@Planeetje : ik snap dat je voorzichtig moet zijn met de tickets, maar afgaand op wat je hier in dit topic hebt aangegeven, denk ik dat je nu nog zo'n 5 tot 6 HE driver tickets hebt. Klopt dit? Dat zou betekenen dat je in de volgende tour er minimaal 3 hebt. Daarnaast heb je al veel categorieën gemaximaliseerd waardoor je misschien ook nog wel 1 tegen komt in de Daily Shop. Genoeg om een level 1 boomerang naar 4 te krijgen. Dan doe je gewoon mee hoor.
Santa is momenteel één van de beste coinboxers. Beter dan PGP, aangezien zij best veel overlap heeft met andere coinboxers. Die heb je wel op 7 gezet.
En ik heb zojuist ook in m'n glazen bol gekeken en gezien dat de aankomende ranked de Santa ranked is waar Santa Bowser op alle drie tracks top shelf is! Nee, zonder gekheid nu. Je kunt nooit inschatten wat er gaat komen. Er zullen altijd items komen waarin je kunt investeren. Erger nog, dit worden er steeds meer! Je kunt alleen maar investeren in de beste items. In de huidige ranked zitten echt heel veel items die het investeren waard zijn.
En grinden voor nog wat meer puntjes is vanaf positie 1 een stuk relaxter dan plek 2 of 3. Dus zet Santa op 6, geef die beste man twee extra tracks, verhoog je kans op frenzies om het grinden wat aangenamer te maken, pak een hogere multiplier door level 6 en pak de voorlopige 1e plek. Ga dan op je dooie gemak nog lekker door met grinden en misschien valt die ene geweldige run wel waardoor je misschien wel eerste blijft deze ranked. Door niet te investeren, is de eerste plek sowieso geen haalbare kaart.
Hier is FrnZgrind inmiddels aan z'n ranked begonnen en heb ik dus op track 1 ook inzicht in z'n complete loadout:
:strip_exif()/f/image/yGGXd6ctHe0KcwWZiClhYYYh.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit belooft niet veel goeds
Maar het goede nieuws is dat ik wel weer een HE driver ticket in de shop heb. Volgens mij heb ik een sweet spot qua maximaliseren van categorieën te pakken ofzo. Ik krijg nu met regelmaat een HE-ticket en bijna elk ticket is een driver ticket
Santa is momenteel één van de beste coinboxers. Beter dan PGP, aangezien zij best veel overlap heeft met andere coinboxers. Die heb je wel op 7 gezet.
En ik heb zojuist ook in m'n glazen bol gekeken en gezien dat de aankomende ranked de Santa ranked is waar Santa Bowser op alle drie tracks top shelf is! Nee, zonder gekheid nu. Je kunt nooit inschatten wat er gaat komen. Er zullen altijd items komen waarin je kunt investeren. Erger nog, dit worden er steeds meer! Je kunt alleen maar investeren in de beste items. In de huidige ranked zitten echt heel veel items die het investeren waard zijn.
En grinden voor nog wat meer puntjes is vanaf positie 1 een stuk relaxter dan plek 2 of 3. Dus zet Santa op 6, geef die beste man twee extra tracks, verhoog je kans op frenzies om het grinden wat aangenamer te maken, pak een hogere multiplier door level 6 en pak de voorlopige 1e plek. Ga dan op je dooie gemak nog lekker door met grinden en misschien valt die ene geweldige run wel waardoor je misschien wel eerste blijft deze ranked. Door niet te investeren, is de eerste plek sowieso geen haalbare kaart.
Hier is FrnZgrind inmiddels aan z'n ranked begonnen en heb ik dus op track 1 ook inzicht in z'n complete loadout:
:strip_exif()/f/image/yGGXd6ctHe0KcwWZiClhYYYh.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit belooft niet veel goeds
Maar het goede nieuws is dat ik wel weer een HE driver ticket in de shop heb. Volgens mij heb ik een sweet spot qua maximaliseren van categorieën te pakken ofzo. Ik krijg nu met regelmaat een HE-ticket en bijna elk ticket is een driver ticket
[ Voor 19% gewijzigd door Vozze op 28-05-2021 09:20 ]
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
:strip_exif()/f/image/oPGZFHZ6LUAHfsdXnu1H65GD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Qc996axPCcL7r4MkFpI67HAt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nk4IWNr3adk3YDWfX9uv10Oy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JasCV1DMUmbKTT17A8xpWB5B.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0VbODUhqvz9LB9kGJK7lIYS3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/C2Fn5dpvGEsMdnwGoHva8paz.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/8U6FufCCIXeCKilcdTyXOnpB.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W3kYUCsj6tAb2UThap90lr9r.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EJ3hwMSz7eNfsLSdjR9O5Ejr.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/jNLpfGtj2ojTqnU1a514O9hO.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/JqTuAdVbojcOH5UwNZ6PBbfi.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/KqfbPBcaOFqDDV9mz1jH4a7x.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/enu4VW7tKcXCEIAN1ceA1KIj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W4GG93J2UpC4OgLf24TrAmUh.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/TCynRVMFu5GhNIi9tNH2RyHg.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/utKl8cCLObHlzt83Emsv1Ppi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UM4bGzCUER9gJ2mqF210RTze.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Pgpw5Ang7UJKKpzljF9e3USr.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/aXUzdKC2nKt4DrgPHGJJr2aq.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Fl8qZ8hQrHyVTWF6q5DOvFiD.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/4jCBYqAhtaN0kTvHVvEHXxbT.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/m2lhl1DuH6nAbmWZjSbvnAF1.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/2Gq87Wxjga49Fgom3qin5lB0.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/5PX3yqqcv4pyv1Fnrngttf1Q.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Bs6FOzianZ1R4YSaI088LTj8.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZZCTer1EAS9jTEEu3komdubc.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/nBx0GtmNBP4Y021Rm31NOpQb.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/FUE8Dj82Yu6rzV51lOKeOlh8.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/rwnrbajlsbv6kt89OWE7IRrz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Si3Mh8UnwzZtOWc5StWx6tuC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/i0Ugst7t19R7UE9DKAPV0CzV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IJasY6bUS7gWvKxl6gFxoBf8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7Y9G2MICwJq54NRJ5Ovm6Rqw.jpg?f=fotoalbum_large)