• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-01 12:48
texelonia schreef op zondag 28 maart 2021 @ 12:58:
Ik twijfel nog over de special pipe. Ik heb alleen Funky Kong en de Tropical glider. Maar ik heb ‘maar’ 214 ruby’s dus dan heb ik volgende tour niks meer....

Word ook niet 1e denk ik. Of ik moet nog veel tickets investeren, maar ik weet het gewoon niet! Ik twijfel bijvoorbeeld over Builder Toad (level 2), die ik nooit zo de moeite waard vind, maar toch al paar keer gehad dat dat mijn enige keuze was in ranked. En Gold Swooper naar level 6 (nu level 5)? Silver Bells, nu level 2?
Of tickets bewaren voor volgende week, waar ik net als iedereen lage levels heb? Of investeren in de shop items? Ik heb redelijk wat tickets, maar paar items omhoog en het is zó op.

Trouwens nog over die paddenstoel in Royal Raceway, ik stuiter daar wel ‘gewoon’ op. Misschien verschilt het per device? Als ik voor m’n zoontje race dan moet ik altijd enorm naar beneden sturen tijdens het gliden, want die vliegt véél hoger.
Ik laat hem lekker links liggen. Straks komt er wel weer een (special) pipe die wel echt goede items heeft..

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
Respect @MrOleo, echt een dijk van een score op Yoshi circuit en choco mountain! _/-\o_

Folding@home

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
@MetalSonic toch maar tickets ingezet.. nummer 2 heeft nog even gas geven net😡nu nog 187 punten achterstand op hem.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0c67yZZaYjhyguj22tF4KnetXis=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oz9AMG4UA2rWOK1YT8iefGAo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dzO0aB0lVf5riF0DrXnYrgCqf-k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6jahWkSSILVNvypLuhdlc4ck.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 76% gewijzigd door bennieeee op 28-03-2021 16:44 ]

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:14
MetalSonic schreef op zondag 28 maart 2021 @ 15:11:

@MrOleo indrukwekkende scores hoor. In mijn lijstje sta je qua scores nu zelfs boven @Tootoo en @Vozze en das niet niks ;)
Tootoo schreef op zondag 28 maart 2021 @ 15:49:
Respect @MrOleo, echt een dijk van een score op Yoshi circuit en choco mountain! _/-\o_
Thanks! Hij gaat lekker deze tour. :)

erutangiS

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Zo, net een heerlijke run op yoshi circuit gehad. Had mijn item ticket gebruikt toen ik een spiny shell op me afgevuurd kreeg: coin frenzy :) uiteindelijk 2x coin frenzy en bijna een nsc, vlak voor de finish nog een keer afgeknald, maar gelukkig nog wel als 1e over de streep. Anders was het een rage quit geweest ;)

Waar kan ik nog wat puntjes oppikken? Ik wil eigenlijk geen tickets gebruiken. Black yoshi zou ik naar level 3 kunnen brengen, maar dan kan ik bowser santa volgende week niet meer naar 6 brengen. Deze ranked heb ik eigenlijk al afgeschreven. Ik sta nu op de 5e plek.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WC6D1tpDknrYiEkzPmO8zOhUQ5E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/znf4rS3A37MPJESQEC4KFxNL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Planeetje op 28-03-2021 17:13 ]

• MetalSonic
Planeetje schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:08:
Zo, net een heerlijke run op yoshi circuit gehad. Had mijn item ticket gebruikt toen ik een spiny shell op me afgevuurd kreeg: coin frenzy :) uiteindelijk 2x coin frenzy en bijna een nsc, vlak voor de finish nog een keer afgeknald, maar gelukkig nog wel als 1e over de streep. Anders was het een rage quit geweest ;)

Waar kan ik nog wat puntjes oppikken? Ik wil eigenlijk geen tickets gebruiken. Black yoshi zou ik naar level 3 kunnen brengen, maar dan kan ik bowser santa volgende week niet meer naar 6 brengen. Deze ranked heb ik eigenlijk al afgeschreven. Ik sta nu op de 5e plek.

[Afbeelding]
Op track 3 kan je met de HE items: 1-1-1 al 16k halen, 2 frenzy's + (bijna) NSC is uiteraard een eis maar is te doen

• Planeetje
MetalSonic schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:37:
[...]

Op track 3 kan je met de HE items: 1-1-1 al 16k halen, 2 frenzy's + (bijna) NSC is uiteraard een eis maar is te doen
Mja, maar ik heb geen 1-1-1 t3. Dus mijn bonuspunten zijn ×1.5 ipv ×2. En geen goede combotijd. Dus die nsc is ook erg lastig.

• MetalSonic
Planeetje schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:52:
[...]

Mja, maar ik heb geen 1-1-1 t3. Dus mijn bonuspunten zijn ×1.5 ipv ×2. En geen goede combotijd. Dus die nsc is ook erg lastig.
Ah te snel gekeken. Ik dacht dat het tier 3 items waren. Vergeet mijn reactie maar voor track drie!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de mensen die wel eens een pack kopen denken over de Nabbit pack momenteel?

Dus Nabbit pack, yay or nay?

• Planeetje
Cache schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:15:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de mensen die wel eens een pack kopen denken over de Nabbit pack momenteel?

Dus Nabbit pack, yay or nay?
Absoluut een yay! Nabbit is 1 van de dan wel de beste driver at the moment.

Ik volg zelf studfit een beetje met betrekking tot zijn rundown. Deze heeft betrekking op de "Yoshi tour" ook hij geeft aan dat deze pack eigenlijk een must buy is. Ik twijfel nog. 43 euro blijft veel geld.

En hier is de beoordeling van captain pike.

[ Voor 54% gewijzigd door Planeetje op 28-03-2021 20:06 ]

• Cache
Planeetje schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:59:
[...]

Ik volg zelf studfit een beetje met betrekking tot zijn rundown. Deze heeft betrekking op de "Yoshi tour" ook hij geeft aan dat deze pack eigenlijk een must buy is. Ik twijfel nog. 43 euro blijft veel geld.

Erg goede pack dus, dat dacht ik al. Sta er hetzelfde in als jij, maar qua coverage zou Nabbit niets toevoegen voor mij. Echter als ik hem naar level 4 zou halen zou hij bij mij een veel gebruikte driver gaan worden en de voorkeur boven veel andere drivers gaan krijgen. Hm...

[ Voor 3% gewijzigd door Cache op 28-03-2021 22:47 ]

• MetalSonic
Planeetje schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:59:
[...]

Hier sluit ik mij bij aan!

• MetalSonic
Blijkbaar nu ineens weer update van tracks en shop om 0800 ipv 07000.

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:01
Dat is in UTC nog steeds om 06:00

• bennieeee
Hoppa inmiddels een 'riante' voorsprong van maar liefst 42 punten!!

• MetalSonic
All clear was een sailor glider. Die is nu level 3 in plaats van level 2. Niet slecht, kan beter maar goed zo.

Vanochtend toch maar besloten om alle tickets uit te geven die ik nu heb gehaald via de rewards en wat ik al had en daarmee iets meer voorsprong. We spelen toch om de HE driver uncaps imo de belangrijkste :) maar het zal nog spannend worden de komende dagen.

Wat er bij de aankomende cup gebeurd maakt mij weinig uit. Dat zie ik dan wel :)

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
texelonia schreef op zondag 28 maart 2021 @ 12:58:
Trouwens nog over die paddenstoel in Royal Raceway, ik stuiter daar wel ‘gewoon’ op. Misschien verschilt het per device? Als ik voor m’n zoontje race dan moet ik altijd enorm naar beneden sturen tijdens het gliden, want die vliegt véél hoger.
Het lijkt erop dat het per kart verschilt, de cat cruiser komt een stuk minder ver dan de cact-ice bijvoorbeeld.

• MetalSonic
Iemand nog tips voor mij? Waar kan ik punten pakken om mijn kans op plek drie te vergroten ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LxbSGuzC5mDr4dhAREJzXaSe4xo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n2J69GcnaQ3Pl2XJdC81DxyP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CKCTdMJdMtrjruVN2w56WSplBSo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QdCuHNp2NeWrmlKcXiWHx11a.jpg?f=fotoalbum_large

• bennieeee
@MetalSonic ik zou het echt niet weten. Je hebt overal echt dikke scores staan al gewoon!

Als ik het nu niet meer red dan stop ik ermee! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wsMJXu6Nlnc1VuMWTVCJ8mXyJzY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JBuJADILLdnvW9HXqRS2ceTU.jpg?f=fotoalbum_large4,2K voorsprong op de nummer 2 en 12k op de nummer 3. Volgende week boeit me echt totaal niet wat dat betreft.

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
edzon schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:32:
[...]

Het lijkt erop dat het per kart verschilt, de cat cruiser komt een stuk minder ver dan de cact-ice bijvoorbeeld.
Oh ja, interessant! Het ligt aan de skill dan denk ik, dash panel plus. Met yellow turbo birdo vlieg ik er ook overheen. Karts met andere skill niet.

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:40
@MetalSonic : zoals @bennieeee al zegt, denk ik dat je scores al erg behoorlijk zijn. Wellicht nog wat op Yoshi, maar dat is dan ook alles.

@bennieeee : mooie score hoor! Dat moet toch lukken op deze manier.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• MetalSonic
@Vozze en @bennieeee ik denk dat jullie gelijk hebben. Vandaag bijvoorbeeld zon vier uur gegrind op track 3 maar ik haalde de 20k geen eens.

Ik zal nog eens kijken of ik iets uit track 1 kan halen.

• Tootoo
Hier begin ik ook wel behoorlijk klaar te zijn met royal raceway... Ik krijg maar geen 2 goede frenzies. Na best wat pogingen ben ik er klaar mee voor nu. Heb Rosalina swimwear haar drie tickets gegeven en even gaan knallen op choco mountain. Binnen 20 minuten 8k er bij geharkt met een coinbox en coin frenzy. Nu 5,4k voor op de nummer 2 :)

Folding@home

• MetalSonic
Tootoo schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:23:
Hier begin ik ook wel behoorlijk klaar te zijn met royal raceway... Ik krijg maar geen 2 goede frenzies. Na best wat pogingen ben ik er klaar mee voor nu. Heb Rosalina swimwear haar drie tickets gegeven en even gaan knallen op choco mountain. Binnen 20 minuten 8k er bij geharkt met een coinbox en coin frenzy. Nu 5,4k voor op de nummer 2 :)
Ik heb vandaag ook geen goede 2 frenzy's gehad. Soms heb je gewoon zo'n dag... Wie weet is het morgen of overmorgen wel weer heel goed ;-)......

Verstandig dat je Rosalina hebt geupd, goede coinbox driver, ga je in de toekomst nog veel plezier mee hebben...

• Tootoo
@MetalSonic dan kan ik dat in ieder geval met een voorsprong proberen ;) Maar inderdaad net als jij maar de tickets er tegenaan geklapt, we zien het volgende ronde wel wat de schade wordt. Maar gevoelsmatig is dinsdag vaak een dag waarop frenzies beter vallen. Zal vast niet perse zijn, maar heb vaak die dikke run op dinsdag gehad!

Folding@home

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik sta nu 13e, 8k achter op nummer 6, laat deze lekker aan me voorbij gaan. Hopelijk morgen een poule waar ik meer kans heb, en waar ik misschien mijn voorraad van 50k+coins en 500+rubies kan gebruiken. :)

• MetalSonic
Froop1992 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 01:02:
Ik sta nu 13e, 8k achter op nummer 6, laat deze lekker aan me voorbij gaan. Hopelijk morgen een poule waar ik meer kans heb, en waar ik misschien mijn voorraad van 50k+coins en 500+rubies kan gebruiken. :)
Ik ben benieuwd wat er bij de volgende ranked tour in de pipe's zit. Ik kijk er naar uit maar ga het niet hypen voor mijzelf. Deed ik toch weer bij de jaar anniversary en daar was uiteindelijk ook geen coinbox driverspecial pipe ;-).

• Planeetje
Ja, idem hier @MetalSonic

Ik ben inmiddels weer afgezakt naar de 7e plek. Prima, zolang ik blue yoshi maar krijg.

• bennieeee
Verdorie heeft die toch weer gas gegeven. Sta nog 600 punten voor maar vertrouw het totaal niet. Ben alleen beetje mkt tour moe, beetje te veel uren ingestopt alweer.

• MetalSonic
bennieeee schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:35:
Verdorie heeft die toch weer gas gegeven. Sta nog 600 punten voor maar vertrouw het totaal niet. Ben alleen beetje mkt tour moe, beetje te veel uren ingestopt alweer.
Houd het leuk he. Als je merkt dat je het met tegenzin gaat doen zou ik wat anders doen. Uiteindelijk gaat het slechts om wat statistieken in een spel. Ik relativeer hem even flink. Doe ik ook wel eens voor mijzelf :)

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:01
Ik stond al een paar dagen ruim 5000 voor, maar vannacht was de nummer 2 tot minder dan 1000 genaderd.
Gelukkig kon er nog wat bij op Choco Mountain:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f-cCdWha3m81JgaVesCl9yExu3o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OWfgzMDPomLKY4KihOJ0vTvg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0rtW8OvKazluG0LxeTO639UDnC8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ykWqd7HruSqrtXyaSDiSNSZt.jpg?f=fotoalbum_large

Tickets voor Rosalina Swimwear pakken dus goed uit

• bennieeee
@MetalSonic ja stop er ook mee voor deze week. Zal mega chagrijnig zijn als het niet lukt! Echter het is ff genoeg voor deze week.

• MetalSonic
bennieeee schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 17:32:
@MetalSonic ja stop er ook mee voor deze week. Zal mega chagrijnig zijn als het niet lukt! Echter het is ff genoeg voor deze week.
Verstandig, het moment dat je ziet wat je geworden bent is maar kort en ook als je vanavond nog vier uur erin zou stoppen is er een kans dat iemand er over heen gaat.

Zo ga ik het zelf ook doen voor vandaag, ik hark nog ff de muntjes binnen wellicht nog een uurtje ofzo en dan sluit ik het af en dan zie ik het morgen wel..

• Vozze
Verstandig. Hier zijn de muntjes weer uitgedeeld. Ik geloof het ook wel voor deze week. Sta nu eerste, maar dat kan morgen ook tweede of derde zijn. We zien het wel.
Ik denk dat ik één van de weinige spelers ben, die wel zin heeft in de volgende ranked :P
Daar heb ik tenminste items die ik het opwaarderen waard vind. Dat heb ik dus ook al deels gedaan. En met de tickets die nog gaan komen, doe ik ook nog een duit in het zakje. Kijken of we de 100k weer kunnen slechten :)
Dan alleen hopen dat we daar geen spijt van gaan krijgen de volgende tour :D

Succes nog even!

• Tootoo
Hier hou ik het ook bijna voor gezien. Nog even alle muntjes binnen harken en uitdelen en dan is het goed. Vanochtend een dubbele coinbox frenzy met losse coinbox run gehad op choco mountain. Zelfs met een break haalde ik gelukkig alsnog 41.7k! Daarmee 8.2k voor op de nummer 2, maar hopen dat dat genoeg is :)

@Vozze ik snap dat voor jou het opwaarderen leuk is! Black Yoshi naar level 6 is altijd lekker! Ook nog Santa bowser nog een upgrade?

Nu vind ik het upgraden van black Yoshi, Pauline (al gebeurd) en koopa king ook leuk. Het zijn gewoon verder mijn tracks niet ;) plus dat ik het kei hard afleg tegen Santa bowser :p dat blijkt deze ronde ook wel voor een ieder die Rosalina op level 6 hebt, daarmee heb je echt een grote voorsprong vind ik.

Folding@home

• Vozze
@Tootoo : dat moet voldoende zijn!

Black Yoshi gaat inderdaad naar level 6 en met het HE-ticket dat we nog via de login bonus krijgen, zou Santa naar level 7 kunnen. Hij gaat sowieso 5 point-cap tickets krijgen die we met deze ranked verdienen. En met het kart ticket dat we nog krijgen gaat Offroader naar level 6 voor een beetje multiplier en extra coverage. Wicked Wings en Offroader zitten al op 700 base points.

Het enige wat je redelijk effectief tegenover een coinbox kan zetten is een Lucky 7 driver, Giant Banana of Boomerang driver. Mario Sunshine heeft me vooral op de smalle Choco Mountain track erg geholpen. Met een level 4 heb ik daar nog 35k weten te halen. Ik denk dat ik met een level 6 en hogere base points de strijd aardig aan had kunnen gaan met een level 6 Rosalina.

Met een goede run met Pauline op Waluigi Pinball, kun je de schade nog aardig beperkt houden denk ik! Nog niets is verloren.

• Tootoo
@Vozze ik had je base points gezien ja, lekker hoor! Zeker de off-roader op level 6 met 700 basepoints is een mooie!

Mario sunshine is wel echt de beste tegenhanger op choco ja. Die bananen doen het goed. Maar bv de coinbox frenzy in de grot ging enorm hard! Op de andere twee plekken moet je meer geluk hebben. En de coinboxen kan je gelukkig goed timen. Ik zal toegeven dat ik nu ook niet het maximale er uit geperst heb.

Morgen dus maar eens zien wat voor tegenstanders het worden voordat ik me rijk reken of kansloos waan ;)

Folding@home

• MetalSonic
Tootoo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:59:
Hier hou ik het ook bijna voor gezien. Nog even alle muntjes binnen harken en uitdelen en dan is het goed. Vanochtend een dubbele coinbox frenzy met losse coinbox run gehad op choco mountain. Zelfs met een break haalde ik gelukkig alsnog 41.7k! Daarmee 8.2k voor op de nummer 2, maar hopen dat dat genoeg is :)

@Vozze ik snap dat voor jou het opwaarderen leuk is! Black Yoshi naar level 6 is altijd lekker! Ook nog Santa bowser nog een upgrade?

Nu vind ik het upgraden van black Yoshi, Pauline (al gebeurd) en koopa king ook leuk. Het zijn gewoon verder mijn tracks niet ;) plus dat ik het kei hard afleg tegen Santa bowser :p dat blijkt deze ronde ook wel voor een ieder die Rosalina op level 6 hebt, daarmee heb je echt een grote voorsprong vind ik.
Mooie run... Er zijn wat plekken waar ik denk dat je heel veel rendement uit je coinbox frenzy haalt. Eigenlijk vooral in het overdekte gedeelte na item block maar item block 3 kan goed uitpakken denk ik.

• MetalSonic
Vozze schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:12:
Verstandig. Hier zijn de muntjes weer uitgedeeld. Ik geloof het ook wel voor deze week. Sta nu eerste, maar dat kan morgen ook tweede of derde zijn. We zien het wel.
Ik denk dat ik één van de weinige spelers ben, die wel zin heeft in de volgende ranked :P
Daar heb ik tenminste items die ik het opwaarderen waard vind. Dat heb ik dus ook al deels gedaan. En met de tickets die nog gaan komen, doe ik ook nog een duit in het zakje. Kijken of we de 100k weer kunnen slechten :)
Dan alleen hopen dat we daar geen spijt van gaan krijgen de volgende tour :D

Succes nog even!
Ach we gaan het zien, ik zie er tegen op omdat mijn levels laag zijn maar als Nintendo dat ook ziet en ik in een poule kom waarbij de tegenstanders vergelijkbare levels hebben, ja dan is het ineens weer wel leuk. Ik ga mij er verder niet druk over maken.

• Planeetje
Net choko nog met een nsc met 2x coin frenzy met 2k kunnen ophogen. Daarmee plek 7 weer teruggepakt. Plek 6 is zonder investering niet haalbaar.

Tot morgen.

• Tootoo
@MetalSonic qua coinbox frenzy is itembox 1 by far de beste plek. Weinig gestuiter, goede bochten en laag zodat muntjes niet ver weg kunnen. Twee en drie is vooral geluk hebben hoe ze vallen. En dan liever itembox 2 dan 3, maar bij mij haalde ik de score met nummer 3 samen met de grot.

Iedereen succes morgen ochtend!

Folding@home

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IltE9FQum6JMW-MsKxACUg_R4F0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O7McFyPicnFspOXOiSMfVWRr.jpg?f=fotoalbum_large

Ik geef het op, plek 3 is prima. Ik zie nummer 4 niet meer voorbij gaan. En ik mis een Tier 3 driver op choco mountain, anders had ik op zeker voor plek 1 kunnen gaan.

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Pfff, gisteravond stond ik 3e en nu kijk ik, 6e. :( met enkele honderden ingehaald. Helaas niet de tijd en motivatie om nog wat punten te scoren. Deze week dus weer een tier omlaag naar tier 55. Hopelijk wordt het komende week wat makkelijker voor me maar ben bang dat dat er niet in zit vanwege het ontbreken van enkele T3 items.

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• bennieeee
Hoppa promotie 4 op een rij! Toch eerste gebleven gelukkig maar wat maakte de nummer 2 het toch elke keer weer spannend! Gaat zo wel heel hard met de uncap tickets dat is fijn. Mocht de ranking toch wel oké lijken dan krijgt Santa Bowser de dubbele uncap van mij. Mocht de ranking slecht zijn dan bewaar ik ze voor komende week in ieder geval.

Gefeliciteerd iedereen en veel succes! Volgens mij denken vele met mij dat nodig te hebben.

• MetalSonic
Meevaller! Toch tweede! Blij mee

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2-CtHvZUHeummlGiEB4nK07VUf8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Lifqk1244d3jba5TC2GSptNP.png?f=fotoalbum_large

• MetalSonic
Oei.. maar liefst vier top 1000 spelers in de nieuwe poule op basis van plaatje

• Tootoo
Hier ook eerste gebleven en ook al vier top 1000 spelers op basis van het plaatje :p

Folding@home

• bennieeee
bennieeee schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 07:21:
Hoppa promotie 4 op een rij! Toch eerste gebleven gelukkig maar wat maakte de nummer 2 het toch elke keer weer spannend! Gaat zo wel heel hard met de uncap tickets dat is fijn. Mocht de ranking toch wel oké lijken dan krijgt Santa Bowser de dubbele uncap van mij. Mocht de ranking slecht zijn dan bewaar ik ze voor komende week in ieder geval.

Gefeliciteerd iedereen en veel succes! Volgens mij denken vele met mij dat nodig te hebben.
Als ik kijk naar de scores van mijn tegenstanders wordt ik ook niet heel heel vrolijk!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:03
3e gebleven zoals verwacht en dat is prima.

Eigenlijk niet zo zin in deze week. Ik vind de 2e week van de tour altijd wat saai...

• edzon
Hier kansloos 5e geëindigd, prima. Nieuwe rondes, nieuwe kansen kansjes als ik zo de items van mijn mederankers zie...maar mis alleen een glider op de donut en 2 lucky 7's om de strijd aan te gaan. Eventueel ook Pauline op level 5 als ik die een ticket geef maar daar heb ik ook peachette op 6...en daar kan ook santa nog naar 4 met een 2e uncapped maar dan houd ik geen ticket meer voor Daisy over. Hmm misschien houd ik ze maar eens op zak om volgende tour een shop he naar 7 te krijgen krijgen. Altijd wel weer leuk die keuzes aan het begin van de ranked... wat zouden jullie doen?

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:57
Hier kansloos 14e geworden.
Blue Yoshi wordt deze week ook lastig als ik mijn tegenstanders zie. 1 lichtpuntje: Black Birdo getrokken uit gratis pipe, maar ik mis helaas nog wel een glider voor Donut Plains.
2e week vind ik meestal ook wat saai, gebruik die nu meestal om de total points challenge te halen

• MetalSonic
pjot1 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 05:02:
Pfff, gisteravond stond ik 3e en nu kijk ik, 6e. :( met enkele honderden ingehaald. Helaas niet de tijd en motivatie om nog wat punten te scoren. Deze week dus weer een tier omlaag naar tier 55. Hopelijk wordt het komende week wat makkelijker voor me maar ben bang dat dat er niet in zit vanwege het ontbreken van enkele T3 items.
Ah jammer @pjot1 .. toch nog wat sleepers? Wat is je eerste indruk van de nieuwe poule?

@edzon ik zou het laten afhangen van je nieuwe ranked poule. Hoeveelste sta je nu? We spelen voor de kart uncaps tja imo de minst belangrijke..

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Bah, stond tweede met een paar duizend voorsprong, toch nog ingehaald door twee mensen.

In de nieuwe ranked wel alles tier 3.

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:15
Ik speel dit spel totaal niet 'serieus' maar wel met een aantal collega's in de pauze.
We doen dan een multiplayer race tegen elkaar zonder bots of anderen.

We hebben echter altijd dikke synchronisatie problemen.
Dat wil zeggen dat shells op mijn scherm bijv. iemand raken maar hij dan gewoon vrolijk doorrijdt omdat hij op zijn scherm niet geraakt is.
Ook zitten zij vaak op hele andere posities dan er op mijn scherm te zien is.
Dit geld overigens niet alleen voor mij maar voor alle collega's.

Het lijkt of het spel qua netcode dus voor geen meter klopt.
We zitten met zijn allen op de wifi die meer dan capabel is.
Maar ook met zijn allen apart op 4G heeft geen ander resultaat.

Is dit normaal voor dit spel of heeft iemand een idee?
We zitten met zijn allen op

• MetalSonic
Net met lage levels toch een lekkere score neergezet! Bomb frenzy en coin frenzy.

De nieuwe poule is nog maar net begonnen maar het lijkt erop dat ik kan meespelen voor top drie..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KDrt-K57xvoR0lOT9eQHemFUgeA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8tkGG7rW7Oc33aYUcm2h2AV2.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9OTazBwD6z3tPeHIldN71BRrWZk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fxkZMXNvgU3IG7JBBh55llEt.jpg?f=fotoalbum_large

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Frank_P schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:45:

Klopt het aan het einde wel? Dus dat iedereen op een andere positie is geeindigd?

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:15
Poeksel schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:20:
[...]

Klopt het aan het einde wel? Dus dat iedereen op een andere positie is geeindigd?
Vaak klopt het wel, maar soms klopt dit niet, dat ik op mijn scherm bijv. 1e ben maar ik toch 2e ben geworden.
Het zijn geen mega verschillen, maar vaak teleporteren de anderen gedurende de race, ook raken items wel/niet.
Zij hebben deze zelfde dingen trouwens, dus ligt niet aan mij of iets.
Het lijkt gewoon een multi-player spel uit de jaren 90 waar iedereen een ping van 500 heeft ofzo.

• edzon
@MetalSonic lekker score!

Hier lijkt het wederom een kansloze missie helaas met deze top 3 en mystery guest die ik niet kan vinden in de top1000...denk dus dat ik mijn tickets meeneem naar de volgende tour.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IVsRYPgl8krX4UsO1ycc3ZZMKEw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RFm7YQpVe23M9LLcCuLw8Pwy.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gx3tKAH8gr6z8cMmOFzIxh5kZ_8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/79Mpkb7xi36qxkedAgBsVoQO.jpg?f=fotoalbum_tile

• bennieeee
Hier wordt het ook niks. Moeten nog 7 een score neerzetten en dit is de stand tot nu toe: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zlczf2dRe5ku3vy1in2AiqFimcs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nAf1APHCVq5vgxtQaoeX7aWv.jpg?f=fotoalbum_large

• MetalSonic
@edzon en @bennieeee

Jammer jongens. Wellicht gaan voor plek 6? En verder zou ik dan inderdaad tickets bewaren voor een poule waarin je wel kans maakt op top drie.

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@MetalSonic
Hmz, ik denk dat het weer een zware week wordt net zoals voor @bennieeee en @edzon. Mijn poule heeft vergelijkbare scores. Nu 13e plaats met dik 16k achterstand. Nu heb ik ook nog niet m'n best gedaan, maar 16k haal je niet zo 1, 2, 3.... :N

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• bennieeee
@MetalSonic zelfs 6e worden is al een hele klus volgens mij.. In ieder geval is de eerste level 7 eindelijk een feit, de eer gaat naar Piranha Plant Parafoil.

• Planeetje
Ben 7e geworden. Heb nog helemaal niets gezien in de nieuwe ranked qua tegenstanders behalve dat ik al 1 gast heb met 90k+. Daar gaat plek 1. Blue Yoshi heb ik wel gekregen, maar slechts 5 rubies als reward. Ik vrees dat ik dus voor plek 2 moet gaan.

Wat wel goed nieuws is is dat de offroader in de tiershop staat. Die heb ik nog niet en ben ik erg blij mee. Ik heb 4 tickets liggen om hem direct level 4 te maken als het moet. Maar heb ook een level 4 crawly kart, dus ik hou ze nog maar even op zak.

• MrOleo
Vorige week was een makkelijke win, deze week lijk ik 13 bots, 1 top200, 3 goeie en 2 matige tegenstanders te hebben, plek 5 lijkt gegarandeerd, plek 2 lijkt redelijk te doen. Saai... :O
@Vozze heeft maar weer even een voorsprongetje genomen deze week zie ik, wat een score nu al. :)
Frank_P schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:45:
Ik speel dit spel totaal niet 'serieus' maar wel met een aantal collega's in de pauze.
We doen dan een multiplayer race tegen elkaar zonder bots of anderen.

We hebben echter altijd dikke synchronisatie problemen.
Dat wil zeggen dat shells op mijn scherm bijv. iemand raken maar hij dan gewoon vrolijk doorrijdt omdat hij op zijn scherm niet geraakt is.
Dit geld overigens niet alleen voor mij maar voor alle collega's.

Het lijkt of het spel qua netcode dus voor geen meter klopt.
We zitten met zijn allen op de wifi die meer dan capabel is.
Maar ook met zijn allen apart op 4G heeft geen ander resultaat.

Is dit normaal voor dit spel of heeft iemand een idee?
We zitten met zijn allen op
Toen MP net uit was heb ik hetzelfde wel een tijd geprobeerd op kantoor, meeste potjes gingen idd zoals je beschrijft, af en toe leek een potje wel goed te lopen en was het best leuk, maar over het algemeen was het vooral frustratie over hits die niet geregistreerd worden. Ik heb geen recente ervaring, maar ik kan me ook niet voorstellen dat er veel is verbeterd.

erutangiS

• MetalSonic
Ik hoopte vanochtend rond een uurtje of 11 dat ik wellicht nog een kleine kans had op plek één. Maar dat kan ik sowieos vergeten. Ik ben ingehaald door iemand met iets van 15k, dat kan ik niet overbruggen... Hoe komt het? nou euh een Santa coinbox driver ;-)...

@Planeetje
Die offroader heb ik ook gekocht vanochtend, ik vind 't ook handig dat er in de shop bij staat dat ik 'm nog niet had. Eerste dacht ik namelijk van wel tot ik de beschrijving zag. En hij heeft een goede ability! Is de 10k 100% waard vind ik.

• Planeetje
@MetalSonic ja, 1 van de beste karts in het spel. Raar hoe dat soms loopt met het pullen dat je die niet uit de pijp krijgt. Ik koop altijd alles wat ik nog niet heb uit de tiershop. Vorige week de dozer dasher die ik ook nog niet had. Dus wat dat betreft is het wel aniversary.

Gisteren heb ik de laatste basis super glider op 7 gezet. Ik ga nu verder met de basis super karts.

• edzon
Planeetje schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:10:

Gisteren heb ik de laatste basis super glider op 7 gezet. Ik ga nu verder met de basis super karts.
Allereers excuses @Planeetje, ik denk dat ik jouw bericht net heb 'gerapporteerd' ipv erop te reageren. Laten we t maar op een paar wijntjes in de zon houden...

Hier ook bijna klaar met de base super gliders. Wilde zelf hiernaar doorgaan met de premium supergliders omdat t er maar 5 zijn. Waarom kies jij voor de base super karts?

• Planeetje
@edzon ja, dat is het dilemma: wat is wijsheid. Mijn afweging is dat een premium item minder vaak in de shop aangeboden wordt en dat een base item bijna altijd in de shop aangeboden wordt. Dus mijn idee is dat er meer tickets structureler in de shop beschikbaar komen door de base items eerst te upgraden.

Ik sla daarbij eigenlijk de normal base items over, die komen wel via de pijp. Ik focus me meer op de super en HE base items. En daarbij eerst de base gliders die nu klaar zijn. Dan de base super karts, dat zijn er namelijk minder dan de base super drivers en zijn 1k goedkoper. En dan als laatse de base super drivers. Ik investeer geen tickets in de shop items, tenzij deze voorkomt in ranked en me helpt een betere score te geven. Yoshi is bijvoorbeeld vorige week opgeplust naar level 7. Die is dan toevallig ook weer onderdeel van de base super drivers groep, maar dat is dan een gelukje.

• Cache
Ik ben het met @Planeetje eens, dat is ook mijn strategie, alleen ga ik er nog een tijdje over doen. Daaraan toevoegend, op een gegeven moment komt er een balans tussen hoeveel coins er binnenkomen en hoeveel tickets er verschijnen die je kan betalen. Upgraden van items heeft dan niet zoveel zin als je de tickets niet kan betalen.

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0uMaJb2UBgD2JLquvvpf-7ngPRs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UJ7og9N4Kio9O8GOUt0F8Q2n.jpg?f=fotoalbum_large

Nou lekker... eens kijken of ik derde kan worden

• edzon
@Planeetje & @Cache bedankt voor jullie reactie, gevoelsmatig zou ik ook zeggen dat base items vaker worden aangeboden en volg ik jullie, enig idee wat de verhouding exact is? Ik heb wel eerder zelf de neiging om drivers voorrang te geven tov karts omdat ik die vaker gebruik voor ranked, ik upgrade die dan op 1 ticket na in de hoop dat het levelen tijdens de ranked voordeel oplevert.

• bennieeee
Serieus 10e plaats.. sta nu al 5k achter op de nummer 9. Dit wordt by dat de slechtste week ooit voor me 🤣

• Planeetje
edzon schreef op donderdag 1 april 2021 @ 02:29:
@Planeetje & @Cache bedankt voor jullie reactie, gevoelsmatig zou ik ook zeggen dat base items vaker worden aangeboden en volg ik jullie, enig idee wat de verhouding exact is? Ik heb wel eerder zelf de neiging om drivers voorrang te geven tov karts omdat ik die vaker gebruik voor ranked, ik upgrade die dan op 1 ticket na in de hoop dat het levelen tijdens de ranked voordeel oplevert.
Als ik af mag gaan op de super gliders, daarvan was de verhouding 4 dagen base items en dan 1 of 2 dagen een premium item. Heel sporadisch had ik ook een dubbele base item in mijn shop. Van de karts heb ik het ritme nog niet opgemerkt, maar daar ben ik pas net mijn focus op gaan leggen.

Overigens moet ik weer even wachten met upgraden want ik heb de offroader uit de tier shop gekocht. Nu moet ik van mezelf weer even mijn coin saldo opkrikken naar 10k.

Deze tour is wel ideaal voor het maxxen van super items door de dagelijkse coins aplenty event. d:)b

• MetalSonic
edzon schreef op donderdag 1 april 2021 @ 02:29:
Ik zou niet zomaar normal items naar 7 brengen.

Even concreet, ik heb nu 20 tickets als ik baby peach level 7 maak dan komen er voor haar in de plaats tickets in de shop af en toe. Maar ik heb dan 20 tickets uitgegeven en dan blijkt dat volgende ranked tour ineens een baby mario handig is (die nog op level 6 staat)......

Enige uitzondering die ik maak af en toe is als ik al veel tickets over heb en een item nog maar één stapje nodig heeft. Dan heb ik wel eens iets van "maak maar level 6 (vroeger was dat max)".

• texelonia
Pffffffff ik sta 16e! 7(8)7
11k nodig om op de 6e plek te komen, 15k achter op nr1. Ik heb pas op 1 track één coin frenzy, dus er zou echt nog wel verbetering mogelijk moeten zijn. In theorie. In de praktijk krijg ik überhaupt nog niet veel frenzy’s, maar ja, wat wil je met die lage levels...

Maar ik voel er ook niet veel voor om veel tickets te investeren in allerlei drivers en gliders die ik blijkbaar amper gebruik (want anders waren ze al wel een hoger level geweest).
En ook niet echt zin in om veel tijd en moeite te steken in een hopeloze zaak.

• Planeetje
MetalSonic schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:25:
[...]

Ik zou niet zomaar normal items naar 7 brengen.

Even concreet, ik heb nu 20 tickets als ik baby peach level 7 maak dan komen er voor haar in de plaats tickets in de shop af en toe. Maar ik heb dan 20 tickets uitgegeven en dan blijkt dat volgende ranked tour ineens een baby mario handig is (die nog op level 6 staat)......

Enige uitzondering die ik maak af en toe is als ik al veel tickets over heb en een item nog maar één stapje nodig heeft. Dan heb ik wel eens iets van "maak maar level 6 (vroeger was dat max)".
Helemaal eens, tickets bewaar ik voor ranked! Ik heb wel premium normals direct op 7 gezet met tickets om HE tickets te kunnen krijgen.

Ik hoop dat swooper volgende tour nuttig gaat zijn in ranked, dan heb ik een reden om die ook naar 7 te brengen en daarmee de base HE gliders groep klaar te hebben.

Bamboo, iemand enig idee of er een karakter is binnen de mario universe? Wario bamboo misschien?

[ Voor 20% gewijzigd door Planeetje op 01-04-2021 10:02 ]

• texelonia
Planeetje schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:55:
[...]

Bamboo, iemand enig idee of er een karakter is binnen de mario universe? Wario bamboo misschien?
Vanwege die challenges bedoel je? Volgens mij hebben sommige tracks hier en daar bamboo langs de kant, of hebben we eerder een Tour gehad dat je de bamboo moest raken met schildjes enzo voor... event tokens? Ik weet het even niet meer. Dus dat verwacht ik nu weer, dat er op sommige tracks van die bamboo planten komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VUq_Ae1nNb6-DFlDQCTs682GVjs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TuVFkz3SwZ1MY5JR94d85t1y.jpg?f=fotoalbum_large
Op dat rechter plaatje kun je wel de snor en neus van Wario herkennen, dus daarom wordt wel verwacht dat er een (nieuw) Wario character in de spotlights komt. Maar of dat een character met bamboo is... Ik zag wel suggesties voorbij komen van een Wario samurai-achtig iets, omdat er vaak outfits uit Mario Odyssey (?) gebruikt worden.

• MetalSonic
texelonia schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:35:
[...]

Vanwege die challenges bedoel je? Volgens mij hebben sommige tracks hier en daar bamboo langs de kant, of hebben we eerder een Tour gehad dat je de bamboo moest raken met schildjes enzo voor... event tokens? Ik weet het even niet meer. Dus dat verwacht ik nu weer, dat er op sommige tracks van die bamboo planten komen.

[Afbeelding]
Op dat rechter plaatje kun je wel de snor en neus van Wario herkennen, dus daarom wordt wel verwacht dat er een (nieuw) Wario character in de spotlights komt. Maar of dat een character met bamboo is... Ik zag wel suggesties voorbij komen van een Wario samurai-achtig iets, omdat er vaak outfits uit Mario Odyssey (?) gebruikt worden.
Kom maar op met die nieuwe tour, ik ben er klaar voor ;)

• Tootoo
Hmmm, ik mag nog van geluk spreken als ik iedereen hier zo lees.

Ik heb enerzijds wat aardige runs gehad waardoor ik nu op 81.9k sta en anderzijds zijn de top 1000 spelers niet extreem los gegaan tot zo ver. Dat kan altijd nog komen, maar ik heb nog wat tickets achter de hand om upgrades te kunnen doen mocht ik het willen. En het maximale heb ik sowieso nog niet uit Waluigi Pinball gehaald.

Al met al valt het me niet tegen, maar om nu te zeggen dat ik hard aan het knallen ben... Nope :P

Folding@home

• MetalSonic
@Tootoo moet je ons weer jaloers maken? Met weinig doen eerste? ;)

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:20

Whaam

Meer beter

Hè maar hoe zit het nou, is deze Yoshi tour de 1.5 Anniversary tour, of is er volgende week nog een speciale feestelijke tour?

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

• MetalSonic
Whaam schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:18:
Hè maar hoe zit het nou, is deze Yoshi tour de 1.5 Anniversary tour, of is er volgende week nog een speciale feestelijke tour?
De vorige tour en de huidige tour en die van volgende week maken bij elkaar deel uit van de 1.5 anniversary tour. Daarom krijgen we net wat leukere rewards etc.

Je ziet het helaas niet in de special pipe's maar ik heb lichte hoop dat er bij de volgende nog wat gebeurt ;-). We gaan het zien!

Ondertussen nog een paar duizend erbij gepakt om track 3 en met lichte voorsprong weer terug op de derde plaats.

Edit: moet het niet vergeten, nu elke dag veel extra coins ivm anniversary

[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 01-04-2021 15:53 ]

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cH10aCHzhZm4go2cgAxWV2W-y1A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lCVJbdu0LTM6hONcrP0jIJXZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PgPEXBHLVb4ODvuNxxn6v-T4MWw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ck9D7P5Jfdpd4q3RO1ZNexhD.jpg?f=fotoalbum_large

Jullie mogen het zeggen, waar heb ik nog ruimte voor extra punten? Ik zou plek drie of vier leuk vinden!

• Tootoo
@MetalSonic ik zit te wachten op het moment dat ik kei hard voorbij gedenderd wordt hoor ;) Maar verder vooral een gekke poule:
- 13 bots
- 5 top 1000 spelers (met mij inclusief)
- 2 reguliere spelers

Qua verbetering: track 1, alleen al omdat je nog geen maximale base points hebt. En ook track 3 denk ik dat je nog verder kan :) Als ik het vergelijk met mijn score: dat was 1 lucky 7 frenzy en 1-2 losse lucky 7, met een break. Ik denk dat je hier nog het meeste uit zou moeten kunnen halen. En misschien nog de leukste track ;)

Folding@home

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:20

Whaam

Meer beter

MetalSonic schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:33:
[...]

De vorige tour en de huidige tour en die van volgende week maken bij elkaar deel uit van de 1.5 anniversary tour. Daarom krijgen we net wat leukere rewards etc.

Je ziet het helaas niet in de special pipe's maar ik heb lichte hoop dat er bij de volgende nog wat gebeurt ;-). We gaan het zien!

Ondertussen nog een paar duizend erbij gepakt om track 3 en met lichte voorsprong weer terug op de derde plaats.

Edit: moet het niet vergeten, nu elke dag veel extra coins ivm anniversary
Aah, check. Ik vond de pipes tegenvallen, maar alle andere bonussen zijn wel okay inderdaad. Hopelijk deze week nog de blue Yoshi verdienen... was vorige week hopeloos 14e ofzo :')

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

• MrOleo
texelonia schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:35:
[...]

[Afbeelding]
Interessante info/theorie. De kadomatsu was dat inderdaad die rare plant die je moest raken.
De vorige tour hadden we natuurlijk al tokyo. Dan zou het de volgende tour wellicht china kunnen worden, gezien bamboo en de architectuur van dat gebouw op dat plaatje. Komt er wellicht dan een soort panda gebaseerd karakter... :)

erutangiS

• Planeetje
@texelonia en @MrOleo ik merk dat ik over het stukje "on a circuit with" had Geleen en dan enkel "with". Dus dacht ik dat het een driver moest zijn. 8)7

Maar een soort van kadumatsu achtig idee makes more sense op de track die nieuw uitkomt.

Misschien komt tanuki mario wel uit? Daar hadden ze sprites voor gevonden in datamining.

[ Voor 15% gewijzigd door Planeetje op 01-04-2021 18:41 ]

• MrOleo
Ik ben niet echt thuis in de wereld van mario, maar na even googlen ben ik voor een tanuki versie, ziet er grappig uit.

erutangiS

• Cache
Ik ben ook voor een tanuki mario! Alleen al om de nostalgie zou die pijp eraan gaan hier. :)

• MetalSonic
Tootoo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:23:
@MetalSonic ik zit te wachten op het moment dat ik kei hard voorbij gedenderd wordt hoor ;) Maar verder vooral een gekke poule:
- 13 bots
- 5 top 1000 spelers (met mij inclusief)
- 2 reguliere spelers

Qua verbetering: track 1, alleen al omdat je nog geen maximale base points hebt. En ook track 3 denk ik dat je nog verder kan :) Als ik het vergelijk met mijn score: dat was 1 lucky 7 frenzy en 1-2 losse lucky 7, met een break. Ik denk dat je hier nog het meeste uit zou moeten kunnen halen. En misschien nog de leukste track ;)
Dat zijn veel bots! Ik hoop uiteraard voor je dat je lekker eerste blijft en veel tickets op zak kan houden. Succes.

Ik heb mijn score op elke track al wat verbeterd. Onder andere 500 erbij op track 2. Bomb frenzy in t begin, later nog een coin frenzy en bananen frenzy. Ik stop dus op track 2.

• MetalSonic
Cache schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:54:
Ik ben ook voor een tanuki mario! Alleen al om de nostalgie zou die pijp eraan gaan hier. :)
Als Tanuki mario een coinbox driver is ga ik de hele pipe voor hem leegtrekken als dat moet. Ik heb coinbox bowser al gemist..

Edit.. dik ingehaald dusdanig dat ik mij nu kan focussen op plek vier of vijf. De tickets die we nog krijgen bewaar ik voor de volgende tour.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g4oXl9fdVodmiUrrq2G3vofzd-w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/47GRsO3sRfGPbrid7isW4P30.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door MetalSonic op 01-04-2021 23:27 ]

• bennieeee
Ik word wel enthousiast van die nieuwe tour! Daar gaan mijn rubies zeker heen komende week.

• Tootoo
Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe tour! Eerst maar zien wat het wordt uiteraard, als het weer van die waardeloze pipes zijn doet dat toch wel weer aardige afbreuk...

@MetalSonic jij hebt wel een hele stevige poule zeg! Daar zou ik ook de handdoek voor in de ring gooien en kijken of je 4-5e wordt... Lekker de tickets dan maar voor de rest op zak houden en wie weet kan je die volgende week tegen Tanuki Mario of een Wario alt smijten ;)

Folding@home

• MrOleo
Ok dan... Een ninja tour...
Nieuwe baan waar de groen pijpen zijn vervangen voor halve bamboestammen? En een hele hoop shy guy...

erutangiS

• MetalSonic
Tootoo schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:42:
Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe tour! Eerst maar zien wat het wordt uiteraard, als het weer van die waardeloze pipes zijn doet dat toch wel weer aardige afbreuk...

@MetalSonic jij hebt wel een hele stevige poule zeg! Daar zou ik ook de handdoek voor in de ring gooien en kijken of je 4-5e wordt... Lekker de tickets dan maar voor de rest op zak houden en wie weet kan je die volgende week tegen Tanuki Mario of een Wario alt smijten ;)
Precies, gewoon lekker de muntjes incasseren ik denk vooral op track 3. Wie weet kan ik nog een perfecte score neerzetten voor een paar duizend extra maar het is geen must. De tickets die ik de komende dagen krijg die gaan meteen naar de plank, lekkers voor later!

Hoe gaat 't bij jou vandaag? nog eerste met dikke voorsprong of heeft één van je tegenstanders al een offensief ingezet?

• MetalSonic
Ik heb even gekeken. Super shy guy level 3 en een upgrade verwijderd van level vier.

Shy guy gold heb ik niet. Koffiedik kijken zegt mij dat die in een betaalpack komt ;)

• MrOleo
MetalSonic schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 22:12:
Ik heb even gekeken. Super shy guy level 3 en een upgrade verwijderd van level vier.

Shy guy gold heb ik niet. Koffiedik kijken zegt mij dat die in een betaalpack komt ;)
Er zijn in ieder geval 2 supers, roze en zwart en er is nog een HE pastry chef :P , volgende week zijn er net zo veel kleuren van shy guy als van yoshi ;) .

erutangiS

• MetalSonic
MrOleo schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 22:39:
[...]

Er zijn in ieder geval 2 supers, roze en zwart en er is nog een HE pastry chef :P , volgende week zijn er net zo veel kleuren van shy guy als van yoshi ;) .
* haalt opgelucht adem* he pastry chef heb ik ook, level 2.

• bennieeee
Wat een saaie week is dit zeg vergeleken bij afgelopen week. Kansloze 12e plek, doe alleen maar track 3 om zo snel mogelijk op de 600 punten te komen en dan de extra coins nog even te doen.

• Tootoo
@MetalSonic Ik sta nog eerste, maar de nummer 3 heeft slechts 700 punten achterstand en de nummer 4 (op bijna 4k) heeft op sunset wilds nog veel te winnen en veel betere levels op donut plains.

Ik zal maandag avond eens kijken hoe de vlag er dan bij hangt om te kijken of tickets inzetten zin heeft :)

Verder ben ik wel benieuwd in welke mate de shy guys worden ingezet volgende tour. Zou niet voor het eerst zijn dat drivers die zichtbaar zijn in de preview maar een beperkte rol hebben... Maar hè, ze mogen best gold shy guy inzetten hoor :p

Folding@home

Pagina: 1 ... 61 ... 161 Laatste