• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
Vanochtend werd ik wakker en stond ik plots tweede? Er had iemand flink gas gegeven en stond 100 punten boven me. Daarom toch maar de level tickets uitgegeven en de super Mario kart glider naar 6 gebracht. Na een hoop pogingen eindelijk eens een tripple frenzy run gehad met een blooper, lucky 7 en coin. Nu weer op een goede voorsprong, hopelijk houdt die aan :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L6Cw-8H5u918-teZk5QBV92I3Jw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eUNn2WFonva8EvzuwZAig4m8.jpg?f=user_large

Folding@home

Tootoo schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:18:
Vanochtend werd ik wakker en stond ik plots tweede? Er had iemand flink gas gegeven en stond 100 punten boven me. Daarom toch maar de level tickets uitgegeven en de super Mario kart glider naar 6 gebracht. Na een hoop pogingen eindelijk eens een tripple frenzy run gehad met een blooper, lucky 7 en coin. Nu weer op een goede voorsprong, hopelijk houdt die aan :)

[Afbeelding]
Heb je nog tickets om nog eens een paar duizend te klimmen?

Hopelijk is het genoeg :)

• Tootoo
MetalSonic schreef op zondag 16 mei 2021 @ 00:05:
[...]

Heb je nog tickets om nog eens een paar duizend te klimmen?

Hopelijk is het genoeg :)
Ik heb wel driver en kart tickets, maar niet genoeg om iets level 7 te maken... Bij mij is het niet zo erg als bij jou, maar vaak krijg ik de tickets ook nog niet. Dit is daarom wel redelijk mijn max met overal tripple frenzies. En overigens ook een hogere score dan mijn vorige ranked cup... :p

Folding@home

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OsMrCO2mkq2FvMLjdOphLRkbfDg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xyeu7oyGChh4mek3JGnWINHO.png?f=fotoalbum_large

BAM Vanilla Lake met 4K verbeterd door allemaal coinbox frenzies.

Nu 8.500 voorsprong. Ik denk dat ik nu wel achterover kan leunen…. >:)

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:28
Poeksel schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:46:
[...]
Is dat op 50 cc? In principe moet je boven de 200 kunnen pakken, al kost het wat moeite (restart als je geen coinbox pakt)
Dat is op 150cc en zonder restarts. Ook bij de ranked doe ik niet aan restarts. Ik vind het leuker om 10 races uit te rijden dan 20 te starten en maar 5 uit te rijden.
Sleehond schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:03:
[Afbeelding]

BAM Vanilla Lake met 4K verbeterd door allemaal coinbox frenzies.

Nu 8.500 voorsprong. Ik denk dat ik nu wel achterover kan leunen…. >:)
Nice!! Kan je je al mentaal voorbereiden op de volgende tour ;)
Tootoo schreef op zondag 16 mei 2021 @ 03:50:
[...]

Ik heb wel driver en kart tickets, maar niet genoeg om iets level 7 te maken... Bij mij is het niet zo erg als bij jou, maar vaak krijg ik de tickets ook nog niet. Dit is daarom wel redelijk mijn max met overal tripple frenzies. En overigens ook een hogere score dan mijn vorige ranked cup... :p
Duimen dat je tegenstanders je niet verassen.

Ik ben blij dat er in de tokenshop vaak wel he items komen. Kan ik toch nog wat met mijn coins doen op he gebied
Toch nog wat puntjes op track een gepakt! Dubbele coinbox frenzy en twee losse coinboxen :) ik geloof steeds meer in plek een!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/63vce_Wmhr0lxq7dSNXuNrYdJ8E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WsTphRvypR0WsvHE3WxR9sVW.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bBcG81PbZh8CFg3Jta6TPguTr1Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9hbcSwt3GDoedHgMuWfRyxda.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QqRvFZ-GZk47euK6N81s5s3Uwdk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CbExB4cnwe39ArK6qRQSw7vA.png?f=fotoalbum_large

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Ik heb er op track 2 nog 1500 punten extra uit weten te trekken met een tripple frenzy run. Meer zit er zonder upgrades niet in. Nummer 4 is inmiddels opgeklommen naar plek 2, maar staat nog 12k onder mij. Kijkende naar zijn load out zou ik zeggen dat plek 1 waarschijnlijk wel binnen is. Dat is mooi, het momentum naar tier 70 is weer terug. Laatste paar weken kon ik telkens weer een tier erbij plussen. Daarvoor was het echt diep triest. Hopen dat het zo doorzet, dan ben ik over een paar weken op tier 70. Op dit moment ben ik nog tier 65, bijna 66.
Oef...

Nummer twee heeft een perfecte run gehad op track drie en is nu helaas tot ongeveer 2,5k onder mij gekomen.. Hopelijk heeft hij nu echt alles eruit gehaald......

Ik heb in principe nog 7driver uncap tickets maar die wil ik sparen tot de 10 zodat ik een he (coinbox driver) op 1400 kan zetten... dus fingers crossed (weer) dat ik nog steeds genoeg punten heb ;-)

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Allemaal nog even 2 dagen volhouden! Ik stond de hele ranked 12k voor, dat is nu 9,5k geworden. Hopelijk is dat genoeg. Eventueel kan ik Lakitu PT van level 1 naar level 4 brengen voor een paar extra puntjes, want ik heb zo juist mijn eerste HE driver ticket in de shop gekregen sinds de update en heb alleen de premium normal items op level 7. :P
Cache schreef op maandag 17 mei 2021 @ 08:38:
Allemaal nog even 2 dagen volhouden! Ik stond de hele ranked 12k voor, dat is nu 9,5k geworden. Hopelijk is dat genoeg. Eventueel kan ik Lakitu PT van level 1 naar level 4 brengen voor een paar extra puntjes, want ik heb zo juist mijn eerste HE driver ticket in de shop gekregen sinds de update en heb alleen de premium normal items op level 7. :P
Ja komt goed, achja als het toch tweede wordt ook geen probleem. Gelukkig ook dan 6 kart uncap tickets, ja iets minder rubies en coins maar dat zij maar zo :)....

Net geprobeerd om mijn score van track 3 te verbeteren maar met de frenzy;s: mushroom, coin, coin kwam ik niet boven mijn oude score.. Ik denk dat ik met Lucky 7, coin, coin iets hoger kom maar ik kreeg mijn eerste lucky 7 frenzy pas na 20 pogingen en daarna helaas geen coin maar bananen frenzy :-(

Muntjes weer binnen geharkt, muntjes uitgedeeld, morgen leg ik wel weer in en dan zie ik het wel.

[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 17-05-2021 11:53 ]

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
3e plek nog steeds. Gebeurt heel weinig in de ranking. Nu maar eens de laatste 603 munten binnen rijden voor de token shop. Gelukkig zal dat wel snel gaan met de dubbele coins die je krijgt.

• Planeetje
Laatste dagje! Succes allemaal met grinden als je nog moet. Ik ga alleen voor de muntjes vandaag.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L8AksStb5EPmQJZXdXYM7z4XcS8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AwGzxrqFoCWOEM8da3gUXAx7.png?f=fotoalbum_large

Tweede plek binnen. Eerste is spannend.

Ik heb net de muntjes gepakt en uitgedeeld. Ik zie het wel succes voor wie nog ervoor gaat

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-01 13:09

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

MetalSonic schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:59:
[Afbeelding]

Tweede plek binnen. Eerste is spannend.

Ik heb net de muntjes gepakt en uitgedeeld. Ik zie het wel succes voor wie nog ervoor gaat
Hehe, lang geleden dat ik voor het laatst iets heb gepost op GoT :) Ik lees wel veel mee, dus dit topic ook.

Je hebt nog ruimte op track 1, die moet je misschien wel tot 35 kunnen halen. Zie mijn score met vergelijkbare driver/kart/glider (Fl0zzie). Als je nog tijd hebt / kan maken ;)

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

LawnMowerMan schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 13:52:
[...]

Hehe, lang geleden dat ik voor het laatst iets heb gepost op GoT :) Ik lees wel veel mee, dus dit topic ook.

Je hebt nog ruimte op track 1, die moet je misschien wel tot 35 kunnen halen. Zie mijn score met vergelijkbare driver/kart/glider (Fl0zzie). Als je nog tijd hebt / kan maken ;)
Bedankt voor het meedenken.
Ik vraag mij af of ik de 35 kan halen. Jouw coinbox driver heeft meer basepoints. En je glider is hoger. (Glider weegt zwaarder dan kart)

Ik doe voor de fun nog wel een paar pogingen op track een.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lCBweF2Hqta6KM4Ofn7-n31sng4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HEqFvg23RVepgIANOpKKoXd6.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/URaWLSkg6bSJ-KfBpbq__RyVw3s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MMyRtfeIKRMNktgbjtt0wXTw.jpg?f=user_large

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-01 13:09

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

MetalSonic schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:22:
[...]

Bedankt voor het meedenken.
Ik vraag mij af of ik de 35 kan halen. Jouw coinbox driver heeft meer basepoints. En je glider is hoger. (Glider weegt zwaarder dan kart)

Ik doe voor de fun nog wel een paar pogingen op track een.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ow, dat wist ik niet, dat de glider zwaarder weegt dan de kart. Waarom is dat?

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Ik sta nu eerste met 35 punten voorsprong op de nummer 2 en 385 punten op de nummer 3 (en nummer 4 ook niet veel erachter). Dat wordt een lastige keuze vanavond: songfestival kijken (en erover chatten) of proberen mijn score te verhogen.

• thaicecube
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
Poeksel schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:51:
Ik sta nu eerste met 35 punten voorsprong op de nummer 2 en 385 punten op de nummer 3 (en nummer 4 ook niet veel erachter). Dat wordt een lastige keuze vanavond: songfestival kijken (en erover chatten) of proberen mijn score te verhogen.
Chatten kan ook via je pc/laptop, terwijl je rijd op je mobiel O-)

Ik sta momenteel 23k boven de nummer 2 (73 VS 50 ) Dus ik gok dat ik wel goed zit tenzij er ergens een sleeper in mijn poule zit.
ik heb ook wel redelijke scores al zeg ik het zelf, hoewel het jammer is dat ik geen tier 3 glider op de laatste track heb

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C6sQayRsmqfYQtTVfoAop2vS5Qw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QHryxuxHrC41fenyZ2Mfioaa.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door thaicecube op 18-05-2021 16:56 ]

• Cache
Ik heb nog 3 plekken over voor mensen die ik nog niet in mijn friend list heb, mocht iemand zich geroepen voelen: 170490013412

Verder wens ik alvast iedereen een relaxte avond en nacht toe. Tot morgenochtend 8 uur stipt. :w

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:51
LawnMowerMan schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:35:
[...]

Ow, dat wist ik niet, dat de glider zwaarder weegt dan de kart. Waarom is dat?
Ben ook benieuwd, wat daarmee wordt bedoeld. Qua puntentotaal is een glider volgens mij niet relevanter dan een kart. :)
De glider verbetert wel de tijd die tussen 2 acties mag zitten om de combo vast te houden, waardoor het makkelijker is om de combo vast te houden, wat natuurlijk het puntenaantal indirect positief kan beïnvloeden, maar een kart heeft een kleine puntenmultiplier die direct je bonuspunten verhoogt. Combo vasthouden kan wel redelijk snel die multiplier compenseren.

Ben het er wel mee eens dat jou lineup ± 2000 (?, gokje) punten meer kan scoren door de betere basepoints op je driver en de 0,05x betere multiplier van de kart.
Maar op track 1 is altijd ruimte heb ik het idee, na 1 week grinden, viel hier gisteren opeens ook alles goed en verbeterde me plots met ruim 4000 punten. Dat was wel een run met 12 coinboxen :P (3 frenzies en 3 los)

Kom maar op met die nieuwe tour, sta 5k achter, 11k voor. Ik geloof het wel. :)

erutangiS

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Iedereen staat er weer redelijk voor als ik het zo zie! :) Gelukkig mag ik zelf ook niet klagen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xsod_N4F1tnh4u4K7wWDOplpE-Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WvUMKMUkaz3bMDl56GccaTBj.png?f=user_large
Maar iets in mij zegt me dat ik niet te vroeg moet juichen...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ty81_vD7J12IPbiDko63-KLvyxc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8EWsmC8knAJrO4l4R3rhk7Ut.png?f=user_large

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Hopelijk zijn zowel de volgende ronde de tracks leuker en heb of kan ik wel de juiste gear gebruiken.

iRacing Profiel

• MrOleo
Razkin schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:09:
Hopelijk zijn zowel de volgende ronde de tracks leuker en heb of kan ik wel de juiste gear gebruiken.
Hmm ik vond de ranked tracks deze tour best leuk. Ik kan je wel bijna garanderen, dat er (zoals altijd) 1 track in de nieuwe ranked zit waar je niet de juiste gear hebt. ;)

Succes Pjot, hopelijk blijft die gozer ook de laatste dag rustig aan doen. Hij heeft op nog geen een track een echt goede score, hopelijk vind ie het prima :)

erutangiS

pjot1 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:31:
Iedereen staat er weer redelijk voor als ik het zo zie! :) Gelukkig mag ik zelf ook niet klagen.
[Afbeelding]
Maar iets in mij zegt me dat ik niet te vroeg moet juichen...
[Afbeelding]
mooie score en toch ook best mooie voorsprong. Hij kan op track twee zo zes k erbij pakken maar dan loop je alsnog voor.
MrOleo schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:47:
[...]

Hmm ik vond de ranked tracks deze tour best leuk. Ik kan je wel bijna garanderen, dat er (zoals altijd) 1 track in de nieuwe ranked zit waar je niet de juiste gear hebt. ;)

Succes Pjot, hopelijk blijft die gozer ook de laatste dag rustig aan doen. Hij heeft op nog geen een track een echt goede score, hopelijk vind ie het prima :)
Hier sluit ik mij bij aan. Zowel van week en als twee waren de tracks leuk. Geen enkele deed ik met tegenzin
MrOleo schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:02:
[...]

Ben ook benieuwd, wat daarmee wordt bedoeld. Qua puntentotaal is een glider volgens mij niet relevanter dan een kart. :)
De glider verbetert wel de tijd die tussen 2 acties mag zitten om de combo vast te houden, waardoor het makkelijker is om de combo vast te houden, wat natuurlijk het puntenaantal indirect positief kan beïnvloeden, maar een kart heeft een kleine puntenmultiplier die direct je bonuspunten verhoogt. Combo vasthouden kan wel redelijk snel die multiplier compenseren.

Ben het er wel mee eens dat jou lineup ± 2000 (?, gokje) punten meer kan scoren door de betere basepoints op je driver en de 0,05x betere multiplier van de kart.
Maar op track 1 is altijd ruimte heb ik het idee, na 1 week grinden, viel hier gisteren opeens ook alles goed en verbeterde me plots met ruim 4000 punten. Dat was wel een run met 12 coinboxen :P (3 frenzies en 3 los)

Kom maar op met die nieuwe tour, sta 5k achter, 11k voor. Ik geloof het wel. :)
Combinatie van wat ik uit YouTube streamers heb gehaald en eigen ervaring. Als ik kan kiezen tussen glider of kart naar een hoger level ga ik voor glider. In het verleden vaak dikke scores op tracks neergezet met items: 1-1-6 terwijl 1-6-1 weinig spannends was. Als ik een concrete bron mey cijfers kan vinden deel ik die graag! Word vervolgd..

• MrOleo
Ik ben het er mee eens dat 116>161, 161 en 116 is wel extreem, ik vraag me dan meer af wat beter is als je 664 en 646 vergelijkt, of al de kleine verbetering 126 162. :)
Glider is superbelangrijk om de combo vast te houden, lvl 1 glider is echt drama en kost enorm veel punten. Als je het punt hebt bereikt waar je je nsc weet te behalen, lijkt mij de kart minimaal belangrijker.

Ik geloof dat de exacte puntenberekeningen wel ergens op een wiki staan, maar verder dan de kart level x base points berekening heb ik me er nooit in verdiept, welke gelijk zijn voor kart en glider, maar dubbel voor driver.

erutangiS

• pjot1
  • Niet online
Thanks @MetalSonic en @MrOleo!

Waarschijnlijk vond deze speler het wel genoeg of hij/zij kan gewoon niet zo goed Mariokarten. :p scores zijn eigenlijk niet veranderd. Ik durf wel te zeggen dat ik 1e ben geworden!

Volgens mij hebben de meeste hier ook voor team Bowser gekozen dus we kunnen straks ook weer 15 rubies innen! oOo

Iedereen alvast gefeliciteerd met het behalen van jullie resultaten! Ik heb in ieder geval weer zin in de aankomende week! :)

[ Voor 6% gewijzigd door pjot1 op 19-05-2021 05:05 ]

• pjot1
  • Niet online
Ja hoor! 1e! *O*

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:25
1e *O*

Gefeliciteerd aan degene met een mooi resultaat!

Tier 45 nu. Benieuwd naar de nieuwe tour, kom maar door!

[ Voor 27% gewijzigd door Sleehond op 19-05-2021 07:13 ]

• Planeetje
Hier ook 1e, tier 66 geworden. Gefeliciteerd voor iedereen die het gelukt is ook een mooi resultaat neer te zetten.

Nog 40 minuten voor de volgende tour.
Eerste!! Yes

• bennieeee
3e plek met minimale inspanning. Terug naar tier 52.
Lekker hoor track één, moet er bijna om lachen. Heb zoveel drivers en toch lukt het Nintendo weer hoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h_pIlbP9dYCjOKBqhAF4Bqm1AcE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ipBEGfagKxSwXIJ02OdxqgQF.jpg?f=user_large

• Planeetje
Gelukkig had ik beide cat drivers gekregen uit de cat pipe. Cat toad is natuurlijk level 1 voor mij. Ik mis alleen een kart op track 1.

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Gefeliciteerd allemaal met de mooie resultaten, lijkt er toch echt op dat de ranking eindelijk weer wat eerlijker is geworden :) Hier ook met nog 5 uur op de klok nipt de overwinning gepakt *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HQhOIb07F8god3Jbp0FeICJO3ho=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GcGzXbNUGGWtLB6DC05x6n26.jpg?f=fotoalbum_large

Deze week ben ik iets minder enthousiast over...wordt weer een frustrerend ritje op royal raceway voor mij :/
edzon schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:44:
Gefeliciteerd allemaal met de mooie resultaten, lijkt er toch echt op dat de ranking eindelijk weer wat eerlijker is geworden :) Hier ook met nog 5 uur op de klok nipt de overwinning gepakt *O*

[Afbeelding]

Deze week ben ik iets minder enthousiast over...wordt weer een frustrerend ritje op royal raceway voor mij :/
Ja deze week is niet best, eens kijken in mijn ranked poule hoe de andere zitten qua items. En dan bepaal ik daarna wel of ik serieus voor top 3 of top 6 ga of voor plek 6 of lager..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/idDwUc1euS2DH-1DDWGVH8aLqYM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/T8L0P4PGi1p8hp85lB3dnt58.png?f=fotoalbum_large
bewijs dat ik even bovenaan heb gestaan, in before @Tootoo en @Vozze weer naar 80k -100k ver boven mij staan :)

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01 21:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fA1qfohlu9mBEzS-_xYDQ-coZzg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ei8GKX4IpVnVhI0rXdLaDqCx.jpg?f=fotoalbum_large

Ik begon de nieuwe periode goed met een 10x pipe pull en gelijk mn beste pull ooit.

• Cache
Ook eerste gebleven! Mooie pull hierboven.

Ik wilde eigenlijk geen rubies spenderen, maar dacht: laat ik eens een 10 pull doen. Echter 50 pulls later had ik deze buit:

Offroader
Safety glider
Pink dozer (nieuw)
Builder Toadette (nieuw)
Builder Toad (nieuw)
Silver starchute (nieuw)

Volgens mij prima voor een pijp met “maar” 7 HE items.

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Poeksel schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:51:
Eerste gebleven, ondanks de kleine voorsprong! So lucky. En ook gewoon ESF kunnen kijken inclusief forumchat :)

De nieuwe ranked wordt lastiger, mis driver+kart op Choco en kart+driver op Royal. Maar Luigi cup ziet er qua coverage wel goed uit.

• Planeetje
Goede pulls hierboven!

Mijn ranked gaat lastig worden denk ik. Zowel track 1 en track 3 heb ik hele lage levels. Maar eens bestuderen of en waar ik eventueel nog tickets in moet steken.
Planeetje schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:51:
Goede pulls hierboven!

Mijn ranked gaat lastig worden denk ik. Zowel track 1 en track 3 heb ik hele lage levels. Maar eens bestuderen of en waar ik eventueel nog tickets in moet steken.
Zou je dat nou wel doen, volgende week spelen we weer voor de driver he uncaps ;-)

• Planeetje
@MetalSonic waarschijnlijk niet. Ik ga uit van de luigi cup voor volgende ranked, dus als er dubbele items gebruikt worden dan upgrade ik mogelijks. Voor nu afwachten en aankijken en maar zien wat er gebeurd zonder upgrades. Bovendien doe ik niets voordat de nieuwe sheet van Bam en Gerb beschikbaar komt, de rundown van Studfit is geweest en ik de ACP heb gehad. Zondag dus pas kijken, voor nu muntjes halen, sterren scoren en challenges voltooien.

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-01 18:52
De weekly special pipe is op eigen risico, eigenlijk durf ik hem niet te posten :F

spoiler:
En er zit niet eens een spotlight in…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qG66xicQIsZ5onOTbFhfLAjKlFo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lk5aqd1bMzwATWonbcr7o6RR.jpg?f=fotoalbum_large

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

R-utger schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 13:01:
De weekly special pipe is op eigen risico, eigenlijk durf ik hem niet te posten :F

spoiler:

[Afbeelding]
:D :D :D :D :D :D :D :D :D

W
T
F
:F :F :F

Dat zijn de troep gliders die ik al best vaak cadeau heb gekregen maar nog nooit heb kunnen inzetten in een ranked race. Dit is wel de meest trieste special pipe van de afgelopen jaren. Prestatie _/-\o_

EDIT positieve hieraan is dat ik wel een x10 kan wagen op de normale pipe, voor de special heb ik het immers niet nodig

[ Voor 7% gewijzigd door MetalSonic op 19-05-2021 13:41 ]

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 21:40
Ik vond de packs al wat matig de afgelopen tijd, maar nu snap ik wel waarom Dixie Kong en de Cact-Ice in packs aangeboden werden. Gelukkig heb ik Cat Peach laatst een leuke upgrade gegeven, want zij gaat mij enorm helpen deze ranked.

@MetalSonic : 100k gaat deze ranked niet gebeuren. 80k is al een enthousiast doel. Gelukkig lijkt iedereen in m'n ranked met dezelfde problemen te zitten. Even kijken hoe het zich de komende dagen gaat ontwikkelen. Bij jou een beetje haalbaar?

Pipes, tier shop en rewards zijn best matig trouwens. Packs zijn wel goed.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• Cache
Persoonlijk ben ik wel blij met de tier shop en rewards. Eindelijk die Plaid Ribbon en 8bit Luigi gliders. Vooral van de Plaid Ribbon had ik gedacht hem nooit meer te krijgen (zou er niet om rouwen), want die was geintroduceerd in een tijd dat ik niet speelde en is nooit meer teruggekomen. :)
Vozze schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:20:
Ik vond de packs al wat matig de afgelopen tijd, maar nu snap ik wel waarom Dixie Kong en de Cact-Ice in packs aangeboden werden. Gelukkig heb ik Cat Peach laatst een leuke upgrade gegeven, want zij gaat mij enorm helpen deze ranked.

@MetalSonic : 100k gaat deze ranked niet gebeuren. 80k is al een enthousiast doel. Gelukkig lijkt iedereen in m'n ranked met dezelfde problemen te zitten. Even kijken hoe het zich de komende dagen gaat ontwikkelen. Bij jou een beetje haalbaar?

Pipes, tier shop en rewards zijn best matig trouwens. Packs zijn wel goed.
Ja matige packs laatste tijd. En het gebeurt best vaak dat wat eerst in een pack is geweest een week later een tier 3 ranked item is.

Ik weet nog niet hoe haalbaar top drie hier is. Eerste indruk is goed maar er moeten nog iets van 8 mensen een score neerzetten en daar zag ik al iemand bij met top 1000 icon en heel veel triple uncap drivers (1400 basepoints)...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i1CHwdK-xX0XhCoa3VusH5hNR-4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BNnOxhtumN3UgbY1VxiJirVW.png?f=fotoalbum_large
Hier houd ik het denk ik bij. Blij met de nieuwe kart!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MqehZs7UBzX_B880rppKYssO5oY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AKY9afKaItTRThhhEyElFmoj.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/neJWg-AjogE12kKxnsvM6IbmKWU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WBTsiI5JaxuV91Wwu59DdeXV.png?f=fotoalbum_large
Eindelijk weer een mooie single pull! Was groene free pipe

• bennieeee
Mag ik eerlijk zijn over de nieuwe tour. Wat een flop zeg! Vet veel dubbele banen zitten er tussen gewoon. Heb even gezien tot Ice Mario Cup. Dubbel zijn:
Waluigi pinball
Ghost Valley 1
Rmx choco island 1
Royal Raceway.

Zullen de komende dagen vast nog wel meer bij komen.

[ Voor 44% gewijzigd door bennieeee op 19-05-2021 20:01 ]

bennieeee schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:58:
Mag ik eerlijk zijn over de nieuwe tour. Wat een flop zeg! Vet veel dubbele banen zitten er tussen gewoon. Heb even gezien tot Ice Mario Cup. Dubbel zijn:
Waluigi pinball
Ghost Valley 1
Rmx choco island 1
Royal Raceway.

In dit topic mag je altijd eerlijk zijn.
Hoe is je ranked poule?

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik vind de nieuwe Tour ook maar matig. Veel dubbele banen inderdaad. En ik mis een kart op track 1 én track 3. Op zich zou dat opgelost kunnen worden met de Pink Dozer en dan naar level 3 brengen. Maar ja, ik heb ‘maar’ iets van 270 ruby’s, dus dat is een risico. Eerst maar eens zien hoe ver ik kom zonder extra’s.

Die special pipe, haha, geloof bijna niet dat dat echt is! :') Ik heb de Bowser Hanafuda op level 2, dus ik denk dat ik die wel eens in ranked heb gebruikt! (Zouden die volgende Tours dan ineens belangrijker gaan worden vraag ik me af? Niemand gaat toch die special pipe doen?? :? )

• pjot1
  • Niet online
Kan gewoon weer m'n geluk niet op! Was eerste geworden en Bowser team dus eerst een x10 pijp,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cw7xh7DzDkuVuPvClEnpzUJODx4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Vz1hSmzYFrzAKMoQktuIuZRI.png?f=user_large
HE dus een reset, 1e gratis pipe, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WqyLHRzuRzehdRXsTM4b7cjj1jk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mS8BWsTFejHdM3HdqHbVGJf1.png?f=user_large
WAUW! Weer 45 rubies bij elkaar gesprokkeld dus reset en x10,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r3JL9c4u7xPBTmgAW1kj-GauRk4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8QubzAaEhZaZufxfWw2eMpD3.png?f=user_large
WAUW, weer een HE! En weer 45 rubies bij elkaar geharkt en natuurlijk weer een reset,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6lOjEInac9XCOY87AP1yxZFSDGg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Yt2Kp02JW7tTXZg7g80MEFgo.png?f=user_large

3 HE's drivers! Nog nooit gezien, laat staan getrokken! *O* *O* *O* oOo oOo oOo

• bennieeee
@MetalSonic tot nu toe 1e. Nog 4 die een score moeten zetten, mis wel een glider en kart op baan 1 dus even afwachten hoe die blijft gaan komende dagen.

• Tootoo
Hier ben ik ook eerste gebleven, met 3:5k voorsprong op de nummer 2 en 10k op de nummer 3. Toch was het een heftige poule qua scores. Ik vond het gelukkig leuke banen, al was ik er gister wel klaar mee.

En dan de nieuwe tour... Tja, ik herken me zeker wel in wat de rest zegt. Niet heel spannend, matige items, aardige premium challenge (vooral fijn voor de driver HE), maar de pipes zijn bizar slecht voor mij. @pjot1 wel super pulls hoor!

Tot zo ver lijk ik geen extreme poule te hebben en ook ik hoop dat ik niks aan level tickets hoef in te zetten. Ik heb enkel Yoshi een tripple uncap gegeven, had genoeg tickets er voor liggen. En je mag rustig een mijl voor me staan @MetalSonic ;) Zolang ik maar in de top 2 sta van mijn ranked poule :p

Folding@home

pjot1 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:57:
Kan gewoon weer m'n geluk niet op! Was eerste geworden en Bowser team dus eerst een x10 pijp,
[Afbeelding]
HE dus een reset, 1e gratis pipe, [Afbeelding]
WAUW! Weer 45 rubies bij elkaar gesprokkeld dus reset en x10,
[Afbeelding]
WAUW, weer een HE! En weer 45 rubies bij elkaar geharkt en natuurlijk weer een reset,
[Afbeelding]

3 HE's drivers! Nog nooit gezien, laat staan getrokken! *O* *O* *O* oOo oOo oOo
Dat zijn goede pulls! Jij kan zo door naar het casino!
Tootoo schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:18:
Hier ben ik ook eerste gebleven, met 3:5k voorsprong op de nummer 2 en 10k op de nummer 3. Toch was het een heftige poule qua scores. Ik vond het gelukkig leuke banen, al was ik er gister wel klaar mee.

En dan de nieuwe tour... Tja, ik herken me zeker wel in wat de rest zegt. Niet heel spannend, matige items, aardige premium challenge (vooral fijn voor de driver HE), maar de pipes zijn bizar slecht voor mij. @pjot1 wel super pulls hoor!

Tot zo ver lijk ik geen extreme poule te hebben en ook ik hoop dat ik niks aan level tickets hoef in te zetten. Ik heb enkel Yoshi een tripple uncap gegeven, had genoeg tickets er voor liggen. En je mag rustig een mijl voor me staan @MetalSonic ;) Zolang ik maar in de top 2 sta van mijn ranked poule :p
Ik ga ervan uit dat je mij snel weer inhaalt haha :) stuur eens screenshot van je ranked poule dan?

Die van mij hebben de meeste nu een score gezet. Ik zal blij zijn als ik deze week top drie eindig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3dMO8KlHHrwWTfPuMZl0qhndApo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7MEqd5y7rjA9ph1wJbS8V7TH.png?f=fotoalbum_large

• Planeetje
Ik mis net als @texelonia een kart op baan 1 en 3, maar ik ga deze tour geen pijp trekken behalve de free pipes en de acp. Ik neem deze week een weekje rust van ranked. Top 5 gaat heeeeeel lastig worden. Dus als ik in de top 10 eindig zonder veel tijd te hoeven investeren, dan krijg ik daar 1 pipe pull voor. Prima return of investment ;)

Volgende week hoop ik dan weer mee te kunnen doen. Ik heb op alle 3 de tracks een coin boxer. Misschien nog wat aan de karts en gliders werken, maar dan maak ik misschien wel een kans.

Heel bijzonder vind ik deze tour nou ook niet. Had gehoopt op de nieuwe daily challenge, maar daarvoor moet de update eerst komen. Het wordt voor mij een rustige filler tour.

• MrOleo
Na een lange dag eindelijk de nieuwe tour kunnen bekijken, ik zou eigenlijk willen klagen over de trackselectie in de ranked cup, 1 nieuwe en 1 bijna nieuwe baan. Zonder white yoshi zou ik 2 tier 3 drivers missen... :|
Maar ja ik kan natuurlijk moeilijk gaan klagen over een cup, waarin mijn beste rijders in de ranked yoshi, yoshi en yoshi zijn. 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lz5H0uO7fv3B9NPlJs2u0aieCDI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bWjBc6BFUGrt3znk0ms8DXyF.jpg?f=user_large

erutangiS

• Tootoo
@MetalSonic dit is nu mijn ranked. Voor nu mist de nummer 2 tm 5 allemaal wel ergens wel 1 of 2 tier 3 items. Ik mag zelf wel weer van geluk spreken dat ik ooit die troep pack van een cact-ice gekocht heb. Best vaak is die alsnog van toepassing gekomen... Overigens kan je aan mijn punten aantal zien dat ik weer haasje over heb gedaan met je O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZQPnhqUG9I1zTamtiMccjxus1Es=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4o8z7DysPA0UcRq2aOajmlNa.jpg?f=fotoalbum_large

Folding@home

• texelonia
Ik zou willen dat ik Cact-ice had! Die zou mij op heel wat tracks coverage geven waar ik nu dus geen karts heb. Oa dus 2 tracks nu in de ranking.

• pjot1
  • Niet online
Misschien toch eerst even een resetje doen? @Tootoo ;)

Tot mijn (aangename) verbazing nog steeds eerste in mijn ranked poule. Slechts 1.000 punten boven de nummer twee maar toch.

Komende dagen maar eens kijken hoe het zich verder ontwikkeld en of ik tickets ga uitgeven.

Volgende week zal ik het lastig hebben op vooral track 2. Daar heb ik slechts een level 2 driver en dan moet ik het opnemen tegen behoorlijk wat mensen die daar spelen met coinbox bowser.... Op track één heb qua drivers één van mijn beste items. Level 7 drybones maar helaas een "magere glider" (level 2).....

keuzes keuzes weer deze tour :)
Tootoo schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:13:
@MetalSonic dit is nu mijn ranked. Voor nu mist de nummer 2 tm 5 allemaal wel ergens wel 1 of 2 tier 3 items. Ik mag zelf wel weer van geluk spreken dat ik ooit die troep pack van een cact-ice gekocht heb. Best vaak is die alsnog van toepassing gekomen... Overigens kan je aan mijn punten aantal zien dat ik weer haasje over heb gedaan met je O-)

[Afbeelding]
Toch wel bijzonder, jouw poule "lijkt" makkelijker dan die van mij. Terwijl ik tier 66 ben. Ik heb nu drie tegenstanders die al boven de 60k zitten.

Uiteraard is de week nog maar net begonnen en kan er nog van alles gebeuren. Wellicht heb jij wat sleepers.
Wellicht maar de spotlight driver uit pipe één halen.. is toch beter dan mijn tier 2 driver. Eens kijken wat @pjot1 voor scores gaat neerzetten met zijn spotlight driver :) zit nu zelf op 15k

• Vozze
@MetalSonic : rubies mooi op zak houden! Met een level 1 spotlight ga je het op die track ook niet pakken, dus moet je ook nog tickets investeren. Die bijna 16k is echt dikke prima.

Vozze schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:07:
@MetalSonic : rubies mooi op zak houden! Met een level 1 spotlight ga je het op die track ook niet pakken, dus moet je ook nog tickets investeren. Die bijna 16k is echt dikke prima.
Bedankt voor het meedenken. Eens ik ga ze op zak houden.

Stel ik ga los op de pipe. Gaat mij waarschijnlijk twee of drie extra tickets kosten en dan heb ik er wellicht een paar duizend bij. Die tickets kan ik ook aan een coinbox driver geven. Ik kan Pauline level 7 maken volgende week voor iets meer kans op een HE ticket..

Rubies spaar ik dan even voor een echt goede (special?) pipe!

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic
Haha, had net Cat Toad lvl2 gemaakt! Ik verwacht zelf daar nog niet echt dikke scores. Lvl1 kart, zou deze voor 13k lvl2 kunnen maken óf ik moet even wachten op m'n cadeautjes. :> En ik heb geen T3 glider.

Ik zal flink m'n best moeten doen.... Plek 1 heeft dik 70k... :X

• MrOleo
R-utger schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 13:01:

spoiler:

[Afbeelding]
Och hemel dat meen je.. |:(
Echt een toppijp, ik gebruik die dingen constant. :z
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9jRtJh7Z-vFZf2flq26cVtqZhK4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qDRtmcVgJMgnElXFz5EexEDZ.jpg?f=fotoalbum_large
bennieeee schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:58:
Waluigi pinball
Ghost Valley 1
Rmx choco island 1
Royal Raceway.

Tja, alle banen zijn R/T dan is de keus wat beperkter en zijn ze wat vaker dubbel. Op zich logisch, ik vind het niet erg.

Dus volgende cup Luigi cup? Dan heb ik voor baan 1 de prachtige lineup 7-1-2. Zal een mooie score worden. :X
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pooaSTOudl8-25BzTQfk7Yuk2GM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x8RwA02KaMLy3odDhBeFzBXY.jpg?f=user_large

Tot nu toe heeft niemand in mijn ranked echt top-items, kan nog best een leuke tour worden op deze manier, erg apart allemaal. Ik hoop wel dat die special pipe een photoshop joke is... :/

erutangiS

MrOleo schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:41:
[...]

Och hemel dat meen je.. |:(
Echt een toppijp, ik gebruik die dingen constant. :z
[Afbeelding]

[...]

Tja, alle banen zijn R/T dan is de keus wat beperkter en zijn ze wat vaker dubbel. Op zich logisch, ik vind het niet erg.

Dus volgende cup Luigi cup? Dan heb ik voor baan 1 de prachtige lineup 7-1-2. Zal een mooie score worden. :X
[Afbeelding]

Tot nu toe heeft niemand in mijn ranked echt top-items, kan nog best een leuke tour worden op deze manier, erg apart allemaal. Ik hoop wel dat die special pipe een photoshop joke is... :/
Ik zei het eerder al. Word de slechtste special pipe ooit. Vind die gliders verder best “vies” .Bij de gold rewards om spelers te lokken. Maar idd nooit te gebruiken..

Op die baan kan je straks 7-2-3 spelen met de rewards en dan kan je er nog best leuke scores neerzetten.

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Ik zit nu op nog 3 van de 100 om een rank 3 driver uit de tour pijp voor de eerste track te verkrijgen. Alle opties om rubies te verkijgen gebruikt op kopen na dan(ga ik niet doen). Sowieso kwamen de highlights pas <50 uit die pijp.

Het lijkt wel of na het activeren van de gold pass, zowel m'n frenzy rate als nuttige shop opties of pijp pulls aanzienlijk afgenomen zijn. Tweede tour waar ik incl gold abo geen rank 3 spul kan krijgen en hetgeen dat te verkrijgen is moet enorm voor gegrind worden.

Exit gold abo iig, kosten baten is niet in verhouding.

iRacing Profiel

• MrOleo
MetalSonic schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:22:
[...]

Op die baan kan je straks 7-2-3 spelen met de rewards en dan kan je er nog best leuke scores neerzetten.
Oh ja dat gaat wel goed komen, ik verwacht de volgende cup wel weer wat te investeren aan tickets, vond het er vooral grappig uitzien, ik vind het haast jammer, dat het geen 7-1-1 is. :)
Razkin schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:48:
Ik zit nu op nog 3 van de 100 om een rank 3 driver uit de tour pijp voor de eerste track te verkrijgen. Alle opties om rubies te verkijgen gebruikt op kopen na dan(ga ik niet doen). Sowieso kwamen de highlights pas <50 uit die pijp.

Het lijkt wel of na het activeren van de gold pass, zowel m'n frenzy rate als nuttige shop opties of pijp pulls aanzienlijk afgenomen zijn. Tweede tour waar ik incl gold abo geen rank 3 spul kan krijgen en hetgeen dat te verkrijgen is moet enorm voor gegrind worden.

Exit gold abo iig, kosten baten is niet in verhouding.
Bij dit soort mobiele spellen kost het altijd flink wat tijd of geld om items op te bouwen, de eerste maanden hou je daarom wat achterstand t.o.v. de spelers die al langer spelen, die oude items hebben welke tier 3 zijn in de cup. Dom systeem, maar het verdient nou eenmaal goed voor de ontwikkelaar.

Wat sommigen hier doen/deden is de gold pass kopen aan het eind van de tour en dan opzeggen. De Gold pass is 30 dagen(?) actief. Als je hem op de laatste dag koopt en de automatische verlenging stop zet, kan je de rewards van die tour claimen, dan is hij 2 tours van 14 dagen actief en dan kan je nog net op de laatste dag van de gold pass de eerste dag van een 4e tour een groot deel van de gold passrewards meepakken.
Kost een klein beetje moeite, maar bespaart de helft van de uitgaven. :)

erutangiS

MrOleo schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:07:
[...]

Oh ja dat gaat wel goed komen, ik verwacht de volgende cup wel weer wat te investeren aan tickets, vond het er vooral grappig uitzien, ik vind het haast jammer, dat het geen 7-1-1 is. :)

[...]

Bij dit soort mobiele spellen kost het altijd flink wat tijd of geld om items op te bouwen, de eerste maanden hou je daarom wat achterstand t.o.v. de spelers die al langer spelen, die oude items hebben welke tier 3 zijn in de cup. Dom systeem, maar het verdient nou eenmaal goed voor de ontwikkelaar.

Wat sommigen hier doen/deden is de gold pass kopen aan het eind van de tour en dan opzeggen. De Gold pass is 30 dagen(?) actief. Als je hem op de laatste dag koopt en de automatische verlenging stop zet, kan je de rewards van die tour claimen, dan is hij 2 tours van 14 dagen actief en dan kan je nog net op de laatste dag van de gold pass de eerste dag van een 4e tour een groot deel van de gold passrewards meepakken.
Kost een klein beetje moeite, maar bespaart de helft van de uitgaven. :)
Free to play games zijn de duurste games. Bij Hearthstone kon je ook makkelijk veel uitgeven. Ik denk dat deze Corona tijd ook de perfecte storm is voor Mario kart. Hoeveel zullen dit spel straks nog spelen? ;)

• bennieeee
Ik denk dat ik zojuist een eerste plekje wel heb veilig gesteld.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/taEFq4_SD8Dfg_ywR3_FBtfSba8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LqgtQJ6gYVNxBtvN2kTUY9U9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T-6vs5dW-H0r_mUnVbgOhBnSF5Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UXiKmjrw3fjioCmD2eeFd5v0.jpg?f=fotoalbum_large
Baan 3 heb ik ook nog wel ruimte om er 3k bij te rijden ongeveer.

[ Voor 3% gewijzigd door bennieeee op 21-05-2021 09:53 ]

• Tootoo
Ik moet zeggen dat ik het deze ronde niet heel hard op kan brengen om mijn best te doen en het maximale er uit te persen.

Hoe anders zou het zijn als ze rainbow road R/T toe hadden gevoegd aan een van de cups. Dit was een run met 1 coinbox frenzy, 3 losse coinboxen en 1 break in de combo...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZKu4OFdOnPIBE0WmkTbkfQwLqhE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ivwwtbWcdbxmlTYeliqjAn8h.jpg?f=fotoalbum_large

Folding@home

• bennieeee
@Tootoo wat een score! 60k+ moet daar wel haalbaar zijn dan.

• Tootoo
bennieeee schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:04:
Dat zou zomaar eens kunnen ja 8) Ik loop hooguit tegen de limieten aan van de 200 acties en bonus. Ik zat nu op 230 acties al...

Dit is dan ook wel de baan met de dikste load out die ik heb: PGP level 7 / 1400, crawly kart level 7 / 585 en de new years kite level 6 / 700. Had echt gehoopt dat ze deze track in de ranked hadden gestopt, wat ze wel vaker gedaan hebben :P

Folding@home

• Planeetje
@Tootoo Dat had voor mij een insta upgrade betekend van PGP naar 1400, de crawly kart naar level 6 / 700 en de coin glider op zijn minst naar 700 base points en mogelijks ook naar level 7. Helaas. Volgende week is PGP iig weer van de partij. Geen spijt van dat ik haar vorige tour op level 7 heb gezet.

Ik heb een driver HE ticket in mijn tier shop. Maar even afwachten deze week wat er in de DS voorkomt. Misschien dat ik em dinsdag dan wel binnentik.

Uit de daily selects heb ik vandaag mijn Donkey naar level 7 kunnen brengen.

Ligt het aan mij of krijgen we per tour best wel wat diamantjes? Bij de start van de tour stond ik op 159, en nu inmiddels al op 300. Ik was 1e, dat telt voor 40 en ik heb de premium challenge gekocht, maar dan nog kom je met gold pass op bijna 100 diamantjes per tour. Dat is op zich niet slecht.

[ Voor 8% gewijzigd door Planeetje op 21-05-2021 11:30 ]

• Tootoo
@Planeetje ik heb haar vorige ronde ook op 7 gezet en 1400 basepoints. Daar heb ik sowieso geen spijt van :) alleen al voor volgende week heb ik haar hard nodig, aangezien ik Santa bowser moet missen op track 2...

Folding@home

Tootoo schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:52:
Ik moet zeggen dat ik het deze ronde niet heel hard op kan brengen om mijn best te doen en het maximale er uit te persen.

Hoe anders zou het zijn als ze rainbow road R/T toe hadden gevoegd aan een van de cups. Dit was een run met 1 coinbox frenzy, 3 losse coinboxen en 1 break in de combo...

[Afbeelding]
Vooral de driver en glider zijn goed. Die kart is qua abilty eigenlijk nog best slecht. Stel je voor dat het een kart is met jump abilty of mini boost...

Wel een lekkere track voor je om de muntjes binnen te harken :+
bennieeee schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:04:
Ja theoretisch in elk geval wel maar dan moet je wel heel vaak op restart drukken voor je genoeg coinboxen daarvoor krijgt....

• Vozze
@Tootoo : lekkere loadout voor die track hoor! Ik kan niet wachten om de eerste coinboxer naar 1400 te brengen. Hopelijk in de volgende tour.
De huidige banen nodigen ook niet echt uit om lekker te grinden, behalve dan Frappe Snowland. Die vind ik nog wel leuk om te doen.
Ik heb helaas een geduchte tegenstander deze ranked, waardoor ik al wat pointcap tickets in heb moeten zetten die ik liever op zak had gehouden. Ik heb niet echt de behoefte om in de benodigde items in ranked te investeren. Misschien Cat Peach nog naar level 6, maar dan houdt het ook wel op.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gfE5aa6MsRLV6vhqu0axnjA9sko=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9NaHEJSbsDBd3Rs1TdmRyOBj.jpg?f=fotoalbum_large
Ach ja, vechten om de eerste plaats maakt het dan wel weer leuker.

@Planeetje : vergeet de rubies die we kregen voor de Donkey vs Bowser tour niet.
Mijn Tier Shop is maar matig. Geen HE ticket aanwezig. Hopen dat er nog wat via de DS voorbij komt, die is de laatste 4 dagen ook al niet denderend.

[ Voor 7% gewijzigd door Vozze op 21-05-2021 14:30 ]

Vozze schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:27:
@Tootoo : lekkere loadout voor die track hoor! Ik kan niet wachten om de eerste coinboxer naar 1400 te brengen. Hopelijk in de volgende tour.
De huidige banen nodigen ook niet echt uit om lekker te grinden, behalve dan Frappe Snowland. Die vind ik nog wel leuk om te doen.
Ik heb helaas een geduchte tegenstander deze ranked, waardoor ik al wat pointcap tickets in heb moeten zetten die ik liever op zak had gehouden. Ik heb niet echt de behoefte om in de benodigde items in ranked te investeren. Misschien Cat Peach nog naar level 6, maar dan houdt het ook wel op.
[Afbeelding]
Ach ja, vechten om de eerste plaats maakt het dan wel weer leuker.

@Planeetje : vergeet de rubies die we kregen voor de Donkey vs Bowser tour niet.
Mijn Tier Shop is maar matig. Geen HE ticket aanwezig. Hopen dat er nog wat via de DS voorbij komt, die is de laatste 4 dagen ook al niet denderend.
Mooie score hoor Vozze, eigenlijk heb je maar één serieuze tegenstander. Je bent dus al bijna zeker van top 2!

• Planeetje
@Vozze ah ja, die 15 rubies tellen er ook1 nog bij op. Check.

@Tootoo ja, snap ik helemaal. Gelukkig heb ik wel bowser die ik naar 6 ga brengen :Y

• Tootoo
@Vozze wat let je om je tegenstander niet eventueel te laten lopen? Als je daarmee je tickets kan uitsparen voor de volgende ronde... Het enige wat je dan mist is 20 rubies en wat coins. En ik gok dat maar weinig mensen rubies uitgeven deze keer ;)

Ik hoop dat ik volgende ronde eerste of tweede kan worden, dan zou ik opnieuw 10 tickets beschikbaar hebben... Op naar de volgende coinbox driver op 1400 BP :)

Folding@home

• Vozze
@Tootoo : met de rewards erbij kom ik op 10 HE driver tickets. Daarvan kan ik er wel 2 of 3 missen en dan de volgende ronde nog een coinboxer naar 7 brengen. Ik verwacht de volgende ronde niet heel veel meer nodig te hebben vanwege de loadouts die ik daar nu al heb. Tenzij er allemaal tegenstanders met level 7 voorbij komen, maar dat denk ik niet. Als ik met minimale investering die extra rubies kan score, graag!
En een beetje om de eer natuurlijk ;)

• texelonia
Ik sta momenteel 11e :X Ik heb nog niet echt mijn best gedaan, scores nu is met amper frenzy’s. Dus er is vast nog een hoop mogelijk, al ben ik niet zo zeker dat ik 1e kan worden. 16k achter op de nr 1 nu, met op elke track een paar (coin) frenzy’s kom ik wel een end denk ik... Maar ik heb er echt nog helemaal geen zin in... Misschien in het (lange) weekend.

• MrOleo
Tootoo schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:52:

[Afbeelding]
Ik stem voor rainbow road rt in een ranked cup, graag met neo bowser city rt en bowser's castle 2 rt :+ .
texelonia schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:49:
Ik sta momenteel 11e :X Ik heb nog niet echt mijn best gedaan, scores nu is met amper frenzy’s. Dus er is vast nog een hoop mogelijk, al ben ik niet zo zeker dat ik 1e kan worden. 16k achter op de nr 1 nu, met op elke track een paar (coin) frenzy’s kom ik wel een end denk ik... Maar ik heb er echt nog helemaal geen zin in... Misschien in het (lange) weekend.
Ha, met al die buien gaat er vast wel een goed moment komen in het weekend. ;)

erutangiS

Vozze schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:44:
@Tootoo : met de rewards erbij kom ik op 10 HE driver tickets. Daarvan kan ik er wel 2 of 3 missen en dan de volgende ronde nog een coinboxer naar 7 brengen. Ik verwacht de volgende ronde niet heel veel meer nodig te hebben vanwege de loadouts die ik daar nu al heb. Tenzij er allemaal tegenstanders met level 7 voorbij komen, maar dat denk ik niet. Als ik met minimale investering die extra rubies kan score, graag!
En een beetje om de eer natuurlijk ;)
Weet jij al wat we uit Pipe 2 kunnen halen straks?
texelonia schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:49:
oh hoezo dat? vind je de tracks niet leuk?
heb zelf uiteraard ook gekeken op Reddit via: https://www.reddit.com/r/MarioKartTour/

maar ik zie niks over pipe 2..... ook niks over de paid banners van volgende week

• Vozze
@MetalSonic Pijp week 2:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5CeHbvcrBFbiOc6Wr0XgucSSSUg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/U2UDifkGcewdzxp44lLpwpKL.png?f=user_large

Banners:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H84BEZCpuAFx06xLjJRzyKihrow=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rRwgsWmM6tjNq2vsjkyUMMsW.png?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F_ktsP55HAlynKVqcrszX8DITOg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XV1Aw5CQwfKfJEDveSKXb7oc.png?f=user_large

Merci!

Dan denk ik dat ik nog ff doorspaar. Ik hoopte nog op Coinbox/ christmas bowser in de pipe of als paid banner maar helaas. Dry bones gold heb ik level 7 dus ik pas. Die kart heb ik al en ik heb een alternatief op een veel hoger level.

Zal voor "de fun" wellicht één x10 pull doen. Wie weet heb ik zo'n situatie als @pjot1 8)

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 21-05-2021 19:57 ]

• Vozze
Snap ik. Ik ben erg benieuwd of we Santa Bowser ooit nog terug gaan zien in een pack of een pijp.

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic
M'n motto begint een beetje 'reset' te worden! ;) Zal voor je duimen! Succes! d:)b

@Vozze
Zou leuk zijn inderdaad! Ik denk dat uiteindelijk alles wel een keer terug komt.

[ Voor 32% gewijzigd door pjot1 op 21-05-2021 20:37 ]

pjot1 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:36:
@MetalSonic
M'n motto begint een beetje 'reset' te worden! ;) Zal voor je duimen! Succes! d:)b

@Vozze
Zou leuk zijn inderdaad! Ik denk dat uiteindelijk alles wel een keer terug komt.
Doe je ook een reset voor je de eerste x 10 pull doet? :9
Pagina: 1 ... 70 ... 161 Laatste