• thaicecube
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
Heb ik gewoon "pech" of zit hier nog een soort van logica achter.

Ik zat vorige week in tier 39, Toen omdat ik de juiste drivers voor rainbow road had 1ste kunnen worden met 76k. Maar dat was ook echt wel nodig want ik zat niet te ver boven de nummer 2/3
En momenteel zit ik met heeeeel veel pogingen eindelijk op 52k deze toer, en sta ik met 400 punten boven de nummer 2 (in tier 40 dus)

Echter heb ik vrienden die in hogere tiers zitten en momenteel met 41k ruim bovenaan hun eigen poule's zitten.
Waarop wordt de logica gebaseerd tegen wie je moet in welke poule? Want ik heb nu vrij veel tickets ertegenaan moeten gooien terwijl mensen in hogere poules er met een lagere score warmpjes bij zitten.
Tootoo schreef op maandag 15 maart 2021 @ 06:44:
@Vozze dat is toch geen slechte kart om een upgrade voor te krijgen! :) Zonde dat je geen 40 rubies extra kreeg hoor :P

Ik had gister eindelijk dat het eens op zijn plek viel ja. Een coinbox frenzy en coin frenzy, toen had ik zelfs nog twee itemboxen te gaan. Laten we hopen dat ik daarmee plek 5 ga redden! Sta nu vierde vijfde, maar er staan nog genoeg mensen onder me die zich stevig kunnen verbeteren en me daarmee voorbij kunnen.

Hoe is jouw ranked? Is je tegenstander nog dichtbij gekomen? Zie dat mijn nummer 1 bijna een gelijke totaal score heeft als jou ;)

Edit: scratch that, sta alweer vijfde... En 2.8.1 is uitgekomen waarmee het profiel issue verholpen zou zijn :)
Fijn dat het dan even op zijn plek viel. Maar jij moet dan wel echt een moeilijke poul hebben als het knokken is voor plek 5. Succes dan nog maar voor die laatste paar dagen.

Ik ga er van uit dat je het volgende week een stuk makkelijker hebt ;)
thaicecube schreef op maandag 15 maart 2021 @ 08:52:
Heb ik gewoon "pech" of zit hier nog een soort van logica achter.

Ik zat vorige week in tier 39, Toen omdat ik de juiste drivers voor rainbow road had 1ste kunnen worden met 76k. Maar dat was ook echt wel nodig want ik zat niet te ver boven de nummer 2/3
En momenteel zit ik met heeeeel veel pogingen eindelijk op 52k deze toer, en sta ik met 400 punten boven de nummer 2 (in tier 40 dus)

Echter heb ik vrienden die in hogere tiers zitten en momenteel met 41k ruim bovenaan hun eigen poule's zitten.
Waarop wordt de logica gebaseerd tegen wie je moet in welke poule? Want ik heb nu vrij veel tickets ertegenaan moeten gooien terwijl mensen in hogere poules er met een lagere score warmpjes bij zitten.
Niemand weet het precies, is voor iedereen speculeren. Wat er uit het speculeren komt is dat player level veel invloed heeft.

Ik denk dat je verhaal voor de meesten hier heel herkenbaar was. De laatste keer dat ik eerste was in mijn poule is denk ik alweer vier weken geleden. En ook ik had toen veel tickets moeten uitgeven. Nu een paar tickets uitgegeven en ik moet knokken voor plek 3. Zoals je hierboven kan lezen moet @Tootoo knokken voor plek 5 en die heeft behoorlijk wat goede items..

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
@MetalSonic thanks! Hier is de rek er nu wel uit na deze ochtend:
- Tokyo Blur 4: dubbele coin frenzy + green shell frenzy op het einde + NSC. Een whopping 16.8k! [/sarcasm]
- Airship Fortresss: bomb frenzy + dubbele coin frenzy + NSC. Hier haal ik net 26.2k door mijn waardeloze gold shy guy op level 3.
- Mario Circuit 1: coinbox en coin frenzy + NSC.

Al met al heb ik aardige items, maar mijn poule kent gewoon betere items :) Dus ik moet schrapen, waar het bij hun met scheppen binnen komt. Zie hieronder mijn huidige ranked cup.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oEoUhxtUQlqqMVfC8NJ9563-WQ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KDNYU8L3koYyKZJXMG5RrfCC.jpg?f=fotoalbum_large

Volgende week zou ik prima mee moeten kunnen doen ;) Veel dubbele point caps en geen echt lage levels. Aanname dat ik niet overlopen wordt door level 7 Gold King Boo's, maar dan heb ik tenminste nog een level 5 Rosalina en level 6 Mario Hakama met dubbele point cap om terug te slaan :)

@thaicecube het is inderdaad een beetje wat @MetalSonic zegt: niemand weet precies hoe het matching systeem werkt en je kan er veel videos over vinden over mensen die er hard naar op zoek zijn om het te doorgronden. Player level en een bepaalde manier hoe Nintendo je inschat lijken de grootste variabelen te zijn. Maar inderdaad, ik denk dat bijna iedereen wel meegemaakt heeft dat met score X je in een poule van een ander met hetzelfde level veel hoger / lager kan eindigen.

[ Voor 12% gewijzigd door Tootoo op 15-03-2021 11:12 ]

Folding@home

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Ik heb de swooper in mijn shop voor 10k. Ik heb 12k staan. To spend or not to spend, that is the question.

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:09
@Tootoo : Dikke scores hoor! Je hebt gewoon pech met je tegenstanders. Hier is m'n nummer 2 akelig dichtbij gekomen. Het gat was ongeveer 1800 punten. Door een ruime 15k op Tokyo was het verschil een uurtje geleden nog 3k. Nu is het nog maar 800 punten. Hij heeft zojuist een 16.2 op Tokyo neergezet. Laten we hopen dat het daarbij blijft. Voor 17k en een level 2 driver moet alles wel mee zitten.

@Planeetje : samen met de Gold Glider vormt de Swooper een categorie. De Gold Glider had je laatst toch op level 7 gezet? Als je ze beide op level 6 hebt, vergroot dat weer de kans op HE tickets. Ik denk dat ik het zou doen.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• Planeetje
Ja, ik heb inderdaad gisteren de gold glider op 7 gezet en zit op 1 lijn met je @Vozze over die categorie. Dus ik ga hem wel kopen en dan zie ik wel hoe ik mijn muntjes krijg voor de super gliders. Daar hoef ik nog maar 11 stuks van, maar ik heb nog 4 super glider tickets waarmee ik nog maar 7 super gliders hoef te kopen om de basis categorie super gliders op 7 te zetten. Nog iets minder dan 2 weken en dan krijg ik weer wat structurele tickets in mijn shop. Die premium normal items op level 7 komen niet al te vaak naar voren bij mij.
Planeetje schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:42:
Ik heb de swooper in mijn shop voor 10k. Ik heb 12k staan. To spend or not to spend, that is the question.
To spend ;-)

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:53
Ik laat de week hier schieten. Alle 4 zo ziek als een malle. Succes mensen.
Lijkt er op dat met de nieuwe update “friends score” probleem is opgelost...
bennieeee schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:06:
Ik laat de week hier schieten. Alle 4 zo ziek als een malle. Succes mensen.
Post eens je tracks + items! Wellicht hebben we hier nog tips

• Planeetje
Vandaag alweer een swooper in mijn shop.... heb maar 3250 muntjes, 3 coin rush tickets, en het coins aplenty event. Daar ga ik het niet mee redden. Misschien maar 15 rubies inleveren voor een 6+2 swooper.
Dat was niet zo lekker vanochtend, gezakt van plek drie naar vier...... Ben met een paar honderd punten ingehaald. Eind middag eens kijken of dat verschil nog zo klein is en ik nog ergens een paar puntjes kan sprokkelen..

• bennieeee
@MetalSonic sta eerste dus dat is het niet. Maar verwacht er nog wel een paar die kunnen gaan toeslaan vandaag. Kan alleen amper 5 minuten naar me telefoon staren of me kop knalt al uit mekaar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/axTqHhjkUQcWYGlT-RkppnuRbjY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WH4nWi2fJzFcarftAKIKPRkN.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/21CgULabrAqoHfLKd8ssrgyPdOs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jDOVsxIhHp89xUWdrtz0hwrF.png?f=fotoalbum_large

Spannende eindsprint :) hier nog knokken voor plek 3!! Vanavond nog een poging doen op track 2 hopelijk is daar toch nog een klein beetje uit te persen.

• Planeetje
Zo, net de 2e swooper achter elkaar uit de shop gekocht. Ik ben nu wel echt overal doorheen, maar nog maar 3 tickets nodig om die HE ook op 7 te krijgen.

Ik sta voorlopig nog 4e, maar ik zal zeker wel verder afzakken verwacht ik:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JCGTvPH5JFNHm6njriNofl3XB6I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1z1Lpc5fsfCZje180lyDCyzk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 60% gewijzigd door Planeetje op 16-03-2021 17:05 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RCDSt6Zgwqp2pNA_ZgcmPrW3m5o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VdgVAPUX6MVuVVHaLt0SJLhz.png?f=fotoalbum_large

Hoppa! iets voor laatste item block nog bliksem op mn dak maar daarvoor leuke frenzys en lang de combo vast gehouden!

Nu 1,5k voor op de nummer vier.. hopelijk genoeg

Edit: net nog 3 kwartier geprobeerd om een dubbele coinbox frenzy te halen, een NSC + double coinbox + losse coinbox of wat losse muntjes etc zou mij denk ik weer 500-1k extra geven op track 3......

Maar euh het is wel goed zo, ik zag dat de nummer 4 zijn driver nog flink kan levelen qua punten aantal. Ik ga er van uit dat ik morgen nummer 4 ben. Heb wel weer genoeg gespeeld voor deze week.

Uiteraard voor wie vanavond laat, of morgen ochtend vroeg @Planeetje ;) nog wat gaat doen, succes! >:)

[ Voor 32% gewijzigd door MetalSonic op 16-03-2021 21:35 ]

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:40
Hier wat druk geweest laatste week, niet veel tijd gehad om het forum goed te volgen en veel te karten. Ik had sowieso lage verwachtingen voor deze week op basis van items, maar nadat ik wat mogelijkheden zag op track 3 (helaas geen perfecte run kunnen behalen) sta ik zowaar op plek 2.... :) 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oWhHtOlYdMCoVPy5-nz87iafjKQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CdAhGv6mqQKFDRww323YXGY1.jpg?f=user_large

Ik heb 12 bots en tot nu toe 6 inactieve spelers, hopelijk jynx ik dat laatste nu niet...

Ik begrijp weinig van de matchmaking, zie hier nogal wat zware tegenstand bij veleb van jullie. Succes aan wie nog even doorgrind!

erutangiS

MrOleo schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:44:
Hier wat druk geweest laatste week, niet veel tijd gehad om het forum goed te volgen en veel te karten. Ik had sowieso lage verwachtingen voor deze week op basis van items, maar nadat ik wat mogelijkheden zag op track 3 (helaas geen perfecte run kunnen behalen) sta ik zowaar op plek 2.... :) 8)7

[Afbeelding]

Ik heb 12 bots en tot nu toe 6 inactieve spelers, hopelijk jynx ik dat laatste nu niet...

Ik begrijp weinig van de matchmaking, zie hier nogal wat zware tegenstand bij veleb van jullie. Succes aan wie nog even doorgrind!
Netjes hoor 68, jij bent ook nog flink geklommen dan. Al zin in de volgende ranked cups?

• Planeetje
@MetalSonic ik laat het hierbij, ik ga niets meer investeren in mijn items. Eigenlijk wil ik dat komende week ook maar weer snel voorbij is. Deze tour is wat meh. Ik heb wel een iets betere load out komende week, dus misschien heb ik dan wel een kans voor plek 1. Voor nu hoop ik eigenlijk dat ik plek 6 wordt.

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Iedereen maar weer succes vanavond/vannacht! Ik werd helaas weer geconfronteerd met een onmogelijke opgave, dus 1 zit er sowieso niet in. Maar goed, ik had zelf ook niet zoveel zin om veel tijd in deze ranked te stoppen. Nummer 3 kan overigens ook nog flink meer pakken, dus zal al lang blij zijn als het zo blijft:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OQZT-ezDs-l8J0_rBPUSIev5-7M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WBCQoY9Np7L49Ew7bfjVXS45.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BkhPAQbgfODFNYXwkoMJG_dUMb8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nHVfBbW17BstiNOKxHfzJKsL.png?f=fotoalbum_large

Scheelt niet veel! Gelukkig nog derde gebleven

• Tootoo
Uiteindelijk vijfde geworden. Ik mocht zesde worden om het aantal point cap tickets te krijgen wat ik minimaal nodig had. Snel vergeten en gaan knallen komende week!

Folding@home

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:11
Eerste, heerlijk *O*
Altijd lekker die rewards!
Was wel heel spannend, echt maar 500 punten voorsprong.

Uit de laatste groene pijp een HE parachute fireworks d:)b (had ik nog niet!)

[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 17-03-2021 07:24 ]

• MrOleo
MetalSonic schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:45:
[...]

Netjes hoor 68, jij bent ook nog flink geklommen dan. Al zin in de volgende ranked cups?
Tegenstanders scoorden allen maar 20-22k op track 3... 7-9k minder dan mezelf...
Net voor het eerst even gekeken naar mijn items, ik verwacht komende week niet veel, zal afhangen van de tegenstand.

erutangiS

Iedereen die een lekkere score heeft, gefeliciteerd!

Nu wordt één van de vragen "to pull or not to pull"...... Voorlopig staat hij bij mij op NEE, als eerste indruk. Alles wat er in zit op de 8 bit pipe na heb ik al...... En veel ook op level 6 en dan trede 0. Nu pullen geeft mij voor deze week geen verbetering. Het is een investering voor de langere termijn maar niet voor nu.

En dan weten we dat we straks de 1,5 anniversary krijgen.. Ooit komt er een "droom pipe" waar je coinbox drivers uit kan halen ;-)..........

Waarom wel pullen? veel sterke items stijgen een stapje en uiteindelijk om mee te doen moet je toch veel items op level 7 hebben..

Keuzes weer hé :)

• Sleehond
@MetalSonic wanneer is de 1.5 jaar dan eigenlijk? Sorry als dat hier al benoemd is, even niet actief opgeslagen.

Wil hier wel pullen (aangezien ik nog veel HE niet heb). Echter, door bovenstaande misschien nog even opsparen als dat relatief snel is!
Sleehond schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:07:
@MetalSonic wanneer is de 1.5 jaar dan eigenlijk? Sorry als dat hier al benoemd is, even niet actief opgeslagen.

Wil hier wel pullen (aangezien ik nog veel HE niet heb). Echter, door bovenstaande misschien nog even opsparen als dat relatief snel is!
The official Mario Kart Tour Twitter account has revealed plans for the game’s 1.5-year anniversary. Along with today’s Mario Tour. The entire event will also include a “Yoshi Tour” (which takes place from 23 March – 6 April) and another unannounced tour (that will take place from 6 April – 20 April).
https://nintendosoup.com/...-and-an-unannounced-tour/

• Sleehond
Thanks @MetalSonic

Dan ga ik toch maar even wachten. Dan maar even extra opsparen voor nog een extra pull. Ik heb toch veel HE niet dus dan kan ik deze tijd ook nog wel even afwachten...

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
En waar zijn die laatste 3 HE’s nou? :?

Ik heb 2 keer een 10 pullen gedaan. Eerste alléén maar normals en tweede Mario Hakama en verder weer alléén maar normals :/
Hakama komt wel goed uit. Want Builder Mario had ik maar level 1, dus heb ik level 2 gemaakt om bonus points te krijgen. En toen kwam ik 1 ticket te kort om Hakama level 6 te maken. Nu kan dat dus alsnog.

Of zouden jullie Builder Mario dan nog meer ophogen? Of Hakama (nu level 4+1) level 5 en Builder Mario nog iets hoger?

• Vozze
Hier eerste gebleven. Aangezien ik nog geen kart op Tokyo had, heb ik de Metal Mario pack een keertje gekocht. 3 x 10 pulls gedaan (rubies op). De buit:
  • Pink Gold Paper Glider
  • 8-Bit Star Glider
  • Crawly Kart
  • Full Flight
Dus nu ook ineens twee karts voor Tokyo. En de Crawly Kart is ook geen verkeerde om er bij te hebben.

@texelonia : 100% Hakama. Veel effectiever.
@MetalSonic : lastige keuze. Ik verwacht dat er echt wel goede pipes gaan komen. Of het een droompijp gaat zijn, weet ik niet. Maar deze is ook niet verkeerd om te levelen. En ik denk dat we ook nog aardig wat rubies als bonus gaan krijgen, dus je kunt wellicht een 10 pull wagen ;)

Vozze schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:40:
Hier eerste gebleven. Aangezien ik nog geen kart op Tokyo had, heb ik de Metal Mario pack een keertje gekocht. 3 x 10 pulls gedaan (rubies op). De buit:
  • Pink Gold Paper Glider
  • 8-Bit Star Glider
  • Crawly Kart
  • Full Flight
Dus nu ook ineens twee karts voor Tokyo. En de Crawly Kart is ook geen verkeerde om er bij te hebben.

@texelonia : 100% Hakama. Veel effectiever.
@MetalSonic : lastige keuze. Ik verwacht dat er echt wel goede pipes gaan komen. Of het een droompijp gaat zijn, weet ik niet. Maar deze is ook niet verkeerd om te levelen. En ik denk dat we ook nog aardig wat rubies als bonus gaan krijgen, dus je kunt wellicht een 10 pull wagen ;)
Mooie buit!... en een middenweg zoals je voorstelt kan inderdaad ook. Moet ik alleen mijzelf op de rem trappen dat als ik 1 of 2 keer troep eruit haal niet door blijf gaan :X dat is dan echt mijn uitdaging. De kans dat je uit deze pipe iets goeds haalt is natuurlijk relatief groot..

• Tootoo
@Vozze lekkere pulls hoor! En die crawly kart is inderdaad echt geen verkeerde! Ik had indertijd (halloween) nooit gedacht dat ik dit ding zoveel zou gebruiken, maar hij is sindsdien vaak in ranked cups voorbij gekomen :)

@MetalSonic ik snap je dilemma en als je je kan beheersen dan is 1 10 pull misschien best een goede! Er zitten best een paar goede items in die ook niet erg zijn om te levelen. Dus als je de rubies kan missen (en je staat geloof ik op 300+?): go for it! Hier heb ik te weinig rubies en ga me inhouden en gokken op een volgende tour qua pipes. Misschien kom ik bedrogen uit :P

Verder lijk ik een aardige poule te hebben van wat ik kan zien. Mijn huidige nr1 heeft nu 96k, maar hij heeft al wat meer lopen pushen. In ieder geval leuk om op stuk te bijten. Heb maar wel alle tickets er tegenaan geklapt:
- Builder mario naar level 4.
- Rosalina swimwear heeft de dubbele point cap
- Red B Dasher naar level 6 + dubbele point cap
- New Year's Kite naar level 6

Lets crush him!

Folding@home

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
13e geworden. De nieuwe ranked lijkt makkelijker.

Ik overweeg de nieuwe ranked te pullen, maar kan maar 6x10 pulls doen....

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Nipt 4e geworden, zat wel meer is maar is niet erg. Hopelijk stap ik zo een beetje uit die race naar tier 70 en valt er deze week weer wat meer te winnen. Al mijn ruby's direct in de pijp gepropt voor de full flight die pas na 40 pulls te voorschijn kwam. Onderweg wel snes mario opgepikt die ik nog niet had dus prima vangst. Verder leuke tracks deze week weer met een hoop coinbox galore, succes allemaal.
Tootoo schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:01:
@Vozze lekkere pulls hoor! En die crawly kart is inderdaad echt geen verkeerde! Ik had indertijd (halloween) nooit gedacht dat ik dit ding zoveel zou gebruiken, maar hij is sindsdien vaak in ranked cups voorbij gekomen :)

@MetalSonic ik snap je dilemma en als je je kan beheersen dan is 1 10 pull misschien best een goede! Er zitten best een paar goede items in die ook niet erg zijn om te levelen. Dus als je de rubies kan missen (en je staat geloof ik op 300+?): go for it! Hier heb ik te weinig rubies en ga me inhouden en gokken op een volgende tour qua pipes. Misschien kom ik bedrogen uit :P

Verder lijk ik een aardige poule te hebben van wat ik kan zien. Mijn huidige nr1 heeft nu 96k, maar hij heeft al wat meer lopen pushen. In ieder geval leuk om op stuk te bijten. Heb maar wel alle tickets er tegenaan geklapt:
- Builder mario naar level 4.
- Rosalina swimwear heeft de dubbele point cap
- Red B Dasher naar level 6 + dubbele point cap
- New Year's Kite naar level 6

Lets crush him!
Heb maar ff een pull gedaan! Een x10. Hier houd ik het denk ik bij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kdZ6TPfAE4_iir50M0cO3JD24PI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YusND5u584EhSKwTUObkg3M6.png?f=fotoalbum_large

@Vozze Die Crawly kart is ook handig, is afgelopen 2 maanden vaak terug gekomen.... Toch is het ook weer geen kart waar ik makkelijk HE tickets aan geef. Ability is maar "muaa" en ook deze week weer keuzes. Ikheb 'm level 3 ik kan 'm level 4 maken maarja het is op een relatief korte track....... Ik stop mijn tickets liever in karts met jump of mini turbo skill :>

[ Voor 10% gewijzigd door MetalSonic op 17-03-2021 13:42 ]

• Planeetje
Vandaag geen swooper in mijn shop ;)

Ik ben toch 4e gebleven waarmee ik in tier 61 blijf. Ik ga niet pullen omdat ik alle items -/- 2 al heb en ik meer benieuwd ben naar de pipes van volgende tour.

Ik ga de Red b dasher op 6 (nu 5) zetten voor 2 tracks en de crawly kart naar level 4 (nu 3) zodat ik meer punten scoor op de diverse tracks.

Heb nog 3 driver tickets liggen. Ik kijk even aan wat de ontwikkeling in de ranked gaat zijn. Ik kan hakama nog naar 5 brengen of 1 van mijn 2 marios (SNES en builder) op track 1 van level 1 naar level 3 zetten. Genoeg mogelijkheden.

• Tootoo
Order is restored... >:) Maar wat een verschil met de vorige ranked cup lijkt het. Waar ik toen struikelde over de level 6/7 gold king boo’s met dubbele point caps, nu heb ik geen tegenstander die dat heeft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yps0VAoa2OQwCPET0Bhn42kPhlU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LqhS5jSQaq3Hnj96b5lzaT8Y.jpg?f=user_large

@Planeetje misschien beter dat je er niet weer 1 hebt, anders had je hem nu bijna niet kunnen betalen ;)

Folding@home

Tootoo schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 17:11:
Order is restored... >:) Maar wat een verschil met de vorige ranked cup lijkt het. Waar ik toen struikelde over de level 6/7 gold king boo’s met dubbele point caps, nu heb ik geen tegenstander die dat heeft.

[Afbeelding]

@Planeetje misschien beter dat je er niet weer 1 hebt, anders had je hem nu bijna niet kunnen betalen ;)
Ik denk dat je vorige week relatief de zwaarste poule tot nu toe had.. Fijn dat het nu weer mee valt. Achja je bent zelf een top 1000 speler en in de hoogst mogelijke tier op dit moment. Ik zou er op rekenen dat je vaker zo'n poule gaat krijgen. >:)

• bennieeee
Warempel genoeg 1e gebleven echt bizar gezien de levels van tegenstanders.. uit een gratis pijp Mario Happi! Voor nu 2e maar zie ook hier weer een paar met level 7 al voorbij komen. Moet ook zeggen dat mijn scores al behoorlijk staan voor mijn gevoel.

• MrOleo
Hmm dat gaat niet veel worden deze cup, helaas geen goeie driver voor track 2.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zxgUO7deWJFF1A0JwMpxGmZqjT4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zl9avmEN0vyiNLyMxoHB57t9.jpg?f=fotoalbum_large

Geen idee welke driver te kiezen hier, misschien maar gouden boo naar lvl 2, 980 maken ofzo of die mario 980 lvl 3. 1 ding is zeker, het wordt niet een van die bubbeldrivers. 2 HE tickets beschikbaar die ik eigenlijk liever op zak hou.

erutangiS

• Tootoo
@MrOleo als je het mij vraagt:
- tussen level 2 king boo of level 3 Mario happi: dan zou ik kiezen voor king boo. Maar ik kan niet voor jou kiezen hoeveel HE driver tickets je in wil zetten, aangezien je aangaf ze liever op zak wil houden.
- je level 6 lemmy kan misschien wel meer punten halen. Iemand uit mijn poule heeft bijna 35k met een level 7 lemmy, zij het wel met level 6 voor zijn kart en glider. Maar ik snap dat je ze liever niet gebruikt met die prut skill :p

Kan je voor de rest wel meekomen in je poule voor track 1 en 3?

Folding@home

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yVjxtQ0JZo1SLPHcFDslY-hy1h8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pxm771oCUPOHQzrRzymngVpj.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xfudQWv-UAli4LPjoVh1cRcbxec=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qAjMigLz5cVbfNIXZa3KOxUM.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand nog tips voor mij? Kan ik boven de 100k komen met mijn items of is dit zon beetje het beste?

• MrOleo
Tootoo schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 20:44:
@MrOleo als je het mij vraagt:
- tussen level 2 king boo of level 3 Mario happi: dan zou ik kiezen voor king boo. Maar ik kan niet voor jou kiezen hoeveel HE driver tickets je in wil zetten, aangezien je aangaf ze liever op zak wil houden.
- je level 6 lemmy kan misschien wel meer punten halen. Iemand uit mijn poule heeft bijna 35k met een level 7 lemmy, zij het wel met level 6 voor zijn kart en glider. Maar ik snap dat je ze liever niet gebruikt met die prut skill :p

Kan je voor de rest wel meekomen in je poule voor track 1 en 3?
@Tootoo Bedankt voor het meedenken. Voorlopig zit nog niemand boven de 90k, maar dat zal nog wel komen, veel mensen met een hoge level coinbox driver op track 2.
Track 1 heb ik alles level 3, wat zal dat opleveren 16-18k ofzo... Track 3 heb ik nog niet gereden, maar de items zit wel ok, mijn Hakama is wat zwak. Dat wordt kiezen tussen lvl 7 Pit crew toad 975, lvl 6 Black yoshi 980 en lvl 5 Hakama 980. Ik zal de Hakama en Toad proberen om te kijken welke hoger scoort, vorige cup was de Toad veel beter, deze cup moet ik het even proberen.

Het plan wordt waarschijnlijk track 1 en 3 maxen en wachten tot zondag wat de tegenstand doet, voor ik begin met track 2. Ik zal King Boo lvl 1, Happi en zo'n bubble karakter eens proberen en dan is het afwachten hoe vaak ik zo een bubble karakter kan spelen zonder gek te worden. :P Dan afhankelijk van de stand investeer ik in King Boo als het kansen biedt, coin box is zo veel beter dan dat kanon.

Of bewust slecht scoren en degraderen in de hoop op een makkelijke poule volgende week bij de driver tickets. :X

@MetalSonic Helaas heb ik nog geen van de tracks serieus gereden, dus geen tips van mij. 3k met een week te gaan, vind je vast nog wel ergens! Sowieso nu al mooie scores :)

erutangiS

• Vozze
@Tootoo : mooie scores al weer! Heel ander beeld dan de vorige ranked.

@MrOleo : @Jorx100 heeft ook al een mooie score op track 2 met de bubble. 36k. Hop naar level 7 en gaan!

@MetalSonic : je hebt nu al inderdaad al mooie scores. Denk dat je met wat grinden nog wel wat kan pakken op 2 en 3. Of je daar een 100k haalt, durf ik niet te zeggen.

• MrOleo
Vozze schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 21:51:

@MrOleo : @Jorx100 heeft ook al een mooie score op track 2 met de bubble. 36k. Hop naar level 7 en gaan!
Dat is inderdaad een mooie score, helaas heb ik 5 level tickets te weinig voor lvl 7, ik heb nog wel 40 point-cap tickets :), maar dan ook maar 2 point tickets dus dat wordt een zeer lange grind om de punten op te hogen.
Een lange grind met een bubbel.... :/

erutangiS

MrOleo schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 20:12:
Hmm dat gaat niet veel worden deze cup, helaas geen goeie driver voor track 2.[Afbeelding]

Geen idee welke driver te kiezen hier, misschien maar gouden boo naar lvl 2, 980 maken ofzo of die mario 980 lvl 3. 1 ding is zeker, het wordt niet een van die bubbeldrivers. 2 HE tickets beschikbaar die ik eigenlijk liever op zak hou.
Ik zou gaan voor Kingboo naar level 2, eigenlijk dezelfde tip als @Tootoo . Met mijn aanvulling zal hij het ook wel eens zijn. Één,... het is een coinbox driver, twee het is een coinboxdriver en drie euhm ja het is een goede investering voor later, voor tracks waar hij wel tier 3 is.
[quote]MrOleo schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 21:35:
[...]

@Tootoo Bedankt voor het meedenken. Voorlopig zit nog niemand boven de 90k, maar dat zal nog wel komen, veel mensen met een hoge level coinbox driver op track 2.
Track 1 heb ik alles level 3, wat zal dat opleveren 16-18k ofzo... Track 3 heb ik nog niet gereden, maar de items zit wel ok, mijn Hakama is wat zwak. Dat wordt kiezen tussen lvl 7 Pit crew toad 975, lvl 6 Black yoshi 980 en lvl 5 Hakama 980. Ik zal de Hakama en Toad proberen om te kijken welke hoger scoort, vorige cup was de Toad veel beter, deze cup moet ik het even proberen.

Het plan wordt waarschijnlijk track 1 en 3 maxen en wachten tot zondag wat de tegenstand doet, voor ik begin met track 2. Ik zal King Boo lvl 1, Happi en zo'n bubble karakter eens proberen en dan is het afwachten hoe vaak ik zo een bubble karakter kan spelen zonder gek te worden. :P Dan afhankelijk van de stand investeer ik in King Boo als het kansen biedt, coin box is zo veel beter dan dat kanon.

Of bewust slecht scoren en degraderen in de hoop op een makkelijke poule volgende week bij de driver tickets. :X

@MetalSonic Helaas heb ik nog geen van de tracks serieus gereden, dus geen tips van mij. 3k met een week te gaan, vind je vast nog wel ergens! Sowieso nu al mooie scores :)
[/quote]

No problem, mocht je later deze week nog eens tips hebben dan hoor ik het graag. ;)
Vozze schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 21:51:
@Tootoo : mooie scores al weer! Heel ander beeld dan de vorige ranked.

@MetalSonic : je hebt nu al inderdaad al mooie scores. Denk dat je met wat grinden nog wel wat kan pakken op 2 en 3. Of je daar een 100k haalt, durf ik niet te zeggen.
Thanks!

Ja denk ik ook wel, zal daar nog wat pogingen doen. Word tijd voor een run met lekker veel coinboxen met uiteraard veel rode muntjes :9~
Double coinbox frenzy, en meerdere losse coinboxen, nsc en eerste bijna perfecte run!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r8qkNdu9naxxRV28a5yJqoINdng=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OHkFNT97kIPS8ybHosgDkqkB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GghPfzo7eom6CqsZfL2uMeVDKbo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iXcW4FpdYRM4S6jsskJf0xhh.png?f=fotoalbum_large

• Planeetje
@MetalSonic well done! Ik heb net bijna eenzelfde run gehad, maar dan ook nog met een coin frenzy (tripple frenzy). Omdat hakama bij mij level 5 is en maar single capped kwam ik uit op 41.4k. Heerlijke runs zijn dat.

Inmiddels sta ik 12.5k voor op nummer 2 :)

Toch zie ik op die track ook hele hoge scores met pitcrew toad. 39k heeft iemand in mijn ranked. Heel knap is dat. Die zal wel een paar coinboxjes opgevist hebben met zijn boemerang.

[ Voor 27% gewijzigd door Planeetje op 18-03-2021 17:15 ]

Planeetje schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 17:12:
@MetalSonic well done! Ik heb net bijna eenzelfde run gehad, maar dan ook nog met een coin frenzy (tripple frenzy). Omdat hakama bij mij level 5 is en maar single capped kwam ik uit op 41.4k. Heerlijke runs zijn dat.

Inmiddels sta ik 12.5k voor op nummer 2 :)

Toch zie ik op die track ook hele hoge scores met pitcrew toad. 39k heeft iemand in mijn ranked. Heel knap is dat. Die zal wel een paar coinboxjes opgevist hebben met zijn boemerang.
Ook indrukwekkend Planeet.. Jouw kart is wat hoger qua points maar je driver inderdaad een level lager. Dan is 40+ _/-\o_

Ik ben jaloers dat je 12,5k voor loopt op de nummer twee. Is voor mij lang geleden dat een nummer twee zo ver achter mij lag.

Edit: als je punten wil pakken denk ik dat je nog een paar duizend kan snoepen op track 2!

[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 18-03-2021 19:53 ]

• Planeetje
Er komt wel een stuk geluk bij kijken dat alles goed valt, maar als het dan gebeurd....

Track 2 houd ik nog even achter de hand voor het geval dat.

Net track 1 met 1.3k opgehoogd en daarmee over de 100k gekomen.
Planeetje schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:02:
Er komt wel een stuk geluk bij kijken dat alles goed valt, maar als het dan gebeurd....

Track 2 houd ik nog even achter de hand voor het geval dat.

Net track 1 met 1.3k opgehoogd en daarmee over de 100k gekomen.
Komt zeker veel geluk bij kijken. Daarom zie ik ook sinds ik coinbox drivers gebruik dat je enorme verschillen hebt tussen de scores die je kan neerzetten. Op track twee kan ik 28k halen en eerste worden maar ook 38k en tweede..

Alleen het begin heb je zelf in de hand, ofwel als ik er echt voor ga dan is het hier net zo vaak retry'n tot ik begin met een coinbox frenzy en daarna ga ik pas door. Stukje wat bij track twee altijd een beetje spannend is dat is iets voor je richting het "maan landschap gaat" daarvoor kan je een item block pakken en dan jumpen over een gat en net nog een item pakken en dan beneden twee keer achterelkaar nog voor het begin van T3.

• MrOleo
Zo lekker bezig hoor, mooie scores! :)
Als alles samen valt, een goeie run, geen irritant AI en dan vallen de frenzies dan weet je weer waarom je die soms frustrerende grind doet. Blijft gaaf.

erutangiS

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Planeetje schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 17:12:
Zie ik iid steeds vaker voorbij komen dus ook maar eens een paar rondjes op zoek geweest naar de zogeheten boombox. Gerestart tot ik met vp en pp op de voorste rij startte met een boomerang frenzy maar niet eens bijzonder veel munten uit hun doosjes gesnoept. Dit was t resultaat van 2 boomerang frenzy's afgetopt met een coin frenzy. Vorige high score was met een triple coinboxfrenzy dubbel uncapped hakema op level 4, wel zonder losse cb's dus benieuwd of die hier nog overheen kan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yr53jhcJQixScM1A9wbD4EKJkDg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/czIEuM2tVw5Osq43nDj9eHPu.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SoDgDKhCWhOXu7vy2EPbZwixr5k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TjIb5Fpafmn70ugN17zHwjVj.jpg?f=fotoalbum_tile
Hopelijk t versie van de yoshi track;)

• Planeetje
Welcome back commander...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8IHsCWMf2tsXu5So_jjLy5u4utc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vu8UzVSvaSlV75rMr2sDdbrg.jpg?f=fotoalbum_large

Helaas 9k tekort ;) Met maar 1 coin rush ticket moet ik nog 50 rubies inleveren voor het HE ticket. Ik sla hem over ivm prio momenteel op de standaard super gliders, maar fijn om weer eens een HE ticket in mijn shop te zien. d:)b

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@Planeetje

Heb je al een HE al op lvl7?

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Planeetje schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 07:35:
Welcome back commander...

[Afbeelding]

Helaas 9k tekort ;) Met maar 1 coin rush ticket moet ik nog 50 rubies inleveren voor het HE ticket. Ik sla hem over ivm prio momenteel op de standaard super gliders, maar fijn om weer eens een HE ticket in mijn shop te zien. d:)b
Nice!!

Ik heb zelf nu een kart en een glider van de he items op level 7. Hopelijk kan ik ook weer eens zon ticket kopen.

• Planeetje
@pjot1 vorige week had ik de gold glider op 7 kunnen zetten met 4 tickets en 1x uit de token shop. 2 redenen:
1 - de glider komt me 2x goed van pas deze tour voor ranked
2 - de dubbelslag voor de daily selects zodat ik weer HE tickets kan krijgen.

Mijn swooper is inmiddels 6+2 omdat ik die 2x in mijn daily selects kreeg. Als ik voldoende tickets heb zet ik die ook op 7, dan is de basic HE glider categorie weer klaar.

Daarnaast zijn bij mij de pipe buggy, baby luigi, de piranha plant parafoil en de peach parasol op 7. Nog maar een paar keer de shell glider, bobomb glider en daisy glider kopen en dan zijn die ook allemaal weer op 7 gebracht.

Bovenstaande is de reden dat ik nu even afzie van de koop van het HE ticket.

• bennieeee
Yes please: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pWl7r-kJdXoFyWQkZMxbwT7ROIw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IEgNJVz02nPb7RSoU9GfTSdS.jpg?f=fotoalbum_large

• Tootoo
Mooie scores hier iedereen! Je ziet aan de totaal scores dat iedereen hogere levels krijgt. Waar het voorheen een uniek iets was als je 100k als totaal score haalde, heb ik nu 4 personen die deze ranked cup door de 100k gebroken zijn. Leuk om te zien! :)

Wat vinden jullie van de yoshi tour van wat je nu kan zien? Het viel me een beetje tegen dat we naar verwachting opnieuw Yoshi Circuit krijgen. Die baan hebben we onderhand zo vaak gehad in alle varianten... Had wel gehoopt op een nieuwe Yoshi track. Nu maar hopen dat de nieuwe driver een leuke skill heeft :)

Folding@home

• bennieeee
@Tootoo wat ik begreep krijgen we na de Yoshi tour een nieuwe tour met een nieuwe baan. Dus kan snappen dat ze er niet 2 doen achter elkaar. Maar het is inderdaad niet de meest geweldige baan ook al is de T nog wel prima.
Tootoo schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:51:
Mooie scores hier iedereen! Je ziet aan de totaal scores dat iedereen hogere levels krijgt. Waar het voorheen een uniek iets was als je 100k als totaal score haalde, heb ik nu 4 personen die deze ranked cup door de 100k gebroken zijn. Leuk om te zien! :)

Wat vinden jullie van de yoshi tour van wat je nu kan zien? Het viel me een beetje tegen dat we naar verwachting opnieuw Yoshi Circuit krijgen. Die baan hebben we onderhand zo vaak gehad in alle varianten... Had wel gehoopt op een nieuwe Yoshi track. Nu maar hopen dat de nieuwe driver een leuke skill heeft :)
Ik heb geen zin in de Yoshi tour, paar weken of maanden geleden hadden we al een ranked yoshi track waar ik toen heel veel tijd in had gestoken....

Ik hoop dat we T trac k versies krijgen, die zijn nog wel leuk. Qua items doe ik geen uitspraken meer. Ondanks dat ik alle Yoshi's heb en alle yoshi karts is het geen garantie dat ik ook alles tier 3 heb. Ik haat het wel op mij af komen, ik zie wel :)
bennieeee schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:30:
@Tootoo wat ik begreep krijgen we na de Yoshi tour een nieuwe tour met een nieuwe baan. Dus kan snappen dat ze er niet 2 doen achter elkaar. Maar het is inderdaad niet de meest geweldige baan ook al is de T nog wel prima.
precies dan doe dan iig de T variantdas nog wel vermakelijk..

• Planeetje
Hmm ja, yoshi filler tour. Ik worstel me er wel doorheen ;) Ik hoop op toffe gifts gedurende de tour zodat ik de shop verder kan uitkopen :+

Ik spaar mijn rubies waarschijnlijk voor de daaropvolgende wario tour. Misschien een nieuwe coin box karakter? Ben benieuwd.
Planeetje schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:57:
Hmm ja, yoshi filler tour. Ik worstel me er wel doorheen ;) Ik hoop op toffe gifts gedurende de tour zodat ik de shop verder kan uitkopen :+

Ik spaar mijn rubies waarschijnlijk voor de daaropvolgende wario tour. Misschien een nieuwe coin box karakter? Ben benieuwd.
Coinbox als alt zou heel goed bij Wario passen! Ik ben benieuwd:)

• Planeetje
Zo, ben wel even klaar met deze ranked. Vanaf morgen muntjes verzamelen en kijken wat er gebeurd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ze0O6HMKUYY1w40riRvnx4XlPU4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iyu7jsrVs7iITQsXPCGXf7S6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f6LyicIb6UiSNzxUoS-301bUCvo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0m0WRtIW8kx3XMbTHiu0fOtB.jpg?f=fotoalbum_large
Planeetje schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 17:14:
Zo, ben wel even klaar met deze ranked. Vanaf morgen muntjes verzamelen en kijken wat er gebeurd

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik wist dat er ruimte voor verbetering was op track 2 maar had niet verwacht dat je bijna de 50 zou aantikken, netje shoor!

• Planeetje
MetalSonic schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 17:25:
[...]

Ik wist dat er ruimte voor verbetering was op track 2 maar had niet verwacht dat je bijna de 50 zou aantikken, netje shoor!
En er zit denk ik nog meer in. Dit was een nsc met 2x coinbox frenzy en 2 losse coinboxen. 50k is zeker haalbaar als het nog moet.
Planeetje schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 17:29:
[...]

En er zit denk ik nog meer in. Dit was een nsc met 2x coinbox frenzy en 2 losse coinboxen. 50k is zeker haalbaar als het nog moet.
en waar pak je dan veel munten met de coinbox frenzy? ik ben nog wat aan het puzzelen daarmee. Ik begon net met een coinbox frenzy maar ik kreeg er niet veel muntjes mee door die jumps.. Bij een frenzy kan je ook niet even kiezen wanneer je 'm activeert

• pjot1
  • Niet online
Door de bevindingen van @Planeetje ga ik eerst maar even een zooitje normals en supers op lvl7 gooien. Vandaag heb ik de Swooper in de shop staan voor 10k, wilde deze eigenlijk al halen, dan wordt ie 2/5. Toch doe ik het niet. Heb 12k aan coins maar deze bewaar ik liever om normals en supers up te graden om kans te maken op HE tickets. Kreeg ze eindelijk in de shop, komt er een level bij..... :( :p

• Planeetje
@MetalSonic de track is niet optimaal, maar ik merk dat als ik in de buitenbocht rijdt en dan de coinbox activeer of bij een coinbox frenzie, dat ik meer muntjes oppik. Je kan inderdaad niet kiezen waar je je frenzie activeert. Ik vind zelf de 2e item box de fijnste om een coinbox frenzy te hebben. De rest is een beetje geluk hebben.

@pjot1 let er wel op dat je specifieke groepen op lvl 7 zet. At random duurt het namelijk langer voordat je tickets gaat zien. Er was een overzichtje van. Zal eens kijken of ik die nog heb.

Edit:

Dit was hem. Ik heb alle premium normals dus op 7 en dan zie je al zo nu en dan een ticket voorbij komen. Ben nu bezig met de base gliders. Als je daarnaast 1 super of HE shop item op7 hebt staan, dan unlock je dat type ook.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6rSSpEvqLV1xYgnpnD5mQ-c40ek=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HXefC42p2oI4DlvnRCVfq4W7.jpg?f=user_large

[ Voor 29% gewijzigd door Planeetje op 19-03-2021 18:19 ]

• pjot1
  • Niet online
@Planeetje Mooi overzichtje! Ja, je bedoelt dat je de items die in de shop voorkomen op level 7 zet. Dat was voorheen m'n fout geweest. Daarom kreeg ik pas laat een HE ticket.

Heb nu pipe frame lvl7 en baby mario en de Parafoil schieten lekker op. Soda Jet is ook al lvl7 en Bowser en mario zijn ook al over de helft. Qua super gliders heb ik nog niks gepimpt behalve een los item uit een pipe ofzo. Wel nog 4 tickets liggen.

Laat de HE tickets maar komen! :9

[ Voor 3% gewijzigd door pjot1 op 19-03-2021 19:01 ]

Ik zou niet zomaar een willekeurig item maar upgraden. Stel ik heb nog 6 super driver tickets over en ik gebruik ze om mario level 7 te maken. We maken een sprong naar voren, het is woensdag de nieuwe ranked cup is begonnen. En daar blijkt dat de groene yoshi een tier 3 item is. Dan baal ik dat die niet level 7 is in plaats van Mario.....

Hetzelfde is ook voor de normal items het geval. Soms (heel soms) kan je een normal item gebruiken op een ranked cup..

Ben het er uiteraard mee eens dat het een mooie tabel is. Ik ben blij dat ik alles dat er in staat nu heb =)

• Planeetje
Ja, ik zou ook enkel per categorie upgraden, en niet willekeurig zoal @MetalSonic ook aangeeft. Omdat ik niet veel muntjes krijg richt ik me eerst op de categorieën die het minste upgrades nodig heeft. Voor mij is dat nu de basic super glider sectie.
YouTube: YouTube

Leuk item over de Yoshi tour!

• bennieeee
Waar maak ik nog de meeste kans om de score te vergroten? Baan 1 of 2. Baan 3 is na gisteren echt wel klaar! Heb gelukkig een voorsprong van 5k op de nummer 4 maar toch..Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LN6ET8_3MWQR-9AOUD51OKdeHW4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7kOx9kQo8AyHoBagTUo2JA7O.jpg?f=fotoalbum_large
@bennieeee
Allereerst, dat zijn al goede scores met die items. Qua riumte voor verbetering. Ik denk dat je 3DS naar 35k kan brengen. RMX kan ook wat hoger

Ik bedacht net de volgende theorie. Bij een track met een coinbox driver kan je altijd ruimte voor verbetering vinden. Heb je al een triple coinbox frenzy gehad? en zo ja dan kunnen de coins een volgende keer altijd weer beter vallen

• bennieeee
Thanks @MetalSonic rmx was met een dubbele coinbox Frenzy en een losse coin Frenzy. Betwijfel of ik die echt nog veel hoger ga krijgen. Baan 2 ga ik dan maar mijn hoop nog even op vestigen!
bennieeee schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 10:01:
Thanks @MetalSonic rmx was met een dubbele coinbox Frenzy en een losse coin Frenzy. Betwijfel of ik die echt nog veel hoger ga krijgen. Baan 2 ga ik dan maar mijn hoop nog even op vestigen!
Dan idd bij track 2 kijken....... Zoals je bij mijn items kan zien heb ik daar met een level 4 coinbox driver al 40K+ gescoord (ok wel level 7 glider dubbel uncapped) maar toch. 33k-35k moet je wel kunnen halen. NSC+ lekker veel coinboxen en je komt heel ver.

• Tootoo
Hehe eindelijk, na al die dikke scores op rmx Mario circuit voorbij te zien komen is het hier ook gelukt. 199 acties met 2 coinbox frenzies en geloof iets van 3 coinboxes later (waarvan 1 weg ging door een bliksem)! Nu ook wel benieuwd of er nog meer inzit op RR! Ook daar zie ik immense scores voorbij komen, lekker hoor!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ln2mPfGGZBQYJ0iNVZlO4SH7rpM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zx4aGo0C728pTsbnmclL4T0Z.jpg?f=fotoalbum_large

Folding@home

• bennieeee
Je had gelijk @MetalSonic ! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qHq_UIuRIubRLM5ShIGtx9d5-m4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/65VwAxjYUNTpUyZBuYg3d10P.jpg?f=fotoalbum_large inmiddels 77k deze cup 😁

• Vozze
Lekkere scores allemaal hoor! Hoe gaat jullie ranked verder?
Hier eerste, maar ik zit te wachten op een boefje die nog wakker moet worden. Die heeft nu scores neergezet met allemaal level 1 of 2 items, maar een beste voorraad aan coinbox drivers heeft. Ik hoop dat hij er minder goed mee overweg kan dan jullie ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QNrjGuwH2OuYTmmysFVsdYsN_fE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IohRVx2PKt1qgK4MocbU8eS1.jpg?f=fotoalbum_large
En sinds vandaag ook het eerste HE ticket in de shop. Kopen? Ik heb echt net genoeg coins.
Of wachten op een driver ticket? Of wachten en investeren op basis van de komende ranked?
Ik neig naar kopen aangezien ik verwacht dat de aanstaande tour met het dagelijkse coins a plenty gebeuren weer voor voldoende muntjes gaat zorgen.

[ Voor 14% gewijzigd door Vozze op 21-03-2021 10:10 ]

@bennieeee congrats!! Mooie verbetering!

@Vozze kopen, en om de reden die je zelf aangeeft :)

• Planeetje
@Vozze idd kopen. Zo en zo komen HE glider tickets slechts met een appearance rate van 20% voor. Als je de coins nu hebt, kopen. Idd coins aplenty komt eraan en wie weet hoeveel muntjes we krijgen uit de token shop etc.

• Tootoo
@Vozze idem hier: kopen :) Ze komen niet vaak voor en een extra glider ticket is lekker om te hebben!

Hier voor het eerst een HE driver ticket in de daily select! Moet nog bedenken of ik hem ga kopen. Kost me wat rubies namelijk...

Folding@home

• Planeetje
Ben bijna klaar met de shell glider op 7, nog maar 2x kopen. Deze is goed op 2 yoshi banen, dus als die voorkomt in ranked, dan heb ik iig een level 7 glider ter beschikking. Daarnaast heb ik ook nog voldoende uncap tickets.

• Vozze
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nbrs60cyIY-tGf9LaiCX3TZqTCI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/E2bL53UbJ3ERfgM27I621CP1.jpg?f=user_large
Ok, ok. Weer helemaal blut nu, maar een ticket rijker. Ik hoop eerlijk gezegd dat we de Swooper in de volgende ranked kunnen gebruiken. Die kan nu naar level 7 waardoor ik weer een categorie af kan strepen.

@Tootoo : als het niet te veel rubies zijn, zou ik hem kopen!

[ Voor 7% gewijzigd door Vozze op 21-03-2021 15:28 ]

Hmm vandaag en gisteren tot wel 100 runs gedaan op track 2 & 3 maar het lijkt er op dat ik nu zon beetje de max score eruit heb gehaald.. vandaag een run dat alles mee zat maar toch nog 150 punten onder mijn huidige score op track 2.

Wat mij betreft mag de Yoshi tour beginnen

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Bij Rainbow Road is er een stuk waar je naar beneden valt. Als je bij de eerste item box niet valt, kun je de tweede boven meepakken en daarna beneden nog eentje, drie op een rij dus. Soms lukt me dat. Soms probeer ik het en val ik daarom juist zonder de item box te pakken. Blijft toch een lastig spel!

• Tootoo
@Vozze ik heb er maar aan toegegeven, koste wel wat.... ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qrbI_gGlZg1hpLdjqZwG6gJ_qpo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/s5LhLwlKhGe7vpFDWIcUnDo0.jpg?f=user_large

Folding@home

Tootoo schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:35:
@Vozze ik heb er maar aan toegegeven, koste wel wat.... ;)

[Afbeelding]
Lekker hoor! Ik kan niet wachten tot ik weer eens een HE ticket kan kopen.. Een HE driver ticket is altijd handig :9

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:33
Ik verwacht wel veilig te zijn voor deze week.
Eindelijk eens een goede combi van drivers, gliders en karts.
Maar schommel ook steeds qua rank tussen de 50-55.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sF0w74zAGBZuQPTVSTpw0DS5_BA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aob8Vq6azWy8IlOiRbhyNONr.jpg?f=fotoalbum_large

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• Planeetje
Wat is voor jullie de grens om rubies te gebruiken voor een HE ticket? Ik had voor swooper 15 rubies gebruikt. Dat vond ik een goede investment: 3 single pulls.

De HE driver kostte me dan weer 50 rubies wat ik dan weer veel vind. Plus het ontnam me de mogelijkheid die super gliders uit de shop te kopen. Dusbdaarom niet gekocht.

• Tootoo
@Planeetje ik heb er vandaag 25 op stuk geslagen. Misschien iets teveel van het goede, maar een driver ticket wilde ik wel heel graag en op het einde van een tour: het mocht wel nu ze nog zo zeldzaam zijn. Toen ze zo vaak voorbij kwamen vond ik 10-15 meer dan voldoende. Anders kwam het later in de week wel weer.

@Vozze echt waar, had je nou niet 1 puntje minder kunnen halen :p

Folding@home

• Vozze
@Planeetje : ik heb inderdaad een beetje hetzelfde als @Tootoo. Nu ze sporadisch voorbij komen, moet je eigenlijk pakken wat je pakken kan. Dan ben ik bereid er ook wel wat rubies tegenaan te gooien. 25 vind ik dan ook wel de max. Ik hou de tickets nu ook wel langer op zak. Voorheen was ik wat scheutiger in het upgraden. Je ranked moet dan uiteraard wel mee zitten.

@Tootoo : Sorry. Ik heb het geprobeerd. Als jij nu even zorgt voor een extra puntje op track 1 of 2 ;)

R-utger schreef op zondag 21 maart 2021 @ 19:31:
Ik verwacht wel veilig te zijn voor deze week.
Eindelijk eens een goede combi van drivers, gliders en karts.
Maar schommel ook steeds qua rank tussen de 50-55.

[Afbeelding]
Mooie voorsprong! hopelijk eerste en volgende week ook een leuke poule

:(

Shit de nummer 2 gaat toch nog even aan de bak, is wat ingelopen....

Hopelijk houd ik mijn voorsprong want ik zie niet waar ik nog ruimte heb om te klimmen, heb echt al meerdere uren lopen grinden zonder verbetering voor track 2 & 3..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BlzE0iJuG1cwkhztgk89ADdqSE4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iZlt7qhUoIcXnBEK1VvIJABT.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door MetalSonic op 22-03-2021 13:48 ]

Pagina: 1 ... 59 ... 161 Laatste