• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-01 16:45
Dat is scherp @MrOleo ! Echt bizar wat een punten kost hem dat!
Je zou bijna denken dat het een bug in het spel is.

[ Voor 28% gewijzigd door bennieeee op 02-03-2021 18:37 ]

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Net als die onzichtbare muren, de error meldingen tijdens een non multiplayer race etc. Past prima in de lijst met bugs, maar dit is er wel eentje van mega proporties inderdaad.

En oh ja, van harte gefeliciteerd @Tootoo

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@Vozze en @MrOleo thanks! d:)b

Na de opmerking van @Vozze ben ik toch Rosalina's ice world even gaan spelen. 2x een een losse frisbee, een Frenzy frisbee en een coinfrenzy. Door m'n enorme enthousiasme en hysterische gedrag toch op het laatst een stuurfout en 2e geworden, maar toch... _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9YMNWzZdIkfAoFtcWQq3TX5f6Y8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/a7zEyedxT5fH9kWUPCCxTLZI.png?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door pjot1 op 02-03-2021 19:08 ]

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• pjot1
  • Niet online
Dat zeg ik, enorme enthousiasme.

Had 118 coins! :p

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:26
Vozze schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 18:27:

@MrOleo : Hmmm, ik zal het filmpje eens kijken. Klinkt wel heel vaag.
bennieeee schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 18:35:
Dat is scherp @MrOleo ! Echt bizar wat een punten kost hem dat!
Je zou bijna denken dat het een bug in het spel is.
Hmm, het schijnt dus by design te zijn, na 200 acties krijg je geen bonus meer, ongeacht of je de combo verbreekt of niet... 8)7

erutangiS

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
Idereen bedankt! Laten we hopen dat Nintendo me die 6 point caps morgen als kadootje geeft ;) Zal mezelf maar niet teveel packs kado doen inderdaad :p Wel de crawly kart naar level 6 gemaakt + tweede point cap. Die geeft 2 punten per actie meer, maar vast iets minder bonus. Maar ging al lekker, haalde al 46k weer :)

Ik was al aan het denken, is volgens mij inderdaad by design dat de bonus stopt bij 200 acties? Geen idee inderdaad waarom? Misschien dachten ze dat dat niet te halen viel?

@pjot1 lekkere score zeg! Misschien niet nodig om de hele avond door te ploeteren? ;)

Hier geloof ik het wel, morgen eens zien wat het geworden is!

Folding@home

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Gefeliciteerd @Tootoo !

Ik hoop ook op een eerste plek, maar vrees het ergste. De nummers 2 en 3 hebben vele sterkere loadouts, dus zal al blij zijn als ik nog eerste sta als ik ga slapen. :P

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:18
Net met een dubbele coin frenzy op zowel DK Summit en Ice World gestegen van 4 naar 1. Hopen dat het genoeg is:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A6uLlgrVCkdLNVwSMAfHKabfJfU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2VRk7Er4TDkJzwQoW7BiVBUQ.jpg?f=fotoalbum_large

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Scores nog wat verbeterd en ik sta nu ruim 6k voor. Maar het is wel een Japanner die tweede staat, die het misschien nog uren gaat proberen terwijl ik slaap, ik voel me dus nog niet zeker...

[ Voor 19% gewijzigd door Poeksel op 02-03-2021 23:19 ]

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-01 18:23
Poeksel schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 23:19:
Scores nog wat verbeterd en ik sta nu ruim 6k voor. Maar het is wel een Japanner die tweede staat, die het misschien nog uren gaat proberen terwijl ik slaap, ik voel me dus nog niet zeker...
6k vind ik best veel! Hopelijk is het genoeg:)

• pjot1
  • Niet online
Woehoe! M'n score van gisteravond was genoeg! 1e geworden. Nu tier 56. Nog even wachten op 5 rubies voor de login bonus en weer een x10 pijp afschieten want ik mis nog een glider en kart ik DK Summit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o5ledxO4jgeqU58ZsDYHR4KR45U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VjapBbk6iHUwbWa1PFYnmVgL.png?f=user_large

Hopelijk heeft iedereen z'n plekje kunnen behouden! Gefeliciteerd iedereen! :)

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6jWlZDV50kPAvCD0nldcWDkf_m4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kKIrv8NzFrc9kWNRN2M9Ovaw.png?f=fotoalbum_large

Yes!

• bennieeee
Hier ook geen problemen meer gehad. Terug naar tier 47. Gefeliciteerd iedereen met zijn mooie plek.

• MetalSonic
En wario hiker uit de pipe gehaald. En 2 andere he items. En nu gelukkig bij mn derde x10 pull dus ik heb nog 371 rubies in de pocket

• Tootoo
Gefeliciteerd iedereen! Zelf ook tweede kunnen blijven zonder bedreigingen. Nu eens zien wat de nieuwe ranked brengt. Ik lijk in ieder geval geen top 100 speler te hebben... :p

Lekker dat je niet 95% van je rubies uit hoefde te geven @MetalSonic ;)

Folding@home

• bennieeee
bennieeee schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 06:46:
Hier ook geen problemen meer gehad. Terug naar tier 47. Gefeliciteerd iedereen met zijn mooie plek.
Wel ene gouden pijp maar helaas was het Strawberry Donut. Alles op track 1 en 2 dus.

• Tootoo
@bennieeee balen dat het niet lukte! Als het dan een gouden pijp is ga je altijd hopen of je toevallig geluk hebt... Hopelijk een ranked waar je wel mee kan doen!

Folding@home

• MetalSonic
Tootoo schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 07:27:
Gefeliciteerd iedereen! Zelf ook tweede kunnen blijven zonder bedreigingen. Nu eens zien wat de nieuwe ranked brengt. Ik lijk in ieder geval geen top 100 speler te hebben... :p

Lekker dat je niet 95% van je rubies uit hoefde te geven @MetalSonic ;)
Fijn dat je plek twee kon vasthouden!

Jij geen top 100 speler? Wat dacht je van top 10!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XRGAj5msorq0AmIN-qRFfb8uWLU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PR0hoYRZkHH6c8EUmjV1zQVc.jpg?f=user_large

• Tootoo
@MetalSonic bah! Wat voor levels heeft ie? Hij lijkt, voor zover ik het net kon zien, nu niet in de top 100 te staan... zegt uiteraard ook niks :)

Folding@home

• Planeetje
Ik ben 1e gebleven. Mijn ranked ziet er niet goed uit. Heb al 2 tegenstanders met een hoop level 7 en alle t3. Ik mis een glider en heb alles level 1 op dk summit :w

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:13
1e gebleven met ruim 3k voorsprong.
Tier 42 nu.
Wat een heerlijke rewards zeg, 1e was al even tijdje terug...

Iedereen gefeliciteerd met de positieve resultaten *O*

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
De laatste keer dat ik 1e werd kan ik me niet meer herinneren, was echt al een tijd geleden. Toegegeven, ik heb de laatste tijd meestal niet veel meer aan MKT besteed dan de 600 muntjes halen enzo. Soms had er vast wel meer in gezeten, maar vaak genoeg ook iemand in mijn ranking die zo hoog stond dat ik het bij voorbaat opgaf.

Deze ranking ging beter, geen hele zware spelers, maar sinds gisteren of eergisteren had iemand wel ineens een voorsprong van 7k. Ik dacht al dat het weer niks zou worden. Maar toen kreeg ik een nieuwe telefoon, en had ik in een uurtje ineens 8k erbij gespeeld! :) Had niet verwacht dat een telefoon zoveel verschil kon maken, en kan ook niet echt zeggen waar hem dat verschil nu in zit. Of zou het toch toeval zijn geweest? Soort placebo-effect? ;)

In elk geval dus eindelijk weer eens 1e geworden *O*

Straks maar eens kijken of de multiplayer dan ook iets minder ellendig is....

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yy7lCWxZzf2mGH7Zgf5Cflrm42M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u8478pxWkM1fBWRKHxw9MYaK.jpg?f=fotoalbum_large

Hoppa 3x coin Frenzy die kunnen we afstrepen. Zonde dat de laatste was bij de laatste box.
Jammer dat Heart Balloons nog geen level 5 is 😅

[ Voor 4% gewijzigd door bennieeee op 03-03-2021 09:37 ]

• Cache
Denk dat de meesten hier eerste zijn geworden? Gefeliciteerd!

Ik ben vannacht helaas ingehaald, maar dat was wel verwacht. Gelukkig nog tweede gebleven en nu zit ik bij een 9-voudig top 1000 speler in de poule. Waarschijnlijk dus weer maximaal tweede deze ranked, maar laten we even wachten tot het weekend, dan spelen de meeste mensen namelijk.

• MetalSonic
Tootoo schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:28:
@MetalSonic bah! Wat voor levels heeft ie? Hij lijkt, voor zover ik het net kon zien, nu niet in de top 100 te staan... zegt uiteraard ook niks :)
Zodra hij een tier 3 driver op track 3 heeft ben ik f*cked

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PEEJfrcvxuVnPe4PEQe_iJkGCYg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/perJQjQEBqDktRrLIeaLZ3GI.jpg?f=fotoalbum_large

• MetalSonic
bennieeee schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:35:
[Afbeelding]

Hoppa 3x coin Frenzy die kunnen we afstrepen. Zonde dat de laatste was bij de laatste box.
Jammer dat Heart Balloons nog geen level 5 is 😅
Lekker hoor!!

Ik heb daar vanochtend een dubbel coin gehaald. Ik ga de komende dagen nog wel kijken of ik de triple kan scoren.

• Poeksel
MetalSonic schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 07:07:
En wario hiker uit de pipe gehaald.
Ik toevallig ook (met de gratis pull) maar is geen goede driver denk ik? Lijkt bij mij in ieder geval niets toe te voegen aan de coverage.

Ook gewoon eerste gebleven met de 6k voorsprong. De nieuwe ranked wordt lastiger (momenteel 11e) maar na twee keer een eerste plek op rij mag ik wel weer een tier zakken.

• MetalSonic
Poeksel schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:19:
[...]

Ik toevallig ook (met de gratis pull) maar is geen goede driver denk ik? Lijkt bij mij in ieder geval niets toe te voegen aan de coverage.

Ook gewoon eerste gebleven met de 6k voorsprong. De nieuwe ranked wordt lastiger (momenteel 11e) maar na twee keer een eerste plek op rij mag ik wel weer een tier zakken.
Hij is belangrijk voor deze ranked cup maar verder vrij matig ja. Als je een alternatieve tier 3 driver hebt is die waarschijnlijk een stuk beter. Ik ben zelf ook niet zo'n fan van de canon ability....

Mijn top 5 abilitys
1) coinbox
2) lucky 7
3) triple mushroom
4) banaan.... <<< en dan de super banana's van DK of Norton/ Morton (iets van die 2) normal driver
5) bowser shield frenzy (heeft mij vooral op de DK tracks al veel punten gegeven) _/-\o_
(..)
en dan ergens onderaan kan de canon ability de strijd aan gaan met heart etc :+

Ergste is uiteraard balloon bubble ;( ;w

[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 03-03-2021 12:07 ]

• Poeksel
MetalSonic schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:22:
[...]
Ik ben zelf ook niet zo'n fan van de canon ability....
Ik ook niet, vooral niet bij bots ;)

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06-2025
[...]

Ergste is uiteraard balloon ;( ;w
bubble bedoel je denk ik ofniet? Verder helemaal eens met je lijstje. Op de een of andere manier weten de bots je altijd te raken als ze zo'n canon hebben maar ik raak nooit iets...

Zelf 3e geworden met 500 punten achter op nr2 nadat ik gisteravond nog 5000 punten erbij heb gesprokkeld. De laatste tijd vrij weinig tijd gehad om echt veel te grinden, soms niet eens tijd/zin om de 600 muntjes te halen, laat staan de coin aplenty ;w

• MetalSonic
__REMCO__ schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:59:
[...]

bubble bedoel je denk ik ofniet? Verder helemaal eens met je lijstje. Op de een of andere manier weten de bots je altijd te raken als ze zo'n canon hebben maar ik raak nooit iets...

Zelf 3e geworden met 500 punten achter op nr2 nadat ik gisteravond nog 5000 punten erbij heb gesprokkeld. De laatste tijd vrij weinig tijd gehad om echt veel te grinden, soms niet eens tijd/zin om de 600 muntjes te halen, laat staan de coin aplenty ;w
Zal vast voor meer mensen herkenbaar zijn dat canon dodelijk is als bots het hebben. Bijna alsof zij een soort auto aim hebben of dat hun area of effect/ blast radius groter is.....

Jammer dat je 3de bent geworden. Ik snap dat als je weinig tijd hebt het lastig is om die topscore te halen. En dat je af en toe een periode hebt dat je wat minder zin hebt in dit spel heb ik ook al meerdere malen gehad. Dan doe ik een stapje terug. Ook wel eens een week gehad dat ik het ook wel prima vond om weer eens een tier te zakken, rustig aan...

Afgelopen weken zat het echter mee.. Steeds tier 3, leuke pulls, leuke rewards dus nu geniet ik even met volle teugen. Dat kan zo weer wat minder zijn wanneer ik straks een ranked tour speel en items mis.

• Planeetje
Grr, ik mis de blizzard parasol, maar een pull wagen aan de nieuwe pijp vertik ik. De drivers en karts heb ik al, alleen de gliders mis ik en is me te risicovol. Dan zou ik eerder aan de pijp van week 1 kunnen trekken waar ik alleen de steel driver van heb. Bovendien isbhiker wario niet echt mijn favoriete driver met skill. Ik ga denk ik deze week rustig aan doen.

• MrOleo
[...]

Hij is belangrijk voor deze ranked cup maar verder vrij matig ja. Als je een alternatieve tier 3 driver hebt is die waarschijnlijk een stuk beter. Ik ben zelf ook niet zo'n fan van de canon ability....

Mijn top 5 abilitys
1) coinbox
2) lucky 7
3) triple mushroom
4) banaan.... <<< en dan de super banana's van DK of Norton/ Morton (iets van die 2) normal driver
5) bowser shield frenzy (heeft mij vooral op de DK tracks al veel punten gegeven) _/-\o_
(..)
en dan ergens onderaan kan de canon ability de strijd aan gaan met heart etc :+

Ergste is uiteraard balloon bubble ;( ;w
Boomerang > triple mushroom
Een boomerang frenzy naast een coinbox of als 1e item klinkt als een gokkast die de jackpot uitbetaald.

Canon vind ik trouwens best relaxed, kan je best goed mee scoren itt heart

[ Voor 4% gewijzigd door MrOleo op 03-03-2021 13:10 ]

erutangiS

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d9CGUBjqMsvaF2QlCIzhh3GFbY0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l9sr9DVTldbqazxmVgOzpXBl.jpg?f=fotoalbum_large

Komisch, exact gelijk met nummer 3. Nog niet eerder gehad :9

• bennieeee
@Sleehond benieuwd waarop ze dan baseren dat jij nummer 2 bent..

• Poeksel
bennieeee schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 13:56:
@Sleehond benieuwd waarop ze dan baseren dat jij nummer 2 bent..
Bij een gelijk puntenaantal kom je altijd op de hoogste plaats. Kirstyet00 heeft niet Sleehond als tegenstander dus heeft daar geen last van.

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/joNuDzppfodmr7LNzQ-NFP_AvQ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Uz4Mk0x4zAgjaLyB2VUAgfE.jpg?f=fotoalbum_largejammer

• bennieeee
@Poeksel thanks voor de uitleg!

Voorlopig nog eerste maar zie er al 2 die heel gevaarlijk kunnen gaan worden deze week.

[ Voor 57% gewijzigd door bennieeee op 03-03-2021 14:51 ]

• Planeetje
1× 10 pull nabit pipe, groene pijp! d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7_0I2PfkHeAm1Rgr1nYWe2q3Kzw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v9ncVEMUHGFwfwpgQLB4HKxp.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb me misschien iets te veel laten gaan na bovenstaande pijp ;)

Heb het volgende binnengeharkt:
1x classic luigi (nieuw)
2x pauline (nu 3+1)
1x chef mario (nieuw)
0x nabbit ( :'( )
1x bad wagon (6+1)
1x head honcho (4+1)
1x strawberry donut (3+0)
1x crimson crane (3+1)

Na elke driver heb ik gereset. Best een aardige opbrengst voor deze pijp, maar jammer genoeg geen nabbit... heb mijn eerste bericht over de nabbit pijp niet opgevolgd. Maar ben wel blij met chef mario. Mijn zoon ook en dat is ook wat waard :)

[ Voor 38% gewijzigd door Planeetje op 03-03-2021 18:43 ]

• MrOleo
Dat zijn de betere groene pijpen! Alle 3 He in 1 pull, lekkere pull planeet.

De ranked van de week, zal wel 3e plek worden, maar dat is prima.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I36hlCJ8bbEpV5B7m1RCLj6hayU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EZU7M7ohjHi6zmWh42axP7Km.jpg?f=user_large

De nr 2 heeft wel wat vreemde itemkeuzes, dash ring specialty met volle unlocktickets en een lvl 3 cart met 2e level unlocktickets :? :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mEQhWj38hm_kf2CPpsz4Swv_sPg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HdZnG2aNHJ1ctfhICOnqcxu1.jpg?f=user_large

Ik twijfel nog of ik de gilded prancer lvl 7 zal maken of de tickets bewaren om een he shop item lvl 7 te maken, hopend op shoptickets... nog maar een paar dagen overdenken.

erutangiS

• Tootoo
Holy smoke, dat is me een partij stevige score... Hopelijk kan je wel gaan voor de tweede plaats @MetalSonic? Wel minder rubies en muntjes, maar wel 6 point cap tickets...

Hier ben ik net toegetreden tot de 50k club :D Twee coinbox frenzies (op een beroerd moment zelfs, maar vielen redelijk goed) en een coinbox of twee deden het. En dan heb ik mijn glider upgrade nog niet toegepast...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ftieJY4-4eGnY2JA3oeKahseJS8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GDHIvqAorGmKJyyEXNgl55nL.jpg?f=fotoalbum_large

Folding@home

• MetalSonic
@Tootoo
Congrats met de 50k club :)

Ik denk dat ik wel goede kans heb op plek 2, heb nog ruimte op track 3 en een klein beetje op track 2..

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BhcK8gUM9INuDfBuc1dnNtkahNQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ssR5sCEJx0bQgAkyFhrEBhpo.jpg?f=fotoalbum_large
Bagger!! Nummer 1 pakt gewoon 6k meer op de laatste baan. Ook nummer 4 + 5 baren mij nog wel zorgen, verder valt het mij heel erg mee in deze cup.

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/huY1md_bsD2uvKcj28U9sz8YdMI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FQakfzDg5JKmc7CkZo7YSdkE.png?f=fotoalbum_large

W t f.... triple coin! Triple is altijd feest dit is mn 15de ofzo maar dit is mijn eerste triple met zulk levels aan items.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qvTKSKc85uDDQlxgF7T8y2nrUM8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/h3MHpyLoxCXrU54NKHSlDtdE.png?f=fotoalbum_large

Lekker dagje.. coinbox frenzy, 2 losse coinbox, 2 keer coin frenzy

En nu ook voor het eerst door de 100k als totale score _/-\o_ O+

Tja wat nu....... die scores die ik nu heb gehad ga ik niet meer beaten, nog maar af en toe track 1 doen in de hoop dat ik daar ook nog een triple scoor.

Wel van den zotte dat ik met zulke dikke scores nog niet eens eerste sta, zelfs nog 10k achter op de nummer 1 :/ :X

[ Voor 45% gewijzigd door MetalSonic op 04-03-2021 14:46 ]

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-01 14:19
Zo lekkere scores @bennieeee, @Tootoo en @MetalSonic! Inderdaad jammer van je ranked @MetalSonic. Daar doe je helaas erg weinig tegen. Gelukkig zijn de rewards qua pointcap tickets voor positie 1 als 2 hetzelfde. Het is jammer van de rubies en coins, maar ik denk dat Nintendo de pijn wat heeft verzacht door je dan maar snel Wario Hiker te geven ;) En ja, wat nu. Weekje rust, denk ik ;)

Ook de ranked van @MrOleo is een erg heftige hoor. De gehele top 3 boven de 100.000 8)7 Ik snap je dilemma om de Gilded Prancer een level hoger te zetten. Ik twijfel daar zelf ook aan, maar dan van level 5 naar 6. Het liefst hou ik de tickets op zak en dan hoop ik op een ranked waarbij een item uit de daily shop gebruikt kan worden die naar level 7 kan.

De afgelopen ranked boven verwachting toch eerste gebleven / geworden. De huidige ranked ziet er wat dat betreft ook nog goed uit, maar m'n nummer 2 is er één om in de gaten te houden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0uUgPhiEKOKUNEhhXXo9VE-xo5k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tJZQVXMmKLsXfca05j6fX0er.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WvoR0czsgXzucuPaxeqQv_PcwXE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/plgEsr4v31OkNY9spX4WmlQE.jpg?f=fotoalbum_large
Beste scores heeft ie en ik twijfel of ie geen betere items voor track 3 heeft of dat hij een beetje misleidend te werk gaat.
Ik kijk het nog even aan. Samen met de tickets die nog gaan komen, heb ik nog mogelijkheden om te upgraden (Heart Balloons naar level 7, Gilded Prancer naar 6 en Wario desnoods naar level 4). Maar ik hou ze liever op zak.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• MetalSonic
Vozze schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 19:21:
Zo lekkere scores @bennieeee, @Tootoo en @MetalSonic! Inderdaad jammer van je ranked @MetalSonic. Daar doe je helaas erg weinig tegen. Gelukkig zijn de rewards qua pointcap tickets voor positie 1 als 2 hetzelfde. Het is jammer van de rubies en coins, maar ik denk dat Nintendo de pijn wat heeft verzacht door je dan maar snel Wario Hiker te geven ;) En ja, wat nu. Weekje rust, denk ik ;)

Ook de ranked van @MrOleo is een erg heftige hoor. De gehele top 3 boven de 100.000 8)7 Ik snap je dilemma om de Gilded Prancer een level hoger te zetten. Ik twijfel daar zelf ook aan, maar dan van level 5 naar 6. Het liefst hou ik de tickets op zak en dan hoop ik op een ranked waarbij een item uit de daily shop gebruikt kan worden die naar level 7 kan.

De afgelopen ranked boven verwachting toch eerste gebleven / geworden. De huidige ranked ziet er wat dat betreft ook nog goed uit, maar m'n nummer 2 is er één om in de gaten te houden:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Beste scores heeft ie en ik twijfel of ie geen betere items voor track 3 heeft of dat hij een beetje misleidend te werk gaat.
Ik kijk het nog even aan. Samen met de tickets die nog gaan komen, heb ik nog mogelijkheden om te upgraden (Heart Balloons naar level 7, Gilded Prancer naar 6 en Wario desnoods naar level 4). Maar ik hou ze liever op zak.
Hopelijk heeft hij geen tier 3 kart en tier 3 glider. Ik zou mij er als ik jou was op voorbereiden dat hij het wel heeft en dan kan zijn score zo boven de 110k komen. Succes ;)

Ik doe weekje rustig aan op t gebied van mario kart tour. Muntjes binnen harken, coins uitdelen en incasseren en dat is het.

• MrOleo
MetalSonic schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:46:
Lekker dagje.. coinbox frenzy, 2 losse coinbox, 2 keer coin frenzy

En nu ook voor het eerst door de 100k als totale score _/-\o_ O+

Tja wat nu....... die scores die ik nu heb gehad ga ik niet meer beaten, nog maar af en toe track 1 doen in de hoop dat ik daar ook nog een triple scoor.

Wel van den zotte dat ik met zulke dikke scores nog niet eens eerste sta, zelfs nog 10k achter op de nummer 1 :/ :X
Oeh, lekker bezig MetalSonic :) , jammer van die ene 110k+ gozer.
Ach zoals gewoonlijk kon ik mezelf niet bedwingen en is de prancer nu lvl 7, ik wil een megascore proberen te halen op rainbow. 8)
Oh die gozer heeft nog wel wat achter de hand wat hij niet laat zien, ik denk dat je wel van kan uitgaan dat hij straks op 110k+ staat, maar wellicht is dit wel zijn max....

erutangiS

• Cache
Mijn ranked is kansloos en dit zal de eerste keer zijn dat ik een rank naar beneden ga in bijna een jaar spelen... ik mag denk ik blij zijn als ik 10e blijf. :P

Echter, de nieuwe mario alt komende tour lijkt mij interessant! Hopen op lucky 7 als item of zelfs boomerang flower? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Cache op 05-03-2021 10:07 ]

• Poeksel
Volgende week moeten we msschien dates gaan zoeken, begrijp ik? Al zou het kunnen dat de event tokens ook gewoon solo allemaal te verzamelen zijn.

• MetalSonic
@MrOleo jij bent toch XsieID? bedankt in elk geval :) succes voor het vestigen van je mega score!!

@Cache het valt wel mee en er is een kans dat na een tier naar beneden je volgende week iets makkelijker is. Kans... want ook vaak genoeg gehad dat ik een tier naar beneden ging en ook weer tegenstanders had met 6-6-6-6 items :)

Ik heb zin in de volgende tour, hopelijk kan ik mijn mario hakama (ofzo) gebruiken, een level 6 coinbox driver.... Verder houd ik mijn rubies lekker op zak, mocht ik volgende week wat nodig hebben voor een tier 3 keuze dan ben ik voorbereid

• MrOleo
Yep Xsiedit, zie ook mijn signature hier :).

Back to Tokyo, hopelijk kiezen ze voor leuke varianten in de ranked cup, de basisvariant is wat saai..

erutangiS

• MetalSonic
MrOleo schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 13:03:
Yep Xsiedit, zie ook mijn signature hier :).

Back to Tokyo, hopelijk kiezen ze voor leuke varianten in de ranked cup, de basisvariant is wat saai..
Jij was tot een paar weken geleden vaak niet in mijn top 5 van mijn vriendenlijst maar nu doe je steeds weer mee in de top 3. Jij gaat lekker de laatste tijd!

• bennieeee
De tandjes...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_VdkiP-fn7HESD0cqY_ShdBA0vk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aJv0249e02K46arr8GFbvnW7.jpg?f=fotoalbum_large
Op deze manier ben je wel heel kansloos 🤣
Nouja heb deze week de hoogste score ooit gereden op een baan en de hoogste score ooit in een cup. Kan mezelf weinig verwijten wat dat betreft.

[ Voor 19% gewijzigd door bennieeee op 05-03-2021 17:00 ]

• MrOleo
MetalSonic schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:09:
[...]

Jij was tot een paar weken geleden vaak niet in mijn top 5 van mijn vriendenlijst maar nu doe je steeds weer mee in de top 3. Jij gaat lekker de laatste tijd!
Ja gaat zeker lekker, ik heb bepaalde items hoge levels, maar mis vaak wat in de breedte. De laatste tijd bevatten de ranked cups veel van mijn sterke items, met name gold koopa dry bones en dan kan ik goed meedoen voor de top. :)

erutangiS

• MetalSonic
@bennieeee Belangrijkste is in eerste instantie de competitie die je "met jezelf" aan gaat. Je kijkt voor jezelf waar je de scores kan verbeteren. Niet gek laten maken door mensen in je poule met veel hogere scores. Het is wat het is. En als je tegen mensen op moet met veel betere items dan is het geen eerlijke strijd hé ;-)

@MrOleo ah vandaar nou mooi toch! en zeker ook geluk gehad met de pulls afgelopen weken? want je had dan dus steeds de nieuwe vereiste tier 3 items

• Poeksel
Die badge van Genialo 80 (nummer 1 in de ranked van bennieeee), Shopping Plaza Amsterdam, kan iemand zich nog herinneren waar die bij hoort? Hij valt me nu pas op.

[ Voor 27% gewijzigd door Poeksel op 05-03-2021 18:32 ]

• MrOleo
MetalSonic schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 17:52:
@bennieeee Belangrijkste is in eerste instantie de competitie die je "met jezelf" aan gaat. Je kijkt voor jezelf waar je de scores kan verbeteren. Niet gek laten maken door mensen in je poule met veel hogere scores. Het is wat het is. En als je tegen mensen op moet met veel betere items dan is het geen eerlijke strijd hé ;-)

@MrOleo ah vandaar nou mooi toch! en zeker ook geluk gehad met de pulls afgelopen weken? want je had dan dus steeds de nieuwe vereiste tier 3 items
In het algemeen heb ik bovengemiddeld geluk met mijn pulls, met name bij de anniversary tour, recent niet echt. Ik heb de laatste weken zeker wel wat tier 3s gemist op de nieuwe banen, af en toe gecompenseerd door gold dry bones en af en toe wel een packje geinvesteerd.
Poeksel schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 18:30:
Die badge van Genialo 80 (nummer 1 in de ranked van bennieeee), Shopping Plaza Amsterdam, kan iemand zich nog herinneren waar die bij hoort? Hij valt me nu pas op.
Edit: Hier stond een hoop onzin 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door MrOleo op 05-03-2021 20:07 ]

erutangiS

• texelonia
Poeksel schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 18:30:
Die is er vorige tour bij gekomen, maar weet niet meer welke exacte challenge er bij hoorde (ik denk ‘koop iets in de Tier shop’). Op Reddit werd al gespeculeerd over een Amsterdam Tour, maar aangezien de Sydney Tour er ook nog steeds niet is gekomen, wordt de kans niet heel hoog geacht dat de Amsterdam Tour er wel komt ;)

Edit: de badge is wel gewoon uit gekomen hoor, bij de Gold challenges vorige Tour. Ik heb hem zelf ook in gebruik :)

[ Voor 11% gewijzigd door texelonia op 05-03-2021 18:54 ]

• MrOleo
Je hebt helemaal gelijk texel :) , was dat niet voor een item kopen uit de tier shop ofzo? Ik zag hem net idd bij je bij het muntjes sturen en vervolgens bleek ik hem zelf ook te hebben. 8)7

erutangiS

• MetalSonic
Ik heb alweer muntjes uitgedeeld, straks ff muntjes verzamelen en ik ben weer klaar :) hoe gaat het bij jullie verder? ik weet echt niet waar ik nog punten eruit kan persen.

Ja triple bij track 1 maar dan ben je zo 40 uur bezig die tijd heb ik niet..

• Poeksel
Tier 2 coinboxer vs Tier 3 driver bij coin races, iemand daar al eens over nagedacht?

Wat mij betreft:

* Doe je aan restarten bij een tegenvallende opbrengst: Tier 2 coinboxer
* Geen zin om te restarten: Tier 3 driver.

• bennieeee
MetalSonic schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:17:
Ik heb alweer muntjes uitgedeeld, straks ff muntjes verzamelen en ik ben weer klaar :) hoe gaat het bij jullie verder? ik weet echt niet waar ik nog punten eruit kan persen.

Ja triple bij track 1 maar dan ben je zo 40 uur bezig die tijd heb ik niet..
Klinkt bekend qua waar je moet verhogen. Ik zie bij mij ook niet zoveel kansen meer. Wou Heart Balloons nog naar level 5 brengen maar begin nu te twijfelen gezien de kansen nog om te stijgen qua plekken. Sta nog 2,6k voor op de nummer 6. Daarna is de voorsprong dik 8k. Misschien als ze me nog voorbij gaan doe ik het anders spaar ik hem mooi.

• MetalSonic
bennieeee schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 12:13:
[...]

Klinkt bekend qua waar je moet verhogen. Ik zie bij mij ook niet zoveel kansen meer. Wou Heart Balloons nog naar level 5 brengen maar begin nu te twijfelen gezien de kansen nog om te stijgen qua plekken. Sta nog 2,6k voor op de nummer 6. Daarna is de voorsprong dik 8k. Misschien als ze me nog voorbij gaan doe ik het anders spaar ik hem mooi.
Ik verhoog alleen items als ik zeker weet dat ik daardoor echt weer een paar duizend erop vooruit ga. Heb al eens de fout gemaakt in het verleden om op tracks te verhogen en dat ik nauwelijks iets erbij kreeg.

Dus voor jou bennie, ik zou ze lekker op zak houden :)

• texelonia
Doet MKT het bij jullie ook niet? Hij blijft hangen op 16% tot er uiteindelijk een melding komt van een communication error. Bij het account van mijn zoontje hetzelfde. Voor hem wel balen, want hij had nog niet ingelogd. Dus mist dan straks 3000 muntjes van de laatste login bonus én de 3*300 coins van vandaag.

• texelonia
Ook balen voor jullie trouwens, want ik had nog geen muntjes uitgedeeld vandaag 🙈

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-WWmSwJbWy-u_k3LP2jX5LGLYxo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fe2iminFHlYiwiexQU7Abb3H.jpg?f=fotoalbum_large

Qua positie mag die dan niet helpen maar ik loop wel weer uit. Red Shell frenzy, losse coinbox meteen daarna coinbox Frenzy en eindigend met nog een coinbox Frenzy.

• Planeetje
Ik moet nog 700 punten inhalen op nummer 2. Hier kom ik rainbow road >:)

Ik heb nu 46.9k, maar daar kan nog veel meer uitgehaald worden. Die ene perfecte run. Ik had hem al, maar werd vierde :'(

• MetalSonic
Nummer drie komt steeds dichterbij. Mijn tweede plek is al niet meer zeker. Ik ga mij voorbereiden op plek 3 als eind resultaat voor deze week.

Heb overal topscores voor mijn items. Geen zin om tickets uit te geven en eigenlijk ook geen zin om er nog veel tijd in te stoppen.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe ranked tour :)

Edit:
Weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb nog steeds de bug dat scores van vrienden niet overeenkomen met de namen en badge. In mijn rankedlist van de poule komt het wel in de friendslist niet. Alleen voor de nummer 1 klopt daarom heen heb ik eigenlijk geen idee wie 2de, 3de of 4de staat. Ja wel vermoeden..

Word hopelijk goed aangepakt bij de volgende update, want voor deze tour was het bij mij wel altijd goed!

[ Voor 39% gewijzigd door MetalSonic op 07-03-2021 11:49 ]

• pjot1
  • Niet online
Pfff, vanmorgen stond ik 7e :| Paar rondjes rainbow road en een dikke 1k erbij. Toen kon ik het niet laten om Snow Skimmer lvl4 te maken omdat ik nog maar 500 moest voor een top 3. En zo stond ik 2e! Nog een keertje Vanilla lake en het resultaat....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hJIvule2h94Y1SZCIvIwPijgwhg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0Yh4ng3xaXgXx8g55FnFhTVo.png?f=user_large

Ik merk dat ik met Gold King Boo lvl4 en een pointscap hogere scores haal dan met Bowser Jr. lvl6 en ook een pointscap. Per actie wint Bowser Jr. maar vanwege de coinbox (frenzy's) wint Gold King Boo het.

• texelonia
Mario kart Tour werkt bij mij alleen nog maar met data. Niet met de WiFi. Bij mijn zoontje ook. Dat is toch ook raar? Niks veranderd aan de internet verbinding, dus waarom werkt het ineens niet meer?
App al tig keer opnieuw opgestart, telefoon opnieuw opgestart, app eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Helpt allemaal niet.
Soms zet ik de WiFi weer aan en blijft ie het tijdje doen, maar vroeg of laat kapt ie er weer mee.
Dat is dus wel mooi klote, want dan gaat mijn databundel wel vrij hard leeg vrees ik.... En mijn zoontje heeft überhaupt geen databundel, die kan het dan dus helemaal niet meer spelen? -O-

• pjot1
  • Niet online
@texelonia

Wat vervelend. :( Om wat voor telefoon gaat het? Hier overigens geen problemen. Android 11.

• texelonia
iPhone 12 (sinds dinsdag, maar dit probleem speelt dus pas sinds gisteren, daarvoor iPhone XR). En zoontje speelt op een Samsung tablet. Hij krijgt zometeen toevallig een iPhone 7, dus ben benieuwd of hij het daar dan ook mee heeft. En hij heeft dus ook al 1 loginbonus en de coin aplenty gemist.

M’n vriend heeft de router opnieuw opgestart maar dat hielp ook niet. En verder heeft hij ook geen idee, terwijl hij toch best aardige kennis heeft op dat gebied (is zijn werk).

• MetalSonic
texelonia schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:16:
Mario kart Tour werkt bij mij alleen nog maar met data. Niet met de WiFi. Bij mijn zoontje ook. Dat is toch ook raar? Niks veranderd aan de internet verbinding, dus waarom werkt het ineens niet meer?
App al tig keer opnieuw opgestart, telefoon opnieuw opgestart, app eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Helpt allemaal niet.
Soms zet ik de WiFi weer aan en blijft ie het tijdje doen, maar vroeg of laat kapt ie er weer mee.
Dat is dus wel mooi klote, want dan gaat mijn databundel wel vrij hard leeg vrees ik.... En mijn zoontje heeft überhaupt geen databundel, die kan het dan dus helemaal niet meer spelen? -O-
Pff vervelend zeg, ik zou echt niet weten wat je nog kan doen. Wat je kon doen heb je al uitgevoerd. Opnieuw installeren apps etc.. Ik neem aan dat je het ook al hebt opgezocht via Google...

Je kan kijken of er een helpdesk is van Mario kart tour waar je mee kan bellen aankomende week, of mailtje sturen

• Cache
@texelonia klinkt als een geisoleerd probleem van jullie wifi netwerk. Ik zou je vriend vragen om wat dieper in de router te kijken dan alleen opnieuw opstarten. Werkt wifi uberhaupt? Hoe staan de instellingen? Werkt het op een ander wifi netwerk wel? Wat voor error code krijg je in beeld en heb je al opgezocht wat dat precies is? Kan wellicht een DNS probleem zijn? Check eens met andere nintendo mobiele spellen of die het wel doen. Enfin, mijn werk is het niet en heb er dusdanig weinig verstand van dat ik niet echt inhoudelijke dingen kan gaan roepen. Succes!

• Poeksel
[ Werkt het op een ander wifi netwerk wel?
Dat lijkt me de eerste vraag om te proberen te beantwoorden (al is dat momenteel misschien niet zo heel makkelijk om te testen).

• pjot1
  • Niet online
Je zou even een hotspot kunnen maken om te proberen.

• Planeetje
Zo, net opgeklommen naar plaats 1 met slechts 500 punten, dat wel. Nu maar eens afwachten of er nog wat beweging gaat komen in mijn ranked. Hopelijk niet. Ik heb nog wat upgrade mogelijkheden voor dinsdag als ik ingehaald wordt en het verschil niet al te groot is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fV0rC8jOAT1bo9TdCvUrDsLx-vk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1VTuaRYMsljYF0XzWLGWB5Lo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Planeetje op 07-03-2021 21:20 ]

• Cache
Dit is mijn ranked:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CsV4pioSElwEu2KCB5nHq5mwxv4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KNjLvbbl0Skp5d0RvSqpKJrr.png?f=fotoalbum_large

Ik sta 12e... 12e!!! 😂

• Planeetje
@Cache oeh, dat is een flinke kluif. Daar zou ik 5e staan en waarschijnlijk nog lager omdat ik niet geprobeerd zou hebben om plek 1 te halen. Nog 2 dagen...

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
@Cache wat een bizarre ranking, valt deze week juist wel mee bij mij. Ik had de stille hoop dat ze met de vorige update ook het matching algoritme wat hadden verbeterd. Je kan natuurlijk altijd een beetje pech hebben maar dit slaat nergens op. De week is natuurlijk zeker nog niet voorbij maar zelf eindelijk weer eens kans op de eerste plek in een driver tickets week. Overigens wel flink wat tickets uitgegeven, 16 super, 3 he en dan nog 8 he pointscap dus hoop dat de investering zich uitbetaald. Daarmee had ik dus net zo goed een tier naar beneden kunnen gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4WG3VYoElAaZZfrrJYJfNTH2eV0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BPtioPsLOVqPwM6OnrvTuKpd.jpg?f=fotoalbum_large

• texelonia
Op het WiFi netwerk van de AH :D lijkt het in elk geval goed te werken, heb een paar races gespeeld. Thuis kan ik dan wel een race kiezen en driver, kart, etc. Maar dan als je de lijst spelers wilt laden blijft ie alweer hangen.

Ik heb via mijn zoons account in-app suppprt berichtje gestuurd, omdat hij ook login bonus en coins aplenty gemist heeft. Hoop stiekem op wat compensatie O-) En hopelijk hebben zij dan nog tips wat we kunnen proberen. Ik vind het zo raar, want het heeft altijd gewerkt met de WiFi thuis, er is niks veranderd, dus waarom werkt het dan ineens niet meer?

Qua ranking sta ik inmiddels 2e met 1,5k achterstand. Ik heb nog geen tickets gebruikt en heb er best veel. Wilde die eigenlijk bewaren voor de daily shop, maar indien nodig zet ik ze toch hier in. Dan nog even bedenken waar exact. PGP van level 6 naar level 7? Of King Boo (gold) van level 4 naar 5 of 6? De heart balloons glider van level 4 naar 6? Maar eigenlijk wilde ik de cloud glider van level 5 naar level 7 ivm tickets in de Daily shop. Etc. Nog even denken dus.

• MetalSonic
texelonia schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:26:
Op het WiFi netwerk van de AH :D lijkt het in elk geval goed te werken, heb een paar races gespeeld. Thuis kan ik dan wel een race kiezen en driver, kart, etc. Maar dan als je de lijst spelers wilt laden blijft ie alweer hangen.

Ik heb via mijn zoons account in-app suppprt berichtje gestuurd, omdat hij ook login bonus en coins aplenty gemist heeft. Hoop stiekem op wat compensatie O-) En hopelijk hebben zij dan nog tips wat we kunnen proberen. Ik vind het zo raar, want het heeft altijd gewerkt met de WiFi thuis, er is niks veranderd, dus waarom werkt het dan ineens niet meer?

Qua ranking sta ik inmiddels 2e met 1,5k achterstand. Ik heb nog geen tickets gebruikt en heb er best veel. Wilde die eigenlijk bewaren voor de daily shop, maar indien nodig zet ik ze toch hier in. Dan nog even bedenken waar exact. PGP van level 6 naar level 7? Of King Boo (gold) van level 4 naar 5 of 6? De heart balloons glider van level 4 naar 6? Maar eigenlijk wilde ik de cloud glider van level 5 naar level 7 ivm tickets in de Daily shop. Etc. Nog even denken dus.
Voortaan dus wat vaker naar de AH gaan voor je mario kart tour shot O+
"Dat is het lekkkeree van Albert Heijn _/-\o_

Edit: is hier weer lekker rustig, heb 't gevoel dat de meesten bij deze tour al in week 1 gewerkt hebben aan de scores voor week 2. Tja als je overal een dubbel coin/box frenzy of beter hebt dan stopt het na een tijdje wel natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 08-03-2021 17:22 ]

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
@texelonia misschien open deur, maar al geprobeerd om de modem of router even van de stroom te halen en dan weer erop? Ik denk ook dat het aan jouw wifi ligt en niet zo zeer aan de telefoon.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

• MetalSonic
Jammer.. sleeper gevonden. Die gaat nog los op track 3!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jxCidpilM41Bs1lJp4Q79d5PmYw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MNvUFfuIywYMBU4xuYy2Pg80.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AK8L7jwmpraQk6EGhxhutiRjpGY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wVikeDki43zm5GWBaS5mn5FD.jpg?f=fotoalbum_large

• texelonia
Mijn vriend heeft het probleem toch kunnen oplossen! Iets met een dns server die Nintendo blokkeerde, ik snapte het maar half. En ook geen idee waarom het nu ineens problemen gaf en hiervoor nooit. Maar ik ben al lang blij dat het weer is gefixt! *O*

• Cache
@texelonia nou dus toch ;)
Cache schreef op zondag 7 maart 2021 @ 18:39:
Kan wellicht een DNS probleem zijn? Check eens met andere nintendo mobiele spellen of die het wel doen.

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik snap echt niets meer van dit spel. Heb nu Ice Mario op lvl 7, en mag al blij zijn dat ik op de eerste twee tracks één keer per vijf races een frenzy krijg. Heb wel vandaag wel 40 races gedaan, in totaal 6 keer een frenzy, waarvan geen één een gold coin frenzy,

• MetalSonic
Froop1992 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 01:24:
Ik snap echt niets meer van dit spel. Heb nu Ice Mario op lvl 7, en mag al blij zijn dat ik op de eerste twee tracks één keer per vijf races een frenzy krijg. Heb wel vandaag wel 40 races gedaan, in totaal 6 keer een frenzy, waarvan geen één een gold coin frenzy,
Soms heb je zo'n dag. Zo'n dag dat het niet mee zit met de frenzy's en je inderdaad achter elkaar door item blocks gaat zonder een frenzy, laat staan een goede frenzy. Een dag later heb je ineens een double coin frenzy. Het is allemaal geluk of pech...

Ook spel afsluiten en opnieuw opstarten doet wel eens wonderen #bijgeloof

• Vozze
@MetalSonic : misschien vergeet ie de wekker te zetten 😉 En inderdaad rustig. Af en toe pak ik wat rondjes Vanilla of Rainbow Road omdat ik het wel leuke tracks vind. Vanilla is echt ideaal om de dagelijkse muntjes te pakken. Vooral met een coinbox driver. Lekker kort, dus binnen een kwartiertje ben je weer klaar. En op RR is de 50k natuurlijk een mooi target.

Net als bij vorige tours, ben ik al een paar dagen aan het wachten op de nieuw tour. Wat is er voor nieuws? Welke nieuwe drivers krijgen we? Welke skill? Hoe ziet ranked eruit en zit ik goed met m'n items. Nog een dagje.

• MetalSonic
@Vozze
haha ja zou leuk zijn als hij de wekker vergeet. Achja was een pittige ranked tour. Heb deze week dus minimaal twee verschillende tegenstanders gehad die ooit top 10 ranking hebben gehad......

Eens dat Rainbow road een leuke track is om te doen. Ik deed hem gisteren een kwartier echt voor de fun. Mijn score geloof ik wel maar het is een heerlijk lange track. Van alle rainbow tracks die ik heb gespeeld wellicht de leukste.

Tja de nieuwsgierigheid voor de nieuwe tour is hier ook. We krijgen weer een nieuwe mario alt. Volgens reddit is er een kans op boomerang skill.. Qua drivers voel ik mij zelfverzekerd op muziek mario na heb ik alle mario drivers dus ik verwacht voor beide weken goed te zitten qua tier 3 drivers ;-)....

Karts en gliders is natuurlijk een ander verhaal......

• Vozze
Een HE met boomerang skill zou echt niet verkeerd zijn. Eerlijk gezegd vind ik die skill echt geweldig! Vooral hoe de teller echt explodeert wanneer er een coinbox z'n lading spuwt!

Ik verwacht qua drivers ook redelijk goed te zitten, maar het is al zo vaak voorgekomen dat de drivers die in de teaser te zien zijn niet eens level 3 in de ranked zijn. Dat maakt het dan ook weer spannend.

En die co-op mode lijkt me best grappig. Ik verwacht hierdoor een mooi gevulde tokenshop waar je echt wel even voor moet gaan zitten om alle tokens binnen te halen en dat daarom een co-op mode geïntroduceerd wordt. Stop maar vol met HE-tickets, Nintendo! Nu denk ik niet dat het heel veel tijd gaat kosten, want normaal gesproken heb ik die tokens binnen twee dagen haast wel binnen O-) We gaan het zien.

Hopelijk blijf je derde. Ook die rewards zijn prima!

• Tootoo
Hier mag de nieuwe tour ook wel komen :) Mijn nummer 2 blijkt ook wel rond de top 1000 te zitten en loopt slechts 4k achter op me. En dat terwijl hij op RR slechts 43k heeft met level 6 - 7 - 6 voor PGP (1190) / Gilded prancer (490) / New Year's Kite (595). Daar moet ie veel meer uit kunnen halen, maar hopelijk houdt ie het voor gezien. Ik heb en de zin niet om tickets te moeten investeren en ook te weinig tijd om scores echt te verbeteren. Toevallig DK Summit T weten op te werken naar 24.6k.

Folding@home

• MetalSonic
@Vozze Boomerang skill is voor mij nog redelijk onbekend. Heb baby luigi met een boomerang en één van die koopka kids maar dat is het. Verder niet veel gebruikt. Heb wel eens gehad in donut plains dat de boomerang frenzy mij veel coins gaf toen iemand idd coinbox deed...

Ik kijk niet zo uit naar de co-op modus. Ik speel dit spel alleen. Ik hoop dat ik de event coins dus ook alleen kan verzamelen. Geen zin om dan eerst afspraken te maken met anderen voor dat ik ze kan zoeken.

@Tootoo Indrukwekkende score op DK Summit met die items!..... 4k is nog best wat vind ik ;-) dan heb je toch wel op één of meerdere tracks veel meer punten gepakt.

• Vozze
@MetalSonic : ik denk inderdaad dat je ze alleen prima kunt verzamelen, maar dat wanneer je een friend kiest, de tokens van die persoon ook mee gaan tellen in je totaal. In theorie zou je dus twee x zoveel tokens kunnen verzamelen in dezelfde hoeveelheid tijd. Daarom denk ik ook dat de tokenshop "dikke" items bevat waarvoor je veel tokens neer moet tellen. Maar ja, puur gissen. Morgen weten we het zeker.

• Tootoo
@MetalSonic zijn score op RR met 43k is een behoorlijk stuk lager dan de 51k die ik er haalde. Ook zijn 26.7k op Vanilla Lake zorgt er voor dat ik vermoed dat hij nog heel hard langszij kan komen. Hij heeft verder 30k op DK Summit staan, met een dikke level 6 Nabbit. Tja, daar kan mijn gold shy guy niet tegenop.... ;)

We gaan het zien! Met de beperkte effort die ik er deze ronde in heb kunnen steken vind ik het wel goed zo

Folding@home

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2796ojsPaKN-cQa6o9-1FNoZ1oI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MCDpXH4GLokhnUxYh8qKaeZH.png?f=fotoalbum_large
Maximaal plek 3 dus, en dan kan de top 10 speler nog los gaan. Wellicht plek 4.......

Het is wat het is :) 4 he tickets is ook netjes zullen we maar zeggen

• Planeetje
Ik sta nog op p1, maar het is wel dringen hierboven ;)

Wel spannend!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tNaCQHF-1zCJwnTZTCPrpIKsLBI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CFMOd5X7YuOcN1KW7QSGG1Z9.jpg?f=fotoalbum_large

• Tootoo
MetalSonic schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:52:
[Afbeelding]
Maximaal plek 3 dus, en dan kan de top 10 speler nog los gaan. Wellicht plek 4.......

Het is wat het is :) 4 he tickets is ook netjes zullen we maar zeggen
Daar valt door bijna niemand tegen op te boksen :)

Een derde plek is met zon poule meer dan een goede prestatie! Twee voormalige top 10 spelers (waarvan je nummer 1 nu ook in de top 100 staat) en je nummer 2 die ook een stevige totaal store heeft... Dan is het jammer dat je geen 6 HE tickets hebt, maar met 4 heb je er in ieder geval een mooi aantal binnen waarmee je hopelijk een driver zijn tweede point cap kan geven :)

Spannend @Planeetje! Heb je het idee dat er veel ruimte voor verbetering zit bij de rest van de top 3?

[ Voor 5% gewijzigd door Tootoo op 09-03-2021 16:43 ]

Folding@home

• Planeetje
Nee, iedereen kruipt kleine beetjes omhoog, maar echt niet veel. Ik kijk het vanavond nog even aan.

Ik kan op track 3 met 1 of 2 tickets in black dozer nog wel een paar k erbij racen. Gold shy guy kan ook nog evt. Maar ik heb al wel veel geïnvesteerd.

Glider 3 HE tickets
Kart 3 HE tickets
Glider 5 point caps

Ik kan King boo ook nog naar 6 brengen, maar mijn 34k is al aardig hoog waar ik denk ik niet veel punten extra kan halen. Daarnaast moet ik nog een HE shop item op 7 kan zetten.

Ik ben inmiddels ook een eind met de super gliders. Nog maar 14 van de 32 stuks te gaan om die basis categorie ook weer om te zetten naar tickets.
Pagina: 1 ... 57 ... 161 Laatste