• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
:r bah wat een slechte special pipe zeg. Dat wordt een hard pass voor mij. Ga ik geen rubies in steken. De banner was leuk, maar de kansen om er een HE driver uit te halen zijn gelijk aan een reguliere "oude" 100 pipe. :r niks specials aan...

Jammer, ik had wel zin om los te gaan op deze pijp. Ik heb er nog 3 van nodig.....

[ Voor 5% gewijzigd door Planeetje op 26-02-2021 08:06 ]

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:48
Tootoo schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 07:44:
Respect @MrOleo! Wat voor run had je er? Ik hoop ook die 50k door te komen deze ronde, met name als ik ook fireworks parachute naar level 7 heb gekregen. Had al een tripple coinbox frenzy run gehad, maar en de frenzies kwamen op een slecht moment en afgeschoten tussen de laatste jump en de finish om 6e te worden. Nu nog slechts 48k :p
Ik denk 1 coin frenzy en een coin box frenzy, waarschijnlijk nog een green shell frenzy ofzo aan het begin, Het was een goeie run, maar niet specialer dan eerdere runs, de coinbox frenzy op het eind viel perfect, waardoor de score opeens zo hoog werd, daardoor echter niet goed onthouden hoe het begin ging :).

Ik wil de gilded prancer eigenlijk nog lvl 7 maken, die zit mogelijk 3x in de ranked deze tour, en dan voor hoger gaan, ik mis alleen nog 1 ticket.

Ja die rode schildjes vlak voor de finish zijn fijn :-(, zeker als je een banaan bij je hebt en het spel interpreteert je miniturbo swipe als een klik en gooit je banaan weg. Zonde van die run.
Eärendil schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:02:
Drie van de vier drivers uit de Lucky-7 pijp wil ik wel hebben, maar die odds zijn wel jammer:

[Afbeelding]
Oh dat valt erg tegen -O- .
Ik had vanochtend niet gekeken en was teleurgesteld met mijn "pech" toen ik met 1 pull een he kart en een he glider kreeg ipv een lucky 7 driver, maar dat blijkt nu helemaal niet verkeerd. :)

[ Voor 10% gewijzigd door MrOleo op 26-02-2021 08:16 ]

erutangiS

Planeetje schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:03:
:r bah wat een slechte special pipe zeg. Dat wordt een hard pass voor mij. Ga ik geen rubies in steken. De banner was leuk, maar de kansen om er een HE driver uit te halen zijn gelijk aan een reguliere "oude" 100 pipe. :r niks specials aan...

Jammer, ik had wel zin om los te gaan op deze pijp. Ik heb er nog 3 van nodig.....
Hier sluit ik mij bij aan. Shit pipe!

Heb voor de fun 2 keer x10 pull gedaan. Een lucky 7 pauline die ik al had. Verder wat super items. Ik wacht pipe 2 af...

• Duvel_33
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-01 10:24
zucht, ik word gek van dat Kart Pro event. Ik denk dat ik al 20x 2 overwinningen heb gehad en telkens dreig ik de 3e te halen...... Maaaar....... connection lost of compleet afgeschoten 5 meter voor de finishlijn....

En on top of the bill, heb ik 250 rubies uitgegeven aan pipe 1 voor toadpenguin (niet gekregen uiteraard). Te gehaast want daarmee had ik de specialpipe leeg kunnen halen waarbij ik 3 van de 4 drivers nog niet had.... dom dom dom... 🙈

Oh ja en die SnowTop banen kunnen me ook niet bekoren..

Verder blijft ‘t best een leuk spel hoor.. 😇

Bastard

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-01 16:45
@MrOleo ik vond me zelf al wat met 30k voor de eerste keer. Maar voel me nu wel heel nietig met 50k 🤣 zullen wel meer deze week door die grens gaan hier verwacht ik!

Hier wordt het weer een spannende week lijkt het..Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/svWQKvwgVeVSHeARdYR3G9usWT8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h5mLzYsRq8N9zhBkrxA9fP6J.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door bennieeee op 26-02-2021 09:52 ]

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:32
Zo! Al mooie scores neergezet op Rainbow Road door @bennieeee, @MetalSonic, @Tootoo en @MrOleo. Heel netjes. Die 50k wordt nu inderdaad de volgende mijlpaal. Volgende week gaat het weer om de driver tickets, dus het gaat een slagveld worden.
Ik wacht zelf nog even met upgraden naar level 7 items op wat er uit de gouden pijp komt. Kan net weer een ticket schelen.

De 50 pijp is inderdaad teleurstellend. Die laat ik aan me voorbij gaan.
@Duvel_33 : ook al had je 250 rubies aan de 50 pijp gespendeerd, dan had je zelfs kans gehad om 3x Pauline eruit te halen. Geen garanties op de andere drivers aangezien het geen spotlight drivers zijn.

edit: met 250 rubies had je slechts 1 driver gehad @Duvel_33. Ik denk dat je beter af bent geweest met je pulls op de eerste pijp.

[ Voor 9% gewijzigd door Vozze op 26-02-2021 14:05 ]

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

@Vozze thanks! Ja die lucky 7 special pipe geeft geen garantie op succes. Ik spaar mn rubies voor pipe 2 en dan haal ik de tier 3 driver eruit. Ook al kost het mij 450 rubies. Het gaat dan weer om de belangrijkste uncap tickets.

Voor deze week heb ik qua competitie nog niks te mopperen haha. Sta goed en kan sowieso nog punten uit track 3 halen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kPsTFPWmwn1KCxdvi1awQ66f-4s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/C10Goi50uJy6fhTtQ9sOZFLm.png?f=fotoalbum_large

• Vozze
Ziet er zeker goed uit! Wat heeft je nummer 2 voor levels? Lui met een clan in de naam hou ik altijd extra goed in de gaten.
Op track 3 heb je nog minimaal 5k te halen. Daar heb je wel een dubbele coin frenzy voor nodig en zal je wat tijd kosten, maar het zit erin.
Ik hoop dat je eerste pull aan pijp 2 je een Tier 3 driver oplevert! Misschien lukt het je zelfs met één van de gratis pulls!

• Planeetje
Ik sta momenteel 8e met zo zo items. Ik kan nog heel veel levelen,aar wacht een beetje op studfit zijn video. Mijn lakitu is level 4, maar kan ik prima naar level 6 trekken voor track 2. Ook de guilded prancer kan naar level 6. Die is goed op 3 tracks deze tour. Moet nog even goed plannen met de tickets. Ik kan bijvoorbeeld ook pit crew toad, en birdo blue of ice bro naar lvl 6 brengen.

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:35
Zelfde situatie als iedereen hier.
Erg leuke pipe, 3 drivers die ik nog moet, alleen dat je er maar 1 krijgt....
waarschijnlijk vanavond proberen twee keer een 3x10 te doen als de odd’s een beetje meezitten.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Vozze schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:26:
Ziet er zeker goed uit! Wat heeft je nummer 2 voor levels? Lui met een clan in de naam hou ik altijd extra goed in de gaten.
Op track 3 heb je nog minimaal 5k te halen. Daar heb je wel een dubbele coin frenzy voor nodig en zal je wat tijd kosten, maar het zit erin.
Ik hoop dat je eerste pull aan pijp 2 je een Tier 3 driver oplevert! Misschien lukt het je zelfs met één van de gratis pulls!
Ja op track 3 kan ik makkelijk extra punten pakken. Mijn score is één frenzy, coin frenzy...

Dubbel coin en er is weer een paar duizend punten bij. Ik vind het een leuke track (deze T versie) dus die ga ik nog wel wat keren restarten.

Nummer twee heeft voor z'n items best aardige scores, gelukkig voor mij niet al te gevaarlijke items.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/va_0o3R7sakacMdb9J7fjD4enUw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nNR71cZ76UnpnGHFts3faoU1.jpg?f=fotoalbum_large

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BNC10_CO7noJbUwfANvSvG2nBds=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/POvu9L1RuYn81p3KJ1mz9K6o.jpg?f=fotoalbum_large en we gaan nog ff door, nu met een dubbele banaan. PGP gaat nog naar level 5 komende week. Zien of de 35k ook maar meteen mogelijk is.

In de huidige cup al een heel eind op weg. Track 1 3losse coinboxen en andere 2 levels dubbele coin Frenzy. Kleine 2k voorsprong nu.

[ Voor 11% gewijzigd door bennieeee op 26-02-2021 14:44 ]

bennieeee schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:41:
[Afbeelding] en we gaan nog ff door, nu met een dubbele banaan. PGP gaat nog naar level 5 komende week. Zien of de 35k ook maar meteen mogelijk is.

In de huidige cup al een heel eind op weg. Track 1 3losse coinboxen en andere 2 levels dubbele coin Frenzy. Kleine 2k voorsprong nu.
Lekker bezig Bennie, prima score met die items!

• Planeetje
Vanochtend door mijn enkel gegaan. Nu met ijs op mijn enkel ff wat multiplayer gespeeld. Ik kwam in een makkelijke poule terecht :) Kart pro ook in de pocket hier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w_-5fYeOSFOYvxLtKDUHsFIY1H0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LJcbihFwjFt8eGl9jkc3mMKS.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ga maar ff door voor mijn a rank en de 33 rubies die daaraan gekoppeld zijn.

• R-utger
Net de pulls gedaan, en met succes :*)
1x 10 pull voor de classic Luigi, reset gedaan, daarna bij de 2e 10 pull Mario chef.
Om nog te gokken op Nabbit wordt ons iets te veel van het goede.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ybgdmff-uAGjn1NMc7R0Ircq_3g=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/vtx4TnuYXblvXzaRe1tLov7j.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F10uS_4Spd9BvJnlKhDQeNibUHs=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/d92BXBOEHigSYqLVELMIjyhE.png?f=fotoalbum_tile

[ Voor 25% gewijzigd door R-utger op 26-02-2021 17:07 ]

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• thaicecube
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QUxQbDAD4YFPF5YmtFo_JjJAYb0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ViMpsD9I455UYKvWyEIyzEOD.jpg?f=fotoalbum_large

Ook even een persoonlijk record gezet voor de volgende cup alvast
Mensen gaan nu helemaal los op die track :) dat wordt nog wat volgende week....... wellicht moet ik maar alvast inzetten op plek 2 :')

ik denk dat ik Dry bones maar level 7 ga maken, alhoewel ik wel mijn triple coin moet verslaan hmm keuzes keuzes :F

[ Voor 30% gewijzigd door MetalSonic op 26-02-2021 20:25 ]

• Vozze
@MetalSonic : met een coinbox driver is een triple coin niet meer de holy grail. Liever heb je losse coinboxen en/of coinbox frenzies. Nou vooruit, een coin frenzy op de plek waar de muntjes uit een coinbox toch alle kanten opvliegen😉 Met een level 7 GDB zit daar zeker 46k in.

Vozze schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:58:
@MetalSonic : met een coinbox driver is een triple coin niet meer de holy grail. Liever heb je losse coinboxen en/of coinbox frenzies. Nou vooruit, een coin frenzy op de plek waar de muntjes uit een coinbox toch alle kanten opvliegen😉 Met een level 7 GDB zit daar zeker 46k in.
Bedankt voor het meedenken, ik denk dat het wel klopt ja. Uitdaging van de coinbox is natuurlijk dat de muntjes goed vallen. Maar als dat lukt dan is het inderdaad meer muntjes dan "gewone coin frenzy".

• Vozze
Dat is dan weer het mooie van een losse coinbox. Met een goede timing kun je zowel je combo vasthouden als maximaal scoren door hem op de beste plekken te gebruiken. Met een enkele coinbox heb ik al vaak meer punten gescoord dan een coin frenzy.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 00:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h45WPKwuwu4EVlm0I3dyRQiLLJ4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wMewdn9LkjaAy4u5jAkEsoF4.jpg?f=fotoalbum_large

Ice world verbeterd van 14.8 naar 20+ door een rit met 3 frenzy's waarvan 2 coins frenzy's. Top oOo

Sta nu eerste met 5k voorsprong. Waar zit nog verbetering voor mij in? Frappe of Summit denken jullie?

• bennieeee
@Sleehond lekker hoor van Ice World. Voor verbetering overduidelijk in Frappé. Ik heb hem op 24k. Wel met iets hogere levels maar hier moet jij ook wel naar de 20k+ kunnen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nF4gW3AbmjktXu3oDjvygqEb-nQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2M5egcwsDQn1ueKLToKq05q3.jpg?f=fotoalbum_large

Wat zouden jullie trouwens kiezen volgende week ?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I7_6ODjTtn899NjcxjAIAs8Rvd4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JDCoJDAHAGvHiX9DrJ95Bdrf.jpg?f=fotoalbum_large
King Boo kan naar level 3 gebracht worden.

[ Voor 37% gewijzigd door bennieeee op 27-02-2021 08:35 ]

• Sleehond
@bennieeee King Boo level 3 maken en daarmee knallen zou ik zeggen

• bennieeee
@Sleehond zat daar ook aan te denken. Alleen is met Bowser Jr. De kans op een Frenzy iets hoger en zijn de bonuspoint boost x hoger.

Zal alles uit de eerste 2 banen moeten halen want mis alles op track 3.
bennieeee schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 07:52:
@Sleehond lekker hoor van Ice World. Voor verbetering overduidelijk in Frappé. Ik heb hem op 24k. Wel met iets hogere levels maar hier moet jij ook wel naar de 20k+ kunnen. [Afbeelding]

Wat zouden jullie trouwens kiezen volgende week ?[Afbeelding]
King Boo kan naar level 3 gebracht worden.
Ik vind die map niet coinbox frenzy en je hebt al een driver op level 5.....

Ik haal zelf met mijn level 6 super item ongeveer dezelfde scores als mensen met een level 6 coin box high end...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EJazqVzx11MKO2f4BvWxlZ_V4-k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9OZpldNKcQ80a99ZKYktaenO.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N_pR4tqT9RUy5vcxHLsFgd3b7Tw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RoYan0k7VbFZbQennK7LaRZP.jpg?f=user_large
zie screenshots Bennie, en daar heb ik volgens mij nog geen eens een dubbel coin gehaald, was coin + banaan frenzy..

Er zijn banen waar het verschil tussen coinbox driver en niet coinbox tot wel 30k kan zijn (KUCHE KUCH RAINBOW ROAD) maar hier niet dus......

Enige reden dat ik zeg is dat je toch voor coinbox upgrade kan kiezen is omdat ze als langere termijn investering waardevoller zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door MetalSonic op 27-02-2021 09:38 ]

• bennieeee
@MetalSonic kwam toevallig net de scores tegen met muntjes geven. Naar het verschil is er echt marginaal ook al weet je nog niet wat Vozze heeft gereden qua Frenzy daar.

In ieder geval gaan er 2 tickets naar Heart Balloons voor level 5. Gebruik die op beide eerste banen. Verwacht dat wel voorbij de 65k moet komende tour wil ik een beetje meedoen.

Hoppa Rosalina naar 21,5 met een dubbele coin en Boomerang Frenzy. 58,2k en voorsprong van 3,5k. Ik ben wel klaar voor deze week volgens mij.

[ Voor 16% gewijzigd door bennieeee op 27-02-2021 09:56 ]

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Even ter bevestiging: als ik gold dry bones naar level 7 haal, worden HE tickets dan vrijgespeeld in de shop? Of moet ik daarvoor toch echt bij een HE item zijn die beschikbaar is in de daily selects?

[ Voor 7% gewijzigd door Cache op 27-02-2021 12:49 ]

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
@Cache het moet er inderdaad één zijn uit de daily select. Dan maakt het niet uit of het een driver, kart of glider is.

Hebben jullie trouwens eigenlijk al HE items in de shop voorbij gehad? Hier kwam donderdag Dry Bowser voorbij. Daar heb ik dan maar 10k muntjes op stuk geslagen, met de hoop dat ik zo snel mogelijk hem en / of metal mario op level 7 kan krijgen...

Folding@home

• Planeetje
@Tootoo nope, geen he items gezien nog.

Welke combinaties van level 7 hebben jullie inmiddels gemaakt? Er zijn er die baby luigi, pipe frame en piranha plant glider hebben geupgrade. Daarnaast hebben ze nog 1 HE daily select en dan zou je weer tickets krijgen. Iemand dit al getest? Ik kan de driver, glider en HE op lvl 7 zetten. Ik kom nog 6 tickets tekort voor de pipe frame. Ik heb nog niets geupgrade omdat ik nog wat pipe pulls ga doen morgen ;)
Planeetje schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 14:50:
@Tootoo nope, geen he items gezien nog.

Welke combinaties van level 7 hebben jullie inmiddels gemaakt? Er zijn er die baby luigi, pipe frame en piranha plant glider hebben geupgrade. Daarnaast hebben ze nog 1 HE daily select en dan zou je weer tickets krijgen. Iemand dit al getest? Ik kan de driver, glider en HE op lvl 7 zetten. Ik kom nog 6 tickets tekort voor de pipe frame. Ik heb nog niets geupgrade omdat ik nog wat pipe pulls ga doen morgen ;)
Ik ga niet zomaar items op level 7 zetten. Ik wacht even af hoe de volgende tour is qua benodigde items voor ranked week 1 & 2.......

• Cache
Ik heb vanmiddag omdat ik even buiten aan het wachten was op vrouw- en zoonlief maar een 10 pull gedaan uit verveling:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/orP6IhmkrBTR5GzmsRthIwzg01U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/UycI3vHXeEKBIz2dnMA7WlBV.png?f=fotoalbum_large

Voegt qua coverage niets toe, maar toch tevreden. :p

• Planeetje
Die pijp wil ik morgen ook een paar keer trekken. Eerst even de kart special pipe maar eens bekijken.

• Vozze
@bennieeee : lastige keuze wat betreft King Boo Gold of Bowser Jr. Ik ben het wel deels eens met @MetalSonic dat je op deze baan niet het maximale uit een coinbox driver kunt halen. Veel jumps en op het stuk naar beneden vallen de coins niet gunstig. Daarnaast is het ook een relatief korte baan. Je zult een beetje geluk moeten hebben met de frenzies. Zojuist heb ik m'n score naar 29.7 gebracht met een enkele coin frenzy en 2 of 3 losse coinboxen, waarbij de laatste coinbox bij het laatste item block kwam, zodat ik daar ongeveer 30% uit hebben kunnen halen. Met mijn levels is 30k+ zeker mogelijk. Vergeet niet dat ik wel coinbox+ heb wat je met een level 3 niet hebt. Ik zet toch in op Bowser Jr.

@Cache : mooie pull! Penguin Luigi heeft wat dat betreft een hele goede coverage en komt regelmatig terug in ranked.

@Tootoo : hier is Dry Bowser inderdaad ook voorbij gekomen. Ik heb hem niet gekocht. Ik weet nog niet helemaal wat de beste strategie gaat zijn. Voorlopig betaal ik dan maar iets te veel voor de HE tickets uit de Tier Shop en level ik items die ik nodig ben in ranked.

• Cache
@Planeetje succes morgen! Hopelijk een paar mooie pulls

@Vozze Klopt, ik wilde Penguin Luigi al een tijdje, dus dit is een leuke verassing.

Deze twee afbeeldingen kwam ik tegen op reddit, die zijn volgens mij wel handig en ik dacht ik deel ze even hier (aantal tracks dat geen overlap heeft met coinbox drivers):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O5_oGIFxYloR5pfl7cMyBmUMzyk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I0H0FKM0uMPYG8GtvlQglvV7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KmO6M_50Ekl5V56WMZ32t72qaTY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BmhKwVqTjtPr4GAcNorxgaNx.jpg?f=fotoalbum_large
Vozze schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:58:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/52WIstWGbFnuMMF7NWHPdXtDF10=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wNan3zCoFcCVRyfsXlaXXb43.png?f=fotoalbum_large
Bijna :)

• Tootoo
Een heel klein beetje mixed feelings... ik mis nog een kart voor volgende week (black dozer) die in de special pipe zat. Net genoeg voor een 10 pull. Goud. Zou het? Haal ik er 3 HE karts uit, inclusief een zwarte. Is het de dark buggy :p Naja, ik mag ook niet klagen met 3 HE’s in 10 pulls :Y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/srIecP86lEDHzrUGtGHO2h_YVX8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xWsY95pQPn8ugPaF82huZ55s.png?f=fotoalbum_large

Folding@home

• bennieeee
Black Yoshi uit de All-Clear cup. Die hadden we tot begin deze week nog niet en nu mooi naar level 2. Nu nog ff goed me best doen om de laatste 48k bij elkaar te rijden voor de laatste beloning.

• Planeetje
Net ook de heavy duty pipe getrokken. Niet zo'n geluk als @Tootoo gehad (3 10 puls) maar ben wel 3 nieuwe karts rijker:

Ice blue poltergust
Black dozer dasher
Dark buggy

De guilded King had ik al. Ik ga nu stoppen, want doorgaan voor 1 kart (dozer dasher) is een beetje iffy.

• R-utger
Ook de kart pipe gedaan.
4x10 pulls: Black dozer 2x, Dozer dasher, Ice-blue poltergust en Gilded king.
Mis alleen nog de Dark buggy, maar toch weer een paar leuke karts erbij :)

[ Voor 4% gewijzigd door R-utger op 28-02-2021 08:47 ]

• Vozze
@Tootoo : hier zou ik niet heel rouwig om zijn. Man, wat een pull! En de kart zit in een pack volgende week, dus ook dat komt wel goed. Trek je daarna nog een keer aan die pijp, en heb je de kart misschien direct op level 2. En je hebt de Dark Buggy! Monsterkart!

• Tootoo
@Vozze ik deed de pull vooral om te zien of ik me 44 euro kon besparen ;) dus inderdaad volgende week maar de pack kopen. Met 3 HE karts in 1x10 ben ik dan wel behoorlijk happy, zeker de dark buggy. Ik kijk altijd jaloers er naar als ie bij jou ingezet kan worden!

@Planeetje op jouw level vraag: ik ben gegaan voor bowser jr, GDB, blue seven en de fireworks parachute deze ronde. Plus baby luigi en morton heb ik naar level 7 gebracht omdat ik genoeg tickets had liggen. Daarmee neig ik een beetje naar de strategie van Vozze: zo veel mogelijk wat in de ranked cups zit, maar als ik ruimte heb of ga krijgen, dan wil ik wel zo snel mogelijk een paar daily select HE items op 7 zetten. Voordeel is toch wel dat we nu wat meer tickets er voor krijgen.

Folding@home

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Pfff, wat een oplichting die multiplayer. Als je 3 items hebt, word je door minimaal 4 items afgeknalt. Raak je iemand, schiet deze gelijk weer naar voren alsof er niks gebeurd is. Heb een Frenzy rode schildjes gehad en niemand geraakt, ook geen items. Sta je vooraan word je dus ook minimaal 4 afgeknalt waardoor je dus weer 8e eindigt. Het is werkelijk waar onmogelijk om 1e te worden. Of speel ik toevallig met alleen maar hackers? :?

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• pjot1
  • Niet online
Eindelijk 2x 1e geworden, communication error.... :( Kan ik weer opnieuw beginnen... |:(

• Planeetje
Ik hecht zelf niet heel veel waarde aan de normal tickets. Dus ik ga denk ik de normals volgens de theorie maar upgraden. De supers en HE ga ik zeker volgens de ranked cups upgraden, dat wat nodig is voor goede scores. Zo heb ik vanochtend lakitu party time van 4 naar 6 gebracht voor een goede HE driver coverage. Guilded prancer gaat ook naar 6. En mogelijks ook de New years kite naar 6. Beiden hebben een coverage van 3 tracks deze tour.

Moet nog even kijken of ik birdo blue of ice bro naar 7 upgrade voor track 3.

@pjot1 dat is heel erg frustrerend. Doorzetten is het enige devies vrees ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Planeetje op 28-02-2021 11:40 ]

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EWlJ8AtwbY0Vl9yNZTRgg_dslUo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iMeuo65pWp6AndzrbDtZhKm7.jpg?f=fotoalbum_large

Weet iemand hoe het zit met dit schema wat betreft tickets in de daily shop? Ik kreeg voorheen altijd al heel weinig tickets. Nu ik dit schema zie, denk ik, misschien kwam dat daardoor. Want er zijn maar weinig categorieën waar ik alle items op level 6 had. Maar helemaal waterdicht is het ook niet. Want van de HE’s heb ik alleen de Gold Glider level 6, niet de Swooper, maar héél af en toe kreeg ik wel een HE ticket.
Nu vraag ik me af of ik inderdaad volgens dit schema zal werken om items naar level 7 te brengen. Maar zoveel tickets heb ik ook weer niet, dus dat gaat nog even duren (zelfs de premium normals kan ik nu maar 1 op level 7 krijgen). Maar misschien ook wel juist daarom! Dan krijg ik sneller meer tickets in de shop.

Of toch levelen wat in de ranked komt, maar zóveel scheelt dat ook niet omdat het % niet omhoog gaat, alleen de bonus time boost. Terwijl het wel best veel tickets kost...

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Inclusief het verhaal om de plaat heen, logica lijkt onveranderd na de laatste update volgens de reacties op reddit. Zo de pipe buggy naar 7 brengen en de proef op de som nemen. Als ik een ticket zie verschijnen gaat er een daily shop he naar 7, hopelijk hebben we er de volgende tour 1 voor de ranked nodig die ik op 6 heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NQTyM3qZOatZEehr6bBsuFaQKBo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iMEDQ8GoUazoxu8cOILXtpws.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door edzon op 28-02-2021 12:35 ]

• Planeetje
Kijk, dat is usefull info! En hetzelfde van wat ik las idd. Ik ga iig baby luigy en de piranha parafoil op 7 zetten.

• Tootoo
Nuttige informatie inderdaad! Ik heb dan baby luigi op level 7, maar dan gaan we ook eens zo snel mogelijk zorgen voor de pipe buggy en piranha parafoil :) Dat samen met 1 HE van de daily select op 7 en dan kijken wat er gebeurt. Gaat alleen wel iets langer duren bij elkaar, aangezien ik daar nog niet zoveel tickets voor heb.

Ter aanvulling op de andere discussie van gister (Bowser jr vs Gold King Boo). Ik neig er ook wel naar om voor bowser jr te gaan om alle genoemde redenen. Maar wellicht ook ter vergelijk: de load out van @Vozze en mezelf zijn denk ik redelijk vergelijkbaar op Vanilla Lake 1T. Beetje koffie dik kijken, aangezien levels en points niet helemaal hetzelfde zijn (ik heb 200 basepoints minder maar 2 levels meer). Ik haal er nu 28k met een dubbele coin frenzy + NSC. Bij GKB zal het voornamelijk afhangen van hoe de muntjes vallen, maar gevoelsmatig gaat bowser jr makkelijker.

Folding@home

• texelonia
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I7xSbU77cBwFgbwOB8YPVxv5Pyk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G3bv3kpnNrKTPFwYWVgIpGix.jpg?f=fotoalbum_large

Ik was net begonnen om alle normals eens level 6 te maken, dus heb niet bijzonder veel tickets |:(
Baby Luigi is level 5.0; Pipe buggy level 6.2; piranha plant parafoil level 4.3 Dus dat gaat nog wel even duren....

Maar mijn Cloud Glider is level 5.1 en met de tickets uit de Gifts en de login bonus kan ik die straks precies level 7 maken.

• bennieeee
Mijn voorsprong was terug gelopen naar 1,3k. Net een heerlijke run op de DK Summit waardoor de voorsprong gegroeid is naar precies 3,3k.

De Total points Challenge vind ik persoonlijk heel fijn. Normaal liet ik de meeste tracks links liggen. Nu ben ik echt bezig nog punten binnen te harken. Had er vanmorgen nog 48k nodig en nu nog maar 19k.

• Planeetje
@Vozze mja, dat herken ik wel. Gelukkig had ik voldoende voor de d en g, maar ik moet er nog 2 voor de pipe buggy. En dan nog een HE naar l7, dat zal dan waarschijnlijk mijn gold glider worden. Haal ik net aan. Maar dan is de New years kite geen level 6, dus ik denk er nog even over na. Wil ook niet echt mee met de whales, maar een HE ticket zo nu en dan helpt natuurlijk wel.

• edzon
Dit moet mijn beste pull ooit zijn geweest, precies die ene pipe buggy die ik nodig had om m naar 7 te krijgen! Oja, de rest was ook niet verkeerd :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lnZPkMGMZcu6dO0hdLCEFfOy_-c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7RaWwkBPLfaeEH0fWVyhZYuN.jpg?f=fotoalbum_large

• MrOleo
De meeste van mijn tickets en rubies zijn weg, maar plaats 1 is binnen.
Het doel (wat ik vooraf had gesteld) van 90k, nou ja daar hebben we het maar niet over. :X
Cache schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 19:58:
@Planeetje succes morgen! Hopelijk een paar mooie pulls

@Vozze Klopt, ik wilde Penguin Luigi al een tijdje, dus dit is een leuke verassing.

Deze twee afbeeldingen kwam ik tegen op reddit, die zijn volgens mij wel handig en ik dacht ik deel ze even hier (aantal tracks dat geen overlap heeft met coinbox drivers):

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Oh dat is een leuk overzicht en mijn favoriete karakter staat lekker hoog, na premium challenge, een pull uit pijp 1 en een pull uit de all clear pipe is mijn B yoshi ondertussen ook al 6+3. 8)
edzon schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:31:
Inclusief het verhaal om de plaat heen, logica lijkt onveranderd na de laatste update volgens de reacties op reddit. Zo de pipe buggy naar 7 brengen en de proef op de som nemen. Als ik een ticket zie verschijnen gaat er een daily shop he naar 7, hopelijk hebben we er de volgende tour 1 voor de ranked nodig die ik op 6 heb.

[Afbeelding]
Hmm benieuwd of dat nog werkt, zeker nadat ze de prijzen van veel premiums hadden verlaagd, we gaan het zien, alleen welke he groep op lvl 7 maken is dan de vraag... ik mis de dagelijkse tickets in mijn shop, tier shop is zo duur :(.

[ Voor 106% gewijzigd door MrOleo op 28-02-2021 19:26 ]

erutangiS

• Sleehond
Mhm Dry Bowser uit de all clear pipe. Natuurlijk fijn maar had liever 1 gehad die ik nog niet had....

• Cache
@MetalSonic erg mooie score!

@Sleehond dry bowser is een mooie pull hoor, maar bij mij ligt ook altijd de voorkeur bij iets nieuws. De laatste paar ACP pulls waren ook allemaal dubbel, maar vandaag eindelijk geluk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ITZyTA_81gFfM15RVWEWyvJaUd0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7Wmgna1TxccWLAjNeZaDaBee.png?f=fotoalbum_large

Daarna toch maar een 10 pull gedaan aan de nieuwe speciale pijp en laat ik daar nu net de kart uit krijgen die ik graag wilde:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RNaOhscz0SahOCaw6nU4w-ljoxA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JocQZ6eftf98pczRaHZSFDLI.png?f=fotoalbum_large

Volgens mij twee stevige karts waar ik ook nog eens al een tijd op zat te azen. Ik ben klaar voor deze tour, al mis ik voor de volgende ranked wel een tier 3 driver op DK summit. Nabbit laat ik aan mij voorbij gaan en dat zelfde geldt eigenlijk voor pijp 2 met Hiker Wario. Wie weet uit de gratis pulls?
Cache schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:41:
@MetalSonic erg mooie score!

@Sleehond dry bowser is een mooie pull hoor, maar bij mij ligt ook altijd de voorkeur bij iets nieuws. De laatste paar ACP pulls waren ook allemaal dubbel, maar vandaag eindelijk geluk.

[Afbeelding]

Daarna toch maar een 10 pull gedaan aan de nieuwe speciale pijp en laat ik daar nu net de kart uit krijgen die ik graag wilde:

[Afbeelding]

Volgens mij twee stevige karts waar ik ook nog eens al een tijd op zat te azen. Ik ben klaar voor deze tour, al mis ik voor de volgende ranked wel een tier 3 driver op DK summit. Nabbit laat ik aan mij voorbij gaan en dat zelfde geldt eigenlijk voor pijp 2 met Hiker Wario. Wie weet uit de gratis pulls?
Thanka ben er blij mee! Ondertussen vanille lake naar 28k kunnen brengen.

Mooie pulls :)

• Planeetje
Is iedereen al bezig met ranked cup 2? Ik heb me gisteren naar de 1e plaats kunnen racen in mijn rankedet 2.5k voorsprong. Nu nog vasthouden. 32.5k op vanilla lake is wel netjes denk ik.
Planeetje schreef op maandag 1 maart 2021 @ 08:14:
Is iedereen al bezig met ranked cup 2? Ik heb me gisteren naar de 1e plaats kunnen racen in mijn rankedet 2.5k voorsprong. Nu nog vasthouden. 32.5k op vanilla lake is wel netjes denk ik.
ik denk dat je frappe snowland bedoelt maar dat is idd netjes

• Planeetje
MetalSonic schreef op maandag 1 maart 2021 @ 08:49:
[...]
ik denk dat je frappe snowland bedoelt maar dat is idd netjes
Ja, klopt, had de app niet open

• edzon
Hier begint er wat beweging in te komen maar voor het eerst in tier 60 zonder bots en nog geen ticket in te zetten ruim op 1. Zouden het ranking mechanisme ook een update hebben gehad? Is natuurlijk wel gewoon even wachten op de gebruikelijke sleeper. Vandaag trouwens direct een level ticket zien verschijnen met alleen de pipe buggy op 7 dus de shop logica met de premium categorien lijkt onveranderd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nvopi4xdHk8-Poe9G_wt7YaK-wI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K7qdq28nrRaEQxKkXZP59bFN.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mcgf3QfjIrlf1x0tx94wPZOY5PI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lieFBTH6mydNZJ5VEVbQB8UU.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kK6nQyaWCoPOUltFOiiQF40-4Hw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1S90qmvIKIELbxscx5aBJOw8.jpg?f=fotoalbum_tile

• bennieeee
Rank van de huidige cup is niet veranderd. Als dat in houdt dat ik lekker eerste blijf ga ik Heart Balloons niet alleen naar level 5 brengen maar ook mijn eerste dubbele uncap geven aan een HE. Ondertussen is Rainbow naar 34,7 geschoten dus die 35k gaat er sowieso nog wel aan.

Nog 14k nodig en dan hebben we 600.000 punten bereikt in de cup dat is me nog niet eerder gelukt.

[ Voor 15% gewijzigd door bennieeee op 01-03-2021 09:54 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fgw0k-tGmbyl7SpNhWxlE4PydGk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xviBb3w1it9NPrOAZfmUFN5q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/clPkIyKhzzrWbBemJ12fh1VwBdk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YUF3ztZ5MWuVl7MOL8ze4RnM.jpg?f=fotoalbum_largeVozze is Toto?

• Cache
@MetalSonic er is een bug in de friends ranking waarbij verkeerde naam/logo/level/tier wordt weergegeven. Is al een tijd aan de hand en hebben veel mensen last van. Wat ik merk is dat hij de info van de speler boven degene die je aanklikt pakt.
Cache schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:58:
@MetalSonic er is een bug in de friends ranking waarbij verkeerde naam/logo/level/tier wordt weergegeven. Is al een tijd aan de hand en hebben veel mensen last van. Wat ik merk is dat hij de info van de speler boven degene die je aanklikt pakt.
ja klopt las al van andere hier die het ook hadden. Bij mij is de bug er pas sinds gisteren en hij blijft helaas actief.

• texelonia
Maar volgens mij geldt die bug alleen dat de verkeerde naam er komt te staan. De overige info komt volgens mij wel overeen met het profiel dat je eigenlijk wilde openen. En ook als je coins stuurt gaat het naar het goede profiel. In elk geval als ik het profiel van mijn zoon open, er staat een andere naam, en ik stuur hem coins, dan ontvangt hij daadwerkelijk de coins.
texelonia schreef op maandag 1 maart 2021 @ 11:21:
Maar volgens mij geldt die bug alleen dat de verkeerde naam er komt te staan. De overige info komt volgens mij wel overeen met het profiel dat je eigenlijk wilde openen. En ook als je coins stuurt gaat het naar het goede profiel. In elk geval als ik het profiel van mijn zoon open, er staat een andere naam, en ik stuur hem coins, dan ontvangt hij daadwerkelijk de coins.
Wie is er bij mij dan derde? Vozze of Totoo? Verder niet heel belangrijk...

Ondertussen is in mijn ranked poule iemand wakker geworden, uit het niks naar 79k... Sta nog met twee k eerste en ik heb nog wat speelruimte in track 1 & 2 maar beetje jammer natuurlijk. :P

EDIT, shit paar uur geleden stond hij nog onder mij maar hij is door gegaan met punten verzamelen. Ben inmiddels gezakt naar de tweede plek..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tb3TEzf5pfi4LBsPy2b0OHM8u_c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QsW1l5M6EeQAnYQIREj84n2C.png?f=fotoalbum_large

• Tootoo
@MetalSonic in je overzicht staan de namen en scores goed, alleen het icoontje klopt niet. Je nummer 4 ben ik ;)

Hopelijk krijg je er nog wat bij om je nummer 1 weer voor te blijven!

Folding@home

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Ik sta eerste in mijn ranked, maar ik het is me nog niet gelukt de 30k te halen op Frappe Snowland T. Dat zou met 7-7-7 (allemaal supers) toch moeten kunnen.

Edit: 30101. Maar 31k zou toch moeten kunnen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Poeksel op 01-03-2021 16:41 ]

Poeksel schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:37:
Ik sta eerste in mijn ranked, maar ik het is me nog niet gelukt de 30k te halen op Frappe Snowland T. Dat zou met 7-7-7 (allemaal supers) toch moeten kunnen.

duble coin + NSC, heb 't gevoel dat ik ook wat meer punten krijg bij het standbeeld via rechts en dan gliden, sowieso makkelijker om dan je combo richting laatste item block vast te houden / my 2 cents

• Poeksel
Dat is het doel inderdaad!

• MrOleo
En dan iets omlaag duiken richting het item blok en dan weer omhoog bij het item blok voor maximaliseren van de glij acties.

erutangiS

Tootoo schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:21:
@MetalSonic in je overzicht staan de namen en scores goed, alleen het icoontje klopt niet. Je nummer 4 ben ik ;)

Hopelijk krijg je er nog wat bij om je nummer 1 weer voor te blijven!
heb er nog een beetje uit kunnen persen...... voorsprong van mij is nu 800 punten. Het is weinig maar ik ga het accepteren als ik morgen op plek twee sta. Mijn overige items wil ik sparen voor de volgende ranked cup.

En ik zag net al dat je op plek 2 ook 5 uncap tickets krijgt als je van tier 59 naar 60 gaat! net zoveel uncap tickets als op plek 1. Ja iets minder rubies en coins maar dat zij dan maar zo.

• pjot1
  • Niet online
Zo! Dit weekend was een lekker weekend qua losse pipes! Doordat er her en der nog wat rubies vrijkwamen schoot ik eerst een Snow pipe,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FviJO5vpo1SyOAaLQi3Lu5M5D68=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/g6eq925Ps63sh2zg92HPod0M.png?f=user_large

Hmz, nog maar Heavy duty pipe,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DrA9GqZaDpfnQS-4CnNDvWoQA_Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dt8odA4lE3LdLNcWywIXZj4Q.png?f=user_large

Toen uit de All Clear pipe,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FqX3qR9Lpnk58xR9G1QUsUnLXbU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bYRBkssH7PdVnSM52BOjzeY8.png?f=user_large

Vervolgens na een weekend vol gescheld, getier en woedeuitbarstingen probeerde ik het vandaag nog een keer en,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gNIIcBK7V-bPoLY7aEn2DL-99mo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wPnFqWyVNNE3AQRVGnNmIJdQ.png?f=user_large

Dus nu maar even een Lucky 7 pipe,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mys7x5Ovwwz3vd-K8Sxo5sSeZKY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nhAmNB5ICLgb5ONK06szoZKF.png?f=user_large

Ik hoop dat dit ff zo doorgaat. :9 Nu nog ergens 5k verzamelen voor m'n ranking. Ik denk in de eerste race, maar zorgen jullie voor een special trick of nemen jullie de half pipes helemaal niet? Ik denk namelijk dat er best veel punten in kunnen zitten door de special tricks maar soms kost me dat wel de koppositie, zeker vlak voor de finish.

In de laatste race is het ook lekker doorcomboën alleen moeten de Frenzy's nog even goed vallen. Maar goed, ik heb sowieso geen reden tot klagen. >:)

• MrOleo
Poeksel schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:37:

31k moet zeker kunnen, hier wat inspiratie, jij hebt iets betere driver, ik een betere kart:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j9T58jjVhDiKe5pDdi8Qs526WJw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CtMHXksVq6IxO1lZeZkT3iJs.jpg?f=user_large

Een 99% perfecte run, 3 coin frenzies, blauw schild en bliksem tijdens de frenzies, helaas op het eind had de bliksem alle sneeuwpoppen gemold, miste 2 acties en verloor mijn combo met 2 bochten te gaan. :D

Leuke pulls Pjot, super! :)

erutangiS

• Planeetje
Vandaag een ticket in mijn shop. Een normal kart ticket omdat ik nog geen S of HE shop item op 7 heb, maar een ticket is al heel positief!

Ben ook maar de basic super gliders aan het inslaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZiMhTpVk38SefyyazVhs6Og0H90=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nms9Z0h4HCXBRCIeVKz4HGki.jpg?f=fotoalbum_large

• MrOleo
edzon schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:34:
Hier begint er wat beweging in te komen maar voor het eerst in tier 60 zonder bots en nog geen ticket in te zetten ruim op 1. Zouden het ranking mechanisme ook een update hebben gehad? Is natuurlijk wel gewoon even wachten op de gebruikelijke sleeper. Vandaag trouwens direct een level ticket zien verschijnen met alleen de pipe buggy op 7 dus de shop logica met de premium categorien lijkt onveranderd.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Hier heb ik nu ook 2 normal tickets in de shop, 2 dagen nadat ik baby luigi, piranha foil en pipe buggy lvl 7 had gemaakt.

erutangiS

Laatste dag alweer van deze week, vanochtend ook weer een reward gekregen via een HE ticket...

Gaan jullie vandaag nog veel tijd in de huidige tour stoppen of zit iedereen al in de nieuwe tour? :)

Kan mij niet snel genoeg woensdag zijn. Ben benieuwd hoe mijn volgende ranked poule is en ik hoop dat ik bij pipe 2 voor de verandering een keer niet 95% eruit moet halen om de he driver te krijgen. Dat moest de vorige twee keer dus wel.

• Tootoo
@MrOleo wat een dikke score zeg! Die ene procent (als dat het al is ;)) kan je hopelijk wel missen :P

Hier ga ik weinig tijd er in steken. Ik hark mijn muntjes binnen en dat is het. Verder moet ik ook wachten op morgen om een tier 3 kart te krijgen + overmorgen voor mijn laatste HE glider ticket. Wat @Vozze al zei: het zal vast wel een slagveld worden...

Wat is jullie gok trouwens wat meer oplevert:
- een level 7 super kart met 450 basepoints
- een level 6 HE kart met 595 basepoints

Of te wel: weegt het ene level zwaarder of de combinatie van meer basepoints / iets hogere multiplier. Of maakt het allemaal geen klap uit :P

Folding@home

• Cache
@Tootoo Ik bereken het altijd zo: 6 x 450 < 5 x 595. Daarnaast heeft de HE kart een hogere bonus. HE kart wint.

• Tootoo
@Cache dat zou in mijn geval 7x450 vs 5x595 zijn, maar je principe blijft dan staan :) Mocht ik het voor elkaar krijgen dan is dat nog een optie voor Rainbow Road R/T. Thanks!

Folding@home

Cache schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:57:
@Tootoo Ik bereken het altijd zo: 6 x 450 < 5 x 595. Daarnaast heeft de HE kart een hogere bonus. HE kart wint.
ik denk ook dat HE wint, heb 't zelf ook al vaak meegemaakt dat ik met een HE item die 1 level lager was dan het super item toch hogere scores realiseerde.

• MrOleo
@Tootoo De vermenigvuldigingsfactor is ( level-1 ). Lvl 7 450 punten = 6x450.
Ik zou ook de he kart gebruiken, maar ik zou ook beide een keer testen en vergelijken.
Tootoo schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:26:
@MrOleo wat een dikke score zeg! Die ene procent (als dat het al is ;)) kan je hopelijk wel missen :P
Tnx, ja dat gaan we niet meer verbeteren al probeer ik het 2 weken lang, die paar puntjes kan ik wel missen :), ik heb 1 sterkere tegenstander in mijn ranked, maar die staat nu opeens 13k achter.

[ Voor 8% gewijzigd door MrOleo op 02-03-2021 10:26 ]

erutangiS

• Poeksel
MKT Race Points Predictor Calculator suggereert ook dat een HE beter scoort dan een super met een level hoger (althans, de keren dat ik het invoerde).

• Tootoo
8)7 Dat jaartje ouder wat ik vandaag geworden ben hakt er wel gelijk in zeg, jullie hebben gelijk!

Dan ga ik, als het kan, de crawly kart nog opwaarderen naar level 6. Dat ding wordt echt te pas en te onpas in ranked gebruikt....

Folding@home

Tootoo schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:49:
8)7 Dat jaartje ouder wat ik vandaag geworden ben hakt er wel gelijk in zeg, jullie hebben gelijk!

Dan ga ik, als het kan, de crawly kart nog opwaarderen naar level 6. Dat ding wordt echt te pas en te onpas in ranked gebruikt....
:o
Gefeliciteerd @Tootoo O+

Sta je er nog goed voor in je ranked poule?

• Tootoo
@MetalSonic thanks! Tot zo ver nog altijd wel. Ik sta 6.4k achter op de nummer 1 en 8.6k voor op de nummer 2. Tenzij er rare dingen gaan gebeuren hoop ik dat ik die tweede plek vast zal houden. Wat je al zei: nummer 2 levert qua point cap tickets toch evenveel op, alleen de rubies en muntjes zijn wat minder. Naja, dat is maar zo :)

Als je weet dat ik per dag altijd moeite heb gehad om de muntjes binnen te halen qua tijd is dit een prima resultaat. Track 1 heb ik niet eens een dubbele frenzy en track 2 / 3 wel, maar dan met een break of wat in de combo. Daar zat zelfs ook nog meer ruimte.

Folding@home

• bennieeee
Gefeliciteerd @Tootoo !

Hier ben ik maar weer bezig gegaan met week 2. Zie bij de huidige cup echt niemand meer mij nog inhalen. Sta ondertussen in week 2 op 64,6k. 45 rubies te spenderen in de pijp dan. Denk dat ik maar ga voor 10pull inplaats van losse ook gezien het feit dat je dan 1 extra hebt. Moet er echt nog iets bij krijgen op Track3 daar.

• bennieeee
bennieeee schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:44:
Gefeliciteerd @Tootoo !

Hier ben ik maar weer bezig gegaan met week 2. Zie bij de huidige cup echt niemand meer mij nog inhalen. Sta ondertussen in week 2 op 64,6k. 45 rubies te spenderen in de pijp dan. Denk dat ik maar ga voor 10pull inplaats van losse ook gezien het feit dat je dan 1 extra hebt. Moet er echt nog iets bij krijgen op Track3 daar.
Wat zouden jullie trouwens doen.
De lucky Seven pijp doen in de hoop Nabbit eruit te pullen of week 2 pijp in de hoop Wario Hiker te pullen?

• Tootoo
@bennieeee hoeveel rubies heb je uit te geven? De kans op Nabbit er uit halen is echt waardeloos klein namelijk. Op 50 items heb je 1 HE driver en een kans van 1/4 om Nabbit te krijgen. Je kan bij elkaar 10x een 10 pull doen en nog rustig zonder Nabbit zitten, waar je bij de pijp van week 2 wel 100% goed zit. Dus als het even kan, zou ik zelf voor week 2 gaan.

Folding@home

• bennieeee
@Tootoo helaas maar 45 zometeen. Dus de kans dat ik iets eruit haal is al mega klein natuurlijk.. maar track 3 staat nu op 10,5k en de verwachting is niet dat ik daar op deze manier veel meer uit ga halen.

Eigenlijk wordt het een pure wanhoopspoging 🤣

• Tootoo
@bennieeee: dan is het 10% (week 2) vs 5% (lucky 7) qua kansen... Beide prut inderdaad, maar als je iets wilt proberen dan is week 2 wel de beste kans. Plus dat je daar sowieso meer high ends in die pijp zal hebben zitten, waardoor je sowieso een grotere kans hebt om iets er uit te halen wat de pijn kan verzachten.

Folding@home

• bennieeee
@Tootoo dan gaan we daar wel voor. Heel veel zullen natuurlijk hoog scoren op baan 1 en 2 dus dan is het mega balen als je alles mist op baan 3!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XBIM7jxK8EhvOieyg8z64pY6k-w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BIkE7PMCsQNVCdtv7wpCDwma.jpg?f=fotoalbum_large
Nog wat puntjes kunnen pakken waaronder een run op track 3 met twee keer coin en 1 ijsball frenzy. Helaas combo break.

Ik geloof het wel. Met de rewards van de laatste dagen is de kans groot op een sleeper. Ik zie het morgen wel!

Succes voor wie vanavond nog aan de bak gaat.
Tootoo schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 16:25:
@bennieeee hoeveel rubies heb je uit te geven? De kans op Nabbit er uit halen is echt waardeloos klein namelijk. Op 50 items heb je 1 HE driver en een kans van 1/4 om Nabbit te krijgen. Je kan bij elkaar 10x een 10 pull doen en nog rustig zonder Nabbit zitten, waar je bij de pijp van week 2 wel 100% goed zit. Dus als het even kan, zou ik zelf voor week 2 gaan.
Dit dus... het is in mijn eigen woorden echt een shit pipe!

• Planeetje
Ik hoef vandaag waarschijnlijk niet meer aan de bak voor ranked. Er was iemand tot op 1.5k gekomen. Daarna 1 run op DK summit gedaan met een coin frenzy, met een t2 glider en daar mijn score verbeterd met 3k. Dus sta nu weer ruim voor. Ik geloof het wel nu.

Benieuwd naar de ranked van morgen. Als ik top 3 blijf ben ik eindelijk level 60. En met plek 1 heb ik weer een stukje van de ruby spend van de kart pijp opgevangen. 5 uncap tickets zijn ook zeker welkom! Volgende week gaat het weer om driver uncap tickets!

• MrOleo
Dus ik keek net even naar de volgende video: YouTube: 314 NONSTOP (Rainbow Road R/T) by Nikey | MY REACTION TO AN INSANE R...

Gozer haalt een combo van 314 op Rainbow road, maar nu viel me op dat de counter bij 200 reset van coin +97 naar coin + 57. Als je zijn score bekijkt is dat ongeveer:

Combo Punten Verschil
50 6492
100 11800 5308
150 17224 5424
200 23300 6076
250 26328 3028
300 29400 3072

Vanaf combo 200 is het dus verstandiger om je combo te breaken? :?

erutangiS

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic
Oei, dat ligt dicht bij elkaar. Hopen dat je zo blijft staan!

@Tootoo
Gefeliciteerd met je verjaardag! Niet teveel Mariokart cadeaus aan jezelf geven hè? Dan voel ik me zo slecht! ;)

@Cache
Zo had ik het nog bekeken! Ik ga nu steeds alles uitrekenen! B) thanks

@Planeetje
Je bent lekker bezig! Hopelijk wordt je inspanning beloont met een dikke tier 60! oOo

@ all
Ik ga maar even de hele avond op de telefoon. Stekkeren en gaan. Omdat ik het weekend bezig was om m'n multiplayer challenges te halen, heb ik de ranking een beetje links laten liggen. Ik moet nog een kleine 3k voor de eerste plek en ik voel gewoon dat het kan. O-) hopelijk heeft iemand nog tips? Zeker in de eerste race, special trick, half pipe, geen half pipe. Wat zijn jullie ervaringen?

• Vozze
Gefeliciteerd @Tootoo! Hopelijk 6 point cap tickets als cadeautje van Nintendo voor je!

@pjot1 : op Rosalina heb je ook nog wel kansen. Wachten tot je in een race komt waarin coinbox drivers zitten, tot aan het eerste item block rond positie 6 blijven hangen en hopen op een boomerang frenzy. Als dat gelijk valt met een coinbox is het kassa! Ander reset en opnieuw proberen.

@MrOleo : Hmmm, ik zal het filmpje eens kijken. Klinkt wel heel vaag.

@bennieeee : afwachten en anders vol gas op de eerste twee tracks!

Ikzelf geloof het wel. Ik ga zo iedereen nog wat muntjes geven, muntjes binnen harken en wachten op morgen. Tegen alle verwachtingen in sta ik nog eerste, maar een tweede plek is ook prima. We zien het morgen wel.

Succes aan iedereen die nog los gaat!

• MrOleo
1e race:
- Mocht je nipt 2e liggen met nog 1 bocht te gaan, als je de binnenste halfpipe bij het begin van de bocht neemt, schiet je om de hoek en kan je vaak iemand toch nog inhalen voor de streep. De buitenbocht is daarentegen extreem langzaam, goed voor extra punten, maar alleen als je ver voor ligt.
- Halverwege bij het slingergedeelte negeer ik de halfpipe meestal, kost teveel tijd, miniturbos in de lange bochten vind ik makkelijker voor de combo. Beide kan, ligt er maar aan wat je zelf fijner vindt.
- 1e ronde kies ik vaak voor extra punten via half pipes en special tricks in de 1e buitenbocht, na de jump, 2e ronde kies ik meestal voor behouden 1e plek in de binnenbocht. Ook hier beide kan, ligt er maar aan wat je zelf fijner vindt.

Succes vanavond!

erutangiS

Pagina: 1 ... 56 ... 161 Laatste