Wellicht toch een leuk pijpje voor een paar gokjes.
erutangiS
Lekkere pull! Veel goede itemsCache schreef op zondag 18 juli 2021 @ 08:18:
Ik heb 3 x een 10 pull gedaan:
Pull 1: Gold Pipe Frame en Gold Glider (laatste was al 7)
Pull 2: Gold shy guy (nieuw)
Pull 3: [Afbeelding]
Klaar is henkie.
Ik heb hem nu een keer helemaal leeggehaald. Gold crane glider nieuw, stadium glider nieuw en verder oa gold king boo, golden train etc
Pull 1 was een groene pijp met:
Gold snow skimmer (nu level 3)
Silver & Gold hearts glider (nieuw)
Gold glider (5k muntjes)
Reset.
Pull 2 leverde me de spotlight glider op.
De rest heb ik allemaal al, dus al met al een goede pipe pull met de enige 2 items die bij mij nog ontbraken.
All clear pipe was de dozer dasher, nu level 3 geworden.
- gold crane (was level 1)
- gold king boo (was ook nog altijd level 1)
- gold egg
- silver and gold hearts
- gold train
- gold dry bones (= 6k, goed voor de daily shop)
Al met al super blij, toch de items die ik het meest nodig had
Dan maar voor plek 2 gaan.
Nu nog 10 items erin, maar ik heb nog maar 12 Ruby’s. En ik sta nu 7e in de ranking waar ik 5 ruby’s voor ontvang, dus ook dat schiet nog niet op…
Oftewel, mijn Mario Kart Tour dip continues!
[ Voor 9% gewijzigd door texelonia op 18-07-2021 11:30 ]
Dat is het betere werk!R-utger schreef op zondag 18 juli 2021 @ 10:25:
Hier ook 2 pulls gedaan (kon 3x maar niet gedaan)
Aardig tevreden met de rubies die ik had.
1e pull, meteen raak![]()
[Afbeelding]
2e pull
[Afbeelding]
Mag ik jouw tegenstanders krijg jij die van mij.edzon schreef op zondag 18 juli 2021 @ 11:59:
Aardig pijpje en bijbehorende lekkere pulls hier hoor! Mis in LA volgende week nog een glider dus die spotlight komt ook mooi uit. Vind t lastig maar wacht wel even tot deze ranked voorbij is met pullen in de hoop op een betere ranked indeling.
[Afbeelding]
Is het al woensdag?
Nice, wat voor items had je?Cache schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:25:
Dit was een lekkere run, waardoor ik nu (tijdelijk) eerste sta. De 100k grens kan ik iig prima door nu!
[Afbeelding]
Mooie score.Cache schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:25:
Dit was een lekkere run, waardoor ik nu (tijdelijk) eerste sta. De 100k grens kan ik iig prima door nu!
[Afbeelding]
Ongelofelijk wat een scores er worden neergezet op die baan, voorlopig kom ik nog niet boven de 38k.
Maar ook nog niet super veel gegrind.
Hmm 4 items uit 40 is karig, ik begrijp de teleurstelling, aan de andere kant zijn de items die je kreeg wel goeie items om te pullen voor upgrades.texelonia schreef op zondag 18 juli 2021 @ 11:27:
Zucht. Het zal eens een keer mee zitten hè… Special pipe éérst gereset, kreeg gold swooper, gold train, gold King bob-omb, gold King boo. Maar natuurlijk níet de spotlightEn ook niet gold crane of gold silver hearts die ik nog niet heb, of gold shy guy.
Nu nog 10 items erin, maar ik heb nog maar 12 Ruby’s. En ik sta nu 7e in de ranking waar ik 5 ruby’s voor ontvang, dus ook dat schiet nog niet op…
Oftewel, mijn Mario Kart Tour dip continues!
erutangiS
/f/image/d9dN4Xtw0WpGcwtlGRopB60Q.png?f=fotoalbum_large)
Dit was een run met drie frenzys..
Coinbox, coin, coin
Maar niet in de buurt van de 45k van @Cache ??
erutangiS
Drie (!) coinbox frenzies en een losse coinbox dacht ik. Dat is mij nog nooit overkomen! Had echter nog hoger kunnen zijn aangezien de run niet helemaal perfect was.
Holy fuck... ik had al zo'n idee moet ik zeggen.. hoe haal je anders zo'n score maar netjes hoor... en dan vielen de coins ook nog eens erg goed.Cache schreef op zondag 18 juli 2021 @ 20:37:
[...]
Drie (!) coinbox frenzies en een losse coinbox dacht ik. Dat is mij nog nooit overkomen! Had echter nog hoger kunnen zijn aangezien de run niet helemaal perfect was.
Ik ben de LA tour even zat. Vervelende tegenstanders deze week. Hopelijk woensdag wat relaxter.
[ Voor 10% gewijzigd door MetalSonic op 19-07-2021 00:40 ]
Dacht ontspanning te halen uit Mariokart...
:fill(white):strip_exif()/f/image/N8RCoMQjQMP4aUE0pP9bCUPT.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/3JuOmzZG0UceXyyKCUs1EUi1.png?f=user_large)
Heb nu echt een @texelonia gevoel... En voor jou misschien een schrale troost, je staat niet alleen.
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Ik meld mij deze week ook voor jullie “club” ik ga ook een tier zakkenpjot1 schreef op maandag 19 juli 2021 @ 17:51:
Pfffff....
Dacht ontspanning te halen uit Mariokart...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heb nu echt een @texelonia gevoel... En voor jou misschien een schrale troost, je staat niet alleen.
Ach 2 steps forward 1 step back. Alleen zo extreem heb ik het in tijden niet meegemaakt...MetalSonic schreef op maandag 19 juli 2021 @ 18:42:
[...]
Ik meld mij deze week ook voor jullie “club” ik ga ook een tier zakkenhopelijk volgende week beter!
erutangiS
Nice, dat zijn de betere scoresMrOleo schreef op maandag 19 juli 2021 @ 22:15:
Mission boombox completed: 51 coins halverwege ronde 1, daarna nog 2 coin frenzies.
[Afbeelding]
Achja ik heb nu wat pech met mijn poule maar ook een aantal keer "geluk" gehad.. Volgende week woensdag is voor mij sowieso de belangrijkste omdat we dan weer voor de HE driver uncaps spelen.pjot1 schreef op maandag 19 juli 2021 @ 20:50:
[...]
Ach 2 steps forward 1 step back. Alleen zo extreem heb ik het in tijden niet meegemaakt...
Ik hoef jou denk ik niet te vragen wie jij zou upgraden als je in mijn schoenen zou staan komende ronde? Sunshine Mario of shy guy ninja
Giant banana en boombox zijn beide zooooo leuk.
Als ik moet kiezen, zou ik alsnog zeggen, beide !
Nee ik denk dat shy guy de potentie heeft voor de hogere scores, met dus mogelijk wel wat meer tijdinvestment. Kijken naar track coverage en die kiezen die je het meest helpt zal dan wel de beste keuze zijn, maar ik zou toch vooral die kiezen welke je het leukst lijkt.
Ik gebruik zelf sunshine, die gaat met 3 tickets naar 6 1190 volgende week, shy guy heb ik helaas niet, de rubies moesten die week helaas in de bobomb pijp.
erutangiS
Ik zou het laten afhangen van de tijd die je hebt. Heb je komende periode veel tijd dan Shy guy zodat je uren kan grinden voor alles klopt. En anders Mario Sunshine omdat dat veel sneller lukt.Tootoo schreef op maandag 19 juli 2021 @ 23:03:
@MrOleo brute score! En lekkere totaal score
Ik hoef jou denk ik niet te vragen wie jij zou upgraden als je in mijn schoenen zou staan komende ronde? Sunshine Mario of shy guy ninjaBeide zijn level 2 / single uncapped en heb tickets om er level 5 van te maken. Beide items vind ik tof en kunnen tot denderende scores leiden…
Hier sluit ik mij bij aan!MrOleo schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 02:15:
Hah, dat hoef je mij niet te vragen nee, ik kan eigenlijk alleen herhalen wat je al zegt.![]()
Giant banana en boombox zijn beide zooooo leuk.Banana heeft als voordeel dat het veel makkelijker werkt. Gewoon vooraan rijden en resetten maar tot de frenzy. Boomerang moet je ergens in het midden rijden en als die frenzy eindelijk valt hebben ze net geen coinbox, kan 6 dagen duren voor het eens goed valt, maar zoals je ziet is het dan gelijk goed feest
.
Als ik moet kiezen, zou ik alsnog zeggen, beide !
Nee ik denk dat shy guy de potentie heeft voor de hogere scores, met dus mogelijk wel wat meer tijdinvestment. Kijken naar track coverage en die kiezen die je het meest helpt zal dan wel de beste keuze zijn, maar ik zou toch vooral die kiezen welke je het leukst lijkt.
Ik gebruik zelf sunshine, die gaat met 3 tickets naar 6 1190 volgende week, shy guy heb ik helaas niet, de rubies moesten die week helaas in de bobomb pijp.
zojuist de laatste base glider naar level 7 gebracht! nu alle gliders uit de glider kolom op levle 7. Let the good times rollEärendil schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:11:
Ik heb nu de laatste Premium Super Glider naar Level 7 gebracht.
Base Normal Karts en Gliders schieten ook al aardig op, die koop ik nu standaard als ze in de shop komen.
[Afbeelding]
Net de run gehad... 2 coin Frenzy en banaan Frenzy. Dacht dit wordt hem, afgeschoten bij die laatste 4 jumps, voorbij gereden en een 3e plek. Verbetering slechts 400 punten
[ Voor 40% gewijzigd door bennieeee op 20-07-2021 15:27 ]
@MetalSonic lekker om die compleet te hebben! Zeker weten dat je meer tickets gaat krijgen hoor
Jij hebt zoveel items op level zeven. Als jij een normale of special pipe doet krijg je al snel weer veel coins. Komt goed!Tootoo schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 17:05:
@MrOleo thanks! Ik gebruik tot op heden beide drivers niet heel vaak, maar dat kan ook komen omdat ze beide niet een hoog level hebben en ik altijd drivers had met betere levels. De enige reden dat ik Shy Guy Ninja heb is omdat ik in die tour te snel was met rubies uitgeven en pas naderhand zag dat gouden pringles man in de special pipe zatIk neig wel naar Shy Guy, puur om eens te zien wat voor damage ik dan kan doen. Mocht het nodig zijn kan ook een dubbele uncap tot de mogelijkheden behoren, maar dat hangt af van de tegenstand.
@MetalSonic lekker om die compleet te hebben! Zeker weten dat je meer tickets gaat krijgen hoorVandaag heb ik het verwachte nulpunt bereikt van mijn muntjes. Opnieuw een HE driver + glider ticket verschenen in de Daily Shop, ik hou nog een paar 100 muntjes over
Wat wel balen is, want ik heb hierna nog maar 1 ticket nodig om zelfs Shy Guy Ninja naar level 6 te brengen
Ik heb vertrouwen in de he tickets. Toen level 6 de max was had ik ook na een tijd best vaak een he ticket in de shop. Voor ik het weet zal ik ook coins te kort komen.
Voor iedereen die vanavond nog aan de bak gaat omdat er nog mogelijkheden zijn. Succes
spannend! Hopelijk genoeg voor plek tweePlaneetje schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 22:01:
Van plek 4 naar plek 2 opgeklommen sinds zondag. Heb alleen black dozer naar 6 gebracht en black toe bean balloons naar level 4. Hopen dat het stand houdt
[Afbeelding]
Maar wat gaat me aan veel rubies brengen?MetalSonic schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 18:51:
[...]
Jij hebt zoveel items op level zeven. Als jij een normale of special pipe doet krijg je al snel weer veel coins. Komt goed!
Ik heb vertrouwen in de he tickets. Toen level 6 de max was had ik ook na een tijd best vaak een he ticket in de shop. Voor ik het weet zal ik ook coins te kort komen.
Voor iedereen die vanavond nog aan de bak gaat omdat er nog mogelijkheden zijn. Succes
Gelukkig hebben de meeste van jullie het beter voor elkaar! Laten we er weer een mooie week van maken!
Initieel dacht ik ook in zo’n ranked te zitten, maar eindelijk een keer nipt gewonnen ipv verloren. Mijn tegenstanders konden met gemak naar de 110k, maar ze hebben vannacht niet meer aangezet en daarmee kom ik erg goed weg. Benieuwd wat de nieuwe week brengt.
![]() | ![]() |
Volgens mij nog nooit zo laag geëindigd.
Deze week zal ook weer ruk zijn. Mis op track 1 daar weer een driver en kart, dus weer kansloos gebeuren.
Gefeliciteerd aan de goede resultaten
oef baenXaio schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 07:05:
Score van track 1 was 10 seconde te laat voor plek 3.![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Deze week ben ik bang voor een totale puinhoop qua ranking.
De nieuwe packs toch? of doe je nu wat rustiger aan met packs kopen? ;-)Tootoo schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 23:30:
[...]
Maar wat gaat me aan veel rubies brengen?Ik heb er slechts 17 en morgen *fingers crossed* 40 bij, maar dat is het
/f/image/m3lHEZK858KyIPs4rAj5kmsM.png?f=fotoalbum_large)
Na 4 tiers zakken in 3 weken, nu eindelijk weer eens iets beter resultaat! Kom nu nog paar ruby’s te kort om die special pipe alsnog leeg te halen (van de 10 items die nog in de pijp zitten, zijn er 3 HE’s, waaronder de spotlight glider!). Misschien krijg ik die morgen als loginbonus. Anders misschien maar wat kopen (nog nooit iets gekocht behalve de goldpass, maar dit is gewoon zonde anders). Of nog ‘even’ 2 levels omhoog in 2 dagen… Maar ja, vakantie, kinderen thuis, denk niet dat dat gaat lukken
Ik doe het inderdaad rustig aan met packsMetalSonic schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 08:07:
[...]
De nieuwe packs toch? of doe je nu wat rustiger aan met packs kopen? ;-)
Zojuist wel de gok genomen en nogmaals een 10 pull gedaan aan de gold pipe. Bleek groen te zijn, maar van mij mogen alle groene pijpen wel dit resultaat geven
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WBzG1zG7An60k0B16KEUIODO.jpg?f=user_large)
Oja en eerste gebleven, mijn ranked cup was niet meer in beweging gekomen.
@texelonia wellicht anders een value pack? Of de gok nemen en voor losse pulls gaan en enkel een value pack indien de MKT goden je niet willen compenseren voor de laatste weken
@Xaio dat zijn de zuurste momenten! Soms wil je nog weleens geluk hebben, maar dit is wel balen…
[ Voor 4% gewijzigd door Tootoo op 21-07-2021 09:07 ]
Helder haha, nou dan is het voor jou ook weer even rubies sparen ;-)Tootoo schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 09:05:
[...]
Ik doe het inderdaad rustig aan met packsHet moet een toevoeging zijn, anders laat ik het. Of er moet een pijp zijn waar ik heel graag alles van wil hebben en ik dan niet genoeg rubies heb.
Zojuist wel de gok genomen en nogmaals een 10 pull gedaan aan de gold pipe. Bleek groen te zijn, maar van mij mogen alle groene pijpen wel dit resultaat gevenal met al kan ik precies een HE kart ticket kopen vandaag!
[Afbeelding]
Oja en eerste gebleven, mijn ranked cup was niet meer in beweging gekomen.
@texelonia wellicht anders een value pack? Of de gok nemen en voor losse pulls gaan en enkel een value pack indien de MKT goden je niet willen compenseren voor de laatste weken
@Xaio dat zijn de zuurste momenten! Soms wil je nog weleens geluk hebben, maar dit is wel balen…
Dat is uiteraard een leuke groene pipe. Heb het ook wel vaker gehad dat er uit een gouden pipe high end items kwamen. Blijft een leuke verassing.
Verder een leuke tier shop met macharon en de silver starchute. Ik ga ze denk ik allebei kopen en daarmee een ticket uitsparen. Die wilde ik zo en zo gaan upgraden deze ranked.
Waarschijnlijk ga ik deze ranked een tier naar beneden als ik mijn tegenstanders bekijk...
Laat de dubbele unbox maar zitten denk ik. Nummer 1 heeft nu al 77k en moeten nog 8 hun scores plaatsen. Beetje zonde van de tickets.
[ Voor 36% gewijzigd door bennieeee op 21-07-2021 12:32 ]
Santa bowser en jagen tot je een dubbele coinbox frenzy hebtbennieeee schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 10:11:
Wie zouden jullie kiezen?
[Afbeelding]
Toadette of Bowser? Bowser kan nog een dubbele uncap hebben zag ik.
Ik zit met een dilemma, momenteel 20k aan coins, moet nog 5k incasseren van de tokenshop en heb 8 (over een half uurtje 9) Coinrush tickets.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ks0Hn3qRkrXgyKLox90TZl50.png?f=user_large)
Best een mooie DS, maar, zal ik hier iets van kopen? Aangezien ik ze niet in de huidige ranking kan gebruiken en misschien beter gokken op een HE ticket? Graag jullie advies want ik weet het ff niet....
Qua ranking moet ik nog 27k klimmen op dit moment. Nog niet serieus geracet dus we zullen weer zien!
Prima weekje voor velen van jullie geweest zo te zien. Ik heb dikke scores voorbij zien komen. Lekker bezig allemaal!
Ikzelf ben de laatste nacht nog ingehaald en uiteindelijk tweede geworden. Ach, prima resultaat.
Deze week moet plek 1 wel haalbaar zijn, vermoed ik. Ik kan nog wat upgrades doen, maar misschien is het niet nodig. Aan de ene kant vind ik dat ook weer sneu voor Sebhes. Die heeft al zo'n pittige ranked met Zephiel
[ Voor 5% gewijzigd door Vozze op 21-07-2021 18:03 ]
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Hey welkom terug Vozze, ik had al zo'n idee dat je privé een volle agenda had. Ach plek twee is ook netjes toch? En deze week sta je er ook wel goed voor.Vozze schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 18:02:
Zo. Eindelijk een momentje in de vakantie gevonden om te reageren.
Prima weekje voor velen van jullie geweest zo te zien. Ik heb dikke scores voorbij zien komen. Lekker bezig allemaal!Denk dat ik zelf de minste tijd sinds tijden aan MKT heb besteed. Je zou anders verwachten tijdens de vakantie, maar ik heb me prima vermaakt met andere dingen. Kwam er vanochtend ook achter dat ik die multiplayer challenge ook nog moet halen
![]()
Ikzelf ben de laatste nacht nog ingehaald en uiteindelijk tweede geworden. Ach, prima resultaat.
Deze week moet plek 1 wel haalbaar zijn, vermoed ik. Ik kan nog wat upgrades doen, maar misschien is het niet nodig. Aan de ene kant vind ik dat ook weer sneu voor Sebhes. Die heeft al zo'n pittige ranked met ZephielWel goed gespot @R-utger!
Lekkere score op Maple Treeway hoor!
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Hier ehm… ja heb ik nog niet echt aangezet, maar de rest in mijn ranked cup ook nog niet. Ik lijk geen belachelijke spelers te hebben, als dat zo is hou ik al die tickets maar op zak
Ja moeilijk om voor een ander in te schatten.pjot1 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 17:56:
Hmz, even een vraagje voor m'n Mariokart vrienden.
Ik zit met een dilemma, momenteel 20k aan coins, moet nog 5k incasseren van de tokenshop en heb 8 (over een half uurtje 9) Coinrush tickets.
[Afbeelding]
Best een mooie DS, maar, zal ik hier iets van kopen? Aangezien ik ze niet in de huidige ranking kan gebruiken en misschien beter gokken op een HE ticket? Graag jullie advies want ik weet het ff niet....
Qua ranking moet ik nog 27k klimmen op dit moment. Nog niet serieus geracet dus we zullen weer zien!
Ik zou de dasher laten gaan, dan liever een keer een he kart ticket kopen en gericht investeren, tenzij die nuttig is voor de cup.
Ik zou de macharon ook negeren, hij is al level 6 en 1/5 schiet niet op, tenzij je van plan bent hem nu lvl 7 te maken ( vast niet ).
De coin glider kan je kopen, maar is nu niet nuttig, maar is gewoon een goed item en bijna level 7. 50/50. Eigenlijk koop ik dan ook liever een keer een he ticket.
De starchute zou ik dan kopen, die kan je met 1 ticket dan een mooi level geven.
Dus ik zou de daily shop laten en de starchute uit de tier shop kopen, maar dat hoeft niet vandaag. Ligt er wel een beetje of je vaak he tickets krijgt, zo niet wellicht de coin glider toch kopen.
Oh damn edzon, dat is een pittige tegenstand, top 10 speler. Pff....
Hier ook een ER in de ranked, gelukkig een van mijn eigen niveau.
[ Voor 4% gewijzigd door MrOleo op 21-07-2021 20:27 ]
erutangiS
:strip_exif()/f/image/gG3ii1p6fvTl47Jajdm6Otft.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb 30 super driver tickets, maar een deel (25) is eigenlijk gespaard om mijn DS op 7 te zetten. Dan zou ik bloshi op lvl 4 kunnen zetten. 14 tickets om naar level 6 te uppen.
Ik heb ook nog 6 HE driver tickets, maar is mario snes dat waard.....
Ik zou gaan voor die blauwe yoshi.Planeetje schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:25:
Upgrade vraag, wie zouden jullie upgraden? Mario SNES of bloshi?
[Afbeelding]
Ik heb 30 super driver tickets, maar een deel (25) is eigenlijk gespaard om mijn DS op 7 te zetten. Dan zou ik bloshi op lvl 4 kunnen zetten. 14 tickets om naar level 6 te uppen.
Ik heb ook nog 6 HE driver tickets, maar is mario snes dat waard.....
Moet wel zeggen dat ik door een Yoshi bril kijk en ik de overtuiging heb dat je he driver tickets zoveel mogelijk moet sparen voor vooral coinbox drivers..
Dus ik zeg yoshi naar 5 of 6, mario snes is leuk op een paar banen, maar ik zou die HE tickets investeren in drivers die al hoger level zijn en je vaker gaat gebruiken.
erutangiS
En ditMrOleo schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:37:
Ik heb hier te weinig goud om alle he tickets te kopen, sinds normal gliders op 7 staan. Tickets investeren in daily shop super drivers vind ik dan ook zonde, ik investeer ze altijd als er een relevant is in de ranked van de week, zoals donkey kong, king boo, pit crew toad, etc. Ik twijfelde al over blue yoshi upgraden en mijn bowser en mario HE's zijn lvl 3/4 met point uncap, maar ik heb niet genoeg super tickets.
Dus ik zeg yoshi naar 5 of 6, mario snes is leuk op een paar banen, maar ik zou die HE tickets investeren in drivers die al hoger level zijn en je vaker gaat gebruiken.
Die laatste pull is wel sterkFroop1992 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 23:24:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Eerste pull PGP, 7e pull een kart, en 9e pull eindelijk Mario Sunshine. Bovenstaande pulls waren de 3e en de 8e.
Ik pullde alleen voor Mario.
Hmz, waarschijnlijk wil Nintendo dat ik de Gold glider lvl7 maak...pjot1 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 17:56:
Hmz, even een vraagje voor m'n Mariokart vrienden.
[Afbeelding]
geen verkeerde investering hoor, gold lang als de beste glider in het spelpjot1 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:46:
[...]
Hmz, waarschijnlijk wil Nintendo dat ik de Gold glider lvl7 maak...
[Afbeelding]
Thanks, ja dat gaat wel lukken. Nu op vier he driver tickets begin volgende tour minimaal één erbij en dan kan ik ineens een mario Tuxedo van level 4 naar 6 brengen (mocht dat handig zijn) dus top.Tootoo schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:25:
Mooie shop @MetalSonic! Dat gaat je wel plezier geven
Sinds ik mijn gliders op level 7 heb gebracht regent het HE tickets.
Fijn dat upgrade van de normal gliders goed uitpakt! En dan mag je binnenkort bij het clubje van mensen zonder MKT muntjesMetalSonic schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:53:
[...]
Thanks, ja dat gaat wel lukken. Nu op vier he driver tickets begin volgende tour minimaal één erbij en dan kan ik ineens een mario Tuxedo van level 4 naar 6 brengen (mocht dat handig zijn) dus top.
Sinds ik mijn gliders op level 7 heb gebracht regent het HE tickets.
Nou ja dan maar de paar muntjes die ik nog heb elke dag uitgeven aan items.
Kocht altijd alles random bij maar ga eerst maar eens de normals wat af proberen te strepen komende weken. Maar ben sowieso nog niet heel ver met level 7 items zag ik net.
[ Voor 64% gewijzigd door bennieeee op 22-07-2021 09:35 ]
Bij jou gaat het ook lekker! Al aantal groepen op zevenbennieeee schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:15:
7e plek nu alle scores bekend zijn. Valt me nog mee ook al is de kans groter dat we zakken dan stijgen 🥳
Kocht altijd alles random bij maar ga eerst maar eens de normals wat af proberen te strepen komende weken. Maar ben sowieso nog niet heel ver met level 7 items zag ik net. [Afbeelding]
@Tootoo ik zie net dat ik niet alle gliders op 7 heb. Dat wolkje onderaaan is pas level 4. Korte nuance op mijn eerdere post. Binnenkort idd geen coins.
Vind het zelf maar langzaam gaan...MetalSonic schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:19:
[...]
Bij jou gaat het ook lekker! Al aantal groepen op zeven
Komt vast ook omdat er niet echt een strategie achter zit/zat. Maar goed heb wel een zwikje op level 6 staan dus komen er langzaam aan wel.
Merk wel dat velen hier er wel een soort strategie op hebben door op bepaalde groepen te focussen.
Bedoel je de cloud glider (premium high end)? Dan vooral je er geen zorgen om maken, die maakt nagenoeg geen verschilMetalSonic schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:19:
[...]
Bij jou gaat het ook lekker! Al aantal groepen op zeven
@Tootoo ik zie net dat ik niet alle gliders op 7 heb. Dat wolkje onderaaan is pas level 4. Korte nuance op mijn eerdere post. Binnenkort idd geen coins.
@bennieeee een strategie is denk ik wel handig. Je krijgt pas meer tickets als je een hele groep af hebt. In dat opzicht is normal base karts of gliders niet een gekke, aangezien je er daar 2 per dag van kan krijgen. En het is goedkoper dan supers
De Base Super Karts gaan ook lekker! Hoeveel tickets moet je nog voor Turbo Yoshi en Super Blooper?bennieeee schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:15:
7e plek nu alle scores bekend zijn. Valt me nog mee ook al is de kans groter dat we zakken dan stijgen 🥳
Kocht altijd alles random bij maar ga eerst maar eens de normals wat af proberen te strepen komende weken. Maar ben sowieso nog niet heel ver met level 7 items zag ik net. [Afbeelding]
Ga het nu maar per groep gewoon afwerken.
:strip_exif()/f/image/bSHeRCmrGaXR4ZefcG1OiLS5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xhbVjj8gHoLDt5YyuudZtxp4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jcF0VCmZnD06nO7u5cUdu4Fo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J0MWYpW0TV3LtsA5a5HStQMY.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/MWdL77Cr6PKpTnbj106u6zec.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uUJ51TklFqW4m2e23MFez77U.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ri2mLWvyxEiOEWLV8EkkN0Jq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bq4jIRYNL2NugnBYY058AUqV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/be2at1faW1iOU4Rfjgrb5fCI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/TsLYo77gcCTAirwNFQoL2R4j.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UoOPo0Lty7mJ5mw4ZD456gNC.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/weiKA0DuMUBCf6yn1Set2C17.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jeBcywVtQhQnP6kShx3WDmfr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JcTfVQKxPaKTKOrBiRO03C5o.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/N7kSwPtB2wJnjeAPJba1swS3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oIXZ397pCSMVOz0MKnKeBetu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tztXdOKgzy8SP9X0KwRlRwVd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hbjB2xNzrrvqCMA5ejO05sfY.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/GVn0xbLXqp5wIFI5Sr06PnNn.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/U7gwR7rFnbb50te6XxiZRI9z.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lj1I2RLsoLVy3nt4mYOxXiMk.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/5gYw5GIxPnfdW1gJVr4BkbDH.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/WKIQgiQ5vAR8zYo3qlecqVG9.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/z85SOY1Qr1wxj08nR8lYxjEf.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4QLPQXgn7N2G8ImgCpPD2HLZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gckdKZYH0fpfhKmbA5N9PDcQ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/KfqFs04X10s2WFzrArJmaqTT.png?f=fotoalbum_large)