• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:14
Tootoo schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:00:
@MrOleo track 1 ben je wel klaar nu, is het niet? Wat een score :)
Nee, nog niet _O- .
Was een perfecte run, had alleen nog 1 coinbox extra kunnen krijgen, maar ik was te bang met mijn itemticket bij dat grote vlieggedeelte, dus wachtte wat lang en kreeg een coin frenzy, daardoor activeerde de laatste itembox pas op de finish en ging ik over de finish met een volle coinbox... :')

erutangiS

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Dit is toch wel bizar, Iemand die tier 70 is en alleen maar bots heeft in ranked… heeft Nintendo hun algoritme weer aangepast ofzo deze week? Het leek juist de goede kant op te gaan de afgelopen weken.

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

• MrOleo
Het heeft even geduurd, maar daar is hij dan: :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jwxtD3uTSY_LIIhArbMfON92Omw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hRf6qBUeB7ro76m2CSsAJFNc.jpg?f=fotoalbum_large
Cache schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:40:
Dit is toch wel bizar, Iemand die tier 70 is en alleen maar bots heeft in ranked… heeft Nintendo hun algoritme weer aangepast ofzo deze week? Het leek juist de goede kant op te gaan de afgelopen weken.

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Daar lijkt het wel op, de bots are back: :O
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1YCeSvFPpImeFHbcW4iJLrTdNsw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ps0yP2HSC91oQa7GxH89FWOQ.jpg?f=fotoalbum_large

erutangiS

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
@MrOleo aan de andere kant, wat heb je liever: 10 echte tegenstanders die allemaal ver onder je staan of 2 echte tegenstanders waarmee je de strijd aan kan gaan? :)

Toegeven: je kan je afvragen hoe moeilijk het is om 5 ongeveer gelijkwaardige tegenstanders uit te zoeken. Op basis van alle data die ze hebben moet dat toch wel te doen zijn...

Folding@home

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-01 12:48
MrOleo schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 07:44:
Het heeft even geduurd, maar daar is hij dan: :)

[Afbeelding]

[...]

Daar lijkt het wel op, de bots are back: :O
[Afbeelding]
En als je op receive drukt krijg je 45 rubies erbij ofzo???

Fijn dat het er is :)

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
Pff 12e en ik ben bang dat het daar niet bij gaat blijven 😒wat een verschil met de afgelopen 5 weken zeg.

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R8tk4Jqo6vtAvhEsimNZmjOdDmM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5g97hQDvJclBkMenlBthKAZ0.png?f=fotoalbum_large

Vijf echte spelers, de rest is bot....... Nummer één kan ik niet inhalen.. En de nummer drie onder mij, geen idee of hij nog flink gaat klimmen. Ik heb weinig ruimte en ik heb niet zoveel zin om tickets te spenderen. Ik hoop zonder tickets te gebruiken in elk geval derde te worden.

• MetalSonic
bennieeee schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:34:
Pff 12e en ik ben bang dat het daar niet bij gaat blijven 😒wat een verschil met de afgelopen 5 weken zeg.
Even doorzetten Bennie, op een paar uitzonderingen na hebben de meesten het nu moeilijk. Gedeelde smart!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:40
Zo! Ik was vanochtend net op tijd met het uitdelen van de muntjes van gisteren. Maar het is gelukt :) Die van vandaag komen eraan hoor! ;)

Deze week lijkt voor mij ook een redelijk saaie week te worden. 3 echte tegenstanders en de rest bots. Er is één tegenstander met elke driver op level 7, maar minder basepoints. Daar ga ik me geen zorgen over maken.

Vorige ranked was op het einde nog wel even leuk en uitdagend door de puntensprokkelacties op Paris Promenade door @MrOleo.
Deze week kan ik waarschijnlijk niet bij blijven. Twee level 7 drivers met 1400 basepoint is net even te veel van het goede. Die score op Rainbow Road is echt monsterlijk! Je weet de scores ook wel te maximaliseren. Erg knap! En hier zijn de rewards vanochtend ook binnen gekomen. *O*

@MetalSonic : 116k is wel extreem hoor! Wat voor loadout en scores heeft die persoon? En dan ook nog een Top100 speler. Pfff.

@edzon : dat is echt wel pech hebben. Het lijkt deze week wel weer erg gek verdeeld te zijn. Succes in ieder geval!

@bennieeee : je weet nooit! De frenzies kunnen ineens goed vallen.

En is er al iemand die een HE item uit de Today's Challenge heeft gehaald? Of 45 rubies? Ik denk dat een Super item mijn beste opbrengst is tot dusver.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• MetalSonic
Vozze schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:41:
Zo! Ik was vanochtend net op tijd met het uitdelen van de muntjes van gisteren. Maar het is gelukt :) Die van vandaag komen eraan hoor! ;)

Deze week lijkt voor mij ook een redelijk saaie week te worden. 3 echte tegenstanders en de rest bots. Er is één tegenstander met elke driver op level 7, maar minder basepoints. Daar ga ik me geen zorgen over maken.

Vorige ranked was op het einde nog wel even leuk en uitdagend door de puntensprokkelacties op Paris Promenade door @MrOleo.
Deze week kan ik waarschijnlijk niet bij blijven. Twee level 7 drivers met 1400 basepoint is net even te veel van het goede. Die score op Rainbow Road is echt monsterlijk! Je weet de scores ook wel te maximaliseren. Erg knap! En hier zijn de rewards vanochtend ook binnen gekomen. *O*

@MetalSonic : 116k is wel extreem hoor! Wat voor loadout en scores heeft die persoon? En dan ook nog een Top100 speler. Pfff.

@edzon : dat is echt wel pech hebben. Het lijkt deze week wel weer erg gek verdeeld te zijn. Succes in ieder geval!

@bennieeee : je weet nooit! De frenzies kunnen ineens goed vallen.

En is er al iemand die een HE item uit de Today's Challenge heeft gehaald? Of 45 rubies? Ik denk dat een Super item mijn beste opbrengst is tot dusver.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0S4sJJ-Yr1A5u-keDUERKd7HrpU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eomFFppugrObaieyzD91oyiu.png?f=fotoalbum_large

Dit is zijn load out. Met deze items kan hij in principe nog wel hoger scoren in super runs.

Ik heb nog nooit een HE item uit "today challenge" gehaald. Net zoals jij is 't beste dat ik eruit heb gehaald een super item.. Qua rubies volgens mij 't meeste 10 maar dat weet ik niet zeker. in elk geval niet meer. Kan ook vijf zijn geweest.

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Hier ook helemaal kansloos. Het is een schrale troost dat ik niet de enige ben....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XJOGT3RwkvXA2FD5jo_GIlqM2MA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KAR9lwfT7Q2PosLx9dRTeGZo.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PTwhSLVqqa7A1X9w_k8MO2jRQ-M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xrEAOFiiY3oox5RDReGahl4v.png?f=user_large

De meeste in m'n vriendenlijst komen nog niet eens in de top 3... :X

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• bennieeee
@MetalSonic @Vozze verschil is iets te groot deze week. Moet er nu al 10k bij rijden om op plek 6 te komen. Maar ook de nummer 7 tot 11 rijden al rond met heel veel HE level 5/6 waar ik moet doen met veel level 1/2/3.

Had gisteren voor het eerst HE Swooper uit de dagelijkse pijp *O*

[ Voor 13% gewijzigd door bennieeee op 24-06-2021 09:55 ]

• MetalSonic
pjot1 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:52:
Hier ook helemaal kansloos. Het is een schrale troost dat ik niet de enige ben....

[Afbeelding]
[Afbeelding]

De meeste in m'n vriendenlijst komen nog niet eens in de top 3... :X
bizar, jouw tier 65 poule is zwaarder (gemiddeld qua tegenstanders) dan mijn tier 70 poule :+

• Tootoo
@Vozze ik heb nu denk ik 2 of 3 HE items gehad. Gister de starchute en volgens mij nog een kart en glider, ben alleen al kwijt welke ;)

Het is inderdaad wel een compleet scheve verdeling hier met poules! Ik denk dat de meeste een zware poule hadden verwacht in de vorige ronde...

Folding@home

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:55:
[...]

bizar, jouw tier 65 poule is zwaarder (gemiddeld qua tegenstanders) dan mijn tier 70 poule :+
De meesten zijn ook tier 70. Werkt best demotiverend. Soms moet je gewoon je verlies nemen...

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Vozze schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:41:

Funky kong en een keer 10k coins. Volgens mij krijg je betere rewards als je als eerste finished.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

• MetalSonic
Xaio schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 11:52:
[...]

Funky kong en een keer 10k coins. Volgens mij krijg je betere rewards als je als eerste finished.
Waar basseer je dat op? eerder las ik hier namelijk dat de plaats niks uit maakt omdat je toch een willekeurig item uit de pipe krijgt. Eigenlijk bepaalt 't dus alleen hoeveel coins je krijgt en wellicht hoeveel sterren (als je die baan nog niet had gedaan)

• Vozze
Volgens mij ben ik inderdaad nog maar één keer niet als eerste geëindigd, maar tot nu toe best wel matige rewards.

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-01 18:52
Mijn beste was deze week een gouden pipe, ice Mario zat erin l.
Die is nu wel lvl 5 geworden.

De rest valt best wel tegen, 3/5 rubies, 500 coins of witte items.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• Cache
Ik had heart ballons deze of vorige week. Daarnaast alleen maar een paar rubies, wat coins of een normal/super item.

Voor de geinteresseerden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bmra1-IQrzZfI3h6VKK6E3f68t0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bQM91RzELpFnDa7gfzzl1ty3.png?f=fotoalbum_large

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IkVywNkNekOoyI4mX9vulrsV5X4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hKMZw17uWQKrjMoGc6AoHpTV.png?f=fotoalbum_large

Was deze al eens geplaatst? Over de dagelijkse pijp, dit is door een dataminer gevonden.

Ik heb tot nu toe ook nog nooit een gouden pijp gekregen. Mijn zoontje al 3 keer, en ik weet wel zeker dat hij niet beter racet dan ik :D

Overigens vind ik de beloningen vaak wel beter dan de daily loginbonus. Regelmatig 3 of 5 Ruby’s of 300-1000 muntjes of 5 of meer item tickets. Terwijl de loginbonus vaak maar 1 ticket (item of pointboost) was.

[ Voor 15% gewijzigd door texelonia op 24-06-2021 12:47 . Reden: Oh tegelijk met cache :D ]

• MetalSonic
Cache schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:38:
Ik had heart ballons deze of vorige week. Daarnaast alleen maar een paar rubies, wat coins of een normal/super item.

Voor de geinteresseerden:

[Afbeelding]
met zulke percentages begrijp ik dat ik t vaak moet doen met weinig muntjes of rubies of een normal item :)

• Vozze
@texelonia : volgende keer ga ik lekker achterin hangen. Misschien vindt Nintendo dat wel zo sneu dat je als compensatie een gouden pijp krijgt 😉

• MrOleo
Ik vraag me sowieso nog steeds af wat de challenge is, moet je 1e worden, top 3, 5 sterren halen, het lijkt erop dat je gewoon de rit moet rijden en finishen, maar ja wat is dan de challenge. :?
Tootoo schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:22:
@MrOleo aan de andere kant, wat heb je liever: 10 echte tegenstanders die allemaal ver onder je staan of 2 echte tegenstanders waarmee je de strijd aan kan gaan? :)

Toegeven: je kan je afvragen hoe moeilijk het is om 5 ongeveer gelijkwaardige tegenstanders uit te zoeken. Op basis van alle data die ze hebben moet dat toch wel te doen zijn...
Ja precies een paar goeie tegenstanders is wel fijner, niet te veel natuurlijk. ;)
MetalSonic schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:32:
[...]

En als je op receive drukt krijg je 45 rubies erbij ofzo???

Fijn dat het er is :)
Yep

erutangiS

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
@MetalSonic onderbuik gevoel? In de keren dat ik buiten de top 3 finished zijn de beloningen over het algemeen slechter.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

• MetalSonic
Xaio schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:02:
@MetalSonic onderbuik gevoel? In de keren dat ik buiten de top 3 finished zijn de beloningen over het algemeen slechter.
Zou kunnen achja wie weet. Ik zal zelf ook wat bewuster bijhouden wat ik uit de daily's haal de komende dagen. Sowieso geef ik 't door als ik mijn eerste HE item pak!

• MetalSonic
Slechts drie rubies uit de daily challenge. Ik ben benieuwd wat de nieuwe tour wordt ben inmiddels gezakt naar plek drie. Achterstand op nummer twee helaas 10k. Nummer vier staat 5k onder mij.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:03
Wat een kansloze tour dit zeg!

Sta gewoon serieus 13e…! Ik zie maximaal nog maar paar honderd punten extra wat betekend dat ik echt niet veel verder kom dan plek 11/12. Nog nooit zo’n slechte week gehad. Bah :(

Next tour Summer Tour!

Na 2 super karige weken ben ik wel weer klaar voor een top 3 notering volgende week, ben benieuwd..

• bennieeee
Klinkt herkenbaar @Sleehond ik denk dat zelfs positie 20 er nog wel in zit voor mij deze week ..

• MetalSonic
Summer tour... hopelijk kan je meer coinbox drivers gebruiken op de beach tracks die ik verwacht dan Vacation peach!

Drie weken achter elkaar het zomer thema vind ik verder wel prima :).. Nog één dag en dan vind mijn automatische renewal weer plaats. Hopelijk werkt het hier ook goed.

• MetalSonic
Sleehond schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 08:38:
Wat een kansloze tour dit zeg!

Sta gewoon serieus 13e…! Ik zie maximaal nog maar paar honderd punten extra wat betekend dat ik echt niet veel verder kom dan plek 11/12. Nog nooit zo’n slechte week gehad. Bah :(

Next tour Summer Tour!

Na 2 super karige weken ben ik wel weer klaar voor een top 3 notering volgende week, ben benieuwd..
Nog even doorbijten, nog een paar dagen en dan kunnen we deze week weer achter ons laten. Verder spelen we voor de kart uncaps, imo de minst belangrijke. ;)

• Cache
Cheep cheep island, leuk
Nieuwe challenges, leuk
Swimwear mario en rosalina, leuk
Swimwear daisy, leuk

Snel naar woensdag wat mij betreft.

• bennieeee
Ik heb de rubies ontvangen van de gold pass. Staan we mooi op 225 stuks daar kunnen we vast wel wat leuks mee bereiken. In ieder geval ziet de komende tour er leuk uit.

• pjot1
  • Niet online
91k was niet genoeg... 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2tCiMkhDIn7WcdSnPxwKISFxktc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CtChxHEuRkgbujl8Qej9WVkN.png?f=user_large

Deze week vechten voor een top10... -O-

• MetalSonic
Cache schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:43:
Cheep cheep island, leuk
Nieuwe challenges, leuk
Swimwear mario en rosalina, leuk
Swimwear daisy, leuk

Snel naar woensdag wat mij betreft.
Haha cheep cheep, zijn allemaal Meme's van op Reddit. Laat ik het zo zeggen, in het eerste jaar kwamen we die nog wel eens tegen.

Vind 't wel goed hoor om weer eens rankd op cheep cheep te doen. Heb daar wat dikke items voor (op de al bestaande tracks uiteraard) zal wel weer één gekke mix op komen waarvoor ik weinig heb, nouja hopelijk één item.

• Tootoo
Toch wel bijzonder hoe mensen van 64 pixels van de teaser voor volgende tour er uit op kunnen maken dat het zou gaan om Daisy :) Swimsuit Peach klinkt namelijk ook niet heel gek. En als ze Rosalina Swimwear belangrijk maken de komende 3 tours hoor je mij ook niet klagen :P

Daarentegen: cheap cheap lagoon... Laten we hopen dat dat niet de nieuwe RMX Rainbow Road wordt ;) Wat @MetalSonic al zei: die is in het begin zodanig vaak geweest, daar kunnen we nog wel tot 2025 op teren.

Folding@home

• Cache
@MetalSonic en @Tootoo afgezien van de eerste twee dagen na release ben ik eigenlijk pas tijdens trick tour 1 vorig jaar begonnen. Waarschijnlijk heb ik dus heel ranked weken gemist waar die in voorkwam. Misschien verheug ik mij daardoor iets meer op de nieuwe tour dan menig ander hier. ;)

• MetalSonic
Cache schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 18:18:
@MetalSonic en @Tootoo afgezien van de eerste twee dagen na release ben ik eigenlijk pas tijdens trick tour 1 vorig jaar begonnen. Waarschijnlijk heb ik dus heel ranked weken gemist waar die in voorkwam. Misschien verheug ik mij daardoor iets meer op de nieuwe tour dan menig ander hier. ;)
Dat zou kunnen maakt ook niet uit allemaal. Er zijn sowieos maar weinig tracks die ik meerdere weken achterelkaar wil doen. Afwisseling is natuurlijk de sleutel. Moet zeggen dat ik de T tracks wel het leukste vind dus die doe ik makkelijker vaak achtere elkaar/ herhaling.

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aHMnOtwN57mBJgs14TTo4W5Cuu8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/p0yafkhwBNpFi5sCwUoiotKh.png?f=fotoalbum_large

Ik heb ruimte voor 4 nieuwe muntjes uitdelers. Ik heb weer wat ruimte gemaakt. Ik geef elke dag muntjes en verwacht het ook omgekeerd. Kan zijn dat je eens een dag of twee niet doet maar langer en je ligt eruit. Niks persoonlijks uiteraard.

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Ik ben er ook wel klaar mee.

Vandaag paris track gemaximaliseerd. 25k met alleen een level 6 T3 driver. NSC en coinbox, bananen en nog een coinbox frenzy. Dat ga ik niet meer verbeteren.

Track 3 sunset wilds ben ik ook wel klaar. 24k, tripple frenzy en bijna NSC.

Track 1 kan ik nog wel wat scoren. Ik heb nog 2 tickets voor Black yoshi, alleen nummer 1 staat 5k voor. Dus ik wacht even af of ik hem nodig heb voor de 2e plek. Daar sta ik nu 3k voor.

Edit: zojuist mijn gold pass renewal rewards ontvangen.

[ Voor 6% gewijzigd door Planeetje op 25-06-2021 21:55 ]

• MetalSonic
Planeetje schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 18:27:
Ik ben er ook wel klaar mee.

Vandaag paris track gemaximaliseerd. 25k met alleen een level 6 T3 driver. NSC en coinbox, bananen en nog een coinbox frenzy. Dat ga ik niet meer verbeteren.

Track 3 sunset wilds ben ik ook wel klaar. 24k, tripple frenzy en bijna NSC.

Track 1 kan ik nog wel wat scoren. Ik heb nog 2 tickets voor Black yoshi, alleen nummer 1 staat 5k voor. Dus ik wacht even af of ik hem nodig heb voor de 2e plek. Daar sta ik nu 3k voor.

Edit: zojuist mijn gold pass renewal rewards ontvangen.
das best laat, ben ik benieuwd hoe laat ik ze morgen krijg!

• Planeetje
Bij mij was op 24 juni de reservering gemaakt op mijn cc. Op 25 juni is het geld afgeschreven. 17:21 kreeg ik van Google de bevestigingsmail en rond 22 uur had ik de rewards ontvangen.

Vandaag 3 diamanten uit de tcp.

[ Voor 8% gewijzigd door Planeetje op 26-06-2021 12:34 ]

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P3EJeAKfqSb88Q3F6pjRD_dr-VM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/y3z6AUtRDDCUuF3YPYT7Xq1D.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bdBKK45-rQNnD9lkFRhdqmnkE-g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EFHCpgGjkQhMksRvHqnbNkFQ.png?f=fotoalbum_large

Hier ook :)

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Dit is wel mijn meest kansloze ranking ooit, al zou ik al mijn tickets inzetten en alle debiel geprijsde banners aanschaffen ga ik weer terug naar tier 69. Jammer, denk dat er weer lekker met t matching algoritme wordt gespeeld...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D2f_o5yt8lvRFht_7G7m4M3Ty-w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JdcvIUV6DLA1Kiq82dnSY73U.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EvJYIUrZxtllY3ELSn2RtGyCG54=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BNA3RiWt1K4VlSWdKST80J67.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6EMC4KAo_FAVVXdAnIlIlu-4rqo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HujnH60QOh4kuuxFOIud39Vc.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7TxbRudB2gz21YEgsu32c2HDVAc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lzzdcyp0XI7KqzvZ1oLrkHHt.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X966pxetPOXr0AzHRNa9yTy6jSo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iDwDJxNp6gdL7bJjoDy3wPLq.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4MG4nqk_tzMR4AP6_IzJTyR5kbY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wZpitXNayCOYS4RzwPKxXylV.jpg?f=fotoalbum_tile

• MetalSonic
edzon schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:14:
Dit is wel mijn meest kansloze ranking ooit, al zou ik al mijn tickets inzetten en alle debiel geprijsde banners aanschaffen ga ik weer terug naar tier 69. Jammer, denk dat er weer lekker met t matching algoritme wordt gespeeld...

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Das balen! Ik zou de tickets op zak houden. Hopelijk volgende week makkelijker

• Tootoo
@edzon mijn hemel, je hebt het inderdaad totaal niet getroffen met de mensen in je ranked! Die sluiten inderdaad echt niet aan op jouw load out... Zonde dat het zo’n belachelijk verschil is. Als ze dat nou kleiner zouden maken zou je eerder nog kunnen overwegen iets aan te schaffen. Hopelijk heb je volgende week wel een normale ranked!

Folding@home

• texelonia
Mijn zoontje had vandaag 45 ruby’s uit de daily pipe! :o Hij was trouwens 4e geworden ;)

• MetalSonic
texelonia schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 18:19:
Mijn zoontje had vandaag 45 ruby’s uit de daily pipe! :o Hij was trouwens 4e geworden ;)
Das wel heel veel!! Hier weer drie..

• MetalSonic
600 muntjes gepakt - check
today challenge - check
Muntjes uitgedeeld- check

Weer klaar voor vandaag. Nog een paar dagen zullen we maar zeggen :)

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Does size matter? Volgens deze post wel: https://www.reddit.com/r/...fit_reviews_widest_karts/

Met grote karts (zoals de Banana Master) is het makkelijker om meer muntjes te pakken (en dus meer punten). Grote drivers helpen ook, want die maken de kart groter.

In multiplayer is kleiner fijner, want dan ben je moeilijker te raken.

[ Voor 20% gewijzigd door Poeksel op 27-06-2021 11:29 ]

• edzon
Poeksel schreef op zondag 27 juni 2021 @ 11:21:
In multiplayer is kleiner fijner, want dan ben je moeilijker te raken.
Vind kleiner sowieso veel fijner om de combo's aan elkaar te ritsen, zeker op een smalle track.

• MrOleo
edzon schreef op zondag 27 juni 2021 @ 14:25:
[...]

Vind kleiner sowieso veel fijner om de combo's aan elkaar te ritsen, zeker op een smalle track.
Yep ben ik het wel mee eens, dat rijdt net wat fijner.

erutangiS

• Tootoo
Eigenlijk op elke track vind ik een kleine kart fijner :p ik herinner me nog hoe de off-roader de eerste keer reed op koopa beach. Als een slagschip er doorheen zien te ploegen. Toen de head honcho was een verademing :) Zelfde met de crawly kart, maar die kart heeft zo’n enorme coverage dat ik er wel aan moest geloven :p

Folding@home

• MetalSonic
Ik ben geloof ik eenvan de weinige. Grootte van mijn kart maakt mij weinig uit.

• pjot1
  • Niet online
Grootte van de kart kijk ik ook nooit naar. Al drift een kleine kart wel makkelijker. Ability vind ik veel belangrijker.

• Planeetje
Met een coinbox pak ik het liefste een grote kart. Zeker bij coins aplenty en bij limit breaking voor coins. Bij normale races kies ik de beste kart die ik heb en kijk ik niet zozeer naar de grootte daarvan.

• MetalSonic
Planeetje schreef op maandag 28 juni 2021 @ 08:20:
Met een coinbox pak ik het liefste een grote kart. Zeker bij coins aplenty en bij limit breaking voor coins. Bij normale races kies ik de beste kart die ik heb en kijk ik niet zozeer naar de grootte daarvan.
Ik zal er eens met experimenteren voor een "coins aplenty" als het mij 10 extra muntjes kan geven (om maar wat te noemen, waarom niet).

• Planeetje
Volgende tour krijgen we weer 10k aan coins van de twitter campagne! Ik heb er niet aan mee gedaan, maar ben er natuurlijk wel blij mee. Misschien dat ik dan toch de HE kart ticket uit de tier shop koop a 13k. Nog maar even over nadenken en morgen afwachten of er nog een ticket verschijnt in mijn daily selects.

Eergisteren had ik een HE driver ticket en vandaag een HE glider ticket. De eerste 2 van deze tour.

Ik ga weer verder met het levelen van mijn karts. De gliders heb ik inmiddels helemaal klaar, behalve de cloud glider. Ik denk dat ik maar eerst de base super karts ga oppakken. Al mijn base super karts en drivers zijn al level 6, dus "alleen maar" een upgrade naar level 7 is nodig. Ik sta er nu zo voor

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UnTzhoSnML7W3mzx8MheMNsOA1A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mtXIwClePvr2bdDk38BFWd7w.jpg?f=user_large

• edzon
@Planeetje Dat doe je netjes, benieuwd waar t kantelpunt voor jou ligt dat je meer tickets dan munten hebt. Daar hik ik soms al tegenaan terwijl ik alleen de base en premium gliders op 7 heb. Moet wel zeggen dat ik ook niet heel gedisciplineerd de dagelijkse munten binnenhaal. Waarom ben jij trouwens uiteindelijk toch voor de premium gliders gegaan ipv de basekarts?

• MetalSonic
Planeetje schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:22:
Volgende tour krijgen we weer 10k aan coins van de twitter campagne! Ik heb er niet aan mee gedaan, maar ben er natuurlijk wel blij mee. Misschien dat ik dan toch de HE kart ticket uit de tier shop koop a 13k. Nog maar even over nadenken en morgen afwachten of er nog een ticket verschijnt in mijn daily selects.

Eergisteren had ik een HE driver ticket en vandaag een HE glider ticket. De eerste 2 van deze tour.

Ik ga weer verder met het levelen van mijn karts. De gliders heb ik inmiddels helemaal klaar, behalve de cloud glider. Ik denk dat ik maar eerst de base super karts ga oppakken. Al mijn base super karts en drivers zijn al level 6, dus "alleen maar" een upgrade naar level 7 is nodig. Ik sta er nu zo voor

[Afbeelding]
gaat lekker dan voor jou. Ik heb ff gekeken maar ik heb nog wel wat te levelen. Misschien maar eens Pauline naar 7 maken, dat doe ik wel als ik Pauline kan kiezen bij een ranked race en dan is 't dubbel win.

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06-2025
Planeetje schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:22:

[Afbeelding]
heb je het plaatje ook nog zonder jou aanpassingen?

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-01 13:09

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

__REMCO__ schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:26:
[...]

heb je het plaatje ook nog zonder jou aanpassingen?
https://www.reddit.com/r/...vel_tickets_in_the_daily/

Ik heb me met heel veel pijn en moeite naar plek 10 weten te krijgen. Nog maar zien of het stand houdt... Is het al woensdag? :F

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

• MrOleo
Ik heb het idee dat je meer hebt aan de normals op 7 te zetten dan aan de supers op 7 te zetten. Kost natuurlijk wel wat meer tickets, maar zijn ook goedkoper.
Sinds ik de normal gliders op 7 had kreeg ik een he ticket per week. Sinds ik normal karts op 7 heb, 3 weken geleden heb ik gemiddeld 4 he tickets per week gehad en ben nu blut qua goud.
Maar dat is n=1 ervaring.

erutangiS

• MetalSonic
LawnMowerMan schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:38:
[...]

https://www.reddit.com/r/...vel_tickets_in_the_daily/

Ik heb me met heel veel pijn en moeite naar plek 10 weten te krijgen. Nog maar zien of het stand houdt... Is het al woensdag? :F
Kan mij ook niet snel genoeg woensdag zijn. Derde plek wordt misschien nog van mij afgepakt. Nog twee nachtjes..

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Goed idee @Planeetje!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DwET8AMrIMGUXiTfTBosiCE_6z0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ItAtsKGu83bImDneYwFQEUjh.jpg?f=fotoalbum_large

74 tickets nodig voor Base normal gliders, heb er slechts 23. Voor Base normal karts 59 nodig, 37 beschikbaar.

In mijn ranked leek het spannend: ik 76k, boven mij 77k en 78k. Maar de koploper is net naar 84k gegaan, dus dat wordt vechten voor plek 2.

• Tootoo
Voor mij, ook met n=1 natuurlijk, geldt dat de HE tickets beter binnen komen nu ik op max heb staan:
- premium normals (D/K/G).
- 1 HE (ik heb nu beide gliders ook overigens).
- de base super glider en karts.

In de afgelopen week heb ik ook nu 3 HE driver tickets binnen gekregen en die ik vandaag gekregen heb kan ik niet meer betalen :P Het begon hard te gaan toen ik de karts er bij kreeg, met enkel de super gliders viel het best tegen. Maar @MrOleo, ik ga het dan niet nalaten om nu de focus te leggen op de normal gliders ;)

Folding@home

• MetalSonic
Tootoo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:53:
Voor mij, ook met n=1 natuurlijk, geldt dat de HE tickets beter binnen komen nu ik op max heb staan:
- premium normals (D/K/G).
- 1 HE (ik heb nu beide gliders ook overigens).
- de base super glider en karts.

In de afgelopen week heb ik ook nu 3 HE driver tickets binnen gekregen en die ik vandaag gekregen heb kan ik niet meer betalen :P Het begon hard te gaan toen ik de karts er bij kreeg, met enkel de super gliders viel het best tegen. Maar @MrOleo, ik ga het dan niet nalaten om nu de focus te leggen op de normal gliders ;)
Jij komt straks met een "ander " luxe probleem. Verschillende tickets in de shop te koop maar geen coins. tenzij je natuurlijk coins bij koopt dan is dat weer opgelost ;-)

• Tootoo
MetalSonic schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:11:
[...]

Jij komt straks met een "ander " luxe probleem. Verschillende tickets in de shop te koop maar geen coins. tenzij je natuurlijk coins bij koopt dan is dat weer opgelost ;-)
Het aantal HE tickets is gewoon het Mario kart equivalent van het weer ;) We krijgen er teveel of te weinig, maar bijna nooit is het goed :p

In mijn geval moet ik dat ticket aan me voorbij laten gaan. Ik heb nog 1 coin ticket over (eer gister 8 uitgegeven voor een driver ticket) en mis 10k muntjes. Dat kost me meer dan 60 rubies... iets te veel ;)

Folding@home

• Planeetje
edzon schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:59:
@Planeetje Dat doe je netjes, benieuwd waar t kantelpunt voor jou ligt dat je meer tickets dan munten hebt. Daar hik ik soms al tegenaan terwijl ik alleen de base en premium gliders op 7 heb. Moet wel zeggen dat ik ook niet heel gedisciplineerd de dagelijkse munten binnenhaal. Waarom ben jij trouwens uiteindelijk toch voor de premium gliders gegaan ipv de basekarts?
Ik had via pipe pulls nog wat super gliders gekregen zodat ik zonder al te veel tickets die categorie ook op 7 kon krijgen. Voordel van lucky pipe pulls. Nu kan ik focussen op de rest van de super karts. Ik spaar de tickets die ik van het spel krijg. Ik koop ze niet uit de store.

Ik heb ook niet stil gestaan met de karts. Sommige waren nog level 5, dus die heb ik eerst naar level 6 getrokken. Nu alles naar level 7 brengen.

Normal karts verwacht ik via de pipe pulls wel te kunnen upgraden. Daar ga ik niet veel munten aan spenderen. Ik heb ook nog 39 normal kart tickets op de plank liggen en heb er dacht ik 60 in totaal nodig. Ben daar dus ook goed onderweg.

Daarnaast koop ik structureel bowser als die in de shop komt, nog 2x en dan is die ook op 7. Zo stap voor stap kom ik steeds dichterbij.

Ik kom nu overigens al munten tekort. Dus kan lang niet alle super base karts kopen. ;)

• MrOleo
Planeetje schreef op maandag 28 juni 2021 @ 18:48:
[...]
Normal karts verwacht ik via de pipe pulls wel te kunnen upgraden. Daar ga ik niet veel munten aan spenderen. Ik heb ook nog 39 normal kart tickets op de plank liggen en heb er dacht ik 60 in totaal nodig. Ben daar dus ook goed onderweg.
Zoveel kost dat niet, als je nu alvast een normal kart koopt in plaats van wacht tot ie uit de pijp komt, kost dat 500 gold, maar als je hem straks alsnog uit de pijp trekt, krijg je er 250 terug. Dus kost 250 per kart. :)
Normal is 1/4 van de super qua kosten, daarentegen heb je 20 tickets vs 8 tickets nodig voor level 7.
Maar die laatste 21 heb je inderdaad zo binnen.

Nog ff mijn plaatje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D4PoyA9XqqPSjuKTrXxqXJBMTyY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GqUpsvg30pByIzwgYgKlgceF.png?f=user_large

En betreffende de shop: In de shop heb je meer normals dan supers, dus krijg je ook meer tickets:
1e rij is normals, 2e rij is vaak normals, soms supers. 3e rij is supers, soms HE, maar elk ticket, ook op rij 1 kan een super of HE ticket worden.
Normale shop (bron:https://www.mariowiki.com) en mijn shop van vandaag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-3X97UpZ9dOF2F9rQfnwGFo8sEU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aZt1pg4wIHidxuqMKF31xe9K.png?f=user_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fb3Ea_WsZurTGjwruv69MMQbLUo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/X4Rv2NLVmahaKqlGoqpRMaYZ.jpg?f=user_large%5D

Voor de normal karts of gliders heb je vaak dus voor beide 2 plaatsen (soms 1) waar tickets kunnen komen, voor de super versie meestal 1, soms 0, soms 2.

Sorry beetje warrig verhaal...
Tenslotte de normals zijn natuurlijk niet vaak nuttig te gebruiken, terwijl supers vaker nuttig kunnen zijn. Dus ik begrijp de keuze voor supers, beide is ok wat mij betreft. :)

erutangiS

• MetalSonic
MrOleo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 19:15:
[...]

Zoveel kost dat niet, als je nu alvast een normal kart koopt in plaats van wacht tot ie uit de pijp komt, kost dat 500 gold, maar als je hem straks alsnog uit de pijp trekt, krijg je er 250 terug. Dus kost 250 per kart. :)
Normal is 1/4 van de super qua kosten, daarentegen heb je 20 tickets vs 8 tickets nodig voor level 7.

Nog ff mijn plaatje:
[Afbeelding]

En betreffende de shop: In de shop heb je meer normals dan supers, dus krijg je ook meer tickets:
1e rij is normals, 2e rij is vaak normals, soms supers. 3e rij is supers, soms HE, maar elk ticket, ook op rij 1 kan een super of HE ticket worden.
[Afbeelding] [Afbeelding]

Voor de normal karts of gliders heb je vaak dus voor beide 2 plaatsen (soms 1) waar tickets kunnen komen, voor de super versie meestal 1, soms 0, soms 2.

Tenslotte de normals zijn natuurlijk niet vaak nuttig te gebruiken, terwijl supers vaker nuttig kunnen zijn. Dus ik begrijp de keuze voor supers, beide is ok wat mij betreft. :)
Mooi overzicht! Ik ben benieuwd of we aankomende tour weer eens een normal item kunnen gebruiken voor de ranked cups.

• Planeetje
MrOleo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 19:15:
[...]

Nog ff mijn plaatje:
[Afbeelding]

[Afbeelding] [Afbeelding]

Ik volg je helemaal, dus wat mij betreft is het helemaal helder. Uiteindelijk zal het weinig uitmaken inderdaad. En terecht, de normals nemen vaak 2 plaatsen in van de shop, dus meer kans op HE tickets. Daarentegen had ik het gevoel dat ik meer HE tickets voorbij zag komen toen de verhouding shop shop HE op levl 7 tov andere categorieën. Maar dat is slechts een gevoel en kan ik niet met harde cijfers aantonen. Bovendien kan het ook gewoon toeval zijn ;)

• Planeetje
Wat zouden jullie doen? Ik sta 3.3k achter. Op track 1 heb ik 4 dagen gegrond en kom niet hoger dan 39.8k. Daar stop ik met grinden. Track 2 ben ik ook klaar.

Dus track 3 is de enige waar ik nog wat zou kunnen gaan doen. Ik zou Black yoshi nog naar levwl 5 kunnen brengen en/of de dry bowser umbrella (DBU) naar 7 if needed. DBU zou ook nog tripple capped kunnen worden. Maar het zijn wel veel investeringen voor de winst.

DBU is natuurlijk geen slechte investering. En Black yoshi is ook een goede met veel tracks zonder coin box overlap.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NKcdzlx-Aam-Lrgd7IfmW_5WAgY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3wejecssabX8K2FzjPsaUeYa.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U_nRceF04GF88sMr4CWbgfk1p-M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E3SWkASWOX2xe0QVddHXZXie.jpg?f=fotoalbum_large

• Cache
@Planeetje misschien is de eerste vraag: hoe graag wil je eerste worden? Voor een hogere score op een track als sunset wilds moet je m.i. relatief veel levels (tickets) omhoog om daar een significant hogere score te halen dan op andere tracks waar meer actions mogelijk zijn.

Mijn gevoel zegt dat je dus moet investeren in zowel black yoshi als DBU en flink moet grinden op sunset wilds. Is het die 20 rubies waard?

Persoonlijk breng ik niet zo snel items naar level 7, omdat het profijt relatief laag ligt van level 6 naar 7 dan van level 1 naar level 4.5. Het ligt denk ik m.n. aan wat je zoal verder op level 6 hebt (of wilt hebben in de toekomst). In jouw geval zou ik dus denk ik liever tickets op zak houden en 20 rubies mislopen.

• Planeetje
Ja, dat is dus inderdaad het dilemma. Want ik ben het met je eens dat er veel investering voor nodig is om plek 1 nog te halen. Enige reden waarom ik twijfel is dus omdat beide items erg goed zijn en het uiteindelijk prima toekomst investeringen zijn. Tegelijkertijd 2 extra driver tickets en 5 glider tickets op zak hebben is ook niet verkeerd. Als bijna GPO is het wel belangrijk om de rubies te innen omdat ik er anders niet heel snel aan kom. En minder rubies betekent minder pipe pulls. Maar het gaat uiteindelijk om de long term en het wijs spenderen van de tickets die je hebt.

Misschien kan ik ze maar beter op zak houden. Ik hou nummer 3 nog maar even in de gaten, maar ik verwacht dat plek 2 wel safe is.

• Planeetje
Metal Mario kopen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2CyhUo_CZN94WUgqaPFXSl1KXrk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y82BlpAT2u9z4pkf85Tq7KZW.jpg?f=fotoalbum_large

• MetalSonic
Planeetje schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 08:34:
Ja, dat is dus inderdaad het dilemma. Want ik ben het met je eens dat er veel investering voor nodig is om plek 1 nog te halen. Enige reden waarom ik twijfel is dus omdat beide items erg goed zijn en het uiteindelijk prima toekomst investeringen zijn. Tegelijkertijd 2 extra driver tickets en 5 glider tickets op zak hebben is ook niet verkeerd. Als bijna GPO is het wel belangrijk om de rubies te innen omdat ik er anders niet heel snel aan kom. En minder rubies betekent minder pipe pulls. Maar het gaat uiteindelijk om de long term en het wijs spenderen van de tickets die je hebt.

Misschien kan ik ze maar beter op zak houden. Ik hou nummer 3 nog maar even in de gaten, maar ik verwacht dat plek 2 wel safe is.
Ik zou GEEN Metal Mario kopen. In de afgelopen maanden was hij praktisch nooit inzetbaar als tier 3 item. En het is ook niet zo dat hij met het kopen van de ticket ineens level 7 is (dan is het weer goed voor je kans op he ticket).

MetalMario was eerste half jaar vaak inzetbaar maar daarna helaas niet meer.

Ofwel, lekker je coins op zak houden. Goed mogelijk dat je er morgen iets voor kan kopen waar je veel meer aan hebt.

• edzon
@Planeetje Met een beetje geluk moet je het wel kunnen redden zonder upgrades denk ik. Deze was met een boomerang, banaan en coin, verder geen boombox oid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-8wuekKSOnjmAv1IuKr7eG-MNlY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g4VzdFYGnmgrR5yopzdEnKkV.jpg?f=fotoalbum_large

MM zou ik, net als @MetalSonic, laten gaan, zeker met de hoeveelheid tickets die jij nu al in je shop hebt.

• Planeetje
Thanks all!!

Ik zal dan nog eens gaan grinden vandaag op track 3 zonder upgrades. Ik had een tripple frenzy run (coin, banaan, green shell) weet niet zeker meer of het een NSC was. Daarmee haalde ik de 24k. Heb expres deze laatste track als laatste bewaard ;)

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x9KkE1ncuS2LGYSyQ4_iiYQhmOU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/D9KmFtCK0kXW6AvXsKaEN45h.png?f=fotoalbum_large

Hopelijk kan ik derde blijven, dat zou een overwinning zijn. Nummer vier en vijf zitten vlakbij. Ik hark mijn muntjes nog even binnen en dan zie ik het morgen wel.

Voor wie vandaag nog volop aan de slag gaat, veel succes!!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5sFMJrAPfeOpOA3U-O_Ul2d-BfA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O6bYuKToUqzRdFjDHzT4jrBg.jpg?f=fotoalbum_large
Plekkie 20 kan nog steeds 😅

Goh wat ben ik blij als deze over is.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:03
@bennieeee hier ook dramatisch… plek 12, ik ga er ook echt niks meer aan doen vind het wel best.

Maar jouw plekkie 18 is wel ernstig ook… pff!

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:57
bennieeee schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:46:
[Afbeelding]

Haha, ik sta hier 16e dankzij 3 bots _O-

• MetalSonic
bennieeee schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:46:
[Afbeelding]

slechte indeling, kan je niks aan doen, hopelijk morgen beter :)

• bennieeee
@Sleehond dat is ook niet best nee!! De nummer 1 heeft gewoon bijna 88k met hoogste tier 65. In me hele vrienden lijst zijn er maar 3 met meer en die zijn allemaal tier 70.

Ach ja we houden de tickets op zak en klaar.
Prijs je maar blij met die bots @iawees 🤣

• texelonia
Hier ook de meest waardeloze ranking OOIT! Ik sta 19e 8)7 En in theorie zou ik echt wel meer punten kunnen pakken, maar de frenzy’s zitten ook echt niet mee. Toegegeven, veel meer dan elke dag de muntjes binnenhalen (met de races in de ranking dus) heb ik niet gedaan. Maar het is ook vreselijk demotiverend als je zo laag staat, en het niet lukt om meer punten te pakken. En ik vertik het om hier tickets aan uit te geven.

• MrOleo
Tering dat zijn fijne rankings... not... :/ , hopelijk volgende week meer geluk voor jullie allen!
Succes nog voor degenen die nog wel om een plekkie gaan strijden vandaag.

Oh en metal mario kopen: Nope, nee, never! :)

erutangiS

• MetalSonic
MrOleo schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 15:58:
Tering dat zijn fijne rankings... not... :/ , hopelijk volgende week meer geluk voor jullie allen!
Succes nog voor degenen die nog wel om een plekkie gaan strijden vandaag.

Oh en metal mario kopen: Nope, nee, never! :)
:P En dan besluit Nintendo ineens om een paar weken achterelkaar Metal Mario te gebruiken als tier 3 item :'( ..

Nee kans lijkt mijn klein :) hij is sowieso in zijn totaal maar bruikbaar op relatief weinig tracks. Qua skill zijn coinbox drivers uiteraard ook beter om je tickets aan te spenderen.

• R-utger
Hier ook al zo’n top week 8)7
Moet al 75k+ hebben voor de top 10.
ik had nog hoop om eindelijk tier 60 te halen…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KwUKZj9SBYMF9kp9S0U2QFwcLo0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yCiBzMe5xmkSk9H8d1FH3NCP.jpg?f=fotoalbum_large

Morgen weer een nieuwe tour, nieuwe kansen.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• Planeetje
Pff, weinig frenzyluck en hele agressieve bots deze week. Niet normaal.

Ik heb track 3 naar 27,5 kunnen tillen. 2x coin frenzy, geen NSC. Maar ik ben wel klaar met die baan en de bots. Ik sta nu dacht ik 600 punten achter nummer 1. Balen, maar ik hou mijn tickets op zak. Ik ben er klaar mee.

Morgen ben ik dan waarschijnlijk tier 70. Dat is dan wel een mijlpaal.

• MetalSonic
R-utger schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:59:

[Afbeelding]

Oef jij ook al :(.

Hopelijk morgen beter!!

• MetalSonic
Planeetje schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 17:03:
Pff, weinig frenzyluck en hele agressieve bots deze week. Niet normaal.

Ik heb track 3 naar 27,5 kunnen tillen. 2x coin frenzy, geen NSC. Maar ik ben wel klaar met die baan en de bots. Ik sta nu dacht ik 600 punten achter nummer 1. Balen, maar ik hou mijn tickets op zak. Ik ben er klaar mee.

Morgen ben ik dan waarschijnlijk tier 70. Dat is dan wel een mijlpaal.
Tier 70 worden is inderdaad al een mooie prestatie vind ik ;)

• MetalSonic
Ondertussen zie ik dat de nummer vier wat dichterbij is gekomen. Nu maar 1000 punten onder mijn score.

Ik geloof het wel als ik een tier zak en wat minder coins en tickets krijg dan zal ik de volgende keer weer een tier stijgen. Geen zin om nog te grinden op voor mij dan track twee. Gaaap……

• MrOleo
MetalSonic schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:47:
[...]

:P En dan besluit Nintendo ineens om een paar weken achterelkaar Metal Mario te gebruiken als tier 3 item :'( ..

Nee kans lijkt mijn klein :) hij is sowieso in zijn totaal maar bruikbaar op relatief weinig tracks. Qua skill zijn coinbox drivers uiteraard ook beter om je tickets aan te spenderen.
Ik was vanmiddag ff met MM aan het grinden, die fireball frenzy is zooooooo teleurstellend. Nog steeds geen goeie score kunnen neerzetten.. :O

erutangiS

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-01 13:09

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

R-utger schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:59:

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wShHTkTLJv9vEFtM5PqS-HY_5Cs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cNfnAvKpSdICqelRYEAdKrDC.png?f=fotoalbum_large

Hier ook al zo’n kansloze missie… oh well, tier 60 it is…

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

• MetalSonic
Ter compensatie mis ik forum posts van mensen die dik eerste staan 🔥🔥

• Tootoo
Kan geregeld worden @MetalSonic ;) Niet super dik, maar meer dan genoeg. De score stelt ook weinig voor in vergelijking met wat ik hier voorbij heb zien komen. Neemt niet weg dat ik het wel enorm karig vind hoe scheef de verhoudingen zijn en hoe slecht de indeling is gemaakt door Nintendo…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r4TpNt8t72HVZSLZmniK_wjBoQI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6R3LOWeR5M1Aun7GkrRzpyIJ.jpg?f=user_large

[ Voor 9% gewijzigd door Tootoo op 29-06-2021 18:58 ]

Folding@home

• pjot1
  • Niet online
Hier deze week ook helemaal hopeloos. Heb me rot geracet, behalve op Sunset Wilds want die is echt boring, en kom niet echt hoger... Alleen met een triple coin frenzy in Paris Promenade zou het nog ietsje hoger kunnen. Ik vind het niet waard. 106k was blijkbaar nog niet genoeg... :O

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bGPYKRLVzNlYPRDATFzY0rIxOL4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EfX7Tdytiif2I1cArJzehmgP.png?f=user_large

Ik vind het wel goed zo, sta een kleine 3k voor op de nr 9. Ik vind zelf dat ik evengoed nette scores heb neergezet. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UrFe27ICsCD5JNpCxCC7SwfMcT0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6lmvCkDYS8V6HXY3suqNIuUn.png?f=user_large

Heb in ieder geval zin in én de zomer én natuurlijk de summertour! Kom maar op! 8) oOo

[ Voor 6% gewijzigd door pjot1 op 29-06-2021 19:29 ]

• R-utger
Pff 18e inmiddels en die op plek 20 heeft op 1 baan alleen maar tier 1 items gebruikt…
Het positieve, ik heb net wel voor het eerst de kart-pro gehaald *O* 1e, 2e, 1e, 2e, 2e, 2e en 1e :*) stressvol

• texelonia
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g4tnRj-yNeDZUgPwPYMVdeS9UZY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VAiFe7Nsd3k2ESlI3DoLmxjK.jpg?f=fotoalbum_large
Om te huilen….. 2 fucking tiers omlaag! 7(8)7
Pagina: 1 ... 77 ... 161 Laatste