. je geld terug vragen.
Veel mensen vinden het eerste hoofdstuk in de sneeuw niet leuk. En het tweede hoofdstuk fantastisch... Juist vanwege de openwereld daar. Missies zijn danwel lineair, maar het spel niet imo.

• ColeJ
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 05-04 10:25
Gisteravond aangekomen in Chapter 3. Wat een game, wat een verhaal.. Ik heb RDR1 nooit gespeeld maar dit is toch wel 1 van de betere games welke ik heb gespeeld. Het is in ieder geval lang geleden dat ik me met single player zo heb vermaakt.

Speel ook wel eens online maar dat vind ik toch een stuk minder leuk, daar word ik niet zo ingezogen..

• TheyCallMeSexy
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 02-04 09:48
Hallo allen,

Heeft iemand wellicht input mbt de juiste settings om 60fps te krijgen met een GTX 1070 gpu? Heb een intel i5-4690k met een OC van 4.4ghz (1.25 v ). Ik zit nu veelal tussen de 40 en 50 fps. Ik speel met een 1440p monitor

• PearlChoco
Ter vergelijking:

https://i.imgur.com/l2TrkLG.png

• Saitama
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 08-04 19:19
Ah wat een heerlijk spel! Voor mij 0 problemen (voordeel van half jaar nvidia drivers niet updaten I guess) wat helpt, maar de atmosfeer in dit spel is echt gek! Doet me denken aan TW3. Soms start ik t op om alleen wat hooi naar de paarden in het kamp te brengen en dan stapsvoets naar Valentine te rijden terwijl ik 'hey there mister' naar iedereen roep. Misschien vis ik dan nog wat en dan ben ik al aardig satisfied. De missies tot nu toe zijn ook erg leuk, goed geschreven en top voice actors! Ik wil alleen een bank overvallen maar dit blijkt niet te kunnen buiten missies om :(

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21:51

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Geniet enorm van het spel, hier en daar wat 'railroading' (no pun intended) en wat frustraties met items oppakken en wat andere dingen maar voor zeker 80% plezier.

De wereld is echt super mooi/gedetailleerd maar 'mist' toch af en toe wat. Zeker mooi als je op verschillende locaties komt en je de verschillende weersomstandigheden ziet maar toch voelt het alsof het iets tekort komt op sommige locaties. De mist en effecten icm opkomende zon zijn de beste die ik ooit gezien heb, ook als het volle maan is met mist is werkelijk prachtig. Toch vind ik b.v. storm mooier uitgewerkt in de Witcher 3 als je echt de bomen ziet wuiven. De 'woestijn' stukken waar je constant stof hebt is ook erg mooi.

De sneeuw/modder effecten zijn de beste die ik ooit gezien heb.

Grootste irritatie is het 'wanted' systeem, ik word door 3 lui overvallen, knal ze af, ik loop door en iemand loopt daar langs en ik ben ineens 'wanted dead of alive' midden in een dorp.. Dit is werkelijk frustrerend.. Meerdere savegame reloads moeten doen omdat b.v. mijn paard dood ging..

Zo zijn er nog zat dingen maar die vul ik nog wel aan.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX2080, 32GB DDR4 3000, 1TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 8TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Borentos
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 21:00
In eerste instantie geprobeerd om de game de spelen met mijn GTX 960, was niet te doen, de maximale texture quality die ik kreeg was medium. Weliswaar wel met 55 fps, maar niet echt een feest om naar te kijken.
Een paar dagen geleden de GTX 1660 Super gekocht, wat ziet de game er supergaaf uit. Vooral zon opgang/ondergang. als het gaat stormen, de mist, het is ontzettend sfeervol.
Tot nu toe zijn vind ik het grootste minpunt het navigeren in de menu's. Ik zit altijd te klooien om de goede gun uit mijn saddle te halen.

• EvaluationCopy
prutser001 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 16:06:

Grootste irritatie is het 'wanted' systeem, ik word door 3 lui overvallen, knal ze af, ik loop door en iemand loopt daar langs en ik ben ineens 'wanted dead of alive' midden in een dorp.. Dit is werkelijk frustrerend.. Meerdere savegame reloads moeten doen omdat b.v. mijn paard dood ging..
Nooit getuigen in leven laten. O-)

In de postkantoortjes kun je je bounty afkopen he, dat weet je? Ik vind het juist wel tof om bountyhunters achter je aan te krijgen

• kmichael
Ik neem sinds een paar dagen een extra paard mee.
Kun je deze mooi gebruiken als pak ezel, zeer handig bij het jagen.
Als ik mijzelf niet vergis kan ik nog meer paarden meenemen, nog niet geprobeerd eerst een band opbouwen met het 2e paard :)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Spoiler op de bolt action rifle sneller te kunnen krijgen dan gebruikelijk.

spoiler:
In hoofdstuk 2 bij de missie om Sean te bevrijden. Bij de rivier moet je beide bounty hunters stil vermoorden zodat ze niet gaan schieten en de rest alarmeren. Daarna naar boven, daar staan 2 man in de vallei en 1 in de verte bovenaan op de klif. De linkse heeft een Bolt Action Rifle. Maar hij mag je niet zien, dan wisselt hij naar een repeater. Dus dead eye kill op hem, (en dan ook maar gelijk die rechter, dan ben je daar maar vanaf :) ) Pas op met er direct naar toe rennen omdat er ook anderen op je af komen, vermoord die rustig eerst even voor je de BAR pakt, maar pak hem wel voor je nog verder naar boven gaat.

• Maduth
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 19:35

Maduth

Probeersel

Vraagje: ik volg dit spel al een tijdje maar zou deze een beetje te spelen zijn op mijn 'oude' game PC? Ik heb zelf gekeken en volgens mij red ik het niet om dit spel vloeiend te kunnen spelen.

Procs. i7-2600 CPU @ 3.40 GHZ
Intern: 8g
Card: Sapphire HD6950
Moederbord: Asus P8Z68-V

Sta zelf op het punt om een console aan te schaffen komende vrijdag, ook vanwege de controls [keyboard vs toetsenbord]. Maar misschien is een update van mijn PC toch een beter idee aangezien ik gewoon geen console gamer ben. 8)7

• Gummiebeer
Maduth schreef op zondag 24 november 2019 @ 16:06:
Vraagje: ik volg dit spel al een tijdje maar zou deze een beetje te spelen zijn op mijn 'oude' game PC? Ik heb zelf gekeken en volgens mij red ik het niet om dit spel vloeiend te kunnen spelen.

Procs. i7-2600 CPU @ 3.40 GHZ
Intern: 8g
Card: Sapphire HD6950
Moederbord: Asus P8Z68-V

Sta zelf op het punt om een console aan te schaffen komende vrijdag, ook vanwege de controls [keyboard vs toetsenbord]. Maar misschien is een update van mijn PC toch een beter idee aangezien ik gewoon geen console gamer ben. 8)7
Gezien de aankomende aanbieding heb je een ps pro voor 300.
Upgrade voor je pc loopt in de € 500 - 600.
Dus zal console budget vriendelijker zijn. Maar op de pc is rdr2 zoveel malen mooier! En je kan op pc ook met (Xbox) controller spelen.
Succes met de keuze :+

• PearlChoco
Hou er ook rekening mee dat volgende kerst de nieuwe generatie consoles te koop zal zijn, dus dat je weet dat je binnen een jaar al met een previous-gen console zal zitten als je nu koopt.

• Maduth

Maduth

Probeersel

Dank maar dan even verder ingaan op een PC update, zou een nieuwe SSD [heb nu maar 120g], Graph. kaart plus intern geheugen voldoende zijn? Bijvoorbeeld de kaart uit Best Buy Nov '19

Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse

• Gummiebeer
Maduth schreef op zondag 24 november 2019 @ 18:57:
Dank maar dan even verder ingaan op een PC update, zou een nieuwe SSD [heb nu maar 120g], Graph. kaart plus intern geheugen voldoende zijn? Bijvoorbeeld de kaart uit Best Buy Nov '19

Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse
Ik denk dat je meer baat hebt bij een complete upgrade.
Ryzen 5 3600
B450 moederbord
16 gb ram
5700xt gpu

:9

• Maduth

Maduth

Probeersel

Dank maar dat moet ik nog even bedenken. Is wel een hele flinke investering om een spel te willen spelen ;). Okee, zal ik toekomstproef zijn enkele jaren maar toch. :S

• FastFred
TheyCallMeSexy schreef op donderdag 21 november 2019 @ 14:20:
Hallo allen,

Heeft iemand wellicht input mbt de juiste settings om 60fps te krijgen met een GTX 1070 gpu? Heb een intel i5-4690k met een OC van 4.4ghz (1.25 v ). Ik zit nu veelal tussen de 40 en 50 fps. Ik speel met een 1440p monitor
Upgrade naar hexa of octacore (RDR2 houd niet van quadcore), een aantal settings terugdraaien of tevreden zijn met de fps die je hebt denk ik

• Loev
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 08-04 11:55
Gisteren Story mode uitgespeeld, nu wil ik niet voor de 100% gaan, dat gaat wat ver. Alle legendary beasts doden ga ik natuurlijk wel doen. Heb spijt dat ik niet tijdens de story meer andere dingen heb gedaan. Wellicht opnieuw starten en dan meer genieten van het verhaal i.p.v. jagen naar de missie.

• Techno Overlord
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 22:37

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Gisteravond begonnen aan RDR2 om 1900u. Om 2315u gestopt. Conclusie: Tot nu toe een topgame! Grafisch wel erg zwaar voor mijn PC. 2080 super trekt lang niet alles op Ultra. Op High zelfs maar rond de 35~40 fps. Gelukkig G-sync dus het loopt nog steeds vloeiend met zulke fps. Toch jammer. Had wat meer optimalisatie voor PC verwacht. Wel heb ik nog geen enkele crash of whatever gehad.

Kan niet wachten om verder te gaan! :D

[Voor 6% gewijzigd door Techno Overlord op 25-11-2019 09:59]

Mijn specs - iRacing Stats - Overwatch Stats - Game collectie

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Loev schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:42:
Gisteren Story mode uitgespeeld, nu wil ik niet voor de 100% gaan, dat gaat wat ver. Alle legendary beasts doden ga ik natuurlijk wel doen. Heb spijt dat ik niet tijdens de story meer andere dingen heb gedaan. Wellicht opnieuw starten en dan meer genieten van het verhaal i.p.v. jagen naar de missie.
Ik doe zo rustig mogelijk, ik probeer alle stranger-quests en andere side quests te doen die ik tegenkom. Verder inderdaad al wat legendary animals gejaagd / gevist. Ik ben nu in chapter 6 maar ik heb ook al bijna 80 uur in het spel zitten, in 3 weken... :X Voordat ik de story mode heb uitgespeeld wil ik eigenlijk niet online zoeken naar locaties van allerlei collectibles
spoiler:
(dino bones, muurtekeningen, dream catchers, ontbrekende sigarettenplaatjes etc)
maar die collecties schieten ook echt niet op dus dat wordt na de story alsnog googlen vrees ik. Uiteindelijk wil ik het toch allemaal wel zien eigenlijk.

• EvaluationCopy
Techno Overlord schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:57:
Gisteravond begonnen aan RDR2 om 1900u. Om 2315u gestopt. Conclusie: Tot nu toe een topgame! Grafisch wel erg zwaar voor mijn PC. 2080 super trekt lang niet alles op Ultra. Op High zelfs maar rond de 35~40 fps. Gelukkig G-sync dus het loopt nog steeds vloeiend met zulke fps. Toch jammer. Had wat meer optimalisatie voor PC verwacht. Wel heb ik nog geen enkele crash of whatever gehad.

Kan niet wachten om verder te gaan! :D
Ultra voegt in een aantal gevallen weinig toe, behalve lagere framerates... kijk even naar die 2 youtube filmpies iets terug in dit topic. Met die settings haal je ongetwijfeld veel hogere framerates zonder zichtbaar kwaliteitsverlies. Op die settings speel ik vloeiend (genoeg) op 3440x1440 met slechts een Radeon 580....

Waar zien jullie in de Rockstar launcher hoeveel uur je al hebt gespeeld?

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

EvaluationCopy schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:34:
[...]

Waar zien jullie in de Rockstar launcher hoeveel uur je al hebt gespeeld?
Niet in de launcher maar:

https://socialclub.rockstargames.com/games/rdr2/overview

Even inloggen en je ziet een heleboel info over je progression.

[Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-11-2019 10:39]

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True