Ik had wel een beetje hetzelfde als @
Tootoo vanochtend. Een HE boomerang driver! Die moest en zou ik hebben! Voordat ik al m'n rubies er tegenaan heb gegooid toch inderdaad eerst maar even gekeken op Reddit en Discord. Pohhhh, ook nog een nieuwe coinbox driver!
Dilemma's, dilemma's. Twee nieuwe drivers, dus beide gaan ze een rol spelen in huidige en komende ranked cups. Hoe groot gaat die rol zijn en wie van de twee krijgt een grotere rol? Is er overlap met andere coinbox drivers?
Uiteindelijk toch maar rubies er tegenaan gegooid om de nieuwe Shy Guy te scoren. Geen 94 pulls, maar 60 pulls verder had ik hem toch. Ik vind de waarde toch wel erg groot. Daarnaast komt er dus nóg een coinbox driver bij, waarbij de kans dat je Ninja Shy Guy samen met een coinboxer in een race krijgt best groot is. En dan een boombox en het is kassa!
Nu nog kijken wat ik met m'n HE-tickets ga doen. Ik wil hem eigenlijk wel naar level 4 brengen, maar ik denk dat ik ook nog wel een pull aan de gouden pijp ga wagen. En ja, een coinboxdriver wil je ook wel op 4. Keuzes, keuzes.
En qua ranked. Ik heb er zeker twee hele zware tegenstanders bij. Dat wordt een taaie week. Ik leef met je met @
MetalSonic !