Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ik begin nu toch wel een beetje hyped te worden voor de Yoshi tour, volgens dit filmpje elke dag coins a plenty.. en ook weer eens leuke gold rewards
Wat denken jullie?
[/quote]
Mooie voorsprong! hopelijk eerste en volgende week ook een leuke poule
Shit de nummer 2 gaat toch nog even aan de bak, is wat ingelopen....
Hopelijk houd ik mijn voorsprong want ik zie niet waar ik nog ruimte heb om te klimmen, heb echt al meerdere uren lopen grinden zonder verbetering voor track 2 & 3..
[ Voor 47% gewijzigd door MetalSonic op 22-03-2021 14:25 ]
:strip_exif()/f/image/LWVEppgdytwswfUtP0yIUV6k.jpg?f=fotoalbum_large)
@MetalSonic : brute score hoor!
@bennieeee : na zo'n zware strijd, smaakt de overwinning extra zoet! Gefeliciteerd!
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Succes nog voor iedereen die aan de bak moet / gaat.
Wie gaat er vandaag nog een eind sprint maken? Wellicht wil er nog iemand tips hebben?
kan je die voorsprong niet vergroten tot 2k? of wellicht nog iets beter? Dit om net iets beter beschermd te zijn tegen "sleepers".bennieeee schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:34:
Hier wordt het een saaie dag. Sta 2e met een achterstand van 2,2k op de nummer 1 en een voorsprong van 1,8,k op de nummer 3. Moet wel heel raar lopen willen we morgen tier 50 niet bereiken.
![]() | ![]() |
[ Voor 5% gewijzigd door edzon op 23-03-2021 11:51 ]
Jouw scores op track 2 en 3 zijn al erg hoog, makkelijkste is om door te gaan op track 1. Ben benieuwd hoeveel punten je kan toevoegen daar.edzon schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:49:
Ik mag vandaag nog wel aan de bak. Gaat een hoop geluk bij nodig zijn maar met een dubbele coin in Tokyo en een droomrit op de regenboog moet ik het net kunnen redden. 100K, leuke uitdaging!
[Afbeelding] [Afbeelding]
Eens maar een level 2 mario in Tokyo is echt niet leuk. Vnv maar even verstand op nul om die dubbele coin frenzy daar eruit te persen. Denk alleen dat het net niet genoeg is en dat ik sowieso wat extra punten op de rainbow moet scoren. Mijn topscore is met 'slechts' 1 coinboxfrenzy en een shitload aan coinboxes dus 45k zou wel moeten kunnen.MetalSonic schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:52:
[...]
Jouw scores op track 2 en 3 zijn al erg hoog, makkelijkste is om door te gaan op track 1. Ben benieuwd hoeveel punten je kan toevoegen daar.
De tactiek van een lage plek bij item box 1 (6-7) en dan beginnen met een mushroom vond ik zelf beter werken daarom.
Maar ik ben bang dat je dan nog gelijk hebt en je dan ook op track 2 wat erbij mag schrapen. Wel een leuker level om te doen, maar kan ook meer mis gaan
Track één is bij het begin vrij smal en druk, daar kan je veel punten pakken met damage items. Ik heb een topscore neergezet met bommen in het begin en daarna coin frenzy's...... Achteraan beginnen met mushrooms, veel damage punten + voorsprong is ook goed.Tootoo schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:10:
@edzon 100% met je eens dat het niet leuk is en ik hoop voor je dat je het voor elkaar krijgt! Ik heb het, met een level 3 builder mario (wat voor frenzies maakt het niks uit), opgegeven om een dubbele coin frenzy te krijgen. Het is me met behoorlijk wat pogingen niet gelukt. Ik ben niet verder gekomen dan een super horn frenzy bij het begin en een coin frenzy halverwege.
De tactiek van een lage plek bij item box 1 (6-7) en dan beginnen met een mushroom vond ik zelf beter werken daarom.
Maar ik ben bang dat je dan nog gelijk hebt en je dan ook op track 2 wat erbij mag schrapen. Wel een leuker level om te doen, maar kan ook meer mis gaan
Ik zou ook inzetten op track 2!
Edit: dat gezegd hebbende, toch nog maar een run op Tokyo gedaan. Banana en coin frenzy. Ik geloof het verder wel!
[ Voor 14% gewijzigd door Vozze op 23-03-2021 15:28 . Reden: Toch nog maar een poging op Tokyo ]
Had je nog geen 50k?Vozze schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:06:
Man, man, man. Retry na retry na retry, maar het is eindelijk gelukt! Mijn toetreding tot de 50k club![]()
Hoeveel uur ik gespeeld heb wil ik dus echt niet weten....MetalSonic schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:43:
Ik zou het leuk vinden als dit spel meer statistieken liet zien. In elk geval voor jezelf. Bijvoorbeeld hoeveel uur je hebt gespeeld, hoe vaak de retry knop etc etc..
Na 1 uur lang restarten vanaf plek 1 zonder coin frenzies, net toen ik het maar op wilde geven viel die hier zojuist uiteindelijk toch. Het spel was gelijk zo aardig om de 3e box een 2e coin frenzy te geven. Idd gevalletje verstand op 0 en restarten maar. Of dat genoeg punten oplevert, dat gaat krap worden.edzon schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:47:
[...]
Eens maar een level 2 mario in Tokyo is echt niet leuk. Vnv maar even verstand op nul om die dubbele coin frenzy daar eruit te persen. Denk alleen dat het net niet genoeg is en dat ik sowieso wat extra punten op de rainbow moet scoren. Mijn topscore is met 'slechts' 1 coinboxfrenzy en een shitload aan coinboxes dus 45k zou wel moeten kunnen.
Succes in ieder geval, ook voor de rest.
Sta hier nu zowaar nog op plek 4, met de top 5 die scores heeft van 93k, 92k, 91k, 89k en 89k.
Vanavond nog maar eens wat runs doen op track 3. Straks promoveer ik nog ook.
erutangiS
Haha ben ik niet de enige. Ik dacht ook dat hij de 50k allang was gepasseerd.MrOleo schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 18:11:
[...]
Had je nog geen 50k?Wow, had ik niet gedacht.
[...]
Hoeveel uur ik gespeeld heb wil ik dus echt niet weten....![]()
[...]
Na 1 uur lang restarten vanaf plek 1 zonder coin frenzies, net toen ik het maar op wilde geven viel die hier zojuist uiteindelijk toch. Het spel was gelijk zo aardig om de 3e box een 2e coin frenzy te geven. Idd gevalletje verstand op 0 en restarten maar. Of dat genoeg punten oplevert, dat gaat krap worden.
Succes in ieder geval, ook voor de rest.
Sta hier nu zowaar nog op plek 4, met de top 5 die scores heeft van 93k, 92k, 91k, 89k en 89k.
Vanavond nog maar eens wat runs doen op track 3. Straks promoveer ik nog ook.
Succes nog vanavond!
Succes nog @MrOleo !
Welkom bij de club, op naar de 60!
erutangiS
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Spannendste is in eerste instantie of ik alles tier drie hebbennieeee schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 06:48:
Hoppa dat is week 3 stijgen in een rij! Leven 50 daar zijn we dan eindelijk. Mooie 250 rubies ongeveer om te spenderen straks dus heel benieuwd wat de pijp gaat brengen deze week!
Ik mis helaas een driver en een kart. Eerst maar eens zien wat we er zonder van kunnen maken voor ik de rubies in de pijp gooi.MetalSonic schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 06:50:
[...]
Spannendste is in eerste instantie of ik alles tier drie heb.
Kan gelukkig op alle banen een frenzy halen deze week
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Dat is jammer. Wat is de eerste indruk van je ranked poule?bennieeee schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 07:09:
[...]
Ik mis helaas een driver en een kart. Eerst maar eens zien wat we er zonder van kunnen maken voor ik de rubies in de pijp gooi.
Nieuwe tour ziet er leuk uit. Al wat leuke scores neergezet dus sta nu even 1e, eens kijken hoe het ontwikkeld.
Hier circa 125 rubies dus ga wel wat 10 pijpjes knallen denk ik.
Ik mis nog heel veel HE's. Deze pijp knallen alle rubies of beter wachten op een volgende pijp?
Op de nieuwe RT track van royal raceway mis ik een kart en glider. Builder toad (level 1) is het enige t3 item dat ik heb. We gaan het wel zien. Gelukkig mag ik nog 15e worden om blue yoshi te krijgen.
Eerst maar eens de dozer dasher binnen hengelen. Die had ik niet uit de special pijp getrokken. Mooie kans nu.
Ranked lijkt behoorlijk pittig. Zie al meerdere HE level 6 voorbij komen. Maar goed zegt niet alles natuurlijk is maar net wat je daar van kan breien. Hoe lijkt die van jou?
Choco mountain goeie items? Zeker.
Royal raceway goeie items. Zeker vac peach, pgp..
Dat wordt een makkelijk cupje
Oh die raceway ziet er apart uit, ff dubbel checken, geen tier3 driver..
Dat was natuurlijk ook dom van me om te denken dat er wellicht een keer geen nieuwe baan in de cup zit...
erutangiS
Nog een tip: Waluigi Pinball R is te vinden in Luigi Cup (twee na laatste).
Die Snap a Photo bonus challenge is een leuke variatie op de bestaande bonus challenges. hoewel ik lichtelijk geirriteerd raakte van de vele pogingen die ik moest doen. Je moet namelijk in 1 foto meerdere goals halen.Toch maar vaker dat auto drive oefenen
Peachette Cup is denk ik de ranked voor volgende week?
Verder is het altijd lekker als ze scheutig zijn met tickets, rubies etc. Ook heb ik 1 nabbit pack aangeschaft. Ik wilde nu eindelijk weleens hem hebben en de rubies komen altijd van pas. Het grootste twijfelpunt is voor mij net als bij @MetalSonic: de pipes vallen me wat tegen. Ik heb bij geen enkele pijp dat ik denk daar moet ik voor gaan. Had in dat opzicht wel meer verwacht van pipes die horen bij de 1,5 year anniversary... Wie weet hou ik dan ook wel alles op zak
Edit: en volgende week een driver en glider op de eerste track. Bye Blue Yoshi.
[ Voor 24% gewijzigd door Froop1992 op 24-03-2021 13:02 ]
Eerste indruk is dat het wel ok is. Ik heb denk een goede kans op top drie en lekker veel driver uncap tickets.bennieeee schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:14:
@MetalSonic op zich is de 50pijp niet mega verkeerd. Tenminste daar mis ik wel een paar van.
Ranked lijkt behoorlijk pittig. Zie al meerdere HE level 6 voorbij komen. Maar goed zegt niet alles natuurlijk is maar net wat je daar van kan breien. Hoe lijkt die van jou?
Ik heb ook de Nabbit pack gekocht, was een redelijke "no brainer". Ik had al een tijdje geen pack gekocht en beide items had ik nog niet, plus dat ik Nabbit al langer graag wilde hebben.Tootoo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 12:38:
Eerste gebleven! Had nog 6k over, maar gefeliciteerd aan @Vozze om de nog hogere totaal score
Verder is het altijd lekker als ze scheutig zijn met tickets, rubies etc. Ook heb ik 1 nabbit pack aangeschaft. Ik wilde nu eindelijk weleens hem hebben en de rubies komen altijd van pas. Het grootste twijfelpunt is voor mij net als bij @MetalSonic: de pipes vallen me wat tegen. Ik heb bij geen enkele pijp dat ik denk daar moet ik voor gaan. Had in dat opzicht wel meer verwacht van pipes die horen bij de 1,5 year anniversary... Wie weet hou ik dan ook wel alles op zak
Als ik een pull doe uit een pipe en er serieus voor wil gaan dan moeten de items erin echt toegevoegde waarde hebben. Er zit niks bij dat ik zeg van "WOW" , ik wil items hebben die het verschil maken... Ik ben op het gebied van de pipes best teleurgesteld. Ik hoopte toch wel op een coinbox frenzy special pipe... Dat is blijkbaar teveel gevraagd? Ook met een feestelijke week...
Ik ga de komende dagen nog eens nadenken of ik max twee pulls x 10 doe. Kan op zich geen kwaad om alle items weer wat te boosten. Vorige keer had ik de HE uit de eerste keer 10 dus ik moet mij mentaal voorbereiden dan op twee x 10 pulls met alleen maar "common/ normal items
".. twee keer 10 pulls, eerste sessie de nieuwe kart en wat bestaande supers. Tweede sessie alleen maar troep op Wario na. En daarmee geloof ik het wel voor deze week!
[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 24-03-2021 18:04 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Planeetje op 24-03-2021 18:04 ]
Knokken voor plek twee..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6lY7H68wK3k54DzmQy5MF5tN.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/rPk5vX1v3lfdP5GuU7p8BgE1.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 19% gewijzigd door MetalSonic op 24-03-2021 19:15 ]
@Sleehond : Lekkere pulls hoor! Ik krijg altijd zin om te pullen wanneer ik dit zie, maar ik ga me denk ik inhouden. Ik vind het nog niet heel geweldig. Daar denk ik over twee weken waarschijnlijk anders over wanneer die Yoshi's de enige top tier drivers in de ranked zijn, maar dat zien we dan wel weer.
@MetalSonic : je score op Yoshi is al erg indrukwekkend. Tweede plek is ook goed. Gewoon 6 uncap tickets.
@siwi : gewoon pauzeren op het moment dat je in de lucht vliegt. Dan naar hartelust draaien tot je genoeg drivers in je frame hebt en klikken maar!
Ik heb hier ook de Nabbit pack gekocht. Die had ik ook nog niet, dus dit kwam mooi uit.
Ranked lijkt te doen. Alleen track 2 is wel tricky. Daar kan een level 6 Rosalina Swimwear ineens vies uit de hoek komen. Ik heb al een tegenstander die dat heeft. Dat is meteen de gevaarlijkste van het stel.
![]() | ![]() | ![]() |
Moeten zeggen dat ik voor week 1 ook wel een zwaar weekje toch ga krijgen. Heb in ieder geval al meerdere maar een point cap ticket gegeven.
Voor veel mensen wordt het een week waarin ze of bij sommige tracks tier 3 items missen of de levels heel laag zijn. Dus ik hoop dat je in een poule komt met veel mensen die vergelijkbare items hebben.bennieeee schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:23:
@MetalSonic daar was ik al een beetje bang voor... Dat wordt echt een piep week dan.
Als de andere ook geen tier 3 items hebben dan gaat het nog gelijk op en is het nog spannend.... Wat je laatste tijd vaak ziet dat is dat je op een baan geen coinbox item hebt en één of meerdere tegenstanders wel, tja den je gewoon f*cked. Daarom ook mijn tip investeer zoveel mogelijk in de coinbox drivers, die maken het verschil en die wil je op level 7.
Die tip van de coinbox omhoog brengen volg ik al een tijdje van je en daar hou ik me tot nu toe ook zeker aan!
Ach eerst maar eens zorgen dat we deze week top 5 gaan rijden.
[ Voor 12% gewijzigd door bennieeee op 25-03-2021 08:46 ]
Hier zit ik daarom te twijfelen of ik Rosalina Swimwear naar level 6 ga brengen of niet. Ik heb één tegenstander met een level 6 Rosalina die voor de rest redelijk vergelijkbare levels heeft, maar nog geen dikke totaal score.
Probleem van veel investeren in deze ronde (zij het in een coinbox driver, maar het zijn wel 3 driver tickets) betekent ook dat ik net als vele volgende week weinig kan upgraden. En aangezien volgende week santa bowser mee kan doen op Waluigi pinball (en ik die niet heb), betekent dat ik sowieso al een achterstand ga hebben. Ook aangezien ik geen daisy (holliday cheer) heb.
Al met al ga ik eerst eens kijken hoever ik kom op track 1 en 3 zonder verdere upgrades, voordat ik na ga denken welke driver mijn tickets krijgt: black yoshi of Rosalina Swimwear.
Deze week speel je voor de HE driver uncap tickets. Ik zou er deze week vol voor gaan. Volgende week is minder belangrijk qua rewards. Als je met het naar level 6 brengen van Rosalina deze week kans maakt op plek 1 dan is dat een no brainer, doen......Tootoo schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:53:
Herkenbare problematiek!
Hier zit ik daarom te twijfelen of ik Rosalina Swimwear naar level 6 ga brengen of niet. Ik heb één tegenstander met een level 6 Rosalina die voor de rest redelijk vergelijkbare levels heeft, maar nog geen dikke totaal score.
Probleem van veel investeren in deze ronde (zij het in een coinbox driver, maar het zijn wel 3 driver tickets) betekent ook dat ik net als vele volgende week weinig kan upgraden. En aangezien volgende week santa bowser mee kan doen op Waluigi pinball (en ik die niet heb), betekent dat ik sowieso al een achterstand ga hebben. Ook aangezien ik geen daisy (holliday cheer) heb.
Al met al ga ik eerst eens kijken hoever ik kom op track 1 en 3 zonder verdere upgrades, voordat ik na ga denken welke driver mijn tickets krijgt: black yoshi of Rosalina Swimwear.
my 2 cents ofcourse
Hoe ziet het er nu dan uit bij jou in je ranked poule??Tootoo schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:28:
@MetalSonic als ik anders geen tweede zou worden dan ben ik het helemaal met je eens! Maar tussen 1 en 2 zitten enkel rubies, ik ga tzt eens bedenken of ik het idee heb dat Rosalina aanspraak kan maken op die tickets
Voor 20 rubies extra heel veel tickets uitgeven voelt idd ook niet goed.. in het verleden was het nog veel extra coins natuurlijk
Maar ik moet nog cat peach opwaarderen qua base points, heb alleen geen tickets meer
:strip_exif()/f/image/ajBJ69BD5ZGjc4yJ7zMmOKoO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/85Rj0YvJAyKbKRciwLSdv1vw.jpg?f=fotoalbum_large)
Jijzelf hebt Rosalina level 5, waarom gebruik je die niet ipv je zwarte yoshi?
Gaat bij jou plek 2 wel goed lukken?
Mijn tweede koffie doet zijn werk nog niet goed.Tootoo schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:16:
@MetalSonic omdat ze pas beschikbaar komt vanaf level 6Daarom wil ik me ook focussen op track 1 en 3 eerst zodat ik zie wat tegen die tijd het gat is. Ik heb nu 30k gehaald op track 2 met een blooper en coin frenzy (was gelijk bij poging 1), dus ik kan dan eens zien hoe de vlag er voor staat
Gaat bij jou plek 2 wel goed lukken?
Nu begrijp ik waarom je wel of niet overweegt voor Rosalina te gaan qua upgrades. Tja ik zou nog steeds zeggen, doen, want het is ook een mooie investering voor later. Jij weet ook dat je met die coinboxdrivers het verschil maakt in een week.
Bij mij is plek twee nog onder controle, ik sta 3k voor op de nummer twee. En binnenkort kan ik mijn zwarte yoshi level 4 maken. Hij is één van de weinige uitzonderingen qua wat ik wil upgraden buiten de coinboxdrivers. Hij heeft een goede coverage en die abilty is netjes...
Mijn probleem zit bij Rosalina in dat als ik haar 3 tickets geef, ik volgende week nog maar 1 ticket over heb om op track 1 upgrades te doen, aangezien ik liever niet weer 44 euro wil stuk slaan voor een black yoshi pack. Maar he, als Rosalina ze brood nodig gaat hebben, dan kieper ik ze er zo tegenaan en zie ik het volgende week wel
:strip_exif()/f/image/7JWVhk3DPCpZoZrY37eTRpwN.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor mij weinig kans op succes. Met op track 3 alleen een t3 driver op level 1 en de rest t2 ga ik geen hoge score halen. Ook rosalina kan ik niet op level 6 krijgen om daar het verschil mee te gaan maken. Ik kom 2 tickets tekort, precies de 2 die ik vorige week in hakama gepropt heb. Voor zover ik kan zien heeft niemand een Rosa op level 6, maar wel Black yoshi's op level 6.
/f/image/gz7GxZ1QBhK6HkLMvLBsEctc.png?f=fotoalbum_large)
EDIT: zoals je kan zien heeft hij alleen echt zijn best gedaan op track 2, zal wel begonnen zijn met een luck7 frenzy en daarna nog een coin frenzy.....
Achja 5 driver uncap tickets is ook netjes
[ Voor 23% gewijzigd door MetalSonic op 25-03-2021 13:43 ]
En sowieso alle tickets naar yoshi, yoshi the best, black, white, green maakt niet uit
Die blondjes met hun coinboxen zijn saai... Winnen zonder coinboxen is leuker
erutangiS
@MrOleo buiten alle ironie en sarcasme om, heb je als het om black gaat wel een punt: die is bij de volgende ranked cup ook van toepassing op sunset wilds
Dus moeilijke keuze, ik neem de lange termijn niet al te serieus en kijk dan meestal gewoon naar de huidige cups en wat ik leuke karakters vind en heb yoshi dus ook maar 1190, lvl7 gemaakt. Ik kan die tickets beter gebruiken voor bepaalde coinbox drivers die nog zwak zijn, maar yoshi is gewoon leuker en goed deze tour, misschien maak ik hem ook nog wel 1400.
erutangiS
Dan is de afweging dus tussen fun (Yoshi) en echt hoge scores kunnen neerzetten (coinbox). Beide keuzes zijn goed!MrOleo schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:20:
Ja klopt helemaal, ik ben die black yoshi gaan upgraden om dat ik het een leuk karakter vond en hij knalde nogal vaak uit de pijp, maar ff serieus, de keren dat ik hem ook echt in de ranked heb kunnen gebruiken is echt hoog, terwijl al die coinbox drivers (pgp, vacation peach, pauline party time, rosalina, maar ook de rest) serieuze overlap met elkaar hebben. Maar ja die skill is wel zoveel beter dan die bommetjes, die eigenlijk alleen leuk zijn bij de 1e en misschien 2e itembox.
Dus moeilijke keuze, ik neem de lange termijn niet al te serieus en kijk dan meestal gewoon naar de huidige cups en wat ik leuke karakters vind en heb yoshi dus ook maar 1190, lvl7 gemaakt. Ik kan die tickets beter gebruiken voor bepaalde coinbox drivers die nog zwak zijn, maar yoshi is gewoon leuker en goed deze tour, misschien maak ik hem ook nog wel 1400.
@MetalSonic : stevige concurrentie inderdaad. Top 3 is dan gewoon goed.
@Planeetje : ook heftig. Die nummer 1 komt me trouwens bekend voor. Die heb ik of @Tootoo volgens mij ook eens in de ranked gehad. Goed spelertje. Op Yoshi kun je zeker nog punten pakken.
Hier weinig beweging. Nog steeds nummer één en ik wacht nog even voordat ik wat ga doen. Voor deze tour had ik Black Yoshi al op 5+2 en ik had me voorgenomen om deze naar level 6 te brengen. Denk dat ik dat volgende week ga doen. Hij gaat me deze ranked niet veel meer brengen denk ik. Misschien dat ik Mario Sunshine 2 tickets ga geven mocht het nodig zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door wimpie007 op 25-03-2021 22:13 ]
Ik vlieg hier ook standaard overheen.bennieeee schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:51:
Bij Royal Raceway heb je op een gegeven moment een paddenstoel waar je op kan jumpen.. ik zie heel veel tegenstanders die pakken maar ik vlieg er altijd overheen. Meer die hier last van hebben? [Afbeelding]
Ik zie het somber in voor mijn ranking. Heb nog 3K nodig om überhaupt in aanmerking voor Blue Yoshi aan te komen (top 6)
Is er een baan waar ik mij op kan focussen?
Track 1 en track 2 geven per track nog wel ruimtevoor 2 - 4k extraiawees schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:12:
[...]
Ik vlieg hier ook standaard overheen.
Ik zie het somber in voor mijn ranking. Heb nog 3K nodig om überhaupt in aanmerking voor Blue Yoshi aan te komen (top 6)
[Afbeelding]
Alles bij elkaar kan je dus wel stijgen met je score. Je zal wel echt moeten "grinden" veel coin frenzy's en uiteraard NSC
vaak ga ik er overheen, ben er verder niet zo mee bezig. Ik zag trouwens dat er bij jou nog best wat ruimte voor verbetering is op track één ;-)bennieeee schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:51:
Bij Royal Raceway heb je op een gegeven moment een paddenstoel waar je op kan jumpen.. ik zie heel veel tegenstanders die pakken maar ik vlieg er altijd overheen. Meer die hier last van hebben? [Afbeelding]
Daar vlieg je zo hard overheen, no way dat je daar op land. En toen bedacht ik me opeens, als je flink naar links of rechts stuurt op de jump (tegen de invisible wall aan) zodat je voorwaartse snelheid verliest, dan kan je er op landen en een extra jump boost maken. Dus bedankt voor dit te benoemen, dat levert weer 2 extra acties op in een run!bennieeee schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:51:
Sowieso die 2e kart naar 400 punten grinden, kan een paar honderd schelen, verder vind ik het moeilijk inschatten, sowieso track 1 of 2, waar 2 als T track het meest potentie heeft. Op track 2 met 2 frenzies en een non stop combo (wat met die glider makkelijker is dan op track 1) moet nog wel wat ruimte in zitten. Vooral herhalen, herhalen en herhalen en zoeken naar verbeterpunten.iawees schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:12:
[...]
[Afbeelding]
erutangiS
track 3 is wel redelijk klaar. Vandaag vol bezig op baan 2. NSC lukt nu regelmatig maar de high score is alleen met een coin Frenzy dus daar zit wel meer in! Morgen baan 1 maar weer proberen.
[ Voor 23% gewijzigd door bennieeee op 27-03-2021 08:24 ]
Lekker dat je eerste staat..bennieeee schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 08:16:
I love it! Heerlijk om echt uitgedaagd te worden.[Afbeelding] track 3 is wel redelijk klaar. Vandaag vol bezig op baan 2. NSC lukt nu regelmatig maar de high score is alleen met een coin Frenzy dus daar zit wel meer in! Morgen baan 1 maar weer proberen.
[Afbeelding]
Bij track één kan je met genoeg inzet de 21k tot 23k halen. Moet je uiteraard je frenzy's hebben en NSC..
Track 3 wanneer je items max punten hebben kan je ook nog wat stijgen hoor. Ik heb met 1-1-1 al 16,7 ofzo (zo uit mijn hoofd)
Succes!
/f/image/T99oNPjLZQHsOmOPENPhmUQH.png?f=fotoalbum_large)
Woei, en dat met tot nu toe alléén Pipe Buggy en Cloud Glider op level 7! En zelfs genoeg coins om te kopen!
Ranking gaat hier wel lastig worden. Ik heb nog niet teveel m’n best gedaan en dus nog wel ruimte voor verbetering. Maar de nr1 staat 14k voor, dat ga ik niet meer inhalen denk ik. Heb nog best wat tickets om in te zetten, maar denk dus niet dat dat het waard is.
[ Voor 22% gewijzigd door texelonia op 27-03-2021 14:14 ]
texelonia schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:12:
[Afbeelding]
Woei, en dat met tot nu toe alléén Pipe Buggy en Cloud Glider op level 7! En zelfs genoeg coins om te kopen!
Ranking gaat hier wel lastig worden. Ik heb nog niet teveel m’n best gedaan en dus nog wel ruimte voor verbetering. Maar de nr1 staat 14k voor, dat ga ik niet meer inhalen denk ik. Heb nog best wat tickets om in te zetten, maar denk dus niet dat dat het waard is.
HE driver ticket, ik ben jaloers, ik heb 'm nog steeds niet gehad in mijn shop. Geen enkele he ticket (niet driver, glider of kart)
Mooie verbetering en zoals je hier kan lezen, black yoshi is een prima item. Ik heb hem gister level 4 gemaakt en vandaag ben ik ermee naar 28k gegaan.Poeksel schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 19:08:
Ik heb toegegeven: een ticket besteed om Black Yoshi naar level 4 te brengen. Score verhoogt naar 27694, met alleen een bananenfrenzy, dus nog veel ruimte, maar wel al plek 2 in ranked. Dat zou het al waard zijn.
Ondertussen maakt de huidige nummer drie duidelijk dat hij wacht tot heel laat en dan een vol offensief start, beetje kansloos maarja iedereen speelt het maar zoals hij wil. Nummer vier is iets verder weg dus knokken voor plek 3 moet lukken hier.
Eigenlijk niet zo'n zin in volgende week, overal middelmatig tot laag qua levels op track 3 na en geen coinbox drivers..... Ik kijk wat dat betreft alweer uit naar de volgende ranked cup over 1,5 week.
Ik heb geen enkele driver en 2 gliders, tropical en great sail.
[ Voor 17% gewijzigd door Planeetje op 28-03-2021 09:05 ]
@Planeetje : ik twijfel nog. Ik mis alleen Donkey Kong Jr. (SNES), maar er zitten best leuke items tussen om te levelen. Hoeveel rubies heb je?
Verder kijk ik ook nog niet extreem uit naar volgende week om dezelfde redenen als iedereen. Niet extreem hoge levels, maar daarnaast vind ik sunset wilde ook extreem saai.
Voor deze week ga ik kijken hoe ver ik kom op track 3, nu de levels 3-3-3 zijn en cat Peach een point cap gekregen heeft. Nummer 1 heeft nu 88.5k, die kan ik misschien nog wel te pakken krijgen
Ik heb 424 rubies, maar verwacht volgende tour dus wel vuurwerk qua pipes dus als ik nu rubies uitgeef, dan heb ik volgende tour niet genoeg om een hele pijp leeg te trekken.
En met de nasmaak van de Lucky 7 pipe dat je niet zeker iets krijgt wat je echt wilt hebben (sunshine mario) ga ik denk ik toch niet trekken. En ja, er zit 1 extra HE driver in de pipe ten opzichte van de Lucky 7 pipe, dan nog zijn er geen spotlights.
Dus dat zijn mijn overwegingen.
Overigens heb ik een zure smaak over die nabit pack die ze nu verkopen na die Lucky 7 pipe.
Edit:
Verder ben ik bezig de shop leeg te kopen. Ik heb nog 2 super gliders nodig om een structureel ticket slot vrij te maken. Daarnaast zou ik met de tickets die ik heb ook swooper op 7 kunnen zetten zodat ik nog een extra categorie op max heb staan. Twijfel nog over dat laatste, 3 tickets kunnen ook andere items goed opwaarderen, maar long term shop wise is het natuurlijk een goede investering.
Dan weet ik niet hoe ik verder ga, met of de super karts, of de super drivers. Karts zijn goedkoper en zijn er minder van in de basis. Drivers kosten 1000 meer per stuk. Ik denk dus dat ik voor de super karts ga. Ook met de pipe pulles van volgende tour komen er vast weer een aantal drivers bij die ik nodig heb. Yoshi gaat vandaag zeker nog naar level 7 en daarna heb ik nog 15 super driver tickets op de plank liggen. Langzaamaan gaat alles toch wel naar level 7.
[ Voor 42% gewijzigd door Planeetje op 28-03-2021 11:38 ]
[ Voor 36% gewijzigd door Sleehond op 28-03-2021 11:55 ]
Word ook niet 1e denk ik. Of ik moet nog veel tickets investeren, maar ik weet het gewoon niet! Ik twijfel bijvoorbeeld over Builder Toad (level 2), die ik nooit zo de moeite waard vind, maar toch al paar keer gehad dat dat mijn enige keuze was in ranked. En Gold Swooper naar level 6 (nu level 5)? Silver Bells, nu level 2?
Of tickets bewaren voor volgende week, waar ik net als iedereen lage levels heb? Of investeren in de shop items? Ik heb redelijk wat tickets, maar paar items omhoog en het is zó op.
Trouwens nog over die paddenstoel in Royal Raceway, ik stuiter daar wel ‘gewoon’ op. Misschien verschilt het per device? Als ik voor m’n zoontje race dan moet ik altijd enorm naar beneden sturen tijdens het gliden, want die vliegt véél hoger.
Ik heb 3 10 pulls gedaan. Het resultaat:
- 2x Banana Wingtip
- 1x Donkey Kong Jr. (SNES)
Enige wat ik nog mis deze week is zo een mooi, shiny HE ticket in mijn daily shop
erutangiS
Met een hele dikke smile, bij elke nieuwe verbetering.Vozze schreef op zondag 28 maart 2021 @ 13:40:
@MrOleo : jij gaat echt helemaal all-in deze ranked![]()
@edzon : Zo! Pittige ranked weer hoor!
erutangiS
We gaan het zien! Ik denk dat het bij ook mee speelt dat de tracks mij niet aanspreken. Komende dagen maar eens kijken of ik derde kan worden in de huidige ranked poule!Vozze schreef op zondag 28 maart 2021 @ 10:13:
@MetalSonic : Op Reddit lees ik genoeg verhalen over lui die ook weinig zin hebben aan volgende week. Je zit dus niet alleen in dat schuitje en misschien tref je hierdoor een gunstige ranked. De enige coinbox driver is Bowser Santa. Die heeft ook niet iedereen. En dan moet ie ook nog op een flink hoog level zijn om te kunnen concurreren met een level 6 Pauline.
@Planeetje : ik twijfel nog. Ik mis alleen Donkey Kong Jr. (SNES), maar er zitten best leuke items tussen om te levelen. Hoeveel rubies heb je?
@bennieeee lekker bezig en dan te bedenken dat er nog een klein beetje ruimte is voor verbetering. Ga zo door!
@MrOleo indrukwekkende scores hoor. In mijn lijstje sta je qua scores nu zelfs boven @Tootoo en @Vozze en das niet niks
[ Voor 6% gewijzigd door MetalSonic op 28-03-2021 15:12 ]
:strip_exif()/f/image/rS9Uu3WzyVk3P1QQAxGZTUX8.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/NjqIWZcNS8sS8iAtTtyQSSY6.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wAmgeUOtRaqsXvN7zYh07txQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/i7JCkxgVcGmJUdpZLHanRuQZ.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/L9LW6zXeJPxusmTfXIXHtLvA.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/VnXAa2jQI2og48TRdYAiuglE.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/PgRai5jBuxH7jn4wT6g0hBf3.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/1ckaiZmPi1WyRB2uMr6oL79M.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/75b9J5gdC1XRJHQv5RnmJp2S.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0wbq0elFApNqmHxjbibeGRPy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W5YVmCnPyPJ0eSYa6SdRGz8N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fMGRrxWQXNZ1fgXJnsuCIQm5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/T0CSNveerEBPfLfig2QgQpD3.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/CfB0pFV19hOUTsqK5aKhM6kX.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/XeMtsdSdGF9bV8QqOE6OC0yu.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/oztUFW2Xdg6qEC9AFSdj1vxz.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CtfmICO7lawFDPMjK5jvy18n.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/1VrtzwcNpm0QrUyKTHlgWkQI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3KNcZZwqQ30P5v8bCB1UMAPH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5dsmgP8BPOIoEHsHYxXvzGHk.jpg?f=fotoalbum_large)