Vozze schreef op maandag 13 september 2021 @ 09:44:
[Afbeelding]
Lid zijn van Team Blut is soms best frustrerend 7(8)7
:D
Twee verbazingen:
1) dat zijn wel heel veel lekkere tickets B)
2) hoezo is King boo geen level 7? wordt toch wel gezien als één van de betere super drivers (gewoon benieuwd ;-) )

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:03
@MetalSonic : zeker veel lekkere tickets, helaas moet ik ze aan me voorbij laten gaan.
De reden dat King Boo nog niet op level 7 staat, is omdat het een Premium Super driver is. Bij het upgraden naar level 7 heb ik me in eerste instantie gefocust op de Base categorieën. Dat gaat sneller en zal in de daily shop vaker resulteren in een ticket. Er zijn bij mij uitzonderingen (bijvoorbeeld Toad Pit Crew) aangezien ik deze in ranked nog wel eens nodig heb gehad. Klaarblijkelijk heb ik voor King Boo betere alternatieven en was de noodzaak om die naar level 7 te krijgen niet aanwezig.
Ik twijfel ook nog of ik alle Premium drivers ga upgraden. Zoals je ziet heb ik nu al moeite om eventuele tickets uberhaupt te kunnen kopen, dus voor meer tickets in de shop hoef ik het zeker niet te doen. Mocht level 8 geïntroduceerd worden, kan ik de tickets ook steken in de Base drivers zodat ik weer sneller tickets in de daily shop kan ga krijgen.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
Je weet altijd dat boomboxing goed kan werken, maar deze keer kwam ie echt heerlijk uit! Itembox 1 de boomerang frenzy, Mario tuxedo precies ver genoeg weg en kon een shitload aan muntjes pakken en iedereen slopen. Daarna wel een combo break maar nog een boomerang frenzy op het einde. Met een minimale investering (driver en kart 1 level ticket en driver 1 uncap) van plek 3 -> 1. Afvlaggen zeiden we?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4KL88OBYVL7G2U5ZT0UxgQu21lQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/6bQZR9CeNQw3lt3QoIfyjAmB.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0LQx-vFHsl00MnTz6F02MEcTbww=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/APVYv0AgWYmjmfzArS3mtkIJ.png?f=fotoalbum_tile

Folding@home

• Tootoo
@Vozze oei dat is balen! Dat zijn de momenten dat je om wil komen in de muntjes! Alsof Nintendo je packs wil laten kopen zodat je genoeg coins kan verzamelen… ;)

Folding@home

Vozze schreef op maandag 13 september 2021 @ 13:12:
@MetalSonic : zeker veel lekkere tickets, helaas moet ik ze aan me voorbij laten gaan.
De reden dat King Boo nog niet op level 7 staat, is omdat het een Premium Super driver is. Bij het upgraden naar level 7 heb ik me in eerste instantie gefocust op de Base categorieën. Dat gaat sneller en zal in de daily shop vaker resulteren in een ticket. Er zijn bij mij uitzonderingen (bijvoorbeeld Toad Pit Crew) aangezien ik deze in ranked nog wel eens nodig heb gehad. Klaarblijkelijk heb ik voor King Boo betere alternatieven en was de noodzaak om die naar level 7 te krijgen niet aanwezig.
Ik twijfel ook nog of ik alle Premium drivers ga upgraden. Zoals je ziet heb ik nu al moeite om eventuele tickets uberhaupt te kunnen kopen, dus voor meer tickets in de shop hoef ik het zeker niet te doen. Mocht level 8 geïntroduceerd worden, kan ik de tickets ook steken in de Base drivers zodat ik weer sneller tickets in de daily shop kan ga krijgen.
Helder verhaal!

En toad pit crew is uiteraard waardevoller dan king boo super.

Ik denk dat we eerst naar level 200 gaan. Level 8 komt daarna maar nu nog niet. Wellicht zomer 2022 ofzo. \ koffiedik kijken

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ik kan me ook vinden in @Vozze z'n verhaal.

Ik denk persoonlijk dat lvl8 eerder geïntroduceerd wordt dan lvl200. Dit omdat veel spelers al heel veel items lvl7 hebben en ook omdat bijvoorbeeld @Tootoo liet zien dat er evengoed tickets in de DS verschijnen terwijl alles al lvl7 is.

Liever zie ik natuurlijk lvl200 al is het alleen maar om elk 5e level 5 rubies op te strijken! :9

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• pjot1
  • Niet online
Daar is ie weer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zC1IXnHdpSvz5Caf_IeAz4wXwD4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/i5kMpj0YAJAPoOyuqMc7wCbs.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bkzn1kzcelvRXI9afvQ47VdzEt4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rSVGpBvRbVm8jgvjlXnMSziQ.png?f=user_large

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-01 22:56
Even flink mijn best gedaan om mijn kart boven op die kart voor mij te parkeren, helaas niet gelukt :/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Svv88cq7dvhjJEdBHfOg4verbEg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CWpUfghjjXgh5Tn324XSlrr6.jpg?f=fotoalbum_large

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Haha die namen van bots 😂 heb soms het idee dat een script rechtstreeks populaire zoektermen van het internet gebruikt. De nazi tekens zie ik in elk geval niet meer.

• pjot1
  • Niet online
Wat bedoel je precies @R-utger? Om coins te scoren ofzo?

@MetalSonic
Er zijn nog rare namen. Zo had ik laatst een tijdje Bouncyb00bs en nog een aantal obscure namen.

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-01 22:56
pjot1 schreef op maandag 13 september 2021 @ 18:17:

@MetalSonic
Er zijn nog rare namen. Zo had ik laatst een tijdje Bouncyb00bs en nog een aantal obscure namen.
Beetje off-topic, maar kijk maar :P
Bovenop een MercedesAMG :+
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RDG4AaxeNVgnoQXo7d7b_GhzxO8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hfHCUjDN8Cq58eGLa0dg2FBZ.jpg?f=fotoalbum_large

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• pjot1
  • Niet online
R-utger schreef op maandag 13 september 2021 @ 18:36:
[...]

Beetje off-topic, maar kijk maar :P
Bovenop een MercedesAMG :+
spoiler:
:D >:) _/-\o_

Kwartje moest even vallen!
offtopic:
Ben geen F1 fan of kijker :O

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:00
pjot1 schreef op maandag 13 september 2021 @ 18:17:

@MetalSonic
Ik had laatst nog Mr. Dickz Inbutt en Semen-semen :)

• pjot1
  • Niet online
BBBrt schreef op maandag 13 september 2021 @ 19:04:
[...]

Ik had laatst nog Mr. Dickz Inbutt en Semen-semen :)
Ohw ja, Bum fingerer was er ook één. Leuk, echt een spel voor kinderen..... :F

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Vozze schreef op maandag 13 september 2021 @ 09:44:
[Afbeelding]
Lid zijn van Team Blut is soms best frustrerend 7(8)7
Mooie shop! Jaloers. Weer lid willen worden van team blut kan ook frustrerend zijn. :+
Vozze schreef op maandag 13 september 2021 @ 13:12:
Aan het begin was King Boo best goed voor ranked, toen had ik hem eindelijk lvl 6 triple unlocked, zelden nog gebruikt, ik heb hem zelfs nog niet lvl 7 gemaakt. :/
R-utger schreef op maandag 13 september 2021 @ 17:04:
Even flink mijn best gedaan om mijn kart boven op die kart voor mij te parkeren, helaas niet gelukt :/

[Afbeelding]
Ha, goeie. :) Werd je er nog ergens afgetikt in een bocht naar rechts? :X

erutangiS

pjot1 schreef op maandag 13 september 2021 @ 18:46:
[...]

:D >:) _/-\o_

Kwartje moest even vallen!
offtopic:
Ben geen F1 fan of kijker :O
@R-utger
Ooops, kwartje moest hier ook even vallen. Ik had het nieuwsbericht gelezen van de botsing maar verder interesseert het mij praktisch niks dus ik was het alweer vergeten. Achja :)

@pjot1
LOL @ bouncy boobs _O- dafuq..... Meest ironische naam die ik laatst zag was "Whale4life" :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door MetalSonic op 13-09-2021 21:06 ]

MrOleo schreef op maandag 13 september 2021 @ 20:39:
[...]

Mooie shop! Jaloers. Weer lid willen worden van team blut kan ook frustrerend zijn. :+

[...]

Aan het begin was King Boo best goed voor ranked, toen had ik hem eindelijk lvl 6 triple unlocked, zelden nog gebruikt, ik heb hem zelfs nog niet lvl 7 gemaakt. :/

[...]

Ha, goeie. :) Werd je er nog ergens afgetikt in een bocht naar rechts? :X
Hmm nu ik er over nadenk kong ik King boo vroeger wel vaker gebruiken ja... Paar tracks compenseerde hij als tier 2 driver nog goed voor dus het missen van een tier 3 driver. Hopelijk komt hij na een tijdje nog terug.

• BBBrt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BZ0FcJ2BTezBh297v0UN1Hzmt10=/x800/filters:strip_exif()/f/image/l4TWYxjpKQpUg8PNuGu4GjpR.png?f=fotoalbum_large
Ok, nu ben ik écht klaar. Hopelijk de rest in mijn groepie ook, maar er is nog steeds één slaper. En de nummer 4 heeft veel meer in huis dan dit, maar misschien heeft hij niet meee nodig voor zijn ranked...
BBBrt schreef op maandag 13 september 2021 @ 21:55:
[Afbeelding]
Ok, nu ben ik écht klaar. Hopelijk de rest in mijn groepie ook, maar er is nog steeds één slaper. En de nummer 4 heeft veel meer in huis dan dit, maar misschien heeft hij niet meee nodig voor zijn ranked...
Wil je je scores per track delen. Wellicht kunnen we je nog wat tips geven. Ik zou het in elk geval leuk vinden om te kijken of ik nog ergens bij een track icm jouw items verbetermogelijkheden zie.

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op maandag 13 september 2021 @ 20:53:
[...]

@R-utger
Ooops, kwartje moest hier ook even vallen. Ik had het nieuwsbericht gelezen van de botsing maar verder interesseert het mij praktisch niks dus ik was het alweer vergeten. Achja :)

@pjot1
LOL @ bouncy boobs _O- dafuq..... Meest ironische naam die ik laatst zag was "Whale4life" :Y)
Ja, ik zag het natuurlijk alweer meteen voor me.... O-)

Laatste dag alweer van de huidige tour. Ik zag dat @Vozze nu ook flink bezig is met de volgende ranked cup ;)

Afgelopen dagen vlogen voorbij! Ik verwacht hetzelfde voor de nieuwe ranked straks.

• BBBrt
MetalSonic schreef op maandag 13 september 2021 @ 23:08:
[...]

Wil je je scores per track delen. Wellicht kunnen we je nog wat tips geven. Ik zou het in elk geval leuk vinden om te kijken of ik nog ergens bij een track icm jouw items verbetermogelijkheden zie.
Natuurlijk. Ik weet niet of ik vandaag nog wat kan/zal uithalen, maar ben wel benieuwd. Ik weet zelf dat er nog wel wat te halen is op track 3, maar ik ben daar wel een beetje klaar mee aangezien ik bijna geen frenzies lijk te krijgen met mijn Yoshi :)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x-yx6TUiRe466iUaTO4kF-dGOSQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KZaXhAkdsazGfS1OePHi4sfX.png?f=fotoalbum_large
BBBrt schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 08:51:
[...]

Natuurlijk. Ik weet niet of ik vandaag nog wat kan/zal uithalen, maar ben wel benieuwd. Ik weet zelf dat er nog wel wat te halen is op track 3, maar ik ben daar wel een beetje klaar mee aangezien ik bijna geen frenzies lijk te krijgen met mijn Yoshi :)[Afbeelding]
Hmm lastig... Als ik een track moet kiezen is het toch track drie. Omdat je Yoshi level twee is moet je heel vaak restarten voor je (goede) frenzy's krijgt. Maar twee tours geleden (of drie tours geleden) weet het niet precies heb ik met een level 2 HE yoshi een triple coin gehaald. Dus het kan wel..

Ik zie in elk geval geen laaghangend fruit. Ik zou nog wat pogingen doen op track drie uiteraard pas ervoor gaan als je start positie één is. Item block coin frenzy = door en anders meteen restart. Ondertussen lekker muziekje opzetten en mentaal wellicht iets bedenken waarvoor je de hersenen wel moeten laten werken O-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LnsdxapvQYIpBEL_ovvIwcJ2JHU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cwnQn7fjPfeHCkK0hmHbhv7c.png?f=fotoalbum_large

Eindelijk een HE glider uit de tcp! Nu dus level vijf. Lekker.

• pjot1
  • Niet online
@BBBrt

Eens met @MetalSonic. Ik denk dat je je avond zo wel kan vullen! ;)
Ik moet vanavond ook aan de bak, moet eigenlijk nog 500 omhoog om in de top 3 te komen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aq2_l_7qaAPLsHZaRw0yYKbX24s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/68Zr8nvxbETH8srxAV9AONOi.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pu0QR2mDxyf84klrvtc68F9InCs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Z95RbNc6D2O2OjanZMZW4iQB.png?f=user_large

Heb nog 2 HE driver tickets liggen maar die hou ik liever voor volgende week. Of kan ik ze beter nu inzetten? Alle records zijn behaald met een dubbele coin frenzy. In Yoshi circuit een triple frenzy.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jQc2lELdBBIuNHD4exRgjilDNps=/x800/filters:strip_exif()/f/image/F2kmamnT6saQhZKqLGgfBi9O.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e-enBEbcEA0q7iP0Mke93lAFNYE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/E3JPXrwXPxcnmYY5Lm1uESxf.png?f=fotoalbum_large

Wil gold card weer activeren en krijg ik dit….!?

Ik wil helemaal geen vragen beantwoorden. En als ik dat wel doe met herstel e-mail adres dan krijg ik de melding dat die al in gebruik is (alle mail adressen die ik probeer….)

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
@MetalSonic Crimson Crane was lange tijd echt een van mijn favoriete gliders om te gebruiken. Maar gebruik hem echt amper al de laatste maanden.

@pjot1 ik zou inzetten op baan 3 daar moet het te doen zijn.

Is ook lang geleden dat ik zo'n makkelijke tour heb meegemaakt. Best fijn wel weer eens de volle winst zometeen.

[ Voor 11% gewijzigd door bennieeee op 14-09-2021 14:40 ]

• BBBrt
MetalSonic schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:28:
[...]

Hmm lastig... Als ik een track moet kiezen is het toch track drie. Omdat je Yoshi level twee is moet je heel vaak restarten voor je (goede) frenzy's krijgt. Maar twee tours geleden (of drie tours geleden) weet het niet precies heb ik met een level 2 HE yoshi een triple coin gehaald. Dus het kan wel..

Ik zie in elk geval geen laaghangend fruit. Ik zou nog wat pogingen doen op track drie uiteraard pas ervoor gaan als je start positie één is. Item block coin frenzy = door en anders meteen restart. Ondertussen lekker muziekje opzetten en mentaal wellicht iets bedenken waarvoor je de hersenen wel moeten laten werken O-)
Ik heb inmiddels nog 500 bij track 3 gereden met 2 frenzies. Het kan dus nog beter, maar ik vind het wel mooi zo. Áls iemand mij nog voorbij dendert, zal dat met 1000+ punten zijn en niet op 100 aankomen.

Overigens zit er ook nog zeker ruimte in track 1. Iemand in mijn friendslist heeft 600 punten meer, maar met een HE1 driver (coinbox) vs. mijn HE6 (bowser shell). Ik heb ook nog een HE3 coinbox. Alleen vind ik het een saaie track, helemaal als je het met een T2 driver, dus zonder frenzies, moet doen.

Nu ben ik écht klaar! Duimen dat ik derde blijf en morgenochtend pas weer inloggen :)

• pjot1
  • Niet online
Wat vervelend @Sleehond. Je kan het niet op een andere manier activeren?

Thanks @bennieeee! Ik ga een paar pogingen doen in track 3. Komt goed uit want ik vind het de leukste baan in deze ranking! :)

• Sleehond
@pjot1 Nope… kom hier niet doorheen…

Vreemd op dit account eerder gewoon gelukt

[ Voor 35% gewijzigd door Sleehond op 14-09-2021 17:22 ]

• pjot1
  • Niet online
Sleehond schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:22:
@pjot1 Nope… kom hier niet doorheen…

Vreemd op dit account eerder gewoon gelukt
Misschien even Apple contacteren?

Thanks @bennieeee! Het begin is er! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DmdzNWdqvrcJSks7ZfeAhs82C_k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/i4lFxO3QzJNehKpmNIUCksTe.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v5nCxAiYnaaHV3w7pFDEEQjxSCE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xaepLxHwHZwK4AvKsLsiKHLQ.png?f=user_large

Nu nog even doorzetten! :p

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Ik heb vandaag eindelijk mijn s rank gehaald in multiplayer. Krijg ik bij de volgende kart pro volgens mij 15 diamantjes na het completeren van de challenges.

Ik sta nog steeds 2.5k voor en zie anderen niet zomaar voorbij komen. Dus morgen hopelijk 1e en de nieuwe pink yoshi in ontvangst nemen.

Ik hoef nog maar 1 normal driver en dan zijn ze allemaal level 7.

• pjot1
  • Niet online
pjot1 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:25:
[...]

Misschien even Apple contacteren?

Thanks @bennieeee! Het begin is er! [Afbeelding]
[Afbeelding]

Nu nog even doorzetten! :p
Woehoe! Nu hopen dat het genoeg is want ik ben er eigenlijk wel klaar mee...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lphvLFzJHGa8rLCA0eKrS_euVFg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WXB21SDFyU81yqb7OrXaqQJg.png?f=user_large

Lekker @Planeetje! Zal je straks ook een hoop muntjes krijgen bij het afschieten van pipes. Daarentegen wel meer kans op tickets! :9

• Planeetje
@pjot1 ja, lekker veel muntjes idd, maar de afgelopen dagen geen HE gezien. Dus hopen dat ze weer snel komen en ik weer onderdeel kan worden van team blut.

• pjot1
  • Niet online
@Planeetje
Lid zijn van team blut is ook niet alles hoor. Het lijkt wel of dan juist tickets verschijnen... :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B1uHlaN_xIbDSnDlUx-aN2zQnZY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YHtFO4JqkwTaVCLt55ykjJSm.png?f=fotoalbum_large
Dat was een makkelijke poule :) ben benieuwd hoe mijn weerstand is als ik weer tier 69 ben.

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:17:
[Afbeelding]
Dat was een makkelijke poule :) ben benieuwd hoe mijn weerstand is als ik weer tier 69 ben.
Volgens mij zegt de tier ook niets voor je ranking. Mijn intuïtie zegt dat je items lijdend zijn. Neemt niet weg dat je een keer een rustig weekje hebt gehad.

Met nog een uur en 3 kwartier op de klok is er geen beweging geweest in mijn ranking dus ik hoop 3e te worden. Iedereen weer gefeliciteerd met het behalen van de resultaten! d:)b

• pjot1
  • Niet online
Woehoe! Inderdaad 3e! Hopelijk kunnen we Pink Yoshi binnenkort (goed) gebruiken! :)

• Sleehond
2e gebleven d:)b

Van tier 46 naar 47

Benieuwd naar deze week!
Eerste geworden *O* *O* *O*

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01 07:24

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Hier ook eerste geworden en tier 40 bereikt :D

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• bennieeee
Ook weer omhoog gegaan.

• BBBrt
Derde! Gefeliciteerd aan iedereen die Pink Yoshi heeft binnengeharkt:)
Altijd fijn als je in een nieuwe ranked poule meteen bovenaan begint (en niet meteen met een achterstand van bijvoorbeeld 15k) ik ben benieuwd. Veel zijn ingelogd, 6 bots..

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
1e! *O* Nu weer tier 59, de vorige keer zakte ik toen weeeken achter elkaar. Ben benieuwd of ik dit keer wel de 60 ga halen…

Ik heb gisteren toch een paar keer de special pipe gedaan. Ik mis best vaak tier 3 items, en de meeste gliders had ik nog niet. En als ik de Great Black Sail zou krijgen zou dat een bonus zijn (ivm afgelopen ranking). Kreeg ik hem zelfs 2 keer! :o Mede daardoor dus 1e kunnen worden. Ben benieuwd hoe lang mijn lucky streak nog duurt!

• texelonia
Oh, ik denk dat mijn lucky streak nu eindigt. De top 3 in mijn ranking bestaat uit 3 tier 70 spelers waarvan 2 een top 1000 badge hebben… 🙈
texelonia schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:17:
1e! *O* Nu weer tier 59, de vorige keer zakte ik toen weeeken achter elkaar. Ben benieuwd of ik dit keer wel de 60 ga halen…

Ik heb gisteren toch een paar keer de special pipe gedaan. Ik mis best vaak tier 3 items, en de meeste gliders had ik nog niet. En als ik de Great Black Sail zou krijgen zou dat een bonus zijn (ivm afgelopen ranking). Kreeg ik hem zelfs 2 keer! :o Mede daardoor dus 1e kunnen worden. Ben benieuwd hoe lang mijn lucky streak nog duurt!
Als je een lucky strike hebt moet je daarop doorpakken en vooral VOLOP VAN GENIETEN O+ .. Later krijg je weer genoeg shitty pulls of dat je bijna de hele pipe moet leegtrekken voor je eindelijk je spotlight driver krijgt :(

• bennieeee
Ik ben maar vast tickets gaan strooien. Geen idee nog of ze zinvol zijn maar goed. Bowser Santa naar level 6, nog 1 ticket en dan kan die naar 1400 basis points. Zit nog in de tokenshop gelukkig. Surf Master naar level 6 en Cat Cruiser naar level 5.

Btw wat is Sidney Sprint 2 r/t een vermakelijk baantje!

[ Voor 5% gewijzigd door bennieeee op 15-09-2021 09:49 ]

bennieeee schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:48:
Ik ben maar vast tickets gaan strooien. Geen idee nog of ze zinvol zijn maar goed. Bowser Santa naar level 6, nog 1 ticket en dan kan die naar 1400 basis points. Zit nog in de tokenshop gelukkig. Surf Master naar level 6 en Cat Cruiser naar level 5.

Btw wat is Sidney Sprint 2 r/t een vermakelijk baantje!
Bowser Santa komt niet meer vaak als TIER 3 in de ranked cups naar voren. Daar zou ik wel rekening mee houden. Heeft uiteraard nog steeds een flinke coverage...

Ik vind Sidney sprint 2t leuk, 2R vind ik echt helemaal niks :X

• Planeetje
Yes, ook 1e gebleven!

Leuke shop vandaag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iy99wUXKIncjG4ziTKui8Ntll9s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nj9I9A1IrEyChcya3IUW7HrI.jpg?f=fotoalbum_large

HE Driver ticket ga ik ook nog kopen. En dan... te veel goeds, tiershop heeft de bumble V die me level 5 gaat geven. Dus ik denk nog even na over het 2e glider ticket.

Dankzij de normal driver ticket zijn nu ook al mijn normal drivers level 7 *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Planeetje op 15-09-2021 09:57 ]

• bennieeee
MetalSonic schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:54:
[...]

Bowser Santa komt niet meer vaak als TIER 3 in de ranked cups naar voren. Daar zou ik wel rekening mee houden. Heeft uiteraard nog steeds een flinke coverage...

Niet heel vaak dat klopt. Maar goed over een maand of 3 misschien wel weer als ze wat meer winter thema zullen doen. Heb nu de tickets. Aan de andere kant kan ik ook 2 coin drivers naar 1190 punten brengen. 2R is echt niks aan nee! Die laat ik lekker links liggen zo al.

• Tootoo
MetalSonic schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:54:
[...]

Eh, die is de afgelopen ranked cups juist behoorlijk vaak bruikbaar geweest? :) Ik heb er van gebaald dat ik die nog altijd niet heb… En er zat niet altijd een andere coinbox driver als tegenhanger bij.

Hier eerste geworden, waar de nummer 2 nog tot 600 punten gekomen was. Maar ook: het lijkt er op alsof ik 19 bots heb in de nieuwe ranked? Als dat zo is wordt het een saai weekje en hou ik alle tickets maar op zak… Stond al klaar om een hele berg te upgraden.

Folding@home

• Planeetje
Tootoo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:15:
[...]
Hier eerste geworden, waar de nummer 2 nog tot 600 punten gekomen was. Maar ook: het lijkt er op alsof ik 19 bots heb in de nieuwe ranked? Als dat zo is wordt het een saai weekje en hou ik alle tickets maar op zak… Stond al klaar om een hele berg te upgraden.
Wel saai, maar op zich wel lekker om je tickets op zak te kunnen houden voor een volgende ranked.

Ik heb deze ranked 12 bots, en 3 echte tegenstanders met tier 70 en hoge level coinbox drivers. Eerst maar eens aankijken wat hun moves gaan zijn. Kamek zal zeker naar level 6 moeten bij mij en double cappen om kans te maken op top 3. Tenzij er een aantal gaan sandbaggen.
Tootoo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:15:
[...]

Eh, die is de afgelopen ranked cups juist behoorlijk vaak bruikbaar geweest? :) Ik heb er van gebaald dat ik die nog altijd niet heb… En er zat niet altijd een andere coinbox driver als tegenhanger bij.

Vergeleken met vroeger zie ik 'm niet meer zo vaak. Vind vooral dat Kamek nu * hot * is. Ben het met je eens dat Santa een mooie toevoeging. Ik vind het ook jammer dat ik hem niet heb. Komt nooit als paid banner en ook nooit in de pipe. Nintendo wil er een zeldzame driver van maken ofzo :F

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fwoz4YAIxToFlaiLq8KswZMh7pU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fUCFksGIXgKmMvNiHFTTtm19.jpg?f=fotoalbum_large
Green Shell Frenzy en coinbox Frenzy. Maar geen clean run wel 6 keer onderbroken. Benieuwd hoeveel dit kan eindigen straks.
bennieeee schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:12:
[Afbeelding]
Green Shell Frenzy en coinbox Frenzy. Maar geen clean run wel 6 keer onderbroken. Benieuwd hoeveel dit kan eindigen straks.
in een goede run zeker 40k :)

• Planeetje
bennieeee schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:12:
[Afbeelding]
Zeker 40k inderdaad zoals @MetalSonic ook aangaf. Ik heb een 6/4/6 setup met coinboxer en daarmee haalde ik 41k op een ok run.
Vraag voor de mensen die een kart hebben met jump ability mbt Waluigi Pinball T.

Gaan jullie bij de bocht naar links na de lancering over de "ramps" of over de "speed boosts"?

• BBBrt
Ik pak alle ramps en ook nog de laatste speedboost. Dat lijkt me met jump ability het hoogst haalbare :)

• BBBrt
MetalSonic schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:26:
[...]

Vergeleken met vroeger zie ik 'm niet meer zo vaak. Vind vooral dat Kamek nu * hot * is. Ben het met je eens dat Santa een mooie toevoeging. Ik vind het ook jammer dat ik hem niet heb. Komt nooit als paid banner en ook nooit in de pipe. Nintendo wil er een zeldzame driver van maken ofzo :F
Het meest jammer aan het hele spel is dat ik Blue Biddybuddy niet heb. En als het aan Nintendo ligt, zal ik die nooit krijgen ook.. de enige normal (en bijna de enige van alle normals én supers) die ontbreekt in mijn collectie... :(

• Tootoo
@MetalSonic ik heb geen jump boost, maar ik pak 1 jump terwijl ik naar buiten drift en pak dan muntjes (2-4) en 2 boosts.

En over Santa bowser: een tijdje lang is die natuurlijk helemaal hot, net als Kamek dat nu is. Vraag is hoe dat daarna is. Nu zag je naar mijn idee veel PGP een tijdje terug en daarna veel Santa bowser. Zal wel steeds meer versplinterd raken met alle coinbox drivers…

Net nog eens gekeken: echt alleen maar bots. Klaar voor deze week dus!

Folding@home

Tootoo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:52:
@MetalSonic ik heb geen jump boost, maar ik pak 1 jump terwijl ik naar buiten drift en pak dan muntjes (2-4) en 2 boosts.

En over Santa bowser: een tijdje lang is die natuurlijk helemaal hot, net als Kamek dat nu is. Vraag is hoe dat daarna is. Nu zag je naar mijn idee veel PGP een tijdje terug en daarna veel Santa bowser. Zal wel steeds meer versplinterd raken met alle coinbox drivers…

Net nog eens gekeken: echt alleen maar bots. Klaar voor deze week dus!
Santa bowser was in elk geval het eerste half jaar echt hot.. En dan was er op de Santa track ook geen andere coinbox driver beschikbaar. Ik heb best wat muntjes en rubies gemist doordat ik niet op kon tegen Santa...

Ook binnen de Coinbox drivers zie je dat sommige vaak actie hebben en andere wel op je zolder kunnen chilen.. Mario Tuxedo bijvoorbeeld?? Wat is hiermee gebeurd... Was ook even hyped.
Coinbox Pauline mag ik bijna nooit kiezen en zo zijn er nog een paar.

Coinbox drivers vaak zijn gekozen:
1) PGP (dik op één, was ook blij toen ik die uiteindelijk op level zes kon krijgen)
2) King Boo Gold (ook vaak, had 'm helaas redelijk laat)
3) Santa bowser, uiteraard ook in de top drie........

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8GrRXoruutDpG94f8YTMkqZcjhE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wmcCpP95LSDPH7n3rkdBwrim.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BXlnQAy9j8Xa-O1qWoq4CxzAKKs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HcPLqhfw5toAbye733aW9kXw.png?f=fotoalbum_large

Heb 3 tickets om driver level omhoog te doen.

Wie zouden jullie doen? Pauline is nu fijn voor de pinball route, maarja? Of beter een coinbox driver upgraden?

Maar kan er dus uit best wel wat kiezen met 3 tickets.

[ Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 15-09-2021 15:00 ]

Sleehond schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:38:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wie zouden jullie doen? Pauline is nu fijn voor de pinball route, maarja? Of beter een coinbox driver upgraden?

Tja dit vragen is makkelijker dan beantwoorden........ Coin box is altijd mijn favo keuze maar omdat ik geen gold king bo omb zie ben ik geneigd dat je je tickets moet sparen voor een volgende week... Pauline kan je doen , wel te kiezen af en toe en premium driver maar vaker niet te kiezen.

• BBBrt
Sleehond schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:38:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Als je ze nu niet hóeft uit te geven, dan moet je het ook vooral nog niet doen, toch? ;)

Ik ben zelf behoorlijk vaak geholpen door Pauline. Al was het niet als T3, dan wel als goede T2 bij gebrek aan beter.

Maar aan de andere kant wint een coinbox toch snel. Juist als je een keer niet die T3 driver hebt. Dat bleek afgelopen ranked waar ik met L6 Dry Bowser (T2) niet in de buurt kwam van L3 Mario Tuxedo (T2).

Ik zou dus gaan voor PGP, Gold Boo of Swimwear Rosalina.

• pjot1
  • Niet online
@Sleehond
Tickets lekker bewaren! Er komt een moment dat je blij bent dat je ze hebt! ;)

• Tootoo
@Sleehond ik sluit me aan bij de rest: bewaren voor een moment dat je ze nodig hebt :) Hopelijk kan je ze dan in een coinbox driver steken uiteraard, maar altijd fijn als je door bewaarde tickets daarna een eerste plaats kan behalen en daarmee weer meer rubies binnen kan hengelen!

Folding@home

• Sleehond
Thanks allen, ik ga ze even op zak houden.

Inmiddels 154 rubies en kan er nog 3 halen sowieso van grade A halen van multiplayer, ben nu halverwege B. En dan krijg je nog eens 30 rubies voor de volle kaart. Hopelijk lukt het vanavond en ga ik dus naar 190 rubies ongeveer.

• BBBrt
Ik ben ook maar een beetje aan het sparen voor de verjaardags-editie, maar eigenlijk begrijp ik nog steeds niet zo goed 'what the fuss is about'. Als ik de Wiki lees, waren het totaal geen boeiende pijpen. Alleen de special pipe (allemaal gold drivers) misschien. En je kreeg bij de laatste 3 login gifts HE tickets..

Zou het nou echt de moeite waard zijn? Aan de andere kant loont het voor mij niet echt om deze ranked nog rubies uit te geven, dus doe ik het maar niet. Maar anders had ik wel een gokje gewaagd op de gliderpipe...

• Planeetje
@BBBrt het was ook wel meer een hype, plus dat er toen volgens mij voor het eerst 12% pijpen waren. Daarvoor was het bijna altijd 6% dacht ik. Dus al met al was dat een verdubbeling en dan ook nog eens met enkel spotlight drivers. Revolutionair voor een jaar geleden in het spel.

Nu heb je veel 9% en zelfs 11% pijpen, iets wat toen nog niet was. Het is er veel op vooruit gegaan als je het mij vraagt.

• pjot1
  • Niet online
Precies wat @Planeetje zegt. Toen was een HE ticket ook echt een zeldzaamheid. Dus dat je er een aantal kreeg bij de login was al heel wat. Bovendien had bijna iedereen hier ook gespaard en was eigenlijk een beetje teleurgesteld met de pipes.

@BBBrt Ik zou een gokje wagen. Dit omdat je zelf al aangeeft dat je het nodig hebt. Als je dan nog wat rubies overhoudt heb je in mijn ogen het beste van 2 werelden! ;)

• MrOleo
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AH9U3PiSogoyjcb6IwAWm8rJmbo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2pRZBImckoidKNh0oJyH65il.jpg?f=user_large

Daar zit je dan met 40k+ muntjes. -O-

erutangiS

• Sleehond

• bennieeee
Zo even 523mb aan update net.

• BBBrt
Geef mij zo'n shop! :)

• BBBrt
Sleehond schreef op woensdag 15 september 2021 @ 19:37:
Thanks allen, ik ga ze even op zak houden.

Inmiddels 154 rubies en kan er nog 3 halen sowieso van grade A halen van multiplayer, ben nu halverwege B. En dan krijg je nog eens 30 rubies voor de volle kaart. Hopelijk lukt het vanavond en ga ik dus naar 190 rubies ongeveer.
Ja, dat is ook nog mijn missie vóór of tijdens de volgende tour. Ben nu B 50%, maar ik moet me er echt toe zetten om A te halen. Misschien dat deze grote update er nu voor zorgt dat multiplayer wat 'soepeler' gaat...
:o Diddy kong in de spotlight in de shop oOo

- hier hetzelfde, ook allemaal tickets maar geen enkele is HE }:| :$
Ik bedenk net dat ik gisteren geen Mario kart toernooi heb georganiseerd. Was erg gefocust op een zekere europese voetbalwedstrijd.

Hoop niet dat er iemand op rekende zoja, excuses voor het ongemak.

Voor het vervolg, elk toernooi dat ik maak zal worden ingeleid met een bevestiging op dit forum :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ylUvsSIPsCdzCFXBYllU8dTi7ts=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FHkhRKQtvB3GGRgCzZ4YTfPb.png?f=fotoalbum_large

Ziet er nog goed uit :) , zelf ook eens kijken wat ik bij track 2 en 3 nog erbij kan pakken.

• bennieeee
Jullie de game al geüpdate? Heb het gevoel dat Waluigi Pinball echt ineens heel stroperig verloopt.
bennieeee schreef op donderdag 16 september 2021 @ 08:56:
Jullie de game al geüpdate? Heb het gevoel dat Waluigi Pinball echt ineens heel stroperig verloopt.
net getest, hier loopt hij nog goed ;-) (iphone SE 2020)

Waar ik tot de update wel last van had was dat Sidney 2R wat langzaam liep, alsof het op 50 cc was ofzo. Zal straks eens kijken of die vlotter gaat. Dus daar had ik wellicht wat jij stroperig noemt

[ Voor 26% gewijzigd door MetalSonic op 16-09-2021 09:29 ]

• BBBrt
Met beide tracks geen problemen hier. Niet voor en niet na de update.

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gNUR3ubOVfFwEsEtMT5sdVmc2EY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QnBhbuzYj1VRw3DBTfxi5AZr.jpg?f=fotoalbum_large
Ik ben lid geworden van de 40k+ klas _/-\o_ met een banaan en coin Frenzy. Dus er moet nog meer in kunnen zitten wel.

• BBBrt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0McHpe9X1BeMlf-YnuhkpBAtIn4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/m1p7g0UB6YNrMIqj6tanIxaA.png?f=fotoalbum_large
Ik ben voorlopig ook klaar. Op alle tracks is nog wat te halen, maar laten we eerst maar eens kijken in hoeverre het nodig is. En Roze Yoshi is al in de pocket, dus ik ben blij zat met een top 5 deze week.

• pjot1
  • Niet online
@MrOleo
Alvast sparen voor lvl8? ;)

@ iedereen

Ik heb jullie advies hard nodig! Zo ziet m'n ranking er nu uit,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XKeMPi93-ccmh-XRmGyC7Pq97zk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pZwepGWDq6Gb9lUs1Tr2v3xx.png?f=user_large

Sta zelf 9e met deze scores,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qy7Y3Z_TwBu7DUpAPdH3zmW5RGY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CcoGziu3eM1tkyemAcnkzT5W.png?f=user_large

Ik weet dat er overal nog wat te halen valt maar ik Moet investeren om wat gemakkelijker omhoog te kunnen. Nu heb ik 2 HE driver tickets, 13,4k coins, 10X 5k coins uit de Token shop en 2 Coinrush tickets. Met alle dagelijkse muntjes kom ik dinsdag uit op 24,1k aan coins.

Nu m'n (luxe)probleem, ik kan 2 tickets geven aan Cat Toad zodat deze lvl5 wordt Of Ik haal Peachette uit de Tiershop en hoop op een HE ticket in de shop zodat ze lvl7 wordt Of Ik hoop alleen op een HE driver ticket in de shop zodat ik Pauline lvl6 kan maken? Zit al een paar dagen te denken en ik weet het gewoon echt niet.... :?

Ohw ja!
Zelfde probleem met pointscap tickets! Daar heb ik er 7 van. Sowieso gaat er 1 naar Pauline.

[ Voor 4% gewijzigd door pjot1 op 16-09-2021 17:28 ]

• pjot1
  • Niet online
Ohw inmiddels 10e.... ;(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1duQkjBVhDQRUVrJ_mb1ATTksNE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qipndh5WLdF4sbynQkEZv3n4.png?f=user_large

• bennieeee
@pjot1 persoonlijk vind ik de lucky7 van Pauline een stuk fijner vergeleken bij Peachetta. Weet niet hoeveel basis points ze heeft? Misschien op baan 3 de glider nog level 3 maken als het er in zit?

Verder zou je uit baan 1 nog wel een verbetering kunnen maken van 2k minimaal.

Maar verder wordt die behoorlijk pittig. Wil je safe komen op plek 4/5.

• texelonia
@pjot1 Ik zou denk ik voor Cat Toad gaan, want die is nog vrij nieuw en komt tot nu toe best vaak in de ranked cups van pas. Maar dat is puur gebaseerd op de keuze tussen die drivers, zonder gekeken te hebben naar welke scores je op welke track hebt etc ;)

• Planeetje
Vandaag is kamek naar level 6 gegaan en double capped. Nu sta ik er zo voor en twijffel of ik voor de 1e plek moet gaan. 2e is ook goed en ik sta nu al aardig op voorsprong. Bovendien hoef ik dan niet verder te investeren in items die ik toch waarschijnlijk niet veel vaker ga gebruiken. Ik ga maar even grinden en kijken wat ik er nog bij kan sprokkelen of ik de jump naar #1 met minimale investments kan maken....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qJNVMSZQoFHz05vLkOOlb7L-jYM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4TghurR1UlBgCI8KGuq7uiU9.jpg?f=fotoalbum_large

• Planeetje
Grrrrrr, mijn tablet wordt niet meer ondersteund :-( Ik had gehoopt dat hij nog even mee kon.... ;w

Om nou hiervoor een nieuwe tablet te kopen.... pffff

• MrOleo
  • Nu online
Haha, echt niet. :)
pjot1 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 17:25:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik weet dat er overal nog wat te halen valt maar ik Moet investeren om wat gemakkelijker omhoog te kunnen. Nu heb ik 2 HE driver tickets, 13,4k coins, 10X 5k coins uit de Token shop en 2 Coinrush tickets. Met alle dagelijkse muntjes kom ik dinsdag uit op 24,1k aan coins.

Nu m'n (luxe)probleem, ik kan 2 tickets geven aan Cat Toad zodat deze lvl5 wordt Of Ik haal Peachette uit de Tiershop en hoop op een HE ticket in de shop zodat ze lvl7 wordt Of Ik hoop alleen op een HE driver ticket in de shop zodat ik Pauline lvl6 kan maken? Zit al een paar dagen te denken en ik weet het gewoon echt niet.... :?

Ohw ja!
Zelfde probleem met pointscap tickets! Daar heb ik er 7 van. Sowieso gaat er 1 naar Pauline.
Ja dat is een moeilijke.
Pauline heeft de betere skill, maar new york banen niet meegerekend heeft ze zo weinig banen, dat ze verder nauwelijks gebruikt kan worden en dus vrij slecht is.
Peachette heeft dan weer een stuk meer banen, haar skill op zich is goed, maar in frenzymode vrij matig. Het is een leuke driver, maar niets speciaal en level 7 vind ik dan wel een erg grote investering voor haar.
Cat Toad is nieuw en heeft veel banen, dus dat zal de beste zijn om te upgraden, maar voor de meeste puntenwinst deze cup, zal een upgrade bij Pinball meer opleveren.

Ik zou net als Texelonia voor Cat toad kiezen, op basis van de lange termijn.

erutangiS

• BBBrt
pjot1 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 17:25:
@MrOleo
Alvast sparen voor lvl8? ;)

@ iedereen

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ohw ja!
Misschien heb je meer aan het advies van de meer ervaren spelers, maar als ik het zou moeten inschatten, zou je met wat upgrades en heel veel grinden misschien nét plek 5 kunnen pakken. Het zou dan misschien slimmer zijn om gewoon een plek 6-10 te accepteren en je tickets op zak te houden voor de volgende cup ;)

• MrOleo
  • Nu online
Planeetje schreef op donderdag 16 september 2021 @ 19:41:
Grrrrrr, mijn tablet wordt niet meer ondersteund :-( Ik had gehoopt dat hij nog even mee kon.... ;w

Om nou hiervoor een nieuwe tablet te kopen.... pffff
Ja vreemde update. Mijn tablet werkt ook niet meer, ik had dan gelukkig al een nieuwe gekocht laatst, vanwege andere reden.
Maar ze kondigen de hele tijd aan system requirements is 64 bit cpu, android 5, 1,5 gb ram en daarnaast stond er een lijst met apparaten welke een 32-bit cpu hebben waaronder de Galaxy Tab A.
Mijn galaxy tab A heeft een 64 bit cpu Snapdragon 450, android 10, 3 gb ram, dus ik denk dat zal wel alleen oudere versies van tab A betreffen. Maar om een of andere vage reden is hij incompatibel. 8)7 :/

erutangiS

• Planeetje
MrOleo schreef op donderdag 16 september 2021 @ 22:48:
[...]

Ja vreemde update. Mijn tablet werkt ook niet meer, ik had dan gelukkig al een nieuwe gekocht laatst, vanwege andere reden.
Maar ze kondigen de hele tijd aan system requirements is 64 bit cpu, android 5, 1,5 gb ram en daarnaast stond er een lijst met apparaten welke een 32-bit cpu hebben waaronder de Galaxy Tab A.
Mijn galaxy tab A heeft een 64 bit cpu Snapdragon 450, android 10, 3 gb ram, dus ik denk dat zal wel alleen oudere versies van tab A betreffen. Maar om een of andere vage reden is hij incompatibel. 8)7 :/
Ik heb dezelfde tab A uit 2019, kan er ook niet bij. Misschien is het een foutje, maar verwacht het niet. Mijn telefoon doet het nog wel, maar de tablet was vele malen comfortabeler.

• pjot1
  • Niet online
Thanks @bennieeee, @texelonia, @MrOleo en @BBBrt!

Ik kan me best wel vinden in jullie mening/advies! Ik denk dat het inderdaad een slimme zet is om Cat Toad een level omhoog te gooien. Hij is meerdere malen m'n enige T3 driver geweest. Ik kijk het vandaag en morgen nog even aan.

@BBBrt Plek 6 tot 10 gaat hem niet worden. Daar ben ik even te fanatiek voor! Mocht het dan toch niet lukken, dan kan je hier een hoop geklaag lezen. ;)

• anie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01 07:01
Volgende tour anniversary, met alleen maar city courses. Speciale challenges en betere token shop.. Ben erg benieuwd.
Dat wordt een leuke week! Ik heb er zin in.

• bennieeee
Wat zouden jullie doen ? Volledig richten op pinball of toch niet ? Plek 2 is nog geen 1000 punten weg op dit moment.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6PrrfFYj7JZVTIAVGPyph3TGNjI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K918shh4ufDDLO0x0l7s1vy4.jpg?f=fotoalbum_large

• BBBrt
pjot1 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 05:18:
Thanks @bennieeee, @texelonia, @MrOleo en @BBBrt!

Ik kan me best wel vinden in jullie mening/advies! Ik denk dat het inderdaad een slimme zet is om Cat Toad een level omhoog te gooien. Hij is meerdere malen m'n enige T3 driver geweest. Ik kijk het vandaag en morgen nog even aan.

@BBBrt Plek 6 tot 10 gaat hem niet worden. Daar ben ik even te fanatiek voor! Mocht het dan toch niet lukken, dan kan je hier een hoop geklaag lezen. ;)
Sterkte! :D

Leuk trouwens, dat personen uit je vriendenlijst nu meteen bij je aan kunnen sluiten als je MP speelt!

• Sleehond
Bij de city tour, is er dan nu al wat zinnigs over te zeggen wat de top drivers gaan worden voor city tours?
Pagina: 1 ... 94 ... 161 Laatste