• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-01 12:48
bennieeee schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 09:54:
Wat een saaie week is dit zeg vergeleken bij afgelopen week. Kansloze 12e plek, doe alleen maar track 3 om zo snel mogelijk op de 600 punten te komen en dan de extra coins nog even te doen.
Triest weekje inderdaad, voelt bijna aan als werk nu. Even de muntjes pakken en weer afsluiten. Gisteren voor mijn doen ook maar heel kort mario kart gespeeld.

Vandaag morgen en overmorgen een he ticket. Ik ben benieuwd of de mensen onder mij dat nog gaan inzetten om mij van plek 4 te verstoten.

• MetalSonic
Tootoo schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 09:57:
@MetalSonic Ik sta nog eerste, maar de nummer 3 heeft slechts 700 punten achterstand en de nummer 4 (op bijna 4k) heeft op sunset wilds nog veel te winnen en veel betere levels op donut plains.

Ik zal maandag avond eens kijken hoe de vlag er dan bij hangt om te kijken of tickets inzetten zin heeft :)

Verder ben ik wel benieuwd in welke mate de shy guys worden ingezet volgende tour. Zou niet voor het eerst zijn dat drivers die zichtbaar zijn in de preview maar een beperkte rol hebben... Maar hè, ze mogen best gold shy guy inzetten hoor :p
Oeh wordt dus nog ff spannend in jouw tour maar je hebt nog munitie.......

We moeten inderdaad maar zien wat de tier 3 drivers zijn. Ik was een maandje of iets terug ook al enthousiast bij de mario tour. "ik heb alle mario alts".. een mario alt had ik niet en die en nog wat non mario drivers waren tier 3..

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:03
Wat een saaie week is dit zeg vergeleken bij afgelopen week. Kansloze 12e plek, doe alleen maar track 3 om zo snel mogelijk op de 600 punten te komen en dan de extra coins nog even te doen.
Eens! Sowieso heb ik altijd op de een of andere manier een hekel aan de 2e week van de tour. Het is dan enorm saai, je hebt alle tracks al gereden uit de diverse tours en je bent een beetje uit de hype van de start van een nieuwe tour. Duurt me altijd net iets te lang....

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:14
Tootoo schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 09:57:
Maar hè, ze mogen best gold shy guy inzetten hoor :p
Of ik hem nu lvl 2 of lvl 6 zou hebben, die mogen ze lekker weglaten met die domme bom van hem. :)
Pff dat is niet fijn :/ ,ondertussen heb ik maar 5 tegenstanders, minimaal plek 5 was voor mij al 99% zeker. Ranking indeling is zo gaar..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dFZCx8yZis0VJm-uF2PgankvQCs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JBGYY4UKa5bFhxpl5jYp8X1G.jpg?f=user_large

[ Voor 55% gewijzigd door MrOleo op 03-04-2021 11:24 ]

erutangiS

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:40
@bennieeee : hoeveel punten sta je nu achter? Op track 1 en 2 zit samen zeker nog 5k aan punten. Je zult even moeten grinden om je base points op orde krijgen, maar dat scheelt echt heel veel punten!

En ja, hopelijk staat Shy Guy alleen maar op de teasers en vergeet Nintendo hem in ranked te stoppen ;)

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• MetalSonic
Vozze schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 13:22:
@bennieeee : hoeveel punten sta je nu achter? Op track 1 en 2 zit samen zeker nog 5k aan punten. Je zult even moeten grinden om je base points op orde krijgen, maar dat scheelt echt heel veel punten!

En ja, hopelijk staat Shy Guy alleen maar op de teasers en vergeet Nintendo hem in ranked te stoppen ;)
waarom dat? :o heb je geen shy guy? ik kijk wel ff bij je items :9

• Vozze
Hahaha. Geen HE Shy Guy in ieder geval. Ook al hebben ze beide een waardeloze skill, je kunt ze toch wel missen ;)

• MrOleo
Vozze schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 14:44:
Hahaha. Geen HE Shy Guy in ieder geval. Ook al hebben ze beide een waardeloze skill, je kunt ze toch wel missen ;)
De skills van de supers zijn nou ook niet bepaald indrukwekkend. :)
(Dan valt pastry chef nog best mee.)

erutangiS

• Vozze
True, er komt er dus gewoon een nieuwe bij met een Boomerang skill ;)

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
@Vozze sta 10k achter op de veilige plek 5. Met 5k erbij zou ik op dit moment dan op plek 7 komen. Wel het proberen waard voor iets meer beloningen in ieder geval!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
Dat is wel het voordeel van shy guy: hij heeft alleen nog maar slechte skills. Mochten ze een nieuwe alt los laten, dan is de kans behoorlijk groot dat ie eens een goede (of minder slechte at worst) skill krijgt :p En wie weet wordt het Mario tanuki...

Beide resulteren trouwens in weinig rubies vermoed ik ;)

Folding@home

• MrOleo
Vozze schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 15:54:
True, er komt er dus gewoon een nieuwe bij met een Boomerang skill ;)
Ik dacht precies hetzelfde! :)

erutangiS

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kTSojucr3T9lYAGPu7R4NFsbLTQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yCK2gQj33fEA6uN0OSyMbfuc.jpg?f=fotoalbum_large

En wat met die batterij dan?

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Ik heb geen idee, behalve dat het een clue moet zijn voor een nieuw karakter. Veel speculaties, weinig duidelijkheid. Het wordt afwachten, maar ik vind wel dat ze de hype voor deze driver aan het opvoeren zijn. Past ook bij de ??? Tour. De vlaggen rechts boven verraden een wario track, dus deze driver is een wario alt. Ik wacht af, heb momenteel 445 rubies om in te zetten als het nodig is.

Tegelijkertijd ben ik wel klaar met de yoshi tour. Ik sta nu 3e, zonder investments. Ik zou blue yoshi nog naar 6 kunnen brengen (nu level 1) om op die manier meer punten te krijgen en mijn HE tickets te kunnen bewaren. Verder kan alles van walu pinball naar level 6 als het moet. Mijn nummer 1 heeft 91k, dat ga ik nooit halen. Nummer 2 heeft 80k+, ook lastig. Dus ik probeer plek 3 maar vast te houden.

• texelonia
Dat andere plaatje met de 3 anniversary tours verwees ook al naar Wario. Dus de 1e pijp wordt een Wario alt en de tweede pijp alle kleuren shy guy’s (zoals nu de birdo’s) ;)

Nah, we zullen zien!

Ik ben deze ranking en Tour ook wel beu. Ik was van 16e opgekrabbeld naar 8e maar nu alweer 11e. En eigenlijk geen zin om veel tijd erin te stoppen en al helemaal geen tickets. Dus kom maar gauw met de volgende Tour en deze week gauw weer vergeten :D

• Sleehond
Ben overgestapt van S10 naar iPhone 12 Pro

En dus van Android naar iOS. Allemaal goed gegaan zit weer op m’n account dus helemaal top.

Alleen.... ik had de Goldpass geactiveerd in de play store van Android en hoe krijg ik dit nu weer actief op iOS? Loopt nog toch 16 april, zonde als ik dat nu mis en wel betaald heb...

Anyone?

• Planeetje
Wat ik weet (heb zelfeen is device) is dat rubies niet overdraagbaar zijn. Lijkt me dat je de gold pass op het ios eco systeem moet gaan aanschaffen wanneer je android versie is afgelopen. Ik denk niet dat aankopen in de play store automatisch overgedragen worden naar ios.

• texelonia
@Sleehond uit de faq

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3KbQPywHsvu-DJgyhSyXlIDYBGg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DY01BNJdfeeSZa9nZ6BtxVnA.png?f=fotoalbum_large

• Sleehond
Ik snap niet goed wat er staat, zal aan mij liggen. Ik ga van Android naar iOS en in het eerste stukje staat dat je niks over kan zetten..

You can transfer neither your goldpass nor your goldpass benefits.

Vervolgens staat er als ik hetzelfde Nintendo account gebruik, ik dan wel kan transfereren maar er staat niet bij hoe....!?

Mijn oude telefoon is al helemaal gereset dus kan daar niet meer in Mario kart tour...

[ Voor 11% gewijzigd door Sleehond op 04-04-2021 11:30 ]

• Vozze
@Sleehond : wanneer je van Android naar iOS of vice versa (het tweede bullet) gaat, dan zul je opnieuw je Gold Pass moeten activeren op je nieuwe device. Je houdt wel je items (drivers, karts en gliders) wanneer je hetzelfde Nintendo Account gebruikt. Rubies ben je wel kwijt. Let er op dat je de subscription in de Google Play Store wel uitzet, anders betaal je dubbel.

• Sleehond
@texelonia @Vozze

Dank, volgens mij snap ik hem nu!

• MetalSonic
Kimono rechts heb ik ook.de linker helaas niet

• MrOleo
Oh dat is een apart plaatje..
Afgaande op het plaatje van het news, met een rode, zwarte en witte shy guy, krijgen we een witte shy guy, dat zal wel een HE zijn en dan die batterij is iets voor de andere week ofzo? :?

Anyway, volgens mij ben ik net weer tot een clubje toegetreden :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MV4Zh8wfVYrbXRtDCOeLL0CyQyA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PKk6ziouX5s0IednUsDb3pUu.jpg?f=user_large
Edit: wtf dat plaatje leek niet zo groot op mijn telefoon.. maar ff iets kleiner gemaakt... :+ 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door MrOleo op 04-04-2021 23:56 ]

erutangiS

• MetalSonic
Vandaag meerdere uren op track drie gespeeld. Liefst voor een run bestaande uit: beginnen met lucky 7 frenzy en daarna twee keer coin frenzy. Helaas niet gelukt. Plek 6 komt dichterbij...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_7N-V-SnmPoyRL9EZFdLYf-SZWU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XiDmlzu9rfuyxvuVSxVS5Kvj.png?f=fotoalbum_large

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Plek 6 > plek 5 lijkt me?

• MetalSonic
Ik ben nu vijfde maar het lukt mij niet meer om extra punten te pakken. Ik denk daarom dat ik van vijf naar zes ga. Niet heel erg verder. Kom ik volgende week wellicht in een iets makkelijkere poule.

• Planeetje
Vandaag weer een swooper in mijn shop. Die heb ik nu voor een 3e keer kunnen kopen! Ik was mijn saldo weer trrug naar 10k aan het brengen na de aanschaf van de offroader. Nog maar 2x en dan is de swooper ook level 7!

Ik ben inmiddels gezakt naar plek 4. Ik denk dat ikijn tickets op zak ga houden. Plek 3 staat ineens 6k voor mij. Plek 2 staat 12k voor en plek 1staat 18k voor me. Het is net de tafel van 6

[ Voor 3% gewijzigd door Planeetje op 05-04-2021 09:03 ]

• MetalSonic
Planeetje schreef op maandag 5 april 2021 @ 09:02:
Vandaag weer een swooper in mijn shop. Die heb ik nu voor een 3e keer kunnen kopen! Ik was mijn saldo weer trrug naar 10k aan het brengen na de aanschaf van de offroader. Nog maar 2x en dan is de swooper ook level 7!

Ik ben inmiddels gezakt naar plek 4. Ik denk dat ikijn tickets op zak ga houden. Plek 3 staat ineens 6k voor mij. Plek 2 staat 12k voor en plek 1staat 18k voor me. Het is net de tafel van 6
Ik zou ze ook lekker op zak houden niet aankomende week maar de week erna spelen we weer voor de driver uncaps. Dan wil je minimaal 5 of 6 pakken... Ook de glider uncaps zijn wel interessant uiteraard.

• Planeetje
Ja, en ik verwacht volgende tour nog een keer een extra set HE tickets via de daily login. Dan samen met de gold pass zijn dat er weer 3 van elk erbij.

Ik heb besloten Nabbit aan me voorbij te laten gaan. 43 euro is voor mij te veel. We zien wel wat er gebeurt. Misschien komt Nabbit wel weer een keer in de pijp over een half jaar.

• Tootoo
MetalSonic schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:53:
Vandaag meerdere uren op track drie gespeeld. Liefst voor een run bestaande uit: beginnen met lucky 7 frenzy en daarna twee keer coin frenzy. Helaas niet gelukt. Plek 6 komt dichterbij...

[Afbeelding]
Ik voel je pijn en heel herkenbaar! Als ik de afgelopen dagen speelde, dan was het waluigi (aangezien ik de track best ok vind). Maar een hogere score zat er niet in, terwijl ik hem vaaak gedaan had. Pas vandaag met heel veel moeite er 1500 punten bij geracet. Met 2 lucky 7 frenzies en een coin frenzy, wel met 1 break... Kost dus echt heel veel tijd en moeite.

Ondertussen sta ik wel tweede, op 400 punten nu. De vraag blijf ik vinden of ik het de tickets waard ga vinden om in te zetten voor een eerste plek. Of een tweede plek accepteren met dan minder rubies, maar wel meer tickets...

Folding@home

• MetalSonic
Tootoo schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:02:
[...]

Ik voel je pijn en heel herkenbaar! Als ik de afgelopen dagen speelde, dan was het waluigi (aangezien ik de track best ok vind). Maar een hogere score zat er niet in, terwijl ik hem vaaak gedaan had. Pas vandaag met heel veel moeite er 1500 punten bij geracet. Met 2 lucky 7 frenzies en een coin frenzy, wel met 1 break... Kost dus echt heel veel tijd en moeite.

Ondertussen sta ik wel tweede, op 400 punten nu. De vraag blijf ik vinden of ik het de tickets waard ga vinden om in te zetten voor een eerste plek. Of een tweede plek accepteren met dan minder rubies, maar wel meer tickets...
Mooie scores, ik ben blij voor je dat je inzet beloond is.

Ik heb vandaag denk ik zo'n twee uur in track drie gestoken. Ik zou nu ook nog een uur kunnen retry'n maar ik vind 't mooi. Wellicht word ik hierdoor zevende maar ik heb het echt wel weer gehad voor deze week.

Morgen nog wat pogingen, zoals jij al eerder aangaf op de laatste dag "lijkt" de kans op lekkere frenzy's iets groter en anders, ach prima..

Heb nu een paar weken achterelkaar behoorlijk zware poule's gehad, ben benieuwd of hij volgende week weer wat lichter is als ik een tier naar beneden ga.

[ Voor 6% gewijzigd door MetalSonic op 05-04-2021 20:52 ]

• Tootoo
@MetalSonic morgen lekker de muntjes binnen harken en daarna zou ik het wel voor gezien houden :) Gevoelsmatig vind ik er vaak goede runs bij zitten zolang je nog muntjes moet verzamelen, wie weet geeft het onverwacht dan een mooi resultaat!

En anders is hopelijk een tier die goed te doen is! Maar het is je gegund om geen tier te zakken :)

Folding@home

• Poeksel
Tijdens het kijken van Stephen Hendry tegen Jimmy White mijn score op Sunset Wilds weten te verbeteren van 18k naar 22775. Nu sta ik derde. Ik moet nog ergens 1k vandaan weten te halen om nog een plek te stijgen (om vervolgens waarschijnlijk morgennacht door twee spelers gepasseerd te worden.)

• bennieeee
Inmiddels 15e en ga er ook geen energie meer insteken. Wat een waardeloos 2e deel van de tour is dit geworden zeg. Succes voor de gene die nog wel bezig gaan.

• Sleehond
Van plek 9 naar 4!

Pinball verbeterd met 6.000 ongeveer door 2x een lucky 7+ te krijgen op een lekker plekje tussen alle tegenstanders in. Pinball op paar honderd na nu net geen 30k.

Ik sta nu denk ik wel safe om niet een tier omlaag te gaan. Omhoog zit praktisch geen rek meer in want de andere tracks zie ik praktisch geen ruimte meer in.

Dus ben er redelijk content mee zo, op naar volgende tour!

• MetalSonic
Hopelijk vandaag ook nog zo'n goede run @ track 3 zoals @Sleehond of @Tootoo .. op basis van jullie scores etc weet ik dat er bij nog wat meer in zit maar het moet maar net goed vallen met de frenzy's...

Denk dat ik er vandaag nog max 2 uur in stop en dan heb ik het of niet.

Gelukkig nog maar één nachtje slapen voor de volgende tour begint :)

• Planeetje
Morgen krijgen we in ieder geval 15k aan muntjes oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Ol2Z5Wsix0NqAzzWshkyVnRh-I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8Bo9ezQNaOMlu9O9s8fKhw0J.png?f=fotoalbum_large

• Sleehond
Planeetje schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:34:
Morgen krijgen we in ieder geval 15k aan muntjes oOo

[Afbeelding]
Lekker hoor, kom maar dooooooor _/-\o_

• MrOleo
Goh inderdaad ze bestaan nog! oOo Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_2qY3NE59vwvMyD4jug6xlBMyic=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Hs8H4ovnsmQtRYlWKh1Sd1TV.jpg?f=user_large

En 15k muntjes, lekker hoor, dat gat is dan gelijk weer gevuld. oOo

erutangiS

• texelonia
Nou met veel pijn en moeite ben ik van de 11/12e plek naar de 10e plek gekrabbeld! Is toch net even wat meer beloning, en ik hoefde nog maar 400 punten ofzo. Dus dat moest toch makkelijk lukken. In theorie. In de praktijk ging het dus erg moeizaam :D Nu hopen dat ik niet meer ingehaald word...

Ik heb nog 395 muntjes, dus die 15.000 coins zijn ook zeer welkom! :9

• MetalSonic
MrOleo schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:07:
Goh inderdaad ze bestaan nog! oOo [Afbeelding]

En 15k muntjes, lekker hoor, dat gat is dan gelijk weer gevuld. oOo
Ik moet de eerste HE ticket nog zien. Ondanks dat ik al meerdere HE items op level 7 heb.

Deze tour geeft mij toch een bittere nasmaak :( . Best wat uren in track drie gestopt maar niet eens mijn huidige score kunnen evenaren. En als ik dan op 36k kom met een combinatie van de volgende frenzy's + NSC : lucky 7, coin, banaan dan weet je dat 't m echt niet wordt. Heb nog gekeken naar YT filmpjes maar 't is ook niet zo dat ik een slechte route rij.

Achja snel vergeten en kijken wat de nieuwe tour gaat brengen.

Voor wie vanavond nog aan de bak gaaat, succes 8)

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Pfff, wat een marteling deze week weer. :X nu 5e plaats en ik houd m'n hart vast... Alle kaarten zo goed als op en een hoop sleepers. Gelukkig een nieuwe tour morgen! :9

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• texelonia
Grrrr toch weer 11e nu, wat een dieptepunt deze k*t tour 8)7

• Sleehond
5e geworden, zelfde tier gebleven.

Helemaal prima...

Nieuwe tour kom dr maar in...!

• bennieeee
16e en door 🤣 gefeliciteerd voor iedereen met goeie resultaten!

• MetalSonic
Zesde, tevreden mee :)

• Planeetje
4e gebleven zoals verwacht. Zelfde tier.

• Tootoo
Kort maar krachtig hier voor iedereen zeg :p

Tweede gebleven, de nr 1 was nog uitgelopen tot 2k. Ook tevreden met het feit dat ik de laatste tickets op zak gehouden heb :)

Folding@home

• Vozze
Hier eerste gebleven. Nu in afwachting op de nieuwe tour waar White Yoshi of Black Birdo en Shy Guy Gold en de nieuwe driver top tier in de ranked zijn :+

Die heb ik dus allemaal niet

[ Voor 13% gewijzigd door Vozze op 07-04-2021 07:56 ]

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Met een mooie afsprong netjes op de 6e plek geëindigd, wordt wel weer eens tijd voor wat succes. Vond t al met al maar een matige tour, de verjaardagsmuntjes en ruby's maken nog een beetje goed. Nu refreshen :) ben benieuwd!

Edit: nu al een betere tour, de eerste boomerang he uit de eerste gratis pijp, een nieuwe cb driver en wat een vette track!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DOeZrEHaYu_2166j3Fm8Hct0wNM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/24XnfMXycdSnxfe33HkjpClw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door edzon op 07-04-2021 08:38 ]

• MrOleo
Inderdaad een boomerang shy guy, ik zou haast voor deze pijp kiezen, maar bij de drivers is ook deze toegevoegd, dus mogelijk volgende week een betere pijp?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Se3RrxaQ-rfMHJz6vDY0yD9-yAg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JL69m4sZMkr9p9wzpzS1KYAd.jpg?f=user_large

erutangiS

• MetalSonic
Maar goed dat ik de Nabbit pack had gekocht anders had ik nu geen tier 3 driver op track 1 :)... Ja level 1 uiteraard maar 't is beter dan niks!

• bennieeee
Zo dit lijkt niet verkeerd. Baan 2 en 3 ideaal met coinbox drivers. Baan 1 heb ik wel de driver maar helaas geen kart en glider. Succes allemaal!!

De pijp sla ik in eerste instantie wel over. Even afwachten wat de andere zullen worden.

[ Voor 23% gewijzigd door bennieeee op 07-04-2021 08:33 ]

• Sleehond
Ninja course ja wel vet hoor!

Ik heb wel top gear voor de tracks, coinbox drivers voor track 2 en 3, lekker!

Mis alleen een tier 3 glider op track 1, maar dat is niet mega erg verwacht ik....

• Planeetje
Heb geen t3 driver en geen t3 glider... maar heb ook geen nabbit pack gekocht. Dan kan je dit verwachten denk ik. Ik hoop op een goede haalbare ranked.

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
50 pipe deze tour:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l1l3ar8DddCh4zNyKwdAEOWE5eM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5dolh6XAkxrBU56O0wIIulSx.jpg?f=user_large

• MetalSonic
Als dat echt zo is dan is dat de beste special pipe ooit. Daar ga ik dan wellicht wel 500 rubies aan uitgeven :9~

• Planeetje
Nog beter nieuws uit de data mine fabriek:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jX0yRIzJAUBhERDWylzjakoMFTQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IQHfvs9cHm0c6YuVL3dHjS7A.png?f=user_large

Er zijn er dus ook in de spotlight!!!!

[ Voor 42% gewijzigd door Planeetje op 07-04-2021 09:31 ]

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Planeetje schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:31:
Nog beter nieuws uit de data mine fabriek:

[Afbeelding]

Er zijn er dus ook in de spotlight!!!!
Is het al zondag? 🤤

En daarnaast een PSA: vergeet de 15k muntjes niet

[ Voor 5% gewijzigd door Cache op 07-04-2021 09:39 ]

• MetalSonic
O+ Dus dat, nog nooit zo uitgekeken naar een special pipe _/-\o_ _/-\o_

• pjot1
  • Niet online
Toch nog 5e gebleven! Hmmm PGP in de Premium challenges! Die heb ik nog niet... O+

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WejNJeNV4Kc0jhQycGqN1p2iVxg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/L3MFLqXGxM1qds9h0P2FPynn.png?f=fotoalbum_large
Lekkerrrr... achja nooit geschoten altijd mis

• MrOleo
edzon schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:00:

Edit: nu al een betere tour, de eerste boomerang he uit de eerste gratis pijp, een nieuwe cb driver en wat een vette track!

[Afbeelding]
Hij trekt hem er gewoon direct uit, lekker hoor!!

erutangiS

• Poeksel
4e, 1400 te weinig voor plek 2. Wel geprobeerd gisteravond, maar ik wist mijn higscore slechts met een punt of 10 te verbeteren :(

Flipperen voor de muntjes kun je trouwens in Waluigi Cup. 2 Quick tickets nodig (of 1 morgen).

• bennieeee
Zonet een triple Frenzy op de Ninja waardoor die nu staat op 13,5k. Moet wel zeggen dat ik nog wel behoorlijk moet wennen aan het baantje! Verder gaan alle 246 rubies in de pijp van zondag!! Wat een ding zeg.

• Tootoo
Mijn hemel, altijd lees ik altijd wel tweakers en reddit op een woensdag ochtend dat de nieuwe ranked in gaat. Nu niet gedaan en ik was vrolijk aan de eerste pijp gegaan. Na 70 pulls (en nog geen Ninja shy guy) las ik hier GoT:
1. Holy cow, er komt een coinbox driver en ik heb al zoveel rubies kapot geslagen aan een pijp zonder succes: b-a-l-e-n!!
2. De screenshot gezien van @Cache , nog meer balen! Ook omdat ik dacht dat het zon waardeloze pijp was zonder spotlights.
3. De screenshot van @Planeetje gezien om er achter te komen dat het wel spotlights zijn: super vet!

Toegeven: ik heb 96 pulls moeten doen voor ninja shy guy (en nee dat is het vast niet waard), maar ik haal het gelukkig nog wel om goed aan de 50 pipe los te gaan... Ik moet dus nooit met een warrig hoofd los gaan met MKT :)

Folding@home

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:01
Ik heb nog 527 rubies 8)

• MetalSonic
Tootoo schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:26:
Mijn hemel, altijd lees ik altijd wel tweakers en reddit op een woensdag ochtend dat de nieuwe ranked in gaat. Nu niet gedaan en ik was vrolijk aan de eerste pijp gegaan. Na 70 pulls (en nog geen Ninja shy guy) las ik hier GoT:
1. Holy cow, er komt een coinbox driver en ik heb al zoveel rubies kapot geslagen aan een pijp zonder succes: b-a-l-e-n!!
2. De screenshot gezien van @Cache , nog meer balen! Ook omdat ik dacht dat het zon waardeloze pijp was zonder spotlights.
3. De screenshot van @Planeetje gezien om er achter te komen dat het wel spotlights zijn: super vet!

Toegeven: ik heb 96 pulls moeten doen voor ninja shy guy (en nee dat is het vast niet waard), maar ik haal het gelukkig nog wel om goed aan de 50 pipe los te gaan... Ik moet dus nooit met een warrig hoofd los gaan met MKT :)
Altijd vervelend als het lekkers onderaan de pipe zit. Ik heb het ook al een paar keer gehad. Aan de andere kant heb je heel veel items weer kunnen upgraden en dat is een goede "investering"voor later. Goede kans dat je de volgende keer wel weer snel een goed item uit de pipe haalt!..

De special pipe wordt een pareltje, wellicht maar een pack kopen en daarmee wat runs doen op de special pipe?

• Tootoo
@MetalSonic dat viel me nog een beetje tegen om eerlijk te zijn: de gold glider kreeg ik er ook uit, maar die had ik al op level 7. Plus Peachette en een kart herinner ik me niet eens :P naja, een hoop is wel weer geupgrade inderdaad ;)

En ja ik ben bang dat ik iets van packs zal kopen als het moet, maar dat is het nu wel eens goed waard!

Nu de grote vraag: ga ik voor nabbit of voor ninja shy guy :+

Folding@home

• MetalSonic
Tootoo schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:58:
@MetalSonic dat viel me nog een beetje tegen om eerlijk te zijn: de gold glider kreeg ik er ook uit, maar die had ik al op level 7. Plus Peachette en een kart herinner ik me niet eens :P naja, een hoop is wel weer geupgrade inderdaad ;)

En ja ik ben bang dat ik iets van packs zal kopen als het moet, maar dat is het nu wel eens goed waard!

Nu de grote vraag: ga ik voor nabbit of voor ninja shy guy :+
Of voor beiden? ;) :D

Peachette heeft btw ook wel leuke coverage dus zo slecht is dat niet.

• Tootoo
MetalSonic schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:03:
[...]

Of voor beiden? ;) :D

Peachette heeft btw ook wel leuke coverage dus zo slecht is dat niet.
Ik ben bang dat mijn aantal HE driver tickets dat nog niet waarderen... ;) Ik moet voor nu kiezen tussen de twee waarvan ik denk dat ze het meeste damage kunnen aanrichten. Beide zijn daarin niet slecht (lucky 7 wel iets beter), maar ninja shy guy zal vast wel meer in de ranked cups voorkomen de komende tijd... En ook als er de king bob-omb gold komt, die vind het ook wel tof om tickets te krijgen ;)

Hoe is de ranked cup voor jullie zo op het eerste gezicht qua tegenstanders?

Folding@home

• Poeksel
Ik zie dat ik Pink Gold Peach naar 7 kan brengen (dankzij de premium challenge). Dat is wel een goed idee denk ik? Ze staat nu op 1190, ik moet nog 5 point cap tickets sparen om de punten naar max te brengen.

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Tootoo schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:41:
[...]

Ik ben bang dat mijn aantal HE driver tickets dat nog niet waarderen... ;) Ik moet voor nu kiezen tussen de twee waarvan ik denk dat ze het meeste damage kunnen aanrichten. Beide zijn daarin niet slecht (lucky 7 wel iets beter), maar ninja shy guy zal vast wel meer in de ranked cups voorkomen de komende tijd...
Na een boomboxfiesta van toad pit crew laatst ben ik er wel van overtuigd dat de boomerang het wint de lucky 7. Denk zelfs dat het met het juiste geluk de strijd goed aan kan met de coinbox.

• MetalSonic
@Tootoo Ja dat zal steeds meer toenemen, steeds meer drivers en het is niet zo dat we veel meer HE tickets krijgen. Keuzes keuzes dat is pittig, ik heb het zelf ook :)

@edzon
Boomerang staat voor mij nog echt op plek 3 hoor. Die skill is soms heel handig als tegenstanders een coinbox gebruiken maar vaak valt het tegen. Als je eerste rijdt dan wil je coinbox als item krijgen en geen boomerang.

Versus de Lucky 7.. dan heb ik toch liever de luck7 . Als je door het eerste item block rijdt en ergens tussen plek 4 en 6 bent en dan een lucky 7 frenzy hebt dan is dat echt een super start, daar kan een boomerang frenzy vaak niet tegen op :)

• MrOleo
Die zondag pijp ziet er leuk uit, maar ben toch benieuwd hoeveel HE's er zitten in de hele pijp. Meestal kan je er 3 of 4 at random uithalen ( meestal de verkeerde :+ ), maar nu zijn ze wellicht allemaal verkrijgbaar omdat ze spotlight zijn? Wat ook weer een nadeel is, dan kan je immers niet mazzel hebben en meerdere keren dezelfde driver uit 1 pijp halen.. Eerst maar eens zien a.s. zondag wat de verdeling is.

Boomerang vind ik geniaal, het ligt een beetje aan het type baan en je moet een coinbox tegenstander hebben, maar in het ideale geval kan het net zo sterk zijn als coinbox zelf en zeker beter dan lucky 7. Die rinkelende kassa van frenzy icm een coinbox van een andere driver is zo leuk :) .

erutangiS

• MetalSonic
MrOleo schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:21:
Die zondag pijp ziet er leuk uit, maar ben toch benieuwd hoeveel HE's er zitten in de hele pijp. Meestal kan je er 3 of 4 at random uithalen ( meestal de verkeerde :+ ), maar nu zijn ze wellicht allemaal verkrijgbaar omdat ze spotlight zijn? Wat ook weer een nadeel is, dan kan je immers niet mazzel hebben en meerdere keren dezelfde driver uit 1 pijp halen.. Eerst maar eens zien a.s. zondag wat de verdeling is.

Boomerang vind ik geniaal, het ligt een beetje aan het type baan en je moet een coinbox tegenstander hebben, maar in het ideale geval kan het net zo sterk zijn als coinbox zelf en zeker beter dan lucky 7. Die rinkelende kassa van frenzy icm een coinbox van een andere driver is zo leuk :) .
Als alles mee zit is het inderdaad erg leuk. Geeft dan wel een euforisch gevoel! en dan loop het uiteraard snel op met de punten.

• MetalSonic
Tootoo schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:41:
[...]

Ik ben bang dat mijn aantal HE driver tickets dat nog niet waarderen... ;) Ik moet voor nu kiezen tussen de twee waarvan ik denk dat ze het meeste damage kunnen aanrichten. Beide zijn daarin niet slecht (lucky 7 wel iets beter), maar ninja shy guy zal vast wel meer in de ranked cups voorkomen de komende tijd... En ook als er de king bob-omb gold komt, die vind het ook wel tof om tickets te krijgen ;)

Hoe is de ranked cup voor jullie zo op het eerste gezicht qua tegenstanders?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z_aRpUfG_LYwnqdg-xDqEvjsUIg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CCtW9cjJmYUntIc7lWl7FSze.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zeg niks, vorige week begon ook zo en toen ineens dikke scores bij tegenstanders. Ik moet voor mijzelf nog even kijken of ik deze week all in ga of dat ik gewoon overal een lekkere score neer zet en zoveel mogelijk tickets bewaar voor volgende week.

EDIT
Ik vind de nieuwe track erg leuk, zitten ook een paar stukjes in dat je keuzes moet maken :)

[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 07-04-2021 15:01 ]

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-9hRn0_PdNcokHxsN9h0heEuUUU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a8CqAkMcK25UbwINPcAHkAys.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3sxR3ufJpDTSJ1G7d-cXRvd5HQw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/J4GEiR7SXG8YceTMYPlVxmLW.png?f=fotoalbum_large
Ondanks dat ik een tier gezakt ben.. laatste half jaar moeten ze steeds iemand erbij doen waardoor ik geen eerste mag worden.

• Vozze
Ik had wel een beetje hetzelfde als @Tootoo vanochtend. Een HE boomerang driver! Die moest en zou ik hebben! Voordat ik al m'n rubies er tegenaan heb gegooid toch inderdaad eerst maar even gekeken op Reddit en Discord. Pohhhh, ook nog een nieuwe coinbox driver!

Dilemma's, dilemma's. Twee nieuwe drivers, dus beide gaan ze een rol spelen in huidige en komende ranked cups. Hoe groot gaat die rol zijn en wie van de twee krijgt een grotere rol? Is er overlap met andere coinbox drivers?

Uiteindelijk toch maar rubies er tegenaan gegooid om de nieuwe Shy Guy te scoren. Geen 94 pulls, maar 60 pulls verder had ik hem toch. Ik vind de waarde toch wel erg groot. Daarnaast komt er dus nóg een coinbox driver bij, waarbij de kans dat je Ninja Shy Guy samen met een coinboxer in een race krijgt best groot is. En dan een boombox en het is kassa!

Nu nog kijken wat ik met m'n HE-tickets ga doen. Ik wil hem eigenlijk wel naar level 4 brengen, maar ik denk dat ik ook nog wel een pull aan de gouden pijp ga wagen. En ja, een coinboxdriver wil je ook wel op 4. Keuzes, keuzes.

En qua ranked. Ik heb er zeker twee hele zware tegenstanders bij. Dat wordt een taaie week. Ik leef met je met @MetalSonic !

• Poeksel
Die Ninjatrack is best wel interessant. Veel verschillende routes, zoeken dus naar een optimale route, als die er is. En wie weet wat er allemaal nog verborgen is, zoals dit: https://www.reddit.com/r/...t_on_the_left_blocked_by/

• MetalSonic
Vozze schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:33:
Ik had wel een beetje hetzelfde als @Tootoo vanochtend. Een HE boomerang driver! Die moest en zou ik hebben! Voordat ik al m'n rubies er tegenaan heb gegooid toch inderdaad eerst maar even gekeken op Reddit en Discord. Pohhhh, ook nog een nieuwe coinbox driver!

Dilemma's, dilemma's. Twee nieuwe drivers, dus beide gaan ze een rol spelen in huidige en komende ranked cups. Hoe groot gaat die rol zijn en wie van de twee krijgt een grotere rol? Is er overlap met andere coinbox drivers?

Uiteindelijk toch maar rubies er tegenaan gegooid om de nieuwe Shy Guy te scoren. Geen 94 pulls, maar 60 pulls verder had ik hem toch. Ik vind de waarde toch wel erg groot. Daarnaast komt er dus nóg een coinbox driver bij, waarbij de kans dat je Ninja Shy Guy samen met een coinboxer in een race krijgt best groot is. En dan een boombox en het is kassa!

Nu nog kijken wat ik met m'n HE-tickets ga doen. Ik wil hem eigenlijk wel naar level 4 brengen, maar ik denk dat ik ook nog wel een pull aan de gouden pijp ga wagen. En ja, een coinboxdriver wil je ook wel op 4. Keuzes, keuzes.

En qua ranked. Ik heb er zeker twee hele zware tegenstanders bij. Dat wordt een taaie week. Ik leef met je met @MetalSonic !
Dankjewel, jij ook succes dan..

Ik heb net nog eens goed nagedacht maar ik ga deze week toch wel kijken hoe hoog ik kom. Wellicht met hard werken derde ofzo. Mijn items zijn relatief goed, alles tier drie. Volgende week mis ik een tier drie glider op track één en de rest is ook niet super..

Grootste winst van deze tour gaat 'm denk ik zitten in wat ik uit de special pipe ga halen deze zondag. Qua fun zijn het gelukkig leuke tracks..

• bennieeee
Moet zeggen dat mijn ranked er wel hoopvol uit ziet. Kleine 3k voorsprong op de nummer 2. Net PGP een dubbele unlock gegeven. Mocht het volgende week de Larry cup zijn dan verwacht ik iets gelijks als afgelopen week.. daar mis ik weer zoveel helaas.

• Sleehond
Lol, vroeg wakker rond 06:30, ik denk oh yes even kijken hoeveelste ik ben geworden en de nieuwe tour ontdekken vandaag.

Oh wacht... het is al donderdag, haha!

Iets teveel met Mario Kart Tour bezig... :9 :Y

• Planeetje
Ik heb geen t3 driver op track 1, maar als het me lukt een aantal keer gold King bobomb uit de pijp te trekken, dan kan ik die ineens op level 6 zetten met tickets zodat ik hem op track 1 kan gebruiken. Dat geeft dan weer meteen een extra track voor volgende ranked ook. Op level 6 heeft hij 4 ranked tracks deze tour. Sure, zeker met 2 1 overlappende tracks met andere coinboxers. Nu ook nog hopen op een HE driver ticket in de shop.

Ofwel, ik ga waarschijnlijk 12 10 pulls stukslaan op de special pipe.

• Vozze
@Planeetje : goede strategie! Maar op welke twee ranked tracks heeft hij een overlap met een coinboxer? Ik zie er maar 1 (Koopa) deze week en volgende week is hij dan koning.

• Planeetje
@Vozze heb verkeerd gekeken. Volgende ranked is idd geen overlap, maar dan is hij inderdaad de koning!

Dus is het maar 1 overlap track. Foutje, bedankt! ;)

Edit: ik heb metal mario in mijn shop. Zouden jullie deze kopen?

[ Voor 17% gewijzigd door Planeetje op 08-04-2021 11:36 ]

• Poeksel
De shortcut genomen in Ninja Hideaway (met een paddenstoel) en meteen een higscore. 17166 is best ok zonder tier 1 driver.

Nog een andere tip staat hier: https://www.reddit.com/r/...he_second_lap_by_gliding/

[ Voor 36% gewijzigd door Poeksel op 08-04-2021 12:06 ]

• MetalSonic
Is het al zondag jongens?? ;)

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:41
Heb de game ook maar eens geinstalleerd. Wel een game gefocussed op freemium praktijken. Controls zijn ook erg wennen op iPhone. Vooral snelle bochten achter elkaar lukken nog niet altijd even goed.

Volgens internet is er ook nog geen controller support. Klopt dat? Of is dat achterhaalde info?

• Tootoo
@PdeBie welkom! In de basis vat je de game goed samen :) Maar er zijn hier ook hele goede voorbeelden van free to play of mensen die enkel de gold pass hebben. Voor wat betreft controller support: die is er inderdaad niet. Je kan kijken of andere instellingen het makkelijker maken voor je :)

Folding@home

• MetalSonic
PdeBie schreef op donderdag 8 april 2021 @ 18:39:
Heb de game ook maar eens geinstalleerd. Wel een game gefocussed op freemium praktijken. Controls zijn ook erg wennen op iPhone. Vooral snelle bochten achter elkaar lukken nog niet altijd even goed.

Volgens internet is er ook nog geen controller support. Klopt dat? Of is dat achterhaalde info?
Welkom! Controls zijn eerst even pittig maar wennen snel.

• pjot1
  • Niet online
@PdeBie
Welkom!

Het heeft bij mij bijna 3 maanden gekost voordat ik het een beetje onder controle had. Doe nog steeds swipen en gyrohandling samen. 8)7

• Planeetje
@PdeBie ook welkom! Er is iemand op YouTube (Mankalor) die daadwerkelijk met een controller racet. Het kan dus blijkbaar wel. Ik heb alleen geen idee hoe ;) Mankalor staat bekend dat hij de game gehacked heeft en daarbij de game te manipuleren en te kijken hoe het spel werkt.

• PdeBie
Warm welkom zeg voor een mobiele game.
Kunnen andere topics nog van leren O-)

Speel het spel wel vooral 'als tussendoortje'. Geen hele avonden achter elkaar ofzo, dus verwacht van mij geen dagelijkse updates

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l9ISAwci7gWUVCypCHYUnCML9jo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QRHOo7zla4tDCvu4fz95FNwh.png?f=fotoalbum_large
Eindelijk weer een dubbel coin frenzy :) nu tweede!

• MetalSonic
PdeBie schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:50:
Warm welkom zeg voor een mobiele game.
Kunnen andere topics nog van leren O-)

Speel het spel wel vooral 'als tussendoortje'. Geen hele avonden achter elkaar ofzo, dus verwacht van mij geen dagelijkse updates
Dit is sowieso een gezellig/ positief topic! Door dit topic blijf ik mede dit spel spelen.

• PdeBie
Eerst maar eens het sturen onder de knie krijgen. Bots nu nog te vaak tegen de randen. Heb manual drift al wel ingesteld.

• MrOleo
Poeksel schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:48:
Die Ninjatrack is best wel interessant. Veel verschillende routes, zoeken dus naar een optimale route, als die er is. En wie weet wat er allemaal nog verborgen is, zoals dit: https://www.reddit.com/r/...t_on_the_left_blocked_by/
Poeksel schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:01:
De shortcut genomen in Ninja Hideaway (met een paddenstoel) en meteen een higscore. 17166 is best ok zonder tier 1 driver.

Nog een andere tip staat hier: https://www.reddit.com/r/...he_second_lap_by_gliding/
Inderdaad een leuke nieuwe baan met veel mogelijkheden!
De shortcut lijkt me niet super nuttig, het wint eigenlijk vooral tijd en positie, maar gaat ten koste van je combo-count.
De tip voor de itembox is handig, maar is me tot nu toe nog niet gelukt, ook nog niet veel geprobeerd. :)

Verder lijkt me in de eerste helft van de track de bovenste route de betere route (in de tweede helft trouwens ook) en voor degenen die een frenzy karakter hebben, met een 7e plek start, 1e item blok mushroom frenzy, kan je via de bruine houten trap (na de 1e bocht naar links) ook de 1e ronde de bovenste route halen. Wellicht kan je dat ook halen vanaf plek 1? Heb ik nog niet geprobeerd.
Voorlopig lijkt mij dat de beste route, maar ik heb nog niet veel tijd gehad om te testen.

erutangiS

Pagina: 1 ... 62 ... 161 Laatste