• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Iedereen gefeliciteerd met jullie resultaten!

Hier helaas 9e geworden en nu weer Tier 54. 2 steps forward 1 step back. :p

Team Daisy gekozen en m'n loadout ziet er aardig uit deze tour. En een heerlijke tiershop! Ben blij met 10k aan coins plus dat ik nog wat gespaard heb. 3 HE tickets, helaas wel wat duurder dan gebruikelijk.

Hmz, level 7. Zou op zich niet verkeerd zijn in mijn ogen. Nog meer puntjes pakken. En city tour Amsterdam zou natuurlijk helemaal gaaf zijn! :*)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Tootoo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:51:
@edzon frapant dat jouw nummer 1 en 3 ook in mijn ranked stonden :P
Dat is zeker apart, ergens vind ik t ook gewoon keiharde competitievervalsing en snap ik niet dat dit kan/mag.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O-4Xcvk5drzdE5srM5oTGFRFQDI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EDdXhzDjwiGpCcYKbha2bu8t.png?f=fotoalbum_large

Het is nog vroeg! Aantal moeten nog inloggen. Ik hoop dat de poule mij goed valt
Token shop is errrrg lekker <3 helemaal als je MetalMario inruilt voor 6k coins

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Team peach hier en heb de eerste cup even snel gespeeld. Dan heb je namelijk meteen genoeg sterren om de eerste gratis pijp af te schieten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o4fbr6Fdiw-rosOrhVAzK4gVyz0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oah2eE9F3kfBgxgwrFCs25fa.png?f=fotoalbum_large

Nu had ik haar al en had ik liever de kart of glider gehad voor track 1, maar dit is ook mooi meegenomen. :P

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
Volgende week in de aanbieding:
- PGP
- Gold Koopa
- VP + Royal Parachute
- Pauline + Rose Parasol

Het moge geen verrassing zijn dat het volgende week Daisy cup wordt :P Ik mis alleen een glider bij RMX Choco Island 2T. Tenzij dat 1 van de gliders via een pijp te verkrijgen valt zal ik het zonder moeten doen of een pack moeten kopen...

Folding@home

Tootoo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:48:
Volgende week in de aanbieding:
- PGP
- Gold Koopa
- VP + Royal Parachute
- Pauline + Rose Parasol

Het moge geen verrassing zijn dat het volgende week Daisy cup wordt :P Ik mis alleen een glider bij RMX Choco Island 2T. Tenzij dat 1 van de gliders via een pijp te verkrijgen valt zal ik het zonder moeten doen of een pack moeten kopen...
Zelfs zonder de packs ;) “Peach vs Daisy tour” hoe is je poule?

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Lekkere groene gratis pijp :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9vRziCbzvpHMxsvKfU2uKcKh1ts=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jw4K1Llxaot3Wpab8pPIk7fm.jpg?f=fotoalbum_large

Sorry, ik kan het plaatje niet direct croppen op mijn tablet

• Tootoo
@MetalSonic heb ik verkeerd gekeken dat 1 van de gliders voor RMX Choco Island 2T wel in een pijp zal zitten? Had het idee dat volgende week 2 crepes gliders in de pijp komen en de special pipe is vooral gericht op Valentijnsdag.

Mijn poule heeft nog veel mensen die niet ingelogd zijn, bij 10 personen staan nog vraagtekens. Van de mensen die zijn ingelogd zie ik nog geen schokkende levels :)

Folding@home

Tootoo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:37:
@MetalSonic heb ik verkeerd gekeken dat 1 van de gliders voor RMX Choco Island 2T wel in een pijp zal zitten? Had het idee dat volgende week 2 crepes gliders in de pijp komen en de special pipe is vooral gericht op Valentijnsdag.

Mijn poule heeft nog veel mensen die niet ingelogd zijn, bij 10 personen staan nog vraagtekens. Van de mensen die zijn ingelogd zie ik nog geen schokkende levels :)
Nog ruim eerste dus?

Bij zo'n team cup verklapt de naam eigenlijk al wat de ranked cups zijn. Was de vorige keer ook zo bij Mario vs Luigi... :P

Ik heb gekeken bij de mensen die nog niet zijn ingelogd in mijn ranked cup en daar zag ik al iemand met 3 1400 punten HE coinboxdrivers |:(
Bij de ranked cup mag ik mn aardbijen glider niet gebruiken als tier 3 maar in de birdo cup wel? Zelfde track.. mis ik iets of glitch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q9oc6pMQFPVeRODxCLyveLaiids=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/phoyP4I3HqnPEybsOHYMR802.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/60FGgAhxrfH-CGvaucNcbrszqoI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Smj36N8fztfqaF3CFp4WAleW.jpg?f=fotoalbum_large

• Cache
@MetalSonic volgens mij is de strawberry glider een spotlight in de pijp van week 2. Ik weet de exacte regel niet, maar op bepaalde tracks krijgen ze een boost naar top tier.

Overigens net gratis pijp 2 afgeschoten en weer goud! Helaas geen spotlight, maar een butterfly sunset die nu nog maar twee tickets nodig heeft naar level 6 (en wss 5-6 tot level 7 8)7). Iig nog nooit zoveel geluk gehad, 2/2 gratis pijpen waren goud. :)

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-01 16:49
MetalSonic schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:47:
Bij de ranked cup mag ik mn aardbijen glider niet gebruiken als tier 3 maar in de birdo cup wel? Zelfde track.. mis ik iets of glitch?
Dat gebeurt wel vaker dat items een boost krijgen na een tier hoger in een bepaalde cup. Voor drivers is het iets meer opvallend, dan gebeurt het meestal in de cup die hun naam heeft. Zo is Birdo tier 2 op de 2e en 3e baan, terwijl ze daar laagste tier hoort te zijn (als ik niet scheef heb gekeken. :z ),

Hier weer een solide 9 tegenstanders en 10 bots. Ik zie nog niet al te veel tegenstand, maar veel tegenstanders lijken hun items mogelijk te verbergen.
Cache schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 18:10:
Iig nog nooit zoveel geluk gehad, 2/2 gratis pijpen waren goud. :)
Dat is mooi, tof dat dat ook kan. :)

[ Voor 13% gewijzigd door MrOleo op 10-02-2021 18:56 ]

erutangiS

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ly2QoFve8_G4YiuWHwafm2rnqhc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PeESHY9cppebbXBJA8NN7WUn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iOw-F12yUmL5Y4dzeVhBl0DBDaM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3l7nQbxUPs2K06eIZSiYFFJO.jpg?f=fotoalbum_large

Ik klaag niet met deze 2 tien pijpjes! Mooi een HE glider die ik nog niet had en de andere 2 drivers beiden direct een level omhoog, hoppa!

• Tootoo
Het zijn inderdaad favored tracks van spotlights (zij het van volgende week).

Hier ook eens een rondje pijp gedaan, aangezien Peach wedding als bijna de beste driver van het spel bestempeld wordt op Reddit. 2x10 pulls verder en we hebben hem :) plus nog eens de 2 spotlight gliders. Ik keur het goed!

@MetalSonic inderdaad nog ruim eerste, maar ook hier eerst eens kijken hoe de rest het gaat doen. Wel party time lakitu op level 6 gemaakt! Met een dubbele lucky 7 frenzy NSC run bijna 42k aangetikt op bowser castle 2T. @Vozze, wat voor run heb jij eigenlijk gehad? En hoe ervaren jullie de coinbox frenzy met al dat gespring?

Folding@home

• MrOleo
Tootoo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:37:
Het zijn inderdaad favored tracks van spotlights (zij het van volgende week).

Hier ook eens een rondje pijp gedaan, aangezien Peach wedding als bijna de beste driver van het spel bestempeld wordt op Reddit. 2x10 pulls verder en we hebben hem :) plus nog eens de 2 spotlight gliders. Ik keur het goed!
Ik ben benieuwd, waarom zou die een van de beste zijn :? Triple mushroom is leuk, maar geen coinbox of lucky 7. Wellicht heeft Wedding peach dan veel goeie tracks, maar als je op die tracks al coverage hebt voegt Peach niet al te veel toe lijkt me

Het is dan wel weer fijn dat je in 2 pulls klaar bent :), resetten die hap en level 2 maken. 8)

erutangiS

• Tootoo
@MrOleo een ok item en vooral de coverage op reguliere tracks en weinig speciale tracks. Maar inderdaad, vaak heeft ie wel overlap? Ik had hem op level 1, dus nu zonder tickets uit te geven op level 2 ;) Kunnen de rest van de tickets hopelijk op zak blijven! Maar resetten doe ik zeker voor de laatste free pull :p

Folding@home

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Ik kan niet wachten op de speciale pijp. Eindelijk een kans om baby peach cerub te bemachtigen. Het hart is niet veel waard, maar de coverage is geweldig.

Zal wel een 50 pijp worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ItC9ZjvLET5tq_bDWCt_98EBE3Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XXyKRtmpbBxBoVUNUJh0lf9e.png?f=user_large

Wel een streek van Nintendo. Krijg ik eindelijk elke dag een HE ticket in mijn shop gooien ze alles naar 7. Ok niet genoeg coins maar dat ter zijde.

[ Voor 4% gewijzigd door Xaio op 10-02-2021 20:38 ]

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

• Planeetje
@Xaio ik meen gelezen te hebben dat het een 100 pipe met spotlights gaat worden. Ik hoop eigenlijk ook op een 50 pipe. Zondag weten we het.

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:21
@Tootoo : ik weet niet meer wat ik precies voor run op Bowser Castle had. Het was de derde of vierde run en toen niet echt het gevoel dat het uitzonderlijk was. Zojuist nog een paar extra punten gepakt en dat was een dubbel coinbox frenzy run. Toch heb ik het idee dat het nog wel beter kan. @MrOleo heeft al laten zien dat er meer mogelijk is, maar 1400 base point helpen zeker mee! Je moet een beetje geluk hebben waar je een eventuele coinbox frenzy krijgt. Sommige plekken zijn inderdaad niet heel handig vanwege het gespring.
En ik zou me niet zo druk maken om het missen van een glider volgende week. Mijn gevoel zegt dat je met je overige items waarschijnlijk eenzelfde ranked gaat beleven als de vorige. Menig whale zal er jaloers op zijn ;)

Hier voorlopig eerste, maar er zitten een paar zware jongens in m'n ranked. Ik heb de tickets wel nodig volgende week.

Inmiddels krijgt Lakitu weer een lekkere bump. Daar zit je echt wel goed mee.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• Tootoo
Inderdaad, @MrOleo wat een dijk van een score heb je al zeg! Dat is niet meer inkomen en dan komen de scores later wel, dat is nu al een dikke score! :P Hopelijk volgen de andere tracks ook zo bij je :)

Ik zal nu eens gaan kijken hoe het met GDB gaat dan, theoretisch moet die natuurlijk meer punten kunnen scoren. Maar door alle jumps was ik wel benieuwd of een lucky 7 gelijkwaardig was.

Volgende week eerst dan maar eens kijken ja, wat voor scores er neer worden gezet. Als het immers kan hou ik liever alles op zak. Misschien kan ik dan 1 driver en kart net op level 7 krijgen...

En zulke zware tegenstanderd getroffen @Vozze ? Ik mag hopen dat het niet in de categorie van autodrift is deze keer? ;)

Folding@home

Week is lekker begonnen, veel tickets kunnen kopen en ...... ik wilde typen eerste met voorsprong van 4k maar ben helaas ingehaald.

Toch weer een pittige poule ondanks dat ik een tier ben terug gezakt, dat truukje werkt dus ook niet meer. Gelukkig kan ik extra punten pakken als ik mijn glider op track 3 straks op level 6 ipv 5 heb.

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-12-2025
Hier wordt het ook wel heel erg zwaar. Sowieso is de top 3 by far te sterk voor me. Sta voorlopig nog 6e maar verwacht er niet veel meer van helaas. Op naar tier 45 denk ik dus weer.

• Tootoo
@MetalSonic hoe sterk is je tegenstand? Ik zag inderdaad dat je al een mooie start gemaakt had :) Maar ook jij kan nog veel puntjes pakken! Krijg je het ook nog voor elkaar om de Mach 8 naar level 6 te krijgen? Of om een glider voor track 1 te bemachtigen? Met een level 6 coinbox glider kan je ook nog lekker wat damage doen :) Wie weet toch een score richting de 40k?

Folding@home

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lGJL_MSLVN40at0a9DiwVP-sbIk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nrk3mUEWT17gZs7yX147rjzx.png?f=fotoalbum_large
Geen tier 3 glider... als ik m wil kost mij dat 45 euro.. misschien doe ik dat over een paar dagenmaar liever niet.

Bij alle tracks al scores icm dubbel coin frenzy. De kart op track 2 was eerst level 4. Ik heb 5 tickets nodig om m level 6 te maken

Track 3 is dubbel coinbox frenzy.......

Combinatie van bomb driver + glider vind ik best goede value, plus rubies natuurlijk..... Dit weekend bekijk ik maar of ik dat wel of niet doe. Met betrekking tot pulls aan de pipe denk ik dat mijn overtuiging nu wel helder is. Alleen een pull doen op een 100/100 pipe bij 450 rubies. Ik heb het al best vaak gehad dat het lekkers helemaal onderop zat en als ik dan al 300 rubies had uitgegeven ging ik dan maar bijkopen en dan werd het vrij duur.

[ Voor 26% gewijzigd door MetalSonic op 11-02-2021 10:24 ]

• Vozze
@MetalSonic : nog even wachten op de gouden pijp. Wellicht trek je daar een glider uit die je nu net nodig bent. De kans is klein, maar hij is er.

@Tootoo : dit zijn zoals het nu lijkt m'n voornaamste concurrenten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/65FfrEAqkKVuhNg3KVpMmoZEpNs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x6ddrbIzV4w4GAXkenqOiCEV.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r4ybqtH5ZIV-S_qcfjl7ym8722s=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JaOpBjDg3o1g7hK3BgQKKzda.jpg?f=fotoalbum_tile

Ik verwacht ze wel voor te blijven, maar erg gerust ben ik er niet op. Hoe zitten jou voornaamste uitdagers in de items?

• edzon
Hier net de voorsprong gepakt wachtend op mijn concurrentie. Gelukkig maar 2 man met een level 6 gdb dus wie weet is de top 3 wel mogelijk zonder driver en kart op de 1e track. Gisteren dry bowser uit de shop geplukt en daarmee mijn eerst shop-he op 6 en vandaag zowaar ook mijn eerste he driver ticket in de shop *O* jammer dat t volgende tour alweer voorbij is -O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JFm36iGCLFrmnWOKbsFglJd_w0M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pCJqXQn4tC6aBpiAglNgqKhX.jpg?f=fotoalbum_large
Vozze schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:21:
@MetalSonic : nog even wachten op de gouden pijp. Wellicht trek je daar een glider uit die je nu net nodig bent. De kans is klein, maar hij is er.

@Tootoo : dit zijn zoals het nu lijkt m'n voornaamste concurrenten.
[Afbeelding][Afbeelding]

Ik verwacht ze wel voor te blijven, maar erg gerust ben ik er niet op. Hoe zitten jou voornaamste uitdagers in de items?
Goede tip , maar eigenlijk ben ik er al voor mijzelf uit. Ik vind de combinatie de Bob om high end driver en de glider 't wel waard + 90 rubies :). Eigenlijk de eerste keer in lange tijd dat er een shopdeal is dat ik denk van "ja das netjes"

[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 11-02-2021 13:31 ]

• Tootoo
@Vozze mijn poule moet nog tot leven komen. Kijk je naar de tussenstand dan sta ik lekker, maar de levels van best wat mensen zijn niet verkeerd. Maar het moet mogelijk zijn :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sWyu-257FVYW_dQD32wPYr7IBQg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kyC0LOSEihY3DUjJLleg9krZ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ftAIhCbtIBXuzByXJTQdfQgoYps=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OJ1kbCSOXyqVOEQfGTvJju90.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aU23xEi9GYLsRD6WIFCDmZggaC8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2apPoFeK6llYzAT3UKq7j4Xn.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ejzN09HL4Ok1XdiTJ_sC7T5Mozs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dDwaaZYxKsG9YlP9iSB6RiFs.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kR6G-rcmxQnfQUwao6ksWaXp_q8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dldtTElz1paqSYcEBvZblJnN.png?f=fotoalbum_large

Folding@home

Tootoo schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:35:
@Vozze mijn poule moet nog tot leven komen. Kijk je naar de tussenstand dan sta ik lekker, maar de levels van best wat mensen zijn niet verkeerd. Maar het moet mogelijk zijn :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die score van Sena op track 3 van 33k vind ik indrukkwend hoor _/-\o_ :D

• Vozze
@Tootoo : sena en Vodka vallen al af. Geen coinbox, geen kans. Als Chi geen betere kart of glider als dit op track 3 heeft, dan gaat het niet gebeuren. Calito is de grootste uitdaging verwacht ik. Denk dat je safe zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xvcqF8s3NICqTp3NXDiwmApCS9k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4W9FAaZ62mtNGNH42vcDvGcz.jpg?f=fotoalbum_large

Hoppa :) en dan heb ik nog een glider ticket achter de hand, de kart kan ik ook nog verder unlocken. Deze week moet en zal ik die driver uncap tickets binnen hengelen.

Dan kan ik daarna rustig bedenken welke coinbox driver de uncap tickets krijgt. Ik denk Dry bones gold, dit schijnt qua coverage de beste te zijn. Hoe zien jullie dit?

• MrOleo
@Vozze @Tootoo jJa dat was een fijne score op track 3. Ik vind het een leuke baan, relaxte flow en zat rustig wat event coins te grinden, als dan plotseling een coinbox frenzy en 2 coin frenzies verschijnen dan rolt er opeens een leuke score uit. 1400 base points blijft leuk. Alleen jammer dat ik niet zo een mooie kart heb als jullie, wellicht dat ik gilded king nog upgrade naar level 6 voor een 50k poging, maar zal moeilijk worden na een nsc met die 3 frenzies is er niet super veel ruimte.

erutangiS

Vozze schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:44:
@Tootoo : sena en Vodka vallen al af. Geen coinbox, geen kans. Als Chi geen betere kart of glider als dit op track 3 heeft, dan gaat het niet gebeuren. Calito is de grootste uitdaging verwacht ik. Denk dat je safe zit.
Kudos/ complimenten voor je score op track 2 Vozze, 30k met een level 5 HE driver (non coin box)..

• Vozze
Bedankt @MetalSonic! Het was een triple frenzy run (coin, coin, banana). Wel met één of twee breaks, dus hij kan nog scherper, maar ik geloof het eerst wel.

Mooi dat je weer met kan strijden om de HE driver point cap tickets, @MetalSonic. En dat er nu nog ruimte is. Denk dat de pack die je gekocht hebt ook zeker niet verkeerd is. Helemaal wanneer je King Bob-Omb nog niet hebt.

Vozze schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 16:07:
Bedankt @MetalSonic! Het was een triple frenzy run (coin, coin, banana). Wel met één of twee breaks, dus hij kan nog scherper, maar ik geloof het eerst wel.

Mooi dat je weer met kan strijden om de HE driver point cap tickets, @MetalSonic. En dat er nu nog ruimte is. Denk dat de pack die je gekocht hebt ook zeker niet verkeerd is. Helemaal wanneer je King Bob-Omb nog niet hebt.
Ik had al zo'n gevoel, ik dacht zelf even dat je ook eens een triple coin had gehaald :P ..
Ik heb bij mijn score op die track een dubbel coin frenzy. Vasthouden van de combo van begin tot einde heb ik er altijd moeilijk gevonden. In combinatie met een item is het mij wel eens gelukt om het een heel lap te doen maar ik verlies het toch wel vaak.

King Bob-omb en glider waren beiden nog niet in mijn bezit dus voelt goed om ze te hebben :)

• Planeetje
Vandaag maar eens wat scores neergezet, ik heb de crawley kart op level 2 gezet voor track 1 en de ? Block naar level 6 met een 2e uncap voor track 3. Voor de rest nog niets geupgrade. Ik sta nu 8k voor, kijkende naar de ranked en loadout van de andere tegenstanders, zou 1e plek haalbaar moeten zijn deze keer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HwGOxDa0a-YpXI9C37XbqhEzkfM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gz3yS1KGFe9JEQkAjlkFDsre.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Planeetje op 11-02-2021 18:04 ]

Planeetje schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 17:58:
Vandaag maar eens wat scores neergezet, ik heb de crawley kart op level 2 gezet voor track 1 en de ? Block naar level 6 met een 2e uncap voor track 3. Voor de rest nog niets geupgrade. Ik sta nu 8k voor, kijkende naar de ranked en loadout van de andere tegenstanders, zou 1e plek haalbaar moeten zijn deze keer.

[Afbeelding]
Dat ziet er ook goed uit Planeet! Kom op en je hebt straks meerdere he uncap driver tickets.

• Tootoo
Goed bezig @MetalSonic en @Planeetje Hopelijk kunnen jullie die voorsprong vasthouden :) En @Planeetje, ben je al aan het bedenken wie je naar level 7 wil brengen volgende tour? ;)

Hier net wat sterren gehaald en had genoeg voor de tweede gratis pull. Nog wel gedacht om eerst even een pipe reset te doen. Pull... goud... Zou het...? Hoppa, gratis naar level 3 :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8D-EkYM2B_WtI1MwvrPjOIMPGPM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SsR2kKVQqog1acbHHR6COLRH.png?f=fotoalbum_large

@Vozze ik heb het volgens mij beter getroffen dan bij jou ja ;)

Folding@home

• MrOleo
Hahaha, het gebeurt gewoon zoals besproken!
_/-\o_
Fijne Pull!

erutangiS

• Planeetje
@Tootoo tsja, level 7 maken laat ik maar afhangen van wie ik nodig ga hebben voor ranked volgende tour. Voorkeur gaat natuurlijk uit naar coinboxers en Lucky 7s. Ik heb niet heel veel tickets op de plank liggen, dus dat gaat weer een tijdje duren voordat mijn shop weer tickets gaat laten zien. Daarmee zegt het spel: Gotcha!

Leuke pull trouwens!

[ Voor 3% gewijzigd door Planeetje op 12-02-2021 08:11 ]

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LE0Niv4kbD-Pw8sIFarcBU5-324=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/weJ4dHmrjWARBkTASVlueGvB.jpg?f=fotoalbum_large

Waar o waar heb ik echt nog ruimte om goed te verbeteren? Elke track is sowieso dubbele coin Frenzy geweest.
@bennieeee track 2! Kan je nog wel 2k erbij doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4yfifF2EPmOK1l4fOrVuiZGeqlA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wIv6zsFkd32khPhpk7RJ22bm.png?f=fotoalbum_large

Nog niet ingelogd.. vreemd he maar als deze mee doet ben ik f*cked

• bennieeee
@MetalSonic thanks wel een baan waar ik altijd mijn combi verlies.

Voor jou te hopen dat deze zich koest gaat houden de komende dagen nog..

[ Voor 35% gewijzigd door bennieeee op 12-02-2021 10:41 ]

bennieeee schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:36:
@MetalSonic thanks wel een baan waar ik altijd mijn combi verlies.

Voor jou te hopen dat deze zich koest gaat houden de komende dagen nog..
Veel verliezen (denk ik) meerdere malen hun combo op die track. Vaak lukt het mij nog wel tot iets voorbij item block 3 maar daarna verlies ik 'm vaak. Iets na item block 3 een item gebruiken en je hebt een kans dat je het net tot de finish haalt.

Met jouw items moet je doorgaan met retry'n tot je 3 frenzy's hebt. Je zou eens kunnen kijken of je kan beginnen met een vroege mushroom frenzy en daarna 2 x coin frenzy. Met die items moet je dan wel extra punten kunnen pakken.

Zelf had ik een ongemakkelijk moment op die track ik zag mijn score verschijnen en dacht "shit weer te weinig snel afsluiten via swipe zodat ik mijn ticket niet heb weggegooid. Ik had een score van 26,7k en dacht dat ik 27 nodig had. Toen ik het spel opnieuw opstartte zag ik dat ik maar 26,2 had en dat het dus een verbetering was geweest :F

• bennieeee
@MetalSonic dan gaan we nog even goed ons best doen op die baan voor de triple Frenzy. Vet zonde dat je je race hebt afgebroken achteraf gezien! Tis soms ook wel vrij lastig te onthouden wat je hebt gereden en met welke Frenzy.
bennieeee schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:56:
@MetalSonic dan gaan we nog even goed ons best doen op die baan voor de triple Frenzy. Vet zonde dat je je race hebt afgebroken achteraf gezien! Tis soms ook wel vrij lastig te onthouden wat je hebt gereden en met welke Frenzy.
Heb jij nog tips voor mij voor de bocht na het "gliding gedeelte"... Ik probeer dan naar links te sturen en dan weer rechts maar ik haal 't net niet, vaak verlies ik daar toch mijn combo....

Ideale item run is dnek ik
- coin frenzy
- items: banaan, mushroom en nog iets
- coin frenzy
- bananen, mushrooms etc
- coin frenzy

zoiets

• bennieeee
@MetalSonic dat stuk verlies ik hem sowieso standaard. Net wel wat nieuws geprobeerd en dat werkte beide rondes:

Bij het vliegen ga je bij de 2e Piranha plant helemaal naar rechts. Dan een bocht naar links, loslaten weer links en dan na de boxen meteen rechts. Zodat je meteen daarna bij de Dash panel ook weer door kan met je combi.

@edzon thanks voor het filmpje precies hoe ik hem net ook reed!

[ Voor 9% gewijzigd door bennieeee op 12-02-2021 12:50 ]

• edzon
Eindelijk weer eens een triple coin gereden in t kasteel!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sk0nn031Z-mZWlEBykJbk2Q7vKs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ST1wq8tPUJlnrP4NGw3BviZt.jpg?f=fotoalbum_large

@MetalSonic als je rechts land met de glider kom je met een dubbele mini turbo naar links wel lekker uit in de tunnel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6cAtAGfAgiiTWq26AKPcwrZ744o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/icVuK11M6mZEu3EAOjYIP4Hn.gif?f=user_large

Edit: eigenlijk gewoon wat Bennie zegt dus :P

[ Voor 3% gewijzigd door edzon op 12-02-2021 14:04 ]

@edzon en @bennieeee Bedankt voor jullie tips voor die bocht, dat ga ik straks eens proberen. Lijkt niet al te ingewikkeld....

Edzon, lekker hoor die triple coin, ik hoop er deze week ook weer eens één te pakken :)

• MrOleo
Zuur:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/geFNJ_WRrAmNbaqXL_nOGSy49iw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8NPb0Cju2EMWKfDJT4hdF019.jpg?f=fotoalbum_large

_O- (eindstand cat tour)

erutangiS

• Tootoo
Lekkere run @edzon! En misschien in aanvulling op je tip: ik duik nog altijd wat naar beneden tijdens het gliden, waardoor je ook beter uitkomt bij de tunnel in combinatie met 2 mini turbos. Ik kan track 2 wel met een NSC doen, maar je moet wel echt in een flow zitten :) Zodra je eenmaal uit je baan raakt is het bij mij al snel gedaan met de pret.

Folding@home

edzon schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:38:
Eindelijk weer eens een triple coin gereden in t kasteel!

[Afbeelding]

@MetalSonic als je rechts land met de glider kom je met een dubbele mini turbo naar links wel lekker uit in de tunnel:

[Afbeelding]

Edit: eigenlijk gewoon wat Bennie zegt dus :P
Die dubbele boost bij de itemblocks is nog best pittig , soms dan wil hij niet in een mini turbo/ drift gaan.. Dit weekend nog maar eens proberen.

• edzon
MetalSonic schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:26:
[...]

Die dubbele boost bij de itemblocks is nog best pittig , soms dan wil hij niet in een mini turbo/ drift gaan.. Dit weekend nog maar eens proberen.
Het helpt mij altijd om voor de tweede drift even kort tegen te sturen, als je goed naar t gifje kijkt zie je de wielen eerst even naar rechts duilken. Anders is het idd een stuk lastiger om consequent te doen zonder je duim kapot te glijden, als je m eenmaal door hebt weet je straks niet beter meer, succes!
edzon schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:56:
[...]

Het helpt mij altijd om voor de tweede drift even kort tegen te sturen, als je goed naar t gifje kijkt zie je de wielen eerst even naar rechts duilken. Anders is het idd een stuk lastiger om consequent te doen zonder je duim kapot te glijden, als je m eenmaal door hebt weet je straks niet beter meer, succes!
Thanks het is mij nu een paar keer gelukt, daarna verlies ik de combo vaak in de bocht naar links om een gedeelte heen waar je ook een jump kan maken met een mushroom. Vlak voor item block 4...

Achja ik moet mij er niet te druk over maken, belangrijkste is toch dat ik 2x coin en 1 keer andere frenzy krijg wil ik mn score verbeteren.

Morgen kan ik als het goed is een gouden glider uit de rewards halen (heb al wat quick tickets gebruikt) en dan kan ik mn glider voor track 3 op lvl 6 zetten en daar los gaan :D _/-\o_

EDIT YES, heerlijke run, 2 coin frenzy's (slechts 2 frenzy's) maar eindelijk lekker lang kunnen door comboën van start tot iets voor item block 4 in lap 2. Toen zat ik op iets van 135multiplier ofzo.

Iedereen hier bedankt voor de tips!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vTWaHYMxmcR8Zfa7vAFDrMjq0n8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xxJF4vw5j8ob4sfJhST1mrnD.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door MetalSonic op 12-02-2021 21:02 ]

• bennieeee
Man man wat een irritatie op Bowser Castle vanmorgen. De ene na de andere nsc rolt over de baan maar een Frenzy nee ho maar..😡
bennieeee schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 10:51:
Man man wat een irritatie op Bowser Castle vanmorgen. De ene na de andere nsc rolt over de baan maar een Frenzy nee ho maar..😡
Aanhouder wint..

I feel your pain :'( ik heb afgelopen half uur ook al 20 keer op restart gedrukt, maar bij één halve run had ik coinbox frenzy, wel al 10 keer shield frenzy gehad.... Hersenen uit, lekker achtergrond muziekje aan en weer restarten.

Heb de items nu 6-6-6 dus 38k moet zeker lukken

Vandaag toch wel een uur of 2 á 3 in track 3 gedaan maar die 38k weet ik niet meer zo zeker. Een dubbele coinbox frenzy gaf mij 34k..... Ik word er weer mee geconfronteerd dat mijn coinbox driver echt boven de 1100 aan punten moet komen. Hierom snap ik weer waarom ik deze week zo graag hoog wil scoren......

[ Voor 21% gewijzigd door MetalSonic op 13-02-2021 19:40 ]

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:19
Pff op Castle eindelijk een non stop combo, haal ik geen enkele frenzy... Pff vermoeiend...

• bennieeee
Succes @Sleehond ! Ik zal hem straks ook nog eens proberen, moet toch echt wel richting 25k daar kunnen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S1bHftv30QDz7SWMpcDLry-r-dE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wwVmLGRtNWEvLsF6gANFXchB.jpg?f=fotoalbum_large
Met alleen Bowser Shell frenzy

[ Voor 76% gewijzigd door bennieeee op 14-02-2021 09:27 ]

• Planeetje
All clear pipe was wederom een crawly cart voor mij. Daarmee is die nu level 3. Mijn nummer 2 staat nu op zo'n 2k verschil, maar een level 4 crawly kart (met 2 tickets) zorgt ervoor dat mijn track 1 zeker naar de 20k+ kan, en daarmee heb ik nog veel mogelijkheden.

Iemand die de Pauline Rose gaat halen? Ik laat de pijp linls liggen omdat ik alleen Pauline en haar kart niet heb.

• bennieeee
@Planeetje ja!! Uit een single pull: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2WG-3ATTvKK2fwvNeKIpHkdpb2M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sbUpk6le1k7SDOQ7oRJhoFmN.jpg?f=fotoalbum_large

• pjot1
  • Niet online
@Sleehond Blijven proberen! De Frenzy's komen dan vanzelf! Succes!

@bennieeee Jij bent deze ochtend lekker bezig! Had je een momentje voor jezelf? ;) Je weet nu wel dat je in Bowsers Castle nog wel wat punten kan sprokkelen door 2 of zelfs 3 Frenzy's te halen.

Voor mij is het tot nog toe ook wel een leuk dagje! :) Eerst uit de All Clear pipe,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JNVj3Ewzygy4au6wpXyQa7QmnWY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YhOqiDAcT13kmsV80k7CIZ2q.png?f=user_large

Verder ben ik al 2 dagen bezig om @MetalSonic's score op Yoshi Circuit te evenaren/verbeteren. Uiteindelijk heb ik deze iets kunnen verbeteren,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RTEWBA2PsKIlZabJoQKGZO927mE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/P4KEzVsiai0I3Muu13Irpesz.png?f=user_large

@MetalSonic Wat een monsterlijke score heb je daar gehaald. _/-\o_

Nu komt zachtjes aan de eerste plek in het zicht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EaP_YooFTYWnWrFuD-Rm_fBVAj8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Uiw1WWL7GeiZFbDi30mXnNHe.png?f=user_large

• bennieeee
@pjot1 haha ja mocht lekker blijven liggen even dus dacht daar maak ik gebruik van! Sta nu weer 5e en plek 3 is maar 1k uitzicht dus het is toch weer mogelijk opeens! Maar gezien hij op track 2 er sowieso nog wel 8k bij kan rijden verwacht ik niet dat dat lukt 😁

Jij succes nog met gas geven richting de nummer 1. Moet nog wel mogelijk zijn!

[ Voor 35% gewijzigd door bennieeee op 14-02-2021 10:23 ]

• pjot1
  • Niet online
bennieeee schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:19:
@pjot1 haha ja mocht lekker blijven liggen even dus dacht daar maak ik gebruik van! Sta nu weer 5e en plek 3 is maar 1k uitzicht dus het is toch weer mogelijk opeens! Maar gezien hij op track 2 er sowieso nog wel 8k bij kan rijden verwacht ik niet dat dat lukt 😁

Jij succes nog met gas geven richting de nummer 1. Moet nog wel mogelijk zijn!
Pfoe, klinkt weer als een zware week voor je.

Ik hoop dat ik de eerste plaats red. Het zal niet meevallen. Maar de aanhouder wint! O-)

• bennieeee
@pjot1 zegt genoeg denk ik als dit pas de 3e plek is wat de nummer 1 en 2 hebben.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XchZSaTAeEqX3XxGO8FNbLcM9cU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t7bclKmc3jm094IhNys6w17l.jpg?f=fotoalbum_large

• Vozze
Ik moet zeggen dat ik toch best veel positieve berichtjes zie deze tour. Geen onmogelijke rankeds, mooie pulls, goede scores. Mooi werk! En lekkere pull, @bennieeee!
Hier trok ik PGP uit de All Clear Pipe. Die had ik al op level 6, dus 6000 coins erbij. Daar ben ik trouwens niet rouwig om, omdat de Daily Shop deze afgelopen paar dagen heel lief voor me is geweest. Ik heb al twee keer een dag gehad waarop er twee HE driver tickets te koop waren. Zolang level 7 er nog niet is, moet je pakken wat je pakken kan. Zo zie ik ineens weer kansen volgende week. Deze ranked een voorsprong van 4,5k.
Ik denk dat ik nog wel een 10 pull ga wagen aan de nieuwe pijp. Ik heb 4 van de zes items niet. En trek ik die er niet uit, dan zijn de muntjes zeer welkom. Misschien komt er nog eens een dubbele driver dag voorbij.

• pjot1
  • Niet online
@bennieeee

Oei, ja, die gaat waarschijnlijk nog punten pakken, of het is niet zo goed... :P

@Vozze hadden we niet kunnen ruilen met de All Clear pipe? Wil al een tijdje Pink Gold Peach... |:( ;)

• Tootoo
Hier heb ik 1x 10 pull gedaan. Niet zo zeer vanwege de items (niks wat me echt aansprak), maar wel omdat ik vandaag 2 HE glider tickets en een HE driver ticket in de daily select kreeg. Ik had ruimte voor een glider en driver ticket maar met dezelfde gedachte als @Vozze (zoveel mogelijk tickets pakken als je nu kan) gepulld.

Resultaat is dat ik bijna het laatste ticket kan pakken, maar alsnog rose Pauline en de sweetheart glider heb. Dat met dat ik cat peach uit de all clear pipe kreeg maakt het een prima ochtend :)

Nu nog eens gaan pushen op Yoshi circuit. Ik vind hem niet super leuk om te doen dus moet me er toe gaan zetten. Wel nog 4.5k voor op de nummer 2. En als het niet anders kan, kunnen alle items van track 1 omhoog (zowel in base points als levels). Dan kan ik daar nog 23-25k halen. Maar liever natuurlijk die tickets op zak houden voor de volgende ronde :)

Folding@home

• Planeetje
Pff, mijn shop staat alweer een flinke tijd leeg, dus geen HE tickets. Elke ochtend weer hopen op die HE tickets om dan een lading normal tickets en soms een super in de daily selects te zien. Ik heb 40k aan muntjes, maar kan ze niet kwijt aan HE tickets... Nog 1,5 week te gaan dus wie weet.

En de tier shop HE tickets zijn aardig overpriced, Die laat ik vooralsnog links liggen.

Ik heb gisteren yoshi op 30,5k kunnen krijgen. Geen NSC, 2 of 3 keer combo onderbroken, maar wel 3 frenzies: mushroom, banaan en coin frenzie. Er zit nog wel meer in met een NSC en 2 a 3 coin frenzies. Het is inderdaad niet de makkelijkste baan, maar daar zie ik juist wel een uitdaging in :)

Succes met alle grinds!

• Vozze
@Tootoo : prima strategie! En soms levert het wat meer op en soms is het niet de beste pull. You win some, you lose some.

Op de één of andere manier word ik altijd een klein beetje gretig wanneer ik die mooie pulls zie. Dan kriebelt het toch om een 10 pull te doen. Stoute schoenen aangedaan en toch maar de enige 10 pull die ik op het moment kan doen, gedaan.

Altijd spannend wat de kleur is, maar goud deze keer. Dan kan het nog altijd een kart of een glider zijn, maar je hoopt stiekem dat er een ster komt. En ja hoor. Een ster! Kleine hoop op Pauline. Niet vanwege de skill, maar wel vanwege de coverage die ze de komende tours vast en zeker met zich mee gaat brengen. Toch een klein beetje teleurgesteld toen daar Black Yoshi verscheen. Aan de andere kant ook weer niet, omdat die nu dichterbij level 6 komt. Komt bij item nummer 7 nogmaals een ster! Het zal toch niet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-s0cdEXwH8szdchbBj8WQoh8Yak=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kr2s1DaJb7QJeS8xiU9FIIOw.jpg?f=fotoalbum_large
Ja hoor! Ik mag niet klagen. En inmiddels bijna weer genoeg muntjes voor een HE driver ticket.
@Planeetje : zo'n periode heb ik ook gekend. Ze komen vast weer. Hou de muntjes op zak!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Tootoo schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:18:
Hier heb ik 1x 10 pull gedaan. Niet zo zeer vanwege de items (niks wat me echt aansprak), maar wel omdat ik vandaag 2 HE glider tickets en een HE driver ticket in de daily select kreeg. Ik had ruimte voor een glider en driver ticket maar met dezelfde gedachte als @Vozze (zoveel mogelijk tickets pakken als je nu kan) gepulld.
Ik ga juist wachten met pullen tot level 7 om te voorkomen dat ik met de helft van de waarde wordt afgescheept. Heb sowieso nog 44k over. Ranked is nog een argument om eventueel te pullen (geen tier 3 op Choco Island 2) maar 80k (voor plek 6) lijkt sowieso buiten bereik.

• Cache
Wat een mooie pulls weer allemaal! Ik heb voor pijp 1 gekozen, waardoor ik nu een top tier glider op track 1 heb.

Eindelijk ook de 40k doorbroken! Ik kan daar nog wel 1-3k meer pakken denk ik, maar dan moet alles goed vallen inclusief een derde coinbox frenzy.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iHJro5OJrnmij4zlQldOcodwd6A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/i7khXvOeQSqHemIqM6zyLgid.png?f=fotoalbum_large

Mocht het zinvol zijn: Ik heb ook een filmpje opgenomen voor track 2, waarin je bij lap 1 en 2 kan zien hoe ik die grote bocht neem na de tunnel wanneer ik respectievelijk met en zonder frenzy erdoor ga. Die vond ik persoonlijk het meest lastig en heb daar een level 6 super glider. Denk dat het met minder wat moeilijk wordt...
https://youtu.be/5TLQH29pJj8

• bennieeee
Lekker bezig @Cache !!top filmpje ook om nog even rustig te bekijken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mKm1lu1_eleNdYrTVGBnuyxDTnE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rd9sAVzgYELjy707pe0ogNem.jpg?f=fotoalbum_large
Plek 3 voorlopig

[ Voor 5% gewijzigd door bennieeee op 14-02-2021 14:19 ]

@pjot1 veel succes!!

@Vozze lekker hoor ik ben jaloers ik had een glider die ik al had

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8LDvJ-REet5AuI4a_7EZQ_mxYeo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TelMI9RT1Gwwqbk5Q1UrZVjY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_fwLxtlvCfPi8jWMGesumQ7-0PQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/L5Ku0JACsZX3Pn4EuztDqEWS.png?f=fotoalbum_large

Ik haal geen topscores richting de 40 :( mn 36,8 was al coinbox, coin frenzy en 2 x losse coinbox..

Iemand tips voor mij?

YouTube: HOW TO NONSTOP BOWSERS CASTLE 2T?!? - PEACH CUP - MARIO KART TOUR

Hij gaat bijna nooit via helemaal rechts (via boven zeg maar bij de eerste poging) hoe rijden jullie? beste voor de coinbox frenzy's om op de grond te blijven?

[ Voor 94% gewijzigd door MetalSonic op 14-02-2021 17:15 ]

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Hij gaat bijna nooit via helemaal rechts (via boven zeg maar bij de eerste poging) hoe rijden jullie? beste voor de coinbox frenzy's om op de grond te blijven?
Iemand op Reddit had het uitgebreid onderzocht en schreef dat het inderdaad het beste is om op de grond te blijven.

• bennieeee
@MetalSonic ik pak hem daar links boven en dan stuur ik meteen naar rechts waardoor ik hem rechtsonder ook nog pak en dan daar naar boven rijd.
Maar of deze het meest zinvol is echt geen idee..
Zie me prachtige Paint skills:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oFjKM82dZ0o2hSIS4-8rIvAwQFc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TDSeQLunOk2KTlSgBXDpekAa.jpg?f=fotoalbum_large

Ik krijg hem sowieso zo goed als nooit aan het vliegen daar..

[ Voor 3% gewijzigd door bennieeee op 14-02-2021 18:22 ]

• Vozze
@bennieeee : vliegen is voor vogels! ;)

@MetalSonic : dit zijn mijn lijnen. Level 6 Dry Bones, level 4 kart, level 6 glider. Hogere base points dan jou, maar met je level 6 kart moet je vergelijkbare scores kunnen krijgen. 2 losse coinboxen en een enkele coin frenzy. Ruim 37k. Ik probeer de coinboxen te timen voor maximaal rendement. Kijk maar eens.

Wat @MrOleo zegt! Met een coinbox karakter kun je het beste over de grond gaan, om maximaal te kunnen profiteren van de coinboxen. Ok, je mist punten voor het niet vliegen, maar het is de moeite niet waard. Althans, dat vind ik ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Vozze op 14-02-2021 18:51 ]

• MrOleo
Ik rij praktisch hetzelfde als Vozze volledig over de grond. Als ik ver voor lig in ronde 2 stuur ik in bocht 1 op de heuvel naar links om muntjes te graaien, anders probeer ik eerste te blijven.

Eventueel is het mogelijk om dezelfde route te nemen, maar dan de vlucht te pakken en op 3 van de 4 dashes/jumps te landen, zodat je de boosts krijgt en de vlucht behoudt. Dan kan je een paar acties extra pakken, maar als je een coinbox hebt is het dat al niet waard. Dat vond ik uiteindelijk teveel moeite voor een paar extra acties.

erutangiS

Vozze schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:35:
@bennieeee : vliegen is voor vogels! ;)

@MetalSonic : dit zijn mijn lijnen. Level 6 Dry Bones, level 4 kart, level 6 glider. Hogere base points dan jou, maar met je level 6 kart moet je vergelijkbare scores kunnen krijgen. 2 losse coinboxen en een enkele coin frenzy. Ruim 37k. Ik probeer de coinboxen te timen voor maximaal rendement. Kijk maar eens.
[YouTube: GBA Bowser's Castle 2T]

Wat @MrOleo zegt! Met een coinbox karakter kun je het beste over de grond gaan, om maximaal te kunnen profiteren van de coinboxen. Ok, je mist punten voor het niet vliegen, maar het is de moeite niet waard. Althans, dan vind ik ;)
Tof dat je dit filmpje wilde delen. Heb 'm net gekeken. Ik neem voor mijzelf onder andere mee "de momenten dat je je coinboxen gebruikt"..

Wel een paar vragen: ;)
1) je kart heeft focus op jumps voor jump punten, waarom niet hogerop voor meer jumps?
2) ik gebruik nu zelf een level 6 dark clown kart is dat beter of slechter dan een level 5 shield jump kart? (nu nog level 4 maar ik heb 2 tickets om 'm 5 te maken)

Ben benieuwd!
bennieeee schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:13:
@MetalSonic ik pak hem daar links boven en dan stuur ik meteen naar rechts waardoor ik hem rechtsonder ook nog pak en dan daar naar boven rijd.
Maar of deze het meest zinvol is echt geen idee..
Zie me prachtige Paint skills:
[Afbeelding]

Ik krijg hem sowieso zo goed als nooit aan het vliegen daar..
Respect voor de tijd die je erin hebt gestoken _/-\o_

Wat heb je voor items op die track?

• Vozze
@MetalSonic : met hogerop bedoel je voor de laatste bocht? Zijn dat zoveel meer jumps?
De reden dat ik daar niet langs ga is omdat ik altijd het idee heb dat er meer door dat "gaas" heen gaat dan dat het er blijft liggen. En als je er onder rijdt en je gebruikt een coinbox, dan blijven de coins ineens wel liggen 8)7 Dus ook hier kies ik voor het gebruiken van de coinbox pas een moment iets voor de laatste bocht.

[ Voor 4% gewijzigd door Vozze op 14-02-2021 19:12 ]

• bennieeee
@MetalSonic rij met:
Dry Bowser, level 3, 980
Dozer Dasher, level 3, 400
? Block, level 4, 366.
Vozze schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:10:
@MetalSonic : met hogerop bedoel je voor de laatste bocht? Zijn dat zoveel meer jumps?
De reden dat ik daar niet langs ga is omdat ik altijd het idee heb dat er meer door dat "gaas" heen gaat dan dat het er blijft liggen. En als je er onder rijdt en je gebruikt een coinbox, dan blijven de coins ineens wel liggen 8)7 Dus ook hier kies ik voor het gebruiken van de coinbox pas een moment iets voor de laatste bocht.
Ja "dacht ik" moet eerlijk zijn dat ik het verder niet heb geteld hoor dus wellicht is het niet zo.. beneden heb je ook veel jumps. Met het missen van je coins door boven te rijden heb je een goed punt. Ik ga eens kijken of ik mijn score nog wat kan pimpen door beneden te blijven.

• Tootoo
Lekkere pull ook @Vozze Ik herken me wat je zei haha. Hier was je goud en kreeg ik eerst de sweetheart glider. Dacht dat ie daarom goud was. Toen daarna de ster kwam was ik wel verrast :) Maar had ook wel het voordeel dat het me alleen om de muntjes te doen was.

Net eens jouw lijnen gereden en werkt inderdaad als een trein :) met een coin en green Shell frenzy + 2 coinboxes kwam ik al op 42k uit...

Folding@home

• MrOleo
MetalSonic schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:51:

Wel een paar vragen: ;)
1) je kart heeft focus op jumps voor jump punten, waarom niet hogerop voor meer jumps?
2) ik gebruik nu zelf een level 6 dark clown kart is dat beter of slechter dan een level 5 shield jump kart? (nu nog level 4 maar ik heb 2 tickets om 'm 5 te maken)

Ben benieuwd!
1) De extra punten die een jump specialty cart geeft over een hele baan vol met jumps is leuk meegenomen. Maar de extra punten van een paar jumps vind ik het niet waard om daarvoor een actie te missen. Ik kies ervoor om meerdere routes te rijden en het aantal acties te tellen en dan de route met de meeste acties te kiezen ipv te focussen op de specialty van de cart.
(alhoewel ik dat op deze baan niet heb gedaan, ik kies hier voor de grond vanwege de coinboxen ;))
2) 490 punten lvl 5 HE is denk ik ongeveer gelijk aan een 408 lvl 6 Super kart. Ik denk dat je met de dark clown prima zit.

erutangiS

MrOleo schreef op zondag 14 februari 2021 @ 20:13:
[...]

1) De extra punten die een jump specialty cart geeft over een hele baan vol met jumps is leuk meegenomen. Maar de extra punten van een paar jumps vind ik het niet waard om daarvoor een actie te missen. Ik kies ervoor om meerdere routes te rijden en het aantal acties te tellen en dan de route met de meeste acties te kiezen ipv te focussen op de specialty van de cart.
(alhoewel ik dat op deze baan niet heb gedaan, ik kies hier voor de grond vanwege de coinboxen ;))
2) 490 punten lvl 5 HE is denk ik ongeveer gelijk aan een 408 lvl 6 Super kart. Ik denk dat je met de dark clown prima zit.
Punt twee isvoor mij nu de grootste vraag. Beide karts evenveel basepoints. Het is een T parcours dus een jump ability is beter. Maarja level 5 para wing of level 6 dark clown... wat denk jij @Tootoo

• Vozze
@MetalSonic : gewoon gaan rijden en kijken hoeveel punten je met een minidrift krijgt met beide karts en hoeveel je met een jump krijgt. Bekijk dit wanneer je combo gelijk of hoger dan 15 (volgens mij) is, omdat je dan de maximale score te pakken hebt. Bowser Castle 2T heeft ook aardig wat drift mogelijkheden, dus die ability is echt niet verkeerd. Reken dan eens met bijvoorbeeld 30 drifts en 60 jumps (grove schatting) en kijk welke kart je dan per saldo de meeste punten oplevert. Dat is de kart die je gaat gebruiken. Ik zet in op level 6 vanwege de hogere multiplier.

• Tootoo
@MetalSonic ik denk dat je met je level 6 dark clown wel goed zit. Omdat je ook een iets hogere multiplier hebt over al je acites. Maar probeer het uit inderdaad :) Spuit 11, @Vozze sneed me net de pas af ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Tootoo op 14-02-2021 20:40 ]

Folding@home

• Vozze
Sorry @Tootoo, maar gelukkig heb ik je kunnen helpen met ietwat andere lijnen op Bowser. Welke lijnen reed jij hiervoor?

• Tootoo
@Vozze eigenlijk heb ik maar een paar pogingen gedaan met lakitu en toen bovenlangs gereden. Maar laten we eerlijk zijn: GDB schopt lakitu naar de kant :)

En geen probleem! Je hebt het uitgebreider neergezet dan ik ;)

Folding@home

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Graag advies. 2x 10 pull 2x goud. Nu wil ik vooral peach cherub. Maar ik ben bang dat de volgenden alleen maar groene zal worden. Resetten? Ik kan nog 3x 10 pull. Een dilemma.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HezbnfguDdPmmx01R009nGXW128=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hlb03O6ybYZgcF6kMxQ26E6c.jpg?f=fotoalbum_large

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

• Tootoo
@Xaio als het je volledig te doen is om cherub te doen dan is je kans van slagen nu hoger. Als je graag een of zo veel mogelijk HE er uit wil halen dan zou je kunnen resetten. Dat je ook een kans op enkel groene pijpen kan hebben hoef ik ook niet te noemen ;)

Folding@home

• Planeetje
[b]MetalSonic schreef op zondag 14 februari 2021 @ 16:02:
Ik haal geen topscores richting de 40 :( mn 36,8 was al coinbox, coin frenzy en 2 x losse coinbox.
Dat is wel raar. Ik had vandaag 1 coinbox frenzy en een coin frenzy en daarmee 38.1k. Ik moet zeggen dat mijn scores all over the place zijn tussen 15k en dus de 38.1k...
Planeetje schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:35:
[...]

Dat is wel raar. Ik had vandaag 1 coinbox frenzy en een coin frenzy en daarmee 38.1k. Ik moet zeggen dat mijn scores all over the place zijn tussen 15k en dus de 38.1k...
Vanmiddag iets van 2-3 uur gespeeld, via de combinatie met een dark clown level 6 nooit boven de 36,6 ofzo gekomen. Deze avond iets van 2 uur gespeeld met Red shell jump kart en eindelijk boven de 37 gekomen. Was een combinatie van een gold coin box en een coin box...

Als ik de lapt voor de eerste keer passeer moet ik toch wel rond de 12k zitten en als ik er de tweede keer over heen ga krijg ik pas een verhoging van mijn score als ik boven de 23,1k zit.......

Om dit te halen moet ik sowieso beginnen met een coin frenzy of een coin box frenzy en dan eigenlijk nog een coin frenzy en liefst wat losse coin boxen..

Dream run heb ik ook al ingebeeld :
3 keer een coin frenzy en tussen door twee keer een losse coinbox.. Daarmee zou ik met mijn items wellicht net de 40k kunnen aantikken. Ik durf alleen niet in te schatten hoeveel extra uur ik in dit spel moet stoppen om dit te realiseren :(

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:46

Whaam

Meer beter

Vozze schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:35:

[YouTube: GBA Bowser's Castle 2T]
Waarom kies je hier voor een Super in plaats van een High end kart als ik vragen mag? Je HE’s zijn ook L4 toch? Waarom is een Super dan de beste keuze?

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

• Vozze
@Whaam : scherp, maar ik wilde zo dicht mogelijk bij de levels van @MetalSonic blijven, zodat de score die ik eventueel neer zou zetten representatief zouden zijn voor de scores die @MetalSonic kan halen.

• Tootoo
Pfft, het zit er op: Yoshi circuit met bijna eenzelfde soort run als @MetalSonic: volledige combo tot aan het laatste item block, samen met 2 coin frenzies en een bananen frenzy = 29k. Het is echt niet mijn type track :) Nu nog hopen dat ik Bowser Castle 2T nog wat omhoog kan krikken en hopelijk kan ik daarmee naar de eerste plek cruisen zonder upgrades.

Gebruiken jullie nog veel de drivers van je eigen team eigenlijk? Ik merk dat ik dat allang weer los aan het laten ben, helemaal met hoe de stand nu is. Wel bizar om te zien dat er al meer dan een miljard tokens verzameld zijn. Maakt me wel benieuwd hoeveel actieve spelers het spel nu heeft.

Folding@home

• Vozze
@Tootoo : dan hoop ik niet dat mijn nummer twee jou in de poule heeft. Die heeft de achterstand op mij aardig teruggebracht en ik verwacht dat hij me nog voorbij gaat steken. Blijkbaar heeft ie ergens 5 uncap tickets gevonden voor Gold Dry Bones:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uXgV6fdD74zQWKLRGkP4ebR9RRw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QjxerMIxX2MQZjTNa2I9ULgZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H3NvMN7ftNiByQEEhHurPIWATZM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tv61VHfUac10cdaLuQb9IGo5.jpg?f=fotoalbum_large

Ik wil gewoon niet upgraden, omdat ik al m'n tickets volgende ranked keihard nodig ga zijn. En ik heb m'n hele strategie voor volgende week gebaseerd op 4 uncap tickets.
@Tootoo : je staat nu toch al ruim eerste? Is er uberhaupt dreiging vanuit plek 2 of 3? Van wat je eerder liet zien, kunnen ze je nu al onmogelijk voorbij.

Tootoo schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:32:
Pfft, het zit er op: Yoshi circuit met bijna eenzelfde soort run als @MetalSonic: volledige combo tot aan het laatste item block, samen met 2 coin frenzies en een bananen frenzy = 29k. Het is echt niet mijn type track :) Nu nog hopen dat ik Bowser Castle 2T nog wat omhoog kan krikken en hopelijk kan ik daarmee naar de eerste plek cruisen zonder upgrades.

Gebruiken jullie nog veel de drivers van je eigen team eigenlijk? Ik merk dat ik dat allang weer los aan het laten ben, helemaal met hoe de stand nu is. Wel bizar om te zien dat er al meer dan een miljard tokens verzameld zijn. Maakt me wel benieuwd hoeveel actieve spelers het spel nu heeft.
Lekker hoor, tja het is een pittige track en door de combinatie van de lay-out en omdat we hem al zovaak hebben gedaan ook best saai. Tegelijkertijd is het ook het soort track waar het gevoel van voldoening immens is bij een topscore _/-\o_

@Vozze oei das jammer dat je tegenstander dat nog heeft gevonden. Hoeveel loop je nu voor?
Pagina: 1 ... 53 ... 161 Laatste