ja ik ook, zondag is normaal gesproken de dag dat er een nieuwe special pipe wordt toegevoegd. We gaan het zienBBBrt schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:45:
[...]
Ik vraag me af of er zondag dan nog een 'verrassingspijp' komt. Ik denk gewoon die andere 2 pipes beide op woensdag!
Maar we hebben dus dezelfde missie!
Nou, team blut heeft er weer een lid bij hoor! Nadat ik woensdag een kart ticket in de tiershop had staan (en gelijk gekocht) kreeg ik gister en vandaag een driver ticket in de DS. Vandaag kan ik hem nog net halen, maar alle tickets vanaf morgen worden lastig! Dan moet ik perse een 10 pull doen, maar zou de rubies graag bij me willen houden
@MrOleo : ik zou Paris Promenade 2R gebruiken om groene tokens te grinden. Met een beetje geluk heb je dan meteen een monsterscore voor ranked binnen.
@Tootoo : ik heb me wel laten verleiden tot het pullen op de eerste pijp. Ik ben dus wel lid van team blut, maar dan wel van de rubies-portemonnee. Daarvoor wel 40k aan muntjes tot mijn beschikking om tickets te kopen, maar het is wel een risicootje. Ik vermoed namelijk dat die karts die beschikbaar zijn en komen, wellicht belangrijk gaan worden in toekomstige rankeds. Dat zien we dan wel weer. Tickets zijn mij iets te belangrijk.
Hier ook een mooie stapel, maar dat geldt waarschijnlijk voor iedereen. Het is dus niet echt een voordeel en wat dat betreft verwacht ik wel een zware ranked volgende week. De kans is aanzienlijk dat je tegenstanders gaat treffen die PGP en Kamek op level 7 hebben, of die ze door de grote hoeveelheid tickets gaan levelen tot 7. Dan gaan basepoints en karts en gliders belangrijk worden. Vooral karts gaat een dingetje worden. Die zijn bij mij van een redeljk level, maar ik zie bij velen al hogere levels. Met het oog op driver tickets gaat het een taaie week worden. Fingers crossed voor kart tickets in de DS.
@Tootoo : ik heb me wel laten verleiden tot het pullen op de eerste pijp. Ik ben dus wel lid van team blut, maar dan wel van de rubies-portemonnee. Daarvoor wel 40k aan muntjes tot mijn beschikking om tickets te kopen, maar het is wel een risicootje. Ik vermoed namelijk dat die karts die beschikbaar zijn en komen, wellicht belangrijk gaan worden in toekomstige rankeds. Dat zien we dan wel weer. Tickets zijn mij iets te belangrijk.
Hier ook een mooie stapel, maar dat geldt waarschijnlijk voor iedereen. Het is dus niet echt een voordeel en wat dat betreft verwacht ik wel een zware ranked volgende week. De kans is aanzienlijk dat je tegenstanders gaat treffen die PGP en Kamek op level 7 hebben, of die ze door de grote hoeveelheid tickets gaan levelen tot 7. Dan gaan basepoints en karts en gliders belangrijk worden. Vooral karts gaat een dingetje worden. Die zijn bij mij van een redeljk level, maar ik zie bij velen al hogere levels. Met het oog op driver tickets gaat het een taaie week worden. Fingers crossed voor kart tickets in de DS.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Voor de "fun" toch maar een x10 pull gedaan van special pipe 1.
Daaruit racing mario gehaald (had ik al is nu level 4,5) en de wit/ roze wagen van valentine baby peach
prima buit..
Daaruit racing mario gehaald (had ik al is nu level 4,5) en de wit/ roze wagen van valentine baby peach
Hoe is pipe 1 voor jou verlopen? Alle spotlights eruit gehaald? Zat er nog iets nieuws in of was het echt puur voor het levelen van je huidige items?Vozze schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:39:
@MrOleo : ik zou Paris Promenade 2R gebruiken om groene tokens te grinden. Met een beetje geluk heb je dan meteen een monsterscore voor ranked binnen.
Ik denk zelf ook dat de formule 1 karts nog belangrijk worden. Daarom ga ik straks los op special pipe 2. Het is jammer dat we voor de ranked cups nu zo'n beetje volledig afhankelijk zijn van onze (nieuwe) he karts. "Vroeger" kwam je nog wel eens weg met een super kart of een normal kart. Maarja is bekend ik ga hier niet nog verder op in.
wat heb je qua tickets nu op de plank liggen dan?Tootoo schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:12:
Nou, team blut heeft er weer een lid bij hoor! Nadat ik woensdag een kart ticket in de tiershop had staan (en gelijk gekocht) kreeg ik gister en vandaag een driver ticket in de DS. Vandaag kan ik hem nog net halen, maar alle tickets vanaf morgen worden lastig! Dan moet ik perse een 10 pull doen, maar zou de rubies graag bij me willen houden
Top tnx.Vozze schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:39:
Hier ook wat gepulld aan pipe 1 zodat ik minder tickets in hakama en vacation peach hoefde te steken. Dat macharon er ook nog 2x uitkwam kwam helemaal goed uit voor besparen van tickets en de ranked van deze week.
erutangiS
@Vozze bedoel je de city pijp 1? Met alle mk 2 versies van de karts? Kan inderdaad nog we lonen om daar aan te hengelen misschien… Karts zijn wel vaker bij mij het punt waar ik het op mis namelijk.
Gelukkig heb ik voor volgende week zo’n berg kart tickets, de Frankfurt worst kart kan naar level 6 met tripple uncap en de silver king naar 4 of 5. Ow en kamek ook op 6 + tripple uncap is ook nog altijd ruimte voor
Gelukkig heb ik voor volgende week zo’n berg kart tickets, de Frankfurt worst kart kan naar level 6 met tripple uncap en de silver king naar 4 of 5. Ow en kamek ook op 6 + tripple uncap is ook nog altijd ruimte voor
@MetalSonic ik heb nu 10 driver, 9 kart en 7 glider tickets liggen en nog de tickets van de tour challenges en de tour points challenge te gaan. Daarmee kom ik uit op 12-10-9. En dan nog wat er in de DS voorbij komt...
Zondag nog even onverwacht de golden pijp. Zou wel grappig zijn.BBBrt schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:45:
[...]
Ik vraag me af of er zondag dan nog een 'verrassingspijp' komt. Ik denk gewoon die andere 2 pipes beide op woensdag!
Maar we hebben dus dezelfde missie!
Wanneer en hoe lang elke pijp beschikbaar zijn staat trouwens in de news post, special thanks to... in het spelzelf.
erutangiS
Ja baan één is best vervelend. Ik vind die baan niet Pauline / lucky 7 vriendelijk. In het begin schiet je makkelijk iedereen voorbij en wanneer je ongeveer de Luck 7 kan activeren is het juist weer heel breed.bennieeee schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:35:
We staan er best aardig voor, helaas is plek 1 wel echt buiten me bereik deze week. Toch irriteer ik me aan baan 1. Net alsof daar de Frenzy niet goed willen vallen. Kan ook zijn dat het een baan is waar je met moeite leuke scores kan halen. [Afbeelding]
Ik denk dat je op deze track ouderwets voor de dubbel coin moet gaan.
Wil er iemand een keer 'teamen' om Kart Pro wat makkelijker te maken? Ik heb nu een enkele streak, maar het kost veel moeite om er een driedubbele van te maken
@BBBrt ik zou vanavond ff mee kunnen doen als je wilt? Exact tijdstip is een beetje lastig te geven, maar ik gok dat het sowieso vanaf 21:00 kan.
Ja ik krijg ook nog niet zoveel rode muntjes. Maar wel handig punt. Even max groene tokens binnen halen en dan weer los gaan met de coinbox drivers!BBBrt schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:25:
[...]
Voor mijn gevoel zijn dat Berlijn en Sydney. Maar als je er statistieken op loslaat zal het elkaar allemaal vast niet veel ontlopen. En uiteindelijk hengel je relatief veel binnen met coin(box)frenzies, dus driver maakt ook uit.
Overigens heb ik ook het gevoel dat met name coinboxen relatief veel tokens geven momenteel.
Gezellig!Tootoo schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:15:
@BBBrt ik zou vanavond ff mee kunnen doen als je wilt? Exact tijdstip is een beetje lastig te geven, maar ik gok dat het sowieso vanaf 21:00 kan.
Ik kan het zelf ook niet 100% garanderen, maar 21:00 lijkt nu wel haalbaar. Ik ga mijn best doen!
Top! Ik stuur je anders vanavond een berichtje als ik meer weetBBBrt schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:52:
[...]
Gezellig!
Ik kan het zelf ook niet 100% garanderen, maar 21:00 lijkt nu wel haalbaar. Ik ga mijn best doen!
Yuuuup hahahaTootoo schreef op donderdag 23 september 2021 @ 20:53:
@MetalSonic buiten wat domme acties van mij deed ik wel mijn best hoorje had ook gewoon terecht gewonnen.
Maar vond het wel geinig dat @Juicy_Orange (toch?) en jij in dezelfde race zaten. Voelt het nog een beetje als wij tegen de rest!
Over dat grinden: inderdaad goed herkenbaar met een RPG en je levels opkrikken. Ik herinner me nog goed de bakken met uren die ik in final fantasy 7 gestopt heb om enkel de gold chocobo te kunnen halen samen met knights of the round maximaal. Om dan die ene big boss (ruby dacht ik?) aan te kunnenDan stelt grinden voor MKT niet zoveel voor!
Ook weer binnen. Met dank aan @Tootoo !
Ben helaas ingehaald. Vanochtend liep ik nog 2k achter de huidige nummer één. Een half uur geleden was het al iets meer dan 10k.... Meeste punten "verlies" ik op baan drie waar hij een level 7 coinbox driver gebruikt dubbel uncapped. Achja dan maar knokken voor plek twee. Heb ik ook nog 6 he uncaps.
had nog een wtf, ik dacht "even snel 5 keer winnen op vancouver voor wat rubies" maar de bots waren mij een potje agressief. Uiteindelijk ben ik er toch wel een half uur tot 40 minuten voor bezig geweest. Achterelkaar hadden ze frenzy's (en ik uiteraard niet).
Nou eindigen met wat leuks, Kamek triple uncapped. En dat is ook meteen mijn eerste HE driver ooit op de triple uncap dus dat vind ik gaaf. Kamek omdat mijn mario kart onderbuik gevoel zegt dat ik hem de komende maanden nog vaak goed kan gebruiken. Ik heb bij hem echt het Santa bowser gevoel. Heb even over PGP gedacht maar nee die laat ik nog op 1180, heb haar wel naar level 7 gebracht dus ja die kreeg ook alvast wat liefde. Focus gaat nu al richting volgende week waar ik hoop mee te kunnen doen in de top 3...
had nog een wtf, ik dacht "even snel 5 keer winnen op vancouver voor wat rubies" maar de bots waren mij een potje agressief. Uiteindelijk ben ik er toch wel een half uur tot 40 minuten voor bezig geweest. Achterelkaar hadden ze frenzy's (en ik uiteraard niet).
Nou eindigen met wat leuks, Kamek triple uncapped. En dat is ook meteen mijn eerste HE driver ooit op de triple uncap dus dat vind ik gaaf. Kamek omdat mijn mario kart onderbuik gevoel zegt dat ik hem de komende maanden nog vaak goed kan gebruiken. Ik heb bij hem echt het Santa bowser gevoel. Heb even over PGP gedacht maar nee die laat ik nog op 1180, heb haar wel naar level 7 gebracht dus ja die kreeg ook alvast wat liefde. Focus gaat nu al richting volgende week waar ik hoop mee te kunnen doen in de top 3...
Toch maar 2*10 pull gedaan in de eerste special pijp. Nieuw zijn: Classis B Dasher mk.2, Baby Peach (Cherub) en Waluigi (Bus Driver). Kan nog boven de 90 rubies komen dus volgende week nog 2*10 pull ergens.
@BBBrt lekker gedaan hoor! Uiteraard credits voor jezelf, maar ben blij dat ik je bij met name Sydney goed kon helpen
In dat opzicht werkt het hebben van een wing man best goed!
@MetalSonic zonde als je niet eerste zou kunnen worden, maar met een tweede plek zou je in ieder geval nog dezelfde hoeveelheid tickets hebben… En ook lekker voor volgende week!
@bennieeee mooie pulls!
Bij mij veelal hetzelfde:
- ook ingehaald, zij het dat hij maar een klein beetje voor ligt nu. Op Parijs hoop ik nog genoeg te winnen en dan nog wat op New York erbij…
- ik heb gerekend en kamek kan volgende week naar level 7 + tripple uncap, waardoor ik 2 coinbox drivers op volle kracht heb. Zelfs nu ik VP op level 7 gebracht heb.
- nav de tip van @Vozze ook 3 x 10 pulls gedaan aan de city pipe, met elke keer een reset. 2 karts, baby cherub en waluigi bus driver gekregen. En genoeg muntjes zodat ik vandaag, opnieuw, een HE driver ticket kon kopen. Dat zijn er 3 in 3 dagen
@MetalSonic zonde als je niet eerste zou kunnen worden, maar met een tweede plek zou je in ieder geval nog dezelfde hoeveelheid tickets hebben… En ook lekker voor volgende week!
@bennieeee mooie pulls!
- ook ingehaald, zij het dat hij maar een klein beetje voor ligt nu. Op Parijs hoop ik nog genoeg te winnen en dan nog wat op New York erbij…
- ik heb gerekend en kamek kan volgende week naar level 7 + tripple uncap, waardoor ik 2 coinbox drivers op volle kracht heb. Zelfs nu ik VP op level 7 gebracht heb.
- nav de tip van @Vozze ook 3 x 10 pulls gedaan aan de city pipe, met elke keer een reset. 2 karts, baby cherub en waluigi bus driver gekregen. En genoeg muntjes zodat ik vandaag, opnieuw, een HE driver ticket kon kopen. Dat zijn er 3 in 3 dagen
Achja is prima hoor. Sinds een maand of 1,5 is het behoorlijk zwaar in tier 70.. Als ik 2de of 3de wordt ben ik eigenlijk ook al tevreden. Eerste plek is bonus. Als ik daar elke week voor wil gaan wordt dit spel wel (heel) duur.Tootoo schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:57:
@BBBrt lekker gedaan hoor! Uiteraard credits voor jezelf, maar ben blij dat ik je bij met name Sydney goed kon helpenIn dat opzicht werkt het hebben van een wing man best goed!
@bennieeee mooie pulls!
Lekker dat je nu zoveel coinbox drivers al zo hebt kunnen pimpen.
Ondertussen zie ik dat @MrOleo ook aanhaakt bij de hogere scores
Ik zag jullie gisteravond online racen. Ik heb serieus nog geprobeerd om te joinen zodat je nog een body guard achter je had. Ik kreeg helaas "could not connect errors" achteraf niet meer nodig.BBBrt schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 22:23:
Ook weer binnen. Met dank aan @Tootoo ![Afbeelding]
Mocht iemand anders de mario kart pro willen halen, ik vind het leuk om eens te helpen in de avond. Jij je pro en ik nog wat muntjes tussen het wachten op de volgende races.
Niet alleen in tier 70 is het behoorlijk zwaar... Tier 62, 63, 64, 65, 66 én 67 is het zwaar.... Deze week wordt ook weer zwaar...MetalSonic schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 11:16:
[...]
Achja is prima hoor. Sinds een maand of 1,5 is het behoorlijk zwaar in tier 70.. Als ik 2de of 3de wordt ben ik eigenlijk ook al tevreden. Eerste plek is bonus. Als ik daar elke week voor wil gaan wordt dit spel wel (heel) duur.
:fill(white):strip_exif()/f/image/FyeYzMyyiqGngDGIqwUWl0i1.png?f=user_large)
Ook goed nieuws trouwens! Een x10 pijp afgeschoten en was groen. Dit overtrof al m'n verwachtingen.
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Mijn pulls begonnen begonnen goed. De eerste free pipe was PGP, dus 6000 coins erbij. Ik had een zelfde tactiek als @MrOleo . Pullen om Hakama en Pauline te kunnen levelen zonder het spenderen van tickets. Voor Pauline vind ik het uitgeven van tickets echt zonde. De pijp was me helaas niet zo goed gezind deze keerMetalSonic schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:44:
[...]
Hoe is pipe 1 voor jou verlopen? Alle spotlights eruit gehaald? Zat er nog iets nieuws in of was het echt puur voor het levelen van je huidige items?
Ik denk zelf ook dat de formule 1 karts nog belangrijk worden. Daarom ga ik straks los op special pipe 2. Het is jammer dat we voor de ranked cups nu zo'n beetje volledig afhankelijk zijn van onze (nieuwe) he karts. "Vroeger" kwam je nog wel eens weg met een super kart of een normal kart. Maarja is bekend ik ga hier niet nog verder op in.
:strip_exif()/f/image/px4FIC6EpNwl15PPyMhE5Bmr.jpg?f=fotoalbum_large)
Ach ja, you win some, you lose some. Ik sta er in de ranked nog redelijk goed voor, dus wellicht is het levelen niet nodig.
Had ik daar maar pulls op gewaagd, dan zat ik er waarschijnlijk iets beter voor. Misschien nog 1 keer een 10 pull met hopelijk de winst van de eerste week.Tootoo schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:08:
@Vozze bedoel je de city pijp 1? Met alle mk 2 versies van de karts? Kan inderdaad nog we lonen om daar aan te hengelen misschien… Karts zijn wel vaker bij mij het punt waar ik het op mis namelijk.
Kneiters. Dat wordt echt een monsterscore volgende week. Twee keer 1400 level 7 coinbox! Lekker!Tootoo schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:57:
@bennieeee : prima pulls!
@MetalSonic : nu is Lucky 7 echt wel een goede skill, maar tegen een coinboxer op track 3 kun je helaas niet op. Jammer dat je VP slechts op level 2 staat. Volgende week sta je er gewoon erg goed voor wanneer het om de driver tickets gaat. Tier 70 is op momenten gewoon te zwaar.
Als een dieseltje langzaam op gang , maar uiteindelijk komen we er wel.MetalSonic schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 11:16:
[...]
Achja is prima hoor. Sinds een maand of 1,5 is het behoorlijk zwaar in tier 70.. Als ik 2de of 3de wordt ben ik eigenlijk ook al tevreden. Eerste plek is bonus. Als ik daar elke week voor wil gaan wordt dit spel wel (heel) duur.
Vanochtend geprobeerd multiplayer challenges halen maar de server lijkt er weinig zin in te hebben ( of de nieuwe update). 1e race 1e box, red Shell frenzy, van plek 7 naar 6 gestegen, ipv naar plek 2 ofzo. nauwelijks enig effect. Spel herstart, 2e race, een tegenstander 5x geraakt met red shell, met hit bevestiging, letterlijk 0,0 effect, die blijft gewoon lekker rijden waar die rijdt. Wordt je zelf 1x geraakt verlies je een tijd, niet normaal...
erutangiS
Dat ziet er pittig uit. Zie je nog ruimte om mee te doen met de top 6?pjot1 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 11:30:
[...]
Niet alleen in tier 70 is het behoorlijk zwaar... Tier 62, 63, 64, 65, 66 én 67 is het zwaar.... Deze week wordt ook weer zwaar...
[Afbeelding]
Ook goed nieuws trouwens! Een x10 pijp afgeschoten en was groen. Dit overtrof al m'n verwachtingen.
[Afbeelding]
Jammer dat je Hakema en Pauline niet hebt gekregen. Pauline heeft mij toch nog best vaak geholpen....Vozze schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 11:33:
[...]
Mijn pulls begonnen begonnen goed. De eerste free pipe was PGP, dus 6000 coins erbij. Ik had een zelfde tactiek als @MrOleo . Pullen om Hakama en Pauline te kunnen levelen zonder het spenderen van tickets. Voor Pauline vind ik het uitgeven van tickets echt zonde. De pijp was me helaas niet zo goed gezind deze keer:
[Afbeelding]
Ach ja, you win some, you lose some. Ik sta er in de ranked nog redelijk goed voor, dus wellicht is het levelen niet nodig.
[...]
Had ik daar maar pulls op gewaagd, dan zat ik er waarschijnlijk iets beter voor. Misschien nog 1 keer een 10 pull met hopelijk de winst van de eerste week.
[...]
Kneiters. Dat wordt echt een monsterscore volgende week. Twee keer 1400 level 7 coinbox! Lekker!
@bennieeee : prima pulls!
@MetalSonic : nu is Lucky 7 echt wel een goede skill, maar tegen een coinboxer op track 3 kun je helaas niet op. Jammer dat je VP slechts op level 2 staat. Volgende week sta je er gewoon erg goed voor wanneer het om de driver tickets gaat. Tier 70 is op momenten gewoon te zwaar.
Vacation peach heb ik maanden geleden eens gekocht. Ik ga daar pas level tickets in stoppen als ik geen goede alternatieve heb. VP is weer een mooi voorbeeld van een HE driver die ik eigenlijk veel eerder had moeten krijgen. Die is wel erg vaak kiesbaar geweest voor de ranked cups. Maarja zo gaat het. Niks aan te doen.
Haha mooie metafoor van de diesel. Die gebruik ik zelf ook wel eens.MrOleo schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 11:37:
[...]
Als een dieseltje langzaam op gang , maar uiteindelijk komen we er wel.Nog 200 groene coins en dan eens serieus grinden aan baan 2 en 3.
Vanochtend geprobeerd multiplayer challenges halen maar de server lijkt er weinig zin in te hebben ( of de nieuwe update). 1e race 1e box, red Shell frenzy, van plek 7 naar 6 gestegen, ipv naar plek 2 ofzo. nauwelijks enig effect. Spel herstart, 2e race, een tegenstander 5x geraakt met red shell, met hit bevestiging, letterlijk 0,0 effect, die blijft gewoon lekker rijden waar die rijdt. Wordt je zelf 1x geraakt verlies je een tijd, niet normaal...ach ja lag, kan gebeuren.. Morgen of vanavond maar weer eens een poging doen.
Ik zie je binnenkort dan wel weer over mijn score heen gaan.
Online multiplayer is hier helaas ook vaak join/ connect errors. Alleen bij de Gold races kom ik af en toe nog binnen... Moet nog een paar wins en dan heb ik mijn 30 standard races wins challenge ook weer gehaald en meteen een volle "bingo" kaart
Mini probeerde ook nog te joinen, maar na 3/4 potjes met Tootoo belandde ik opeens alleen in een race (met directe error na de start) en de potjes daarna was Tootoo er niet meer. En Mini ook niet.MetalSonic schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 11:21:
[...]
Ik zag jullie gisteravond online racen. Ik heb serieus nog geprobeerd om te joinen zodat je nog een body guard achter je had. Ik kreeg helaas "could not connect errors" achteraf niet meer nodig.
Mocht iemand anders de mario kart pro willen halen, ik vind het leuk om eens te helpen in de avond. Jij je pro en ik nog wat muntjes tussen het wachten op de volgende races.
Zelfs als je samenwerkt is Kart Pro halen dus nog niet zo eenvoudig
Lekkere pulls zeg, prima week voor je "coverage" dusSleehond schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 14:26:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar even lekker los gegaan op de pijpjes.
7 HE’s erbij, prima. Waarvan Red B Dasher MK 2 direct naar level 3.
En Mario Racing en Baby Peach Cherub nieuw.
Niet ontevreden, daar waar ik veel HE’s überhaupt nog niet heb.
En lekker gold harken, nu 30.000 coins ongeveer
Exact, helemaal prima dusMetalSonic schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 15:09:
[...]
Lekkere pulls zeg, prima week voor je "coverage" dus
@Vozze ik heb dan ook wel mazzel gehad met mijn ranked cups, dat ik weinig tot niks in hoefde te zetten. Heb nu dan ook 17 point cap tickets liggen, waardoor ik van single naar tripple kan gaan…
Ondertussen heb ik mijn duim open gehaald met een mandoline… MKT is dan best lastig!
Ondertussen heb ik mijn duim open gehaald met een mandoline… MKT is dan best lastig!
Bedankt voor je lightning tip. Heeft mij al twee wins in online standaard races gegeven. Heerlijk!pjot1 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 05:20:
[...]
Lekker hoor! Glider tickets? De rest niet?
[...]
Oei, hopelijk heb je nog een paar rubies? Kan haast alleen maar beter worden.
[...]
Multiplayer was weer erg leuk! Lightning is ook leuk! Zelf vuur ik deze altijd af als net iedereen door de itemboxen heen is gegaan. Sorry.
Mooie pulls @Sleehond
Ik zit ook nog op een zak van 400 diamantjes, maar wacht nog even op het verloop van mijn ranked of ik pipe 1 ga doen of de special pipe van deze week voor extra coverage qua karts. De normale pipe zou levelup voor mario Hakama en VP zijn, scheelt dan weer level tickets voor als ik moet upgraden. Hopelijk is dat niet nodig en kan ik special pipe 2 aanbreken, want daar zitten 3 drivers in die ik niet heb, naast alle nieuwe karts. Er zitten best wat mooie karts tussen vind ik. De vraag is wat de uiteindelijkewaarde gaat zijn van die karts.
Voorlopig sta ik nog met 2,5k 1e in mijn ranked, dus het lijkt er goed uit te zien. Ik wil eigenlijk zo min mogelijk investeringen doen deze week zodat ik volgende week volle bak kan als het nodig is.
Ik zit ook nog op een zak van 400 diamantjes, maar wacht nog even op het verloop van mijn ranked of ik pipe 1 ga doen of de special pipe van deze week voor extra coverage qua karts. De normale pipe zou levelup voor mario Hakama en VP zijn, scheelt dan weer level tickets voor als ik moet upgraden. Hopelijk is dat niet nodig en kan ik special pipe 2 aanbreken, want daar zitten 3 drivers in die ik niet heb, naast alle nieuwe karts. Er zitten best wat mooie karts tussen vind ik. De vraag is wat de uiteindelijkewaarde gaat zijn van die karts.
Voorlopig sta ik nog met 2,5k 1e in mijn ranked, dus het lijkt er goed uit te zien. Ik wil eigenlijk zo min mogelijk investeringen doen deze week zodat ik volgende week volle bak kan als het nodig is.
Ik dacht dat Mario Hakama een coinbox driver was. Serieus heb nog geen coinbox Frenzy gekregen van hen tot nu toe. Moet die wel gaan doen want sta 5e ondertussen!
@bennieeee vervelende is dat coinbox frenzies niet perse op plek 1 het makkelijkst komen… Je zou eens kunnen kijken of het helpt om bij itembox 1 er doorheen te gaan rond plek 3-4, dan zou je kans groter zijn.
Ondertussen hier in de DS… Maar hoe dan?!?
Gaan we dat eens proberen! Ook baan 1 moet nog beter kunnen maar wil ook nog niet zo.Tootoo schreef op zondag 26 september 2021 @ 08:22:
@bennieeee vervelende is dat coinbox frenzies niet perse op plek 1 het makkelijkst komen… Je zou eens kunnen kijken of het helpt om bij itembox 1 er doorheen te gaan rond plek 3-4, dan zou je kans groter zijn.
[Afbeelding]
Heb wel gelukkig kart pro kunnen halen. Wat een verschil is dat soms. Ene keer haal je hem zomaar. Nu moest ik eerst 3* 3e worden voor die laatste overwinning er kwam.
Wat een pijnlijke shop heb jij vandaag zeg!! Deze is echt erg.
Baan 1 net verbeterd met een lucky7 en coin Frenzy. Helaas net combo verloren voor de laatste bocht. Desalniettemin:
[ Voor 31% gewijzigd door bennieeee op 26-09-2021 08:40 ]
@Tootoo je moet iets met dat helderziende gaan doen hoor! Vanaf plek 4 bij de eerste boxen een coinbox Frenzy.
@bennieeee lekkere verbetering al op track 1! Geloof dat we allemaal moeite hebben om goed frenzies te krijgen op baan 1. Daar moet ik zelf ook nog meer uithalen, maar dat wil ook nog niet zo komen…
En fijn dat de eerste frenzy al kwam! Hopelijk komt er ook een mooie score uit!
En fijn dat de eerste frenzy al kwam! Hopelijk komt er ook een mooie score uit!
Oef, dat gaat een hele zware kluif worden en ik zal tickets in moeten zetten. In track 3 wil er maar geen agressieve coinbox driver meedoen. Track 2 wil maar geen coin(box) frenzy's geven en track 1 vind ik een beetje saai.MetalSonic schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 12:24:
[...]
Dat ziet er pittig uit. Zie je nog ruimte om mee te doen met de top 6?
Gelukkig is de DS me goed gezind met HE tickets! Woensdag driver, donderdag kart, vrijdag niks, gisteren weer kart en vandaag weer een driver. Heb nog 3 driver tickets op de plank liggen en ik twijfel om ze uit te geven aan Hakama om deze lvl6 te maken.
Verder was de Acp niet zoveel, had het liever anders gezien.
Zucht, dit lijkt altijd wel zo te zijn als je net geen coins hebt... Misschien coinrush tickets inzetten? En eventueel nog wat uit de Tokenshop?Tootoo schreef op zondag 26 september 2021 @ 08:22:
[Afbeelding]
@pjot1 ik zat even te rekenen: aan challenges, coinrush tickets etc zou ik denk ik nog 1 ticket kunnen kopen.
Met alle rubies die er nog zijn kan ik denk ik net 4x10 pulls doen. Ik had die alleen nog wel willen bewaren voor de volgende city pijp om daarmee weer wat nieuwe karts te krijgen. Dus dan wordt het kiezen of delen
Met alle rubies die er nog zijn kan ik denk ik net 4x10 pulls doen. Ik had die alleen nog wel willen bewaren voor de volgende city pijp om daarmee weer wat nieuwe karts te krijgen. Dus dan wordt het kiezen of delen
Hah. Nice. Ik heb hier al 6 tickets gekocht deze week en nog 50k over.
Zo 3 MP races gereden en kart pro is ook weer binnen, server was lekker vriendelijk vanochtend, geen lag en over tegenstand viel ook weinig te klagen, uitslag race 3
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/agdXjsRoZ1qBqM12sGo5p0Bv.jpg?f=user_large)
(disclaimer: 1e race was wel volle grid, 2e race halve grid, alleen 3e race was zo)
Nice, voor de laatste bocht doet gelukkig nauwelijks pijn.bennieeee schreef op zondag 26 september 2021 @ 08:24:
[...]
Baan 1 net verbeterd met een lucky7 en coin Frenzy. Helaas net combo verloren voor de laatste bocht. Desalniettemin: [Afbeelding]
[ Voor 22% gewijzigd door MrOleo op 26-09-2021 10:06 ]
erutangiS
Hoi allemaal, ik kwam laatst een Reddit-post tegen met een hele waslijst tips en tricks. De meeste kende ik wel, maar onderstaande waren nieuw voor mij. Misschien hebben jullie er (ook) wat aan 
De eerste 2 zijn redelijke game-changers voor mij. En van de laatste vind ik het heel bijzonder dat dit me nooit eerder opgevallen is!
De eerste 2 zijn redelijke game-changers voor mij. En van de laatste vind ik het heel bijzonder dat dit me nooit eerder opgevallen is!
- Green shells have slight homing capabilities; when they bounce off of a wall they can slightly alter the angle they bounce away at to try to hit the closest person;- it will aim in a straight line ahead of them if it can, or if i can't then it will aim at another wall that will give it a viable angle to hit someone. You can take advantage of this to improve your accuracy with them by always trying to bounce it off a wall at your target, and letting it basically aim-assist for you.
- Only one player at a time can have Lightning or a Spiny Shell. If you are holding it, noone else will ever get it. In tour specifically, only one player can be in Frenzy at a time too.
- You can get a slipstream boost from directly to the side of other drivers as well as from behind. You have to be practically touching them, but it is a useful way to safely boost off of someone that is trailing a dangerous item.
- The banana cannon also protects you from up to 2 item hits, with the barrels being individually destroyed in your place provided the item physically collided with the barrel.
- If you release your rocket start about a quarter of a second before it says Go! You get a much longer boost and more points. Your character will do an emote if you get it perfect.
Een 4x10 pijp is gegarandeerd weer een zooitje muntjes al is het natuurlijk koffiedik kijken hoeveel coins je daarmee gaat binnen harken.Tootoo schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:54:
@pjot1 ik zat even te rekenen: aan challenges, coinrush tickets etc zou ik denk ik nog 1 ticket kunnen kopen.
Ach als je goed in de ranking staat kan je ze toch wel bewaren voor volgende week?
Zo!
:fill(white):strip_exif()/f/image/4tORp8GAG70XDCBodtGBIJAi.png?f=user_large)
Deze ook weer behaald! Ben gelijk klaar met MP.
Mooie lijst. Dat van die greenshells verklaart voor mij wel een gevoel dat ik erover hadBBBrt schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:31:
Hoi allemaal, ik kwam laatst een Reddit-post tegen met een hele waslijst tips en tricks. De meeste kende ik wel, maar onderstaande waren nieuw voor mij. Misschien hebben jullie er (ook) wat aan
- Green shells have slight homing capabilities; when they bounce off of a wall they can slightly alter the angle they bounce away at to try to hit the closest person;- it will aim in a straight line ahead of them if it can, or if i can't then it will aim at another wall that will give it a viable angle to hit someone. You can take advantage of this to improve your accuracy with them by always trying to bounce it off a wall at your target, and letting it basically aim-assist for you.
- Only one player at a time can have Lightning or a Spiny Shell. If you are holding it, noone else will ever get it. In tour specifically, only one player can be in Frenzy at a time too.
- You can get a slipstream boost from directly to the side of other drivers as well as from behind. You have to be practically touching them, but it is a useful way to safely boost off of someone that is trailing a dangerous item.
- The banana cannon also protects you from up to 2 item hits, with the barrels being individually destroyed in your place provided the item physically collided with the barrel.
- If you release your rocket start about a quarter of a second before it says Go! You get a much longer boost and more points. Your character will do an emote if you get it perfect.
Ik mag ook niet klagen over 4 tickets uit de ds de afgelopen 4 dagen. Ik heb nog 16k over, maar heb ook nog niet de pijpen getrokken, dus er komt vast nog wel een aantal k bij.
Vanochtend mijn friends list weer opgeschoond en heb weer 4 plekjes vrij. Als iemand wil connecten: wees welkom. Ik verwacht dan wel dat er elke dag muntjes worden gegeven. Doe ik ook andersom. Hier mijn friend code
:strip_exif()/f/image/hirORSD83zyeKck27i8LQ2I2.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn all clear pipe was de Green Apple kart. Nieuw voor mij, dus prima. Nu heb ik alle appel karts.
Vanochtend mijn friends list weer opgeschoond en heb weer 4 plekjes vrij. Als iemand wil connecten: wees welkom. Ik verwacht dan wel dat er elke dag muntjes worden gegeven. Doe ik ook andersom. Hier mijn friend code
:strip_exif()/f/image/hirORSD83zyeKck27i8LQ2I2.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn all clear pipe was de Green Apple kart. Nieuw voor mij, dus prima. Nu heb ik alle appel karts.
@MrOleo met dit tempo kan je wellicht ook binnenkort aanschuiven bij team blut
Ik ga nog maar eens denken of ik een nieuwe pull doe, eens kijken hoe ver ik nou precies kom. Wel lekker om zo je kart pro te halen! Die laatste 2 races had ik ook zo makkelijk, maar daarvoor ging het maar moeizaam. Had ook, net als jij, met een blue shield frenzy dat ik 1 (!!!) plek maar won. Dat moet normaal een instant eerste plek zijn…
@BBBrt mooie lijst inderdaad! Nu wist ik eigenlijk wel die rocket start, maar heb er nooit bij stil gestaan dat dat het precies was, dom! Verder is voor mij tip 1 ook een “dat wist ik en deed ik onbewust”-tip.
@BBBrt mooie lijst inderdaad! Nu wist ik eigenlijk wel die rocket start, maar heb er nooit bij stil gestaan dat dat het precies was, dom! Verder is voor mij tip 1 ook een “dat wist ik en deed ik onbewust”-tip.
Er is nog een retweet-campaign gaande, waar je toch minimaal wel 10k aan muntjes uit mag verwachten. Maar dat zal einde tour pas zijn, denk ikTootoo schreef op zondag 26 september 2021 @ 13:08:
@MrOleo met dit tempo kan je wellicht ook binnenkort aanschuiven bij team blutIk ga nog maar eens denken of ik een nieuwe pull doe, eens kijken hoe ver ik nou precies kom. Wel lekker om zo je kart pro te halen! Die laatste 2 races had ik ook zo makkelijk, maar daarvoor ging het maar moeizaam. Had ook, net als jij, met een blue shield frenzy dat ik 1 (!!!) plek maar won. Dat moet normaal een instant eerste plek zijn…
Zucht! Ik heb jullie hulp weer eens hard nodig! Zoals afgelopen week heb ik weer eens een veel te zware ranked. :fill(white):strip_exif()/f/image/UMnNIoh9dYzLphYXi6j8rnwS.png?f=user_large)
Zelfs @Vozze kan weer (nog) niet aan de nr1 tippen. En ook speciaal voor @Vozze
:fill(white):strip_exif()/f/image/xaEOGxF0UbXCYfgO2nSNznJy.png?f=user_large)
Maar goed, ik heb 3 HE driver tickets en 2 HE kart tickets. Uitgeven aan Pauline of Hakama? Of toch verlies nemen? Zelfde geldt voor de kart. 2 tickets aan Yellow Taxi uitgeven of bewaren?
:fill(white):strip_exif()/f/image/6fmNfESM7S9fyEjlQ2LeCun3.png?f=user_large)
Elke tip is welkom!
Wacht btw nog steeds op een goede frenzy in track 2.
:fill(white):strip_exif()/f/image/UMnNIoh9dYzLphYXi6j8rnwS.png?f=user_large)
Zelfs @Vozze kan weer (nog) niet aan de nr1 tippen. En ook speciaal voor @Vozze
:fill(white):strip_exif()/f/image/xaEOGxF0UbXCYfgO2nSNznJy.png?f=user_large)
Maar goed, ik heb 3 HE driver tickets en 2 HE kart tickets. Uitgeven aan Pauline of Hakama? Of toch verlies nemen? Zelfde geldt voor de kart. 2 tickets aan Yellow Taxi uitgeven of bewaren?
:fill(white):strip_exif()/f/image/6fmNfESM7S9fyEjlQ2LeCun3.png?f=user_large)
Elke tip is welkom!
Hmm ik zie sowieso ruimte op track een. Twee tot drie duizend minimaal. Geen leuke track maar de 24k is mogelijkpjot1 schreef op zondag 26 september 2021 @ 21:07:
Zucht! Ik heb jullie hulp weer eens hard nodig! Zoals afgelopen week heb ik weer eens een veel te zware ranked. [Afbeelding]
Zelfs @Vozze kan weer (nog) niet aan de nr1 tippen. En ook speciaal voor @Vozze ;)[Afbeelding]
[Afbeelding]
Elke tip is welkom!
Thanks, ga er gelijk mee aan de slag! Is toch wel een afwisseling na de hele (mid)dag track 2.MetalSonic schreef op zondag 26 september 2021 @ 21:20:
[...]
Hmm ik zie sowieso ruimte op track een. Twee tot drie duizend minimaal. Geen leuke track maar de 24k is mogelijk
Triple coin op track drie. Toch deceptie want Maar twee honderd punten bovenop mijn oude ( dat was lucky 7, coin, coin) schiet niet op zo..
Dat zal niet gemakkelijk zijn. Net een nsc met frenzy Lucky 7 en bananen en kwam maar tot 20,5k. Maar ik geef niet op!MetalSonic schreef op zondag 26 september 2021 @ 21:20:
[...]
Hmm ik zie sowieso ruimte op track een. Twee tot drie duizend minimaal. Geen leuke track maar de 24k is mogelijk
Voor mijn gevoel moet je op track 2 ook nog wel kunnen scoren. Je hebt 'maar' 4k meer dan ik, terwijl je een stuk betere loadout hebt inclusief CB driver. En mijn huidige score staat met 2 frenzies en geen NSC...
Geen idee of het de beste tactiek is, maar mijn aanpak is starten plek 5, 6, 7 of 8. Ticket gebruiken en hopen op mushroom of lucky 7 frenzy. Door de smalle baan zijn beide goede scorers. En dan maar hopen op coinfrenzies bij box 2 en 4 voor die triple frenzy. Maar dat is wel erg kleine kans. Box 2 is al paar keer gevallen, box 4 werkt nog niet echt mee.pjot1 schreef op zondag 26 september 2021 @ 22:04:
[...]
Dat zal niet gemakkelijk zijn. Net een nsc met frenzy Lucky 7 en bananen en kwam maar tot 20,5k. Maar ik geef niet op!
Geen frenzy = spel sluiten en opnieuw, wat wel snel saai wordt.
erutangiS
Ik heb dat gevoel sowieso de laatste paar weken met coinbox drivers, de coinboxes zijn erg zeldzaam geworden.bennieeee schreef op zondag 26 september 2021 @ 07:36:
Ik dacht dat Mario Hakama een coinbox driver was. Serieus heb nog geen coinbox Frenzy gekregen van hen tot nu toe. Moet die wel gaan doen want sta 5e ondertussen!
Die gedachte heb ik zelf ook. Maar er willen maar geen frenzy's komen. Wat natuurlijk ook niet meehelpt is dat het een korte track is met maar 2x een itembox.BBBrt schreef op zondag 26 september 2021 @ 22:37:
Voor mijn gevoel moet je op track 2 ook nog wel kunnen scoren. Je hebt 'maar' 4k meer dan ik, terwijl je een stuk betere loadout hebt inclusief CB driver. En mijn huidige score staat met 2 frenzies en geen NSC...
Dit is ook exact m'n tactiek. Ik heb deze dan ook het minst vaak herhaalt dus vanmiddag/vanavond ga ik hier maar eens los denk ik.MrOleo schreef op zondag 26 september 2021 @ 23:28:
[...]
Geen idee of het de beste tactiek is, maar mijn aanpak is starten plek 5, 6, 7 of 8. Ticket gebruiken en hopen op mushroom of lucky 7 frenzy. Door de smalle baan zijn beide goede scorers. En dan maar hopen op coinfrenzies bij box 2 en 4 voor die triple frenzy. Maar dat is wel erg kleine kans. Box 2 is al paar keer gevallen, box 4 werkt nog niet echt mee.
Geen frenzy = spel sluiten en opnieuw, wat wel snel saai wordt.
Iemand nog tips voor uitgeven van tickets?
@pjot1 je tickets vind ik zelf een lastige… Ik weet niet of je ook plannen hebt voor volgende week? Die drivers en karts kunnen je wellicht meer bieden, ook voor de langere termijn. Ik zou misschien sowieso wachten tot morgen middag oid om te zien waar dan iedereen staat. Het gat naar de nr 5 is er namelijk wel. En als je dan besluit om tickets in te zetten, dan zou ik persoonlijk voor Hakama gaan 
Hier heb ik met veel pijn en moeite beide driver tickets uit de DS gehaald. De eerste had ik net genoeg muntjes voor, de tweede heb ik gedaan door 3x 10 pulls te doen op de city pijp 2. Buiten de muntjes heb ik ook een derde kart gekregen EN… 2x Pauline
Nu heb ik genoeg HE tickets waarmee ik zowel kamek naar 7 kan brengen als Pauline naar 7 te brengen. De laatste alleen als het nodig mocht zijn deze ranked
Hier heb ik met veel pijn en moeite beide driver tickets uit de DS gehaald. De eerste had ik net genoeg muntjes voor, de tweede heb ik gedaan door 3x 10 pulls te doen op de city pijp 2. Buiten de muntjes heb ik ook een derde kart gekregen EN… 2x Pauline
Hakama heb ik al best lang op level zes. Ik vind alleen niet dat hij vaak kiesbaar was voor een ranked track. Veel vaker zag ik PGP of Vacation peach.Tootoo schreef op maandag 27 september 2021 @ 08:01:
@pjot1 je tickets vind ik zelf een lastige… Ik weet niet of je ook plannen hebt voor volgende week? Die drivers en karts kunnen je wellicht meer bieden, ook voor de langere termijn. Ik zou misschien sowieso wachten tot morgen middag oid om te zien waar dan iedereen staat. Het gat naar de nr 5 is er namelijk wel. En als je dan besluit om tickets in te zetten, dan zou ik persoonlijk voor Hakama gaan
Hier heb ik met veel pijn en moeite beide driver tickets uit de DS gehaald. De eerste had ik net genoeg muntjes voor, de tweede heb ik gedaan door 3x 10 pulls te doen op de city pijp 2. Buiten de muntjes heb ik ook een derde kart gekregen EN… 2x PaulineNu heb ik genoeg HE tickets waarmee ik zowel kamek naar 7 kan brengen als Pauline naar 7 te brengen. De laatste alleen als het nodig mocht zijn deze ranked
Pauline op zeven kan geen kwaad. Heb je de premium high class op max
@MetalSonic als het nodig is zal ik haar ook wel level 7 maken hoor
Voor pjot vind ik het dus lastig. Vanuit punten perspectief kan je makkelijker scoren met Hakama, maar voor de DS is Pauline wel een aardige. Keuzes dus
Voor pjot vind ik het dus lastig. Vanuit punten perspectief kan je makkelijker scoren met Hakama, maar voor de DS is Pauline wel een aardige. Keuzes dus
Ondanks dat track 1 van de 2de ranked cup een T track is vind ik het nog best lastig om daar de 20k te halen. Zit er nu vlak bij (items: 4-3-3)
Vlakbij, score van 19,9 ofzo en dat was non stop combo. Coin frenzy + bananen frenzy ..... Voor je het weet is de track weer klaar..
Vlakbij, score van 19,9 ofzo en dat was non stop combo. Coin frenzy + bananen frenzy ..... Voor je het weet is de track weer klaar..
[ Voor 32% gewijzigd door MetalSonic op 27-09-2021 13:19 ]
Thanks @Tootoo en @MetalSonic!
Zoals ik jullie hoor zijn Hakama en Pauline overall gezien niet de eerste keus zijn om up te graden. Aangezien ik inmiddels nog 10k moet zien te scoren, denk ik dat ik beter m'n verlies kan nemen en m'n tickets beter kan bewaren. Met nog een HE driver ticket kan PGP naar lvl7 bijvoorbeeld.
Zoals ik jullie hoor zijn Hakama en Pauline overall gezien niet de eerste keus zijn om up te graden. Aangezien ik inmiddels nog 10k moet zien te scoren, denk ik dat ik beter m'n verlies kan nemen en m'n tickets beter kan bewaren. Met nog een HE driver ticket kan PGP naar lvl7 bijvoorbeeld.
Verstandigpjot1 schreef op maandag 27 september 2021 @ 17:14:
Thanks @Tootoo en @MetalSonic!
Thanks!
Gisteren zo goed als de hele dag op track 2 bezig geweest... Vandaag 2e potje, coinbox frenzy en een aantal losse coinboxen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/uf8OVYibCU4XeF6Qn2nL5tR3.png?f=user_large)
@pjot1 lekkere scores toch! Altijd fijn als die toch plots lukken bij de eerste potjes ipv te moeten grinden
Ik zou, als ik moet kiezen, inderdaad denk ik kiezen voor PGP. Volgende week zijn het ook nog eens de driver tickets en overall gezien is PGP een goede investering. Wordt misschien een ander verhaal als je nu nog veel dichterbij weet te komen, meer zelfs dan heeft PGP misschien alsnog mijn voorkeur.
Ik zou, als ik moet kiezen, inderdaad denk ik kiezen voor PGP. Volgende week zijn het ook nog eens de driver tickets en overall gezien is PGP een goede investering. Wordt misschien een ander verhaal als je nu nog veel dichterbij weet te komen, meer zelfs dan heeft PGP misschien alsnog mijn voorkeur.
@pjot1 : eens met alle andere tips. Probeer plek 6 binnen te harken, zak 1 tier en richt je op de driver tickets van volgende week. Hopelijk tref je geen tegenstander met Kamek en PGP. Mocht het wel gebeuren, dan blijft het hopelijk bij één en moet je een top 2 plek binnen kunnen harken. Gezien je zware rankeds van de afgelopen tijd, mag Nintendo wel eens lief voor je zijn
Mijn nummer 2 stond 5k achter me en vandaag ineens 10k voor met met 44k op track 3 (tripple capped VP level 7) Ik wil deze ranked eerste worden, dan heb ik 10 10 pulls beschikbaar. Dus heb Hakama met 2 tickets naar lvl 6 gebracjt en de cloud kart naar leevel 7 tripple capped. Daarna 7k gehaald op track 2 en ook nog 4k op track 3 zonder upgrades. Hopelijk blijft het hierbij.
:strip_exif()/f/image/itVrkZTqaGlKklKfn2fc2cuH.jpg?f=fotoalbum_large)
Er is nog 1 sleeper, maar hoop dat die niet over me heen komt.
:strip_exif()/f/image/itVrkZTqaGlKklKfn2fc2cuH.jpg?f=fotoalbum_large)
Er is nog 1 sleeper, maar hoop dat die niet over me heen komt.
[ Voor 4% gewijzigd door Planeetje op 27-09-2021 20:51 ]
Ik heb te lang geen pijpjes gepulled zie ik, zit op meer dan 1100 rubies.
Wtf… heel hard pijpjes trekken jij!!Froop1992 schreef op maandag 27 september 2021 @ 23:07:
Ik heb te lang geen pijpjes gepulled zie ik, zit op meer dan 1100 rubies.
Jep, Kamek ook voorbij laten gaan. Ik doe pipe pulls als het me kan helpen in ranked, maar in bijna alle ranked cups stond ik ver bovenaan, of met moeite 8e. Dan heeft pullen voor enkele voorwerpen weinig zin in mijn optiek.Tootoo schreef op maandag 27 september 2021 @ 23:16:
@Froop1992 das een flinke pot zeg…! Maar uit nieuwsgierigheid: vanwaar geen pulls doen? Niet perse nu hoor, maar dan heb je vermoed ik ook kamek voorbij laten gaan?
@Planeetje mooie scores! Hopelijk gaat het genoeg zijn…
En ik had meer uit deze anniversary tour verwacht, maar dit is ook een flinke teleurstelling.
[ Voor 7% gewijzigd door Froop1992 op 27-09-2021 23:41 ]
Lekker bezig @Planeetje!
Als die sleeper nog los gaat is een 2e toch ook mooi? Voor nu zijn het iig dikke scores!
@Froop1992
Zo! Dat is wel heel veel! Welke Tier ben je nu omdat alles je zo gemakkelijk afging. Vind het knap dat je jezelf niet verleidt tot het afschieten van een x10!
@Froop1992
Zo! Dat is wel heel veel! Welke Tier ben je nu omdat alles je zo gemakkelijk afging. Vind het knap dat je jezelf niet verleidt tot het afschieten van een x10!
Waarin viel de anniversary tour voor jou tegen? Welke verwachtingen kwamen niet uit?Froop1992 schreef op maandag 27 september 2021 @ 23:35:
[...]
Jep, Kamek ook voorbij laten gaan. Ik doe pipe pulls als het me kan helpen in ranked, maar in bijna alle ranked cups stond ik ver bovenaan, of met moeite 8e. Dan heeft pullen voor enkele voorwerpen weinig zin in mijn optiek.
En ik had meer uit deze anniversary tour verwacht, maar dit is ook een flinke teleurstelling.
Ik ben het met je eens dat je alleen moet pullen als het voor die ranked invloed heeft. Dat is voor mij ook het eerste. Maar ik denk dat @Tootoo bedoelt dat je ook kan pullen om (toekomstige) coverage aan te pakken. In de special pipe 2 zitten bijvoorbeeld 4 karts die ik nog niet heb. Tja goed mogelijk dat ik één van die karts straks hard nodig heb op een (nieuwe) ranked track.
Edit: en 2 drivers waarvan één een Lucky 7
Ik heb zin om morgen die special pipe 2 leeg te trekken. Hopelijk heb ik veel geluk en trek ik alle drivers eruit met 5 of 6 pulls, dan kan ik nog wat rubies achterhouden als basis voor het sparen richting de tours in december (Santa Bowser?MetalSonic schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:32:
[...]
Waarin viel de anniversary tour voor jou tegen? Welke verwachtingen kwamen niet uit?
Ik ben het met je eens dat je alleen moet pullen als het voor die ranked invloed heeft. Dat is voor mij ook het eerste. Maar ik denk dat @Tootoo bedoelt dat je ook kan pullen om (toekomstige) coverage aan te pakken. In de special pipe 2 zitten bijvoorbeeld 4 karts die ik nog niet heb. Tja goed mogelijk dat ik één van die karts straks hard nodig heb op een (nieuwe) ranked track.
Edit: en 2 drivers waarvan één een Lucky 7
Hier hetzelfde. Twijffel alleen of ik nog wat moet snoepen van special pipe 1...BBBrt schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:54:
[...]
Ik heb zin om morgen die special pipe 2 leeg te trekken. Hopelijk heb ik veel geluk en trek ik alle drivers eruit met 5 of 6 pulls, dan kan ik nog wat rubies achterhouden als basis voor het sparen richting de tours in december (Santa Bowser?).
IK hoop minimaal één van de 2 drivers die ik nog niet heb eruit te halen en natuurlijk wat karts. Wil er zeker 2 bij krijgen.BBBrt schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:54:
[...]
Ik heb zin om morgen die special pipe 2 leeg te trekken. Hopelijk heb ik veel geluk en trek ik alle drivers eruit met 5 of 6 pulls, dan kan ik nog wat rubies achterhouden als basis voor het sparen richting de tours in december (Santa Bowser?).
Als het goed is gaat het mij ook weer lekker veel coins geven en die kan ik dan weer in de DS gebruiken.
wat zit er in dat je nog niet hebt? is dat één item of meerdere?Planeetje schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:59:
[...]
Hier hetzelfde. Twijffel alleen of ik nog wat moet snoepen van special pipe 1...
Ik mis nu nog één kart, ja dan geloof ik het wel hoor
Ik zit nu in tier 42.pjot1 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 05:18:
Lekker bezig @Planeetje!Als die sleeper nog los gaat is een 2e toch ook mooi? Voor nu zijn het iig dikke scores!
@Froop1992
@MetalSonic Ik had wat meer drivers in de pipes verwacht die ik nog niet heb. Ik mis alleen Luigi Painter, en die is me de moeite eigenlijk niet waard. Voor de volgende tour mis ik een kart, maar even kijken hoe de ranking daar is.
Thanks @Vozze tis voorlopig gelukt! Zat wel meer in nog maar de laatste coinbox opende pas op de finish ongeveer
Mario racer en de karts uit pijp1 special, maar met geen spotlights is er weinig kans om die 1e driver te krijgen.Daarom twijfel ik en neig ik naar niet pullen.MetalSonic schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:21:
[...]
wat zit er in dat je nog niet hebt? is dat één item of meerdere?
Ik mis nu nog één kart, ja dan geloof ik het wel hoor
De 2e special heb ik 3 van de 4 drivers nodig, dus meer kans op succes zullen we maar zeggen. Ik heb alleen aurora rosalina.
@Froop1992
Ik denk dat je over een tijdje blij bent dat je 1100 of meer rubies hebt! Er komt een periode waar je het je niet zo gemakkelijk afgaat.
@BBBrt
Oohw Santa Bowser staat hier ook op het verlanglijstje samen met Gold Dry Bones.
@bennieeee
Elk uurtje maar even checken!
@Planeetje
Beter wachten op morgen. Je hebt waarschijnlijk toch de top 3 gehaald dus het kan volgende week zomaar weer een hele zware ranking worden en dan in het wel lekker als je wat achter de hand hebt.
Ik denk dat je over een tijdje blij bent dat je 1100 of meer rubies hebt! Er komt een periode waar je het je niet zo gemakkelijk afgaat.
@BBBrt
Oohw Santa Bowser staat hier ook op het verlanglijstje samen met Gold Dry Bones.
@bennieeee
Elk uurtje maar even checken!
@Planeetje
Beter wachten op morgen. Je hebt waarschijnlijk toch de top 3 gehaald dus het kan volgende week zomaar weer een hele zware ranking worden en dan in het wel lekker als je wat achter de hand hebt.
@pjot1 de jongste wordt elke nacht nog een keer wakker. Dus kan wel ff zien sowieso dan
Ja, en dan ben je toch al wakker.............bennieeee schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:26:
@pjot1 de jongste wordt elke nacht nog een keer wakker. Dus kan wel ff zien sowieso dan
@BBBrt ik zou zeggen van wel. Op track 1 heb ik met enkel mijn glider op level 4, maar wel minder basepoints voor mijn kart, een score van 24.4k. Toegeven, dat was met een 2,5 frenzy (lucky 7 - coin - coin), maar voor de laatste frenzy raakte ik de combo kwijt. Ik weet alleen niet zeker of dat ene level er voor zorgt dat ik mijn combo makkelijker kan behouden.
@BBBrt
Eens met @Tootoo. Track 1 is niet de leukste maar als alles goed valt zit er nog wel wat in. En anders track 3. Met een goede boomboxing moet er nog wat inzitten als je daarbij nog een coinfrenzy haalt. Drukke avond dus.
@bennieeee
Hopelijk heb je dan een makkie!
Eens met @Tootoo. Track 1 is niet de leukste maar als alles goed valt zit er nog wel wat in. En anders track 3. Met een goede boomboxing moet er nog wat inzitten als je daarbij nog een coinfrenzy haalt. Drukke avond dus.
@bennieeee
Hopelijk heb je dan een makkie!
[ Voor 9% gewijzigd door pjot1 op 28-09-2021 19:59 ]
Top! Nu al 1.5k erbij met alleen 2 coin frenzies, bij lange na geen nsc en een derde plaats. Beetje geluk haal ik die ~23k ook wel!Tootoo schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:35:
@BBBrt ik zou zeggen van wel. Op track 1 heb ik met enkel mijn glider op level 4, maar wel minder basepoints voor mijn kart, een score van 24.4k. Toegeven, dat was met een 2,5 frenzy (lucky 7 - coin - coin), maar voor de laatste frenzy raakte ik de combo kwijt. Ik weet alleen niet zeker of dat ene level er voor zorgt dat ik mijn combo makkelijker kan behouden.
Ik denk 20k in de perfecte run…track 1BBBrt schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:27:
Kan ik hier vanavond nog 2k bijrijden? Zo ja: waar?[Afbeelding]
Gelukt! In ieder geval als eerste de nacht in...
@MetalSonic : nog lang geen perfecte run, maar genoeg voor nu
@MetalSonic : nog lang geen perfecte run, maar genoeg voor nu
:strip_exif()/f/image/wlE1QKLcZjgeeQRGqh3fMsKR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vhzr3muSqPn0YgppPD0SJ6Pf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/j0GHyW6RNVfiM1KfUIR1yQPU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kDuPXtx8XT7d4tz7Nb47RvoB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RsfsFAu73XntOMg7cRG3rdFn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/x36B6ly66ZXu7rZQJe2AupOa.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/XnIWkOiq0eVolVWTJqhUC4aW.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/At6Ak6EcD9SStvtN1A6VVOBS.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DVPvsqg1iQDvNW3OaW5ZBwRb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/22ZLMBfUpYEIeHJJtcgQEB8D.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8ma4mFZSlqD98W6wGS07lbJ8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p66J9npTFrU5uVXsXzFvKBzJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mfeBuy4x8BaZVEYcSNQisNIR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Jc5So2WQ3fR6GaOTBFBpfM5G.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ikNi1dDEKAc2hgMTXIJ0QzMN.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/FRx8R9PidtXSOu574cq2S6v7.png?f=fotoalbum_large)