Relaxte poule heb je dan zeg. Met jouw items kan je inderdaad nog wel een paar duizend punten pakken.MrOleo schreef op maandag 19 april 2021 @ 19:23:
[...]
Nice, 1 miljoen, die top 1000 is binnen hoor.![]()
[...]
Mijn ranked was echt mega saai, maar ik zie net dat er vandaag een paar wakker zijn geworden, heb nog altijd 6-8k voorsprong op 3 tegenstanders en nog ruim marge voor verbeteringen.![]()
En @Xaio, Veel sterkte en beterschap!
@MetalSonic ik heb mijn plan uitgevoerd en sta daarmee nu 8.8k voor. Ik zou nog altijd een klein beetje rek moeten hebben op ninja hideaway, maar dan moet ik mijn combo behouden. Nu heb ik mijn 25.7k gereden met 2 breaks.
Van mij mag het dus zo blijven, dan ben ik toch wel heel tevreden met het resultaat. En dat zo zonder een T3 glider
Van mij mag het dus zo blijven, dan ben ik toch wel heel tevreden met het resultaat. En dat zo zonder een T3 glider
Jij hebt heel goed kunnen compenseren op track drie. Op track 1 nog best veel punten verder want coinbox driver. Lekker hoor.Tootoo schreef op maandag 19 april 2021 @ 20:20:
@MetalSonic ik heb mijn plan uitgevoerd en sta daarmee nu 8.8k voor. Ik zou nog altijd een klein beetje rek moeten hebben op ninja hideaway, maar dan moet ik mijn combo behouden. Nu heb ik mijn 25.7k gereden met 2 breaks.
YouTube: SYDNEY TOUR Predictions | NEW DRIVER & TRACK! | Mario Kart Tour
Bijna de nieuwe tour, wat denken jullie? Al zin in?
@MetalSonic : uiteindelijk één concurrent die Golden Pringles naar level 6 heeft kunnen brengen. Hij heeft alleen wat mindere karts en gliders waardoor mijn voorsprong riant is. Ik wilde Golden Pringles niet naar level 6 brengen om tickets voor de volgende tour de bewaren, maar ik ben het wel eens met @MrOleo. Het is gewoon leuk om dikke punten met een coinbox driver te plakken.
Ondertussen ben ik wat met de ACR bezig. Ik wilde even kijken wat er mogelijk is zonder extreem hard te grinden. Ik kom dichtbij een Top 100, maar ik denk dat ik zo'n 50k te weinig ga krijgen. Die kosten me ook te veel tijd.
Dus, laat die volgende tour maar komen!
Mooi om te zien dat toch een groot aantal een mooie ranked heeft op het moment dat het om de belangrijkste tickets gaat.
Ondertussen ben ik wat met de ACR bezig. Ik wilde even kijken wat er mogelijk is zonder extreem hard te grinden. Ik kom dichtbij een Top 100, maar ik denk dat ik zo'n 50k te weinig ga krijgen. Die kosten me ook te veel tijd.
Mooi om te zien dat toch een groot aantal een mooie ranked heeft op het moment dat het om de belangrijkste tickets gaat.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Aan de ene kant zin in, aan de andere kant heb ik nog plezier met de huidige tracks en ik ben bang dat de rewards weer na het normale niveau gaan en dat is toch altijd net ff wat saaier.MetalSonic schreef op maandag 19 april 2021 @ 20:43:
YouTube: SYDNEY TOUR Predictions | NEW DRIVER & TRACK! | Mario Kart Tour
Vozze schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:50:
@MetalSonic : uiteindelijk één concurrent die Golden Pringles naar level 6 heeft kunnen brengen. Hij heeft alleen wat mindere karts en gliders waardoor mijn voorsprong riant is. Ik wilde Golden Pringles niet naar level 6 brengen om tickets voor de volgende tour de bewaren, maar ik ben het wel eens met @MrOleo. Het is gewoon leuk om dikke punten met een coinbox driver te plakken.
[ Voor 36% gewijzigd door MrOleo op 19-04-2021 22:26 ]
erutangiS
Over veul punten uit je coinbox driver weten te persen: respect @Cache! 31.9k zonder T3 glider. Wat een beperkte score haal ik dan met enkel 2 levels minder op de driver 
En daarmee: dat ik 5e in de friends ranked met 104.6k... Ik herinner me nog dat ik hard moest pushen om tot 100k te komen en dat dat een zeldzaamheid was
Ik blij dat de mensen in mijn ranked poule over het algemeen niet zo extreem fanatiek zijn...
Edit: ik zit net te kijken naar meer scores, maar @Planeetje net zo veel respect voor zo’n dikke score op ninja hideaway!
En daarmee: dat ik 5e in de friends ranked met 104.6k... Ik herinner me nog dat ik hard moest pushen om tot 100k te komen en dat dat een zeldzaamheid was
Edit: ik zit net te kijken naar meer scores, maar @Planeetje net zo veel respect voor zo’n dikke score op ninja hideaway!
[ Voor 13% gewijzigd door Tootoo op 19-04-2021 23:06 ]
Ik zie zelfs dat ik een betere coverage heb dan @Cache maar toch 10k punten minder. Morgen nog maar wat meer proberen.
Het is inderdaad leuk om voor dikke scores te gaan. Ook leuk dat je met een coinbox driver ook veel verschil kan hebben in scores. Er is veel "range" in het soort muntjes dat je kan krijgen, waar ze vallen etc....Vozze schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:50:
En dit is de belangrijke week, lijkt er op dat de meeste van hier lekker veel driver uncaps mee pakken.
Spannend, als ik jou was zou ik er nog wel minimaal 500 uit halen. Juist op zo'n laatste dag trekken veel nog een eindsprint. Succes en straks wellicht bij de top 500 club!Planeetje schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 07:29:
En daar staan we dan voor het eerst in de top 1000![]()
[Afbeelding]
Dank @Tootoo ! Dit is de eerste keer dat ik de 100k doorbreek, daar ben ik blij mee. Voor mijn gevoel zit er nog meer in, maar dan zou ik heel wat pogingen moeten wagen. Hopelijk blijft mijn ranked stil staan tot morgenochtend. En @Poeksel ik denk idd dat je met een beetje grinden vandaag > 100k kan scoren met je loadout, mits je wat tijd kan vinden vandaag.
/f/image/eFcdxejWjH05EjfjBiWkuOPE.png?f=fotoalbum_large)
Op dit moment loop ik 6,2k voor op de nummer twee. Lang geleden dat ik zo'n voorsprong had.
Weet iemand waar ik wellicht nog een paar honderd puntjes kan snoepen?
track 1: coinbox frenzy, coin frenzy en losse coinboxen
track 2: coinbox frenzy, banaan frenzy, horn frenzy NSC
track 2: double coin frenzy , banaan frenzy NSC
[ Voor 14% gewijzigd door MetalSonic op 20-04-2021 15:25 ]
@MetalSonic : je wilt het waarschijnlijk niet horen, maar op Neo Bowser, vermoed ik. Achterin hangen en hopen op een shield frenzy. Natuurlijk opgevolgd door minimaal 1 coin frenzy.
Ik was er al bang voor. Bedankt voor het meedenken. Nog een paar pogingen op bowser en anders op naar de volgende tour!Vozze schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:53:
@MetalSonic : je wilt het waarschijnlijk niet horen, maar op Neo Bowser, vermoed ik. Achterin hangen en hopen op een shield frenzy. Natuurlijk opgevolgd door minimaal 1 coin frenzy.
Zo is dat. Je scores zijn wat dat betreft al dik in orde. Laten we hopen dat je gewoon op één blijft staan.
Eens met de track, maar ik moet zeggen dat ik een bowser shield frenzy hier niet zo goed vind werken in vergelijking met bv dino jungle... Ik ben daarom gegaan voor een eerste plek en starten met een coin frenzy bij item box 1 of 2.
Hopelijk lukt het je om eerste te blijven @MetalSonic!
Bedankt voor de gouden tip!Tootoo schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:19:
Eens met de track, maar ik moet zeggen dat ik een bowser shield frenzy hier niet zo goed vind werken in vergelijking met bv dino jungle... Ik ben daarom gegaan voor een eerste plek en starten met een coin frenzy bij item box 1 of 2.
Beginnen met coin frenzy is effectiever dan met shield in deze track. Een triple daarvan maken is de kers op de taart.
Dit somt het eigenlijk wel op voor je scores, Metalsonic.Vozze schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:13:
Zo is dat. Je scores zijn wat dat betreft al dik in orde. Laten we hopen dat je gewoon op één blijft staan.
En net als ik dit wil posten, kom je even met een mooie verbetering!
Yep dit werkte voor mij ook beter dan bowser frenzy, vond ik eigenlijk wel apart.Tootoo schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:19:
Hier wil het voorlopig in ieder geval niet lukken met de frenzies
erutangiS
Blijven restarten uiteindelijk krijg je coin frenzys! SuccesMrOleo schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:21:
[...]
Dit somt het eigenlijk wel op voor je scores, Metalsonic.
En net als ik dit wil posten, kom je even met een mooie verbetering!![]()
[...]
Yep dit werkte voor mij ook beter dan bowser frenzy, vond ik eigenlijk wel apart.
Hier wil het voorlopig in ieder geval niet lukken met de frenzies
Dikke score zeg, @MetalSonic, lekker gedaan hoor!
@MrOleo hier wil het ook niet echt beter gaan, anders dan een paar 100 punten op ninja hideaway. Maar is je poule sinds gister tot leven gekomen? Of nog altijd om een dikke score neer te kunnen zetten?
Edit: ik ga het denk ik wel geloven hier. De voorsprong is nog steeds 8.9k op de nummer 2. Alleen nog mijn muntjes binnen tikken en dat is het
@MrOleo hier wil het ook niet echt beter gaan, anders dan een paar 100 punten op ninja hideaway. Maar is je poule sinds gister tot leven gekomen? Of nog altijd om een dikke score neer te kunnen zetten?
Edit: ik ga het denk ik wel geloven hier. De voorsprong is nog steeds 8.9k op de nummer 2. Alleen nog mijn muntjes binnen tikken en dat is het
[ Voor 22% gewijzigd door Tootoo op 20-04-2021 20:29 ]
Thanks ben erg blij met deze score. Het is dat ik een break had via enemy bliksem anders had ik zelfs de 40k gehaald.Tootoo schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:25:
Dikke score zeg, @MetalSonic, lekker gedaan hoor!
Dat is een heerlijke voorsprong! Ik zou lekker muntjes pakken en dan gaat het feestje morgen verder op nieuwe tracks met andere items.
Voor wie vanavond nog gaat grinden. Kom op het gaat lukken. En daarna hoop ik dat we morgen allemaal tier 3 items hebben op de ranked tracks.
Weinig actie:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CdsKipllstsKinJXiD8XyzTK.jpg?f=user_large)
Vandaag 1 megarun gehad op ninja, werd een beetje greedy en gooide mijn banaan weg om mijn ticket te gebruiken, direct rood schildje op mijn dak en weg run, die run wil ik nog eens reproduceren.
En ik wil @Vozze nog bijhalen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CdsKipllstsKinJXiD8XyzTK.jpg?f=user_large)
Vandaag 1 megarun gehad op ninja, werd een beetje greedy en gooide mijn banaan weg om mijn ticket te gebruiken, direct rood schildje op mijn dak en weg run, die run wil ik nog eens reproduceren.
En ik wil @Vozze nog bijhalen.
Tot nu toe is het blijven restarten en die banaan en green shell frenzies komen wel.MetalSonic schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:24:
[...]
Blijven restarten uiteindelijk krijg je coin frenzys! Succes
[ Voor 23% gewijzigd door MrOleo op 20-04-2021 20:38 ]
erutangiS
Alleen al Vozze voorbij willen steken is een goede reden @MrOleo
Hopelijk kan ik volgende ranked weer lekker mee doen! Buiten dat ik niet een glider had voor Ninja, is het ook zo dat 2 weken geleden hier ons gezin met een kleine ninja uitgebreid werd
Heb dus ook niet altijd even veel kunnen spelen.
Hopelijk kan ik volgende ranked weer lekker mee doen! Buiten dat ik niet een glider had voor Ninja, is het ook zo dat 2 weken geleden hier ons gezin met een kleine ninja uitgebreid werd
Gefeliciteerd met de “mini Tootoo”Tootoo schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:09:
Alleen al Vozze voorbij willen steken is een goede reden @MrOleo![]()
Hopelijk kan ik volgende ranked weer lekker mee doen! Buiten dat ik niet een glider had voor Ninja, is het ook zo dat 2 weken geleden hier ons gezin met een kleine ninja uitgebreid werdHeb dus ook niet altijd even veel kunnen spelen.
@Tootoo : van harte!
@MrOleo : zolang het bij jou blijft en niemand in m'n ranked hetzelfde idee heeft, vind ik het allemaal prima! Succes!
En @MetalSonic : strakke score hoor. Dit moet toch voldoende zijn. En laten we inderdaad hopen op T3 items tijdens de ranked van de volgende tour. Dat vind ik altijd het spannendste.
@MrOleo : zolang het bij jou blijft en niemand in m'n ranked hetzelfde idee heeft, vind ik het allemaal prima! Succes!
En @MetalSonic : strakke score hoor. Dit moet toch voldoende zijn. En laten we inderdaad hopen op T3 items tijdens de ranked van de volgende tour. Dat vind ik altijd het spannendste.
[ Voor 39% gewijzigd door Vozze op 20-04-2021 22:10 ]
Mooie scores zie ik weer voorbij komen!
Ik heb deze week ook m'n best weer gedaan en kom niet hoger dan de scores die ik nu heb behaald. Het moet raar lopen wil ik m'n 3e plek afgeven. Ranking staat al een paar dagen stil na een erg fanatieke start. Had er in het begin een hard hoofd in vanwege het gemis van een tier 3 driver en kart in de eerste race en ik miste ook nog een tier 3 kart in de laatste race. Dus al met al niks te klagen. Op naar tier 57!
Iedereen gefeliciteerd met jullie resultaten! En hopelijk hebben we weer een leuke en spannende week voor de boeg!
Iedereen gefeliciteerd met jullie resultaten! En hopelijk hebben we weer een leuke en spannende week voor de boeg!
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
8e plek is al meer dan ik had verwacht in eerste instantie. Voor mijn gevoel heeft iedereen echt bizar hoge scores gehaald. Heb er 4 in mijn vriendenlijst die boven de 100k hebben en nog 2 die het bijna hebben gehaald.
Gefeliciteerd met de goeie resultaten. Heb de oplader maar mee richting het werk want ben wel weer benieuwd naar de nieuwe week.
Gefeliciteerd met de goeie resultaten. Heb de oplader maar mee richting het werk want ben wel weer benieuwd naar de nieuwe week.
Waren veel hoge scores inderdaad. Ik denk dat het aankomende week wat lager is.bennieeee schreef op woensdag 21 april 2021 @ 07:20:
8e plek is al meer dan ik had verwacht in eerste instantie. Voor mijn gevoel heeft iedereen echt bizar hoge scores gehaald. Heb er 4 in mijn vriendenlijst die boven de 100k hebben en nog 2 die het bijna hebben gehaald.
Wauw ik mis een keer helemaal niks + overal een coinbox driver. Dit is ff een fijn begin van de week!!
Ik vond Toe-Bean Balloons eerst helemaal niks qua glider maar heb hem laatst wel naar level 5 gebracht en sindsdien is die goud waard zo vaak heb ik hem al kunnen gebruiken!
Ik vond Toe-Bean Balloons eerst helemaal niks qua glider maar heb hem laatst wel naar level 5 gebracht en sindsdien is die goud waard zo vaak heb ik hem al kunnen gebruiken!
[ Voor 46% gewijzigd door bennieeee op 21-04-2021 08:33 ]
Ik heb in de Toad en de Larry cup alles tier 3.. helaas zijn de coindrivers of ik heb ze niet of zeer laag level (2).We gaan het weer zien, sowieso benieuwd naar de nieuwe tracks!
1e geworden. Helaas alleen shy guy gold op level 1, de rest heb ik geen t3 voor Sydney track.
3e geworden.
Ik mis ook een kart en glider. Dus ik twijfel om aan de pijp te pullen. Baby Mario Koala vind ik niks met heart als item. En heb hem ook niet nodig deze Tour.
Ik mis ook een kart en glider. Dus ik twijfel om aan de pijp te pullen. Baby Mario Koala vind ik niks met heart als item. En heb hem ook niet nodig deze Tour.
Hier eerste geworden. Voorafgaand aan de gouden pijp had ik Shy Guy Gold nog niet, dus ik was blij dat ie er wel uitkwam bij één van de pulls. Helaas wel level 1 en ook de rest is niet geweldig.
Maar ik denk ook eerlijk gezegd dat ik het deze week niet nodig ben. Ik heb een paar keer gecontroleerd, maar het lijkt erop dat ik alleen maar bots in m'n ranked heb
Maar ik denk ook eerlijk gezegd dat ik het deze week niet nodig ben. Ik heb een paar keer gecontroleerd, maar het lijkt erop dat ik alleen maar bots in m'n ranked heb
Lekker dat je Shy guy gold nog hebt gepakt. Vind 'm om te zien één van de leukste drivers. Echt een klein gouden "bolletje"Vozze schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:58:
Hier eerste geworden. Voorafgaand aan de gouden pijp had ik Shy Guy Gold nog niet, dus ik was blij dat ie er wel uitkwam bij één van de pulls. Helaas wel level 1 en ook de rest is niet geweldig.
Maar ik denk ook eerlijk gezegd dat ik het deze week niet nodig ben. Ik heb een paar keer gecontroleerd, maar het lijkt erop dat ik alleen maar bots in m'n ranked heb![]()
Als je alleen maar bots hebt dan heb je deze week dus gratis rubies en promotie gekregen
heart item vind ik erg slecht, was al niet van plan om rubies in de pipe te doen maar nu helemaal niettexelonia schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:44:
3e geworden.
15.000 munten weer van Nintendo mensen.
Wat @Vozze zegt, lijk ik ook te hebben? Ik kan alleen nog maar bots ontdekken tot zo ver...
Verder ook eerste gebleven!
Goedemorgen,
@Tootoo nog gefeliciteerd met de nieuwe mini!
De rest gefeliciteerd met jullie dikke scores, voor het eerst ergens dik buiten de top 10 in mijn vriendenlijst geindigd. Wel een nipte 2e plek weten vast te houden in de ranking dus lekker de uncap tickets kunnen aanvullen.
Net even een rondje langs de velden gereden en eindelijk weer eens overal een top shelf item. Sydney track is wel leuk gemaakt maar niet al te boeiend, geinig detail dat er items uit de metro worden gegooid. Opvallend dat de ninja met zijn boomerang geen top shelf in Sydney heeft gekregen en jammer dat de coinbox weer zo bepalend zal zijn deze tour, hoog tijd dat ik vp eens een boost geef. Helaas precies 0 he driver tickets dus met toad maar weer op zoek naar een boombox op track 2.
Verder ga ik vandaag toch, misschien wel tegen beter weten in, de coin glider naar 7 brengen om he tickets in de shop te krijgen. Zie nu bijna dagelijks een ticket verschijnen en een he driver ticket kan ik heel goed gebruiken om Rosalina naar 4 te krijgen. Helaas wel echte tegenstanders hier waaronder een top100 speler dus deze week waarschijnlijk geen eerste.
De rest gefeliciteerd met jullie dikke scores, voor het eerst ergens dik buiten de top 10 in mijn vriendenlijst geindigd. Wel een nipte 2e plek weten vast te houden in de ranking dus lekker de uncap tickets kunnen aanvullen.
Net even een rondje langs de velden gereden en eindelijk weer eens overal een top shelf item. Sydney track is wel leuk gemaakt maar niet al te boeiend, geinig detail dat er items uit de metro worden gegooid. Opvallend dat de ninja met zijn boomerang geen top shelf in Sydney heeft gekregen en jammer dat de coinbox weer zo bepalend zal zijn deze tour, hoog tijd dat ik vp eens een boost geef. Helaas precies 0 he driver tickets dus met toad maar weer op zoek naar een boombox op track 2.
Verder ga ik vandaag toch, misschien wel tegen beter weten in, de coin glider naar 7 brengen om he tickets in de shop te krijgen. Zie nu bijna dagelijks een ticket verschijnen en een he driver ticket kan ik heel goed gebruiken om Rosalina naar 4 te krijgen. Helaas wel echte tegenstanders hier waaronder een top100 speler dus deze week waarschijnlijk geen eerste.
[ Voor 4% gewijzigd door edzon op 21-04-2021 09:47 ]
Nee maar voor een kart en glider kan het ook wel nuttig zijn. Maar eerst maar eens afwachten hoe het gaat zonder pulls en t3 kart en glider.MetalSonic schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:15:
[...]
heart item vind ik erg slecht, was al niet van plan om rubies in de pipe te doen maar nu helemaal niet
Mijn coinbox drivers voor deze week zijn level 1 en 2, weet niet of ik daar nou zoveel aan heb.
Pff 8e geworden... matige week zeg, zat ook echt gewoon niet meer in.
Nu ziet het er wel kansrijk uit, mis alleen een T3 glider op Sydney.
En shy guy gold op Sydney helaas nog pas level 1, eens kijken of de behoefte er komt om deze te upgraden gedurende de week.
Nu ziet het er wel kansrijk uit, mis alleen een T3 glider op Sydney.
En shy guy gold op Sydney helaas nog pas level 1, eens kijken of de behoefte er komt om deze te upgraden gedurende de week.
Sydney track geeft mij een beetje een Toad circuit vibe. Coin glider naar 7 is sowieso een goede "investering"edzon schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:37:
Goedemorgen,
vaak geen player icon en er staat dat ze geen informatie konden achterhalen, ohja ook geen player informatie te zien. Als iemand nog niet is ingelogd zie je in elk geval de statistieken (hoogste tier, favo drivers etc)texelonia schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:49:
[...]
Nee maar voor een kart en glider kan het ook wel nuttig zijn. Maar eerst maar eens afwachten hoe het gaat zonder pulls en t3 kart en glider.
Mijn coinbox drivers voor deze week zijn level 1 en 2, weet niet of ik daar nou zoveel aan heb.
De 100k niet gehaald, maar wel met grote voorsprong eerste geworden.
In Sidney heb ik ook alleen maar level 1 Shy Guy Gold. Maar toen trok ik een Koala met de gratis pull! En dat is ook mijn enige tier 3 op Ice World T in Larry Cup. Voor de beide rankeds kan het dus handig zijn daar tickets aan te besteden, maar ik vermoed dat het voor het langetermijnplan wat minder handig is.
In Sidney heb ik ook alleen maar level 1 Shy Guy Gold. Maar toen trok ik een Koala met de gratis pull! En dat is ook mijn enige tier 3 op Ice World T in Larry Cup. Voor de beide rankeds kan het dus handig zijn daar tickets aan te besteden, maar ik vermoed dat het voor het langetermijnplan wat minder handig is.
Eindelijk weer eens 1e geworden. Na GKBO naar level 6 te hebben gebracht moest het eigenlijk ook wel gebeuren, anders kon ik net zo goed mario kart verwijderen. 
Ik mis gliders op de nieuwe tracks. De toe-bean balloons zien er erg bruikbaar uit en schijnt sowieso een goede glider te zijn! Geen 40 euro waard echter, dus maar even kijken wat het wordt deze week. De premium challenge geeft iig een glider op track 1.
Overigens kart pro ook maar meteen gedaan, wat een drama weer voor een half uurtje, maar dat is tenminste klaar.
En uiteindelijk natuurlijk nog gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst @Tootoo !
Ik mis gliders op de nieuwe tracks. De toe-bean balloons zien er erg bruikbaar uit en schijnt sowieso een goede glider te zijn! Geen 40 euro waard echter, dus maar even kijken wat het wordt deze week. De premium challenge geeft iig een glider op track 1.
Overigens kart pro ook maar meteen gedaan, wat een drama weer voor een half uurtje, maar dat is tenminste klaar.
En uiteindelijk natuurlijk nog gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst @Tootoo !
Gefeliciteerd met "mini"@Tootoo :)!
Hier 4e geworden. Mijn vriendin werd helemaal gek toen ze de koala zag. Die zal en moet ze krijgen
.
Jammer dat de pipe verder totaal niet boeiend is, maar denk dat de rubies voor de 20 pulls die ik nog kan doen hier aan moeten geloven. En dan duimen maar dat ie eruit komt, bij de 1e gratis pull iig niet =p
De nieuwe baan is echt saai, leuk detail is dat er items uit de metro worden gegooid die je kan pakken of juist moet vermijden.
Hier 4e geworden. Mijn vriendin werd helemaal gek toen ze de koala zag. Die zal en moet ze krijgen
Jammer dat de pipe verder totaal niet boeiend is, maar denk dat de rubies voor de 20 pulls die ik nog kan doen hier aan moeten geloven. En dan duimen maar dat ie eruit komt, bij de 1e gratis pull iig niet =p
De nieuwe baan is echt saai, leuk detail is dat er items uit de metro worden gegooid die je kan pakken of juist moet vermijden.
Kom op zeg Nintendo dit gaat nergens over::strip_exif()/f/image/ls2T5hyedE0d50ooHdVBU0gw.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben tier 50.. daarbij ook nog iemand die 1088 standaard races online heeft gewonnen
:strip_exif()/f/image/ls2T5hyedE0d50ooHdVBU0gw.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben tier 50.. daarbij ook nog iemand die 1088 standaard races online heeft gewonnen
[ Voor 7% gewijzigd door bennieeee op 21-04-2021 15:20 ]
bennieeee schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:18:
Kom op zeg Nintendo dit gaat nergens over:[Afbeelding]
Premium challenges toch weer een goede deal deze week, want ik had nog geen glider voor Sidney Sprint.
Ik zit met iemand die highest tier 68 is, maar misschien is die persoon wel heel vaak gedegradeerd sindsdien? Al ga ik zijn/haar 68k niet halen.
Ik zit met iemand die highest tier 68 is, maar misschien is die persoon wel heel vaak gedegradeerd sindsdien? Al ga ik zijn/haar 68k niet halen.
[ Voor 120% gewijzigd door Poeksel op 21-04-2021 18:20 ]
@Poeksel tier 68 is het hoogst mogelijke level nu, die kan nog niet gedegradeerd zijn helaas. Ben bang dat het een sterke speler is...
Ik vind Sydney sprint op zich niet super erg, maar ik vind het wel treffend wat @MetalSonic: het is een beetje de toad circuit onder de steden tracks. De anderen zijn toch wel toffer gemaakt en er had wel meer in gezeten denk ik.
Hier is mijn situatie niet veranderd: ik tegen 19 bots... Tja als dit echt zo is? Dan kan ik alvast aan de cup van volgende week gaan werken? @Vozze bij jou iets veranderd?
Ik vind Sydney sprint op zich niet super erg, maar ik vind het wel treffend wat @MetalSonic: het is een beetje de toad circuit onder de steden tracks. De anderen zijn toch wel toffer gemaakt en er had wel meer in gezeten denk ik.
Hier is mijn situatie niet veranderd: ik tegen 19 bots... Tja als dit echt zo is? Dan kan ik alvast aan de cup van volgende week gaan werken? @Vozze bij jou iets veranderd?
Helaas gister niks meer kunnen bereiken, nog 1 goeie run gehad op ninja, maar ingehaald voor de finish, wel ruim 1e in mijn ranking.
@TootooGefeliciteerd met de kleine, maar volgens mij betekent dat juist extra tijd voor MKT in de nacht.
De nieuwe tour ziet er zoals verwacht wat saai uit, mede vanwege:
Er gaat iets goed mis met de rankings, als anderen in lagere tiers weer hele zware tegenstanders hebben. Dit is toch wel het belangrijkste onderdeel van het spel, lijkt mij.
Edit: Bij 2 van de 3 niet ingelogde spelers zie ik een speler profiel met driver list, dus ik verwacht 3 tegenstanders.
@TootooGefeliciteerd met de kleine, maar volgens mij betekent dat juist extra tijd voor MKT in de nacht.
De nieuwe tour ziet er zoals verwacht wat saai uit, mede vanwege:
Vozze schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:58:
Maar ik denk ook eerlijk gezegd dat ik het deze week niet nodig ben. Ik heb een paar keer gecontroleerd, maar het lijkt erop dat ik alleen maar bots in m'n ranked heb![]()
Er zijn bij mij nog 3 potentiele tegenstanders niet ingelogd, maar tot nu toe sta ik 2e met 19k, ik heb 1 tegenstander....Tootoo schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:18:
Wat @Vozze zegt, lijk ik ook te hebben? Ik kan alleen nog maar bots ontdekken tot zo ver...
Edit: Bij 2 van de 3 niet ingelogde spelers zie ik een speler profiel met driver list, dus ik verwacht 3 tegenstanders.
[ Voor 4% gewijzigd door MrOleo op 21-04-2021 20:03 ]
erutangiS
Whaha bizar! Maar het is wat het is. Relaxed weekje dus. Hier ook veel bots maar niet zoveel als jij.Tootoo schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:56:
@Poeksel tier 68 is het hoogst mogelijke level nu, die kan nog niet gedegradeerd zijn helaas. Ben bang dat het een sterke speler is...
[Afbeelding]
@Tootoo : Nope. Nog steeds hetzelfde. Ik geloof het dan ook wel voor deze week. Ik focus me alvast op de volgende week. Wel een beetje saai zo
Mij ranked:
:strip_exif()/f/image/gIr3DjAmdLz4V0didkqRkg4q.jpg?f=fotoalbum_large)
Nummers 1 en 2 hebben alles op level 6 of hoger. Ik schat in dat ik maximaal 3e kan worden deze ranked. Ik heb een level 4 Rosa swimwear maar wil daar eigenlijk geen tickets in stoppen ivm haar overlap. Starchute heb ik naar level 6 gebracht ivm 2 banen die daarmee gecovered zijn. Ik denk dat het daar dan bij blijft en ik daarmee dan maar ga grinden.
:strip_exif()/f/image/gIr3DjAmdLz4V0didkqRkg4q.jpg?f=fotoalbum_large)
Nummers 1 en 2 hebben alles op level 6 of hoger. Ik schat in dat ik maximaal 3e kan worden deze ranked. Ik heb een level 4 Rosa swimwear maar wil daar eigenlijk geen tickets in stoppen ivm haar overlap. Starchute heb ik naar level 6 gebracht ivm 2 banen die daarmee gecovered zijn. Ik denk dat het daar dan bij blijft en ik daarmee dan maar ga grinden.
Oef zwaar zeg, oneerlijke poule. Ik zou ook je tickets sparen voor volgende week.Planeetje schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:13:
Mij ranked:
[Afbeelding]
Nog gefeliciteerd @Tootoo
Mijn poule ziet er ongeveer net zo uit als die van @Planeetje. Niet zo blij mee.
Maar ik had weer 45 rubies en ik had geen T3 driver in de eerste race dus maar even een x10 pijp.
:fill(white):strip_exif()/f/image/LiZjNjOYFgsmBbX7ySupG7SQ.png?f=user_large)
Hmz, wel de parachute nu lvl7. Er gaan gestaag meer normal items naar lvl7. Gelijk m'n kart pro gehaald voor wat extra rubies en nog een keer x10. Wel gereset van tevoren want ik had een HE.
:fill(white):strip_exif()/f/image/aktqCDlHZLakEvZNlGfUSIWq.png?f=user_large)
2 HE's dat heb ik al een hele tijd niet gezien. Nu as soon as posseble deze lvl2. (of 3) en m'n scores even flink oppimpen! Ik ben in ieder geval blij met m'n pijpen!
Mijn poule ziet er ongeveer net zo uit als die van @Planeetje. Niet zo blij mee.
:fill(white):strip_exif()/f/image/LiZjNjOYFgsmBbX7ySupG7SQ.png?f=user_large)
Hmz, wel de parachute nu lvl7. Er gaan gestaag meer normal items naar lvl7. Gelijk m'n kart pro gehaald voor wat extra rubies en nog een keer x10. Wel gereset van tevoren want ik had een HE.
:fill(white):strip_exif()/f/image/aktqCDlHZLakEvZNlGfUSIWq.png?f=user_large)
2 HE's dat heb ik al een hele tijd niet gezien. Nu as soon as posseble deze lvl2. (of 3) en m'n scores even flink oppimpen! Ik ben in ieder geval blij met m'n pijpen!
Lekkere pulls Pjot, hopelijk helpt dit je om mee te knokken voor top 3 deze week en anders volgende weekpjot1 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 05:06:
Nog gefeliciteerd @Tootoo![]()
Mijn poule ziet er ongeveer net zo uit als die van @Planeetje. Niet zo blij mee.Maar ik had weer 45 rubies en ik had geen T3 driver in de eerste race dus maar even een x10 pijp.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Thanks! Ben bang dat ik de top 3 niet ga halen, maar moet er wel bij zeggen dat ik nog niet m'n best heb gedaan dus er is nog veel mogelijk!MetalSonic schreef op donderdag 22 april 2021 @ 08:57:
[...]
Lekkere pulls Pjot, hopelijk helpt dit je om mee te knokken voor top 3 deze week en anders volgende week
Volgende cup is misschien Larry cup?
Afgelopen maanden was het altijd zo dat de ranked cups 1 & 3 waren. Vroeger wisselde dat nog wel eens maar al heel lang niet meer.pjot1 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:39:
[...]
Thanks! Ben bang dat ik de top 3 niet ga halen, maar moet er wel bij zeggen dat ik nog niet m'n best heb gedaan dus er is nog veel mogelijk!Zou jij je plekje vast kunnen houden?
Volgende cup is misschien Larry cup?
Dit gecombineerd met het type items denk dat Larry de veilige gok is.
Iedereen bedankt! En @MrOleo ik moet bekennen dat ik inderdaad ook weleens een raceje of wat in de nacht doe
Maar moet oppassen dat het geen slaapdronken race wordt 
En een aantal hebben het hier niet getroffen zeg! Had graag willen ruilen toch, het haalt inderdaad wel een beetje plezier weg op deze manier. En de levels zijn ook prima hier voor een goede strijd. Nu maar wat racen voor volgende week...
En een aantal hebben het hier niet getroffen zeg! Had graag willen ruilen toch, het haalt inderdaad wel een beetje plezier weg op deze manier. En de levels zijn ook prima hier voor een goede strijd. Nu maar wat racen voor volgende week...
Joepie! Eerste keer een beetje geprobeerd en gelukt. Hiervoor nooit echt tijd aan besteedt, maar door de tour score challenges speel ik nu vaak toch met mijn sterkste loadout op elke track. Daardoor leek het mij weleens leuk om voor de top 1000 te gaan, zonder er al te veel moeite of extra tijd in te steken. Tot zover deze mededeling. 
Netjes nu op naar de top 100. Wellicht heeft @Vozze nog tips voor je!Cache schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:23:
Joepie! Eerste keer een beetje geprobeerd en gelukt. Hiervoor nooit echt tijd aan besteedt, maar door de tour score challenges speel ik nu vaak toch met mijn sterkste loadout op elke track. Daardoor leek het mij weleens leuk om voor de top 1000 te gaan, zonder er al te veel moeite of extra tijd in te steken. Tot zover deze mededeling.
[Afbeelding]
Dank allen!
@MetalSonic ik zou mij richten op zowel track 2 als 3. Misschien iets meer op track 3 zegt mijn gevoel.
988.373, dus redelijk bescheiden al kijkend naar een aantal anderen hier, waaronder bijvoorbeeld @Planeetje die meer dan een miljoen heeft weten te pakken.pjot1 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:35:
Lekker @Cache!![]()
Hoeveel punten had je gehaald? (ongeveer)
@MetalSonic ik zou mij richten op zowel track 2 als 3. Misschien iets meer op track 3 zegt mijn gevoel.
Mooie shop @Planeetje!
Ik zou hem halen. Morgen weer coins applenty en je houdt sowieso 12k over voor het geval dat er morgen nog een HE verschijnt. Uiteindelijk moet alles toch lvl7 worden.
Ik zou hem halen. Morgen weer coins applenty en je houdt sowieso 12k over voor het geval dat er morgen nog een HE verschijnt. Uiteindelijk moet alles toch lvl7 worden.
Sowieso doen, die is al zo vaak in ranked tracks geweest en mijn koffie dik kijken verteld mij dat hij nog wel een paar keer terug komt.Planeetje schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:52:
[Afbeelding]
Mooie shop vandaag, maar de vraag is of ik dry bowser zou moeten kopen of niet? Ik heb nog 24k aan muntjes, maar ben nog niet echt bezig met de HE driver upgrades van de shop.
@Cache ik zal eens kijken wat ik nog uit track 2 en 3 kan persen. Denk dat ik track 3 alleen kan verbeteren via een triple coin. Heb daar nu al double coin + nsc.....
Heb uiteraard nog wat tickets maar ik spaar alvast wat voor de volgende keer dat we spelen voor de driver uncaps. Of ik deze week nou eerste of 3de word maakt mij weinig uit. Heb een rustige poule, sowieso weinig tegenstanders, maar 7.. Kan altijd gekker @Tootoo of @Vozze
Ik zou 'm ook kopen.
Welke baan gebruiken jullie voor muntjes verzamelen?
Ik heb nog geen muntjes verzamel baan. Ik denk dat het track 2 wordt van de Larry cup. Daar heb ik een lvl 4 gold king bonomb.Poeksel schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:42:
Ik zou 'm ook kopen.
Btw ik ben nu al gefocust op de volgende tour. Ben eigenlijk niet zo onder de indruk van de Sydney tour.
Ik gebruik Mario circuit R in de lakitu cup met vacation peach.Poeksel schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:42:
Ik zou 'm ook kopen.
En ik heb dry bowser nu gekocht op jullie advies
[ Voor 11% gewijzigd door Planeetje op 23-04-2021 11:54 ]
Op welke manier focus je op de nieuwe Tour, behalve dan ongeduldig wachten tot het zover is?MetalSonic schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:50:
[...]
Ik heb nog geen muntjes verzamel baan. Ik denk dat het track 2 wordt van de Larry cup. Daar heb ik een lvl 4 gold king bonomb.
Btw ik ben nu al gefocust op de volgende tour. Ben eigenlijk niet zo onder de indruk van de Sydney tour.
En wordt dat de Bowser vs Donkey Kong tour (plaatjes gevonden door dataminers)?
Ik doe wat een aantal ook al deden voor de vorige week. Tickets verzamelen/ opsparen. Waren hier ook een paar die 5-7 HE driver tickets op de plank hadden liggen. Dan bereid je je dus voor op een bepaalde week/ tour en accepteer je dat je in de week ervoor wellicht wat lager eindigt.texelonia schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:11:
[...]
Op welke manier focus je op de nieuwe Tour, behalve dan ongeduldig wachten tot het zover is?![]()
En wordt dat de Bowser vs Donkey Kong tour (plaatjes gevonden door dataminers)?
Hopelijk deze week top 3, volgende week top 6 en dan daarna weer serieus gaan voor de eerste plek.
NeoPoeksel schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:42:
Ik zou 'm ook kopen.
Bowser
City
R
Ik kan eindeloos die pionnetjes in de tunnelbocht zo vaak mogelijk kaatsen.
erutangiS
Dit dusMrOleo schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:40:
[...]
Neo
Bowser
City
R
Ik kan eindeloos die pionnetjes in de tunnelbocht zo vaak mogelijk kaatsen.
YepTootoo schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:07:
[...]
Dit dusEn de T variant voor de tokens om die met een bowser shell frenzy snel binnen te knallen.
erutangiS
Het is daar inderdaad je best doen om niet te ver naar voren te komenMrOleo schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:47:
[...]
Yep, alhoewel die iets te smal is om goed achteraan te kunnen blijven rijden.
Zo wat een fijn begin van de dag. We stijgen binnen 2 races van 53.843 naar 57.837 in deze cup. Moet nog ergens 1,9k weghalen voor een 1e plek.
Ik rij nu Mario Circuit met Peach Vacation. Maar heb Toadette net naar level 6 gebracht en ze kan nog een dubbele uncap krijgen. Ik neig steeds meer naar Toadette toe, wat is jullie mening ?
Ik rij nu Mario Circuit met Peach Vacation. Maar heb Toadette net naar level 6 gebracht en ze kan nog een dubbele uncap krijgen. Ik neig steeds meer naar Toadette toe, wat is jullie mening ?
@bennieeee toadette en helemaal met nog een uncap!
Toadette level 7bennieeee schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 07:34:
Zo wat een fijn begin van de dag. We stijgen binnen 2 races van 53.843 naar 57.837 in deze cup. Moet nog ergens 1,9k weghalen voor een 1e plek.
[Afbeelding]
@MetalSonic level 7 zit er helaas niet in. Te weinig tickets
@Cache thanks voor de tip!
@Cache thanks voor de tip!
[ Voor 76% gewijzigd door bennieeee op 24-04-2021 13:32 ]
Mooie verbetering!bennieeee schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 10:08:
@MetalSonic level 7 zit er helaas niet in. Te weinig tickets
@Cache thanks voor de tip! [Afbeelding]
Weet er al iemand wat we morgen voor special pipe hebben?
Daar was ik ook benieuwd naar....
Thanks. Handig om te weten. Ik denk dat ik de rubies op zak houd omdat ik het allemaal al hebCache schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 15:56:
Geen dank @bennieeee, idd mooie verbetering!
@MetalSonic en @pjot1 :
[Afbeelding]
Vind het deze week opvallend rustig in dit topic?
Ik ben de banen echt al zat.. geen enkele van de drie die ik echt leuk vind.. jammer dat er geen DK stage of Shy guy market bij zit. Die zijn altijd fun
Ben het wel eens met je @MetalSonic, maar eerlijk gezegd heb ik uberhaupt vaak hetzelfde gevoel in het weekend. Daarnaast zijn de speciale tours weer voorbij.
Vanochtend vroeg wakker door mijn zoontje, dus hem maar de all clear pipe laten doen:
/f/image/GkJf6110TctRxrII8VPgY2B6.png?f=fotoalbum_large)
Die had ik net nodig voor volgende ranked!
Vanochtend vroeg wakker door mijn zoontje, dus hem maar de all clear pipe laten doen:
/f/image/GkJf6110TctRxrII8VPgY2B6.png?f=fotoalbum_large)
Ik had pgp uit de all clear pipe. Die staat nu 6+2. Komt in de buurt van level 7. Dat is pas mijn 2e driver uit de all clear pipe. De eerste was metal mario van een eeuwigheid geleden.
Ik heb slechts 2 items van de special pipe, dus ik zou een gokje kunnen wagen. Maar ik neig naar hem overslaan en de rubies op zak te houden.
Edit, eerst maar eens van onderzoeken of ik iets voor coverage nodig heb.
Ik heb slechts 2 items van de special pipe, dus ik zou een gokje kunnen wagen. Maar ik neig naar hem overslaan en de rubies op zak te houden.
[ Voor 10% gewijzigd door Planeetje op 25-04-2021 08:34 ]
Leuke glider hoor!! En de “feestweken” zijn idd voorbij..Cache schreef op zondag 25 april 2021 @ 08:20:
Ben het wel eens met je @MetalSonic, maar eerlijk gezegd heb ik uberhaupt vaak hetzelfde gevoel in het weekend. Daarnaast zijn de speciale tours weer voorbij.
[Afbeelding]
Ach ik moet af en toe even afstand nemen. Dat ik een tegenstander heb met dikke coinbox scores helpt ook niet.
Ik ga kijken of ik tweede of derde kan worden!
VerstandigPlaneetje schreef op zondag 25 april 2021 @ 08:30:
Ik had pgp uit de all clear pipe. Die staat nu 6+2. Komt in de buurt van level 7. Dat is pas mijn 2e driver uit de all clear pipe. De eerste was metal mario van een eeuwigheid geleden.
Qua items vind ik de meeste redelijk troep op great sail en gold cheep charger na. Maar wat ik de laatste tijd wel merk is dat ze zulke items wel naar voren laten komen in een volgende tour.
Aangezien ik 7 van de 8 items mis heb ik 2x10 gedaan en 3 nieuwe HE items er uit geplukt. Uiteraard niet degene die ik het liefste wilde
Aangezien ik 7 van de 8 items mis heb ik 2x10 gedaan en 3 nieuwe HE items er uit geplukt. Uiteraard niet degene die ik het liefste wilde
:strip_exif()/f/image/QYKNtEJDJgkd7tlJY4ay4IIq.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/UKrW5ZXbe1THnPUCkozXFOFl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/KEYfqQeOuxmwRVwMe0LqMUTb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/XAJreXSAopWOjSYdrwB0a1ZA.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CKeaM36m96hPdfLFK6D3en24.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vm6TluDKluxWiXMuNUFXplCX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zY7Fmk0wQvwoBKbEgGHFeIyz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WiSWHypubcmCEMfRzJiaKwdq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JABndH177tigSQ63zMxiFVqT.jpg?f=fotoalbum_large)