• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Pff, net aan het langste eind getrokken voor p3:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wr6eS5nDkpoo7KV3ND8jNWOFP24=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lw13VeOgSB2YTSz5azH1CFDN.jpg?f=fotoalbum_large

Nu hopen dat de volgende rankeds wat minder zwaar zullen gaan zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Planeetje op 08-09-2021 07:19 ]

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
2e gebleven. Valt me niks tegen.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:38
Hier ook 2e gebleven, met slechts 700 punten voorsprong op de nummer 3. Die heeft nog zijn poging gewaagd.

Gefeliciteerd aan degene met goede en/of contente resultaten!

Op naar de nieuwe tour!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
Hier eerste geworden, de ranked was niet bijzonder lastig zoals sommigen hier hadden. @Planeetje top gedaan hoor in zo’n zware poule! Denk dat je bij de meeste poules eerste zou zijn geworden…

Folding@home

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:00
Hier ook eerste gebleven:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rQX4v086p-YFRZ-3VKryBbr0oFc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/whBW3OD5Xi036FhCMbGX4LYJ.jpg?f=fotoalbum_large
Ze hebben bij Nintendo zeker wel wat aangepast. Toch pittige rankeds gehad deze tour. Kijken wat de volgende tour brengt.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-01 21:04
Zesde snel vergeten:)

Nieuwe tour ziet er leuk uit! Nieuwe yoshi is handig maar ik ga nu sparen voor anniversary

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
De nieuwe course Sydney Sprint 2 zit met twee varianten in de eerste ranked, en ook met twee varianten in de derde cup (waarschijnlijk tweede ranked). Dat hebben we nog niet eerder gehad volgens mij

• Sleehond
Eärendil schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:19:
De nieuwe course Sydney Sprint 2 zit met twee varianten in de eerste ranked, en ook met twee varianten in de derde cup (waarschijnlijk tweede ranked). Dat hebben we nog niet eerder gehad volgens mij
Ik wilde het net droppen hier ja… bijzonder!

Ik mis nu op track 1 en 3 een glider… benieuwd of ik het daarmee ga redden

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:07
Sleehond schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:23:
[...]

Ik wilde het net droppen hier ja… bijzonder!

Ik mis nu op track 1 en 3 een glider… benieuwd of ik het daarmee ga redden
Hier ook, verder op alle tracks van deze en volgende week wel alles T3. Maar gaat pittig worden. Die Franse Luigi heeft er al best vaak voor gezorgd dat ik een T3 driver mis....

3e gebleven, dua inmiddels level 43!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
1e oOo

Ik vind 2 Sydney tracks in 1 cup/ranking wel erg overdreven! :/ En ik mis een driver en glider op de 1e, en ik heb zat ruby’s maar er zit geen (spotlight) glider voor die track in de pijp |:(

• Vozze
MetalSonic schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:17:
Nieuwe tour ziet er leuk uit! Nieuwe yoshi is handig maar ik ga nu sparen voor anniversary
Dat was mijn plan ook, maar met al die coinboxers is een Boomerang Skill een grote meerwaarde.
Vanwege de coverage hoefde ik niet te pullen, maar toch maar gedaan. Eerst random 3 keer gereset en toen 3 x een 10 pull gedaan. Eerste groen, tweede goud. Ster verschijnt, maar het was PGP. Derde ook goud en weer een ster. Dan weet je het al. Boomerang Yoshi in de pocket!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AeF__CydXW7Zajv3_pcYgw6U2hQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sLeNlq7uq84w3yeUFiU9z92i.jpg?f=fotoalbum_large

En ook geen verkeerde Daily Shop:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rWVTo1D5cEgTKaNrrHuq8fP_41o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IXxPrXI9gWBQhn4dFyvPJI9m.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door Vozze op 08-09-2021 09:42 ]

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Pff dat was wel even een pittige tour, trots op mijn 6e en 4e plek |:( gisternacht er nog een triple coin uit weten te persen om verdere degradatie te voorkomen. Wel echt tof dat de ranking scores veel dichter bij elkaar lijken te liggen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UlRoiicV_sQudB1tu3CXBAyF7gU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oFS1dkU1uXZzrjjU0GKpoyjB.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cbRa6gnqfY--B1zRQ4PC7fjKp48=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mPMu32URzoRZWhDxl0yH6pc7.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B4DeCD3zoxlmbzI4BFUPtrpnbTE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ncYtxDvX6XIHly33yPHIZxxi.jpg?f=fotoalbum_tile

Hopen op meer ruby's deze week, wil die kangaroe met z'n boomerang wel hebben...succes iedereen!

• MetalSonic
Vozze schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:41:
[...]

Dat was mijn plan ook, maar met al die coinboxers is een Boomerang Skill een grote meerwaarde.
Vanwege de coverage hoefde ik niet te pullen, maar toch maar gedaan. Eerst random 3 keer gereset en toen 3 x een 10 pull gedaan. Eerste groen, tweede goud. Ster verschijnt, maar het was PGP. Derde ook goud en weer een ster. Dan weet je het al. Boomerang Yoshi in de pocket!
[Afbeelding]

En ook geen verkeerde Daily Shop:
[Afbeelding]
Zit ook wat in ja. Boomerang he is erg sterk mits je de tijd vrij wil maken voor boombox grinding.
Je theorie deel ik wel. Boomerang is nu onderscheidend.

Mooie shop!

• MetalSonic
Eerste indruk nieuwe tour is zeer positief. Een verademing ten opzichte van de vorige tour. Deze week kan ik mee doen voor top drie zodat ik weer naar tier 69 kan gaan.

Volgende week is weer het gevecht van de coinbox drivers gelukkig staan een level zes Kamek en Gold King bo omb klaar!

• texelonia
Echt? Nou doe mij maar liever de vorige Tour nog een keertje :D Nou had ik het een stuk makkelijker dan sommigen van jullie. Maar ik vond de tracks ook veel leuker. En ik word er eigenlijk wel chagrijnig van dat ik eens genoeg ruby’s heb om de pijp leeg te trekken maar dat ik nu dan níet eruit kan halen wat ik nodig heb. Argh!!! Alsof Nintendo elke keer iets nieuws verzint om me dwars te zitten (of waarschijnlijker, me er toe te zetten dingen te kopen :N )

• MetalSonic
texelonia schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:11:
Echt? Nou doe mij maar liever de vorige Tour nog een keertje :D Nou had ik het een stuk makkelijker dan sommigen van jullie. Maar ik vond de tracks ook veel leuker. En ik word er eigenlijk wel chagrijnig van dat ik eens genoeg ruby’s heb om de pijp leeg te trekken maar dat ik nu dan níet eruit kan halen wat ik nodig heb. Argh!!! Alsof Nintendo elke keer iets nieuws verzint om me dwars te zitten (of waarschijnlijker, me er toe te zetten dingen te kopen :N )
Spel heeft vanaf het huidige ik denk ongeveer tier 65-67 een hoog pay to win gehalte. Nintendo wil je niet dwars zitten ze willen geld 💰 verdienen. Ik las vorig jaar een mooie uitspraak hierover. Was iets van: “de gratis games zijn de duurste games”

• Tootoo
Ik ben uiteindelijk maar gezwicht voor kangaroo Yoshi. Om de eerder genoemde reden dat een goede boombox veel kan opleveren. Ik ben alleen wel huiverig: drivers die uitkomen tijdens een city track zijn vaak geen hoogvliegers. Had dus liever een troep item gezien zodat ik me in kon houden :)

Daarentegen lijkt de ranked cup weer super simpel te zijn?!? Eens zien of dat zo blijft…

Folding@home

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06-2025
Nou gisteravond nog even flink gegrind:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2yUnPFX-B7HwGoXv5zQul1ow1vg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/akF8q1a5yn7cRRX50gQbIqKI.png?f=fotoalbum_large
Met als eindresultaat dat ik met 99.764 punten eerste stond. Ik kreeg track 3 niet hoger en geen dubbele coin frenzy... Dit was met een Bowser shell/coin/bom frenzy. Uiteindelijk peach happi met 3 tickets level 4b gemaakt en toen m'n score met 3k punten kunnen verbeteren (maar geen HE level tickets overhouden)

Zoals gezegd had ik 99.764 punten dus toch nog even doorgegaan en voor het eerste de 100.000 punten gehaald in een cup Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W6GcFDQ9w1t7QAOVmWj3j2kB8Q0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fSdMIjdzcgK3VKTTTupKKO12.png?f=fotoalbum_large

• MetalSonic
__REMCO__ schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:54:
Nou gisteravond nog even flink gegrind:
[Afbeelding]
Met als eindresultaat dat ik met 99.764 punten eerste stond. Ik kreeg track 3 niet hoger en geen dubbele coin frenzy... Dit was met een Bowser shell/coin/bom frenzy. Uiteindelijk peach happi met 3 tickets level 4b gemaakt en toen m'n score met 3k punten kunnen verbeteren (maar geen HE level tickets overhouden)

Zoals gezegd had ik 99.764 punten dus toch nog even doorgegaan en voor het eerste de 100.000 punten gehaald in een cup [Afbeelding]
Mooi resultaat!

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48E4WMYe_UpP-NFN4H1-xOFgNPw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XFQ5hbiPxIBXM61aJWisWVkv.png?f=fotoalbum_large

Helaas! Geen Santa bowser in de pipe. Vorige btw ook niet …

• texelonia
MetalSonic schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:42:
[...]

Spel heeft vanaf het huidige ik denk ongeveer tier 65-67 een hoog pay to win gehalte. Nintendo wil je niet dwars zitten ze willen geld 💰 verdienen. Ik las vorig jaar een mooie uitspraak hierover. Was iets van: “de gratis games zijn de duurste games”
Maar ik ben pas tier 58 ;)
En de inhoud van de pijp heeft niet zoveel met de tiers te maken. Normaal had je een nieuwe track met nieuwe items en die nieuwe items kon je uit de pijp halen. Nu is dat dus niet zo.

Jammer voor Nintendo is dat ik er vooral recalcitrant van word en dan juíst geen geld eraan uit wil geven. Jammer voor mezelf is dat ik er dus wel chagrijnig van kan worden :P

Eerst maar eens zien hoe ver ik kom met wat ik (niet) heb! :)

• MetalSonic
texelonia schreef op woensdag 8 september 2021 @ 17:02:
[...]

Maar ik ben pas tier 58 ;)
En de inhoud van de pijp heeft niet zoveel met de tiers te maken. Normaal had je een nieuwe track met nieuwe items en die nieuwe items kon je uit de pijp halen. Nu is dat dus niet zo.

Jammer voor Nintendo is dat ik er vooral recalcitrant van word en dan juíst geen geld eraan uit wil geven. Jammer voor mezelf is dat ik er dus wel chagrijnig van kan worden :P

Eerst maar eens zien hoe ver ik kom met wat ik (niet) heb! :)
Wellicht kan je op de andere banen nog goed genoeg “compenseren”? Succes :)F

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMmNuNNIBNmROCcCVDiCSdgZ-rY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large

Multiplayer update:

Vanavond 2130 tot 2230 mario kart multiplayer voor de liefhebbers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMmNuNNIBNmROCcCVDiCSdgZ-rY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large

• edzon
MetalSonic schreef op woensdag 8 september 2021 @ 17:49:
[Afbeelding]

Multiplayer update:

Vanavond 2130 tot 2230 mario kart multiplayer voor de liefhebbers

[Afbeelding]
Komt goed uit dat het een uurtje later is dan gebruikelijk, ga zo uit eten dus hoop dat ik het red!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/idEW88tIazVLMvDhJI2d1Top6z8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RXnSMDNGrTWfwfM2uuIRhxdn.jpg?f=fotoalbum_large

Zo die staat! Yoshi Egg Frenzy gevolgd door nog 2 coin Frenzy.

• MetalSonic

Over iets meer dan een half uur gaat het weer los in de multiplayer! Join wanneer je wil. Hoe meer ziel hoe meer vreugde.

Ik had hem al aangekondigd maar ik deel hierbij ook nog een lijstje met tips. Input is op basis van wat jullie hebben gedeeld

=======TIPS===== oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo ===TIPS====

1) Speel tactisch/ strategisch..... Maak steeds een afweging of je aanvallend of defensief speelt. Rijd je tweede dan is het soms beter om je rode schild niet op de nummer één af te vuren maar om hem achter je te houden. Vuur je het rode schild af en incasseer je daarna zelf een rood schild dan rijd je wellicht ineens als nummer vijf in plaats van nummer twee over de finish. Hoe/ wat wanneer is kwestie van trial & error
2) auto item op UIT, je wil volledige regie hebben over je items. Als je eerste rijd wil je die banaan houden en niet omruilen voor een muntje als je door het item block heen rijdt
3) kies een snelle kart om te starten.......
4) hoe lager je positie terwijl je door de itemblocks gaat , hoe groter je kans op frenzy. Soms kan het lonen om even "gas" in te houden voor zover je dat bij dit spel kan zeggen natuurlijk :)
5) sommige hier hebben een betere performance als zij de graphix/ battery gebruik op low zetten
6) laatste maar niet de onbelangrijkste, maak je niet druk. Het is mario kart, het is chaos en vooral fun. We hebben allemaal wel eens een beetje lag en we krijgen allemaal een blauw schild als we net eerste zijn. Probeer het zo te beleven en dan zie ik je waarschijnlijk over een week rterug.

• Tootoo
@MetalSonic mooie post en prima tips! Ik kijk even of ik de puf heb om deel te nemen. Ben net pas klaar met werken en moet nog bijkomen… Anders succes allemaal!

Folding@home

• Planeetje
Mij gaat het niet lukken, maar veel plezier voor iedereen!

• MetalSonic
Game lobby wordt nu gemaakt

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gKJNDdti2WYKIApgWZQwb1Gn9uY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Wq1BQmrFSy8Fwjd3sYPwvtr2.png?f=fotoalbum_large

Bedankt weer voor het joinen! Congrats voor de winnaars!

Laatste sessie liep vast helaas.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5khwLprCGs2gk4kmMWotTF2h7fM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3hsKfDFqa8ALCymPfDT4cUip.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FOFcWBGlmak8zhikRJixc8MlnIk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SkGsSXrdtKmkEwdw3SOjulso.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bRAX0sjsQXnUVAp5TMKNc_uzVg0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1qfThIQqU5fWGtExIDrhb4um.png?f=fotoalbum_large

• Vozze
Was weer mooi @MetalSonic! Alleen bij de aller allerlaatste race had ik een connectie error. Maar ja, dat mocht de pret niet drukken. Leuk!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:57

Whaam

Meer beter

Volgens mij werden we er allemaal uit geknikkerd bij die laatste race ;(

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

• texelonia
Ja jammer, het ging toen net weer lekker bij mij :P

Ik heb dat auto-item nu eens uitgezet, en soms kan dat een voordeel zijn inderdaad. Maar ik miste dan wel weer de mogelijkheid om frenzy’s te krijgen :D

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Jammer dat ik niet de hele avond mee kon doen maar het was inderdaad weer ouderwets gezellig!

Heeft @MetalSonic ons niet er gewoon uitgeknikkert? ;)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• MetalSonic
Ik had de laatste race sessie ook liever afgemaakt hoor. Toen ging het bij mij het beste ;-) maar na een paar minuten kijken naar het laadscherm (zie screenshot) terwijl het normaal gesproken in ~ 5 seconden geladen is maar het spel geforceerd afgesloten.

Tot woensdag allen :)

• BBBrt
Great Black Sail uit de TCP.. kan slechter :D

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UfRDGPxVum9KnUfPvhnmMMIlnKw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Hh6VvFCwCPL19aQZbqfQEAIS.jpg?f=user_large

Ik heb de luxe dat ik kan kiezen uit twee items. Welk item geeft mij de meeste punten? Stel ik ga met beide items voor een dubbel coin frenzy heb ik dan na twee laps meer punten met Yoshi of met Lakitu?

Ik ben benieuwd :) bedankt voor het meedenken!

• Sleehond
@MetalSonic ik zou toch wel zeggen Lakitu, maar ik ben niet de expert hier dus benieuwd wat anderen zeggen

• BBBrt
MetalSonic schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:06:
[Afbeelding]

Ik heb de luxe dat ik kan kiezen uit twee items. Welk item geeft mij de meeste punten? Stel ik ga met beide items voor een dubbel coin frenzy heb ik dan na twee laps meer punten met Yoshi of met Lakitu?

Ik weet niet meer wie dit nou laatst had voorberekend, maar was het niet zo dat je (level-1)*(basepoints) moet doen voor een indicatie? In dat geval wint Yoshi met 5220 vs 4900. Daarnaast heeft Yoshi x6 bonus-point boost vs x5 van Lakitu. Lakitu heeft meer kans op Frenzy, maar als jij net zo vaak doorgaat tot je 3 mooie frenzies pakt, dan is die kans niet relevant :p

Aan de andere kant levert het item zelf (Lucky 7) van Lakitu meer punten op dan het ei... Maar of dat opweegt.

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:23
MetalSonic schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:06:
[Afbeelding]

Theoretisch scoort Yoshi 1 of 2 (?) punten meer per item (870*6/200 =26 bonuspunten per actie, vs 980*5/200 = 24,5 bonuspunten per actie). Kan je zelf ook ff checken hoeveel het exact scheelt door met beide loadouts een race te starten en te kijken naar 1 van deze 2:
Als je op max combobonus zit, hoeveel levert een coin voor beide op?
Of doe even niks/geen combo, pak een coin en kijk hoeveel die oplevert voor beide.

Al met al zal het niet superveel schelen. 2 punten x 150 acties = 300 punten + nog wat bonus aan het eind ofzo?

Maar ik zou voor Lakitu kiezen, bijv. achteraan (plek 6 ofzo?) starten en restarten tot 7 frenzy bij 1e itemblok, dat zal de beste score geven verwacht ik.

erutangiS

• MetalSonic
@Sleehond @BBBrt @MrOleo
Bedankt voor jullie reacties.

Qua punten via de bonus scheelt het inderdaad niet veel. Ik had ook al de score x 5 en x6 gedaan ik denk dan ook wel dat Lakitu beter is omdat ik daar de "droomstart" mee kan maken.

Grinden voor lucky 7 start en dan liefst met daarna nog 1 of 2 coin frenzy's :)

• MetalSonic
al een lekkere score kunnen neerzetten
35k via 3 frenzy's: Lucky 7, horn, horn... is dus nog ruimte voor verbetering. Gelukkig een leuke track dus die ga ik nog wel wat keren overnieuw doen!

• pjot1
  • Niet online
Ik denk dat je met een frenzy lucky7 meer punten scoort dan met een frenzy Yoshi egg. Verder ben ik het eens met hierboven. :)

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kvXN2oPkOOCNUt_BDxIdS6bSeaM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PAuIf455VdLBjFpvV8dMpMUA.png?f=fotoalbum_large
Lekkere start!

Hoe gaat het bij jullie?

• BBBrt
Ik sta nu tweede, met 100 punten achter de nummer 1. Ik kan nog wat bijsprokkelen, maar hij zeker ook. De nummer 3 is ook nog niet klaar. En er zijn nog wat hoge tiers die nog moeten inloggen...
Pink Yoshi zal lastig worden, hopelijk wel top 5 :)

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_lNJR0Cebnohpm62saVqaVTjeOY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/excSTWZzte0xu8MGUkCddxoU.png?f=fotoalbum_large
Lekkere run op de flipperkast baan. Kom maar op met de tweede ranked cup :Y)

• MrOleo
Lijkt een lastig weekje te worden hier. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wEe7QrflxwJnVhAmoKEN15j394k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Gv8i6CcHPgGMDNDdxeDOGsOr.jpg?f=user_large

erutangiS

• MetalSonic
MrOleo schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:00:
[...]

Lijkt een lastig weekje te worden hier. :)
[Afbeelding]
Eerste plek lastig idd maar je doet wel serieus mee voor top drie en dus behoud van je tier 70 ;)

• pjot1
  • Niet online
Hier zal ik ook nog flink aan de bak moeten...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bh20xqW5-4vqOYfMmqsgDvgtMRU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yh2RQqXMukNcgTT5UBxQtqtD.png?f=user_large

Op elke track heb ik nog ruimte, al zal het weer niet meevallen.

Eerste gratis pipe wel mazzel trouwens!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Z0Vcf4HJsqwJxHXXpI4JPTawDo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/D2wkj0zwFf2VzoeYXylRt34n.png?f=user_large

Gereset en 2X 10,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_tQOvsmrr1uB9MePUSufPdTICdo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1dSMpMveRmbnlliYbsbaviCu.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SrbIXVCpIN35UHdQyZQNR7vzaxc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AcIN7aoUm7qiLkooQYVWEtMD.png?f=user_large

Dat was me niet gegund. Nu hopen op tickets in de DS! :)

• anie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01 07:01
Is de anniversary de volgende tour? Dan houd ik mijn rubies nog even op zak. De gold pass en heel af en toe die betaalde challenge wil ik wel kopen maar rubies kopen voor 10 pulls is aan mij niet besteed, overigens geheel zonder oordeel over de mensen die het wel doen. Maar daardoor wil ik wel een beetje vooruit denken. Van vorig jaar weet ik nog dat de tour voor de anniversary beregoede pijpen had, nu lijkt dat (gelukkig) mee te vallen.
Ik hoop dat ik de verleiding kan weerstaan.

• MetalSonic
anie schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:57:
Is de anniversary de volgende tour? Dan houd ik mijn rubies nog even op zak. De gold pass en heel af en toe die betaalde challenge wil ik wel kopen maar rubies kopen voor 10 pulls is aan mij niet besteed, overigens geheel zonder oordeel over de mensen die het wel doen. Maar daardoor wil ik wel een beetje vooruit denken. Van vorig jaar weet ik nog dat de tour voor de anniversary beregoede pijpen had, nu lijkt dat (gelukkig) mee te vallen.
Ik hoop dat ik de verleiding kan weerstaan.
Dat weet niemand zeker en is voer voor speculeren! We gaan het meemaken en weten het volgende week vrijdag :)

• Tootoo
Hier moet ik me er nog toe gaan zetten om wat te grinden. Ik merk dat ik er wat minder zin in heb en dat de tracks me er niet toe kunnen zetten om echt los te gaan. Ik sta voor nu derde, maar voor zover ik kan zien is er maar 1 iemand met wie ik de strijd echt aan hoef te gaan.

Het liefste zou ik mijn tickets weer zo veel mogelijk willen bewaren voor de volgende ranked cup. Daar zitten opnieuw meer items bij die ik het liefste verder upgrade, zoals king bob-omb, kamek, gold home field glider en de silver king. Hopelijk is de DS me een beetje goed gezind zodat ik ook wat tickets kan kopen om deze week nog iets meer aan te zetten. Want zeg nou zelf, level 1-1-4 houdt niet over op track 1 deze keer :P Party time lakitu kan gelukkig nog een hoop compenseren hier.

Folding@home

• edzon
Hier ziet de wereld er weer een stuk rooskleuriger uit dan afgelopen weken! Kon de verleiding van de boomerang niet weerstaan en tegen beter weten in met mijn laatste ruby's op zoek gegaan naar goud. Kon maar 20 keer trekken maar de eerste boomboxen zijn inmiddels binnen :Y

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hqW1CnNsbhi_VD5dQ5oXZ8Yia4M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4AK7HkCNhX5ckrqEjDHtLOPk.jpg?f=fotoalbum_large

• MetalSonic
Tootoo schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:24:
Hier moet ik me er nog toe gaan zetten om wat te grinden. Ik merk dat ik er wat minder zin in heb en dat de tracks me er niet toe kunnen zetten om echt los te gaan. Ik sta voor nu derde, maar voor zover ik kan zien is er maar 1 iemand met wie ik de strijd echt aan hoef te gaan.

Het liefste zou ik mijn tickets weer zo veel mogelijk willen bewaren voor de volgende ranked cup. Daar zitten opnieuw meer items bij die ik het liefste verder upgrade, zoals king bob-omb, kamek, gold home field glider en de silver king. Hopelijk is de DS me een beetje goed gezind zodat ik ook wat tickets kan kopen om deze week nog iets meer aan te zetten. Want zeg nou zelf, level 1-1-4 houdt niet over op track 1 deze keer :P Party time lakitu kan gelukkig nog een hoop compenseren hier.
Als je de Golden kinglet glider heb zou je die ook kunnen overwegen. Iets betere coverage... alhoewel jij wellicht redeneert dat Gold home nieuwer is en vaker wordt ingezet bij toekomstige nieuwe tracks? We gaan het weer zien.....

Tracks van ranked cup twee vind ik btw wat leuker dan die van één. Ik moet mijzelf ff motiveren om op ranked cup één nog wat meer eruit te halen.

• Tootoo
@MetalSonic stomme vraag misschien, maar welke glider bedoel je precies?

Folding@home

• MetalSonic
Tootoo schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:37:
@MetalSonic stomme vraag misschien, maar welke glider bedoel je precies?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3-8-KyGMbL-fUe8qS00wbn3FYQE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QjfGgY98sfLwYR5iU4swcVii.jpg?f=user_large

Ik zie nu dat ik de naam in de snelheid verkeerd heb getypt . Moet maar eens kijken voor een nieuw toetsenbord. :F

• BBBrt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2nv5CI6uHcXxNKI2XgWusTsM8oQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1Q53iL32zfoqudbIxl1livZT.png?f=fotoalbum_large

Ik denk dat ik redelijk uitgespeeld ben. Misschien nog een paar honderd op track 3 mogelijk, maar ik vind dat geen leuke track dus daar heb ik ook niet zo'n zin in. Hopelijk genoeg voor Pink Yoshi, maar ik vrees voor de slapers :)

• Tootoo
MetalSonic schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:41:
[...]

[Afbeelding]

Ik zie nu dat ik de naam in de snelheid verkeerd heb getypt . Moet maar eens kijken voor een nieuw toetsenbord. :F
Aaahh! Glinting glider heet ie bij mij, kon er al geen chocola van maken ;) Tja goede hoor. Bij mij zijn ze allebei level 4. Ze kwamen rond hetzelfde moment uit ook dacht ik? Misschien op 1 tour van elkaar vandaan. Het is dat mijn glazen bol kapot is, maar beide zouden inderdaad wel opgewaardeerd kunnen worden!

Folding@home

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DfzRezMAhSZ8eP2lFwAFQWgR59Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nLUYSMBXbdjioqFbKsSlQjJ0.png?f=fotoalbum_large
Ondertussen met veel plezier track drie verbeterd. Dubbel cb frenzy, coin frenzy

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HBKqA8Q4jOLI4vDCafe3tl1tT6M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CsDeSedCEjsBgfLJCxLXt7bB.png?f=fotoalbum_large
Dat zie ik ook niet vaak. :D :D :D oOo oOo

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Een slechte maand voor mij: 11e in de vorige tour, ondanks best aardige scores. Nu met o.a. 30888 op Yoshi een 10e plek. Geen geluk met de tegenstanders, denk ik. Een positief puntje: Waluigi Pinball R is terug! De beste baan voor muntjes.

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MkqBpU8Jq2HHoMCeIf0mUazO7co=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SbvKkd4DAcjxbvazl2ZqgJeV.jpg?f=fotoalbum_large

Het ziet er goed uit zover

• MetalSonic
Voor jou gelukkig ook een lekkere week.

Tot nu toe houdt iedereen in mijn poule zich koest. Hopelijk geen sleepers, maarja zelfs met een sleeper zal ik nog in de top drie eindigen!

• MrOleo
Tootoo schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:24:
Hier ook heel duidelijk niet veel zin in grinden deze tour. Dubbel Sydney in de ranked en dan is die nr 2 nou ook niet echt een verbetering t.o.v. Sydney 1, saai... Verder in de tour ook weinig interessante banen. Maar ook nog niet echt tijd gehad, wellicht komt de zin nog. :/

erutangiS

• MetalSonic
Hmm de eerste he ticket moet nog in de ds verschijnen sinds meerdere dagen. Kom op! :)F

• Tootoo
@MetalSonic heb je HE tickets in je tiershop staan toevallig?

Folding@home

• MetalSonic
Tootoo schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 09:42:
@MetalSonic heb je HE tickets in je tiershop staan toevallig?
Hoe wist je dat >:) , ja er staan twee peper dure tickets in de tiershop.

• Tootoo
Vanuit (als ik me niet vergis) @MrOleo kwam de theorie dat als je HE tickets open hebt staan in je tiershop, het wil voorkomen dat je dan minder tickets in je DS krijgt. Zal vast geen feilloze theorie zijn uiteraard, maar hij lijkt best stand te houden…

Meerdere mensen hebben ook gehad dat toen ze de HE tickets uit de tiershop gekocht hadden, er weer tickets in de DS kregen.

Folding@home

• MetalSonic
Tootoo schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 09:57:
Vanuit (als ik me niet vergis) @MrOleo kwam de theorie dat als je HE tickets open hebt staan in je tiershop, het wil voorkomen dat je dan minder tickets in je DS krijgt. Zal vast geen feilloze theorie zijn uiteraard, maar hij lijkt best stand te houden…

Meerdere mensen hebben ook gehad dat toen ze de HE tickets uit de tiershop gekocht hadden, er weer tickets in de DS kregen.
Interessante theorie, nou ik ga 'm wel testen. Heb ongeveer 60k op de balans en ik ben wel benieuwd. Vorige tour had ik geenk HE tickets in de tiershop en toen waren er wel om de dag één of twee nieuwe he tickets in de ds.

• texelonia
Ik heb geen HE tickets in de tier shop, en vandaag voor het eerst pas weer een HE ticket in de DS. Vorige week ook geen HE tickets in de TS en volgens mij ook geen HE ticket in de DS gehad.

Ik heb wel paar dagen geleden de base normal gliders allemaal op level 7 gekregen. De base normal karts nu ook bijna, nog 5 tickets/upgrades nodig. Dus hopelijk gaan er dan meer tickets verschijnen! Daarna gaat het wel moeilijker worden om nog een hele categorie op level 7 te krijgen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zIQuxqTeAaW1xIa3svCfXTqZV7g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0GLcgANRq57K2553rsZi8dZd.jpg?f=fotoalbum_large

• MrOleo
Hier ook 0 he tickets in 4 dagen, vandaag maar zo een 100 gold punten ticket gekocht voor de challenge waar je iets uit de daily shop moet kopen. Ik kan wel wat glider tickets gebruiken...
(2 he tickets in de tier shop. ;) )

erutangiS

• MetalSonic
MrOleo schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:42:
Hier ook 0 he tickets in 4 dagen, vandaag maar zo een 100 gold punten ticket gekocht voor de challenge waar je iets uit de daily shop moet kopen. Ik kan wel wat glider tickets gebruiken...
(2 he tickets in de tier shop. ;) )
Hoe gaat je ranking? eerder zag ik dat de nummer één van je poule op 90 k stond, staat hij daar nog?

• MrOleo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w9jRPiMN0llegH46UNdgI1EOWvU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LAlGG6Log4h2janyfKwMpxXH.jpg?f=user_large

Nr 1 heeft zich niet verbeterd, ik had zelf gisteren goeie frenzies op alle 3 de tracks tijdens 600 coins grinden, dat was wel apart. Het is vrij spannend vooralsnog. Ik heb nog wel wat ruimte voor verbetering.

erutangiS

• pjot1
  • Niet online
Ik zie zelf geen verband tussen de DS en de TS. Vorige week 2 tickets in de TS en meerdere malen een ticket in de DS. Natuurlijk niet genoeg coins om ze te halen maar ik ga het in de gaten houden.

Nu 1 HE driver ticket in de TS. Vandaag heb ik Pauline in de DS. Vanaf woensdag geen HE tickets gezien trouwens dus dit bevestigt wel weer de theorie.

Alleen nog Baby Daisy (4/20) en de Minion Paper Glider (17/20) en al m'n normals zijn lvl7. Base Super gliders en Base High-end gliders zijn ook lvl7. Zo schiet de rest ook al lekker op! Dit heeft volgens mij meer verband met de DS dan de TS.

• MrOleo
pjot1 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 18:24:
Ik zie zelf geen verband tussen de DS en de TS. Vorige week 2 tickets in de TS en meerdere malen een ticket in de DS. Natuurlijk niet genoeg coins om ze te halen maar ik ga het in de gaten houden.

Nu 1 HE driver ticket in de TS. Vandaag heb ik Pauline in de DS. Vanaf woensdag geen HE tickets gezien trouwens dus dit bevestigt wel weer de theorie.

Alleen nog Baby Daisy (4/20) en de Minion Paper Glider (17/20) en al m'n normals zijn lvl7. Base Super gliders en Base High-end gliders zijn ook lvl7. Zo schiet de rest ook al lekker op! Dit heeft volgens mij meer verband met de DS dan de TS.
Ik heb de theorie ook al half opgegeven, zo interessant is het ook weer niet. :)
Ik heb wel het idee dat de theorie vaker klopt dan niet klopt. Het kan zijn dat ze wel zoiets hebben geïmplementeerd, maar als het altijd aanstaat dan valt het enorm op. Mogelijk hebben ze daarom een random element ingebouwd dat je regelmatig toch prima daily shops krijgt met tickets in de tiershop, maar dat ze je toch een beetje kunnen pushen om meer goud uit te geven aan de dure tickets.
Maar inderdaad lvl 7 items hebben een duidelijk meer invloed op de inhoud van de daily shop.

Als mijn shop morgen weer leeg is koop ik de tiershop tickets, ik wil morgen wat upgraden. Dan ben ik weer benieuwd wat er dan maandag en dinsdag gebeurd. ;)

erutangiS

• pjot1
  • Niet online
MrOleo schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 19:15:
[...]

Ik heb de theorie ook al half opgegeven, zo interessant is het ook weer niet. :)
Ik heb wel het idee dat de theorie vaker klopt dan niet klopt. Het kan zijn dat ze wel zoiets hebben geïmplementeerd, maar als het altijd aanstaat dan valt het enorm op. Mogelijk hebben ze daarom een random element ingebouwd dat je regelmatig toch prima daily shops krijgt met tickets in de tiershop, maar dat ze je toch een beetje kunnen pushen om meer goud uit te geven aan de dure tickets.
Maar inderdaad lvl 7 items hebben een duidelijk meer invloed op de inhoud van de daily shop.

Als mijn shop morgen weer leeg is koop ik de tiershop tickets, ik wil morgen wat upgraden. Dan ben ik weer benieuwd wat er dan maandag en dinsdag gebeurd. ;)
Ik zou ook nieuwsgierig! Het zijn natuurlijk wel gluipers daar bij Nintendo! :7

• Tootoo
@MrOleo klinkt toch wel alsof je de theorie nog leuk vindt hoor ;)

We zullen we wel nooit achter komen hoe zij hun algoritmes hebben. Wie weet maken we er veel te veel van :p

Net uit de TCP black Yoshi getrokken! En ach, die was al level 7, dank je wel voor 6000 muntjes! :) Goed voor de DS hier. Ik heb geen tiershop HE tickets, wel 3 DS tickets tot zo ver.

Kon me dan ook niet inhouden en heb gold pringles man zijn upgrade naar level 7 gegeven. Samen met 1400 basepoints kan ik er wel plezier aan gaan beleven :)

Folding@home

• edzon
MrOleo schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 19:15:
[...]

Leuke theorie maar denk dat je Nintendo zo net iets te veel credits geeft hoor!

Waar ik ze wel van verdenk is dat ze eindelijk een beetje de ranking op orde hebben en dat je op basis van je puntenpotentieel wordt gekoppeld. Natuurlijk verder geen hard bewijs voor maar als ik zo de verschillende tussenstanden voorbij zie komen lijkt het de afgelopen weken erg dicht bij elkaar te liggen. Heb het idee dat ik steeds meer wordt gekoppeld aan tegenstanders die ongeveer dezelfde punten met gelijkwaardige items kunnen scoren. Ik wacht daarom eigenlijk ook altijd met upgrades voor items in week 2 tot die is begonnen zodat ik nog het verschil kan maken met een upgrade hier en daar. @Tootoo denk jij daar anders over of had je gewoon geen zin om te wachten met de King?

• Tootoo
@edzon eigenlijk dat laatste, geen zin om te wachten :) ik heb de overweging gemaakt tussen in deze of volgende ronde de meeste driver tickets stuk slaan en eigenlijk had ik misschien wel moeten wachten tot dinsdag of zo om te weten hoe de vlag er bij hing in de ranked cup. Maar eigenlijk wilde ik pringles graag eens naar level 7 brengen. Met als gevolg dat ik nog 2 HE tickets over heb. Dinsdag dus eens zien hoe ik die verdeel (1-1 / 2-0 / 0-2 tussen yoshi kangaroo - kamek).

Verder kan ik me wel vinden dat de ranking vaak wel beter is, met uitzondering van die rampen ranked van begin vorige tour ;)

Folding@home

• BBBrt
Ik kan het verder ook niet hardmaken, maar ik heb zelf nu wel een beetje het gevoel dat jouw 'voorbereiding' en reeds neergezette scores wel meetellen in de ranking. Voorheen zette ik in week 1 al goede scores neer voor week 2 en voerde ik al upgrades uit. Toen bleef ik maandenlang in tier 39/40 hangen, waarbij vooral week 2 altijd idioot zwaar was. Nu ik dat sinda kort niet meer doe, ben ik zonder al te veel problemen doorgeschoten naar tier 43, met 44 in het vizier.

n=1, maar toch. Ik blijf vanaf nu cup 3 redelijk met rust laten tot het zo ver is :)

• MrOleo
edzon schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:59:
[...]

Leuke theorie maar denk dat je Nintendo zo net iets te veel credits geeft hoor!
Klopt. :+
Vandaag een he ticket, helaas weer geen glider, maar driver is ook niet verkeerd.
Klagen over een lege shop heeft blijkbaar ook invloed op de daily shop. :P
En blizzard ballons in de acp, eindelijk weer eens iets nuttigs.

erutangiS

• bennieeee
Manta glider uit de ACP. Prima naar niet geweldig ofzo.

Verder geloof ik het wel bijna voor deze week. Voorsprong van bijna 9k is terug gelopen naar 7,5k dus dat gaat niet zo hard. Nog 2 zonder score waarvan 1 niks heeft gedaan zelfs. Beide lijken verre van gevaarlijk.

Zou door de vele tickets kunnen kiezen om Bowser Santa naar level 6 te brengen en richting 1400 basis points mocht het nodig zijn komende week.

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0fydVOVO15LA-hBD9WxZbOd5qnk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KoJb4mVjyj6oHfbkxwiAco0c.png?f=fotoalbum_large

Ik geloof niet dat het toeval is :)

• Tootoo
Lekkere shop @MetalSonic, hopelijk blijven ze komen ;) Hier mag ik ook niet klagen, zeker niet nadat ik gister king bobby had geleveld!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/psSKrTDzzvrHZgjj-lI4rt-WfNU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X9c6UKInqpjJIkKZHu25Kibt.jpg?f=fotoalbum_large

Folding@home

• BBBrt
Tootoo schreef op zondag 12 september 2021 @ 10:31:
Lekkere shop @MetalSonic, hopelijk blijven ze komen ;) Hier mag ik ook niet klagen, zeker niet nadat ik gister king bobby had geleveld!

[Afbeelding]
De DS wil heel graag dat jij je laatste normal drivers naar 7 brengt... :)

• Tootoo
BBBrt schreef op zondag 12 september 2021 @ 10:35:
[...]

De DS wil heel graag dat jij je laatste normal drivers naar 7 brengt... :)
Erger helaas, de DS geeft me een heleboel tickets waar ik niks mee kan :( Alle normal drivers zijn al level 7…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sR1vMF-_0Ft4hnD4dmz_tdJa-J0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lx8bfX0MP6GIXtX9nmWqWGJW.jpg?f=fotoalbum_large

Folding@home

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Tootoo schreef op zondag 12 september 2021 @ 10:48:
[...]

Erger helaas, de DS geeft me een heleboel tickets waar ik niks mee kan :( Alle normal drivers zijn al level 7…

[Afbeelding]
Dan kan je alvast sparen voor als ze level 8 invoeren >:)

• MetalSonic
Tootoo schreef op zondag 12 september 2021 @ 10:31:

[Afbeelding]
Mooie shop!

• pjot1
  • Niet online
White B-Dasher uit de acp. :/

Verder lekkere shops allemaal! Hier niets boeiends dus vandaag (voor zover dat mogelijk is) zoveel mogelijk punten scoren met de items die ik heb.

Heb nog 2 HE driver tickets op de plank liggen maar die wil ik eigenlijk voor volgende week bewaren....

• texelonia
Hier ook geluk vandaag! Ik hoopte nog een beetje op iets goeds uit de ACP, maar ik kreeg Dozer Dasher die ik al had. De special pipe heb ik alleen de Great Black Sail wat aan nu, maar dat is geen spotlight. De spotlight glider heb ik deze ranking niet veel aan. Dus ik dacht, toch maar de Sydney Pipe 1, want ik mis ook een driver deze ranking. Gouden pijp! Ik baalde al een klein beetje na de Sunset Balloons, maar toen kwam Yoshi Kangaroo dus óók nog! *O* (en vorige Tour kreeg ik Kamek ook al na de eerste 10pijp, dus ik zal proberen voorlopig niet meer te klagen :D)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BTsQz-uZkG6HnLfJw497Zl6EG2g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TmpMIkwyGhWh7EMLAVEO1kXN.jpg?f=fotoalbum_large

En vandaag ook weer een HE driver ticket in de shop, dus ik kon hem meteen level 4 maken! :)

• Planeetje
Ik ben in mij DS HE ticket droogte maar alle normal drivers en tickets aan het kopen. Nog maar 8 te gaan en dan zijn ze allemaal level 7. Dan blijf ik doorsparen voor de HE tickets omdat de meeste slots dan wel zijn vrijgespeeld voor tickets, op verdwaalde premium super karts en drivers na is alles van super en normal level 7.

Mijn daily shop is dus vrij droog op het moment, ook al heb ik geen HE tickets in mijn TS.

Verder sta ik nu 2e op 2k van nummer 1 en 6,5k voor op nummer 3. Met 9 HE driver tickets en een level 1 white yoshi ga ik die 2k wel halen voor de winst.

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2YV33L--A17qsmrathkSnBlRshI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZgYswBPVNXUzNXeBWDExoiQg.png?f=fotoalbum_large

Triple coin frenzy!

Deze is klaar!

• MetalSonic
Mooie score!

• MetalSonic
Planeetje schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:52:
Ik ben in mij DS HE ticket droogte maar alle normal drivers en tickets aan het kopen. Nog maar 8 te gaan en dan zijn ze allemaal level 7. Dan blijf ik doorsparen voor de HE tickets omdat de meeste slots dan wel zijn vrijgespeeld voor tickets, op verdwaalde premium super karts en drivers na is alles van super en normal level 7.

Mijn daily shop is dus vrij droog op het moment, ook al heb ik geen HE tickets in mijn TS.

Verder sta ik nu 2e op 2k van nummer 1 en 6,5k voor op nummer 3. Met 9 HE driver tickets en een level 1 white yoshi ga ik die 2k wel halen voor de winst.
Succes met het veroveren van plek een!

Ga je mbt de tickets voor driver of kart of glider?

• Planeetje
MetalSonic schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:01:
[...]

Succes met het veroveren van plek een!

Ga je mbt de tickets voor driver of kart of glider?
HE kart tickets ga ik proberen te sparen. Daar heb ik er maar 2 van. Dus ik ga eerst white yoshi level 3 maken denk ik en de glider naar level 2 brengen. En vandaaruit kijken of ik nog wat meer moet ophogen. Blue turbo yoshi kan ook nog naar level 5. Komt goed.

Edit: en als je tickets uit de shop bedoelt (ik las het anders), dat sis wat lastiger. Ik denk dat ik primair driver tickets koop en altijd de glider ticket ivm zeldzaamheid. Maar momenteel blijven mijn scores wat achter omdat ik mijn karts niet kan upgraden, er zijn gewoon te veel karts voor de tickets die ik krijg... Dus als ik niet in team blut zit, zal ik de kart tickets ook kopen. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Planeetje op 12-09-2021 14:24 ]

• MrOleo
Ok, snel! Afvlaggen die ranked!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZkXTthL-5RTdMAoq1ogorrFq-g4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nK6YxI5hRod6w0rm3Z74iMTs.jpg?f=user_large

erutangiS

• MetalSonic
Planeetje schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:05:
[...]

HE kart tickets ga ik proberen te sparen. Daar heb ik er maar 2 van. Dus ik ga eerst white yoshi level 3 maken denk ik en de glider naar level 2 brengen. En vandaaruit kijken of ik nog wat meer moet ophogen. Blue turbo yoshi kan ook nog naar level 5. Komt goed.

Edit: en als je tickets uit de shop bedoelt (ik las het anders), dat sis wat lastiger. Ik denk dat ik primair driver tickets koop en altijd de glider ticket ivm zeldzaamheid. Maar momenteel blijven mijn scores wat achter omdat ik mijn karts niet kan upgraden, er zijn gewoon te veel karts voor de tickets die ik krijg... Dus als ik niet in team blut zit, zal ik de kart tickets ook kopen. ;)
Ik bedoelde inderdaad shop. Daar doe ik ongeveer hetzelfde. Liefst koop ik driver tickets. Ik verwacht dat we bij de anniversary weer een hoop he tickets cadeau krijgen. En dan kan ik een coinbox driver level 7 maken.

• Planeetje
MetalSonic schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:41:
[...]

Ik bedoelde inderdaad shop. Daar doe ik ongeveer hetzelfde. Liefst koop ik driver tickets. Ik verwacht dat we bij de anniversary weer een hoop he tickets cadeau krijgen. En dan kan ik een coinbox driver level 7 maken.
Ja, ik vrees dat ik volgende ranked eerst kamek op 6 moet gaan zetten, die is nu lvl 4. Dus level 7 maken van bijv gold king Roberto duurt nog even voor mij. Ik ben dan door mijn tickets heen... maar dat is ook mijn doel uiteindelijk.

De 2k punten zijn er 4,5k geworden. Sta inmiddels 1e.

[ Voor 4% gewijzigd door Planeetje op 12-09-2021 17:33 ]

• Vozze
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L7uPlAd0QIpUUWfm7T4yORrwFZ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5cgOyoPe3BVCXuBwv2Cb4XuT.jpg?f=fotoalbum_large
Lid zijn van Team Blut is soms best frustrerend 7(8)7

Pagina: 1 ... 93 ... 161 Laatste