Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Waarin ga je de tickets stoppen? En nog belangrijker.. Heb je nog zin om vanavond veel Mario kart tour te spelen?Planeetje schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 19:16:
Hmm, ben net met 2k door iemand ingehaald. Nu is de vraag of ik moet investeren of mijn verlies te nemen... waarschijnlijk kost de winst me 3 HE tickets.
Daar is hij eigenlijk beantwoord. Vanaf morgen nieuwe ronde nieuwe kansen. Je zal nog meer dan genoeg mario kart tour spelen de komende tijd. My 2 cents ofcourse.Planeetje schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 19:32:
Black dozer van level 1 naar 2 of 3. Levert meteen extra punten op door de level change en ook bonuspunten. En dan is het kijken of ik het daarmee haal. Anders zou shy guy gold ook nog van 1 naar 2 kunnen. Ook King boo gold zou nog naar 6 kunnen, maar is wat duurder qua tickets. Wil eigenlijk vanavond niet veel tijd meer aan MKT besteden. Ik moet nog wat werken.
:strip_exif()/f/image/KUFY0qIApWAI2ndZQti4JO7A.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook Pgp nog gebruikt op Dk Summit en warempel nog 800 punten erbij!
Dit is toch wel ultiem hoor! Gewoon 70k in 1 cup 😁
[ Voor 15% gewijzigd door bennieeee op 09-03-2021 20:05 ]
Ik denk dat je met 1 ticket voor shy guy een heel eind komt en anders met Black dozer erbij op 2 vrij makkelijk 2k kan sprokkelen. Blijft een gok maar met jouw skills kan t snel gedaan zijn, succes!Planeetje schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 19:16:
Hmm, ben net met 2k door iemand ingehaald. Nu is de vraag of ik moet investeren of mijn verlies te nemen... waarschijnlijk kost de winst me 3 HE tickets.
Net eindelijk mijn score op rainbow road verbeterd, 263 actions met 'slechts' 2 frenzys, wel een hele hoop losse boxen die heerlijk vielen. Officieel mijn favoriete track! Nog steeds een verdacht ruime voorsprong...
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd iedereen en succes weer komende week!
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Warempel ik mis maar 1 auto in deze eerste week. Dat is wel eens anders geweest.
[ Voor 24% gewijzigd door bennieeee op 10-03-2021 08:59 ]
Edit: Leuke shops deze tour!
[ Voor 44% gewijzigd door Cache op 10-03-2021 07:09 ]
Track 1 mis ik helaas driver en kart
Inderdaad een dikke tier shop, nice! Ik miste ook een driver voor track 1, was dus gebonden aan de eerste pipe. Eerste 10: groen en rommel. Tweede: goud, maar P-Wing. Derde: goud en... raak!
Benieuwd wel naar hoe de poule gaat zijn. Met wat top 1000 en een top 100 speler wordt het lastig zat!
Succes iedereen! En gefeliciteerd met je plekje!
3e.
Dat was even slikken vanochtend. En toen ik de tour bekeek en de gold pass gifts dacht ik heel even, betaal ik daar nou voor
Maar de token shop is goed, de pgp glider uit de tier shop heb ik nog niet, dus die tik ik binnen. Ik mis net als @MetalSonic 2 items, driver en kart voor Tokyo blur 4.
Ik heb het gevoel dat ik het rustig aan kan gaan doen.
Wellicht gaat die ook nog naar level 7, omdat ik hem op track 2 en waarschijnlijk de volgende ranked ook goed kan gebruiken. Ik denk ook dat de coin glider naar level 7 gaat omdat deze op track 3 en volgende week waardevol gaat zijn.
Wel een top 100 en top 1000 speler in de ranked, maar ik ga voor een monsterscore op Airship om me er doorheen te trekken!
En mooie pulls hoor @Cache , @MetalSonic en @Tootoo !
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Nu eindelijk tier 40!! yay
Deze tour gaat gok ik wat minder worden, want ik mis bij de eerste baan al een tier 3. (ja die zit in de pijp) maar gezien er maar 1 spotlight driver en 1 spotlight kart is weet ik niet of het de moeite waard is..
De gold pass rewards zien er ook aardig karig uit deze tour.
:fill(white):strip_exif()/f/image/jbyn8aIbzlWKnHN4njwXzpN2.png?f=user_large)
Daarnaast krijgen we nog een special kart pijp met twee nieuwe karts (Orange Streamliner en Decal Streamliner):
:fill(white):strip_exif()/f/image/wWe4TyUfg2i41tEV9X7idFYw.png?f=user_large)
En dit zijn de banners voor volgende week:
:fill(white):strip_exif()/f/image/yT2HnkLe0x0fLcvlypE7Bt92.png?f=user_large)
Deze Tour zal wel lastiger worden, want mis een kart én een glider deze ranking. Maar even kijken hoe het gaat en of ik me dan aan de pijp ga wagen.
Ik ga alles potten voor de 1,5 year anniversary.
Nu achter de pc dus de ruimte om even een wat uitgebreidere reactie te typen. Werd vanochtend echt zwaar saggerijnig wakker. Ik dacht "ik heb alle Mario alts op muziek mario na, mario hakema op lvl 6.." dit heet toch de mario tour? Op track 1 mis ik nu nog een kart, op track 2 heb ik alles tier 3 maar lage levels. Alleen op track 3 zit ik goed.
Ik ga wellicht net zoals @Planeetje het rustig aan doen deze week. Beetje voor de fun en voor de coins en dan zie ik wel waar ik eindig. Wellicht weer eens een tier zakken....
Alsof Nintendo door had hoe ik mij voelde vanochtend.. Getroost met de single pull. Beste single pull ooit uiteraard voor mij. Door die pull heb ik in elk geval overal tier 3 drivers.
Veel succes iedereen!
[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 10-03-2021 09:49 ]
1,5 year anniversary klinkt wel apart, maar meer coins en challenges is altijd goedbennieeee schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:48:
Hierna trouwens de Yoshi tour en er gaat nog meer gebeuren..!
Hier 3e geworden, ben daar blij mee.
Maar net als de rest iets minder blij met deze tour. Zie weinig mogelijkheden. Racing mario ziet er wel tof uit though
Het 2 player racen is puur extra tokens verzamelen toch of zie ik iets over het hoofd?
Mario Hakema wordt volgende week nuttig @MetalSonic !
Dit keer was ik ook zo'n geluksvogel! Eerste single pull en HOPPA Mario (Racing).MetalSonic schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 07:59:
Eerste indruk zeer teleurgesteld..
Maar even de single pull doen. Gold.. zou het? Ja!
[Afbeelding]
Voor mij de eerste keer dat er echt iets fijns uit een free pipe komt.
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Ja das een meevaller inderdaad en deze week helpt hij mij ook al op track 3. Heb zijn basepoints al over 1.000 en het werpt al snel zijn vruchten af. 27k op track 3 gaat er voor zorgen dat ik wellicht nog in de top 3 eindig deze week!Poeksel schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:19:
Vijfde geworden, had gehoopt nog een plek te zakken. En voor de eerste baan van de nieuwe ranked mis ik driver, kart en glider. Momenteel is mijn score daar 6842 punten. Gelukkig wordt er sowieso niet zo hoog gescoord daar.
Mario Hakema wordt volgende week nuttig @MetalSonic !
[ Voor 60% gewijzigd door MetalSonic op 10-03-2021 18:49 ]
[ Voor 255% gewijzigd door MetalSonic op 10-03-2021 21:21 ]
MetalSonic schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:03:
Ik heb geen enkele tier 3 kart op track 1. Weten jullie of we 'm ook kunnenhalen uit de special pipe straks? of zijn we echt afhankelijk van pipe 1? een hele pipe mogelijk moeten leegtrekken voor slechts een kart is mij wat teveel van het goede..
:fill(white):strip_exif()/f/image/HXWixFJFzszECPvPLpN6kK3C.png?f=user_large)
Als ik deze zo bekijk lijkt die blauwe eraan te komen (die zit bij track 1 in tier 3)
Herkenbaar verhaal, de nummer één in mijn poule is. Zie plaatje hieronder...Tootoo schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:38:
Hier lijkt het een kansloze strijd te wordenIk heb best wat mensen in mijn poule met Nabbit op level 4 of hoger + gold king boo op level 6. En met het feit dat ik nog nooit gold king boo van level 1 had gehaald maakt dat ik voor geen meter in de buurt kan gaan komen van hun scores. De kans is groot dat ik deze keer rond positie 4-5 eindig. Niet wat ik normaal gesproken doe, maar mijn gebrek aan gold king boo breekt me nu eens echt op. Daarentegen zou ik dan voor volgende ronde wel lekkere levels hebben met een hoop upgrade mogelijkheden
Verder heb ik gold king boo deze week level 3 gemaakt (was ook level 1) maar dat is bij lange na niet genoeg voor plek één. Als je nu in dezelfde tier blijft is er een kansje dat je het volgende week iets makkelijker hebt.
en dan kan je het deze week natuurlijk rustig aan doen!
Waar de één helaas niet blij is met King Boo in ranked, gaat het mijn held zijn. Gisteren mijn scores neergezet en ik denk dat ik de rest van de week vrij heb. Ook wel eens lekker. Ik heb het geluk dat track 1 een track is waar ook met tier3 drivers geen hoge scores worden neergezet. Het gebrek aan de driver daar valt gelukkig relatief eenvoudig te compenseren met coinbox drivers.
De volgende week lijkt ook weer een coinbox feest te zijn. Daar gaan we weer richting de 100k denk ik.
En ik denk dat ik ook wat pogingen aan de kart pijp waag. Ik mis nog een kart volgende week.
[ Voor 5% gewijzigd door Vozze op 11-03-2021 12:09 ]
Leuke woordspelingVozze schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:56:
King Boo Gold is letterlijk ook koning deze tour. Waar je normaal gesproken nog een klein beetje kans hebt wanneer je het moet doen met een level 1 driver en je hebt tegenstanders met level 6 drivers. Maar dit is met een coinbox of lucky 7 driver helaas niet te doen. Hopen dat je plek 4 of 5 weet te behouden @Tootoo !
Waar de één helaas niet blij is met King Boo in ranked, gaat het mijn held zijn. Gisteren mijn scores neergezet en ik denk dat ik de rest van de week vrij heb. Ook wel eens lekker. Ik heb het geluk dat track 1 een track is waar ook met tier3 drivers geen hoge scores worden neergezet. Het gebrek aan de driver daar valt gelukkig relatief eenvoudig te compenseren met coinbox drivers.
De volgende week lijkt ook weer een coinbox feest te zijn. Daar gaan we weer richting de 100k denk ik.
En ik denk dat ik ook wat pogingen aan de kart pijp waag. Ik mis nog een kart volgende week.
Ik zag al dat jij lekker begonnen was deze week. Mooi dat je het nu rustig kan uitzitten tot einde met grote kans op plek één. Ik ga hier verder niet op in want ik wil het natuurlijk niet "jinksen"...
Kingboo is al vaker belangrijk geweest, ik heb achteraf te laat door gehad hoe belangrjk deze driver is ik heb eigenlijk pas begin deze week voor het eerst tickets in 'm gestopt. Level 1 naar 3 zorgde al voor makkelijk veel meer punten.... Achja nu niks aan te doen. Ik hoop dat ik voor woensdag nog de HE driver reward ticket kan pakken want dan kan ik Gold king boo nog level 4 maken (had de ander gekocht in de tier shop). We gaan 't zien
King Boo Gold naar 4 is een dubbele slag. Beetje multiplier én coinbox+ wat echt zo veel meer doet! Eventueel met de Value Pack wat sterren kopen om eerder te unlocken indien nodig?
Hier is daarmee het probleem dubbel: tegenstanders met zowel Nabbit als gold king boo
Volgende week wordt het inderdaad coinbox driver feest, dus dan kan ik een hoop HE tickets dumpen mocht het nodig zijn
Zeker weten?MetalSonic schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:25:
Dan ga ik wat pulls doen aan die special pipe, kan nooit kwaad.
https://www.reddit.com/r/...ext_weeks_pipe_is_12_hes/
Als ik het zo bekijk zal ik maar niet al mijn rubies in de karts stoppen deze zondag... keuzes keuzes
:strip_exif()/f/image/CSsr6s6yxQLCUiJ4dP7jdJ6S.jpg?f=fotoalbum_large)
Op Airship gaat ie zeker nog punten pakken en hij heeft nog een level 6 Mario Hakama achter de hand voor track 3. Maar wat ik al zei, op track 1 wordt het verschil niet gemaakt. Nu ben ik toch stiekem wel een beetje nieuwsgierig naar de scores en items van jouw voornaamste uitdagers.
Interessante scores bij track één, tier 3 items: 2-5-4 en dan dat... ik heb 1- x- 3 (x want dat is geen tier 3 item) en ik heb 12,6 ofzo.... dan ga ik ook twijfelen of 't wel veel toevoegt om veel rubies uit te geven in de hoop die kart te krijgen.. Zelfs als ik een tier 3 kart toevoeg is hij nog maar level 1 en dan heb ik nog een level 1 driver... hmmVozze schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:26:
@Tootoo : voor zover ik kan zien is dit m'n grootste tegenstander deze ranked: [Afbeelding]
Op Airship gaat ie zeker nog punten pakken en hij heeft nog een level 6 Mario Hakama achter de hand voor track 3. Maar wat ik al zei, op track 1 wordt het verschil niet gemaakt. Nu ben ik toch stiekem wel een beetje nieuwsgierig naar de scores en items van jouw voornaamste uitdagers.
Jouw tegenstander kan zeker nog wel wat punten pakken ja. Hij heeft op zich wel de levels om op track 1 ook nog aardig wat vooruit te gaan (zie de 19k bij 1 van mijn tegenstanders). Maar dan nog moet ie wel aanzetten om jou voorbij te komen
/f/image/VrEpWv2z029xmjFZP8yefZHZ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/QHInusb14wmB9Mlq1t1q6lFV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/NhGfxkfmC3TWlWrH3zRowtCo.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/DnzKvOhtOAKLOQbDnkoA3L7L.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door Tootoo op 11-03-2021 13:53 ]
Succes ;-)
Ik heb vanmiddag voor het eerst 2 player race gedaan, leuke afwisseling... werkte goed hier... Niet WOW maar wel gewoon leuk
@MetalSonic : ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het je duizenden punten extra oplevert wanneer je een Tier 3 kart erbij krijgt. Bewaar je rubies voor de pijp van volgende week!
Ja, was met mij! Ik wilde het uitproberen en had mijn hele friendslist maar uitgenodigd en toen was jij erMetalSonic schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:08:
Ik heb vanmiddag voor het eerst 2 player race gedaan, leuke afwisseling... werkte goed hier... Niet WOW maar wel gewoon leukWe speelden met zjn tween tegen een groep bots
Ja ging sloom, maar leuke co-op race. Had je ook door dat ik lang tweede reed en rode schilden niet op jou gooide maar naar bots achter ons? ;-).. één keer ging er wapen jouw kant op maar dat kwam omdat mijn swipe niet goed lukte.Naamah schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:36:
[...]
Ja, was met mij! Ik wilde het uitproberen en had mijn hele friendslist maar uitgenodigd en toen was jij erIk had alleen het idee dat we op 50cc zaten, maar weet niet of dat nou kwam door iets wat ik had aangeklikt of dat dat gewoon zo ging.
Wellicht dit weekend nog eens een potje, is een leuke afwisseling van de normale races. Deze avond ook een leuk potje online gespeeld Mogli
Lekker bezig Bennie. En nu je voorsprong uitbouwenbennieeee schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 06:52:
Zo dat is een fijn begin van de dag.. 2 races gedaan en dik 5k erbij! [Afbeelding]
De effectiviteit geldt trouwens ook voor de huidige ranked. Het potentieel aan punten is veel groter op Airship dan op Mario Circuit.
[ Voor 21% gewijzigd door Vozze op 12-03-2021 10:52 ]
:strip_exif()/f/image/aMSd5RulPtVbCvKaxtIuBZmH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yuykdSrH3szclCNZ8p080xla.jpg?f=fotoalbum_large)
Poeh, close call...
Waar denken jullie dat er nog winst zit om over de nummer 1 te gaan...?
Tokyo Blur misschien dan toch nog wat te behalen zonder tier 3 driver? Misschien toch richting 8500 haalbaar?
En ook SNES Mario Circuit is denk ik nog niet volledig benut. Met wat frenzy geluk misschien 13/14k haalbaar?
[ Voor 11% gewijzigd door Sleehond op 12-03-2021 12:11 ]
[ Voor 53% gewijzigd door bennieeee op 12-03-2021 12:33 ]
Zoals wel vaker sluit ik mij aan bij de reactie van Vozze. Wat ik de afgelopen maanden heb gezien in Mario kart is dat je vooral ook moet kijken wat de lange tracks zijn en waar je dus veel groter verschil maken kab. Een lange track + coinbox driver (zelfs als die een wat lager level is) dat is jackpotVozze schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:48:
@Planeetje : ik zeg King Boo Gold. Daar ga je volgende week iets meer punten mee scoren op Rainbow Road dan Hakama op Mario Circuit. Dus effectiever gebruik van je tickets. Daarnaast is King Boo Gold net iets waardevoller gebleken in ranked.
De effectiviteit geldt trouwens ook voor de huidige ranked. Het potentieel aan punten is veel groter op Airship dan op Mario Circuit.
De 50 pipe met karts heeft als het goed is 2 spotlights, de decal en Orange streamliners. En de pijp van week 2 heeft 12 HE. De kansen zijn daar veel beter om iets eruit te halen waarschijnlijk.
@Planeetje weet jij al via datamining welke 12 HE items er in zitten volgende week? Uiteraard onder andere Mario Hakema maar wat nog meer?
Jammer dat nummer 1 en 2 nog eens 6k boven mij staan. Achja dan maar knokken voor plek 3!
/f/image/ytQ0CbHn9xXVD0gT5Ah1AT7b.png?f=fotoalbum_large)
Deze run was btw:
a) coinbox frenzy
b) coin frenzy
c) 3 keer een losse coinbox
[ Voor 90% gewijzigd door MetalSonic op 12-03-2021 18:53 ]
Ik doel dus niet op wat per se het beste is voor deze tour, maar meer wat op de lange termijn een betere persoonlijke investering is.
Ter info: Ik heb 7 tickets, met aan het eind van de tour nog een extra ticket.
Mijn levels:
Mario hakama - lvl 5
Peach vacation - lvl 6
Pink gold peach - lvl 5
Pauline party time - lvl 1
Rosalina swimwear - lvl 3
Gold koopa freerunning - lvl 2
Dry bones gold - lvl 6
King boo gold - lvl 1
Santa bowser - lvl 2
[ Voor 9% gewijzigd door Cache op 12-03-2021 21:15 ]
Haha, ja! Voor mij gebeurde er niet zoveel tijdens de race. Ik had auto-item uit staan en heb geloof ik letterlijk de hele race gereden met de banana en green shell die ik bij de eerste itembox pakte.MetalSonic schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:33:
[...]
Ja ging sloom, maar leuke co-op race. Had je ook door dat ik lang tweede reed en rode schilden niet op jou gooide maar naar bots achter ons? ;-).. één keer ging er wapen jouw kant op maar dat kwam omdat mijn swipe niet goed lukte.
Wellicht dit weekend nog eens een potje, is een leuke afwisseling van de normale races. Deze avond ook een leuk potje online gespeeld Mogli
SpotlightMetalSonic schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:34:
@Planeetje weet jij al via datamining welke 12 HE items er in zitten volgende week? Uiteraard onder andere Mario Hakema maar wat nog meer?
D
Hakama Mario
Snes Mario
Happi Mario
K
8 bit pipe frame
Kabuki dasher
Quickshaw
G
Full flight
Fireworks parachute
8 bit star glider
En er zouden er ook nog eens 1 HE D/K/G extra in zitten. Daardoor wordt via datamining aangegeven dat het om 12 HE gaat.
Ik mis alleen de 8 bit pipe frame en de full flight. Als ik de luxe had om te trekken voor uitbreidingen, dan zou ik dat zeker doen. Alleen die luxe permitteren ik mezelf niet en daarom wordt het een no pull voor mij. Daarnaast heb ik vorige week mijn rubies weggesmeten tegen de Lucky 7 pipe... ik heb er nu iets meer dan 100, maar ik verwacht nog wel een betere pijp, mogelijks 1 met coinboxers of een nieuwe coinbox driver.
[ Voor 28% gewijzigd door Planeetje op 13-03-2021 08:15 ]
Dit, deze gebruik ik ook!Vozze schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:38:
@Cache en andere geïnteresseerden: ik gebruik altijd de Bam & Gerbs MKT tracker. Hier kun je de levels en gebruikte point cap tickets van al je items invoeren en je krijgt dan een overzicht van de items waarin je het beste tickets kunt investeren. Deze was altijd op Reddit te vinden, maar ze zijn verhuisd naar Discord. Je vindt hem nu hier: https://discord.gg/ZQcJ6G93R9
Hoe kom je daar?
Moet je discord opstarten en dan copy paste :"https://discord.gg/ZQcJ6G93R9" in online ofzo? ik zie 'm niet? of moet je een uitnodiging krijgen
EDIT: laat maar gelukt, truuk was eerst discord opstarten en daarna pas de link klikken vanuit Tweakers
Bedankt btw voor je HE overzicht! ik heb ze volgens mij allemaal maarja upgraden kan geen kwaad
[ Voor 11% gewijzigd door MetalSonic op 13-03-2021 09:36 ]
Is er nog ergens een tutorial? ik heb nu een kopietje van het excel bestand maar ik snap 't nog niet zo goed? Vul je in een driver kolom 't cijfer in dat het leven matcht maar hoe geeft dat excel bestand dan aan of je 'm wel of niet moet upgraden? is dat via een ander cijfer of een kleur?Vozze schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:38:
@Cache en andere geïnteresseerden: ik gebruik altijd de Bam & Gerbs MKT tracker. Hier kun je de levels en gebruikte point cap tickets van al je items invoeren en je krijgt dan een overzicht van de items waarin je het beste tickets kunt investeren. Deze was altijd op Reddit te vinden, maar ze zijn verhuisd naar Discord. Je vindt hem nu hier: https://discord.gg/ZQcJ6G93R9
Van de 9 HE’s die planeetje noemt, heb ik er 5 nog niet. Dus dat is mogelijk wel een goede keuze. Ipv afwachten tot een pijp waarvan ik nog niet weet wat er in zit. Maar ja, mogelijk krijg ik met de 1,5 anniversary pijp dan spijt. Moeilijk!
Ik heb aardig wat tickets nog, dus ik kan King Boo Gold én Mario Hakama level 6 maken (zijn beide level 4 nu). Ik begin maar met de eerste denk ik, en dan zie ik volgende week wel verder.
De laatste twee kolommen zijn vergelijkbaar, maar nemen alleen je coinbox drivers die je bezit mee in de overweging.
Hier een stukje van mijn tracker (niet de laatste versie), misschien maakt dat het al iets duidelijker?MetalSonic schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:41:
[...]
Is er nog ergens een tutorial? ik heb nu een kopietje van het excel bestand maar ik snap 't nog niet zo goed? Vul je in een driver kolom 't cijfer in dat het leven matcht maar hoe geeft dat excel bestand dan aan of je 'm wel of niet moet upgraden? is dat via een ander cijfer of een kleur?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/h10OQqc4xtg3gl4R9DhAWqC4.jpg?f=user_large)
Ik zie dat ik vergeten was de Points Cap van Mario (Hakama) op 2 te zetten. Net gedaan, daardoor is Courses as best D/K/G ranked naar 7 gegaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Poeksel op 13-03-2021 16:42 ]
Ok wellicht begrijp je print screen. laat die afbeelding zien dat Metal Mario op 13 courses het beste item is en PGP op 21 courses?Poeksel schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 16:39:
[...]
Hier een stukje van mijn tracker (niet de laatste versie), misschien maakt dat het al iets duidelijker?
[Afbeelding]
Ik zie dat ik vergeten was de Points Cap van Mario (Hakama) op 2 te zetten. Net gedaan, daardoor is Courses as best D/K/G ranked naar 7 gegaan.
En dat die sheet dus volledig gefocust is op kwantiteit / inzetbaarheid?
Uh ja dat waren mijn enige 45 rubees ;-(Planeetje schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:31:
@wimpie007 dat is wel heel balen! Ik hoop dat je niet met 45 rubies gestart bent aan de pijp? Met 6 HE is die niet zo goed namelijk.
De 50 pipe met karts heeft als het goed is 2 spotlights, de decal en Orange streamliners. En de pijp van week 2 heeft 12 HE. De kansen zijn daar veel beter om iets eruit te halen waarschijnlijk.
Ps: gefeliciteerd met je verjaardag @Vozze! Hopelijk heeft Nintendo je wat moois gegeven vandaag met de ACP
[ Voor 15% gewijzigd door Tootoo op 14-03-2021 14:17 ]
Ik had heart balloons uit de pipe, had ik al en die is van level 4 naar level 4,5? gegaan..Vozze schreef op zondag 14 maart 2021 @ 14:01:
@MetalSonic : ik wacht even, maar twijfel wel. Ik kijk eerst even wat ik uit pijp 2 haal. Is dat gunstig, dan waag ik een gokje😉
Wel of niet pulls doen uit de special pipe, de voors en tegens zijn duidelijk denk ik. Ik ga eerst maar eens kijken wat ik met een level 4 king gold boo kan doen op track 2.... en ik ga nog eens kijken hoeveel van de karts die ja kan krijgen ik wel of niet heb.
Edit: knoop doorgehakt en toch maar los gegaan op de special pipe, uiteindelijk helemaal leeggehaald. Ik heb iets meer coverage en flink wat karts kunnen upgraden. Vind het wel prima verder. Gebeurt niet vaak dat je zeker 2 nieuwe HE karts kan toevoegen dus dat wilde ik toch wel aanpakken.
Vooral blij met de Decal streamliner
[ Voor 22% gewijzigd door MetalSonic op 14-03-2021 15:07 ]
Pull, je ziet de ster komen en dan...
BOOM!
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Lol ik trapte er in.. tja helaas metal mario:(R-utger schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:20:
Mijn gold pipe was weer fantastisch![]()
Pull, je ziet de ster komen en dan...
BOOM!
spoiler:Metal Mario...![]()
Toen ik net mijn afval weg bracht nog snel voor de avond klok bedacht ik het volgende. Deels jammer deels een bevrijding. Bij Mario kart tour zal ik de komende weken vooral knokken voor plek 2 of 3.... Heb nu al weken achter elkaar gehad dat ik met mijn items goede scores had neergezet maar plek één eigenlijk niet te doen was.
Gelukkig krijg je nu met plek 3 en zelfs 4 ook een leuke hoeveelheid uncap tickets. Enige dat jammer is dat ik wat minder rubies krijg maarja...
Heb een goede periode op 't werk gehad dus ik hoop nu vooral dat er volgende week weer eens een pack te koop is dat ik zeg "ja das lekker doe mij die maar
[ Voor 54% gewijzigd door MetalSonic op 14-03-2021 21:08 ]
@Tootoo : zag net je score op Mario. Sterk gedaan hoor!
@MetalSonic : nu praktisch alles nog naar level 7 kan, is in theorie elke pack wellicht de moeite waard om zaken snel naar level 7 te brengen. Het liefst heb je uiteraard een driver met een kart of glider met een goede skill. Ik hoop met je mee! En mooie pulls! Die karts zijn maar weer mooi binnen.
Hier exact zelfde gedachte en ook 1e!Eärendil schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:18:
Ik dacht bij het begin van deze tour dat ik geen kans zou hebben, want in Tokio geen tier 3 driver, kart en glider. Nu sta ik toch met 2000 marge op 1
2.500 voorsprong, denk dat ik het wel redt
Ik had gister eindelijk dat het eens op zijn plek viel ja. Een coinbox frenzy en coin frenzy, toen had ik zelfs nog twee itemboxen te gaan. Laten we hopen dat ik daarmee plek 5 ga redden! Sta nu vierde vijfde, maar er staan nog genoeg mensen onder me die zich stevig kunnen verbeteren en me daarmee voorbij kunnen.
Hoe is jouw ranked? Is je tegenstander nog dichtbij gekomen? Zie dat mijn nummer 1 bijna een gelijke totaal score heeft als jou
Edit: scratch that, sta alweer vijfde... En 2.8.1 is uitgekomen waarmee het profiel issue verholpen zou zijn
[ Voor 10% gewijzigd door Tootoo op 15-03-2021 07:03 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/sSlXXdteexDst1Pa9vkF9iTg.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/KSXFUZe7Uny28HQfRqhIQAPS.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ZBX8G3IcQ6nlHqcbTdR1Y4Lz.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/Cj6IsVMJs4I8c4E4oTuhGOJ3.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/E9rMGRH0Z6iUnBvql00CTneS.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/64GuYslNzsMPyvot6HdFxzrk.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8sMCtnPdQD9UAmnxKov9mABa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/E3BCxYne6cMT6UL2mXgVJcR7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XM4CVLDG2v0NwWthiq7pEUvo.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/GBeRawqiIxCmVbspb9BbtCqF.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ceXngJr5gNdf4A5eaaPJCBZb.jpg?f=fotoalbum_large)