wat heb je nu per baan voor items en scores?bennieeee schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:01:
Plekje 1 inmiddels veroverd met veel ruimte op track 2 en 3. Moet nog wel 8k bij kunnen met een goeie run.
Inmiddels er nog eens 4k al bij gereden. Voorlopig staan we er prima op.
[Afbeelding]
MetalSonic schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 16:05:
[...]
wat heb je nu per baan voor items en scores?
Track drie sowieso veel ruimte voor verbetering. Probeer te scoren:
Coinbox frenzy, losse coinbox, iets anders en in de tunnel weer een coinbox frenzy (sowieso daar)
denk dat 25k in elk geval haalbaar is
Ik sta inmiddels 11,5k voor op nummer 2. Die heeft 74k staan. Lijkt erop dat de ranled ook wel in de pocket is. Heb nog uitloop op alle tracks om nog meer te scoren, maar heb er even niet zo'n zin in. En wat anderen ook al zeggen zijn de 6 uncap tickets ook zeer welkom om dat saldo op te krikken.
De special pipe is een hard pass. Heb alleen racer mario niet en zonder spot Light is het een no go.
Zondag komt de yoshi pipe, ben benieuwd naar de kansen en load out voor die 30 pipe. Zouden ze enkel de karts in de spotlight zetten en is het plaatje misleidend? We gaan het zien
Alleen voor de karts ga ik die pijp waarschijnlijk niet doen.
De special pipe is een hard pass. Heb alleen racer mario niet en zonder spot Light is het een no go.
Zondag komt de yoshi pipe, ben benieuwd naar de kansen en load out voor die 30 pipe. Zouden ze enkel de karts in de spotlight zetten en is het plaatje misleidend? We gaan het zien
Ik ben ook benieuwd hoe de 30 pipe is. Die witte yoshi is wel handig natuurlijk. Komt op een paar track waar ik nog geen coverage heb.Planeetje schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 16:38:
Ik sta inmiddels 11,5k voor op nummer 2. Die heeft 74k staan. Lijkt erop dat de ranled ook wel in de pocket is. Heb nog uitloop op alle tracks om nog meer te scoren, maar heb er even niet zo'n zin in. En wat anderen ook al zeggen zijn de 6 uncap tickets ook zeer welkom om dat saldo op te krikken.
Net kart pro binnen getikt in 6 races. Is dat ook weer uit de weg geruimd. Ben inmiddels weer aardig in rubie count gestegen sinds vorige tour na het oppikken van tux Mario. Inmiddels sta ik weer op 317 en dan krijg ik over een week nog mijn GP rubies a 55 stuks voor de renewal. Dan ook nog een mogelijke winst a 40 stuks en dan staan we alweer op de 400.
Hebben jullie ook het gevoel dat de ranked ook wat makkelijker is geweest de afgelopen weken? Ik wordt denk ik wel voor de 4e keer achter elkaar 1e. Als ik deze ranked win sta ik alweer op tier 69. Dat had ik een paar maanden geleden niet gedacht. Toen was het echt tranen met tuiten.
Hebben jullie ook het gevoel dat de ranked ook wat makkelijker is geweest de afgelopen weken? Ik wordt denk ik wel voor de 4e keer achter elkaar 1e. Als ik deze ranked win sta ik alweer op tier 69. Dat had ik een paar maanden geleden niet gedacht. Toen was het echt tranen met tuiten.
Inmiddels 12k/40k/27k en ruime voorsprong op nummer 2.Poeksel schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:11:
Ik sta momenteel vierde met 7k achterstand op nummer 1. Mijn scores staan bepaald niet scherp (12k/30k/18k), dus dat is wel goed te maken.
Edit: 12k/40k/35k en daarmee 20k voorsprong. Best comfortabel
Ja, en dito hoop ik, maar ik ga voorlopig nog uit van toeval.Planeetje schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 17:37:
Hebben jullie ook het gevoel dat de ranked ook wat makkelijker is geweest de afgelopen weken? Ik wordt denk ik wel voor de 4e keer achter elkaar 1e.
[ Voor 6% gewijzigd door Poeksel op 18-06-2021 21:32 ]
@Planeetje herkenbaar wat je zegt in je laatste zinnen. Ben ook 4 weken achter elkaar al gestegen terwijl ik daarvoor echt weken zat te klooien tussen tier 50 en 51. Ook nu lijkt het weer goed. Moet ook zeggen dat al een paar weken geen bots tegenkom voor me gevoel ...
Wat moet je doen voor GP 55 renewal?? ik zie daar geen aankondigingen over. Ik heb al voor zo lang ik weet mijn credit card gekoppeld aan het gold abbo en elke maand wordt het automatisch verlengd.Planeetje schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 17:37:
Net kart pro binnen getikt in 6 races. Is dat ook weer uit de weg geruimd. Ben inmiddels weer aardig in rubie count gestegen sinds vorige tour na het oppikken van tux Mario. Inmiddels sta ik weer op 317 en dan krijg ik over een week nog mijn GP rubies a 55 stuks voor de renewal. Dan ook nog een mogelijke winst a 40 stuks en dan staan we alweer op de 400.
Ik denk trouwens niet dat ze de ranked makkelijker hebben gemaakt. Dit zijn een aantal weken waarin veel van dit topic gewoon geluk hebben met de items. Als ik in mijn friendslist kijk zie ik overal dikke coinbox items tier 3. Ja dan kom je vaak in de top 3.
Zodra je abonnement verlengd wordt, eens per maand krijg je als het goed is de bonus, voor mij is dat vandaag, maar ik heb nog niks gezien.
[ Voor 6% gewijzigd door MrOleo op 18-06-2021 22:24 ]
erutangiS
Morgenochtend om acht uur krijg je ze waarschijnlijk.MrOleo schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 22:23:
Zodra je abonnement verlengd wordt, eens per maand krijg je als het goed is de bonus, voor mij is dat vandaag, maar ik heb nog niks gezien.
Yep, daar ging ik ook vanuit idd.
erutangiS
Dan hoef je het nog niet gelijk te krijgen. Mijn GP werd om 11.30 verlengd en heb rond een uur of 3 pas m'n rubies gekregen. Er zit dus wel vertraging op de lijn....
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Ok dan is mijn vraag of je ergens kan zien wanneer je abbo wordt verlengd. Dan kan ik dat in de gaten houdenMrOleo schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 22:23:
Edit: nvm 26-6 gevonden via iTunes>> abonnement ik zal eens kijken of er dan ook 45 rubies bij krijg
[ Voor 12% gewijzigd door MetalSonic op 19-06-2021 00:46 ]
@Planeetje even wachten tot zondag, maar ik heb ook het gevoel dat de ranked iets gunstiger is ingedeeld (maar 1 of 2 tegenstander met level 6 coinbox), maar kan toeval zijn. Maar zeg geen nee tegen easy rubies.
Ben benieuwd naar de 30 pijp. Als de White Yoshi of de kart spotlight is ga ik wel pullen.
@bennieeee ik denk ook dat je bij track 3 nog paar duizend punten kan halen.
Ben benieuwd naar de 30 pijp. Als de White Yoshi of de kart spotlight is ga ik wel pullen.
@bennieeee ik denk ook dat je bij track 3 nog paar duizend punten kan halen.
[ Voor 6% gewijzigd door Xaio op 19-06-2021 10:35 ]
Lobby → Omkoping → Corruptie :P
MetalSonic schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 17:13:
[Afbeelding]
iemand voor mij nog tips waar ik nog wat punten kan pakken? Nummer twee zit nu op vijf duizend onder mij. Ik zou het leuk vinden als ik mijn voorsprong nog wat kan vergroten!
/f/image/fjE4PL9jZWIGMW0Pv48gO036.png?f=fotoalbum_large)
Ja ik weet zeker dat ik mijzelf wil quoten. Zou het leuk vinden om hier nog reacties op te krijgen. Als er geen verbetermogelijkheden zijn is dat natuurlijk ook iets.
De nummer twee is gelukkig in de afgelopen dagen niet geklommen. Binnenkort krijgen we weer een ticket erbij. Ook dat kan je meenemen als je mij een tip wil geven!
[ Voor 17% gewijzigd door MetalSonic op 19-06-2021 10:43 ]
Je scores lijken mij al zeer goed.
Track 1 zit wel wat ruimte met een paar coinboxen en een goeie combo/run, maar ik neem aan dat je wacht of de white yoshi pijp interessant is.
Track 2 lijkt mij een goeie score. +-200 acties + nsc is een zeer goede run, +-160 acties +nsc is een goede run.
Track 3 vind ik moeilijk inschatten, door hoe willekeurig de boxcoins vallen is een megarun mogelijk, maar heel moeilijk, de score lijkt mij ook prima.
Track 1 zit wel wat ruimte met een paar coinboxen en een goeie combo/run, maar ik neem aan dat je wacht of de white yoshi pijp interessant is.
Track 2 lijkt mij een goeie score. +-200 acties + nsc is een zeer goede run, +-160 acties +nsc is een goede run.
Track 3 vind ik moeilijk inschatten, door hoe willekeurig de boxcoins vallen is een megarun mogelijk, maar heel moeilijk, de score lijkt mij ook prima.
erutangiS
In iOS bij instellingen op je naam klikken en dan naar abonnementen. Android vast vergelijkbaar iets.MetalSonic schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 00:38:
[...]
Ok dan is mijn vraag of je ergens kan zien wanneer je abbo wordt verlengd. Dan kan ik dat in de gaten houden
Edit: nvm 26-6 gevonden via iTunes>> abonnement ik zal eens kijken of er dan ook 45 rubies bij krijg
Edit: Had de wijziging gemist, goed dat je het zelf gevonden hebt
Als ik trouwens kijk naar mijn eigen scores, zien de jouwe er dichter bij het maximum te zitten.
[ Voor 15% gewijzigd door Poeksel op 19-06-2021 11:30 ]
@MetalSonic : wat @MrOleo zegt. Track 2 en 3 zijn al erg goed. Wellicht een paar honderd tot duizend erbij op track 1 met een paar coinboxen, maar daar moet je wel wat voor grinden.
@MrOleo : ik zit in hetzelfde schuitje als jij qua renewal van de subscription. Gisteren is ie hernieuwd, maar nog geen rubies. Hoe is dat bij jou nu?
@MrOleo : ik zit in hetzelfde schuitje als jij qua renewal van de subscription. Gisteren is ie hernieuwd, maar nog geen rubies. Hoe is dat bij jou nu?
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
@Vozze Tot nu toe nog niet ontvangen, de faq zegt dat het bij de eerste login na de renewal zou moeten worden uitgekeerd. Nog ff afwachten dan maar
erutangiS
@Vozze en @MrOleo
Voor de rubies moet je ook opnieuw inloggen. Dus game helemaal afsluiten en opstarten. Bovendien duurde het bij mij een aantal uur voordat ik ze kreeg.
Voorheen had je broekzakbellen, tegenwoordig broekzakmariokarten.
Heb zo gisteren dus in een onverlaat moment de Bruiser uit de tiershop gehaald en de Waluigi Wing uit de DS. Gelijk door al m'n coins heen...
En natuurlijk vandaag een HE glider ticket in de shop. Gelukkig had ik nog 10X 500 uit de Token shop en nog een aantal Coinrush tickets. Nu weer 3 HE glider tickets op zak!
Voor de rubies moet je ook opnieuw inloggen. Dus game helemaal afsluiten en opstarten. Bovendien duurde het bij mij een aantal uur voordat ik ze kreeg.
Voorheen had je broekzakbellen, tegenwoordig broekzakmariokarten.
Yep, al paar keer gedaan op 2 devices. Het is nu 25 uur sinds bevestigingsmail. Ze zullen wel een bugje hebben en dan komt het binnenkort vast.pjot1 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 11:58:
@Vozze en @MrOleo
erutangiS
@MrOleo
Dat duurt wel erg lang. Geduld is een schone zaak, zei m'n moeder altijd.
Waarschijnlijk is het een zondagochtend cadeautje.
Dat duurt wel erg lang. Geduld is een schone zaak, zei m'n moeder altijd.
Online is wel een drama momenteel zeg. Heb je 3dubbele mushroom Frenzy en de gene voor je rijdt nog bij je weg.. + opeens rij je in de eerste ronde over een banaan terwijl je eerste staat en dik voorop ligt. Zo wordt het een heel karwei om kart pro te behalen.
@MetalSonic Track 2 en 3 zijn al stevig. Ik zou zeggen track 1 zit nog iets meer in.
Ik hoef nog maar 4 normal gliders en dan kan ik de normal gliders ook op 7 zetten voor nog meer tickets. Maar even wachten op de yosbi pipe. Als ik die ga doen, dan zijn die 4 gliders zo binnen en spaart weer wat coins.
Ik hoef nog maar 4 normal gliders en dan kan ik de normal gliders ook op 7 zetten voor nog meer tickets. Maar even wachten op de yosbi pipe. Als ik die ga doen, dan zijn die 4 gliders zo binnen en spaart weer wat coins.
@Vozze @MrOleo @Planeetje @Poeksel
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal nog wat grinden op track 1 wellicht daar nog de glider een leveltje omhoog.
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal nog wat grinden op track 1 wellicht daar nog de glider een leveltje omhoog.
[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 19-06-2021 16:21 ]
Broekzak shoppen das nieuw. Ik zal opletten dat mk altijd afgesloten is!pjot1 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 11:58:
@Vozze en @MrOleo
Voorheen had je broekzakbellen, tegenwoordig broekzakmariokarten.Heb zo gisteren dus in een onverlaat moment de Bruiser uit de tiershop gehaald en de Waluigi Wing uit de DS. Gelijk door al m'n coins heen...
En natuurlijk vandaag een HE glider ticket in de shop. Gelukkig had ik nog 10X 500 uit de Token shop en nog een aantal Coinrush tickets. Nu weer 3 HE glider tickets op zak!
Yes in 2 keer 10 alle spotlights eruit gehaald
nu eindelijk de witte Yoshi
Ook de Yoshi pipe gedaan.
White kart = pull 29
White Yoshi = pull 30
Het zal ook eens meezitten.
White kart = pull 29
White Yoshi = pull 30
Het zal ook eens meezitten.
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
@R-utger Dat is wel balen. Gelukkig is het een 30 pijp, dus met 3x pullen weet je zeker dat je dan alles hebt.
Het is een kansspel. Ik had enorm geluk en heb alle nieuwe items in pull 1 gekregen. Ik had wel 1x gereset voordat ik trok:
:strip_exif()/f/image/s9DcIr1DElEPIa1AfXPi27R9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pBWUsE3X1la9XOWRbs67xwxh.jpg?f=fotoalbum_large)
All clear pipe was de poison Apple kart dupe.
Het is een kansspel. Ik had enorm geluk en heb alle nieuwe items in pull 1 gekregen. Ik had wel 1x gereset voordat ik trok:
:strip_exif()/f/image/s9DcIr1DElEPIa1AfXPi27R9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pBWUsE3X1la9XOWRbs67xwxh.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 22% gewijzigd door Planeetje op 20-06-2021 08:32 ]
Mooie balans zo weer door @R-utger (balen) en @Planeetje (super pull!). Hier 18 pulls tot white yoshi, daarvoor ergens de white yoshi turbo. Blauwe yoshi turbo helaas niet, maar daar ga ik geen rubies aan besteden. ACP was een gouden pijp, met ster en… metal mario! Ach ja, die is nu level 6 zonder er ook maar iets in te investeren.
Mooie pull! Blauwe yoshi is bruikbaar bij de volgende ranked cup.Planeetje schreef op zondag 20 juni 2021 @ 08:31:
@R-utger Dat is wel balen. Gelukkig is het een 30 pijp, dus met 3x pullen weet je zeker dat je dan alles hebt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Deze 30 pipe is best bruikbaar voor deze week en volgende week. Als je een whale in je poule hebt zal je het snel zien
Ik kreeg Cat Peach uit de ACP, had ik nog niet, dus best blij mee 
Yoshi pijp ook leeg gehaald. Nu heb ik op Paris promenade de white Yoshi kart, of de Carrot kart. De carrot kart heb ik al heel lang, ik denk al sinds de eerste Paris Tour. Maar hij is nog steeds level 1. Dus ik gebruik hem bijna nooit blijkbaar. Maar wel betere skill dan de white Yoshi kart. Maar de white Yoshi kart is nuttiger om te levelen denk ik, of niet?
Yoshi pijp ook leeg gehaald. Nu heb ik op Paris promenade de white Yoshi kart, of de Carrot kart. De carrot kart heb ik al heel lang, ik denk al sinds de eerste Paris Tour. Maar hij is nog steeds level 1. Dus ik gebruik hem bijna nooit blijkbaar. Maar wel betere skill dan de white Yoshi kart. Maar de white Yoshi kart is nuttiger om te levelen denk ik, of niet?
@texelonia White Yoshi kart levelen ja! Die heeft me al zovaak gered de laatste paar weken in een cup. Je kan hem ook regelmatig gebruiken in de combi met White Yoshi en Toe Bean Balloons.
Ik sla de pijp over deze keer. Misschien pak ik die van volgende week wel vanwege Peach Vacation.
Ik sla de pijp over deze keer. Misschien pak ik die van volgende week wel vanwege Peach Vacation.
[ Voor 50% gewijzigd door bennieeee op 20-06-2021 09:39 ]
Dank, de blue turbo kart is inderdaad bruikbaar voor de 2nd rank. Maar daar heb ik de level 6 happy ride voor. Paris promenade 3rt volgende week heb ik geen kart of glider voor. Ik wil de week 2 pijp eigenlijk niet gaan trekken, hoewel ik 5 van de 6 items niet heb. Wil mijn ruby stash op gaan bouwen voor de aniversary. Maar ja, geen items betekent waarschijnlijk geen winst, dus waarschijnlijk moet ik wel gaan pullen. Eerst maar eens kijken wat de ranked indeling woensdag wordt.MetalSonic schreef op zondag 20 juni 2021 @ 08:43:
[...]
Mooie pull! Blauwe yoshi is bruikbaar bij de volgende ranked cup.
Deze 30 pipe is best bruikbaar voor deze week en volgende week. Als je een whale in je poule hebt zal je het snel zien
Voor nu sta ik nog steeds 11k voor.
Hier uit de ACP de poison Apple kart.
Nu level 2
Had liever 1 gehad die ik nog niet heb maar prima natuurlijk.
Nu level 2
Had liever 1 gehad die ik nog niet heb maar prima natuurlijk.
Mooie voorsprong. Makkelijke week heb je dan.Planeetje schreef op zondag 20 juni 2021 @ 09:48:
[...]
Dank, de blue turbo kart is inderdaad bruikbaar voor de 2nd rank. Maar daar heb ik de level 6 happy ride voor. Paris promenade 3rt volgende week heb ik geen kart of glider voor. Ik wil de week 2 pijp eigenlijk niet gaan trekken, hoewel ik 5 van de 6 items niet heb. Wil mijn ruby stash op gaan bouwen voor de aniversary. Maar ja, geen items betekent waarschijnlijk geen winst, dus waarschijnlijk moet ik wel gaan pullen. Eerst maar eens kijken wat de ranked indeling woensdag wordt.
Voor nu sta ik nog steeds 11k voor.
Wat zit er in pipe 2?
Dit is pipe 2:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/W0LBGqsoRnWt2XO5Uu3zePHx.jpg?f=user_large)
Pauline rose
Vacation peach
Sweet daytripper
Limoen kart
Chocolate donut
Le tricolor
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/W0LBGqsoRnWt2XO5Uu3zePHx.jpg?f=user_large)
Pauline rose
Vacation peach
Sweet daytripper
Limoen kart
Chocolate donut
Le tricolor
[ Voor 16% gewijzigd door Planeetje op 20-06-2021 14:48 ]
Ik mis zowel alle gliders als karts van pijp 2 😅 dit wordt een twijfel geval of ik ga schieten. Mis wel een glider op Parijs. Maar als ik de rubies kan houden en goed kan meedoen is dat ook wel weer fijn!
Meeste heb ik al, sowieso heb ik vacation peach. Helaas laag level maarja.Planeetje schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:46:
Dit is pipe 2:
[Afbeelding]
Pauline rose
Vacation peach
Sweet daytripper
Limoen kart
Chocolate donut
Le tricolor
Is het al 01 juli? ;-)
Ik denk dat er een goede kans is dat ik eerste word deze week. En anders sowieso tweede. Dus lekker veel tickets erbij. De volgende week wordt wat lastiger maar derde moet denk ik wel lukken.
Ik ga kijken of ik al wat tickets opzij kan zetten voor de volgende tour want die mag van mij ook wel beginnen. Maarja daarvoor moet ik nog even geduld hebben.
Ik denk dat er een goede kans is dat ik eerste word deze week. En anders sowieso tweede. Dus lekker veel tickets erbij. De volgende week wordt wat lastiger maar derde moet denk ik wel lukken.
Ik ga kijken of ik al wat tickets opzij kan zetten voor de volgende tour want die mag van mij ook wel beginnen. Maarja daarvoor moet ik nog even geduld hebben.
Deze week lastig. Mag blij zijn als ik 5e ga worden. Volgende week idem, mis op 1 track echt van alles wat dus zal wel niks worden.
2 bagger weken voor mij dus…
Ah das jammer. Nou hopen maar dat je volgende week “relaxte” tegenstanders hebtSleehond schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:57:
Deze week lastig. Mag blij zijn als ik 5e ga worden. Volgende week idem, mis op 1 track echt van alles wat dus zal wel niks worden.
Ik herken het qua tracks van volgende week. Ik overweeg te trekken aan pijp 2, maar dat levert heel weinig extra coverage op en wat het oplevert is voor cities. Dus waarschijnlijk kijk ik het wel aan en in het ergste geval rank ik een tier naar beneden.Sleehond schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:57:
Succes om plek 5 te bemachtigen!
De tweede week is echter wel altijd een T (of in dit geval een R/T) variant aan de beurt. De glider is dan iets minder belangrijk. Zo kan ik prima met een tier 2 glider een non-stop combo rijden op deze track, zonder daarvoor vreemde trucjes uit te moeten halen. Mocht je een tier 3 driver en/of kart hebben dan doe je volgens mij nog steeds mee. Als tier 2 drivers zijn GKBO en PGP beschikbaar overigens.
[ Voor 17% gewijzigd door Cache op 21-06-2021 17:43 ]
Succes vandaag iedereen die nog bezig moet/gaat. Hier geloof ik het wel 5k voorsprong en zie niemand die dat nog kan bijhalen.
Qua volgende week verwacht ik echt een stuk minder. Komt vooral ook omdat ik Sunset Wilds echt geen leuke track vind en daar dus weinig energie in wil steken. Ook zijn me levels daar nog eens veel te laag.
Tuurlijk en net 3 minuten na dit bericht krijg je dit::strip_exif()/f/image/jEEYOXkUrL24HSoyk3vqsZBK.jpg?f=fotoalbum_large)
Niks gezegd 😙
Qua volgende week verwacht ik echt een stuk minder. Komt vooral ook omdat ik Sunset Wilds echt geen leuke track vind en daar dus weinig energie in wil steken. Ook zijn me levels daar nog eens veel te laag.
Tuurlijk en net 3 minuten na dit bericht krijg je dit:
:strip_exif()/f/image/jEEYOXkUrL24HSoyk3vqsZBK.jpg?f=fotoalbum_large)
Niks gezegd 😙
[ Voor 40% gewijzigd door bennieeee op 22-06-2021 09:47 ]
Mooie voorsprong!bennieeee schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:43:
Succes vandaag iedereen die nog bezig moet/gaat. Hier geloof ik het wel 5k voorsprong en zie niemand die dat nog kan bijhalen.
En inderdaad voor wie vandaag nog aan de slag gaat. Succes, de aanhouder wint! Lekker muziekje opzetten en grinden voor goede frenzy's.
Sunset track vind ik ook maar "muaaa" er zijn ergere tracks maar hij is inderdaad niet leuk. Gelukkig heb ik er al een score neergezet in combinatie met double coin dus 't is niet zo dat het voor mij daar moet.
Pfffffff laatste dag, eindelijk vallen de items een keer goed. 
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/c1LdLCs5HjIyPZApxBOcsDP5.jpg?f=user_large)
Sorry @Vozze zal je toch nog ff moeten grinden.
Overigens nog steeds geen gold pass bonus binnen, als er morgen niks in het nieuws staat maar eens een bugje melden bij CS.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/c1LdLCs5HjIyPZApxBOcsDP5.jpg?f=user_large)
Sorry @Vozze zal je toch nog ff moeten grinden.
Overigens nog steeds geen gold pass bonus binnen, als er morgen niks in het nieuws staat maar eens een bugje melden bij CS.
erutangiS
Ik dacht binnen 48 uur na verlengingsdag. Ik zal het ook in de gaten houden. Mijn renewal is de 26stebennieeee schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 14:49:
@MrOleo ik heb hem ook nog niet gehad. Zag dat me nieuwe op de 25e ingaat. Zou dan moeten betekenen dat ik hem dan krijg toch?
Heb me er niet zo goed in gelezen dit keer.
De mijne verlengt op de 26e voor de eerste keer. Ikbzalbhet ook eens in de gaten houden. Schijnt dat bij Android iets niet goed gaat.
Ok, ok. Jij bentMrOleo schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 14:44:
Pfffffff laatste dag, eindelijk vallen de items een keer goed.
[Afbeelding]
Sorry @Vozze zal je toch nog ff moeten grinden.![]()
Wel erg dikke score hoor! Chapeau.
Ik heb trouwens ook nog geen bonus en heb inmiddels een ticket bij CS aangemaakt.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Ik sta 1e met 1.6k voorsprong, ik hoop dat het genoeg is.
Ik heb ook geen zin in de volgende ranking. Ook heel veel op laag level, en niet heel veel tickets meer. Dus eerst maar afwachten wat de concurrentie is, of het zin heeft om tickets in te zetten en waar dan.
Sunset Wilds vind ik ook zo saaaaai! Dus ik ben ook wel toe aan de volgende Tour
Mijn dochtertje is niet zo lang geleden ook begonnen met MKT. Ze is nu tier 23. De nr 1 en 2 bij haar zijn tier 46 en 53. Bij voorbaat kansloos, en lekker motiverend, not…
Ik heb ook geen zin in de volgende ranking. Ook heel veel op laag level, en niet heel veel tickets meer. Dus eerst maar afwachten wat de concurrentie is, of het zin heeft om tickets in te zetten en waar dan.
Sunset Wilds vind ik ook zo saaaaai! Dus ik ben ook wel toe aan de volgende Tour
Mijn dochtertje is niet zo lang geleden ook begonnen met MKT. Ze is nu tier 23. De nr 1 en 2 bij haar zijn tier 46 en 53. Bij voorbaat kansloos, en lekker motiverend, not…
Tnx . Grappig dat zulke scores dan vallen bij de laatste 600 coins grind.Vozze schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 17:51:
[...]
Ok, ok. Jij bent![]()
Wel erg dikke score hoor! Chapeau.
Ik heb trouwens ook nog geen bonus en heb inmiddels een ticket bij CS aangemaakt.
Ik zie dat je ook nog wat puntjes gevonden hebt.
Wow, dat is zuur. Het is al vreemd genoeg hoe er veel lage tiers in mijn ranked zitten, maar andersom is helemaal vreemd... 23 vs 53...texelonia schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 19:41:
erutangiS
Morgen gaat mijn Black yoshi eindelijk van zijn level 1 af. Wordt waarschijnlijk level 4 of 5 en met de uncaps van deze week direct dubbel uncapped.
Is het al een juli?texelonia schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 19:41:
Dan heb je goed kunnen sparen!Planeetje schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 21:13:
Morgen gaat mijn Black yoshi eindelijk van zijn level 1 af. Wordt waarschijnlijk level 4 of 5 en met de uncaps van deze week direct dubbel uncapped.
@Tootoo bij jou ook alles gelukt? Je was wat afwezig deze week
@MetalSonic i am alive and kicking!
Het was hier zo’n enorm saaie MKT week... de nummer 2 is niet verder gekomen dan 83.1k. Maakt dat ik geen enkele keer meer een track heb gedaan van deze ranked. Respect voor @Vozze en @MrOleo voor beide dikke scores te halen!
Volgende ranked kan ik een eind komen, zou nog genoeg kunnen upgraden als ik zou willen of nodig heb... Ben nu ook bijna klaar met de basis super karts en de HE tickets komen langzaam aan iets meer binnen.
Maar al met al geen hoogvlieger tot zo ver
@texelonia dat is wel flink balen voor je dochtertje! Hopelijk krijgt die een betere ranked volgende week!
Het was hier zo’n enorm saaie MKT week... de nummer 2 is niet verder gekomen dan 83.1k. Maakt dat ik geen enkele keer meer een track heb gedaan van deze ranked. Respect voor @Vozze en @MrOleo voor beide dikke scores te halen!
Volgende ranked kan ik een eind komen, zou nog genoeg kunnen upgraden als ik zou willen of nodig heb... Ben nu ook bijna klaar met de basis super karts en de HE tickets komen langzaam aan iets meer binnen.
Maar al met al geen hoogvlieger tot zo ver
@texelonia dat is wel flink balen voor je dochtertje! Hopelijk krijgt die een betere ranked volgende week!
[ Voor 9% gewijzigd door Tootoo op 22-06-2021 23:17 ]
Hmz, sta je de hele week voor met 15k tot 9k. Sta nu 2e met 1600 achterstand.
Geen tijd meer om nog een score te verbeteren... Naja, 2e is ook goed.
Iedereen weer succes aankomende week en laten we maar dikke scores neerzetten!
Iedereen weer succes aankomende week en laten we maar dikke scores neerzetten!
Hier 1e zoals verwacht. Nu tier 69, tier 70 lonkt
Nou @Vozze zo was die oersaaie ranking van deze week op het eind toch nog leuk
, gefeliciteerd!
En bedankt! steeds weer die paar honderd puntjes pakken was makkelijker met lvl 4 yoshi (was 3+1 na 30 pulls op zondag ), maar wou geen rubies uitgeven, maar wel gokken met 5 rubies, dus 1 pull gedaan
:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ysHaKRMHqpbRWAs7klLAfgKX.jpg?f=user_large)
En bedankt! steeds weer die paar honderd puntjes pakken was makkelijker met lvl 4 yoshi (was 3+1 na 30 pulls op zondag ), maar wou geen rubies uitgeven, maar wel gokken met 5 rubies, dus 1 pull gedaan
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ysHaKRMHqpbRWAs7klLAfgKX.jpg?f=user_large)
erutangiS
Hm… 20 bots in mijn ranked? Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Wauw nu al 7e en een kansloze missie!! De rubies gaan lekker op zak blijven.
Hier ook, tijdelijk 16 bots en helaas al een tegenstander die ontsnapt is uit de poule van @Vozze . Een tegenstander met 116k.Cache schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:17:
Hm… 20 bots in mijn ranked? Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Ik houd de rubies ook lekker op zak. eens doorsparen naar 450
@Cache gefeliciteerd met je eerste plek van komende week dan
Hier is de daily shop eindelijk op stoom gekomen! In de afgelopen 8 dagen 3 HE driver tickets gehad en allemaal kunnen kopen
Vanochtend met 10 tickets alle base super karts afgetikt, heb alleen bijna geen coins meer over 
Voor mij is het te vroeg om de vlag buiten te hangen, maar ik heb voor zover ik kan zien ook geen top 100 kandidaten... De grote vraag is: welke driver krijgt de 10 point cap tickets?
Hier is de daily shop eindelijk op stoom gekomen! In de afgelopen 8 dagen 3 HE driver tickets gehad en allemaal kunnen kopen
Voor mij is het te vroeg om de vlag buiten te hangen, maar ik heb voor zover ik kan zien ook geen top 100 kandidaten... De grote vraag is: welke driver krijgt de 10 point cap tickets?
@MetalSonic dat is wel ronduit niet te doen zeg...
6e ….
Deze week ook kansloos. Op track 2 mis ik echt van alles…. Moet racen met een tier 2 driver en tier 2 kart en zelfs een tier 3 parachute…. Pff
Deze week ook kansloos. Op track 2 mis ik echt van alles…. Moet racen met een tier 2 driver en tier 2 kart en zelfs een tier 3 parachute…. Pff
Na een kansloze week waarin ik wel wat tickets heb kunnen sparen deze week gekoppeld aan 5 echte tegenstanders waaronder studfit. Ik ken m niet maar geloof dat sommige hier filmpjes van hem kijken en aan z'n items te zien neemt ie t flink serieus. Daarnaast nog een flinke top 100 speler dus iedereen meer geluk deze week en tot volgende week
![]() | ![]() |
Gaat de goede kant op dus. Heb je laatste weken ook bewust meerdere malen die pipe gedaan om je level 6 items naar 7 te krijgen?Tootoo schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:46:
@Cache gefeliciteerd met je eerste plek van komende week dan![]()
Hier is de daily shop eindelijk op stoom gekomen! In de afgelopen 8 dagen 3 HE driver tickets gehad en allemaal kunnen kopenVanochtend met 10 tickets alle base super karts afgetikt, heb alleen bijna geen coins meer over
Hier nog best veel op 6 alhoewel het aantal level 7 items langzaam toeneemt en dus ook de kans op een he item.
Ah das minder leuk, nouja accepteren is denk ik het beste. Elke dag je coins pakken en voorbereiden op de volgende tour. Duimen dat je dan wel goed zit qua tier 3 items!Sleehond schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:38:
6e ….![]()
Eerste met 14k voorsprong. In de nieuwe ranked sta ik 27k achter. Uitdaging!
Eerste gebleven met een kleine 200 punten voorsprong
Voor aankomende week voorzie ik problemen om bij de top 5/6 aan te haken, ff hopen op een goede gratis pull
Voor aankomende week voorzie ik problemen om bij de top 5/6 aan te haken, ff hopen op een goede gratis pull
Lijkt op basis van de reacties hier zo dat de meeste afgelopen week eerste waren maar nu niet of met moeite (misschien?) eerste kunnen worden...
Ergens vind ik het trouwens niet erg dat ik niet hoef "te knokken" voor plek één. Ik vind de huidige ranked tracks niet heel leuk. Vooral Sunset is "booooooooooooooooooooooooring".
Ergens vind ik het trouwens niet erg dat ik niet hoef "te knokken" voor plek één. Ik vind de huidige ranked tracks niet heel leuk. Vooral Sunset is "booooooooooooooooooooooooring".
oef.. twee top 100 spelersedzon schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:55:
Na een kansloze week waarin ik wel wat tickets heb kunnen sparen deze week gekoppeld aan 5 echte tegenstanders waaronder studfit. Ik ken m niet maar geloof dat sommige hier filmpjes van hem kijken en aan z'n items te zien neemt ie t flink serieus. Daarnaast nog een flinke top 100 speler dus iedereen meer geluk deze week en tot volgende week![]()
[Afbeelding] [Afbeelding]
Ik ben ook 1e gebleven
eindelijk weer eens na paar weken 2e.
Nu sta ik 28k achter op de eerste
Nog niet de hele ranking gecheckt, maar de 1e heeft veel betere levels dan ik, dus ik zie zo al dat het weer niks wordt deze week
Nu sta ik 28k achter op de eerste
Nog niet de hele ranking gecheckt, maar de 1e heeft veel betere levels dan ik, dus ik zie zo al dat het weer niks wordt deze week
@Tootoo Dankjewel! Echter zie ik 2-3 sterke tegenstanders. Het is nog even de vraag of ik uberhaupt de top 3 haal. Top 5 is wel gegarandeerd. 😅
Zijn er nog mensen die deze week eerste kunnen worden?
Hier vrij kansloos, moet strijden voor 4 of 5. Plek 1 t/m 3 zijn tier 68+ (ikzelf 61) en met name track 3 is een beetje moeilijk met 3-3-5 tegen 6-5-5 en meer. Ook track 2 heb ik mijn kart op 3 en glider slechts op 2 en de glider is dan ook nog tier 2...MetalSonic schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:16:
Your ass is grass and I'm the lawnmower!
Kansloos deze week. Ben een funky kong magneet. Eerste gouden pijp met de dagelijkse races. Is het funky kong, dat is nummer 4 die ik gratis krijg. Ach ja wie de kleine niet eert.MetalSonic schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:16:
Lobby → Omkoping → Corruptie :P
Ik blijf mij verbazen over de indeling die Nintendo af en toe hanteert voor een nieuwe "ranked poule". hier kan je weinig mee. Nouja je hebt in elk geval al snel duidelijkheid. Dus ook voor jou is het een kwestie van muntjes pakken en voorbereidne op de volgende tour.LawnMowerMan schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:25:
[...]
Hier vrij kansloos, moet strijden voor 4 of 5. Plek 1 t/m 3 zijn tier 68+ (ikzelf 61) en met name track 3 is een beetje moeilijk met 3-3-5 tegen 6-5-5 en meer. Ook track 2 heb ik mijn kart op 3 en glider slechts op 2 en de glider is dan ook nog tier 2...
Ja, ik snap ook niet veel van het algoritme... idd muntjes pakken en proberen plek 5 te houden...MetalSonic schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:29:
[...]
Ik blijf mij verbazen over de indeling die Nintendo af en toe hanteert voor een nieuwe "ranked poule". hier kan je weinig mee. Nouja je hebt in elk geval al snel duidelijkheid. Dus ook voor jou is het een kwestie van muntjes pakken en voorbereidne op de volgende tour.
Your ass is grass and I'm the lawnmower!
Ik heb inderdaad bewust aan pijpen getrokken en alle nuttige dingen steeds in de daily shop gekocht. Ik had bv 1x twee super kart tickets en een basis kart. Dat is op 1 dag gelijk 3 dingen, waardoor het even hard ging. Verder zou ik de premium super gliders snel klaar kunnen hebben, maar die komen niet zo vaak in de shop voorbij. Ik hoop, als ik het hier zo las op GOT, dat ik langzaam aan een goede trade off heb. Hoe dan ook moet ik eerst gaan sparen, ik had nog geen 150 muntjes meer vanochtendMetalSonic schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:10:
[...]
Gaat de goede kant op dus. Heb je laatste weken ook bewust meerdere malen die pipe gedaan om je level 6 items naar 7 te krijgen?
Hier nog best veel op 6 alhoewel het aantal level 7 items langzaam toeneemt en dus ook de kans op een he item.
Ehm....MetalSonic schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:16:
Het lijkt er tot zo ver op dat ik geluk heb met mijn tegenstanders. Ik lijk een aardige voorsprong te hebben zonder iets ingezet te hebben en er kan vast nog wel iets meer uit mijn huidige items worden gehaald... Als ik daarmee een saaie week, maar zonder uitgaven heb, dan zou ik dat prima vinden!
Ik heb 15 bots in mijn ranked, dus een downgrade van tier gaat iig niet gebeuren. Voor de rest heb ik 1 tegenstander uit tier 70 met alles op level 7. 1e zit er niet in voor mij. 2e plek ga ik voor en zou ik moeten kunnen halen. Anders wordt het 3e waarschijnlijk.
Nog maar even kijken of ik items uit de pijp nodig ga hebben voor track coverage. Zo niet, dan spaar ik maar door.
Track 2 mis ik de kart en glider, maar Le tricolore glider is geen goede glider en voel ik niet echt de drang om te halen.
Dus, nog even wat items upgraden (Black yoshi en de ? Glider) en dan maar kijken waar we eindigen. Hopelijk in tier 70.
Nog maar even kijken of ik items uit de pijp nodig ga hebben voor track coverage. Zo niet, dan spaar ik maar door.
Track 2 mis ik de kart en glider, maar Le tricolore glider is geen goede glider en voel ik niet echt de drang om te halen.
Dus, nog even wat items upgraden (Black yoshi en de ? Glider) en dan maar kijken waar we eindigen. Hopelijk in tier 70.
Haha, jij en (ik denk @Vozze ) zijn de gelukkige uitzonderingenTootoo schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:35:
[...]
Ik heb inderdaad bewust aan pijpen getrokken en alle nuttige dingen steeds in de daily shop gekocht. Ik had bv 1x twee super kart tickets en een basis kart. Dat is op 1 dag gelijk 3 dingen, waardoor het even hard ging. Verder zou ik de premium super gliders snel klaar kunnen hebben, maar die komen niet zo vaak in de shop voorbij. Ik hoop, als ik het hier zo las op GOT, dat ik langzaam aan een goede trade off heb. Hoe dan ook moet ik eerst gaan sparen, ik had nog geen 150 muntjes meer vanochtend
[...]
Ehm....![]()
![]()
Het lijkt er tot zo ver op dat ik geluk heb met mijn tegenstanders. Ik lijk een aardige voorsprong te hebben zonder iets ingezet te hebben en er kan vast nog wel iets meer uit mijn huidige items worden gehaald... Als ik daarmee een saaie week, maar zonder uitgaven heb, dan zou ik dat prima vinden!
Kan aan mij liggen maar ik heb het gevoel dat ik op plek 2 ook steeds vaker een coin Frenzy krijg tegenwoordig..
Daar mag je @MrOleo ook wel bijrekenen hoorMetalSonic schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:07:
[...]
Haha, jij en (ik denk @Vozze ) zijn de gelukkige uitzonderingen
Ja klopt moet ik af en toe nog ff aan wennen. In mijn eerste half jaar van mario kart tour zag ik hem vaak in de top 3 en tot een maand of 1.5 geleden eigenlijk bijna nooit meer maar hij doet inderdaad al een tijd steeds mee. Voor hem geldt het zelfde als voor jou en Vozze. laatste weken veel tracks die goed vallen voor jullie items.Tootoo schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:12:
[...]
Daar mag je @MrOleo ook wel bijrekenen hoorVaker dan eens weet hij mij voorbij te gaan en ik heb zo'n gevoel dat deze week we deze week er een mooie wedstrijd van kunnen maken
Tja ook deze week zou weer goed moeten kunnen gaan, mijn drivers zijn perfect, op track 1 zit de rest ook goed, op track 2 en 3 zijn de karts en gliders iets minder.
Mijn ranked lijkt tot nu toe te bestaan uit 3 spelers. Ikzelf en 2 tier 70 spelers. 1 met vergelijkbare sterkte en 1 die iets zwakker lijkt, kijkend naar zijn driver list, deze heeft nog niet serieus geraced. Kan spannend worden ondanks dat er 14-17 bots weer terug zijn.
Ondertussen sta ik opeens in de top 150 van de allcup, maar top100 is een stap te ver. Ook geen zin om voor te grinden.
Mijn ranked lijkt tot nu toe te bestaan uit 3 spelers. Ikzelf en 2 tier 70 spelers. 1 met vergelijkbare sterkte en 1 die iets zwakker lijkt, kijkend naar zijn driver list, deze heeft nog niet serieus geraced. Kan spannend worden ondanks dat er 14-17 bots weer terug zijn.
Ondertussen sta ik opeens in de top 150 van de allcup, maar top100 is een stap te ver. Ook geen zin om voor te grinden.
erutangiS
Hier moet ik nog 40k voor de 1e plaats...
1 van mijn gratis pijpen was zowaar een gouden pijp! Ik dacht nog, misschien krijg ik wel Le Tricolore, die zou goed van pas komen, want mis nog een glider op Paris 3T. Maar helaas, het was B Dasher

Ik sta inmiddels 19e, ik ben de loser van mijn ranking!
Ik sta inmiddels 19e, ik ben de loser van mijn ranking!
[ Voor 13% gewijzigd door texelonia op 23-06-2021 19:08 ]
Klinkt goed allemaal, maar lijkt dus weer een ontspannen/ makkelijk weekje ;-)MrOleo schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:47:
Tja ook deze week zou weer goed moeten kunnen gaan, mijn drivers zijn perfect, op track 1 zit de rest ook goed, op track 2 en 3 zijn de karts en gliders iets minder.
@MrOleo track 1 ben je wel klaar nu, is het niet? Wat een score
/f/image/enHi6ijIioTj1CctyI4eJWbn.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/TcslSVyJxqUuud9Hgq5SSUK5.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pgemQ8GroSmcSa5p7m1fhQIE.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/4m0nfnMw74EhwHmcFDwMlcB6.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wR9w1FxTGeGynMhtHpTl1thY.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/InRb8Ak8ZAbj87YDicnqtr77.jpg?f=fotoalbum_tile)