Kan moeilijk verwachten van een spel die story driven is en in zo'n setting dat ze je meteen in volle actie gooien. VInd dat je een uur de story speelt je wel echt massa actie tegen komtOkasha schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:35:
Dag allen, bespreken we ook nog of de game bevaltIk heb zelf geen vastlopers en performance is op zich prima, speel op 4k en heb verder het spel laten adviseren wat het beste is. Ik vind het spel werkelijk adembenemend mooi, maar na een tijd lang geen dergelijke spellen gespeeld te hebben vind ik het ook wel traag hoor. Heb nu net chapter 1 uitgespeeld, uit de sneeuw, maar het is vooral veel paardrijden, trage conversaties. Ik mis toch wel een beetje actie. Is het spel niet aan mij besteed of gaat het beter worden?
(NB: GA-X570I (laatste F10 bios), 3700x, 32gb ram en MSI RTX2070 Gaming Z, laatste drivers, Win10 up to date)
Een fast paced game is het niet, maar of dat iets slecht moet zijn ? Praat nu niet over dat loot systeem en hoe je kastjes moet open doen. Dat is wel een terechte kritiek
Zou ook niet logisch zijn dat de meesten van ons over het spel praten, als we het niet eens aan de praat krijgen

[ Voor 9% gewijzigd door XhizorBE op 08-11-2019 02:12 ]