• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
We hebben al eens eerder een Tour gehad met alleen city tracks toch? Misschien is daar nog info over te vinden?
Ik verwacht dan geen nieuwe tracks en nieuwe characters eigenlijk. Zouden de drivers die ze in het plaatje hebben de top drivers worden, of zou dat niks zeggen?

• texelonia
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kziLQYc8pgt3BeDPM4NUacPgRiA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xCYot0VwNoJ8oE2gq3gOfRmc.png?f=fotoalbum_large

Woei! *O* Coinbox frenzy en 2 coin frenzy’s!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:06
Toch al de anniversary tour, op zich leuk weer eens wat anders, alhoewel city banen wat saai kunnen zijn, benieuwd wat ze allemaal bedenken.
@pjot1 Dan wordt Pauline volgende week wellicht eenmalig een goeie driver met al haar new york courses, wordt je keuze weer ietsjes moeilijker. ;)
Planeetje schreef op donderdag 16 september 2021 @ 22:50:
[...]

Ik heb dezelfde tab A uit 2019, kan er ook niet bij. Misschien is het een foutje, maar verwacht het niet. Mijn telefoon doet het nog wel, maar de tablet was vele malen comfortabeler.
Ja die cpu zal wel een of andere instructie set missen, of niet volledig 64bit zijn ofzo... :|

erutangiS

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:00
Sleehond schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:56:
Bij de city tour, is er dan nu al wat zinnigs over te zeggen wat de top drivers gaan worden voor city tours?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lgLyAavpWe3o5V7-d3e7yUrVcuI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RmPkGI3QVDJ0YawBfpQd9A3g.png?f=fotoalbum_large

Dit zal een aardige indicatie zijn, denk ik. En dan ga ik vrezen, want ik heb alleen Pauline en Bus Driver Luigi van dit plaatje :)
MrOleo schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:21:
Toch al de anniversary tour, op zich leuk weer eens wat anders, alhoewel city banen wat saai kunnen zijn, benieuwd wat ze allemaal bedenken.
@pjot1 Dan wordt Pauline volgende week wellicht eenmalig een goeie driver met al haar new york courses, wordt je keuze weer ietsjes moeilijker. ;)

[...]

Ja die cpu zal wel een of andere instructie set missen, of niet volledig 64bit zijn ofzo... :|
Haha ja dacht ik ook aan. Pauline gaat los in NYC!

• BBBrt
texelonia schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:19:
We hebben al eens eerder een Tour gehad met alleen city tracks toch? Misschien is daar nog info over te vinden?
Ik verwacht dan geen nieuwe tracks en nieuwe characters eigenlijk. Zouden de drivers die ze in het plaatje hebben de top drivers worden, of zou dat niks zeggen?
Dat was de vorige anniversary tour ;)
Het lijkt er best veel op. Misschien ook weer een gold pipe als special pipe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rlZ5_bDRzlwGBeUnUwdv94Lw6uo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Iwy6GKhaiKLOSNaigRD7TSWo.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tBvlQ8gQubmH5RttrVUTffOc648=/x800/filters:strip_exif()/f/image/s9i4awwEzhZp2mPi0gpyLHPA.png?f=fotoalbum_large
MetalSonic schreef op maandag 6 september 2021 @ 19:20:
YouTube: SYDNEY TOUR PREDICTIONS | Mario Kart Tour | Daisy (Kangaroo)?

Hij gaat er vanuit dat we na de Sydney tour al de anniversary tour krijgen. Tot nu toe had hij het vaak goed.

Leuk in dit filmpje is dat hij ook zegt dat de ranking van deze huidige tour zo zwaar was dat zelfs de “whales” het moeilijk hadden _O-
doe 't verder nooit, maar even een eervolle vermelding/ repost van dit filmpje. Deze youtube rekende al op een relatief vroege anniversary!

Zeker leuk dus om af en toe te checken voor toekomstige voorspellingen :)F
bennieeee schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:05:
Wat zouden jullie doen ? Volledig richten op pinball of toch niet ? Plek 2 is nog geen 1000 punten weg op dit moment.[Afbeelding]
door je 1400 basepoint santa is er nog meer uit pinball te halen.

Echt een ouderwetse grinding stage want door al die bochten kan je vaak veel (rode) muntjes missen. Succes..

Ik ben ook bezig op deze track..

Ondertussen helaas 2de geworden ;(
BBBrt schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:30:
[...]

Dat was de vorige anniversary tour ;)
Het lijkt er best veel op. Misschien ook weer een gold pipe als special pipe.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ey das leuk, ik heb alle drivers van de spotlights van pipe 1 & 2 ..... das fijn voor de coverage.. Paar daarvan zijn echter maar één of twee keer kiesbaar geweest in een ranked cup voor mijn gevoel :+

• texelonia
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZAeiaG_AAvOZLfFDWNv_QiR4WEg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1Eygg8fNfN1zaTjoZlSis2Gh.png?f=fotoalbum_large

Bij mij is het vrij hopeloos deze week. Nog wel ruimte op track 1 en 2. Ik hoop 5e te kunnen worden, maar wordt lastig denk ik. Eigenlijk mag ik niet klagen na al mijn geluk natuurlijk. En een keer zakken is ook echt geen ramp. Maar de vorige keer dat ik tier 59 was, was het begin van een slechte periode die weken duurde en ik uiteindelijk zakte tot tier 53 ofzo. Dus eigenlijk wil ik perse tier 60 halen, maar dat kan ik deze week sowieso wel vergeten vrees ik…

• WvHeerde
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-01 11:50
bennieeee schreef op donderdag 16 september 2021 @ 08:56:
Jullie de game al geüpdate? Heb het gevoel dat Waluigi Pinball echt ineens heel stroperig verloopt.
Sinds de update loopt het gehele spel (tijdens racen) ontzettend stroperig. Alsof hij de graphics niet helemaal trekt ineens. Voorheen nooit last gehad en nu na update amper te spelen (op Pixel 5).

Hele spel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd heeft niets geholpen.

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:06
texelonia schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:49:
[Afbeelding]

Bij mij is het vrij hopeloos deze week. Nog wel ruimte op track 1 en 2. Ik hoop 5e te kunnen worden, maar wordt lastig denk ik. Eigenlijk mag ik niet klagen na al mijn geluk natuurlijk. En een keer zakken is ook echt geen ramp. Maar de vorige keer dat ik tier 59 was, was het begin van een slechte periode die weken duurde en ik uiteindelijk zakte tot tier 53 ofzo. Dus eigenlijk wil ik perse tier 60 halen, maar dat kan ik deze week sowieso wel vergeten vrees ik…
Wat??? Dat is een sterke ranked zeg. Ik dacht vanochtend nog met die hele mooie score op baan 3 zal je voor plek 1 kunnen gaan.
Nintendo laat weer wat steekjes vallen in de ranked zeg. :N -O-
Daar mag je best over klagen hoor. ;)

erutangiS

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
MetalSonic schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:28:
[...]

door je 1400 basepoint santa is er nog meer uit pinball te halen.

Echt een ouderwetse grinding stage want door al die bochten kan je vaak veel (rode) muntjes missen. Succes..

Ik ben ook bezig op deze track..

Ondertussen helaas 2de geworden ;(
Ja drama soms! Tis ook zo afhankelijk waar je je Frenzy krijgt. Moet ook zeggen dat ik een NSC echt lastig vind om daar te halen + de dubbele coin(box) Frenzy wil nog niet vallen.

[ Voor 4% gewijzigd door bennieeee op 17-09-2021 14:33 ]

bennieeee schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:25:
[...]

Ja drama soms! Tis ook zo afhankelijk waar je je Frenzy krijgt. Moet ook zeggen dat ik een NSC echt lastig vind om daar te halen + de dubbele coin(box) Frenzy wil nog niet vallen.
Ik weet het.

Gisteren moest ik een half uur restarten voor ik eindelijk een coinbox frenzy had bij item block één. In die paar bochten kon ik uiteindelijk maar 15 muntjes pakken. Dat is nog minder dan wat ik soms uit een singlecoinbox haal....

Beetje een zenuwen baan. Schiet ook niet op dat je eerst weer naar de lanceerpijp moet, onderweg bent, bocht naar links en dan pas ziet wat voor item je krijgt. Zal blij zijn als ik weer even van deze baan af ben.

Track drie is stukken leuker om vaak overnieuw te doen!!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
bennieeee schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:25:
[...]

Nieuwsgierig als ik ben: waar heb je moeite om de combo te behouden? Ik kan me voorstellen rond het einde waar die ballen zijn?

Folding@home

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
bennieeee schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:05:
Wat zouden jullie doen ? Volledig richten op pinball of toch niet ? Plek 2 is nog geen 1000 punten weg op dit moment.[Afbeelding]
Ik denk dat je in track 3 best wel wat punten laat liggen en ik denk dat je 30k wel zou moeten kunnen halen. Succes! :)
texelonia schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:19:
Daar zullen je wel vanuit mogen gaan. Dat is eigenlijk ook nooit anders geweest in mijn ogen.
MrOleo schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:21:
Jaja, wrijf het er maar in! :p ;)

Ik bekijk het zelf van week tot week en ga altijd voor minimaal een top 5 plek en dus gaat m'n eerste gedachte nog steeds uit naar Cat Toad. (mede dankzij jullie) Al is Lucky7 natuurlijk ook niet verkeerd. Misschien verschijnt ze wel in de tiershop. :)
texelonia schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:49:
[Afbeelding]

Niet opgeven! Doorgaan! Track 1 kan nog wel 2k bij en als ik jouw score van Waluigi pinball vergelijk met anderen dan moet daar makkelijk nog 3k bij kunnen. En dan natuurlijk door voor plek 4! ;)
WvHeerde schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:14:
[...]

Sinds de update loopt het gehele spel (tijdens racen) ontzettend stroperig. Alsof hij de graphics niet helemaal trekt ineens. Voorheen nooit last gehad en nu na update amper te spelen (op Pixel 5).

Hele spel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd heeft niets geholpen.
Heb je er bij batterij save modus er ook last van? Hier merk ik geen verschil btw. Sony Xperia 5 II.

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• texelonia
pjot1 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 17:49:
Niet opgeven! Doorgaan! Track 1 kan nog wel 2k bij en als ik jouw score van Waluigi pinball vergelijk met anderen dan moet daar makkelijk nog 3k bij kunnen. En dan natuurlijk door voor plek 4! ;)
Ik sta inmiddels 6e dus top 5 lijkt haalbaar, maar het is pas vrijdag en dan mag de rest dus niks meer doen! :D

• bennieeee
Tootoo schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 17:42:
[...]

Nieuwsgierig als ik ben: waar heb je moeite om de combo te behouden? Ik kan me voorstellen rond het einde waar die ballen zijn?
2 punten. Eerste is die bocht na 2e itemboxen. Daar heb je 5 coins liggen maar die wil ik nog wel eens missen. 2e is die ballen ja, ook al weet ik nu hoe ik de eerste ronde ze kan benutten. Nu de 2e nog daar hoop ik nu elke keer op een coinbox.

Thanks @pjot1 zal daar ook nog wel wat focus op gaan leggen komende dagen!

• BBBrt
bennieeee schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 19:07:
[...]

2 punten. Eerste is die bocht na 2e itemboxen. Daar heb je 5 coins liggen maar die wil ik nog wel eens missen. 2e is die ballen ja, ook al weet ik nu hoe ik de eerste ronde ze kan benutten. Nu de 2e nog daar hoop ik nu elke keer op een coinbox.

Thanks @pjot1 zal daar ook nog wel wat focus op gaan leggen komende dagen!
Nu ben ik benieuwd naar hoe je ze kunt benutten!(?) :)

• bennieeee
BBBrt schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 19:09:
[...]

Nu ben ik benieuwd naar hoe je ze kunt benutten!(?) :)
Moet wel vooraan liggen maar dan pak ik die 2 schansen die wat aan de linkerkant zitten. Net na de 2e sprong zit de eerste bal er precies voor waar na de jump komt richting de middelste bal en ik net na de combi hou tot na de schans bij de flippers.

• BBBrt
bennieeee schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 19:11:
[...]

Moet wel vooraan liggen maar dan pak ik die 2 schansen die wat aan de linkerkant zitten. Net na de 2e sprong zit de eerste bal er precies voor waar na de jump komt richting de middelste bal en ik net na de combi hou tot na de schans bij de flippers.
Ik ga eens proberen om uit te vinden hoe je dat precies bedoelt. Ik heb tot nu toe niet eens door gehad dat er meer dan 2 ballen waren :P

Overigens is de combo toch niet moeilijk om aan te houden in de bocht na de 2e boxen? Dat je de muntjes mist dat kan natuurlijk, maar als je de bocht in gaat en in de bocht gewoon je mini-turbo activeert, dan haal je toch makkelijk weer de jump/dashpanel? Ik heb daar denk ik nog nooit de combo verloren!

• bennieeee
BBBrt schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 19:16:
[...]

Ik ga eens proberen om uit te vinden hoe je dat precies bedoelt. Ik heb tot nu toe niet eens door gehad dat er meer dan 2 ballen waren :P

Overigens is de combo toch niet moeilijk om aan te houden in de bocht na de 2e boxen? Dat je de muntjes mist dat kan natuurlijk, maar als je de bocht in gaat en in de bocht gewoon je mini-turbo activeert, dan haal je toch makkelijk weer de jump/dashpanel? Ik heb daar denk ik nog nooit de combo verloren!
Ik zeg wel bal maar bedoel meer die gekleurde dingen die draaien in die schijf. Daar spring ik nu op Zal wel eens zien of een filmpje kan maken straks. Bij deze hoe ik de eerste ronde neem: YouTube: jump pinball

Haha ik verlies hem daar dus wel vaak helaas bij die 2e box.

[ Voor 10% gewijzigd door bennieeee op 17-09-2021 19:28 ]

• Tootoo
@bennieeee wat als je:
- bij je eerste punt de bocht vrij links begint? Dan kom je naar mijn idee het fijnste uit voor de muntjes. Mocht je ze missen dan heb je inderdaad nog de mini turbo.
- voordat je naar beneden springt heb je best een lange bocht naar links. Je kan dan een mini turbo opbouwen, die je dan niet loslaat. Pas als je landt, laat je je turbo los. Dan kom je over het algemeen wel goed genoeg uit om een sprong te nemen.

Mocht een filmpje makkelijker vinden, laat het weten? :)

Folding@home

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/slaqgGUY8SV23_-JXk7-ATiGF9Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MplUmbv2WLNtRPmRjzr3fssu.png?f=fotoalbum_large

Ik snap er niks van, na uren restarten heb ik EINDELIJk een TRIPLE coinbox frenzy (je leest het goed)..

Dit in combinatie met NSC.... en dan kom ik niet eens hoger dan mijn vorige score. Echt zuur. Ja de muntjes zullen wel niet goed gevallen zijn ofzo :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I-u8FMbl2c4dzayW6Rj9OFhcAWU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VHvAF3fdfJtI1GQBEYUjQaSA.png?f=fotoalbum_large

Nog tweede maar dus niet heel ver achter de nummer één..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/botc0g1dKIX1truGDFw62U2tgm8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Dv5UlAgZX8Zo8lUlssMQE8Nq.png?f=fotoalbum_large

iemand tips?

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:26
@MetalSonic : het zal wat grinden moeten kosten, maar op track 1 is volgens mij nog wel wat mogelijk.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• pjot1
  • Niet online
texelonia schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 19:00:
[...]

Ik sta inmiddels 6e dus top 5 lijkt haalbaar, maar het is pas vrijdag en dan mag de rest dus niks meer doen! :D
Ach, dan weet je voor jezelf dat je er alles aan gedaan hebt. Zou toch ook voldoening moeten geven! :)

• pjot1
  • Niet online
Zucht hier inmiddels weggezakt naar de 10e. Hopelijk kan ik mezelf dit weekend flink omhoog werken!

• pjot1
  • Niet online
Zo! Cat Toad lvl5, Surf Master lvl3 door een veel te dure glider ticket uit de tiershop. Dus omdat ik toch al coins had uitgegeven, Baby Daisy lvl7 gemaakt en daarmee alle Normals lvl7! :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6r5RkAnCv5g00Cm73Rw56519vZc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hKlsFQBw3LDx6mjx5mO5DSuf.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jxgnUz7YBiGSnX1Z6ecQd9z4Fw4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gsPTU1fwlQRndIboG3d9o8sn.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/np-MDMtXSrSvFs-lx46nJQqoPcQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HP6TPZmOQ1opJTZ8YufRTsjA.png?f=user_large

pjot1 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:52:
Zo! Cat Toad lvl5, Surf Master lvl3 door een veel te dure glider ticket uit de tiershop. Dus omdat ik toch al coins had uitgegeven, Baby Daisy lvl7 gemaakt en daarmee alle Normals lvl7! :*)

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Netjes en wat ga je hierna naar level 7 brengen?

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 13:57:
[...]

Netjes en wat ga je hierna naar level 7 brengen?
Ik denk eigenlijk niks. ;) Ik heb ze vooral omhoog gebracht om tickets in de ds te krijgen. Voor nu wil ik eigenlijk zoveel mogelijk coins sparen om elke HE ticket te kunnen kopen die in de shop komt en dan vind ik 2 of 3k eigenlijk best wel veel voor een item die je nagenoeg niet of nooit gebruikt. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Uitgaande van dit lijstje,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ufiKrHxCIJKl0uv3zFjVWH7CJnQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xN0F8cy0CXC2aIjXWiWtoOJC.png?f=user_large
Zal de Premium Super gliders als eerste op lvl7 gaan aangezien het lijstje sowieso lekker opschiet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QSrKNmp48EezKbhYeDu-wmpYQB4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9uaGkKQuo7wkir8KZLNoSV67.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iW5ComBH_iGeQ78bcwjkYxZ7-Ws=/x800/filters:strip_exif()/f/image/phiBFNL0oJhZUXwUNU9buXg0.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wvh-ACy_M2SbDgAMWLL7tIK5dp8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TRxo21mTV2hXwvOAu2m6ecPV.png?f=fotoalbum_large

Terug op een! Twee coin frenzy en paar losse coinboxen. Daarvan vielen de rode muntjes heel goed.

• BBBrt
MetalSonic schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 17:42:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Terug op een! Twee coin frenzy en paar losse coinboxen. Daarvan vielen de rode muntjes heel goed.
Netjes hoor! Ik sta nu tweede, maar moet vast nog even aan de bak, want 2 t/m 6 zitten héél dicht bij elkaar.

En welkom in mijn lijstje ;)
BBBrt schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 18:04:
[...]

Netjes hoor! Ik sta nu tweede, maar moet vast nog even aan de bak, want 2 t/m 6 zitten héél dicht bij elkaar.

En welkom in mijn lijstje ;)
Hoi! Ik had je friends request al langer maar heb nog een tijdje gekeken wie eruit mocht. Iemand die al twee tours achter elkaar niet was ingelogd heeft plaats voor jou gemaakt.

Succes met punten pakken

• bennieeee
Zo premium super gliders volledige gehaald. Daarmee de 6e groep die helemaal klaar is.

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:46
Het is wel onmogelijk voor nieuwe spelers om bij te komen als ik jullie progressie lees. Ik heb na iets meer dan een maand spelen nu 4 HE drivers, waarvan 0 met coinbox haha.

Nu in de shop Dry Bowser. Moet al m'n muntjes inzetten om hem te kopen, terwijl hij niet voorkomt in de huidige Tour. Twijfel om hem te halen, of te wachten op een coinbox.

• pjot1
  • Niet online
AequitasII schreef op zondag 19 september 2021 @ 09:47:
Het is wel onmogelijk voor nieuwe spelers om bij te komen als ik jullie progressie lees. Ik heb na iets meer dan een maand spelen nu 4 HE drivers, waarvan 0 met coinbox haha.

Nu in de shop Dry Bowser. Moet al m'n muntjes inzetten om hem te kopen, terwijl hij niet voorkomt in de huidige Tour. Twijfel om hem te halen, of te wachten op een coinbox.
Meteen halen! Het is voor jou nu van belang om zoveel mogelijk items te verzamelen zodat je een zo hoog mogelijke coverage hebt. Een coinbox driver zal niet in ds verschijnen. Het lijstje wat ik hierboven heb gepost zijn de items die in de ds voorkomen. Door deze items lvl7 te maken maak je kans op tickets.

Coinbox drivers zal je alleen uit de pipes kunnen halen.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:04

Idd gewoon halen de Dry Bowser! En probeer je hier niet te meten aan anderen, ik ben al een stuk verder dan jou maar ik kan ook lang hier niet mee met de top.

Vooral gewoon lekker plezier hebben, dan blijf je ook lekker in de groei en omhoog zitten.

• M.i.n.i
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 19-09-2021
Ik heb wat mensen toegevoegd, mocht je mij willen toevoegen; 3491 9339 3920

• pjot1
  • Niet online
M.i.n.i schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:39:
Ik heb wat mensen toegevoegd, mocht je mij willen toevoegen; 3491 9339 3920
Ik heb je een friend request gestuurd! :) En welkom in het leukste topic van Tweakers natuurlijk! :*)

[ Voor 11% gewijzigd door pjot1 op 19-09-2021 10:45 ]

• pjot1
  • Niet online
Hatseflats! oOo

Combo van 171 en 2 Coin frenzy's.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gmF8go7U-GgnR9VJOLJTg9ZDuK4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dY6hdvs8KmuUSgWOtPnY9Z3b.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hhbnqr3LF-SvspH1-UeokWc-Zkk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RnNlh5xlAZ5Th4KKtjrvCYzu.png?f=user_large

En nog steeds 8e... :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sh0TduOO0tVp7893ZxecWJcJQgY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qFcaFvgOUObJvP1U8vfHI3yc.png?f=user_large

• Tootoo
@pjot1 lekkere combo en score! Hopelijk kan je jezelf nog wel omhoog werken! Maar je hebt het niet getroffen met je poule…

@M.i.n.i ik heb je ook een verzoek gestuurd.

@BBBrt, Sander (ik weet niet zeker hoe je hier heet) en Guus en Green Mario: onverwacht een online potje, was leuk! Ik wilde eens kijken of ik bij anderen aan kon sluiten met gold races (sleehond en slettesloery), maar dat mislukte nog wel… Of de kamer was vol of bestond niet meer.

Folding@home

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:12

Whaam

Meer beter

Tootoo schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:36:
@pjot1 lekkere combo en score! Hopelijk kan je jezelf nog wel omhoog werken! Maar je hebt het niet getroffen met je poule…

@BBBrt, Sander (ik weet niet zeker hoe je hier heet) en Guus en Green Mario: onverwacht een online potje, was leuk! Ik wilde eens kijken of ik bij anderen aan kon sluiten met gold races (sleehond en slettesloery), maar dat mislukte nog wel… Of de kamer was vol of bestond niet meer.
Green Mario ben ik :)

Was spontaan even battlen, erg leuk! Helaas was je geen match voor de rest, het ging heel hard.

Nu weer met de kinderen spelen :)

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

• Tootoo
@Whaam ik zat inderdaad te denken aan je got naam :)

Ik had ook wel geluk met mijn frenzies moet ik zeggen. Een lucky 7 of boomerang frenzy geeft je al snel een immense voorsprong…

Hier ook weer spelen met de kinderen!

Folding@home

• BBBrt

Zeker halen! Iedereen heeft het altijd over Santa Bowser, maar Dry Bowser en Pink Gold Peach zijn 'the next best thing'. Misschien niet deze tour, maar ik heb er veel aan gehad!

En inderdaad niet vergelijken met de mensen hier. Als het spelers zijn van de eerste dag, dan hebben ze dus bijna 2 jaar voorsprong op jou. Lekker spelen en genieten van de competitie in jouw ranked ;)

• pjot1
  • Niet online

Zeker een zware ranked! Zelfs onze sterspeler @Vozze heeft (nog) niet zo'n hoge score! Het zal me benieuwen wat de nummer 1 in m'n ranking nog meer in petto heeft.
BBBrt schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:47:
[...]

Zeker halen! Iedereen heeft het altijd over Santa Bowser, maar Dry Bowser en Pink Gold Peach zijn 'the next best thing'. Misschien niet deze tour, maar ik heb er veel aan gehad!

En inderdaad niet vergelijken met de mensen hier. Als het spelers zijn van de eerste dag, dan hebben ze dus bijna 2 jaar voorsprong op jou. Lekker spelen en genieten van de competitie in jouw ranked ;)
Ja precies!

Dan is er natuurlijk ook nog een verschil tussen spelers die er geld aan uit geven of niet. Zelf ben ik speler van het eerste uur en buiten de Goldpass en sinds kort de Premium challenges geef ik er geen geld aan uit. Dan kan ik nog niet op tegen spelers die allerlei packs kopen. Hierdoor mis je gewoon een heleboel items.

Zoals @MetalSonic al een keer zei, het is knap hoe Nintendo het elke keer voor elkaar krijgt om steeds weer tracks te bouwen waar je toch elke keer weer een T3 item mist.

Persoonlijk vind ik het gaaf om met zo min mogelijk middelen een zo hoog mogelijke score te behalen. En als dat lukt geeft het voldoening, al is het maar een spelletje. :)

BBBrt schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:47:
[...]

Hier sluit ik mij bij aan! Focus op de competitie in je eigen rang en kijk maar waar je komt. Blijf je dit spelen en word je fanatiek, maak dan financiële afspraken met jezelf. Hoeveel mag je per maand uitgeven?
pjot1 schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:05:
Hatseflats! oOo

Combo van 171 en 2 Coin frenzy's.
[Afbeelding]
[Afbeelding]

En nog steeds 8e... :')

[Afbeelding]
Zware poule voor tier 65 pff. Sterkte

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op zondag 19 september 2021 @ 13:24:
[...]

Zware poule voor tier 65 pff. Sterkte
Ja, zeg dat wel! Inmiddels mezelf al wat omhoog gewerkt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KOZe_hZokJQ8a34ogyGST1oB-vA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zeARiF77jzFEFr9IVXjEtNuV.png?f=user_large

M'n doel is eigenlijk top 5 maar dan zal ik nog even m'n best moeten doen. Misschien in Waluigi Pinball, daar heb ik m'n record met een nsc en 2 bananen frenzy's. Dus er zit theoretisch meer in. Ook in track 1 zit denk ik wat ruimte, helaas geen T3 glider.

• Vozze
@pjot1 : inderdaad een erg zware poule! Zeker voor tier 65. Die score ga ik zonder upgrades ook niet halen. Wat voor levels en scores heeft jouw nummer 1?

Hier wel een spannende ranked:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5ICdECjA_-LC8JC_UQvjEuOS7G4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lAsI6WVWM1rmaBCBPmomf6be.jpg?f=fotoalbum_large
Ik kan nog wel wat investeren, maar liever niet. We gaan het zien.
Wel zin in de Anniversary Tour!

• pjot1
  • Niet online
Vozze schreef op zondag 19 september 2021 @ 13:48:
@pjot1 : inderdaad een erg zware poule! Zeker voor tier 65. Die score ga ik zonder upgrades ook niet halen. Wat voor levels en scores heeft jouw nummer 1?

Hier wel een spannende ranked:
[Afbeelding]
Ik kan nog wel wat investeren, maar liever niet. We gaan het zien.
Wel zin in de Anniversary Tour!
Jullie gaan aardig gelijk op. Je moet het alleen op track 1 afleggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KgRD1F1jqDPVXI-Sggc5A8yiIaA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/42UdBJh0N0Cw9r6gGIaWcsW8.png?f=user_large

Jouw ranking ziet er dan een stuk beter uit! Zoals het er nu naar uitziet ben je verzekerd van een top 3 plaats!

Ook zin de nieuwe tour! Hopelijk krijgen we een hoop extra's vanwege de Anniversary! :)

• BBBrt
Zo, even los van zo veel mogelijk naar level 7 brengen, komt het einde van de andere 'basismissies' in zicht. Bijna MP rank A, waarmee ik de laatste MP challenge afrond en bijna alle drivers, karts en gliders op maximale punten. Karts en gliders zijn er sowieso, maar ik moet nog een stuk of 10 drivers op niveau brengen :)

• WvHeerde
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-01 11:50
pjot1 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 17:49:

[...]

Heb je er bij batterij save modus er ook last van? Hier merk ik geen verschil btw. Sony Xperia 5 II.
Grappig. Die modus nog nooit gebruikt. Hij downgrade de graphics dan flink zie ik..maar het maakt geen enkel verschil. Lijkt alsof ik alles 100cc rij nu. Driften gaat ook niet meer zoals het moet. Kan bochten niet meer scherp door. Alsof hij maar 1 drift stand heeft nu.. ik speel dit veel multiplayer maar dat heeft nu echt geen zin meer zo :'(

• pjot1
  • Niet online
WvHeerde schreef op zondag 19 september 2021 @ 14:52:
[...]

Grappig. Die modus nog nooit gebruikt. Hij downgrade de graphics dan flink zie ik..maar het maakt geen enkel verschil. Lijkt alsof ik alles 100cc rij nu. Driften gaat ook niet meer zoals het moet. Kan bochten niet meer scherp door. Alsof hij maar 1 drift stand heeft nu.. ik speel dit veel multiplayer maar dat heeft nu echt geen zin meer zo :'(
Vreemd. Ook geen apps op de achtergrond? Anders misschien even klagen bij Nintendo.

• BBBrt
Het enige verschil dat ik denk te merken is dat ik sinds de update het idee heb dat hij af en toe wat trager is met items afvuren. Alsof hij wat minder gevoelig is geworden voor taps ofzo.

Op heel chaotische punten heb ik vaak de neiging om gewoon alles af te vuren wat ik bij me heb, door 3 keer te tappen. Sinds de update komt het geregeld voor dat ik er dan later achter kom dat ik nog een item over heb.. Het is meer een gevoel dan dat ik het zeker weet, maar vóór de update had ik dit vrijwel nooit...

Ow, en ik heb sinds de update al meerdere keren meegemaakt dat het geluid niet goed laadt. Dan is alle muziek weg en ook een deel van de andere geluiden. Ik hoor dan helemaal niets meer aankomen. Voor de update geen last van.

[ Voor 18% gewijzigd door BBBrt op 19-09-2021 15:55 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gC69C3AZiv56YvfmyQU9DrG89rI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BAQNEK1WFwqBmkYVCMHSfj18.png?f=fotoalbum_large

Twee coin frenzy, 1 coinbox frenzy en paar losse coinboxen en eindelijk vielen de muntjes vd coinboxen goed *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Heerlijke tour. Sowieso top drie plek en kans op plek een :) tier 70 hier kom ik

• Sleehond
Ben op 82% van multiplayer grade B naar A… ben er bijna!!

Lekker 3 gens plus 30 gems van volle kaart erbij. Kom dan op circa 210 gems uit :D

• BBBrt
Sleehond schreef op zondag 19 september 2021 @ 19:18:
Ben op 82% van multiplayer grade B naar A… ben er bijna!!

Lekker 3 gens plus 30 gems van volle kaart erbij. Kom dan op circa 210 gems uit :D
Ik zit nu op 78 ongeveer, maar voor mijn gevoel krijg ik er nu nog maar 1,5 bij met een nummer 1 plek en gaat er soms zelfs wat af met een nummer 3. Ik ben er in ieder geval niet in één dag :D

En dan voor de mooi nog even die challenge zien te halen van het ontwijken van een blauw schild. Volgens mij heb ik in 150+ MP races nog nooit een kans gehad om dat überhaupt te doen... 8)7

Ah, en dan kom ik erachter dat dat helemaal geen MP challenge is, maar dat het voor elke race geldt. Na 3 herstarts met een ideale setup was het gepiept :D

[ Voor 11% gewijzigd door BBBrt op 19-09-2021 20:03 ]

• Tootoo
@BBBrt blauwe schilden ontwijken gaat het makkelijkst op 50 cc. Staan hier op got ook wat mini tutorials over. Maar kort door de bocht:
- auto item uit
- als je eenmaal een mushroom hebt eerste rijden
- gebruiken als die rondjes draait (toch?)

Folding@home

• BBBrt
Tootoo schreef op zondag 19 september 2021 @ 20:04:
@BBBrt blauwe schilden ontwijken gaat het makkelijkst op 50 cc. Staan hier op got ook wat mini tutorials over. Maar kort door de bocht:
- auto item uit
- als je eenmaal een mushroom hebt eerste rijden
- gebruiken als die rondjes draait (toch?)
Ja, ik had het inmiddels gevonden! Maar het probleem was vooral dat ik in mijn hoofd had dat het in MP moest gebeuren.

Uiteindelijk Yoshi Circuit R gekozen op 50 cc.
Auto item uit.
Glider met mushroom.
Quitten tot je achteraan start.
Niet turbo starten.
Dan heb je gegarandeerd 1 of 2 mushrooms. En binnen 5 seconde lig je eerste.
Als blauw schildje niet komt, net voor de finish restarten.
En je moet hem gebruiken als hij nét stopt met draaien. Is een halve seconde ofzo, maar prima te timen ;)

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vjiDE0t-3N1YtxHkIo78LEeuhTQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hgHRU27HFkjlvXwXCr2jyiMz.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MeBWhGJlLiR_cd76-71bwOz-zBk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8vEpTKCUvTy10CbUBhdDGstM.png?f=fotoalbum_large

YES!! Eindelijk hier doorheen! *O*

Inmiddels 210 rubies. Kom maar op met die jubileum tour!! d:)b
Eindelijk de evade blue shield gehaald. 50 cc op yoshi T. Grootste uitdaging is niet te vroeg gebruiken. Nu ik weet hoe het werkt ga ik in de toekomst vaker een blauw schild ontwijken:)

• pjot1
  • Niet online
Lekker bezig @Sleehond en @MetalSonic! d:)b

Ik mag me bij jullie aansluiten! Ook hier een dubbele coin frenzy!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5c3eiAUxcds2mflopmEPXnfC2Ug=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Ai63MovFXwSNasOOu5CtP1Dt.png?f=user_large

Nog 400 puntjes voor plek 5! oOo

• anie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:58

Ja dat was lachen! Ik ben Sander en Guus is mijn 10jarige zoontje, die speelt af en toe eens. Green Mario en Slettensloery waren voor mij nieuw. Sowieso wel leuk om wat meer online te spelen, is toch een hele andere tactiek dan maximale score behalen.

• bennieeee
Zo ik ben weer muntloos geworden. Geen idee of ik er komende week spijt van krijg maar dat zien we dan wel.

• Tootoo
anie schreef op maandag 20 september 2021 @ 07:40:
[...]

Ja dat was lachen! Ik ben Sander en Guus is mijn 10jarige zoontje, die speelt af en toe eens. Green Mario en Slettensloery waren voor mij nieuw. Sowieso wel leuk om wat meer online te spelen, is toch een hele andere tactiek dan maximale score behalen.
Ah! Altijd goed om de got en MKT namen aan elkaar te kunnen linken! :) Hopelijk was het dan niet een invasie van vreemde mensen voor je zoontje? :)

Folding@home

• BBBrt
anie schreef op maandag 20 september 2021 @ 07:40:
[...]

Inderdaad! Opeens worden je normal spullen heel interessant. Tenminste.. ik win nu vrij veel met Wendy in de Mushmellow. Niet bepaald een winnende combinatie voor je ranked, maar wel supersnel met MP :)

• pjot1
  • Niet online
bennieeee schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:11:
Zo ik ben weer muntloos geworden. Geen idee of ik er komende week spijt van krijg maar dat zien we dan wel.
Wat heb je dan zoal gekocht?

• bennieeee
pjot1 schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:42:
[...]

Wat heb je dan zoal gekocht?
Veel super tickets. Waardoor de glider al afgerond kon worden. Vandaag nog een Toad super gekocht en een super ticket driver.

• pjot1
  • Niet online
bennieeee schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:50:
[...]

Veel super tickets. Waardoor de glider al afgerond kon worden. Vandaag nog een Toad super gekocht en een super ticket driver.
Heb je alle normals al lvl7 dan? Of geef je prioriteit aan super items?

• bennieeee
pjot1 schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:52:
[...]

Heb je alle normals al lvl7 dan? Of geef je prioriteit aan super items?
Heb nog maar 8 normals op level 7 waaronder de 3 premium. Ben meer bezig met de supers. Gliders daar volledig klaar en de base super karts ook.

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:40
Ik heb de base normal gliders en alle premium normals afgerond, maar ik ga ook niet verder met de normals. Ik gebruik ze bijna nooit, en als je een keer een pijp afschiet krijg je er een heleboel bij. Op die manier komen ze ook wel richting de 7. En de muntjes die je krijgt voor items die je al op 7 hebt is maar de helft van wat je ervoor betaald hebt in de shop.

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06-2025
sinds ik alle benodigde normals (drivers/kart/gliders) op lvl 7 heb krijg ik regelmatig HE tickets (driver/kart/glider) in de DS. Helaas is de DS niet zo intelligent want ik heb wel alle normal drivers op lvl 7 maar krijg nog regelmatig Normal driver tickets aangeboden (waar ik dus niks aan heb)

Gevolg is wel dat mijn muntjes zo goed als op zijn en dan helpt het wel dat de TCP vandaag 10k aan muntjes uitbetaalde :*)

[ Voor 17% gewijzigd door __REMCO__ op 20-09-2021 12:47 ]

__REMCO__ schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:46:
sinds ik alle benodigde normals (drivers/kart/gliders) op lvl 7 heb krijg ik regelmatig HE tickets (driver/kart/glider) in de DS. Helaas is de DS niet zo intelligent want ik heb wel alle normal drivers op lvl 7 maar krijg nog regelmatig Normal driver tickets aangeboden (waar ik dus niks aan heb)

Gevolg is wel dat mijn muntjes zo goed als op zijn en dan helpt het wel dat de TCP vandaag 10k aan muntjes uitbetaalde :*)
Wow 10k!! Ik ben al blij met 800 coins uit de tcp

• Sleehond
Wtf 10k muntjes uit de TCP…!?

• BBBrt
Ja, 10k of 45 rubies is de 'jackpot'. Mijn records zijn 10k en 20 rubies :)

Ook eindelijk MP rank A!
Mijn record is een he glider :)

• pjot1
  • Niet online
10k coins heb ik al 2x gehad. Wist niet dat dat zo bijzonder was... :)

Wat een marteling weer trouwens.... Inmiddels weer 7e... ;(

[ Voor 31% gewijzigd door pjot1 op 20-09-2021 17:12 ]

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06-2025
pjot1 schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:10:
10k coins heb ik al 2x gehad. Wist niet dat dat zo bijzonder was... :)

Wat een marteling weer trouwens.... Inmiddels weer 7e... ;(
Was voor mij de eerste keer maar wist inderdaad niet dat het zo bijzonder was. 45 rubies heb ik ook wel eens gehad maar meestal een normal glider waar je niks aan hebt of 300 muntjes. Soms ook wel 5 of 10 rubies.

• pjot1
  • Niet online
__REMCO__ schreef op maandag 20 september 2021 @ 19:41:
[...]

Was voor mij de eerste keer maar wist inderdaad niet dat het zo bijzonder was. 45 rubies heb ik ook wel eens gehad maar meestal een normal glider waar je niks aan hebt of 300 muntjes. Soms ook wel 5 of 10 rubies.
Daar wacht ik weer op! 45 rubies! 3 komt eerst.

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:46
Ahhh dilemma. Ik heb kangeroo Yoshi of een van de babyrijders nodig om de Wario cup Challenge en overal 5 sterren te kunnen scoren. 45 rubies gok om de rewards te kunne halen, of sparen voor de anniversary.

• BBBrt
AequitasII schreef op maandag 20 september 2021 @ 20:24:
Ahhh dilemma. Ik heb kangeroo Yoshi of een van de babyrijders nodig om de Wario cup Challenge en overal 5 sterren te kunnen scoren. 45 rubies gok om de rewards te kunne halen, of sparen voor de anniversary.
Dat is geen dilemma! De rewards (5 rubies voor de gold challenges en... ?) wegen niet op tegen de uitgave (45 rubies) en kans op misgrijpen. Lekker op zak houden voor de anniversary ;)

En hoezo heb je een van de babydrivers nodig? Daar ga je de Wario cup niet mee halen, toch?

[ Voor 8% gewijzigd door BBBrt op 20-09-2021 20:55 ]

AequitasII schreef op maandag 20 september 2021 @ 20:24:
Op zak houden die rubies

• pjot1
  • Niet online
Eens met hierboven. Nog 1 nachtje slapen! :)

Mooie score op track drie @MrOleo ;)

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Mijn top 5, zal ik nog wat investeren voor plek 2 of 1?

Ik zou white yoshi naar level 4 kunnen brengen. Of een kart op walu naar level 5.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oiFK8JRXNU4wOSEeExxFDq4GQ8Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tBxUyezHzJSJjZnV5Jlkdrfb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aPdGigaJ73z_X1vbL5cq7OVv_NI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ls830lKtIsFFRzwmUCJ6m0dC.jpg?f=fotoalbum_large
Planeetje schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:41:
Mijn top 5, zal ik nog wat investeren voor plek 2 of 1?

Ik zou white yoshi naar level 4 kunnen brengen. Of een kart op walu naar level 5.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik vind die eerste track echt vervelend. Grind je liever op die track of op track twee? Ik ga dan liever los op waluigi. He driver tickets bewaren voor een andere keer.

Dit is uiteraard my 2 cents

• Tootoo
@Planeetje nice! Ik zou zelf zeggen: mocht je willen investeren dan zou ik voor je kart gaan. Op die baan gaat je score harder omhoog denk ik door de hoge combo count. En kan je je driver tickets hopelijk op zak houden.

Heb je de tijd om dat pas vanavond te doen? Niet dat je nummer 1-2 vanmiddag verder gas geven en het dan weggegooide tickets zijn…

Folding@home

• Tootoo
Zelfde dus wat @MetalSonic zegt ;) Bij elkaar 4 cent dus!

[ Voor 24% gewijzigd door Tootoo op 21-09-2021 08:58 ]

Folding@home

Tootoo schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:57:
@Planeetje nice! Ik zou zelf zeggen: mocht je willen investeren dan zou ik voor je kart gaan. Op die baan gaat je score harder omhoog denk ik door de hoge combo count. En kan je je driver tickets hopelijk op zak houden.

Heb je de tijd om dat pas vanavond te doen? Niet dat je nummer 1-2 vanmiddag verder gas geven en het dan weggegooide tickets zijn…
En ik ben het eens met deze post. Mooie “aanvulling “ d:)b

• bennieeee
Ik mag hopen dat ze snel nog een nieuwe uitrol doen voor de game. Net een Frenzy op pinball maar beeld was zo aan het schokken dat klikken gewoon niet eens reageerde. Resultaat was 5 schamele munten met een coinbox Frenzy op een recht stuk!

• BBBrt
bennieeee schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:45:
Ik mag hopen dat ze snel nog een nieuwe uitrol doen voor de game. Net een Frenzy op pinball maar beeld was zo aan het schokken dat klikken gewoon niet eens reageerde. Resultaat was 5 schamele munten met een coinbox Frenzy op een recht stuk!
Maar zit je dan op een device dat nét aan voldoet aan de nieuwe vereisten, of heb je een iPhone 13? ;) Wel vervelend.

Ik ben vandaag aan het duimen dat ik mijn 4e plek behoud. Eventueel mag het 5e worden, maar volgens mij zijn er een aantal nog goed hun best aan het doen en ik ben er nu wel echt klaar mee. Laat het maar woensdag worden :)

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
@MetalSonic @Tootoo Dank voor jullie input / 4 cent. Ik spendeer liever geen tijd meer eigenlijk. Dus ik kijk wel even aan of nummers 4 en 5 nog over me heen komen, zo ja, dan ga ik mijn kart verder upgraden op walu.

Eens dat track 1 echt vervelend is. Gisteren had ik een double coin frenzy run met white yoshi level 3, en toen vond ik het wel best. ;)

Bovendien moet ik erg wennen aan mijn kleine telefoonscherm nu ik mijn tablet niet meer kan gebruiken. Toch maar eens nadenken over een nieuwe tablet. Dat racet een heel stuk fijner imo.

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
@Planeetje ik denk eigenlijk dat er zonder upgrades nog genoeg te halen valt op track 1 (vast geen nsc?) maar als je geen geluk hebt dan zou zou ik yoshi upgraden, je score.op track 2 lijkt mij scherper.

@bennieeee er gaat na de update idd iets goed mis, ook hier op een note 20 soms last van stotterende beelden in heftige situaties. Als je telefoon het gewoon aan zou moeten kunnen lijkt het te maken te hebben met de refreshrate van je scherm, de game.lijkt niet geoptimaliseerd voor 120 hz. Bij mij hielp het in het game center van Samsung mkt prioriteit te geven en anders kan je proberen om je scherm op 60 hz in te stellen. Als.laaste redmiddel heb je natuurlijk de eerder genoemde battery save modus maar man man man wat is het spel dan lelijk.

• bennieeee
@BBBrt speel met Oneplus 7t, is niet het nieuwste model natuurlijk maar zou hem prima moeten kunnen pakken nog.

Zoals @edzon hierboven schrijft ervaar ik het ook. In de echte drukke chaos begint het heel duidelijk. Zal zien of ik MKT ook voorrang kan geven bij de apps. Desnoods op 60hz draaien inplaats van de 90 die standaard aan staat.

• Vozze
@edzon : Op track 1 valt voor @Planeetje niet zoveel meer te winnen. Dat is sprokkelwerk. Dus ik adviseer om Yoshi niet te upgraden. Met een beetje grinden op track 2 of 3 haal je denk ik meer binnen.

• BBBrt
BBBrt schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:18:
[...]

Maar zit je dan op een device dat nét aan voldoet aan de nieuwe vereisten, of heb je een iPhone 13? ;) Wel vervelend.

Ik ben vandaag aan het duimen dat ik mijn 4e plek behoud. Eventueel mag het 5e worden, maar volgens mij zijn er een aantal nog goed hun best aan het doen en ik ben er nu wel echt klaar mee. Laat het maar woensdag worden :)
Zo, ik dacht: ik doe nog één rondje Walu en die viel zo goed, dat ik mijn record met bijna 3k verbeterde. Nu weer tweede en misschien dus wel zicht op promotie! :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0SGZC6Q_7Z7u1-JIBGGUqeO2QRk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OCgXM7d4nL0NdICjyE8Gn3kX.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aeTw9Rd4mOccHZR_ggFGHD45l3k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HpuavslVIuAZRRhAg3YPU9Bt.png?f=fotoalbum_large

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Vozze schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:18:
@edzon : Op track 1 valt voor @Planeetje niet zoveel meer te winnen. Dat is sprokkelwerk. Dus ik adviseer om Yoshi niet te upgraden. Met een beetje grinden op track 2 of 3 haal je denk ik meer binnen.
@Vozze als ik zo naar mijn eigen score kijk (nsc 2 x coin) dan moet dat 'sprokkelwerk' genoeg zijn voor de eerste plek, zeker met een upgrade van yoshi lijkt me dat de snelste weg naar de 1e plek.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L5uWOYzK8BPbSu3B-fJt8b9NRrU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7cASvwbjfVsAjh1LB8jr9bpG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3EqEBSlQYXJ0ZoEGeJBalykIQUc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MALz2SKakzLDoDlcKFqKJL0y.jpg?f=fotoalbum_large

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CxgZLqXOsXEY105r0xGROhpeC-M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FwNGlMjqKe8TbM4GbShckQ4O.jpg?f=fotoalbum_large
Toch nog een verbetering in me hoogste score ooit! Ging deze keer op 60hz goed _/-\o_ schiet er geen plek mee op maar plek 4 is zo wel aardig zeker.
Pagina: 1 ... 95 ... 161 Laatste