• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
MrOleo schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 08:10:
[...]

Ik dacht dat je beide items kan kopen in de token shop ongeacht welk team je bent.
Ja, dit. Beide items zijn beschikbaar in de token shop. Je hoeft dus niet te kiezen :9B

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
Jullie hebben gelijk, ik heb verkeerd gekeken :) Scheelt weer een keuze :p

Folding@home

• Planeetje
Mijn PGP wordt dan 6+3. Als ze in ranled zit gaat ze met 2 tickets waarschijnlijk naar level 7 en is dan mijn 1e level 7 HE driver.

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06-2025
MrOleo schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 08:10:
[...]

Ik dacht dat je beide items kan kopen in de token shop ongeacht welk team je bent.
zo begreep ik het ook

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
Inmiddels plek 3 en de rest komt dichterbij. Dit wordt echt nog even goed bezig gaan de komende dagen om er nog iets bij te rijden.
bennieeee schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 08:29:
Inmiddels plek 3 en de rest komt dichterbij. Dit wordt echt nog even goed bezig gaan de komende dagen om er nog iets bij te rijden.
Denk je dat je er nog meer punten uit kan persen? Succes!
Ook vandaag ga ik niet veel spelen. Zojuist weer getrakteerd op muntjes. Straks ff de 600 binnen halen. Ondertussen duimen dat ik een van de omcircelde favo drivers kan gebruiken volgende week. Er liggen ook al 10 driver uncaps klaar :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aPB5qj3tvcNkU-zvBcg5waY6S54=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wdTXNSHcfbxoHw99Z29CC62I.jpg?f=fotoalbum_large

• bennieeee
@MetalSonic track 1 en 2 worden heel moeilijk! Bij track 3 gebruik ik nu: Kart Cloud 9 level 5, 408 punten inplaats van Gold Cheep Snorkel level 3, 400 punten. Dus daar zou in de basis nog meer uit te halen moeten zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YS9wCcXgiLmZl-eRJgnGhLe9rYs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z2oBhxonhBg7nXIuIHgVREtA.jpg?f=fotoalbum_large

Ook op track een klaar.. double coin nsc, prima :)

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4mfH5rppg2TYM8Aa8GJ5YTg_drU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xtSQD7As4ujAJsDGRV0uqD7W.jpg?f=fotoalbum_large
Zo dat was de run op Cheep Cheep Lagoon. Dubbele banaan Frenzy, 3 losse coinboxen en een nsc. De kans dat ik me nu nog ergens dik ga verbeteren is wel nihil geworden.
bennieeee schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 19:21:
[Afbeelding]
Zo dat was de run op Cheep Cheep Lagoon. Dubbele banaan Frenzy, 3 losse coinboxen en een nsc. De kans dat ik me nu nog ergens dik ga verbeteren is wel nihil geworden.
Dat zit wel erg dicht bij elkaar allemaal. Spannend!

• bennieeee
MetalSonic schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 19:22:
[...]

Dat zit wel erg dicht bij elkaar allemaal. Spannend!
Ja hou maar op. Net ineens Sidney verhoogt met nog 600 punten. Terwijl ik nu maar 1 coin Frenzy had, soms blijven de scores me nog echt dan verbazen.. de vorige score was met een dubbele coinbox Frenzy namelijk.

• Tootoo
MetalSonic schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:15:
[Afbeelding]

Ook op track een klaar.. double coin nsc, prima :)
Idem hier en daarmee heb ik op alle tracks een run met 2-3 frenzies + nsc. Mijn nummer 2 staat nu op 93.7k, maar hier zit er weinig extra in tenzij ik overal 3 frenzies haal. Op naar de volgende tour...

@Vozze hoe loopt het bij jou? Neem aan dat afgelopen cup je ook zo’n suf grote voorsprong had? Deze cup ook goed te doen?

Folding@home

Tootoo schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 23:27:
[...]

Idem hier en daarmee heb ik op alle tracks een run met 2-3 frenzies + nsc. Mijn nummer 2 staat nu op 93.7k, maar hier zit er weinig extra in tenzij ik overal 3 frenzies haal. Op naar de volgende tour...

@Vozze hoe loopt het bij jou? Neem aan dat afgelopen cup je ook zo’n suf grote voorsprong had? Deze cup ook goed te doen?
Lekker hoor, en waar hark jij nu de dagelijkse muntjes binnen?

@Vozze jij hebt jenog niet veel laten zien deze tour, alles goed daar? :o

• Tootoo
MetalSonic schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 09:17:
[...]

Lekker hoor, en waar hark jij nu de dagelijkse muntjes binnen?

@Vozze jij hebt jenog niet veel laten zien deze tour, alles goed daar? :o
Ik ben steeds maar op een baan gaan harken waar ik met een coinbox driver aan de slag kon en mijn ACR score wat omhoog te krikken. Gister bv op de tweede Sydney T track gespeeld. Vandaag... goede vraag!

Folding@home

Shit.. beste wat nog mogelijk is dat is plek 3..

Uit het niks iemand naar plek 1 gegaan, hij heeft zelfs geen plaatje gekozen. Ben wel blij dat ik nauwelijks tickets heb uitgegeven deze week anders zat ik wel te balen nu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sZLjT_-xFcqRQuP9zHVozepoeC4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4hBhuByg3vx9NOhAbTpdTGn8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i3d_UOQTQsPerhcYCatdhDEfRQ0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YDZ9IjrJCWDJNXG62e5N7reb.png?f=fotoalbum_large

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 21:40
@MetalSonic en @Tootoo : ik ben er nog! Bedankt voor het checken ;)
Ik had een redelijk drukke week op het werk en daarna lekker een weekje weg geweest en dus weinig aandacht aan MKT gegeven. Muntjes binnen harken, muntjes uitdelen en dat was het. En zo af en toe hier nog wel even mee gelezen, dus ook het baggernieuws van @Xaio meegekregen. Heel veel sterkte man! Blijf positief!

Vorige ranked was inderdaad net als die van @Tootoo. Heel simpel de rewards voor positie 1 binnen halen door het gebrek aan tegenstanders en een ranked met alleen bots.

Dat is deze ranked wel anders. Ik heb toch wel wat moeten investeren wat ik liever niet had gedaan, maar het was nodig. Ik zat te wachten om m'n eerste HE driver naar 1400 punten te brengen, maar dat wilde ik pas doen totdat ik een waardevolle (liefst coinbox) driver in ranked nodig zou hebben. Dat gebeurde niet, maar in de huidige ranked werd ik wel op plek 2 gezet. Toen heb ik maar 5 uncap tickets aan Cat Peach gegeven. Ook direct maar naar level 5 gebracht en met een mooie run op Rosalina de eerste plek weer kunnen bemachtigen.
Ik hoop dat het hier bij blijft :), maar de tegenstand ziet er gevaarlijk uit en zou net als bij @MetalSonic nog wel eens gevaarlijk uit de hoek kunnen komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UJo-veZbW3UnxezDCL0EOQUhSns=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QeplJ5Mw4ZzJWQzNbSLODERP.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gVcgU946dmvGmWScQ3K0DrFvR30=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AZ6B7Bpj6UymwScuDCXgn2Vw.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M6RThSP15wmVar-o80GZDSvSfuE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TPQsYO8NciP46FSDzugKzmi3.jpg?f=fotoalbum_tile

Top 100 in de ACR is wel heel dichtbij, Tootoo! Zit er nog wat meer in?

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Vozze schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:31:
@MetalSonic en @Tootoo : ik ben er nog! Bedankt voor het checken ;)
Ik had een redelijk drukke week op het werk en daarna lekker een weekje weg geweest en dus weinig aandacht aan MKT gegeven. Muntjes binnen harken, muntjes uitdelen en dat was het. En zo af en toe hier nog wel even mee gelezen, dus ook het baggernieuws van @Xaio meegekregen. Heel veel sterkte man! Blijf positief!

Vorige ranked was inderdaad net als die van @Tootoo. Heel simpel de rewards voor positie 1 binnen halen door het gebrek aan tegenstanders en een ranked met alleen bots.

Dat is deze ranked wel anders. Ik heb toch wel wat moeten investeren wat ik liever niet had gedaan, maar het was nodig. Ik zat te wachten om m'n eerste HE driver naar 1400 punten te brengen, maar dat wilde ik pas doen totdat ik een waardevolle (liefst coinbox) driver in ranked nodig zou hebben. Dat gebeurde niet, maar in de huidige ranked werd ik wel op plek 2 gezet. Toen heb ik maar 5 uncap tickets aan Cat Peach gegeven. Ook direct maar naar level 5 gebracht en met een mooie run op Rosalina de eerste plek weer kunnen bemachtigen.
Ik hoop dat het hier bij blijft :), maar de tegenstand ziet er gevaarlijk uit en zou net als bij @MetalSonic nog wel eens gevaarlijk uit de hoek kunnen komen.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Top 100 in de ACR is wel heel dichtbij, Tootoo! Zit er nog wat meer in?
Gelukkig maar ;-)

Das een fijne voorsprong op de nummer twee. Hopelijk is het genoeg. Als ik zo naar hun items/ scores kijk dan zitten ze ook al tegen de max aan.

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
-

[ Voor 99% gewijzigd door edzon op 01-05-2021 16:14 ]

• edzon
Beetje in hetzelfde schuitje beland als @MetalSonic geniet er maar even van zolang het duurt en kijken of ik die 3e plek vast kan houden zonder tickets. @Vozze, vroeg me al af waarom je al die tickets in cat peach had gestopt, succes!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Ng5BX1UzvVUQwiDSj3u0AncSwE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DUAvo7HUNYpnrOJTP2Ujy6uU.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8JQ9jwrmVlU58S1eBdQH0BoOgkI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/68xdfiIAIyNgpSHKXUjWo69f.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g4M2xb19aH8CgCHaCqbYOCp3NaY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G8UYoWhIkVd4GkgwpIM8Ysgc.jpg?f=fotoalbum_tile

Edit: gaat lekker dat editen, zie ook niet zo snel een mogelijkheid om mijn 1e bericht te wissen?

[ Voor 3% gewijzigd door edzon op 01-05-2021 16:12 ]

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:25
Help!

Welke track is het meest eenvoudig een NSC te halen?
Graag zo kinderlijk eenvoudig mogelijk.

Ik moet nog 12x een NSC halen voor de expert challenges binnen 3 dagen....

• edzon
@Sleehond de combo attack challenge van de waluigi tour
edzon schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:05:
Beetje in hetzelfde schuitje beland als @MetalSonic geniet er maar even van zolang het duurt en kijken of ik die 3e plek vast kan houden zonder tickets.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Tja beetje sneeu, die wachten wellicht tot de nacht van te voren en dan ineens een aanval.. Achja ons houden ze niet voor de gek ;-)

• Sleehond
edzon schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:13:
@Sleehond de combo attack challenge van de waluigi tour
Ik deed hem net met een NSC vanaf het begin maar kreeg geen NSC In beeld en het telt dus niet hier… :?

• Tootoo
@Vozze goed om te lezen dat alles goed gaat! En lekker om even een weekje weg te zijn geweest :) Ik had, net als @edzon, al een vermoeden dat je wel een reden moest hebben om cat peach zo ver op te hogen, dat doe je niet om je lol :p Als ik zo naar je tegenstanders kijk zou je genoeg moeten hebben... Die ACR top 100, dat voelt meer en meer als een ver van mijn bed show. Heb op een aantal tracks wel echt lekkere scores, maar ik moet er nog rustig 125k bij hebben, zo niet meer... en dat zie ik niet gebeuren :) ook omdat ik 2 coinbox drivers niet heb of op level 1 heb staan. Naja het hield me bezig terwijl de rest van de cup weinig aan was.

@Sleehond ergens mis je dan denk ik wat? Een rocket start aan het begin? Heb hem ook even gedaan en bij een volledige NSC komt ie in beeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EIKPn9XnAyfBcreu50vXNQhTzWw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wVyT3GudsXuP6ErHlLBCnVqB.jpg?f=fotoalbum_large

Folding@home

Tootoo schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:51:
@Vozze goed om te lezen dat alles goed gaat! En lekker om even een weekje weg te zijn geweest :) Ik had, net als @edzon, al een vermoeden dat je wel een reden moest hebben om cat peach zo ver op te hogen, dat doe je niet om je lol :p Als ik zo naar je tegenstanders kijk zou je genoeg moeten hebben... Die ACR top 100, dat voelt meer en meer als een ver van mijn bed show. Heb op een aantal tracks wel echt lekkere scores, maar ik moet er nog rustig 125k bij hebben, zo niet meer... en dat zie ik niet gebeuren :) ook omdat ik 2 coinbox drivers niet heb of op level 1 heb staan. Naja het hield me bezig terwijl de rest van de cup weinig aan was.

@Sleehond ergens mis je dan denk ik wat? Een rocket start aan het begin? Heb hem ook even gedaan en bij een volledige NSC komt ie in beeld.

[Afbeelding]
dat is een goed level voor de nsc combo. Sowieso een leuke track imo :)

• Sleehond
Expert challenges completed.

Krijg je daar bin volle kaart geen beloning voor?!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:16
De volle kaart beloning is een of andere gare badge.
Het positieve zit hem in het goud voor de 3 op een rij bingo.

erutangiS

• bennieeee
Plek 1 is inmiddels uit zicht. Ook niet raar want hij reed al met behoorlijk wat hogere levels. Nog steeds 6,5k voorsprong op de nummer 6 dat is dan positieve kant van het verhaal!

We vergroten de voorsprong toch nog ietsAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mnXCp_jkOJ0xYjcwwRNnwTGF8RM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Q0ubvJr0tjvrFoow3n3ejAc.jpg?f=fotoalbum_large
Bijna 75k in de cup ik ben zeer tevreden!!

[ Voor 56% gewijzigd door bennieeee op 02-05-2021 09:03 ]

bennieeee schreef op zondag 2 mei 2021 @ 07:22:
Plek 1 is inmiddels uit zicht. Ook niet raar want hij reed al met behoorlijk wat hogere levels. Nog steeds 6,5k voorsprong op de nummer 6 dat is dan positieve kant van het verhaal!

We vergroten de voorsprong toch nog iets[Afbeelding]
Bijna 75k in de cup ik ben zeer tevreden!!
Netjes hoor! Hopelijk word je eerste!
Edit; jammer afgezakt naar plek vier... nouja hopelijk maakt dat de volgende ronde iets makkelijker!

• Planeetje
Ik had vandaag weer een HE driver ticket die ik niet aan me voorbij kon laten gaan. ;)

Ik lijk redelijk stabiel op plek 3 te staan, met 2k voorsprong. Niet veel, maar ik ben er wel een beetje klaar mee. Is het al woensdag?
Planeetje schreef op zondag 2 mei 2021 @ 21:13:
Ik had vandaag weer een HE driver ticket die ik niet aan me voorbij kon laten gaan. ;)

Ik lijk redelijk stabiel op plek 3 te staan, met 2k voorsprong. Niet veel, maar ik ben er wel een beetje klaar mee. Is het al woensdag?
Nog 3 nachtjes slapen :)

Mijn tip is om gewoon je muntjes te pakken en uit te delen en ondertussen maar weer een andere game erbij te pakken. Ik ga pas weer veel tijd in dit spel stoppen als ik serieus mee doe voor top 3 op uiteraard leuke tracks. Afgelopen twee weken waren voor mij de vervelendste in een lange tijd.

Dan doe ik een paar uur Gears tactics waarbij ik op 't puntje van mijn stoel zit en dan zie ik dat gamen weer leuk kan zijn. _/-\o_

• Tootoo
Het is vaak wel een kater tour toch na speciale tours met gifts etc. Maar heb ook wel het idee dat Nintendo meer uit deze tour had kunnen halen...

Hier ondertussen de swooper gehad in de shop waardoor die nu 6+4 is. Nog 1x en ik heb een set compleet met deze en de gold glider :)

Verder mag het ook snel woensdag 8:00 zijn, al is meer aandacht thuis en minder op mijn scherm ook niet verkeerd :)

Folding@home

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik had gisteren ook weer een HE driver ticket in de shop! :) Daar had ik wel wat coin rush tickets voor nodig om te kunnen kopen.
Vandaag een HE glider ticket in de shop, maar nu dus echt blut :D

Ik ben ook wel weer klaar met deze Tour. Ik moet alleen die stomme kart challenges nog zien te halen, die was ik even vergeten...
Tootoo schreef op zondag 2 mei 2021 @ 23:08:
Het is vaak wel een kater tour toch na speciale tours met gifts etc. Maar heb ook wel het idee dat Nintendo meer uit deze tour had kunnen halen...

Hier ondertussen de swooper gehad in de shop waardoor die nu 6+4 is. Nog 1x en ik heb een set compleet met deze en de gold glider :)

Verder mag het ook snel woensdag 8:00 zijn, al is meer aandacht thuis en minder op mijn scherm ook niet verkeerd :)
Achja dat ook maar ook een stukje dat ik mij soms echt erger aan het matchen. Maar das een bekend verhaal, prikkel om weer items te kopen etc..

Weet iemand welke items munten geven bij bowser en welke bij DK, ofwel welke drivers zitten in welk team? ik kan 't niet achterhalen via de app..

• texelonia
MetalSonic schreef op maandag 3 mei 2021 @ 08:29:
[...]

Achja dat ook maar ook een stukje dat ik mij soms echt erger aan het matchen. Maar das een bekend verhaal, prikkel om weer items te kopen etc..

Weet iemand welke items munten geven bij bowser en welke bij DK, ofwel welke drivers zitten in welk team? ik kan 't niet achterhalen via de app..
Het staat bij News in bericht van 26/4
Niet alles past op mijn scherm maar meeste wel :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/742xjDGTlyJEyVreUuE6hJFqvKY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sdxcHhWvKKDLp1uDDDoEmXS0.png?f=fotoalbum_large

Ik ga voor team Bowser _O_ >:)

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 03-05-2021 09:37 ]

• Tootoo
@MetalSonic de match making kan inderdaad nog wel een flinke stap beter, snap heel goed dat dat een bron van irritatie is hier... Hopelijk blijven ze dat dan ook verbeteren. Het zou zonde zijn als jullie er om afhaken :)

Ook nog eens goed gekeken naar de driver verdeling. Puur kijkend naar de drivers zou je inderdaad gelijk voor bowser kiezen... bijna alle coinbox drivers zijn daar vertegenwoordigd?

Folding@home

• Vozze
Team Bowser kent 7 coinbox drivers en Team Donkey Kong 3, zoals ik snel kan zien.

Dan is het uiteraard een redelijke no-brainer wanneer de tokens door middel van coins verdiend kunnen worden. Maar wanneer de tokens door middel van bananen verdiend kunnen worden, wordt het ineens een ander verhaal.

Het zou helemaal wat zijn wanneer Team Bowser tokens kan verdienen met coins en Team Donkey Kong met bananen. Denk niet dat dat gaat gebeuren trouwens.

• Tootoo
@Vozze dan zou shields vs bananen een nog leukere zijn? :) Dat zou de strijd misschien wat eerlijker maken. En de coinbox enkel voor je eigen high scores.

Folding@home

Tootoo schreef op maandag 3 mei 2021 @ 10:40:
@MetalSonic de match making kan inderdaad nog wel een flinke stap beter, snap heel goed dat dat een bron van irritatie is hier... Hopelijk blijven ze dat dan ook verbeteren. Het zou zonde zijn als jullie er om afhaken :)

Ook nog eens goed gekeken naar de driver verdeling. Puur kijkend naar de drivers zou je inderdaad gelijk voor bowser kiezen... bijna alle coinbox drivers zijn daar vertegenwoordigd?
Ja afgelopen twee weken helemaal bizar. Ik krijg tegenstanders die qua scores meer op het niveau zitten van @Tootoo of @Vozze .. Ik denk dat Nintendo best op basis van items een inschatting kan maken wat voor scores mogelijk zijn. Het moet eerlijk zijn/ blijven.

Mbt Bowser of DK bij DK zitten pauline party time uiteraard als coinbox driver, verder lijken de meeste bij Bowser te zitten. Moet zeggen dat DK zeker een goede tweede keuze is. Ik denk dat dit de eerste Versus tour is waarbij het echt spannend kan zijn. DK was natuurlijk wel de eeste antagonist van Mario.. Bowser kwam pas later..

Ben benieuwd :)

• bennieeee
Hier team DK puur vanwege het feit dat ik het personage leuker vind en hij dan ook zo goed als level 7 is. Verder boeit me die paar coins en rubies weinig. Dus er wordt net zo goed met Bowser geraced voor de hoogste score.

• Sleehond
Hier Bowser al wat verder qua level dus voor mij logische keuze

• texelonia
Ik ga ook voor Bowser vanwege de coinbox drivers. De VS tours waren tot nu toe steeds tokens dmv coins, denk niet dat dat nu anders gaat zijn, aangezien ze steeds een speciaal ontwerp maken met ieder team een eigen kleurtje enzo. Bovendien hebben we net tokens dmv shells en bananen gehad.

Ik heb meer dan genoeg tickets om zowel Bowser als Donkey Kong level 7 te maken, dus daar hoef ik het niet voor te doen :D

En de net iets betere beloning zou ik wel mooi meegenomen vinden juist, hoewel ik nog niet zo zeker ben dat het dit keer al bij voorbaat een uitgemaakte zaak is.
texelonia schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:19:
Ik ga ook voor Bowser vanwege de coinbox drivers. De VS tours waren tot nu toe steeds tokens dmv coins, denk niet dat dat nu anders gaat zijn, aangezien ze steeds een speciaal ontwerp maken met ieder team een eigen kleurtje enzo. Bovendien hebben we net tokens dmv shells en bananen gehad.

Ik heb meer dan genoeg tickets om zowel Bowser als Donkey Kong level 7 te maken, dus daar hoef ik het niet voor te doen :D

En de net iets betere beloning zou ik wel mooi meegenomen vinden juist, hoewel ik nog niet zo zeker ben dat het dit keer al bij voorbaat een uitgemaakte zaak is.
Ik denk dat de meesten in de poules van dit topic wel een bowser of dk op level 7 hebben of hem snel daarop kunnen zetten. Het spannende zit hem in de andere track. Waarvoor je recente items nodig hebt. Ik hoop dat ik daar alles tier 3 heb en het liefst een wat hoger level....

Vergeleken met de afgelopen tour kan de volgende alleen maar beter zijn.

• texelonia
MetalSonic schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:15:
[...]

Ik denk dat de meesten in de poules van dit topic wel een bowser of dk op level 7 hebben of hem snel daarop kunnen zetten. Het spannende zit hem in de andere track. Waarvoor je recente items nodig hebt. Ik hoop dat ik daar alles tier 3 heb en het liefst een wat hoger level....

Vergeleken met de afgelopen tour kan de volgende alleen maar beter zijn.
Maar voor de scores van de ranking kun je ook gewoon de drivers van het andere team gebruiken, alleen krijg je dan geen event tokens. Als je bijna geen t3 drivers in de ranking hebt om tokens mee te verzamelen is dat misschien irritant. Voor één track zou ik het daar niet vanaf laten hangen.

Zou er eigenlijk een nieuwe track komen? Van de vorige vs tours kan ik me dat niet meer herinneren, maar denk het niet?
texelonia schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:27:
[...]

Maar voor de scores van de ranking kun je ook gewoon de drivers van het andere team gebruiken, alleen krijg je dan geen event tokens. Als je bijna geen t3 drivers in de ranking hebt om tokens mee te verzamelen is dat misschien irritant. Voor één track zou ik het daar niet vanaf laten hangen.

Zou er eigenlijk een nieuwe track komen? Van de vorige vs tours kan ik me dat niet meer herinneren, maar denk het niet?
Ja snap ik. Maar mijn punt is dat ze bij een nieuwe tour altijd een track zit waarvoor je tier drie items nieuw zijn. Of recent uit de pipe of recent gekocht ;) en daar zit m vaak het verschil.

Je kan elke tier drie gebruiken voor de ranking los van of het team Bowser of team DK is!

• MrOleo
texelonia schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:27:

Daisy vs Peach had rmx choco 2 als nieuwe baan. Mario vs luigi had allemaal r/t tracks, niet echt een nieuwe baan. Dus ja afwachten denk ik. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GGOoqMFiLgWFj7ompNH4ZYOM9AI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t5WWeLKUpTcldlI8mMmrqXyO.jpg?f=user_large
Shop begint weer ergens op te lijken zo af en toe. :) helaas slechts een glider ticket.

erutangiS

MrOleo schreef op maandag 3 mei 2021 @ 17:43:
[...]

Daisy vs Peach had rmx choco 2 als nieuwe baan. Mario vs luigi had allemaal r/t tracks, niet echt een nieuwe baan. Dus ja afwachten denk ik. :)

[Afbeelding]
Shop begint weer ergens op te lijken zo af en toe. :) helaas slechts een glider ticket.
Slechts? Gliders zijn ook erg handig hoor. Heb 20+ k scoreres gezien met item setjes van: 1-1-6 of 1-2-6 ;)

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Elke ticket is goed! :9 Hier nog niet gezien helaas....

[ Voor 3% gewijzigd door pjot1 op 03-05-2021 18:57 ]

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• MrOleo
MetalSonic schreef op maandag 3 mei 2021 @ 18:47:
[...]

Slechts? Gliders zijn ook erg handig hoor. Heb 20+ k scoreres gezien met item setjes van: 1-1-6 of 1-2-6 ;)
Gliders zijn zeker handig, maar drivers hebben nu eenmaal dubbele base points tov karts en gliders. Elke level upgrade van een driver verhoogt de bonuspunten meer dan die van een glider. Dus "slechts". :P

erutangiS

MrOleo schreef op maandag 3 mei 2021 @ 18:59:
[...]

Gliders zijn zeker handig, maar drivers hebben nu eenmaal dubbele base points tov karts en gliders. Elke level upgrade van een driver verhoogt de bonuspunten meer dan die van een glider. Dus "slechts". :P
Hahha prima hoor, ik zie ook wel dat driver tickets de duurste zijn das ook niet voor niks. :P

Paar dagen terug voor 15k aan coins nog een driver ticket gekocht
Eindelijk de laatste dag van deze cup!!! :)

• edzon
Yes maar eerst nog ff aan de bak voor de triple op rosalina voordat ik helemaal van de kaart afval!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TxOHd_dqOSNNuKeLWrtJMhlqoIU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x2SxmBui9vNPMRAV772btvLM.jpg?f=fotoalbum_large
edzon schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:56:
Yes maar eerst nog ff aan de bak voor de triple op rosalina voordat ik helemaal van de kaart afval!

[Afbeelding]
Das ook geen makkelijke poule. Succes voor de triple :)F

• Tootoo
Succes @edzon! Je hebt inderdaad het slecht getroffen met een top 100 en een top 200 speler...

Folding@home

• edzon
Die 3e triple wil maar niet vallen op Rosalina's dus maar 2 tickets in de Clackety Kart gestopt en net met een heerlijke run de 3e plek heroverd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jc4Ny1pGJlzJUwtBKZwuyc7D-H0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RuCC8ZzWG6w4RIH4oW9XA9bc.jpg?f=fotoalbum_large
@edzon nice, en dat is een prima kart. Ga je in de toekomst ook nog plezier van hebben.

Ik heb mijn coins weer binnen gehengeld. Genoeg mario kart voor vandaag. Veel zin in de nieuwe tour.

Succes voor wie vandaag nog er voor gaat!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:01
MetalSonic schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:27:
@edzon nice, en dat is een prima kart. Ga je in de toekomst ook nog plezier van hebben.

Ik heb mijn coins weer binnen gehengeld. Genoeg mario kart voor vandaag. Veel zin in de nieuwe tour.

Succes voor wie vandaag nog er voor gaat!
ik speel maar heel casual, maar nu ben ik toch wel benieuwd: in MKT zit er toch helemaal geen verschil tussen drivers/karts/gliders qua eigenschappen? alleen maar grafisch en het aantal/type bijbehorende tracks?

• bennieeee
Ik denk dat ik wel goed zit voor deze week 😁Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G0RacK35FUA6dhZQ5f9rTtnJBuE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YrMBa2nQneH9OqcDov3iqqep.jpg?f=fotoalbum_large

Moet alleen alles nog binnen rijden vandaag qua munten en de motivatie staat in de min al ruim 2 dagen.
BBBrt schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:32:
[...]

ik speel maar heel casual, maar nu ben ik toch wel benieuwd: in MKT zit er toch helemaal geen verschil tussen drivers/karts/gliders qua eigenschappen? alleen maar grafisch en het aantal/type bijbehorende tracks?
Er zijn best veel verschillen
1) ability bv extra punten bij jump of boost
2) coverage tier 3 dus op welke tracks je max punten krijgt en bij drivers kans op frenzy
3) max aantal basepoints. He items kunnen meer bas points verzamelen oh en grotere kans op frenzy op tier 3 tracks
bennieeee schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:33:
Ik denk dat ik wel goed zit voor deze week 😁[Afbeelding]

Moet alleen alles nog binnen rijden vandaag qua munten en de motivatie staat in de min al ruim 2 dagen.
Nice, is er nog ergens ruimte voor een offensief voor plek een?

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:01
MetalSonic schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:20:
[...]

Er zijn best veel verschillen
1) ability bv extra punten bij jump of boost
2) coverage tier 3 dus op welke tracks je max punten krijgt en bij drivers kans op frenzy
3) max aantal basepoints. He items kunnen meer bas points verzamelen oh en grotere kans op frenzy op tier 3 tracks
ow sorry, ja dat wist ik wel, maar ik bedoel meer 'fysieke' eigenschappen. of karretjes of personen ook echt sneller optrekken of beter driften o.i.d...(?)

• edzon
BBBrt schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:05:
[...]

ow sorry, ja dat wist ik wel, maar ik bedoel meer 'fysieke' eigenschappen. of karretjes of personen ook echt sneller optrekken of beter driften o.i.d...(?)
Yes beide, een kleine kart is meer wendbaar en kleine driver trekt sneller op. Met grote drivers en karts word je niet zo snel opzij gebeukt en pak je makkelijker items.

• bennieeee
@MetalSonic nee helaas maximum is wel bereikt voor deze cup.
edzon schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:15:
[...]

Yes beide, een kleine kart is meer wendbaar en kleine driver trekt sneller op. Met grote drivers en karts word je niet zo snel opzij gebeukt en pak je makkelijker items.
Was ik mij niet van bewust maar zal wel kloppen ook als ik aan de console versies denk

• pjot1
  • Niet online
Pfoe, nog een paar honderd punten voor de eerste plaats. Moet lukken denk/hoop ik met de meeste kans op Rosalina Iceworld. Daar (nog) geen goede frenzy's gekregen dus hopelijk zitten daar nog wat punten.

Vanmorgen was ik wel verbaasd, haalde met lvl5 595 Jet Cruiser meer punten in Cheep Cheep Lagoon dan met lvl7 450 Cloud9. Nu is Cloud9 een super kart en de Jet Cruiser HE, maar vond het toch frappant. Blijkt maar weer dat je meerdere items moet testen.

@MetalSonic
Waarom heb je zo'n hekel aan deze ranking? Ik vind hem juist wel weer leuk; op elke track is vrij gemakkelijk een nsc te halen en als je al wat langer speelt had je deze week goede items. Nu weet ik dat je een hekel hebt aan Cheep Cheep maar de T versie is toch niet zo erg?
Heb ook zin in morgen hoor... :P
@BBBrt
Welkom in dit topic! Kort samengevat, elke driver heeft z'n eigen wapen/item, elke kart heeft z'n favoriete actie bijvoorbeeld jumps, dash panel, slipstreams enz. en elke glider heeft z'n eigen item waarvoor je meer punten krijgt, bijvoorbeeld red sheilds, bananas, mushrooms enz.

Bij gebruik van de special skills krijg je meer punten per actie.

Zo, dit gezegd hebbende ga ik eerst maar even iedereen muntjes sturen en maar eens aan de bak! B)

• Tootoo
Het fysieke verschil tussen karts en drivers is wel aanwezig volgens mij, maar niet zo extreem als het op consoles was. Ik weet nog wel dat koopa voor mij 100x fijner racete dan bv donkey kong op de SNES :) Op de Wii vond ik het verschil al weer veel kleiner en kon je met alle drivers aardig goed racen. Alleen toen die kart of motor kon een goed verschil maken :p

Folding@home

• Vozze
@pjot1 : in theorie zou die level 7 450 Super Kart je meer punten moeten opleveren dan de level 5 595 HE kart. Zeker met de Jump Boost skill. Ik vermoed dat je gewoon een erg goede run hebt gehad. Als je dat nu ook nog even doet met de Cloud 9, dan heb je die paar honderd wel te pakken ;)
Een grove scoreberekening kun je met de Race Points Predictor doen (https://www.reddit.com/r/...ts_prediction_calculator/)

Ik heb uiteindelijk toch nog maar 5 driver uncap tickets in Golden Pringles gestopt. Nummer 2 zat op een gegeven moment op 100 punten achter me. Nu is het weer een veilige marge. Die 1400 HE driver moet maar even wachten 8)

Zin in de nieuwe tour. Ik ga voor Team Bowser. Daar lijken ook de meeste mensen voor te gaan!

• pjot1
  • Niet online
@Vozze
Wat een scores heb je weer deze week! _/-\o_

Het zal ook wel komen door eindelijk 2 Coin frenzy's die ik haalde.

Nu net ook 2 Coin frenzy's in Rosalina's ice world, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dan6_wncZUmp4ObB96IJlzWUFi0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MbsO2MJkETeAfxk5ly35LjBi.png?f=user_large
En dat was net genoeg, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y0GFJOPgJ6pS052Ffb7rcep7KNo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QBAtNySTREPSUDQ3jnBWwXjE.png?f=user_large
Nu hopen dat het zo blijft. Probeer nu ff wat rust te pakken... :O

pjot1 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 17:18:
Pfoe, nog een paar honderd punten voor de eerste plaats. Moet lukken denk/hoop ik met de meeste kans op Rosalina Iceworld. Daar (nog) geen goede frenzy's gekregen dus hopelijk zitten daar nog wat punten.

Vanmorgen was ik wel verbaasd, haalde met lvl5 595 Jet Cruiser meer punten in Cheep Cheep Lagoon dan met lvl7 450 Cloud9. Nu is Cloud9 een super kart en de Jet Cruiser HE, maar vond het toch frappant. Blijkt maar weer dat je meerdere items moet testen.

@MetalSonic
Waarom heb je zo'n hekel aan deze ranking? Ik vind hem juist wel weer leuk; op elke track is vrij gemakkelijk een nsc te halen en als je al wat langer speelt had je deze week goede items. Nu weet ik dat je een hekel hebt aan Cheep Cheep maar de T versie is toch niet zo erg?
Heb ook zin in morgen hoor... :P
@BBBrt
Welkom in dit topic! Kort samengevat, elke driver heeft z'n eigen wapen/item, elke kart heeft z'n favoriete actie bijvoorbeeld jumps, dash panel, slipstreams enz. en elke glider heeft z'n eigen item waarvoor je meer punten krijgt, bijvoorbeeld red sheilds, bananas, mushrooms enz.

Bij gebruik van de special skills krijg je meer punten per actie.

Zo, dit gezegd hebbende ga ik eerst maar even iedereen muntjes sturen en maar eens aan de bak! B)
Ik heb nu al meerdere weken achter elkaar tegenstanders die niet in mijn poule horen.
Mijn items waren vergeleken met de items van mijn tegenstanders heel slecht. En ik heb max eruit gehaald. Op twee tracks double coin + nsc en op een track triple coin.

Spelen voor plek vier vind ik niet leuk. Mja vind het prima. Zoals ik eerder al aangaf, ff de coins binnen harken daarna klaar. Ging verder weer helemaal op in Gears tactics vandaag.

Btw Mario kart tour speel ik sinds een week na de launch en mario kart als franchise speel ik sinds de SNES ;)
pjot1 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 20:48:
@Vozze
Wat een scores heb je weer deze week! _/-\o_

Het zal ook wel komen door eindelijk 2 Coin frenzy's die ik haalde.

Nu net ook 2 Coin frenzy's in Rosalina's ice world, [Afbeelding]
En dat was net genoeg, [Afbeelding]
Nu hopen dat het zo blijft. Probeer nu ff wat rust te pakken... :O
Lekker hopelijk genoeg voor plek een!
Vozze schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:49:
@pjot1 : in theorie zou die level 7 450 Super Kart je meer punten moeten opleveren dan de level 5 595 HE kart. Zeker met de Jump Boost skill. Ik vermoed dat je gewoon een erg goede run hebt gehad. Als je dat nu ook nog even doet met de Cloud 9, dan heb je die paar honderd wel te pakken ;)
Een grove scoreberekening kun je met de Race Points Predictor doen (https://www.reddit.com/r/...ts_prediction_calculator/)

Ik heb uiteindelijk toch nog maar 5 driver uncap tickets in Golden Pringles gestopt. Nummer 2 zat op een gegeven moment op 100 punten achter me. Nu is het weer een veilige marge. Die 1400 HE driver moet maar even wachten 8)

Zin in de nieuwe tour. Ik ga voor Team Bowser. Daar lijken ook de meeste mensen voor te gaan!
Lijkt er wel op maar wie weet.. we gaan snel zien wie de populairste is :). Heb je nu btw al je tickets opgemaakt of heb je nog wat voor de aankomende cup?
Tootoo schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 17:51:
Het fysieke verschil tussen karts en drivers is wel aanwezig volgens mij, maar niet zo extreem als het op consoles was. Ik weet nog wel dat koopa voor mij 100x fijner racete dan bv donkey kong op de SNES :) Op de Wii vond ik het verschil al weer veel kleiner en kon je met alle drivers aardig goed racen. Alleen toen die kart of motor kon een goed verschil maken :p
Op de SNES maar ook op de gba waren de verschillen veel groter.

• Tootoo
@MetalSonic heb jij de game op alle platforms gespeeld? Zit me te bedenken dat ik enkel de GBA mis... Heb wel het idee veel mensen hier de meeste platforms af kunnen vinken? :)

Folding@home

Tootoo schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:59:
@MetalSonic heb jij de game op alle platforms gespeeld? Zit me te bedenken dat ik enkel de GBA mis... Heb wel het idee veel mensen hier de meeste platforms af kunnen vinken? :)
De gba versie was zijn tijd ver vooruit. Gebruikte meerdere lagen wat de tracks extra dimensies gaven. Veel tracks, leuke muziek echt top.

Heb denk ik allemaal gespeeld. Enige die ik wat minder vond wad die van ik denk de gamecube dat je met 2 drivers op een kart zat..

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic Ik denk dat iedereen wel een week (of 2) heeft gehad waarin de tegenstanders exorbitante scores haalde tegenover jezelf waar gewoon tientallen k's tussen zitten. Dat maakt het soms wel minder leuk inderdaad. Maar tegelijkertijd is het ook wel weer een uitdaging.

Ik sta nog steeds 1e, in de ranking is gelukkig niks veranderd, nog een kleine 2 uur tanden knarsen... :p

Hier trouwens alleen de n64 heel fanatiek gespeeld maar verder weinig ervaring op andere platforms.

[ Voor 11% gewijzigd door pjot1 op 05-05-2021 05:08 ]

• pjot1
  • Niet online
Het moet nu heel raar lopen wil ik geen 1e worden. Zo te zien is er niets veranderd in m'n ranking. Hopelijk heeft iedereen hier weer mooie resultaten behaald en op naar een spannende en mooie week! :*)

• bennieeee
2e plek gebleven, door naar tier 52 voor de eerste keer! Gefeliciteerd voor iedereen die ook een mooi resultaat heeft behaald.

Op naar Donkey Kong, volgens mij heb ik hier de komende 2 weken vrij veel 'tegenstanders'.

• Sleehond
1e geworden *O*

Gefeliciteerd aan hen met mooie resultaten en succes en veel plezier met de nieuwe tour!

[ Voor 74% gewijzigd door Sleehond op 05-05-2021 07:26 ]

• Tootoo
Ook eerste gebleven :) iedereen gefeliciteerd en hopelijk heeft iedereen zijn plek kunnen behouden!

En op naar hopelijk een leuke tour!

Folding@home

• Vozze
Hier is er ook weinig meer veranderd, dus de eerste plek is weer binnen.

@MetalSonic : qua pointcap tickets heb ik voor de komende tour niet heel veel meer in te brengen, behalve dan de 6 glider tickets die ik als reward heb gekregen. Gelukkig heb ik nog wel wat Level Boost tickets achter de hand. Ik hoop ze niet nodig te zijn, maar met de driver point cap tickets als reward, zal het wel weer een taaie week worden.

• MrOleo
Solide 2e plek hier, helaas waren de items op rosalina ice world net iets te zwak om de 1e plek vast te houden (sinds zondag 2e).

Ik blijf het irritant vinden dat door de zomertijd die update een uurtje later is. :P

erutangiS

Helaas zevende, hopelijk deze week beter
pjot1 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 05:07:
@MetalSonic Ik denk dat iedereen wel een week (of 2) heeft gehad waarin de tegenstanders exorbitante scores haalde tegenover jezelf waar gewoon tientallen k's tussen zitten. Dat maakt het soms wel minder leuk inderdaad. Maar tegelijkertijd is het ook wel weer een uitdaging.

Ik sta nog steeds 1e, in de ranking is gelukkig niks veranderd, nog een kleine 2 uur tanden knarsen... :p

Hier trouwens alleen de n64 heel fanatiek gespeeld maar verder weinig ervaring op andere platforms.
Kan gebeuren idd, hopelijk deze week beter.

Nintendo 64 is btw een heerlijke versie, veel pleszier mee gehad _/-\o_
Vozze schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 07:30:
Hier is er ook weinig meer veranderd, dus de eerste plek is weer binnen.

@MetalSonic : qua pointcap tickets heb ik voor de komende tour niet heel veel meer in te brengen, behalve dan de 6 glider tickets die ik als reward heb gekregen. Gelukkig heb ik nog wel wat Level Boost tickets achter de hand. Ik hoop ze niet nodig te zijn, maar met de driver point cap tickets als reward, zal het wel weer een taaie week worden.
Hopelijk is het genoeg voor plek één, succes weer!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-01 18:52
Dit zijn de betere weekly’s O-)
Benieuwd wat voor score we eruit kunnen halen, ook nog wat tickets achter de hand.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jKuVuHjyR_Y_yfa5VGBFel3C0w8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LbZAGPPmcAsfOqNSRzWaA16R.jpg?f=fotoalbum_large

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

alles tier 3 voor week één :) blij mee!
R-utger schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:28:
Dit zijn de betere weekly’s O-)
Benieuwd wat voor score we eruit kunnen halen, ook nog wat tickets achter de hand.

[Afbeelding]
wow das helemaal lekker dan

• Sleehond
Yes hier ook alles tier 3 voor deze week en ook wel serieus goede “gear” volgens mij.

Ben benieuwd, gas dr op!!

• texelonia
Ik ben 1e gebleven *O*
10.000 coins gift *O*
Ik heb wéér een he driver ticket in de daily selects! *O*
Ik heb alles T3 deze week én volgende week (aangenomen dat de Funky Kong cup de volgende ranked is) *O*
2 bonus pipes dit keer!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tmKThNYFPJAboPDRnqn1UN5bK9U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iZCw7BeZfHn4qQc2ejzhMyU9.jpg?f=fotoalbum_large

• Vozze
Zo! 3 banen met coinbox drivers! Ik vermoed dat er wel wat records gaan sneuvelen. Ik heb nog nooit zo'n goede uitrusting voor een ranked gehad. Eens kijken of we de 140k kunnen aantikken.

@texelonia : dat zijn wel erg fijne pipes!

Vozze schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:59:
Zo! 3 banen met coinbox drivers! Ik vermoed dat er wel wat records gaan sneuvelen. Ik heb nog nooit zo'n goede uitrusting voor een ranked gehad. Eens kijken of we de 140k kunnen aantikken.

@texelonia : dat zijn wel erg fijne pipes!
:D
Jij gaat helemaal los zag ik al. Hopelijk heb ik niet iemand met jouw items in mijn ranked poule :P

• Tootoo
Bizarre load out inderdaad @Vozze, dan heb je geeneens tickets meer nodig ;) Gok dat ik hier wel een vergelijkbare tegenstander heb: top 100 speler, de 3 juiste coinbox drivers op level 6 + 2 hebben er een dubbele uncap, 1 heeft er 1 uncap. Kan alleen nog niet zien hoe zijn karts en gliders zijn, maar dat is vast niet veel minder :p Anders lijkt een tweede plek wel makkelijk haalbaar voor wat ik nu zie.

[ Voor 7% gewijzigd door Tootoo op 05-05-2021 09:09 ]

Folding@home

• Planeetje
Ik ben 4e geworden en bleef dus in tier 64.

Ik mag deze tour zeker ook niet klagen. Ik heb 15 bots in mijn ranked en van de 4 tegenstanders zijn mijn levels hoger. Ik heb op elke track t3 coverage, allemaal coin box drivers en allemaal level 6. De swooper heb ik gekocht uit de tier shop en een ticket gegeven zodat die nu ook level 7 is en daarmee is de glider categorie nu ook uit mijn daily select shop. Swooper is overigens goed op 2 tracks deze ranked.

Ik heb ook nog wel wat tickets die ik kan uitdelen om bijvoorbeeld wat coin boxers op level 7 te zetten. De gouden pijp had me wat dubbele koopa troopa gold en King boo gold gegeven. Ook pgp staat al aardig ver. Ik heb nog 7 HE driver tickets op de plank.

Gifts zijn ok, maar de token shop is weer super.

Ik heb team bowser gekozen op basis van de retweet campagne.

• MrOleo
Damn, @Vozze , ik ben blij dat ik jou niet in de ranked heb. :X Wat een loadout, ben benieuwd naar je eindscore!

erutangiS

• bennieeee
Dit worden echt bizarre scores deze week! Hier nu 62k zonder er ook nog maar echt voor te hebben gezeten. Heb wel minimaal 85 nodig zag ik al helaas, dat wordt wel weer heel extreem.

• Sleehond
Hier met alle tracks 1 keer simpel rijden zonder focus en gekke frenzies al 51.5k. Ik kan wel naar 60-65 vermoed ik. Echter er is nu al iemand met 71k…. Bah

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Derde geworden met kleine voorsprong op 4 en 5, grote achterstand op 1 en 2. Tevreden dus.

In de nieuwe ranked 1 keer alles gereden en zonder coinfrenzies al 79k. De nummer 1 heeft echter 100k, dat wordt een lastige uitdaging.

En ik heb weer dezelfde vraag als bij de vorige tour: wat is de beste baan voor (gewone) muntjes? Vorige keer was ik goed geholpen :)

Edit: voor mensen die de nieuwe tour nog niet begonnen zijn: in multiplayer kwam ik veel meer groen dan rood tegen.

[ Voor 14% gewijzigd door Poeksel op 05-05-2021 12:39 ]

Pagina: 1 ... 67 ... 161 Laatste