• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
@Vozze je gaf al het goede voorbeeld ;) De vorige 35k run had best wat breaks in de combo. Nu had ik maar 1 break + lucky 7 frenzy in het begin + gewone lucky 7 halverwege (na de combo break) + coin frenzy bij het laatste item block. De score kwam dan ook hoger uit dan ik had gedacht, maar wie weet zou er nog meer in zitten :)

Folding@home

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
edzon schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:33:

@Planeetje was ook al bang dat ik geen munten meer zou hebben na het levelen van alle normals en super, lastig! Heb sowieso nog geen shop he op 6 dus duurt nog wel ff maar hou t levelen maar even beperkt tot de gliders. Hoe vaak zie jij nu ongeveer he tickets verschijnen?
Het is echt bizar. Ik heb de laatste week 2 a 3 HE tickets in de daily selects. Vandaag weer een HE driver ticket en een metal mario. Gisteren kon ik gelukkig met alle muntjes/ challenges beide tickets kopen (HE glider en driver).

Ik probeer me nu meer te focussen op de super driver level up. Maar probeer altijd wel eerst 12k aan muntjes te hebben om ook zo nu en dan een HE ticket te kunnen kopen. Natuurlijk maak ik ook wel uitzonderingen als een item gekocht kan worden waar nog maar 1 van nodig is voor level up.
Iemand hier die nog tips heeft om de combo vast te houden in het begin van track 3? Vind dat toch best lastig, en ik heb geen excuses (level 6 super glider)

Ik bedoel dus de combo vasthouden terwijl je door de eerste blocks gaat en daarna (ik in elk geval) omhoog

[ Voor 25% gewijzigd door MetalSonic op 28-01-2021 11:41 ]

• Tootoo
@MetalSonic ik vind de tips van shiny hunter wel het fijnst denk ik. Vooral de eerste actie zo lang mogelijk uitstellen zodat je goed uitkomt bij / onder het viaduct hielp mij het meest.

Folding@home

• Planeetje
Ja, inderdaad. De drift tot de eerste bocht aanhouden, daarna loopt het vrijwel vanzelf

• Planeetje
Ik heb nog 7 HE driver tickets liggen. Lakitu is nu 2x goed. Maar ook mijn bowser santa is goed. Momenteel is lakitu nog lvl 1 en bowser santa lvl 4. Bowser naar level 6 is heel goed. Heb ook nog 10 uncap tickets op de plank.

Ik wacht nog even met upgraden, maar lakitu naar lvl 4 en bowser naar 5 is nu mijn denken.
Tootoo schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:00:
@MetalSonic ik vind de tips van shiny hunter wel het fijnst denk ik. Vooral de eerste actie zo lang mogelijk uitstellen zodat je goed uitkomt bij / onder het viaduct hielp mij het meest.

[YouTube: HOW TO NONSTOP COMBO SHY GUY BAZAAR!? SUPER MARIO KART TOUR]
Thanks ik ga 'm eens proberen, soms lukt het mij om de combo vast te houden maar vaak verlies ik 'm onder de brug , ongeveer tegelijk met het pakken van een item.

Tweede plek die ik lastig vind is na het lange gliding gedeelte :z

• Planeetje
Die is wel tricky. Ik miniturbo daar de muur in aan de rechterkant.

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:49
Eärendil schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 08:14:
Ik heb in tier 47 ook genoeg tegenstanders die als hoogste tier 44 of 45 hebben. Zoiets zou in tier 60 ook moeten kunnen lijkt me.
Klopt er zitten altijd wel wat tegenstanders met een lagere tier, maar ook wel met een hogere tier. Maar een paar van mijn eigen tier zou ook wel fijn zijn. :)
(Niet dat tier per se iets zegt over speelsterkte)

erutangiS

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Eärendil schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 08:14:
Ik heb in tier 47 ook genoeg tegenstanders die als hoogste tier 44 of 45 hebben. Zoiets zou in tier 60 ook moeten kunnen lijkt me.
Klopt, dat was vorige week bij mij ook het geval. Geloof dat er ongeveer 5 in tier 60 zaten en evenveel bots dus de rest kwam uit een tier lager. Ik deel de voorzichtige conclusie van @MrOleo dan ook niet, vorige week was de zwaarste ranking tot nu toe voor mij.
Deze track is niet goed voor mijn hart. Gelukkig kan ik hem nu even opzij leggen. Mushroom, shield, coin frenzy. Kl*te track :p

Tijdelijk weer eens eerste, eindelijk!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2qX8gGL7mtBm4S9plAqCHRwYwxc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RLYud4P0PY6ZJ4G4cszqb9pv.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1m2p3rRevrg1m-R2os7_ETAVsOA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/e6u75xjNBL4YPYbfpm2qYG5Q.png?f=fotoalbum_large
Het is weer rustig geworden in dit topic ;-)

Vanochtend zag ik dat ik nu helaas weer naar de tweede plek ben gezakt. Nummer één loopt 2k op mij voor...... Ik zou echt veel hebben aan een extra he glider maar dan moet hij wel in de shop komen. Lekker mijn he glider van track 2 upgraden naar level 3 bijvoorbeeld..

Hoe gaat 't bij jullie?

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-12-2025
Hier 4e met tussen de 6 en 8k achterstand op de koplopers. "Verrassend" genoeg zit de achterstand voor 100% in track 1. Echt ik heb een hekel aan die k*t baan!!
bennieeee schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:19:
Hier 4e met tussen de 6 en 8k achterstand op de koplopers. "Verrassend" genoeg zit de achterstand voor 100% in track 1. Echt ik heb een hekel aan die k*t baan!!
wat vind je zo k*t aan die baan dan?

Ik vind de "normale donutplains ook niks" maar deze is best leuk, door al die molshopen is het voor mij bijna een T parcours, ik heb al gezien dat ook genoeg mensen met tier 2 drivers best leuke scores hebben neergezet.

• bennieeee
@MetalSonic combi is totaal niet vast te houden en heb gevoel dat echt totaal verkeerde lijnen rij. Volgens mij is plek 1 misschien 2 keer voorgekomen en verder rij ik alleen maar in de achterhoede rond.

• Tootoo
@bennieeee je hebt geloof ik geen T3 glider, is het wel? Dat maakt de combo vasthouden denk ik schier onmogelijk. Carlos heeft al wel een aardig filmpje online gezet over welke lijnen hij rijdt, maar met een T2 glider zal je ben ik bang nooit je combo vast kunnen houden. Maar voor wat het waard is hieronder het filmpje.

@MetalSonic hier sta ik eerste met voor nu 14k voorsprong. Degene heeft wel een dikke 21.1k score neergezet op Donut Plains 2, maar hele magere scores op Paris Promenade 2T en Shy Guy Bazaar. Nu verwacht ik met zijn levels niet dat ie mijn scores gaat evenaren daar, maar het is ook geen zekerheid. Ik moet met name op Donut Plains dus nog aan de gang gaan...

Op voorhand had ik gedacht dat ik Donut Plains 2 verschrikkelijk zou vinden, maar het valt me inderdaad met hetzelfde idee nog wel mee. Het lijkt een beetje op een T track. En het feit dat Parijs erbij zit vind ik ook leuk :) Wat @Planeetje zei, dat is nog maar weinig eerder voorgekomen.

[ Voor 7% gewijzigd door Tootoo op 29-01-2021 17:34 ]

Folding@home

Tootoo schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:54:
@bennieeee je hebt geloof ik geen T3 glider, is het wel? Dat maakt de combo vasthouden denk ik schier onmogelijk. Carlos heeft al wel een aardig filmpje online gezet over welke lijnen hij rijdt, maar met een T2 glider zal je ben ik bang nooit je combo vast kunnen houden. Maar voor wat het waard is hieronder het filmpje.

@MetalSonic hier sta ik eerste met voor nu 14k voorsprong. Degene heeft wel een dikke 21.1k score neergezet op Donut Plains 2, maar hele magere scores op Paris Promenade 2T en Shy Guy Bazaar. Nu verwacht ik met zijn levels niet dat ie mijn scores gaat evenaren daar, maar het is ook geen zekerheid. Ik moet met name op Donut Plains dus nog aan de gang gaan...

Op voorhand had ik gedacht dat ik Donut Plains 2 verschrikkelijk zou vinden, maar het valt me inderdaad met hetzelfde idee nog wel mee. Het lijkt een beetje op een T track. En het feit dat Parijs erbij zit vind ik ook leuk :) Wat @Planeetje zei, dat is nog maar weinig eerder voorgekomen.
Dat is weer een dikke voorsprong zeg. De laatste keer dat ik dat had is maanden geleden.

Paris promenade 2T vind ik ook erg leuk, sommige tracks doe ik alleen voor de poging om een resultaat te halen (kuche kuche nu shy guy bazaar) maar sommige daar heb ik ook gewoon echt veel plezier, zoals Parijs2T. Moet zeggen dat de T tracks sowieso mijn favoriet zijn, heerlijk =)

Ik denk inderdaad dat als je een tier 3 glider mist het aan elkaar knopen van combos erg lastig is.

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Hier 16k voorsprong. Ook totaal geen dreiging. Uit verveling m'n zuurverdiende rubies maar in de pijp gestopt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d1ARb-uf-yI8xuhH-TTR7r_jMVw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vWD6oDDYbunvvuZbmpPyLSOW.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tlQTxHfJN0ET54bsHRUjMj_0a7E=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JkVb1fXxdR5coDdH0CF63PVf.jpg?f=fotoalbum_tile

Aparte skill dat belletje. Nu wel een tier 3 driver op track 1, maar 15k is wel de max met een level 1 driver.
Ben dus wat aan het grinden om die op 800 punten te krijgen.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8yPkO4-f8hgt2DGd2Y9XimHVtu8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D9MRI3sY5VaAe80AxI6Axv26.jpg?f=fotoalbum_large@Tootoo klopt hier rij ik mee rond nu. Heb nog Bowser Santa level 3 maar ook dat is geen T3.

• Tootoo
@bennieeee Santa Bowser kan je in dat geval wel beter gebruiken! Die gaat je wel meer punten geven dan een level 1 Ice Mario. Maar dat gebrek aan de T3 glider zorgt er voor dat je bijna geen combo kan behouden. Het is met een T3 glider ook niet super makkelijk, maar wel te doen vanaf level 2. Mits je niet helemaal kapot geschoten wordt :)

Folding@home

Vozze schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:45:
Hier 16k voorsprong. Ook totaal geen dreiging. Uit verveling m'n zuurverdiende rubies maar in de pijp gestopt:
[Afbeelding][Afbeelding]

Aparte skill dat belletje. Nu wel een tier 3 driver op track 1, maar 15k is wel de max met een level 1 driver.
Ben dus wat aan het grinden om die op 800 punten te krijgen.
En je had er volgens mij al een best nette score staan.

Moest je nog veel pulls doen om deze high end driver te krijgen? :D

• Vozze
  • Nu online
@MetalSonic : ik heb 2 gratis pulls en 2 twee 10 pulls kunnen doen. Meer lukte ook niet. De tweede 10 pull was goud. Dus een gelukje.

Ik merk wel een wereld van verschil tussen een tier 2 driver en een tier 3 driver. Hoe vaak ik met Santa Bowser helemaal kapot geknald ben door een bot met een frenzy is gewoon absurd. Daarnaast ben je met een frenzy gewoon een lange tijd onschendbaar. Het racet een stuk relaxter.

[ Voor 51% gewijzigd door Vozze op 29-01-2021 17:57 ]

• bennieeee
@Tootoo klopt weet ik. Echter wordt ik dan zovaak geraakt dat ik helemaal naar achter zak. Met Mario ice wordt ik iets minder vaak geraakt door zij skill.
Vozze schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:54:
@MetalSonic : ik heb 2 gratis pulls en 2 twee 10 pulls kunnen doen. Meer lukte ook niet. De tweede 10 pull was goud. Dus een gelukje.

Ik merk wel een wereld van verschil tussen een tier 2 driver en een tier 3 driver. Hoe vaak ik met Santa Bowser helemaal kapot geknald ben door een bot met een frenzy is gewoon absurd. Daarnaast ben je met een frenzy gewoon een lange tijd onschendbaar. Het racet een stuk relaxter.
Nice, hier ben ik aan het doorsparen zit alweer op 250 rubies!

• Tootoo
@Vozze komt dat ook niet door het type item van je driver? Wat @bennieeee zei en we vorige tour opmerkten bij Berlijn was dat je met een coinbox driver dan vaak tegenstanders hebt die je enorm snel kapot kunnen krijgen...

Wel een lekker gelukje! 22% kans om cat Peach er uit te vissen, altijd fijn als het dan lukt :)

Hier probeer ik ook de rubies te sparen totdat er iets leuks voorbij komt of ik het broodnodig nodig heb :) De packs probeer ik ook wel links te laten liggen, zijn het me niet echt waard deze ronde.

Folding@home

• Vozze
  • Nu online
@Tootoo : doordat ik de laatste tijd amper packs heb gekocht en dus minder vaak een pull kan doen, ga je op een gegeven moment drivers missen. Nintendo maakt altijd recent geïntroduceerde drivers topshelf op nieuwe tracks. Klaarblijkelijk heb ik nu een "gat" qua drivers, want het is me nu al twee keer gebeurd dat ik geen topshelf driver heb gehad op nieuwe tracks. Ik probeer het dan wel en soms heb je geluk en soms ook niet. Bij de vorige tour had ik minder geluk.

En misschien ligt het aan mij, maar het is mij serieus nog nooit opgevallen dat ik met het rijden van een track met een Tier 3 driver een frenzy "tegen" heb gehad. Met een Tier 2 driver komt dat vaker voor. Dan helpt een voorraadje defensieve items op een gegeven moment ook niet meer.

Vozze schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:58:
@Tootoo : doordat ik de laatste tijd amper packs heb gekocht en dus minder vaak een pull kan doen, ga je op een gegeven moment drivers missen. Nintendo maakt altijd recent geïntroduceerde drivers topshelf op nieuwe tracks. Klaarblijkelijk heb ik nu een "gat" qua drivers, want het is me nu al twee keer gebeurd dat ik geen topshelf driver heb gehad op nieuwe tracks. Ik probeer het dan wel en soms heb je geluk en soms ook niet. Bij de vorige tour had ik minder geluk.

En misschien ligt het aan mij, maar het is mij serieus nog nooit opgevallen dat ik met het rijden van een track met een Tier 3 driver een frenzy "tegen" heb gehad. Met een Tier 2 driver komt dat vaker voor. Dan helpt een voorraadje defensieve items op een gegeven moment ook niet meer.
Klopt daarom is die Santa driver nu zo waardevol, we worden geprikkeld om elke maand geld te blijven uitgeven om op die manier in de top 3 kunnen blijven spelen.

Ik heb genoeg high end top drivers die ik al lang niet heb kunnen gebruiken, zitten digitaal te stoffen. Je coin drivers helpen je ook als tier 2 nog wel tot je tegen iemand speelt die een coin driver tier 3 heeft omdat hij de week ervoor die driver uit de pipe heeft gehaald :(
YouTube: HOW TO NONSTOP COMBO SHY GUY BAZAAR!?! - CAT TOUR - MARIO KART TOUR
Handig voor shy guy

Goedesmorgens, vanochtend 2 super kart tickets uit de shop kunnen halen. Betekent dat ik binnenkort mijn super kart op track 3 level 6 kan maken. Hoef nog maar 1 ticket.

Toad cup 't is, dus wellicht party lakitu level 5 maken (nu nog level 4) genoeg ruimte dus voor deze ranked week om nog extra punten te pakken. Ben nu wel benieuwd wat er morgen voor special pipe is, als het echt goed is dan ga ik er op los en anders spaar ik door.

[ Voor 61% gewijzigd door MetalSonic op 30-01-2021 08:30 ]

• Vozze
  • Nu online
Ik neem mijn woorden over het missen van een dreiging terug. Het lijkt een herhaling van vorige week te worden. Zie hier mijn nummer twee. Op ruime afstand en hoewel hij met z'n loadout op Shy Guy nog wat kan pakken, dacht ik safe te zitten. Totdat ik z'n drivers ging bekijken...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wldkhltvF57BKU7KMzNMKX4SFEs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mB0XXU5HAV6gJ6g54vPT4hcH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bdaJytbe1_y3AlxbJ0_mUJvVcZA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/udzXVCSbXvg26xHPiDbHr4C9.jpg?f=fotoalbum_large

Santa al boven de 1000 base points en op level 6 8)7 Die gaat weer zo'n truc uithalen de laatste nacht. Of eerder. En iets in mij doet mij vermoeden dat hij ook wel een betere kart en glider heeft. Of die haalt ie uit de special pipe.
Nu heb ik met alle muntjes die ik heb een HE driver ticket uit de shop kunnen kopen. En daarmee zou ik Cat Peach naar level 2 kunnen brengen. Daar pak ik dan nog 2k. Op track twee grind ik me nu al helemaal suf, maar een dubbele coin frenzy heb ik daar nog niet gehad. Daar zit nog 1 tot 2k. Dan heb ik maximaal 4k extra speling. En moet hij niet meer dan 39k op Shy Guy pakken.
Matig weer :/ Ik wilde het HE driver ticket samen met degene die we als Gold Pass members krijgen eigenlijk gebruiken om Mario Sunshine naar 5 te brengen. Die heb ik nodig in de volgende ranked, want met twee coinbox tracks kan het hard gaan. Je hoeft maar 1 tegenstander te treffen die een driver op 1400 heeft en dan ga je al.

Zelfs met maar drie echte tegenstanders lukt het me waarschijnlijk nog niet eens om eerste te worden :X

• Tootoo
@Vozze: krijg je het nog voor elkaar om 5 super driver tickets bij elkaar te sprokkelen? Dat je daarmee pink shy guy naar level 6 kan krijgen. En een level meer en een grote frenzy kans geeft je dan misschien wat meer ruimte? Zou wel behoorlijk balen zijn als je dan niet eerste zou kunnen worden!

@MetalSonic de special pipe bestaat uit roze karts ;)

Folding@home

• Vozze
  • Nu online
@Tootoo : dat is inderdaad ook onderdeel van het plan. Thanks. Ik moet er nog 4. Maar ja. Muntjes. Hoewel erg zonde, maar een item uit de gouden pijp die ik al heb zou daarbij kunnen helpen. We gaan het zien. Ondertussen grind ik verder ;) Jij alles verder onder controle? Niet zo'n gekke speler in je ranked zoals die bij mij?

Ik snap het nut ook niet helemaal. Waarom wachten tot de laatste avond/nacht? Het is nu niet nu zo dat ik ook de nummer 1 in zijn poule ben. Een verbetering van mijn score heeft totaal geen invloed (althans niet direct) op zijn ranked.

Vozze schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:12:
Ik neem mijn woorden over het missen van een dreiging terug. Het lijkt een herhaling van vorige week te worden. Zie hier mijn nummer twee. Op ruime afstand en hoewel hij met z'n loadout op Shy Guy nog wat kan pakken, dacht ik safe te zitten. Totdat ik z'n drivers ging bekijken...

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Santa al boven de 1000 base points en op level 6 8)7 Die gaat weer zo'n truc uithalen de laatste nacht. Of eerder. En iets in mij doet mij vermoeden dat hij ook wel een betere kart en glider heeft. Of die haalt ie uit de special pipe.
Nu heb ik met alle muntjes die ik heb een HE driver ticket uit de shop kunnen kopen. En daarmee zou ik Cat Peach naar level 2 kunnen brengen. Daar pak ik dan nog 2k. Op track twee grind ik me nu al helemaal suf, maar een dubbele coin frenzy heb ik daar nog niet gehad. Daar zit nog 1 tot 2k. Dan heb ik maximaal 4k extra speling. En moet hij niet meer dan 39k op Shy Guy pakken.
Matig weer :/ Ik wilde het HE driver ticket samen met degene die we als Gold Pass members krijgen eigenlijk gebruiken om Mario Sunshine naar 5 te brengen. Die heb ik nodig in de volgende ranked, want met twee coinbox tracks kan het hard gaan. Je hoeft maar 1 tegenstander te treffen die een driver op 1400 heeft en dan ga je al.

Zelfs met maar drie echte tegenstanders lukt het me waarschijnlijk nog niet eens om eerste te worden :X
8)7 8)7 8)7

Wat een gast, ach wel mooi van dit systeem dat je elkaars items kan checken. Hij houdt jou niet meer voor de gek. Die gaat dinsdag avond of wellicht al iets eerder nog helemaal los.......

Stomme tactiek want dan heeft hij veel minder pogingen gedaan voor die echte topscore dan mogelijk.

Maarja je weet het maar nooit er is altijd een (kleine) kans dat hij geen tijd of zin heeft om met z'n Santa nog wat punten te pakken, we weten niet hoe zijn poule er uit ziet..

• Vozze
  • Nu online
Precies. Ik snap z'n tactiek ook niet helemaal. Gezien het feit dat het een top 1000 speler is verwacht ik wel dat hij all-in gaat. We gaan het zien. Inmiddels is het punten sprokkelen begonnen. Tegen mijn zin in heb ik Cat Peach een pointcap ticket gegeven. Daar heb ik nu 600 punten meer kunnen pakken en zojuist ook een verbetering op Paris.

[ Voor 14% gewijzigd door Vozze op 30-01-2021 15:28 ]

Tootoo schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:20:
@Vozze: krijg je het nog voor elkaar om 5 super driver tickets bij elkaar te sprokkelen? Dat je daarmee pink shy guy naar level 6 kan krijgen. En een level meer en een grote frenzy kans geeft je dan misschien wat meer ruimte? Zou wel behoorlijk balen zijn als je dan niet eerste zou kunnen worden!

@MetalSonic de special pipe bestaat uit roze karts ;)
Bedankt voor de info, ben ik blij mee, dan weet ik dat ik rustig kan doorsparen... Hopelijk volgende keer high end gliders, en anders coin drivers :+

• Tootoo
@Vozze hier is de situatie nog ongewijzigd. Heb mijn voorsprong uit kunnen bouwen naar 15k. Voor de zekerheid heb ik maar eens goed gekeken naar welke drivers ze hebben en of ze niet aan het sandbaggen zijn. Wat ik kan zien lijkt het niet zo te zijn. Eventueel zou ik nog wel levels kunnen ophogen voor Donut Plains 2, maar ik wil mijn HE tickets ook het liefst bewaren voor volgende week.
Nog 1 HE driver ticket uit de shop en party time lakitu kan naar level 6, de offroader kan sowieso naar level 6 en ook de eggshell glider kan morgen naar level 6. Als ik het daar niet mee ga redden volgende cup dan moet ik een Carlos85 in mijn poule hebben...

Ik hoop wel dat je het deze week kan redden! Niet eerste worden kan altijd, maar het is wel zo leuk als je er dan een echte race van kan maken :)

Folding@home

@Tootoo lekker hoor! Hopelijk blijft het makkelijk:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VwB-f9eUp_CSaQv5NAYp-k5hD0s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DWpwqR8WfdUQ0pzLjDNxVjcw.png?f=fotoalbum_large

Hier ontzettend spannend net eindelijk weer de eerste plek veroverd. Verschil is minimaal.

Ik had mushroom, coin coin frenzy geen nsc! Is nog ruimte voor verbetering dus opvtrack 2. Dan moet ik lukcyv7, coin coin hebben

een dezer dagen verwacht ik de supercart level 6 te maken en dan ga ik met frisse tegenzin weer pogingen wagen op track 3........

[ Voor 9% gewijzigd door MetalSonic op 30-01-2021 20:51 ]

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kPayijpSzDgwsC6EHw82daU-CfM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BQMK0VePWGoR4UdkELOMsx2L.jpg?f=fotoalbum_large

Lekker 10 pijpje wel! 1 HE die ik nog niet had *O* en de andere is direct naar level 3 oOo

Tevens uit de gouden pijp nog de cat peach gehad d:)b die komt daardoor op level 2

• Tootoo
Leuke strijd heb je daar @MetalSonic! Aanname dat je niet iemand hebt die plots 5k uit kan lopen zijn dat wel de leuke poules :)

En lekkere gouden pijp / 10 pull heb je gehad zeg @Sleehond! Kan je veel plezier aan beleven!

Folding@home

• Planeetje
Gisteren kon ik shy guy bazaar op 37.8k krijgen na bowser santa op lvl 5 te zetten en de badwagon een dubbele point cap. Ik had een banaan en 2x coin box frenzy (eindelijk een keer niet in de lucht).

Daarna paris track zonder upgrades nog 1200 omhoog gebracht waarmee ik voor nu voorlopig met 800 punten 1e sta. Geen dikke voorsprong hier. Maar lakitu kan nog naar level 4 als het moet.

Ik zal vandaag eens wat meer gaan kijken naar de driver loadouts van mijn tegenstanders. De top 3 had iig geen bowser santa.

Vanochtend de all clear pipe getrokken waaruit koopa King kwam, nieuw voor mij.

Ik twijfel of ik de kart pipe ga pullen. Ik probeer mijn rubies naar 450 te krijgen. Moet nog even doorsparen. Heb nu 175 rubies.

[ Voor 9% gewijzigd door Planeetje op 31-01-2021 09:58 ]

@Sleehond mooie 10 pull pipe

@Tootoo ja dit is zoals het hoort, geen rare verschillen, zag net dat ik weer was ingehaald maar met 600 punten verschil. Ik weet dat ik nog wat punten uit de tracks kan halen..

@Planeetje nice,.. tja Santa, die is goud waard :) beetje spijt heb ik nu wel dat ik er niet voor ben gegaan toen, mja

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Al mijn normal drivers zijn of level 6, of 6/14 op level 5 #ocd

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Wat behalen jullie weer mooie scores deze week! _/-\o_

Voor mij blijft het spannend voor een top 3 nu 3e plek met zo'n 50 punten voorsprong. Helaas geen frenzy's in Donut Plains. Vind het ook geen leuke baan en de AI is nogal sterk... :(

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• Planeetje
Na verder onderzoek van mijn ranked poule heb ik iig 1 sleeper gevonden die als hij even aanzet makkelijk over mij heen kan gaan. Ik wacht nog maar even met lakitu upgraden om te zien wat hij en de anderen gaan doen. Donut plains heb ik nu 4k hoger gezet. Ik mis daar een glider waardoor ik de combo niet vast kan houden. Het was een enkele coin frenzy run.

• Vozze
  • Nu online
@Planeetje : waarom Lakitu niet naar level 4 upgraden? Daar ga je de volgende ranked ook nog veel plezier aan beleven. En een HE Lucky 7 driver op level 4 is nooit een slechte optie.
Ik zie je vaak posten dat je nog veel HE tickets hebt, maar ook dat je op het laatste moment vaak voorbij gestoken wordt. Ik denk dat je er geen spijt van gaat krijgen door af en toe een upgrade te doen. Zeker niet met Lakitu. Knallen Planeetje! ;)

• Planeetje
@Vozze Klopt dat ik soms wel had kunnen upgraden en daarna voorbij gestoken was. Maar dan had ik het idee dat plek 1 niet haalbaar ging zijn. All in met tickets blijf ik voorzichtig mee omdat je nooit weet wanneer je ze echt nodig gaat hebben. Ik verwacht deze tour wel dat lakitu maar 4 te brengen, waarschijnlijk deze ranked nog. Zoals je zegt, volgende week is hij ook nuttig.

Het is me ook overkomen dat ik all in was gegaan met tickets en achteraf het niets had opgeleverd. De laatste tijd ben ik ingedeeld met veel sterkere tegenstanders waar ik no way van kan winnen. En dan heb je de tickets niet meer en slechts een gain van 5 a 10 rubies. Ik ben wat voorzichtiger geworden ;)

• Vozze
  • Nu online
Snap ik wel hoor, @Planeetje. Ik heb ook regelmatig geïnvesteerd in items die nu liggen te verstoffen. Dat is zonde. Maar Party Time Lakitu begint echt een hele waardevolle driver te worden.
Het verschil in rewards tussen plek 1 en 2 is wel fors. Daar zou ik wel een gokje voor willen wagen.

Zelf heb ik nu een vergelijkbaar dilemma. Ga ik m'n tickets op Cat Peach zetten of wacht ik tot volgende week. Ik vind het erg lastig inschatten wat de winnende scores volgende week gaan zijn. Maar ik heb ook geen zin in een herhaling van vorige week. De hele week eerste, prima scores en dan wakker worden om te zien dat je 2e bent geworden. We kijken het nog aan. De hoop op 4 super driver tickets in twee dagen heb ik laten varen.

Vozze schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:08:
Snap ik wel hoor, @Planeetje. Ik heb ook regelmatig geïnvesteerd in items die nu liggen te verstoffen. Dat is zonde. Maar Party Time Lakitu begint echt een hele waardevolle driver te worden.
Het verschil in rewards tussen plek 1 en 2 is wel fors. Daar zou ik wel een gokje voor willen wagen.

Zelf heb ik nu een vergelijkbaar dilemma. Ga ik m'n tickets op Cat Peach zetten of wacht ik tot volgende week. Ik vind het erg lastig inschatten wat de winnende scores volgende week gaan zijn. Maar ik heb ook geen zin in een herhaling van vorige week. De hele week eerste, prima scores en dan wakker worden om te zien dat je 2e bent geworden. We kijken het nog aan. De hoop op 4 super driver tickets in twee dagen heb ik laten varen.
Ik geloof ook dat party time lakitu belangrijk wordt, hij wordt denk ik wat King boo in het verleden voor mij was. Een driver waar je vaak echt op kan bouwen. Nu level 5, hopelijk eind volgende maand level 6.

• Tootoo
Het blijft nu wel dat je met Santa bowser en party time lakitu de 2 drivers hebt die veel tracks er bij krijgen :) baalde toen wel dat ik Santa bowser niet er uit kon halen, maar de dubbel uncapped lakitu die 1 ticket van level 6 af zit maakt wel veel goed.

@Vozze afhankelijk van hoe sterk je poule is: 95-100k? Ik probeer zelf voor 100k te gaan, kan me niet voorstellen dat je daarmee geen eerste wordt... Wel een lekkere run heb je al voor royal highway R! Wat had je daar voor run?

Folding@home

• Planeetje
Coverage is wel goed uitgebreid deze tour idd voor bowser santa en lakitu party time. Voor bowser heb ik zeker geen moeite om hem te upgraden. Hij heeft geen city tracks en op de helft van de banen zit volgens mij geen andere coin box driver.

Ook lakitu is niet erg om hoog level te hebben, echter heeft hij al wel een aantal city tracks. Kijkende naar de huidige tour zou het kunnen zijn dat Nintendo city tracks wat meer vrij gaat geven voor een wat bredere ranked. Het liefste stop ik mijn HE in coin box drivers. Lucky 7 is echter een goede 2e.

Ik heb ook enorm getwijfeld over mario Halloween met Lucky 7 uit de mario pipe. Uiteindelijk staat hij nog steeds op level 1 bij mij. Maar dat lakitu nu voor 2 ranked goed is helpt me wel om eerder te upgraden dan ik normaal zou doen.

Wie gaat er overigens de car pipe pullen? En waarom? Ik heb de badwagon op 6, de rest heb ik niet en de wildfire flyer staat bij mij op 3+1. Zouden jullie pullen of een ticket geven?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q35KeGQSM_GlNAnle09euRqtcuQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y81D4udbzgsPMHKFqN5LnnwV.jpg?f=fotoalbum_large klaar in Parijs, drie heerlijke frenzys achter elkaar! Lucky 7, coin, coin

• edzon
@Planeetje ik begrijp je voorzichtigheid met het inzetten van tickets, zeker de afgelopen weken, maar vind t zelf te leuk om zo'n kans te laten liggen. Inmiddels 4k achterstand maar met deze shop (er is hoop @Vozze) en een level 6 shy guy toch op zoek naar net zo'n lekkere run als @MetalSonic! Volgende week mis ik een glider dus mijn laaste he tickets stop ik in snorremans, de wildfire en de royal parachute. Zou best kunnen dat er nog wat sleepers wakker worden morgen maar dan heb ik iig 2 dagen plezier van gehad en wat goede items geleveled. De special pipe laat ik liggen omdat ik maar 74 rubys heb en er geen spotlights in zitten, wel een lekkere super/normal ratio!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tR9ejPnqHmrvEnPfIUpxVBjNxU0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gyZBqHgXITqdAg7QrfRkoTqb.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IalNMVaU0-WIjh-dLoiLtzO5iWk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uBn92dLBnHl4bUWBcL2DPzdT.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wy4-IKZM3RAFXDYAubM65JWIfYw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bgK7TerQfeFNo5xpJAOPH8Zc.jpg?f=fotoalbum_tile
@edzon Als je maar genoeg tijd kan vrij maken dan krijg je die lekkere run wel. Komt goed :) ik heb denk ik een keer of 100 opnieuw Parijs gestart......

Ik kwam er gisteren achter dat er bij de aankomende tour weer gebruik kan worden gemaakt van coinbox frenzy drivers. Ik zag al zieke scores bij o.a @Tootoo (coin lvl 6 uncap x 2) ik hoop niet dat ik zulke spelers in mijn poule heb...

Een van de redenen dat de huidige week zo pittig is is omdat de nummer twee een he coinbox driver heeft en daarmee een score heeft van 38,5k op track 3......

[ Voor 17% gewijzigd door MetalSonic op 01-02-2021 10:27 ]

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HgRBuEyhDnaW8_uNWHz7bNrR9Ko=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j85SiK33NFCriYc5E0UgdH9F.jpg?f=fotoalbum_large
Deze was wel heel fijn met een banaan en coin Frenzy. Helaas helpt het me niet verder qua plaatsen. Nog steeds plaats 6 en kan me moeilijk motiveren deze week.

• Vozze
  • Nu online
@MetalSonic : ik wil je niet ontmoedigen, maar heel eerlijk denk ik dat de volgende ranked heel pittig gaat worden wanneer je een hoog player level hebt, maar qua coinbox drivers niet rijkelijk bedeeld bent. Gelukkig heb je Party Time op een hoog level waar je mee kunt compenseren, maar eelijk gezegd verwacht ik ook spelers die of PGP of Vacation Peach op 1400 hebben staan. Dat zijn immers drivers die al een tijdje in het spel zitten en waar spelers dus al goed in hebben kunnen investeren. Mocht er iemand zijn die VP op 1400 heeft (en die zijn er) ga je geen leuke week hebben, omdat zij op twee tracks top tier is. En met 1400 punten heb je zo'n enorm voordeel. Het is al een tijdje gaande, maar de basepoints gaan steeds meer een grotere rol spelen in of je 1e of lager eindigt.

Ikzelf heb nu 35k (red shell, coin, coinbox frenzy en twee losse coinboxes op RRR staan en @Tootoo heeft hier het voordeel van hogere base points en zou dus de 40k als richtpunt moeten hebben. 35k zal ongeveeer de score op Koopa worden en 25k+ op Donut Plains. Ik reken ook op 100k voor een nummer 1 positie.

@edzon : vandaag had ik er eentje. Ik heb morgen net zo'n shop nodig als jij nodig, maar ik ga het denk ik over een andere boeg gooien. Cat Peach gaat hoogstwaarschijnlijk naar level 3 en Mario Sunshine moet maar wachten. Mijn max in de volgende ranked gaat door dit besluit op ongeveer 95k liggen en ik hoop dat dat voldoende is. Ik wil in ieder geval het gevoel hebben er alles aan gedaan te hebben deze ranked en dat heb ik nu niet. Verlies ik dan alsnog plek 1, dan is het niet anders.

[ Voor 18% gewijzigd door Vozze op 01-02-2021 11:18 ]

• Tootoo
@Vozze als er iemand in mijn poule VP op 1400 punten heeft staan dan moet ik ook wel echt alle zeilen bij gaan zetten hoor :) Ik vind het al heel wat dat ik op alle banen één (of zelfs twee) drivers heb met 1190 basepoints, laat staan 1400. Dan zou Party Time Lakitu in dat geval mijn redding moeten gaan worden. aangezien weinig mensen die zo ver hebben hoop ik ;)

Ik heb net overigens een gokje genomen en ben aan de pink karts pipe gaan trekken (wat ik eigenlijk liever niet wilde). Gevolg is dat ik nu ook de wildfire flyer op 6 heb. Ik gok inderdaad dat de 40k haalbaar kan zijn. Nu heb ik 35.9k met een coinbox en coin frenzy (en wat coinboxes) heb gehaald met level 6-5-6.

Koopa Beach ga ik pas aan beginnen als de offroader geupgrade is, maar daar zie ik 35k ook wel haalbaar. En Donut plains gok ik op... 28-30k (upgrades komen ook nog). Daarmee moet 100-105k als eind score mogelijk zijn.

Succes om eerste te blijven! Hopelijk gaat het je lukken met de investeringen :)

Folding@home

• Vozze
  • Nu online
@Tootoo : jouw loadout voor de komende ranked is echt monsterlijk! Daarmee moet het te doen zijn.

Zojuist de score met Cat Peach omhoog gebracht naar 18k. Nu 15k speling wat betekent dat m'n nummer twee maximaal 39k op Shy Guy mag scoren.

Edit: 2k in Parijs erbij. Nu is 41k de maximale score. Het wordt nog spannend.

[ Voor 14% gewijzigd door Vozze op 01-02-2021 13:13 ]

Vozze schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:00:
@MetalSonic : ik wil je niet ontmoedigen, maar heel eerlijk denk ik dat de volgende ranked heel pittig gaat worden wanneer je een hoog player level hebt, maar qua coinbox drivers niet rijkelijk bedeeld bent. Gelukkig heb je Party Time op een hoog level waar je mee kunt compenseren, maar eelijk gezegd verwacht ik ook spelers die of PGP of Vacation Peach op 1400 hebben staan. Dat zijn immers drivers die al een tijdje in het spel zitten en waar spelers dus al goed in hebben kunnen investeren. Mocht er iemand zijn die VP op 1400 heeft (en die zijn er) ga je geen leuke week hebben, omdat zij op twee tracks top tier is. En met 1400 punten heb je zo'n enorm voordeel. Het is al een tijdje gaande, maar de basepoints gaan steeds meer een grotere rol spelen in of je 1e of lager eindigt.

Ikzelf heb nu 35k (red shell, coin, coinbox frenzy en twee losse coinboxes op RRR staan en @Tootoo heeft hier het voordeel van hogere base points en zou dus de 40k als richtpunt moeten hebben. 35k zal ongeveeer de score op Koopa worden en 25k+ op Donut Plains. Ik reken ook op 100k voor een nummer 1 positie.

@edzon : vandaag had ik er eentje. Ik heb morgen net zo'n shop nodig als jij nodig, maar ik ga het denk ik over een andere boeg gooien. Cat Peach gaat hoogstwaarschijnlijk naar level 3 en Mario Sunshine moet maar wachten. Mijn max in de volgende ranked gaat door dit besluit op ongeveer 95k liggen en ik hoop dat dat voldoende is. Ik wil in ieder geval het gevoel hebben er alles aan gedaan te hebben deze ranked en dat heb ik nu niet. Verlies ik dan alsnog plek 1, dan is het niet anders.
Das niet ontmoedigen, dat is alvast voorbereiden op wat er waarschijnlijk gaat gebeuren ;)

Ik ga er van uit en hoop een beetje dat het toch meevalt. Belangrijkste week is na de aankomende ranked cup omdat we dan weer spelen voor de uncapped driver tickets.
Tootoo schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:50:
@Vozze als er iemand in mijn poule VP op 1400 punten heeft staan dan moet ik ook wel echt alle zeilen bij gaan zetten hoor :) Ik vind het al heel wat dat ik op alle banen één (of zelfs twee) drivers heb met 1190 basepoints, laat staan 1400. Dan zou Party Time Lakitu in dat geval mijn redding moeten gaan worden. aangezien weinig mensen die zo ver hebben hoop ik ;)

Ik heb net overigens een gokje genomen en ben aan de pink karts pipe gaan trekken (wat ik eigenlijk liever niet wilde). Gevolg is dat ik nu ook de wildfire flyer op 6 heb. Ik gok inderdaad dat de 40k haalbaar kan zijn. Nu heb ik 35.9k met een coinbox en coin frenzy (en wat coinboxes) heb gehaald met level 6-5-6.

Koopa Beach ga ik pas aan beginnen als de offroader geupgrade is, maar daar zie ik 35k ook wel haalbaar. En Donut plains gok ik op... 28-30k (upgrades komen ook nog). Daarmee moet 100-105k als eind score mogelijk zijn.

Succes om eerste te blijven! Hopelijk gaat het je lukken met de investeringen :)
Lekkere pull hoor, goede investering weer in je karts _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LaS4iIXpwB9Y4jcURvL04uj94Lc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/T9Cmp7FULopmTsYASDWKw04o.png?f=fotoalbum_large

Coin en horn :) nu wat meer ademhalingsruimte, drie duizend voor op de nummer 2!

[ Voor 15% gewijzigd door MetalSonic op 01-02-2021 13:48 ]

• Tootoo
@Vozze lekkere score toch hoor! Nu is 39k met een dubble uncapped santa bowswer zeker wel te doen, maar hopelijk gaat ie er gewoon niet aankomen :P En al helemaal niet zo precies voor het einde van de cup.

@MetalSonic ik hoop uiteraard dat je gelijk hebt, maar @Vozze kan wel gelijk hebben: er zullen vast wel meerdere mensen nu VP op 1190 hebben, maar 1400 kan ook zomaar... Misschien dat mensen iets terughoudender zijn in het uitgeven van hun HE tickets. Of misschien hebben we geluk en blijven ons die mensen bespaard ;)

Net even gespeeld met mijn nieuwe load out: 37.2k met opnieuw een een coin en coinbox frenzy, zij het met 1 break er in precies voor mijn coin frenzy (die geheel onnodig was). Begin 38k is dus goed te doen, Voor 40k is wel een derde frenzy nodig, maar niet compleet onmogelijk. Vooral veel grinden :) Vond de R track nooit zo tof, maar hij speelt nu best lekker als je de juiste lijn te pakken hebt.

Folding@home

Tootoo schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:05:
@Vozze lekkere score toch hoor! Nu is 39k met een dubble uncapped santa bowswer zeker wel te doen, maar hopelijk gaat ie er gewoon niet aankomen :P En al helemaal niet zo precies voor het einde van de cup.

@MetalSonic ik hoop uiteraard dat je gelijk hebt, maar @Vozze kan wel gelijk hebben: er zullen vast wel meerdere mensen nu VP op 1190 hebben, maar 1400 kan ook zomaar... Misschien dat mensen iets terughoudender zijn in het uitgeven van hun HE tickets. Of misschien hebben we geluk en blijven ons die mensen bespaard ;)

Net even gespeeld met mijn nieuwe load out: 37.2k met opnieuw een een coin en coinbox frenzy, zij het met 1 break er in precies voor mijn coin frenzy (die geheel onnodig was). Begin 38k is dus goed te doen, Voor 40k is wel een derde frenzy nodig, maar niet compleet onmogelijk. Vooral veel grinden :) Vond de R track nooit zo tof, maar hij speelt nu best lekker als je de juiste lijn te pakken hebt.
Ik ga er van uit dat ik minimaal één of twee tegenstanders heb met één of meerdere coinbox frenzy drivers. Daar ga ik niet van winnen. Geeft ook niet.

Zelf bedacht ik net dat het leuk zou zijn als Nintendo weer een nieuw type driver introduceert qua ability, één die de strijd kan aangaan met de coinboxdrivers. Dat zou goed zijn voor de balans.
De laatste twee weken word ik vaak wakker voor 0700, zeer benieuwd wat er in de shop komt. De afgelopen 1,5 week hoop ik elke dag op een nieuwe HE glider, steeds niet gekomen. Helaas......

Ik moet later op de dag nog kijken of ik het zo wel goed vind met mijn score en items. Als ik mijn kart op track 3 level 6 maak dan zou ik wat meer punten eruit moeten halen. Wellicht 1k tot 2k. Maar ik neig nu toch naar niet doen. Heb eigenlijk al heel lang geen zin meer in die track. Als het een T track was dan was het voor mij een ander verhaal ;-) ......

Voor wie vandaag nog veel punten gaat pakken, veel succes!

• Tootoo
@MetalSonic herkenbaar, bij mij heet dat elke dag kijken of er een HE driver ticket in de shop zit ;) Ik zal later op de dag ook nog eens kijken hoe de poule er voor staat, maar de nummer 2 staat nog altijd op 73k en ik betwijfel of degene het voor elkaar krijgt om de 80k voorbij te komen...

@Vozze gezellig zo zeg, naast elkaar. Wat is de kans daar op ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cQPKmbLW9pQsODINbE-pAzg7UCw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s57ZqJ6hvSZV5NiL7J1WOu3d.png?f=fotoalbum_large

Folding@home

Tootoo schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 08:56:
@MetalSonic herkenbaar, bij mij heet dat elke dag kijken of er een HE driver ticket in de shop zit ;) Ik zal later op de dag ook nog eens kijken hoe de poule er voor staat, maar de nummer 2 staat nog altijd op 73k en ik betwijfel of degene het voor elkaar krijgt om de 80k voorbij te komen...

@Vozze gezellig zo zeg, naast elkaar. Wat is de kans daar op ;)

[Afbeelding]
:D _/-\o_ _/-\o_
Complimenten voor jullie beiden @Tootoo en @Vozze

Ik zie jullie in mijn friendslist ook altijd op 1 en 2 staan dus ja dan gebeurt dit..

• Vozze
  • Nu online
:*) Mooi plaatje, @Tootoo! Zullen we dit proberen vol te houden tot aan het einde van de tour, maar dan wel steeds met een hogere score? ;) Zou leuk zijn. En bedankt @MetalSonic ! Mooi dat het deze week ook prima bij jou loopt.

Gisteren nadat ik Cat Peach naar level 3 heb gebracht echt best wel veel lopen grinden. Ik ben ook wel helemaal klaar met deze week, maar ik denk dat het wel resultaat heeft gehad. Zoals verwacht is m'n nummer twee eindelijk begonnen om met z'n sterkste loadout aan te treden op Shy Guy. Het is allemaal nog wat voorzichtig, maar ik vermoed dat ik genoeg speling blijf houden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0PEoOAxF5msHRdG9nrXjC4YWXCQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SjCgZkuKH2Cl8nwAeHXMkSnd.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eX2OfhvJeLkD7iEecJWDCLU3vU4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3K61S7ET5fesFJiR1bbiIaAZ.jpg?f=fotoalbum_tile

Ik ga in ieder geval nergens meer aan de bak. Overal wel het maximale uitgehaald naar mijn idee. We gaan het morgenvroeg allemaal zien. Succes allemaal nog!

• Tootoo
@Vozze ik zal eens kijken of het vol te houden is deze week, om rond deze positie te blijven ;) Die laatste 15% aan scores is wel echt een uphill battle namelijk :P Ben benieuwd of je het vol gaat houden!

Folding@home

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DCHHmUNKzDuZW1lidMSbff6hnvY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/junkR4SNlukfO5nu0X77SyRo.jpg?f=fotoalbum_large

Pff klotezooi, toch ingehaald :( , vanavond maar kijken of ik zin en energie heb om nog een keer aan de slag te gaan op track 3 .. als ik de kart level 6 maak zou ik er boven moeten komen.........

• Tootoo
Balen @MetalSonic! Als je er trek in hebt dan is upgraden van je kart wel een goede: en een level en een iets hogere multiplier. Het kan je zeker weten lukken!

Folding@home

• MrOleo
Dat is een spannende ranking, hopelijk kan je nog wat vinden MetalSonic.
Succes aan degene die vanavond nog wat grinden! :)

Hier ook redelijk spannend, maar ik heb simpelweg niet de items voor de parijs baan. ik mis daar 6 tot 10k tov de concurrentie. Ik kan de kartrewards goed gebruiken, maar de frenzies willen ook niet echt komen deze week, dus zal wel hier bij blijven. Shy coin frenzy bazaar is mijn nieuwe bijnaam voor track 3. 2 of 3 stuks gedurende de hele week, waarvan 1x 5 minuten geleden en direct 500 punten winst. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XRSTtNBnHJ_60LnBGrOI5EhwkMw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qcjJ7TpOobHUfZhGUmOslerf.jpg?f=user_large

erutangiS

• Vozze
  • Nu online
@MetalSonic: kom op nog even! Het is mogelijk. Jij bent de Shy Guy expert 😉

@MrOleo : je hebt er geen biet aan, maar in mijn poule zou je gewoon tweede staan wanneer ik mezelf niet meereken. Denk zelfs dat je eerste zou zijn in de poule van @Tootoo. Ik begrijp dat je baalt van het missen van de point cap tickets. Vaak hou ik eentje op zak om dan met 4 erbij een dubbele uncap te kunnen doen. Maar ja, dan moet je die wel bemachtigen. Anders zit je met 4 of minder waar je net niets mee kan. Of het uncappen van items waar je liever niet in wilt investeren.

Ik ben nu al benieuwd wat voor lui ik, en zeker ook jullie, morgen in de ranked gaan treffen. Een eerlijkere verdeling zou leuk zijn.

• pjot1
  • Niet online
@Vozze en @Tootoo _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Jullie zetten elke week wel weer een prestatie neer! Deze week is natuurlijk uitmuntend! *O* *O* *O*

@MrOleo Pfoe, soms heb je van die weken waarin het gewoon niet wil lukken. Je hebt echt wel mooie scores. Het is je helaas deze week niet gegund. Gelukkig is die bijna voorbij!

@MetalSonic Dat is wel balen! 700 tot 900 punten is best wel heel veel punten als je al aan je max zit... Hopelijk heb je nog wat uurtjes over of je moet (hopelijk) genoegen nemen met een 3e plek.

Ik hou het voor mezelf ook bij een 3e plek. Net met 3 Lucky 7 frenzy’s Shy Guy Bazaar nog wat verbeterd. Paris is met 3 coin frenzy’s ook wel klaar. Alleen Donut Plains kan nog 2 wat punten opleveren maar dat zal niet meer dan een honderdtal zijn. Ik vind het geen leuke baan en dat ik er geen frenzy's kan halen helpt daar niet aan mee.

Het kan trouwens nog best spannend worden!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XFXrnEJgk0h3TzfVMjvjezJ0S60=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OkNJ2rch3VURnwwSgDGugNQQ.png?f=user_large

Is het al 6 uur? :O

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/46LbX0pEYZBR9rH5NxreKIJaCJs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EHYppUEv1ycAX38aSlsQN8xA.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IU2r2dfKiYDGRQIvE3kWRNktKzY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Np3577tR3e8ipwVwVaoqIzg2.png?f=fotoalbum_large

Mede dankzij de positieve reactie van @Tootoo de wilskracht gekregen voor flink wat pogingen. Triple coin! Heerlijk. Edit en laat ik @Vozze niet vergeten. Bedankt jongens :D :*)

@pjot1 gelukt mede door dit topic ik had het bijna opgegeven.

[ Voor 7% gewijzigd door MetalSonic op 02-02-2021 20:45 ]

• Vozze
  • Nu online
@MetalSonic : kijk! Triple coin keizer! Lekker. Gefeliciteerd. Gat in de lucht zeker? 😉

@pjot1 Thanks! Ik hoop dat je derde blijft. En snel ergens 3k pakken lijkt me, kijkend naar je huidige scores, erg lastig. Donut is sprokkelwerk en de rest is gewoon prima. Ook weer een erg lastige ranked. Hoe zijn je items voor de volgende ranked?

Vozze schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:00:
@MetalSonic : kijk! Triple coin keizer! Lekker. Gefeliciteerd. Gat in de lucht zeker? 😉

@pjot1 Thanks! Ik hoop dat je derde blijft. En snel ergens 3k pakken lijkt me, kijkend naar je huidige scores, erg lastig. Donut is sprokkelwerk en de rest is gewoon prima. Ook weer een erg lastige ranked. Hoe zijn je items voor de volgende ranked?
Ja daar was ik emotioneel flink bij betrokken. Dus er was hier wel wat ontlading toen ik over de finish reed. Had al twee coin frenzy's, kreeg ik een rood schild tegen mij aan gelukkig eerste gebleven en de laatste item block nog een coin frenzy en toen ik daar de coin frenzy pakte, de 3de dus wist ik dat er een hele goede kans was op een heerlijke score :9~ :9~ :9~

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic d:)b d:)b d:)b Er kan altijd meer inzitten dan je denkt! Soms dan loopt het gewoon en valt alles op z'n plek. Enneh, je bent nog steeds Karmakeizer van dit topic. ;)

@Vozze Thanks. Ik denk dat ik het hierbij laat. Misschien morgenochtend vroeg nog wat sprokkelen als het nodig is en/of ik durf te kijken... B)

Voor volgende week zit ik wel goed. Rosalina Swimwear gaat morgen naar level 5 dus dat is een beetje m'n grote troef. In Donut Plains heb ik Mario Sunshine lvl3 maar geen tier 3 kart en glider dus dat is wel een beetje jammer. Maar misschien heb ik morgen wel een beetje mazzel. O-)

• Tootoo
Top gedaan @MetalSonic! Laat dat hopelijk genoeg zijn om morgen die eerste plaats binnen te slepen!!

@MrOleo je zou inderdaad eerste hebben gestaan had je mijn poule gehad... Super zonde dat je niet de items voor Parijs had, anders was je zeker in de top 3 geëindigd...

@pjot1 hopelijk hou je die derde plek ook vast!

Folding@home

• MrOleo
Top MetalSonic, mooie verbetering!
Dat inspireert nog een paar pogingen.

Ach ja ik was er al de hele week op voorbereid dat het zwaar zou worden, ook met 11 bots :)
Dat gaan we komende week compenseren, dan zit het wel goed met mijn items hopelijk.

erutangiS

• Vozze
  • Nu online
100k is in zicht, @Tootoo! Glider naar level 4 werkt lekker mee. Die 100k komt wel nadat Offroader naar 6 gaat.

Hier nog een paar spannende uurtjes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uibl1cB5m3QQ-dojFb35wereBUY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3KKQCqY7GKe0COBKD4Ka78KS.jpg?f=fotoalbum_large
Het enige wat ik nu denk: "niet weer, toch?"

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Zoveel posts erbij in de dagen dat ik niet op de forum keek.

Score op donut plains verbetert na een lang lijdensweg. Ik had meerdere malen serieus de nijging de telefoon op grond te gooien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L3MjPYX4vB9LSP7FXd6cn4VswDE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H8UqM3mjb8ThwiDk1J1f0tT6.jpg?f=fotoalbum_large

Voorlopig 2de. Zou mooi zijn als ik eindelijk de tier 51 vloek doorbreek.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MDCmxNohv5QI54tcHd9EiazLwKU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QAuII6AjBz3DJmBK36n3tzee.jpg?f=fotoalbum_large

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

• pjot1
  • Niet online
Voor iedereen die mooie resultaten heeft geboekt, gefeliciteerd en hopelijk is komende week weer een productief weekje!

Voor de rest, hopelijk is aankomende week beter.

Bij mij is niks meer gebeurd in m'n ranking dus ik ben 3e geworden. Momenteel ben ik tier 55, m'n hoogste tier ooit. Ik hoop dat m'n ranking deze week even wat minder zwaar wordt. :)

• Vozze
  • Nu online
Hier ook eerste gebleven. Gelukkig! En blij dat ik m'n tickets en dergelijke niet heb bewaard voor deze week. Die wordt namelijk kansloos:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-xt_MA2EMSjYAaLj7BLLXYqKqNU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LTKHAXSjjmikiNHrniB9DmLk.jpg?f=fotoalbum_large

• MrOleo
115.000 dat is lekker wakker worden....

Na de inspiratie van MetalSonic heb ik gister nog 2 banen kunnen verbeteren in een laatste half uurtje, dan valt het opeens wel goed :). Toch nog 3e geworden!

erutangiS

Hier tweede, ingehaald door een sleeper. Toch blij met eigen score.

Van deze week verwacht ik weinig...

• Tootoo
@MetalSonic dat is wel weer zuur hoor... Je mag zeker trots zijn op je score inderdaad :) In mijn poule had je dik op nummer 1 gestaan met je score en in genoeg andere poules ook. Die sleepers blijven een vervelend onderdeel van het spel.

@Vozze lekker om eerste te blijven en mijn hemel wat een score heeft je nummer 1... Dacht dat ik lekker bezig was, maar dat is maar een miezerige score dan. Wil je eens zijn scores per track delen? Ben wel benieuwd wat ie heeft.

Hier eerste gebleven, bleek een extreem rustige poule te zijn. Zo op het eerste gezicht lijkt mijn nieuwe poule een beetje hetzelfde. Ik zie wel een top 1000 speler met aardige scores, maar die lijkt niet levels te hebben die me zorgen baren.

Folding@home

Tootoo schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:29:
@MetalSonic dat is wel weer zuur hoor... Je mag zeker trots zijn op je score inderdaad :) In mijn poule had je dik op nummer 1 gestaan met je score en in genoeg andere poules ook. Die sleepers blijven een vervelend onderdeel van het spel.

@Vozze lekker om eerste te blijven en mijn hemel wat een score heeft je nummer 1... Dacht dat ik lekker bezig was, maar dat is maar een miezerige score dan. Wil je eens zijn scores per track delen? Ben wel benieuwd wat ie heeft.

Hier eerste gebleven, bleek een extreem rustige poule te zijn. Zo op het eerste gezicht lijkt mijn nieuwe poule een beetje hetzelfde. Ik zie wel een top 1000 speler met aardige scores, maar die lijkt niet levels te hebben die me zorgen baren.
Heb 't wel eens gehad dat ik flink baalde als ik laatste nacht was ingehaald maar dat heb ik niet meer. Heb het idee dat in de hogere tiers de kans op sleepers een stuk groter is. Ik vind het wel prima zo, niks mis met 20 rubies.

• Planeetje
Ik had maandag lakitu en wildfire flyer toch op level 4 gezet. Deze ranked zijn ze allebei weer bruikbaar zoals voor lakitu al eerder aangegeven was. Ik ben nu 1e geworden met 7,5k voorsprong. Eindelijk weer eens eerste met bijbehorende rewards. Voor wat ik nu kan zien lijkt mijn nieuwe ranked te doen. Ik heb nog 10 point cap tickets. Ik zou pgp naar 1400 kunnen brengen. Ik laat ze voorlopig nog even op de plank liggen.

Gefeliciteerd aan iedereen met 1e plek. Voor sommigen is er een flinke (mentale) strijd geweest. Hou vol!

Nieuwe pijp is niet echt interessant. Ik mis een glider op donut track. Maar wil niet mijn rubies weggooien en zonder glider komen te zitten. Cat toad vind ik ook niet echt interessant. Free pipes waren allebei groen.

• Poeksel
Vierde, meer zat er niet in. In de nieuwe ranked heeft de nummer 2 73k, dat kan ik denk ik zelfs met allemaal triple coin frenzies niet halen.

Verder doe ik deze tour de boekhouding van coins. Ik begon met 48383. Ik heb 34000 uitgegeven. Ik stond vanochtend (na de loginbonus en ranked prijzen) op 35706. Dus netto 21323 coins verdiend. Het eindresultaat van deze tour zal rond de 32000 coins liggen schat ik.

• Sleehond
Heel druk gehad waardoor ik praktisch niet gespeeld heb.

10e geworden... Hahah!
Terug naar tier 40.

Nu sta ik weer 1e met de eerste ronde rijden. Eens kijken hoe het zich verder ontwikkeld!

• Planeetje
@Poeksel hoe haal jij 21k aan muntjes binnen in week 1? Heb je pipe pulls gedaan die je saldo zo opkrikken?

Ik heb zelf 22k uitgegeven. Toen stond ik op 800 muntjes. Inmiddels met de overwinning sta ik op 12k, dus dat is een + van ruim 11k.

Wat mis ik hier? ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QUeCDud9Xf9glpzCeCkrJ343rUs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7w3eyxZWTtYKSev5Jn3xMRnM.jpg?f=fotoalbum_large
zoals verwacht ;) ik ga mn tickets op zak houden.
Vozze schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 07:06:
Hier ook eerste gebleven. Gelukkig! En blij dat ik m'n tickets en dergelijke niet heb bewaard voor deze week. Die wordt namelijk kansloos:
[Afbeelding]
Oef... wat een verschil dik boven de 100k wat heeft Autodrift voor items?

• Poeksel
@Planeetje Alleen gratis pipe pulls, tour gifts is 1800, Token shop 3000 geloof ik plus een item die ik al op 6 had (1500?), Plek 4 is 600, vriendenscore 1000, challengesbingo 800, prijs voor challenges voltooien ben ik vergeten, coin race voor 800, dagelijkse coins, laten we zeggen 5000, twee keer per week coin races voor 2200, multiplayer 700, vriendencoins zo'n 1400, loginbonussen weet ik niet. Dat is 18800 zonder de loginbonus en prijs voor challenges en wat ik eventueel nog meer ben vergeten.

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KkmnDgHT-9J2x6X6NzYMS0_86HU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/feOKRmqd6BsEeuq7bVLWbftS.jpg?f=fotoalbum_large

Zo die heb ik alvast stevig neergezet!

6k voorsprong op nummer 2. Nu even rustig de andere 2 tracks even maximaliseren.

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Uiteindelijk ben ik nog ingehaald, maar mag als 3de eindigen. Eindelijk tier 52 *O* . Deze week wel kansloos, ach ja damage control en vooruit kijken.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Sleehond schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:06:
[Afbeelding]

Zo die heb ik alvast stevig neergezet!

6k voorsprong op nummer 2. Nu even rustig de andere 2 tracks even maximaliseren.
Mooie sprong Sleehond

• Vozze
  • Nu online
@Tootoo en @MetalSonic : de scores van AutoDrift Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5TdM6fggGqTL8LJlkXjQQTg1wSs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jhrhrij7CMaDSenm1WbpqYAJ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik hoop dat ik de tweede plek kan behouden, maar daar lijkt het wel op. Het gaat een saaie week worden. Muntjes verzamelen en daily challenge binnen halen. Ik moet zeggen dat ik er ook weinig zin aan heb.

Vozze schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:48:
@Tootoo en @MetalSonic : de scores van AutoDrift [Afbeelding]

Ik hoop dat ik de tweede plek kan behouden, maar daar lijkt het wel op. Het gaat een saaie week worden. Muntjes verzamelen en daily challenge binnen halen. Ik moet zeggen dat ik er ook weinig zin aan heb.
Oef zieke items, hoeveel geld zou hij erin gestoken hebben?

Neemt niet weg dat zelfs met die items ik het indrukwekkende scores vind........

Tja het is niet leuk als je in een week niet voor plek één kan spelen maar het is wat het is. Je houdt dan regie over je eigen geld want je weet dat heel veel pulls doen het enige is dat je kan doen om de strijd hem aan te gaan.
Is het al bijna 10 februari jongens? Ik ben er wel klaar voor!

• Tootoo
Wat een monsterscores inderdaad :) die heeft voor track 1 en 2 beide een tripple frenzy gehad. Met een top 50 speler kan je het verwachten... Balen dat je zo’n heftige tegenstander hebt @Vozze! Ga je nog wel een top 100 run proberen te doen? Vandaag stonden we weer naast elkaar ;)

Folding@home

• MrOleo
2x 42k op die banen, goeie inspiratie, die kan vast heel goed driften.... B)

Hier een ranking met 10 bots en 7 a 8 spelers met goede items, dat kan leuk en spannend worden: :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z5Uy14Oh22O-RA0KdaZ3r-x1kA4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GCGW31jmlkY8qUN2bbb1V7Xq.jpg?f=user_large

erutangiS

• edzon
Gister de hele dag donuts gereden maar helaas zonder triples. In de nacht ook nog voorbijgereden dus uiteindelijk met een 3e plek genoegen moeten nemen maar wel weer terug in tier 60! Nu ook met 15!? bots en een paar flinke tegenstanders. Geen tickets meer over dus hoop op een top 3 plek. Wel hele leuke tracks dus moet met een beetje mazzel wel lukken, succes iedereen weer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WpKhM5RRdr5yO7SCv6cCPD5Q19s=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iu0c9EBZEjrBQ8FltJwjeMhE.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HEk2HpVVciAxutIMX3S37gx5POc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CwSXRLmenQh06iKb49JK1Lau.jpg?f=fotoalbum_tile
Pagina: 1 ... 51 ... 161 Laatste