Jammer, ik had wel zin om los te gaan op deze pijp. Ik heb er nog 3 van nodig.....
[ Voor 5% gewijzigd door Planeetje op 26-02-2021 08:06 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Planeetje op 26-02-2021 08:06 ]
Ik denk 1 coin frenzy en een coin box frenzy, waarschijnlijk nog een green shell frenzy ofzo aan het begin, Het was een goeie run, maar niet specialer dan eerdere runs, de coinbox frenzy op het eind viel perfect, waardoor de score opeens zo hoog werd, daardoor echter niet goed onthouden hoe het begin gingTootoo schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 07:44:
Respect @MrOleo! Wat voor run had je er? Ik hoop ook die 50k door te komen deze ronde, met name als ik ook fireworks parachute naar level 7 heb gekregen. Had al een tripple coinbox frenzy run gehad, maar en de frenzies kwamen op een slecht moment en afgeschoten tussen de laatste jump en de finish om 6e te worden. Nu nog slechts 48k
Oh dat valt erg tegenEärendil schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:02:
Drie van de vier drivers uit de Lucky-7 pijp wil ik wel hebben, maar die odds zijn wel jammer:
[Afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door MrOleo op 26-02-2021 08:16 ]
erutangiS
Hier sluit ik mij bij aan. Shit pipe!Planeetje schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:03:
bah wat een slechte special pipe zeg. Dat wordt een hard pass voor mij. Ga ik geen rubies in steken. De banner was leuk, maar de kansen om er een HE driver uit te halen zijn gelijk aan een reguliere "oude" 100 pipe.
niks specials aan...
Jammer, ik had wel zin om los te gaan op deze pijp. Ik heb er nog 3 van nodig.....
Bastard
[ Voor 9% gewijzigd door Vozze op 26-02-2021 14:05 ]
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ja op track 3 kan ik makkelijk extra punten pakken. Mijn score is één frenzy, coin frenzy...Vozze schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:26:
Ziet er zeker goed uit! Wat heeft je nummer 2 voor levels? Lui met een clan in de naam hou ik altijd extra goed in de gaten.
Op track 3 heb je nog minimaal 5k te halen. Daar heb je wel een dubbele coin frenzy voor nodig en zal je wat tijd kosten, maar het zit erin.
Ik hoop dat je eerste pull aan pijp 2 je een Tier 3 driver oplevert! Misschien lukt het je zelfs met één van de gratis pulls!
en we gaan nog ff door, nu met een dubbele banaan. PGP gaat nog naar level 5 komende week. Zien of de 35k ook maar meteen mogelijk is.[ Voor 11% gewijzigd door bennieeee op 26-02-2021 14:44 ]
Lekker bezig Bennie, prima score met die items!bennieeee schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:41:
[Afbeelding] en we gaan nog ff door, nu met een dubbele banaan. PGP gaat nog naar level 5 komende week. Zien of de 35k ook maar meteen mogelijk is.
In de huidige cup al een heel eind op weg. Track 1 3losse coinboxen en andere 2 levels dubbele coin Frenzy. Kleine 2k voorsprong nu.
![]() | ![]() |
[ Voor 25% gewijzigd door R-utger op 26-02-2021 17:07 ]
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
[ Voor 30% gewijzigd door MetalSonic op 26-02-2021 20:25 ]
Bedankt voor het meedenken, ik denk dat het wel klopt ja. Uitdaging van de coinbox is natuurlijk dat de muntjes goed vallen. Maar als dat lukt dan is het inderdaad meer muntjes dan "gewone coin frenzy".Vozze schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:58:
@MetalSonic : met een coinbox driver is een triple coin niet meer de holy grail. Liever heb je losse coinboxen en/of coinbox frenzies. Nou vooruit, een coin frenzy op de plek waar de muntjes uit een coinbox toch alle kanten opvliegen😉 Met een level 7 GDB zit daar zeker 46k in.
:strip_exif()/f/image/2M5egcwsDQn1ueKLToKq05q3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JDCoJDAHAGvHiX9DrJ95Bdrf.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door bennieeee op 27-02-2021 08:35 ]
Ik vind die map niet coinbox frenzy en je hebt al een driver op level 5.....bennieeee schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 07:52:
@Sleehond lekker hoor van Ice World. Voor verbetering overduidelijk in Frappé. Ik heb hem op 24k. Wel met iets hogere levels maar hier moet jij ook wel naar de 20k+ kunnen. [Afbeelding]
Wat zouden jullie trouwens kiezen volgende week ?[Afbeelding]
King Boo kan naar level 3 gebracht worden.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9OZpldNKcQ80a99ZKYktaenO.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RoYan0k7VbFZbQennK7LaRZP.jpg?f=user_large)
[ Voor 29% gewijzigd door MetalSonic op 27-02-2021 09:38 ]
[ Voor 16% gewijzigd door bennieeee op 27-02-2021 09:56 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Cache op 27-02-2021 12:49 ]
Ik ga niet zomaar items op level 7 zetten. Ik wacht even af hoe de volgende tour is qua benodigde items voor ranked week 1 & 2.......Planeetje schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 14:50:
@Tootoo nope, geen he items gezien nog.
Welke combinaties van level 7 hebben jullie inmiddels gemaakt? Er zijn er die baby luigi, pipe frame en piranha plant glider hebben geupgrade. Daarnaast hebben ze nog 1 HE daily select en dan zou je weer tickets krijgen. Iemand dit al getest? Ik kan de driver, glider en HE op lvl 7 zetten. Ik kom nog 6 tickets tekort voor de pipe frame. Ik heb nog niets geupgrade omdat ik nog wat pipe pulls ga doen morgen
:strip_exif()/f/image/I0H0FKM0uMPYG8GtvlQglvV7.jpg?f=fotoalbum_large)
Vozze schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:58:
@MetalSonic : met een coinbox driver is een triple coin niet meer de holy grail. Liever heb je losse coinboxen en/of coinbox frenzies. Nou vooruit, een coin frenzy op de plek waar de muntjes uit een coinbox toch alle kanten opvliegen😉 Met een level 7 GDB zit daar zeker 46k in.
/f/image/wNan3zCoFcCVRyfsXlaXXb43.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door R-utger op 28-02-2021 08:47 ]
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
[ Voor 7% gewijzigd door Planeetje op 28-02-2021 11:40 ]
:strip_exif()/f/image/iMeuo65pWp6AndzrbDtZhKm7.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door edzon op 28-02-2021 12:35 ]
:strip_exif()/f/image/G3bv3kpnNrKTPFwYWVgIpGix.jpg?f=fotoalbum_large)
Oh dat is een leuk overzicht en mijn favoriete karakter staat lekker hoog, na premium challenge, een pull uit pijp 1 en een pull uit de all clear pipe is mijn B yoshi ondertussen ook al 6+3.Cache schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 19:58:
@Planeetje succes morgen! Hopelijk een paar mooie pulls
@Vozze Klopt, ik wilde Penguin Luigi al een tijdje, dus dit is een leuke verassing.
Deze twee afbeeldingen kwam ik tegen op reddit, die zijn volgens mij wel handig en ik dacht ik deel ze even hier (aantal tracks dat geen overlap heeft met coinbox drivers):
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hmm benieuwd of dat nog werkt, zeker nadat ze de prijzen van veel premiums hadden verlaagd, we gaan het zien, alleen welke he groep op lvl 7 maken is dan de vraag... ik mis de dagelijkse tickets in mijn shop, tier shop is zo duuredzon schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:31:
Inclusief het verhaal om de plaat heen, logica lijkt onveranderd na de laatste update volgens de reacties op reddit. Zo de pipe buggy naar 7 brengen en de proef op de som nemen. Als ik een ticket zie verschijnen gaat er een daily shop he naar 7, hopelijk hebben we er de volgende tour 1 voor de ranked nodig die ik op 6 heb.
[Afbeelding]
[ Voor 106% gewijzigd door MrOleo op 28-02-2021 19:26 ]
erutangiS
/f/image/7Wmgna1TxccWLAjNeZaDaBee.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/JocQZ6eftf98pczRaHZSFDLI.png?f=fotoalbum_large)
Thanka ben er blij mee! Ondertussen vanille lake naar 28k kunnen brengen.Cache schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:41:
@MetalSonic erg mooie score!
@Sleehond dry bowser is een mooie pull hoor, maar bij mij ligt ook altijd de voorkeur bij iets nieuws. De laatste paar ACP pulls waren ook allemaal dubbel, maar vandaag eindelijk geluk.
[Afbeelding]
Daarna toch maar een 10 pull gedaan aan de nieuwe speciale pijp en laat ik daar nu net de kart uit krijgen die ik graag wilde:
[Afbeelding]
Volgens mij twee stevige karts waar ik ook nog eens al een tijd op zat te azen. Ik ben klaar voor deze tour, al mis ik voor de volgende ranked wel een tier 3 driver op DK summit. Nabbit laat ik aan mij voorbij gaan en dat zelfde geldt eigenlijk voor pijp 2 met Hiker Wario. Wie weet uit de gratis pulls?
ik denk dat je frappe snowland bedoelt maar dat is idd netjesPlaneetje schreef op maandag 1 maart 2021 @ 08:14:
Is iedereen al bezig met ranked cup 2? Ik heb me gisteren naar de 1e plaats kunnen racen in mijn rankedet 2.5k voorsprong. Nu nog vasthouden. 32.5k op vanilla lake is wel netjes denk ik.
Ja, klopt, had de app niet openMetalSonic schreef op maandag 1 maart 2021 @ 08:49:
[...]
ik denk dat je frappe snowland bedoelt maar dat is idd netjes
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 15% gewijzigd door bennieeee op 01-03-2021 09:54 ]
ja klopt las al van andere hier die het ook hadden. Bij mij is de bug er pas sinds gisteren en hij blijft helaas actief.Cache schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:58:
@MetalSonic er is een bug in de friends ranking waarbij verkeerde naam/logo/level/tier wordt weergegeven. Is al een tijd aan de hand en hebben veel mensen last van. Wat ik merk is dat hij de info van de speler boven degene die je aanklikt pakt.
Wie is er bij mij dan derde? Vozze of Totoo? Verder niet heel belangrijk...texelonia schreef op maandag 1 maart 2021 @ 11:21:
Maar volgens mij geldt die bug alleen dat de verkeerde naam er komt te staan. De overige info komt volgens mij wel overeen met het profiel dat je eigenlijk wilde openen. En ook als je coins stuurt gaat het naar het goede profiel. In elk geval als ik het profiel van mijn zoon open, er staat een andere naam, en ik stuur hem coins, dan ontvangt hij daadwerkelijk de coins.
[ Voor 13% gewijzigd door Poeksel op 01-03-2021 16:41 ]
duble coin + NSC, heb 't gevoel dat ik ook wat meer punten krijg bij het standbeeld via rechts en dan gliden, sowieso makkelijker om dan je combo richting laatste item block vast te houden / my 2 centsPoeksel schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:37:
Ik sta eerste in mijn ranked, maar ik het is me nog niet gelukt de 30k te halen op Frappe Snowland T. Dat zou met 7-7-7 (allemaal supers) toch moeten kunnen.
Edit: 30101. Maar 31k zou toch moeten kunnen
erutangiS
heb er nog een beetje uit kunnen persen...... voorsprong van mij is nu 800 punten. Het is weinig maar ik ga het accepteren als ik morgen op plek twee sta. Mijn overige items wil ik sparen voor de volgende ranked cup.Tootoo schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:21:
@MetalSonic in je overzicht staan de namen en scores goed, alleen het icoontje klopt niet. Je nummer 4 ben ik
Hopelijk krijg je er nog wat bij om je nummer 1 weer voor te blijven!
:fill(white):strip_exif()/f/image/g6eq925Ps63sh2zg92HPod0M.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/dt8odA4lE3LdLNcWywIXZj4Q.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/bYRBkssH7PdVnSM52BOjzeY8.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/wPnFqWyVNNE3AQRVGnNmIJdQ.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/nhAmNB5ICLgb5ONK06szoZKF.png?f=user_large)
31k moet zeker kunnen, hier wat inspiratie, jij hebt iets betere driver, ik een betere kart:Poeksel schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:37:
Ik sta eerste in mijn ranked, maar ik het is me nog niet gelukt de 30k te halen op Frappe Snowland T. Dat zou met 7-7-7 (allemaal supers) toch moeten kunnen.
Edit: 30101. Maar 31k zou toch moeten kunnen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CtMHXksVq6IxO1lZeZkT3iJs.jpg?f=user_large)
erutangiS
Hier heb ik nu ook 2 normal tickets in de shop, 2 dagen nadat ik baby luigi, piranha foil en pipe buggy lvl 7 had gemaakt.edzon schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:34:
Hier begint er wat beweging in te komen maar voor het eerst in tier 60 zonder bots en nog geen ticket in te zetten ruim op 1. Zouden het ranking mechanisme ook een update hebben gehad? Is natuurlijk wel gewoon even wachten op de gebruikelijke sleeper. Vandaag trouwens direct een level ticket zien verschijnen met alleen de pipe buggy op 7 dus de shop logica met de premium categorien lijkt onveranderd.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
erutangiS
ik denk ook dat HE wint, heb 't zelf ook al vaak meegemaakt dat ik met een HE item die 1 level lager was dan het super item toch hogere scores realiseerde.Cache schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:57:
@Tootoo Ik bereken het altijd zo: 6 x 450 < 5 x 595. Daarnaast heeft de HE kart een hogere bonus. HE kart wint.
Tnx, ja dat gaan we niet meer verbeteren al probeer ik het 2 weken lang, die paar puntjes kan ik wel missenTootoo schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:26:
@MrOleo wat een dikke score zeg! Die ene procent (als dat het al is) kan je hopelijk wel missen
[ Voor 8% gewijzigd door MrOleo op 02-03-2021 10:26 ]
erutangiS
Tootoo schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:49:
Dat jaartje ouder wat ik vandaag geworden ben hakt er wel gelijk in zeg, jullie hebben gelijk!
Dan ga ik, als het kan, de crawly kart nog opwaarderen naar level 6. Dat ding wordt echt te pas en te onpas in ranked gebruikt....
Wat zouden jullie trouwens doen.bennieeee schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:44:
Gefeliciteerd @Tootoo !
Hier ben ik maar weer bezig gegaan met week 2. Zie bij de huidige cup echt niemand meer mij nog inhalen. Sta ondertussen in week 2 op 64,6k. 45 rubies te spenderen in de pijp dan. Denk dat ik maar ga voor 10pull inplaats van losse ook gezien het feit dat je dan 1 extra hebt. Moet er echt nog iets bij krijgen op Track3 daar.
Dit dus... het is in mijn eigen woorden echt een shit pipe!Tootoo schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 16:25:
@bennieeee hoeveel rubies heb je uit te geven? De kans op Nabbit er uit halen is echt waardeloos klein namelijk. Op 50 items heb je 1 HE driver en een kans van 1/4 om Nabbit te krijgen. Je kan bij elkaar 10x een 10 pull doen en nog rustig zonder Nabbit zitten, waar je bij de pijp van week 2 wel 100% goed zit. Dus als het even kan, zou ik zelf voor week 2 gaan.
erutangiS
erutangiS
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq