• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
@PdeBie we hebben hier een behoorlijk grote schare actieve spelers ja ;) Dat maakt het ook altijd leuk vind ik!

Het is mij nog niet gelukt, maar helemaal bovenin voor je gaat vliegen heb je nog een veld met muntjes. Zo’n.... 24-28? Met shy guy ninja kan je ze denk ik allemaal pakken met een boomerang :) iemand hier al succes mee?

Folding@home

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-05 04:01
Silver Starchute uit groene pijp!

Top, had ik nog niet

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:31
Tootoo schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:00:
@PdeBie we hebben hier een behoorlijk grote schare actieve spelers ja ;) Dat maakt het ook altijd leuk vind ik!

Het is mij nog niet gelukt, maar helemaal bovenin voor je gaat vliegen heb je nog een veld met muntjes. Zo’n.... 24-28? Met shy guy ninja kan je ze denk ik allemaal pakken met een boomerang :) iemand hier al succes mee?
Ja een boomerang daar lijkt me erg leuk, maar ja nog geen shy guy ninja. ;)
Sowieso lijkt een boomerang karakter erg leuk op die track, ik had net 3 coin box tegenstanders tegelijk. :9~

erutangiS

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-05 18:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CjFD4f9Rd96vvQ8Mp4S0tegfQug=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jkMo3eOabiZBXYatDnhQktFw.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iGAJcCkofqdRq_pwVEhDIDeiQSY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/85qsk7IqrxImzGWEDDS6CSgz.png?f=fotoalbum_large

Het is weer zover.

Wie heeft er tips voor mij om meer punten te pakken? Kan ikboven de nummer een komen?

Wat aanvullende info:
Mijn Nabbit is al level 2 en kan ik level 3 maken. Ik kan de spider level 5 maken.

Track 3 is een dubbel coin nsc ik denk dat er daar weinig ruimte meer is..

• MetalSonic
Voor ik tickets ga upgraden ga ik wel kijken of ik de nieuwe coinbox driver uit de special pipe kan halen. Als ik die kan halen denk ik dat ik daar de he driver tickets in ga doen.. Ik denk dat ik die d ekomende weken vaker ga gebruiken dan Nabbit.

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-05 07:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uHUj-Y6y0UD2FSxXD3xczjtU_Sk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vKy5fpYPdHG91xZ8NJ14UppG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f8AqmKCeHesswYc8uBGXb0ldmUc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gs0Il1eZuhStTZbY9GqNX1ne.jpg?f=fotoalbum_largeik ben wel binnen voor deze week. Vooral op Rainbow Road heb ik nog veel ruimte.

@MetalSonic ruimte op baan 1 maar je geeft zelf net al aan eerst te wachten op de nieuwe coinbox driver. Je andere 2 banen staan al behoorlijk grof vind ik en dus weinig ruimte meer.

[ Voor 9% gewijzigd door bennieeee op 09-04-2021 13:07 ]

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-05 14:48
@MetalSonic : ik denk dat op Koopa ook nog wel ruimte zit wanneer je bereid bent om de Head Honcho naar level 4 te brengen. Daar kun je nog wel 2 tot 3k winnen. Of het allemaal genoeg gaat zijn om plek 1 te pakken, durf ik niet te zeggen.

En kijk ook alvast met een schuin oog naar de volgende week. Daar gaat het weer om driver point cap tickets, dus daar wil je ook iets achter de hand hebben. Vooral Rainbow Road 2T en Ninja Hideway T gaan daar het verschil maken. Peach Kimono is nu niet de beste optie op Rainbow Road, dus investeer alles in King Bom-omb Gold wanneer je die trekt (en hopelijk vaker dan 1 keer)! Elke speler die hem naar level 6 gaat krijgen, gaat de ranked pakken. Maar wellicht kun je met een level 4 al een dusdanige score op Ninja Hideway T neer zetten waardoor je voor jezelf wat lucht creëert ter compensatie van een mindere driver op Rainbow Road 2T.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• bennieeee
Daar was die dus al: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S2DoMFp3Wjd73b769XewS_H23_M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BZz7C2uNWuJVinPcAYuEHH7p.jpg?f=fotoalbum_large

• MetalSonic
bennieeee schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 13:05:
[Afbeelding]

[Afbeelding]ik ben wel binnen voor deze week. Vooral op Rainbow Road heb ik nog veel ruimte.

@MetalSonic ruimte op baan 1 maar je geeft zelf net al aan eerst te wachten op de nieuwe coinbox driver. Je andere 2 banen staan al behoorlijk grof vind ik en dus weinig ruimte meer.
Dat ziet er netjes uit en nu dus nog hogere score, pak die eerste plek maar! En ja ik denk dat ik driver tickets spaar voor de volgende week.

• MetalSonic
Vozze schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 13:47:
@MetalSonic : ik denk dat op Koopa ook nog wel ruimte zit wanneer je bereid bent om de Head Honcho naar level 4 te brengen. Daar kun je nog wel 2 tot 3k winnen. Of het allemaal genoeg gaat zijn om plek 1 te pakken, durf ik niet te zeggen.

En kijk ook alvast met een schuin oog naar de volgende week. Daar gaat het weer om driver point cap tickets, dus daar wil je ook iets achter de hand hebben. Vooral Rainbow Road 2T en Ninja Hideway T gaan daar het verschil maken. Peach Kimono is nu niet de beste optie op Rainbow Road, dus investeer alles in King Bom-omb Gold wanneer je die trekt (en hopelijk vaker dan 1 keer)! Elke speler die hem naar level 6 gaat krijgen, gaat de ranked pakken. Maar wellicht kun je met een level 4 al een dusdanige score op Ninja Hideway T neer zetten waardoor je voor jezelf wat lucht creëert ter compensatie van een mindere driver op Rainbow Road 2T.
Achja eigenlijk is de vraag al beantwoord, ik ga verder geen he driver tickets meer uitgeven deze week. Volgende week wil ik zoveel mogelijk tickets toch wel klaar hebben en ik wil driver tickets geven aan de nieuwe coinbox driver. Als er iets is dat dit spel mij geleer heeft is dat zo'n nieuwe coinbox driver heel vaak terug komt de komende weken. Dat zagen we eerder al bij Santa bowser..

kart tickets wellicht wel, de spider kart wordt erg vaak gevraagd voor ranked races en die is deze week en volgende week bruikbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 09-04-2021 16:55 ]

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-03 08:45
Net op track 2 bijna 29k gehaald met 6/4/5 loadout met gold dry bones als driver. 1x coin box frenzy en een 3 of 4tal coin boxes :) Niet slecht voor die load out.

Rainbow road heb ik op 35k gezet. Ik sta nu ongeveer 50 punten achter op nummer 1 ;) met 81k.

Laat die gold pipe maar komen zou ik zeggen. Dan kunnen mijn andere coin boxers ook weer een aanzet krijgen richting level 7. Nu maar hopen dat king bob omb gold ook een spotlight is. Anders wordt mijn plan van aanpak waarschijnlijk weer anders. Misschien probeer ik dan alsnog shy guy ninja te halen. Is het al zondag? Ik ga mijn multiplayer level morgen naar A brengen voor een extra 33 rubies van de challenge die nog open staat. Dan heb ik 13x een 10 pull.

• MetalSonic
Planeetje schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 17:22:
Net op track 2 bijna 29k gehaald met 6/4/5 loadout met gold dry bones als driver. 1x coin box frenzy en een 3 of 4tal coin boxes :) Niet slecht voor die load out.

Rainbow road heb ik op 35k gezet. Ik sta nu ongeveer 50 punten achter op nummer 1 ;) met 81k.

Laat die gold pipe maar komen zou ik zeggen. Dan kunnen mijn andere coin boxers ook weer een aanzet krijgen richting level 7. Nu maar hopen dat king bob omb gold ook een spotlight is. Anders wordt mijn plan van aanpak waarschijnlijk weer anders. Misschien probeer ik dan alsnog shy guy ninja te halen. Is het al zondag? Ik ga mijn multiplayer level morgen naar A brengen voor een extra 33 rubies van de challenge die nog open staat. Dan heb ik 13x een 10 pull.
Hopen inderdaad dat King Bomb spot light is, anders nouja ik ga er echt veel rubies in stoppen. Ik moet hem gewoon hebben..

De hype voor shy guy deel ik niet zo, maar iedereen heeft andere ervaringen natuurlijk met boomerang drivers.

• MetalSonic
Nog maar één nachtje slapen, voelt bijna als Sinterklaas. Heb hier 600 rubies klaar staan =) Ik hoop dat ik minimaal twee keer die coinbox king bo -omb eruit kan halen.

• Vozze
@MetalSonic : indien het een spotlight is, dan is twee keer gegarandeerd met 600 rubies! Dan mag je zelfs gaan denken aan 3x of zelfs 4x, afhankelijk van je reset strategie.

Ik ben erg benieuwd hoe Nintendo het gaat doen.

• MetalSonic
Vozze schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:53:
@MetalSonic : indien het een spotlight is, dan is twee keer gegarandeerd met 600 rubies! Dan mag je zelfs gaan denken aan 3x of zelfs 4x, afhankelijk van je reset strategie.

Ik ben erg benieuwd hoe Nintendo het gaat doen.
Als die spotlight is dan is het meteen reset nadat ik 'm pull. Ook als het geen spotlight is natuurlijk. Kom maar op!

Edit: ik verwacht dat Nintendo lekker veel geld gaat verdienen deze week, ik voel mij al geprikkeld om wellicht nog een packje te kopen voor extra pull op de special pipe. Mensen die minder rubies hebben die hebben 't wellicht nog veel meer....

[ Voor 21% gewijzigd door MetalSonic op 10-04-2021 11:03 ]

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-04 12:13
Negen tickets + pulls nodig om King Bomb Gold op level 6 te krijgen toch? Ik was eerst van plan Pink Gold Peach naar 7 te upgraden, maar dit is misschien een optie, al red ik het momenteel niet (524 rubies, 4 tickets nu, 2 erbij met tour gifts en daily bonus). Wat is in principe beter? PGP op 7 en uiteindelijk 1400 punten is ook lekker.

• MetalSonic
Poeksel schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 11:21:
Negen tickets + pulls nodig om King Bomb Gold op level 6 te krijgen toch? Ik was eerst van plan Pink Gold Peach naar 7 te upgraden, maar dit is misschien een optie, al red ik het momenteel niet (524 rubies, 4 tickets nu, 2 erbij met tour gifts en daily bonus). Wat is in principe beter? PGP op 7 en uiteindelijk 1400 punten is ook lekker.
Tja je moet er met upgraden rekening mee houden dat Nintendo de nieuwe HE items vaker laat terug komen in de ranked races. Ik denk dat die King Bomb waardevoller is.. Ik heb hier ook level 6 HE driver zoals party pauline die al heel lang lopen te stoffen, en als ik 'm dan eens kan gebruiken is het op een track waar er ook heel veel andere goede opties zijn.

PGP is één van de betere items, maar mijn koffiedik kijken zet King Bom hoger

uiteraard.. just my 2 cents :>

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
En Gold King bob-omb is op level 6 goed voor 2 tracks deze ranking én 2 tracks volgende ranking. Dus daar kun je alleen al deze tour veel aan hebben.

• texelonia
Ik vind die ninja track trouwens nog best lastig! Ik heb hem een paar keer op 50cc gedaan om hem wat beter te leren kennen. En toen kwam ik pas op dat stuk met heel veel muntjes waar ik jullie al over las. Op 150cc kom ik steeds zo uit dat dat zwevende ding naar beneden gaat en ik dus niet naar die bovenste verdieping kom.

• MetalSonic
texelonia schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 11:41:
En Gold King bob-omb is op level 6 goed voor 2 tracks deze ranking én 2 tracks volgende ranking. Dus daar kun je alleen al deze tour veel aan hebben.
Ik heb alleen niet even 9 tickets, en ik denk ook niet dat ik 'm 9 keer uit de special pipe wil halen. Dat wordt dan wel heel duur. Als je tickets hebt gespaard heb je mazzel natuurlijk. Ik heb slechts één HE driver ticket klaar staan. We krijgen er nog 2 natuurlijk (goldpass + rewards login)

Ninja track is best pittig daar merk ik ook dat de touch screen mij af en toe een beetje in de steek laat, dit bij de eerstebocht naar boven en dan bij het bewegende platform vlak voor al die muntjes..

• texelonia
Ik heb 4 he driver tickets, krijg nog 1 uit de gifts en 1 van loginbonus (maar dat is niet meer op tijd voor deze ranking natuurlijk), dus ik moet ook nog maar zien dat ik dat red...

• Planeetje
Hier hetzelfde. Ik heb morgen 5 HE tickets, dus moet hem de King dan 5x uit de pijp trekken om level 6 te halen. 4x als ik nog een HE driver ticket in de shop /tier shop (volgende week) krijg. Ik had gehoopt op nog een set HE tickets in de 600k challenge, maar ik zag achteraf in de roadmap dat dat alleen voor de yoshi tour was. Eerst maar eens de pijpinhoud en de kans op de King bekijken morgen.

• Vozze
Mocht het een spotlight zijn, dan zou het de huidige ranked ook wel eens vies in de war kunnen gaan schoppen. Je hebt maar een paar spelers nodig die er flink wat geld tegenaan gooien en voor je het weet bungel je ergens onderaan :o

• MetalSonic
Weten jullie via datming of er in de pipe van volgende week een glider voor track 1 komt van volgende week? ofwel het nieuwe level T versie?

Ninja hideway T, ik heb daar geen enkele tier 3 glider :(

[ Voor 17% gewijzigd door MetalSonic op 10-04-2021 15:23 ]

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
MetalSonic schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 15:22:
Weten jullie via datming of er in de pipe van volgende week een glider voor track 1 komt van volgende week? ofwel het nieuwe level T versie?

Ninja hideway T, ik heb daar geen enkele tier 3 glider :(
Ja, volgens mij zit festival wings in de ninja pijp 2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZcI0diLSvkU2qV3ANYlL5ZMz6fg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pbelRfVM5mJLULElUt3t2g8f.png?f=user_large

Overigens zit ik zelf op 8 HE driver tickets en genoeg star tickets om er nog 1 bij te krijgen van de tour gifts, voordat deze ranked klaar is. Liefst heb ik er nog eentje over voor PGP, die is bijna 6. Dus idealiter twee keer gold king bomb-omb uit de pijp! Met 500+ rubies kan ik de 50 pijp iig twee keer leeg trekken. Laten we inderdaad op leuke spotlights hopen. Ik ga zelf uit van geen spotlight voor gold king bomb-omb.

[ Voor 27% gewijzigd door Cache op 10-04-2021 15:33 ]

• MetalSonic
Cache schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 15:29:
[...]

Ja, volgens mij zit festival wings in de ninja pijp 2.

[Afbeelding]

Overigens zit ik zelf op 8 HE driver tickets en genoeg star tickets om er nog 1 bij te krijgen van de tour gifts, voordat deze ranked klaar is. Liefst heb ik er nog eentje over voor PGP, die is bijna 6. Dus idealiter twee keer gold king bomb-omb uit de pijp! Met 500+ rubies kan ik de 50 pijp iig twee keer leeg trekken. Laten we inderdaad op leuke spotlights hopen. Ik ga zelf uit van geen spotlight voor gold king bomb-omb.
Lekker veel tickets hoor, ik ben jaloers ;-)

Hmm hopelijk komt er een tier 3 glider in een betaal pakketje, ga wel een x 10 pull doen uit pipe 2 maar wil 'm niet helemaal leegtrekken voor zo'n glider :O

ondertussen ben ik naar plek 4 gezakt, weet nog niet zeker of ik nog tickets in deze week ga doen...

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 10-04-2021 17:21 ]

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Tootoo schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:00:

Een aantal keer toevallig met een boomerang langs gereden maar raak mijn combo vaak kwijt als ik bovenlangs rijd en kom ook net iets te vroeg door de 2e itembox heen dus rijd vaker onderlangs. Daar kan je met een goed getimede boomerang trouwens ook wel wat muntjes van boven meekapen. Net eindelijk een lekkere boombox te pakken waardoor ik nu 2e sta. Helaas weer bij iemand ingedeeld die op weg naar 100k is :/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ebyn3Cnp_D2VE4jlMcIxim5dl5Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZWAmneYg79X6deYC102GHfZk.jpg?f=fotoalbum_large

• MetalSonic
edzon schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 19:03:
[...]

Een aantal keer toevallig met een boomerang langs gereden maar raak mijn combo vaak kwijt als ik bovenlangs rijd en kom ook net iets te vroeg door de 2e itembox heen dus rijd vaker onderlangs. Daar kan je met een goed getimede boomerang trouwens ook wel wat muntjes van boven meekapen. Net eindelijk een lekkere boombox te pakken waardoor ik nu 2e sta. Helaas weer bij iemand ingedeeld die op weg naar 100k is :/

[Afbeelding]
Dat is zuuur... moet zeggen dat als ik kijk naar je concurrenten ook jij moet knokken voor een plekje in de top 4..

• bennieeee
Hoppa doei rubies!! Nieuw:
Shy Guy gold
Dry Bones gold 2*
King bob-omb gold 2*

Meer dan tevreden want ook een heleboel andere in level omhoog.

• Vozze
Ik kon 4x een 10 pull doen. Bij de laatste 10 pull haalde ik King Bob-Omb Gold eruit! Paar keer reset en met de aankoop van 1 Crawly Kart Pack hem nog een keer eruit gehaald. Ik mis helaas 1 ticket om hem naar level 6 te krijgen. Dat kan pas volgende week.

Ik zie dat de nummer 2 in m'n ranked hem ook al heeft. Nu hopen dat ie niet te veel HE driver tickets heeft.

[ Voor 17% gewijzigd door Vozze op 11-04-2021 08:12 ]

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-03 08:12
We konden precies 4x10 pull doen.
Eerste 2x niks, 3e pull was het raak! _/-\o_
Reset gedaan en weer niks... maar toch tevreden :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NmqiRhRhT4G3fk1VrI1Cwn_1csE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9dYvPt5qpf0WO8ZXnZrcN1Yq.jpg?f=fotoalbum_large

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• MetalSonic
550 rubies uitgegeven.
King bomb gold zat steeds bij de laatste 10! Heb hem daarom maar op level twee.

Hiernaast ook shy guy gold level twee en die had ik ook nog niet. En king boo van 4 naar 5, veel super items wat hoger. Was een prima pipe 👍🏻

• texelonia
Ik kreeg King Bob-omb gold bij de tweede 10 pull :)
Ik heb nog 257 ruby’s en nu twijfel ik of ik zal resetten, of de pijp 1 of pijp 2 zal doen. Aangezien ik deze ranking geen tier 3 kart én glider heb en volgende ranking op 2 tracks geen tier 3 glider.

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LBlipXFbaxmN0NpuBUC5SNFwa2c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wPPFEIqISLPXA3yCgzw9kfvf.jpg?f=fotoalbum_large
Meneer bewijst nu al zijn waarde. Een kleine 10 minuten stond ik nog maar op 13k. Deze is score slechts met 1 losse coin Frenzy en 2 losse boxen.

• Tootoo
Hier mag ik, zeker na het pijp 1 debacle, absoluut niet klagen. Na 2x10 hem er uit gehaald -> reset -> na 2x10 weer er uit gehaald. Daarbij ook 2x shy guy gold die nu level 4 is. Uiteraard had ik liever king boo gehad, maar daar ga je mij niet over horen :)

Folding@home

• Planeetje
585+ rubies stuk geslagen. Hier zijn de resultaten:

- King bob omb gold: 5x _/-\o_
- gold koopa freerunning 2x
- gold King boo 2x
- gold dry bowser 2x
- mushroom glider (nieuwe super van mario racing) 2x

Uiteraard ook heel veel normals en supers kunnen ophogen richting 7. Ik heb 1x de crawly pack gekocht voor de laatste King bobomb. Die kreeg ik uit een groene pijp... Dus eerst balen ivm groen, daarna juichen ivm de uitkomst!

Ik heb de King 2x uit de eerste pijp gehaald, en 2x uit de laatste om en om. De laatste keer kreeg ik hem uit pijp 3.

Ik kan nu de King op level 6 zetten en de winst in mijn ranked waarschijnlijk binnen halen.

[ Voor 7% gewijzigd door Planeetje op 11-04-2021 09:24 ]

• Vozze
@Planeetje : lekker hoor! Ben benieuwd waar je op uit gaat komen deze ranked. Dat gaat richting de 100k!

• MrOleo
Niks te klagen hier, prima pijpje op de zondagochtend, een hoop mooie upgrades kunnen halen met 7 pulls. d:)b.

erutangiS

• MetalSonic
Planeetje schreef op zondag 11 april 2021 @ 09:22:
585+ rubies stuk geslagen. Hier zijn de resultaten:

- King bob omb gold: 5x _/-\o_
- gold koopa freerunning 2x
- gold King boo 2x
- gold dry bowser 2x
- mushroom glider (nieuwe super van mario racing) 2x

Uiteraard ook heel veel normals en supers kunnen ophogen richting 7. Ik heb 1x de crawly pack gekocht voor de laatste King bobomb. Die kreeg ik uit een groene pijp... Dus eerst balen ivm groen, daarna juichen ivm de uitkomst!

Ik heb de King 2x uit de eerste pijp gehaald, en 2x uit de laatste om en om. De laatste keer kreeg ik hem uit pijp 3.

Ik kan nu de King op level 6 zetten en de winst in mijn ranked waarschijnlijk binnen halen.
:o
Wow.. lekker hooor........ die gold dry bowser heb ik ook twee keer gehad. Vergeleken met veel he items ook nog relatief nieuw dus ook dat is handig.

• edzon
Heerlijke pulls hier hoor, ben wel benieuwd naar het totaal aantal ruby's dat er vandaag door de special pipe is heen geduwd. Had zelf al mijn ruby's vorige tour al uitgegeven dus was de hele week al een beetje aan t balen maar met 10 pulls toch de spotlight gescoord, nou nog met 10 pulls een glider uit pijp 2 en t feestje is helemaal compleet!

Iets anders: ik heb na vandaag 5 he glider tickets waar ik heel graag de coin glider mee naar level 7 wil brengen zodat er weer he tickets in de shop kunnen komen. Die is deze ranking natuurlijk niet nodig maar is de enige shop he die echt de moeite waard vind om zoveel tickets aan uit te geven. Tegelijkertijd kan ik de tickets waarschijnlijk deze ranking nog goed gebruiken....wat vinden jullie? De moeite waard?

• Vozze
@edzon : ik zou het niet doen. Ik heb de drie normale premium categorieën nu op level 7 en 1 HE glider op level 7. In 3 weken ofzo, heb ik maar 1 HE ticket gezien. Dat is echt heel weinig. Toevallig kon ik destijds die HE glider goed gebruiken in ranked en heb ik hem daarom naar level 7 gebracht, maar als er andere items zijn die de tickets beter kunnen gebruiken, zou ik daarvoor gaan.

• Planeetje
@edzon ik ben het eens met @Vozze . Ik zou eerder de base gliders upgraden, maar dan via de shop. Die geven meer kans op tickets. Dan ga ik ervanuit dat je dat nog niet hebt gedaan. Tickets zou ik echt bewaren voor ranked. Die zijn zo schaars op dit moment. Verandert wel weer, maar voor nu achter de hand houden.

• MetalSonic
Vozze schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:05:
@edzon : ik zou het niet doen. Ik heb de drie normale premium categorieën nu op level 7 en 1 HE glider op level 7. In 3 weken ofzo, heb ik maar 1 HE ticket gezien. Dat is echt heel weinig. Toevallig kon ik destijds die HE glider goed gebruiken in ranked en heb ik hem daarom naar level 7 gebracht, maar als er andere items zijn die de tickets beter kunnen gebruiken, zou ik daarvoor gaan.
Klopt, base gliders op level 7 heeft helaas geen invloed op HE tickets. Wil je de kans vergroten op meer HE tickets dan zul je meer HE items op level 7 moeten hebben.

Heb jou even gequote maar het is meer wie de schoen past trekt 'm aan. Wie twijfelt over het systeem, nou hier dus :)

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
3 10-pulls gedaan, bij elke pull een high end driver. :)

• edzon
Thanks voor jullie reacties! ik heb alle base super gliders wel net op 7 en nu met de premium super gliders bezig. @Planeetje hoe vaak zie jij een he ticket voorbij komen sinds je die base gliders hebt gemaxed? Het liefst level ik natuurlijk een he als deze voor de ranked nodig is maar dat zou dan waarschijnlijk een driver worden en die tickets geef ik nog veel liever aan andere items. Lastig.

@MetalSonic de kans op he tickets is volgens mij wel afhankelijk van het aantal categorien die je gemaxed hebt, enige voorwaarde is wel dat er minimaal 1 he op 7 staat.

• Vozze
Klopt. Het aantal categorieën dat je compleet op level 7 hebt, vergroot de kans op tickets in de shop. Wil je dat dit ook HE tickets kunnen zijn, dan zul je in ieder geval één HE item uit de shop op level 7 moeten hebben.

• Planeetje
Ik heb nog maar 1 HE driver ticket gezien sinds level 7 geïntroduceerd is. Dus verre van veel. Wel heb ik 3x een swooper en een metal mario in mijn shop gekregen. Niet echt een ticket, maar wel een HE. Om HE tickets te krijgen heb ik de gold glider op level 7 staan. Ik dacht gelezen te hebben dat als er een ticket in de shop komt, dat je dan 10% kans hebt op een HE ticket. Van die 10% uiteengezet zijn de kansen 5% driver, 3% kart en 2% glider.

Ik ben nu de base super karts aan het kopen / trekken. Schiet nog niet geweldig op omdat ik die nog niet allemaal op 6 had staan.

Van de base super drivers heb ik alleen yoshi op 7. Mario heb ik nog 2x nodig en voor dk nog 4x. De rest nog meer.

Ik koop ook wel de super tickets die ik krijg.

• Planeetje
Vozze schreef op zondag 11 april 2021 @ 09:39:
@Planeetje : lekker hoor! Ben benieuwd waar je op uit gaat komen deze ranked. Dat gaat richting de 100k!
Als ik een glider zou hebben, dan wel ja.

• Poeksel
9 10-pulls:

1x Shy Guy
1x Dry Bones
3x King Bob-omb
2x king boo

Mooie opbrengst. Ik heb nog 114 rubies over (met een weer volle pipe). Er komen er nog wat bij, maar niet genoeg voor gegarandeerde HE, dus ik twijfel over verder trekken.

• MetalSonic
Vozze schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:37:
Klopt. Het aantal categorieën dat je compleet op level 7 hebt, vergroot de kans op tickets in de shop. Wil je dat dit ook HE tickets kunnen zijn, dan zul je in ieder geval één HE item uit de shop op level 7 moeten hebben.
Dat bedoel ik, je moet meer items op level 7 hebben van de HE klasse. De shop biedt random een item aan en pas als die HE is en je die al level 7 heb dan krijg je een ticket.

Maarja waar haal je flink veel tickets vandaan om even snel meerdere HE items op level 7 te zetten ;)

• Vozze
@MetalSonic Volgens mij niet. De shop kiest een item uit een bepaalde categorie. Wanneer je die categorie gemaximaliseerd hebt, wordt dit omgezet in een ticket. Welke dit is, hangt af van het hoogste type item (dat verkrijgbaar is in de daily shop) dat je óók op level 7 hebt. Indien dit een HE is, heb je op dat moment 10% kans op een HE ticket (5% driver, 3% kart, 2% glider). Meer HE items op level 7 draagt niet direct bij aan een hogere kans op een HE ticket. Behalve als dat er voor zorgt dat je een HE categorie hebt gemaximaliseerd. Bijvoorbeeld Pauline of de Cloud Glider op 7.
Doel is dus categorieën maximaliseren. Ongeacht uit welke klasse. Wanneer er dan een item in de daily shop uit die categorie wordt getrokken, wordt er een willekeurig ticket gekozen.

[ Voor 4% gewijzigd door Vozze op 11-04-2021 18:18 ]

• MetalSonic
Vozze schreef op zondag 11 april 2021 @ 18:15:
@MetalSonic Volgens mij niet. De shop kiest een item uit een bepaalde categorie. Wanneer je die categorie gemaximaliseerd hebt, wordt dit omgezet in een ticket. Welke dit is, hangt af van het hoogste type item (dat verkrijgbaar is in de daily shop) dat je óók op level 7 hebt. Indien dit een HE is, heb je op dat moment 10% kans op een HE ticket (5% driver, 3% kart, 2% glider). Meer HE items op level 7 draagt niet direct bij aan een hogere kans op een HE ticket. Behalve als dat er voor zorgt dat je een HE categorie hebt gemaximaliseerd. Bijvoorbeeld Pauline of de Cloud Glider op 7.
Doel is dus categorieën maximaliseren. Ongeacht uit welke klasse. Wanneer er dan een item in de daily shop uit die categorie wordt getrokken, wordt er een willekeurig ticket gekozen.
Hmm ik zou het wel eens ergens willen lezen. Blijft voor mij toch wat mysterieus allemaal. Bedankt voor je uitgebreide reactie.

• Vozze
Toen het hele gebeuren van level 6 naar level 7 heeft plaatsgevonden heeft hier in het topic een uitleg gestaan. Die was weliswaar gericht op level 6 als maximum, maar de werking is niet veranderd. Dit gebeuren dus:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WVx7XhlTHzjod9aKT8msQrObb8U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QtUWCNY23boqyY9DvKvF2IRQ.png?f=fotoalbum_large

• Planeetje
@MetalSonic door 1 shop HE op 7 te hebben unlock je de kans op HE tickets voor de categorieën die je al hebt gemaxed, dus bijvoorbeeld de base super gliders. Het klopt dat je dan nog geen ticket krijgt ipv de high end categorie. Dat gebeurt pas als je bijvoorbeeld zowel de gold glider als de swooper op 7 hebt staan. Dat is bij mij nog niet het geval. Daarom krijg ik nog steeds swooper aangeboden als glider. Ik twijfel enorm om die 2 tickets te geven en daarmee weer een categorie klaar te hebben. Maar ik wacht even af op volgende ranked omdat ik een swooper ook wel wil kopen uit de store en ik niet de luxe heb om met tickets te strooien...
Behalve dan voor Gringles (gold King bob omb).

• MrOleo
Ik snap het systeem, ik snap de voordelen van dit systeem, maar ergens zou ik het toch makkelijker vinden als tickets worden verstrekt elke keer als een maxed item in de shop verschijnt en dat ie dan 1 op 1 wordt vervangen door een ticket van dezelfde soort. Dat maakt het wat simpeler dan al dat werk om elke groep te upgraden.

Ik zit tot nog toe op alle 3 de premium normals en 1 HE item. Ben ook langzaam bezig met de standard super gliders en carts, maar dat duurt nog wel een paar weken. Ik vergeet ook steeds welke premium zijn en welke standaard... 8)7

De ranked is deze week weer leuk, eindelijk weinig bots, alhoewel top3 vrij makkelijk lijkt te worden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MMedEwnZDOd5eCdylUwE3GSUIOc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nXyGLIRpZ6LIYmAypy3pN1cR.jpg?f=user_large

Na de mooie pijp van vanochtend kom ik helaas een he ticket te kort om plek 1 binnen te graaien, die crawly cart pack lonkt voor nog een gokje op de king. Gelukkig is penguin luigi zo kansloos, dat maakt het makkelijker om te weerstaan. Nog 2 daily shops voor de week over is, fingers crossed voor een HE driver ticket. :)

erutangiS

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1vHwV0wxQ29runO7k3MPYoZs_ec=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nS5hUoswApOhWL4tCXxBJlOB.jpg?f=fotoalbum_large

Oef.. paar plekjes gezakt.. heb al besloten dat al mijn tickets naar king bomb gold gaan dus helaas ;)

• MetalSonic
MrOleo schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:09:
Ik snap het systeem, ik snap de voordelen van dit systeem, maar ergens zou ik het toch makkelijker vinden als tickets worden verstrekt elke keer als een maxed item in de shop verschijnt en dat ie dan 1 op 1 wordt vervangen door een ticket van dezelfde soort. Dat maakt het wat simpeler dan al dat werk om elke groep te upgraden.

Ik zit tot nog toe op alle 3 de premium normals en 1 HE item. Ben ook langzaam bezig met de standard super gliders en carts, maar dat duurt nog wel een paar weken. Ik vergeet ook steeds welke premium zijn en welke standaard... 8)7

De ranked is deze week weer leuk, eindelijk weinig bots, alhoewel top3 vrij makkelijk lijkt te worden.
[Afbeelding]

Na de mooie pijp van vanochtend kom ik helaas een he ticket te kort om plek 1 binnen te graaien, die crawly cart pack lonkt voor nog een gokje op de king. Gelukkig is penguin luigi zo kansloos, dat maakt het makkelijker om te weerstaan. Nog 2 daily shops voor de week over is, fingers crossed voor een HE driver ticket. :)
Ik vind het systeem ook nodeloos lastig gemaakt.

Succes met het halen vd eerste plek!

• Planeetje
Na de bom binnengehaald te hebben en ik deze naar level 6 gebracht heb lijkt de ranked nu wel klaar te zijn voor mij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GQheudaCYfsd_4oyaRTFeEPmMi8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eXwHmesuSnG0ML1EVy2SdGFx.jpg?f=fotoalbum_large

Track 1 kan ik nog veel op verbeteren, maar is niet nodig denk ik.

Vanochtend in de daily selects heb ik de cloud glider beschikbaar. Ik denk dat ik die laat schieten voor nu. Ben druk bezig met de super karts.

• MetalSonic
Planeetje schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:31:
Na de bom binnengehaald te hebben en ik deze naar level 6 gebracht heb lijkt de ranked nu wel klaar te zijn voor mij:
[Afbeelding]

Track 1 kan ik nog veel op verbeteren, maar is niet nodig denk ik.

Vanochtend in de daily selects heb ik de cloud glider beschikbaar. Ik denk dat ik die laat schieten voor nu. Ben druk bezig met de super karts.
Met zo”n dikke voorsprong kan je alvast werken aan je scores van de volgende ranked cup ;)

• Cache
Nou, toch maar gewoon gedaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K8NudlzRuA1qDgUaL-IkPMrp-a0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uzZRkYfWmRE2SOHvgkBq0nse.jpg?f=fotoalbum_large

Kan nog een tweede uncap tegenaan, maar aangezien ik beter die tickets voor PGP kan bewaren voor de huidige ranked, wacht ik nog even om te kijken hoe de vlag er morgen bij hangt.

De rest uit de gouden pijp viel wat tegen naast 5x gold king bomb-omb, nl. 3x gold bowser en 1x GDB. Helaas geen gold shy guy die ik nog niet had... maar goed. Prima pijp iig en nu geen rubies meer. :P

• Planeetje
Mooie pulls @Cache Ik snap dat shuy guy op je lijstje stond, helaas is de rest naast King bob omb gelijk aan de Lucky 7 pipe. Het is wat Nintendo je wil geven...

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-05 18:52

Whaam

Meer beter

Nouja, ik heb enorme moeite om mijn drift vast te houden de laatste tijd. Helemaal op de nieuwe track, zit er verschil tussen karts wat dat betreft? Ik rijd met de gold pipe frame omdat die voor mij veruit het hoogste level heeft op de track, maar als ik steeds de verkeerde kant uitdrift of domweg stop met driften, dan is misschien een lager level kart nog een optie.

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

• Vozze
Cache schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:43:
Kan nog een tweede uncap tegenaan, maar aangezien ik beter die tickets voor PGP kan bewaren voor de huidige ranked, wacht ik nog even om te kijken hoe de vlag er morgen bij hangt.
Waarom kan PGP die beter gebruiken dan Mr. Pringles Gold? Omdat er wellicht iets meer punten op RR zijn te pakken dan op Ninja Hideway? Ik zou het wel weten. Zeker met het oog op volgende week.

• Tootoo
Ik zou ook king bob omb de tweede point cap geven (sterker nog: dat ga ik ook doen, moet nog veel uncappen voordat ik er ben). Je hebt een levensgrote kans dat je die de komende ranked cups kan gebruiken. Van pgp weet je dat niet zeker.

Hier heeft mijn nieuwe nummer 2 de king naar level 6 gebracht. Tot zo ver staat ie gelukkig nog altijd op 10k van me af, benieuwd of ik het ga redden :)

Folding@home

• Planeetje
Whaam schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:48:
Nouja, ik heb enorme moeite om mijn drift vast te houden de laatste tijd. Helemaal op de nieuwe track, zit er verschil tussen karts wat dat betreft? Ik rijd met de gold pipe frame omdat die voor mij veruit het hoogste level heeft op de track, maar als ik steeds de verkeerde kant uitdrift of domweg stop met driften, dan is misschien een lager level kart nog een optie.
Daar ben je niet alleen in. Ik twijfelde of het aan mij lag of aan het apparaat waarop ik speel, maar er zijn veel mensen die er last van hebben. Nieuwe track is soms zelfs onspeelbaar.

• MetalSonic
Planeetje schreef op maandag 12 april 2021 @ 16:32:
[...]

Daar ben je niet alleen in. Ik twijfelde of het aan mij lag of aan het apparaat waarop ik speel, maar er zijn veel mensen die er last van hebben. Nieuwe track is soms zelfs onspeelbaar.
Hier ook, hij stuurt soms niet op het eerste gedeelte van de Ninja track. Erg irritant!

• Tootoo
Ik dacht dat het aan mij lag. Crawly kart is ook echt een draak om mee te rijden daar...

Folding@home

• MrOleo
Whaam schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:48:
Op de nieuwe track zitten inderdaad wat plekken die twijfelachtig werken, over het algemeen kan ik er wel goed omheen sturen. Verder is een schoon scherm erg belangrijk. En na verloop van tijd als je teveel speelt, dan slijt de toplaag van je scherm en gaat sturen wat stroever.

erutangiS

• Poeksel
De tweede itembox bij Ninja Hideaway (bij de tanden, die op en neer gaat), moet je daar gewoon geluk hebben? Meestal mis ik die.

• Tootoo
Poeksel schreef op maandag 12 april 2021 @ 18:15:
De tweede itembox bij Ninja Hideaway (bij de tanden, die op en neer gaat), moet je daar gewoon geluk hebben? Meestal mis ik die.
Je kan eens kijken naar het filmpje van go shiny hunter. Bij ronde 1 is het jezelf wat vertragen door een drift tegen de muur te doen bv. Dan kom je wel goed uit. Bij de tweede ronde vind ik het dobbelen :)

Folding@home

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Qua gold pipe heb ik helaas niet zulke mooie trekkingen als jullie. Helaas een hoop rubies aan verspilt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/njLRLvzGBMaSTvcHg6uaJKK9Oco=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OhZGnE3ZfPAcBxesqjVjfv1x.png?f=user_large

Daarentegen heb ik in maanden niet zo royaal op nummer 1 gestaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PuUNmHWZjeLRqr6AEcSeHW4WfGE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/M7d17j6nxLVrT5XQ2YQ44zgt.png?f=user_large

Volgende week zal geen makkie worden, dus geniet nu nog even van een podiumplaats! 8)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• Planeetje
@pjot1 dat is wel balen zeg! Ik had ook dat ik de pijp helemaal leeg moest halen voor de bom. Dat doet extra pijn. Succes met ranked. Misschien zit ie in de volgende 10 pijp. Ik duim voor je!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Thanks @Planeetje

Soms kan je de pijp beter resetten voordat je begint. Ik ben ook van mening dat wanneer je een HE hebt gekregen, je de pijp ook beter kan resetten. Maar ja, het blijft gokken....

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• edzon
Tootoo schreef op maandag 12 april 2021 @ 16:41:
Ik dacht dat het aan mij lag. Crawly kart is ook echt een draak om mee te rijden daar...
Vind die kart eigenlijk overal heel vervelend rijden, draaicircel van een slagschip maar achja wat een coverage. Tegelijkertijd lijkt die ninja track wel extra gevoelig voor stuurfoutjes, maar daar is, zoals @MrOleo zegt wel omheen te sturen. @Tootoo 2e ronde voor de extra itembox is inderdaad een loterij, is natuurlijk wel te timen maar erg afhankelijk van hoe je aan komt rijden. Heb inmiddels meer succes met die extra itembox bovenlangs, wel vaak een itemticket nodig om de combo vast te houden. Verder is t stiekem mijn meest favoriete track aan t worden, nog wel op zoek naar die boombox + coinfrenzy's!

• Tootoo
@edzon 100% met je eens!

Die crawly kart rijdt al vanaf moment 1 waardeloos :p Het is dat ie zo belachelijk vaak voorkomt in ranked dat ie level 7 is hier... niet omdat ie zo lekker rijdt ;) Ik heb op dit moment droge handen en misschien het scherm wat niet super schoon is, dat maakt het niet beter.

Net als jij heb ik ook nog geen run gehad met die 2 frenzies. Nu heb ik het met een boombox frenzy gedaan bij itembox 1, daar knalde ik wel 3-4K binnen :) Maar met level 2 moet je wel goed geluk gaan hebben voor dat vervolg...

Folding@home

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:12
Ik sta redelijk ruim op 1:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eZBZSBdD4lN4vzxpv7gzvf1mzz0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XAa9enRrGHJnZc5paDNWW5fR.jpg?f=fotoalbum_large

Als het nodig is kan ik de gouden Pringlesman nog een keer uit de pijp halen en met 2 tickets naar level 4 brengen

• MetalSonic
Ik ga het rustig aan doen. Ben benieuwd of ik nog naar plek zes zak. Hopelijk kan ik morgen weer mee doen voor top drie!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6pxPZg8tQAXLU37VkwCIJgWglAs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5j5MgBOGpXjuSFmPiT0tRK3W.png?f=fotoalbum_large

• MetalSonic
Tootoo schreef op maandag 12 april 2021 @ 20:53:
@edzon 100% met je eens!

Die crawly kart rijdt al vanaf moment 1 waardeloos :p Het is dat ie zo belachelijk vaak voorkomt in ranked dat ie level 7 is hier... niet omdat ie zo lekker rijdt ;) Ik heb op dit moment droge handen en misschien het scherm wat niet super schoon is, dat maakt het niet beter.

Net als jij heb ik ook nog geen run gehad met die 2 frenzies. Nu heb ik het met een boombox frenzy gedaan bij itembox 1, daar knalde ik wel 3-4K binnen :) Maar met level 2 moet je wel goed geluk gaan hebben voor dat vervolg...
Crawly kart is erg handig, heel vaak terug gekomen in de ranked races. Hier level 5 en het lijkt erop dat hij richting level 7 gaat in d ekomende maanden.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-05 04:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T32kFlXoiV7CbEm_j9TGjGfCb-E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/q1CVtLKWPasUDLjy3I0MXfGB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/66fReElLX3LHEDisLOQavSGRf7c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1yJtB46YCIMyPyP3xLq7WdCU.png?f=fotoalbum_large

Ik wil natuurlijk graag de 50.000 aantikken.... *O*

Welke track gaat mij nog die paar honderd punten bieden denken jullie?

• texelonia
Ik vind deze ranked maar moeizaam gaan. Ik sta weliswaar 1e maar nog maar een voorsprong van 400 punten 😂
Ik heb op elke track pas 1 coin frenzy en 1 banana of green shell frenzy. Dus ik moet echt nog wel meer punten kunnen halen, maar het wil niet ofzo. De frenzy’s zijn sowieso wat zeldzaam deze week, zeker de coin(box) frenzy’s.
Nsc alleen op rainbow road. Op ninja hideaway heb ik geen t3 glider dus dat lukt me totaal niet. En op koopa troopa lukt het me ook niet, ik kan gewoon niet zo snel achter elkaar driften ofzo :?

Ik denk dat ik mijn ruby’s bewaar voor de volgende tour. Dan kom ik dan een heel end met een pijp leeg trekken. De kans dat ik nog 3 keer gold King Bob-omb krijg lijkt me heel klein. En ik kan zo’n 6 10pulls doen aan de gewone pijp, maar lijkt me de kans net te groot dat ik naast de pot pies. Liever volgende Tour iets meer zekerheid. Zul je zien dat het dan een waardeloze Tour met waardeloze characters en waardeloze pijpen zijn, maar goed 🙈

• MetalSonic
Sleehond schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 11:31:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik wil natuurlijk graag de 50.000 aantikken.... *O*

Welke track gaat mij nog die paar honderd punten bieden denken jullie?
Met die items kan je op elke track meer punten scoren en dan heb ik het niet over een paar honderd maar een paar duizend. Bijvoorbeeld 2k tot 3k erbij op het beach level. Betekent mogelijk wel dat je uren moet grinden om lekker veel goede frenzy's te krijgen.

• Vozze
@Sleehond en @MetalSonic : op Koopa Troopa Beach heb je echt geen uren nodig. Met een enkele coinboxfrenzy en een paar losse coinboxen heb je daar zo 16k tot 17k te pakken. En op Rainbow Road is 27k ook prima haalbaar.

• MetalSonic
Vozze schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 12:29:
@Sleehond en @MetalSonic : op Koopa Troopa Beach heb je echt geen uren nodig. Met een enkele coinboxfrenzy en een paar losse coinboxen heb je daar zo 16k tot 17k te pakken. En op Rainbow Road is 27k ook prima haalbaar.
Ja das waar, ik trok 'm ff door als je echt een top score wil neerzetten. Dan vertrek je met een coinbox frenzy of coin frenz,y tussendoor losse coinbxen en nog eens een coin frenzy of coinbox frenzy. En dan kan het zomaar wat uurtjes aan grinden kosten.

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-05 16:11
Haha, ik was dit toevallig net aan het lezen en ik dacht: laat ik het ook eens proberen (heb ongeveer dezelfde level set als Sleehond bij deze baan) en toeval of niet, ging warempel van 15k naar 17k :Y

Mijn doel, top 6 voor groene Shy Guy, moet denk ik wel lukken. Het zou mooi meegenomen zijn als ik 3e kan blijven. Heb geen rubies meer nadat ik de special pipe heb leeggetrokken gisteren :/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XrLCqvFmFLeIL8w0eLLxt3U58Is=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/ZsjDNqL5F4A77A9GMY2xgmzA.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IUZtxHOUXjO98hQTMCOzuINA1yQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/9WXX6Ur6dWfgN5h0l2UwJnVE.png?f=fotoalbum_tile

• MrOleo
Eärendil schreef op maandag 12 april 2021 @ 23:57:
Ik sta redelijk ruim op 1:

[Afbeelding]

Als het nodig is kan ik de gouden Pringlesman nog een keer uit de pijp halen en met 2 tickets naar level 4 brengen
De wattes, hij lijkt er wel een beetje op ja :) , maar daar heb je dan deze week niks aan toch?
Mee eens dat er op koopa beach veel ruimte moet zijn voor verbetering.
Let wel, zijn player level is stukken lager dan ons, geen idee hoeveel punten dat scheelt, maar zal best wat zijn.
texelonia schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 11:32:
Ik vind deze ranked maar moeizaam gaan. Ik sta weliswaar 1e maar nog maar een voorsprong van 400 punten 😂
Ik heb op elke track pas 1 coin frenzy en 1 banana of green shell frenzy. Dus ik moet echt nog wel meer punten kunnen halen, maar het wil niet ofzo. De frenzy’s zijn sowieso wat zeldzaam deze week, zeker de coin(box) frenzy’s.
Nsc alleen op rainbow road. Op ninja hideaway heb ik geen t3 glider dus dat lukt me totaal niet. En op koopa troopa lukt het me ook niet, ik kan gewoon niet zo snel achter elkaar driften ofzo :?

Ik denk dat ik mijn ruby’s bewaar voor de volgende tour. Dan kom ik dan een heel end met een pijp leeg trekken. De kans dat ik nog 3 keer gold King Bob-omb krijg lijkt me heel klein. En ik kan zo’n 6 10pulls doen aan de gewone pijp, maar lijkt me de kans net te groot dat ik naast de pot pies. Liever volgende Tour iets meer zekerheid. Zul je zien dat het dan een waardeloze Tour met waardeloze characters en waardeloze pijpen zijn, maar goed 🙈
Ninja is best lastig zeker zonder goeie glider, koopa heb ik ook moeite mee om die combo vast te houden, ben steeds net een milliseconde te laat ofzo. Gewoon blijven proberen en haast dronken, vol naar links, vol naar rechts, proberen heen en weer te glijden over dat strand. :)

erutangiS

• MetalSonic
MrOleo schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 15:57:
[...]

De wattes, hij lijkt er wel een beetje op ja :) , maar daar heb je dan deze week niks aan toch?

[...]

Let wel, zijn player level is stukken lager dan ons, geen idee hoeveel punten dat scheelt, maar zal best wat zijn.

[...]

Ninja is best lastig zeker zonder goeie glider, koopa heb ik ook moeite mee om die combo vast te houden, ben steeds net een milliseconde te laat ofzo. Gewoon blijven proberen en haast dronken, vol naar links, vol naar rechts, proberen heen en weer te glijden over dat strand. :)
Goed punt van player level, daar dacht ik even niet aan!

• MrOleo
Oh en als iets 6 dagen lang niet wil lukken, soms lukt het op de 7e dag alsnog: :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o0wSulsakJAB5hXhnVR323L6Yac=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dBvmS681OKsnokBPTVimKBNS.jpg?f=user_large

erutangiS

• MetalSonic
MrOleo schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:29:
Oh en als iets 6 dagen lang niet wil lukken, soms lukt het op de 7e dag alsnog: :)
[Afbeelding]
Lekkere score. Dubbele coinbox frenzy?

• MrOleo
Yup plus een coin frenzy over de finishlijn. :9
Helaas nog niet genoeg voor plek 1. :/

[ Voor 29% gewijzigd door MrOleo op 13-04-2021 16:46 ]

erutangiS

• Tootoo
@MrOleo dat is wel balen zeg! Hoe stevig is jouw poule in dat geval?

Hier rukt de nr 2 op. Nog 6k voorsprong, maar hopen dat ie het wel gelooft :p Anders ga ik balen dat ik tweede werd bij mijn koopa troopa run die alsnog 35.9k opleverde...

Folding@home

• Vozze
Mooie score @MrOleo ! Maar dan weer jammer van je positie in ranked. Ik zit hier ook niet helemaal lekker. Kan morgen ook zo ineens plek 3 of zelfs 4 worden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JPiUHPspAHrb1xr7J0EIajFPhn8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pGd0PNvEY9cR5Tr2ygnJyisG.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uwFLFCG-TIdLlISk5puupLWw7-g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/thZv3FjOv8gpaHdEfakzKcjl.jpg?f=fotoalbum_tile

• Eärendil
[...]

Goed punt daar had ik inderdaad verkeerd gekeken, en level 6 ga ik niet halen met mijn tickets. Dan maar hopen dat de 6k voorsprong genoeg is.

[ Voor 6% gewijzigd door Eärendil op 13-04-2021 17:41 ]

• MrOleo
No worries oOo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CbVk-8AvnfmMXwlLZpsb34_Dpt4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kUE3sLMwaWD5hRC6nxjC9ynI.jpg?f=user_large

Mushroom frenzy, coin frenzy, nsc baan 1 :)
Maar nr 2 zal nog wel wat gas bijgeven.

@Tootoo 6k op laatste dag zou normaal veilig moeten zijn (alhoewel ik zelf net ook 7 a 8k verbeter :X ), hopelijk hou je hem achter!
35.9 met 2e plek is wel heel nette score! Dat is zonde van die finish met zo een run.
@Vozze 1of 2 zou toch moeten lukken, als je nu nog 4e zou worden, dan is alles mogelijk. :)

[ Voor 7% gewijzigd door MrOleo op 13-04-2021 17:48 ]

erutangiS

• Cache
Wat een monster scores weer! Hopelijk blijft iedereen 1e. Ik stond vanochtend 12k voor, maar werd zojuist ingehaald met 3k. Die heb ik er zelf ook weer bijgepakt, maar heb het idee dat er nog meer in zit. Veilig voel ik mij iig niet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FqvOxcAwUxb7aWxd0OyC9TJvMnk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tFp08MaOVj74Z2Tv3gLtN4zR.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rPXq8w0Oaqzg4UleDtEYFGveMbs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1UY7UuFl5mV5FPVE1MutHnnJ.jpg?f=fotoalbum_large

• MetalSonic
Cache schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:00:
Wat een monster scores weer! Hopelijk blijft iedereen 1e. Ik stond vanochtend 12k voor, maar werd zojuist ingehaald met 3k. Die heb ik er zelf ook weer bijgepakt, maar heb het idee dat er nog meer in zit. Veilig voel ik mij iig niet:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Spannend! Mooie score op track 3 hoor met “slechts” level vier glider.

• Eärendil
Ik heb er op Rainbow Road ook nog een schepje bovenop gedaan (coin+coinbox frenzy):Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d3_V_D-CG_gwe_3i1SuukyEWGW4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6yUCQQNLrvfOoXUGzPYqNgmw.jpg?f=fotoalbum_large

Zou nu wel goed moeten zitten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RV98vFr3E8kNfRnWBDpvGo3jY_8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pHun91lArHphjRQ6PPqwK4SC.jpg?f=fotoalbum_large

• Vozze
[...]
Voordat ik ook een uitspraak doe over hogere scores, rijd ik eerst zelf met een vergelijkbare of iets mindere loadout. Daar haalde ik dan ook die 17k vandaan ;)

• MetalSonic
Eärendil schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:41:
Ik heb er op Rainbow Road ook nog een schepje bovenop gedaan (coin+coinbox frenzy):[Afbeelding]

Zou nu wel goed moeten zitten:
[Afbeelding]
Een 13k voorsprong op de nummer twee. Das voor mij echt heel lang geleden..

• MrOleo
Vozze schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:52:
[...]

Voordat ik ook een uitspraak doe over hogere scores, rijd ik eerst zelf met een vergelijkbare of iets mindere loadout. Daar haalde ik dan ook die 17k vandaan ;)
Ja als ik vergelijkbare items heb, doe ik dat uit nieuwsgierigheid ook af en toe als iemand zo een vraag stelt. :)
Ik vraag me alleen altijd af hoeveel de finishbonus is voor player level. Is het alleen die 20 punten per level of zit daar nog een verborgen multiplier op? 70 levels x 20 punten is toch al 1400 punten.

erutangiS

• Tootoo
@MrOleo hij heeft me ingehaald nu met 224 punten :( Ik zal nog een paar runs er aan wagen en anders is het niet anders :)

En dan maar niet teveel denken aan die 2e plek :p Was een mushroom en dubbele coinbox frenzy run.

Edit: hopelijk gaat dit het houden...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WBf5DXAqw5wN-16sbpGmnhwZTZE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/738nZlarxhC9iH5m1c2pkqhM.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OUy2a1u0CvRfAuRpzEUB_m135DQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/7kn1BoeJGCpJIFnDkfrZVrQP.png?f=fotoalbum_tile

[ Voor 64% gewijzigd door Tootoo op 13-04-2021 21:34 ]

Folding@home

Pagina: 1 ... 63 ... 161 Laatste