Planeetje schreef op maandag 28 juni 2021 @ 18:48:
[...]
Normal karts verwacht ik via de pipe pulls wel te kunnen upgraden. Daar ga ik niet veel munten aan spenderen. Ik heb ook nog 39 normal kart tickets op de plank liggen en heb er dacht ik 60 in totaal nodig. Ben daar dus ook goed onderweg.
Zoveel kost dat niet, als je nu alvast een normal kart koopt in plaats van wacht tot ie uit de pijp komt, kost dat 500 gold, maar als je hem straks alsnog uit de pijp trekt, krijg je er 250 terug. Dus kost 250 per kart.

Normal is 1/4 van de super qua kosten, daarentegen heb je 20 tickets vs 8 tickets nodig voor level 7.
Maar die laatste 21 heb je inderdaad zo binnen.
Nog ff mijn plaatje:
En betreffende de shop: In de shop heb je meer normals dan supers, dus krijg je ook meer tickets:
1e rij is normals, 2e rij is vaak normals, soms supers. 3e rij is supers, soms HE, maar elk ticket, ook op rij 1 kan een super of HE ticket worden.
Normale shop (bron:https://www.mariowiki.com) en mijn shop van vandaag:
Voor de normal karts of gliders heb je vaak dus voor beide 2 plaatsen (soms 1) waar tickets kunnen komen, voor de super versie meestal 1, soms 0, soms 2.
Sorry beetje warrig verhaal...
Tenslotte de normals zijn natuurlijk niet vaak nuttig te gebruiken, terwijl supers vaker nuttig kunnen zijn. Dus ik begrijp de keuze voor supers, beide is ok wat mij betreft.