Dat is een geweldige pull geweest voor jeFroop1992 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 13:08:
Na 42 pulls alle spotlights eruit gehaald, en de high-end kart en glider. Ik ga weer rubies sparen.
Zeker, ging me voornamelijk om Tux Mario, die gaat waardevol worden.
Eerste indruk is dat ik ook deze week in elk geval kan mee spelen voor top 3 en dus weer een stap richting Tier 70 kan maken.
Vooral track twee en drie vind ik erg leuk. Track één is op zich niet vervelend maar die heb ik al zo vaak gedaan de afgelopen maanden dus die wordt wat saai.
Lang geprobeerd om 10 HE driver uncaps aan één driver te geven vandaag toch maar de keuze gemaakt om mijn caps te verdelen. vanmiddag PGP 5 HE uncaps gegeven en de andere 5 gaan denk ik naar Wedding Mario en anders kan ik ze nog ff in reserve houden natuurlijk
Vooral track twee en drie vind ik erg leuk. Track één is op zich niet vervelend maar die heb ik al zo vaak gedaan de afgelopen maanden dus die wordt wat saai.
Lang geprobeerd om 10 HE driver uncaps aan één driver te geven vandaag toch maar de keuze gemaakt om mijn caps te verdelen. vanmiddag PGP 5 HE uncaps gegeven en de andere 5 gaan denk ik naar Wedding Mario en anders kan ik ze nog ff in reserve houden natuurlijk
Mooie pulls! Ik mocht ook een x10 pijp doen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/e8hhPt8qcof0geZ9k8RQZ2Kd.png?f=user_large)
De tweede was minder...
:fill(white):strip_exif()/f/image/jfg4jLSP7dfY8DE6TVpeNnPj.png?f=user_large)
Ik klaag niet!
Qua ranking mag ik ook niet klagen. Sta na 1x racen al op nr 1.
:fill(white):strip_exif()/f/image/e8hhPt8qcof0geZ9k8RQZ2Kd.png?f=user_large)
De tweede was minder...
:fill(white):strip_exif()/f/image/jfg4jLSP7dfY8DE6TVpeNnPj.png?f=user_large)
Ik klaag niet!
Qua ranking mag ik ook niet klagen. Sta na 1x racen al op nr 1.
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Zijn er hier mensen met nog wat spots vrij op hun Friend list?
Ik ben een grote naam kwijt geraakt
, maar moet nog steeds die achievement vrijspelen.
Ik ben een grote naam kwijt geraakt
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
@Steeldunes ik heb ook nog wel plek: 806523611487. Hoeveel mensen kan je nou toevoegen?
29898 7914 8413 mits je braaf muntjes (terug-)stuurt
laat maar weten als je nog mensen zoekt, ik heb nog één plekje vrij uiteraard ga ik er wel vanuit dat je elke dag muntjes terug stuurt ;-)
ThanksPlaneetje schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 11:07:
Ik heb nog 2 spots open. Voeg me maar toe.
En jij ook!Tootoo schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 11:09:
@Steeldunes ik heb ook nog wel plek: 806523611487. Hoeveel mensen kan je nou toevoegen?
Goede vraag, dat weet ik zo niet wat het maximaal aantal is, ik zit nu pas op 3.
Thanks en uiteraard, dit probeer ik zoveel mogelijk te doen. Meestal haal ik de 5 a 6 keer per week wel. Het is sowieso het eerste wat ik doe als ik MKT open, maar er zijn dagen dat ik het spelen gewoon een keer overslaPoeksel schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 11:12:
29898 7914 8413 mits je braaf muntjes (terug-)stuurt
Edit: @Poeksel zo te zien is er bij jouw ID iets mis gegaan, 1 cijfer te veel?
[ Voor 4% gewijzigd door Steeldunes op 03-06-2021 12:37 ]
Ik heb ook nog een paar plekjes vrij. 2326 9860 9846
Your ass is grass and I'm the lawnmower!
Dat zal denk ik de reden zijn geweest dat je mij hebt verwijderd hahaMetalSonic schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:04:
laat maar weten als je nog mensen zoekt, ik heb nog één plekje vrij uiteraard ga ik er wel vanuit dat je elke dag muntjes terug stuurt ;-)
Ja klopt om de zoveel tijd doe ik een refresh. Een dag of een paar dagen geenmuntje is geen reden tot verwijderen. Wel als een nieuwe tour al een paar dagen bezig is en ik zie dat iemand nog niet eens een score heeft neergezet.Steeldunes schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:53:
[...]
Dat zal denk ik de reden zijn geweest dat je mij hebt verwijderd hahaIk was afgelopen weekend een lang weekend weg, dus heb toen nauwelijks gespeeld vanwege eindelijk een weekend goed weer.
9 he driver tickets?Steeldunes schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:12:
Nog een ander puntje waar jullie waarschijnlijk wel goede input voor hebben.
Ik heb nog 9 HE tickets te spenderen en het is zonde ze alleen maar te verzamelen.
Tips zijn welkom!
[Afbeelding]
Je moet ze spenderen op basis van wat je nodig hebt in je huidige ranked. Er zijn lijsten met drivers die een hoge tier hebben. Ik verklap alvast "coinbox drivers"... Ik zou niet zomaar willekeurige items tickets geven. Uitgangspunt is eerst kijken naar jde items die je nu gebruikt voor de huidige ranked cup
@Steeldunes 616624417801 Nog 2 plekjes vrij!
Oef als ik mijn items voor (waarschijnlijk) de volgende cup vergelijk met de andere uit mn friendslist kom ik wel tekort. wedding mario slechts level 2 voor track 1, en dry bowser coinbox slechts level 3..... word dus nog spannend volgende week
@MetalSonic wat wordt (waarschijnlijk) de volgende cup?
Ik heb nu al tegenstanders met meer dan 100k. Maar eens kijken. Ik zou mario naar level 6 kunnen brengen. Ik heb vandaag nog 3 10 pulls gedaan voor de kart, en kreeg toen ook de silver starchute en de green circuit. Nu heb ik iig een kart voor track 3. Ik vind hem wel mooi en mogelijks helpt die me de komende tours uit de brand. Het wordt een zware ranked, maar ik ga voor de top 3!
Hammer Bro cuppjot1 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:52:
@MetalSonic wat wordt (waarschijnlijk) de volgende cup?
Daar zitten de paid to win items (of recent uit pipe gehaald) plus dat het cup nummer 3 is. Afgelopen half jaar waren de ranked cups streeds één en drie.
Op track 3 heb ik wel aardige items. we gaan het ziek. Eerst nog even in de huidige week eerste proberen te worden ;-)
...
[ Voor 107% gewijzigd door MrOleo op 23-03-2022 16:49 ]
erutangiS
Oeps ja.Steeldunes schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:04:
Edit: @Poeksel zo te zien is er bij jouw ID iets mis gegaan, 1 cijfer te veel?
2898 7914 8413 moet het zijn.
En ik zou de HE-tickets alleen besteden aan coinboxers (die in je huidige ranked).
@pjot1 Ik kan me de laatste keer dat de tweede ranked niet de derde cup was niet meer herinneren...
[ Voor 28% gewijzigd door Poeksel op 03-06-2021 19:41 ]
/f/image/fUXD5EBEmSA66E5AVZ8Cjo8z.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb jullie hulp nodig. Waar is ruimte want ik wil ook deze week door de 100k grens.
Ik ga sowieso wedding mario nog level 3 maken en hij krijgt nog een uncap tot 1190 basepoints. Maar is er nog ruimte op track 1 of 2? track 2 is btw al double coinbox frenzy en paar losse coinboxen
@Tootoo jij had nog wat tickets blijkbaar als ik naar je wedding mario kijk
@MetalSonic kan je je kart op track 1 nog opwaarderen naar level 6? En sowieso heb je nog PGP die 120 punten mist. Ik zou dan als eerste voor track 1 gaan. Track 2 is geen verkeerde score! Daar zou alleen ruimte zijn met een tripple frenzy gok ik.
En ja ik had 5 HE driver tickets liggen, vond het wel waard om hem op te waarderen
Ik heb nog 1 ticket nodig in deze tour om hem level 6 te krijgen...
Hier is mijn ranked cup rustiger dan ik had gedacht. Mijn huidige nummer 2 is een top 1000 speler, maar de nummer 3 is het achterneefje van Carlos. Hij heeft nog niet echt aangezet. En ik wil zo ver mogelijk voor hem staan
En ja ik had 5 HE driver tickets liggen, vond het wel waard om hem op te waarderen
Hier is mijn ranked cup rustiger dan ik had gedacht. Mijn huidige nummer 2 is een top 1000 speler, maar de nummer 3 is het achterneefje van Carlos. Hij heeft nog niet echt aangezet. En ik wil zo ver mogelijk voor hem staan
Bedankt voor je tip. In enkele runs al punten kunnen pakken op track een. De rest naar 100 pak ik wel via track drie later.Tootoo schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:25:
@MetalSonic kan je je kart op track 1 nog opwaarderen naar level 6? En sowieso heb je nog PGP die 120 punten mist. Ik zou dan als eerste voor track 1 gaan. Track 2 is geen verkeerde score! Daar zou alleen ruimte zijn met een tripple frenzy gok ik.
En ja ik had 5 HE driver tickets liggen, vond het wel waard om hem op te waarderenIk heb nog 1 ticket nodig in deze tour om hem level 6 te krijgen...
[Afbeelding]
Jouw voorsprong mag er zijn. Ik snap dat je nog voorzichtig bent omdat je nu vaker tegenstanders hebt met zowel dikke items als veel skill.
Ik heb geen tips voor je. Ik houd het bij een gemeende: “ succes!”
@Poeksel
Dat kan ik me nog wel herinneren maar dat is alweer een mooie tijd geleden. Toen leek het wel random te gaan. De laatste tijd is het inderdaad steeds de 3e cup.
Dat kan ik me nog wel herinneren maar dat is alweer een mooie tijd geleden. Toen leek het wel random te gaan. De laatste tijd is het inderdaad steeds de 3e cup.
3 weken in ziekenhuis gelegen. Toch maar stiekem weer MKT geïnstalleerd. 5 weken niet gespeeld. Krijg dubbele log in bonus. 1x de normale en 1x voor terugkerende spelers na inactieve periode. Dag 1 beloning is niet slecht. Alleen denk ik dat je met gewoon doorspelen meer krijgt.
:strip_exif()/f/image/zm5zav63DZZgPboGKJPcy61M.jpg?f=fotoalbum_large)
Eerste gratis pijp is ook gelijk een klapper. Ze willen je graag terug hebben.
:strip_exif()/f/image/JjCHxvdsnvwInKdkYbcuX7dP.jpg?f=fotoalbum_large)
Even kijken hoeveel energie ik heb tijdens de chemotherapie voor MKT. Je zakt tijdens de inactieve periode niet in tier.
:strip_exif()/f/image/zm5zav63DZZgPboGKJPcy61M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JjCHxvdsnvwInKdkYbcuX7dP.jpg?f=fotoalbum_large)
Even kijken hoeveel energie ik heb tijdens de chemotherapie voor MKT. Je zakt tijdens de inactieve periode niet in tier.
Lobby → Omkoping → Corruptie :P
@Xaio
Goed om weer van je te horen en ik kan alleen maar hopen dat het goed met je gaat!? Sterkte nog steeds voor de aankomende periode, als MKT toch wat afleiding kan bieden is dat mooi meegenomen, maar focus op jezelf!
Goed om weer van je te horen en ik kan alleen maar hopen dat het goed met je gaat!? Sterkte nog steeds voor de aankomende periode, als MKT toch wat afleiding kan bieden is dat mooi meegenomen, maar focus op jezelf!
@Xaio ik zag dat je scores had neergezet en was blij verrast dat je MKT aan het spelen was
Ik sluit me helemaal aan bij @Sleehond en hoop inderdaad dat het goed met je gaat en veel sterkte de komende tijd.
Geniet in ieder geval van je nieuwe MKT aanwinsten
Hier is antilev ondertussen opgerukt naar 113.9k, maar tot zo ver blijf ik met de scores op alle tracks nog voor op hem. Nu nog wel bezig om Wedding Mario op te werken qua base level, zodat ik daarna echt aan de slag kan om de eindscore neer te zetten voor Choco Mountain.
Hoe is de ranked voor jullie deze week?
Hier is antilev ondertussen opgerukt naar 113.9k, maar tot zo ver blijf ik met de scores op alle tracks nog voor op hem. Nu nog wel bezig om Wedding Mario op te werken qua base level, zodat ik daarna echt aan de slag kan om de eindscore neer te zetten voor Choco Mountain.
sterkte met de chemo!!Xaio schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 09:41:
3 weken in ziekenhuis gelegen. Toch maar stiekem weer MKT geïnstalleerd. 5 weken niet gespeeld. Krijg dubbele log in bonus. 1x de normale en 1x voor terugkerende spelers na inactieve periode. Dag 1 beloning is niet slecht. Alleen denk ik dat je met gewoon doorspelen meer krijgt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Tegenstanders lopen wat in. Gelukkig 10,5k verschil met de nummer twee.Tootoo schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:03:
@Xaio ik zag dat je scores had neergezet en was blij verrast dat je MKT aan het spelen wasIk sluit me helemaal aan bij @Sleehond en hoop inderdaad dat het goed met je gaat en veel sterkte de komende tijd.
Gedeelte van mijn succes deze week en volgende week zal afhangen van mijn geluk of pech in de shop. Wedding mario is nu level 3, ik heb nog twee tickets nodig. Een van die twee krijg ik straks bij de rewards en de ander kan ik hopelijk eens in de shop kopen. En of dat nou via daily is of tiershop maakt mij niks uit ik zorg wel dat ik 15k muntjes opzij houd.
@Slettesloery indrukwekkende score heb je op track 2 gezet, nog tips? jouw score is praktisch die van mij terwijl jouw driver een heel level lager is..
Plek maakt niet uit. Ben al keer 3e geworden.MetalSonic schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:36:
nu met die special race en dat je dan een groene pipe pult. Weet iemand of het uit maakt of je in die race eerste of tweede of laaatste wordt?? en of je alleen coins kan krijgen of ook items?
Je kan alles krijgen. Items, drivers/glider/kart, coins en rubies.
baan 2 klaar. Baan 3 ook want en dubbele Frenzy verwacht ik daar niet. Baan 1 nog wel wat ruimte.
Ah handig om te weten heb ik weer wat geleerd.Lekker hoor eerste plek, heb je het gevoel dat je je voorsprong nog wat kan vergroten?bennieeee schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:42:
[...]
Plek maakt niet uit. Ben al keer 3e geworden.
Je kan alles krijgen. Items, drivers/glider/kart, coins en rubies.
[Afbeelding] baan 2 klaar. Baan 3 ook want en dubbele Frenzy verwacht ik daar niet. Baan 1 nog wel wat ruimte.
@MetalSonic ben bang dat de voorsprong niet veel groter meer wordt. Dan heb ik op baan 1 een 3e Frenzy nodig of meer coinboxen. Bij baan 2 een dubbele coin Frenzy en baan 3 nog een extra Frenzy naast een coin Frenzy.
wil je je scores per baan eens posten via een screenshot? wellicht heb ik nog tips voor je?bennieeee schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:55:
@MetalSonic ben bang dat de voorsprong niet veel groter meer wordt. Dan heb ik op baan 1 een 3e Frenzy nodig of meer coinboxen. Bij baan 2 een dubbele coin Frenzy en baan 3 nog een extra Frenzy naast een coin Frenzy.
@Xaio
Ik dacht al dat je terug zou keren daarom heb ik je ook niet verwijderd uit m'n vriendenlijst en heb je hopelijk een hoop muntjes van me/ons ontvangen.
Het ga je goed en sterkte met je chemotherapie. Je gaat die kloteziekte overwinnen!
Ik dacht al dat je terug zou keren daarom heb ik je ook niet verwijderd uit m'n vriendenlijst en heb je hopelijk een hoop muntjes van me/ons ontvangen.
Het ga je goed en sterkte met je chemotherapie. Je gaat die kloteziekte overwinnen!
@Xaiopjot1 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:06:
@Xaio
Ik heb je wel verwijderd, lang mee gewacht maar toch gedaan. Niks persoonlijks, ging puur om de coins.
Nu je weer terug bent/ komt ben je natuurlijk ook weer welkom in mijn friendslist. Als je dat niet wil omdat ik je heb verwijderd begrijp ik dat natuurlijk. No hard feelings vanuit mijn kant!
@bennieeee
Daar zie ik nog best wat ruimte voor verbetering. En dan krijg je natuurlijk straks nog de reward tickets die meteen een flinke boos geven voor track 3 als je dat ervoor over hebt.
Maar afgaande op huidige items zonder uitgeven tickets
Track 1: hier kan je in een super run toch wel 1k tot 2,5k bij krijgen (veel coinboxen uiteraard waarbij de muntjes goed vallen
Track 2: triple coin al gepakt? anders beginnen met triple mushroom frenzy en dan double coin erna, kan je dnek ik wel op 33k tot 34k komen...
Track 3: ja sowieso 15 met huidige items, waarbij builder toad dan 800 basepoints moet hebben
Samengevat: je hebt nog ruimte
Daar zie ik nog best wat ruimte voor verbetering. En dan krijg je natuurlijk straks nog de reward tickets die meteen een flinke boos geven voor track 3 als je dat ervoor over hebt.
Maar afgaande op huidige items zonder uitgeven tickets
Track 1: hier kan je in een super run toch wel 1k tot 2,5k bij krijgen (veel coinboxen uiteraard waarbij de muntjes goed vallen
Track 2: triple coin al gepakt? anders beginnen met triple mushroom frenzy en dan double coin erna, kan je dnek ik wel op 33k tot 34k komen...
Track 3: ja sowieso 15 met huidige items, waarbij builder toad dan 800 basepoints moet hebben
Samengevat: je hebt nog ruimte
@Steeldunes (en anderen), ik heb ook nog wel ruimte voor muntjes friends
mijn ID is 367128707734
@Xaio goed je hier weer te zien en te zien dat je weer geracet hebt! Ik heb je ook regelmatig nog muntjes gestuurd, leek me een heel klein lichtpuntje voor als je weer terug zou komen.
Ik sta 2e met 22k achterstand. Ik heb nog wel ruimte hoor, maar vrees dat ik die 1e plek wel kan vergeten.... Al geef ik het nog niet helemaal op, heb mezelf al eerder verbaasd
@Xaio goed je hier weer te zien en te zien dat je weer geracet hebt! Ik heb je ook regelmatig nog muntjes gestuurd, leek me een heel klein lichtpuntje voor als je weer terug zou komen.
Ik sta 2e met 22k achterstand. Ik heb nog wel ruimte hoor, maar vrees dat ik die 1e plek wel kan vergeten.... Al geef ik het nog niet helemaal op, heb mezelf al eerder verbaasd
@Sleehond @MetalSonic @pjot1 @Tootoo @texelonia thanks.
Had ook niet verwacht weer te spelen. Maar begon toch te jeuken en na 3 weken eenzaam in de ziekenhuis kamer....
Het is leuk om te zien dat de forum levendig zoals altijd is.
@MetalSonic no hard feelings
. Ik speel casual om wat tijd te doden. Ik ga niet meer actief coins sturen.
Had ook niet verwacht weer te spelen. Maar begon toch te jeuken en na 3 weken eenzaam in de ziekenhuis kamer....
@MetalSonic no hard feelings
[ Voor 21% gewijzigd door Xaio op 04-06-2021 13:57 ]
@Verwijderd goed je weer te zien inderdaad en ik sluit me helemaal aan bij de reactie van @Sleehond . Ik had je ook niet meer verwacht en had je (een paar dagen geleden) uit de vriendenlijst gehaald. Mocht je weer wat vrienden nodig hebben, dan voeg ik je gewoon weer toe. Net als @MetalSonic ging het me om de muntjes.
Ik heb inmiddels 25k op track 3 gehaald met een 4/2/4 insteek. Kan nog wel wat meer uitgehaald worden want ik had nu een dubbele coin frenzy en 1 losse coinbox. Ik twijfel of ik mario naar 6 moet brengen ivm de grote overlap met andere coinboxers. Ik heb me voor nu voornamelijk op track 3 gericht en op het halen van de groene muntjes. Maar man man man wat zijn die bots weer agressief.
Ik heb inmiddels 25k op track 3 gehaald met een 4/2/4 insteek. Kan nog wel wat meer uitgehaald worden want ik had nu een dubbele coin frenzy en 1 losse coinbox. Ik twijfel of ik mario naar 6 moet brengen ivm de grote overlap met andere coinboxers. Ik heb me voor nu voornamelijk op track 3 gericht en op het halen van de groene muntjes. Maar man man man wat zijn die bots weer agressief.
Ik ben blij met deze reactie. Voor mij is dat coins gebeuren echt puur "zakelijk", heb al behoorlijk wat mensen eruit gezet in de afgelopen maanden. Bij jou vond ik dat lastig, heb hier wel even over gepiekerd.Xaio schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:53:
@Sleehond @MetalSonic @pjot1 @Tootoo @texelonia thanks.
@MetalSonic no hard feelings. Ik speel casual om wat tijd te doden. Ik ga niet meer actief coins sturen.
Ik begrijp dat je niet meer actief coins wil sturen, is toch wel een gedoe en er is weinig leuks aan. Gelukkig heb ik wat dwangmatig trekjes en doe ik het maar weer elke dag. (Ook omdat ik dan weer kan krijgen)
Klaar met track 3. Coin, coinbox en coin frenzy inclusief 1 losse coinbox. 28.6k. Op naar track 2.
Mooie volgorde met frenzy's ik denk de beste.Planeetje schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:55:
Klaar met track 3. Coin, coinbox en coin frenzy inclusief 1 losse coinbox. 28.6k. Op naar track 2.
Als je daar begint met een coinbox frenzy is 't vrij waardeloos. Heb 't al eens gehad en dat ik uiteindelijk maar 8 coins had ofzo.. Paar bochten, hoogte verschillen etc.......
Ik denk dat als je een goede run wil:
Item 1 ) coin frenzy (beste) of bomb frenzy (behoorlijk effectief in dat nauwe gedeelte)
Item 2) coinbox frenzy, vooral in de cave pak je veel daarvan en anders nog eens coin frenzy
Item 3) coin frenzy of coinbox frenzy maar dan voor de coinbox wel onderaan gaan.
Al om al vind ik het geen "coinbox vriendelijke"map... Je moet echt veel geluk hebben met hoe je muntjes vallen.
@MetalSonic Klopt helemaal wat je aangeeft. Track 3 is zeker niet cb vriendelijk. Ben dus blij dat ik hem achter me kan laten.
Uiteraard was het een NSC en dat met 4/2/4 en enkel de glider single uncapped. Prima zo. Daar kan ik iig mee concurreren. Met rest. Nummer 1 staat op 113k, dus ik moet nog even aan de bak, maar plek 2 vind ik ook nog prima.
Uiteraard was het een NSC en dat met 4/2/4 en enkel de glider single uncapped. Prima zo. Daar kan ik iig mee concurreren. Met rest. Nummer 1 staat op 113k, dus ik moet nog even aan de bak, maar plek 2 vind ik ook nog prima.
@MetalSonic je bent me nu al voorbij en zo te zien kan ik nog iets hoger had 1 coinbox frenzy en 2 coin frenzy en een perfect run geen enkele losse coinbox mooie score op track 2 netjes ga zo door
Lekker hoor, ja dat zijn de betere scores. Ik had al zo'n gevoel dat het dus zoiets was. En dan vielen de muntjes van je coinbox frenzy dus ook goed..Slettesloery schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:24:
@MetalSonic je bent me nu al voorbij en zo te zien kan ik nog iets hoger had 1 coinbox frenzy en 2 coin frenzy en een perfect run geen enkele losse coinbox mooie score op track 2 netjes ga zo door
Wellicht is er nog wat ruimte voor je via double coin frenzy + coinbox frenzy en wat losse coinboxen. Of triple coin frenzy + losse coinboxen maar ik denk dat je er hooguit 2k bij krijgt dan en ik denk dat jij de track nu ook wel ff zat bent.
Hoe is je ranked poule verder?
@MetalSonic moet wel lukken sta nu 14 k voor nog alleen track 1 nog goeie score halen kan beter denk ik
Hammer bro cup het is, ik denk waar we hier ook wel van uit gingen
... In de hammer bro cup vind ik vooral track één erg leuk. De andere zijn niet verkeerd natuurlijk.
Ik dacht vooral: alwéér een Royal Raceway track 🙄 Wat is dat toch, dat er vaak één track een periode steeds weer in de ranking zit? Er zijn toch meer dan genoeg tracks voor íets meer afwisseling zou je denken?
Ja eens, afwisseling op de ranked tracks mag wat beter. Ik weet nog dat in het eerste half jaar we bijna elke week een "cheep cheep lagoon" erin hadden.texelonia schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 10:13:
Ik dacht vooral: alwéér een Royal Raceway track 🙄 Wat is dat toch, dat er vaak één track een periode steeds weer in de ranking zit? Er zijn toch meer dan genoeg tracks voor íets meer afwisseling zou je denken?
Nu snap ik niet waarom er niet ter afwisseling een Luigi mansion track bij zit? of (en nu ga ik los) een New York city track?
Eindelijk!
:fill(white):strip_exif()/f/image/cZ2WHRM9vwTPdVbA9QuTtSvz.png?f=user_large)
Was nooit een doel geweest dus ik vind het meer een leuke bijkomstigheid.
:fill(white):strip_exif()/f/image/cZ2WHRM9vwTPdVbA9QuTtSvz.png?f=user_large)
Ja, de afwisseling is een beetje ver te zoeken. Gelukkig vind ik de royal raceway tracks wel leuk, dus stoor me er niet echt aan.
Vandaag een 2e HE driver ticket uit de DS kunnen scoren deze wedding tour. Ik heb alleen meer behoefte aan kart en glider tickets op het moment. Voordeel is wel dat ik weer inloop op mijn investering in Mario Tux. Ik heb nog 1 kart ticket nodig om de crawly volgende week op 6 te zetten en nog 1 glider ticket om de dry bowser umbrella op 6 te zetten en ook de royal parachute. Maar duimen en weer sparen omdat mijn muntjes weer op zijn.
Zouden jullie gold koopa freerunning op level 7 zetten? En ik zou 2 drivers kunnen tripple cappen. Zowel PGP en gold koopa komen me momenteel wel goed uit ivm de dubbele track.
Reden dat ik PGP 2 tours geleden op 7 gezet had (volgens mij had ik die vraag nog niet beantwoord een tijd geleden) was omdat ze al op 6+3 stond en het een kleine investering was voor me. Achteraf ben ik daar erg blij mee want vorige tour en deze tour is ze van waarde. Daarnaast was PGP mijn eerste coinbox driver, dus ook iets van nostalgie.
Vandaag een 2e HE driver ticket uit de DS kunnen scoren deze wedding tour. Ik heb alleen meer behoefte aan kart en glider tickets op het moment. Voordeel is wel dat ik weer inloop op mijn investering in Mario Tux. Ik heb nog 1 kart ticket nodig om de crawly volgende week op 6 te zetten en nog 1 glider ticket om de dry bowser umbrella op 6 te zetten en ook de royal parachute. Maar duimen en weer sparen omdat mijn muntjes weer op zijn.
Zouden jullie gold koopa freerunning op level 7 zetten? En ik zou 2 drivers kunnen tripple cappen. Zowel PGP en gold koopa komen me momenteel wel goed uit ivm de dubbele track.
Reden dat ik PGP 2 tours geleden op 7 gezet had (volgens mij had ik die vraag nog niet beantwoord een tijd geleden) was omdat ze al op 6+3 stond en het een kleine investering was voor me. Achteraf ben ik daar erg blij mee want vorige tour en deze tour is ze van waarde. Daarnaast was PGP mijn eerste coinbox driver, dus ook iets van nostalgie.
@Planeetje
Ik zou het doen! Koopa Troopa Freerunning heeft een goede coverage en is het zeker waard als je de tickets kan missen. Ik heb ooit hier in dit topic ook een keer gezien in plaatje dat ktf de beste driver is om op (toen nog) lvl 6 te hebben.
Ik zou het doen! Koopa Troopa Freerunning heeft een goede coverage en is het zeker waard als je de tickets kan missen. Ik heb ooit hier in dit topic ook een keer gezien in plaatje dat ktf de beste driver is om op (toen nog) lvl 6 te hebben.
Wat ik niet gemeld had was dat gold koopa al 6+2 is, dus kost me 3 tickets uiteindelijk. Ik had hem 2x uit de King bobomb gold pijp gekregen toen ik hem aan het levelen was. Ik denk dat ik het maar ga doen. Nu nog even denken over de tripple uncaps.
Om 4uur is de rundownd van tabor en studfit online. Die ga ik vanmiddag ook nog even bekijken, naast de quali van F1
Om 4uur is de rundownd van tabor en studfit online. Die ga ik vanmiddag ook nog even bekijken, naast de quali van F1
Hoeveel uncap-tickets heb je? Zou twee drivers een double uncap geven niet meer opleveren dan 1 een triple uncap? Bijv. Mario Hakama, Rosalina Swimwear of Mario Tuxedo.Planeetje schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:39:
Nu nog even denken over de tripple uncaps.
Qua coverage is het volgens mij de beste, qua hoeveelheid tracks. Toch zou ik er niet op "blind staren" want veel tracks zijn al heel lang niet gekozen als ranked track......pjot1 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:21:
@Planeetje
vaak loont het meer om te investeren in de "nieuwere items" komen relatief toch vaak terug in de ranked races. Zag je ook goed bij Santa bowser die was een paar maanden bijna elke week wel inzetbaar
Lekker hoor, je hebt het dus gehaald via gewoon veel spelen. Ik heb hem zoals een aantal hier echt gehaald via ouderwets grinden. Achterelkaar tracks doen. Super saai maarja je moet wat. Ik kijk uit naar 't moment dat we tot level 200 kunnen!pjot1 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:38:
Eindelijk!
[Afbeelding]
Qua coverage is het idd de beste en dat wilde ik eigenlijk ook insinueren. Uiteindelijk komt elk item wel een keer terug dus of je dit nu in nieuwe of bestaande items stopt is in mijn ogen om het even.MetalSonic schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:51:
[...]
Qua coverage is het volgens mij de beste, qua hoeveelheid tracks. Toch zou ik er niet op "blind staren" want veel tracks zijn al heel lang niet gekozen als ranked track......
vaak loont het meer om te investeren in de "nieuwere items" komen relatief toch vaak terug in de ranked races. Zag je ook goed bij Santa bowser die was een paar maanden bijna elke week wel inzetbaar
Santa Bowser staar zeker nog wel op m'n verlanglijstje.
Ik concentreer me eigenlijk altijd op de ranked en zo goed als niet op de andere tracks. Het komt dus heel vaak voor dat je geen xp krijgt en dat alleen krijgt bij een nieuwe track. Dus uiteindelijk heeft dat dik anderhalf jaar gekost!MetalSonic schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:54:
[...]
Lekker hoor, je hebt het dus gehaald via gewoon veel spelen. Ik heb hem zoals een aantal hier echt gehaald via ouderwets grinden. Achterelkaar tracks doen. Super saai maarja je moet wat. Ik kijk uit naar 't moment dat we tot level 200 kunnen!
Ik heb 20 uncaps liggen, dus 1 tripple moet zeker wel kunnen. Mario tux wacht ik even met verder investeren ivm de massale overlap met andere coinboxers. Daar wil ik eerst even de kat uit de boom kijken. Voor de rest staan al mijn coinboxers al op dubbele uncap, behalve hakama Mario dacht ik.Eärendil schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:48:
[...]
Hoeveel uncap-tickets heb je? Zou twee drivers een double uncap geven niet meer opleveren dan 1 een triple uncap? Bijv. Mario Hakama, Rosalina Swimwear of Mario Tuxedo.
:strip_exif()/f/image/lgO1v6R0I3XzKce4zWMGjn8H.jpg?f=fotoalbum_large)
Langzaam even weer inkomen. PGP is ook de eerste die een volledig uncap heeft gekregen.
Volgende ranking doet de bob om king gold weer mee. Geen moment spijt gehad om deze naar 6 te brengen in de ninja tour. Dat was wel een van de betere speciale pijpen waar ik ook eindelijk golden dry Bones kreeg.
Wat is dat toch met baan 2, ligt het aan mij, of vallen veel coinbox muntjes in dat rondje naar links in het kasteel dwars door de vloer ?
Echt wat me net toch gebeurde.... perfecte items in 1 race. 3 coinbox frenzies en 3 losse coinboxen. Maar 1 losse coinbox en 1 frenzy vielen vrijwel allemaal door de vloer in dat kasteel
, daarnaast verloor ik mijn 1e losse coinbox door een bliksem. Ik bewaarde de coinbox terwijl ik over de paddestoelen stuiterden. Al met al toch op weg naar een goeie score die echt helemaal geweldig had kunnen zijn en dan gebeurt dit voor de laatste itembox:
:strip_exif()/f/image/wCW1tXTYNFhlp4AoIlHJQwns.jpg?f=fotoalbum_large)
Echt wtf
Screenshot gemaakt, niks meer aangeraakt en hij maakt gewoon de ronde af met als resultaat:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YkfKLlGMqDmB7VwtX2qmJGaa.jpg?f=user_large)
Wat een rollercoaster.. prachtig.
Echt wat me net toch gebeurde.... perfecte items in 1 race. 3 coinbox frenzies en 3 losse coinboxen. Maar 1 losse coinbox en 1 frenzy vielen vrijwel allemaal door de vloer in dat kasteel
:strip_exif()/f/image/wCW1tXTYNFhlp4AoIlHJQwns.jpg?f=fotoalbum_large)
Echt wtf
Screenshot gemaakt, niks meer aangeraakt en hij maakt gewoon de ronde af met als resultaat:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YkfKLlGMqDmB7VwtX2qmJGaa.jpg?f=user_large)
erutangiS
Ja, soms is het spel wel enorm vervelend met die foutmeldingen. Gelukkig heb je alsnog 40k+ gehaald, maar als ik je zo hoor had het nog wel een stuk hoger kunnen zijn.
In het kasteel zakken de muntjes inderdaad door de grond waardoor je daar helemaal niets aan hebt....
In het kasteel zakken de muntjes inderdaad door de grond waardoor je daar helemaal niets aan hebt....
Dikke score hoor! ik dacht kort dat je nog wel een stuk hoger kon maar die glider is helaas slechts een super. Denk dat dit wel zo'n beetje de max is met die items en die basepoints..MrOleo schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:54:
Wat is dat toch met baan 2, ligt het aan mij, of vallen veel coinbox muntjes in dat rondje naar links in het kasteel dwars door de vloer ?
Echt wat me net toch gebeurde.... perfecte items in 1 race. 3 coinbox frenzies en 3 losse coinboxen. Maar 1 losse coinbox en 1 frenzy vielen vrijwel allemaal door de vloer in dat kasteel, daarnaast verloor ik mijn 1e losse coinbox door een bliksem. Ik bewaarde de coinbox terwijl ik over de paddestoelen stuiterden. Al met al toch op weg naar een goeie score die echt helemaal geweldig had kunnen zijn en dan gebeurt dit voor de laatste itembox:
[Afbeelding]
Echt wtf![]()
![]()
[Afbeelding]
Wat een rollercoaster.. prachtig.
Denk het niet hoor, met die items. En dat je muntjes verliest is meer standaard dan bijzonder. Zowel bij bochten als bij rechte stukken zal je toch vaak een aantal muntjes niet kunnen pakken. Zelfde uiteraard voor hoogteverschillen.Planeetje schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:38:
Ja, soms is het spel wel enorm vervelend met die foutmeldingen. Gelukkig heb je alsnog 40k+ gehaald, maar als ik je zo hoor had het nog wel een stuk hoger kunnen zijn.
Nou ja het was natuurlijk wel een perfecte run qua items, maar ik verloor sowieso een volle coinbox door een bliksem en vanaf de laatste itembox kon ik niet meer sturen, dat zijn nog eens tussen de 5 en 10 acties gemist. Als ik die muntjes dan nog iets beter voor mekaar kan krijgen in die rare bocht, zou ik theoretisch zelfs jou megascore moeten kunnen halen. Maar ja ik ga nooit meer zulke itemboxen krijgen.MetalSonic schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 16:04:
[...]
Dikke score hoor! ik dacht kort dat je nog wel een stuk hoger kon maar die glider is helaas slechts een super. Denk dat dit wel zo'n beetje de max is met die items en die basepoints..
Er zit hier ook weinig druk op om veel te spelen, nr 1 in mijn poule heeft 123k+, de rest staat op <90k. 2e plek lijkt wel gegarandeerd.
Zo slecht is die glider trouwens ook niet, super lvl 7 max unlock, dat zal niet veel schelen t.o.v. lvl 6 HE met 1 of 2 unlocks.
erutangiS
B dasher uit de ACP gekregen. meh. Nu level 4 geworden.
Starchute uit de acp, stapje dichterbij level 7 maar moet nog vier tickets gebruiken..
Iemand nog de special pipe geprobeerd?
Iemand nog de special pipe geprobeerd?
Ikke niet, te slechte odds. Na de pijp week 1 ben ik door mijn diamantjes heen. Bovendien als ik zou trekken, dan zou ik eerder woor de week 2 pijp gaan. Wordt waarschijnlijk 12 HE.
Lekkere pull @Sleehond en @MetalSonic
Hier had ik butterfly wings, die nu level 2 is. Er zit gevoelsmatig zoveel rommel in dat de kans maar klein is dat je iets krijgt waar je echt wat aan hebt.
Verder laat ik de special en week 2 pijp aan me voorbij gaan. Heb 3 rubies...
Vanochtend heb ik wel, eindelijk, mijn base super gliders allemaal op level 7 gezet. Hopelijk komen er dan langzaam aan iets meer HE tickets in mijn DS, want tot zo ver heb ik er maar een paar gehad sinds dat level 7 geïntroduceerd werd. Op naar de premium super gliders!
Hier had ik butterfly wings, die nu level 2 is. Er zit gevoelsmatig zoveel rommel in dat de kans maar klein is dat je iets krijgt waar je echt wat aan hebt.
Vanochtend heb ik wel, eindelijk, mijn base super gliders allemaal op level 7 gezet. Hopelijk komen er dan langzaam aan iets meer HE tickets in mijn DS, want tot zo ver heb ik er maar een paar gehad sinds dat level 7 geïntroduceerd werd. Op naar de premium super gliders!
Hier cat peach in de acp, leuk want ik had die skill nog niet, maar niet echt nuttig, kan haar toch niet upgraden.
Tja die special pipe mogen ze houden, ben er eigenlijk ook wel blij mee dat ie slecht is, kon er toch niet veel insteken nadat de ruby-bank is geplunderd door tuxedo mario..
Dat moet dan goed komen tootoo. De he tickets beginnen hier nu eindelijk wat meer te verschijnen, nadat ik van de week weer een categorie op 7 heb kunnen brengen. Ik kan zowaar een van de coinbox drivers lvl 7 maken voor volgende week.
Tja die special pipe mogen ze houden, ben er eigenlijk ook wel blij mee dat ie slecht is, kon er toch niet veel insteken nadat de ruby-bank is geplunderd door tuxedo mario..
Dat moet dan goed komen tootoo. De he tickets beginnen hier nu eindelijk wat meer te verschijnen, nadat ik van de week weer een categorie op 7 heb kunnen brengen. Ik kan zowaar een van de coinbox drivers lvl 7 maken voor volgende week.
erutangiS
Ben het met je eens dat er veel rommel in zit. De pipe lijkt waardevoller dan hij is want er zijn behoorlijk wat he items die praktisch nooit worden gevraagd als tier 3.. mja het is toch leuk om te kijken wat je krijgt!Tootoo schreef op zondag 6 juni 2021 @ 11:13:
Lekkere pull @Sleehond en @MetalSonic
Hier twee keer 10 uit de special pipe. Bij de tweede pull twee high end karts waarvan een een new item is. Soort formule 1 achtige kart. Ik geloof het wel.
@MetalSonic het is uiteraard leuk en kijk er ook elke keer weer naar de ACP uit hoor
Voor hetzelfde geld haal je er wel een goede uit, zoals de starchute bij jou...
En ook inderdaad een prima score! Ik zat gister toch nog eens goed te kijken naar die track. Voor mij persoonlijk vind ik een coinbox op box 2 eigenlijk vervelender dan op plek 1. Na box 2 heb je zowel de enorme bocht (zal wel aan mij liggen, de muntjes vliegen altijd overal heen behalve naar mij) en wat jumps. Dat de grot daarna komt maakt het verschil bijna niet meer goed. Bij box 1 kan ik in ieder geval de muntjes beter vast houden door de "buitenbocht" te nemen.
Hoe dan ook, mijn huidige score is eigenlijk niet eens gehaald met een coinbox frenzy
Ik had een banaan + coin frenzy en iets van een losse coinbox. Dus ik zou nog moeten kijken wat er uit te halen valt.
Track 1 en 2 doe ik niets meer aan namelijk. Track 2 was een tripple coin frenzy zonder breaks. Met 201 acties is het daar klaar. Track 1 had ik ook iets van twee of drie frenzies. Al met al sta ik nog steeds 9.2k voor op antilev en blijf ik denken "waar blijf je nou??".
En ook inderdaad een prima score! Ik zat gister toch nog eens goed te kijken naar die track. Voor mij persoonlijk vind ik een coinbox op box 2 eigenlijk vervelender dan op plek 1. Na box 2 heb je zowel de enorme bocht (zal wel aan mij liggen, de muntjes vliegen altijd overal heen behalve naar mij) en wat jumps. Dat de grot daarna komt maakt het verschil bijna niet meer goed. Bij box 1 kan ik in ieder geval de muntjes beter vast houden door de "buitenbocht" te nemen.
Hoe dan ook, mijn huidige score is eigenlijk niet eens gehaald met een coinbox frenzy
Track 1 en 2 doe ik niets meer aan namelijk. Track 2 was een tripple coin frenzy zonder breaks. Met 201 acties is het daar klaar. Track 1 had ik ook iets van twee of drie frenzies. Al met al sta ik nog steeds 9.2k voor op antilev en blijf ik denken "waar blijf je nou??".
Ik vermoed dat hij bezig is met de all cup ranking en daarom op zich laat wachten. Gunstig, dan focust hij op zich minder op de ranked. Had mijn vorige tegenstander in ranked ook en die kon ik uiteindelijk pakken.Tootoo schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:56: Al met al sta ik nog steeds 9.2k voor op antilev en blijf ik denken "waar blijf je nou??".
Eigenlijk ben ik door dit topic op Tweakers enthousiast geworden over mijn acp pull haha. Eerst dacht ik van "shit ik wilde een nieuwe HE driver of een nieuwe he glider" maar door de reacties dacht ik van "hmm eigenlijk wel fijn en die starchute mag er zijn natuurlijk"... Uiteindelijk wil ik mijn top items op level 7 hebben natuurlijk.Tootoo schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:56:
@MetalSonic het is uiteraard leuk en kijk er ook elke keer weer naar de ACP uit hoorVoor hetzelfde geld haal je er wel een goede uit, zoals de starchute bij jou...
Hoe dan ook, mijn huidige score is eigenlijk niet eens gehaald met een coinbox frenzyIk had een banaan + coin frenzy en iets van een losse coinbox. Dus ik zou nog moeten kijken wat er uit te halen valt.
Over je punt met betrekking tot waar je je coinbox frenzy wil hebben ben ik het ook met je eens. Eerst gaf ik natuurlijk via een statement aan dat je hem niet wil hebben bij item één. Maar mijn super run had dus wel die coinbox frenzy bij item één. Achja zoals meer hier al hebben gezegd je moet ook gewoon een flinke portie geluk hebben met hoe je coins vallen. Eigenlijk is er geen enkel item block dat ik zeg "ja daar is het echt heerlijk om je coinbox frenzy te hebben". wat voor mij effectief was dat was om vlak voor de cave mijn item ticket te activeren en daar een coinbox frenzy te activeren.
Pittige poule zeg, congrats met je score op track één.Planeetje schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:45:
Ik heb me inmiddels opgewerkt naar plek 2 door track 1 op 40k te krijgen met een 7-2/6-2/4-1 setup. [Afbeelding]
Op track 1 en 2 zit er nog wel wat in denk ik.
[Afbeelding]
Ik denk dat je op track twee met die items van jou nog wat eruit kan persen. Mijn items zijn vergelijkbaar misschien nog ietsje slechter en ik heb twee k meer.
@MetalSonic ja, eens. Met Track 2 zou ik inderdaad nog plek 1 binnen kunnen halen, mits nummer 1 er niet nog eens aan gaat trekken. Mijn poule is op zich wel een uitdaging inderdaad. Kijkende naar de load out van nummer 4 tm 20 lijkt het erop dat ik iig een tier omhoog ga. Maar ik ga liever weg met plek 1. Vanavond maar weer een paar pogingen op track 2 proberen.
Edit:
47k op track 2 en ik denk dat daar nog wel meer in zit. Geen upgrades meer gedaan. Ook de tripple cap laat ik nog even achter de hand.
Edit:
47k op track 2 en ik denk dat daar nog wel meer in zit. Geen upgrades meer gedaan. Ook de tripple cap laat ik nog even achter de hand.
[ Voor 16% gewijzigd door Planeetje op 06-06-2021 19:30 ]
Mooie score zeg, @Planeetje! Hopelijk ga je het redden om eerste te worden! 
Hier is de rek er uit nu. Choco heb ik nu gedaan met een tripple cocktail frenzy van coinbox (item block 1), blue shell (weer item block 1, nadat ik kapot geschoten was bij de finish) en coin (laatste block), gecombineerd met 2 coinboxen. Als iemand in mijn ranked cup nu van mening is dat het beter kan mag ie de eerste plek hebben
Hier is de rek er uit nu. Choco heb ik nu gedaan met een tripple cocktail frenzy van coinbox (item block 1), blue shell (weer item block 1, nadat ik kapot geschoten was bij de finish) en coin (laatste block), gecombineerd met 2 coinboxen. Als iemand in mijn ranked cup nu van mening is dat het beter kan mag ie de eerste plek hebben
![]() | ![]() |
@Tootoo dikke score zeg met 5-3-3! Hopelijk is je voorsprong genoeg
@Tootoo duimen draaien, voor jou en voor mij
Maar ik denk dat jij meer kans maakt voor dat plekje 1
Ik ga niets meer doen aan mijn score, ben er klaar mee voor deze ranked.
Ik ga niets meer doen aan mijn score, ben er klaar mee voor deze ranked.
Dat waren 5 hele mooie minuten!
3 HE nieuw. Koopa King uit de token shop, Sushi Racer uit de all clear en Zilver Starchute uit een groene pijp. Ranking gaan we helaas niet redden qua top 5 notering ben ik bang.
3 HE nieuw. Koopa King uit de token shop, Sushi Racer uit de all clear en Zilver Starchute uit een groene pijp. Ranking gaan we helaas niet redden qua top 5 notering ben ik bang.
Tussenstand in mijn ranked: 1 99k, 2 98k, ik 97k, 4 83k.
Dat wordt toch maar wat tickets inzetten. Onder andere Rose Queen naar 595 en level 6, ook voor de toekomst handig.
Dat wordt toch maar wat tickets inzetten. Onder andere Rose Queen naar 595 en level 6, ook voor de toekomst handig.
[ Voor 26% gewijzigd door Poeksel op 07-06-2021 11:53 ]
:strip_exif()/f/image/4lTqtPw05QFNIOWAnOBmXZCg.jpg?f=fotoalbum_large)
Toch ook maar alles naar level 2 gebracht.. zit waarschijnlijk volgende week spijt van ook al krijgen we alle HE nog een keer gelukkig. Maar goed hier zit nog wel heel wat ruimte in toch.
[ Voor 5% gewijzigd door bennieeee op 07-06-2021 14:00 ]
18k-20k sowiesobennieeee schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:00:
[Afbeelding]
Toch ook maar alles naar level 2 gebracht.. zit waarschijnlijk volgende week spijt van ook al krijgen we alle HE nog een keer gelukkig. Maar goed hier zit nog wel heel wat ruimte in toch.
Niet slecht icm een level 1 gliderSleehond schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:44:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Spanning stijgt hier wel….
Stuivertje wisselen met nummer 2. In de rest van de groep zit amper beweging. Gelijk de 3 frenzy in 1 race challenge afgestreept.
Volgende tour 3 coinbox drivers in t3. Dat wordt punten festijn.
:strip_exif()/f/image/wgXRYnUmoYeKGY7a8yhrCXZJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Met ACP kreeg ik al 3x funky Kong. Dat ik daarvoor de eerste funky kong pijp heb getrokken om hem te krijgen.
Volgende tour 3 coinbox drivers in t3. Dat wordt punten festijn.
:strip_exif()/f/image/wgXRYnUmoYeKGY7a8yhrCXZJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Met ACP kreeg ik al 3x funky Kong. Dat ik daarvoor de eerste funky kong pijp heb getrokken om hem te krijgen.
[ Voor 10% gewijzigd door Xaio op 08-06-2021 09:51 ]
Laatste dag alweer! Deze week vloog voorbij. Ik sta nog steeds 7k voor dus ik verwacht morgen op de nummer één plek wakker te worden in tier 69!
Voor wie vandaag nog knokt voor een goede plek. Succes en plezier ik duim dat je goede frenzys hebt.
Voor wie vandaag nog knokt voor een goede plek. Succes en plezier ik duim dat je goede frenzys hebt.
Voor mij kan het ook niet snel genoeg woensdag zijn 
Het is al dagen stuivertje wisselen om plek 1. Sta nu zon 2k voor, hopelijk is het genoeg
veel succes iedereen nog
Het is al dagen stuivertje wisselen om plek 1. Sta nu zon 2k voor, hopelijk is het genoeg
veel succes iedereen nog
Kak, nummer 2 heeft me weer ingehaald, nu bijna 2k achter….
Vermoedelijk moet ik dat uit track 1 gaan halen… ben benieuwd of het lukt en of ik er echt nog kracht voor heb…
Vermoedelijk moet ik dat uit track 1 gaan halen… ben benieuwd of het lukt en of ik er echt nog kracht voor heb…
/f/image/qUZxFSs7xJD0NZMcUhD1oVAK.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pzd7ZDxln7dK8EGT6qBZeFM4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xvqtzGQ2QxdpjLviQ3BQ1M1L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/trgVnbdsh5GymKG9G2w3rZ83.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/sR5tOAecmP8IDezENBMYFcPY.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/eopGTNGHXb0mx9cI7Pk3kMnq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/2Uq5oeAbjSnVv48cDrISz4V5.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/F0ez33OARnHVgPMTNNbHrRer.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W0wg1z9bWzgfIOflhm4Va1Np.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qFI0KbffaI6AY4Sz1DH9AmDg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/U8bLmCyuGKJREhZ6UO9SDjEW.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/LiPcH8mjPcGiUxpnWK1ViGiP.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/VJ3GKHT8DTrGN8lOE6ryI2bp.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/znI1aQV1mkZdM6cP2USYHam7.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/OL8LwEAB5y65iMPzX2dH7bd1.png?f=fotoalbum_large)