Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Dat zijn de betere upgrades inderdaad. Die van mij is nog level vier. Ik word wel jaloers als ik zie hoe sommige van dit forum zoveel he tickets krijgen elke week.R-utger schreef op maandag 14 juni 2021 @ 10:30:
Door de HE ticket kon ik mijn gold king boo naar lvl 6 doen, wat betekent dat ik hem kan gebruiken op de rainbow road track![]()
1e poging gelijk 8,5k hoger dan mijn vorige score met Mario lvl 3
Maar er moet nog wel 5k extra inzitten.
[ Voor 11% gewijzigd door MetalSonic op 14-06-2021 10:38 ]
Sta nu op 36k, het was een top run tot de lightning kwam
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Uiteindelijk is de hoeveelheid goud beperkt en theoretisch haal je het dan later in, als je niet te veel in de tier shop koopt.MetalSonic schreef op maandag 14 juni 2021 @ 10:37:
[...]
Dat zijn de betere upgrades inderdaad. Die van mij is nog level vier. Ik word wel jaloers als ik zie hoe sommige van dit forum zoveel he tickets krijgen elke week.(en dan te bedenken dat ik al zowel gold pass doe plus elke nieuwe tour die premiums koop, helaas bijna nooit wat in de daily shop)
Sinds ik alle normal karts en gliders lvl 7 heb, komen de tickets eindelijk regelmatig in de shop. ± 4 normal/supers per dag, met af en toe een HE.
Lightning, altijd weer die verrekte lightning, zo irritant...R-utger schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:52:
Pff net op de rainbow road weer 6k hoger gehaald.
Sta nu op 36k, het was een top run tot de lightning kwamcoin frenzy, coinbox frenzy, lightning … combo weg… en weer een coinbox frenzy
erutangiS
achja het is wat het is, vind 't denk ik vooral bijzonder hoe veel Tweakers hier stapels met ongebruikte HE tickets hebben. Nu al een mario Tux op level 6MrOleo schreef op maandag 14 juni 2021 @ 16:18:
[...]
Uiteindelijk is de hoeveelheid goud beperkt en theoretisch haal je het dan later in, als je niet te veel in de tier shop koopt.
Sinds ik alle normal karts en gliders lvl 7 heb, komen de tickets eindelijk regelmatig in de shop. ± 4 normal/supers per dag, met af en toe een HE.
[...]
Lightning, altijd weer die verrekte lightning, zo irritant...
Wel fijn voor je dat je al je normal karts en gliders op 7 hebt dat zal de kans ook wel weer vergroten op he tickets
Ja, precies dit, ik had ook weer tickets gespaard door weinig uit te geven. Tux kon ik op 6 zetten, maar niet gedaan en alleen naar level 4 gebracjt wat voldoende was voor mij en zo nog 5 tickets die op de plank liggen. En dan maar hopen dat ik iets in de daily selects krijg. Deze tour heb ik 1 HE driver ticket gehad en een HE kart ticket. Dus in totaal 2 tickets gehad uit de DS.Tootoo schreef op maandag 14 juni 2021 @ 17:34:
@MetalSonic ik ben dan zo’n persoon die tuxedo bijna op 6 kon zetten (mis 1 ticket), maar dat lag met name aan dat ik de vorige rondes weinig tickets uit kon geven... verder krijg ik ze nog steeds bijna niet en ben daarom verder aan het investeren in de premium super gliders. Uiteindelijk gaan ze wel komen denk ik dan
Ben deze week gewoon ff zat.. Tijd voor Parijs nog 2 nachtjes!
Dat verbaasd me ook, ik heb constant chronisch tekort aan tickets, echt sparen lukt me echt niet, ik heb nog zoveel drivers die tickets kunnen gebruiken, om ze dan op de plank te laten liggen, dat vind ik eigenlijk zonde, zelden heb ik er meer dan 4 op voorraad. Wellicht niet de beste strategie, maar dat maakt niet uit.MetalSonic schreef op maandag 14 juni 2021 @ 16:22:
[...]
achja het is wat het is, vind 't denk ik vooral bijzonder hoe veel Tweakers hier stapels met ongebruikte HE tickets hebben. Nu al een mario Tux op level 6
erutangiS
Fijn dat je mijn verbazing herkent. In mijn ranked poule heeft de nummer twee bijna alles op level 7 (high end) merkwaardig.MrOleo schreef op maandag 14 juni 2021 @ 18:33:
[...]
Dat verbaasd me ook, ik heb constant chronisch tekort aan tickets, echt sparen lukt me echt niet, ik heb nog zoveel drivers die tickets kunnen gebruiken, om ze dan op de plank te laten liggen, dat vind ik eigenlijk zonde, zelden heb ik er meer dan 4 op voorraad. Wellicht niet de beste strategie, maar dat maakt niet uit.
Net gelukkig eindelijk een dikke score neergezet met mijn items. Oa een coin frenzy en een blue shield frenzy. Verder nog wat losse coinboxen.
Deze week is het tm nu vrij relaxed. Ik sta nog 22k voor. De hele poule staat al 5 dagen stil.
En aangezien ik ook nog 11k voor sta is het duimen draaien en wachten totdat het woensdag is
Het ging hard in de DS toen ik de reguliere super karts en gliders op 7 had staan. Premiums wacht ik mee, omdat die ook minder vaak in de DS verschijnen. Eenmaal op 7 zullen de vervangende tickets ook niet heel regelmatig verschijnen. Het beste is om je op de non-premium categorieën te focussen.
Wat mij betreft mag het ook woensdag zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Vozze op 14-06-2021 19:39 ]
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Die 1400 driver schreeuwt om een mooie level 7 upgrade, de 50k grens ook trouwens.
Maar volgende week is idd belangrijker, driver tickets
Ik moet misschien nog aan de bak, die nr 2 blijft zich verbeteren, die heeft nog even flink geinvesteerd in track 3, maar gat zou groot genoeg moeten zijn, immers op track 1 is zijn level 3 kart veel zwakker dan die van mij, als hij die echter ook nog een upgrade geeft.....
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/d8sy7V9zLiXGcIGiUCpjDJ5q.jpg?f=user_large)
erutangiS
Praktisch 131k in een ranked cup. Is dit je persoonlijk record?MrOleo schreef op maandag 14 juni 2021 @ 20:45:
Alleen maar.....De echte strijd is de friends list niet de ranked.
![]()
Die 1400 driver schreeuwt om een mooie level 7 upgrade, de 50k grens ook trouwens.
Maar volgende week is idd belangrijker, driver tickets![]()
Ik moet misschien nog aan de bak, die nr 2 blijft zich verbeteren, die heeft nog even flink geinvesteerd in track 3, maar gat zou groot genoeg moeten zijn, immers op track 1 is zijn level 3 kart veel zwakker dan die van mij, als hij die echter ook nog een upgrade geeft.....
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Geen idee eigenlijk, waarschijnlijk welMetalSonic schreef op maandag 14 juni 2021 @ 21:36:
[...]
Praktisch 131k in een ranked cup. Is dit je persoonlijk record?
Edit: in mijn screenshots is de hoogste score 126.686 vorige maand.
Ja klopt het gat zou groot genoeg moeten zijn, maar track 3 moet ie wel beter kunnen scoren met huidige loadout, hij heeft gister of vandaag zijn kart en zijn driver daar geupgrade. Zijn driver en glider zijn beter dan de mijne, zijn kart flink slechter.Tootoo schreef op maandag 14 juni 2021 @ 21:37:
@MrOleo niet dat het onmogelijk is, maar hij moet wel echt een hoop tickets er tegenaan gooien om jouw score te overtreffen... alleen al track 3 loop je al 5k voor op hem?! Ik had je scores graag nog verder gechallenged als ook mijn ranked daar om vroeg
[ Voor 3% gewijzigd door MrOleo op 14-06-2021 21:50 ]
erutangiS
Makkelijk, track 2, je score is nog niet met max basepoints voor je driver. 1190+ die andere items en wellicht zit 2300-2400 erinbennieeee schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 08:56:
[Afbeelding]
Nog niks veranderd dus nog 2k achter op de nummer 2. Wie wil me helpen? Glider op baan 1 kan naar level 4 en kart op baan 3 kan naar level 2. Verder geen mogelijkheid qua upgraden..
Olee plekkie 3!
:strip_exif()/f/image/vuoB7eo3W6pagu3BgNJ9fyTU.jpg?f=fotoalbum_large)
Nog 270punten nodig!
[ Voor 69% gewijzigd door bennieeee op 15-06-2021 09:42 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/gdfQoh6tp0wRZ1fEoId0w6yK.png?f=user_large)
Ik ga er vanuit dat ik 1e word al is een 2e plek natuurlijk ook niet verkeerd.
Hopelijk is iedereen weer blij met zijn/haar resultaat van deze week! Op naar weer een leuke tour!
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Tier 46 gebleven..
:strip_exif()/f/image/f8PcLNSxLRmVMpgdi2eTOVFg.jpg?f=fotoalbum_large)
Helaas kwam itsmagic om kwart voor 7 nog eventjes langs.
[ Voor 6% gewijzigd door bennieeee op 16-06-2021 07:14 ]
Gisteravond nog de nr 1 ingehaald en dat is zo gebleven.
Ik vroeg me altijd af wat er gebeurd als je maar 8 items in de pijp heb en je doet een 10 pull. Je krijgt een melding dat je de pijp moet resetten. Het systeem laat je deze actie niet doen.
Lobby → Omkoping → Corruptie :P
Week 1)
Mis een driver op track één, verder redelijk lage level items op de andere tracks. Enige positieve is dat ik een level 7 gold dry bones heb op track 3 maarja die kan ook niet alles alleeen
Week 2) alles tier 3 (gelukkig) helaas is mijn vacation peach slechts level 2 (waar blijven die he tickets anyone??)
Ik moet nog even bekijken of ik pulls ga doen op de eerste pipe, zes he items erin is wel netjes natuurlijk...... ff afwachten ook wat de special pipe is en natuurlijk wat voor tegenstanders ik heb.
[ Voor 10% gewijzigd door MetalSonic op 16-06-2021 08:29 ]
De kans dat ik uit beide pijpen precies de spotlight glider trek zal wel weer heel klein zijn. Argh! Eerst maar es zien hoe het gaat deze week.
En 6 HE’s in de pijp is toch normaal? 3 spotlights en 3 niet-spotlights, dat is toch altijd zo?
@bennieeee ik verbaasde me ook wel behoorlijk. Best een leuke track hoor, maar man: we hebben zo ontzettend veel tracks en dan doen ze gewoon weer dezelfde?
Hier, surprise surprise, eerste gebleven. Nu eens kijken wat deze ronde ons gaat brengen
/f/image/KXcFSrHraOP02HDa9MCB0Lv5.png?f=fotoalbum_large)
Weet iemand hoe dit kan?? Wel een score in in elk geval de 1e cup, maar score voor de totale Tour op 0???
Begrijp ik ook niet. Ze hebben nu wellicht al 200 verschillende track versies, misschien wel meer. Ik houd het niet bij en toch zovaak achterelkaar dezelfde ranked track. Dit blijft terugkomen bij dit spel. Eerste half jaar deden ze het al met Cheep cheep en DK canyon. Ik heb mij hier maar bij neergelegd. Zo werkt dit spel nou eenmaal.bennieeee schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:46:
Echt wat een bullshit dat Rainbow Road ook deze week weer in de cup zit!! Dat is toch wel een zwakte van dit spel hoor. Zoveel banen en dan in 2 cups achter elkaar dezelfde baan moeten rijden.
Ik vind het dit keer ook niet heel erg, vind het een leuke track om te doen, en inderdaad heb ik ook Gold King Bob-omb op level 6. Ik denk zelfs dat ik die een tripple uncap ga geven, de eerste voor mij!
Ik verwacht dat ze alle 3 erin zitten in die 30.Cache schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:54:
Oei! Die yoshi pijp kan mij redding worden! White yoshi in een 30 pijp is wel een leuke gok om te wagen, ook al zijn er wss geen spotlights!
De rode en blauwe zijn namelijk geen High end drivers.
Dus voor 135 rubies zou je hem 100% moeten hebben, my guess.
Nice goed opgemerkt van de Franse kleuren. Mogelijk krijgen we 2 speciale pijpen deze weekend.R-utger schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:16:
Speciale pipes voor deze week:
Franse vlag Yoshi![]()
]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jE4YYXVGJLtnrPkEur254Ebc.jpg?f=user_large)
Level 6 gold Bob OMB king bewijst weer zijn waarde. Moet vooral hebben van track 2 en 3 en hopen dat dit voldoende is voor de top 3.
Hoe weet jij welke week 2 is dan??MetalSonic schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:28:
Eerste indruk... dit wordt een pittige tour....
Week 1)
Mis een driver op track één, verder redelijk lage level items op de andere tracks. Enige positieve is dat ik een level 7 gold dry bones heb op track 3 maarja die kan ook niet alles alleeen![]()
Week 2) alles tier 3 (gelukkig) helaas is mijn vacation peach slechts level 2 (waar blijven die he tickets anyone??)
Ik moet nog even bekijken of ik pulls ga doen op de eerste pipe, zes he items erin is wel netjes natuurlijk...... ff afwachten ook wat de special pipe is en natuurlijk wat voor tegenstanders ik heb.
afgelopen half jaar was week 2 altijd de 3de cup. Zou een uitzondering zijn als dat nu ineens niet meer zo was.
Ach ja, maar eens die expert challenge multiplayer wins afmaken dan.
Iemand enig idee waar de selectie aan favorite drivers in player info op is gebaseerd? Iemand in mijn ranked heeft deze 8, ziet er wel tof uit:
:strip_exif()/f/image/PIdfN3u195BPoZ8rByWTMwhn.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja dat was het plan, vorige week waren ze er beide nog, als test ofzo.Xaio schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:10:
Misschien heb ik het gemist, maar de kadootjes voor dagelijks inloggen is verdwenen. Is het vervangen door die dagelijkse race?
erutangiS
Haha serieus, waarom wist ik dat niet...Cache schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:32:
@MrOleo Je kan de favorite drivers zelf aanpassen door op de vakjes te klikken.
Top dank je wel!
erutangiS
Ik ook nietMrOleo schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:48:
[...]
Haha serieus, waarom wist ik dat niet...![]()
Top dank je wel!
Your ass is grass and I'm the lawnmower!
* pjot1 is ook blij! Kon weer een x10 pijp doen. Had een HE dus reset!
:fill(white):strip_exif()/f/image/7wE28E570Itv8JnP119cNccZ.png?f=user_large)
Qua ranking ziet het er bij mij ook goed uit. Voor nu..... 3k verwijderd van de eerste plaats na 3 slechte rondjes.
Mijn ranked lijkt ook geen hele sterke tegenstanders te hebben? Een iemand zou wel prima scores neer kunnen zetten als je naar zijn levels kijkt, maar heeft tot zo ver nog niet de top 1000 gehaald tot zo ver. Misschien zou ik de hand ook op de level knip kunnen houden? Heb alleen net de crawly kart zijn lang verwachtte tripple uncap gegeven...
En inderdaad vreemd dat RMX Rainbow Road 2T wederom in ranked zit, @bennieeee. Ik ben er trouwens niet rouwig om. Had ik het geweten, dan had ik Golden Pringles de vorige ranked al naar level 7 kunnen brengen om @MrOleo toch een beetje tegenstand te kunnen bieden. Dus alsnog maar gedaan, aangezien hij deze ranked op twee tracks nuttig is
Ranked lijkt hier ook niet heel spannend te worden. Met een level 7 en 1400 base points coinbox driver hoef je je sowieso niet snelle druk te maken
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Thanks! De eerste dag van een ranked heb ik vaker geluk gehad. Zou mij niks verbazen als ik in het verleden wat triple coins heb gescoord op dag een.Vozze schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:02:
Mooie scores @MetalSonic! Ik heb wel eens het idee dat het op de eerste dag van de ranked vaak net even wat lekkerder valt dan andere dagen![]()
En inderdaad vreemd dat RMX Rainbow Road 2T wederom in ranked zit, @bennieeee. Ik ben er trouwens niet rouwig om. Had ik het geweten, dan had ik Golden Pringles de vorige ranked al naar level 7 kunnen brengen om @MrOleo toch een beetje tegenstand te kunnen bieden. Dus alsnog maar gedaan, aangezien hij deze ranked op twee tracks nuttig is![]()
Ranked lijkt hier ook niet heel spannend te worden. Met een level 7 en 1400 base points coinbox driver hoef je je sowieso niet snelle druk te maken
Level 7 1400 klinkt goed, zal ook wel coinbox zijn?
Dankjewel!Tootoo schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:59:
@MetalSonic mooie scores hoor! Ongeacht of ik je bij zou gaan halen (nog niet eens zo 1-2-3 gedaan hoor)! Met dit soort scores kan je hopelijk mee doen aan de top 3
Mijn ranked lijkt ook geen hele sterke tegenstanders te hebben? Een iemand zou wel prima scores neer kunnen zetten als je naar zijn levels kijkt, maar heeft tot zo ver nog niet de top 1000 gehaald tot zo ver. Misschien zou ik de hand ook op de level knip kunnen houden? Heb alleen net de crawly kart zijn lang verwachtte tripple uncap gegeven...
Hopelijk heb je een relaxte poule en kan je tickets sparen ( en dan kan ik over een paar weken weer verbaas zijn over de hoeveelheid;-) )
Merci! Jij ook succes. En die pull mag er zijnpjot1 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:38:
Zo! Je bent lekker bezig @MetalSonicToch wel lekker als je weet dat het komende week wel goed zit!
* pjot1 is ook blij! Kon weer een x10 pijp doen. Had een HE dus reset! [Afbeelding]
Qua ranking ziet het er bij mij ook goed uit. Voor nu..... 3k verwijderd van de eerste plaats na 3 slechte rondjes.
Vozze schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:02:
En inderdaad vreemd dat RMX Rainbow Road 2T wederom in ranked zit, @bennieeee. Ik ben er trouwens niet rouwig om. Had ik het geweten, dan had ik Golden Pringles de vorige ranked al naar level 7 kunnen brengen om @MrOleo toch een beetje tegenstand te kunnen bieden. Dus alsnog maar gedaan, aangezien hij deze ranked op twee tracks nuttig is
Na deze ranked kan ik er ook weer een op 1400 brengen, twijfel nog tussen pgp, koopa en bobomb. Zin in.
erutangiS
Idem hier! Maar dan GDB, gold pringles man of tuxedo. Alleen van de laatste weet ik nog niet zeker hoe hij gaat zijn in de ranking. Luxe keuze in ieder geval!MrOleo schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 22:52:
[...]
.
Na deze ranked kan ik er ook weer een op 1400 brengen, twijfel nog tussen pgp, koopa en bobomb. Zin in.
Tracker-achtig, waarbij beste loadout wordt bepaald. Screenshots van je dkg kun je inladen in de app. Vervolgens worden ze gescand en staat alle info opgeslagen. Mooie vormgeving, maar voegt naast een Bam & Gerb tracker niet heel veel meer toe.
Enfin, voor de geïnteresseerden.
zal er eens naar kijken, had eerder een discord achtige sheet geprobeerd maar daar begreep ik weinig vanCache schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 23:23:
Voor wie interesse heeft en iOS heeft: MKT playbook staat in de AppStore.
Tracker-achtig, waarbij beste loadout wordt bepaald. Screenshots van je dkg kun je inladen in de app. Vervolgens worden ze gescand en staat alle info opgeslagen. Mooie vormgeving, maar voegt naast een Bam & Gerb tracker niet heel veel meer toe.
Enfin, voor de geïnteresseerden.
[Afbeelding]
De app is vrij summier, maar wie weet komen er in de toekomst meer functies.MetalSonic schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 07:59:
[...]
zal er eens naar kijken, had eerder een discord achtige sheet geprobeerd maar daar begreep ik weinig van
Het is wel handig dat je hiermee een indicatie hebt van de score die je theoretisch zou moeten kunnen halen. Zo zou ik dus bijvoorbeeld 53k kunnen scoren op track 2, door de scores van dkg bij elkaar op te tellen:
:strip_exif()/f/image/BtGn5zAc1XwyjUcNEU0Bnfsv.jpg?f=fotoalbum_large)
Die indicatie heeft volgens de maker nog een vrij grote error marge, maar het is wel leuk om te zien dat dit erin zit en dat het in de toekomst een betere benadering zal worden.
Update: ik lees zojuist dat de score benadering uitgaat van een “gemiddelde track”. Wat dit volgens mij tot gevolg heeft is dat voor een korte track de indicatieve score te hoog is en dat deze te laag is bij een langere track dan een gemiddelde track en bij benadering.
[ Voor 11% gewijzigd door Cache op 17-06-2021 09:50 ]
Update: staat ook in de Mario Wiki... weer wat geleerd
[ Voor 6% gewijzigd door LawnMowerMan op 17-06-2021 10:55 ]
erutangiS
Crawly kart was de afgelopen twee tot drie(?) maanden sowiso erg nuttig!Planeetje schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 12:08:
Ik heb zojuist de Black dozer naar level 5 gebracht en de dry bowser umbrella naar level 6. Nog even wachten op 1 kart ticket en dan kan crawly ook nog naar 6. De dry bowser glider en de crawly kart zijn volgende week ook weer nuttig.
Skill is inderdaad meh, maar je kan hem bij zoveel tracks gebruiken. De tracks waar je hem voor kan gebruiken blijven terug komen in de ranked matches.Planeetje schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 14:09:
Ja, klopt, daarom had ik de crawly kart al naar level 5 gebracht de laatste tours. Skil is meh, maar de hitbox is huge en zeker met King bob gold erin
Dat is denk ik wel leuk aan mario kart, je gaat toch een gokje wagen "welk item is goed bruikbaar?" en soms zit je goed soms mis..... Eerste half jaar heb ik veel profijt gehad van Metal Mario op level zes om maar wat te noemen
Jammer dat plaats 61 de eerste is die 6 geeft, want bij tier 70 krijg ik niet 7 ticketsMrOleo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:11:
Komt door de tier, vanaf 60 is het inderdaad 6 stuks voor plaats 1 en 2.
Soms doe ik 1 dag de nieuwe top 1000 badge direct na ontvangst, morgen is het weer een Yoshi.MetalSonic schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:49:
@MrOleo vanwaar de aanpassing van je icoontje? Eerst had je volgens mij Yoshi
erutangiS
Gelukkig maarMrOleo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:33:
[...]
Soms doe ik 1 dag de nieuwe top 1000 badge direct na ontvangst, morgen is het weer een Yoshi.
:strip_exif()/f/image/5k6PppmNOVc6OdYexll3ZePM.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan Luigi naar level 5 brengen en heb genoeg tickets voor een dubbele uncap.. zouden jullie hierin investeren of toch blijven rijden met Pauline?
Denk zelf sterk aan investeren in Luigi.
[ Voor 3% gewijzigd door bennieeee op 18-06-2021 08:34 ]
Basepoints omhoog brengen van Luigi en tickets op zak houden. Zijn eigenlijk beide (vind ik) matige items.bennieeee schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 08:34:
Wat is wijsheid om te gebruiken? [Afbeelding]
Kan Luigi naar level 5 brengen en heb genoeg tickets voor een dubbele uncap.. zouden jullie hierin investeren of toch blijven rijden met Pauline?
Denk zelf sterk aan investeren in Luigi.
He tickets zou ik sowieso uitgeven aan coinbox drivers, als er iets weer duidelijk is de afgelopen weken?
Edit: eigenlijk dus zo'n beetje wat @Planeetje zegt
=============
Gaat er nog iemand los op de 50PIPE? ik houd de rubies op zak. Meeste van die items heb ik al en ik vind het geen items waar jet het verschil mee gaat maken.
[ Voor 12% gewijzigd door MetalSonic op 18-06-2021 09:17 ]
Leuke verassing uit een groene daily pijp:
Dat zal wel redelijk gelijkwaardig zijn.Cache schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 09:28:
Eens met hierboven. Als Luigi op 675 staat is ie al beter om te gebruiken dan Pauline.
Een single uncap zou ik sowieso doen op luigi, want hoe hoger je deze week eindigt hoe meer je van die tickets weer terugkrijgt.
Mooie verrassing, jaloers!
erutangiS
Hier weet ik niet wat het is, maar in mijn poule staat niemand nog voorbij de 76.7k. Dat maakt dat ik ook niet alles er uit probeer te persen qua scores. Niet erg hoor, ik wil graag die 6 driver tickets zonder veel te moeten investeren
Ik heb drie glidertickets (met vierde inkomend) voor level en 9 voor uncap. In de ranked gebruik ik deze gliders:
Parijs: Butterfly Prims 1 400 [6 595 geeft plek 4 in de tracker]
Regenboog: Silver Starchute 5 595 [6 595 geeft plek 5]
Woestijn: Butterfly Sunset 5 490 [6 595 geeft plek 1] + Regenboog volgende ranked
Voor Butterfly Sunset heb ik 1 ticket nodig om 'm level 6 te maken. Dat lijkt een goede investering dus, en 5 uncaptickets ook.
Zouden jullie Prims naar 3 (twee tickets) doen? Starchute naar 6 (drie tickets)? Of tickets bewaren?
Inmiddels er nog eens 4k al bij gereden. Voorlopig staan we er prima op.
[ Voor 68% gewijzigd door bennieeee op 18-06-2021 15:09 ]
Bomb, coin, coin.
Voorlopig wel klaar met mister Pringles. Na weken weer een HE driver ticket in de shop. 10 coin tickets tegen aan geknald.
[ Voor 6% gewijzigd door Xaio op 18-06-2021 13:59 ]
Hier exact hetzelfde, 77k voor nummer 2, ik verdien graag mijn tickets, maar een beetje tegenstand en spanning zou wel leuker zijn.Tootoo schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:03:
Hier weet ik niet wat het is, maar in mijn poule staat niemand nog voorbij de 76.7k. Dat maakt dat ik ook niet alles er uit probeer te persen qua scores. Niet erg hoor, ik wil graag die 6 driver tickets zonder veel te moeten investeren
50 pijp.... tja....
Oh, gaafFroop1992 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:20:
Zojuist de Cat Cruiser uit de daily challenge gekregen, scheelt me weer een HE-ticket.
[ Voor 25% gewijzigd door MrOleo op 18-06-2021 14:09 ]
erutangiS
Mooie score hoor.Xaio schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:58:
Die 50 pipe is meh. Die beschrijving van de pijp klopt ook maar 50%. Volgens mij hadden ze gewoon geen zin in.
Bomb, coin, coin.
Voorlopig wel klaar met mister Pringles. Na weken weer een HE driver ticket in de shop. 10 coin tickets tegen aan geknald.
[Afbeelding]
Ik denk dat de meeste niet zo blij zijn met de 50 pipe. Het zijn allemaal drivers waar je het verschil niet mee gaat maken.
:strip_exif()/f/image/FXIASWTs6w6OEJMEkgKW8J69.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/xarcgM82hjybP3iWXQlmGrTD.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/z0LMsm25FjwVOY7cxvG1CpU0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Txgb2GnXiuskJFzrGU5mlzJN.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/bqXIz2Jt34wXX3TID8d151FM.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Yx7HDDHMkhYwGQLmvDihXeUq.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Uq93OOsDIajRdWb9k7OCF3f3.png?f=user_large)
/f/image/2to90ewugd3CQeaeHxRB9NdY.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xxa2quiMDKWldpJIvLxNQnuh.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/IknduROxmOEqPqCjAjaCvCcD.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tsuZr82bszFNSWAqp5dyuquE.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/I9lsgrru95V9DsbQlcMZPt9T.png?f=fotoalbum_large)