Sleehond schreef op donderdag 2 september 2021 @ 07:18:
[...]

Hoe krijgen jullie dit voor elkaar?

Hier werkt oprecht niks: 4G, 5G, WiFi 500/40 zakelijk Ziggo

Thuis op de bank, buiten in de stad, buiten op het platteland… overal is het 1 groot lag festijn.

Ben ik te veel eisend en zie ik dingen die jullie niet zien?? Woon ik in de verkeerde regio ofzo 8)7 is mijn telefoon stuk…!?
Ik heb het er niet vaak over, misschien omdat ik nog uit de tijd kom van de 56kb piepppppp modem. In deze zin is piep geen scheldwoord maar het geluid dat de modem maakte.

Ook ik heb af en toe last van lag. Gisteren ook weer een paar keer gehad dat ik iemand raakte met een schild hij leek te spinnen maar toch doorreed. Ook andere gekke dingen. Maar dat gebeurt af en toe, niet teveel op letten gewoon genieten van de fun. Dit is mijn advies voor jou maar ook voor andere die wel eens merken dat het niet super smooth loopt.

Ik weet niet hoe het werkt met de servers etc. Of het gaat via dedicated servers of dat iedereen zelf host? Ik heb zelf een Ziggo internet complete 300/30 , ping ook altijd lekker laag.
Sleehond schreef op donderdag 2 september 2021 @ 07:57:
[quote]Sleehond schreef op donderdag 2 september 2021 @ 07:18:
[...]

[Afbeelding]

Wel nog een lekker 10-pijpje met 1 HE die ik nog niet had en nog een andere HE
nice, dat zijn de betere pulls. Ik ben er nog niet uit voor mijzelf of ik alles op zak houd of toch één pull doe :)

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fh5EIS1_cAbGlHpFMc2oAODlK9w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EGRZ36zzU8ciwjCA9tmbaV3f.jpg?f=fotoalbum_large

Het begin oogt sterk! Veel vergelijkbare scores heb ik op baan 2 met de rest, daar ben ik vooral heel blij mee want dan verlies ik het daar niet op.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xOVYnm4td0HsNjzFsC9HNofxQ3g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/LqcLuZ9VkZQWefMWHlZXXUXK.png?f=fotoalbum_large
Ben bang dat ik nog een tier zak..

• bennieeee
@MetalSonic jij verliest het helaas wel op baan 2 zeker?
Baan 1 heb je nog wel echt wat ruimte trouwens!! Daar zit ik op 33.334 met een mindere kart en glider vergeleken jou.

[ Voor 54% gewijzigd door bennieeee op 02-09-2021 08:50 ]

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:09
@MetalSonic : denk wellicht wat ruimte op baan 1 en 3. Vooral met coinboxdrivers is er zoveel variatie in scores mogelijk. En track 3 is leuk om te grinden.

@pjot1 en @iawees : ik kies altijd een kart met Rocket Start Plus met multiplayer ongeacht of deze top tier is. Je moet uit de chaos blijven en dan is plek 1 erg belangrijk. Dan proberen zo strak mogelijke lijnen te rijden. Vergeet de muntjes in de buitenbocht. Daarentegen ben je op plek 1 wel weer een sitting duck. Ik heb aardig wat blauwe schilden gezien. Maar dat maakt het ook weer leuk!

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

bennieeee schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:47:
@MetalSonic jij verliest het helaas wel op baan 2 zeker?
Baan 1 heb je nog wel echt wat ruimte trouwens!! Daar zit ik op 33.334 met een mindere kart en glider vergeleken jou.
Tja ik verlies het op baan twee. Dat zag ik vorige week al aankomen. Heb toen al mijn tickets uitgegeven om in de top drie te komen. Helaas toch zesde vorige week en deze week tja geen idee. Wordt niet makkelijk.

Baan twe mis ik de tier 3 driver. Ik heb op baby bowser pirate (oid) alles uit die pipe dus voel mij niet geprikkeld om echt los te gaan op de pipe. Ook omdat ik wil sparen voor anniversary.....

Bedankt voor je tip voor baan één daar kan ik nog wel wat pogingen wagen... Ik heb één kart ticket klaar liggen, hopelijk krijg ik er nog één en dan kan ik mijn kart van baan 1 level 5 maken. We gaan het zien

Wel lekker dat het jou goed af gaat in je huidige poule :)F :)F :)F :)F :)F :)F
Vozze schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:54:
@MetalSonic : denk wellicht wat ruimte op baan 1 en 3. Vooral met coinboxdrivers is er zoveel variatie in scores mogelijk. En track 3 is leuk om te grinden.

@pjot1 en @iawees : ik kies altijd een kart met Rocket Start Plus met multiplayer ongeacht of deze top tier is. Je moet uit de chaos blijven en dan is plek 1 erg belangrijk. Dan proberen zo strak mogelijke lijnen te rijden. Vergeet de muntjes in de buitenbocht. Daarentegen ben je op plek 1 wel weer een sitting duck. Ik heb aardig wat blauwe schilden gezien. Maar dat maakt het ook weer leuk!
Track drie is inderdaad leuk om te grinden. Leuke track..... Lekker restarten tot je begint met coinbox frenzy en dan hopen dat je nog een paar keer coinbox krijgt. Ik heb het gevoel dat ik op baan drie wel de 48k moet kunnen halen. Mijn huidige items zijn ook alweer iets beter dan van mijn score. Kart is nog een keer geunlockt.

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Sleehond schreef op donderdag 2 september 2021 @ 07:18:
[...]

Hoe krijgen jullie dit voor elkaar?

Hier werkt oprecht niks: 4G, 5G, WiFi 500/40 zakelijk Ziggo

Thuis op de bank, buiten in de stad, buiten op het platteland… overal is het 1 groot lag festijn.

Ben ik te veel eisend en zie ik dingen die jullie niet zien?? Woon ik in de verkeerde regio ofzo 8)7 is mijn telefoon stuk…!?
Zoals @edzon al zegt, ik zou eens kritisch naar je telefoon kijken. Hier een 100mbit adsl van KPN met een ping van 4 a 5 en max 6ms. Persoonlijk denk ik dat de ping het belangrijkst is.

Tijdje geleden ook multiplayer gespeeld met een paar kennisen. Wat me toen opviel is dat de laadtijden heel erg opliepen. M'n zwager met een low range Xiaomi was echt vele malen trager dan mijn telefoon. (Sony Xperia 5 II) Ook tijdens de game had ik veel minder last van lag. En zoals @MetalSonic ook zegt, probeer je er niet aan te storen. ;)

Goede tips! Ik ga ermee experimenteren! d:)b

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:46
Ik heb ook het gevoel dat er bij multiplayer met vrienden wat vrijgeviger wordt omgegaan met items en frenzies etc dan bij een 'normale' multiplayer. Zo'n chaos als de 5 potjes die ik nu heb meegedaan met jullie, heb ik nog niet eerder meegemaakt. Gister zag ik op een gegeven moment 3 frenzies tegelijk, waarvan 2 blue shell :D

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:12
En mocht je dat uit hebben staan, zet power saving modus eens aan. Dat schroeft de graphics sterk terug en je verliest de plattegrond van de baan, maar lag is een stuk minder en je batterij gaat lekker lang mee.
Ik rij alles met power saving modus anders lagt zelfs singleplayer soms. :X

erutangiS

• pjot1
  • Niet online
MrOleo schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:35:
En mocht je dat uit hebben staan, zet power saving modus eens aan. Dat schroeft de graphics sterk terug en je verliest de plattegrond van de baan, maar lag is een stuk minder en je batterij gaat lekker lang mee.
Dat kan je idd ook eens proberen. Maar dan heb je niet zo'n beste telefoon als dat nodig is... :X

MrOleo schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:35:
Goede tip voor mensen met een wat oudere telefoon d:)b

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TDK2UbJfs9Fr5BxVDqZweCFiS0g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yfNjm17WDAkhJeLciLCbMc1B.png?f=fotoalbum_large

Deze bleef tot de laatste race nog spannend, Vozze, Juice_Orange en ik stonden na 5 races op 1 punt van elkaar.

Het was voor mij ook een goede training voor Kart Pro, want na deze cup had ik opeens 3 wins achter elkaar, terwijl ik daarvoor in 10+ races nog geen enkele had gewonnen :*)
Eärendil schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:58:
[...]

[Afbeelding]

Deze bleef tot de laatste race nog spannend, Vozze, Juice_Orange en ik stonden na 5 races op 1 punt van elkaar.

Het was voor mij ook een goede training voor Kart Pro, want na deze cup had ik opeens 3 wins achter elkaar, terwijl ik daarvoor in 10+ races nog geen enkele had gewonnen :*)
Dit was volgens mij de eerste x 12 sessie. Die ging voor mij heel slecht. Of ik nou voor reed of achterin ik kreeg achterelkaar items op mijn dak. Ondertussen moest ik ook nog Nederland aanmoedigen tegen Noorwegen :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:38
Mhm ik heb een iPhone 12 Pro wat kan daar mis mee zijn? Tevens heb ik een PS4 thuis staan op zowel kabel als WiFi kan ik daar online prima mee gamen zonder gezeik of lag. Het is dan echt puur MKT… helaas (!)

Ik ga eens op power safe modus proberen. Als dat de modus voor mij is waarop het wel werkt, dan is dat maar zo…

• Eärendil
MetalSonic schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:01:
[...]

Dit was volgens mij de eerste x 12 sessie. Die ging voor mij heel slecht. Of ik nou voor reed of achterin ik kreeg achterelkaar items op mijn dak. Ondertussen moest ik ook nog Nederland aanmoedigen tegen Noorwegen :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F
Dit was de tweede (6 races), de eerste deed ik niet mee.

• BBBrt

Naast een snelle start is ook een snelle acceleratie fijn. Dus dan wil je een kleine driver. Wat dat betreft is Pit Crew Toad wel fijn, want die heeft de boomerang als bonus.
En in multiplayer wil je liever een kleine kart dan een grote (de Crawler, Offroader en Banaan zijn enorm), vanwege de hitboxes. De verschillen zijn minimaal, maar alle beetjes helpen.
Als je een 'frontrunner' bent en vaak voorin zit, dan heb je bijvoorbeeld weer meer aan een banaan of een groen schild dan aan een rood schild.
In MP kun je je ook nog afvragen of auto-item wel zo handig is om aan te zetten. Áls je voorop rijdt en 2 bananen hebt, dan wil je die waarschijnlijk liever houden als je door de laatste boxes rijdt in plaats van dat je de kans loopt dat het muntjes worden en je 1 m voor de finish nog wordt neergeschoten ;)

Zoveel afwegingen... ;)
BBBrt schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:34:
[...]

Naast een snelle start is ook een snelle acceleratie fijn. Dus dan wil je een kleine driver. Wat dat betreft is Pit Crew Toad wel fijn, want die heeft de boomerang als bonus.
En in multiplayer wil je liever een kleine kart dan een grote (de Crawler, Offroader en Banaan zijn enorm), vanwege de hitboxes. De verschillen zijn minimaal, maar alle beetjes helpen.
Als je een 'frontrunner' bent en vaak voorin zit, dan heb je bijvoorbeeld weer meer aan een banaan of een groen schild dan aan een rood schild.
In MP kun je je ook nog afvragen of auto-item wel zo handig is om aan te zetten. Áls je voorop rijdt en 2 bananen hebt, dan wil je die waarschijnlijk liever houden als je door de laatste boxes rijdt in plaats van dat je de kans loopt dat het muntjes worden en je 1 m voor de finish nog wordt neergeschoten ;)

Zoveel afwegingen... ;)
Auto item uitzetten is denk ik wel een "must" in online multiplayer. En vooral omdat je dan vaker een item achter je kont kan hangen.

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:56
Auto item zet ik ook altijd uit als ik online speel.
Als je dat niet doet vliegen de rode Shells je om de oren zonder dat te kunnen counteren.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• bennieeee
Ik heb eindelijk de Blue Shell missen door middel van een mushroom gehaald. Was even vergeten dat ik de auto item moest uitzetten :+ nu nog 21 online races winnen voor de laatste 1000 coins.

• BBBrt
bennieeee schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:54:
Ik heb eindelijk de Blue Shell missen door middel van een mushroom gehaald. Was even vergeten dat ik de auto item moest uitzetten :+ nu nog 21 online races winnen voor de laatste 1000 coins.
Tellen MP races zonder bots ook mee in die winsten? Anders moeten we eigenlijk even samen racen en elkaar beetje om en om laten winnen (als dat vanzelf al niet gebeurt) :)
bennieeee schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:54:
nog tips? mij lukt het niet? dan zit dat ding bovne mn hoofd gebruik ik de mushroom en komt hij alsnog op mijn hoofd. In het verleden heb ik de achievement eens gehaald toen ik een mushroom frenzy had terwijl de shell kwam maar dat was zeldzaam.

• Eärendil
Langer wachten, hij blijft een tijdje boven je hangen en pas vlak voor hij inslaat moet je de mushroom gebruiken
Eärendil schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:41:
Langer wachten, hij blijft een tijdje boven je hangen en pas vlak voor hij inslaat moet je de mushroom gebruiken
Zon gevoel had ik al. Nog tips hoe lang je moet wachten. X aantal seconden ofzo? Is er nog een pliep geluidje dat je weet "nu moet ik snel mn mushroom gebruiken".. ?

• Eärendil
Hij doet een rondje boven je voor hij inslaat, daarna gebruik je de mushroom.

Het makkelijkst is het op 50cc, auto-item uit, langzaam starten en als je een mushroom hebt naar 1e plek rijden.

• bennieeee
Precies wat @Eärendil zegt! Als je weet hoe het werkt zul je hem voortaan 99 van de 100 keer goed pakken.

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06-2025
MetalSonic schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:49:
[...]

Goede tip voor mensen met een wat oudere telefoon d:)b
niet alleen voor de oudere telefoon hoor :P Ik heb een iPhone 11 Pro en heb ook power saving aanstaan. Niet voor het visuele maar puur voor de accu duur.

Soms moet ik even de score van mijn vriendin omhoog werken of ultra mini slides uitvoeren (ze krijgt het maar niet voor elkaar) en dan speel ik op haar telefoon en dan verbaas ik me altijd over alle extra visuele dingen die er dan wel zijn (spookjes, blaadjes enz)

De kaart mis ik soms wel om te kijken of er iemand achter me rijdt, de reverse camera gebruik ik nooit want dan crash ik gelijk :X

Verder precies van @Eärendil zegt: 50cc, driver met mushroom ability kiezen, auto-item uit en geduld hebben. Ik ben er een uur mee bezig geweest voordat het lukte

[ Voor 10% gewijzigd door __REMCO__ op 02-09-2021 15:09 ]

Eärendil schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:58:

Het makkelijkst is het op 50cc, auto-item uit, langzaam starten en als je een mushroom hebt naar 1e plek rijden.
Dit zijn goede tips, ik ga dit eens proberen. Merci _/-\o_

• MrOleo
pjot1 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:52:
[...]

Dat kan je idd ook eens proberen. Maar dan heb je niet zo'n beste telefoon als dat nodig is... :X
Mijn telefoon is laag midden segment, die kan het op normale settings wel aan.
Maar ik vind dat scherm veel te klein om de hele tijd naar te turen, dus ik speel meestal op een tablet galaxy tab a 2018, die heeft er af en toe echt wel moeite mee. :)
__REMCO__ schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:05:
[...]

De kaart mis ik soms wel om te kijken of er iemand achter me rijdt, de reverse camera gebruik ik nooit want dan crash ik gelijk :X
Inderdaad, ik mis de kaart ook vooral om te kunnen zien of ik in een buitenbocht muntjes kan pakken, zonder plek 1 te verliezen. Verder is het prima te doen.
Eärendil schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:58:

Zo saai als ze dan race na race geen blauw schild krijgen. :O
Maar wel effectief.

erutangiS

MrOleo schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:21:
[...]

Maar ik vind dat scherm veel te klein om de hele tijd naar te turen, dus ik speel meestal op een tablet galaxy tab a 2018, die heeft er af en toe echt wel moeite mee. :)

[...]

Inderdaad, ik mis de kaart ook vooral om te kunnen zien of ik in een buitenbocht muntjes kan pakken, zonder plek 1 te verliezen. Verder is het prima te doen.

[...]

Zo saai als ze dan race na race geen blauw schild krijgen. :O
Maar wel effectief.
Voor mij niet saaier dan dat ik in het verleden banen opnieuw bleef doen voor level 150. Dat schoot ook echt niet op. Gelukkig kan je het leuk maken voor jezelf met leuke achtergrond muziek :Y)

• pjot1
  • Niet online
MrOleo schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:21:
[...]

Is de besturing op een tablet hetzelfde als op de telefoon? In die zin dat je maar een paar cm hoeft te swipen, dus niet over de volle breedte?

Om nog even terug te komen op de IPhone; ik heb bij meerdere spellen gezien dat spellen beter op Android liepen dan op IPhones. Met mkt heb ik (nog) geen vergelijking kunnen maken maar het zou me niets verbazen als dat hier ook het geval is. Waar het aan ligt, geen idee. :?

Grinden om te levelen heb ik nog nooit gedaan. Keerzijde is wel dat het heel lang duurt voordat je lvl150 bent en achteraf gezien ben ik daardoor ook een hoop bonuspunten verloren...

[ Voor 10% gewijzigd door pjot1 op 02-09-2021 17:29 ]

• MrOleo
Ja hoor dat is precies hetzelfde op tablet of telefoon. Gewoon iets met de duim heen en weer. En voordeel van de tablet is, je komt niet zo snel bij de rand, op telefoon verlies ik vaak slides omdat het scherm ophoudt.

erutangiS

• pjot1
  • Niet online
MrOleo schreef op donderdag 2 september 2021 @ 18:10:
Ja hoor dat is precies hetzelfde op tablet of telefoon. Gewoon iets met de duim heen en weer. En voordeel van de tablet is, je komt niet zo snel bij de rand, op telefoon verlies ik vaak slides omdat het scherm ophoudt.
Ja precies, duidelijk! Het is ook een kwestie van gewenning denk ik. Net zoals landscape modus. Als speler van het eerste uur is het erg lastig om daar aan te wennen.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jsLb8mS5hb2vpXXgbnx_XEez-co=/x800/filters:strip_exif()/f/image/or9Z3Sb7PIioaOzIpgMrTPOd.png?f=fotoalbum_large

Kijk… dit zijn de lekkere verbeteringen!

Nummer 1 staat 22.000 op mij voor -O-

Ik sta 7.500 voor op nummer 3 *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YiIg-zGZo-08AXeWZnEO02WWFlw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/K0gFqWOgAxBXrQlFp4OQC1U9.png?f=fotoalbum_large

215 acties, dubbel coin frenzy, coinbox frenzy en een losse coinbox. Blij met run. Uiteindelijke score valt beetje tegen
Helaas nog geen 1400 basepoints. Als ik op track 1 niet een paar duizend erbij kan doen haal ik deze week geen eens top zes en zak ik naar tier 68 :(

• pjot1
  • Niet online
Volgende tour is Sydney tour. Ook Pink Yoshi maakt z'n debuut! Heb er in ieder geval zin in want ik wil deze tour zo snel mogelijk vergeten... ;w

pjot1 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 08:04:
Volgende tour is Sydney tour. Ook Pink Yoshi maakt z'n debuut! Heb er in ieder geval zin in want ik wil deze tour zo snel mogelijk vergeten... ;w
Hier sluit ik mij bij aan. Deze tour is/ was een nachtmerrie. Hopelijk komt de fun terug bij de volgende tour.

• bennieeee
pjot1 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 08:04:
Ik ben minder enthousiast over de Sydney tour. Ja het baantje is leuk en er komt vast een nieuwe variant op. Echter ik had liever een jungle tour gehad of iets in die strekking.

• BBBrt
Het gebrek aan T1 driver en glider op track 2 kost me een plek in de top 5, helaas. Misschien de laatste dagen nog beetje grinden, maar denk dat het de moeite niet eens is. Daarom mezelf 3 10-pulls gegund, in de hoop om Pirate Bowser Jr. te krijgen ofzo, maar mocht niet baten. Maar ik mag ook niet klagen over pull 3:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DaKDFFvhBYtECrovPd457YaP3DA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Ufaf6jADxRMdL72RsYFXcEMW.png?f=fotoalbum_large
Ah toch nog wat positiefs :) pro challenge gehaald!! Leek er op dat ik de derde race geen eerste kon worden maar ik werd geholpen door iemand anders met een blauw schild.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ShngYSkKgJvHT7zqSBEno27t_48=/x800/filters:strip_exif()/f/image/UAsA4KGrwyVspM8oTQPXLK4r.png?f=fotoalbum_large
Edit: nog bedankt @Vozze voor de tip die je eerder gaf aan iedereen en die ik las over het kiezen van een kart met turbo boost. Blijkbaar werkt een tier 1 turbo boost ook. En dit helpt..

Ik zal aanstaande woensdag bij de aankondiging van de nieuwe multiplayer ronde ook een kort overzicht maken met tips voor het online spelen :)

• BBBrt
Heeft er iemand nog tips voor Bowser Castle? Ik heb vergelijkbare loadout als @Sleehond , maar 3k minder. En dat is met een NSC en 2 frenzies.
Ik hou meestal de linker route aan, maar is rechts/glider misschien beter? Als ik hier nog 3k kan pakken, doe ik misschien nog mee voor plek 4 of 5.
BBBrt schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:27:
Heeft er iemand nog tips voor Bowser Castle? Ik heb vergelijkbare loadout als @Sleehond , maar 3k minder. En dat is met een NSC en 2 frenzies.
Ik hou meestal de linker route aan, maar is rechts/glider misschien beter? Als ik hier nog 3k kan pakken, doe ik misschien nog mee voor plek 4 of 5.
Als ik een coinbox (frenzy) links en daarna rechts. Zonder cb maakt het niks uit. Anders gezegd. Met cb zoveel mogelijk over de “begane grond” anders ook wel eens “de lucht in”.

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Volgens mij is er ooit een video geweest die aangaf dat beide keren door het midden meer actions oplevert. Dat doe ik dus ook.

• pjot1
  • Niet online
bennieeee schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 09:06:
[...]

Ik ben minder enthousiast over de Sydney tour. Ja het baantje is leuk en er komt vast een nieuwe variant op. Echter ik had liever een jungle tour gehad of iets in die strekking.
Mag ik vragen waarom je liever een jungle tour had gehad? Vanwege Donkey Kong oid?

• pjot1
  • Niet online
Vandaag ook weer een lekkere DS!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zvMnP4ZAspHvcsJlrZAKxAknDAA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3ubaOv3oyshjVup34OLYFLgC.png?f=user_large

Nu echt lid van team blut! Coinrush tickets ook op. Dus bij wie mag ik me aanmelden? O-) Keerzijde is wel dat ik nu Dozer Dasher lvl5 heb! Ik denk dat ik elke Base normal driver (ticket) haal zodra ik die kan kopen. Of sparen voor minimaal 10k coins? Dilemma's, dilemma's, dilemma's.... :?

[ Voor 3% gewijzigd door pjot1 op 03-09-2021 18:28 ]

• bennieeee
pjot1 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 16:54:
[...]

Mag ik vragen waarom je liever een jungle tour had gehad? Vanwege Donkey Kong oid?
Weet niet waarom precies misschien ook wel omdat zoiets al een tijdje niet is geweest. Maar vind sowieso de hele Kong familie wel leuke karakters! Helaas ingehaald door de nummer 1 al. Nouja we zien woensdag wel waar we eindigen. Ik zal lekker in de vakantie modus in de Achterhoek.

[ Voor 7% gewijzigd door bennieeee op 03-09-2021 19:23 ]

• pjot1
  • Niet online
bennieeee schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 19:22:
[...]

Weet niet waarom precies misschien ook wel omdat zoiets al een tijdje niet is geweest. Maar vind sowieso de hele Kong familie wel leuke karakters! Helaas ingehaald door de nummer 1 al. Nouja we zien woensdag wel waar we eindigen. Ik zal lekker in de vakantie modus in de Achterhoek.
Ja, leuke karakters zijn het zeker! Vooral big bananes zijn nice! :*) Misschien over 2 weken! ;)

Geniet in ieder geval van je vakantie! :)

• BBBrt
Iemand zometeen zin in een paar 2/3 speler MP potjes? Om Kart Pro en eventuele andere challenges te halen?

(Of krijg je Kart Pro niet als je maar met 2 racet?)

• MrOleo
Kart Pro werkt volgens mij alleen op de standaard en gold races. Niet op eigen lobby's.
Zelfde geldt voor die 30 race win expert challenge.
Gewone MP challenges kan je wel halen in eigen lobby's.

erutangiS

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AlWM488l4f8rlPgsHPUD_b_fW-k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EzVEkEmSpRPgmvOWSQm7u0yB.png?f=fotoalbum_large

Ik kan mij niet eerder herinneren zo laag te staan. Gelukkig net een kart ticket gekocht in de shop. Kan ik mijn he mini turbo kart van track drie een level 5 maken , eens kijken of ik daarmee wat extra punten kan pakken en richting plek zes kan? :)

woensdag komt gelukkig steeds dichterbij

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
@MetalSonic kan je niet beter je head honcho voor track 1 naar level 5 brengen? Dan ga je daar wel in level omhoog en kan je zeker weten meer punten halen. Ik vraag me namelijk af of je wel wat gaat winnen op track 3. Je score daar is echt niet verkeerd :)

Folding@home

Tootoo schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 09:12:
@MetalSonic kan je niet beter je head honcho voor track 1 naar level 5 brengen? Dan ga je daar wel in level omhoog en kan je zeker weten meer punten halen. Ik vraag me namelijk af of je wel wat gaat winnen op track 3. Je score daar is echt niet verkeerd :)
Dat is precies mijn plan, dat is een kart met mini turbo boost ;-).. Op track drie geloof ik het nu wel... Wellicht nog eens een poging om te kijken of ik net zoals Vozze vorige week een triple coinbox kan scoren maar die kans is klein.

Edit zie nu dat ik in de vorige post track drie had genoemd, moet één zijn, tijd voor koffie :P

[ Voor 7% gewijzigd door MetalSonic op 04-09-2021 09:47 ]

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
MetalSonic schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 09:41:
[...]

Dat is precies mijn plan, dat is een kart met mini turbo boost ;-).. Op track drie geloof ik het nu wel... Wellicht nog eens een poging om te kijken of ik net zoals Vozze vorige week een triple coinbox kan scoren maar die kans is klein.

Edit zie nu dat ik in de vorige post track drie had genoemd, moet één zijn, tijd voor koffie :P
Ah dan stond het er per ongeluk verkeerd, je sprak over track drie ipv track 1 ;) Succes! Gaat vast nog meer in zitten voor je!

Folding@home

• BBBrt
Ik reed net een rondje met Hiker Wario op de Zoom Broom en kreeg toen Mega Mushroom. Dan zie je dus écht helemaal niets meer :D
Is top zes dan toch mogelijk??

Coins vielen net heerlijk bij mn coinbox frenzy!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ugextJA8UAJIUTSfsZHMFYxSgSA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jhYzUJrrRNcw9qtIY8DzM0cI.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/38NvTb03Ub1ZfA9r3I77PUTCdOg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NwZHhVHeRkLjxMJvpwPKHBh8.png?f=fotoalbum_large

• MrOleo
MetalSonic schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 19:28:
Is top zes dan toch mogelijk??

Coins vielen net heerlijk bij mn coinbox frenzy!
Dat is toevallig, bij mij vielen de frenzies en coins zojuist, voor het eerst in 1,5 week, eindelijk ook eens goed op dezelfde baan. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vr2HOipou0wYFNDI7An-7cYfotY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XWgWdpm3VGoAKnrayCJ4j1Yv.jpg?f=user_large

erutangiS

• pjot1
  • Niet online
Hmz, ook maar eens proberen... :)

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Net een groene fake TCP gehad met metal mario als uitkomst. Die is nu 4/5 en heb ik dus nog maar 1x nodig voor level 7. We zullen hem vast wel weer een keer krijgen van Nintendo.
Planeetje schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:37:
Net een groene fake TCP gehad met metal mario als uitkomst. Die is nu 4/5 en heb ik dus nog maar 1x nodig voor level 7. We zullen hem vast wel weer een keer krijgen van Nintendo.
Das een prima pull, Metal Mario is ook niet verkeerd om level 7 te hebben. Een he item van het eerste uur en die komt af en toe nog terug als tier 3 item op een ranked track.

• pjot1
  • Niet online
Zucht....

Ik ben toe aan een nieuwe tour, met nieuwe rubies, met nieuwe pipes, nieuwe challenges, veel coins en een ranking waar ik dik eerste sta.... ;(

Vandaag mezelf omhoog gewerkt van de 12e naar de 8e plaats. 7e kan ik misschien nog wel halen. Iemand nog tips?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ISl-yHvI2oiW_sqQ8svOoyQO0a0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DNhbfOOcjXPDaErNEjtvmLUt.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dYZ8k3AX_MLCpOQXlDnsCkcITcA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YQ87RlaRPOxouGgCBfLYHK8Y.png?f=user_large

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:09
@pjot1 : heb je op track 2 geen glider met hogere basepoints? Dan kun je daar nog wat pakken. Die level 7 doet niet zoveel namelijk.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
@pjot1 op track 1 zit nog genoeg rek om voor de 6e plek mee te doen, heb je anders geen tickets om de para-wing op track 3 te kunnen gebruiken?

• pjot1
  • Niet online
@Vozze
Ik heb geëxperimenteerd met de Manta glider lvl3 en dus de Bomb-omb parafoil en per actie krijg ik exact dezelfde score. Ik heb alleen het idee dat de bonus punten hoger zijn wat de basepoints weer opheft. Ik race daarom dan ook om en om en toevallig m'n record met de Bomb-omb gezet. ;)

@edzon
Ben al dagen bezig op track 1 en het wil maar niet vallen. Ik weet het de aanhouder wint maar blijkbaar moet ik meer geduld hebben... :p Dit waren 2 dure weken qua tickets. Alleen nog 2 super driver tickets over... :')

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Tsja dat blijft ook wel een beetje t verhaal van mkt, het moet allemaal wel een beetje meezitten en vaak moet je wel de tijd hebben om t geluk af te dwingen. Merk dat ik zelf steeds minder zin heb daarin maar gelukkig zijn ze bij Nintendo eindelijk in staat om een beetje gelijkwaardige ranking te verzinnen dat ik het wel weer de moeite waard vind. Vroeg of laat valt die 3e triple voor mij ook nog wel in t kasteel en als er dan eindelijk een ticket voor bowser Jr in de shop verschijnen kan ik zomaar meedoen voor de prijzen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N_jo7nz-2YWOuhKA8PIE5vo7HJM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dUOaWb3w6QJlvIb5Ui92uIQC.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gOxMQsbEx9V6TSmb2z5izl0It1g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qj6pjSSJwKogeOBp9ajjYl6m.jpg?f=fotoalbum_tile

P.s. bonuspunten krijg je alleen met top shelf gliders dus zou voor de basepoints gaan zoals @Vozze zegt.

[ Voor 3% gewijzigd door edzon op 05-09-2021 22:52 ]

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Heb bijna 900 rubies voor de anniversary tour, maar daar moet ik kennelijk nog 2 weken op wachten. :/

• pjot1
  • Niet online
Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door pjot1 op 06-09-2021 06:01 ]

• MrOleo
Froop1992 schreef op zondag 5 september 2021 @ 23:39:
Heb bijna 900 rubies voor de anniversary tour, maar daar moet ik kennelijk nog 2 weken op wachten. :/
Volgens mij was die tour vorig jaar begin oktober, dus hou rekening met 4 weken ;)

erutangiS

• bennieeee
Dat het je gelukt is om zolang te sparen! Als er hier een stuk of 120 zijn dan zijn ze ook zo weer uitgegeven..
MrOleo schreef op maandag 6 september 2021 @ 07:58:
[...]

Volgens mij was die tour vorig jaar begin oktober, dus hou rekening met 4 weken ;)
Klopt was vorig jaar ook later dan dat we dachten dat hij zou plaats vinden :)
Zullen best leuke rewards komen bij de anniversary tour maar ga hem niet teveel hypen. Concept van het spel blijft hetzelfde en net zoals vorig jaar verwacht ik geen "coinbox pipe"..

Ik hoop zelf vooral dat de premium plus pipe eens terug komt. Mijn coverage qua items is best goed maar mijn item level is vaak stuk lager dan die van de competitie en dan kan ik nog zulke goede frenzy's scoren, met lage levels kom ik niet in de buurt qua score.
Nog maar twee nachtjes slapen en dan is deze klote tour voorbij :)
bennieeee schreef op maandag 6 september 2021 @ 08:56:
[...]

Dat het je gelukt is om zolang te sparen! Als er hier een stuk of 120 zijn dan zijn ze ook zo weer uitgegeven..
Tja is een keuze hé. Ik kan eigenlijk wel aanmoedigen om te sparen tot je 75% van een pipe kan leeghalen en vervolgens ga je pas pullen. Zodat je een grote kans hebt dat je die HE pakt. En als je op een pipe pult en je hebt bijvoorbeeld na 2x 10 pull als je gewenste he item spaar dan meteen door. Op die manier houd je enigszins controle.

Dit systeem werkt voor mij goed en sinds dien heb ik het nooit meer gehad dat ik in een emotionele bui ineens verschillende rubie packs kocht :)

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op maandag 6 september 2021 @ 10:03:
Nog maar twee nachtjes slapen en dan is deze klote tour voorbij :)
Dit dus! :(

Straks hopelijk een iets makkelijkere ranking!

[ Voor 11% gewijzigd door pjot1 op 06-09-2021 17:53 ]

• R-utger
Het einde komt in zicht :)
Hopelijk nog niet deze maand de lvl cap omhoog :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tq4oELlpEYzliDDb8kfscsPEEbE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3hx4gldkrRg8SMnzUujqlkGS.jpg?f=fotoalbum_large

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• BBBrt
R-utger schreef op maandag 6 september 2021 @ 18:28:
Het einde komt in zicht :)
Hopelijk nog niet deze maand de lvl cap omhoog :P

[Afbeelding]
De komende update lijkt een technisch vrij 'grote' te worden, dus wie weet komen er wat leuke toevoegingen. Ik vind het ook wel eens tijd voor nieuwe standaardchallenges!
YouTube: SYDNEY TOUR PREDICTIONS | Mario Kart Tour | Daisy (Kangaroo)?

Hij gaat er vanuit dat we na de Sydney tour al de anniversary tour krijgen. Tot nu toe had hij het vaak goed.

Leuk in dit filmpje is dat hij ook zegt dat de ranking van deze huidige tour zo zwaar was dat zelfs de “whales” het moeilijk hadden _O-

• Planeetje
Gisteren op track 3 49k gehaald, vandaag track 2 naar 23k gebracht. Track1 staat al op 38k, dus ik ben klaar. Ik sta nu 3e:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8XA6T5fr_V7pieEcJFrWDX58CvM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/keJMesaxMia3HAVtHa8hYGAd.jpg?f=fotoalbum_large
Planeetje schreef op maandag 6 september 2021 @ 19:33:
Gisteren op track 3 49k gehaald, vandaag track 2 naar 23k gebracht. Track1 staat al op 38k, dus ik ben klaar. Ik sta nu 3e:

[Afbeelding]
knap hoor 111! Hopelijk is het genoeg voor top drie

• Eärendil
Net een triple coin frenzy in Bowser’s Castle, en daarmee de max voor deze week waarschijnlijk wel bereikt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wbyV4_C4YbSzxgDVU-S3W_N-CX0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6erXUNPeLJMZwXovaz4aeR1v.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dy_GEvyhB-1hzAIt3lHYW4ggs5A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kB8vJn9yluW6NrAIm5zC5kpm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WUkExsIwO4oX1sXPcE1KR4iRFcE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/teX0AhBNAlzs8F3FMENMEyft.jpg?f=fotoalbum_large

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nMvuS1OnBzNFDv3dGyn39b1pMOA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O0bgtuPrKySfrzspcz3QMz1p.jpg?f=fotoalbum_large

Waar oh waar heb ik de meeste ruimte?
Ik sta 400 punten achter op de nr 1 dus dat moet te doen zijn. Maar zit ook een tier 70 speler tussen die mogelijk nog los kan gaan…

• Planeetje
[b]texelonia in "[Mobile] Mariokart Tour"texelonia

Ik sta 400 punten achter op de nr 1 dus dat moet te doen zijn. Maar zit ook een tier 70 speler tussen die mogelijk nog los kan gaan…
Track 2 kan je nog wel een paar k uit halen. Misschien track 3 ook nog wel denk ik.

• MrOleo
texelonia schreef op maandag 6 september 2021 @ 21:18:
[Afbeelding]

Alle tracks zit nog wel wat verbetering. Ik zou eerst op track 1 richten. Door de friendslist bladerend zie ik vergelijkbare loadouts rond de 35k scoren.
Eärendil schreef op maandag 6 september 2021 @ 20:41:
Net een triple coin frenzy in Bowser’s Castle, en daarmee de max voor deze week waarschijnlijk wel bereikt:
Leuke verbetering! :)
Ook hier wellicht nog wat kansen om voor plek 1 te vechten op baan 1.

Het moet natuurlijk wel goed vallen met de coinboxen dat varieert nogal op die baan.

erutangiS

• MrOleo
BBBrt schreef op maandag 6 september 2021 @ 19:15:
[...]

De komende update lijkt een technisch vrij 'grote' te worden, dus wie weet komen er wat leuke toevoegingen. Ik vind het ook wel eens tijd voor nieuwe standaardchallenges!
Als het maar geen level 8 is wat ze gaan toevoegen.... :X

erutangiS

• Eärendil
MrOleo schreef op maandag 6 september 2021 @ 21:34:
[...]

Als het maar geen level 8 is wat ze gaan toevoegen.... :X
Dat hoop ik ook niet. Ik heb vandaag net de laatste Base Normal Gliders naar 7 geüpgrade, en de Base Super Drivers gaan nu ook wel lekker (nog 24 upgrades nodig):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FB73VyPTsAn4uQIA1efTV74txis=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pXwELSfsomyuUiqTs4AaBXaN.png?f=user_large

• BBBrt
Hmmm, dilemma. Ik kan morgen op het allerlaatste moment misschien nog 500 punten erbij pakken en daarmee van plek 4 naar 3 doorschuiven. Dan stijg ik door naar tier 43. Alleen als die voorspelling klopt, dan kan het zijn dat je met de volgende ranking Pink Yoshi kunt verdienen. Een tier hoger is een moeilijkere ranking en dus een kleinere kans op een 'gratis' Pink Yoshi...
Dan toch maar 4e blijven, niet stijgen en volgende week een grotere kans? Wat is jullie mening? :)

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Bedankt voor de tips voor meer punten. Morgen maar zien wat er nog mogelijk is.
BBBrt schreef op maandag 6 september 2021 @ 21:50:
Hmmm, dilemma. Ik kan morgen op het allerlaatste moment misschien nog 500 punten erbij pakken en daarmee van plek 4 naar 3 doorschuiven. Dan stijg ik door naar tier 43. Alleen als die voorspelling klopt, dan kan het zijn dat je met de volgende ranking Pink Yoshi kunt verdienen. Een tier hoger is een moeilijkere ranking en dus een kleinere kans op een 'gratis' Pink Yoshi...
Dan toch maar 4e blijven, niet stijgen en volgende week een grotere kans? Wat is jullie mening? :)
Mijn mening is dat er weinig over valt te zeggen :D Ik heb wel gehad dat ik 1 of zelfs 2 tiers zakte en het daarna toch niet makkelijk(er) was en gewoon weer zakte. En ook dat je stijgt en het niet moeilijk(er) wordt. Uiteraard ook dat het wel makkelijker wordt als je zakt of moeilijker als je stijgt. Oftewel, niks zinnigs over te zeggen _O-
texelonia schreef op maandag 6 september 2021 @ 21:18:
[Afbeelding]

track 1 & 2 vooral op track twee
texelonia schreef op maandag 6 september 2021 @ 22:13:
Bedankt voor de tips voor meer punten. Morgen maar zien wat er nog mogelijk is.

[...]

Mijn mening is dat er weinig over valt te zeggen :D Ik heb wel gehad dat ik 1 of zelfs 2 tiers zakte en het daarna toch niet makkelijk(er) was en gewoon weer zakte. En ook dat je stijgt en het niet moeilijk(er) wordt. Uiteraard ook dat het wel makkelijker wordt als je zakt of moeilijker als je stijgt. Oftewel, niks zinnigs over te zeggen _O-
Dit dus! Tier zakken betekent niet dat je het een week later ineens makkelijk hebt. Ik heb het deze week zelf meegemaakt
Eärendil schreef op maandag 6 september 2021 @ 21:42:
[...]

Dat hoop ik ook niet. Ik heb vandaag net de laatste Base Normal Gliders naar 7 geüpgrade, en de Base Super Drivers gaan nu ook wel lekker (nog 24 upgrades nodig):

[Afbeelding]
hmm onder andere nog drie van de base super drivers voor mij. Morgen maar weer eens een base super level 7 maken :)
Lang geleden dat het hier zo rustig was op de laatste dag van de tour. Ik zal wel niet de enige zijn die de laatste paar dagen maar andere games doet??? :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMmNuNNIBNmROCcCVDiCSdgZ-rY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large

Ik wil alvast aankondigen dat ik nog niet zeker weet of we morgne om 20.30 een mario kart multiplayer toernooi hebben. Wellicht is hij om 21.30.. Update volgt nog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMmNuNNIBNmROCcCVDiCSdgZ-rY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large

• R-utger
Ik zelf zit een keer in een luxe positie.
5/6 tours alleen maar 5e of lager eindelijk weer eens fatsoenlijke (lees: makkelijke :P ) tegenstanders.

Ze kruipen wel iets omhoog omdat ze onderling vechten, maar ik maak mij nergens druk om.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CaxhqEfPsP8tPDuVVERJRsx2vRA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YXsyUK8Q0p1VgWUt2wcRDOmn.jpg?f=fotoalbum_large

• pjot1
  • Niet online
Pfffff, inmiddels weggeëbt naar de 10e plaats. Scheelt 35 punten met de nr 11.... :/ Het zal me dus niets verbazen dat ik 11e of lager eindig. Deze 2 weken wil ik zo snel mogelijk vergeten en vol gaan voor de nieuwe tour. Alles is op en/of leeg dus ik hoop dat we een heleboel tickets gaan krijgen!

@MetalSonic
Waarschijnlijk zal morgen dit topic wel weer ontploffen! Ik denk dat iedereen het voor nu een beetje zat is. ;)

• pjot1
  • Niet online
Zucht, nsc, coinbox frenzy en 2 bananen frenzy's en nog maar 300 erbij. Theoretisch zit er nog (veel) meer in....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mg-WG4b9svE8XqNj6RTSl9ZCZsc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OKj9ES7Nf549JPBhI53vACsz.png?f=user_large

Vandaag muntjes binnen halen en dan vind ik het wel goed... :')

[ Voor 10% gewijzigd door pjot1 op 07-09-2021 18:15 ]

pjot1 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:51:
Pfffff, inmiddels weggeëbt naar de 10e plaats. Scheelt 35 punten met de nr 11.... :/ Het zal me dus niets verbazen dat ik 11e of lager eindig. Deze 2 weken wil ik zo snel mogelijk vergeten en vol gaan voor de nieuwe tour. Alles is op en/of leeg dus ik hoop dat we een heleboel tickets gaan krijgen!

@MetalSonic
Waarschijnlijk zal morgen dit topic wel weer ontploffen! Ik denk dat iedereen het voor nu een beetje zat is. ;)
Morgen gaat het hier weer los. Ik kijk lekker voetbal en morgen ga ik weer los in Mario kart. Voor wie vanavond nog ervoor gaat? Succes!!

• BBBrt
Op de valreep nog de Kart Pro verzilverd! 12 rubies erbij!
En ik sta nu nog derde, maar heb het gevoel dat ik morgen wakker word op plek 5. Wat het ook wordt, ik ben tevreden en kijk uit naar morgen :)

• pjot1
  • Niet online
Met nog een klein uur op de teller kan ik in ieder geval rekenen op 5 rubies. 10e geworden. Heb ook gewoon zin in de nieuwe tour na 2 weken ellende.

Iedereen weer gefeliciteerd met de (mooie) resultaten! :)

Pagina: 1 ... 92 ... 161 Laatste