• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Wat hierboven wordt gezegd, zou vooral voor de lucky 7 gaan als start frenzy op track 1!
edzon schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 22:17:
Wat hierboven wordt gezegd, zou vooral voor de lucky 7 gaan als start frenzy op track 1!
Inderdaad als je de keuze hebt dan is dat de allerbeste start. Helpt vooral enorm op de redelijk korte track 3!
YouTube: THE SNOW TOUR IS COMING!!! MARIO KART TOUR

Leuk filmpje met preview van de “nieuwe” track!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-01 21:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qEkK8imbEZ7Qxc6IH5QLcnk60-Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mPI7nbdpLChC31GDDUduZXdU.jpg?f=fotoalbum_large

Hier is het ook nog heerlijk close. Heb plek 1 wel wat uit me hoofd al gezet aangezien dat gat in mijn ogen vrij groot is voor wat ik verwacht er nog bij te kunnen rijden.
Is het al woensdag jongens? ja zo'n week is het nu weer echt ;-) zijn leuke tracks maar veel meer punten wil ik niet halen. Ik wil aan de slag met de nieuwe updates, nieuwe baan etc!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
@MetalSonic het is mooi weer. Leuk om erop uit te trekken ;). Dan vliegt de tijd zo om.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Xaio schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 15:37:
@MetalSonic het is mooi weer. Leuk om erop uit te trekken ;). Dan vliegt de tijd zo om.
Hey Xaio jou heb ik ook een tijdje niet gezien hier, vermaak je je nog een beetje met Mario kart tour? Het is inderdaad mooi weer, ben net ook ff naar buiten geweest! (in mijn lunchpauze)

• Xaio
MetalSonic schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 15:38:
[...]

Hey Xaio jou heb ik ook een tijdje niet gezien hier, vermaak je je nog een beetje met Mario kart tour? Het is inderdaad mooi weer, ben net ook ff naar buiten geweest! (in mijn lunchpauze)
Ik doe even rustig aan. Probeer meer tijd te reserveren voor andere dingen.

Ik ben ook benieuwd hoe de nieuwe functies eruit gaajnzien die geïntroduceerd wordt in de volgende tour. Volgens mij wilt Nintendo wel dat we meer multiplayer spelen. Ik ben daar nog steeds rank D. Kan geen motivatie vinden om daar actief te gaan racen.

Xaio schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 16:20:
[...]

Ik doe even rustig aan. Probeer meer tijd te reserveren voor andere dingen.

Ik ben ook benieuwd hoe de nieuwe functies eruit gaajnzien die geïntroduceerd wordt in de volgende tour. Volgens mij wilt Nintendo wel dat we meer multiplayer spelen. Ik ben daar nog steeds rank D. Kan geen motivatie vinden om daar actief te gaan racen.
Ja dat gevoel heb ik ook wel. Ook door muntjes te geven tijdens het wachten. ik speel bijna nooit online... vind het weinig toevoegen.

Ik heb het heel veel gespeeld voor Rank A (en de rubies die ik ervoor kreeg) en nu start ik 't alleen af en toe als het moet voor de challenge, maar vaak dan ook pas na een paar dagen.
*zucht*

20 minuten achterelkaar op restart gedrukt bij track 2, maar ik dan niet één keer vanaf plek één vertrekken met een coin frenzy? :(

[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 20-02-2021 16:56 ]

• bennieeee
Mean ik ben wel klaar met deze tour. Vorige was min maar deze gaat ook heel hard die kant op. Verbeter me maar niet, sta ondertussen 3e en als ik het tempo zie waarmee de rest er aan komt dan sta ik voor het einde van vandaag op plek 6.

• edzon
MetalSonic schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 16:31:
[...]

20 minuten achterelkaar op restart gedrukt bij track 2, maar ik dan niet één keer vanaf plek één vertrekken met een coin frenzy? :(
Dat is heel frusterend, ik start daarom veel liever op plek 8 voor een mushroom frenzy. Kans is 22% vs 5% op een frenzy en met een beetje mazzel beuk je er nog meer punten bij dan met een coin. Zelfs met een enkele mega mushroom kan je nog flink wat punten bij elkaar beuken en dan voor de coin frenzy bij box 2 gaan. Dat gezegd hebbende rij ik net mijn topscore met een coin vanaf plek 1 omdat ik steeds maar geen derde frenzy kreeg en maar wat anders wilde proberen _O- blijft een gokspelletje!

Vandaag een he driver ticket in de shop waarmee koopa naar 5 kan, die krijgt er dan gelijk 5 pc tickets bij. Nu een redelijk perfecte nsc met dubbele coin daar dus wel erg benieuwd of de 1e plaats haalbaar is hiermee. Op track 1 heb ik ook nog wel ruimte voor een extra frenzy en lakitu zit ook wel te azen op de pc tickets...kan dan natuurlijk nog wel koopa levelen dus misschien dat ik daar ook wel uiteindelijk meer punten mee win :? Wat zouden jullie doen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TMnmF2if1-W1fDSQCIoXB2ft19U=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bl4Qxvnd7msvEe8HJjf4LxUr.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IR88RfocM33OA3ok4Z2MV40QNgk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cXCo9db2FfNHMwKV0PDdVj0Z.jpg?f=fotoalbum_tile
edzon schreef op zondag 21 februari 2021 @ 12:29:
[...]

Dat is heel frusterend, ik start daarom veel liever op plek 8 voor een mushroom frenzy. Kans is 22% vs 5% op een frenzy en met een beetje mazzel beuk je er nog meer punten bij dan met een coin. Zelfs met een enkele mega mushroom kan je nog flink wat punten bij elkaar beuken en dan voor de coin frenzy bij box 2 gaan. Dat gezegd hebbende rij ik net mijn topscore met een coin vanaf plek 1 omdat ik steeds maar geen derde frenzy kreeg en maar wat anders wilde proberen _O- blijft een gokspelletje!

Vandaag een he driver ticket in de shop waarmee koopa naar 5 kan, die krijgt er dan gelijk 5 pc tickets bij. Nu een redelijk perfecte nsc met dubbele coin daar dus wel erg benieuwd of de 1e plaats haalbaar is hiermee. Op track 1 heb ik ook nog wel ruimte voor een extra frenzy en lakitu zit ook wel te azen op de pc tickets...kan dan natuurlijk nog wel koopa levelen dus misschien dat ik daar ook wel uiteindelijk meer punten mee win :? Wat zouden jullie doen?

[Afbeelding][Afbeelding]
Goed punt, achja het hangt af van de baan maar ook de soort items die je gebruikt. Helemaal als ik een setje items gebruik waarvan één van de items een coin glider is... Triple coin frenzy is op de meeste tracks het beste dat je eruit kan halen maar de kans is zeer klein zoals we allen weten.

Beginnen met een mushroom frenzy is ook heerlijk op sommige banen. Voorwaarde is dan wel dat je al snel je item block kan pakken. Dat kan uiteraard op Daisy hills. OP de Donkey kong banen vind ik beginnen met een bowser shell frenzy ook heerlijk. Punten schieten omhoog :D

Heb trouwens een dubbel coin frenzy gescoord op track 2. Begon bij poging 45 of 50 eindelijk met een coin frenzy en had er later nog één. En dan vanochtend nog Lucky 7 + coin + losse coins op track 3. Eindelijk boven de 80k.. Voorsprong op de nummer 3 is inmiddels 8k. Ik geloof het wel 8)

EDIT op je vraag: om eerlijk te zijn zie ik zo niet echt waar je extra punten kan pakken. Je scores zijn al behoorlijk dik. Vooral op track 1 waar je geen tier 3 glider hebt en toch tegen de 20 aan zit...

[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 21-02-2021 13:40 ]

• edzon
Ah ik dacht dat je ook veroordeeld was tot Daisy maar zie net dat ik door de bug naar iemand anders zijn score zat te kijken :F wel lekker als die run dan eindelijk valt! Ik verbeter net mijn score ook met 'slechts' een mushroom en coin dus daar zit, net als op track 1, zeker nog een extra frenzy in....zie helaas dat mijn nr 1 inmiddels op 88k staat dus ik hou mijn tickets wel even op zak.
edzon schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:09:
Ah ik dacht dat je ook veroordeeld was tot Daisy maar zie net dat ik door de bug naar iemand anders zijn score zat te kijken :F wel lekker als die run dan eindelijk valt! Ik verbeter net mijn score ook met 'slechts' een mushroom en coin dus daar zit, net als op track 1, zeker nog een extra frenzy in....zie helaas dat mijn nr 1 inmiddels op 88k staat dus ik hou mijn tickets wel even op zak.
Doe je goed hoor, zonde om je tickets te gebruiken voor slechts een "iets hogere score".. Lekker op zak houden tot je in een poule zit waarin je echt kans hebt op plek één.

Nummer één bij mij zit al iets boven de 90k. Ik ben echt blij dat ik mijn gebruik van tickets slechts heb beperkt tot Lakitu level 6 maken. Daar ga ik nog vaak van gebruik maken.

Vanochtend een HE driver ticket gekocht. Heb er nu 4 , verder 10 driver super tickets.. Wellicht kan ik straks zowel een he driver en twee super drivers naar level 7 brengen.

Zal uiteraard weer spannend zijn hoe mijn items er voor staan op de "nieuwe" track. :)
Rustig hier......

Weten jullie al welke items jullie level 7 maken? Iemand die al een favoriete driver heeft die sowieso van 6 naar 7 gaat ongeacht hoe het er woensdag uit ziet?

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
@MetalSonic met de aanname dat we geen idee hebben welke drivers tier 3 zijn, heb ik wel een voorkeur om een paar shop items naar level 7 te brengen, zodat er altijd een kans blijft bestaan om weer level tickets te krijgen. Dry Bowser, King Boo en Donkey Kong zijn dan goede kanshebbers. En als het kan nog 1 coinbox driver, bv PGP of GDB. Maar goed, mogelijk gaat dat volledige plan rond woensdag ochtend 7:02 de prullenbak in ;)

Verder is het hier afwachten: weinig tijd, muntjes harken en kijken of de nummer 2 nog dichterbij komt... Alle pogingen die ik tot zo ver waag om daisy hills te verbeteren stranden onherroepelijk :)

Folding@home

Tootoo schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:43:
@MetalSonic met de aanname dat we geen idee hebben welke drivers tier 3 zijn, heb ik wel een voorkeur om een paar shop items naar level 7 te brengen, zodat er altijd een kans blijft bestaan om weer level tickets te krijgen. Dry Bowser, King Boo en Donkey Kong zijn dan goede kanshebbers. En als het kan nog 1 coinbox driver, bv PGP of GDB. Maar goed, mogelijk gaat dat volledige plan rond woensdag ochtend 7:02 de prullenbak in ;)

Verder is het hier afwachten: weinig tijd, muntjes harken en kijken of de nummer 2 nog dichterbij komt... Alle pogingen die ik tot zo ver waag om daisy hills te verbeteren stranden onherroepelijk :)
Zo kijk ik er ook naar!

Qua high end item een coinbox driver, en qua super item een DK of liever, King Boo ofzo.. Die hebben mij in het verleden goed geholpen....

Wat is nu het verschil tussen jou en de nummer 2?

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-01 21:13
Ik heb inderdaad dezelfde gedachte. Het liefste wil je drivers naar level 7 brengen die normaliter in de daily shop verschijnen, zodat daar weer tickets voor in de plaats komen. King Boo en DK zijn qua supers dan goede kandidaten. Dry Bowser, Metal Mario en toch ook wel Pauline zijn qua HE drivers dan weer kanshebbers. Maar ja, er zullen veel lui zijn die coinbox drivers naar level 7 gaan brengen. Daar moet je wel wat tegenover kunnen zetten.
Maar misschien komen we in een ranked waar je wellicht een specifieke driver naar level 7 moet upgraden, om in ieder geval mee te kunnen doen om de eerste plek. Kijk ik bijvoorbeeld naar Carlos, die heeft een sloot aan tickets liggen en zo zullen er wel meer zijn. Die kun je zo treffen in je ranked.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Vozze schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:51:
Ik heb inderdaad dezelfde gedachte. Het liefste wil je drivers naar level 7 brengen die normaliter in de daily shop verschijnen, zodat daar weer tickets voor in de plaats komen. King Boo en DK zijn qua supers dan goede kandidaten. Dry Bowser, Metal Mario en toch ook wel Pauline zijn qua HE drivers dan weer kanshebbers. Maar ja, er zullen veel lui zijn die coinbox drivers naar level 7 gaan brengen. Daar moet je wel wat tegenover kunnen zetten.
Maar misschien komen we in een ranked waar je wellicht een specifieke driver naar level 7 moet upgraden, om in ieder geval mee te kunnen doen om de eerste plek. Kijk ik bijvoorbeeld naar Carlos, die heeft een sloot aan tickets liggen en zo zullen er wel meer zijn. Die kun je zo treffen in je ranked.
Mensen met een 1400 basepoint coinbox driver op level 6 lopen nu al weg, moet je voorstellen als die straks op level 7 staan.

Hopelijk gaat het verhogen naar level 7 gecombineerd met een nieuw soort driver/ item

• edzon
Ik hoop ook dat 1 van de shop he's die ik op 6 heb nodig is voor de ranked en dat we die met 3 tickets naar level 7 kunnen brengen. Daarnaast ben ik erg benieuwd of ze ook de shop categorieen aan gaan passen nu er ook geen onderscheid is tussen de 'base' en 'premium' items qua prijs. Anders ga ik voor de 3 premium normals maar ik wacht denk ik even de berichten op reddit af. Verder is t weer beginnen met de gliders denk ik.

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d7bfUOJafHehrCOXWpJEy0Xk9qk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7F0O72ItXDQHMK7quQ1oag1Q.jpg?f=fotoalbum_large

Roept u maar aub waar kan nog iets bij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ek8h8oqb1OPzXlQu931aqYzMYVI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cffXIfk2H6FCfPNi6ZcriaOP.jpg?f=fotoalbum_large

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Vanochtend een HE driver ticket gekocht. Als ik morgen geen HE ticket krijg, dan koop ik de bananamaster puur omdat ik die nog niet heb. Dan ben ik weer door mijn centjes heen en ga ik mijn shop items upgraden. Ik probeer de super gliders denk ik maar eerst op 7 te krijgen. Gold glider naar 7 voor wat betreft de HE glider.

Qua drivers denk ik inderdaad ook aan dry bowser. Donkey en King boo van de super. Morton van de normals.

Net mijn score op daisy hills naar 44k gebracht.nu heb ik weer 7k voorsprong. Dat zou toch wel voldoende moeten zijn voor de 1e plek in ranked.
Kan je track 3 nog naar de 17k boosten? Double coin frenzy en losse coinboxen tussendoor. Nsc uiteraard..

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:58
Ik vind het moeilijk inschatten voor je itemlevels en playerlevel, hier een voorbeeld van een speler uit mijn ranked met redelijk vergelijkbare items, dan zou er overal nog wel ruimte zijn, dus ik denk gewoon proberen waar je zin in hebt en kijken of het goed valt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9o0vTyddr9ijplpfOophYhpAeKE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GwHMoGGFtPrcKs0aH7bqvw5Z.jpg?f=user_large
Planeetje schreef op maandag 22 februari 2021 @ 18:13:
Vanochtend een HE driver ticket gekocht. Als ik morgen geen HE ticket krijg, dan koop ik de bananamaster puur omdat ik die nog niet heb. Dan ben ik weer door mijn centjes heen en ga ik mijn shop items upgraden. Ik probeer de super gliders denk ik maar eerst op 7 te krijgen. Gold glider naar 7 voor wat betreft de HE glider.

Qua drivers denk ik inderdaad ook aan dry bowser. Donkey en King boo van de super. Morton van de normals.

Net mijn score op daisy hills naar 44k gebracht.nu heb ik weer 7k voorsprong. Dat zou toch wel voldoende moeten zijn voor de 1e plek in ranked.
Pff als die mooie scores van jou nog niet genoeg is voor 1e plek, dan weet ik het ook niet meer. 8)7 ik sta hier ook 7k ( en 18k op nr 3) voor met 11k minder dan je.

erutangiS

• bennieeee
@MetalSonic net een uur lang Track3 gedaan maar die 2e Frenzy valt maar niet goed. Had een verhoging van 15 punten uiteindelijk 😅thanks voor je scores @MrOleo toch nog maar ff alle banen bij langs komende uren dan!

• Planeetje
MrOleo schreef op maandag 22 februari 2021 @ 18:50:
[...]

[...]

Pff als die mooie scores van jou nog niet genoeg is voor 1e plek, dan weet ik het ook niet meer. 8)7 ik sta hier ook 7k ( en 18k op nr 3) voor met 11k minder dan je.
Toch heb ik een tegenstander met ruim 95k die me elke keer weer verbaasd met een x aantal duizend punten erbij. Is nog geen zekerheidje. Een paar tickets ertegenaan en hij is me voorbij.
bennieeee schreef op maandag 22 februari 2021 @ 18:54:
@MetalSonic net een uur lang Track3 gedaan maar die 2e Frenzy valt maar niet goed. Had een verhoging van 15 punten uiteindelijk 😅thanks voor je scores @MrOleo toch nog maar ff alle banen bij langs komende uren dan!
Dan is het tijd voor nog een paar uur.

Dit is Mario kart tour, als je de juiste items hebt is het vooral doorzettingsvermogen. Net zo vaak restarten tot je al je favoriete frenzy's hebt.

Succes morgen
Planeetje schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:04:
[...]

Toch heb ik een tegenstander met ruim 95k die me elke keer weer verbaasd met een x aantal duizend punten erbij. Is nog geen zekerheidje. Een paar tickets ertegenaan en hij is me voorbij.
Jij gaat erg lekker deze week qua scores! De ranked banen sluiten perfect aan op je items.

• Planeetje
MetalSonic schreef op maandag 22 februari 2021 @ 22:17:
[...]

Jij gaat erg lekker deze week qua scores! De ranked banen sluiten perfect aan op je items.
Ja, deze ranked sluit uitstekend aan bij mijn load out. Voor de 1e keer dat ik de 100k doorbroken heb.

Ik heb een HE driver ticket in mijn shop. Maar ik heb de banana master ook nog niet. Mijn saldo is 14000k, dus ik kan niet allebei kopen. Wat zouden jullie doen?

Ik heb momenteel nog 4 HE driver tickets op de plank. 1 erbij betekent dat met de HE tickets van de goldpass volgende tour ik 6HE driver tickets heb, dus 2 HE drivers op level 7.

Maarja die banana master heb ik nog niet.....

• edzon
Ik heb dezelfde opties alleen gister met mijn laatste centen al een he driver ticket gescoord. Had ik centen gehad dan had ik dat he driver ticket erg goed kunnen gebruiken richting level 7. Ik heb dan ook nog maar 1 he ticket, in jouw geval zou ik voor de banaan gaan, die lijkt me schaarser.

Congrats met die 100k, mooie scores!

[ Voor 6% gewijzigd door edzon op 23-02-2021 08:28 ]

Planeetje schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 07:46:
[...]

Ja, deze ranked sluit uitstekend aan bij mijn load out. Voor de 1e keer dat ik de 100k doorbroken heb.

Ik heb een HE driver ticket in mijn shop. Maar ik heb de banana master ook nog niet. Mijn saldo is 14000k, dus ik kan niet allebei kopen. Wat zouden jullie doen?

Ik heb momenteel nog 4 HE driver tickets op de plank. 1 erbij betekent dat met de HE tickets van de goldpass volgende tour ik 6HE driver tickets heb, dus 2 HE drivers op level 7.

Netjes hoor, ik ben volgens mij niet hoger gekomen dan 90k....

Mbt tot die driver. Tja dat hangt voor een groot gedeelte natuurlijk af van je coverage. En ook een beetje van wat je van de wagen vind. Ik heb zelf nu genoeg karts en ben niet onder de indruk van die kart. Ik geef mijn coins sowieso liever uit aan driver tickets of gliders.

Edit zie nu pas dat hij mini turbo als ability heeft en dat ik 'm nog niet hebt :D

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 23-02-2021 08:58 ]

• MrOleo
Planeetje schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 07:46:
[...]

Ik zou die driver ticket nemen, maar ik ben geen verzamelaar, als je zoveel mogelijk items wil kan de keus de andere kant opvallen.
Ik heb liever een paar hoge level items dan een hele hoop level 1 en 2 items, waar ik nooit genoeg tickets voor krijg om ze up te graden en die ik vervolgens niet gebruik omdat ik een ander hoger level item heb voor een track.

[ Voor 4% gewijzigd door MrOleo op 23-02-2021 10:23 ]

erutangiS

• Vozze
@Planeetje : ik zou ook het driver ticket nemen.
En kun je misschien met behulp van wat coin rushes, de dagelijkse coins, het coins aplenty event, multiplayer coins, greeting coins, eventuele expert challenges die nog open staan en de winst van morgen nog aan 10k komen? Dan kun je er voor kiezen om tussen 6 en 7 alsnog die kart te kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Vozze op 23-02-2021 10:27 ]

• Planeetje
Vozze schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:26:
@Planeetje : ik zou ook het driver ticket nemen.
En kun je misschien met behulp van wat coin rushes, de dagelijkse coins, het coins aplenty event, multiplayer coins, greeting coins, eventuele expert challenges die nog open staan en de winst van morgen nog aan 10k komen? Dan kun je er voor kiezen om tussen 6 en 7 alsnog die kart te kopen.
Hele goede tip! Stom dat ik daar niet aan dacht. Daarmee ga ik het waarschijnlijk wel halen. Ik ga ff rekenen. Heb nog 3 coin rush tickets.

Wanneer komt de winst van team peach binnen. Is dat ook om 6?

Omdat ik praktisch goldpass only ben werk ik graag aan dekking en daarmee aan een zo breed mogelijke aantal items. Daarnaast investeer ik slechts tickets in een selecte groep items.

• Tootoo
@Planeetje de dagelijkse update zegt 7u...

Folding@home

• Planeetje
Thanks @Tootoo dat is wel weer jammer.
Daisy had echt geen schijn van kans....... ben benieuwd of dit versus principe op deze manier terug komt. je doet jezelf gewoon te kort als je kiest voor de minder favoriete
De muntjes zijn weer binnen. De bananen wagen koop ik toch niet. Ik zie morgen wel of dat slim was of niet.

Voor wie vanavond nog er voor gaat.. veel succes en plezier nog ;)

• bennieeee
BAM!! Hehe eindelijk zeg ik werd gestoord van die baan. 2e plaats maar ik weet niet of het genoeg is zo dicht staat het bij elkaar. Nummer 7 staat slechts 2,2k achter.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YIhzBmXv7AmAEOaH0L6qZmyFEOQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gN6mxhz4MbEMacVsomtzcUVw.jpg?f=fotoalbum_large

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:36
Als er geen rare dingen gebeuren hier eindelijk weer een keer eerste in de ranked:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FBXrtd8Ccv7vL38DC3mxfVnYl4g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x1UELYXWVhmRc1ghPq2ouUav.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1c_oVsgYbWZtZEQaRzqCmXmu9To=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HhZlMoSHUpWWC3UoqGnNUJ1K.jpg?f=user_large

• Planeetje
Op 300 muntjes na ga ik net niet en de bananen master en de HE driver ticket kunnen halen :|

Succes allemaal met de laatste loodjes!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
@Planeetje Voegt de banana master wat toe qua coverage voor je en zou je er eventueel 5 rubies aan willen uitgeven?

• Planeetje
@Cache sommige tracks krijg ik een HE kart beschikbaar ipv een super kart. Ik heb de banana master gekocht. Zeker ook omdat mijn zoon daar graag mee wil rijden.

Morgenochtend om 6 log ik nog een keer in om de rewards te ontvangen en denk ik nog even na of het me 5 rubies waard is de HE driver ticket op te pakken. Ik denk van wel ;)

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ik heb ook de hele gewacht op een HE driver ticket, maar helaas. Daarom ook maar de banana kart gehaald. Ook ik had deze nog niet. Misschien dat ie straks nog van pas komt. :)

Het moet heel raar lopen wil ik m'n 3e plek niet behouden. Met dik 75k loop ik 4k uit op de 4e plek en sta ik 600 onder de nr 2. Komende week weer Tier 55. Ik heb er zin in! :)

Hopelijk heeft iedereen weer mooie dikke scores gehaald en zo een goede positie bewerkstelligd. :Y

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• Tootoo
Het heeft me gister tot ver in de avond gekost voordat ik uberhaupt mijn muntjes bij elkaar kon sprokkelen, maar gelukkig stond mijn ranked cup zo stil als een baksteen :) Net dus kunnen zien dat mijn eerste plaats niet meer in gevaar is gekomen.

Uiteindelijk heb ik zitten twijfelen of ik voor een tiershop HE driver of glider level ticket zou gaan. Uiteindelijk ben ik voor de glider gegaan, zodat ik daar (hopelijk) tenminste 1 glider kan upgraden. Tenzij er een goede reden voor is, denk ik dat ik dan voor de gold swooper wil gaan. Met 5 HE driver tickets hoop ik er straks 1 in de tier shop te kunnen kopen voor 2 HE drivers. Grootste beperking worden de super items... Daar gaan we weer om die te levelen... :)

Hopelijk heeft iedereen zijn kans gezien om zijn plek te behouden en veel plezier met de nieuwe tour!

@pjot1 nu ben ik er al vroeg bij vind ik, maar 5:38 is helemaal vroeg zeg... :P

Folding@home

• Planeetje
Ik ben 1e gebleven, en met die rewards, 3 coin rush tickets en 5 diamantjes heb ik waarschijnlijk voor een tijdje de laatste HE ticket uit mijn daily selects gekocht.

Nu zoals @Tootoo aangeeft komt het levelen van de super items. Ik heb nu 5/3/3 aan HE tickets liggen.

Succes allemaal voor de volgende tour!
Hier tweede, blij mee!

Ook dat ik alles tier 3 heb deze week.

Kers op de taart was mn single pull “green pipe”

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dbdhBC2sFP0HgtXwIkbi6uE6uWE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mAl0gIeY68RF5AhDau7FQm9y.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jrsy4rhgly_Fa4wRv_Tzwkdr9XQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cF7wav3uia1Nw9DX4roRA3bb.png?f=fotoalbum_large

• Tootoo
Naja, zoals verwacht kan het plan deels wel de prullenbak in :) Mijn hemel, het aantal level tickets is echt bizar hoog zeg... Op zich wel weer tof dat er premium challenges, de total points challenges en nou vooruit de pro challenges zijn en je op veel meer manieren tickets ed kan krijgen, maar toch. Schandalig om nog eens geld te vragen voor die premium challenges. En dat ze het tier level verhoogd hebben naar 70 zat ik ook wel op te wachten.

De kans dat ik deze ranked cup eerste word is wel heel wat kleiner, met een top 100 speler erbij...

[ Voor 6% gewijzigd door Tootoo op 24-02-2021 07:27 ]

Folding@home

• bennieeee
Gefeliciteerd iedereen met de goeie resultaten. Hier ondanks dat ik het niet zag zitten eerst meet een mooie 2 plek. Blij dat ik niet meer heb aangezet voor plek 1 want die had er gisteravond nog 4k bij gereden.

• Xaio
20/8/5 voor level 7 :X . De bonus van level 7 valt wel tegen eerlijk gezegd. Geen extra frenzy kans of tracks. Misschien bewaren ze het voor level 8.denk dat ik nog even de kat uit de boom kijk en nog niet gelijk dry bowser naar 7 breng.

[ Voor 27% gewijzigd door Xaio op 24-02-2021 07:37 ]

Tootoo schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 07:23:
Naja, zoals verwacht kan het plan deels wel de prullenbak in :) Mijn hemel, het aantal level tickets is echt bizar hoog zeg... Op zich wel weer tof dat er premium challenges, de total points challenges en nou vooruit de pro challenges zijn en je op veel meer manieren tickets ed kan krijgen, maar toch. Schandalig om nog eens geld te vragen voor die premium challenges. En dat ze het tier level verhoogd hebben naar 70 zat ik ook wel op te wachten.

De kans dat ik deze ranked cup eerste word is wel heel wat kleiner, met een top 100 speler erbij...
Geef niet bij voorbaat op! Ik zag al dat je alles tier 3 hebt. Je hebt nog tickets en je items mogen er ook zijn qua level.

En was jij niet ook eens in de top 100? :)

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OjAsprHrATMO1qeDocddnGr0XaY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ts7kKDnbvDMMQ1PVaipB1SsA.jpg?f=fotoalbum_large

2e geworden en deze pijp gehad. Heel blij, 2 HE die ik nog niet had. Zeker Toad Penguin is erg fijn, want de 1e track had ik anders geen tier 3 driver. Top oOo

• Tootoo
MetalSonic schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 07:56:
[...]
Geef niet bij voorbaat op! Ik zag al dat je alles tier 3 hebt. Je hebt nog tickets en je items mogen er ook zijn qua level.

En was jij niet ook eens in de top 100? :)
Die eer is voorbehouden aan @Vozze ;) Ik ben nooit verder gekomen dan de top 150 ;)

Opgeven zal ik niet op voorhand doen hoor, maar met nog steeds weinig tijd heb ik niet zoveel mogelijkheden om te grinden ;) We gaan het zien! Een tier omhoog is anders ook goed hoor!

Folding@home

Tootoo schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:07:
[...]

Die eer is voorbehouden aan @Vozze ;) Ik ben nooit verder gekomen dan de top 150 ;)

Opgeven zal ik niet op voorhand doen hoor, maar met nog steeds weinig tijd heb ik niet zoveel mogelijkheden om te grinden ;) We gaan het zien! Een tier omhoog is anders ook goed hoor!
In mijn friendslist staan jullie vaak op plek 1 en 2 waarbij het dan rouleert. Top 150 is ook _/-\o_

Tier omhoog is ook fijn, en 20 rubies van plek 2 erbij is ook lekker.

Zag dat ik geen tier 3 driver heb bij de vermoedelijke volgende ranked cup... Hopelijk geeft de 2de pipe nog opties daarvoor.......

@Sleehond das nog eens een lekkere pull bij 't begin van deze nieuwe ranked cup 8)

[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 24-02-2021 08:16 ]

• Sleehond
Haha idd hier ook altijd Tootoo en Vozze bovenaan in m'n list.

Ook een voordeel voor jullie. Als ik een coins moet sturen en ik heb er niet zo zin in, is het altijd de nummer 1 die ik aantik... Haha

• bennieeee
Staat bij jullie de vriendenlijst al goed!? Hier is het nog een drama namelijk..

• Sleehond
Wat gaat er mis dan @bennieeee ??

• bennieeee
@Sleehond staan verkeerde namen bij de scores.
Wat een fijne pull had je trouwens!
bennieeee schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:10:
Staat bij jullie de vriendenlijst al goed!? Hier is het nog een drama namelijk..
Hier staat het goed, hoe ziet het er bij jou uit dan? (screenshot :o )

• bennieeee
Laten we de nummer 1 pakken, verrassend genoeg meteen Vozze weer. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DXtEFwPCZ1jOG55cleFsoEoupMs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N18XXIlAuQ8qaZ87xXANEGAa.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WasgcQslWqsqAp5nj0VPMMFv-Xw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/45fU30QCO3wqQeBGPYvZG9F9.jpg?f=fotoalbum_large
Maar wil ik zijn scores zien staat er dat het de scores zijn van Sheeno.

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
De scores in de lijst kloppen met de namen. Zodra je iemand aanklikt klopt het niet meer.

@Tootoo was vandaag aan de late kant. Meestal ben ik nog wel eerder. Soms wel handig als je niet zoveel slaap nodig hebt. :p

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MVMbIWksTDUtNPp7OYsS6Cd47oM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A4NHuwecLZx298486WG7W3RG.jpg?f=fotoalbum_large

Dacht nog ff een 10 pijpje doen.

Is de pijp groen... Dus ik denk kak zie je had ik niet moeten doen. Zit er toch een HE glider rainy balloons in.... Uhhh... 7(8)7

Maar ben blij hoor :9

• Eärendil
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zQI6dWOmFth5WJQMGkOsuwwcIJ4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TSZ4LiA82kVzj3rOuH0PoDOM.jpg?f=fotoalbum_large

Multiplayer ging lekker vanochtend, in 10 races alle challenges voltooid!

• Vozze
Leuk! Er gebeurt weer het één en ander. Mooie pulls en goede rankings zie ik voorbij komen.

Wel een beetje lelijk verrast door het aantal tickets wat je nodig bent om zaken naar level 7 te krijgen. Ik hoopte op 3 HE-tickets, ging uit van 4, maar 5 is wel extreem. Dan ga je je toch afvragen of dat dat het nu waard is, of dat je toch meer zaken eerst maar naar level 6 gaat brengen.

Die premium challenge is dan wel een goede manier om wat upgrades voor elkaar te krijgen. Doet Nintendo goed om daar een leuk prijskaartje aan te hangen.

Qua pipe pulls denk ik dat zoveel mogelijk pullen nu eerst de beste optie is. Dat is toch nu voorlopig wel de beste manier om zowel kans te hebben op nieuwe items als je bestaande items snel naar level 7 te krijgen.

Multiplayer challenges zijn leuk, mits het allemaal niet zo buggy is. Zojuist al weer een disconnect en zo gaat het behalen van 3 overwinningen op rij ook een kwestie van geluk zijn. En een hoop frustratie ben ik bang.

Ook de Total Points Challenge is een leuke toevoeging. En de rewards zijn niet verkeerd!

Qua ranked lijkt het hier nog redelijk ok. Nog geen gekke dingen gezien, maar ook nog niet echt naar de levels en items van de tegenstanders gekeken. Wel een paar bots.

Al met al positief over de update!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Eerste geworden met 10k voorsprong. En toch vond ik het spannend toen ik vanochtend MKT opstartte.

Wat betreft tickets in de shop krijgen: op Reddit lees ik dat je het beste Baby Luigi, Pipe Buggy en Piranha Plant Parafoil naar level 7 kan brengen.

• Vozze
Ik zie nu pas dat de rewards voor plek 1 ook zijn verhoogd! :9 6 point cap tickets! Lekker.

• Planeetje
Ik heb de glider van pipe 1 nodig, nabbit uit de special pipe en de Black dozer uit de andere special pipe.... pff, daar gaan mijn diamantjes. Ik heb na het verzamelen van alle diamantjes deze tour zeker 10 10 pulls.

• edzon
Poeksel schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:01:
Wat betreft tickets in de shop krijgen: op Reddit lees ik dat je het beste Baby Luigi, Pipe Buggy en Piranha Plant Parafoil naar level 7 kan brengen.
Hier wordt er wel vanuit gegaan dat de shop categorieen nog steeds hetzelfde zijn, ik verwacht dat er geen premium items meer zijn eigenlijk omdat de prijzen niet meer verschillen. Ligt in de lijn van de rest van de update die ik een knap staaltje commerciële uitmelkerij vind. Wacht nog wel even tot morgen om te zien hoeveel tickets er in de shops zijn verschenen van diegene die deze items vandaag levelen.
Vozze schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:40:
Leuk! Er gebeurt weer het één en ander. Mooie pulls en goede rankings zie ik voorbij komen.

Wel een beetje lelijk verrast door het aantal tickets wat je nodig bent om zaken naar level 7 te krijgen. Ik hoopte op 3 HE-tickets, ging uit van 4, maar 5 is wel extreem. Dan ga je je toch afvragen of dat dat het nu waard is, of dat je toch meer zaken eerst maar naar level 6 gaat brengen.

Die premium challenge is dan wel een goede manier om wat upgrades voor elkaar te krijgen. Doet Nintendo goed om daar een leuk prijskaartje aan te hangen.

Qua pipe pulls denk ik dat zoveel mogelijk pullen nu eerst de beste optie is. Dat is toch nu voorlopig wel de beste manier om zowel kans te hebben op nieuwe items als je bestaande items snel naar level 7 te krijgen.

Multiplayer challenges zijn leuk, mits het allemaal niet zo buggy is. Zojuist al weer een disconnect en zo gaat het behalen van 3 overwinningen op rij ook een kwestie van geluk zijn. En een hoop frustratie ben ik bang.

Ook de Total Points Challenge is een leuke toevoeging. En de rewards zijn niet verkeerd!

Qua ranked lijkt het hier nog redelijk ok. Nog geen gekke dingen gezien, maar ook nog niet echt naar de levels en items van de tegenstanders gekeken. Wel een paar bots.

Al met al positief over de update!
Ik ben ook heel blij met de update. Krijgt van mij denk ik een dikke 10....

Jammer voor je dat de hoeveelheid tickets die nodig is om naar level 7 dan hoger uit valt dan je dacht. Eigenlijk is het voor mij zoals ik had verwacht. Hierom heb ik al wat gespaard. Volgende week kan ik Dry bones gold level 7 maken. Weet nog niet zeker of ik het doe maar het kan wel.

Premium challenge is leuk inderdaad, alleen snap ik het nog niet zo goed. Wat moet je nou doen om iets te krijgen van een premium challenge? Er zijn wat premium challenges die ik al heb gehaald maar ik krijg de reward niet. Ik zal straks nog eens kijken.

Drie keer op een rij win is best pittig. Het is een combinatie van een beetje skill en veel geluk. Ik had alweer een typisch mario kart potje. 1.5 lap reed ik eerste, en dan een blauw schild en daarna ook andere dingen op mijn dak. na 1.5 lap eerste dus laatste geeindigd.

Er is ontzettend veel te unlocken, veel challenges, ik vind het heerlijk _/-\o_

• Vozze
@MetalSonic : je moet inderdaad wel iets doen om de premium challenge te unlocken O-) Je moet die namelijk kopen. Is het nog steeds aan jou om te bepalen om dat te doen. De rewards die je er voor krijgt zijn dan weer niet verkeerd.

Vozze schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:02:
@MetalSonic : je moet inderdaad wel iets doen om de premium challenge te unlocken O-) Je moet die namelijk kopen. Is het nog steeds aan jou om te bepalen om dat te doen. De rewards die je er voor krijgt zijn dan weer niet verkeerd.
Hoe koop je een premium challenge?

• Vozze
MetalSonic schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:09:
[...]

Hoe koop je een premium challenge?
Er zit een label / knop op de kaart van de Premium Challenge. Daar op klikken en dan kom je bij het aankoopscherm.

• Planeetje
Black yoshi heb ik nog niet. Ik denk dat ik de extra challenge kaart ook ga aanschaffen.

• bennieeee
Moet zeggen dat de week wel leuk begonnen is. Dubbele coin op Frappé en dubbele banaan op Rosalina. Bij Rosalina precies beide bij die smalle doordraai bocht vlak voor de finish dat waren mooie punten.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AgNbrRBzl3ufIUyTmHJM33IsNnU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wnKxbWo9BTlDnZjN13sHCfIg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door bennieeee op 24-02-2021 15:13 ]

• Tootoo
Netjes mensen, meerdere kart pro's hier :P Ik moet nog alleen 3x winnen op een rij. Vinden jullie dat makkelijker op 100 of 150cc?

Folding@home

• Vozze
Heel netjes allemaal! Ik heb ook maar even m'n best gedaan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/71J4LS9kdc-5_IqdKvfVYbfDtGw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QlRtifnE64DOLrQ2xyLFBRWS.jpg?f=fotoalbum_large
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier best wel tegenop keek, maar het is gelukt. @Tootoo : ik heb het behaald op 150cc. Gold dus.
Daarnaast nog 4 x een 10 pull gedaan op de pijp. Ik mag zeker niet klagen *O* :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hj6pbxAJx7Z5OvjKLOwN1v8NNpE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0nXrSHxqXG3inF8agavkXyEn.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WYFTu0hcURgLi-6uEcVLRSOuxzk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OPw9Ebj9h9OHTYPVCjIIAzgZ.jpg?f=fotoalbum_large

Vozze schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:38:
Heel netjes allemaal! Ik heb ook maar even m'n best gedaan:
[Afbeelding]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier best wel tegenop keek, maar het is gelukt. @Tootoo : ik heb het behaald op 150cc. Gold dus.
Daarnaast nog 4 x een 10 pull gedaan op de pijp. Ik mag zeker niet klagen *O* :
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Netjes van je pro achievement.

Wat is de reden dat je aan de pipe hebt getrokken? miste je een tier 3 item? Ik vind de huidige pipe namelijk niet zo sterk... :P

Edit: terwijl ik dat zeg zie ik dat Wario ook eruit kan worden gehaald. En als ik die heb dan heb ik een tier 3 item bij de volgende ranked tour.. Hmm pipe is toch wat sterker dan ik dacht :) maar ff kijken wat de special pipe doet voor ik keuzes maak!

@Verwijderd
Maar goed dat ik vandaag vrij heb, lang geleden dat ik zoveel uur in één dag in dit spel heb gestopt, zeker 4 á 5 uur. Heerlijke tracks en fijne challenges O+

[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 24-02-2021 17:45 ]

Tootoo schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:57:
Netjes mensen, meerdere kart pro's hier :P Ik moet nog alleen 3x winnen op een rij. Vinden jullie dat makkelijker op 100 of 150cc?
Gehaald op 100 cc maar geen voorkeur. Je moet er echt even voor gaan zitten en wat geluk helpt ook.

Ik heb twee keer 2 wins gehad en toen weer een lose. Derde keer dat ik twee wins had leek het erop dat ik weer bij de 3de race een lose zou krijgen maar ik had een red shell frenzy richting het einde... Lekker veel geluk dus.

Er zitten echter ook tracks bij waar je op skill kan wonen. Zoals op Snowlake, had ik geen enkele item maar kreeg wel snel een voorsprong. Blijkbaar hadden een aantal toch problemen met de ijsblokjes :)

• Vozze
@MetalSonic : ik miste geen tier 3 item, maar ik wil het liefst zo snel mogelijk meerdere items op level 7 hebben. En je weet nu al; er gaan tracks komen waar Toad Penguin straks wel nodig gaat zijn.

Ik denk dat ik deze pijp sterker vind dat die van week 2. Die laat ik aan me voorbij schieten. En de special pipes zijn an sich leuk om te levelen, maar daar zou ik het alleen voor Nabbit doen.

Vozze schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:47:
@MetalSonic : ik miste geen tier 3 item, maar ik wil het liefst zo snel mogelijk meerdere items op level 7 hebben. En je weet nu al; er gaan tracks komen waar Toad Penguin straks wel nodig gaat zijn.

Ik denk dat ik deze pijp sterker vind dat die van week 2. Die laat ik aan me voorbij schieten. En de special pipes zijn an sich leuk om te levelen, maar daar zou ik het alleen voor Nabbit doen.
True......

Toad pinguin is net zoals wat we hebben gezien bij Party Lakitu, dikke kans dat hij ook belangrijk wordt... Dat gecombineerd met Wario en de andere zie ik nu wel dat het een leuke pipe is. Ik zal eens kijken of ik kan achter halen wat de special pipe wordt.

https://www.reddit.com/r/...l_pipes_credit_ichelo_on/

Hmm Nabbit heb ik a, Party Pauline level 6... hmm hmmm :|

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/h8sf43t9bdj61.jpg?width=512&format=pjpg&auto=webp&s=a22d85b69b58ade9f665cb03a28fb8fce0aeb78c

[ Voor 15% gewijzigd door MetalSonic op 24-02-2021 17:57 ]

• Vozze
Voor Wario zou ik trouwens wel wachten op week 2. Daar is ie Spotlight en zijn de kansen een stuk groter dan in deze week. Dit worden de pipes:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q0ch-fi-Xi-Uck9VMXklPJUgwuw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/odaN7XvHUiagZmo7sCI6B8hP.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6SAvyKQbG-IOuXvaO4zvD6GKMp4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WmqHJ4ZGI6aB4a4T8BZR2Bra.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ZtX9L-FTT2jc0F-zOw8FhJgy30=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EKsaidbsobezACDRNzJXk3jf.png?f=user_large

• bennieeee
Ik concludeer hieruit dat Bowser Junior de komende cup wordt? Hopelijk ga ik dan de magische 30k eens bereiken via Rainbow Road.
Hmm zowel luigi classic en Nabbit nog niet. Beide lucky 7 en dat is mijn favo na coinbox..

Lastig kiezen met de pipes. Bij pipe 1 heb ik beide spotlight drivers en karts nog niet..

[ Voor 34% gewijzigd door MetalSonic op 24-02-2021 19:27 ]

bennieeee schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 18:20:
Ik concludeer hieruit dat Bowser Junior de komende cup wordt? Hopelijk ga ik dan de magische 30k eens bereiken via Rainbow Road.
Lijkt het wel op ja! Maar uiteraard pas zaterdag zeker

• MrOleo
Pff wat een tegenvaller, 5 tickets voor level 7. Het pay to win gehalte hebben ze nog even wat versterkt. En toch ga ik deze tour proberen 2 items level 7 te maken, als ik uitkom met tickets, want ik geloof dat ik er 1 tekort kom... :-( Eerst maar even wachten op die special pipes, die lijken redelijk interessant.

Verder leuke update, premium challenges is een beetje kansloos, maak er dan gewoon een pack van met die inhoud en bied het aan voor die prijs. Die challenges zijn niet echt challenging te noemen. Die nieuwe baan is dat dan weer wel, dat wordt nog even flink grinden om daar de route te optimaliseren met al die half-pipes :/

Ach ja straks is iedereen in ieder geval een kart pro!

erutangiS

• Tootoo
Well, that is like bringing a knife to a gunfight... Ik ga het niet eens proberen om hem voor te komen :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y78O4Qq9wzteVYEjLwT-X8qPZfA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0vA3JwzCxgnFKaih6LB3j7AH.jpg?f=user_large

Verder wel 3x een 10 pull gedaan aan de pijp, niet onaardig met penguin luigi en toad en metal mario :) Ik heb alleen zo weinig rubies, maar zou ergens ook wel graag aan de special lucky 7 drivers pipe willen gaan. Een kans om nabbit te halen wil ik niet helemaal aan me voorbij laten gaan. Ik heb hem niet meer super hard nodig, maar eigenlijk zijn alle drivers handig om te hebben :)

[ Voor 37% gewijzigd door Tootoo op 25-02-2021 07:12 ]

Folding@home

Normaal gesproken kijk ik vanaf 0700 in de ochtend welke nieuwe tickets er te koop zijn. Ik ben nu op zoek naar een goude kart ticket.... Ik keek even naar de daily selects en toen was ik wakker. Dat duurt nog even voor ik weer een ticket kan kopen. Helaas!

Dat wordt dus voorlopig vaker wat kopen in bijvoorbeeld de tier shop :)

@Tootoo Wat voor scores heeft de nummer één dan? Das wel hoog , bijna 90k. Heeft hij op track één de items 6-6-6?

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Het Kart Pro worden ging gelukkig makkelijker dan ik dacht (vreesde) 8)

En dat terwijl ik gisteren uberhaupt maar één keer eerste werd.

• Tootoo
@MetalSonic dit zijn zijn scores. Track 1 is niet het stuk waar ik het op verlies, maar track 2 en 3 wel. En track 2 heeft hij nog niet eens zo gek staan. Maar de eerste level 7 items komen al naar voor en tripple uncaps doen wel meer ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TmGDcIG79tCFVXLPpJM7R1VCV_o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dxzTS9hatG6oemBBO4q0TGZr.jpg?f=fotoalbum_large

En ook een kart pro! oOo

Folding@home

• Vozze
Naast dat ie goede items en levels heeft, weet ie het er ook wel uit te halen. Mijn nummer twee heeft al helemaal goede items, maar heeft het er nog niet uit gehaald. Ik denk dat het nog wel komt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M9FCscaGFuIF0Nwk-KuVI7SWLPQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/COQ7Aii8QTCCJ0goZsgY0HF8.jpg?f=fotoalbum_large
Ach ja, gelukkig heb je met plek 2 alleen minder rubies. Hoeveelheid pointcap tickets is hetzelfde. En gefeliciteerd met je Kart Pro @Tootoo. Dat leverde ook wel weer wat rubies op.

• bennieeee
Mijlpaal!!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ydGoUR_nwdpVb1B6wuFmlKI8hGY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mf6oQp1E2ew1AynwijqsToYY.jpg?f=fotoalbum_large

Het mooiste is nog wel dat ie alleen is gehaald met een losse coin Frenzy.
Tootoo schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:31:
@MetalSonic dit zijn zijn scores. Track 1 is niet het stuk waar ik het op verlies, maar track 2 en 3 wel. En track 2 heeft hij nog niet eens zo gek staan. Maar de eerste level 7 items komen al naar voor en tripple uncaps doen wel meer ;)

[Afbeelding]

En ook een kart pro! oOo
Veel geld niet heel veel skill. Vind zijn scores op track 1 & 2 niet indrukwekkend met die items. Track 3 eigenlijk hetzelfde. Wellicht heeft hij er nog niet veel tijd in gestoken. Dit is in elkgeval een pittige race. of je moet nu zelf zin hebben om veel geld uit te geven en veel items te pimpen want dan versla je het wel ;-)
Vozze schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 12:35:
Naast dat ie goede items en levels heeft, weet ie het er ook wel uit te halen. Mijn nummer twee heeft al helemaal goede items, maar heeft het er nog niet uit gehaald. Ik denk dat het nog wel komt:
[Afbeelding]
Ach ja, gelukkig heb je met plek 2 alleen minder rubies. Hoeveelheid pointcap tickets is hetzelfde. En gefeliciteerd met je Kart Pro @Tootoo. Dat leverde ook wel weer wat rubies op.
Zulke dikke items en dan zulke scores, ik vind 't bijna een prestatie.. :9~
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BsWXwq3O4PBY6Zaap5OG1hk_uD4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wXGUaZxFIYylwl656JvgmJ3n.png?f=fotoalbum_large
YES :) eindelijk boven de 40k aan punten op één track, nu op naar de 50k als volgende mijlpaal!
Wtf... triple coin <3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p7cpH--lPt7iaGLcnnDvSHYcwKE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qeMX5KPj18EESspa3mG3CorU.png?f=fotoalbum_large

• bennieeee
Niet normaal @MetalSonic

• MrOleo
Nou eh... Hier zojuist ook een nieuwe mijlpaal! ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VyK02IOAxwJZoPLhrCSpwA8Fob8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZbNNDwEdJPmhwQ5J3leel8fX.jpg?f=user_large

Wie post de volgende stap :P ?

erutangiS

• Tootoo
Respect @MrOleo! Wat voor run had je er? Ik hoop ook die 50k door te komen deze ronde, met name als ik ook fireworks parachute naar level 7 heb gekregen. Had al een tripple coinbox frenzy run gehad, maar en de frenzies kwamen op een slecht moment en afgeschoten tussen de laatste jump en de finish om 6e te worden. Nu nog slechts 48k :p

Folding@home

• Eärendil
Drie van de vier drivers uit de Lucky-7 pijp wil ik wel hebben, maar die odds zijn wel jammer:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hncEnox6OdRBlyoI1tZeX1tc3Kc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lcJwCgnRWbOleIj9A3F3Q21R.jpg?f=user_large
Pagina: 1 ... 55 ... 161 Laatste