• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01 18:21
1400 punten en op Bowser is een score vergelijkbaar met die van mij, met zo'n loadout echt wel haalbaar.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Tootoo schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:34:
@Xaio als het je volledig te doen is om cherub te doen dan is je kans van slagen nu hoger. Als je graag een of zo veel mogelijk HE er uit wil halen dan zou je kunnen resetten. Dat je ook een kans op enkel groene pijpen kan hebben hoef ik ook niet te noemen ;)
Bedankt. Ik zal de gok nemen.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
@Vozze ik sta nu eerste met 7k voorsprong op de nummer 2 en 11.5k op de nummer 3. Van de nummer 2 verwacht ik inderdaad niet dat hij een bedreiging kan worden (geen top tier glider op track 1, geen GDB op een hoog level), nummer 3 zou het ook niet moeten redden (geen top tier glider op track 1 en mindere load out op track 3). Er zijn er 2 die een aardig eind kunnen komen, maar ze moeten nog wel een hoop verbeteren.

Maar jouw nummer 2 is well een serieuze bedreiging zeg... Die kan zomaar een paar duizend er bij tikken op Bowser Castle 2T inderdaad. Is er bij jou nog ruimte te vinden op RMX Choco Island 2 denk je? Of met een minimale upgrade? Neem aan dat jij de tiershop ook al leeg gekocht hebt qua HE tickets?

@MetalSonic het is inderdaad wat je zegt: de track is best saai, je weet dat een goede score er in zit, maar het is vooral grinden... En dan is de voldoening inderdaad groot als het wel lukt :)

@Xaio succe, Ben benieuwd of je een mooi resultaat haalt!

Folding@home

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-01 16:49
Tootoo schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:32:

Gebruiken jullie nog veel de drivers van je eigen team eigenlijk? Ik merk dat ik dat allang weer los aan het laten ben, helemaal met hoe de stand nu is. Wel bizar om te zien dat er al meer dan een miljard tokens verzameld zijn. Maakt me wel benieuwd hoeveel actieve spelers het spel nu heeft.
Nee ik gebruik gewoon de beste driver voor de baan. Dat peach zou winnen was vooraf al wel zeker denk ik.

Na 19 uur stond het op 250 miljoen coins ofzo, uitgaande van gemiddeld 200-400 coins per speler, fanatiekelingen scoren meer, casuals minder, ging ik uit van 500000-1 miljoen actieve spelers, maar dat is flink giswerk.

erutangiS

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-01 19:40
Vozze schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:41:
1400 punten en op Bowser is een score vergelijkbaar met die van mij, met zo'n loadout echt wel haalbaar.
Nog even spannend dus! Maar nog volop in de race voor de waardevolle driver uncap tickets!

• MetalSonic
Net bij Bowser coinbox frenzy, coin frenzy en meerdere losse coinboxen... Ik geloof het nu wel. Morgen nog een paar keer voor de coins.

Op dit moment 1800 punten voor op de nummer twee. Als ik nog een aanval doe dan is het via een HE driver ticket om mijn tier 3 driver van track 1 level 3 te maken zodat ik de 20-21k kan aantikken..... :)

Iemand al een hoe duur het wordt om straks van level 6 naar level 7 te gaan voor je HE item?

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
@MetalSonic ik vermoed het volgende vanuit de logica van levels 1-6:

Normal: 17 tickets
Super: 6 tickets
HE: 3 tickets

Maar veel is er nog niet duidelijk. Bijvoorbeeld: is er een level uncap ticket nodig? Interessante gedachte als je daarover nadenkt.

• Vozze
@Tootoo : Cat Peach kan naar level 6, maar daar heb ik weinig trek in. En met een minimale upgrade (Cat Peach naar level 4) ga ik er geen duizenden uit halen. De huidige run is er één met een dubbele coin frenzy. Misschien is 20k mogelijk, maar dat is maar 1300 punten extra. Op Choco Island worden de verschillen niet gemaakt. Ik heb bij m'n friends en in m'n ranked echt niemand boven de 20k. Het is de upgrade dan eigenlijk niet waard.

Mijn huidige run van 44k op Bowser is volgens mij met 2 of 3 losse coinboxen en een coin frenzy. Daar ligt wellicht nog wat. Ik denk dat daar 46k mogelijk is. Ik heb al scores van bijna 50k gezien, maar dat is met een totaal van 2590 als base points. 45.3k is het hoogste met 2200 als base points.

We kijken het nog even aan. Ik kan last-minute altijd nog beslissen.

[ Voor 4% gewijzigd door Vozze op 15-02-2021 12:48 ]

• Xaio
@Tootoo jammer geen peach cherub, wel Pauline rose. Better dan niets.

• Tootoo
@Xaio toch fijn! Nieuwsgierig als ik ben: is er nog een reden waarom je graag Cherub wilde hebben?

@Vozze ik snap je gedachtegang :) Proberen om nog meer te halen uit Bowser Castle kan sowieso geen kwaad in dat geval? Wie weet win je er nog genoeg punten. Is er nog een mogelijkheid om de offroader naar level 5 te krijgen? Die zou bv meer punten kunnen leveren dan cat peach naar level 4? In mijn poule heeft iemand overigens 23k met 6-3-4 en 1870 basepoints. En dat je upgrades voor track 1 pas zo laat mogelijk doet...

Folding@home

• Planeetje
Oef, reality check:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ka8Y7O-a8t4tUDyGjZ5sXjwyjH4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f1h7MICi3wQ2wOjGVGOSg7KI.jpg?f=fotoalbum_large

Twijffel of ik hieraan tickets zou moeten gaan spenderen. Tegenstander heeft ineens nog wat level tickets gebruikt en staat nu bijna 5k voor. Ik heb ook niet zo'n zin meer om te grinden....

• MetalSonic
Planeetje schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:35:
Oef, reality check:

[Afbeelding]

Twijffel of ik hieraan tickets zou moeten gaan spenderen. Tegenstander heeft ineens nog wat level tickets gebruikt en staat nu bijna 5k voor. Ik heb ook niet zo'n zin meer om te grinden....
Ouch das even balen :( dit is tevens ook het nadeel aan een week waarin we lekker veel tickets en coins krijgen. De kans hierop is ook groter... Ik houd mijn hart vast voor mijn eigen poule.

Als ik jou was door de combinatie van dat je eigenlijk al geen zin meer hebt en het verschil zou ik stoppen voor deze week. Hij zou nog verder kunnen uitlopen. Je tickets etc bewaar je voor een volgende tour...

Hier heb ik alweer 100x op retry geklikt op track 1, bij één op de 20 retry's laten ze mijn level 3 driver starten met een coin frenzy maar de tweede heb ik nog niet gehad. Ik denk dat 2 coin frenzy's + NSC mij iets boven de 20k wipt. :>

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DxXFJNVFBd9G0Oo_h529GttEcSM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/47XwjkD0N72RMOCE9uGGVYM4.png?f=fotoalbum_large

Coin frenzy en horn frenzy en veel losse muntjes.. kan nog hoger maar geloof het wel voor vandaag. Morgen maar kijken of ik de double coin kan pakken

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
@Planeetje ai das zuur, zeker met zulke nette scores. Gelukkig maar dat je nog zo'n berg tickets hebt liggen! ;)

Hier begint t doek ook langzaam te vallen, de crawly kart maar naar level 3 gebracht maar vrees dat ik t daar niet mee ga redden. Hij kan nog naar 4 maar man wat rijdt dat ding stroef, eerst maar eens kijken wat de tegenstand doet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/siMwljSWcIrr494wAxvPjazlSBQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QgT5uQjR3DlOjYo3Yb41cHzp.jpg?f=fotoalbum_large

• Vozze
@MetalSonic : ook zonder dubbele coin frenzy vind ik dat echt geen verkeerde score voor je loadout. Netjes!

@Planeetje : Ai. Dat verschil is toch wel ineens fors en zal lastig worden om te compenseren. Ik snap je gevoel dat je geen zin meer hebt om te grinden. Dat heb je tot dit moment waarschijnlijk al genoeg gedaan.

@Tootoo : we blijven het in de gaten houden. Om op een loadout van 6-3-4 te komen moet ik totaal 10 (!) HE tickets (7 driver, 1 kart en 2 glider) er tegenaan knallen. Die leveren mij dan 4.5k extra op, terwijl op veel banen een upgrade van alleen een level 3 naar level 6 driver je minimaal 9k extra oplevert. Ik had ze ook al een beetje beloofd aan Lakitu. Die wil ze heel graag ;)

• Planeetje
Tegenstander staat nu op bijna 93k, ik haak af en neem genoegen met plek 2.

Tickets bewaar ik voor de volgende ranked. Dan heb ik enorm veel HE items hoog tegen level 6 aan. Ik zou track 2 en 3 volledig level 6 HE kunnen hebben met ticket investments.

• MetalSonic
edzon schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:28:
@Planeetje ai das zuur, zeker met zulke nette scores. Gelukkig maar dat je nog zo'n berg tickets hebt liggen! ;)

Hier begint t doek ook langzaam te vallen, de crawly kart maar naar level 3 gebracht maar vrees dat ik t daar niet mee ga redden. Hij kan nog naar 4 maar man wat rijdt dat ding stroef, eerst maar eens kijken wat de tegenstand doet.

[Afbeelding]
Daar ook pittig inderdaad, in mijn poule schoof het ook allemaal omhoog. Ik denk dat er eerder ook verschillen waren omdat sommige alvast wat quick tickets hadden gebruikt en mogelijk zelfs startickets om op die manier al eerder rewards te krijgen en te kunnen investeren. Een groep sluit nu pas aan of recent..

• Tootoo
@Vozze laten we hopen dat lakitu die tickets krijgt dan ;) Maar vandaar mijn vraag of een upgrade van de off-roader nog zin heeft? Aanname dat je 2 tickets hebt natuurlijk...

@MetalSonic mooie score hoor! Niet zoveel hebben er 20k of meer daar, heel netjes!

@Planeetje snap dat je het wel welletjes vindt.. 93k+ Is gewoon ontzettend stevig... hopelijk hou je die tweede plek netjes vast!

Is het al woensdag ochtend?

Folding@home

• Vozze
@Tootoo : Cat Peach liep inmiddels zo hard te zeuren dat ik die maar twee tickets heb gegeven. Kart en glider er ook eentje. Dus de Offroader moet maar even wachten. Dit was een investering die me ongeveer 3k heeft opgeleverd. Nu is de voorsprong 4200 punten. 45k is met zijn loadout nog best een opgave. Is het al woensdag ;)
Als het zo blijft, krijgt Lakitu een pointcap ticket in plaats van de twee HE-tickets die Cat Peach heeft gekregen. Zal ie ook wel bij mee zijn.

• Xaio
@Tootoo voornamelijk voor coverage. Zij heeft minimaal 18 T3 tracks, waaronder 3 waar ik nog geen t3 driver heb (okay 2 nu, aangezien ik Pauline heb gekregen).

De enige dingetje is dat ik geen rubies heb als de volgende tour Amsterdam wordt. :S

• Tootoo
@Vozze cat Peach is een reden om het geluid uit te zetten ;) maar lekkere score hoor! En 45k ga je niet zomaar halen nee... Dan moet wel echt alles mee zitten in de vorm van een trippel coin(box) frenzy. En lakitu met point cap tickets is ook lekker! Valt me toch niet tegen: heb nu slechts 1200 punten meer met GDB in vergelijking met lakitu. Toch niet slecht!

@Xaio dan snap ik je redenering! Maar Amsterdam als stad zou wel super vet zijn, rubies of niet ;)

Folding@home

• MetalSonic
Tootoo schreef op maandag 15 februari 2021 @ 18:36:
@Vozze laten we hopen dat lakitu die tickets krijgt dan ;) Maar vandaar mijn vraag of een upgrade van de off-roader nog zin heeft? Aanname dat je 2 tickets hebt natuurlijk...

@MetalSonic mooie score hoor! Niet zoveel hebben er 20k of meer daar, heel netjes!

@Planeetje snap dat je het wel welletjes vindt.. 93k+ Is gewoon ontzettend stevig... hopelijk hou je die tweede plek netjes vast!

Is het al woensdag ochtend?
Dankjewel! Ik ben er ook heel blij mee. Net gekeken ik hen nu nog een voorsprong van 2,7k. Hopelijk is het genoeg. Nog twee nachtjes.

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-12-2025
3 letters beginnend met een k..Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7XygCrD-xYoK_dLRqPCevCZXTSQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dSaW3INcrRWn7UgeK4ICpfDa.jpg?f=fotoalbum_large

• edzon
@bennieeee das mooi klote maar er valt vast nog wel wat bij te sprokkelen hier of daar, nog 16 uur :9 wat zijn je scores nu? Voeg me anders ff toe (202167225860).

Ik werd ook wakker met een achterstand maar door de bananen in te ruilen voor wat paddestoelen weer de leiding herpakt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zm7zfq_JyZMPiqUbFN77LqrEEWI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t5IvHvPVwi0fK4Nkd8JcftTf.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O1RxS9gCJB5z3nF--tkBQbecJnU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ulZYy5DybStroL1xAF8tGr9T.jpg?f=fotoalbum_tile

• MetalSonic
Wat balen Bennie :( ........ Is dat in één nacht gebeurd?

Heb je nog ruimte voor verbeteren of moet je dan tickets gebruiken??

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-VrbBKCvDBFGAGHeyynelsjLXAk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/UhByr6c355a7WRBISTseBrAr.png?f=fotoalbum_large

Hier is het ook spannend, ben er niet gerust op. Ik probeer vanavond nog om een paar honderd punten uit track 1 te halen maar ik ga geen he driver tickets meer spenderen. Die wil ik morgen aan Party Lakitu geven die dan naar level 6 gaat en wat ik daar buiten nog over houd geef ik volgende week aan een coinbox driver......

Als ik deze week eerste word (maar ook bij plek 2) dan heeft die coinbox driver mij zwaar gecarried.

• bennieeee
@MetalSonic @edzon dit is vannacht gebeurt ja. Yoshi heb ik nog wel wat ruimte om er 2k bij te rijden. Maar ben bang dat de nummer 3 en 5 allebei ook op die baan gaan aanzetten nog. Want die lopen daar beide 3k achter met allebei 6-6-6.
Nummer 4 pakken moet nog net mogelijk zijn. Tickets heb ik al ingezet voor komende week want daar waren/zijn mijn levels ook nog niet mega hoog.

• MetalSonic
bennieeee schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:09:
@MetalSonic @edzon dit is vannacht gebeurt ja. Yoshi heb ik nog wel wat ruimte om er 2k bij te rijden. Maar ben bang dat de nummer 3 en 5 allebei ook op die baan gaan aanzetten nog. Want die lopen daar beide 3k achter met allebei 6-6-6.
Nummer 4 pakken moet nog net mogelijk zijn. Tickets heb ik al ingezet voor komende week want daar waren/zijn mijn levels ook nog niet mega hoog.
Hmm lastig je kan ook je plek op 6 verstevigen in de hoop dat je volgende week in een makkelijkere poule komt en dan daar weer meer doen voor de top 3 en 40 rubies..

Maarja blijft balen omdat we nu juist spelen voor de waardevolle driver uncap tickets :/

• bennieeee
@MetalSonic denk dat ik het hier ook bij ga laten ja. Wat je zegt mega balen ivm de driver tickets.. nu hopen dat volgende week niet te lastig wordt.

Een nsc op alle 3 de banen is mogelijk. Maar vooral track 1 en 3 zullen niet bijster hoog worden ben ik bang.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RDp1NL8hnxlDd7pxdZf0Cs9vG14=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oV7CNtz96keOsykc13J5s68e.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door bennieeee op 16-02-2021 16:47 ]

• MetalSonic
Beetje jammer deze avond meerdere uren in track één gestopt maar helaas niks erbij gekregen. Ik heb van de 50 runs wellicht één keer een double coin gehad, en ja dan heb ik een double coin en dan ben ik punching bag tussen de frenzy's door.

Ik geloof het wel, ik vind de items die ik heb gebruikt best slecht. Een heart abilty, een slipstream kart en een blooper parasol... Ik heb tickets maar ga ze er verder niet in stoppen.

Ik ga er van uit dat ik plek twee sowieso heb. En dat ik een kans heb op plek één :) Met plek 2 krijg ik al genoeg tickets om straks voor het eerst een coinbox frenzy boven de 1k aan basepoints te tillen!!!!!!

Ik heb ondertussen weer wat ruimte gemaakt in mijn friendslist. Er waren er 3 die de afgelopen 2 weken niet hadden ingelogd. Dan geloof ik het wel :)

Ik kan vier toevoegen, dus als je nog iemand wil die dagelijks muntjes uitdeelt..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zjcVdI4kuHe3miDeO4x6DfXVgB4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tO7F3Tdk6gbJxEaCjgmeiCIh.jpg?f=user_large

• MetalSonic
Toen ik net btw mijn muntjes uitdeelde was ik onder de indruk van de scores van de Tweakers. Iedereen heeft er denk ik wel veel tijd in gestopt deze week. Echt veel hoge scores overal. Niet alleen op de obvious 3de maar ook erg hoog op bijvoorbeeld track 2!

• Vozze
Jammer @bennieeee. Soms kun je dat soort gasten voor zijn door heel strategisch met je tickets om te gaan, maar soms is het gewoon vechten tegen de bierkaai. Wanneer je tegenstanders overduidelijk betere levels hebben, kun je het beste maar accepteren. Hoe moeilijk ook soms. Ik hoop dat je morgen op staat met een relaxter ranked.

@MetalSonic : fingers crossed voor plek één. Het is je gegund! En een coinbox driver boven de 1k maakt echt een wereld van verschil. Wie gaat het worden?

Morgen hopelijk goede berichten van iedereen betreffende de ranked.

• Tootoo
Herkenbaar @MetalSonic :) hier pogingen gedaan om bowser castle 2T omhoog te krijgen, maar 1x had ik een mooie run en net voor de laatste bocht afgeschoten en klaar, weg run. Niks er bij ook. Dus ik geloof het hier ook wel. Tot zo ver heb ik nog een mooie voorsprong, hopelijk morgen ook nog.

Benieuwd naar de nieuwe ranked ook! Ik wil nog kijken of gold koopa naar 1190 moet of dat ik de tickets op zak kan houden. Anders komt die 1400 helemaal nooit :)

Folding@home

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Pfff, ik kom echt niet meer hoger... Inmiddels van de 2e naar de 4e plaats gezakt en nu hopen dat er geen sleepers zijn.... Deze week wel lekker HE tickets kunnen kopen in de shop! Eindelijk verschijnen ze nu ook bij mij. Ben alleen bang dat het voor korte duur is... Maar nu wel 2x driver, 2x kart en 3x glider tickets op zak. Van mij mag het al woensdag zijn! :)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• MetalSonic
@Vozze Thanks!

Ja ik denk ook dat een coin box driver boven de 1k een wereld van verschil maakt. Je bouwt veel sneller veel meer punten op. Mijn voorkeur is Dry bones gold maar wat doorslaggevend is dat is welke level 6 coinbox driver benodigd is bij de volgende tour (dus niet morgen maar de week daarna).

Pauline party time of Mario Hakema willen hem ook wel hebben :)..

https://game8.co/games/mariokarttour/archives/270983#hm_2

Op basis van coverage scoren Drybones en Gold koopa 't beste! Beide 21 tracks...

@Tootoo Ja jammer hé als dan eindelijk die "droom run" hebt dat alles klopt, en dan die laatste bocht, dat laatste stukje.......

Mbt de HE unlock tickets ik zou eerst maar eens afwegen hoe het aankomende week is. Als ik de keuez kon maken tussen nog een item 1190 of opzij zetten en dan later 1400 zou ik voor het laatste gaan ;-)

• pjot1
  • Niet online
Hier gelukkig 4e gebleven en daarbij tier 54 gebleven. Ik heb in ieder geval zin in komende week!

Hopelijk is iedereen blij met zijn/haar resultaten! Succes voor deze ranking! oOo

• Tootoo
Hier eerste gebleven in wat een bijzonder makkelijke poule bleek. Maar mooiste aan deze poule vond ik wel de scores van mensen hier :) @Cache jij ging deze ronde ook wel erg lekker zeg :) Komende ronde weer? Hopelijk heeft iedereen zijn plekje behouden.

Kijk ik naar deze week dan heb ik 2 top 1000 spelers op zijn minst. @Vozze weet jij nog hoe jouw speler uit Brazilië heette? Icaro toevallig? Er zijn er genoeg met vacation Peach op level 6 met 1190 BP, maar niemand met gold koopa en lakitu op level 6 + 1190 BP, benieuwd hoe heftig de concurrentie wordt...

Edit: zal je altijd zien: vier (!!!) HE tickets tegelijk in mijn shop en minder dan 6000 muntjes... :(

[ Voor 8% gewijzigd door Tootoo op 17-02-2021 07:26 ]

Folding@home

• bennieeee
Gefeliciteerd mensen met de goeie resultaten. Hier 6e gebleven en ook fijn dat weinig moeite meer erin gestoken heb. Verschil veels te groot.

Voor nu weer tier 45 en een 2e plaats na 5 spelers. Zien wat voor leuks er weer van kunnen maken.

Heerlijk soms die swipe op je telefoon, dan lees je je tekst terug en denk je wat staat er eigenlijk 🤣

[ Voor 21% gewijzigd door bennieeee op 17-02-2021 09:05 ]

• Planeetje
Ik ben 2e gebleven. Eergisteren had ik nog even een super kart naar level 5 gebracht met jump boost plus. Gisteren de score op track 3 naar 40.7k getrokken. Ik ben uiteindelijk gestrand op 4k van de eerste plek. Ik baal een beetje want ik kom 1 point cap ticket tekort voor double upcap of 3x naar 1120. Maar goed. Ik heb alle HE tickets nog op zak. Ook wat waard.

Niet de bananamaster in de tier shop. Ik heb die nog niet. Is die wat waard? Mijn coin saldo is inmiddels weer wat geslonken. Afgelopen 3 dagen heb ik 1 HE glider ticket en 2 HE driver tickets kunnen kopen. Eindelijk...

Ik wacht even tot vrijdag met investeren om te zien hoe iedereen in ranked ervoor staat.

Succes allemaal!

• edzon
Vanacht nog noodgedwongen de crawly kart naar 4 gebracht maar daardoor vanochtend wel weer eens als eerste geindigd oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vIzv25Pb9q7x16PpPMqQIwzERK8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yTS3S4FLBnQZSpuzqke8kGWf.jpg?f=fotoalbum_large

Deze week zal dat iets lastiger worden met 2 korte tracks en gebrek aan een sterke vp op daily hills. Wel nu 5 point caps klaar liggen voor koopa maar dan moet ie ook nog wel een ticket van lakitu pikken die ik liever naar 4 breng. Opvallend veel cb drivers te koop trouwens deze week, misschien nog een laatste uitmelkpoging voordat ze een nieuw top item introduceren? Ik hoop t! Succes iedereen!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
@Tootoo klopt! Ik had geluk met mijn loadouts deze ranked. De investeringen uit het verleden zijn eindelijk van pas gekomen. Helaas moest ik toch het onderspit delven. Ik had kunnen winnen als ik wat meer tijd had en geluk zou kunnen afdwingen op bowser’s castle, maar het mocht niet zo zijn. Met een achterstand van 59 punten maar gaan slapen. In ieder geval nog tweede gebleven!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MMfR5rd0TQnl9iqom4d6jXkY4ro=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ImhwBFP6OVsbZqEe3mdXNI05.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door Cache op 17-02-2021 10:30 ]

• Tootoo
@Cache dat is wel echt balen zeg, met zon dikke score had je in veel poules ruimschoots gewonnen. Vond het mooi om te zien dat je die scores had staan, mijn vrienden lijst scores hadden tenminste eens een andere top 3 :)

Folding@home

• edzon
@Cache ahh das jammer, wel een hele mooie score! Ben benieuwd naar je items, kan je me toevoegen als je nog een plekje hebt (202167225860)? Ben ook wel eens toe aan een andere top 3 :P

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Tiende geworden, dus net in de prijzen! In de nieuwe ranked wel overal tier 3 drivers, al zit er eentje met level 1 bij.

Verder al gelukt om een non stop combo te scoren op Daisy Hills T. Gaan jullie over de huizen? Ik heb het idee dat het meer punten oplevert, maar wel de positie kan kosten.

• MetalSonic
Poeksel schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:10:
Tiende geworden, dus net in de prijzen! In de nieuwe ranked wel overal tier 3 drivers, al zit er eentje met level 1 bij.

Verder al gelukt om een non stop combo te scoren op Daisy Hills T. Gaan jullie over de huizen? Ik heb het idee dat het meer punten oplevert, maar wel de positie kan kosten.
Fijn dat je toch nog een prijs hebt.

Voor de maximale score pak je de meeste punten over de daken, dikke maar heb je al door, het is trager. Dus dit is alleen handig als je al dik voorloopt of een item of frenzy ondertussen hebt waardoor het niet erg is als iemand je ondertussen inhaalt.

• Planeetje
Lastige keuze. Royal parachute van 4 naar 6 brengen of deze naar 5 brengen en de gold crane naar 6? Ik denk zelf de royal parachute omdat deze 2x t3 is deze ranked. Gold crane heeft veel meer coverage en is coin.

Andere keuze qua drivers: lakitu party time of wedding peach van level 4 naar 5 brengen? Ik denk toch dat ik dan voor lakitu ga.

En banaan master kopen of niet als je hem nog niet hebt. Gebruiken jullie hem veel? Alternatief is dat ik een HE ticket koop.

Wat zouden jullie doen?

• bennieeee
@Poeksel jij gooit die baan even helemaal door de war bij mij 🤣ik had echt serieus nog nooit gezien dat je over die daken kan rijden..

• MetalSonic
Nooooooooooooooooooooo

Voor de nieuwe ranked poule heb ik een gast met een 1400 uncap coinbox driver op track 2, die heeft daar al een score van 40k :'(

Die speler zit nu al op 81k aan punten..

• Planeetje
@MetalSonic aiaiaiaiaiai. Daar gaat de kans voor plaats 1!

Bij mij is nog niet iedereen ingelogd, maar een makkelijke poule is anders.

@bennieeee over het dak rijden is een leuke alternatieve route.

• Tootoo
@MetalSonic hoe zien zijn levels / basepoints er uit voor de tracks? 1400 voor 1 driver is natuurlijk stevig, maar als hij bv bij andere tracks maar beperkte levels heeft, is het niet onmogelijk. De score van 81k is bv nog geen hele hoge denk ik...

@Poeksel ik ga over de huizen mits ik eerste sta. Nu je geen kaartje hebt is het alleen gissen of er iemand dicht achter je zit (ik ben slecht in die knop gebruiken om naar achter tekijken). Maar levert je volgens mij wel meer op.

@Planeetje lastige (maar luxe) keuzes! ;) Ik vind zelf Lakitu het wel waard, maar de coverage van wedding peach is wel heel goed. Ik gebruik zelf nooit de bananen master, maar dat kan uiteraard ook komen omdat ie bij mij op level 1 staat. Ik heb hem voor nu nog niet gemist.

Folding@home

• MetalSonic
Tootoo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:17:
@MetalSonic hoe zien zijn levels / basepoints er uit voor de tracks? 1400 voor 1 driver is natuurlijk stevig, maar als hij bv bij andere tracks maar beperkte levels heeft, is het niet onmogelijk. De score van 81k is bv nog geen hele hoge denk ik...

@Poeksel ik ga over de huizen mits ik eerste sta. Nu je geen kaartje hebt is het alleen gissen of er iemand dicht achter je zit (ik ben slecht in die knop gebruiken om naar achter tekijken). Maar levert je volgens mij wel meer op.

@Planeetje lastige (maar luxe) keuzes! ;) Ik vind zelf Lakitu het wel waard, maar de coverage van wedding peach is wel heel goed. Ik gebruik zelf nooit de bananen master, maar dat kan uiteraard ook komen omdat ie bij mij op level 1 staat. Ik heb hem voor nu nog niet gemist.
Ik beredeneer vanuit mijn eigen items en dan vind ik 80k+ erg hoog. Inmiddels zit hij al op 84k...

Mijn scores zijn al op elke track een combinatie van 2 frenzy's.
Track 1: Lucky 7 bij 't begin + coin in lap 2 + nsc
Track 2: Mushroom bij 't begin, + coin in lap 2 weet niet of 't NSC is
Track 3: Lucky 7 in 't begin + 1 maal coin + nsc

Achja voordeel is dat ik de tickets die ik nog heb makkelijker kan bewaren, belangrijkste strijd heb ik afgelopen week al gewonnen. En 3 uncap kart (daar spelen we nu toch voor?) is ook netjes..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s6yZe0t4VK3fHtVbhuCejbWZjhE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fP8Sdi2XEpX0QEvwaVnBEWwM.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door MetalSonic op 17-02-2021 15:22 ]

• Tootoo
@MetalSonic ik zeg ook niet dat het makkelijk is hoor :) het is zonde dat jouw VP en gold koopa niet hoger zijn in hun levels, maar je kan wel een deel goedmaken op Choco Island 2T. Hij mist daar voor nu zowel een kart als glider en jouw items zijn een stuk beter en je huidige score is nog gehaald met een kart met 304 base points. Mocht je nog een point cap hebben dan kan je nog wel een mooie score neerzetten. Plus Als je het dan voor elkaar weet te krijgen om meer uit Daisy Hills T te persen dan kom je misschien nog verder dan gedacht?

Folding@home

• edzon
@Planeetje heerlijk luxeprobleem! ik zou eerst kijken hoe ver je komt met de upgrade van de royal naar 5 en als t nodig is die naar 6 brengen. Qua driver zou ik voor Lakitu gaan vanwege de lucky 7 maar ik probeer zelf elke week zo hoog mogelijk te eindigen in de ranked en kijk verder niet zo naar de unieke coverage enz. Die bananenkart heb ik ook niet en lijkt mij een prima ding om te hebben maar alleen als ik wat centen overhoud.

[ Voor 15% gewijzigd door edzon op 17-02-2021 18:25 ]

• MetalSonic
Tootoo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:42:
@MetalSonic ik zeg ook niet dat het makkelijk is hoor :) het is zonde dat jouw VP en gold koopa niet hoger zijn in hun levels, maar je kan wel een deel goedmaken op Choco Island 2T. Hij mist daar voor nu zowel een kart als glider en jouw items zijn een stuk beter en je huidige score is nog gehaald met een kart met 304 base points. Mocht je nog een point cap hebben dan kan je nog wel een mooie score neerzetten. Plus Als je het dan voor elkaar weet te krijgen om meer uit Daisy Hills T te persen dan kom je misschien nog verder dan gedacht?
Als mijn kart meer basepoints heeft kan ik inderdaad nog wat meer punten pakken op track 1. Op track 2 is ook nog meer te halen. Wellicht kan ik er nog 2-3k bij halen.... Ik heb 3 HE driver tickets in de schappen maar die wil ik bewaren voor een tour waar ik ze kan geven aan bijvoorbeeld PGP (nu level 4) of ik spaar kort door om een HE driver van level 6 naar level 7 te brengen na de volgende grote update. :)

• Tootoo
Pfft, I can bring the big guns :) Hier is een top 1000 speler naar 91k gegaan. Heb net gold koopa de dubbele uncap gegeven en daarna eens zien wat ik ga upgraden. Vraag is of ik wil gaan voor de macharon (track 3) of dozen dasher (track 2) naar level 6 wil brengen... gevoelsmatig zeg ik de laatste, aangezien er een hoop te winnen valt bij Daisy Hills T. En qua glider wil ik ook wel graag de royal parachute naar level 6 + tweede uncap geven.... En dan heb ik nog tickets voor de happy ride en de rose parasol.

Maar leuk om eens aan te moeten zetten :) Heb 5 HE tickets van alle items om te vergeven! Heb al mijn rubies tegen de tweede week pipe gegooid om ook zo veel mogelijk muntjes te verzamelen. Kon daardoor 3 van de 4 HE tickets verzamelen uit de shop.

[ Voor 11% gewijzigd door Tootoo op 17-02-2021 20:07 ]

Folding@home

• Vozze
@Cache : Goeiedag, wat een ranked! Vier spelers met 90k+ waarin je zelf Tier 57 bent. Zuur van die paar punten, maar je score was echt sterk!

@MetalSonic : erg lastig inderdaad. Het lijkt erop dat je tegenstander wel redelijk aan z'n max zit, maar je weet niet of ie nog gaat investeren. Ik zou nog even wachten en je scores met je huidige loadout wat proberen te verbeteren.

@Tootoo : kun je eindelijk eens van die luie stoel afkomen ;) En ik zou eerst niet te gek doen. Met de macharon naar 6 en Gold Koopa naar 1190 pak je al zeker 3k. Dan heb je al een voorsprong van 2k. En je score op Daisy kan met je huidige loadout ook nog wel naar ruim 37k.
Maar lekker dat je tenministe weer kan vechten om plek 1. Dat maakt het toch leuker! Heb je de Rose Parasol uit je pulls gehaald of heb je die pack gekocht?

Ik zit hier een beetje in hetzelfde schuitje als @Tootoo . Vanochtend leek het allemaal redelijk rustig en behapbaar totdat ik vanmiddag een Top 1000 speler naar 89k zag gaan. Dan maar tickets investeren. Lakitu naar 5. VP naar 1190, Macharon naar 6 en hopelijk de Great Sail deze week ook nog naar 6. Daarvoor moet er nog een glider ticket in de shop komen. Dan nog een betere run op Choco en Daisy voor ongeveer 4k schat ik. Grootste concurrent heeft zeker nog ruimte op Daisy, maar heeft met een 3-6-6 loadout met Wedding Peach bijna 28k op Choco te pakken. Respect hoor!

• MrOleo
Oh wow deze week maar 2 of 3 bots als tegenstander. :)
En ondanks geen verbetering op de laatste dag dankzij 4 uur overwerk toch 1e geworden met 1k voorsprong. :)
Gefeliciteerd met de 1e plekken, zonde voor cache met zo een mooie score.

Verder is er niet veel te beleven voor mij deze cup, track 2 en 3 zitten wel tegen mijn max aan en slechte track 1 loadout (jaloers op lakitu party time). Weekje vrij is ook wel lekker :)

Edit: Oh en trouwens: weer die domme koop iets in de tiershop challenge. 1000+ coins weg gooien voor 300 coins + 5 rubies. :(

[ Voor 13% gewijzigd door MrOleo op 17-02-2021 21:15 ]

erutangiS

• Tootoo
@Vozze ik ga het ook maar in delen doen inderdaad :)
1: Tweede uncap voor gold koopa en royal parachute naar level 6 + tweede uncap.
2: dozen dasher naar level 6.
3: happy ride en / of rose parasol upgraden.

De rose parasol heb ik maar gekocht. Daarmee had ik genoeg rubies om pulls aan de tweede pijp te doen. En heb ik nog maar 1 ticket nodig voor Pauline :) hoe zijn de levels van jouw top 1000 speler?

En wat doen de mensen toch met 40k+ op Daisy Hills? Mijn nr2 heeft er ook 41.3k, mijn nr 3 42.5k. Voel je je toch wel karig met 36k :p

Folding@home

• Vozze
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XyaIg_1Ue7i9-vkb6wB6TWw-u6M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t3PNr1jv9CvZwtxQ7Xj9zhK3.jpg?f=fotoalbum_large
@Tootoo : Daisy Hills naar 40k is een makkie >:) En dat zonder coinbox frenzy. De tip van het dak hier was goud waard. Er ging een wereld voor me open.

Dit is de loadout van de Top 1000 speler en ook meteen mijn dikste concurrent:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zLBDuGWwqHoDxJSfnezgCibXSUI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qx06LkUHbRwNP1fWtEMrDzH9.jpg?f=fotoalbum_large
Wat heeft die speler bij jou?

[ Voor 22% gewijzigd door Vozze op 17-02-2021 21:57 ]

• Tootoo
Nice @Vozze! Ik pakte dat dak wel dacht Ik kom ik, morgen toch eens goed proberen! En als dit nog zonder coinboxen is? Had je wel andere frenzies?

Dit is mijn nummer 2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-EDYu_WVglHVOiOQMRTMfpC_bkc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tn4JpsSbZ1gx5ZfbpuHpF7GB.png?f=fotoalbum_large

Maar voor nu hoef ik nog geen stap 2 en 3 te doen ;) en dat terwijl ik nog genoeg basepoints er bij kan krijgen. Een coinbox frenzy en twee coinboxen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jprRdRVLHY2-A_CbcvgcBLUqYWM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EJxQahj1hwOdd4Tx9GHOegTW.jpg?f=user_large

Folding@home

• Vozze
Lekker bezig @Tootoo! Choco heb ik ook net boven de 30 gebracht met een coin frenzy en een enkele coinbox. Daar is ook nog wel meer mogelijk ;)

Mijn run op Daisy was triple frenzy (red shell, coin, coin) met een enkele coinbox.

Je nummer 2 kan her en der nog wat punten sprokkelen, maar ik zie het niet gebeuren. Tenzij hij nog packs gaat kopen. Het lijkt deze week ook goed te komen.

• MetalSonic
Vozze schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:02:
@Cache : Goeiedag, wat een ranked! Vier spelers met 90k+ waarin je zelf Tier 57 bent. Zuur van die paar punten, maar je score was echt sterk!

@MetalSonic : erg lastig inderdaad. Het lijkt erop dat je tegenstander wel redelijk aan z'n max zit, maar je weet niet of ie nog gaat investeren. Ik zou nog even wachten en je scores met je huidige loadout wat proberen te verbeteren.

@Tootoo : kun je eindelijk eens van die luie stoel afkomen ;) En ik zou eerst niet te gek doen. Met de macharon naar 6 en Gold Koopa naar 1190 pak je al zeker 3k. Dan heb je al een voorsprong van 2k. En je score op Daisy kan met je huidige loadout ook nog wel naar ruim 37k.
Maar lekker dat je tenministe weer kan vechten om plek 1. Dat maakt het toch leuker! Heb je de Rose Parasol uit je pulls gehaald of heb je die pack gekocht?

Ik zit hier een beetje in hetzelfde schuitje als @Tootoo . Vanochtend leek het allemaal redelijk rustig en behapbaar totdat ik vanmiddag een Top 1000 speler naar 89k zag gaan. Dan maar tickets investeren. Lakitu naar 5. VP naar 1190, Macharon naar 6 en hopelijk de Great Sail deze week ook nog naar 6. Daarvoor moet er nog een glider ticket in de shop komen. Dan nog een betere run op Choco en Daisy voor ongeveer 4k schat ik. Grootste concurrent heeft zeker nog ruimte op Daisy, maar heeft met een 3-6-6 loadout met Wedding Peach bijna 28k op Choco te pakken. Respect hoor!
Ja zit wellicht aan zijn max maar ik zit ook tegen de max aan met de items. Heb vandaag paar uur in track 3 gestopt voor een paar honderd erbij... Denk dat ik de grootste sprong kan maken op Daisy hills en dan hebben we het over 2-3k maar dat betekent mogelijk uren grinden.

Ergens vind ik het wel fijn om deze week ietsje rustiger aan te doen voor Mario kart tour, heb echt heel veel gespeeld afgelopen tour...

• MetalSonic
Nachtje geslapen hoe is jullie poule?

Ik ben vooral opgelucht dat ik gisteren niet meteen veel tickets heb uitgegeven toen mijn tegenstander op 81k stond, ik zag net dat hij al op 86 staat. Zonde om dan te verspillen :)

• Tootoo
@Vozze ook lekker bezig hoor! Moet nog maar eens goed kijken naar mijn run op Daisy hills dan ;) En jouw nr 2 kan nog wel wat meer vooruit ja, mijn nr 2 is al wel een aardig eind. Met name choco island moet ie nog wel wat punten kunnen sprokkelen denk ik. Goedkomen zal het vast wel, vraag is misschien hoeveel HE tickets ik nog over heb aan het einde van de rit ;)

@MetalSonic dan lekker bij je houden! En lekker spelen op momenten dat je er zin in hebt :) Vorige week was je inderdaad wel lekker bezig geweest, maar het is tegenwoordig wel pittiger geworden...

Had iedereen gezien dat Nintendo de multiplayer en de ACR van upgrades gaat voorzien? Zodat er meer rewards komen voor die 2? Ben benieuwd wat ze er van gaan maken...

Folding@home

• MetalSonic
Tootoo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:19:
@Vozze ook lekker bezig hoor! Moet nog maar eens goed kijken naar mijn run op Daisy hills dan ;) En jouw nr 2 kan nog wel wat meer vooruit ja, mijn nr 2 is al wel een aardig eind. Met name choco island moet ie nog wel wat punten kunnen sprokkelen denk ik. Goedkomen zal het vast wel, vraag is misschien hoeveel HE tickets ik nog over heb aan het einde van de rit ;)

@MetalSonic dan lekker bij je houden! En lekker spelen op momenten dat je er zin in hebt :) Vorige week was je inderdaad wel lekker bezig geweest, maar het is tegenwoordig wel pittiger geworden...

Had iedereen gezien dat Nintendo de multiplayer en de ACR van upgrades gaat voorzien? Zodat er meer rewards komen voor die 2? Ben benieuwd wat ze er van gaan maken...
Ja mooi gezegd, gewoon spelen als ik zin heb om wat aan mijn scores te werken maar niet omdat "het moet".. Ik ga met 4 he driver tickets naar de volgende week dat is een leuk vooruitzicht. Als dan de update al geactiveerd is kan ik wellicht daarmee al een driver naar level 7 brengen :9

Verder moet ik niet mopperen als ik met niet al teveel spelen toch 20 rubies, 1500 coins en diverse uncap tickets krijg. >:) Oh shit, nu "jinx ik het"

Hoe is jouw nieuwe poule? weer een dikke voorsprong of is het nek aan nek, @Tootoo , zelfde kan ik ook weer vragen @Vozze

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YIAZ6RkMdQ3y8tX6Dmf-g-14m90=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ApV8xnDbboleMAwugYAtMwlh.jpg?f=fotoalbum_large
Zonder NSC en zonder Frenzy, wel met 3 losse coinboxen. Blijkbaar zit er nog wel veel meer in hier.

Poule lijkt trouwens aardig gewaagd. Nummer 1 sta ik 1,8k op achter, nummer 2 slechts 140 punten. Daar achter heb ik nog niet echt naar gekeken of daar nog wat zit.

[ Voor 14% gewijzigd door bennieeee op 18-02-2021 08:55 ]

• MetalSonic
bennieeee schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:50:
[Afbeelding]
Zonder NSC en zonder Frenzy, wel met 3 losse coinboxen. Blijkbaar zit er nog wel veel meer in hier.

Poule lijkt trouwens aardig gewaagd. Nummer 1 sta ik 1,8k op achter, nummer 2 slechts 140 punten. Daar achter heb ik nog niet echt naar gekeken of daar nog wat zit.
met een coinbox driver kan je daar echt goed scoren ja. Niet voor niks dat spelers met een level 6 coinbox driver veelal 40k over meer scoren.

• bennieeee
@MetalSonic Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-lA8xh0Cov--c6_C8qai3mHSMXI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QUW0DFnlNdCAQr6fmSOQl001.jpg?f=fotoalbum_large

Ik snap hem ja. Coinbox frenzy en coin Frenzy. Vergeet van gekkigheid altijd alles te doen dan.

• MetalSonic
bennieeee schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:13:
@MetalSonic [Afbeelding]

Ik snap hem ja. Coinbox frenzy en coin Frenzy. Vergeet van gekkigheid altijd alles te doen dan.
O-) Herkenbaar wat je hier zegt, dit heb ik als ik mijn 2de coin frenzy pak ofzo dan ga ik mentaal in een "frenzy" en dan is er een kans dat ik losse muntjes vergeet te pakken of een jump mis ofzo........

maar lekkere score zeg, ongelovelijk hoe snel dat gaat met de items : 3-4-6!!! Ik ben met de items 6-6-6 een uur bezig om 26k eruit te persen :+

• bennieeee
@MetalSonic precies dat ja, even een jump hier even een coin daar. Ach achteraf maakt het niet uit. Kan ook met 6-4-6 rijden en dan Daisy als rijder. Maar ik heb hier iemand heel fanatiek horen zeggen dat je steeds met je coindriver moet rijden 😉dus bij deze bedankt!

Top trouwens dat Nintendo toch een plattegrond heeft toegevoegd aan de cup nu! Kan je tenminste zien hoever je voor/achter ligt.

[ Voor 19% gewijzigd door bennieeee op 18-02-2021 09:56 ]

• MetalSonic
bennieeee schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:37:
@MetalSonic precies dat ja, even een jump hier even een coin daar. Ach achteraf maakt het niet uit. Kan ook met 6-4-6 rijden en dan Daisy als rijder. Maar ik heb hier iemand heel fanatiek horen zeggen dat je steeds met je coindriver moet rijden 😉dus bij deze bedankt!

Top trouwens dat Nintendo toch een plattegrond heeft toegevoegd aan de cup nu! Kan je tenminste zien hoever je voor/achter ligt.
Ik heb nog 2.6.2 ik zie bij NEWS staan dat er een updateis maar die zie ik niet in de Apple/ IOS store?? daar staat niks dat ik kan bijwerken.. vreemd

edit nvm al gelukt :)

• MrOleo
MrOleo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:06:

Edit: Oh en trouwens: weer die domme koop iets in de tiershop challenge. 1000+ coins weg gooien voor 300 coins + 5 rubies. :(
Ff mezelf quoten omdat ik dom ben :X .
Challenge x 2 sterren = 200 goud.
Bingo x2 x50 = 100 goud.
5 rubies reward -> coin rush = 800 goud.

Tier shop normal kart ticket = 800 goud = 300 winst. :)

erutangiS

• edzon
Tootoo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:19:
Ik niet, waar haal je dat vandaan? Hoop dat multiplayer ook exp punten gaat opleveren en heel benieuwd naar de beloning voor de ACR!

• Tootoo
@edzon dit is wat ik in de “what’s new” heb staan voor versie 2.8.0.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Eg2IycbZBEBW2sa8RU8neLxMYRI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3jlXWdPcFgTX9Uxd2nFqG9cQ.jpg?f=user_large

@MetalSonic ik heb een poule die op zich wel te doen is, met de uitdagende tegenstander :) de rest moet ik, als ik eerlijk ben, op dit moment met een verrekijker naar kijken, zo ver achter staan ze. Of op het kaartje, die Nintendo weer toegevoegd heeft!

Folding@home

• Planeetje
Ben mijn VP en royal glider punten aan het geven omdat ik ze geuncapped heb, krijg ik een tripple coinbox frenzy run in mijn schoot geworpen _/-\o_ Hoppa: 42.3k staat genoteerd.

Op zich is de update ok. Ben blij met de routekaart die nu weer beschikbaar is zoals ook al eerder gemeld.

• MetalSonic
Planeetje schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:37:
Ben mijn VP en royal glider punten aan het geven omdat ik ze geuncapped heb, krijg ik een tripple coinbox frenzy run in mijn schoot geworpen _/-\o_ Hoppa: 42.3k staat genoteerd.

Op zich is de update ok. Ben blij met de routekaart die nu weer beschikbaar is zoals ook al eerder gemeld.
Lekkere score hoor...

Die routekaart, die was er eerder toch ook?

Ik racede afgelopen weken met het gevoel dat er its miste maar ik weet niet of dat klopt :/ ik ben het gewend van mario kart games dat je ziet wat de afstand is met de anderen.

• bennieeee
@MetalSonic hij was er tijdens de eerste week van de cup niet. Verder is die er standaard wel. Met de Mario vs Luigi Tour was die ook afwezig.

• MetalSonic
bennieeee schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:00:
@MetalSonic hij was er tijdens de eerste week van de cup niet. Verder is die er standaard wel. Met de Mario vs Luigi Tour was die ook afwezig.
Fijn om te horen dan word ik niet gek :P :+

• Planeetje
@MetalSonic alleen bij de vs tours viel de routekaart weg ivm het team scherm linksboven. Maar ik maak best gebruik van die kaart en mistte hem best. Dus vandaar.

Ik sta nu 2e in mijn ranked op 4k achterstand, maar ik heb track 3 nog maar op 13k staan. Ik heb een 5/6/5 loadout klaarliggen, waar ik er ook nog een 6/6/6 van kan maken. Alles HE. Hopelijk haal ik dit keer wel de 1e plek. Is nog alles behalve zeker, maar het ziet er wel goed uit.

Edit:
Blijkbaar zit er ook een blauwe pijp in de update verwerkt. Deze heet MaxPipe en het is nog onbekend waarvoor je deze krijgt en wat je eruit kan halen... interessant.

[ Voor 17% gewijzigd door Planeetje op 18-02-2021 19:33 ]

• Tootoo
Pffft, mijn nummer 2 wil nog niet loslaten hoor :p Morgen eens aan gaan zetten voor Daisy Hills. Hopelijk net zo’n spectaculaire run als @Planeetje, super run zeg! Wel choco 1R met een coinbox frenzy en coin frenzy kunnen halen. Hoe vergaat jou het @Vozze?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KbJMDZ4ZYiVAvsxQXoOPOlgQ44o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/93tPANdZQFolS40WvGO77m5u.jpg?f=user_large

Folding@home

• Vozze
Lekker bezig allemaal. Beshara22 is wel een bijtertje dus. Spannend hoor! Langzaamaan kruipt de nummer 2 hier ook dichterbij. Ik wacht eigenlijk op een HE glider ticket in de daily. Die in de Tier Shop is me te duur. Dus voorlopig bij mij weinig verbetering.

• MetalSonic
Tootoo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:03:
Pffft, mijn nummer 2 wil nog niet loslaten hoor :p Morgen eens aan gaan zetten voor Daisy Hills. Hopelijk net zo’n spectaculaire run als @Planeetje, super run zeg! Wel choco 1R met een coinbox frenzy en coin frenzy kunnen halen. Hoe vergaat jou het @Vozze?

[Afbeelding]
Spannend! Succes @Tootoo

• Xaio
Hebben jullie ook dat met de nieuwe update de vriendenlijst bugged is? Badge en positie klopt wel, maar naam is verkeerd. Daarnaast krijg je van de verkeerde speler.

Speler A schenkt speler B 5 coins. Speler A is positie 1 bij speler B. Echter speler B ziet speler A naam op positie 5. Als speler B op positie 5 klikt dan krijg die zijn coins, maar ziet de naam van speler D. Wil speler B 5 coins terugschenken aan speler A, dan moet die op positie 1 klikken ook al staat daar de naam van speler E.

Hopelijk is het duidelijk wat ik bedoel.

[ Voor 19% gewijzigd door Xaio op 18-02-2021 21:59 ]

• pjot1
  • Niet online
@Xaio

Klopt, had ik ook last van. Na een herstart lijkt het weer te kloppen.

Heb in game soms ook last van lags... Vorige week ook een Android 11 update gehad maar sinds de update geen last van gehad tot deze van MKT.

[ Voor 3% gewijzigd door pjot1 op 18-02-2021 22:00 ]

• Xaio
@pjot1 ah bedankt ik zal eens herstarten. Ik word helemaal gek om te gokken of ik bij de juiste persoon een munt heb gestuurd.

Edit: opnieuw opstarten en cache legen heeft wel wat geholpen. Positie 1 t/m 11 is nu correct. De rest is een mysterie. Lijkt wel of alle namen 2 plekken omhoog zijn geschoven. ook nog spel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder succes.

Edit2: op Reddit lees ik dat anderen ook deze bug heeft. Hopelijk fixen ze het.

[ Voor 60% gewijzigd door Xaio op 18-02-2021 22:37 ]

• MrOleo
Ik kreeg net wel opeens 10 coins van iemand en de tekst is anders, verder is me niks aparts opgevallen, maar er is wel wat veranderd.

erutangiS

• Tootoo
Ik heb inderdaad hetzelfde issue, inclusief die lag (of hoe ik het ervaarde: spel leek langzaam)... Ik heb iedereen muntjes gegeven in ieder geval ;)

@Planeetje je gaat lekker zeg!

Folding@home

• pjot1
  • Niet online
pjot1 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:59:
@Xaio

Klopt, had ik ook last van. Na een herstart lijkt het weer te kloppen.

Heb in game soms ook last van lags... Vorige week ook een Android 11 update gehad maar sinds de update geen last van gehad tot deze van MKT.
Na een herstart Nog steeds niet opgelost... :(

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-HTX5xny3PmjSJ1v_hLcFpgDDLE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YJu2plSo74h0zsIobl6z1N5V.png?f=fotoalbum_large
Klein beetje geklommen verder staat het wel stil in mij poule.

• edzon
Planeetje schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:10:
Edit:
Blijkbaar zit er ook een blauwe pijp in de update verwerkt. Deze heet MaxPipe en het is nog onbekend waarvoor je deze krijgt en wat je eruit kan halen... interessant.
Hmm...zal me niet verbazen dat je die krijgt als je alle sterren hebt gehaald of boven een x aantal punten totaal hebt gereden in een tour. Benieuwd wat er uit komt maar vrees dat t weinig met de ACR te maken heeft en de max dusdanig laag is dat een groot percentage van de spelers t kan halen. Hou een beetje tzelfde gevoel aan die multiplayer rewards over, extra rubys zijn natuurlijk altijd welkom maar als je maar gewoon doorrijd krijg je die sowieso. Binnenkort maar eens richting de s6 rijden...

• bennieeee
Goed een coinbox driver zorgt dus echt voor een overkill. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AZqm2prA-dYqLnBPNYoHfQegGx0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ht2erKs3hDnPJiO6kSSNo1NM.jpg?f=fotoalbum_large pgp is level 4 maar slechts T2. Zij levert dus evenveel op als Peach wedding level 1 maar T3. Want de top score daar was met een Frenzy..

• MrOleo
Ja op level 1 doet een tier 3 driver niet veel meer dan frenzies geven. Vanaf hogere levels gaat de bonuspoint multiplier meetellen en worden ze veel beter dan tier 2 drivers.

erutangiS

• MetalSonic
bennieeee schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:50:
Goed een coinbox driver zorgt dus echt voor een overkill. [Afbeelding] pgp is level 4 maar slechts T2. Zij levert dus evenveel op als Peach wedding level 1 maar T3. Want de top score daar was met een Frenzy..
Coinbox drivers, ik heb het al vaak gezegd zijn erg sterk. Als je het mij vraagt (voor de balans) veels te sterk. Als het een RTS game was of een willekeurige andere game was het nooit goed gekeurd op deze manier.

Komt ook omdat losse coinboxes qua punten (als je gelukt hebt en veel muntjes pakt) bijna net zo sterk zijn als sommige frenzy's..

Ben benieuwd of er bij de volgende tour al een nieuw soort item wordt geïntroduceerd.

• Tootoo
Zo, met een red shell en 2 coin frenzies + 1 coinbox op Daisy Hills T sta ik ook op 43.3k daar. Met mijn loadout is er meer mogelijk, maar het zorgt er in ieder geval voor dat ik 7k voor sta op de aanhoudende nummer 2. Komt goed uit, want veel tijd heb ik niet de komende periode :P Hopelijk is het nu eindelijk genoeg om hem af te schudden...

Benieuwd naar de snow tour! En is dat... DK Summit? :)

Folding@home

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Ik ben twee keer op rij een tier gezakt, maar dat lijkt goed uitgepakt te hebben. Het verschil tussen mij (73.9k) en de nummer 2 (59.5k) is meer dan tussen hem/haar en de nummer laatst (45.5k). En er zit nog wel rek in mijn score, nog geen restartsessies gedaan.

• MetalSonic
Tootoo schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:20:
Zo, met een red shell en 2 coin frenzies + 1 coinbox op Daisy Hills T sta ik ook op 43.3k daar. Met mijn loadout is er meer mogelijk, maar het zorgt er in ieder geval voor dat ik 7k voor sta op de aanhoudende nummer 2. Komt goed uit, want veel tijd heb ik niet de komende periode :P Hopelijk is het nu eindelijk genoeg om hem af te schudden...

Benieuwd naar de show tour! En is dat... DK Summit? :)
Ik heb ook zin in de winter tour. Ik vind de tracks leuk en ik heb veel HE drivers voor de winter tracks. Hopelijk alles tier 3 en anders heb ik 440 rubies om eventueel los te gaan op een pipe :9 :9

Genoeg gouden driver tickets klaar staan om DK level 7 te maken straks. Heeft mij al veel punten gegeven in het verleden.

• Planeetje
Net de expert challenge afgerond met een spiny shell frenzy. Check.

Nu nog even wat score pushen.

@Tootoo jouw scores mogen er ook zijn.

Edit:
Winter tour ziet er leuk uit. DK summit! Hopelijk krijgt lakitu party time en bowser santa weer een rol...

[ Voor 28% gewijzigd door Planeetje op 19-02-2021 16:51 ]

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/urfiKxNhDJozfZls-DnVqCHhlWE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hxl0ONGGKnfE6NsySG7sbdLX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w_etzG6txGJG_zLnUciKpfV2ShI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hnF7p8Q4Z7hPtfsJSYYftT4a.jpg?f=fotoalbum_large

Waar zien jullie kans voor mij om nog 1e te worden?

WS Daisy hills toch? Lukt momenteel alleen gewoon niet...

[ Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 19-02-2021 16:58 ]

• Planeetje
Track 3, bananamaster tot 400 brengen en dan op plek 1 restarten totdat je begint met een goede frenzy. Daarna hopen op een 2e frenzy!

• MetalSonic
Planeetje schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:52:
Track 3, bananamaster tot 400 brengen en dan op plek 1 restarten totdat je begint met een goede frenzy. Daarna hopen op een 2e frenzy!
Ik denk dat we deze nu kunnen toepassen bij elke ranked track, en als je geen goede frenzy hebt dan minimaal een bom op iedereen voor lekker veel early damage en punten.
Pagina: 1 ... 54 ... 161 Laatste