Over iets meer dan een half uur gaat het weer los in de multiplayer! Join wanneer je wil. Hoe meer ziel hoe meer vreugde.
Ik had hem al aangekondigd maar ik deel hierbij ook nog een lijstje met tips. Input is op basis van wat jullie hebben gedeeld
=======TIPS=====

===TIPS====
1) Speel tactisch/ strategisch..... Maak steeds een afweging of je aanvallend of defensief speelt. Rijd je tweede dan is het soms beter om je rode schild niet op de nummer één af te vuren maar om hem achter je te houden. Vuur je het rode schild af en incasseer je daarna zelf een rood schild dan rijd je wellicht ineens als nummer vijf in plaats van nummer twee over de finish. Hoe/ wat wanneer is kwestie van trial & error
2) auto item op UIT, je wil volledige regie hebben over je items. Als je eerste rijd wil je die banaan houden en niet omruilen voor een muntje als je door het item block heen rijdt
3) kies een snelle kart om te starten.......
4) hoe lager je positie terwijl je door de itemblocks gaat , hoe groter je kans op frenzy. Soms kan het lonen om even "gas" in te houden voor zover je dat bij dit spel kan zeggen natuurlijk

5) sommige hier hebben een betere performance als zij de graphix/ battery gebruik op low zetten
6) laatste maar niet de onbelangrijkste, maak je
niet druk. Het is mario kart, het is chaos en vooral fun. We hebben allemaal wel eens een beetje lag en we krijgen allemaal een blauw schild als we net eerste zijn. Probeer het zo te beleven en dan zie ik je waarschijnlijk over een week rterug.