• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-05 07:49
@Planeetje : ik snap dat je voorzichtig moet zijn met de tickets, maar afgaand op wat je hier in dit topic hebt aangegeven, denk ik dat je nu nog zo'n 5 tot 6 HE driver tickets hebt. Klopt dit? Dat zou betekenen dat je in de volgende tour er minimaal 3 hebt. Daarnaast heb je al veel categorieën gemaximaliseerd waardoor je misschien ook nog wel 1 tegen komt in de Daily Shop. Genoeg om een level 1 boomerang naar 4 te krijgen. Dan doe je gewoon mee hoor.
Santa is momenteel één van de beste coinboxers. Beter dan PGP, aangezien zij best veel overlap heeft met andere coinboxers. Die heb je wel op 7 gezet.
En ik heb zojuist ook in m'n glazen bol gekeken en gezien dat de aankomende ranked de Santa ranked is waar Santa Bowser op alle drie tracks top shelf is! Nee, zonder gekheid nu. Je kunt nooit inschatten wat er gaat komen. Er zullen altijd items komen waarin je kunt investeren. Erger nog, dit worden er steeds meer! Je kunt alleen maar investeren in de beste items. In de huidige ranked zitten echt heel veel items die het investeren waard zijn.
En grinden voor nog wat meer puntjes is vanaf positie 1 een stuk relaxter dan plek 2 of 3. Dus zet Santa op 6, geef die beste man twee extra tracks, verhoog je kans op frenzies om het grinden wat aangenamer te maken, pak een hogere multiplier door level 6 en pak de voorlopige 1e plek. Ga dan op je dooie gemak nog lekker door met grinden en misschien valt die ene geweldige run wel waardoor je misschien wel eerste blijft deze ranked. Door niet te investeren, is de eerste plek sowieso geen haalbare kaart.

Hier is FrnZgrind inmiddels aan z'n ranked begonnen en heb ik dus op track 1 ook inzicht in z'n complete loadout:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gcw7gXVy0djseOKc7Z1TkUsLYls=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yGGXd6ctHe0KcwWZiClhYYYh.jpg?f=fotoalbum_large
Dit belooft niet veel goeds :o

Maar het goede nieuws is dat ik wel weer een HE driver ticket in de shop heb. Volgens mij heb ik een sweet spot qua maximaliseren van categorieën te pakken ofzo. Ik krijg nu met regelmaat een HE-ticket en bijna elk ticket is een driver ticket :*)

[ Voor 19% gewijzigd door Vozze op 28-05-2021 09:20 ]

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
Ik snap om eerlijk te zijn wel een beetje de voorzichtigheid van @Planeetje hoor. Nu focus je enkel op Santa Bowser @Vozze, en ik gok dat Planeetje daar ook niet zoveel moeite mee heeft? Maar zijn tegenstanders hadden alles op level 6 staan toch? Ook karts / gliders? Dan snap ik wel dat je even de kat uit de boom kijkt. Als dan maandag / dinsdag blijkt dat de schade mee valt (misschien zijn het inderdaad pannekoeken of hebben ze een makkelijke ranked), dan kan je alsnog die tickets er tegenaan slaan :)

Dat is in ieder geval wel wat ik nu doe. Ik heb wild black naar 6 gebracht omdat ik het dat waard vond en was een lang gekoesterde wens. Maar alle andere tickets (met name glider, de drivers staan al op 6+) hou ik nog op zak totdat duidelijk is hoe de vlag er bij hangt. Maar dat is ook omdat ik niet perse wil investeren in dry bowser umbrella (level) of dozen dasher (point caps) bv, die tickets zou ik liever aan andere items willen besteden.Voor nu sta ik nog 6k voor op het kleine neefje, maar de andere 2 spelers hebben nog bij lange na niet alles laten zien.

Folding@home

Tootoo schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 09:45:
Ik snap om eerlijk te zijn wel een beetje de voorzichtigheid van @Planeetje hoor. Nu focus je enkel op Santa Bowser @Vozze, en ik gok dat Planeetje daar ook niet zoveel moeite mee heeft? Maar zijn tegenstanders hadden alles op level 6 staan toch? Ook karts / gliders? Dan snap ik wel dat je even de kat uit de boom kijkt. Als dan maandag / dinsdag blijkt dat de schade mee valt (misschien zijn het inderdaad pannekoeken of hebben ze een makkelijke ranked), dan kan je alsnog die tickets er tegenaan slaan :)

Dat is in ieder geval wel wat ik nu doe. Ik heb wild black naar 6 gebracht omdat ik het dat waard vond en was een lang gekoesterde wens. Maar alle andere tickets (met name glider, de drivers staan al op 6+) hou ik nog op zak totdat duidelijk is hoe de vlag er bij hangt. Maar dat is ook omdat ik niet perse wil investeren in dry bowser umbrella (level) of dozen dasher (point caps) bv, die tickets zou ik liever aan andere items willen besteden.Voor nu sta ik nog 6k voor op het kleine neefje, maar de andere 2 spelers hebben nog bij lange na niet alles laten zien.
Hier sluit ik mij bij aan. Zonde om tickets te spenderen als straks een van de tegenstanders ineens 15k erbij pakt.

Zes k voor is netjes. Denk je dat je tegenstanders nog verder kunnen inlopen @Tootoo

• Vozze
@Tootoo : je zult altijd dat soort tegenstanders krijgen die alles op level 6 of 7 hebben. Dat is inherent aan de hogere tiers waarin we ons nu bevinden. Persoonlijk heb ik ook geen moeite met het levelen van Dozer Dasher (top shelf op 16(!) tracks) en Bowser Umbrella (top shelf op 19(!) tracks), aangezien deze in de lijstjes erg goed scoren. En dan heb ik het nog niet eens over de Wild Black en de Heart Balloons.
True, ik ga in kansloze ranked ook niet investeren in waardeloze items, maar deze ranked kent items die het investeren echt wel waard zijn. En die investering doe je ook voor de toekomst.
Daarnaast maakt het voor mij het spelen ook leuker.

Vozze schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 07:50:
@Planeetje : ik snap dat je voorzichtig moet zijn met de tickets, maar afgaand op wat je hier in dit topic hebt aangegeven, denk ik dat je nu nog zo'n 5 tot 6 HE driver tickets hebt. Klopt dit? Dat zou betekenen dat je in de volgende tour er minimaal 3 hebt. Daarnaast heb je al veel categorieën gemaximaliseerd waardoor je misschien ook nog wel 1 tegen komt in de Daily Shop. Genoeg om een level 1 boomerang naar 4 te krijgen. Dan doe je gewoon mee hoor.
Santa is momenteel één van de beste coinboxers. Beter dan PGP, aangezien zij best veel overlap heeft met andere coinboxers. Die heb je wel op 7 gezet.
En ik heb zojuist ook in m'n glazen bol gekeken en gezien dat de aankomende ranked de Santa ranked is waar Santa Bowser op alle drie tracks top shelf is! Nee, zonder gekheid nu. Je kunt nooit inschatten wat er gaat komen. Er zullen altijd items komen waarin je kunt investeren. Erger nog, dit worden er steeds meer! Je kunt alleen maar investeren in de beste items. In de huidige ranked zitten echt heel veel items die het investeren waard zijn.
En grinden voor nog wat meer puntjes is vanaf positie 1 een stuk relaxter dan plek 2 of 3. Dus zet Santa op 6, geef die beste man twee extra tracks, verhoog je kans op frenzies om het grinden wat aangenamer te maken, pak een hogere multiplier door level 6 en pak de voorlopige 1e plek. Ga dan op je dooie gemak nog lekker door met grinden en misschien valt die ene geweldige run wel waardoor je misschien wel eerste blijft deze ranked. Door niet te investeren, is de eerste plek sowieso geen haalbare kaart.

Hier is FrnZgrind inmiddels aan z'n ranked begonnen en heb ik dus op track 1 ook inzicht in z'n complete loadout:
[Afbeelding]
Dit belooft niet veel goeds :o

Maar het goede nieuws is dat ik wel weer een HE driver ticket in de shop heb. Volgens mij heb ik een sweet spot qua maximaliseren van categorieën te pakken ofzo. Ik krijg nu met regelmaat een HE-ticket en bijna elk ticket is een driver ticket :*)
Ik zie alleen op track een goede items haha. Jij wordt op je sloffen eerste @Vozze

• Vozze
MetalSonic schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 10:04:
[...]

Ik zie alleen op track een goede items haha. Jij wordt op je sloffen eerste @Vozze
Haha, jij kijkt zeker de filmpjes van Shiny niet waarin hij de hoogste scores uit z'n friendlist laat zien ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zkZfZt_pIUG927FpgffGvmWi64c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oPGZFHZ6LUAHfsdXnu1H65GD.jpg?f=fotoalbum_large
Oh ja, PGP heeft ie ook op level 6 en 1190.

FrnZgrind is nog net niet van het kaliber Carlos, maar hij komt in de buurt. Die gaat zeker eerste worden. Neemt niet weg dat ik wel geïnvesteerd heb in items. Zelfs PGP heb ik net naar 7 gebracht wat ik eigenlijk niet wilde, puur om het feit dat ik wel het maximale met de items die ik heb eruit wil halen.

• Tootoo
@MetalSonic dat komt omdat zijn tegenstander uberhaupt zijn goede items nog moet gebruiken op track 2 en 3 ;) Hier doet iemand bij mij hetzelfde: staat nu op 85k, maar heeft op een track nog geracet met tier 2 items, terwijl ik weet dat hij tier 3 items heeft.

@Vozze ik heb in de basis ook geen problemen met investeren in die items hoor, er zijn slechtere te bedenken ;) Maar als voorbeeld de kart point cap tickets. Ik kan nu de dozen dasher zijn tweede uncap geven, maar ik zou ook wel heel graag de offroader zijn derde uncap willen geven. Dus mocht ik kunnen wachten dan doe ik dat liever dan nu investeren.

Voor beide strategien valt natuurlijk wat te zeggen. En mocht van de week blijken dat ik maar een kleine achterstand heb, dan klap ik er alles tegenaan wat nodig is om eerste te worden ;) @MetalSonic ja ik heb nog 3 tegenstanders die boven mij kunnen eindigen. Maar het hangt er vooral vanaf hoe hard ze gaan werken...

Folding@home

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-05 07:02
@Vozze met zulke lui in je ranked die zulke items en scores voel ik me echt nog een beginner 😅 net zoals die Carlos echt ongehoord wat die uit dit spel haalt. Neemt niet weg dat ik ook op scores zoals die van jullie jaloers ben!

Maar goed ik heb zelf voor het eerst de 90k in een ranked aangetikt en denk dat ik wel aardig 'safe' ben voor deze week. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S61iw6j8To2WXtQqAHzVMec1r_8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qc996axPCcL7r4MkFpI67HAt.jpg?f=fotoalbum_large

Hierna de wedding tour. Wat ik tot nu toe zie heb ik 2 van de 3 drivers, wel Pauline party nog maar level 1. We krijgen in ieder geval wel 1 nieuwe driver erbij! Gezien er nog een hoed zit achter de kart van Peach Wedding.

[ Voor 13% gewijzigd door bennieeee op 28-05-2021 10:37 ]

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik vind het altijd wel knap als iemand zo berekenend als @Planeetje met zijn tickets om kan gaan. Dit probeerde ik vroegah ook toen er nog geen pointcap tickets bestonden. Kostte me wel vaak veel meer tijd omdat ik 2 x een topscore moest rijden waar ik uiteindelijk tickets investeerde maar rendement was qua ruby's wel optimaal. Tegenwoordig steek ik er veel minder tijd in en probeer ik elke tour al mijn tickets zo optimaal mogelijk over 2 weken uit te smeren, het liefst natuurlijk in waardevolle items. Daarmee geloof ik dat ik de meeste pointcap tickets kan binnenhalen maar vooral ook het meeste plezier haal uit mkt!
Vozze schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 10:10:
[...]

Haha, jij kijkt zeker de filmpjes van Shiny niet waarin hij de hoogste scores uit z'n friendlist laat zien ;)
[Afbeelding]
Oh ja, PGP heeft ie ook op level 6 en 1190.

FrnZgrind is nog net niet van het kaliber Carlos, maar hij komt in de buurt. Die gaat zeker eerste worden. Neemt niet weg dat ik wel geïnvesteerd heb in items. Zelfs PGP heb ik net naar 7 gebracht wat ik eigenlijk niet wilde, puur om het feit dat ik wel het maximale met de items die ik heb eruit wil halen.
Ik was mij er niet van bewust dat je tegenstander bekend is. Ik kijk wel eens Go Shiny hunter maar niet vaak. Ik moet zeggen dat voor een bekende (gesponsorde?) speler zijn items nog meevallen. Dan reken ik toch wel op 1400 basepoints voor alle coinbox drivers.

• Vozze
@edzon : eens hoor. Ik vind het ook mooi om te zien hoe @Planeetje dit aanpakt. Ook daar is zeker wel wat voor te zeggen. Voor zover ik weet gebruikt hij ook de Bam en Gerbs Tracker en dat doe ik ook om te bepalen of het investeren zin heeft. Op basis van die tracker kun je concluderen dat de huidige items in ranked best wel de moeite waard zijn om in te investeren.

Ik zit nu trouwens ook op dezelfde strategie als jij. Kijken wat je in de tour kan doen.En ik smijt ook niet overal tickets tegenaan.
Zo zou ik wellicht deze ranked nog een kansje op nummer 1 hebben door 5 pointcap tickets aan PGP te geven, maar dan hanteer ik hetzelfde als @Tootoo. Ik houd ze op zak, omdat ik een andere, meer waardevollere coinboxer, volgende tour een triple uncap kan geven.
En wanneer ik met het idee speel om een driver wellicht naar level 6 te brengen, doe ik dat zo snel mogelijk. Dan wacht ik niet op m'n tegenstanders om te kijken wat er gebeurt. Misschien kom je er de laatste dag nog achter dat met een upgrade je tegenstander nog ingehaald kan worden. Dan heb je niet heel veel tijd meer. Ik pak toch vaak een high score met het ophalen van de dagelijkse muntjes. Die kansen heb je dan laten liggen wanneer je last-minute een upgrade doet.

@bennieeee : 91 is echt erg sterk hoor! Mooi om te zien dat je lekker mee kan doen om de topposities.

@MetalSonic : ik weet niet of ie gesponsord wordt. En ik snap dat je hem niet zou herkennen. Ik kijk wellicht wat intensiever naar die filmpjes om te zien waar ik zelf in z'n friendlist sta ;) En dan zie ik FrnzGrind regelmatig (dan niet altijd) boven me staan. Volgens mij is het trouwens nog niet mogelijk om alle coinboxers op 1400 te hebben, of je moet alle andere HE-drivers totaal geen aandacht hebben gegeven, maar ook zijn Lucky 7 drivers doen aardig mee.Je hebt daar dan minimaal 9 x (10 + 5 + 1) = 144 point cap tickets voor nodig. Per 3 weken zijn er 6 te pakken (was 5), dus ben je zeker 24 weken verder. Het zou kunnen, maar door het zo te doen, verlies je rankeds waarbij andere drivers nodig zijn. En dus minder tickets zou hebben.

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-04 12:13
Ik probeer ook alleen tickets te besteden aan d/k/g/ die een goede coverage bieden, tenzij mijn winstkansen fors verhoogd worden in de ranked (en dan het liefst als er drive points caps te winnen zijn). In mijn huidige ranked lijkt het niet nodig: iedereen in de top 10 heeft een lagere tier dan ik en de nummer 2 staat op 86k. Ik 91k, ga het nog wel proberen boven de 100k te brengen (heb nog geen restartsessies gedaan).

En mijn rubies bewaar ik tot de volgende pipe met coindrivers (of een andere heel goede pipe).

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:01
Vozze schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 11:18:
Volgens mij is het trouwens nog niet mogelijk om alle coinboxers op 1400 te hebben, of je moet alle andere HE-drivers totaal geen aandacht hebben gegeven, maar ook zijn Lucky 7 drivers doen aardig mee.Je hebt daar dan minimaal 9 x (10 + 5 + 1) = 144 point cap tickets voor nodig. Per 3 weken zijn er 6 te pakken (was 5), dus ben je zeker 24 weken verder. Het zou kunnen, maar door het zo te doen, verlies je rankeds waarbij andere drivers nodig zijn. En dus minder tickets zou hebben.
Niet 24 weken, maar zelfs 24x3=72 weken
Voor deze 9 drivers op double uncap heb je ook al 54 tickets nodig, dat is een half jaar 6 tickets per 3 weken.

Ik heb nog geen enkele triple uncap, omdat twee dubbele uncaps voorlopig nog een stuk meer opleveren (voldoende veel gebruikte items die dat nog niet hebben)

• Vozze
Eärendil schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 11:48:
[...]

Niet 24 weken, maar zelfs 24x3=72 weken
Voor deze 9 drivers op double uncap heb je ook al 54 tickets nodig, dat is een half jaar 6 tickets per 3 weken.

Ik heb nog geen enkele triple uncap, omdat twee dubbele uncaps voorlopig nog een stuk meer opleveren (voldoende veel gebruikte items die dat nog niet hebben)
Je hebt gelijk. Dus het is inderdaad niet mogelijk om alle coinboxers op 1400 te hebben aangezien de tickets nog geen jaar geleden beschikbaar zijn gekomen. Ok, we kregen af en toe eentje extra en soms zijn ze te koop voor 20000 coins, maar dan nog.

• Tootoo
Ik vermoed ook dat die wortel steeds voor onze neus gehouden wordt, maar dat we er nooit bij kunnen komen. Dat Nintendo ook steeds grenzen blijft oprekken. Of het nu het player level oprekken is of een nieuwe ronde point caps of nog eens level 8. Anders hebben mensen straks geen motivatie meer om iets te kopen...

@bennieeee aan de plaatjes te zien is het de reguliere Royal Raceway. Voor die track kan je inderdaad Pauline Party Time gebruiken, maar ook PGP bv. Persoonlijk, gezien mijn load out op die track, mag die track wel in 1 van de 2 ranked cups zitten. Ik kan me ook voorstellen dat Peach Wedding in de tweede week haar opwachting maakt. Ben verder ook wel benieuwd hoe de R/T variant van Choco Mountain wordt. Dat blijft echt een toffe track om te doen en ook de muziek verveelt me niet snel. En uiteraard de vraag welke nieuwe karakter we krijgen en welke skill die krijgt.

Folding@home

bennieeee schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 10:32:
@Vozze met zulke lui in je ranked die zulke items en scores voel ik me echt nog een beginner 😅 net zoals die Carlos echt ongehoord wat die uit dit spel haalt. Neemt niet weg dat ik ook op scores zoals die van jullie jaloers ben!

Maar goed ik heb zelf voor het eerst de 90k in een ranked aangetikt en denk dat ik wel aardig 'safe' ben voor deze week. [Afbeelding]

Hierna de wedding tour. Wat ik tot nu toe zie heb ik 2 van de 3 drivers, wel Pauline party nog maar level 1. We krijgen in ieder geval wel 1 nieuwe driver erbij! Gezien er nog een hoed zit achter de kart van Peach Wedding.
lekker bezig! Maar blijf verbeteren zo groot is de voorsprong nou ook weer niet
Vozze schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 12:00:
[...]

Je hebt gelijk. Dus het is inderdaad niet mogelijk om alle coinboxers op 1400 te hebben aangezien de tickets nog geen jaar geleden beschikbaar zijn gekomen. Ok, we kregen af en toe eentje extra en soms zijn ze te koop voor 20000 coins, maar dan nog.
Ok niet alle das wellicht wat overdreven maar een paar wel toch? Achja we gaan het zie
Succes in elk geval!!

• Vozze
Bedankt. Inmiddels de score op Wauigi naar 46k kunnen krijgen met een coinboxfrenzy en 3 losse boxen. Met heel veel geluk zit daar nog iets meer in, maar dan moet alles meezitten. En wat jullie zeggen: die bots zijn dodelijk daar!

Ik hoop nog op een HE-kart ticket in de Daily Shop. Samen met het laatste HE-kart ticket zou ik Dozer Dasher nog naar 6 kunnen brengen voor wellicht 1 of 2k meer op track 1. Er is ook 1 beschikbaar in de Tier Shop, maar die is 3k duurder.

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-05 19:51
Leuke gesprekken hierzo.

@Vozze jazeker gebruik ik Bam & gerust spreadsheet. Het is alleen heel afhankelijk van de items if bijvoorbeeld de dozer dasher de moeite waard is om te upgraden. Kijkende naar de volgende ranked zie ik royal raceway en dan is misschien toch wachten op tickets beter voor de happy ride. Ah ja. Enige wat ik wilde aankaarten was dat ik het zonde vind om te investeren en daarmee alsnog maar plek 2 te halen. Als ik investeer dan ga ik voor plek 1. Kan ook nog steeds maar zoals @Tootoo aangeeft kijk ik eerst tot maandag wat nummers 1 en 3 doen voordat ik de knoop doorhak. En ik heb idd een aantal tickets op de plank liggen mocht het verschil klein blijven. Maar dan nog denk ik dat ik waarschijnlijk items van track 1 ga upgraden voor een groter puntenpotentieel. Track 2 heeft slechts 2 item boxen en minder action count. Ik ga waarschijnlijk investeren in de dozer dasher of crimson hop Rod en de dry bowser parasol. Dat is ook een monsterlijk goede glider geworden! Nadeel van de dozer dasher is dat hij dash panel plus heeft, maar op 1 track na allemaal T of RT tracks heeft. Beetje jammer.

[ Voor 5% gewijzigd door Planeetje op 28-05-2021 16:13 ]

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-05 21:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PB9zxEhkYTMGz6QZRRYeJU1b-Jk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nk4IWNr3adk3YDWfX9uv10Oy.jpg?f=fotoalbum_large

Geen klap aan deze week, raak heel MKT momenteel niet aan omdat ik het wel geloof.

Saai hoor…

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:59
Waarom heeft track 2 (rainbow road) geen 3e item box na die grote plant. Bijna elke race denk ik nu dat ik per ongeluk een box heb gemist, helemaal als box 2 een frenzy is. Zo irritant.. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door MrOleo op 28-05-2021 21:13 ]

erutangiS

• Tootoo
@MrOleo het is ook een suffe track daarmee! Ik heb er net met stom geluk een tripple frenzy uit weten te persen met coin - banaan - coin. Ik stop dan ook gelijk met proberen op die baan :p

Folding@home

Hmm ik vind eigenlijk alle tracks deze tour erg leuk. Ook de tracks met twee items. “Kort maar krachtig” uiteraard is kwestie van persoonlijke voorkeur.

Ondertussen zie ik dat mijn directe tegenstander wat dichterbij is gekomen. Nu op 9,5k ipv 11,6. Nog steeds prima afstand.

• MrOleo
Alle jumps en zoveel mogelijk coins pakken vind ik nog best een uitdaging op die baan en daarmee vind ik het op zich best een leuke track om te rijden. Ik raak alleen elke keer weer in de war, er zit zoveel tijd tussen box 2 en de finish. Op zich is dat ook een best een afwisselende ervaring.... :X

erutangiS

• Vozze
@Sleehond : ook wel een keer lekker toch? Mooi van genieten!

@MrOleo : de track an sich is wel leuk, maar een triple frenzy is alleen maar mogelijk met de inzet van een ticket. Dat doe je dus vaker op die track dan de andere twee. Wanneer het dan niet lukt, gaat het herstarten van MKT wel wat vervelen ;)

Hier is FrnZgrind ook aan z'n tweede track begonnen. Zoals het nu lijkt heb ik, wanneer je de punten van de eerste twee tracks bij elkaar optelt, een kleine voorsprong. Het wordt nog spannend zo!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JwSrL0W3jbicN57cYcvLLi3c__g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JasCV1DMUmbKTT17A8xpWB5B.jpg?f=fotoalbum_large
Gelukkig kwam er vandaag een HE kart ticket in de shop en zou ik dus alle karts nog een level up kunnen geven. Maar ja welke doe je dan?

• Tootoo
@Vozze spannende strijd zo! En jij krijgt wel een lekker aantal tickets zo zeg! Ben wel een beetje jaloers zo ;)

Ik zou zelf voor de dozen dasher gaan denk ik. Sowieso een kart die dan uitkomt op een even level omdat je dan ook de multiplier omhoog ziet gaan. Maar de dozen dasher omdat ik denk dat je daar op airship meer voordeel uit kan halen. Je hebt volgens mij wel echt een lekkere score op rainbow road?

Folding@home

Vozze schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 10:24:

@MrOleo : de track an sich is wel leuk, maar een triple frenzy is alleen maar mogelijk met de inzet van een ticket. Dat doe je dus vaker op die track dan de andere twee. Wanneer het dan niet lukt, gaat het herstarten van MKT wel wat vervelen ;)

Hier is FrnZgrind ook aan z'n tweede track begonnen. Zoals het nu lijkt heb ik, wanneer je de punten van de eerste twee tracks bij elkaar optelt, een kleine voorsprong. Het wordt nog spannend zo!
[Afbeelding]
Gelukkig kwam er vandaag een HE kart ticket in de shop en zou ik dus alle karts nog een level up kunnen geven. Maar ja welke doe je dan?
Houd ons maar up to date ik vind het leuk om dat "gevecht" te volgen. Ik ben benieuwd wat hij op track drie doet.

• Vozze
@Tootoo : klopt. Het meeste voordeel haal ik uit de karts die van 5 naar 6 gaan. Dus of de Platinum Taxi of de Dozer Dasher. Die krijgen dan ook meteen twee extra tracks. Score op Rainbow staat wel goed denk ik. Soms doe ik eens een poging en kom ik tot maximaal 40k. Maar dit geldt ook voor Airship. Daar ben ik na veel keer herstarten ook nog niet echt bij m'n huidige score in de buurt gekomen. Ik heb dus ook wel een monster run nodig. Denk wel dat ik Airship leuker vind om te doen.
We gaan het nog even aankijken. Ik hoop een beetje dat het niet nodig is.
Is de tegenstand bij jou nog wat rustig?

@MetalSonic : doen we. Uiteindelijk is zo'n strijd ook wel weer lekker :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Vozze op 29-05-2021 11:03 ]

• Planeetje
Mijn nummer 1 heeft 7k geplust.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W0shAw71rmZdxW-fuC2yJJV9SnA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0VbODUhqvz9LB9kGJK7lIYS3.jpg?f=fotoalbum_large

Nog steeds haalbaar met (wat meer) upgrades maandag.

Vandaag een HE glider ticket uit de DS gekocht. Beter dan via de TS. Nu kan ik ook wat meer naar de gliders kijken voor level up.
Planeetje schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:03:
Mijn nummer 1 heeft 7k geplust.

[Afbeelding]

Nog steeds haalbaar met (wat meer) upgrades maandag.

Vandaag een HE glider ticket uit de DS gekocht. Beter dan via de TS. Nu kan ik ook wat meer naar de gliders kijken voor level up.
Ah balen, heb je nog ergens ruimte Planeetje? nog wat tickets??

• Planeetje
Ja hoor, ik zie het nog steeds zitten om maandag te investeren en ervoor te gaan. Het verschil moet niet veel groter worden de komende dagen. Anders ga ik me focussen op het behouden van plek 2. Vooralsnog lukt dat prima, maar deze zou zomaar op maandag ook aan kunnen gaan zetten. Mijn gevoel zegt dat nummer 3 niet super goed is en dat het me gaat lukken.

• MrOleo
Vozze schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 10:24:

[Afbeelding]
Ik heb deze week een rustige ranked, 15k voorsprong op het moment, dus ik hoef mijn ticket pas aan het eind van de 2e ronde te gebruiken, ik heb ook nog een voorraad van 60+ stuks, dus geen app herstarts voor mij. :)

Tja welke kart upgrade je dan is een goeie vraag als alle 3 de opties goed zijn. Geen idee, ik zou zeggen dat track 1(of 3 ) marginaal meer oplevert deze cup en beter zijn voor lange termijn. En dan is een level 6 upgrade wellicht meer waardevol dan een level 7 upgrade? Ff invullen in het sheetje en vergelijken.

[ Voor 48% gewijzigd door MrOleo op 29-05-2021 13:03 ]

erutangiS

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R5BOEmq4yQ5eXTrk9IiP3GTf-s4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C2Fn5dpvGEsMdnwGoHva8paz.jpg?f=fotoalbum_large
Zo die kunnen we eindelijk afvinken! Vanmorgen nog rank C maar met 20 winst vandaag en wat andere prima plekken zijn we nu dan rank A.

[ Voor 10% gewijzigd door bennieeee op 29-05-2021 16:32 ]

Vozze schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:01:
@Tootoo : klopt. Het meeste voordeel haal ik uit de karts die van 5 naar 6 gaan. Dus of de Platinum Taxi of de Dozer Dasher. Die krijgen dan ook meteen twee extra tracks. Score op Rainbow staat wel goed denk ik. Soms doe ik eens een poging en kom ik tot maximaal 40k. Maar dit geldt ook voor Airship. Daar ben ik na veel keer herstarten ook nog niet echt bij m'n huidige score in de buurt gekomen. Ik heb dus ook wel een monster run nodig. Denk wel dat ik Airship leuker vind om te doen.
We gaan het nog even aankijken. Ik hoop een beetje dat het niet nodig is.
Is de tegenstand bij jou nog wat rustig?

@MetalSonic : doen we. Uiteindelijk is zo'n strijd ook wel weer lekker :*)
Ja de strijd is leuk. Sta je nog eerste? Ik vind het voor de verandering wel eens fijn om niet een tegenstander te hebben die vlak onder mij zit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5xD3DZxfF_fPd-HKKTPd5gIOrRQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8U6FufCCIXeCKilcdTyXOnpB.png?f=fotoalbum_large

Plek twee en drie vechten vooral met elkaar.. (ja ik weet het andere poules dus dat gebeurt niet)..

Tracks deze tour waren leuk. De pipes erg slecht. Hopelijk volgende week weer een sterke pipe. De special pipe kan alleen maar beter.

• Vozze
@MetalSonic : nog wel, maar FrnZgrind heeft z'n score op track 2 inmiddels ook verhoogd. Het wordt nu wel heel lastig:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BazsA8zehcdDrv3cEUlpRlnN4SI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W3kYUCsj6tAb2UThap90lr9r.jpg?f=fotoalbum_large
Ik denk dat ik die paar tickets die ik nog heb maar op zak hou ;)

• Poeksel
Poeksel schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 11:28:
nummer 2 staat op 86k. Ik 91k, ga het nog wel proberen boven de 100k te brengen (heb nog geen restartsessies gedaan).
Mijn lidmaatschap van de 100k-club is verlengd: inmiddels 105k, nummer 2 nu 88k. Dat is best comfortabel, maar mijn scores zijn niet optimaal, toch de neiging om die nog hoger proberen te krijgen.
Poeksel schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:23:
[...]

Mijn lidmaatschap van de 100k-club is verlengd: inmiddels 105k, nummer 2 nu 88k. Dat is best comfortabel, maar mijn scores zijn niet optimaal, toch de neiging om die nog hoger proberen te krijgen.
Mooie voorsprong! Als je nog ruimte hebt en dit spel met plezier doet. Wat houdt je tegen? :)

• Tootoo
Hier sta ik nog 4k voor, maar ik ben alles behalve zeker van mijn zaak. De nummer 2 en 3 zouden meer er uit kunnen halen en de nummer 9 heeft nog altijd niks gedaan op track 1 met zijn tripple uncapped level 7 GDB...

Begint ook wel bizar te zijn: de top 9 van mijn vriendenlijst heeft 100k+ :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eIKoXi8lVYBEtxjZtzSlvtKlZ_A=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EJ3hwMSz7eNfsLSdjR9O5Ejr.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lnc4UTsooa83Oz2p5QqPtNiv644=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jNLpfGtj2ojTqnU1a514O9hO.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yGUY61HmTyCiOtmMxZh98NypRR4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JqTuAdVbojcOH5UwNZ6PBbfi.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/axWMFsRbM9MsDVL3rVqmEuRtxBw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KqfbPBcaOFqDDV9mz1jH4a7x.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 6% gewijzigd door Tootoo op 29-05-2021 21:47 ]

Folding@home

Tootoo schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:22:
Hier sta ik nog 4k voor, maar ik ben alles behalve zeker van mijn zaak. De nummer 2 en 3 zouden meer er uit kunnen halen en de nummer 9 heeft nog altijd niks gedaan op track 1 met zijn tripple uncapped level 7 GDB...

Begint ook wel bizar te zijn: de top 9 van mijn vriendenlijst heeft 100k+ :)

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Tja de combinatie van coinbox driver + t tracks.. We zullen vaker 100+ scores zien. Nu is het de stunt wie als eerste de 150k haalt ;)
Muntjes weer binnen gehaald en uitgedeeld. Ik denk dat ik maar ervan moet genieten dat ik een ontspannen tour heb.

Vaak zat tot de laatste nacht moeten knokken voor top drie!

Daar komt hij dan maar. Is het al woensdag? ;)

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06-2025
Lang niet gereageerd in dit topic maar wel altijd mee gelezen maar eindelijk ook weer iets te melden:

Voor het eerst meer dan 100.000 punten gehaald in 1 cup:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ux4XM3BFz2XABKuZsY-qeePs_G4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/enu4VW7tKcXCEIAN1ceA1KIj.jpg?f=fotoalbum_large

En dan zit er nog verbetering in voor track 1 en 2. Beide nog geen NSC en track 1 is met één coinbox frenzy en 2 losse coinboxes.

Qua voorsprong vind ik het wel prima zo maar wil er toch meer uithalen 8)
__REMCO__ schreef op zondag 30 mei 2021 @ 13:04:
Lang niet gereageerd in dit topic maar wel altijd mee gelezen maar eindelijk ook weer iets te melden:

Voor het eerst meer dan 100.000 punten gehaald in 1 cup:

[Afbeelding]

En dan zit er nog verbetering in voor track 1 en 2. Beide nog geen NSC en track 1 is met één coinbox frenzy en 2 losse coinboxes.

Qua voorsprong vind ik het wel prima zo maar wil er toch meer uithalen 8)
Veel lijken deze week lekker voor te staan op de nummer twee.

een betere score doe je vind ik voor het grootste gedeelte omdat het gewoon leuk is als je je eigen score weer hebt verbeterd. De "sport" :9

• Vozze
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J_Y_fUIQnXR1VfoBN40Ge32k6fo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W4GG93J2UpC4OgLf24TrAmUh.jpg?f=fotoalbum_large
Ok, ok. Jij wint -O- Net even iets te veel level 7 geweld. Plek 2 is ook prima. 6 driver tickets, dus hopelijk volgende tour een ranked met één coinbox driver die ik naar 1400 kan brengen. Of zoals @MetalSonic zou zeggen: “Is het al woensdag?" ;)

@Tootoo : no worries. Jij zit safe. Met de huidige levels van de items van je tegenstanders en kijkend naar hun huidige scores om hun skill te bepalen, gaan ze jou niet voorbij. De beste man op plek 9 heeft een 2000 level 7 GDB nodig wil ie nog een beetje in de buurt komen. En dan nog haalt ie het niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Vozze op 30-05-2021 22:01 ]

Vozze schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:57:
[Afbeelding]
Ok, ok. Jij wint -O- Net even iets te veel level 7 geweld. Plek 2 is ook prima. 6 driver tickets, dus hopelijk volgende tour een ranked met één coinbox driver die ik naar 1400 kan brengen. Of zoals @MetalSonic zou zeggen: “Is het al woensdag?" ;)

@Tootoo : no worries. Jij zit safe. Met de huidige levels van de items van je tegenstanders en kijkend naar hun huidige scores om hun skill te bepalen, gaan ze jou niet voorbij. De beste man op plek 9 heeft een 2000 level 7 GDB nodig wil ie nog een beetje in de buurt komen. En dan nog haalt ie het niet.
Nog twee nachtjes slapen ;) zieke items heeft hij op track drie. Plek twee accepteren en hopen dat je aankomende week weer voor plek een kan knokken!

7/7/7 he daar ik denk dat hij zelfs de 50 kan aantikken daarmee

• Tootoo
@Vozze ouch, dat is wel net een brug te ver ja... Dan zou ik ook eieren voor mijn geld kiezen en gaan voor plek 2. Dan maar een rondje iets minder rubies. Nummer 3 of lager staat ver weg genoeg?

En je zou zomaar gelijk kunnen hebben. De beste man is nu tot 114.8k gekomen, waarbij hij 40.0k haalde. Het lijkt bij allemaal scores die het net niet zijn / er zit meer in, maar het komt nog niet. Het “kleine neefje van” is opgerukt naar 118.8k, maar vanavond zowaar mijn score op waluigi opgetrokken naar 49.3k :) Dus @MetalSonic ja 50k is, met de juiste run, absoluut mogelijk met 7/7/7 ;)

Is het al woensdag?

Folding@home

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Neeeee, nog geen woensdag! Ik moet nog dik 1400 voor de 1e plaats. Wie heeft tips? Alles is neergezet met een dubbele coin frenzy.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DsefUjeXkXisSvebhOJlCvEObgo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TCynRVMFu5GhNIi9tNH2RyHg.png?f=user_large

De Jet Cruiser is inmiddels 595 dus wellicht bij Airship Fortress? :?

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EWz3VMy3lxQmSV0D-GIMditZmdg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/utKl8cCLObHlzt83Emsv1Ppi.jpg?f=fotoalbum_large

week kon niet beter beginnen natuurlijk :) nu in één week tijd twee keer een HE ticket gekregen!

Als we nou weer eens een goede pipe hebben bij de volgende tour kan ik wellicht weer wat items level 7 maken

• Tootoo
@pjot1 ik zou inderdaad ook beginnen bij airship fortress, als je daar je kart nog een point cap upgrade gegeven hebt. Wie weet valt er bij waluigi ook nog wat te verbeteren, maar dat kan zomaar lastiger zijn...

Folding@home

pjot1 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:52:
Neeeee, nog geen woensdag! Ik moet nog dik 1400 voor de 1e plaats. Wie heeft tips? Alles is neergezet met een dubbele coin frenzy.
[Afbeelding]

De Jet Cruiser is inmiddels 595 dus wellicht bij Airship Fortress? :?
Tja ik sluit mij aan bij @Tootoo en verder geef je al antwoord op je vraag. Je hebt overal double coin.

Drie tracks dus waar je nog kan verbeteren via een triple O O O .. En ja ik weet dat het soms wel een uur of 10 aan restarten kan zijn voor je er één pakt. Als je de tijd/ energie ervoor hebt dan weet je wat je te doen staat. :+
YouTube: WEDDING TOUR Predictions | Mario Kart Tour | NEW WEDDING MARIO!

Interessante preview.

Toad party time & pauline party time worden belangrijk... nieuwe driver is wellicht een mario wedding driver?

Ik zou het leuk vinden als Pauline partytime vaker een tier 3 ranked driver is :)

• pjot1
  • Niet online
@Tootoo en @MetalSonic
Thanks dudes! d:)b Ik dacht zelf ook zoiets. Ik denk dat ik eerst ff m'n muntjes binnen hark en dan maar even proberen of ik m'n puntjes nog omhoog kan krijgen. Heb ook maar 1 itemticket over.... :-(

• Tootoo
@pjot1 wellicht dat het een open deur is voor je: als je de app afsluit voordat je over de finish gekomen bent behoud je je item ticket. Mocht je niet je gewenste resultaat hebben behaald dan ben je die in ieder geval niet kwijt :)

Succes met 1400+ punten vinden!

[ Voor 6% gewijzigd door Tootoo op 31-05-2021 22:42 ]

Folding@home

• pjot1
  • Niet online
Tootoo schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:42:
@pjot1 wellicht dat het een open deur is voor je: als je de app afsluit voordat je over de finish gekomen bent behoud je je item ticket. Mocht je niet je gewenste resultaat hebben behaald dan ben je die in ieder geval niet kwijt :)

Succes met 1400+ punten vinden!
Thanks. Ja, ik weet het, maar dat kost me eigenlijk net teveel tijd. ;)

Gisteren was het me niet gegund dus ik ga vanavond weer verder proberen. Meestal vallen de frenzy's op dinsdag wel goed! :9

pjot1 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 05:10:
[...]

Thanks. Ja, ik weet het, maar dat kost me eigenlijk net teveel tijd. ;)

Gisteren was het me niet gegund dus ik ga vanavond weer verder proberen. Meestal vallen de frenzy's op dinsdag wel goed! :9
Ik hoop het voor je! Alweer de laatste dag van de huidige tour! Ik zag net dat een aantal tegenstanders “wakker “ zijn geworden. Gelukkig nog allemaal op 5k afstand.

• Planeetje
Gisteren mijn dozer een level omhoog gebracht en de dry bowser umbrella voor track 1. Ik sta nu nog 2,5k achter nummer 1.

Vandaag nog de cloud glider uit de tiershop halen, daarmee wordt ie level 6. En bowser santa gaat vandaag level 6 worden en een dubbele uncap krijgen. Daarmee zou ik plek 1 moeten kunnen binnenhalen en veiligstellen.

• bennieeee
Nog steeds eerste. Nummer 2 heeft er ook al dagen niks bij gereden en de nummer 4 staat bijna 12k achter. Kan wel stellen dat is k weer ga promoveren! 2 weken als nummer 1 achter elkaar afsluiten zou helemaal perfect zijn.

Succes voor iedereen die vandaag nog aan de bak moet

• Sleehond
Hier nog 8.000 voorsprong op nummer 2. Gezien zijn gear kan hij me niet inhalen. Of hij tovert opeens iets anders tevoorschijn…
een ding is sowieso beter aankomende week. De special pipe!! ;-)

• Planeetje
Hahahahah, die kan bijna niet slechter inderdaad. _O-

• Vozze
Mooi werk, @Planeetje! Gewoon lekker bovenaan finishen!
Hier onbedreigd naar de tweede plek.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WM5i393RWFLc_WaWUN7uXaXNiwQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UM4bGzCUER9gJ2mqF210RTze.jpg?f=fotoalbum_large
Soms heb je gewoon baas boven baas.
Maar wat maakt het uit! Zes tickets, 20 rubies, de zon schijnt en m'n vaccinatie is ingepland!

• Planeetje
En ik sta inmiddels 1e. Nu hopen dat nr 2 geen punten meer pakt. De items die ik geupgrade heb ben ik tevreden mee. Vooral de dry bowser glider die nu al mijn beste glider is op level 5, terwijl ik ook al level 7 HE gliders heb. Neemt heel veel tracks van mijn supers over, dus dat is een prima upgrade.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p_27_A6czCI1S6QbNTIo4jH9_5E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pgpw5Ang7UJKKpzljF9e3USr.jpg?f=fotoalbum_large

• pjot1
  • Niet online
Ja hoor! M'n eerste race vandaag,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tLWGI6LROO8bD0w6uFjf4J9n0y8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aXUzdKC2nKt4DrgPHGJJr2aq.png?f=user_large
2 bananen frenzy's en een coin frenzy. Dus eigenlijk zou er theoretisch nog meer in moeten zitten. Wel m'n laatste item ticket uitgegeven. Nu nog 800 punten zoeken ergens.....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6wNlwcEU-zt4NTd3o0mOfFHOV7I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Fl8qZ8hQrHyVTWF6q5DOvFiD.png?f=user_large

Laat de frenzy's maar komen! :9

pjot1 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 17:32:
Ja hoor! M'n eerste race vandaag,
[Afbeelding]
2 bananen frenzy's en een coin frenzy. Dus eigenlijk zou er theoretisch nog meer in moeten zitten. Wel m'n laatste item ticket uitgegeven. Nu nog 800 punten zoeken ergens.....
[Afbeelding]

Laat de frenzy's maar komen! :9
Hopelijk gaat het lukken! Succes vanavond.

En de anderen die er nog voor gaan.
Vozze schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 17:01:
Mooi werk, @Planeetje! Gewoon lekker bovenaan finishen!
Hier onbedreigd naar de tweede plek.
[Afbeelding]
Soms heb je gewoon baas boven baas.
Maar wat maakt het uit! Zes tickets, 20 rubies, de zon schijnt en m'n vaccinatie is ingepland!
Precies! Enn.. 131,7 is ook een score om trots op te zijn
Planeetje schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 17:24:
En ik sta inmiddels 1e. Nu hopen dat nr 2 geen punten meer pakt. De items die ik geupgrade heb ben ik tevreden mee. Vooral de dry bowser glider die nu al mijn beste glider is op level 5, terwijl ik ook al level 7 HE gliders heb. Neemt heel veel tracks van mijn supers over, dus dat is een prima upgrade.

[Afbeelding]
Wellicht nog wat ruimte op track twee..

• Planeetje
@MetalSonic ja, track 2 heeft nog wel wat ruimte, als de frenzies maar willen vallen. Nummer 2 had me ingehaald en ik moest weer aan de bak. Ik sta nu met ongeveer 250 punten aan leiding.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-_i8vUZXVM1ZFJ-q21c8A6KfHDg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4jCBYqAhtaN0kTvHVvEHXxbT.jpg?f=fotoalbum_large

Ik stop ermee en zie het morgen wel. Succes allemaal :w

• pjot1
  • Niet online
Ik heb gisteren geen punten meer kunnen pakken. Had ik dat wel gedaan, dan was het waarschijnlijk niet genoeg geweest.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SYcuuekaHC2eBI9y9AAVg4A3mjQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/m2lhl1DuH6nAbmWZjSbvnAF1.png?f=user_large

Ach, een 2e plek is ook mooi! Ik heb in ieder geval zin in de komende week! Iedereen weer gefeliciteerd met het behalen van de dikke scores en op naar weer een leuke en spannende week! :)

• bennieeee
Bam 2 keer op rij 1e plek en hallo tier 54. Gefeliciteerd iedereen met goeie resultaten.

• Planeetje
Het is gelukt: 1e!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xg4fXCOrt73sI0BvLBheKWAkYww=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Gq87Wxjga49Fgom3qin5lB0.jpg?f=fotoalbum_large

• Sleehond
Hier ook 1e zoals verwacht *O*

Alvast felicitaties voor alle goede resultaten d:)b

• bennieeee
Wat een waardeloze piep pijp schiet ik af zeg .. 1 super en 9 normaal😡straks nog maar eens ene poging wagen.

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Nou, nog een coinbox mario. Dag rubies :w

• Tootoo
Jep, mijn rubies zijn weer pleite... En op plek 91 was ie hoor... in de laatste 10 kreeg ik zelfs de laatste 3 HE’s. Maar hè, anders had ik geen tier 3 driver op choco mountain... Dat het een coinbox is, is wel top!

Ow en eerste gebleven :)

Folding@home

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RgeOynpN-C8D1K8Y_NzhrKLVIC0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Bs6FOzianZ1R4YSaI088LTj8.png?f=fotoalbum_large

450 rubies verder. Hij was pull 97 ofzo. Achja prima ook veel andere goede items erbij!!

Veel zin in deze tour. Iedereen weer succes en plezier gewenst
Tootoo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 08:20:
Jep, mijn rubies zijn weer pleite... En op plek 91 was ie hoor... in de laatste 10 kreeg ik zelfs de laatste 3 HE’s. Maar hè, anders had ik geen tier 3 driver op choco mountain... Dat het een coinbox is, is wel top!

Ow en eerste gebleven :)
Herkenbaar!! :)

• Planeetje
Yes, gelukkig heb ik 450 rubies om de coinbox binnen te halen. Vanavond maar even doen en dan hopen dat ie vroeg uit de pijp komt samen met de kart die ik mis op track 3.

• Vozze
Ik heb er inmiddels 6 x 10 pulls door gejaagd, maar helaas. Eerst maar weer wat rubies bij elkaar racen. Coinboxers zijn natuurlijk een must-have ;) Iets in mij zegt dat ie redelijk onderaan ligt.

[ Voor 13% gewijzigd door Vozze op 02-06-2021 08:59 ]

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yIwcjeyxXySHDKMNbVuy0XMAsXY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZZCTer1EAS9jTEEu3komdubc.jpg?f=fotoalbum_large

1e 10 pijp *O* Tuxedo!

Nu mis ik alleen een tier 3 kart op track 3…
Vozze schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 08:58:
Ik heb er inmiddels 6 x 10 pulls door gejaagd, maar helaas. Eerst maar weer wat rubies bij elkaar racen. Coinboxers zijn natuurlijk een must-have ;) Iets in mij zegt dat ie redelijk onderaan ligt.
Je zou haast zeggen dat je bij een pipe waarbij je veel rubies hebt je eerst een reset moet doen. Ik heb het nu al 4-5 keer gehad dat ik de spotlight driver wilde en dat hij bij de laatste 10 zat..

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ook 1e gebleven :)

Ik dacht dat die extra pijpen de login bonussen zouden vervangen, dus dat is een meevaller :D 14 dagen login bonus ook!

Tot nu toe 7 keer een 10-pijp gedaan: Grand badwagon, silver starchute, funky kong, dry bowser umbrella, maar nog geen Mario Tuxedo! Nu maar even meer ruby’s verzamelen dan :D Hoewel ik dankzij grand badwagon niks mis deze ranking, maar coinbox driver, dus ik wil hem!

Sowieso wel weer een coinbox driver festijn deze Tour! *O*
texelonia schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:09:
Ook 1e gebleven :)

Ik dacht dat die extra pijpen de login bonussen zouden vervangen, dus dat is een meevaller :D 14 dagen login bonus ook!

Tot nu toe 7 keer een 10-pijp gedaan: Grand badwagon, silver starchute, funky kong, dry bowser umbrella, maar nog geen Mario Tuxedo! Nu maar even meer ruby’s verzamelen dan :D Hoewel ik dankzij grand badwagon niks mis deze ranking, maar coinbox driver, dus ik wil hem!

Sowieso wel weer een coinbox driver festijn deze Tour! *O*
Ook jij geen wedding mario kan toch geen toeval zijn?

Inderdaad weer een coinbox driver party. Betekent grote verschillen qua scores.

Gelukkig veel lekkers in pipe 1.

Weet iemand al wat er in de special pipe zit?

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Pull 70 zat ie bij mij. Onderhand mis ik alleen de nieuwe kart, maar die laat ik denk ik schieten.

@MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HoHVToxFwxGq99Xn3U8FwcrJ1bg=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/nBx0GtmNBP4Y021Rm31NOpQb.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PVM2gj8qM0M3x4JH6oYtRIzh0vg=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/FUE8Dj82Yu6rzV51lOKeOlh8.png?f=fotoalbum_tile

• Poeksel
1e geworden met 15k voorsprong 8)

Die challenge race telt trouwens mee voor de coin limiet (althans, ik deed hem na muntjes pakken en kreeg de 'max 600 coins per dag' melding). De maximale beloning (tot zover gemeld) is 45 rubies/een high end driver.

[ Voor 16% gewijzigd door Poeksel op 02-06-2021 10:37 ]

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hyqaWal6ExI66ucgZdmHkJJNI1U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rwnrbajlsbv6kt89OWE7IRrz.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een pijp zeg….. :( -O-

Het is niet altijd feest hè… ;w

• thaicecube
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-05 09:43
Ik heb ook al 40(2) pulls gedaan, en nog geen succes. Probleem is dat de rubies nu op zijn. :/

Gellukkig wel weer eerste geworden vorige tour dus weer een tier omhoog, hopen dat die lijn door blijft treken.
Ik ga al ene paar maanden omhoog > omlaag > omhoog > omlaag etc.
Sleehond schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:40:
[Afbeelding]

Wat een pijp zeg….. :( -O-

Het is niet altijd feest hè… ;w
Helaas, :( zo zag mijn tweede keer 10 er ook ongeveer uit

• texelonia
Nou, de 8e 10pull zat er dan eindelijk Mario tuxedo bij! *O* En de laatste HE kart, sports coupe. Uiteindelijk in 81 pulls (1 gratis pijp) alle HE’s eruit gehaald, en Funky Kong was de enige die ik nog niet had. Dus best tevreden! d:)b

Ik denk eigenlijk niet dat het aantal ruby’s dat je hebt iets zegt over hoeveel ruby’s je nodig hebt om de gewenste HE er uit te halen :)
texelonia schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:59:
Nou, de 8e 10pull zat er dan eindelijk Mario tuxedo bij! *O* En de laatste HE kart, sports coupe. Uiteindelijk in 81 pulls (1 gratis pijp) alle HE’s eruit gehaald, en Funky Kong was de enige die ik nog niet had. Dus best tevreden! d:)b

Ik denk eigenlijk niet dat het aantal ruby’s dat je hebt iets zegt over hoeveel ruby’s je nodig hebt om de gewenste HE er uit te halen :)
Haha sommige dingen die ik hier deel moet je met een korreltje zout nemen. Beetje bijgeloof af en toe :)

• texelonia
MetalSonic schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:06:
[...]

Haha sommige dingen die ik hier deel moet je met een korreltje zout nemen. Beetje bijgeloof af en toe :)
Zo denk ik af en toe dat het uitmaakt welk item box je doorheen rijdt, en ik zweer je, bij de vorige Tour bij Airshop fortress R/T na het gliden, kreeg ik alleen coin of coinbox frenzy als ik helemaal links de item box wist te pakken (op de één of andere manier werd je steeds rechts/midden gestuurd) :D

• Vozze
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/juaR4GvXdoWXPC9TmJ6wkyPDNEA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Si3Mh8UnwzZtOWc5StWx6tuC.jpg?f=fotoalbum_large
Leuke pijp dit :'(

En eindelijk na nog eens 4 single pulls (tsja, je moet wat) komt ie eruit hoor! _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Vozze op 02-06-2021 11:21 ]

texelonia schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:13:
[...]

Zo denk ik af en toe dat het uitmaakt welk item box je doorheen rijdt, en ik zweer je, bij de vorige Tour bij Airshop fortress R/T na het gliden, kreeg ik alleen coin of coinbox frenzy als ik helemaal links de item box wist te pakken (op de één of andere manier werd je steeds rechts/midden gestuurd) :D
Whaha heerlijk!! Ja ook dat heb ik op sommige courses..
Vozze schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:14:
[Afbeelding]
Leuke pijp dit :'(

En eindelijk na nog eens 4 single pulls (tsja, je moet wat) komt ie eruit hoor! _/-\o_
Gelukkig! De aanhouder wint. Ik denk dat wedding mario waar is voor je rubies :)

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Had de Grand badwagon in m'n free pull, werd eens tijd.

Edit: zie nu laatste track, is weer drama.

[ Voor 29% gewijzigd door Froop1992 op 02-06-2021 11:46 ]

• Planeetje
Ik was begonnen met pullen, maar na 2 10 puls kreeg ik 3 items in 1 pullAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/86g9Jnulyqg4Re1fdyoVHaJa52Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i0Ugst7t19R7UE9DKAPV0CzV.jpg?f=fotoalbum_large

Na wat twijfel toch maar gereset. Dit was de 3e 10 pull

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oVxYK9NArO8Zx86nKybQDQRLU04=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IJasY6bUS7gWvKxl6gFxoBf8.jpg?f=fotoalbum_large

Daarna nog 3 ten pulls gedaan voor Mario tux

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KJonP7P-bDfE6sMi861b8ph9rHQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7Y9G2MICwJq54NRJ5Ovm6Rqw.jpg?f=fotoalbum_large

Dus in totaal 6 10 pulls gedaan met goede items. Ik heb alleen geen kart voor de 3e trackdus ik kijk nog even de acp aan en de ontwikkeling van de ranked / special pipe.
Planeetje schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:44:
Ik was begonnen met pullen, maar na 2 10 puls kreeg ik 3 items in 1 pull[Afbeelding]

Na wat twijfel toch maar gereset. Dit was de 3e 10 pull

[Afbeelding]

Daarna nog 3 ten pulls gedaan voor Mario tux

[Afbeelding]

Dus in totaal 6 10 pulls gedaan met goede items. Ik heb alleen geen kart voor de 3e trackdus ik kijk nog even de acp aan en de ontwikkeling van de ranked / special pipe.
Maak ons maar jaloers. Jij hebt ook altijd geluk ;-)

• Planeetje
Poeksel schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:27:
1e geworden met 15k voorsprong 8)

Die challenge race telt trouwens mee voor de coin limiet (althans, ik deed hem na muntjes pakken en kreeg de 'max 600 coins per dag' melding). De maximale beloning (tot zover gemeld) is 45 rubies/een high end driver.
Klopt, je krijgt ook de reguliere sterren als bij een normale race.

• Planeetje
MetalSonic schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:49:
[...]

Maak ons maar jaloers. Jij hebt ook altijd geluk ;-)
Sorry! Kan er weinig aan doen. Bowser santa zat voor mij op nummer 97. Dus dit is echt pure mazzel. Ook de reset pakte goed uit dit keer. Ik hoop dat iedereen mario tux kan krijgen!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Na 42 pulls alle spotlights eruit gehaald, en de high-end kart en glider. Ik ga weer rubies sparen. :)
Pagina: 1 ... 72 ... 161 Laatste