• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
@Cache dit is echt mijn favoriete glider op het moment! In de huidige en komende komt die weer super van pas en brengt aardig punten binnen. Uit de special pijp heb ik 1 van de sails nieuw verkregen.

Nog 500 punten te gaan roept u maar aub:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lb4F84cIOWoOy1kq_i5aVNgUGzc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7jROmcZGmzNnp4dysvmhIXEG.jpg?f=fotoalbum_large

Manta Glider kan eventueel nog naar level 4. Alleen heb ik volgende week dan niks meer. Uiteindelijk gaat het maar om een paar rubies en munten.

[ Voor 60% gewijzigd door bennieeee op 25-04-2021 12:01 ]

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
@bennieeee volgens mij ook een erg goede glider! Dus blij mee. Ook grappig dat ik vorige week cat peach uit de ACP kreeg. :Y)
Tootoo schreef op zondag 25 april 2021 @ 09:35:
Qua items vind ik de meeste redelijk troep op great sail en gold cheep charger na. Maar wat ik de laatste tijd wel merk is dat ze zulke items wel naar voren laten komen in een volgende tour.

Aangezien ik 7 van de 8 items mis heb ik 2x10 gedaan en 3 nieuwe HE items er uit geplukt. Uiteraard niet degene die ik het liefste wilde :p
Das geen slechte vangst! Heeft het nog invloed op je huidige of volgende ranked cup?

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
MetalSonic schreef op zondag 25 april 2021 @ 12:25:
[...]

Das geen slechte vangst! Heeft het nog invloed op je huidige of volgende ranked cup?
Voor de huidige ranked cup maakt het nog altijd geen bal uit :p nummer 2 staat nog steeds op 22.1k. Voor de komende ranked cup is mijn coverage iets uitgebreider geworden, maar ik had er al alles op T3. Was me daarom vooral te doen op eventuele latere coverage :)

Folding@home

Maar twee x 10 pulls gedaan. Het is “okay” blij met de nieuwe kart en piranha plant op max.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x-POgilj-bo_D_yV4lj-G03dgPI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iJVA8gCLAXQc6bjMcP6fk7aU.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0MUlR3EobLynFZkNfegom--15lY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/neNHmieW56gsuBi7djwuEOJu.png?f=fotoalbum_large

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
MetalSonic schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:22:
Ik ben de banen echt al zat.. geen enkele van de drie die ik echt leuk vind.. jammer dat er geen DK stage of Shy guy market bij zit. Die zijn altijd fun
Helemaal mee eens, de kansloze strijd met een top100 speler helpt daar ook niet bij. Zo maar een cuppie multiplayer rijden voor de challenges en de noodzakelijke sterren, rond een uurtje of 6 mocht iemand hier zin hebben om aan te haken!
edzon schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:14:
[...]

Helemaal mee eens, de kansloze strijd met een top100 speler helpt daar ook niet bij. Zo maar een cuppie multiplayer rijden voor de challenges en de noodzakelijke sterren, rond een uurtje of 6 mocht iemand hier zin hebben om aan te haken!
Wat dat betreft kan de “matching” nog stukken beter. Nintendo zou moeten kijken naar de levels van de items en het soort items. Coinbox driver versus bijvoorbeeld heart driver.

• edzon
MetalSonic schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:36:
[...]

Wat dat betreft kan de “matching” nog stukken beter. Nintendo zou moeten kijken naar de levels van de items en het soort items. Coinbox driver versus bijvoorbeeld heart driver.
Absoluut, heb het idee dat het de afgelopen tours nog slechter is geworden. Snap dat Nintendo je wil prikkelen om geld uit te geven maar dit zorgt er juist voor dat ik er eerder mee stop. Enige voordeel is dat het makkelijker is om tickets op zak te houden zo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0K67EpXBbakWHKDsHiJ9uf8XZCk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wGwmjHen3QoafSDGxUD4VKAY.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PTMeK8dTezaPL6zH02hA4tZas4E=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ok7TmZzAKuMOwXPLIASNd9Rk.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qSCdPuyGPZujvvkx7xAzPldFjhA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nfB947xaAPNRYWrr9qdHbP7f.jpg?f=fotoalbum_tile
Dk vs Bowser.. ik heb ze straks beiden op level 7! Jullie ook? :)

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:25
Ja leuk!

Hier browser level 6 en DK level 5 (nog 0/5 om naar 6 te gaan) dus de keuze voor mij zal zeker Bowser worden.

• bennieeee
Beide op level 6 waarbij Bowser eerder op 7 lijkt te komen. Moet alleen zeggen dat ik meer met de aap heb.

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Bowser moet nog 7 tickets om level 7 te worden en DK nog 8. Maar ik heb 23 tickets, dus dat maakt niet zoveel uit :D

Maar als ik het uit m’n hoofd goed geteld heb, zijn er bij team Bowser 43 drivers die ik heb, en bij team Donkey Kong 33. Dan neig ik dus eerder naar Bowser? Maar misschien nog even wat beter kijken naar welke drivers, als het vooral meer normals zijn dan is dat niet echt boeiend natuurlijk. Volgens mij wel vooral de coinbox drivers die ik op een hoger level heb: RGP, gold King boo, gold koopa freerunning.

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-01 18:52
Ik ga voor Bowser >:)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• texelonia
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tusbclaq2yiqMl1Ow9opVDuG9aQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nMJ9tB5qOcDeR3yhXmExYQRD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oOxNH-inLSSHY7El_EZEAxVxmik=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rStTFBZsjU293GBLbgzuQXce.png?f=fotoalbum_large

Wat zouden jullie gebruiken voor de beste score?
Is Rosalina het waard om level 4 te maken? Of Ice Mario gebruiken met een points cap ticket?

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Een level 4 coin box levert rode muntjes op die best wel helpen voor hogere scores. Ik zou zeggen Rosa naar 4 en een point cap ;)

• bennieeee
@texelonia zeker de moeite waard om Rosalina naar level 4 te brengen en dan ook meteen een point cap maar doen.

Ik heb mijn max wel bereikt voor deze week zojuist. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AWpTMVq1W9W0_Kb8ComXq-sUXdc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2JrAK14pnrN6NsrdjwABazqI.jpg?f=fotoalbum_large

• Planeetje
Er is trouwens weer een retweet campagne voor 10.000 muntjes.

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:51
Nintendo heeft ook door dat de huidige tour saai is, dus beginnen ze maar vast te spoilen voor de volgende tour!? :)

Dat wordt sowieso team bowser, de meeste van mijn coinbox drivers zitten daar, maakt het muntjes binnenharken toch iets makkelijker.
texelonia schreef op maandag 26 april 2021 @ 09:40:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Is Rosalina het waard om level 4 te maken? Of Ice Mario gebruiken met een points cap ticket?
Wow fijne verzameling tickets. :9~
Ligt natuurlijk ook een beetje aan andere banen, als Rosalina op level 4 je volgende week ook verbetering oplevert dan zou ik zeggen rosalina. Als je op banen waar rosalina goed is al andere goede drivers hebt dan is het 50/50. Uiteindelijk kies ik zelf meestal toch voor de coinbox driver.

[ Voor 66% gewijzigd door MrOleo op 26-04-2021 10:58 ]

erutangiS

• Planeetje
Zelfde hier. Overigens geen idee wie er het meest populair gaat zijn.

• MrOleo
Planeetje schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:57:
Yep dat vind ik moeilijk inschatten. Op karakters denk ik team donkey, mario en yoshi, op in game sterkte denk ik team bowser. Dan is nog de vraag hoeveel mensen team bowser kiezen omdat dat de linkse keuze is. En ten slotte de vraag hoeveel mensen team donkey kiezen omdat dat rood is en meer aantrekt/opvalt. 8)7
Hopelijk wordt het een keer een close battle, met zijn allen tegen elkaar coina grinden. :)

erutangiS

MrOleo schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:53:
Nintendo heeft ook door dat de huidige tour saai is, dus beginnen ze maar vast te spoilen voor de volgende tour!? :)

Dat wordt sowieso team bowser, de meeste van mijn coinbox drivers zitten daar, maakt het muntjes binnenharken toch iets makkelijker.

[...]

Ligt natuurlijk ook een beetje aan andere banen, als Rosalina op level 4 je volgende week ook verbetering oplevert dan zou ik zeggen rosalina. Als je op banen waar rosalina goed is al andere goede drivers hebt dan is het 50/50. Uiteindelijk kies ik zelf meestal toch voor de coinbox driver.
Dus dat haha Nintendo is bang voor mensen die afhaken. Wellicht zijn er al wat afgehaakt gezien er elke week meer bots bijkomen??

Ik hark mn muntjes binnen maar ga in elk geval tot woensdag niet meer grinden. Dan moet ik triple coins scoren op zeer saaie banen. Laat maar ;). Plus dat de nummer een al 10k boven mij zit.

Ik ga denk ik ook voor team Bowser :). Kunnen we al naar volgende week woensdag?
Planeetje schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:57:
Nu lastig te zeggen inderdaad. Beiden heel populair. Ik denk dat meer mensen Bowser kennen dan DK maar het wordt “close”

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:28
Mijn voorsprong wordt steeds kleiner:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BLa2YHQHrDCCQHpS_P4TMMPsDaM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mq0X0akfnXsN6gbGcX2aXT1q.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HKp54Cdr7Shfu4HU6-T9ozN_VVQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CnowMpG5DhElwEzXecAcm4J7.jpg?f=fotoalbum_tile

Er zit gelukkig nog wel wat ruimte in om een hogere score neer te zetten. En met Rosalina Swimwear en Vacation Peach heb ik volgende week ook een goede kans.

• Planeetje
Ik ben voorlopig 2e, eens kijken wat er gebeurt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T_FgeUyMVoXJ5DgdV5oJRJ40zhk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LPn8eYNOq3aWS40HT5S6hqKL.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb fast frank naar level 4 gehaald omdat ik die volgende week ook nodig ga hebben. Daarmee werd die beter dan mijn Light blue turbo birdo kart op level 5. Zowel qua skill als qua punten. Fast frank is nu mijn 2e beste kart.

• texelonia
MrOleo schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:53:
Ja daarom twijfel ik. Volgende week heb ik ook Gold king Bob-omb op level 4 en 2 keer uncapped. Rosalina swimwear is ook maar level 2 omdat ik die blijkbaar niet vaak gebruik. Maar ik sta nu 8e, dus wat dat betreft zijn de extra punten wel welkom!
texelonia schreef op maandag 26 april 2021 @ 09:40:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Bij Mario kart tour loont het om eerst maar eens je Coin box drivers op een hoog level te hebben, liefst in combinatie met triple uncap. Heb hier al vaker gezien dat anderen met zo'n coin box driver zich lieten carrieren naar plek één. Ofwel coinbox drivers geven het meeste terug voor je geïnvesteerde HE tickets.

Als je kan kiezen voor welke coinbox driver je upgraded zou ik wel kijken naar de nieuwere CB drivers. O.a King bomb gold als je die hebt. Die is net nieuw en klaargezet via een spotlight. Mijn koffie dik kijken zegt mij dat die nog vaak terug komt terwijl ik van Rosaline verwacht dat die juist minder vaak te kiezen is de komende maanden.

• Tootoo
Fast Frank heeft me eigenlijk wel verrast als ik eerlijk ben :) Ik had die kart gehaald tijdens de Berlijn tour en toen links laten liggen. Keek ik van de week en bleek die een enorme coverage te hebben en hoog op de kart lijsten te staan op Reddit? :p Heb er ook maar een paar tickets tegenaan gegooid en hoop er nog 1 te vinden om hem ook op level 4 te maken.

Verder had ik eens gekeken naar de ACR top 100. Maar waar ik nu op 1.040.000 ongeveer sta, blijk je ongeveer op 1.275.000 uit te moeten komen voor de uiteindelijke top 100? Dat is echt een brug te ver geworden... Mag snel woensdag worden voor een wat meer spannende ranked cup, anders wordt het al snel behoorlijk saai.

Folding@home

• Planeetje
Ja, fast frank is snel omhoog gegaan. Ik had de kart uit een free pipe gekregen, had niet getrokken voor luigi lederhosen. Studfit gaf vorige tour al aan dat deze kart goed was, maar ik had er nog maar geen tickets ingestoken. Gisteren had ik een HE kart ticket in mijn daily selects. Toen had ik genoeg om de kart van level 1 naar 4 te brengen. En omdat de kart in de top 3 zit momenteel heb ik hem ook maar dubbel uncapped.

• MrOleo
texelonia schreef op maandag 26 april 2021 @ 12:51:
[...]

Ja daarom twijfel ik. Volgende week heb ik ook Gold king Bob-omb op level 4 en 2 keer uncapped. Rosalina swimwear is ook maar level 2 omdat ik die blijkbaar niet vaak gebruik. Maar ik sta nu 8e, dus wat dat betreft zijn de extra punten wel welkom!
Hmm dan neig ik denk ik toch om de tickets bewaren, om andere drivers naar 5, 6 of 7 te krijgen dan investeren in rosalina. Uiteindelijk brengen diepte investeringen denk ik meer op dan breedte investeringen. Maar ik begrijp het dilemma, moeilijke keuze...

Op baan 3 zou 20k moeten lukken lijkt mij, zeker met een enkele point uncap op ice mario, ook op de andere 2 banen ligt nog wel wat ruimte

[ Voor 10% gewijzigd door MrOleo op 26-04-2021 15:33 ]

erutangiS

MrOleo schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:23:
[...]

Hmm dan neig ik denk ik toch om de tickets bewaren, om andere drivers naar 5, 6 of 7 te krijgen dan investeren in rosalina. Uiteindelijk brengen diepte investeringen denk ik meer op dan breedte investeringen. Maar ik begrijp het dilemma, moeilijke keuze...

Op baan 3 zou 20k moeten lukken lijkt mij, zeker met een enkele point uncap op ice mario, ook op de andere 2 banen ligt nog wel wat ruimte
Nu bewaren en straks in echt goede items doen lijkt mij slim.

• Planeetje
Ik heb zelf rosa op level 4 en weiger om daar nog meer tickets in te stoppen. Dus ik snap wat je zegt @MrOleo. Zo heb ik party time pauline zelfs nog op level 1 ;)
Planeetje schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:14:
Ik heb zelf rosa op level 4 en weiger om daar nog meer tickets in te stoppen. Dus ik snap wat je zegt @MrOleo. Zo heb ik party time pauline zelfs nog op level 1 ;)
Party Pauline.. ondanks een flinke coverage helaas bijna nooit een van haar tracks. Heel jammer die heb ik nog eens drie keer gekocht in de hoop er later veel plezier van te hebben.

• bennieeee
Vrije dag zonder kids, bleek een succesvol dagje voor komende week alvast. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OYu1Ri2J19braAmX4XAvmgVCxDw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HM12Yu4jRp3ItCVP6FHr4kOe.jpg?f=fotoalbum_large

We zijn al een heel eind op weg!
bennieeee schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:03:
Vrije dag zonder kids, bleek een succesvol dagje voor komende week alvast. [Afbeelding]

We zijn al een heel eind op weg!
Ziet er netjes uit, vooral de score op track 1. Ik denk dat je op track 2 en 3 nog (relatief) makkelijk meer kunnen kan pakken

• bennieeee
@MetalSonic Hoop voor de Sidney sprint nog een nieuwe kart te trekken komende week. Verder eens dat de onderste 2 nog wel omhoog kunnen. Hopen dat we nu eens kunnen mee gaan doen in tier 51! Er vanuit gaande dat de stand in de huidige cup zo blijft.

• Planeetje
Ik ben inmiddels met 6k ingehaald en sta nu op nummer 3. Dat was wel een beetje verwacht. Nu hopen dat ik plek 3 vast kan houden.

Vanochtend was het een mooie start van de feestdag met een HE driver ticket in mijn shop. De afgelopen week heb ik van alle 3 types er 1 in mijn shop gehad. Mijn saldo coins is overigens wel helemaal leeg, dus ik hoop dat we die 10k aan muntjes binnen gaan harken via de twitter campagne.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mtmZDK9VkJJC8OV_69pxttdHq-0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vq96JOHeR7ovinTJ97je0i4S.png?f=fotoalbum_large
Hopelijk zijn de tegenstanders gestopt met grinden. Zo niet zou ik morgen ook nog als vierde kunnen eindigen.
Planeetje schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 11:26:
Ik ben inmiddels met 6k ingehaald en sta nu op nummer 3. Dat was wel een beetje verwacht. Nu hopen dat ik plek 3 vast kan houden.

Vanochtend was het een mooie start van de feestdag met een HE driver ticket in mijn shop. De afgelopen week heb ik van alle 3 types er 1 in mijn shop gehad. Mijn saldo coins is overigens wel helemaal leeg, dus ik hoop dat we die 10k aan muntjes binnen gaan harken via de twitter campagne.
lekker hoor, ik heb nog steeds geen enkele he ticket gezien sinds de update naar level 7.

• MrOleo
Vraag me af waar deze tegenstander van me mee bezig is. :?
Lvl 7 ninja shy guy :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rJysi4S0NpotdiBA-SgVvG8PrDk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xpveh5wiwwojpAl61x4xH6r1.jpg?f=user_large

erutangiS

MrOleo schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:17:
Vraag me af waar deze tegenstander van me mee bezig is. :?
Lvl 7 ninja shy guy :X

[Afbeelding]
Lekker zichzelf voor de gek houden. De laatste nacht gaan ze los in een poging in een keer naar plek een te gaan.

Ik heb mijn hele vriendenlijst weer op muntjes getrakteerd. Coins a plenty gehaald etc dus ik ben klaar voor vandaag.

Voor wie vanmiddag of vanavond nog gaat jagen op die super score? Succes!!!

• edzon
Hier ook fingers crossed dat t zo blijft staan maar verwacht nog wat plekken te zakken als ik zo naar de items van m'n achtervolgers kijk. Nog wel ruimte op track 2 voor een derde frenzy maar laaste tiid niet meer zo'n zin om te grinden. Ook mijn eerste he driver ticket deze week zien verschijnen dus rosa kan eventueel nog naar 4 als het nodig is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GO-Pq2n7k9W_OwjFhMVMP-s4YNI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eAcWR0Vl9kiwJ3NvGm9KLG1I.jpg?f=fotoalbum_large
edzon schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:29:
Hier ook fingers crossed dat t zo blijft staan maar verwacht nog wat plekken te zakken als ik zo naar de items van m'n achtervolgers kijk. Nog wel ruimte op track 2 voor een derde frenzy maar laaste tiid niet meer zo'n zin om te grinden. Ook mijn eerste he driver ticket deze week zien verschijnen dus rosa kan eventueel nog naar 4 als het nodig is.

[Afbeelding]
Ik zal voor je duimen dat zij ook geen zin meer hebben om te grinden en je derde blijft ;)

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Zo, het is wel een zwaar weekje... En als ik voor mezelf mag spreken, ik had nooit verwacht zo hoog in de ranking te komen maar ik kan het eigenlijk niet hebben dat ik de top 3 niet haal. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p4xK0yQkdAasFnPgapR_ZSPI0Bc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1qAqchTH3OfHGo3wxIOtGSGK.png?f=user_large
Ook heb ik zo goed als alle tickets gebruikt om het één en ander op te pimpen. Rosalina Swimwear is nu 1190 dus daar zou theoretisch gezien nog ruimte moet zitten maar de Frenzy's willen niet echt. Iemand nog tips?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mVGGM_MOULitLS05yZeeD63-2ew=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NQOcXsGwNa7V6xZtR81rOg0L.png?f=user_large

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• edzon
Zo, voor iets meer kans op die derde plek toch nog ff die derde frenzy met toads boomerang eruit geperst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SumcYNSjXKziYCh78K3lrHYmpIs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zA9k2Drrb1gE76TiarvJ1x89.jpg?f=fotoalbum_large

@pjot1 net zo lang op track 2 en 3 door de eerste 2 itemblocks rijden op plek 3-5 tot je begint met een boomerang/coinbox frenzy en hopen op meer frenzy's. Vooral geluk hebben dus maar met jouw items moet dat vanzelf een keer vallen.

• pjot1
  • Niet online
Thanks @edzon Was al blij met track 2, vanwege Boomerang frenzy met Coinbox tegenstander, op het juiste moment! :*) Mijn hoop zit idd in track 3.... Naja, de avond is niet om! :)

• pjot1
  • Niet online
Een potje en verbeterd....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2-QFGoxBG5RqghS1AYAgBRv9AdY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tdBfaHweia2kJdLFnjLOxRRt.png?f=user_large

Net ruim 80 punten tekort voor de 3e plek.... :(

• edzon
pjot1 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:28:
Thanks @edzon Was al blij met track 2, vanwege Boomerang frenzy met Coinbox tegenstander, op het juiste moment! :*) Mijn hoop zit idd in track 3.... Naja, de avond is niet om! :)
Ah ja das lekker, helaas zijn de coinboxdrivers op mario circuit wel erg schaars dus uiteindelijk maar voor de triple frenzy zonder boombox gegaan. Die Boomerang frenzy levert sowieso meer op dan ik had verwacht ook zonder coinbox in de buurt.
pjot1 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:35:
Een potje en verbeterd....
[Afbeelding]

Net ruim 80 punten tekort voor de 3e plek.... :(
Lekkere score! Jammer van die 80 punten, die kan je vast in Sydney nog wel bij elkaar sprokkelen, succes!

• pjot1
  • Niet online
Thanks @edzon Ik ga m'n best doen! Helaas heb ik wel Peach Vacation maar die is lvl1. Heb m'n tickets in Baby Mario Koala gestopt vanwege m'n enige optie in track1. En kan sowieso nog wel eens van pas komen.

• Tootoo
Succes @pjot1! En iedereen die zijn scores wil ophogen :) ik denk dat je op track 3 nog steeds ruimte zou hebben voor de missende punten... je loadout is niet verkeerd namelijk :)

Folding@home

• bennieeee
Hier 2e plekje toch helaas. Ingehaald met bijna 3k en die ga ik er niet meer bij proberen te rijden vanavond. Succes voor iedereen die nog wel bezig gaat/moet.

• edzon
pjot1 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:47:
Thanks @edzon Ik ga m'n best doen! Helaas heb ik wel Peach Vacation maar die is lvl1. Heb m'n tickets in Baby Mario Koala gestopt vanwege m'n enige optie in track1. En kan sowieso nog wel eens van pas komen.
Ik doelde op coinboxtegenstanders, die ben ik niet vaak tegengekomen op mario circuit. Komt volgens mij doordat deze ook niet op de midshelf voorkomen. Ze kunnen ook van de onderste plank komen maar de kans daarop is erg klein, geloof dat ik 1 x met 2 cb drivers heb gereden deze ranked. Met jouw items zit er nog wel rek in Sydney en die Koala komt idd volgende week al weer van pas.

• Planeetje
Net kart pro even afgerond in 6 races :9 dahag. #hekelaanmultiplayer.

Nog 4% en dan ben ik ook rank A en heb ik die laatste challenge ook gehad.

Succes voor iedereen die nog gaat racen. Ik heb er geen zin in, dus ik wacht lekker af met mijn 3k voorsprong op nr 4 en 5.

• MrOleo
Planeetje schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 11:26:

Aan het begin van deze tour heb ik de base super gliders level 7 kunnen maken, ik heb wel het idee dat mijn tickets nu iets frequenter waren dan eerdere weken, incl vandaag een HE kart ticket. Het systeem lijkt te werken. Op naar de volgende categorieën, maar damn dat is veel werk. Nog stuk of 40 normal base gliders, mijn wario/waluigi wings hebben samen al +- 30 tickets nodig, laten we het over de super karts maar niet hebben... ;(

erutangiS

• Planeetje
Ja, klopt, het systeem werkt wel. Maar het kost inderdaad echt flink wat consequente investeringen in die shop items. Gelukkig had ik al mijn gliders en normal karts en drivers uit de shop al op level 6 staan voordat de level 7 update intrad. Maar het blijft toch nog steeds aardig wat keren die items kopen / levelen met tickets voordat je daar daadwerkelijk weer bent. Laat staan als je nog niet alles op level 6 had wat jij aangeeft. Ik ben me nu aan het focussen op de normal gliders en de super karts. Maar ook pik ik 1 super driver die ik koop als ik die in de shop zie. Dat was mario, omdat ik die nog maar 2x nodig had. Nu heb ik mijn zinnen gezet op Donkey. Maar nu ik een paar keer die HE tickets gekocht heb lukt het me niet echt meer consequent te kunnen kopen. Dat is dan het kantelpunt waar iemand eerder al naar refereerde. Maar om die tickets te laten schieten is ook zowat. Langzaamaan maar weer het saldo opkrikken voordat ik weer kan kopen. ;)
Planeetje schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:41:
Ja, klopt, het systeem werkt wel. Maar het kost inderdaad echt flink wat consequente investeringen in die shop items. Gelukkig had ik al mijn gliders en normal karts en drivers uit de shop al op level 6 staan voordat de level 7 update intrad. Maar het blijft toch nog steeds aardig wat keren die items kopen / levelen met tickets voordat je daar daadwerkelijk weer bent. Laat staan als je nog niet alles op level 6 had wat jij aangeeft. Ik ben me nu aan het focussen op de normal gliders en de super karts. Maar ook pik ik 1 super driver die ik koop als ik die in de shop zie. Dat was mario, omdat ik die nog maar 2x nodig had. Nu heb ik mijn zinnen gezet op Donkey. Maar nu ik een paar keer die HE tickets gekocht heb lukt het me niet echt meer consequent te kunnen kopen. Dat is dan het kantelpunt waar iemand eerder al naar refereerde. Maar om die tickets te laten schieten is ook zowat. Langzaamaan maar weer het saldo opkrikken voordat ik weer kan kopen. ;)
Luxe positie;) ik houd nu ten alle tijden minimaal 1200 coins opzij mocht die he ticket komen. Oh en dan heb ik ook nog 6 coin tickets..

• MrOleo
Planeetje schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:41:
Base stuff had ik allemaal wel op lvl 6, maar al die premiums kostten destijds nog 3x de normale prijs of zoiets, dus dat was een kwestie van tickets die ik dan meestal elders had gespendeerd. Ach ja komt vanzelf goed. :)
Alleen tegen de tijd dat alles level 7 is komt level 8 :X

erutangiS

MrOleo schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 23:01:
[...]

Base stuff had ik allemaal wel op lvl 6, maar al die premiums kostten destijds nog 3x de normale prijs of zoiets, dus dat was een kwestie van tickets die ik dan meestal elders had gespendeerd. Ach ja komt vanzelf goed. :)
Alleen tegen de tijd dat alles level 7 is komt level 8 :X
Ik heb de meeste items nog niet eens op level 6 ;)

• pjot1
  • Niet online
Gisteravond nog bezig geweest om 84 punten binnen te halen maar tevergeefs. Ik moet maar genoegen nemen met een 4e plek. Blijf ik tenminste wel tier 57.

Iedereen weer gefeliciteerd alvast! Hopelijk hebben we weer een leuke week voor de boeg! :)

• bennieeee
Hé bah toch nog 3e op nog geen 100 punten achterstand. Aan de andere kant we gaan wel door naar tier 51. Die wil ik nu na 3* toch wel een keer overleven!

• MrOleo
MetalSonic schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:26:
[...]

Lekker zichzelf voor de gek houden. De laatste nacht gaan ze los in een poging in een keer naar plek een te gaan.
Dat had ik ook verwacht, maar vreemd genoeg blijkbaar niet, hij is op een solide 20e plaats blijven staan met 15k punten... Apart..

[ Voor 4% gewijzigd door MrOleo op 28-04-2021 07:08 ]

erutangiS

• Planeetje
@MrOleo Sandbaggen denk ik in een poging om in een lagere tier / makkelijkere ranked te komen.

Ik ben 3e gebleven en zit nu in tier 64.

• Sleehond
5e … -O-
Lekkere matching van Nintendo, maar ff bedenken of ik mij tot 6 laat zakken of toch ga voor plek 2 t/m 4..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2OeRrCNwTolNz_S18sfAc-sToFo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lJe3zVQSOHQH9LVHxtYOmQgR.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ZkMJZTGnAQjEOFb0AzuR4DmpWs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/59pQqJLUpAziawvnguv8nFdg.png?f=fotoalbum_large

• Sleehond
Rosalina swimwear hier naar level 5 gebracht *O*

Kom maar op met deze cup, ik geloof dat ik wel 1e kan/ga worden. Sowieso op alles tier 3 spul d:)b

• bennieeee
@MetalSonic nou dat is lekker dan om meteen binnen een uur achter te komen..

Hier helaas geen goeie pulls dus mis een driver bij Sidney. Nou ja had een HE Surf Master, maar had stiekem liever de kart. De eerste 10 tegenstanders heb ik achter me gelaten, nu de 9 anderen ook nog aub🤣

• edzon
Hier ook derde gebleven en weer wat flinke items om me heen. Hoop maar dat de matching weer wat beter wordt vanaf volgende week als level 70 is bereikt, ben er wel klaar mee zo. Voor nu maar wat items uncapped om de base points op te krikken maar denk dat t daarbij blijft...
bennieeee schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:27:
@MetalSonic nou dat is lekker dan om meteen binnen een uur achter te komen..

Hier helaas geen goeie pulls dus mis een driver bij Sidney. Nou ja had een HE Surf Master, maar had stiekem liever de kart. De eerste 10 tegenstanders heb ik achter me gelaten, nu de 9 anderen ook nog aub🤣
Ja beetje zuur afgelopen maanden moeten ze in mijn poule steeds iemand doen die alles max level heeft etc... Zullen ze wel doen om mij te prikkelen om weer geld uit te geven. Helaas voor Nintendo doe ik wat rustiger aan daarmee.

Ik ga geen tickets uitgeven deze week en dan zie ik wel hoe hoog ik kom. Ik bewaar zoveel mogelijk zodat ik volgende week weer een serieus offensief kan starten als we spelen voor de Driver uncaps O+

• Tootoo
Over de vorige ranked cup zullen we het hier ook maar niet meer hebben: 66k voorsprong op de nummer 2.

In de nieuwe cup heb ik tenminste weer echte tegenstanders, volgens mij 5. Daarvan heeft tenminste 1 net ietsjes betere levels dan ik, dat wordt mogelijk wel een leuke uitdaging. Twee zijn nog niet ingelogd en twee kan ik achter me houden :)

Folding@home

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Gefeliciteerd voor degene die een rank omhoog zijn gegaan en succes met de komende tour. Ik heb besloten om te stoppen met MKT. Er zijn meerdere uitzaaiing gevonden. Misschien als de herstel goed gaat ik weet terug kom in de community. Ben niet heel actief meer geweest.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

• pjot1
  • Niet online
@Xaio

Wat een vreselijk nieuws... Gelukkig zijn de artsen tegenwoordig heel erg kundig. Hopelijk herstel je goed en snel. Heb het helaas ook van dichtbij mee gemaakt (vriendin) en heb 1 ding geleerd; nooit je hoofd laten hangen en nooit opgeven! We zien je graag weer terug! Heel veel sterkte en beterschap! :(:)

Xaio schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:13:
Gefeliciteerd voor degene die een rank omhoog zijn gegaan en succes met de komende tour. Ik heb besloten om te stoppen met MKT. Er zijn meerdere uitzaaiing gevonden. Misschien als de herstel goed gaat ik weet terug kom in de community. Ben niet heel actief meer geweest.
oef veel sterkte en zoals er boven mij al wordt gezegd "we hebben goede ziekenhuizen".. Ik duim voor goed herstel voor jou.

Je blijft uiteraard welkom in dit topic. Veel gezondheid gewenst Xaio

• bennieeee
Veel sterkte @Xaio !

Hehe eindelijk heb ik door hoe ik op Rosalina ice World een NSC kan rijden. Daar moet op deze manier nog wel wat ruimte in zitten.

[ Voor 75% gewijzigd door bennieeee op 28-04-2021 12:59 ]

• Planeetje
@Xaio Heel veel sterkte en ik duim voor je voor je herstel.

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06-2025
pff @Xaio sterkte!
bennieeee schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:36:
Veel sterkte @Xaio !

Hehe eindelijk heb ik door hoe ik op Rosalina ice World een NSC kan rijden. Daar moet op deze manier nog wel wat ruimte in zitten.
Netjes, wat was de truuk? die mag je wel delen hoor :D

• bennieeee
MetalSonic schreef op woensdag 28 april 2021 @ 13:04:
[...]

Netjes, wat was de truuk? die mag je wel delen hoor :D
Waar het bij mij steeds mis ging is net na de pinguïns. Daar dook ik altijd het water in en verloor ik de combo.

Heb weinig veranderd maar pak hem net iets anders:
Nu pak ik die 2 schansen aan de rechterkant, dan kom je bij 2 muntjes die pak je ook, waarna je het water inrijdt en meteen richting links stuurt. Dan pak je net nog een zandbed mee waardoor je een jumpboost krijgt. Dat is de enige plek waar ik altijd steevast de combo verloor en nu al een paar keer achter elkaar niet.
bennieeee schreef op woensdag 28 april 2021 @ 13:27:
[...]

Waar het bij mij steeds mis ging is net na de pinguïns. Daar dook ik altijd het water in en verloor ik de combo.

Heb weinig veranderd maar pak hem net iets anders:
Nu pak ik die 2 schansen aan de rechterkant, dan kom je bij 2 muntjes die pak je ook, waarna je het water inrijdt en meteen richting links stuurt. Dan pak je net nog een zandbed mee waardoor je een jumpboost krijgt. Dat is de enige plek waar ik altijd steevast de combo verloor en nu al een paar keer achter elkaar niet.
Ah op die manier, ja bij al dat soort levels is boven vaak makkelijker voor de combo. Beneden kan ook maar is best lastig. Helemaal zonder goede items/ frenzy's.

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:23
@Verwijderd wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte!
Drie frenzys op track 1 en ook leuke scores op de andere tracks. Eerst ga ik niet worden maar tweede of derde zou ook leuk zijn!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B-Gy5SsBEZDLN4dt4XgYEWtOzAw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rNm5wMnEDuP6OqhzwnM3EqGB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_CbS6v-8DJK7rWpyQStjA_7DvpA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iwrGBiFhSo2Eum4PxekRdc2T.png?f=fotoalbum_large

• bennieeee
@MetalSonic ik doe een beetje mee Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iC6a-44COcmBuwFOomXb-FBUJFU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4iasTCg1OktjYjeJM4sFYeyG.jpg?f=fotoalbum_largeBananen Frenzy en coin Frenzy.
bennieeee schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:03:
@MetalSonic ik doe een beetje mee [Afbeelding]Bananen Frenzy en coin Frenzy.
netjes, ondertussen doe ik mijn best om een dubbele coin te krijgen op track 3 maar 't wil nog niet lukken. Zal wel ermee te maken hebben dat je met een norma/ base driver sowieso veel kleinere kans hebt op een frenzy :z
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2AsD0gsFaQv_WmhvcBhq7DVHmpE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/otljNP8sxDuWLeTzIy7JMlK9.jpg?f=fotoalbum_large
Wat kan ik zeggen? Aanhouder wint. 40 keer restart en geen coin frenzy bij de eerste blokjes en daarna ineens drie keer een coin frenzy. ik ben klaar op Cheep cheep ;-)

• Planeetje
Ik sluit me aan bij de rest waarbij ranked onmogelijk is ingedeeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SBdYjKrvEUECW2s6uslbvmWgXxs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DjRmcROWh2KpSmyl93JnaI4B.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ga maar weer voor plek 2 of 3 en probeer geen tickets uit te geven.
Planeetje schreef op woensdag 28 april 2021 @ 18:02:
Ik sluit me aan bij de rest waarbij ranked onmogelijk is ingedeeld:
[Afbeelding]

Ik ga maar weer voor plek 2 of 3 en probeer geen tickets uit te geven.
Join the club!

Ps:... is het al bijna 05 mei?

• texelonia
Vreselijk @Xaio , heel veel sterkte!

[ Voor 7% gewijzigd door texelonia op 28-04-2021 18:30 ]

• edzon
Xaio schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:13:
Wat een verdrietig bericht zeg, heel veel sterkte voor jou en de mensen om je heen, hoop op t beste!

• Sleehond
@Xaio bah wat naar om te lezen. Ik wens je veel sterkte en beterschap toe.

Hou je taai en ik duim voor je dat het goed gaat komen!

• Tootoo
@Xaio wat een klote bericht zeg... Alle sterkte en beterschap gewenst! Ik duim voor je!

Folding@home

• bennieeee
Dit is wel lekker wakker worden. 2e plek en iedereen heeft zijn scores laten zien ondertussen. Kleine 10k voorsprong op de nummer 6 en slechts 2,2k achter op de nummer 1. Eindelijk een tour waar we misschien wel in tier 51 kunnen blijven voor langer dan een week.
Zou Nintendo zich zorgen maken? Nog een teaser voor volgende week. Nu zelfs met info over de items. Metal Mario heeft mij het eerste jaar vaak geholpen nu helaas niet meer zo vaak bruikbaar als tier 3 item. Zou dat weer eens veranderen?

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:28
Mijn poule lijkt goed te doen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/thM_CSXZC4wwAUj79H-erLDPnK0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vmioxO38VUa4ZvD6rjy1BgnX.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X7MsbQd8W39qR5FHb2GudzJU3hY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nA7H2amBRYmea0yLLidkryXl.jpg?f=fotoalbum_tile

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4pNmIGB1D5YozMEtFKkOi4bpabk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7S8r03QZe2NprwMAjJPnozX5.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3szVIlMCyekUFF_HZIuT2RrLoIo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i1EfNgqI1KlB3CXhPwo69U6R.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_oHFlNiQ8Q2rYl_DXASct2olGik=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hi8iNyRHJNE6cNeqzLTCK86q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/luPNuwd65MN7UwxcfD9KT1taR04=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VzwmZU5yoFoiOd3kckRZJmtT.jpg?f=fotoalbum_large

Volgens mij moet dit de eerste keer 60k gaan worden *O*

Vraag: met welke items kan ik het beste racen op track 3? Volgens mij zit daar nog wat ruimte maar mijn keuze is best ruim zeg maar…

Waarmee heb ik grootste kans op verbetering?

• Planeetje
Sleehond schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:50:

Vraag: met welke items kan ik het beste racen op track 3? Volgens mij zit daar nog wat ruimte maar mijn keuze is best ruim zeg maar…

Zo en zo voor de items die je wil gebruiken de base points maximaliseren. En dan racen met koopa level 6, parawing en de peach parasol lijkt me. Alternatief zou kunnen zijn boombox met boemerang bro.

• Tootoo
@Sleehond prexies wat @Planeetje zegt: ik zou dezelfde items gebruiken en vooral je basepoints dan ook maximaliseren. Ik gok dat je voor je koopa troopa ook wat point caps zou kunnen inzetten?

@MetalSonic ik ben ook wel benieuwd naar de gedachte van Nintendo om op andere dagen informatie te geven over de nieuwe tour. Daardoor denk ik de hele tijd dat het vrijdag is :p
Overigens ben ik nog wel in dubio voor welk team te gaan. Voor de items die je krijgt: MM een extra ticket geven brengt hem dichter tot level 7, wat handig is voor de daily shop. Maar PGP heb ik ook wel wat liever...

Hier ben ik langzaam aan wel klaar met de ranked cup. Overal heb ik wel een degelijke run gehad, alleen een spectaculaire run kan het verbeteren. En heb geen zin om echt te grinden...

Folding@home

Sleehond schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:50:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Daar zitten leuke items bij. Zoals hierboven gezegd eerst maar eens je basepoints op max. Ik zal morgen kijken wat ik nog meer voor tips heb!
Tootoo schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:25:
@Sleehond prexies wat @Planeetje zegt: ik zou dezelfde items gebruiken en vooral je basepoints dan ook maximaliseren. Ik gok dat je voor je koopa troopa ook wat point caps zou kunnen inzetten?

@MetalSonic ik ben ook wel benieuwd naar de gedachte van Nintendo om op andere dagen informatie te geven over de nieuwe tour. Daardoor denk ik de hele tijd dat het vrijdag is :p
Overigens ben ik nog wel in dubio voor welk team te gaan. Voor de items die je krijgt: MM een extra ticket geven brengt hem dichter tot level 7, wat handig is voor de daily shop. Maar PGP heb ik ook wel wat liever...

Hier ben ik langzaam aan wel klaar met de ranked cup. Overal heb ik wel een degelijke run gehad, alleen een spectaculaire run kan het verbeteren. En heb geen zin om echt te grinden...
Hoe sta je ervoor in je poule? Weer dik eerste?

Ben het met je eens dat Pgp beter is en MetalMario handiger voor de ticket. Achja laten we maar eens kijken wat de nieuwe ranked tracks zijn aanstaande woensdag.

• Tootoo
@MetalSonic ik heb voor nu een prima voorsprong inderdaad... De nummer 2 lijkt niet echt te pushen als je naar zijn items en levels kijkt. Daar zou veel meer uit te halen zijn :) De rest lijkt het niet te worden, die missen een goede coinbox driver op track 2 of 3.

Lukt het bij jou nog voor plek 2-3?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n5KvRx8onCUbpGxEAKU2UVZUsqY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1VBl99SxMcaUmwwTf3x100VQ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_6TThUR1dniGRyeKYPaPbDVsDwI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XEBskUxW8hcZ8mhnq7RutDMO.jpg?f=fotoalbum_tile

Folding@home

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gEw_uRX6n998ITTYKA4mHxpPJJU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/U5Cdb1LQZ5KWYEzuemzfRULA.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QIWcVFd9hgb7xIayMVds969NSCE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pIy3apaW7ptQC7oAW1S4xtuC.png?f=fotoalbum_large
Plek 2-3 moet lukken denk ik. Ik heb op track een nog wat ruimte voor verbetering. Ik heb daar nog geen double coin nsc gehad.

Alleen niet zoveel zin om te grinden. Vermaak mij nu ook heel goed met Gears tactics op de Xbx S

• MrOleo
Tootoo schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:25:
Ik dacht dat je beide items kan kopen in de token shop ongeacht welk team je bent.

erutangiS

Pagina: 1 ... 66 ... 161 Laatste