• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-12-2025
De ochtend is hier al 3 uren bezig ondertussen. Maar deze is wel heel fijn voor de concurrentie om te zien straks: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ylBm6N6HbrGRF5xHKD6nIWDci78=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0mWGSgt7Kv5oeHIA5oYys7XK.jpg?f=fotoalbum_large
Komende dagen zal wel weinig tijd worden voor het spelletje dus fijn dat er mooie scores al staan.

[ Voor 9% gewijzigd door bennieeee op 04-02-2021 06:31 ]

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-12-2025
Zelf zit ik nu weer in Tier 52, het gaat elke keer een beetje op en neer.
Maar mijn bovenste 2 spelers zijn beide Tier 60 of zaten daarin....
in mijn ogen wat vreemd dat het in deze pool terecht kan komen :?
Zelf zou ik richting de 65k nog wel kunnen, maar ook niet echt de moeite waard om zo te strijden voor een 3e plek.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sqcZKcKfEYryOpXUGNLO2dLpF08=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ewipdvP9zZTm9Gvs3Zq5PwzZ.jpg?f=fotoalbum_large

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• bennieeee
@R-utger ja soms zo raar. Ik heb ook een nummer 2 die al tier 55 heeft gezeten terwijl ik tier 45 ben.
Als die 1 keer aanzet ben ik ook weg natuurlijk..

[ Voor 8% gewijzigd door bennieeee op 04-02-2021 08:36 ]

R-utger schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 07:28:
Zelf zit ik nu weer in Tier 52, het gaat elke keer een beetje op en neer.
Maar mijn bovenste 2 spelers zijn beide Tier 60 of zaten daarin....
in mijn ogen wat vreemd dat het in deze pool terecht kan komen :?
Zelf zou ik richting de 65k nog wel kunnen, maar ook niet echt de moeite waard om zo te strijden voor een 3e plek.

[Afbeelding]
Herkenbaar, hier hetzelfde hoor, sta nu 5de en heb gekeken bij de items van de nummer twee. Die heeft topscores op track 1 en 2 en op track 3 heeft hij nog niet eens gespeeld. 80k en de items 6-6-6 (HE en overal)

Prima dan hoef ik mij niet druk te maken over top 3 deze week, muntjes harken en hopen dat ik volgende week in een normale poule kom.

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Ik heb een nummer 1 met 89k and counting Ik verwacht maximaal 2e te kunnen worden deze ranked.
Planeetje schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:13:
Ik heb een nummer 1 met 89k and counting Ik verwacht maximaal 2e te kunnen worden deze ranked.
jij ook al pff :(

Is hier nog iemand die wel in een "normale poule"zit? :? 8)7

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
@MetalSonic :w :Y) Nee de enige reden waarom ik eerste sta is omdat ik geluk heb met mijn load out en ik geen bizarre top 100 spelers in mijn poule heb. Slechts top 1000 ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fybUBtUY4Q1P-iakWU7XAkIas6o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZPwC5oH9M3lLajFykVTrIQjX.jpg?f=user_large

Folding@home

Tootoo schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:47:
@MetalSonic :w :Y) Nee de enige reden waarom ik eerste sta is omdat ik geluk heb met mijn load out en ik geen bizarre top 100 spelers in mijn poule heb. Slechts top 1000 ;)

[Afbeelding]
:D
Fijn Toooto! lekkere voorsprong al, kan je hem nog verder vergroten zonder gebruik te maken van tickets?

• Tootoo
@MetalSonic alles behalve mijn HE driver tickets zijn geinvesteerd :) Ik krijg alleen geen derde via de daily of tiershop tot heden. Anders zou ik heel graag party time lakitu willen upgraden. En qua vergroten is het niet zo makkelijk meer:
- Track 1 is met 2 frenzies en boxes geweest, daar moet het echt mee gaan zitten wil ik hem kunnen verbeteren.
- Track 2 zit ietsjes meer slack in en meer itemboxes, die zou misschien makkelijker kunnen lukken. Nu is het een coin en coinbox frenzy, maar ook met 1 break.
- Track 3 is met een lucky 7 frenzy en bananen frenzy, maar ook wel met 2 gewone lucky 7's. Ook nog wel iets van ruimte dus. Maar daar wacht ik nog even tot na het weekend om te zien of ik dat laatste ticket erbij krijg :)

Folding@home

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Ik heb blijkbaar een ranked vol met bots, want de nummer 8 heeft 19819 punten. Gelukkig maar, want dan sta ik nog 6e met mijn schamele 54124 punten.

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:21
Je moet inderdaad geluk hebben met je items en je ranked. Wanneer je je items niet mee hebt, maar je ranked wel, kun je je tickets makkelijk op zak houden en investeren in de items die het meest waardevol zijn. Zitten zowel je items als je ranked niet mee, dan moet je investeren in items waarin je eigenlijk niet wilt investeren of je neemt genoegen met een lagere plek met als gevolg minder rubies, minder coins en misschien belangrijker, minder point cap tickets. Uiteindelijk gaat het dan nog meer moeite kosten om topposities in de hogere tiers te behouden. Je kunt uiteraard dingen bijkopen, maar dan moeten het wel nuttige packs zijn. Ik heb nu 1 keer de offroader pack gekocht vanwege Dixie. Voor de Offroader (wel één van de beste karts in het spel) hoefde ik het niet te doen, aangezien ik andere karts op hogere levels heb. Bij @Tootoo is het effect dan weer groter omdat de kart hierdoor naar level 6 kan. En je kan er dan voor kiezen om zelfs een ticket op zak te houden en een extra pack te kopen. Sla je een mooie slag.

@Tootoo : ik probeer her en der nog wat te pakken, maar denk dat ik de Top 100 op een gegeven moment moet laten gaan. Ik hoop dat komende tours mij beter gezind zijn ;)

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• Tootoo
@Vozze je slaat de spijker op z’n kop :) idealiter wil je toch wel graag die items opwaarderen die of in deel 2 bruikbaar zijn of die hoog op het lijstje staan. Ik had er daarom ook minder problemen mee om 2 packs te kopen van de offroader. En ik had Dixie niet en daarmee kon ik ook de wildfire flyer opwaarderen. Win win win :) Maar moet het je ook gegeven zijn...

Ik heb overigens wel een beetje hetzelfde hoor. Het pushen van de scores begint een beetje op zijn einde te lopen. Nog een paar banen (veelal afhankelijk van opnieuw party time lakitu). Ik zit vooral te kijken waar jij beter scoort ;)

Folding@home

MrOleo schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:25:
2x 42k op die banen, goeie inspiratie, die kan vast heel goed driften.... B)

Hier een ranking met 10 bots en 7 a 8 spelers met goede items, dat kan leuk en spannend worden: :)
[Afbeelding]
hoe herken je bots ook alweer? :?

• Vozze
@MetalSonic : die hebben geen player info ;)

Ik zal dan nog eens kijken, ik dacht namelijk dat als je in een week nog niet was ingelogd je ook geen player info had. Maar das dus niet zo, dat zijn dan dus bots.

EDIT;l 6 bots, 6 keer zie ik een "totale score" maar geen score per track, ook player info ontbreekt.

[ Voor 13% gewijzigd door MetalSonic op 04-02-2021 21:25 ]

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:49
En bots scoren iets van 16 - 22k, en ze hebben altijd alleen een voornaam als naam.

erutangiS

Nu al zin in Peach vs Daisy! Leuke weer zon team battle

• Planeetje
Ff meegedaan aan de retweet campagne voor de 10k aan muntjes. Ik denk dat ik voor team peach ga dit keer omdat ik verwacht dat zij gaat winnen. Team daisy heeft wel veel meer coin box drivers.

• Vozze
Klopt. Qua coinbox drivers is het 6-3 voor Daisy. In het overzicht heeft Team Peach nog plek voor 5 drivers. Zal er dan nog een coinbox driver bij komen?

Ik twijfel nog, maar ik denk dat ik voor Daisy ga. Ik wacht deze keer wel met inloggen totdat ik kan zie hoe de ranked is en welke drivers daar het meeste voordeel bij hebben. De vorige keer ben ik klakkeloos voor Luigi gegaan. Die leek trouwens in de ranked ook veruit de beste, maar blijkbaar waren er andere krachten.

Planeetje schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:35:
Ff meegedaan aan de retweet campagne voor de 10k aan muntjes. Ik denk dat ik voor team peach ga dit keer omdat ik verwacht dat zij gaat winnen. Team daisy heeft wel veel meer coin box drivers.
Ik denk er hetzelfde over. Veel meer kennen Peach. Peach is Mario en Daisy is niet eens half zo populair als Luigi..
Op reddit kiezen al twee keer zoveel mensen voor Peach

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Tsja, het gaat vooral om de overgrote meerderheid van spelers die niet op Reddit zitten, dat zag je vorige keer wel toen Luigi het meest populair leek te zijn daar. Hoop echt dat Nintendo een hoop heeft geleerd van de vorige keer, dat was in mijn ogen niet zo'n succes. Een hele hoop gedoe om 5 ruby's en teams in een individuele race :? Ben benieuwd!

• Tootoo
Als ik iets wel geleerd heb dan is het wel dat de mening op Reddit niet perse de mening van de wereld is :p Maar toch, ik denk ook wel dat Peach populairder is dan Daisy. En of ze het winnende team meer geven dan de vorige keer? Ik hoop het uiteraard, maar betwijfel het wel een beetje.

Kijk ik puur naar de beschikbare karakters dan zou ik gaan voor Daisy, maar kijk ik enkel naar P/D, dan heb ik meer met Peach :) vooral maar wachten totdat er meer bekend is! En niet om 7u stipt gaan rammen.

Folding@home

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 15-12-2025
@edzon wat voor frenzy had jij bij koopa troop beach ik 1xmusroom 1xcoin 1xred shell combo verloren. We hebben de zelfde items :)
Tootoo schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:34:
Als ik iets wel geleerd heb dan is het wel dat de mening op Reddit niet perse de mening van de wereld is :p Maar toch, ik denk ook wel dat Peach populairder is dan Daisy. En of ze het winnende team meer geven dan de vorige keer? Ik hoop het uiteraard, maar betwijfel het wel een beetje.

Kijk ik puur naar de beschikbare karakters dan zou ik gaan voor Daisy, maar kijk ik enkel naar P/D, dan heb ik meer met Peach :) vooral maar wachten totdat er meer bekend is! En niet om 7u stipt gaan rammen.
Uiteraard eens dat Reddit niet weerspiegeling is vd Mario kart tour spelers.

Maar even simpel, wie denk je dat meer mensen kennen "peach of daisy?" ik vond het verschil bij mario vs luigi een stuk kleiner.

• Tootoo
@MetalSonic dat is ook waarom ik denk dat Peach by far het meeste gekozen gaat worden ;) Maar wel zonde, veel leuke drivers zitten aan de Daisy kant. Al ben ik wel benieuwd naar de nieuwe driver (inderdaad, aan de Peach kant?).

Over de (zoals het er naar uit ziet) nieuwe choco baan zullen we het maar niet hebben :p

Folding@home

Tootoo schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:31:
@MetalSonic dat is ook waarom ik denk dat Peach by far het meeste gekozen gaat worden ;) Maar wel zonde, veel leuke drivers zitten aan de Daisy kant. Al ben ik wel benieuwd naar de nieuwe driver (inderdaad, aan de Peach kant?).

Over de (zoals het er naar uit ziet) nieuwe choco baan zullen we het maar niet hebben :p
Ja ben ik met je eens is zonde inderdaad. Maar dat had ik vorige keer ook. Toen vond ik het ook veel leuker om voor team Luigi te racen..

Over choco zullen we het maar niet hebben.

En ik had nog wel een special request ingediend voor Cheep cheep lagoon :+

• edzon
Slettesloery schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:15:
@edzon wat voor frenzy had jij bij koopa troop beach ik 1xmusroom 1xcoin 1xred shell combo verloren. We hebben de zelfde items :)
Had vrij snel een red shell gevolgd door een onhandige break net voor de extra itembox die overging in een dubbele coin. Wel netjes dat jij daar 30.6 k uit hebt geperst! Grootste gedeelte komt natuurlijk ook wel door jouw player level en de extra uncapped glider. Hoop nog op 2 glider tickets om die naar 6 te brengen om nog boven de 30k uit te komen.

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Hebben jullie ook gemerkt dat de blooper generft is? Eerst werden alle bestuurders geraakt. Nu slechts eentje.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Pfoe, wat een ranking deze week weer... :N Ik wil er eigenlijk niet teveel woorden aan vuil maken. :/

Ik heb in ieder geval zin in volgende week, dat kan best wel weer spannend worden. Ik denk dat ik zelf voor Daisy ga. Kan het anders ook niet maken tegenover m'n vriendin :p

@Xaio Volgens mij is dat afhankelijk van welke positie je staat. Alleen degene die voor je rijdt ontvangt de blooper.

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Is hier nog iemand serieus aan het grinden voor de huidige tour? ik ben er echt klaar mee hoor.

Ik merk dat ik geen eens zin heb om coins te verzamelen op de ranked tracks (met kleine kans op hoge score) nee daarvoor start ik Kalimari desert 2R waar ik een level 6 coinbox driver heb. Ik pak vandaag alle coins en dan log ik weer uit..

• Poeksel
Voor mij is grinden te riskant. Nummer 3 79934 haal ik sowieso niet in. Nummer 5 staat met 57808 echter vlak boven mij (56501) en wil ik niet inhalen. Ik wil echter ook niet ingehaald worden door nummer 7 (50271) dus ik hoop dat nummer 5 snel zijn/haar score verbeterd...

• Tootoo
@MetalSonic ik ben nog wel serieus aan het grinden :) Waarschijnlijk tegen beter weten in probeer ik overal nog punten er bij te schrapen om in de top 100 te blijven. Probleem is dat ik nog steeds richting de 40k (gokje) nodig heb... En de rek begint er meer en meer uit te raken ;) Bij jou een beetje hetzelfde @Vozze? Of heb je wel het gevoel dat je in de top 100 kan blijven?

Folding@home

• Vozze
@MetalSonic : eigenlijk ben ik er ook wel klaar mee, maar ondertussen probeer ik @Tootoo een beetje te prikkelen. Die is denk ik een serieuze poging voor de Top 100 aan het doen. Wel gemerkt dat m'n level 3 + 1 Offroader net zoveel punten in het laatje brengt als m'n level 6 Light Blue Turbo Birdo. Dus besloten om die maar naar level 4 te brengen door het kopen van de pack en er tevens een dubbele point cap tegenaan te gooien. Kijken wat dat brengt.

@Tootoo : mijn score op Koopa Troopa is met een plek 2 behaald. Daar heb ik nog 3k denk ik. Ondertussen heb ik Black Yoshi ook op level 5 gebracht door een HE-ticket die ik heb kunnen kopen. Ook meteen maar een point cap ticket gegeven, maar geen driver tickets meer om die snel naar 980 te brengen. Dan zal ik weer veel moeten grinden en laat ik daar nu weinig zin en al helemaal geen tijd voor hebben. Ik moet het dus hebben van lucky runs om wat punten te pakken. Denk dat er her en der nog 10k in zit. Geen idee of dat voldoende is, maar ik verwacht de grens bij 1.045.000.
Lakitu gaat bij jou nog wel naar level 6. Dat ticket komt wel en dan heb je zo serieus punten te pakken.

[ Voor 42% gewijzigd door Vozze op 06-02-2021 14:24 ]

• Tootoo
@Vozze als lakitu op level 6 kan komen wordt het inderdaad nog een ander verhaal :) Maar zonder die upgrade wordt het hier ook wel langzaam aan schrapen hoor. Gister had ik vooral snel wat lucky runs waardoor ik best omhoog schoot, maar vandaag met moeite 11k er bij... Ik kijk inderdaad wel waar jij veel op mij voor loopt of waar ik nog geen dubbele frenzy heb gehaald.

Hoe dan ook, om op 1.045.000 te komen heb ik nog steeds 32k nodig ;)

Folding@home

• bennieeee
Ik ben vandaag naar weer eens echt aan het kijken geweest. Ivm gezinsuitbreiding geen tijd en vooral ook helemaal geen zin in gehad. Nog steeds 1e met 5,5k voorsprong op de nummer 2.
@Tootoo Ik snap dat je nog grind, serieus doel met je top 100. Hopelijk lukt het weer :) hoeveelste sta je nu in je poule?

@Vozze haha ook een doel dus .... ;-) sta je nog 2de?

• Tootoo
@MetalSonic zeker serieus ja! ;) maar we gaan zien waar we uitkomen.

@Vozze je hebt wel nog leuke upgrades gedaan dan! En bizar om te zien hoeveel meer de off-roader oplevert zeg... Had wel een goed verschil verwacht maar niet zoveel...

Folding@home

• Planeetje
Ik ben vanochtend weer verder gegaan met grinden. Ik wil 2e worden deze ranked. Mijn #1 heeft inmiddels 94k. Ik heb mezelf opgetrokken tot 85k en sta weer 4k voor op #2.

Op donut plains 2T is de rek er wel uit met mijn items. 1x Lucky 7, en 2x coin frenzy icm NSC. 21.6k is mijn max.

Op koopa troopa beach heb ik nu 30.6k gehaald met 2x coin en een coin box frenzy. Ik heb mijn blue turbo birdo opgewaardeerd van level 3 naar level 5 en 2x point cap gebruikt. Ook de eg shell glider heb ik naar level 4 gebracht en 1x uncapped. De run was zonder NSC, dus daar krijg ik nog wel wat extra uit als het nodig is.

Op royal raceway kan ik nog meer scoren, maar hou ik achter de hand. If needed kan pgp nog naar 1400. Dat is dan een echt puntenmonster. Liever steek ik de point cap tickets in gold dry bones of bowser santa.

Ik ben niet van plan mijn HE tickets verder te gaan gebruiken, maar als het echtmoet zal ik mijn jolly bells naar level 4 brengen voor wat extra bonus punten en combo tijd.

Ik ben er eigenlijk ook wel klaar mee en hoop dat de rest in mijn ranked dat ook is. Voor de rest mijn muntjes pakken en hopen dat er een HE ticket in de shop komt.

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Aan het strijden voor plek 10 8)7 .

@bennieeee congrats of moet het nog gebeuren?

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

• bennieeee
@Xaio is al gebeurd een 2e dochter gekregen afgelopen donderdag.

• Planeetje
@bennieeee Van harte gefeliciteerd!

• Tootoo
@bennieeee proficiat! Veel belangrijker ook dan een spelletje MKT :) ik zal zo’n zelfde dip krijgen ergens in april ;)

Folding@home

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:19
@bennieeee gefeliciteerd nog!!
bennieeee schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:41:
@Xaio is al gebeurd een 2e dochter gekregen afgelopen donderdag.
Gefeliciteerd!

• Vozze
@bennieeee : gefeliciteerd! Andere bezigheden en dan nog gewoon nog steeds 1e. Mooi man!

@MetalSonic : nog steeds tweede inderdaad. Nummer drie heeft 83k ofzo. Die zijn wel zwaar aan het investeren, maar die hou ik wel achter me.

@Planeetje PGP is ook niet verkeerd om op 1400 te hebben, maar ik zou ook voor Golden Dry Bones of Santa gaan. Succes met het behouden van de tweede plek.

@Tootoo : de winst van de Offroader zit hem vooral in de jumps vanwege die skill. Dat merk je wel degelijk. Met een niet perfecte run heb ik nu 35k. Met heel veel grinden zit daar nog een klein beetje. Black Yoshi is ook niet heel verkeerd om in te investeren. Die heeft echt een enorme coverage. Benieuwd waar jij met een level 6 Lakitu kunt eindigen.

• Tootoo
@Vozze je komt anders toch al wel een heel eind zeg! Gaat het je niet nog lukken om nog 24k erbij te sprokkelen?

Vanavond nog wat runs gewaagd eerst op RRR, maar wat is het lastig om daar je super run over de finishlijn te krijgen. Had bv een dubbele coinbox frenzy en bananen frenzy, maar twee bochten voor het einde wordt je alsnog neergesabeld. Weg run, weg betere score. Moet dus eerst nog maar eens die 8k op jou goed zien te maken ;)

Folding@home

Vozze schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:47:
@bennieeee : gefeliciteerd! Andere bezigheden en dan nog gewoon nog steeds 1e. Mooi man!

@MetalSonic : nog steeds tweede inderdaad. Nummer drie heeft 83k ofzo. Die zijn wel zwaar aan het investeren, maar die hou ik wel achter me.

@Planeetje PGP is ook niet verkeerd om op 1400 te hebben, maar ik zou ook voor Golden Dry Bones of Santa gaan. Succes met het behouden van de tweede plek.

@Tootoo : de winst van de Offroader zit hem vooral in de jumps vanwege die skill. Dat merk je wel degelijk. Met een niet perfecte run heb ik nu 35k. Met heel veel grinden zit daar nog een klein beetje. Black Yoshi is ook niet heel verkeerd om in te investeren. Die heeft echt een enorme coverage. Benieuwd waar jij met een level 6 Lakitu kunt eindigen.
Nummer 2 is ook goed! Wellicht vanaf woensdag weer mee doen voor plek 1!

Hier al 5 dagen achter elkaar geen he ticket in de shop... :(

• pjot1
  • Niet online
@bennieeee

Van harte gefeliciteerd! Hopelijk maken moeder en dochter het goed. :)

Hier weinig motivatie om te spelen. Wetende dat ik na koopa troopa Beach, die ik met 3k omhoog heb gegooid, nog 21k moet voor de eerste plek. Echt onbegonnen werk. Toch laat ik het er niet bij zitten. Ik kan het niet over m'n hart verkrijgen om op een 10e plek te eindigen. Nu even concentreren op Royal Raceway en hopen dat er de komende dagen een HE glider ticket ticket in de shop verschijnt om Cheep Cheep Masks lvl 2 te maken.

Als ik er nog 5k bij kan sprokkelen sta ik alweer 6e plek ipv 10e. In mijn beleving zou dat toch wel moeten lukken.

• Tootoo
Hier gooi ik de figuurlijke handdoek ook in de ring :) En geen HE driver ticket, maar vooral dat de top 100 grens met 25k gestegen is. Ik merk dat ik de zin niet heb om te kijken of ik nog 50-60k kan grinden (waarschijnlijk niet eens). Even lekker muntjes harken en een beetje de tracks spelen tot woensdag 7:00 :)

Folding@home

Tootoo schreef op zondag 7 februari 2021 @ 10:18:
Hier gooi ik de figuurlijke handdoek ook in de ring :) En geen HE driver ticket, maar vooral dat de top 100 grens met 25k gestegen is. Ik merk dat ik de zin niet heb om te kijken of ik nog 50-60k kan grinden (waarschijnlijk niet eens). Even lekker muntjes harken en een beetje de tracks spelen tot woensdag 7:00 :)
Verstandig hoor, ik denk dat als je nu in de top 100 wil komen je niet alleen nog veel tijd erin moet stoppen maar ook best wat geld. Je zal dan ook items moeten upgraden. Gewoon lekker spelen en en ook de andere dingen doen. (my 2 cents). ;)

• Tootoo
@MetalSonic zeker waar denk ik :) Ja ik kan met mijn load out het wel halen denk ik, maar het vergt echt heel veel tijd om echt goede runs te krijgen. Een run met een enkele coin(box) frenzy is dan vaak niet genoeg. Dubbele frenzy runs met het liefst geen break. En dat over alle tracks :) De factor geld maakt het vooral iets makkelijker. Bv het kopen van alle dragon wings packs zou de glider van level 3 naar 5 brengen. Maar een pack of 2 kopen: sure. Maar even 5 packs kopen is mij te gortig. Uiteraard zal dat binnen de top 100 wel gebeuren.

Dus inderdaad, ik breng mijn tijd wel door ook met andere dingen ;)

Folding@home

• Vozze
@Tootoo : precies dat. Ik heb de Dragon Wings Pack ook links laten liggen. Door hem drie keer te kopen kan ie naar 5 en dat gaat zeker helpen. Maar 5 packs van 40 euro is veel te gortig en de Top 100 heeft daar waarschijnlijk wat minder moeite mee. Je bent ver gekomen en het leek er gisteren op dat je jezelf eenvoudig verbeterde op diverse tracks. Geen idee hoeveel tijd je dat heeft gekocht.
Mocht er nog een HE driver ticket komen, ga je dan Lakitu nog naar 6 brengen?

En tijd is de belangrijkste factor in deze. De items heb je wel. Toch erg netjes gedaan hoor! Ik zie scores van jou op tracks die echt heel sterk zijn. Kalimari Desert 2T in de Pauline Cup is waanzinnig. Met een level 6 coinbox driver lukt me dat echt niet.

• Tootoo
@Vozze het verschilde een beetje: gister had ik maple treeway zo verbeterd naar 35k met Mario Halloween en ook cheep cheep lagoon zag ik nog snel ruimte. Maar bv donut plains 2R koste me heel veel tijd om 3k erbij te fietsen. Ik kan me eigenlijk niet eens meer herinneren wat ik gedaan heb op Kalamari Desert 2T? :P ik denk een lucky 7 en coin frenzy run.

Maar ook jouw scores zijn echt netjes hoor! Merry Mountain @ Dry Bones Cup is echt een monsterscore :) En toen je eenmaal naar 1.021.000 en verder ging dacht ik: jij gaat er voor! Bij jou geen 25k meer te vinden?

Toch is het wel een prestatie dat we binnen een week 3x naast elkaar gestaan hebben in de top 100.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1lUIT07Gk6J8a9v3vExGFsbzkf4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RAT9cblacSDehEGGouBAn8Ie.jpg?f=user_large

En ik denk dat als ik nu een HE driver ticket krijg ik ze even opspaar tot woensdag om te zien wat ik er mee doe. Misschien dat ik dan de nieuwe driver snel naar level 3/4 ga brengen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Tootoo op 07-02-2021 13:26 ]

Folding@home

• Vozze
@Tootoo : Maple Treeway is ook inderdaad een monsterlijke score. Heel knap. En je hebt dat soort runs gewoon nodig. Vandaag en gisteren had ik een paar. Grappig dat je Merry Mountain noemt, want ik heb het idee dat daar nog wel iets mogelijk is net als alle andere tracks met een coinbox driver, maar dan moet alles goed vallen.
Ik durf ook niet te zeggen wat voor runs ik allemaal gehad heb. En daar gaat het ook een beetje mis denk ik. Carlos houdt per baan gewoon bij wat ie heeft gehad, anders grind je een beetje voor Jan met de korte achernaam. Maar de rek is er inmiddels aardig uit. Ik gok dat ik nog 15k nodig ben, maar ik zou niet weten waar.

En inderdaad erg mooi om regelmatig samen in de Top 100 te hebben gestaan. Netjes hoor!
Goede keuze om je tickets op zak te houden. Had ik denk ik ook gedaan. En mocht Lakitu in de ranked zitten volgende week, kun je het alsnog doen.

• Tootoo
@Vozze het verschil op merry mountain is ook behoorlijk. Waar ik dat bij RMX Rainbow Road nog wel kon beperken lukte me dat bij MM niet. Sterker nog, ik moet al moeite doen om eerste te worden ;)

Houdt Carlos het bij ja? Grappig, dat wilde ik eigenlijk deze keer ook doen :) Zodat ik wist met hoeveel breaks en wat voor frenzies ik de baan gedaan had. Kwam er uiteindelijk niet van, maar goed om te lezen dat ik dan niet de enige ben met zo’n gedachte :p

Als ik naar gister en vandaag kijk is de top 100 grens met 25k opgeschoven, kan zomaar zijn dat je zelfs nog meer nodig hebt om in de top 100 te blijven...

En heel simpel: lakitu in de volgende ranked cup = instant upgrade ;) Tenzij ze een nieuwe coinbox driver introduceren! Al betwijfel ik dat ik dat wel. Ik ben eerder bang voor weer een prut skill...

Folding@home

Mijn week is lekker begonnen na 5-6 dagen eindelijk weer eens een HE ticket. Driver ticket erbij gekocht :)

• pjot1
  • Niet online
Zucht.... Wat moet ik hier nu mee? :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vK0T7z72V4qS2rzWnMtxPZC-njk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hdVk1CdUA3wWLb2oQmBjVv9G.png?f=user_large

pjot1 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 09:52:
Zucht.... Wat moet ik hier nu mee? :?

[Afbeelding]
:( ouch das niet zo best, laat me raden de eerste 3 tegenstanders hebben qua items 6-6-6..

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op maandag 8 februari 2021 @ 10:31:
[...]

:( ouch das niet zo best, laat me raden de eerste 3 tegenstanders hebben qua items 6-6-6..
Nee, niet eens... Dit is loadout van de top 3,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yO-Db-pmjidOAHTS_ZCX2zbBQdg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kdfN38KNeQd45ot5ntQC0YfX.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0PxwbbcjfFB6MoBVi3niyVtF2yE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2SItbqhtPj36zc2ElxY36MhC.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ds-OsLB_1kQ071kVWpRvj61Awpk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kaiZCV2mfvVO5U6RXfvjnoeV.png?f=user_large

Hoewel ik zeker geen slechte items heb, kom ik niet echt verder....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fiuMqlcWYSc4odpniwW8UwQ24Zo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ybhGzhFCOgCGoRAE4HpneJrl.png?f=user_large

Track 1, 2 coinbox frenzy's en een coin frenzy en nsc
Track 2, 1 coinbox frenzy en een coin frenzy en een nsc
Track 3, grote bananen frenzy en een coin frenzy en een nsc.

Wat kan je er dan nog meer aan doen? :?

pjot1 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 10:47:
[...]

Nee, niet eens... Dit is loadout van de top 3,

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hoewel ik zeker geen slechte items heb, kom ik niet echt verder....

[Afbeelding]

Track 1, 2 coinbox frenzy's en een coin frenzy en nsc
Track 2, 1 coinbox frenzy en een coin frenzy en een nsc
Track 3, grote bananen frenzy en een coin frenzy en een nsc.

Wat kan je er dan nog meer aan doen? :?
Dikke coin drivers... ;(

Heel herkenbaar, ik heb zelf overal tier 3 items en hier en daar nog level 4 of 5 ook. En dan nog eens alles high end.. maar ik heb geen dikke coin drivers en dan verlies je de strijd heel makkelijk... Helaaas......

Ik heb eerder al geopperd dat ik hoop dat Nintendo straks een concurrent voor de coinbox driver introduceert, de balans is in zo'n ranked week ver te zoeken.

[ Voor 12% gewijzigd door MetalSonic op 08-02-2021 11:18 ]

• Planeetje
@pjot1 oef, das kl***, coin boxers inderdaad. Toch denk ik met dat track 2 nog wel hoger kan. Met 3x frenzy. Level 5 coin box zorgt er alleen voor dat je waarschijnlijk langer daarmee moet grinden.

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-12-2025
Wie bied er meer dan 109k? ;w

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YeTckjzR53lkhEHefEc6cR4Ai7Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uUDXrjoT3I2EcBW0N380oGdb.png?f=fotoalbum_large

Moet nog mijn best doen om 6e te worden deze week...

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• Vozze
Allemaal amateurs bij jullie in de ranked! ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eM9mZZvliOzTJHrfM5_dnKJnSHw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T39Hnxz79wJH8mIkQnuudG52.jpg?f=fotoalbum_large

• Tootoo
Echt wel respect voor die scores hoor... Ik probeer al dagen lang betere scores te krijgen op track 1 en 2, maar die frenzies om zulke scores te halen blijven nog altijd uit :p Het is dat mijn nummer 2 de levels er niet voor heeft!

Folding@home

• Planeetje
Inderdaad enorme scores. Daar valt de 95k van mijn nummer in bij in het niet. Zo te zien lijk ik niet eens zo'n slechte poule te hebben. Ik zeg lijk, want morgen komen er 2 of 3 sleepers oid en nr 3 en 4 pakken nog punten en dan sta ik ook zo weer 5e of 6e.

Ik wil niet weten hoeveel centjes die levels hebben gekost.

• Sleehond
Voor diegene die mij nog niet in de list heeft:

713034113389

Volgens mij mis ik er soms toch nog een paar van jullie....

• Tootoo
@Sleehond done! Had gedacht dat ik ze allemaal wel had ;)

@Planeetje laten we het houden op top 100 in MKT of een klein autootje ;)

Folding@home

Vozze schreef op maandag 8 februari 2021 @ 15:23:
[Afbeelding]
Met die items op die tracks zouden de meeste hier in elk geval wel 35k halen. En als je veel tijd hebt en de perfecte run hebt dan lukt 40 ook

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:51
Vozze schreef op maandag 8 februari 2021 @ 15:23:
[Afbeelding]
Die glider bij Donut Plains valt wel een beetje tegen ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IlpIZ6DWUx3RWmf8UrrHtVC0teE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4v0xP88mY5dnALHbK7S1hU6A.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F5bVl8hkT6EYKnjwP-xXEs0sZ6k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/muwjNBtGsa7CjbRRsscBtvbP.jpg?f=user_large

Iemand nog tips voor mij waar ik het makkelijkste een paar honderd punten erbij kan pakken? ik weet het echt even niet en zou 't wel leuk vinden om nog 1 he uncap ticket mee te pakken :)

[ Voor 16% gewijzigd door MetalSonic op 09-02-2021 09:18 ]

• Tootoo
@MetalSonic wat voor runs heb je gehad op de drie tracks? Kijk ik enkel naar je scores / levels / base points dan zou ik misschien als eerste RRR roepen. Je zou denken dat op elke track het zou moeten lukken om een paar 100 punten te verzamelen, maar kan zomaar wat serieus grindwerk zijn als de frenzies je niet gezind zijn ;)

Folding@home

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
@Sleehond ik heb je een friend request gestuurd

@MetalSonic volgens mij heb je nog de meeste ruimte op track 1 en 2. Is idd afhankelijk van wat @Tootoo zegt.

Ikzelf ben vrij tevreden met mijn scores. Helaas ga ik niet plek 1 innemen en verwacht dat er vannacht nog wel wat mensen langs mij heen schieten. Ik weet dat ik op track 3 nog wel wat ruimte heb, 16,5k moet daar wel mogelijk zijn minimaal. De frenzies blijven daar echter uit doordat PT Lakitu / Mario sunshine maar level 1 is en ik geen extra tickets wil investeren. (Huidige nummer 1 heeft 93.3k overigens.)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4gd3K9s4TCIBJvWtE1NXCrrEz3A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xfJ4aAYJvWs03CvqrSZg5Lvj.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C5Wn9h7PsHTc4jyGg-GBz4oTVEE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8txJx9sPrPMMGs2CbO8W5Vu1.png?f=fotoalbum_large

Punten gepakt op track 1! 100 punten. Was dubbel coin

[ Voor 45% gewijzigd door MetalSonic op 09-02-2021 14:04 ]

Tootoo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:04:
@MetalSonic wat voor runs heb je gehad op de drie tracks? Kijk ik enkel naar je scores / levels / base points dan zou ik misschien als eerste RRR roepen. Je zou denken dat op elke track het zou moeten lukken om een paar 100 punten te verzamelen, maar kan zomaar wat serieus grindwerk zijn als de frenzies je niet gezind zijn ;)
op track 1 dus dubbel coin
track 2 weet ik eigenlijk niet
track 3: lucky 7 en banaan en coin (zoiets)

maar zoals je ziet is 't spannend ik wil toch wel een tier zakken in de hoop volgende week iets makkelijekre poul te krijgen, het zakken is belangrijker dan de uncap ticket
Cache schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:47:
@Sleehond ik heb je een friend request gestuurd

@MetalSonic volgens mij heb je nog de meeste ruimte op track 1 en 2. Is idd afhankelijk van wat @Tootoo zegt.

Ikzelf ben vrij tevreden met mijn scores. Helaas ga ik niet plek 1 innemen en verwacht dat er vannacht nog wel wat mensen langs mij heen schieten. Ik weet dat ik op track 3 nog wel wat ruimte heb, 16,5k moet daar wel mogelijk zijn minimaal. De frenzies blijven daar echter uit doordat PT Lakitu / Mario sunshine maar level 1 is en ik geen extra tickets wil investeren. (Huidige nummer 1 heeft 93.3k overigens.)

[Afbeelding]
jij ook bedankt voor met meedenken

[ Voor 39% gewijzigd door MetalSonic op 09-02-2021 14:41 ]

-dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door MetalSonic op 09-02-2021 14:40 ]

• MrOleo
Tja als je een tier wil zakken dan zit je wel op de juiste score @MetalSonic , niet veel meer aan doen, straks win je een plek, zit de rest ook aan de max en eindig je op plek 5. :)

@Vozze @Tootoo de top100 updates waren leuk om te lezen, geen idee hoe jullie het voor elkaar krijgen in elke cup zulke scores neer te zetten, 2 cups vind ik al moeilijk zat. _/-\o_ Jammer dat het net niet lukt voor tootoo, vozze heeft wellicht nog een kans, alhoewel 5k boven de grens wel krap is.
Mocht je nog punten zoeken, op koopa beach in de ranked heb je mogelijk nog iets ruimte lijkt mij op basis van de scores van mij en Cache/henkie.

Zelf heb ik net tijdens mijn muntjes grinden toch nog de 1e plek kunnen pakken, maar verwacht hem niet vast te houden. Helaas mezelf een paar duizend punten door de neus geboord door te snel mijn tickets te gebruiken, die magische 100k grens lonkt toch wel. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EoDYovdJrzWVHlfwZ1p5l3NJlTs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/78onimsO3gx9AzCgRnWB7TXF.jpg?f=fotoalbum_large

erutangiS

MrOleo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:58:
Tja als je een tier wil zakken dan zit je wel op de juiste score @MetalSonic , niet veel meer aan doen, straks win je een plek, zit de rest ook aan de max en eindig je op plek 5. :)

@Vozze @Tootoo de top100 updates waren leuk om te lezen, geen idee hoe jullie het voor elkaar krijgen in elke cup zulke scores neer te zetten, 2 cups vind ik al moeilijk zat. _/-\o_ Jammer dat het net niet lukt voor tootoo, vozze heeft wellicht nog een kans, alhoewel 5k boven de grens wel krap is.
Mocht je nog punten zoeken, op koopa beach in de ranked heb je mogelijk nog iets ruimte lijkt mij op basis van de scores van mij en Cache/henkie.

Zelf heb ik net tijdens mijn muntjes grinden toch nog de 1e plek kunnen pakken, maar verwacht hem niet vast te houden. Helaas mezelf een paar duizend punten door de neus geboord door te snel mijn tickets te gebruiken, die magische 100k grens lonkt toch wel. [Afbeelding]
BEn ik met je eens, zolang ik 6 sta ga ik niks doen. Straks heb ik inderdad een triple coin ofzo en dan blijf ik in dezelfde tier...

Lekkere scores boek je deze week, die 100k ga je ook nog doorbreken, is geen kwestie van "of" maar van "wanneer"

EDIT: Nu ook nog een he glider ticket uit de shop gehaald, moest er wat rubies voor opofferen maar prima deal. Heb nu klaar staat voor morgen 3 he driver, 1 kart 1 glider .....

Nu alleen nog duimen dat de ranked tracks van morgen matchen met mijn high end items >:)

[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 09-02-2021 16:24 ]

• Vozze
@MrOleo : ik zag je scores vandaag steeds een beetje omhoog gaan. Heel erg netjes! Ik heb her en der nog wel wat geprobeerd om extra punten te sprokkelen, maar dit gaat erg moeizaam. Misschien dat ik nog een paar pogingen op Koopa ga doen ;) Ik zag in de video van Shiny dat Carlos qua punten nog onder me staat, maar die gaat vast nog wel gas geven. Mijn marges zijn te klein om in de top 100 te blijven. Ik heb ook geen item tickets meer om op strategische momenten in te zetten. Al met al kost het dan te veel tijd. Dan maar geen Top 100 deze keer. Ik heb weer zin in een nieuwe tour en hoop op een leuke ranked. Eentje waar ik wel kans maak op een eerste plek. Ik hoop dat jij je eerste plek vast kunt houden. Je weet er altijd veel uit te persen!

• Poeksel
Poeksel schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 11:21:
Vierde, meer zat er niet in. In de nieuwe ranked heeft de nummer 2 73k, dat kan ik denk ik zelfs met allemaal triple coin frenzies niet halen.

Verder doe ik deze tour de boekhouding van coins. Ik begon met 48383. Ik heb 34000 uitgegeven. Ik stond vanochtend (na de loginbonus en ranked prijzen) op 35706. Dus netto 21323 coins verdiend. Het eindresultaat van deze tour zal rond de 32000 coins liggen schat ik.
Dat was een goede schatting: ik sta nu op 31377 verdiende coins voor deze tour, daar komt dan nog de ranked en friendsbonus (en wat friendcoins) bij. Dat is met 1 coin rush ticket en een paar star tickets uitgegeven.

• Tootoo
@MrOleo wat @Vozze zegt :) Hopelijk blijf je eerste (en voor iedereen dat ie zijn plek behoudt)! :) Je hebt er toch weer een hoop uit je items weten te krijgen!

En ik gok dat hetzelfde voor Vozze geldt: het is bij alle cups veel herhalen geweest. Maar ik heb zelf niet altijd even veel tijd om het laatste beetje voor elkaar te krijgen :)

Maar al met al ben ik blij met de scores en is het welletjes geweest. Op RRR heb ik uiteindelijk nog wel een tripple frenzy run gehad met banaan, coin en coinbox. Ondank de combo break toch nog 40k gehaald, wat mijn persoonlijke missie werd :) Zonde dat dat bij koopa troopa niet gelukt is, maar op naar de nieuwe tour!

Folding@home

Vozze schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:46:
@MrOleo : ik zag je scores vandaag steeds een beetje omhoog gaan. Heel erg netjes! Ik heb her en der nog wel wat geprobeerd om extra punten te sprokkelen, maar dit gaat erg moeizaam. Misschien dat ik nog een paar pogingen op Koopa ga doen ;) Ik zag in de video van Shiny dat Carlos qua punten nog onder me staat, maar die gaat vast nog wel gas geven. Mijn marges zijn te klein om in de top 100 te blijven. Ik heb ook geen item tickets meer om op strategische momenten in te zetten. Al met al kost het dan te veel tijd. Dan maar geen Top 100 deze keer. Ik heb weer zin in een nieuwe tour en hoop op een leuke ranked. Eentje waar ik wel kans maak op een eerste plek. Ik hoop dat jij je eerste plek vast kunt houden. Je weet er altijd veel uit te persen!
Ik denk dat je voor top 100 nog meer geld moet uitgeven en echt bijna fulltime moet spelen zoals ik al tegen @Tootoo zei

• MrOleo
@Vozze @Tootoo Dank je, het kost me altijd even tijd om het ritme op de banen te vinden, maar uiteindelijk komen de scores wel :)

Ook hier zin in de volgende cup, laat maar komen :)
Ik gok dat team peach, bekender karakter, de cup wint net als mario vorige keer.
Maar ik kies denk ik toch team daisy, dan maar wat minder coins. In dat team zitten toch meer van mijn goede drivers, vorige teamtour was coin grinden wel wat frustrerend omdat ik steeds met het andere team aan het racen was.

erutangiS

• bennieeee
Is er ook een knop om die 5 munten in een keer op te halen🤣 90 keer alles aandrukken is een beetje vervelend. Verwacht trouwens vrij weinig bedreiging nog voor plek 1 sta nog steeds 5k voor. Succes voor de gene die er de laatste uurtjes nog tegenaan gaan.
bennieeee schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:13:
Is er ook een knop om die 5 munten in een keer op te halen🤣 90 keer alles aandrukken is een beetje vervelend. Verwacht trouwens vrij weinig bedreiging nog voor plek sta nog steeds 5k voor. Succes voor de gene die er de laatste uurtjes nog tegenaan gaan.
Ik vind het ook veel werk. Denk niet dat zon knop komt.

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/89EUWAKFAPc2KfpEyN-3O7TLcts=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KHzqZmjlisqW18iVP2J2FSo2.jpg?f=fotoalbum_large

Zo, Donut Plains met 1.500 verbeterd. Nu voorsprong van 5.000 dus ik voel me wel safe nu!

• Tootoo
@bennieeee die knop mag er voor mij ook wel komen, maar ben inderdaad ook wel bang dat die knop er niet komt...

Waarom krijg je toch op dinsdag avond zo vaak wel de frenzies waar het in de dagen er voor niet wil lukken? Nog heel even bezig geweest en bam, op koopa troopa alsnog een dubbele coin en coinbox frenzy. Vloog 1x de bocht uit maar ook hier alweer bijna 40k. Maar dat maakt die scores van autodrift nog indrukwekkender :)

Folding@home

• Sleehond
1e gebleven *O*

Lekker weer die rewards!
Ook nog eens 10.000 coins gift weer!

Team peach gekozen, kreeg er nog 1 en daardoor kwam ze op level 5 (y)

• Vozze
@Sleehond : gefeliciteerd! Welke tracks zitten in de eerste week van ranked?

Ik las op Reddit dat vanaf volgende tour het maximum level naar 7 gaat. Lekker dan. Ik weet niet of ik daar heel blij mee ben.

8ste hier, geen probleem!

Ik mis glider op track 1 verder alles tier 3 voor de tracks vd daisy en peach cup! Looking good. Hopelijk een chille poule.

@Vozze ik heb daar geen probleem mee eigenlijk. Wat is jouw bezwaar?

Tracks rmx choco 2,yoshi circuit r , bowser circuit 2t

[ Voor 30% gewijzigd door MetalSonic op 10-02-2021 07:23 ]

• Vozze
@MetalSonic : Thanks!
Wat betreft level 7. Ik verwacht dat het nog moeilijker wordt om bij te blijven. Tickets in plaats van drivers komen dus pas weer wanneer je items op level 7 hebt. Zware investeerders gaan daar sneller komen en zullen dus eerder tickets bemachtigen. Sommige zware investeerders kun je met hetzelfde level nog wel bijhouden door gewoon betere skills te hebben. Wanneer die een level 7 tegen een level 6 zetten, wordt het scorend ook wel erg lastig.

Maar misschien loop ik te veel op de zaken vooruit. Ik moet nog inloggen en kiezen. Denk toch Daisy.

• MrOleo
Vozze schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 07:18:
@Sleehond : gefeliciteerd! Welke tracks zitten in de eerste week van ranked?

Ik las op Reddit dat vanaf volgende tour het maximum level naar 7 gaat. Lekker dan. Ik weet niet of ik daar heel blij mee ben.
Wow serieus, tja, te verwachten met de setup van het spel waarbij ze afh. zijn van whales die enorm investeren. Op een gegeven moment zitten die aan een limiet en hebben ze een nieuwe uitdaging/doel nodig en dat resulteert dan in powercreep.
Tootoo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:30:
Maar al met al ben ik blij met de scores en is het welletjes geweest. Op RRR heb ik uiteindelijk nog wel een tripple frenzy run gehad met banaan, coin en coinbox. Ondank de combo break toch nog 40k gehaald, wat mijn persoonlijke missie werd :) Zonde dat dat bij koopa troopa niet gelukt is, maar op naar de nieuwe tour!
Top! Nog een flinke verbetering, jammer van die laatste 20 a 30 punten. :)
Die baan werd voor mij steeds leuker hoe meer ik hem deed, had eigenlijk nog wel wat dagen willen proberen, er zat nog wel meer in voor me.

[ Voor 36% gewijzigd door MrOleo op 10-02-2021 07:40 ]

erutangiS

Vozze schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 07:32:
@MetalSonic : Thanks!
Wat betreft level 7. Ik verwacht dat het nog moeilijker wordt om bij te blijven. Tickets in plaats van drivers komen dus pas weer wanneer je items op level 7 hebt. Zware investeerders gaan daar sneller komen en zullen dus eerder tickets bemachtigen. Sommige zware investeerders kun je met hetzelfde level nog wel bijhouden door gewoon betere skills te hebben. Wanneer die een level 7 tegen een level 6 zetten, wordt het scorend ook wel erg lastig.

Maar misschien loop ik te veel op de zaken vooruit. Ik moet nog inloggen en kiezen. Denk toch Daisy.
Ah, ik begrijp je punt. We gaan het zien!

• bennieeee
Hier 1e met echt minimale inspanning dus dat is wel heel welkom! Daisy en Peach waren bij mij precies hetzelfde qua level etc en toch gekozen voor Peach uiteindelijk.
Nu nog ff uitvogelen welke pijpen we deze weken krijgen en of er gaan investeren.

Dat was dus wel een beetje zonde van me rubies 😭

[ Voor 9% gewijzigd door bennieeee op 10-02-2021 08:20 ]

• Tootoo
Hier eerste gebleven en gekozen voor team Peach. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit :P

Ik ben er ook niet bijzonder blij mee met level 7... Betekent dat je dus weer opnieuw kan beginnen :) Ik had nog een sloot super tickets liggen vorige ronde dus die ingezet op wat drivers. Maar ik had ze beter kunnen opsparen zodat ik tenminste een aantal shop items op level 7 kan krijgen.

Folding@home

bennieeee schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 07:53:
Hier 1e met echt minimale inspanning dus dat is wel heel welkom! Daisy en Peach waren bij mij precies hetzelfde qua level etc en toch gekozen voor Peach uiteindelijk.
Nu nog ff uitvogelen welke pijpen we deze weken krijgen en of er gaan investeren.

Dat was dus wel een beetje zonde van me rubies 😭
Daarom dus.. doorsparen tot je minimaal 75% van de pipe kan leeghalen dan is de kans best groot dat je één of meerdere HE items eruit haalt. Mocht je 100% zekerheid willen dan is het uiteraard een kwestie van doorsparen tot de teller op 450 staat.

Meer succes gewenst voor je volgende pull! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 10-02-2021 08:29 ]

• bennieeee
MetalSonic schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:29:
[...]

Daarom dus.. doorsparen tot je minimaal 75% van de pipe kan leeghalen dan is de kans best groot dat je één of meerdere HE items eruit haalt. Mocht je 100% zekerheid willen dan is het uiteraard een kwestie van doorsparen tot de teller op 450 staat.

Meer succes gewenst voor je volgende pull! ;)
Heb je ook gelijk in hoor om te doen. Maar wil/kan nooit zo lang wachten dus dan is dit de pech. Ach zijn er weer een paar normals omhoog ;)

• Planeetje
Ben 2e gebleven met 85.9k. Nummer 1 had bijna 97k, dus ben blij dat ik mijn HE tickets verder heb kunnen bewaren. Ben nu tier 57.

Ik mis de glider op track 1, voor de rest heb ik alles t3, net als @MetalSonic. Eens kijken of ik de pijp ga trekken na wat data crunching.

Verder heb ik voor team peach gekozen.

Leuke tour cadeaus in de token shop. Metal mario kan ik nu naar level 6 brengen.

• edzon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TIlUvBBB-Iuc2FsmO9HlhDJWqdU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6Mkz8OCTdKbRWvEAJXM2B20D.jpg?f=fotoalbum_large

Niets aan toe te voegen |:(

Level 7 natuurlijk precies op t moment dat ik Dry Bowser, Metal Mario en Peachette deze tour naar level 6 kan brengen...had er de klok op gelijk kunnen zetten, tot ooit high end tickets ;w Toch leuk dat er eindelijk weer een nieuwe ranked is, wordt wel lastig zonder driver en glider op choco, week 2 ziet er beter uit, have fun en succes allemaal!

• Tootoo
@edzon frapant dat jouw nummer 1 en 3 ook in mijn ranked stonden :P

Op reddit lees ik trouwens hints over een mogelijke city tour.... Amsterdam? Dat zou wel behoorlijk stoer zijn als dat klopt :)

[ Voor 48% gewijzigd door Tootoo op 10-02-2021 08:53 ]

Folding@home

Pagina: 1 ... 52 ... 161 Laatste