Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• XhizorBE
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 12:27
Okasha schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:35:
Dag allen, bespreken we ook nog of de game bevalt ;) Ik heb zelf geen vastlopers en performance is op zich prima, speel op 4k en heb verder het spel laten adviseren wat het beste is. Ik vind het spel werkelijk adembenemend mooi, maar na een tijd lang geen dergelijke spellen gespeeld te hebben vind ik het ook wel traag hoor. Heb nu net chapter 1 uitgespeeld, uit de sneeuw, maar het is vooral veel paardrijden, trage conversaties. Ik mis toch wel een beetje actie. Is het spel niet aan mij besteed of gaat het beter worden?

(NB: GA-X570I (laatste F10 bios), 3700x, 32gb ram en MSI RTX2070 Gaming Z, laatste drivers, Win10 up to date)
Kan moeilijk verwachten van een spel die story driven is en in zo'n setting dat ze je meteen in volle actie gooien. VInd dat je een uur de story speelt je wel echt massa actie tegen komt

Een fast paced game is het niet, maar of dat iets slecht moet zijn ? Praat nu niet over dat loot systeem en hoe je kastjes moet open doen. Dat is wel een terechte kritiek

Zou ook niet logisch zijn dat de meesten van ons over het spel praten, als we het niet eens aan de praat krijgen 8)7

XhizorBE wijzigde deze reactie 08-11-2019 02:12 (9%)

• Nol_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18:43
Vis schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 00:18:
Wat een epische game is dit, ongekend qua ervaringen.

Die photography tool is echt te gek _/-\o_

[Afbeelding]

Wassup

[Afbeelding]

My face when riding my horse in these landscapes :D

Na enkele tweaks loopt ie als een zonnetje op m'n laptop. Het kan alleen maar beter worden qua support.
Totdat je merkt dat je wel heel precies op het juiste plekje moet gaan staan om de scripted gameplay vooruit te duwen. Van die screens wordt ik trouwens ook niet heel warm, zou zomaar uit iedere andere game kunnen komen. Orginele RDR was in dat opzicht zijn tijd veel verder vooruit. Saaie game dit... Hoop dat dit geen voorbode gaat zijn voor een nieuwe GTA.

• XhizorBE
Nol_NL schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 02:11:
[...]

Totdat je merkt dat je wel heel precies op het juiste plekje moet gaan staan om de scripted gameplay vooruit te duwen. Van die screens wordt ik trouwens ook niet heel warm, zou zomaar uit iedere andere game kunnen komen. Orginele RDR was in dat opzicht zijn tijd veel verder vooruit. Saaie game dit... Hoop dat dit geen voorbode gaat zijn voor een nieuwe GTA.
Weet niet of je chapter 5 al gespeeld hebt ? Daar vond 'k de manier van scripten wel zeer dramatisch en enorm storend

Spel krijgt enorm veel kritiek op dat vlak en terecht

Jammer dat al die grote reviewers, daar echt niks over melden. Nu de meesten van hun spelen dan ook niet eens de game uit :9

XhizorBE wijzigde deze reactie 08-11-2019 02:15 (8%)

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
@XhizorBE De meesten gaan gewoon van spel tot spel en daarbij elke keer kassa ;) Even een uurtje of zoveel spelen, wat positieve dingen te vermelden, kassa voor de studio, kassa voor de streamer, en dag daarna ofzo weer een ander spel. Zo gaat dat tegenwoordig.

• XhizorBE
Ivysaur schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 02:20:
@XhizorBE De meesten gaan gewoon van spel tot spel en daarbij elke keer kassa ;) Even een uurtje of zoveel spelen, wat positieve dingen te vermelden, kassa voor de studio, kassa voor de streamer, en dag daarna ofzo weer een ander spel. Zo gaat dat tegenwoordig.
Waren vooral sites zoals gamespot, ign, 9lives en dergelijke die in de fout gingen. Nu ja in de fout een review is nog altijd een subjectief iets

De youtuber die 'k volgde kwam pas een maand later met zijn review ofzo, nadat hij de moeite gedaan heeft om het spel volledig uit te spelen :9

Maar we zijn hier zwaar aan het afwijken, ben wel benieuwd wat de meesten van chapter 5 gaan denken. Zelf vond 'k het alle sinds een draak van een chapter O-)

• Broodro0ster
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 11:36
Heeft er iemand een idee als je die hints die in de linker bovenhoek verschijnen opnieuw kunt lezen in een of ander menu?
Die hints verschijnen altijd zo kort en eer ik gezien heb dat de hint er staat, dan is hij weg voordat ik hem half gelezen heb. Het zou leuk zijn om even te kunnen pauzeren om de voorbije hints te lezen, maar ik heb die mogelijk nog niet gevonden.

• Loev
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 15:12
Paardrijden vind ik lastig, niet het idee dat ik altijd de controle heb. Volgens mij werkt het zo. (verbeter mij aub) Als je alleen rijdt. W ingedrukt houden met Shift kan je steeds iets sneller, wanneer je Shift blijft indrukken gaat het paard galopperen. Shift loslaten ga je terug naar een soort van standaard snelheid, sneller dan wandelen maar niet galopperen.

Wanneer je in groep rijdt moet je Shift vasthouden om dezelfde snelheid te rijden.

Sturen doe je met de muis, keys A en D draaien het paard met 90 graden en daarom niet handig om te gebruiken. Moet je eigenlijk wel sturen als je in een groep rijdt? Heb het idee dat sturen dan vaak automatisch gaat.

• Imnoa
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22:05

Imnoa

Noobmaster69

Loev schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:34:
Paardrijden vind ik lastig, niet het idee dat ik altijd de controle heb. Volgens mij werkt het zo. (verbeter mij aub)

Moet je eigenlijk wel sturen als je in een groep rijdt? Heb het idee dat sturen dan vaak automatisch gaat.
Soms heeft je paard een eigen wil ja, dat heeft denk ik te maken met je bonding met het paard en de gezondheid van het paard.

In groepen rijden is volgens mij inderdaad een kwestie van shift ingedrukt houden en indien nodig een beetje meesturen, het paard volgt (in grote lijnen) de route van de groep

민족의 위대한 태양

• SnoeiKoei
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 16:45

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik mag geloof ik niet al te hard klagen: ik kan spelen en het draait vlot @1440p 60fps (i7 8700, 16GB ram, SSD, GTX1070). Toch heb ik wel wat raars: 2 avonden geen enkel probleem gehad maar sinds gisteren zie ik ineens rare grafische glitches waarbij de minimap en onderste helft van andere overlays (main menu!) grotendeels verdwijnt als de camera óf vrij steil van bovenaf, óf juist heel vlak staat. Niet game breaking maar tijdens het looten van spullen uit een woning of vanaf de grond is het wel wat irritant.

Verder vermaak ik me kostelijk. Hoogtepunten tot nu toe:

spoiler:
Met Lenny naar de kroeg. Bril fucking jant.
Dronken rev ophalen van een gokpartijtje in een station (en vervolgens uit een conflict met een boer, en dan van de treinrails).
Maar ook alle details: een goudzoeker die je daadwerkelijk steentjes en een goudklompje uit zijn zeef ziet vissen, dat soort dingen. Heerlijk!

Topgame! :D O+ d:)b *O*

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Imnoa
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22:05

Imnoa

Noobmaster69

SnoeiKoei schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:29:

spoiler:
Met Lenny naar de kroeg. Bril fucking jant.

Topgame! :D O+ d:)b *O*
LENNY!

!TEERG

민족의 위대한 태양

• bojaaper
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 17:47
Na de PS4 versie nu de PC versie. Man, wat is het mooi! Alles op max, 2560x1600, licht effecten op ultra, 45 fps. Het is gewoon alleen al leuk om rond te lopen, wat dingetjes te jagen, zonsondergangen te kijken, en af en toe een missie.

Was benieuwd hoeveel mooier de PC versie zou zijn, dus gekocht. Het is het waard. Meteen wat plaatjes gemaakt met de Photo Mode.

bojaaper wijzigde deze reactie 08-11-2019 20:00 (190%)

• juggle
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21:15

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Wat een parel deze game. Heb een kort gameplay videootje gemaakt zo maar. Zat een beetje te kutten maar door de random encounters vanaf 14:40 zeker de moeite waard.

Dat is wat rockstar zo sterk heeft gedaan; een geloofwaardige spelwereld neerzetten. Ben al ku kux klan, dames in nood, jagers medicijnmannen tegengekomen en nog niet 1 keer een been there done that gevoel gehad. Was allemaal uniek.

Ook iemand geholpen die werd aangevallen. Later kwam ik hem tegen voor een gun store en riep hij mij bij zich en bedankte mij. Mocht ik een gratis gun uitzoeken.

Het is erg jammer dat deze game zo wordt overschaduwd met kritiek. (en terecht hoor) maar het doet zo weinig recht aan de prachtgame die het is.

Anyway: hier het filmpje:
YouTube: Red Dead Redemption II - 9900k 2080ti UltraWide Gameplay

juggle wijzigde deze reactie 08-11-2019 20:44 (10%)

Zoek je papa's of mama's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

• Buzz_Fuzz
  • Laatst online: 18:36
Ik vind het wel een leuk & mysterieus sfeertje hebben die intro missies, maar dit is wel het eerste game in lange tijd waarbij ik merk dat m'n GTX 1070Ti niet meer in staat is m'n ultrawide te trekken... (i7 4790K, 32GB)

Eerst alles op max gezet. Benchmark: 20fps
*fine*, balanced dan maar: 35fps
*erm.. fine?* low dan maar: 45fps
*dafuq?*
Low is vrij lelijk, dus toch maar weer op de laagste balanced preset geplaatst. Ingame 30-45fps. Ik hou m'n hart al vast voor het moment dat de sneeuwstorm gaat liggen en de draw distance de hoogte in vliegt :/

CPU usage 30-70%..

Als ik m'n res verlaag naar 2560x1440, win ik zo'n 5-10fps, maar da's dan weer zonde van de screen real estate en om een of andere reden ziet alles er dan samengedrukt uit, hoewel m'n monitor op 1:1 (no scaling) staat. Arthur's belt buckle op 3440x1440 is bv ovaal, maar op 2560x1440 rond :/ Het kompas is in beide gevallen rond. Hm...

Heb de vorige RDR nooit gespeeld, dus nu merk ik wel dat het individueel oppakken van items, blik per blik, niet zo m'n ding is :) Zelfde met looten van bodies enzo. Ik hoef die animaties daar niet keer op keer bij, maar goed... Spelen in 1st person is iets aangenamer imho, default speed is in dat geval run iso walk, en je ziet beter waar je naar moet kijken voor je E ingedrukt moet houden bv.

Speaking of which, als de game mechanics het niet toelaten tegelijk te gaan zitten, een kast te openen, een blik canned beans op te rapen, je hoed op te rapen, je gun op te rapen, de kast terug dicht te doen en terug recht te staan, why the hell dan overal individuele keys voor voorzien, Rockstar, why?! E, Tap E, is all we should need...
Het constant naar de onscreen hints moeten kijken om te weten welke knop ik nu weer moet induwen (en hoe lang) sleurt mij toch aardig uit de immersie...

Buzz_Fuzz wijzigde deze reactie 08-11-2019 21:31 (4%)

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21:37

Geronimous

Moderator Spielerij
Modbreak:Ik heb de hele zwik gemekker en gedoe over crashes, performance, specs, etc verplaatst naar het slowchat topic. Laat dit topic voor de inhoudelijke discussie over!

FT-17 FTW!

• iew
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 04:58

iew

What the...?!

Imnoa schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:42:
[...]

Soms heeft je paard een eigen wil ja, dat heeft denk ik te maken met je bonding met het paard en de gezondheid van het paard.

In groepen rijden is volgens mij inderdaad een kwestie van shift ingedrukt houden en indien nodig een beetje meesturen, het paard volgt (in grote lijnen) de route van de groep
Op console (PS4 Pro hier) blijf je op dezelfde snelheid rijden wanneer je X ingedrukt houd en dan verbruikt je paard ook geen stamina.

Wanneer je heel hard of gewoon langzaam (in je eentje) op je paard tussen bomen etc door rijd moet je niet zelf gaan sturen ! je paard ontwijkt dan zelf alle obstakels/bomen.
Ga je wel sturen dan klap je tegen zaken aan en lijkt het inderdaad of je paard een eigen wil heeft hahaha

To do or not to do...

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
In storymode heb ik nu een acceptabele 40/50 fps ervaring (met Gsync). Maar zodra ik in online ga spelen stottert het als een gek... terwijl ik nog steeds in de 40/50 fps zit. Net alsof gsync daar uit staat of zo. (processor zit lang niet bij de 100%)

Voorlopig dus maar even alleen het verhaal op de PC en voor online terug naar de xbox. Overigens vind ik het toetsenbord/muis idee niet echt werken. Dus zelfs op de PC gebruik ik gewoon de controller, helaas.

I got a bad feeling about this.

• Luukwa
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 20:38
Hoi, ik heb mijn settings behoorlijk lopen tweaken via deze guide: https://attackofthefanboy...n-2-pc-performance-guide/
met mijn specs, een 1070ti, i7-8700(non-k) en 16gb ram haal ik ongeveer 55-70fps.
Windows is niet geupdate naar 1903 omdat het niet lukt, ik draai dus 1809.
Ik crash niet, hij stuttert niet en het ziet er behoorlijk goed uit.

Omdat ik een beetje ben afgeweken van bovenstaande guide zijn hier mijn settings:

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen!

Soundcloud!

• Ferio
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 15:56
Ik vind het weer ook echt fantastisch, hoe dingen ineens kunnen omslaan.

Alleen jammer dat Ultra wide niet werk met foto mode.

Ferio wijzigde deze reactie 09-11-2019 15:56 (8%)

• Vedrano
  • Registratie: mei 2006
De Rockstarsoap continues.. Dinsdag refund gevraagd, vandaag reactie terug met een standaard copy/paste text van probeer dit dat, terwijl ik al zei dat ik alles al had geprobeerd. Met de text er onder dat als u terug reageert u behandeling weer onderaan de lijst komt van alle klachten... dus nu weer 5 dagen wachten haha.

• Luukwa
Nou daar was crash #1.. terwijl ik die gast van 't paard til is de game compleet afgesloten :)

Soundcloud!

• Vis
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:28
Ferio schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 15:54:
Ik vind het weer ook echt fantastisch, hoe dingen ineens kunnen omslaan.

Alleen jammer dat Ultra wide niet werk met foto mode.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ja heel mooi, alleen vind ik dat het weer me iets té snel veranderd de heletijd.. kan ik ergens de klok langzamer laten lopen van de dag? Weet dat je dit met Rockstar games altijd kunt iig bij GTA wel.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Luukwa
Hoppa, weer een crash tijdens de eerste bounty.. kan ik ergens zien welke foutmelding ik precies krijg? Een "Exit unexpectedly" zegt me niet zoveel.

Verder wel vreemd dat ik in het begin gewoon 3/4 uur heb kunnen spelen, erg vervelend dit.

Soundcloud!

• bojaaper
  • Laatst online: 17:47

• Luukwa
Ik heb helaas te vroeg geroepen, na een klein uurtje spelen knalt die eruit.. geen idee waarom.

Soundcloud!

• rappejap
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 20:10
Goede avond all, x_XRaptorX_x zou het leuk vinden om metwat meer tweakers samen rond te hangen in red dead online pc.

Zie jullie daar,

Greetzz Rob.

Roberto

• Ventasus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 10:32
Luukwa schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 19:47:
Ik heb helaas te vroeg geroepen, na een klein uurtje spelen knalt die eruit.. geen idee waarom.
Ik had dit probleem ook, Nu heb ik alle overclock settings terug gezet naar ''normaal'' en is tot nu toe er niet meer uit gevlogen. :D

Ben benieuwd of dit ook voor jou werkt.

• Luukwa
Ventasus schreef op zondag 10 november 2019 @ 08:06:
[...]

Ik had dit probleem ook, Nu heb ik alle overclock settings terug gezet naar ''normaal'' en is tot nu toe er niet meer uit gevlogen. :D

Ben benieuwd of dit ook voor jou werkt.
Ik doe niet aan overclocken, maar bedankt voor je tip.

Soundcloud!

• DannyXP1600
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 18:44
Ik heb mijn pc als HTPC en game device in de woonkamer staan, aangesloten op mijn 4k 55" TV. RDR2 in 4k output resolutie (niet render resolutie, dat trekt ie niet) geeft echt onleesbaar kleine lettertjes op de map. Is hier iets aan te doen? Ik zit op de bank met een Xbox controller draadloos te gamen en kan het niet lezen :'(

• Phaex
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 15:30
Damn na een beetje testen lijkt het dat de widescreen fix de reden van random crash is.
Zonder draait het perfect, uren aan een stuk. Met ervaar ik regelmatig een crash. Dit is echt spijtig want die cutscenes op 21:9 scherm is echt triestig in zo'n klein vak
Koop je zo'n groot scherm om een fijn cinematic effect te krijgen en dan gaan ze het bewust verneuken 8)7 |:(

• Luukwa
Wat ik trouwens net heb geprobeerd is om de Settings folder te verwijderen en vervolgens de game starten.
Je moet daarna niets aan je instellingen wijzigen, dan gaat het betreft crashes bij mij goed.

Volgens mij is er een bug dat als je teveel en te vaak graphic instellingen wijzigt er een soort leak ontstaat waardoor je game crashed.

Soundcloud!

• Mynameisrampage
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 16:49
Bij mij draait de game goed met decent fps 50-80 met mixed settings op een Ryzen 3600, X470 mobo en een GTX1080. Enkel crashed de game vrijwel altijd bij missions in Chapter 2 (vooral bij Hosea) en kom ik dus ook nauwelijks meer verder...

Vulkan en DirectX12 geprobeerd maar crashed bij beide, soms snel soms minder snel maar de Hunting mission met Hosea nooit af kunnen maken. (Wel 10x geprobeerd helaas)

• CrapperDeCrap
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 19:52
Digital Foundry gaat alle settings stuk voor stuk bij langs. Aanrader als je ff lekker wilt tweaken.

YouTube: Red Dead Redemption 2 PC: Every Graphics Setting Tested + Xbox One X...

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Beetje jammer dat je nergens in RDR2 een kist ofzo hebt waar je zelf spullen in kan opslaan (tenminste, ik heb 'm nog niet kunnen ontdekken). Heb je eindelijk een paar pristine skins verzameld (op je paard want je kunt ze nergens opbergen), loop je in een hinderlaag die je niet overleeft... Alle skins weg.

SnoeiKoei wijzigde deze reactie 11-11-2019 14:37 (8%)

• hoi3344
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 20:44
SnoeiKoei schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:36:
Beetje jammer dat je nergens in RDR2 een kist ofzo hebt waar je zelf spullen in kan opslaan (tenminste, ik heb 'm nog niet kunnen ontdekken). Heb je eindelijk een paar pristine skins verzameld (op je paard want je kunt ze nergens opbergen), loop je in een hinderlaag die je niet overleeft... Alle skins weg.
Ik las ergens dat de hunter wagon wel alles opslaat?

• Sileh
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 14:57
SnoeiKoei schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:36:
Kan je die niet gewoon aan Pearson geven voor crafting?

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Sileh schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:57:
[...]

Kan je die niet gewoon aan Pearson geven voor crafting?
Dan heb je er bij de trapper niks aan, of wel? En blijven ze bij Pearson wel beschikbaar? Ik dacht dat je ze dan kwijt was.
hoi3344 schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:57:
[...]

Geen idee welke hunter wagon je bedoelt?

SnoeiKoei wijzigde deze reactie 11-11-2019 15:01 (26%)

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 21:06
SnoeiKoei schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:01:
[...]
Dan heb je er bij de trapper niks aan, of wel? En blijven ze bij Pearson wel beschikbaar? Ik dacht dat je ze dan kwijt was.
[...]
Geen idee welke hunter wagon je bedoelt?
Je kunt ze het beste zo snel mogelijk naar de trapper brengen inderdaad. Alleen legendary skins hoef je je geen zorgen om te maken, die worden automatisch naar de trapper gestuurd mocht je dood gaan.

Hunter wagon is voor online, dus daar heb je niks aan in singleplayer.

• Loev
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 15:12
Spel schreeuwt om zelf lijstje bij te houden met spullen die je wil vinden of activiteiten die je wil ondernemen. Tis allemaal wel erg veel. Zit in chapter 3, de mogelijkheden zijn een beetje overweldigend :)

Tel daarbij het online stuk op en je bent een paar honderd uur verder :)

• Phaex
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 15:30
Loev schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:12:
Spel schreeuwt om zelf lijstje bij te houden met spullen die je wil vinden of activiteiten die je wil ondernemen. Tis allemaal wel erg veel. Zit in chapter 3, de mogelijkheden zijn een beetje overweldigend :)

Ja dat gevoel heb ik ook, heb nooit deel 1 gespeeld en nu komt er enorm veel op me af

• Youp1e
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:29

Druk eens op 'L', tover je je log tevoorschijn. Staan je opties redelijk in een lijstje.

• rappejap
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 20:10
hoi3344 schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:57:
[...]

Jawel in je kamp kan je een kist hebben.

Roberto

• Fiddle
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Iemand een idee hoe ik ""fast-draw"? Ofwel dat je in slowmo je revolver trekt en dan via deadeye snel schiet? Tot nu toe triggert dat alleen mmaar in missies en wordt het voor me geinitieerd, maar ik weet dat je dit op de PS4 altijd zelf kunt triggeren door gewoon langzaam de trigger in te drukken....

Intel Skylake Core i7 6700K 4.00GHz 8MB // Scythe Mugen 4 // MSI GeForce GTX 1080 // Corsair 16 GB DDR4 3000 MHz (4x4) // Asus Maximus VIII Ranger // Corsair RM750 // Silent Base 800 // Asus ROG Swift PG279Q 27"

• Luukwa

Precies! Geen idee ook wat ik moet upgraden enzo.. een guide oid zou top zijn!

Soundcloud!

• KingSizeBas
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 21:30
Kan je een bounty bij elk station afbetalen? Zodra ik bij 1 ben kan ik op spatie drukken wat ik wil, maar er gebeurd helemaal niets
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True