• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
MetalSonic schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:51:
[...]

Doe je ook een reset voor je de eerste x 10 pull doet? :9
Nee, dan niet. Alleen als er een HE uit is gekomen. ;)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:51
Vozze schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:10:
Snap ik. Ik ben erg benieuwd of we Santa Bowser ooit nog terug gaan zien in een pack of een pijp.
Over een maand of 7 komt ie vast nog eens in een pack. :)

erutangiS

MrOleo schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:09:
[...]

Over een maand of 7 komt ie vast nog eens in een pack. :)
Dan is de vraag of hij dan nog interessant is. Alleen maar voor de heb/ collectie kopen is ook zonde..

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 21:40
Hij heeft inmiddels wel al aardig wat tracks waarop hij de enige coinboxer is. En hij is gewoon cool natuurlijk 8)

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Vozze schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:46:
Hij heeft inmiddels wel al aardig wat tracks waarop hij de enige coinboxer is. En hij is gewoon cool natuurlijk 8)
Haha jazeker echt een baas :)

• MrOleo
Het blijft een coinbox driver en het is geen pauline party time, hij is dan vast nog relevant. En hij is inderdaad gewoon cool :*)

erutangiS

Pauline is volgens mij van NYC , ik zou 't leuk vinden als we daar weer eens racen

• Vozze
We gaan waarschijnlijk eerst weer een andere city track krijgen. Op Discord lees ik dat ze bepaalde namen in de code hebben gezien die wellicht duiden op Singapore. Kunnen ze daarna een City Tour doen! Alle city tracks in één tour!

Ondertussen muntjes weer binnen geharkt, muntjes uitgedeeld, nieuwe cup gedaan en alvast de Luigi Cup "uitgespeeld" door Santa Bowser naar level 7 te brengen en op alle drie tracks nu een 40k plus score hebben neergezet. Kan de nieuwe tour beginnen? >:)

[ Voor 35% gewijzigd door Vozze op 22-05-2021 11:11 ]

Vozze schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:07:
We gaan waarschijnlijk eerst weer een andere city track krijgen. Op Discord lees ik dat ze bepaalde namen in de code hebben gezien die wellicht duiden op Singapore. Kunnen ze daarna een City Tour doen! Alle city tracks in één tour!

Ondertussen muntjes weer binnen geharkt, muntjes uitgedeeld, nieuwe cup gedaan en alvast de Luigi Cup "uitgespeeld" door Santa Bowser naar level 7 te brengen en op alle drie tracks nu een 40k plus score hebben neergezet. Kan de nieuwe tour beginnen? >:)
Lekker hoor, Santa op 7!! Ik snap dat je zin hebt in de volgende tour. Alhoewel je niet kon wachten want je hebt al aan je scores gewerkt voor volgende week.

Ik heb medelijden met je tegenstanders :'(
Helaas pindakaas ben ingehaald, zag het al gebeuren. Mijn directe tegenstander had op baan 3 wat items geupgraded. Ik heb daar ook maar een driver ticket ingezet..... Probeer toch nog mee te doen voor plek één anders minimaal top 3..

Volgende week geen flauw idee, kan alle kanten op gaan. Ik zal maar duimen dat ik niet in een poule kom waarin de tegenstanders op alle banen een coinbox driver hebben. Zoja dan is het top 6 vanaf woensdag :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dUAHcJKnvgIjLgDaR3G8H3lJ-O0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7GtIKD20tR9eZ1XCkBKJA52t.png?f=fotoalbum_large

Deze tour nog geen triple coin gehad. Nu mijn score op track 3 verbeterd. Had een coin + bananen frenzy, zoals je ziet is het hier spannend ;-)

[ Voor 35% gewijzigd door MetalSonic op 22-05-2021 17:21 ]

-

[ Voor 99% gewijzigd door MetalSonic op 22-05-2021 17:21 ]

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Vanavond maar eens gezeten voor wat ranked en valt me niet tegen wat ik nu heb met mijn load out zonder upgrades. Met 62k in totaal sta ik nu 6e, 3 k erbij en ik zou 2e staan. Nummer 1 heeft 69k. Cact ice zou ideaal zijn voor mijn ranked uit de ACP ;)

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
Moet zeggen dat het voordeel van deze cup wel is dat je scores hoog zijn. Sta zelf al op 750.817 punten dat is voor mijn doen echt heel hoog! Voor de Luigi cup zijn we de 75k ook alweer voorbij en heb nog een paar tickets liggen eventueel.

[ Voor 32% gewijzigd door bennieeee op 23-05-2021 09:21 ]

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
Ze hebben het echt gedaan: 12 troep gliders in 1 pijp zonder spotlights en een crappy hoeveelheid. Nee echt een reden om mijn rubies hier helemaal op stuk te slaan :p

ACP was maar matig: circuit special. Als ik me niet vergis, kreeg ik die de vorige ronde ook al...

Gister wel een paar goede runs gehad en voor nu sta ik 6k voor op de nummer 2. Ben ook wel heel benieuwd naar de volgende ranked cup. Wordt wel de grootste vraag hoe de tegenstanders in hun coinbox drivers zijn voorzien. Maar gelukkig wel aardig wat upgrade mogelijkheden nog...

Folding@home

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:25
ACP hier Wildfire Flyer, had ik nog niet dus dan is het opsich altijd goed.

Kansloos 8e hier in de cup, mis een tier 3 kart en tier 3 glider op de 1e baan.

• bennieeee
@Sleehond herkenbaar mis ze ook beide op die baan. Maar je kan het nog wel compenseren met track 2 en 3 daar heb je echt nog ruimte!
Tootoo schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:27:
Ze hebben het echt gedaan: 12 troep gliders in 1 pijp zonder spotlights en een crappy hoeveelheid. Nee echt een reden om mijn rubies hier helemaal op stuk te slaan :p

ACP was maar matig: circuit special. Als ik me niet vergis, kreeg ik die de vorige ronde ook al...

Gister wel een paar goede runs gehad en voor nu sta ik 6k voor op de nummer 2. Ben ook wel heel benieuwd naar de volgende ranked cup. Wordt wel de grootste vraag hoe de tegenstanders in hun coinbox drivers zijn voorzien. Maar gelukkig wel aardig wat upgrade mogelijkheden nog...
Ik hoopte nog een beetje dat het een grap was ofzo. Helaas..

• Sleehond
bennieeee schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:38:
@Sleehond herkenbaar mis ze ook beide op die baan. Maar je kan het nog wel compenseren met track 2 en 3 daar heb je echt nog ruimte!
Klopt, moet nog even zin vinden om beide tracks tot in den treuren te racen… :')
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EAgK_JFDTILDNtKccg3ZHNIasck=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JzoxBxl2sGbkWWSfZiNpD3IQ.png?f=fotoalbum_large

Iemand nog tips voor mij?

Track 2 & 3 is in combinatie met een double coin

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op zondag 23 mei 2021 @ 21:27:
[Afbeelding]

Als ik jouw scores met die van mij vergelijk, zou er in track 3 nog wat moeten zitten. Heb daar 3,2,3 en 23278. Glider wel met dubbele pointscap. Dan zou er met een beetje mazzel 27k haalbaar moeten zijn.

• pjot1
  • Niet online
Nu nog even een prestatie van mezelf. Zonder frenzy's, een nsc met een T2 glider. O-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Su0hF6kDJyWuhMpxLiHccFgW1o8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DrmEr0DGzYSiaXAkv0RKk4jf.png?f=user_large

Geeft voor mij alleen maar aan dat er nog veel meer in zit! :*)

[ Voor 4% gewijzigd door pjot1 op 23-05-2021 22:08 ]

• Planeetje
Zojuist de premium super gliders op level 7 kunnen zetten. Weer een categorie afgevinkt.

Edit:
Kijkende naar de upgrade van de goldpass valt me dat een beetje tegen. 10 diamantjes per renewal en 1x in de 3 maanden 1 HE (D/K/G). Dat zal de blue pipe dan wel zijn lijkt me. Als extra reward 35 diamantjes bij de 1e renewal. Kijkende naar de all clear pipe die per tour wordt gegeven aan iedereen valt me de frequentie van de HE 1x per 3 maanden bij de gold pass tegen. Dat had toch gewoon 1x per maand moeten zijn.

[ Voor 70% gewijzigd door Planeetje op 24-05-2021 09:06 ]

• MrOleo
De laatste weken koop ik ook maar alle super basis karts en normal gliderzooi uit de daily shop op, HE tickets heb ik al een week of 3 niet meer gezien.
Die tickets zijn bijna net zo schuw als coin frenzies, nog 2 dagen en ik heb nog geen enkele dubbel coin frenzy gehad, met beide (tickets en frenzies) zou ik plek 1 wellicht kunnen halen, nu ben ik bang dat het plek 2 wordt.
MetalSonic schreef op zondag 23 mei 2021 @ 21:27:
[Afbeelding]

Met dubbele coin frenzies en nsc of zo dicht mogelijk bij nsc zit je wel aan de max.

Enige kleine tip voor deze week is dat er op elke baan een verborgen jump boost zit, 3 banen x2 rondes is 6 potentiele jump boosts = +-600 punten. Maar wellicht pakken jullie die jump boosts al mee. :)
Wat ik bedoel is bij een dubbele jump (choco na de 2e bocht en frappe na de 2e/3e bocht) heb je zo'n dubbel plateau, als je daar schuin over springt kan je achter op het lage plateau landen en een extra boost pakken. Voor raceway kan je bij de jump over de paddestoel hetzelfde doen en de paddestoeljump meepakken.

[ Voor 57% gewijzigd door MrOleo op 24-05-2021 10:01 ]

erutangiS

• Planeetje
Dat is wel bizar, ik heb op track 3 met een level 1 cat peach een dubbele coin frenzy gehad. Natuurlijk levert me dat niet veel op met mijn slechte load out, maar ik stond daar wel even van te kijken. Waarschijnlijk pure Lucky.

Ik heb vandaag de daily selects geplunderd ter faveure van het maxen van shop items in plaats van de HE driver ticket in de tier shop. Lange termijn strategie gaat me uiteindelijk meer opleveren.

Ik heb inmiddels een weekje geen HE tickets in mijn DS gezien en vraag me af of het ticket in de tier shop de tickets in de DS blokkeert oid. Dus zolang ik het TS ticket niet koop, er ook geen HE tickets in mijn DS voor komen. Is een theorie. Iemand daar ervaring mee?

• MrOleo
Kan ik me niet voorstellen, dat zal toch wel onafhankelijk zijn.

erutangiS

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik heb ook al een paar weken geen HE ticket in de shop gehad.

De ranked gaat hier nog moeizaam. Inderdaad weinig frenzy’s. Net eens Rosalina Aurora level 4 gebruikt ipv Peach of Yoshi level 6, kreeg zowaar een dubbele coin frenzy, maar de rit was verder zo slecht dat ik m’n score niet verbeterde (high score is met Peach en 1 coin frenzy en 1 banana frenzy en nsc).
Ik sta inmiddels 9e en met maar 2,7k erbij zou ik 3e staan. 2e of zelfs 1e zou ook nog mogelijk moeten zijn, zeker als ik toch wat tickets investeer. Maar de tracks trekken mij helemaal niet om veel te spelen, en doordat het steeds niet lukt m’n score te verbeteren en de frenzy’s niet echt mee zitten, heb ik nog minder motivatie |:( Misschien heb ik gewoon even een MKT dipje en moet ik dat gewoon maar even accepteren.
MrOleo schreef op maandag 24 mei 2021 @ 09:52:
De laatste weken koop ik ook maar alle super basis karts en normal gliderzooi uit de daily shop op, HE tickets heb ik al een week of 3 niet meer gezien.
Die tickets zijn bijna net zo schuw als coin frenzies, nog 2 dagen en ik heb nog geen enkele dubbel coin frenzy gehad, met beide (tickets en frenzies) zou ik plek 1 wellicht kunnen halen, nu ben ik bang dat het plek 2 wordt.

[...]

Met dubbele coin frenzies en nsc of zo dicht mogelijk bij nsc zit je wel aan de max.

Enige kleine tip voor deze week is dat er op elke baan een verborgen jump boost zit, 3 banen x2 rondes is 6 potentiele jump boosts = +-600 punten. Maar wellicht pakken jullie die jump boosts al mee. :)
Wat ik bedoel is bij een dubbele jump (choco na de 2e bocht en frappe na de 2e/3e bocht) heb je zo'n dubbel plateau, als je daar schuin over springt kan je achter op het lage plateau landen en een extra boost pakken. Voor raceway kan je bij de jump over de paddestoel hetzelfde doen en de paddestoeljump meepakken.
Bedankt voor de tip!
texelonia schreef op maandag 24 mei 2021 @ 11:46:
Ik heb ook al een paar weken geen HE ticket in de shop gehad.

De ranked gaat hier nog moeizaam. Inderdaad weinig frenzy’s. Net eens Rosalina Aurora level 4 gebruikt ipv Peach of Yoshi level 6, kreeg zowaar een dubbele coin frenzy, maar de rit was verder zo slecht dat ik m’n score niet verbeterde (high score is met Peach en 1 coin frenzy en 1 banana frenzy en nsc).
Ik sta inmiddels 9e en met maar 2,7k erbij zou ik 3e staan. 2e of zelfs 1e zou ook nog mogelijk moeten zijn, zeker als ik toch wat tickets investeer. Maar de tracks trekken mij helemaal niet om veel te spelen, en doordat het steeds niet lukt m’n score te verbeteren en de frenzy’s niet echt mee zitten, heb ik nog minder motivatie |:( Misschien heb ik gewoon even een MKT dipje en moet ik dat gewoon maar even accepteren.
Weken? Ik heb sinds we naar level 7 kunnen nog steeds nog nooit een he ticket in de shop gezien!! En diverse groepen al lang op level 7.

Kan zijn hoor dat je ff dipje hebt. Spel opzij leggen en weer spelen als je zin hebt ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RhF-uT1319ff0V1HjNXleRnHqWw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ltTh65xgST8gYyQ5f6m7FZlA.jpg?f=fotoalbum_large

Omdat ik toch tickets nodig heb maar wat coins erdoor gejaagd. Oh en 25 rubies voor een 4k coin run

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
@MetalSonic das geen verkeerde tiershop, daar heb ik volgens mij nog nooit meer dan 1 HE ticket gezien! Denk puur toeval maar zie best regelmatig he tickets in de shop verschijnen tot het punt dat ik nu nog net munten heb om er uberhaupt 1 te kunnen kopen. Lijkt me gewoon een kwestie van geduld en geluk. Net als deze trick tour trouwens...snap niet dat er maar 2 itemblocks op choco island te vinden zijn |:( gelukkig met de catc-ice uit de acp en een triple coin op RR wat minder noodzaak om te herstarten :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Wk5N3fxmC9bT8Obi5j2n_GRY-M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x3hheMngtk4rbRpWIH62ZwvF.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UynfTJZm2nXcUeHQm3jOHgQ12Zc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sl6hY64838UmKkv5znglGHwV.jpg?f=fotoalbum_tile

Denk dat ik na het coinboxfestijn van de afgelopen weken ook een beetje in een mkt dipje terecht ben gekomen met deze 'saaie' drivers en tracks.

[ Voor 39% gewijzigd door edzon op 24-05-2021 14:03 ]

edzon schreef op maandag 24 mei 2021 @ 14:01:
@MetalSonic das geen verkeerde tiershop, daar heb ik volgens mij nog nooit meer dan 1 HE ticket gezien! Denk puur toeval maar zie best regelmatig he tickets in de shop verschijnen tot het punt dat ik nu nog net munten heb om er uberhaupt 1 te kunnen kopen. Lijkt me gewoon een kwestie van geduld en geluk. Net als deze trick tour trouwens...snap niet dat er maar 2 itemblocks op choco island te vinden zijn |:( gelukkig met de catc-ice uit de acp en een triple coin op RR wat minder noodzaak om te herstarten :)

[Afbeelding][Afbeelding]

Denk dat ik na het coinboxfestijn van de afgelopen weken ook een beetje in een mkt dipje terecht ben gekomen met deze 'saaie' drivers en tracks.
Ja tiershop heb ik af en toe wel he tickets maar das peperduur. In de normale ticket shop zijn ze enkele duizenden muntjes goedkoper..

Congrats met je triple coin! Heb m deze tour nog niet gepakt..

• MrOleo
Wow, daar is ie dan, mijn 1e dubbel coin frenzy, nu nog track 3 verbeteren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PzhLKG6QiwvOF3NRBZ9pWn8m6fg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oF9VgC5RmI8d6UeYkcbj31EV.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BWsNBIgf3LpUwADZ8CkDW3-b-Ew=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jODFwLGY1WNk6ixKw2UPfUuO.jpg?f=user_large
edzon schreef op maandag 24 mei 2021 @ 14:01:
Snap niet dat er maar 2 itemblocks op choco island te vinden zijn |:(
Yep! |:(

erutangiS

Vandaag drie uur gespeeld uiteindelijk moest ik het doen met 100 punten extra op track 1. Nu 1,6k voor op de nummer hopelijk gelooft hij het wel. Word de huidige tracks wat zat ;)

Aankomende ranked cup heeft leukere tracks

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
MetalSonic schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:37:
Vandaag drie uur gespeeld uiteindelijk moest ik het doen met 100 punten extra op track 1. Nu 1,6k voor op de nummer hopelijk gelooft hij het wel.
Ik hoop voor je dat je met 50 punten voorsprong eerste wordt :)

• Sleehond
Vandaag vooral alvast Luigi Cup gedaan. Sta daar nu al op 70k punten, volgens mij de eerste keer 70k. Benieuwd hoe ik daar in de ranking zal starten.

Deze cup is echt kansloos. Sta nog steeds 8e en ruimte op verbetering is praktisch niet meer aanwezig.

Het is wat het is voor deze cup..

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Sleehond schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:13:
Vandaag vooral alvast Luigi Cup gedaan. Sta daar nu al op 70k punten, volgens mij de eerste keer 70k. Benieuwd hoe ik daar in de ranking zal starten.

Deze cup is echt kansloos. Sta nog steeds 8e en ruimte op verbetering is praktisch niet meer aanwezig.

Het is wat het is voor deze cup..
Daarom doen zoals ik; geen tijd en moeite in investeren, lekker tier zakken, volgende week beter. :)

• pjot1
  • Niet online
Ik dacht even snel een potje te doen. Dubbele coin frenzy en een toeter frenzy. oOo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s2wdn7wkaiV1_OauIuqTSX157Qk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4HM1nD5OFMEgd6zv7RKuF2eS.png?f=user_large
Vorig record was ook met 2 Coin frenzy's maar toen werd ik 2e...

Poeksel schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:08:
[...]

Ik hoop voor je dat je met 50 punten voorsprong eerste wordt :)
Laten we het hopen, half jaar geleden was ik eens eerste geworden met minimaal verschil. Minder dan 100 in elk geval.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6LRDzT3K6QsUl9B_FSyRXhQM13U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BF46pIkdWN7sF98SINBHY3kT.jpg?f=fotoalbum_large
WTF!

Mij hoor je niet meer klagen dat ik geen HE ticket in de shop krijg, eindelijk de eerste gehad (niet dat ik 'm nu kan kopen maar toch ;-) )

• Vozze
@MetalSonic : haha, zul je altijd zien. Muntjes op, HE ticket in de shop. Maar je weet nu dat ze kunnen komen. Ik mag zelf nu klagen wat betreft de HE tickets. Ik denk dat ik de afgelopen twee weken 4 HE driver tickets heb gehad. Op 1 dag zelfs twee! Het deed me bijna aan "vroeger" denken. Dit kwam vooral nadat ik twee basis super categorieën gemaximaliseerd had. De volgende categorieën heb ik nu op level 7:

Premium Normal Drivers, Karts en Glider, Base Normal Gliders, Base Super Karts en Gliders en Base High End Gliders. Ik denk dat de volgende de Base Normal Drivers gaat worden.

@Sleehond : op Royal Raceway heb je nog minimaal 5k tot 7k te winnen met de loadout die je nu hebt. Met een enkele coinfrenzy kun je daar de 20k al relatief makkelijk aantikken.

• Sleehond
@Vozze dank voor jouw tip! Lets go… haha!

• Vozze
@Sleehond : Succes! Ik heb nog een filmpje gemaakt van de lijnen die ik zelf rijd. Ik heb geprobeerd met een vergelijkbare loadout te rijden. Het enige verschil is de driver. Ik race met een level 1(!) driver met maar 600 base points. Jij beschikt over een level 3 driver met 980 basepoints. Je kunt dus aardig wat meer punten pakken.

In het begin mis ik de muntjes. Als je vooraan start, heb je die ook nog te pakken. Het volgende punt is de ramp en de paddestoel. Probeer de ramp zo schuin mogelijk te pakken waardoor je twee muntjes en een extra jump boost pakt. In mijn tweede ronde kun je dit goed zien. Blijf bij het zweefgedeelte richting de muntjes of links of rechts uit het midden. Zo pak je de meeste muntjes. Dit zijn er vier dacht ik. Met drie korte mini boosts in de bocht naar links kun je de combo behouden en ook op de ramp richting de finish en het laatste rechte stuk zijn nog wat mini boosts mogelijk voor extra punten.

Vozze schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 08:50:
@MetalSonic : haha, zul je altijd zien. Muntjes op, HE ticket in de shop. Maar je weet nu dat ze kunnen komen. Ik mag zelf nu klagen wat betreft de HE tickets. Ik denk dat ik de afgelopen twee weken 4 HE driver tickets heb gehad. Op 1 dag zelfs twee! Het deed me bijna aan "vroeger" denken. Dit kwam vooral nadat ik twee basis super categorieën gemaximaliseerd had. De volgende categorieën heb ik nu op level 7:

Premium Normal Drivers, Karts en Glider, Base Normal Gliders, Base Super Karts en Gliders en Base High End Gliders. Ik denk dat de volgende de Base Normal Drivers gaat worden.

@Sleehond : op Royal Raceway heb je nog minimaal 5k tot 7k te winnen met de loadout die je nu hebt. Met een enkele coinfrenzy kun je daar de 20k al relatief makkelijk aantikken.
Achja ik moet gewoon doorgaan met verschillende groepen op level 7 krijgen. En dan zal ik ook net zoals vroeger af en toe dagen hebben dat er twee of drie HE tickets tegelijk te koop zijn in de shop. Komt goed :)
Vozze schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 09:46:
@Sleehond : Succes! Ik heb nog een filmpje gemaakt van de lijnen die ik zelf rijd. Ik heb geprobeerd met een vergelijkbare loadout te rijden. Het enige verschil is de driver. Ik race met een level 1(!) driver met maar 600 base points. Jij beschikt over een level 3 driver met 980 basepoints. Je kunt dus aardig wat meer punten pakken.

[YouTube: Royal Raceway R/T - NSC with bomb frenzy]

In het begin mis ik de muntjes. Als je vooraan start, heb je die ook nog te pakken. Het volgende punt is de ramp en de paddestoel. Probeer de ramp zo schuin mogelijk te pakken waardoor je twee muntjes en een extra jump boost pakt. In mijn tweede ronde kun je dit goed zien. Blijf bij het zweefgedeelte richting de muntjes of links of rechts uit het midden. Zo pak je de meeste muntjes. Dit zijn er vier dacht ik. Met drie korte mini boosts in de bocht naar links kun je de combo behouden en ook op de ramp richting de finish en het laatste rechte stuk zijn nog wat mini boosts mogelijk voor extra punten.
Das bijna precies dezelfde racelijn als wat ik ook gebruik. Op die manier is het ook best makkelijk om in deze track je combo vast te houden en een NSC binnen te tikken.

• Tootoo
@Vozze mooi filmpje en altijd leuk om te zien! Bij de eerste bocht naar rechts vanaf de start kan je zelfs twee mini turbo's doen als je wilt, maar dat is echt het enige wat je nog in zon run er bij kan proppen /pietlutterigemodes ;)

Folding@home

• Sleehond
@Vozze

Bedankt held! Altijd fijn iemand zo meedenkend. Ik hou je op de hoogte haha!
Tootoo schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:25:
@Vozze mooi filmpje en altijd leuk om te zien! Bij de eerste bocht naar rechts vanaf de start kan je zelfs twee mini turbo's doen als je wilt, maar dat is echt het enige wat je nog in zon run er bij kan proppen /pietlutterigemodes ;)
goede aanvulling, elk puntje (kan tellen)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qLJhCn9aHMizkWNFNUZ3AQIda-k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PIgbb4O5UW5NATLwrA1k1NWv.png?f=fotoalbum_large

Weet niet of ik teleurgesteld of blij moet zijn. Ik denk blij want ik weet nu ook dat ik niet 3-4 uur op een triple hoef te jagen dat is toch niet genoeg om 't verschil te overbruggen :) .. En ik heb geen zin meer voor deze ranked cup

• Vozze
Klopt. Meestal doe ik echter een Super Boost. Dat zijn wellicht iets minder punten, maar je komt wel lekkerder uit dan bij twee mini boosts. Dan flowt die bocht niet zo lekker.

@MetalSonic : helaas, maar die extra punten zul je niet snel pakken. Gewoon zorgen dat je 2e blijft ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Vozze op 25-05-2021 12:55 ]

Vozze schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:50:
[...]

Klopt. Meestal doe ik echter een Super Boost. Dat zijn wellicht iets minder punten, maar je komt wel lekkerder uit dan bij twee mini boosts. Dan flowt die bocht niet zo lekker.

@MetalSonic : helaas, maar die extra punten zul je niet snel pakken. Gewoon zorgen dat je 2e blijft ;)
Ik zie wel, met plek 3 zou ik ook vrede hebben. Wil in elk geval weer een stapje richting tier 70 maken.

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Is de Macharon een goede kart? Deze voegt niets toe aan coverage voor mij persoonlijk, maar wilde hem wel kopen door de jump boost ability. Na 3 HE driver tickets de afgelopen week ben ik helaas vrij blut en kom ik vandaag na de dagelijkse muntjes net uit op 10,000 om tot aanschaf over te gaan. Echter zie ik vandaag ook nog eens een HE kart ticket in mijn daily selects verschijnen! Toch maar de Macharon laten schieten?

• Tootoo
@Cache ik moet zeggen dat ik hem wel met enige regelmaat gebruik, maar hij staat niet extreem hoog op de lijstjes binnen Reddit.

Als je moet kiezen tussen een HE kart ticket vs de Macharon, dan zou ik voor het ticket gaan. Die is immers overal voor in te zetten :)

Folding@home

Tootoo schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:09:
@Cache ik moet zeggen dat ik hem wel met enige regelmaat gebruik, maar hij staat niet extreem hoog op de lijstjes binnen Reddit.

Als je moet kiezen tussen een HE kart ticket vs de Macharon, dan zou ik voor het ticket gaan. Die is immers overal voor in te zetten :)
dit dus :)

• Vozze
@Cache : bij mij scoort de Macharon vrij hoog en zet ik hem dus ook veelvuldig in. Volgens de Bam en Gerbs tracker is het momenteel de vierde beste kart die ik bezit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_tAQREbKERLSnNkHy0xtqX54MsM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FQ5RDT1IOzGfJzi0ffPOAR6b.png?f=user_large

Om te kijken of het voor jou echt meerwaarde heeft, zou ik de tracker eens invullen en simuleren dat je de kart bezit. Je ziet dan meteen of er overlap is en of de kart toegevoegde waarde heeft. Speel ook met de levels en de point caps. Soms zit er net een bepaald omslagpunt.

• MrOleo
Ok, ok, afvlaggen die cup, gooi de servers eruit tot morgenochtend!

Bomfrenzy, dubbel coin frenzy, precies genoeg, als ik nu nog wordt ingehaald vind ik het ook wel best. Het is mooi geweest voor deze week: :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BCU_0aebTUGY0TOGtwU03MfRBTs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OQNsARAGknAmkWa5ge4djeeQ.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8bKJ7RvZxZMIf7-lOCh1AnUc8vY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7sFETenIfk9jJKj0jhhr6949.jpg?f=user_large

erutangiS

• bennieeee
Nog steeds 1e plek maar de voorsprong is nog maar 2,1k. Als hij gas geeft op baan 2 ben ik gezien. Nouja fingers crossed.

Hopelijk kunnen we komende cup nog klimmen naar 80k+ zonder heel veel te investeren.

• MrOleo
Vozze schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 09:46:

[YouTube: Royal Raceway R/T - NSC with bomb frenzy]

Leuk dat soort filmpjes, dat is altijd een leuke toevoeging om te zien hoe een ander rijdt. Top!
Maar als toevoeging in de pietlutterigemodus, naast wat Tootoo al aangeeft kan er behalve een miniturbo extra voor de paddestoel, ook nog wel een turbo extra onder de groene bogen en in die bochten naar links na de vlucht kan je er ook wel 4 kwijt ipv 3, die 1e hou je erg lang vast. ;) (Als je ipv 2 turbos een superturbo kan maken dan is dat natuurlijk ook prima oplossing zoals je aangeeft ) /pietlutterigemodes 8)
Cache schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:03:
Is de Macharon een goede kart? Deze voegt niets toe aan coverage voor mij persoonlijk, maar wilde hem wel kopen door de jump boost ability. Na 3 HE driver tickets de afgelopen week ben ik helaas vrij blut en kom ik vandaag na de dagelijkse muntjes net uit op 10,000 om tot aanschaf over te gaan. Echter zie ik vandaag ook nog eens een HE kart ticket in mijn daily selects verschijnen! Toch maar de Macharon laten schieten?
Ehm anders pik je even alle HE driver tickets in, laat eens wat over voor onze daily shops. :P

[ Voor 13% gewijzigd door MrOleo op 25-05-2021 16:30 ]

erutangiS

• Vozze
@MrOleo : goede toevoeging. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet zo van dat hakkerige rijden ben. Ik zie soms ook wel de filmpjes van Carlos die dit tot kunst verheven heeft. Ik raak dan snel de flow kwijt, waardoor ik vaker moet resetten. Dit is allemaal wat veiliger. En ja, ik weet dat ik dan nooit de ultieme highscore zal krijgen.

• MrOleo
Ja die Carlos die weet echt ontiegelijk veel turbos in een ronde te persen, doe ik hem niet na, dan verlies ik inderdaad ook de flow.
Ik zit eigenlijk bijna altijd in een slide. Ik verlies juist de flow als ik op een recht stuk rechtdoor rijdt zonder te sliden, al slidend kan ik veel preciezer sturen en als er dan ruimte is voor een turbo pak ik hem mee. Als ik bijv. vlak voor een bocht met muntjes de slide pas begin dan vlieg ik vaak zo langs de muntjes heen in plaats van er doorheen.

erutangiS

• Vozze
@MrOleo : precies dat. Ik slide ook continu omdat ik dan het gevoel heb meer controle te hebben.

MrOleo schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:22:
Ja die Carlos die weet echt ontiegelijk veel turbos in een ronde te persen, doe ik hem niet na, dan verlies ik inderdaad ook de flow.
Ik zit eigenlijk bijna altijd in een slide. Ik verlies juist de flow als ik op een recht stuk rechtdoor rijdt zonder te sliden, al slidend kan ik veel preciezer sturen en als er dan ruimte is voor een turbo pak ik hem mee. Als ik bijv. vlak voor een bocht met muntjes de slide pas begin dan vlieg ik vaak zo langs de muntjes heen in plaats van er doorheen.
Yup ik houd ook van een lange slide.anders wordt het “snaken” zoals bij mk voor de NDS

• pjot1
  • Niet online
Zonder te sliden kom je nooit knap de bocht door. Je moet anders een 100% perfecte lijn rijden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iADylMKRBntIPimQCmrK6Ri6g_8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/h8V5K4jL1aDp6t8gCGWjSvEA.png?f=fotoalbum_large

Ik ben klaar voor de volgende ranked cup! Hopelijk kans op top drie… ik heb helaas geen coinbox driver op track twee

• Tootoo
Hier mag de volgende ranked ook wel beginnen. Ik heb RR eindeloos gedaan, één keer had ik een double coin frenzy maar was de run zo slecht dat het een prut score was. Het wilde gewoon niet hoger op die track en ben er wel klaar mee. Met 3.5k voorsprong op de nummer 2 hoop ik genoeg te hebben. En dan vooral heel benieuwd wat morgen gaat brengen... :)

Folding@home

• pjot1
  • Niet online
Hier een 3e plek. Nr 4 moet nog 3500 omhoog en dat zie ik niet gebeuren in een kleine 2 uurtjes. Straks tier 61! oOo

Iedereen weer gefeliciteerd en zet em op komende week! d:)b

• bennieeee
Eerste plek voor het eerst sinds tijden weer eens. De 80k ook al aangetikt voor deze week inmiddels.

Iedereen gefeliciteerd met de goeie resultaten.
Tweede is goed:)

• Planeetje
10e geworden. Plek 6 was zonder veel investeren zelfs niet haalbaar. Op naar de luigi cup. Eens kijken of ik daar wat potten kan breken. Ik ben weer terug op tier 65.

• Sleehond
Het is me niet gelukt om van de 8e plek af te komen. Helaas dus van tier 45 weer naar 44.

Ik vermoed deze komende week zeer goede kansen te hebben. Maar we gaan het straks zien!
Helaas …rest vd rubies houd ik op zak ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OFvVJ-z_1lumauJkUmMKi7ShzqM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9FP4ddrikU7D9RBLaFXg0ARS.png?f=fotoalbum_large

• Sleehond
2 groene pijpen.

1e HE starchute, die ging direct naar level 3
2e Waluigi rare, die ging direct naar level 4

Prima groene pijpjes dus zo d:)b

Sta nu 1e met 15k voorsprong… hoezee *O*

Goed zegt nog niks…

[ Voor 6% gewijzigd door Sleehond op 26-05-2021 08:21 ]

• Vozze
Hier ook eerste geworden. Ik dacht wellicht wat achterover te kunnen leunen deze week, maar helaas:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uh71nkcI3I5eexqZCfxc6I8K6zs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q9rquebvCb6TjqX6LvNbPAXE.jpg?f=fotoalbum_large

Alle coinboxers op 1190. Twee op level 7 en 1 op level 6.
Ik zou PGP naar level 7 kunnen brengen, maar eigenlijk wil ik niet in haar investeren. Even kijken wat voor scores hij neerzet.

• Tootoo
Ook eerste gebleven en ik ga benieuwd zijn hoe de scores uitvallen. Ik heb het kleine neefje gekregen @Vozze ;) Qua coinbox drivers bij hem niet zoveel anders en ook hebben er meerdere Santa bowser, waarvan een paar op level 6... Vooral jammer dat ik maar weinig glider tickets heb en er niets in de tiershop bijgekomen is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PALWjo0vdYfiONj2GMxXbazN_N4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WVfOTbuPSBSzgqY504nHUi6G.jpg?f=fotoalbum_large

Folding@home

• Vozze
Haha. GoT vs ER, dus :P >:)

• Tootoo
Precies! Lijkt bijna op DPC hier ;) Laten we hopen dat we niet compleet het onderspit delven :p

Ps: de eerste keer las ik je bericht een beetje snel en las ik het als scheldwoord ;)

Folding@home

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik heb uiteindelijk toch wat tickets gebruikt om makkelijk wat hoger te eindigen. Cat Toad naar level 4 en Black dozer naar level 6, daar heb ik deze week ook wat aan ;) En Yoshi naar level 7, dat was ie toch al bijna, en is ook handig voor daily selects. Uiteindelijk 3e geworden :)

Ik kreeg ook zowaar een gouden gratis pijp: builder Mario. Had ik al, is nu level 3. Heb ik nu niet perse iets aan.

Wel weer een HE driver ticket in de daily selects! :)

Ben benieuwd hoe het deze week zal gaan!

• bennieeee
Pff eerste plek wordt schier onmogelijk helaas. Zit bij iemand die 2 coinbox drivers geeft op level 6, 1400 punten.. sta nog 2k op hem voor maar die gaat me wel dik voorbij.
Verder lijkt het niet persee heel onaardig op het eerste oog.

Over oneerlijk... Deze komt net op Reddit voorbij: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QQNiJueLOhIskkAfe1LhZDwrc7A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aelFoZDNedmjgoF7qiICTiYM.jpg?f=fotoalbum_large
Top 10 batch, tier 70..

[ Voor 48% gewijzigd door bennieeee op 26-05-2021 10:41 ]

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Tweede plek met matige coverage zonder tickets te gebruiken, dus zeer tevreden. En de nieuwe ranked ziet er voorlopig veelbelovend uit.

• Sleehond
Denk dat ik hier een ultra saaie week tegemoet ga...

14k voorsprong op nummer 2 en er zijn maar überhaupt 6 mensen met een score.

Achterover leunen vermoed ik....
bennieeee schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 10:32:
Pff eerste plek wordt schier onmogelijk helaas. Zit bij iemand die 2 coinbox drivers geeft op level 6, 1400 punten.. sta nog 2k op hem voor maar die gaat me wel dik voorbij.
Verder lijkt het niet persee heel onaardig op het eerste oog.

Over oneerlijk... Deze komt net op Reddit voorbij: [Afbeelding]
Top 10 batch, tier 70..
Plek twee of drie is ook netjes. Altijd eerste willen zijn in dit spel is best duur ;-)

• Planeetje
Ik heb 2 Hot shots in mijn ranked met alles op level 6, die ga ik waarschijnlijk niet bij kunnen houden. Ik sta nu 13k voor op plek 4, dus ik kijk even hoe het gaat zonder te upgraden. Ik moet eens nadenken over mijn upgrade plan. De tier shop biedt me:

1 cloud glider die voor mij 5+2 is en dus naar level 6 kan.
1 He glider ticket
1 He kart ticket

Ik kan alle 3 goed gebruiken, maar heb niet zoveel coins. 11k om precies te zijn en heb nog 6 coin rush tickets. Dus misschien worden het er 2 van de 3 als er geen alternatief voorbij komt in de daily selects.

• bennieeee
MetalSonic schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:31:
[...]

Plek twee of drie is ook netjes. Altijd eerste willen zijn in dit spel is best duur ;-)
tuurlijk ook helemaal met je eens! Alleen is het wel jammer dat je binnen zoveel uur weet dat plek 1 er niet gaat inzitten.

• Tootoo
Hier is het nog verdacht rustig in mijn poule. Het "kleine neefje" staat op 108k, 1 iemand waarvan ik zag dat ie dikke items heeft staat op 59k en een derde met alle coinbox drivers is nog niet eens ingelogd.

Maar Waluigi Pinball is zoals altijd weer een slagveld tot zo ver. Hoewel het een leuke score al is met 47.4k, weet ik gewoon dat er meer in zit. Maar buiten dat de frenzies vaak uitbleven, zijn de bots weer moordend. Schilden in alle kleuren, horns, noem maar op of het komt wel je kant uit. Ik heb mijn score dan ook gehaald met een break of 2 in de combo. Het zou dus om en nabij de 50k moeten kunnen zijn als alles mee zit... En dan nog de andere twee tracks :P

Folding@home

• pjot1
  • Niet online
bennieeee schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 17:28:
[...]
tuurlijk ook helemaal met je eens! Alleen is het wel jammer dat je binnen zoveel uur weet dat plek 1 er niet gaat inzitten.
Zegt soms niks, soms zijn je tegenstanders niet zo fanatiek als wij, of ze kunnen gewoon niet Mariokarten waardoor ze het compenseren met doekoes of de ranking waarin zij verkeren al de nr1 positie hebben.

Heb soms ook wel gehad dat nu ik nog 25k omhoog moest en toch gehaald heb. Soms met wat investeringen (geen geld, heb alleen de Gold Pass en haal de challenges iedere 2 weken) gelijk al m'n tickets op maar ja, wel weer 40 rubies. :9

Ik denk dat ik Luigi maar lvl7 ga maken. Nog 1 kaartje uit de tiershop en nog 5 super driver tickets en weer blut. Vanmorgen nog een HE kart ticket in de daily shop gehaald voor Bumble V die nu lvl5 is. Ik ga in ieder geval ook geen makkelijk weekje krijgen.... Nr1 is 81,5k maar ik denk dat het haalbaar is, heb ook nog niet echt volgas gegeven.

Tldr, @bennieeee Nooit opgeven! :P

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Met het nodige geluk uit de pijp voor het eerst in eeuwen weer eens voor de tweede week op rij eerste geworden *O* zou de storm naar tier 70 dan echt zijn gaan liggen? Net de eerst frenzy's voor deze week binnengehaald en wat een verademing zeg deze tracks, doel is duidelijk: 100k! Succes iedereen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OPhpHEBcoGnWYnf1S5VvM0hjOj8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GMO3L3WK6Q2b9NfiUY0GhTLF.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dse49_D5URsuZzHUaubSs6vjO9Y=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YkxIE8ZN0Yuti6rmN3sxlCjP.jpg?f=fotoalbum_tile
bennieeee schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 17:28:
[...]
Ja ik snap het.. je hoopt dat je in een poule komt met tot het einde vd week kans op plek één.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XTAEgymxssown8bNIUzXumxHw5g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5StzKH44dJG0cpovxbNVjFnP.png?f=fotoalbum_large

Op twee spelers na heeft iedereen wel een score neergezet. Ik verwacht sowieso te kunnen mee spelen voor top drie. Ik hoop natuurlijk echt kans op plek een te hebben mja dit is nog de eerste dag. Vaak zijn er na de eerste nacht al flinke verschillen.

Sleepers als in spelers die tot een nacht van tevoren wachten heb ik gelukkig al lang niet gehad.
Tootoo schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 18:19:
Hier is het nog verdacht rustig in mijn poule. Het "kleine neefje" staat op 108k, 1 iemand waarvan ik zag dat ie dikke items heeft staat op 59k en een derde met alle coinbox drivers is nog niet eens ingelogd.

Maar Waluigi Pinball is zoals altijd weer een slagveld tot zo ver. Hoewel het een leuke score al is met 47.4k, weet ik gewoon dat er meer in zit. Maar buiten dat de frenzies vaak uitbleven, zijn de bots weer moordend. Schilden in alle kleuren, horns, noem maar op of het komt wel je kant uit. Ik heb mijn score dan ook gehaald met een break of 2 in de combo. Het zou dus om en nabij de 50k moeten kunnen zijn als alles mee zit... En dan nog de andere twee tracks :P
Bots zijn bij mij op track drie ook mega agressief. Zo jammer. Heb je eindelijk dubbele coinbox frenzy maar dan toch vijfde..

• bennieeee
Verdorie om te janken dit!!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NftUZzhLBZL9j6shJtXzs14LOnE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i1UADH3PjXog9FQvFwg816KD.jpg?f=fotoalbum_large
Maar het gat met de nummer 1, waarvan ik dacht dat ik hem niet kon bijhouden is nog maar 366 punten.
bennieeee schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 09:34:
Verdorie om te janken dit!![Afbeelding]
Maar het gat met de nummer 1, waarvan ik dacht dat ik hem niet kon bijhouden is nog maar 366 punten.
Gaat de goede kant op.......

Hier ook tevreden, nog dik 8k voor op de nummer twee. Vandaag kijken of ik nog wat meer geluk kan hebben met hoe de coins vallen van mijn coinbox drivers.

• bennieeee
@MetalSonic gaat het zeker. Heb nog nooit zo hoog gezeten. Baan 3 is voor mijn gevoel wel klaar. Baan 1 en 2 nog niet. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gzfOtjUUaUOs23slO9e3yeHCGGg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rZVIUGKr4BbTmSGFBt1UOgRg.jpg?f=fotoalbum_large
bennieeee schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 09:50:
@MetalSonic gaat het zeker. Heb nog nooit zo hoog gezeten. Baan 3 is voor mijn gevoel wel klaar. Baan 1 en 2 nog niet. [Afbeelding]
Op baan twee denk ik dat de 30k haalbaar is.
lastig om er punten bij te pakken op track 1 & 3.. ik ben benieuwd wat de volgende tour wordt..

• Tootoo
@bennieeee: als ik naar je load out kijk van track 3, dan heb ik nog wel het gevoel dat daar wel rek in zit. Ik had voordat ik de wild black gebruikte maar een klein beetje betere load out dan jij (PGP 1 level en 1 uncap meer), maar zat toen op 41k. Dan zou ik zeggen dat er een paar duizend punten meer nog mogelijk is? Mits die bots dat toestaan uiteraard ;)

Folding@home

• Planeetje
Eens met @Tootoo Ik zou verwachten dat je op track 3 toch wel 36k zou moeten kunnen halen.

• bennieeee
Thanks! Ga het komende dagen proberen. Heb er vandaag al een uur achter gezeten en nu is die op slot gezet door me telefoon 🤣enige manier waardoor ik het wat minder ga spelen.

• MrOleo
Was net ff coins aan het grinden, mijn cart en glider zijn een leveltje hoger, was een goeie run maar er zit ook nog wel wat ruimte in (1 green shell frenzy, 2x combo verloren, niet veel losse coinboxen) succes bennieeee! :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xMxrjVPcYeo18crMXfnfjaN2nGI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7oUoFAHsoRKq2hGKbcgAHkBN.jpg?f=user_large

En vanochtend weer eens een HE driver ticket in de shop. *O*

erutangiS

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZTTbo2Fkj0Za4V0cdQPYb4E551U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2qAEjwLyQCedT7UEKDP029gC.png?f=fotoalbum_large
Double coin op track twee, eindelijk!

Nu 10k voor op de nummer twee so far so good

• Planeetje
Ik heb inmiddels zonder upgrade de 100k+ gehaald. Nu maar even kijken wat er gaat gebeuren. Ik sta zo'n 1,5k achter op nummer 1 (tier 70), maar met zijn load out zit die nog zeer zeker niet op zijn max. Nummer 3 kan ook nog aardig scoren lijkt me en me makkelijk inhalen.

Het gaat waarschijnlijk de 3e plek worden deze ranked. Er vanuit gaande dat ik plek 1 niet ga halen lijkt het me zonde om tickets te investeren voor 5 diamantjes. Maar wie weet hebben ze een makkelijke ranked en doen ze niets meer....

• Vozze
@Planeetje : geef Bowser Santa nu gewoon die paar tickets die hij zo graag wil hebben. Inmiddels één van de beste coinboxers in het spel. Waarom zou je ze niet investeren? Je hebt er genoeg en het is een coinboxer. Als die het al niet waard zijn om in te investeren, dan weet ik het niet meer. Even knallen op Rainbow Road, 5k pakken en je staat eerste. Je lijkt nu al bij voorbaat genoegen te nemen met de derde plek. Misschien zijn je tegenstanders wel prutsers.

• Planeetje
@Vozze Nee, ik leg me er niet bij neer dat ik 3e wordt, maar ik wil wat meer inzicht krijgen in wat mijn tegenstanders gaan doen. Daarom investeer ik nog niet. Als GP user moet ik toch voorzichtig om blijven gaan met mijn tickets. Als ik nu uitdeel, dan komt dat mogelijks de volgende tour als een boemerang terug wanneer ik slechts een level 1 driver heb bijvoorbeeld.

Voor wat betreft Bowser santa heb je wel gelijk. Die is zijn tickets dubbel en dwars waard.
Pagina: 1 ... 71 ... 161 Laatste