Balentexelonia schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 22:40:
[Afbeelding]
Om te huilen….. 2 fucking tiers omlaag!
Hier wordt het de hoogstwaarschijnlijk de 8e plaats. Nr 9 is wel dichterbij gekomen maar voor de inkomsten maakt het niet meer uit. Iedereen weer gefeliciteerd met jullie resultaten al willen sommigen deze week snel vergeten. Ik hoop op weer 2 mooie weken met hopelijk wat minder tegenstand.
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Lekker hoor, tier 70.Planeetje schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 07:43:
2e op 450 punten gestrand van nummer 1. Maar wel zonder t3 kart en glider op paris, terwijl nr 1 daar deze wel had. Niet slecht. Ik had 1e kunnen zijn als ik Black yoshi naar level 5 had gebracht. Niet gedaan uiteindelijk.
Nu behoor ik tot de club van 70(voor zolang dat duurt)
[Afbeelding]
Nu vasthouden, en natuurlijk duimen dat we kunnen groeien naar tier 80. Want pas bij tier 71 krijg je weer meer tickets , gold, rubies etc
Het is voor sommigen inderdaad niet de beste week geweest, zie ik wel. Gekke matching ook weer van Nintendo.
Hier wel eerste met maar 3 echte tegenstanders.
Op naar de volgende tour. Het moment dat je dan MKT opent vind ik toch eigenlijk het mooiste van de gehele tour
Welke nieuwe driver krijgen we en welke skill heeft ie? Nog nieuwe tracks? Welke tracks zitten er in ranked en hebben we alles T3? Wat is er te krijgen in de Tier en Token Shop? Zijn er nog fijne special pipes? Dat dus
Op naar de volgende tour. Het moment dat je dan MKT opent vind ik toch eigenlijk het mooiste van de gehele tour
Welke nieuwe driver krijgen we en welke skill heeft ie? Nog nieuwe tracks? Welke tracks zitten er in ranked en hebben we alles T3? Wat is er te krijgen in de Tier en Token Shop? Zijn er nog fijne special pipes? Dat dus
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Mooi gezegd, helemaal mee eens. En precies die vragen. Alleen al hierom blijf ik nog wel een tijdje mario kart tour spelenVozze schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 07:58:
Het is voor sommigen inderdaad niet de beste week geweest, zie ik wel. Gekke matching ook weer van Nintendo.
Exact, dit!Vozze schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 07:58:
Ik heb al 225 rubies gespendeerd maar het resultaat was niet tot nu toe niet zo goed😒
Alle spotlights zitten er nog in en alleen Swooper en Pengiun Luigi als HE getrokken.
Alle spotlights zitten er nog in en alleen Swooper en Pengiun Luigi als HE getrokken.
[ Voor 33% gewijzigd door bennieeee op 30-06-2021 08:46 ]
As usual, geen driver of kart voor de nieuwe track... hopelijk is mijn ranked een beetje te doen deze week.... voor iedereen overigens!
[ Voor 3% gewijzigd door Planeetje op 30-06-2021 08:38 ]
Die spotlight driver zal wel weer onderin zittenbennieeee schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 08:33:
Ik heb al 225 rubies gespendeerd maar het resultaat was niet tot nu toe niet zo goed😒
Ik mis de driver op track één, eigenlijk vergelijkbaar zoals in Parijs.. Ik ga eens kijken hoeveel ik er met mijn tier 2 driver uit kan halen.Planeetje schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 08:38:
As usual, geen driver of kart voor de nieuwe track... hopelijk is mijn ranked een beetje te doen deze week.... voor iedereen overigens!
Of ik los ga op de pipe moet ik nog zien. Tier 3 driver erbij en veel items weer wat geleveld .. maar eens kijken wat mijn ranked poule doet
Vraagje voor jullie fanatiekelingen: ik heb eenmalig een gold pass genomen om eens te proberen en die eindigt volgens de Play Store op 1 juli. Heb ik dan morgen nog, of moet ik vandaag proberen zoveel mogelijk voordeel binnen te harken? :-)
En hoe zien jullie trouwens of je in de ranked te maken hebt met echte spelers of bots? Ik snap dat als iemand elke dag een scherpere score neerzet het dan wel een mens zal zijn, maar hoe herken je specifiek een bot?
Veel plezier met de nieuwe tour!
En hoe zien jullie trouwens of je in de ranked te maken hebt met echte spelers of bots? Ik snap dat als iemand elke dag een scherpere score neerzet het dan wel een mens zal zijn, maar hoe herken je specifiek een bot?
Goeie vragen en die tweede heb ik me ook al eens afgevraagd. De eerste kan ik van zeggen dat mijn ervaring is dat het in de loop van 1 juli (volgens mij zelfs het tijdstip van de maand ervoor toen je hem activeerde maar weet ik niet zeker) stopt of dat je de hele dag nog hebt.BBBrt schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 08:59:
Vraagje voor jullie fanatiekelingen: ik heb eenmalig een gold pass genomen om eens te proberen en die eindigt volgens de Play Store op 1 juli. Heb ik dan morgen nog, of moet ik vandaag proberen zoveel mogelijk voordeel binnen te harken? :-)
Your ass is grass and I'm the lawnmower!
Playstore: ik kon altijd op de laatste dag (dus 1 juli in jouw geval) altijd nog spelen, maar idd zoals LawnMowerMan zegt: het precieze tijdstip van stopzetten weet ik ook nietBBBrt schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 08:59:
Bots: Over het algemeen hebben bots alleen een voornaam en ze hebben geen player info. Ook ligt hun scores een stuk lager dan het gemiddelde van de groep
![]() | ![]() |
Hier overigens 16e gebleven.
Hoewel ik bij Cheep-Cheep Island een glider mis, verwacht ik deze week wel een stuk beter te gaan.
We shall see
Derde geworden, wel tevreden mee.
Op zowel Cheep-Cheep Island en de R-variant tier 3 drivers: al gaat het om Baby Mario (Koala) op level 1 en Zwemmende Mario op 2. Geen karts en gliders, maar op die baan zullen maar weinig mensen hoge scores maken, dus de schade valt vast mee.
Op zowel Cheep-Cheep Island en de R-variant tier 3 drivers: al gaat het om Baby Mario (Koala) op level 1 en Zwemmende Mario op 2. Geen karts en gliders, maar op die baan zullen maar weinig mensen hoge scores maken, dus de schade valt vast mee.
in mijn ranked poule zit er al iemand boven mij met 8k meer, vanavond eens kijken wat ik ga doen....
Pauline wil ik in elk geval level7 maken omdat ik dan weer een groep kan afstrepen en ik kan haar gebruiken op track 3.....
Gaan jullie pullen deze pipe?
weet iemand al wat de special pipes worden?
Pauline wil ik in elk geval level7 maken omdat ik dan weer een groep kan afstrepen en ik kan haar gebruiken op track 3.....
Gaan jullie pullen deze pipe?
weet iemand al wat de special pipes worden?
Heb deze pijp 1 keer gedaan, en een HE Bumble V kart (heb ik al level 4). Niet bijzonder, had liever een nieuwe kaart gepulled.
hmm daar word ik niet echt warm of koud van, maar handig om te weten
Ik heb voor de zekerheid vandaag maar alles eruit gehaald wat er nog in zit: genoeg sterren verzameld om de laatste keer 5+5 rubies te krijgen en alle gold challenges gedaan. Was een heftig dagje, maar deze tour is weer uitgespeeldiawees schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 11:12:
[...]
Playstore: ik kon altijd op de laatste dag (dus 1 juli in jouw geval) altijd nog spelen, maar idd zoals LawnMowerMan zegt: het precieze tijdstip van stopzetten weet ik ook niet
Bots: Over het algemeen hebben bots alleen een voornaam en ze hebben geen player info. Ook ligt hun scores een stuk lager dan het gemiddelde van de groep
[Afbeelding] [Afbeelding]
Hier overigens 16e gebleven.
Hoewel ik bij Cheep-Cheep Island een glider mis, verwacht ik deze week wel een stuk beter te gaan.
We shall see
Een dagje onderweg en moet zeggen dat ik niet wild enthousiast ben. Cheep cheep island is me niet super goed gezind qua items, maar de pijp vind ik zo waardeloos dat ik er eigenlijk geen rubies aan wil uitgeven. Gelukkig kan ik enorm veel compenseren met Mario tuxedo, zeker aangezien niemand in mijn ranked die op level 6 heeft staan en daarmee met Pauline of dry bowser speelt.
Voor volgende week ga ik Rosalina swimwear maximaliseren tot level 7 / 1400. Ik heb per ongeluk bij het upgraden alleen 1 ticket aan vacation Peach gegeven waardoor ik toadette explorer niet echt kan upgraden, dom!
Voor volgende week ga ik Rosalina swimwear maximaliseren tot level 7 / 1400. Ik heb per ongeluk bij het upgraden alleen 1 ticket aan vacation Peach gegeven waardoor ik toadette explorer niet echt kan upgraden, dom!
De special pipe is ook met spotlights. Dus dat kan wel interessant zijn. Ik heb Nabbit nog niet bijvoorbeeld. Ik wil eigenlijk vooral de Black Great Sail, aangezien ik een glider mis op Cheep cheep island, en deze daar tier 3 is. Maar ja, als dat geen spotlight is…
Nog wat info over de huidige/komende tours:
@texelonia als die spotlights heeft dan kan die inderdaad best leuk zijn! Ook de steel driver kan goed van pas komen voor volgende week. Had eerst gedacht om alles over te slaan deze tour, maar kan zomaar zijn dat hier wat rubies dan op kapot geslagen worden
@MetalSonic 'eindelijk' de nieuwe cup is net een dag bezig 🤣
Rosalina swimwear isvolgende week erg belangrijk en dat item heb ik helaas niet.Tootoo schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:02:
Een dagje onderweg en moet zeggen dat ik niet wild enthousiast ben. Cheep cheep island is me niet super goed gezind qua items, maar de pijp vind ik zo waardeloos dat ik er eigenlijk geen rubies aan wil uitgeven. Gelukkig kan ik enorm veel compenseren met Mario tuxedo, zeker aangezien niemand in mijn ranked die op level 6 heeft staan en daarmee met Pauline of dry bowser speelt.
Met jouw items voor volgende week wordt het weer easy;)
Handig overzicht!!texelonia schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:05:
De special pipe is ook met spotlights. Dus dat kan wel interessant zijn. Ik heb Nabbit nog niet bijvoorbeeld. Ik wil eigenlijk vooral de Black Great Sail, aangezien ik een glider mis op Cheep cheep island, en deze daar tier 3 is. Maar ja, als dat geen spotlight is…
[Afbeelding]
Haha is waarbennieeee schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:31:
@MetalSonic 'eindelijk' de nieuwe cup is net een dag bezig 🤣
Zolang ik maar niet zon pannekoek krijg als jij afgelopen rankedMetalSonic schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:54:
[...]
Rosalina swimwear isvolgende week erg belangrijk en dat item heb ik helaas niet.
Met jouw items voor volgende week wordt het weer easy;)
@MetalSonic : je scores zijn nu ook weer best behoorlijk hoor. Misschien inderdaad op track 3 nog wat punten met een Lucky 7 frenzy in het begin gevolgd door coin, coin ofzo. Top 2 lijkt haalbaar.
Rosalina Swimwear is volgende week spotlight in de pijp van die week. Dus daar gaan wellicht wat rubies naartoe.
Hier lijk ik de ranked wel te kunnen pakken. Mario Tuxedo maar naar level 6 gebracht om dat zeker te stellen. Gelukkig had ik gisteren en vandaag een HE driver ticket in de shop. Daarnaast ook nog één in de gifts. Niet verkeerd.
Volgende week maar weer zien wat het wordt.
@Tootoo : met een level 7 coinboxer op 1400 basepoints die je op twee tracks in kunt zetten, heb je wel een heel dik belegde pannenkoek nodig om dat te kunnen pakken. Vanwege de HE driver tickets is dat wel een mooie week om zoiets in te kunnen zetten
En kijk eens wie er in m'n ranked zit::strip_exif()/f/image/dVZY6ys4c6KF7zFJlLQy4S4e.jpg?f=fotoalbum_large)

Hmmm, nummer 17 moet ik ook maar even in de gaten houden. Dat is toch wel een gevaarlijke.
Rosalina Swimwear is volgende week spotlight in de pijp van die week. Dus daar gaan wellicht wat rubies naartoe.
Hier lijk ik de ranked wel te kunnen pakken. Mario Tuxedo maar naar level 6 gebracht om dat zeker te stellen. Gelukkig had ik gisteren en vandaag een HE driver ticket in de shop. Daarnaast ook nog één in de gifts. Niet verkeerd.
@Tootoo : met een level 7 coinboxer op 1400 basepoints die je op twee tracks in kunt zetten, heb je wel een heel dik belegde pannenkoek nodig om dat te kunnen pakken. Vanwege de HE driver tickets is dat wel een mooie week om zoiets in te kunnen zetten
En kijk eens wie er in m'n ranked zit:
:strip_exif()/f/image/dVZY6ys4c6KF7zFJlLQy4S4e.jpg?f=fotoalbum_large)
Hmmm, nummer 17 moet ik ook maar even in de gaten houden. Dat is toch wel een gevaarlijke.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Toeval of niet? Net op track drie gehaald wat je voorstelde!! Lucky 7, coin, coin!!Vozze schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 13:10:
@MetalSonic : je scores zijn nu ook weer best behoorlijk hoor. Misschien inderdaad op track 3 nog wat punten met een Lucky 7 frenzy in het begin gevolgd door coin, coin ofzo. Top 2 lijkt haalbaar.
@Tootoo : met een level 7 coinboxer op 1400 basepoints die je op twee tracks in kunt zetten, heb je wel een heel dik belegde pannenkoek nodig om dat te kunnen pakken. Vanwege de HE driver tickets is dat wel een mooie week om zoiets in te kunnen zetten![]()
En kijk eens wie er in m'n ranked zit:[Afbeelding]
Edit: leuk nieuws dat ze volgende week spotlight is!!
En jij ook succes natuurlijk deze week @Vozze als ik naar je score kijk denk ik dat t wel goef zit
En jij ook succes natuurlijk deze week @Vozze als ik naar je score kijk denk ik dat t wel goef zit
Yeah nieuw recordje gehaald vorige tour allcup, helaas net te weinig voor top100, maar ook niet super serieus voor gegrind, ik had geluk met de baanselectie
:
[ Voor 20% gewijzigd door MrOleo op 01-07-2021 14:40 ]
erutangiS
Netjes hoor, wellicht deze week?MrOleo schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 14:38:
Yeah nieuw recordje gehaald vorige tour allcup, helaas net te weinig voor top100, maar ook niet super serieus voor gegrind, ik had geluk met de baanselectie:
[Afbeelding]
Ik zie dat je je op vooral track 2 nog behoorlijk inhoudt. Ga je weer voor 100+K?
Elke keer als rosalina swimwear terugkomt ben ik in dubio. Upgraden of niet? Er zijn inmiddels zoveel coinbox drivers dat upgraden geen vanzelfsprekend iets meer is door de overlap. Naja, maar weer even kijken wat het wordt deze week.
@Vozze je bedoelt even opletten op nummer 16 neem ik aan ipv nummer 17? Wees gerust ik zal het niet te gek maken qua score.
Even serieus, wel bijzonder dat ik in je ranked zit, mega kleine kans uiteraard. Ik ben blij dat het niet andersom is en jij in mijn ranked zou zitten.
@Vozze je bedoelt even opletten op nummer 16 neem ik aan ipv nummer 17? Wees gerust ik zal het niet te gek maken qua score.
Tnx!, allcup ga ik deze week weinig energie insteken, tracks lijken een stuk minder leuk (cheep cheep lagoon enzoMetalSonic schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 15:06:
[...]
Netjes hoor, wellicht deze week?
Ik zie dat je je op vooral track 2 nog behoorlijk inhoudt. Ga je weer voor 100+K?
Voor ranked cup, meestal kom ik wat later op gang dan bijv. jij en vozze. Woensdag tot vrijdag is meestal relatief drukke dagen voor me en dan heb je de nieuwe cups en challenges. Geen idee nog wat voor scores mogelijk zijn, maar 100k is altijd een leuk doel!
Ik heb trouwens een vrij vage ranked met potentieel sterke spelers die nog nauwelijks gescoord hebben, dus ik hou track 2 nog ff achter de hand tot de zondag pijp en dan evt nog wat upgraden en knallen. Tot dan is het doel ook zo een mooie triple frenzy score op track 3 neerzetten.
erutangiS
Precies dit heb ik met vacation peach… dan denk ik van:” ik stop ze liever in nieuwere coinbox drivers”Cache schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 15:34:
Elke keer als rosalina swimwear terugkomt ben ik in dubio. Upgraden of niet? Er zijn inmiddels zoveel coinbox drivers dat upgraden geen vanzelfsprekend iets meer is door de overlap. Naja, maar weer even kijken wat het wordt deze week.
@Vozze je bedoelt even opletten op nummer 16 neem ik aan ipv nummer 17? Wees gerust ik zal het niet te gek maken qua score.Even serieus, wel bijzonder dat ik in je ranked zit, mega kleine kans uiteraard. Ik ben blij dat het niet andersom is en jij in mijn ranked zou zitten.
Pfoeh alweer 13e. Ik weet niet wat Nintendo doet momenteel maar het pakt niet zo goed uit. Nou ben ik er nog niet qua topscores maar promotie plekken zijn zo goed als niet haalbaar.
Ik heb ff gekeken maar jij kan met je items nog veel punten pakken op track twee en drie! Succesbennieeee schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 08:02:
Pfoeh alweer 13e. Ik weet niet wat Nintendo doet momenteel maar het pakt niet zo goed uit. Nou ben ik er nog niet qua topscores maar promotie plekken zijn zo goed als niet haalbaar.
@MetalSonic dat was mijn gedachte ook maar moet al richting de 75k komen nog.
Nou ik vind het ook behoorlijk waardeloos inderdaad! Dacht met 2 tiers zakken zal het allicht nu wat makkelijker zijn. Maar sta alweer 6e met bijna 9k achter de nr1. En in theorie moet ik nog aardig wat punten kunnen halen, maar in de praktijk lukt het nog niet.bennieeee schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 08:02:
texelonia schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:19:
[...]
Nou ik vind het ook behoorlijk waardeloos inderdaad! Dacht met 2 tiers zakken zal het allicht nu wat makkelijker zijn. Maar sta alweer 6e met bijna 9k achter de nr1. En in theorie moet ik nog aardig wat punten kunnen halen, maar in de praktijk lukt het nog niet.
Helaas waar, het was een tijdje zo dat een tier naar beneden betekende dat je een week daarop meteen stukken makkelijker had maar dat is geen zekerheidje. Enige manier om 't echt makkelijker te hebben (of die kans flink te vergroten) is betere items.. Vergelijk de items maar van degene die in de top 3 staan met jouw items..
Ik beschouw mijn eigen load out ook wel als goed, maar ook ik heb moeite met scores halen. Items upgraden is dan het devies, maar de schaarse tickets die je hebt moet je wijs gebruiken want volgende week is het weer driver tickets week.
Dus: Mario tux nu naar 6 of volgende week Rosa swimwear.
Head honcho nu naar 6 of volgende week de green circuit naar level 4 (nu level 2).
Ik verwacht dat ik deze ranked meer kans heb, maar je weet het nooit.
Keuzes keuzes. Ik wacht nog even af. Ik heb 1 tegenstander denk ik die 1e gaat worden, maar ga ik de tickets gebruiken om 1e te worden of gok ik op volgende week.
Head honcho nu naar 6 of volgende week de green circuit naar level 4 (nu level 2).
Keuzes keuzes. Ik wacht nog even af. Ik heb 1 tegenstander denk ik die 1e gaat worden, maar ga ik de tickets gebruiken om 1e te worden of gok ik op volgende week.
Ik zou focussen op top drie ipv perse plek een. Dan krijg je 5-6 tickets en wat rubies en heb je nog wat over om volgende week items te upgradenPlaneetje schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 18:18:
Ik beschouw mijn eigen load out ook wel als goed, maar ook ik heb moeite met scores halen. Items upgraden is dan het devies, maar de schaarse tickets die je hebt moet je wijs gebruiken want volgende week is het weer driver tickets week.
Sports coupe uit de TCP. Had ik al, maar is beter dan weer 500 muntjes. 
Fijn weekend iedereen!
Fijn weekend iedereen!
75 pulls gedaan en alle 3 de spotlights zitten er nog in... Wat een drama pulls geweest.
Strategie bepaald voor de shop:
* Zolang ik >50k muntjes heb koop ik de normal items die naar level 7 moeten volgens de bingokaart.
* In september ga ik de pipe die alle voorgaande pipes overbodig maakt een keer of vier leegtrekken.
* Daarna gebruik ik de tickets die ik heb om de normals naar 7 te levellen.
* Onbeperkt HE-tickets zullen mijn kant op komen!
* Zolang ik >50k muntjes heb koop ik de normal items die naar level 7 moeten volgens de bingokaart.
* In september ga ik de pipe die alle voorgaande pipes overbodig maakt een keer of vier leegtrekken.
Hier ben ik ingehaald door iemand die in potentie nog verder kan uitlopen. Ik heb alleen niet het idee dat hij het maximale uit zijn items gehaald krijgt. Daarnaast heeft hij veel op level 6 staan zonder veel unlocked te hebben, altijd wat vaag...
Mocht de special pipe me morgen goed gezind zijn dan overweeg ik nog wel om meer uit track 1 te halen. En ik probeer nog wel om meer uit track 3 te halen. Maar effectief richt ik me op plek 2
Mocht de special pipe me morgen goed gezind zijn dan overweeg ik nog wel om meer uit track 1 te halen. En ik probeer nog wel om meer uit track 3 te halen. Maar effectief richt ik me op plek 2
@Poeksel hoewel ik je strategie snap, wat is alleen de meerwaarde van 50k muntjes boven 20-30k? Dan heb je ook altijd ruimte om HE tickets of goede tiershop items te kopen…
Als ik naar zijn items kijk dan heeft hij vooral nog wel ruimte voor verbetering op track één. Moet hij met wat goede frenzy's toch wel 25k uit kunnen persen.Tootoo schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 10:46:
Hier ben ik ingehaald door iemand die in potentie nog verder kan uitlopen. Ik heb alleen niet het idee dat hij het maximale uit zijn items gehaald krijgt. Daarnaast heeft hij veel op level 6 staan zonder veel unlocked te hebben, altijd wat vaag...
[Afbeelding]
Kan jij niet nog wat meer punten uit je items persen @Tootoo ?
Morgen special pipe, ztten daar items in die je nog niet hebt? of is het vooral om je huidige items wat te levelen ?
Ik neig naar niet pullen, maarja wie weet toch één of twee keer 10
@MetalSonic helemaal maximaal zit ik niet, maar het is dat laatste beetje wat blijft ontbreken. Track 3 kan best nog wat hoger, maar dan moet het wel echt mee zitten. En die pijp van morgen zou afhangen of er spotlights zijn. Zou great black sail een spotlight zijn dan zou dat al veel goed maken. Maar ergens zou ik mijn rubies willen sparen voor een echt goede pijp, dus ik richt me waarschijnlijk op plek 2, lijkt met meer dan 11k voorsprong op de nr 3 wel mogelijk te zijn.
Hoe is jouw tegenstand?
Hoe is jouw tegenstand?
Track drie is ouderwets grinden. Je "moet" echt even die perfecte run scoren en dan ben je er weer klaar. Succes om dat nog te bewerkstelligenTootoo schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:19:
@MetalSonic helemaal maximaal zit ik niet, maar het is dat laatste beetje wat blijft ontbreken. Track 3 kan best nog wat hoger, maar dan moet het wel echt mee zitten. En die pijp van morgen zou afhangen of er spotlights zijn. Zou great black sail een spotlight zijn dan zou dat al veel goed maken. Maar ergens zou ik mijn rubies willen sparen voor een echt goede pijp, dus ik richt me waarschijnlijk op plek 2, lijkt met meer dan 11k voorsprong op de nr 3 wel mogelijk te zijn.
Hoe is jouw tegenstand?
/f/image/v20mbf6HuIQfgk7LaIo7gn7x.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/MQQeDP8qfnUJvTDfQ3yG6m9i.png?f=fotoalbum_large)
Ik sta nog eerste. En met wat geluk kan ik misschien nog wat uit track twee knijpen maar het zal niet veel zijn. Voor mijn gemoedsrust ga ik maar voor top twee en dan zie ik wel of ik 20 of 40 rubies erbij krijg. Ik ga deze week in elk geval geen tickets uit geven ik bewaar ze voor volgende week.
Ik wil sowieso wat overhouden om op de pipe van volgende week los te gaan!
@MetalSonic ouderwets grinden betekent bij mij, met een kind van bijna 3 maanden en één van 2,5 jaar, een uurtje over de dag heen gesprokkeld
Ik moet vooral geluk hebben dat die goede run snel komt
Het was ook geen slechte run hoor, 2 coinbox frenzies en een green shell frenzy. Maar bij een coinbox frenzy vielen de muntjes niet super en de groene schilden raakten alles behalve tegenstanders
Beetje willekeurig gekozen, maar ik heb deze week twee HE-tickets en een Cloud glider gekocht, dus het kan snel gaan met de muntjes, en geen geld hebben voor een HE-ticket is toch zonde.Tootoo schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 10:48:
@Poeksel hoewel ik je strategie snap, wat is alleen de meerwaarde van 50k muntjes boven 20-30k? Dan heb je ook altijd ruimte om HE tickets of goede tiershop items te kopen…
Oei dan is het voor jou wat lastiger inderdaad ;-)Tootoo schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 13:30:
@MetalSonic ouderwets grinden betekent bij mij, met een kind van bijna 3 maanden en één van 2,5 jaar, een uurtje over de dag heen gesprokkeldIk moet vooral geluk hebben dat die goede run snel komt
Het was ook geen slechte run hoor, 2 coinbox frenzies en een green shell frenzy. Maar bij een coinbox frenzy vielen de muntjes niet super en de groene schilden raakten alles behalve tegenstanders
Voor mij is ouderwets grinden echt op de bank liggen en twee tot drie uur achterelkaar met Nintendo radio aan restarten op tracks (of voor zo lang als nodig) voor track drie had ik paar dagen geleden iets van 1,5 uur non stop restarten nodig.
Goeie strategie, werkt prima, maar ook 50k ben je zo doorheen als al die normals op 7 staan.Poeksel schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 10:37:
Strategie bepaald voor de shop:
erutangiS
Ooh F*cking yes please! :strip_exif()/f/image/QpzPLRRBMpbA9Grtkp9EzpW6.jpg?f=fotoalbum_large)
2 losse xoin Frenzy, 2 coinboxen en NSC. Voor nu plek 9 nu nog een monsterscore halen voor track 3. Echter zit ik net als @Tootoo ook 2 jonge dametjes die lekker veel aandacht verdienen.
:strip_exif()/f/image/QpzPLRRBMpbA9Grtkp9EzpW6.jpg?f=fotoalbum_large)
2 losse xoin Frenzy, 2 coinboxen en NSC. Voor nu plek 9 nu nog een monsterscore halen voor track 3. Echter zit ik net als @Tootoo ook 2 jonge dametjes die lekker veel aandacht verdienen.
"Zieke score" beniiiii, met die itemsbennieeee schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:22:
Ooh F*cking yes please! [Afbeelding]
Begon op plek 5, toen meteen item box geopend kwam een bom uit en 2 mushrooms. Dus lag voor eerste itembox al eerste daar kwam ook de eerste Frenzy uit. Je kan dan nog net die Piranha Plant meenemen. Na het vliegen was de eerste coinbox. 2 ronde verliep echt precies hetzelfde qua frenzy en coinbox.MetalSonic schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:26:
[...]
"Zieke score" benji, met die itemshoe ging het, wat had je voor frenzys wanneer?
Dus….bennieeee schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:39:
[...]
Begon op plek 5, toen meteen item box geopend kwam een bom uit en 2 mushrooms. Dus lag voor eerste itembox al eerste daar kwam ook de eerste Frenzy uit. Je kan dan nog net die Piranha Plant meenemen. Na het vliegen was de eerste coinbox. 2 ronde verliep echt precies hetzelfde qua frenzy en coinbox.
Losse bom daana: coin frenzy, coinbox frenzy, coinbox frenzy?
@MetalSonic nee bom, coinfrenzy, losse coinbox, coinfrenzy en weer losse coinbox.
2 coin frenzy's en twee losse coinboxen ...bennieeee schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:44:
@MetalSonic nee bom, coinfrenzy, losse coinbox, coinfrenzy en weer losse coinbox.
Ik heb dat ook eens gehad maar een veel lagere score. Je moet ook een flinke portie geluk hebben dat er lekker veel rode muntjes in zitten en dat ze goed vallen en dat is wel een uitdaging op die track. Bij mij komen veel muntjes buiten de baan.
Onder andere voorbij item block één voorbij het kleine "tunneltje" bij de bocht naar rechts. Daar komen ze vaak links van de baan
Heel herkenbaar allemaal, en dan heb je een goede run, wordt je uiteindelijk 2e ivm een blue shell die op nummer 1 terecht komt en je meeneemt in de explosie waardoor nummer 3 je nog voorbij komt
:strip_exif()/f/image/U8Ie1gynABefqHbQZsWynTWj.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze hadden we nog niet in de verzameling en heb genoeg munten om een ticket te kopen voor Rosalina Swimwear. Ze gaat mooi van level 4 naar 6 voor komende week
[ Voor 12% gewijzigd door bennieeee op 04-07-2021 08:24 ]
Dus, de special pipe. 3 spotlight drivers en een random (uit 3) kart en glider. Geen van allen geven me extra coverage, maar die Black great sail wil ik wel graag hebben. Het is dezelfde kans als met de Lucky 7 pipe.
Ik ga deze op een yolo 10 pull denk ik niet diep in.
ACP hier een Penguin Luigi. Prima die is nu level 2.
Sta 1e met 2k voorsprong maar vertrouw de nummer 2 niet. Die heeft op track 3 maar liefst 12.000 punten MINDER gehaald met een level 6 dry browser (die van mij is ook level 6 overigens).
Dus ga nog steeds van plek 2/3 uit voorlopig.
Sta 1e met 2k voorsprong maar vertrouw de nummer 2 niet. Die heeft op track 3 maar liefst 12.000 punten MINDER gehaald met een level 6 dry browser (die van mij is ook level 6 overigens).
Dus ga nog steeds van plek 2/3 uit voorlopig.
Mijn yolo leverde geen HE op, wel 4 supers. Bowser is nu voor mij ook level 7 geworden.
ACP was voor mij de poison Apple kart.
ACP was voor mij de poison Apple kart.
Hier had ik hetzelfde als jullie: ik dacht ik ga voor een 10 pull. Want ik wilde heel graag de steel driver voor volgende week (kan die naar level 5) en de great black sail. Toen gelijk de steel kart gekregen! Heb me alleen niet in kunnen houden en tot het einde gegaan. Maar ook de GBS er uit gehaald!
De reden dat ik door ging was dat ik merkte dat ik naast de normal gliders eigenlijk ook al heel ver ben met de karts. Sterker nog: ik moet nog 20 items voor de gliders, maar nog maar slechts 10 voor de karts! Ik hoop beide volgende tour afgetikt te hebben
Edit: ACP was opnieuw butterfly wings. Ik heb daar een abonnement op?
De reden dat ik door ging was dat ik merkte dat ik naast de normal gliders eigenlijk ook al heel ver ben met de karts. Sterker nog: ik moet nog 20 items voor de gliders, maar nog maar slechts 10 voor de karts! Ik hoop beide volgende tour afgetikt te hebben
[ Voor 6% gewijzigd door Tootoo op 04-07-2021 08:55 ]
Ja, dat is ook nog een overweging idd waar ik mee speel om door te gaan.
Ik begrijp dat jij nu doorpakt. Zover ben ik nog niet en volgende week een voor mij belangrijke pipe!Tootoo schreef op zondag 4 juli 2021 @ 08:54:
Hier had ik hetzelfde als jullie: ik dacht ik ga voor een 10 pull. Want ik wilde heel graag de steel driver voor volgende week (kan die naar level 5) en de great black sail. Toen gelijk de steel kart gekregen! Heb me alleen niet in kunnen houden en tot het einde gegaan. Maar ook de GBS er uit gehaald!
Ik dacht hier hetzelfde, 1x 10 pull voor gokje op steel driver of black sail (beide voor lvl 4 upgrade) kreeg een nabbit. Daarna de ACP, komt daar steel driver uitTootoo schreef op zondag 4 juli 2021 @ 08:54:
Jammer dat de kans op de karts en gliders zo laag is in deze pijp.
erutangiS
2 x 10 pull: king bob-omb en nabbit. De laatste had ik al. Prima zo. Verder ga ik niet. Naast gisteren uit de TCP een sports coupe te halen, kreeg ik die vandaag ook in de ACP. Die is nu level 3 en wordt zelfs op 8 tracks de beste kart als ik hem naar level 4 breng!
Edit: oh en eindelijk weer eens een HE driver ticket in de shop. Daarmee heb ik er nu 14 waardoor ik zowel mario tuxedo als rosalina swimwear eventueel beiden naar level 6 kan brengen. 👍
Edit: oh en eindelijk weer eens een HE driver ticket in de shop. Daarmee heb ik er nu 14 waardoor ik zowel mario tuxedo als rosalina swimwear eventueel beiden naar level 6 kan brengen. 👍
[ Voor 26% gewijzigd door Cache op 04-07-2021 10:01 ]
inmiddels 1700 punten meer vergeleken gisteren maar volgens mij moet hier nog wel veel meer inzitten ...Tis echt een baan waar ik zo makkelijk me combo op verlies en de frenzys vallen ook nog niet zo fijn.
[ Voor 9% gewijzigd door bennieeee op 04-07-2021 10:28 ]
Dozen dasher uit de ACP achja.. ok i guess
14?? Zozo jij hebt goed verzameld zegCache schreef op zondag 4 juli 2021 @ 09:50:
2 x 10 pull: king bob-omb en nabbit. De laatste had ik al. Prima zo. Verder ga ik niet. Naast gisteren uit de TCP een sports coupe te halen, kreeg ik die vandaag ook in de ACP. Die is nu level 3 en wordt zelfs op 8 tracks de beste kart als ik hem naar level 4 breng!
@MetalSonic dat is geen slechte hoor!
Binnen de ranked cups wil die meer dan gemiddeld bruikbaar zijn voor mij. Ik zou er mijn butterfly wings graag voor ruilen 
@Cache lekker gevulde spaarpot zeg! De meningen zijn er vast over verdeeld, maar Rosalina naar level 6 zou voor mij een no brainer zijn, met 2 tracks waar je gelijk gebakken zit voor volgende week
@Cache lekker gevulde spaarpot zeg! De meningen zijn er vast over verdeeld, maar Rosalina naar level 6 zou voor mij een no brainer zijn, met 2 tracks waar je gelijk gebakken zit voor volgende week
Ja klopt. Het is een tijd niet nodig geweest om te investeren. Ik redde plek 1 vaak met wat ik had. Als dat niet zo was en ik toch eerste wilde worden zou ik niet één of twee tickets moeten investeren in een slechte driver, maar wel drie, vier of zelfs vijf tickets. Dat werd mij iets te gortig, waardoor ik er nu lekker veel op zak heb.
@Tootoo Daar heb je gelijk in, echter zal rosalina swimwear in mijn geval maar maximaal 3 nieuwe tracks erbij krijgen waar ze het beste is als ik haar naar level 5 breng. Vergelijk dat met een Santa bowser van mij, waarbij ik er 8 nieuwe tracks bij krijg waar deze het beste zal zijn wanneer hij naar level 5 gaat. Ik ben echter nog in dubio, dus eerst maar eens kijken wat voor vlees ik de volgende ranked in de kuip heb.
![]() | ![]() |
[ Voor 54% gewijzigd door Cache op 04-07-2021 11:04 ]
@Cache ik snap je redenatie hoor
ik heb de laatste tijd ook alleen maar geïnvesteerd in zo nuttig mogelijke items en ook als het voor de ranked nodig was. Dus volgende week kijken klinkt wel het meest logisch! Ook om in Santa bowser te investeren klinkt voor een later moment logisch!
En verder wie weet: summer tour, ik zie het zomaar gebeuren dat Rosalina elke keer inzetbaar is
maar voor hetzelfde geld heeft mijn glazen bol het helemaal mis.
En verder wie weet: summer tour, ik zie het zomaar gebeuren dat Rosalina elke keer inzetbaar is
Wat is dat voor app? Ziet er interessant uit.Cache schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:00:
[...]
Ja klopt. Het is een tijd niet nodig geweest om te investeren. Ik redde plek 1 vaak met wat ik had. Als dat niet zo was en ik toch eerste wilde worden zou ik niet één of twee tickets moeten investeren in een slechte driver, maar wel drie, vier of zelfs vijf tickets. Dat werd mij iets te gortig, waardoor ik er nu lekker veel op zak heb.
@Tootoo Daar heb je gelijk in, echter zal rosalina swimwear in mijn geval maar maximaal 3 nieuwe tracks erbij krijgen waar ze het beste is als ik haar naar level 5 breng. Vergelijk dat met een Santa bowser van mij, waarbij ik er 8 nieuwe tracks bij krijg waar deze het beste zal zijn wanneer hij naar level 5 gaat. Ik ben echter nog in dubio, dus eerst maar eens kijken wat voor vlees ik de volgende ranked in de kuip heb.
[Afbeelding] [Afbeelding]
@Muse
Het handige aan de app is dat ie snel ziet welke tracks een d/k/g het beste wordt met een level up t.o.v. al je andere d/k/g.Cache schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 23:23:
Voor wie interesse heeft en iOS heeft: MKT playbook staat in de AppStore.
Tracker-achtig, waarbij beste loadout wordt bepaald. Screenshots van je dkg kun je inladen in de app. Vervolgens worden ze gescand en staat alle info opgeslagen. Mooie vormgeving, maar voegt naast een Bam & Gerb tracker niet heel veel meer toe.
Enfin, voor de geïnteresseerden.
[Afbeelding]
Vandaag eens geïnstalleerd en alles ingevoerd. Het is een nette app qua lay-out, het snel zien wat er verbetert bij een item is ook erg handig. Het scannen op mijn telefoon faalde standaard als een item level 1 of maximaal qua base points was. Dan moest ik dat item aanpassen. Hopelijk gaat de app ook nog wat uitgebreider worden. Iets als aanbevelingen waar in te investeren of wat je top items zijn zijn nog leuke toevoegingen. Verder zijn het wel extreem hoge scores die aangegeven worden. Al met al wel een app die ik in de gate blijf houdenCache schreef op zondag 4 juli 2021 @ 13:06:
@Muse
[...]
Het handige aan de app is dat ie snel ziet welke tracks een d/k/g het beste wordt met een level up t.o.v. al je andere d/k/g.
@MetalSonic dikke score hoor!
Thanks! Heel blij meeTootoo schreef op zondag 4 juli 2021 @ 23:48:
[...]
Vandaag eens geïnstalleerd en alles ingevoerd. Het is een nette app qua lay-out, het snel zien wat er verbetert bij een item is ook erg handig. Het scannen op mijn telefoon faalde standaard als een item level 1 of maximaal qua base points was. Dan moest ik dat item aanpassen. Hopelijk gaat de app ook nog wat uitgebreider worden. Iets als aanbevelingen waar in te investeren of wat je top items zijn zijn nog leuke toevoegingen. Verder zijn het wel extreem hoge scores die aangegeven worden. Al met al wel een app die ik in de gate blijf houden
@MetalSonic dikke score hoor!
/f/image/sxvjw6X2PKQS0DJzrLgbvU5j.png?f=fotoalbum_large)
Gisteren had ik nog een voorsprong van ongeveer vijf duizend op de nummer twee. Hopelijk was dit zijn laatste sprint.
Anders is plek twee voor mij ook prima. We gaan het zien!
Voor wie vandaag nog op die goede frenzys gaat jagen, veel succes!!
Voor wie nog iemand zoekr voor muntjes, ik heb nog twee plekken vrij
10e plekkie deze week zeer waarschijnlijk. Sta maar 500 punten achter op de nummer 8 maar krijg er helemaal niks extra's voor.
Hopelijk volgende week weer een normale cup waar we kunnen mee doen.
Hopelijk volgende week weer een normale cup waar we kunnen mee doen.
Ik sta 2e op 700 punten. Met een upgrade van de head honcho heb ik zo plek 1 in handen. Alleen twijfel ik daar enorm over omdat ik de tickets op zak wil houden voor de volgende ranked.
Mijn shop:
:strip_exif()/f/image/uL8V0T86H5TYq5o5iyt7vrti.jpg?f=fotoalbum_large)
2 glider tickets voor 20k. Daarnaast heb ik nog een driver ticket in de tier shop voor 15k. Ik heb nog 1 driver ticket nodig om rosa swimwear bijvoorbeeld naar l6 te brengen. Ik neig de 2 glider tickets te kopen en dan te hopen op een driver ticket volgende week.
Alle normal shop karts heb ik inmiddels ook op level 7.
Mijn shop:
:strip_exif()/f/image/uL8V0T86H5TYq5o5iyt7vrti.jpg?f=fotoalbum_large)
2 glider tickets voor 20k. Daarnaast heb ik nog een driver ticket in de tier shop voor 15k. Ik heb nog 1 driver ticket nodig om rosa swimwear bijvoorbeeld naar l6 te brengen. Ik neig de 2 glider tickets te kopen en dan te hopen op een driver ticket volgende week.
[ Voor 6% gewijzigd door Planeetje op 06-07-2021 10:49 ]
Lekkere shop hoor!!Planeetje schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 10:47:
Ik sta 2e op 700 punten. Met een upgrade van de head honcho heb ik zo plek 1 in handen. Alleen twijfel ik daar enorm over omdat ik de tickets op zak wil houden voor de volgende ranked.
Mijn shop:
[Afbeelding]
Morgen ga ik jouw truukje eens proberen bij de nieuwe pipe. Reset voor de eerste pull. Lijkt wel of ze bij pipes met een coinbox driver dat item helemaal onderop doen.
Ben benieuwd
Gelukkig schijnt deze week het zonnetje hier in Marioland weer, sta 1e met 6K voorsprong op #2
Veel succes nog iedereen met spelen vandaag!
Veel succes nog iedereen met spelen vandaag!
Waar kan ik punten pakken? Track 1 moet ik nog doen en heb daar alleen een top tier kart en denk dat ik daar score van 12k-13k kan neerzetten. De andere twee echter…
Ik wil niet oneindig grinden eerlijk gezegd en volgens mij was track 2 met een coinbox en coin frenzy. Track 3 was twee keer coinbox frenzy.
:strip_exif()/f/image/0Scp8igfJrzSBttYUF3se0O4.jpg?f=fotoalbum_large)
PS: nr 1 heeft 91.6k (vooralsnog).
Ik wil niet oneindig grinden eerlijk gezegd en volgens mij was track 2 met een coinbox en coin frenzy. Track 3 was twee keer coinbox frenzy.
:strip_exif()/f/image/0Scp8igfJrzSBttYUF3se0O4.jpg?f=fotoalbum_large)
@Cache om eerlijk te zijn: je scores op beide tracks zijn meer dan prima? Ja je kan natuurlijk gaan voor een tripple frenzy, maar voor hetzelfde geld ben je daar nog 4 uur mee bezig en is het nog niet gelukt
Onze scores op die 2 tracks ontlopen elkaar in ieder geval nauwelijks.
Als je op track 1 je score opgetrokken hebt, mis je dan nog veel punten? Of wil je het Vozze alsnog lastig maken voor zijn eerste plek
Als je op track 1 je score opgetrokken hebt, mis je dan nog veel punten? Of wil je het Vozze alsnog lastig maken voor zijn eerste plek
Ik zie zo snel geen verbeter mogelijkheden met die items. Je score op twee vind ik btw al erg goed!Cache schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 16:45:
Waar kan ik punten pakken? Track 1 moet ik nog doen en heb daar alleen een top tier kart en denk dat ik daar score van 12k-13k kan neerzetten. De andere twee echter…
[Afbeelding]
@Tootoo en @MetalSonic Dank voor jullie inzichten, maar daar was ik al bang voor. Ik kijk het dan even aan en doe in de loop van de avond denk ik een paar keer track 1, daarna is het welletjes. Zou leuk zijn als ik minimaal derde wordt om mij ook eindelijk bij tier 70 te kunnen voegen. 
Vwb @Vozze die hoeft zich absoluut geen zorgen te maken over mij. Zijn score haal ik bij lange na niet!
Vwb @Vozze die hoeft zich absoluut geen zorgen te maken over mij. Zijn score haal ik bij lange na niet!
:strip_exif()/f/image/QvUjseUcbQA1S3eubsNwGaMV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZRIulc6lVnq3xFEtARaHwNyJ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/IXQhK3lo7WqUy6MiBnMAveuG.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/WQW7YLWbTttyHBhZXLwWgYu0.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/XZixhIPOjDTnM7GaLulJgX6q.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/2zLHWnVJdRBbJdWr5GnP1aIS.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Yt9Xp9jSFowp65t3esY58QZz.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/FlnB6yNs234tKU855GctpTZN.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/K14eihwyiJH0cWXU86pQswiL.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0v2CVHc7Cr8UAXzKhJp9Bm90.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/FX4kGsfm50430svSv4bDSWuI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/RJDMQM70cmHHsjep6kcoIlkJ.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/ERDzsDmq7Ka8oscDywjKY24T.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/Fvhe5oou787ezW4Ofs3FLpG5.png?f=fotoalbum_large)