Eärendil schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 22:48:
Vanochtend stond ik nog op een krappe voorsprong, maar zoals vaker op de laatste dag vielen de frenzies lekker:
[Afbeelding]
Leuke voorsprong ik ben jaloers;)

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Met nog ruim een uurtje op de klok durf ik wel te zeggen dat ik 3e ben geworden. Vannacht toch een plekje gezakt. 3e is wat mij betreft ook prima. Iedereen weer gefeliciteerd met jullie resultaten! En op naar weer een leuke en spannende nieuwe tour! :)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Yes!!! Eerste toch nog boven Antilev weer lekker 40 rubies erbij :)

• pjot1
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lDZsmTS-VMz65Gnw41-MhU6ZtVA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ilkFyJqFRMnnJdsXPjCVntrT.png?f=user_large

Duidelijk een sleeper... Ben blij met de 3e plek! :)

pjot1 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 07:02:
[Afbeelding]

Duidelijk een sleeper... Ben blij met de 3e plek! :)
Bedoel je Jim? Of die Jetget, zieke score

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
4e plek gebleven. Score nog met 1000 omhoog kunnen gooien maar was niet genoeg helaas. Nu hopen dat deze 2 weken ons weer goed gezind zijn.

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 07:11:
[...]

Bedoel je Jim? Of die Jetget, zieke score
Ik bedoel Jetgeth. Is vannacht nog met een paar k omhoog gegaan... 8)7 die ander heeft me vannacht ingehaald. Stond 1100 voor.

[ Voor 10% gewijzigd door pjot1 op 14-07-2021 07:16 ]

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Ik ben gelukkig niet verrast door sleeper, maar toch slechts 3e geworden. Gelukkig wel tier 70 gebleven en blue koopa voor de 2e keer binnen kunnen tikken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UxEDe07-6IFYFTk5Azn1hVx5Jas=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PvafmjNoQJuWzNeQePCoSHmi.jpg?f=fotoalbum_large
Vanavond om 2030 maak ik een multiplayer lobby. Iedereen is welkom ;)
Als ik kijk naar de tegenstanders van @Planeetje en @pjot1 heb ik nog geluk gehad mer Antilev

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:25
08:25 en nog geen reactie hier :9 ?

1e geworden *O*

Tier 46 nu, lekker ook weer eens 40 rubies!

10 pijpje gedaan…. Wat een bagger weer -O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VJ3sfxeJ0iI5gxR5M-UXiKAkkbQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OUUvf4xib7LMMJwsrByJQak8.png?f=fotoalbum_large

• Sleehond
MetalSonic schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 07:22:
Vanavond om 2030 maak ik een multiplayer lobby. Iedereen is welkom ;)
Ga m’n best doen, leuk!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Geen driver en kart voor de nieuwe LA Laps. Deja vous met de vorige La tour.

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:23
Veel sterkte komende tijd @pjot1

Ik had er een hard hoofd in, stond hele tijd 2e maar de laatste paar dagen kwamen #3-4-5 beetje bij beetje opzetten. Blij met de 20 rubies.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/umIDFjAetG3NG4UpFs-6-TNYBiA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RegzVUMC1pGKI2azDGWixX1o.png?f=fotoalbum_large

Deze week as usual geen kart en glider :N
Planeetje schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 08:28:
Geen driver en kart voor de nieuwe LA Laps. Deja vous met de vorige La tour.
HIer mis ik helaas de driver op track 1... de drivers die je kan kiezen zijn allemaal van die "gare drivers" met muaa muaa abilities... Hoopte nog dat ik funky kong kon gebruiken of mario sunshine, helaas pindakaas.

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BCv60id_XUBY162erCRKB-CFQCM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RY1KO3izfNIdLaGksQAO2lrV.jpg?f=fotoalbum_large

Prettig om weer een keer net wél eerste te worden *O*

Hoop dat ik om half 9 aan kan sluiten, veel.succes deze week!
als reddit klopt dan komt er een leuke special pipe aan. heb net één gare pull gedaan op de 100 pipe dus ik denk dat ik de rest (of veel) aan de special geef

https://preview.redd.it/4...cc1dc02ea1d6c2cbc964025ce

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/4ze080yad4b71.png?width=400&format=png&auto=webp&s=b0b0a5ac196ebf4cc1dc02ea1d6c2cbc964025ce

[ Voor 19% gewijzigd door MetalSonic op 14-07-2021 09:00 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xAWf29KsZPt75f9i0nN_05aXYTU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4uvhgN53XTKGQq0LFQEYnYy1.jpg?f=fotoalbum_large

Wat?
Mario kart lobby voor de Tweakers!
Hoe laat?
20.30 aanvang
Waarom zou ik joinen?
In eerste instantie omdat het gezellig is, we hebben het op het forum vaak over tracks en scores en daaorm is het leuk om elkaar eens in een ingame race te zien. Iedereen is welkom en als bonus kan je soms al sterren vrijspelen van tracks die voor jou nog achter de "day lock" zitten. Ook kan je volgens mij punten pakken voor sommige multiplayer challenges
Hoe werkt het?
Om 20.30 open ik de lobby, als je op multiplayer klikt zie je hem staan en dan kan je het joinen. Ik wacht ongeveer 5minuten max 10 minuten voor ik de eerste sessie start.

Ik denk dat ik ongeveer een uur speel

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
@MetalSonic top! Ik schuif vanavond ergens aan, uiteraard afhankelijk van hoe snel alle kinderen hier me MKT gunnen ;)

Hier eerste gebleven zonder te hoeven investeren. Net als velen hier ben ik ook niet tier 3 complete voor LA Laps 3 (waar 2 is mag Joost weten): geen kart. Ik kijk wel of ik dat probeer te compenseren, want heb eigenlijk nog niet zoveel trek in de week 1 pijp...

Folding@home

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Dertiende (van de veertien) geworden :P

In Mario Circuit 3R/T is het me trouwens al een paar keer gebeurd dat ik de item boxes helemaal bovenin miste. Vooral als ik dan een frenzie heb: of ik duik te vroeg naar beneden, of ik neem de bocht te ruim.

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Gaat wel lekker zo; uit de daily challenge een High-end glider, en uit de tweede free pull een High-end kart.

De nieuwe track is weer klote. Geen enkele driver, kart of glider topshelf.

• Sleehond
LA track mis ik zowel tier 3 driver als kart… :(

Grrr!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Nou, is het alweer woensdag over 4 weken? De huidige tour kan mij niet echt bekoren en de volgende tour wordt waarschijnlijk een Mario vs Peach tour (ook dat kan mij niet bekoren).

Iemand in mij ranked heeft inmiddels een level 6 mario baseball. Ook heb ik iemand die een hoogste persoonlijke top score van >60k heeft. Waarschijnlijk een tier naar beneden dus.
Cache schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:44:
Nou, is het alweer woensdag over 4 weken? De huidige tour kan mij niet echt bekoren en de volgende tour wordt waarschijnlijk een Mario vs Peach tour (ook dat kan mij niet bekoren).

Iemand in mij ranked heeft inmiddels een level 6 mario baseball. Ook heb ik iemand die een hoogste persoonlijke top score van >60k heeft. Waarschijnlijk een tier naar beneden dus.
haha dit is een primeurtje "is het al over 4 weken" :+ :D

Waarom kunnen de tracks je niet bekoren?

Balen van je poule/ tegenstander ;(

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06-2025
zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen? Mijn vriendin krijgt steeds error 805-9151, app al verwijderd op de telefoon en opnieuw geïnstalleerd maar probleem blijft. Zelfde als ze het installeert op de iPad dus heeft ze maar een mail gestuurd naar dat support adres. Ik kan gewoon inloggen
__REMCO__ schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:53:
zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen? Mijn vriendin krijgt steeds error 805-9151, app al verwijderd op de telefoon en opnieuw geïnstalleerd maar probleem blijft. Zelfde als ze het installeert op de iPad dus heeft ze maar een mail gestuurd naar dat support adres. Ik kan gewoon inloggen
Hey Remco, jou ook al een tijd niet gezien.

Ik kan gewoon inloggen hoor

• Cache
MetalSonic schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:02:
[...]

haha dit is een primeurtje "is het al over 4 weken" :+ :D

Waarom kunnen de tracks je niet bekoren?

Balen van je poule/ tegenstander ;(
Ik heb vanochtend eigenlijk alleen even ingelogd om de nieuwe tour te bekijken en alleen de TCP gedaan. LA laps is wel oke hoor, maar waar ik zelf altijd meer naar kijk is wat we nu weer gaan krijgen in de zin van cadeautjes (valt tegen), welke nieuwe pijp is er (valt tegen) enz. Daarnaast valt de tier shop ook tegen, is de token shop hetzelfde als altijd, lijk ik pech te hebben met ranked (afwachten) en is de special pijp gevuld met items die ik al heb (ook nog even afwachten).

Schijnbaar komt er een beetje meer de volgende tour qua cadeautjes, maar een VS tour is historisch gezien nooit je van het.
Cache schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:55:
[...]

Ik heb vanochtend eigenlijk alleen even ingelogd om de nieuwe tour te bekijken en alleen de TCP gedaan. LA laps is wel oke hoor, maar waar ik zelf altijd meer naar kijk is wat we nu weer gaan krijgen in de zin van cadeautjes (valt tegen), welke nieuwe pijp is er (valt tegen) enz. Daarnaast valt de tier shop ook tegen, is de token shop hetzelfde als altijd, lijk ik pech te hebben met ranked (afwachten) en is de special pijp gevuld met items die ik al heb (ook nog even afwachten).

Schijnbaar komt er een beetje meer de volgende tour qua cadeautjes, maar een VS tour is historisch gezien nooit je van het.
Huidige pipe 1 is brak ja, zullen de meeste het met je eens zijn. Special pipe vind ik daarentegen erg sterk. Zo goed dat ik hem "anniversary achtig " vind.. Coins zijn de makkelijkste weg naar veel punten.

Wellicht heb je de items al maar heb je ze ook op level 7? of wellicht allemaal al op level 6...... dit zijn de items die je lekker hoog wil hebben en kunnen compenseren voor wellicht een track 1 waar je een driver mist (in het algemeen)

• __REMCO__
MetalSonic schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:54:
[...]

Hey Remco, jou ook al een tijd niet gezien.

Ik kan gewoon inloggen hoor
haha ik speel gewoon iedere dag en lees ook wel mee alleen heb niet altijd iets te melden of er geen tijd voor om iets te typen (druk met werk en m'n zoontje enzo)

Maar deze tour eindelijk weer eens 2e geworden. Na een paar weken gezakt te zijn ook wel weer eens lekker, stond de hele week 1e met zo'n 6k punten voorsprong maar toch vannacht nog ingehaald met 2k punten door een chinees...

• bennieeee
Cache schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:44:

Geintje mag ik hopen met die vs tour... :X

Hier valt over de cup nog niks te zeggen. Heb er pas 8 met een score. Sta voorlopig 2e met 6k achterstand op de nummer 1. Maar die kunnen we makkelijk voorbij met een goeie run op Choco Mountain.

• pjot1
  • Niet online
Pfffff, helemaal niks tier 3 in LA... :X We gaan het zien!

Even een repost voor wie het gemist heeft door alle reacties. Over 1.5 uur begint het :)

=========== 20.30 vriendschappelijk online mario kart toernooi om begin nieuwe tour te vieren ===

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xAWf29KsZPt75f9i0nN_05aXYTU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4uvhgN53XTKGQq0LFQEYnYy1.jpg?f=fotoalbum_large

Wat?
Mario kart lobby voor de Tweakers!
Hoe laat?
20.30 aanvang
Waarom zou ik joinen?
In eerste instantie omdat het gezellig is, we hebben het op het forum vaak over tracks en scores en daaorm is het leuk om elkaar eens in een ingame race te zien. Iedereen is welkom en als bonus kan je soms al sterren vrijspelen van tracks die voor jou nog achter de "day lock" zitten. Ook kan je volgens mij punten pakken voor sommige multiplayer challenges
Hoe werkt het?
Om 20.30 open ik de lobby, als je op multiplayer klikt zie je hem staan en dan kan je het joinen. Ik wacht ongeveer 5minuten max 10 minuten voor ik de eerste sessie start.

Ik denk dat ik ongeveer een uur speel

=========== 20.30 vriendschappelijk online mario kart toernooi om begin nieuwe tour te vieren ===

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Spijt me. Laat deze keer voorbij gaan sinds gisteren vreselijk moe.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Game lobby gemaakt:
aanwezig:
- Tootoo82
- MetalSonic
- ik wacht 7 minuten en daarna start ik, dan spelen we 12 races achterelkaar

Edit: hoop mensen bijgekomen nu aanwezig
- Tootoo82
- MetalSonic
- Blue Cloud
- Henkie
- Slettesloery
-Bennie
-Sleehond

1 plekjes vrij
Edit 2037

game start over 3 minuten of als lobby vol zit

Room code: 3223 1316 game start over max 4 minuten

[ Voor 51% gewijzigd door MetalSonic op 14-07-2021 20:36 ]

• Sleehond
Metal Sonic ik moest je nog een friend request sturen… dacht dat we dat als waren… lol
Sleehond schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 20:37:
Metal Sonic ik moest je nog een friend request sturen… dacht dat we dat als waren… lol
lol ok, prima hahha, over 2 minuten starten we sowieso
1 minuut en we starten, als iemand nog mensen kan toevoeven, hoe meer ziel hoe meer vreugde

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 21:40
Volgende keer doe ik graag mee! Nu moet ik de auto richting Italië sturen!

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:35

Whaam

Meer beter

Ha, heb net even de laatste race mee kunnen pakken. Moet ook al weer weg, komt een vriend langs. Veel plezier nog!

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

• Tootoo
Veel plezier nog iedereen en tof om met jullie te racen! Van mij mag het in ieder geval herhaald worden, zaten mooie races bij :) @MetalSonic thanks voor het organiseren!

Folding@home

• Cache
Was leuk! Ik moest helaas na 9 races afhaken vanwege een klein jongetje die wakker werd. :)

Ook namens mij dank voor de organisatie @MetalSonic ! d:)b

• Tootoo
@Cache zonde! Ik denk dat je anders zomaar als winnaar geëindigd zou kunnen zijn, je ging als een trein in ieder geval :) Maar uiteraard gaan de kleintjes voor!

Folding@home

• bennieeee
Kon helaas maar een paar races doen. Ook iets met wakkere kindertjes 😅 in ieder geval waren die paar races best leuk!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JBLhJxpBYueR58fOdjWbMmV7gQI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/E23r1m8ejok0kpHFNX3wXv50.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hUxWyllUvV02FDH8WeV2bHcG-Nc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uUa4jCtsrImFhhMBPC1pFreE.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qeE2KEgMsO7fvpjb9uA2MxdmIBU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZmSdOhOoZVWcOO2I4eXrrFmy.png?f=fotoalbum_large

Ik heb het met plezier georganiseerd. Over twee weken sowieso weer :) en dan zien we @Vozze wellicht ook erbij.

Complimenten voor alle deelnemers, iedereen ging er steeds vol voor en ik heb een uur met een grijns op mijn gezicht dit spel gespeeld. Laatste kwartier deed mijn zwager ook nog even mee (gelukkig won ik van hem haha )

Stikte van de leuke "mario kart " momentjes..... Hoogtepunt was toen we na een tijdje met acht tegelijk in een race zat en toen zag ik veel bekende namen :)

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Heb ook nog even kort aangehaakt, ben normaal niet zo van de online variant, maar was inderdaad leuk! Thanks @MetalSonic !

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• pjot1
  • Niet online
Heel erg leuk inderdaad! Moeten we vaker doen! oOo

• Tomhaps95
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-10-2022
Even kort meegedaan, waren leuke races👍🏻

Tevens ook de eerste keer dat ik iets post hier na een hele periode meelezen. Zie een hoop herkenbare dingen voorbij komen als wanneer ik zelf speel tot aan ergenis toe ooit. Toch blijft het een topspel d:)b
Tomhaps95 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 22:04:
Even kort meegedaan, waren leuke races👍🏻

Tevens ook de eerste keer dat ik iets post hier na een hele periode meelezen. Zie een hoop herkenbare dingen voorbij komen als wanneer ik zelf speel tot aan ergenis toe ooit. Toch blijft het een topspel d:)b
Haha ik merkte dat ik bij de online races na een tijdje toch wel emotioneel betrokken was. Paar keer gevloekt maar ook een paar keer een vreugdeskreet geuit. Lekker als je zesde staat en dan bij het laatste item block op desert ineens een Lucky 7 frenzy krijgt en alsnog tweede wordt. Boos als ik bijna 2 laps eerste rijd en een blauw schild op mijn kop krijg (hoe Mario kart wil je het hebben). :D _/-\o_

• Sleehond
Ben na paar races gestopt. Op zowel WiFi, 4G en 5G is het online niet te doen.

- Tegenstanders flikkeren door het beeld heen
- Ik schiet iemand neer die gewoon doorrijd
- Ik finish een race 3e en opeens staat er daarna 5e
- Als ik wordt neergeschoten val ik echt helemaal stil en als ik iemand neerschiet “tolt” deze even wat en opeens schiet deze weer 10 meter vooruit

Mario Kart is BY FAR het allerslechtste online speelbaar van alle games die ik speel! Welk type netwerk ik ook gebruik.

Voor mij de reden dat ik online zoveel mogelijk negeer.

Niemand last van? Als ik zo boven alles lees lijkt het bij iedereen perfect te gaan…??
Sleehond schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 22:24:

- Als ik wordt neergeschoten val ik echt helemaal stil en als ik iemand neerschiet “tolt” deze even wat en opeens schiet deze weer 10 meter vooruit

Mario Kart is BY FAR het allerslechtste online speelbaar van alle games die ik speel! Welk type netwerk ik ook gebruik.

Niemand last van? Als ik zo boven alles lees lijkt het bij iedereen perfect te gaan…??
Ik zou niet zeggen dat het perfect gaat maar bij 90% van de speeltijd liep het voor mij vloeiend. Ja ik heb het ook wel een paar keer gehad dat ik zag hoe iemand naast mij werd geraakt door een rood schild en rondraaide en vervolgens voor mij reed. Meeste playtime was het hier echt smooth, gewoon alsof ik tegen bots speel (wellicht iets trager) maar dan met de fun van echte namen en weten dat er echt iemand ergens boos word als je hem vlak voor de finish tackeld met een groen schild ofzo..

Ik speel op Wifi (max bereik) ...... ik heb verder helaas geen concrete tips voor je ofzo, jammer dat het zo slecht loopt dan online... Oh wacht, je zou eens naar de "NAT settings"van je router kunnen kijken, toen ik nog bij mijn ouders woonde ging die vaak van "open naar strict " en dan duurde het o.a lang voor ik op Xboxlive games kon joinen etc en dan liep 't ook minder vloeiend.

edit:
https://support.thebehemo...y-should-I-care-about-it-

[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 14-07-2021 22:31 ]

• Tootoo
Mijn online ervaring vandaag was vergelijkbaar: het was aardig vloeiend, met soms wat gekkigheden. Maar zeker niet dat het onspeelbaar was.

Er zaten inderdaad wel wat klassiekers bij, voor mij was met name een nummer 1 met 2 rode schilden raken precies voor de finish, maar dan nog wel ingehaald worden door iemand met een paddestoel ;) Of tweede liggen en vocht voor de finish, kapot gaan en zevende worden :p Maar soms ging het ook wel bizar: een bullet frenzy hebben en daardoor een straatlengte voorsprong krijgen bv. In dat opzicht vind ik racen zonder de mogelijkheid van frenzies vaak wel leuk :)

Folding@home

• Tootoo
Ow of het NAT is betwijfel ik persoonlijk. Als sleehond het ook heeft met 4G/5G… Dan lijkt het ook niet alsof je een oude telefoon hebt?

Folding@home

• bwsp
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 14-02-2024
Dankjewel MetalSonic voor de uitnodiging (ik ben Bluecloud).
Leuk om te doen.

Ik herken wel wat Sleehond zegt over de verbinding in multiplayer.

Mijn excuses nog aan degene(mocht die het hier lezen) die mij een vriendschapsverzoek stuurde.
Ik drukte het per ongeluk weg.

• pjot1
  • Niet online
Sleehond schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 22:24:

Helemaal perfect gaat het niet. Mijn vriendin (Juicy Orange) deed gisteren ook mee. Kon daarom wel goed zien wat er wel of niet gebeurd.

Een klein aantal acties wordt niet altijd geregistreerd maar zeker 90% gaat gewoon goed. Wel allebei over de WiFi (5g) met KPN adsl. Ook hebben we allebei een zgan telefoon. Zij een Sony Xperia 1 III en ik een 5 III. Een snellere telefoon werkt ook zeker mee met de laadtijden. Maar het is zeker wel goed speelbaar.

Hoe het is over het mobiele netwerk zou ik niet weten.

• Sleehond
pjot1 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 05:09:
[...]

Helemaal perfect gaat het niet. Mijn vriendin (Juicy Orange) deed gisteren ook mee. Kon daarom wel goed zien wat er wel of niet gebeurd.

Een klein aantal acties wordt niet altijd geregistreerd maar zeker 90% gaat gewoon goed. Wel allebei over de WiFi (5g) met KPN adsl. Ook hebben we allebei een zgan telefoon. Zij een Sony Xperia 1 III en ik een 5 III. Een snellere telefoon werkt ook zeker mee met de laadtijden. Maar het is zeker wel goed speelbaar.

Hoe het is over het mobiele netwerk zou ik niet weten.
iPhone 12 Pro hier…
Tmobile 4G/5G
Ziggo WiFi zakelijk 300mb

Valt me dus toch tegen hoe brak alles werkt. Het is echt niet speelbaar…
Leuke avond gehad gisteren en als toetje daarna veel nieuwe reacties van andere users hier. Mensen die blijkbaar al wat vaker hier rond kijken. Ik vind het het mooi!

• bennieeee
Weten we toevallig ook al wat de pijp van week 2 wordt?

Aangezien ik al heb gezien dat ik alles mis op LA.. echter ziet die goud pijp er wel heel aanlokkelijk uit!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/webZvVxYZtaK3FFyDzI8hhLstzk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/osjRZVrI9l9CFJHZRU6uNUqS.png?f=fotoalbum_large
Top 5 sowieso , want maar een paar echte spelers. Nummer één kan ik al niet meer inhalen. Helemaal onderaan de lijst nog een top 100 speler die nog moet beginnen...

Volgende week sta ik er iets beter voor, dan in elk geval alles tier 3 :)

Mijn scores zijn al met dikke frenzy;s

Track 2: coin frenzy, coinbox frenzy en volgens mij nog een bananen frenzy

Track 3: double coin frenzy

[ Voor 11% gewijzigd door MetalSonic op 15-07-2021 10:44 ]

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Iemand wel eens aan boomboxing gedaan? Het is vergelijkbaar met steeds resetten voor de coin frenzy, maar dan nog repitiever (maar ook meer punten). Wellicht iets voor @MetalSonic ?

https://www.reddit.com/r/...prehensive_boombox_guide/
Poeksel schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 10:46:
Iemand wel eens aan boomboxing gedaan? Het is vergelijkbaar met steeds resetten voor de coin frenzy, maar dan nog repitiever (maar ook meer punten). Wellicht iets voor @MetalSonic ?

Nooit gdaan, heb dan ook weinig boomerang drivers. Volgens mij één base driver met boomerang en dat is het.

• Tootoo
@Poeksel ik heb het zelf niet gedaan, maar kan je met zekerheid stellen dat iemand in mijn ranked dat wel gedaan heeft. Met een level 7 + max basepoints toad (pit crew) en level 5 kart / level 6 glider heeft deze beste speler 41.4k gehaald op track 3. Nu zie ik bij Vozze dat een 40k score ook wel mogelijk is met een level 6 Mario Tuxedo, maar dan blijkt wel hoe hard het op deze manier kan gaan...

Folding@home

>> Henkie (van mario kart tour) weet niet wat je nickname hier is, hoe kom jij op 42k op track 2 met 6-6-6? indrukwekkend man

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 17:51:
>> Henkie (van mario kart tour) weet niet wat je nickname hier is, hoe kom jij op 42k op track 2 met 6-6-6? indrukwekkend man
Volgens mij is dat @Cache.

Als ik voor mezelf mag praten dan moet ik nog veel tickets investeren en nog hard m'n best doen. Heb nog minimaal 23k te gaan... :X

@Poeksel
Ik heb voorheen wel eens vaker gereset wanneer er geen coinboxdriver in de race zat. Het kan soms best heel lucratief zijn maar zoals ook al gezegd werd, heel tijdrovend en je moet natuurlijk heel veel mazzel hebben maar daar draait alles om in dit spel.

[ Voor 24% gewijzigd door pjot1 op 15-07-2021 18:48 ]

• Cache
@MetalSonic @pjot1 klopt, dat ben ik! Ik heb na het werk even wat rondjes gereden op track 2 en 3. In alle eerlijkheid, ik weet niet meer zo goed wat daar allemaal gebeurde, maar volgens mij had ik maar één frenzy en dat was een coinbox frenzy (of mss toch ook nog een coin frenzy?). Naja, ik wilde eigenlijk alleen even mijn nieuwe level 6 strawberry donut uitproberen. :+

Ik vind overigens @Tootoo ’s score daar een stuk indrukwekkender!

[ Voor 8% gewijzigd door Cache op 15-07-2021 19:28 ]

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:51

Zeker, een van mijn favoriete bezigheden, boomerang driver, starten rond pos 4-6, met coinbox bots, resetten tot boomerang frenzy 1e item box en een coinbox bij de bot en jackpot, dat is wel het ultieme combo geluid hoor. 8)

erutangiS

Cache schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 19:16:
@MetalSonic @pjot1 klopt, dat ben ik! Ik heb na het werk even wat rondjes gereden op track 2 en 3. In alle eerlijkheid, ik weet niet meer zo goed wat daar allemaal gebeurde, maar volgens mij had ik maar één frenzy en dat was een coinbox frenzy (of mss toch ook nog een coin frenzy?). Naja, ik wilde eigenlijk alleen even mijn nieuwe level 6 strawberry donut uitproberen. :+

Ik vind overigens @Tootoo ’s score daar een stuk indrukwekkender!
En ik was al blij met mijn 34 k (6-6-5) eens kijken of ik daar 38 van kan maken. Coinbox in die grot in het begin helpt wel natuurlijk
pjot1 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 18:42:
[...]

Volgens mij is dat @Cache.

Als ik voor mezelf mag praten dan moet ik nog veel tickets investeren en nog hard m'n best doen. Heb nog minimaal 23k te gaan... :X

@Poeksel
Ik heb voorheen wel eens vaker gereset wanneer er geen coinboxdriver in de race zat. Het kan soms best heel lucratief zijn maar zoals ook al gezegd werd, heel tijdrovend en je moet natuurlijk heel veel mazzel hebben maar daar draait alles om in dit spel.
Hoe wist je dat? Detective @pjot1 :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6sV644BHwesAExrjBgvCBHCDA4w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/m7hG4z8KkinzIUj3JCU5aaeE.png?f=fotoalbum_large

Double coinbox frenzy en de muntjes vielen best goed ;) @Cache

• Cache
Lekker bezig @MetalSonic ! Het lukt je voor mijn gevoel ook steeds erg snel nadat je aangeeft voor een hogere score te gaan. Het is voor mij al lang geleden dat ik überhaupt twee coinbox frenzies kreeg in een race. Wie weet deze ranked, al maak ik dan nog steeds geen kans op de top 3. :P

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024

"You have to be committed to spending at least an hour or two. Sometimes if you’re lucky, you can get your run even earlier."

Het idee kende ik al, maar om daar zoveel tijd in te steken.... Nee.

• pjot1
  • Niet online
Haha, 8)

Ik hou het maar op een goed geheugen. ;) Soms wel lastig als mensen niet overal dezelfde nickname hebben. Ik haal @MrOleo en @edzon altijd door elkaar... 8)7

Cache schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 23:04:
Lekker bezig @MetalSonic ! Het lukt je voor mijn gevoel ook steeds erg snel nadat je aangeeft voor een hogere score te gaan. Het is voor mij al lang geleden dat ik überhaupt twee coinbox frenzies kreeg in een race. Wie weet deze ranked, al maak ik dan nog steeds geen kans op de top 3. :P
Thanks!! Dit forum helpt mij enorm voor mijn scores. Al vaak goede tips gekregen etc.

Voor mij is het alweer lang geleden dat ik een triple coin frenzy had. Begin dit jaar had ik elke week minimaal een triple.
Froop1992 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 02:03:
[...]

"You have to be committed to spending at least an hour or two. Sometimes if you’re lucky, you can get your run even earlier."

Het idee kende ik al, maar om daar zoveel tijd in te steken.... Nee.
Tja dat is mario kart tour ;) zullen wel tracks zijn geweest waar ik een uurtje of tien in heb gestoken voor die top score..

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
bennieeee schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 09:41:
Weten we toevallig ook al wat de pijp van week 2 wordt?

Aangezien ik al heb gezien dat ik alles mis op LA.. echter ziet die goud pijp er wel heel aanlokkelijk uit!
@bennieeee ik kijk of op Reddit of op Twitter

https://mobile.twitter.com/kart_tour

Voor de big spenders onder ons.

https://nl.pepper.com/kor...l-ook-cadeaubonnen-203985

Edit: zorg al die la3 track niet dat de drivers met la1 trackd waardeloos zijn? Hebben we la2 gehad? Zelfde verhaal met alle city tracks, zoals Parijs.

[ Voor 13% gewijzigd door Xaio op 16-07-2021 10:14 ]

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mno3hmOsNRitK2aKyU1Fq1aycNw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uFFyj7fHVnsRBYExLMK2qa43.jpg?f=fotoalbum_large
We stijgen aardig boven de rest uit al. Nu nog een top run op Choco en we vliegen naar nummer 1
bennieeee schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:59:
[Afbeelding]
We stijgen aardig boven de rest uit al. Nu nog een top run op Choco en we vliegen naar nummer 1
Oeh spannend, lijkt er in elk geval op dat top drie een zekerheidje is. Track 2 is is sowieso een track waarop je het verschil kan maken.

Track 1 komen de meeste niet boven de 15k en dan moet je alles tier 3 hebben. Track 2 zijn scores tot 50k mogelijk afhankelijk van je load out natuurlijk maar hier kan je op winnen. Track 3 zit er een beetje tussen in.

• bennieeee
MetalSonic schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:59:
[...]

Oeh spannend, lijkt er in elk geval op dat top drie een zekerheidje is. Track 2 is is sowieso een track waarop je het verschil kan maken.

Track 1 komen de meeste niet boven de 15k en dan moet je alles tier 3 hebben. Track 2 zijn scores tot 50k mogelijk afhankelijk van je load out natuurlijk maar hier kan je op winnen. Track 3 zit er een beetje tussen in.
Ja daar lijkt het werk redelijk op op dit moment. Nummer 1 scoort juist op baan 1 best hoog! Baan 3 heeft die ook een nette score.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4iskHF7G56kdw0DdHDG5oojfAgE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WD8cNpupdKJjZj0tnJVzwGpW.jpg?f=fotoalbum_large
Ik rij op baan 2 met 6-4-6 en moet daar wel richting de 35k kunnen gaan nog. Dus dan ben ik hem in principe wel voorbij daarna.
bennieeee schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:42:
[...]

Ja daar lijkt het werk redelijk op op dit moment. Nummer 1 scoort juist op baan 1 best hoog! Baan 3 heeft die ook een nette score.[Afbeelding]
Ik rij op baan 2 met 6-4-6 en moet daar wel richting de 35k kunnen gaan nog. Dus dan ben ik hem in principe wel voorbij daarna.
Zie je ook weer wat de impact is van een "dikke " driver.. level 5 en 1190 basepoints dat gaat vlot, zelfs als je een tier 2 glider hebt... Die zal wel double coin hebben gepakt wellicht + nsc en nog een frenzy...

• MrOleo
Hmm, ik begin baan 1 best leuk te vinden met 9 item boxen (incl ticket). :)

erutangiS

• __REMCO__
__REMCO__ schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:53:
om even mezelf te quoten: mijn vriendin kreeg pas vandaag antwoord van Nintendo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jV1ue9z4RS0oCT7WYDoZKokAIwA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ixE45jNdGzGIsmAsZ8iu0k3e.jpg?f=fotoalbum_large

dus ik mag hopen dat ze een goede compensatie krijgt want ze was 2e in haar poule dinsdagavond en kan nu al 3 dagen niet spelen terwijl haar gold pass wel doorloopt en ze ook geen daily challenges kan doen :/

• MrOleo
Oh dat is niet fijn, hopelijk komt die update dan vlot.
Ik heb wel het idee dat bij eerdere bugs ze altijd wel goed hebben bekeken wat er allemaal is misgelopen en dat dan allemaal compenseren, hopelijk komt er dan nog een mooie extra compensatie bij.

erutangiS

__REMCO__ schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:34:
[...]

om even mezelf te quoten: mijn vriendin kreeg pas vandaag antwoord van Nintendo:

[Afbeelding]

dus ik mag hopen dat ze een goede compensatie krijgt want ze was 2e in haar poule dinsdagavond en kan nu al 3 dagen niet spelen terwijl haar gold pass wel doorloopt en ze ook geen daily challenges kan doen :/
Pff balen zeg. Hopelijk lossen ze het op en compensatie!

Las vanochtend dat bij de update van Oktober een aantal android telefoons niet meer worden ondersteund..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xYNNAbi_Gy8B38wr-3tZgTWMWTo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/v59XtMP30Pxp2qGqe9a9qgVr.png?f=fotoalbum_large

Als het tegen zit zak ik een tier. Weinig echte tegenstanders maar degene die ik heb zijn goed!

• __REMCO__
ja ik ga er ook vanuit dat ze goed compenseren. En ze gebruikt een iPhone 11 dus qua ondersteuning zit het gelukkig wel goed :)

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Vcr6C1p60BRVYezNtdgypeVikI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6qT6I2N5p18ZroXF9fvKBQNt.jpg?f=fotoalbum_large

Hoppa en door naar plek 1.

[ Voor 22% gewijzigd door bennieeee op 17-07-2021 07:33 ]

Nog een nachtje slapen tot de epic pipe :) zin in!

• Cache
Wordt hier ook spannend. Tegenstanders hebben alleen nog niet echt gepushed. De drie om mij heen kunnen allemaal makkelijk 100k+ aantikken als ze een beetje moeite doen. Moet zelf nog track 1 rijden, maar daar pak ik niet zoveel extra zonder driver en kart van de bovenste plank.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q9CHsyLTp4zrUo0MHKXD5y9W03w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6KOEv11tyi5b3lxyKBp0DdOE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Cache op 17-07-2021 13:00 ]

Cache schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 12:56:
Wordt hier ook spannend. Tegenstanders hebben alleen nog niet echt gepushed. De drie om mij heen kunnen allemaal makkelijk 100k+ aantikken als ze een beetje moeite doen. Moet zelf nog track 1 rijden, maar daar pak ik niet zoveel extra zonder driver en kart van de bovenste plank.

[Afbeelding]
Jij kan in elk geval nog knokken voor plek één ;-)

Bij mijn zijn de nummer twee en één al 10+k boven mij :(

• MrOleo
MetalSonic schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:20:
[...]

Jij kan in elk geval nog knokken voor plek één ;-)

Bij mijn zijn de nummer twee en één al 10+k boven mij :(
Mijn nr 1 stond al op 107k voor ik woensdag mijn 1e race gereden had. :X

erutangiS

MrOleo schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 14:53:
[...]

Mijn nr 1 stond al op 107k voor ik woensdag mijn 1e race gereden had. :X
das ook niet fijn, hoe ziet jouw top 3 er nu dan uit? (screenshot? :9 )

Hier is het nu:
Nummer 1) 106k
Nummer 2 96K
Nummer drie (ik = 84k)
nummer vier = 80k

FF kijken of ik zonder tickets op de nummer vier kan voorblijven dan valt het nog mee allemaal.

[ Voor 12% gewijzigd door MetalSonic op 17-07-2021 15:03 ]

• MrOleo
Ik zit ongeveer in dezelfde situatie, nr 1 is ongrijpbaar, nr 2 wordt moeilijk, nr.4 zou ik moeten kunnen voorblijven. Ik investeer wellicht nog wat voor plek 2 strijd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/imttAkGG28rH-E6tuLLDRQpf5XY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qclOi4btZprrjZIWY5aBZMWx.jpg?f=fotoalbum_large

Wel een leuke ranked dit keer, nr 1 is wat overdreven, maar verder wel spannend.

erutangiS

MrOleo schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 16:33:
Ik zit ongeveer in dezelfde situatie, nr 1 is ongrijpbaar, nr 2 wordt moeilijk, nr.4 zou ik moeten kunnen voorblijven. Ik investeer wellicht nog wat voor plek 2 strijd.
[Afbeelding]

Wel een leuke ranked dit keer, nr 1 is wat overdreven, maar verder wel spannend.
Vergelijkbaar inderdaad...

We moeten beide maar kijken of we plek 3 kunnen pakken.

Ga jij nog "los" op de special pipe morgen?

• MrOleo
Ik heb niet zo hoge verwachtingen van die pijp, goeie items, maar ik verwacht een teleurstellende 1 HE driver, 1 HE kart en 1 HE glider per 50 pulls. :/
We gaan het zien morgen :)

erutangiS

MrOleo schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:03:
Ik heb niet zo hoge verwachtingen van die pijp, goeie items, maar ik verwacht een teleurstellende 1 HE driver, 1 HE kart en 1 HE glider per 50 pulls. :/
We gaan het zien morgen :)
oef das vrij pessmistisch, maarja dan kan het alleen maar meevallen natuurlijk.

Ik verwacht op 5 x 10 pulls toch wel wat meer maarja we zien het morgen wel. Voor mij is het ook goed om die "poep items" wat te levelen. Ondertussen al best wat coins maar er moeten vaker HE driver tickets in de shop komen.

• Tootoo
Oef, als ik dat zo zie, is mijn ranked cup niet zo denderend lastig! Al gaat de nummer 2 hard genoeg en moet ik zeker op track 3 er meer uit zien te halen om hem voor te blijven. Zeker omdat ik verder liever niks inzet tot volgende week, waar ik sowieso een achterstand heb door heen Santa bowser te hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vvCwADwdgCLQGrsWhSGerTYtm9k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1CM1aldULjCVGUtuRgQ7K3zn.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb nu wel het voordeel dat mijn daily shop hard kan gaan. Vanochtend had ik 2 HE tickets zelfs, een kart en glider. Ik gok dat de coins snel op zullen zijn hier… En de premium gliders zijn ook bijna klaar :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8yR3pOzHpEep_R6I5POUPhtFuqc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BSl9qFycS8nXvztpqGedlZT4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Tootoo op 17-07-2021 17:50 ]

Folding@home

Tootoo schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:48:
Oef, als ik dat zo zie, is mijn ranked cup niet zo denderend lastig! Al gaat de nummer 2 hard genoeg en moet ik zeker op track 3 er meer uit zien te halen om hem voor te blijven. Zeker omdat ik verder liever niks inzet tot volgende week, waar ik sowieso een achterstand heb door heen Santa bowser te hebben.

[Afbeelding]

Ik heb nu wel het voordeel dat mijn daily shop hard kan gaan. Vanochtend had ik 2 HE tickets zelfs, een kart en glider. Ik gok dat de coins snel op zullen zijn hier… En de premium gliders zijn ook bijna klaar :)

[Afbeelding]
Handig om af en toe weer eens naar dat overzicht te kijken.

Ik heb bijna alle base gliders op 7 en de supers vd gliders ook op 7 . Krijg ook best vaak tickets helaas geen he tickets :x

• Tootoo
MetalSonic schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 18:17:
[...]

Handig om af en toe weer eens naar dat overzicht te kijken.

Ik heb bijna alle base gliders op 7 en de supers vd gliders ook op 7 . Krijg ook best vaak tickets helaas geen he tickets :x
Het aantal HE tickets is / was hier ook wisselend.

Als je merkt dat je bijna de base gliders klaar zou hebben dan zou het handig zijn om daar op te focussen? Dan heb je daarna 2 slots voor tickets extra. Ik heb de bingo kaart hier apart opgeslagen zelfs, kan ik die makkelijk bekijken :)

Folding@home

• MrOleo
Tootoo schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:48:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hmm je ranked ziet er op zich iets zwaarder uit dan mijne en die van metalsonic, je bent alleen zelf de topdog 100k+ speler. :P
Die van cache, die is nog een stapje moeilijker.

En ja ik weet niet hoeveel goud je hebt, maar voor het eind van de tour ben je net zo blut als ik. :)

erutangiS

Tootoo schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 19:01:
[...]

Het aantal HE tickets is / was hier ook wisselend.

Als je merkt dat je bijna de base gliders klaar zou hebben dan zou het handig zijn om daar op te focussen? Dan heb je daarna 2 slots voor tickets extra. Ik heb de bingo kaart hier apart opgeslagen zelfs, kan ik die makkelijk bekijken :)
ik ga doen wat jij de afgelopen weken deed. In de shop steeds kopen wat nodig is voor de “Bingo kaart” als ik de basegliders op level 7 heb dan heb ik alles vd gliders op 7 (elke glider klasse) en dan ga daarna wel kijken wat het volgende wordt.
Pagina: 1 ... 80 ... 161 Laatste