• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@texelonia
Ik vind dat je de pipe sowieso moet resetten na een HE. :)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
Het grote nadeel van deze type pijpen is het gebrek aan spotlights. Ik zou eigenlijk alleen maar doorgaan met trekken als het je niet uitmaakt wie je van de spotlights krijgt. Je kan anders 1000 rubies uitgeven en nog geen lakitu er uit krijgen. Het resetten na een HE kan geen kwaad inderdaad, had ik ook moeten doen bij mijn tweede 10 pull...

Folding@home

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ja als ik nog pull dan sowieso resetten. Maar inderdaad, omdat er geen spotlights zijn heb ik nooit garantie dat ik Lakitu wel krijg. En nu heb ik met 5 HE’s waarvan 3 nieuw voor mij, best een goede score na 3x 10 pull.
All clear pipe nieuwe kart. Prima

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tZNLvsJI73lK9fGKAoaodwiaGnA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8np9aa63KtGPOKmOjR5mRPy0.png?f=fotoalbum_large
Tootoo schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:45:
Het grote nadeel van deze type pijpen is het gebrek aan spotlights. Ik zou eigenlijk alleen maar doorgaan met trekken als het je niet uitmaakt wie je van de spotlights krijgt. Je kan anders 1000 rubies uitgeven en nog geen lakitu er uit krijgen. Het resetten na een HE kan geen kwaad inderdaad, had ik ook moeten doen bij mijn tweede 10 pull...
Klopt je moet nuchter naar zon special pipe kijken. Daarom stop ik al na 1 x 10. Je kan theoretisch veel uitgaven met minimaal succes.

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Net nog maar wat challenges gedaan om wat coin rush tickets te sparen. Ik heb de 80 bob omb expert challenge gedaan en nu rank A gehaald, goed voor 2000 munten en 33 diamantjes. Samen met mijn resterende muntjes die ik nog had heb ik 3 coin rush tickets kunnen besparen voor mijn HE ticket uit de shop.

Mooie pulls allemaal!

• texelonia
MetalSonic schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:27:
[...]

Klopt je moet nuchter naar zon special pipe kijken. Daarom stop ik al na 1 x 10. Je kan theoretisch veel uitgaven met minimaal succes.
Ja klopt, maar je kan ook veel krijgen met weinig pulls. Alleen geen garanties op wat je dan krijgt. Maar met de gewone 100 pijpen ben je soms ook veel ruby’s kwijt en dan heb je ‘maar’ max 3 HE’s meestal. Het heeft allebei voor- en nadelen :)

• texelonia
Ik kreeg uit de all-clear pipe de silver starchute. Daar ben ik super blij mee, want geeft me op veel tracks coverage die ik tot nu toe nog miste *O*
Wtf?? Ineens is alles weer te koop in de tokenshop? Maar als ik iets probeer te kopen foutmelding

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iIPq43jzVHmK4EDF0bnahyGxbzI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/shBmkBRIkfZnuSBE8l6E1vOc.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4oLAr4Q5hBinM-eYo8k6-Kh0Ydg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PDNIjz8iXgaYJLUjHObZfYLk.png?f=fotoalbum_large
Opnieuw opgestart nu niks meer te koop
texelonia schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:45:
[...]

Ja klopt, maar je kan ook veel krijgen met weinig pulls. Alleen geen garanties op wat je dan krijgt. Maar met de gewone 100 pijpen ben je soms ook veel ruby’s kwijt en dan heb je ‘maar’ max 3 HE’s meestal. Het heeft allebei voor- en nadelen :)
Ja met het verschil dat je met een gewone pipe zeker weet dat je de spotlight items krijgt als je genoeg rubies hebt..

Maar special pipes kunnen leuk zijn ja. Vooral als je een dezelfde item twee of drie keer krijgt! Helemaal leuk als dat een he item was en je er ineens veel coins bij hebt :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HEgloLbO6sU8xW1YG-71l-OFMFw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/h7WM8l73uvUqsOgVH6Ou1oIO.png?f=fotoalbum_large
Bizarre week derde triple coin whaha en ja ik weet dat coinbox beter is

• Planeetje
MetalSonic schreef op zondag 9 mei 2021 @ 17:06:
Wtf?? Ineens is alles weer te koop in de tokenshop? Maar als ik iets probeer te kopen
Ik had ook een foutmelding: unable to make purchase. Ik kon de shop helemaal niet meer in. Restart had het ook opgelost bij mij. Gaat iets niet goed.

• Planeetje
Kijkende naar mijn ranked, dan lijkt het dat iedereen zijn kaarten inmiddels wel op tafel heeft gelegd en ik geen tickets meer nodig ga hebben. Ik verwacht ook niet meer te hoeven grinden :) ofwel: muntjes grinden en de boel een beetje in de gaten houden. Volgende ranked alvast maar een beetje verkennen en kijken wat daarin moet gebeuren.
Planeetje schreef op zondag 9 mei 2021 @ 17:48:
[...]

Ik had ook een foutmelding: unable to make purchase. Ik kon de shop helemaal niet meer in. Restart had het ook opgelost bij mij. Gaat iets niet goed.
Zullen wel meer last van hebben gehad. Nu dus weer goed.

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Benieuwd wat dit gaat brengen in de toekomst. Zou die “max pipe” hieraan verwant zijn?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CnS_fnm1GfhJUzJcwsyY9AUS8Bo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DkgjDqhBcdILjCAEOMBgagO4.jpg?f=fotoalbum_large

• Planeetje
Cache schreef op maandag 10 mei 2021 @ 08:38:
Benieuwd wat dit gaat brengen in de toekomst. Zou die “max pipe” hieraan verwant zijn?

[Afbeelding]
Ben ook heel erg benieuwd

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Poeksel schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:15:
Voor plek 3 moet er (minstens) 8k bijkomen, ik vermoed dat dat niet gaat lukken. Top 6 is ook nog lang niet veilig.
Sterker nog, ik ben gezakt naar plek 8. Wordt nog hard werken om de zesde plek te bereiken :(
Cache schreef op maandag 10 mei 2021 @ 08:38:

[Afbeelding]
Slimme zet. Ook omdat er toch elke tour nieuwe items bij komen en de meesten niet alles willen kopen.

Ik las ook dat er meer rewards komen voor gold users.

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 21:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A0hsOQXMio1J-xbEQjDqJbDyJ0U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Lj2CHVbUHlpnyG9jxthnCy1.jpg?f=fotoalbum_large
Zo. Multiplayer kan voorlopig weer in de kast. Althans, in ieder geval tot de volgende Kart Pro challenge.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:45
@Razkin heb je ook toegevoegd

niet normaal al jullie high scores :9~ daar kan ik voorlopig alleen nog maar van dromen :)

zojuist Black Yoshi uit de ACP gekregen *O* die had ik nog niet, dus erg blij mee

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:25
ACP hier de frozen cloud glider, ook prima want had ik nog niet.

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
iawees schreef op maandag 10 mei 2021 @ 15:30:
@Razkin heb je ook toegevoegd

niet normaal al jullie high scores :9~ daar kan ik voorlopig alleen nog maar van dromen :)

zojuist Black Yoshi uit de ACP gekregen *O* die had ik nog niet, dus erg blij mee
70k tov 50k stemt me al iets minder droevig tov al het 100k geweld van de rest hierzo ;)

iRacing Profiel

• pjot1
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ZX9PZ3Z2K_N7lLEjL9d-yJ_vlw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/99yzvAynPka57bqkuX4i2aqo.png?f=user_large

1e plaats zit er niet meer in.... :N

pjot1 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:34:
[Afbeelding]

1e plaats zit er niet meer in.... :N
Lijkt er op dat de meeste een of twee tegenstanders hebben met een mega score..

• pjot1
  • Niet online
@iawees en @Razkin
Vergeet niet dat de meesten, waaronder ik, al spelen vanaf het begin. Met de tijd krijg je steeds meer items en ook een hoger level.

Heb trouwens nog een paar plekjes over, 616624417801

@MetalSonic
Ja, dat is best jammer, zo word je bijna gedwongen om doekoes uit te geven. :-(

• Poeksel
Ik denk dat je blij kunt zijn met de 2e plek @pjot1. Ik sta (met 101965) 9e. Iets hogere tier (60), maar toch.

• pjot1
  • Niet online
Holymoly @Poeksel :/

Je hebt ook echt wel mooie scores en dan is het nog niet genoeg... :N Gelukkig is het nog maar ruim een dag. ;)

• Vozze
@Poeksel : wat zijn de verschillen tussen de spelers boven je en jijzelf? Op Airship zou je nog wel zo'n 5k kunnen pakken. Dat baseer ik dan op de score van @MrOleo die dezelfde loadout als jij heeft.

• Poeksel
Met 5k erbij kom ik op plek 6, 14k nodig voor plek 3.

Edit: De 44k op Airship is gelukt, met slechts 1 Frenzy (coinbox). Kan dus nog iets hoger!

[ Voor 47% gewijzigd door Poeksel op 10-05-2021 20:13 ]

• Vozze
@Poeksel : Netjes! Dat is het mooie van Airship. Daar zit heel veel variatie in score, afhankelijk van waar de frenzies vallen en welke je krijgt. Met een paar losse coinboxen is daar echt heel veel te halen!

pjot1 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 18:06:
@iawees en @Razkin
Vergeet niet dat de meesten, waaronder ik, al spelen vanaf het begin. Met de tijd krijg je steeds meer items en ook een hoger level.

Heb trouwens nog een paar plekjes over, 616624417801

@MetalSonic
Ja, dat is best jammer, zo word je bijna gedwongen om doekoes uit te geven. :-(
Zal wel de bewuste strategie zijn van Nintendo. Daarom probeer ik sinds een half jaar ook echt tevreden te zijn met plek twee of zelfs drie.

@Vozze
Klopt en daardoor vind ik dat level ook erg leuk. Gevolgd door track drie!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/whZvu1hiwDG5DLcIm6WauWtbMjc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yPhJhyX5SH1zoextVVjHfRsB.png?f=fotoalbum_large

Nog twee nachtjes. Hopelijk is dit genoeg voor plek een.

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic
Ja, ik heb inmiddels ook wel geleerd dat je maar moet dealen met de positie die je hebt behaald. :p Ik zal voor je duimen! :)

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
Ik ga het spel voorlopig op een laag pitje zetten. Ben er wel een beetje klaar mee en heb er weinig zin in om elke dag te spelen momenteel. Succes voor iedereen!

• Planeetje
@bennieeee prima keuze, altijd goed om af te schalen als het plezier weg is. Wie weet komt dat na een tijdje weer terug. En zo niet dan niet ;) Het gaat om het plezier uiteindelijk.
bennieeee schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:14:
Ik ga het spel voorlopig op een laag pitje zetten. Ben er wel een beetje klaar mee en heb er weinig zin in om elke dag te spelen momenteel. Succes voor iedereen!
Niks mis mee.

Ik heb trouwens het gevoel dat veel van dit topic het wat rustiger aan doen. Niet meer perse eerste moeten worden. Wat vaker een tier terug etc.
Games is voor plezier. En als een game geen plezier geeft zijn er genoeg andere. Ik merk zelf dat ik tussen het hersenloze restarten voor die goede items erg geniet om in Gears tactics weer mijn hersenen wat aan het werk te zetten

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1zHARireAdrXSYib7U3EjAYmJbE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/A3zCnYhkzIva2OBatvgGxhLp.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ojeZO-Cqv6K-2J1iCe_sznFsH8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qat0CsxH26uA9fl8vnnRbAvu.png?f=fotoalbum_large

1e keer 70k score *O*

Vrees alleen wel dat ik plek 4 blijf…. -O-
Sleehond schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:28:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

1e keer 70k score *O*

Vrees alleen wel dat ik plek 4 blijf…. -O-
Hopelijk heb je genoeg punten. Laatste nacht is altijd spannend.

Ik heb zelf nog steeds drie duizend voorsprong. We gaan het zien.

Voor wie vanavond nog aan de slag gaat voor het laatste offensief, succes!

• texelonia
Ik wou nog even de laatste event tokens binnen halen om laatste item uit de shop te kopen, verbeter ik per ongeluk mijn score (op Airship Fortress, met 2 bananen frenzy’s tegenover de 2 coin frenzy’s die ik er eerst had, huh?!) _O- :D

Nu een voorsprong van ruim 6k, hopelijk is dat genoeg. En ik sta nu 6e in mijn friends list, meestal haal ik amper de top 10! :P

• pjot1
  • Niet online
Nog een klein uurtje maar ik kan wel alvast melden dat ik 2e ben geworden. Had dat aan het begin van de week niet verwacht.

Iedereen weer gefeliciteerd en op naar weer een mooie week met dikke scores! :)

• Tootoo
Tweede geworden zonder investeringen te hoeven doen, prima. En met 117k 7e worden in mijn friends list, bizar :p

Hopelijk heeft iedereen zijn plek behouden :)

Folding@home

• Cache
Dat heb ik! Eindelijk weer eens eerste en 124k was genoeg. Bizar inderdaad, want ik moest tegen mensen met allemaal level 7 items. Wellicht geluk gehad dat zij niet zoveel hoefden te duwen in hun eigen ranked.

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:16
Wtf, 0 bots in mijn nieuwe ranked, wat is dit nou, eindelijk misschien weer een normale ranked in plaats van 5 of 6 tegenstanders. Zouden ze wat gefixed hebben of zal het eenmalig zijn.... :)

erutangiS

• Cache
Ik heb hetzelfde, allemaal echte spelers. Vorige ranked waren het er max. 8. Misschien toch?

• Tootoo
Ze lijken het wel gelijk de andere kant uit te gooien hoor... Ik moet als ik het zo ga zien zwaar mijn best gaan doen om in de top 3 te eindigen...?!?

Folding@home

Tootoo schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 08:26:
Ze lijken het wel gelijk de andere kant uit te gooien hoor... Ik moet als ik het zo ga zien zwaar mijn best gaan doen om in de top 3 te eindigen...?!?
Hoe ziet het er uit dan bij jou? was je trouwens al serieus voor scores gegaan voor de nieuwe week?

• Tootoo
@MetalSonic ik moet even afwachten totdat iedereen ingelogd is om ook de scores te zien, maar ik heb er wel een paar bij zien staan met drivers waar ik het lastig tegen ga hebben. Vooral de nummer 1 wordt lastig tot onmogelijk. Hij heeft ook nog Gold King Boo achter de rug. Herkent iemand deze als een top 100 speler? En dan nog een top 100 speler op 4.

Ik had al wel aangezet ja, vorige ronde was al snel klaar bij mij :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6d6z9kS3d296P_MEL5lKgSIbGF4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CJaZe3Q3UvLOpmbuJ5ucjN0B.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vrulp0FrbMz6fEGNZNiiVoFnoVo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5JXVF8sZr3K3haxQtomgpzn7.jpg?f=fotoalbum_tile

Folding@home

• Cache
@Tootoo check de badges van de nummer 1 om te zien of hij een top 100 badge heeft. Ik doe dit vaak om te anticiperen wat haalbaar is voor de dan huidige week.
Tootoo schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 08:41:
@MetalSonic ik moet even afwachten totdat iedereen ingelogd is om ook de scores te zien, maar ik heb er wel een paar bij zien staan met drivers waar ik het lastig tegen ga hebben. Vooral de nummer 1 wordt lastig tot onmogelijk. Hij heeft ook nog Gold King Boo achter de rug. Herkent iemand deze als een top 100 speler? En dan nog een top 100 speler op 4.

[Afbeelding][Afbeelding]
Ikzie het, dikke items, dikke score al.. Ik denk dat je sowieso voor de top 3 mee doet. Eerste plek zal je wel niet cadeau krijgen deze week. Maar wellicht haalbaar (gezien je items).

• Tootoo
@Cache handige tip! En inderdaad, 5 tours geleden is ie nog in de top 100 nog geëindigd :)

@MetalSonic toegeven, ik mag niet klagen over mijn items. Mijn grootste manco blijft GKB missen op track 2. Maar ik heb gelukkig nog best wat tickets achter de hand. Hoop vooral op 1 driver ticket nog, dan zou ik PTL en PGP naar 7 kunnen brengen :)

Folding@home

• Poeksel
Achtste geworden. Daardoor maar 2 captickets, en kom ik er nu eentje te kort om PGP naar 1400 te brengen. Dat wordt dus min of meer noodgedwongen 20.000 uitgeven in de tier shop.

• Vozze
@Tootoo : Vanilla Lake is niet echt coinbox friendly. Veel hoogteverschil, korte track en weinig item boxes. Ik zit daar al redelijk aan de max en het verschil met jouw score met Bowser Jr. is verwaarloosbaar. Daar ga je het niet verliezen wanneer je het goed kan compenseren op de overige twee tracks. Alleen zijn de items van je huidige nummer 1 echt ziek. Die kan op Donut Plains minimaal 5k extra pakken. Dat wordt een lastige strijd.

Hier ook eerste gebleven met zo'n 3k voorsprong op de nummer 2. Het lijkt erop dat ik wel wat top 1000 spelers in m'n huidige ranked heb. Nu nog eerste, maar het moet nog even settelen. Ik kan wat drivers upgraden, maar ik weet nog niet wat. Twee opties: VP naar 7 en PTL naar 6 (6 tickets nodig) of Mario Sunshine naar 6 (5 tickets nodig) en verder niets.
Ik neig naar Mario, want dat wilde ik al een tijdje, maar elke keer komt er iets tussen waardoor ik de tickets beter ergens anders kan inzetten. Ik vind die Giant Banana echt geweldig en mijns inziens beter dan een coinbox driver. Eerst maar eens kijken wat er nodig is.

blij mee

Twee coinbox frenzy en een shiels frenzy!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u3_DOyYz_qPtM7dFcmR5aLcSRSg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HHMBrfe4wbYSSCDhwaPHvfA1.png?f=fotoalbum_large
Vozze schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:46:
@Tootoo : Vanilla Lake is niet echt coinbox friendly. Veel hoogteverschil, korte track en weinig item boxes. Ik zit daar al redelijk aan de max en het verschil met jouw score met Bowser Jr. is verwaarloosbaar. Daar ga je het niet verliezen wanneer je het goed kan compenseren op de overige twee tracks. Alleen zijn de items van je huidige nummer 1 echt ziek. Die kan op Donut Plains minimaal 5k extra pakken. Dat wordt een lastige strijd.

Hier ook eerste gebleven met zo'n 3k voorsprong op de nummer 2. Het lijkt erop dat ik wel wat top 1000 spelers in m'n huidige ranked heb. Nu nog eerste, maar het moet nog even settelen. Ik kan wat drivers upgraden, maar ik weet nog niet wat. Twee opties: VP naar 7 en PTL naar 6 (6 tickets nodig) of Mario Sunshine naar 6 (5 tickets nodig) en verder niets.
Ik neig naar Mario, want dat wilde ik al een tijdje, maar elke keer komt er iets tussen waardoor ik de tickets beter ergens anders kan inzetten. Ik vind die Giant Banana echt geweldig en mijns inziens beter dan een coinbox driver. Eerst maar eens kijken wat er nodig is.
Eens, Vanilla lake is zo'n baan waar ik zeg dat je veel meer hebt aan een coin frenzy. Veel muntjes gaan buiten de baan. Ook nog eens veel hoekige bochten waar je ze niet makkelijk mee pakt

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Hier helaas het inmiddels bijna gebruikelijke nachtelijke trapje naar de 4e plek gekregen |:( Kan er prima mee leven om niet altijd eerste te worden maar gezien mijn scores en de hoeveelheid tickets die ik heb geïnvesteerd vind ik dit wel echt belachelijk worden. Blij om te horen dat het aantal bots ook bij jullie is afgenomen, volgens mij altijd een teken van stabilisatie van de ranking na het verhogen van de max tier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qak5ysAgM0YCCtXAlqxenEpqQ7Y=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/raKZJzTq4PW0y3Ke8Rm4UDrv.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HHyuBWhoBR8LUsH6dByLnKuDKvU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mZW7NfTzm2zLqlooDtK7wZdO.jpg?f=fotoalbum_tile

Deze week ziet er dan gelukkig ook weer hoopgevender uit. Miste net nog wel een vlieger op de donut maar geloof dat de mario goden wat proberen te compenseren. Ook Lakitu, die met de gewonnen tickets zijn tweede uncap krijgt, kan nu naar level 5!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cPNg7k0VdUsRTyrcWqeqgAePrh0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FUpVHzpnj6UkdMLOA6CtDwio.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cc2X2b1AYGBH6e0KHyrJo9C3tBQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UEL962D4V2WHzNDnZTg0JQdb.jpg?f=fotoalbum_tile
edzon schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:20:
Hier helaas het inmiddels bijna gebruikelijke nachtelijke trapje naar de 4e plek gekregen |:( Kan er prima mee leven om niet altijd eerste te worden maar gezien mijn scores en de hoeveelheid tickets die ik heb geïnvesteerd vind ik dit wel echt belachelijk worden. Blij om te horen dat het aantal bots ook bij jullie is afgenomen, volgens mij altijd een teken van stabilisatie van de ranking na het verhogen van de max tier.

[Afbeelding][Afbeelding]

Deze week ziet er dan gelukkig ook weer hoopgevender uit. Miste net nog wel een vlieger op de donut maar geloof dat de mario goden wat proberen te compenseren. Ook Lakitu, die met de gewonnen tickets zijn tweede uncap krijgt, kan nu naar level 5!

[Afbeelding][Afbeelding]
Dan heb je ook wel een zware poul en dat voor tier 65!

Hopelijk deze week wat makkelijker.

• Tootoo
@edzon je had het inderdaad niet getroffen... denk dat je in menig poule, inclusief die van mij, in de top 3 was geëindigd... Succes deze week!

@Vozze goed om te horen dat de schade dan nog beperkt is... Ik heb mijn score bij Vanilla nu gehaald met een green shield en twee coin frenzies dus ook ik zou weinig rek hebben zonder upgrades. Ik durf er bij jou bijna niet naar te vragen: ga je voor de ACR top 100?

Hier wacht ik daarom even af of en wat ik ga upgraden:
- PGP naar level 7 en 1400
- Wildfire flyer een tweede uncap
- Super Mario Kart Glider kan van 4 -> 6

En PTL zou naar 7 kunnen als ik nog 1 ticket vind...

Folding@home

• MrOleo
Vozze schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:46:

Yep mijn gedachten ook, vanilla lake is te kort voor groot verschil met coinbox, het zal vast iets verschil maken, maar kan nooit mega zijn.

Mario sunshine zou ik hier ook naar lvl6 1190 willen brengen, helaas 1 ticket tekort, hopen dat er een ticket in de shop komt. Die grote banaan is zo veel fun.

erutangiS

• Tootoo
Ik heb de gok maar genomen: PGP en de wildfire flyer hebben hun update gekregen. Een dubbele coinbox frenzy en een coin frenzy later heb ik de eerste plek over genomen. Super zonde dat ik de combo verbrak, was totaal overbodig... Nu nog vanilla lake proberen iets op te waarderen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1imokTNaqoGp40Ygr9CPB1GyOng=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cxPJVTEuWLLHViqfOLkPPf9V.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jl4whhTFe9hCpPNFyvSZBfkW6Ww=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bfNTQVpfqp4OHQzVs5R3JKJg.jpg?f=fotoalbum_tile

Folding@home

Tootoo schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 15:55:
Ik heb de gok maar genomen: PGP en de wildfire flyer hebben hun update gekregen. Een dubbele coinbox frenzy en een coin frenzy later heb ik de eerste plek over genomen. Super zonde dat ik de combo verbrak, was totaal overbodig... Nu nog vanilla lake proberen iets op te waarderen :)

[Afbeelding][Afbeelding]
wat heeft jouw nummer twee voor items? Hopelijk heb je genoeg punten voor plek één!

• Tootoo
MetalSonic schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:44:
[...]

wat heeft jouw nummer twee voor items? Hopelijk heb je genoeg punten voor plek één!
Zie mijn post van 8:41 :) Sindsdien heeft hij zijn score op Donut Plains 2T verbeterd door met Wild Pink (zelfde level / basepoints) en met meer basepoints voor cheep cheep masks te rijden...

Ik hou mijn laatste troef voor de glider nog achter de hand :)

Folding@home

• pjot1
  • Niet online
Holymoly! Ik kan m'n geluk niet op vandaag!

Eerste gratis pipe, Piston Glider... :/
Tweede gratis pipe, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/teBc4gyVSsemTxuAIZbInfNtO1w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5iI5r7rZpB9ebQLdTEL1grRn.png?f=user_large

*O*

2e geworden dus weer 20 rubies, dus dat is 4x pipe. Toch maar de Bowser pipe reset en de eerste, ? Block glider. 2e pipe, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3eewKMmWqBhR3nlu8aSz52QitjY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QpnZGZyn5Dib8JQh88Cn1cV8.png?f=user_large
Woehoe! *O*
High-end dus weer reset,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oPpcQbWXjU0N6wnAQyJP20fAOho=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bgCIyhtuZfWMV2VgwbtEloJu.png?f=user_large

En de laatste was Landship....

Maar goed, misschien moet ik vandaag staatsloten halen. :P

pjot1 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:31:
Holymoly! Ik kan m'n geluk niet op vandaag!

Eerste gratis pipe, Piston Glider... :/
Tweede gratis pipe, [Afbeelding]

*O*

2e geworden dus weer 20 rubies, dus dat is 4x pipe. Toch maar de Bowser pipe reset en de eerste, ? Block glider. 2e pipe, [Afbeelding]
Woehoe! *O*
High-end dus weer reset,
[Afbeelding]

En de laatste was Landship....

Maar goed, misschien moet ik vandaag staatsloten halen. :P
Haha dat zijn nog eens lekkere pulls, is je gegund hoor! Hopelijk kan je ze vaak gebruiken in de komende weken 8)
Tootoo schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 08:41:

[Afbeelding][Afbeelding]
Op basis van die items kan hij vooral nog wat pakken op track 3. Maar dat zal ook niet meer zijn dan twee tot driek.. Track 1 & 2 lijkt hij al zo'n beetje op de max te zitten.

• pjot1
  • Niet online
Ik krijg steeds vaker de indruk dat als je de pipe reset een veel hogere kans hebt op een HE. 9 van de 10 keer heb je dan een HE bij een x10 pijp.

• Tootoo
@pjot1 ik kan het nu natuurlijk alleen op basis van vandaag zeggen. Ik heb ook nog aan de bowser pijp getrokken: een aantal drivers had ik nog niet en zou ik PTL trekken dan zou dat pure winst zijn :) Na een reset duurde het tot de 2e 10 pulls dat ik HE’s er uit kreeg. Na nog een reset bleef ie groen bij mijn laatste 10 pull. Helemaal overtuigd ben ik er met mijn pulls niet over, maar jouw pulls bewijzen het tegendeel ;)

Ondertussen ook een tripple coin frenzy eruit gesleept op Vanilla Lake a 36.3k! Nu loop ik 7,3k voor op de nummer 2... Eens zien hoe ver me dit gaat brengen :)

Folding@home

Meeste hebben nu een score neergezet. Ik kan er met mijn items niet veel meer uitpersen maar ik doe in elk geval mee voor top drie. Hoop uiteraard op plek een mja geen hoge gliders deze week dus andere met betere items kunnen het verslaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cOEfov2yd56-pI50saPjVgLQcAw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oNk5aKACkCrvVnMAIBYtUotR.png?f=fotoalbum_large

• pjot1
  • Niet online
Tootoo schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:22:
@pjot1 ik kan het nu natuurlijk alleen op basis van vandaag zeggen. Ik heb ook nog aan de bowser pijp getrokken: een aantal drivers had ik nog niet en zou ik PTL trekken dan zou dat pure winst zijn :) Na een reset duurde het tot de 2e 10 pulls dat ik HE’s er uit kreeg. Na nog een reset bleef ie groen bij mijn laatste 10 pull. Helemaal overtuigd ben ik er met mijn pulls niet over, maar jouw pulls bewijzen het tegendeel ;)

Ondertussen ook een tripple coin frenzy eruit gesleept op Vanilla Lake a 36.3k! Nu loop ik 7,3k voor op de nummer 2... Eens zien hoe ver me dit gaat brengen :)
Mijn laatste post is gelijk ontkracht met jouw post! :D Het is dan ook niet meer dan een gevoelskwestie. Je kan natuurlijk niet altijd 6 gooien. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UzC6-PXBHyrrBwyIeKMzjDZiRoY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wYEJVjfcAFImj2hpRnHYpEr8.png?f=fotoalbum_large

Ik heb weer wat ruimte gemaakt. Paar die deze tour nog geen eens waren ingelogd. Ik geef elke dag iedereen een muntje.

• Vozze
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KZ61MHAZy3Gjt6rTDI6qLaL_1Q0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0c6qVlHt5hDLjglutvPXfkDf.jpg?f=fotoalbum_large
Hier lijkt het ook allemaal goed te doen qua ranked. Ik twijfel nog of ik met tickets ga smijten.
@Tootoo : een top 100 zou weer leuk zijn, maar daar heb ik nog wel wat punten voor nodig. Zonder upgrades of urenlang grinden gaat dat lastig worden. Ik kijk het nog even aan en zo af en toe eens een paar tracks pakken om proberen de scores wat op te krikken.

Jij gaat wel lekker! Zou mooi zijn wanneer het voldoende is voor plek 1. Ziet er in ieder geval veelbelovend uit!

• MrOleo
Grappig :), mijn ranked ziet er redelijk vergelijkbaar uit, vanaf plek 4 wat zwakkere scores, met als grootste verschil dat ik niet degene met 100k+ ben. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B7x7wZQRHO3x4Q9ri7p2_uAyt_A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V2G5USnDkrCbGfsGJIfgU8qn.jpg?f=fotoalbum_large
Maar ik heb nog wel ruimte voor verbetering.

erutangiS

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
Zit er maar een max aantal coins wat je kan pakken per race..? ik had een dubbele coinbox Frenzy en zat op 99 coins. Toen kwam er nog een coinfrenzy maar de muntjes werden niet meer bijgeschreven..
Vozze schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 17:44:
[Afbeelding]
Hier lijkt het ook allemaal goed te doen qua ranked. Ik twijfel nog of ik met tickets ga smijten.
@Tootoo : een top 100 zou weer leuk zijn, maar daar heb ik nog wel wat punten voor nodig. Zonder upgrades of urenlang grinden gaat dat lastig worden. Ik kijk het nog even aan en zo af en toe eens een paar tracks pakken om proberen de scores wat op te krikken.

Jij gaat wel lekker! Zou mooi zijn wanneer het voldoende is voor plek 1. Ziet er in ieder geval veelbelovend uit!
Mooie voorsprong. Hopelijk genoeg voor plek een.
Zin in de trick tour. Doe maar lekker veel T tracks.. van de drivers die worden afgebeeld heb ik Builder Mario.

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:54
De vorige Trick Tour bestond volledig uit R/T tracks:
https://www.mariowiki.com/Trick_Tour_(2020)

• pjot1
  • Niet online
Trick tracks zijn over het algemeen leuk om te doen. Lekker je combo vasthouden en gaan voor een dikke score! Nu al zin in! :7

Zojuist Vanilla lake en Donut Plains even omhoog gegooid en ik sta nu 1e in m'n ranking met een kleine 4k voorsprong! Is het al woensdag? :P

Van de nieuwe spotlight drivers heb ik alleen Builder Luigi. Is bij mij een graag geziene driver. Lekker mokeren! >:)

Ah leuk hopelijk deze keer weer. Afgelopen weken wat punten in karts met jump ability gestopt.
pjot1 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:01:
Trick tracks zijn over het algemeen leuk om te doen. Lekker je combo vasthouden en gaan voor een dikke score! Nu al zin in! :7

Zojuist Vanilla lake en Donut Plains even omhoog gegooid en ik sta nu 1e in m'n ranking met een kleine 4k voorsprong! Is het al woensdag? :P

Van de nieuwe spotlight drivers heb ik alleen Builder Luigi. Is bij mij een graag geziene driver. Lekker mokeren! >:)
Eens! Hoog fun gehalte:) van mij mag het ook wel woensdag zijn.

Ik log alleen nog maar in om coins te halen

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:13:
[...]

Eens! Hoog fun gehalte:) van mij mag het ook wel woensdag zijn.

Ik log alleen nog maar in om coins te halen
Elke dag MOET ik ook die 600 coins halen. En natuurlijk iedereen even muntjes sturen. Nog steeds haal ik eerst die 600 coins voordat ik die coins applenty uitvoer. Ik weet namelijk nog steeds niet of die coins meetellen met de max van 600. (dan bedoel ik natuurlijk niet de +300)

Ik moet wel heel erg voor of achter staan wil ik in de ranking niet het uiterste uit m'n items halen. En dat vind ik altijd het mooist! :)

Nu overigens dik 4k voorsprong! 8)

• Poeksel
In 2019 logeerde ik bij een vriend die toen in Aruba woonde en zijn dochter (toen 4) speelde voordat ze naar school ging steeds op MKT op mijn iPad. Inmiddels heeft ze haar eigen iPad en is ze net begonnen zelf te spelen. Gisteren speelde ik op haar iPad om wat records in haar ranked hoger maken en dat was best een interessante ervaring als je levels 7 en zo gewend bent :)
bennieeee schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 08:36:
Zit er maar een max aantal coins wat je kan pakken per race..? ik had een dubbele coinbox Frenzy en zat op 99 coins. Toen kwam er nog een coinfrenzy maar de muntjes werden niet meer bijgeschreven..
99 max ja (exclusief puntenbonus).
pjot1 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:22:
[...]
Ik weet namelijk nog steeds niet of die coins meetellen met de max van 600. (dan bedoel ik natuurlijk niet de +300)
Ik doe altijd eerst coins aplenty (en streef dan naar >1100 coins over drie races). Telt dus niet mee voor de max van 600.

[ Voor 19% gewijzigd door Poeksel op 14-05-2021 12:05 ]

[...]

Elke dag MOET ik ook die 600 coins halen. En natuurlijk iedereen even muntjes sturen. Nog steeds haal ik eerst die 600 coins voordat ik die coins applenty uitvoer. Ik weet namelijk nog steeds niet of die coins meetellen met de max van 600. (dan bedoel ik natuurlijk niet de +300)

Ik moet wel heel erg voor of achter staan wil ik in de ranking niet het uiterste uit m'n items halen. En dat vind ik altijd het mooist! :)

Nu overigens dik 4k voorsprong! 8)
Ja die 600 coins halen is hier ook dwangmatig. Net zoals dat ik elke dag iedereen een muntje moet geven. Verder doe ik op dagen met de coins a plenty voor de zekerheid toch eerst die 600 coins halen en daarna voor het event gaan. Dan zit je sowieso veilig....

Ik voel mij nu een beetje machteloos in mijn ranking. Ik sta zes duizend voor maar waren allemaal zo'n beetje perfecte runs.. Vanochtend nog een uur op track 2 maar ik kwam zelfs met een (coinbox frenzy + coin frenzy) niet eens in de buurt van mijn oude score.

Hopelijk is mijn score genoeg voor plek één. Ik zou het wel leuk vinden om er 40 rubies bij te krijgen. Altijd fijn idee als je een normale pipe helemaal kan leegtrekken als je denkt dat het van toegevoegde waarde is.

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hlzvch9zby1OVEc5h2sMdzV73Sg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/x5p1OuMMn1QkcPvJswz1Rfi5.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8kY1lb5y49UlcaDWl_zLifyB4r8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pzxzn85jbnb4VEV52mdGlMQr.png?f=fotoalbum_large

Zien jullie mogelijkheden voor mij om plek 1 te pakken?

Heb er zelf wel een hard hoofd in…. -O-
Sleehond schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:05:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Als je tijd kan/ wil vrij maken voor de perfecte frenzy's + NSC dan zie ik ruimte op elke track. Met die items kan je overal 20k halen. Minimaal....

Betekent dus wel dat je bv bij track 3 moet beginnen met een Lucky 7 frenzy en het liefst daarna nog 2 coin frenzy's. Dan heb je daar bijvoorbeeld de beste run. En dit is haalbaar als je bereid bent om er veel uren in te steken.

• thaicecube
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
Sleehond schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:05:
Afbeelding

Afbeelding

Ik denk dat overal wel wat te halen valt, maar het meeste lijkt mij op de eerste track, met goede frenzies/tegenstanders kan je daar echt nog wel punten uitslepen. Helemaal genoeg voor je huidige verschil (of die op die score blijven is ook maar de vraag)
Ik heb weer wat mensen toegevoegd. De lijst is nu weer vol. Dus wie nog niet is toegevoegd staat "in de wacht". Als er uit de huidige lijst mensen afvallen of als we meer dan 50 mogen toevoegen in de toekomst dan zal ik het weer updaten :)

• Planeetje
Net even pijp week 2 leeg gehaald. 8 HE uit 6 10 pulls:

Cat peach (nieuw)
Cat toad (nieuw)
Head honcho (nu level 5)
Cat cruiser (nu level 3)
Calico parafoil (nieuw)
Black toe-bean balloons (nieuw)
8 bit star (nu level 2)
Koopa King (nu level 2)

Nu kijken welke glider te upgraden voor ranked op track 3, daar miste ik er 1. Ik denk de calico glider. Helaas kreeg ik de calico glider pas in pull 6. Ik wilde meteen stoppen nadat ik die zou hebben gehad, maar 4 nieuwe items is niet slecht.

Edit:
Zonder tickets te spenderen ben ik nu 5k vooruitgegaan voor de ranked. Ik sta nu nog 800 punten achter op nummer 1, maar ik heb nog heel veel potentieel en upgrade mogelijkheden.

[ Voor 31% gewijzigd door Planeetje op 14-05-2021 18:58 ]

• texelonia
Waarschijnlijk is het eerder een Apple of spotify dingetje, maar waarom kan ik ineens geen spotify meer luisteren tijdens het Mario karten???? :(

• Tootoo
@Vozze hopelijk ga je die punten nog vinden dan! Je hebt al zo’n dijk van een ACR score...

@Sleehond ik zou ook beginnen met royal raceway. Als je zorgt dat je bij het eerste item block op positie 2-4 ligt kan je best een aardige kans voor een coinbox frenzy krijgen en vanuit daar verder bouwen. En voor track 3: zie wat @MetalSonic zei ;) sowieso wel de 600k voorbij komen hoor! Goed voor de laatste totsl points challenge ;)

Ondertussen lijkt mijn score stand te houden in mijn poule! Daarmee zou ik best wat level tickets sparen.
Verder ben ik ook wel benieuwd naar de trick tour. Vorige keer was die best tof vond ik, met al die R/T tracks was het ideaal voor hoge scores :)

Folding@home

Planeetje schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:39:
Net even pijp week 2 leeg gehaald. 8 HE uit 6 10 pulls:

Cat peach (nieuw)
Cat toad (nieuw)
Head honcho (nu level 5)
Cat cruiser (nu level 3)
Calico parafoil (nieuw)
Black toe-bean balloons (nieuw)
8 bit star (nu level 2)
Koopa King (nu level 2)

Nu kijken welke glider te upgraden voor ranked op track 3, daar miste ik er 1. Ik denk de calico glider. Helaas kreeg ik de calico glider pas in pull 6. Ik wilde meteen stoppen nadat ik die zou hebben gehad, maar 4 nieuwe items is niet slecht.

Edit:
Zonder tickets te spenderen ben ik nu 5k vooruitgegaan voor de ranked. Ik sta nu nog 800 punten achter op nummer 1, maar ik heb nog heel veel potentieel en upgrade mogelijkheden.
Vijf k is een mooie vooruitgang. Heb je nog coins? Wellicht kan de shop je nog helpen..
Nog steeds geen enkele HE ticket gehad. Word nu wel frustrerend. Heb meerdere categoriën op level 7 maar geen HE- kart driver of glider ticket..... Nog nooit 8)7 :X

Is het al woensdag?

Heb wat gebladerd door de items van de tegenstanders maar heb niet het idee iemand anders eerste kan worden. Tenzij iemand zijn vakantie geld binnen krijgt en het gebruikt om van alles te kopen, dan heb ik pech :+

Zojuist ook weer iedereen zijn/ haar muntje gegeven O+

[ Voor 52% gewijzigd door MetalSonic op 15-05-2021 11:18 ]

• Planeetje
MetalSonic schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:05:
[...]

Vijf k is een mooie vooruitgang. Heb je nog coins? Wellicht kan de shop je nog helpen..
Yes, heb nog 12k aan coins op de plank liggen. De tokenshop heb ik al leeg getrokken.

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mNypxTD-ntdH-N3ycYQNtjuU2Mo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/m000VdYGQerfED8YB6wiAMQt.png?f=fotoalbum_large

Jullie hadden gelijk, zat toch voldoende rek in nog.

Hoppa nu 1e met 4.500 voorsprong, hopelijk geeft ze dat net het gevoel van “laat maar zitten”

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
MetalSonic schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:51:
Nog steeds geen enkele HE ticket gehad. Word nu wel frustrerend. Heb meerdere categoriën op level 7 maar geen HE- kart driver of glider ticket..... Nog nooit 8)7 :X

Is het al woensdag?

Heb wat gebladerd door de items van de tegenstanders maar heb niet het idee iemand anders eerste kan worden. Tenzij iemand zijn vakantie geld binnen krijgt en het gebruikt om van alles te kopen, dan heb ik pech :+

Zojuist ook weer iedereen zijn/ haar muntje gegeven O+
Balen! Sinds ik de coin glider op 7 heb staan heb ik elke week min 1 HE ticket voorbij zien komen, vorige week maar liefst 3 drivers. Vooral de base super gliders hebben veel geholpen. Geloof dat jij naast dezelfde categorien zelfs wat extra HE items op 7 hebt dus komt vast snel verandering in!

Hier eindelijk weer eens een spannende ranking oOo zijn al een paar dagen stuivertje aan t wisselen, wel inmiddels all in qua tickets dus hoop dat ie niet zo veel tijd meer in de donut stopt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oTFIUPqusYyxVuJN6kv2soAzhew=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kCLg8RjtgGrnwQGlNnQ3D2sb.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v7sZfZAVvT8X2-OiAVl5XmMWpmI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O36lTlvoOIxtWqkRGKKP581x.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DmTgDsEXPAF3e99yN3gP9WICgHI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eHmQdgrK6n0rCmyC6oGerpCY.jpg?f=fotoalbum_tile

@Sleehond lekker hoor, mocht t nodig zijn zit er op Royal Raceway zelfs nog wel wat extra's verstopt!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:54
[...]
Nog steeds haal ik eerst die 600 coins voordat ik die coins applenty uitvoer. Ik weet namelijk nog steeds niet of die coins meetellen met de max van 600. (dan bedoel ik natuurlijk niet de +300)
Ik heb vandaag eerst de Coins Aplenty gedaan (totaal 989 coins) en daarna nog 374 coins gekregen in andere tracks (even geen Gold Pass). De 89 coins die ik naast de 3x300 heb gekregen in de Coins Aplenty telden dus ook niet mee voor de dagelijkse limiet.

• Poeksel
Eärendil schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:33:
[...]
De 89 coins die ik naast de 3x300 heb gekregen
Is dat op 50 cc? In principe moet je boven de 200 kunnen pakken, al kost het wat moeite (restart als je geen coinbox pakt)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/suU9ZAkfEbw_zU9q-OatfDRGZ0s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VIKQlNfAUYXj4cHi9v2un8Fy.png?f=fotoalbum_large

Toch weer die coinbox ook op deze t track beter dan een losse coin frenzy.

Nieuwste score is: 2x coin frenzy en twee losse coinboxen en wat losse muntjes

Oude score: triple coin frenzy

• Planeetje
Met wat tactische upgrades op track 1 nu de nummer 1 positie stevig in handen.

PGP heb ik naar level 7 gebracht met 2 tickets. Happy ride naar level 4 en dubbel uncapped. En de jingle bells naar level 4 gebracht. Deze was al single uncapped. Met deze loadout is het me gelukt om 38k eruit te trekken.

Op vanilla lake is het me gelukt om zonder upgrades (king boo gold, guilded prancer en New years coin kite, alles level 6, dubbel uncapped) 37k te halen. Dit was een dubbele coin frenzy en 2 losse coinboxen.

Nu maar even afwachten of ik de calico glider moet gaan upgraden voor een hogere score op track 3. Nummer 4 zou me normaal gezien wel moeten kunnen inhalen, is nog een beetje aan het sandbaggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AlNzdMbSwk8UTR1bGccJ1GUEFuI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p2wEhS5F9Ho0uHTgQucPX6up.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Planeetje op 15-05-2021 20:25 ]

Pagina: 1 ... 69 ... 161 Laatste