• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Pfoe, even snel een screenshotje van mijn eerste 100k+ nu ik nog eerste sta want met Scott in mijn nek is dat van korte duur. Wat een coinbox geweld wederom zeg, vind het best vermakelijk hoor maar lijkt zo weer een kansloos weekje helaas. King Boo ook maar naar 6 om een beetje mee te kunnen doen en eventueel kan koopa naar 6 maar vraag me af of t me iets opleverd, eerst maar eens kijken hoe ver we komen met de giant banana's.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ln__mONBkeqlGNQ_7TmTDrYoBRY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MZCyHNQ3qD4uaeWiemWIIbQV.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5C1GKT9HUR0D5EaK_tZC1_JvOX0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OdkHPzgadz7XKf4kvrva72wl.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XKA8wPqAs9_DcS4jOMdCKs7B8lk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N5DvR7DlFIsLQ3K3czvfSI54.jpg?f=fotoalbum_tile
Sleehond schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:49:
Hier met alle tracks 1 keer simpel rijden zonder focus en gekke frenzies al 51.5k. Ik kan wel naar 60-65 vermoed ik. Echter er is nu al iemand met 71k…. Bah
Ja das een beetje jammer....

Ik zag hier dat ik in elk geval één tegenstander heb met 85k score. Die heeft op elke baan een dikke coinbox driver. Maarja dat hebben er wel meer. @Tootoo @Vozze @Planeetje hebben ook dikke coinbox drivers.

Wellicht had ik een keer moeten inloggen toen ze werden uitgedeeld :? (geintje)

Ben wel tevreden , leuke tracks en ik heb leuke items. Heb spookje al level 6 gemaakt voor track 3 en ik zag dat ik volgende week PGP level 6 maken voor Royal raceway.......

Ik ga mijn HE driver uncaps (10) denk ik verdelen over King bomb gold en King Boo gold... toch beetje mijn punten spreiden :)

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BKLkfBBWJnnXgPmPwFlYq3B0sQM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GwZkY5Rac7T2GOhhxNXfPaZ7.jpg?f=user_large

Ok ok, rustig aan joh... -O-

erutangiS

Dat was dan op basis van één track.

Ik zie dat je nu op 97k staat. Dus wellicht kan je nog mee doen voor top 3... maar die 140 k is wel ziek van die tegenstander dan heb je echt alles level 6-7
edzon schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 12:58:
Pfoe, even snel een screenshotje van mijn eerste 100k+ nu ik nog eerste sta want met Scott in mijn nek is dat van korte duur. Wat een coinbox geweld wederom zeg, vind het best vermakelijk hoor maar lijkt zo weer een kansloos weekje helaas. King Boo ook maar naar 6 om een beetje mee te kunnen doen en eventueel kan koopa naar 6 maar vraag me af of t me iets opleverd, eerst maar eens kijken hoe ver we komen met de giant banana's.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Oef pittig, wie weet sommige kunnen met dikke items geen dikke score neer zetten. *fingers crossed*

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
Ook hier ga ik me gewoon focussen op plek twee :) Zoals verwacht dendert de top 100 speler lekker door. En dan heeft ie nog niet eens geracet met zijn level 6 gold pringles (double uncapped) of level 6 gold koopa (single uncapped)... Scheelt dat ik het liefste alles wil investeren in de tweede ronde :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JnlfhJNVT3LqGxF-L8DOgNn0Olo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8qfxpmA2Ck9q0f1R943TN6eg.jpg?f=fotoalbum_large

Folding@home

• MrOleo
MetalSonic schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:56:
[...]

Dat was dan op basis van één track.

Ik zie dat je nu op 97k staat. Dus wellicht kan je nog mee doen voor top 3... maar die 140 k is wel ziek van die tegenstander dan heb je echt alles level 6-7
Oh ja werkdag, ff paar banen gereden in de pauze, gaat vooral om nr 1 die heeft er zin in direct de 1e uurtjes... :)

erutangiS

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 21:40
@Tootoo : Tegen Cedanillo is het bij voorbaat al een kansloze zaak. Dat is een Top 10 speler uit de Carlos Gang en heeft ook vergelijkbare scores als Carlos. En waarschijnlijk net zoveel geïnvesteerd als Carlos. Mooi laten lopen.

Dit wordt wel de ranked en waarschijnlijk wel de tour van de records. Ik wil niet eens weten wat voor scores je voor de Top 100 moet halen.

@MrOleo : 141k. Man. Wat voor loadout heeft die persoon?

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
@Tootoo wilde net hetzelfde schrijven als @Vozze, lekker laten gaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fAMd2kvngfp22ihmwBzypiooQAw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uey1M0W7W49d8tzMbvn0vL7p.png?f=fotoalbum_large

Kan serieus voor top drie spelen deze week. En is hier de swooper nog niet eens level 7 :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vMf7F8usmK4UcT245uMHQ6Typ0I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/l6oN6eyIKrZ6CECUu5YpOzJk.png?f=fotoalbum_large

Spookje op level zes “betaalt” zich snel uit
Swooper nu level 7!

Vandaag meer mario kart tour gedaan dan afgelopen weekend bij elkaar.

Ja met leuke items en kans op mooie scores is het spel leuk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nqia_hJsYSVcokSkzMTam5T3Ykk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/T3c30pRSt3Tg2Tq4Mgs5eZoG.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 133% gewijzigd door MetalSonic op 05-05-2021 18:23 ]

• MrOleo
Vozze schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:33:

@MrOleo : 141k. Man. Wat voor loadout heeft die persoon?
Redelijk maxed out, maar jij zal goed mee moeten kunnen komen, baan 3 is erg sterk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3zG3jMUWmJ-NWIn-m2NMdmLILUM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zp3129bDRKVn2NgBfGomIGH8.jpg?f=user_large

erutangiS

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
Pff jongens wat een scores na dag 1 al!! Echt onvoorstelbaar dit. Wel kleine kant tekening naar Nintendo dat op alle 3 de banen een coinbox driver van Bowser zit.. tenminste er zullen vast genoeg zijn die Gold Koopa Freerunning op level 6/7 hebben. Ik verwacht dan ook wel een flinke voorsprong voor hem.

Hier sta ik inmiddels ook al op 75k en een 5e plek. Leuk begin van de week.

Ik bedoel 77,5k en plek 3😁

[ Voor 4% gewijzigd door bennieeee op 05-05-2021 19:15 ]

• Tootoo
@Vozze ik heb nu nog 2 cups te gaan, maar van de 30 tracks tel ik er 22 waar je een coinbox driver kan gebruiken. Veelal gold pringles man en verder the usuals. Zeg dus een 70-75% met coinbox drivers. Het zou me niet verbazen als je tussen de 1,3 en 1,4 miljoen punten moet halen...

Ik had al heel snel het vermoeden dat ik Cedanillo kon laten gaan. En aangezien de rest van mijn poule weinig coinbox drivers in kan zetten lijkt de tweede plek nu al klaar...

Folding@home

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
texelonia schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:57:
Ik ben 1e gebleven *O*
10.000 coins gift *O*
Ik heb wéér een he driver ticket in de daily selects! *O*
Ik heb alles T3 deze week én volgende week (aangenomen dat de Funky Kong cup de volgende ranked is) *O*
2 bonus pipes dit keer![Afbeelding]
Is het niet zo dat als je team Bowser bent de onderste special pipe krijgt en Donkey Kong de bovenste? Lijkt me niet dat Nintendo zo gul is met 2 special pipes. :')

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
pjot1 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:22:
[...]

Is het niet zo dat als je team Bowser bent de onderste special pipe krijgt en Donkey Kong de bovenste? Lijkt me niet dat Nintendo zo gul is met 2 special pipes. :')
Daar is tot nu toe geloof ik nog niks over bekend. Maar er is wel eerder een Tour geweest met 2 special pipes, een anniversary tour? Weet niet meer precies. En zo bijzonder is deze tour niet, geen nieuwe track, geen nieuwe drivers. Mogen ze best beetje opleuken met 2 special pipes vind ik! Al zou het ook leuk zijn als je dan extra veel ruby’s zou krijgen om uit te geven :D

• texelonia
Ik vrees dat ik de 1e plek ook wel kan vergeten, sta nu 5e met 19k punten achterstand op de nr1 2e met 12k 7,5k achterstand op de nr1... Nog maar even zien hoe het zich ontwikkelt en of het nuttig is tickets in te zetten of niet.

Edit: blijkbaar nog aardig wat ruimte, wie weet valt het mee... 🙊

[ Voor 24% gewijzigd door texelonia op 05-05-2021 20:16 ]

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Ik sta 70k achter op nummer 1…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n70yY6hAvUIx4BR_zZfa2oX2FZY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cIkqq2zbxQhDzFPGaAy6efBa.png?f=fotoalbum_large

Echter heb ik zelf alleen nog maar met lager dan tier 3 items gespeeld (afgezien van een level 2 santa bowser op track 3). :+

• bennieeee
Uit 14 losse pulls haal ik: Rambi Runner, Tropical Glider en Dry Bowser. Dat is een lekker gemiddelde.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F3zPH4AZ0RLDTxG0SE8vXY0WZUE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gbU6lFc8wzTYEIVGQXeruqjx.png?f=fotoalbum_large
Op track twee al zon beetje klaar. Dit is een triple coin..

Op track drie had ik dubbele coinbox.. ruimte ligt op track 1 helemaal als ik daar een level 6 kart met jump ability laat mee doen

• bennieeee
Zoals verwacht pakt Bowser echt dik de winst meteen. Het concept is best vermakelijk van Nintendo de uitwerking een stuk minder.

• Planeetje
2/3e van de tokens zijn door team bowser opgepakt. Er is nu al een gat van bijna 70 miljoen tokens.
Leuke cup! Heb een hele goede tegenstander die met mij om plek een gaat knokken.

Bonus? Eindelijk weer eens in de top 3 van mijn friends list :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VNgtWcNh2ng28u-q7_ZqmJht17w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/k4ELGrv0dkn1lRVQE823TabP.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S73hz_RM5wwnMgoeFborzOSYyfo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nfJxwjoJwn7OSg4qbnecj2K5.png?f=fotoalbum_large

• Tootoo
Ik moet zeggen dat het inderdaad best een leuke tour is, wat vooral komt door de tracks voor mij. Vooruit, geen nieuwe track, geen nieuwe driver en persoonlijk vind ik pijp 1 en 2 niet mijn ding. Maar de tracks kan je best wat langer spelen. Dat gezegd hebbende: zullen we gewoon vandaag stoppen? O-) Compleet vertekend, aangezien ik twee cups meer unlocked heb :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F1aLJ7_ZavF_1fmA8OQAEnr_SD4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EYDQrC8qFI52WKm2sOOiyA4E.jpg?f=user_large

Verder zie ik ook wel echt enorm dikke scores voorbij komen op track 2 door mensen die donkey Kong gebruiken. Sterker nog: in mijn poule heeft iemand 38.4k met twee supers. Blijkt wel weer hoe goed DK zich leent voor deze track...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sFI3-upoKTV06tStNU6GdVWvC9M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NQpYO5PQwKeSaMKnGjUbIbvT.jpg?f=user_large

Folding@home

Tootoo schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:18:
Ik moet zeggen dat het inderdaad best een leuke tour is, wat vooral komt door de tracks voor mij. Vooruit, geen nieuwe track, geen nieuwe driver en persoonlijk vind ik pijp 1 en 2 niet mijn ding. Maar de tracks kan je best doen wat langer spelen. Dat gezegd hebbende: zullen we gewoon vandaag stoppen? O-) Compleet vertekend, aangezien ik twee cups meer unlocked heb :p

[Afbeelding]

Verder zie ik ook wel echt enorm dikke scores voorbij komen op track 2 door mensen die donkey Kong gebruiken. Sterker nog: in mijn poule heeft iemand 38.4k met twee supers. Blijkt wel weer hoe goed DK zich leent voor deze track...

[Afbeelding]
Begrijp jij hoe iemand 38k met DK kan halen? ik heb daar een triple en ik zit op begin 30... en dat met een level 6 dry bowser op 980 basepoints.

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Als je op een goed moment de Giant Banana Frenzy krijgt, kan het volgens mij best hard gaan?

• edzon
MetalSonic schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 08:47:
Leuke cup! Heb een hele goede tegenstander die met mij om plek een gaat knokken.

Bonus? Eindelijk weer eens in de top 3 van mijn friends list :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Sorry @MetalSonic denk dat ik je net uit de top3 hebt gekickt om mijn eigen top 3 in zicht te houden ;) score overigens ook inclusief 36k opbrengst van wat giant banana's!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gFwDAo2W1ZE_Lymf3ZqTCYgyjAM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6OBkDx3VxDWxOYwOXbn2yFTS.jpg?f=fotoalbum_large

Vooral nog ruimte op track 1 dacht ik maar reed net 270 actions non stop voordat ik afgeschoten werd voor de laatste bocht en als 7e eindigde. Zag dat ik daar zo'n 3500 positiepunten mee misloop maar als ik die erbij optel kom ik nog steeds ruim onder mijn huidige score uit die ik heb gereden met ong 210 actions. Iemand een idee welke punten ik nog meer mis?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FlEkIvbwFWXRkEc2oTiVKXtujsk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j4Uj9ipoo40aH8nJjk1CyXtB.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vFx_cgKjJBkrNCh1x638dVTezlo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VfOx4lrhDBvASklicuc1hbi2.jpg?f=fotoalbum_tile
edzon schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:50:
[...]

Sorry @MetalSonic denk dat ik je net uit de top3 hebt gekickt om mijn eigen top 3 in zicht te houden ;) score overigens ook inclusief 36k opbrengst van wat giant banana's!

[Afbeelding]

Vooral nog ruimte op track 1 dacht ik maar reed net 270 actions non stop voordat ik afgeschoten werd voor de laatste bocht en als 7e eindigde. Zag dat ik daar zo'n 3500 positiepunten mee misloop maar als ik die erbij optel kom ik nog steeds ruim onder mijn huidige score uit die ik heb gereden met ong 210 actions. Iemand een idee welke punten ik nog meer mis?

[Afbeelding][Afbeelding]
haha geen probleem

Ik ga zelf eens kijken of ik een leuke run met een level 7 Dk eruit kan halen. 35K of hoger zou leuk zijn.

Wat denk je dat beter is? Quick dasher level 6 met 595 punten of Level 7 jump abilty kart met 420 punten (ofzoiets)...

• Tootoo
@MetalSonic qua base points en levels hebben jullie beide goede punten: mijn tegenstander heeft hogere levels, jij meer base points. Maar wat al gezegd werd: met een giant banana kan het ook heel hard gaan :) in de grot of aan het begin bv... En klopt het dat jij geen NSC run had?

@edzon bijzonder dat je niet hoger uit zou zijn gekomen... je krijgt voor een hogere finish ook nog punten, maar dat zit hem in de orde van grote van een paar 100 punten. Zaten er nog meer verschillen tussen beide runs in frenzies oid? Je zou denken dat je meer beter scorende acties gedaan hebt... Laatste is dat je vanaf 200 acties geen bonus meer krijgt...

Folding@home

Tootoo schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 14:33:
@MetalSonic qua base points en levels hebben jullie beide goede punten: mijn tegenstander heeft hogere levels, jij meer base points. Maar wat al gezegd werd: met een giant banana kan het ook heel hard gaan :) in de grot of aan het begin bv... En klopt het dat jij geen NSC run had?

@edzon bijzonder dat je niet hoger uit zou zijn gekomen... je krijgt voor een hogere finish ook nog punten, maar dat zit hem in de orde van grote van een paar 100 punten. Zaten er nog meer verschillen tussen beide runs in frenzies oid? Je zou denken dat je meer beter scorende acties gedaan hebt... Laatste is dat je vanaf 200 acties geen bonus meer krijgt...
DK Jumbo level 7 op 405 punten of Quickshaw level 6 op 595 punten?

Ik had inderdaad combo drops, 2 of 3, vind het lastig om in die track de hele tijd mijn combo vast te houden. Vooral iets voorbij de grot verlies ik 'm wel.

• Tootoo
@MetalSonic ik zou gaan voor de Quickshaw. 6 x 405 = 2430 vs 5 x 595 = 2975. En een hogere multiplier voor de Quickshaw. De DK Jumbo heeft uiteraard een betere ability. Je kan het eens uitproberen, maar het zou me verbazen :)

Ik gok dat je na de eerste kleine grot bedoeld? Dat vind ik ook absoluut het lastigste stuk hoor... Ik kan straks weleens een klein filmpje maken van hoe ik het doe? Of wellicht zijn er Android mensen die ook hun finger gesture erbij kunnen laten zien :) Lukt overigens ook niet altijd...

Heb je daarnaast nog point uncap tickets voor DK?

Folding@home

• edzon
Tootoo schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 14:33:

Ja weet niet meer exact welke frenzy's ik had maar tenzij het 3 bullitbill frenzy's waren denk ik niet dat dit het verschil kan verklaren, in de laaste run had ik een dubbele cb frenzy en een mushroom. Hou t er maar op dat ik het aantal actions niet goed heb onthouden. Zo nog maar eens wat pogingen wagen!

@MetalSonic ik denk ook dat je met de quickshaw beter af bent, zo veel jumps zitten er nou ook weer niet in deze track. @Tootoo wil wel een filmpje maken maar hoe leg je die vingerbeweging vast op Android?

• Tootoo
@edzon ik ook niet, maar ik weet dat @Vozze altijd filmpjes maakt met de vinger bweeging erbij... Ik als verstokte iOS user heb al in geen jaren Android meer aangeraakt ;)

Het is in ieder geval niet de vervelendste track om te doen! ;)

Folding@home

@Tootoo

Ik bedoel inderdaad na de eerste kleine grot. OP die soort van brug naar boven.. Ik snap dat als je iets daarvoor een super banaen frenzy hebt gebruikt dat helpt omdat je dan tegenstanders hebt die je helpen door erover heen te geven en zo je combo verhogen.

filmpje zou leuk zijn als 't niet teveel moeite is natuurlijk :)

@edzon ik denk het nu ook wel ja, het is geen dk T versie... ik ga nu wat pogingen doen met DK+ Quishaw + swooper... kijk wat ik daarmee aan punten kan pakken. Hbe al een een run gehad met o.a giant bananes en toen kwam ik al op 30k...

Bedankt voor het meedneken beiden :)

• Tootoo
@MetalSonic bij deze! Het is een beetje slordige run en ik had zelfs bijna geen batterij meer :P Ik probeer de rand niet te raken, pas na de item blokken rij ik mezelf tegen de zijkant. Verder heb ik overigens manual drift en smart steering aanstaan. En had nog bijna een tripple freny ook ;) En in het begin kan je nog een mini turbo extra doen + over de tweede boomstam rijden. Ook in de grote grot mis ik nog een jump hier en daar..

[ Voor 15% gewijzigd door Tootoo op 06-05-2021 15:43 ]

Folding@home

• MrOleo
edzon schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:50:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding][Afbeelding]
Finish als 7e? Dan verlies je volgens mij echt veel meer dan 3500 punten. Ik denk dat eerder in de richting van 10.000 gaat, punten aan het eind van de race is erg afhankelijk van je acties, coins, base punten. Kijk maar eens naar het verschil voor een 1e plek zonder frenzies en met dubbele coin frenzy, dat scheelt zo een bonus van paar duizend punten. Of het verschil tussen 800 driver en een 1190 driver.
Voor de berekening:
https://www.mariowiki.com/Mario_Kart_Tour#Position_points

Een 7e plek finish ga je volgens mij nooit een 1e plek finish score mee verslaan, ongeacht je frenzies en acties.

Btw: Ik heb het dan over die +xxxx duizend die je aan het einde van de race krijgt, niet de punten op de scoresheet, daar kijk ik nooit na.
Ter vergelijking: 2 slechte runs Dino Dino.
7e plek: 15000 op de finish + 6000 finishpoints
1e plek: 15000 op de finish + 12500 finishpoints.
Dat verschil wordt alleen maar groter hoe beter de run.

[ Voor 7% gewijzigd door MrOleo op 06-05-2021 16:03 ]

erutangiS

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/siDtYWFm2WrDoCTOeOfodZ5EYXY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fn4ZS3o9Qqt02bKd2yBF8n7B.png?f=fotoalbum_large

Giant banana + coin! Goede tip om voor DK te gaan

@Tootoo Jij hebt ook een lekkere score op track één, weet je nog wat je daar voor items had gekregen? wij hebben zo'n beetje dezelfde load out / items maar jij zit op 39 en ik op 35

[ Voor 19% gewijzigd door MetalSonic op 06-05-2021 16:13 ]

• Tootoo
@MetalSonic volgens mij een coin en coinbox frenzy met 1-2 losse coinboxen (denk 2). Ik zal een klein verschil hebben door de dubbele point cap op de kart, maar je kan daar inderdaad nog wel op winnen :)

Folding@home

• edzon
Ik eindelijk uitgevogeld hoe je ook je aanrakingen opneemt om vervolgens hier jouw filmpje te zien, leuk om te zien dat we min of meer dezelfde tactiek gebruiken. Aangezien ik er toch tijd in heb gestopt hier mijn vinger:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mh9iwmcSt5dR0YA3SrFUk9QIWAE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/v8kt1giH9ktIKoMh0GsNtMUK.gif?f=user_large

Kwam er wel achter dat je zo wel een item nodig hebt om de combo te bewaren maar dat het gelukkig lastiger is om niet het jusite item te krijgen.

@MrOleo thanks, ik zie dat er dus ook een positionmultiplier is voor de bonuspunten boost.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LP3McjXEZyUAfayMYzN8JZA7TDk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T4w8uPYqrZ2pmtXtx7nNMSvt.jpg?f=fotoalbum_large

Die 3500 was puur voor de position points, deze miste ik dus!

[ Voor 25% gewijzigd door edzon op 06-05-2021 16:47 ]

• pjot1
  • Niet online
lol, ik rij echt precies dezelfde lijn als @edzon :)

[ Voor 178% gewijzigd door pjot1 op 06-05-2021 19:20 ]

• Vozze
Leuk die filmpjes! Ik zie nog wel een paar honderd extra punten, @Tootoo😉

In het begin inderdaad de tweede boomstam en het muntje, direct daarna tegen de verhoging van de staande boom voor een jump boost en tijdens je vlucht even de kop van de dino zachtjes meepakken voor een extra jump boost.

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:54
MetalSonic schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 15:55:
[Afbeelding]

Giant banana + coin! Goede tip om voor DK te gaan
Met dezelfde frenzies kwam ik op dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/glSf8TGlNEnshDZYjoU2QuiRl_A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GMgBPumuRkszEjhbagqlcm8r.jpg?f=user_large

Hiermee nu ook met ruim 5000 voorsprong 1e in de ranked.

• Tootoo
@edzon nice! Leuk om te zien dat we allebei dezelfde tactiek hanteren :) ik had toevallig heel even tijd en de tweede poging was gelijk goed (genoeg).

Normaal pak ik ook die dingen mee @Vozze ;) ik wilde in eerste instantie even snel een filmpje maken voor tussen de twee grotten, maar werd bijna een nieuw record zonder die punten :p Maar terecht dat je me er op wijst ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Tootoo op 06-05-2021 20:13 ]

Folding@home

• bennieeee
Nog nooit zoveel punten gehaald in een cup en dan sta je nog steeds 5e😅Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JK_CbhhcBr5QtvrwNeDSg8YD-_o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v7iUo11lIOfd1Hqo6MSr5hAI.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZB4NWYcH9H9T8-WzD5YsmPREJko=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cBpR0yfVfby2HGuMEY4Fzqkh.jpg?f=fotoalbum_large
bennieeee schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 20:50:
Nog nooit zoveel punten gehaald in een cup en dan sta je nog steeds 5e😅[Afbeelding]
[Afbeelding]
Kan je nog naar plek twee klimmen?

• bennieeee
@MetalSonic ik denk dat dat nog wel net haalbaar is. Maar als daar nog veel wordt bij gereden door nummer 2 tot 4 dan is het kansloos.

Nog 700 te gaan ongeveer, Airship Fortress op 30,8k gekregen.

[ Voor 26% gewijzigd door bennieeee op 07-05-2021 08:31 ]

• Eärendil
Voor het eerst alle tracks in ranked 30k+!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ec43TzoOv-H-i00n9YkV76qfZkM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8Dmkdz4xKhKrAmKOHLjMHpR4.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gkO_Cuu129caARsSBY97_OfE1pQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dR8IDsBNWU3H4xwwxioTCOIO.jpg?f=fotoalbum_tile
Spannend hier!! Glider voor track 1 ga ik level vier maken. Iemand anders tips? ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LCM975D_ygYET8ui9Q8aKwjMsXs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mdaQFD565pOUbaFEwOkEHzFq.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dCaX0-lwwzGlOuLF20DZxLyqCac=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1BwzzZiVl9U34B4hBuVLj0Dp.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 80% gewijzigd door MetalSonic op 07-05-2021 08:41 ]

• bennieeee
@Eärendil wat een lekker dikke scores zeg!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Ik sta met 89k negende (tier 60) :o

Ik ga in ieder geval proberen om de 100k-club te halen.

[ Voor 45% gewijzigd door Poeksel op 07-05-2021 10:57 ]

• Planeetje
Net met een tripple coin frenzy de 40k aangeraakt met een 6/4/3 setup op airship fortress. Zit nog wel meer in met 2 coin box frenzies en een 2 tal coin boxen los denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Planeetje op 07-05-2021 14:32 ]

• Cache
Welke zouden jullie upgraden? Ik heb 5 tickets. Silver bullet blaster kan dus naar 6 voor track 1 en Dark buggy kan naar 5 voor zowel track 1 als 2, maar welke komt uberhaupt vaker voor in ranked?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3KC2RsBwgA1aVYarFEJE-aeanVw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dEgFKcuQ3W0ZFenYnHRTKy1m.jpg?f=user_large

• MrOleo
@Vozze kan vast aangeven hoe goed die buggy is, hij en ook Pappaaart hebben een hele mooie lvl 7 versie van die buggy. Volgens mij is dat ding in veel ranked cups tier 3. Ik zou zeggen die buggy upgraden, maar dan ook alleen omdat ik die andere kart totaal niet ken. Kijkend naar welke tracks en skill ze beide hebben, lijken ze mij beide prima keuzes.

Vandaag een vervelende verrassing, ik had woensdag mijn tegenstanders bekeken en dacht dat ik 1 tier 70 tegenstander had, vandaag was de stand opeens veranderd, ik blijk 2 tier 70 tegenstanders te hebben, beide top10 finishers in het verleden. Ik zit sterk te twijfelen of dat die nr 2 later is toegevoegd, maar de logischer verklaring is dat ik woensdag simpelweg verkeerd heb gekeken. Dan maar voor plek 3 gaan. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kpfHFf0WvHQZKKmk7nRl5SxN2gg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4qcOnaulespzrq4FrGqTGccB.jpg?f=user_large

erutangiS

MrOleo schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:55:
@Vozze kan vast aangeven hoe goed die buggy is, hij en ook Pappaaart hebben een hele mooie lvl 7 versie van die buggy. Volgens mij is dat ding in veel ranked cups tier 3. Ik zou zeggen die buggy upgraden, maar dan ook alleen omdat ik die andere kart totaal niet ken. Kijkend naar welke tracks en skill ze beide hebben, lijken ze mij beide prima keuzes.

Vandaag een vervelende verrassing, ik had woensdag mijn tegenstanders bekeken en dacht dat ik 1 tier 70 tegenstander had, vandaag was de stand opeens veranderd, ik blijk 2 tier 70 tegenstanders te hebben, beide top10 finishers in het verleden. Ik zit sterk te twijfelen of dat die nr 2 later is toegevoegd, maar de logischer verklaring is dat ik woensdag simpelweg verkeerd heb gekeken. Dan maar voor plek 3 gaan. :)

[Afbeelding]
Moeilijke poule zeg! Ik zou ook plek drie accepteren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JOk3zIopRPP9W77hMbJtlaL0Ebc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Eho73qGxFzmbjEpEhmw7Zik7.png?f=fotoalbum_large
Uurtje grinden en toch weer wat puntjes eruit geperst. Frenzys: coin, coinbox, shield en 3 losse coinboxen.
Poeksel schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:56:
Ik sta met 89k negende (tier 60) :o

Ik ga in ieder geval proberen om de 100k-club te halen.
Veel hoge scores deze week. Denk dat ze dit wel de coinbox week mogen noemen B)

• Tootoo
@Cache wat @MrOleo zegt, ik zou ook voor de dark buggy gaan. Een van de beste karts momenteel, daar beleef je veel plezier aan :)

@MetalSonic ik zat inderdaad nog te denken dat jouw track 3 score hoger kon vanwege je basepoints, maar dat is al gebeurd ;) Je hebt zeker geen point uncap tickets meer voor DK?

Folding@home

Tootoo schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 23:09:
@Cache wat @MrOleo zegt, ik zou ook voor de dark buggy gaan. Een van de beste karts momenteel, daar beleef je veel plezier aan :)

@MetalSonic ik zat inderdaad nog te denken dat jouw track 3 score hoger kon vanwege je basepoints, maar dat is al gebeurd ;) Je hebt zeker geen point uncap tickets meer voor DK?
helaas geen uncap meer... nog paar dagen en dan krijg ik de HE ticket reward en dan dus mijn glider op track 1 nog wat boosten dat zou ook moeten helpen. Level 3 naar 4 is weer een belangrijke stap.

Ik sta nu 3 k voor op d enummer 2. Plek 1 wordt spannend, top 3 komt sowieso wel goed

Hoe gaat 't bij jou, hoe ziet je huidige ranked poule eruit?

• Vozze
@Cache : Dark Buggy! Samen met de Offroader de twee beste karts in het spel. Ze hebben wat overlap, maar zijn op veel tracks T3 en worden veel gebruikt in ranked.

• bennieeee
Nou we zakken weer terug een tier dat is zeker. Sta 6e alweer met 82,7k. Maar nummer 10 ligt maar 1k achter. Wat een bizarre week is dit.

• Tootoo
@MetalSonic mijn poule is ietwat saai, nummer 1 is bekend, maar de rest heeft weinig coinbox drivers... Ik ben maar wat aan het kijken naar volgende week, maar ik wil pas mijn level tickets investeren als ik weet wat voor tegenstanders ik heb en of ik nog een extra HE driver ticket krijg, dan wil ik gold king boo eens van level 1 naar 5 brengen. Anders wordt PGP level 7 met 1400 base points :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mieUDv_tl7iT7KDhAp9tnVjwZyI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AD6JLnjcnRo6W9iZ85bl8Gwz.jpg?f=fotoalbum_large

Folding@home

• Cache
Bedankt @MrOleo , @Tootoo en @Vozze ! Ik ben voor de dark buggy gegaan en heb hem maar meteen dubbel uncapped.

Tevens de swooper maar naar level 7 gebracht, aangezien die deze tour in de tier shop staat en ik hem vandaag ook in de daily selects vond. Daardoor dus eindelijk weer kans op HE tickets in de shop!
Tootoo schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 07:40:
@MetalSonic mijn poule is ietwat saai, nummer 1 is bekend, maar de rest heeft weinig coinbox drivers... Ik ben maar wat aan het kijken naar volgende week, maar ik wil pas mijn level tickets investeren als ik weet wat voor tegenstanders ik heb en of ik nog een extra HE driver ticket krijg, dan wil ik gold king boo eens van level 1 naar 5 brengen. Anders wordt PGP level 7 met 1400 base points :)

[Afbeelding]
Voor de huidige week dus rustig je coins binnen harken. Al bezig met volgende week?

PGP lvl 7 met 1400 klinkt als een heerlijk item. Gaat je volgende week goed helpen natuurlijk.
Cache schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 08:37:
Bedankt @MrOleo , @Tootoo en @Vozze ! Ik ben voor de dark buggy gegaan en heb hem maar meteen dubbel uncapped.

Tevens de swooper maar naar level 7 gebracht, aangezien die deze tour in de tier shop staat en ik hem vandaag ook in de daily selects vond. Daardoor dus eindelijk weer kans op HE tickets in de shop!
kans"je" zou ik zeggen, hier al langer op level 7 maar nog geen enkele HE ticket.

• Eärendil
Ik heb twee dagen geleden de eerste HE op lvl 7 (ook Swooper), en vandaag al direct een HE Driver ticket
Eärendil schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:10:
Ik heb twee dagen geleden de eerste HE op lvl 7 (ook Swooper), en vandaag al direct een HE Driver ticket
Het is je gegund. Ik krijg alleen maar tickets van "base items/ normal items" achja geld geef ik dan wel weer uit in de duurdere tier shop ofzo op een later moment.

• Eärendil
Van hoeveel categorieën heb je al alle items op level 7 staan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6rSSpEvqLV1xYgnpnD5mQ-c40ek=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HXefC42p2oI4DlvnRCVfq4W7.jpg?f=user_large

• Tootoo
@MetalSonic ik ben wel aan het kijken en wat racejes gedaan. Zo had ik een slordige run op royal raceway met 2 coinbox frenzies en een coin frenzy. Had daar graag een NSC run gehad zeg :p En op donut plains 2T ook wat geracet.

Maar het gaat allemaal er vanaf hangen hoe mijn nieuwe poule wordt en wat voor tickets ik nog krijg om te bepalen waar in ik in investeer :)

Folding@home

Eärendil schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:24:
Van hoeveel categorieën heb je al alle items op level 7 staan?

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yKZwCaDvQwEt4b2aNWBxFshVHVg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wUMp5SQ6FGWuDv2fjJUYFBd9.jpg?f=fotoalbum_large
Toch alweer van vier, ik zal wel veel pech hebben mbt item shop :)

• Cache
Nou, race even drie keer om erin te komen op Dino Dino Jungle. Belabberde combo’s, maar wel 2 coin frenzies en een giant banana frenzy. Nu is die track vrij makkelijk te non-stop combo-en, maar ik was nog niet helemaal goed wakker blijkbaar. Toch blij met de score :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PyJt6GOcdr7MUV4kRUSy79gnh6w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/r33dv1h0iNPWP7xuFOjgcAza.png?f=fotoalbum_large

En kort daarna één race gedaan op airship fortress:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JvICqqGUYZtGiTu_IOD82lToo7M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/k2VIzuj39VC3vqIcCV8DuR4S.png?f=fotoalbum_large

Die kan volgens mij nog wel wat hoger. Ook op Maple Treeway heb ik nog ruimte. Echter kunnen mijn tegenstanders dat ook vrijwel overal. :P

[ Voor 30% gewijzigd door Cache op 08-05-2021 11:24 ]

• texelonia
MetalSonic schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:58:
[...]

[Afbeelding]
Toch alweer van vier, ik zal wel veel pech hebben mbt item shop :)
Ik heb nu deze op level 7, en ik ben bezig met de base super drivers.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dvalg3YAmgkb4QqQLZCHgQBozR8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oz11773qHRKERWng3qrAmb4R.jpg?f=fotoalbum_large

Sinds ik de 4 super gliders op level 7 heb, krijg ik vaker een HE ticket. Daarvoor volgens mij maar één keer. Maar je krijgt alleen ticket als je alle items uit één categorie op level 7 hebt. Dus als je alleen categorieën op level 7 hebt waar maar één item in zit, gebeurt het natuurlijk een stuk minder vaak dat net die items in de shop komen. En dan moet het ook nog een HE ticket worden ipv een super of normal.
Van die vier super gliders moet ik alleen de roze paraplu nog naar level 7 tillen. Helaas kost het mij 5 tickets en die heb ik nu niet.

• texelonia
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rw_Si7s2a_XfK0onfSmfjDHmzmA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/96UMCISLgVWboxlKLljfhHpA.jpg?f=fotoalbum_large
Woehoe, mijn eerste keer 100.000 punten in een ranking! *O*

• Planeetje
Ik heb vandaag en gisteren een high end driver ticket in de shop gehad. Items in de shop levelen is het meer dan waard. Ik heb de premium normals op level 7, de base super gliders en de base high end gliders. Ben nu bezig met de base normal gliders en de base super karts. En ook pik ik er 1 base super driver uit voor als deze in de shop komt. DK is nu bijna level 7.

• Cache
@Planeetje mijn idee dus ook. Al helemaal als de items op 2 tracks van de ranked worden gebruikt! Kleine kans is beter dan geen kans. d:)b

• Eärendil
Ik heb nu vooral gefocust op de Premium Normals en de Super Gliders. Voor de Premium Super Gliders moet ik nu nog 24 tickets

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Co1iUvOHiMt9ObfSqdFCfMh8YwY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/H846Z3M5VhItk4AkmbO8Ul5W.png?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door Eärendil op 08-05-2021 15:20 ]

texelonia schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 11:49:
[...]

Ik heb nu deze op level 7, en ik ben bezig met de base super drivers.
[Afbeelding]

Sinds ik de 4 super gliders op level 7 heb, krijg ik vaker een HE ticket. Daarvoor volgens mij maar één keer. Maar je krijgt alleen ticket als je alle items uit één categorie op level 7 hebt. Dus als je alleen categorieën op level 7 hebt waar maar één item in zit, gebeurt het natuurlijk een stuk minder vaak dat net die items in de shop komen. En dan moet het ook nog een HE ticket worden ipv een super of normal.
Roze super glider nu ook op 7 dus allemaal uit datvakje. Hopelijk merk ik het morgen of overmorgen in de shop
Eärendil schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:17:
Ik heb nu vooral gefocust op de Premium Normals en de Super Gliders. Voor de Premium Super Gliders moet ik nu nog 24 tickets

[Afbeelding]
hoe heb je dit gedaan dat sommige items gekleurd zijn andere niet??

• Planeetje
Pff, ben aan het kijken of en zo ja welke pijp ik zal gaan pullen. Best een dilemma:

Pijp week 1: Funky heb ik nog niet, maar is niet echt nuttig, ik vind hem design technisch wel leuk. Dry bowser is handig om te upgraden voor de daily selects. 2 nieuwe karts en de dragon wings is handig (heb ik nog niet, maar meeste tracks zijn wel gecoverd door andere gliders inmiddels). Tropical glider heb ik al.

Special pipe team DK --> die sla ik over. Ik mis alleen Dixie en SNES DK junior. Bovendien geen spotlights.

Specila pip team Bowser --> Ik mis King Boo LM (trash), Wario Cowboy (trash), Bowser Jr Pirate (leuke outfit, maar niet nodig) en King Bobomb (zit standaard in de pijp, dus ook niet waard). Bovendien geen spotlights, dus waarschijnlijk een pass voor mij.

Week 2 pipe --> Enige wat ik heb zijn de karts. Peach en Cat toad helpen me niet met coverage (voor nu), De 2 gliders geven me gezamelijk 3 nieuwe tracks coverage. Maar de normale toe beans balloons doen dat ook, en die zitten in de standaard pijp.

Morgen eerst maar eens de all clear pipe doen en dan maar verder kijken. Ik heb 350 rubies, dus niet genoeg om een 100 pijp leeg te halen. Dilemma's, dilemma's ;)

Wat gaan jullie doen, of hebben jullie al gepulled?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J6mTY5e3zlpyb7Df4s2pNK5lgfg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XrGP8sr4LgNJTI9gzT1271BM.jpg?f=fotoalbum_large

Nu ook een triple coin op track 1, en nog twee losse coinboxen. Dit is de eerste ranked cup waarbij ik bij twer verschillende tracks de triple coin heb gepakt!
Planeetje schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 18:13:
Pff, ben aan het kijken of en zo ja welke pijp ik zal gaan pullen. Best een dilemma:

Pijp week 1: Funky heb ik nog niet, maar is niet echt nuttig, ik vind hem design technisch wel leuk. Dry bowser is handig om te upgraden voor de daily selects. 2 nieuwe karts en de dragon wings is handig (heb ik nog niet, maar meeste tracks zijn wel gecoverd door andere gliders inmiddels). Tropical glider heb ik al.

Special pipe team DK --> die sla ik over. Ik mis alleen Dixie en SNES DK junior. Bovendien geen spotlights.

Specila pip team Bowser --> Ik mis King Boo LM (trash), Wario Cowboy (trash), Bowser Jr Pirate (leuke outfit, maar niet nodig) en King Bobomb (zit standaard in de pijp, dus ook niet waard). Bovendien geen spotlights, dus waarschijnlijk een pass voor mij.

Week 2 pipe --> Enige wat ik heb zijn de karts. Peach en Cat toad helpen me niet met coverage (voor nu), De 2 gliders geven me gezamelijk 3 nieuwe tracks coverage. Maar de normale toe beans balloons doen dat ook, en die zitten in de standaard pijp.

Morgen eerst maar eens de all clear pipe doen en dan maar verder kijken. Ik heb 350 rubies, dus niet genoeg om een 100 pijp leeg te halen. Dilemma's, dilemma's ;)

Wat gaan jullie doen, of hebben jullie al gepulled?
Wat zit er in pipe 2? Ik vind pipe 1 ook niet interessant.

• Poeksel
99953. Toch ergens een muntje meer moeten pakken.

Ik bewaar mijn rubies trouwens.

• Planeetje
MetalSonic schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 18:37:
[...]

Wat zit er in pipe 2? Ik vind pipe 1 ook niet interessant.
Volgens mij peach en toad cat, head honcho, cat cruiser, calico parafoil, zwarte toe bean balloons.
Planeetje schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:29:
[...]

Volgens mij peach en toad cat, head honcho, cat cruiser, calico parafoil, zwarte toe bean balloons.
Ok thanks. Ik spaar wel door voor de volgende tour.

edit: wellicht een x10 uit de special pipe morgen, zie ik dan wel

[ Voor 13% gewijzigd door MetalSonic op 08-05-2021 20:05 ]

• Eärendil
MetalSonic schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:29:
[...]

hoe heb je dit gedaan dat sommige items gekleurd zijn andere niet??
Gekleurde en zwart-witte laag in een image editor, en dan gummen in de zwart-witte laag :P

• Poeksel
Hier dan mijn lidmaatschapsbewijs!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ts1HiqKQV7CFD07gy2C3XiTmfMY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QQExfr6TGde4MHJHrTYHl5IW.jpg?f=user_large

Voor plek 3 moet er (minstens) 8k bijkomen, ik vermoed dat dat niet gaat lukken. Top 6 is ook nog lang niet veilig.
Poeksel schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:15:
Hier dan mijn lidmaatschapsbewijs!

[Afbeelding]

Voor plek 3 moet er (minstens) 8k bijkomen, ik vermoed dat dat niet gaat lukken. Top 6 is ook nog lang niet veilig.
ik denk dat je op track 1 iets van 4k erbij kan halen en 2k op track twee en drie lukt denk ik ook wel. maw 8k zou haalbaar moeten zijn ;-)

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Ik vermaak me sinds een maand of twee kostelijk met dit spel, maar ik kan wel wat extra vrienden gebruiken om wat extra rubies te krijgen.
6578 4442 2304 is mijn ID mocht iemand zich geroepen voelen :)

iRacing Profiel

• Tootoo
Vanochtend na het zien van de nieuwe pipes allebei 1x een 10 pull gegeven. Bij bowser kreeg ik er 2x PT Lakitu uit, bij donkey kong chef Mario. Toen nog 1 gokje genomen bij de bowser pijp, want nog 1x PTL en ik kon hem ook naar level 7 krijgen, maar zo’n feest mocht het niet zijn.

Al met al: prima! :)

Folding@home

• Planeetje
Ik had King bob omb gekregen uit de all clear pipe. Noodzaak om te trekken aan de special pipe is er niet meer, maar de verleiding wel :)

Mooie pulls @Tootoo

Ik zal je zo toevoegen @Razkin

Edit:
Vandaag mijn 3e HE ticket op een dag in de daily selects achter elkaar. Dit keer een glider HE. Ik ga mijn coin rush tickets gebruiken om deze te kopen. Heb bijna geen muntjes meer over ;) mijn HE ticket stash staat er goed voor: 9/3/7

[ Voor 38% gewijzigd door Planeetje op 09-05-2021 08:49 ]

• pjot1
  • Niet online
Ik heb je toegevoegd @Razkin

Woehoe! Gisteren de eerste Super driver ticket en vandaag,Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f6BNHNZctfn_m1E5ylr3lcxHnpg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7xR36X854Iu5iHQrSvr0RcKQ.png?f=user_large

Helaas niet genoeg coins maar weet nu wel dat ik kans maak op! :)

@texelonia Toch inderdaad 2 pipes! Zometeen even 2x x10 pijp doen van de Bowser pipe, daar heb ik niet 1 driver van behalve de Shy Guy Pastry chef.. Ben benieuwd!

To spend or not to spend?

Voorlopig houd ik de rubies op zak bij beide special pipes heb ik 80% vd items. Voegt voor deze week of volgende week weinig toe.

Ik wacht wel op een andere pipe.

• pjot1
  • Niet online
* pjot1 is blij!

Na even goed gekeken te hebben kon ik wel die HE driver ticket halen, ben nu wel helemaal blut maar ik heb een ticket achter de hand.

Had namelijk Gold King Boo lvl6 gemaakt voor Maple Treeway en voor volgende week. De 100k is nu ook voor mij in zicht al moet ik nog een paar rondjes doen.

Ook weer 2 nieuwe drivers! :*)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P3rpLwLf09bI_N28ZwT-xTznbBc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/edg1nojKY8tTcmZTenTSbk0J.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LYrUk9ORDhRikxyPyRr4jzEBA4I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hYV1iW2KpujNMB8QQ76l7gng.png?f=user_large

@MetalSonic de kans op een high end driver is in deze special pipes wel heel erg hoog. Misschien toch handig?

[ Voor 7% gewijzigd door pjot1 op 09-05-2021 10:34 ]

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Mijn vriendenlijst is aangevuld en dacht een paar rubies erbij te krijgen, niet wetende dat de volgende twee challenges kaarten ook al afgerond waren. Ipv +17 rubies naar + >100 :)

Qua scores heb ik nog een lange weg te gaan.

iRacing Profiel

pjot1 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:32:
* pjot1 is blij!

Na even goed gekeken te hebben kon ik wel die HE driver ticket halen, ben nu wel helemaal blut maar ik heb een ticket achter de hand.

Had namelijk Gold King Boo lvl6 gemaakt voor Maple Treeway en voor volgende week. De 100k is nu ook voor mij in zicht al moet ik nog een paar rondjes doen.

Ook weer 2 nieuwe drivers! :*)
[Afbeelding]
[Afbeelding]

@MetalSonic de kans op een high end driver is in deze special pipes wel heel erg hoog. Misschien toch handig?
Leuke items! Ja das waar. Hoge kans wellicht een pull.

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:14:
[...]

Leuke items! Ja das waar. Hoge kans wellicht een pull.
Ik zou het doen! ;)

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-01 18:52
Ook 2x 10 pipe kunnen doen.
1x Bowser Jr. (Pirate) en 1x King Bom-omb
Beide had ik nog niet dus erg blij mee :)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Op beide een x10.

Bij special pipe 1 new wario

Special pipe 2 party pauline een treedje hoger

En daarmee vind ik het wel weer prima

• texelonia
Ik wilde heel graag Lakitu. Eerste 10 pull kreeg King Bob-omb en Shy guy chef, had ik beide al.
Gereset, nog een 10 pull, kreeg Wedding Peach, had ik nog niet. Nog een 10 pull, kreeg ik Wario cowboy en Bowser jr pirate, had ik beide nog niet. En nu twijfel ik of ik weer zal resetten en het nog eens zal proberen :D

Oh en ook paar dingen die ik al op level 7 had, dus nu heb ik genoeg coins om het HE driver ticket in mijn daily selects te kopen :*)

[ Voor 17% gewijzigd door texelonia op 09-05-2021 14:39 ]

Pagina: 1 ... 68 ... 161 Laatste