Heb ik gewoon "pech" of zit hier nog een soort van logica achter.
Ik zat vorige week in tier 39, Toen omdat ik de juiste drivers voor rainbow road had 1ste kunnen worden met 76k. Maar dat was ook echt wel nodig want ik zat niet te ver boven de nummer 2/3
En momenteel zit ik met heeeeel veel pogingen eindelijk op 52k deze toer, en sta ik met 400 punten boven de nummer 2 (in tier 40 dus)
Echter heb ik vrienden die in hogere tiers zitten en momenteel met 41k ruim bovenaan hun eigen poule's zitten.
Waarop wordt de logica gebaseerd tegen wie je moet in welke poule? Want ik heb nu vrij veel tickets ertegenaan moeten gooien terwijl mensen in hogere poules er met een lagere score warmpjes bij zitten.
Ik zat vorige week in tier 39, Toen omdat ik de juiste drivers voor rainbow road had 1ste kunnen worden met 76k. Maar dat was ook echt wel nodig want ik zat niet te ver boven de nummer 2/3
En momenteel zit ik met heeeeel veel pogingen eindelijk op 52k deze toer, en sta ik met 400 punten boven de nummer 2 (in tier 40 dus)
Echter heb ik vrienden die in hogere tiers zitten en momenteel met 41k ruim bovenaan hun eigen poule's zitten.
Waarop wordt de logica gebaseerd tegen wie je moet in welke poule? Want ik heb nu vrij veel tickets ertegenaan moeten gooien terwijl mensen in hogere poules er met een lagere score warmpjes bij zitten.
:strip_exif()/f/image/KDNYU8L3koYyKZJXMG5RrfCC.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/WH4nWi2fJzFcarftAKIKPRkN.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jDOVsxIhHp89xUWdrtz0hwrF.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1z1Lpc5fsfCZje180lyDCyzk.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/VdgVAPUX6MVuVVHaLt0SJLhz.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CdAhGv6mqQKFDRww323YXGY1.jpg?f=user_large)
/f/image/WBCQoY9Np7L49Ew7bfjVXS45.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/nHVfBbW17BstiNOKxHfzJKsL.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/YusND5u584EhSKwTUObkg3M6.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LqhS5jSQaq3Hnj96b5lzaT8Y.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Zl9avmEN0vyiNLyMxoHB57t9.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pxm771oCUPOHQzrRzymngVpj.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/qAjMigLz5cVbfNIXZa3KOxUM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OHkFNT97kIPS8ybHosgDkqkB.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/iXcW4FpdYRM4S6jsskJf0xhh.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/czIEuM2tVw5Osq43nDj9eHPu.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/TjIb5Fpafmn70ugN17zHwjVj.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Vu8UzVSvaSlV75rMr2sDdbrg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IEgNJVz02nPb7RSoU9GfTSdS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iyu7jsrVs7iITQsXPCGXf7S6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0m0WRtIW8kx3XMbTHiu0fOtB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7kOx9kQo8AyHoBagTUo2JA7O.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zx4aGo0C728pTsbnmclL4T0Z.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/65VwAxjYUNTpUyZBuYg3d10P.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IohRVx2PKt1qgK4MocbU8eS1.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/E2bL53UbJ3ERfgM27I621CP1.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/aob8Vq6azWy8IlOiRbhyNONr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iZlt7qhUoIcXnBEK1VvIJABT.jpg?f=fotoalbum_large)