Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Mooie run hoor, @edzon en @MrOleo! Ik heb naar aanleiding van jullie runs nog maar eens een poging gewaagd, uiteindelijk een run met wat luck 7's (waarvan 1 frenzy) en twee keer dwars door de muntjes van gold king boo 32k kunnen halen :) Dan zou je bijna gaan denken "wat als ik alsnog een frenzy erbij had", maar voor nu geloof ik het wel :)

In mijn poule beginnen ze langzaam aan wakker te worden: iemand die ik achter me moet houden heeft zelfs alweer 77k... En ik maar denken dat je met 80k wel goed zat deze poule :P

Edit: ook ik heb niet zo veel met de "Cat tour". Dat wil zeggen: een donut plains track is niet de meest interessante vaak en qua driver(s) hangt het ook wel weer af wat voor items ze krijgen. Maar iets in me zegt dat het weinig spannends gaat zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Tootoo op 22-01-2021 11:21 ]

Folding@home

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Gvizd26103XrA1NeEuHYZE3Gno=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g4v0f4hwRZwpUyhJAFvX6NM8.jpg?f=fotoalbum_large
Vandaag wel een heel lekkere shop! _/-\o_ Gelukkig had ik nog een aantal coin rush tickets op de plank liggen om ze alle drie te kunnen kopen! Nu wel redelijk blut, maar dat maakt niet uit.
Dat brengt het totaal op zes. Upgraden is nu niet nodig, omdat m'n ranked nog steeds erg vaag is. 5 actieve spelers inclusief mijzelf.

@MetalSonic : goed dat je je tickets nog hebt hoewel ik wel denk dat Bazinga inmiddels wel aan z'n top moet zitten qua scores. Hopen dat je vierde kunt worden. Dat moet mogelijk zijn.

@Tootoo : mooie scores hoor. Vooral op Koopa Troopa. Wat voor run was dat? Met je huidige scores moet plek 1 toch binnen zijn!

@edzon : mooie score op Airship. Heel sterk. Balen dat je poule onwijs zwaar is.Dat is gewoon zuur.

En de nieuwe tour. Tjsa. Zolang Monty Mole maar niet de enige Tier 3 driver op een potentieel nieuwe track gaat zijn :)

[ Voor 28% gewijzigd door Vozze op 22-01-2021 11:50 ]

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +1 Henk 'm!
edzon schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 09:26:
@MetalSonic zoals @Tootoo al was opgevallen heb ik daar net zo'n gelukkige score als @MrOleo gereden. Was op een lightning break na een perfecte run maar met jouw items is dus 30k+ wel haalbaar![Afbeelding]
Ja wellicht, moet ik dus beginnen met lucky 7 frenzy dan ga je het schip in met ongeveer 4,5k-5k en dan daarna nog 2 frenzy's waarvan één coin...

Theoretisch gezien mogelijk, ik weet nog niet voor mijzelf of ik daar de tijd voor ga vrijmaken. Ben skeptisch over top 3 plek, tickets houd ik vader op zak....

@Vozze mooie shop hoor, en wel een goed gevoel voor jou om weer zoveel tickets erbij te hebben die je misschien niet eens nodig hebt. En zelfs als je er één of twee gaat gebruiken heb je nog lekker veel over :*)

@Tootoo misschien krijgen we dat water level weer eens eens als ranked race :9~ :9~ /sarcasme xD.. Waar zag je dat er een donut level in zat? ik las alleen dat het de cat tour is. Ik heb geen kat achtige driver dus ben benieuwd wat er aan tier 3 nodig is op de ranked race. Hopelijk "een mario" die heb ik op één na allemaal

[ Voor 13% gewijzigd door MetalSonic op 22-01-2021 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poeksel schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:16:
Ik stond opeens veertiende vanochtend :O

Verder heb ik voor het eerst bijgehouden hoeveel ruby's ik sinds de laatste tour heb gekregen. Ik had 1 ruby na de pijp geleegd te hebben, nu 131. Daarvan zijn er 50 van een eerste en zesde plaats en dus 80 van gifts en challenges. Met dit tempo kan ik dus ongeveer elke zeven weken een pijp leegtrekken.
14de wtf ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze lekkere shop zeg! Drie HE driver tickets die je ook nog eens kan kopen (ik heb niet vaak 30k muntjes ;)) is altijd fijn! Je gaat de top 100 dus proberen te halen met enkel de loadout van nu? Mijn score Koopa Troopa was met een NSC run + twee coin frenzies. Wel echt zo veel mogelijk muntjes, jumps en mini turbos kunnen doen. Ik mag hopen dat ik hiermee al op zijn minst tweede wordt, die ene tegenstander met veel level 6 heeft nog altijd weinig laten zien.

@MetalSonic mijn aanname van donut plains zat hem in het feit dat het op de screenshots leek op donut plains. Ik kan (en hoop) het mis hebben. Met water erbij wordt het sowieso ook al niet beter inderdaad ;)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Ik stond ineens 15e vanochtend, wordt geen succes deze ranked....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Stond net 12e maar een mooie run in Airship Fortress naar de 7e plek. Het had nog mooier kunnen zijn als ik m'n combo niet was kwijtgeraakt. In de andere tracks heb ik nog niet m'n best gedaan dus dik 7k (at the moment) moet mijn inziens wel lukken.

Kan eigenlijk sowieso m'n geluk niet op. Vandaag natuurlijk 5 rubies gekregen en die moesten er natuurlijk weer uit. De laatste pijp maar even gereset want na Luigi Pinguïn eruit gehaald te hebben zat er toch niet zo snel een HE in. Dit was ook de enige en enkele trekking die ik gedaan had. Dus reset, groene pijp... Hmz... :| wat komt eruit?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xWVSqS29yt7mHZKtmUXuyrBARtQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tRtD0K8lRcFVoNgG2m1PvMth.png?f=user_large

WAUW! oOo oOo oOo Echt, Mariokart, <3 <3 <3

Alleen geen ticket om em level 2 te maken... :X

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pjot1 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 18:08:
Stond net 12e maar een mooie run in Airship Fortress naar de 7e plek. Het had nog mooier kunnen zijn als ik m'n combo niet was kwijtgeraakt. In de andere tracks heb ik nog niet m'n best gedaan dus dik 7k (at the moment) moet mijn inziens wel lukken.

Kan eigenlijk sowieso m'n geluk niet op. Vandaag natuurlijk 5 rubies gekregen en die moesten er natuurlijk weer uit. De laatste pijp maar even gereset want na Luigi Pinguïn eruit gehaald te hebben zat er toch niet zo snel een HE in. Dit was ook de enige en enkele trekking die ik gedaan had. Dus reset, groene pijp... Hmz... :| wat komt eruit?

[Afbeelding]

WAUW! oOo oOo oOo Echt, Mariokart, <3 <3 <3

Alleen geen ticket om em level 2 te maken... :X
Lekkere pull, lees hier sowieso vaak mensen die met een x1 pull high end items pakken. Ik ga haast denken dat je beter maar heel vaak losse pulls kan doen dan x10 pulls. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 14:59
Nouja net 21 pulls gedaan, 0 HE items....
Niet iedereen heeft geluk |:(

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic

Die indruk kreeg ik ook al een beetje. Sterker nog, m'n vriendin zei het gisteravond ook al.

@R-utger

Soms zit het mee en soms zit het tegen. Heb vorige weken ook alleen maar shit uit de pijp gehaald. Dus dit soort momenten zijn dan weer uitermate hoopgevend! Volgende keer beter! Succes! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-09 20:44
Haha zul je net zien dat je vraagt of mensen willen zien waar je nog kan verbeteren dat je opeens Koops troopa verbeterd met nog 1,2k.

Dan is dit wel weer leuk blijft mega wisselen in de top 3 vooralsnog.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p1F0RPkKD2_C_vMyb5XHNbfg5MA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n3NB5K9XPMoWu4O3EkcXIkLt.jpg?f=fotoalbum_large

Heel misschien dat Airship nog iets hoger kan maar de andere 2 zijn wel aardig max voor mijn gevoel Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fOQ2GsU7G2rUesTJlpXRFg3-uMs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mjapo4viJ6SwojJPMm76en3C.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 82% gewijzigd door bennieeee op 23-01-2021 10:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vozze
@bennieeee : zolang Luigi nog niet op max punten zit, kan Berlin ook hoger ;)

Mooie pulls hoor @pjot1. Zoals je zegt heb je ook genoeg pech gehad. Dus dan mag het ook wel eens. Volgende keer heb jij weer geluk @R-utger!

@Tootoo: m'n handen jeuken wel om King Boo naar level 6 te brengen. Daar heb ik 5 tickets voor nodig en past prima in m'n strategie om sowieso alle coinbox drivers op level 6 te hebben. Daar zou ik deze tour nog aardig wat punten mee kunnen pakken, maar je zult net zien dat in de komende ranked geen enkele coinbox driver T3 gaat zijn. Ik ga het dus wel proberen met de huidige loadout, maar dat gaat wel lastig worden. Vooral qua tijd.
En de shop was inderdaad lekker. Doordat ik al een tijdje heel weinig HE-tickets voorbij heb zien komen, had ik aardig wat munten. Die had ik al in de vorige tour al kunnen verzamelen waar de gifts dik in orde waren en waar ik veelvuldig de drivers, karts en gliders in de tokenshop al op level 6 had. Nog meer muntjes dus.
Ranked is nog steeds rustig. Jij en de rest veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
@Vozze ik merk het is gegaan naar 16.327😁
Zo stom soms je doet een track al 1,5 week en dan valt het ineens wel samen.

[ Voor 45% gewijzigd door bennieeee op 23-01-2021 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pjot1 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 09:18:
@MetalSonic

Die indruk kreeg ik ook al een beetje. Sterker nog, m'n vriendin zei het gisteravond ook al.

@R-utger

Soms zit het mee en soms zit het tegen. Heb vorige weken ook alleen maar shit uit de pijp gehaald. Dus dit soort momenten zijn dan weer uitermate hoopgevend! Volgende keer beter! Succes! :)
achja 't zal wel niet kloppen, je ziet heir ook verhalen van mensen die een X 10 pull doen en dat daar 2 keer een HE item in zit en ook nog wat super items

Ik merk hier dat de motivatie om Mario kart tour te spelen echt even gedaald is tot een minimum. Kan het niet precies plaatsen maar ik merkte gisteren bijvoorbeeld dat ik al geen zin had om de 600 coins binnen te harken laat staan weer door de hele friendslist te gaan om iedereen een muntje te geven.

Hopelijk morgen weer eens een score verbetering, dan vind ik het spel weer leuker. 8)

[ Voor 25% gewijzigd door MetalSonic op 23-01-2021 17:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic hier is het wel hetzelfde. Zoals altijd in de tweede week: alles is gehaald en voltooid. En zolang er in de poule weinig spannends gebeurd (of je hebt je scores al gepusht), is het vooral weer wachten. In mijn poule heerst vooral serene rust. Dus ik ga me er nu maar eens toe zetten om de coin aplenty te doen... ;)

Ik merk vooral dat ik al uit kijk naar de volgende tour, maar misschien zelfs wel nog een tour verder. Pure speculatie natuurlijk, maar wie weet krijgen we dan wel weer Parijs als onderdeel van valentijn.

@Vozze die jeuk zou ik ook wel hebben ;) En coinbox drivers opwaarderen naar level 6 is nooit verkeerd ;) Heb je het idee dat je daarmee met meer zekerheid kan zeggen dat je de top 100 kan halen? Of is die weer een brug te ver? Je kan anders ook altijd wachten tot maandag / dinsdag of juist tot woensdag om te zien of het je iets oplevert bij de nieuwe tour :)

[ Voor 25% gewijzigd door Tootoo op 23-01-2021 19:33 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:14
MetalSonic schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:01:

Ik merk hier dat de motivatie om Mario kart tour te spelen echt even gedaald is tot een minimum. Kan het niet precies plaatsen maar ik merkte gisteren bijvoorbeeld dat ik al geen zin had om de 600 coins binnen te harken laat staan weer door de hele friendslist te gaan om iedereen een muntje te geven.

Hopelijk morgen weer eens een score verbetering, dan vind ik het spel weer leuker. 8)
Tja we hebben een paar leukere tours gehad met betere login bonussen en relatief goede pijp kwaliteit, daarbij steekt deze tour wat bleekjes af, als je dan ook nog een zware poule krijgt, terwijl 3 tiers hoger de strijd minder zwaar is, kan ik me dat voorstellen. :) Sowieso worden spellen naarmate de tijd vordert saaier, "been there, done that"- gevoel. Hopelijk is de vorige tour interessanter.
Wellicht is de top1000 als doel stellen een manier om de zin vast te houden in dit soort tours? Werkt voor mij wel een beetje.

Ik probeer de content een beetje te spreiden over de weken zodat ik het plezier in het spel vast kan houden. Aan het begin een beetje de ranked cup verkennen voor beste route en de cups losspelen. Dan rond het weekend, actief grinden aan de ranked cup tot dinsdag. In de 2e week wat scores opkrikken voor de top1000. De badge kan me gestolen worden, maar die grind maakt het spel wat leuker. En ondertussen langzaam de 2e ranked cup beginnen te grinden.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MrOleo schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 21:54:
[...]

Tja we hebben een paar leukere tours gehad met betere login bonussen en relatief goede pijp kwaliteit, daarbij steekt deze tour wat bleekjes af, als je dan ook nog een zware poule krijgt, terwijl 3 tiers hoger de strijd minder zwaar is, kan ik me dat voorstellen. :) Sowieso worden spellen naarmate de tijd vordert saaier, "been there, done that"- gevoel. Hopelijk is de vorige tour interessanter.
Wellicht is de top1000 als doel stellen een manier om de zin vast te houden in dit soort tours? Werkt voor mij wel een beetje.

Ik probeer de content een beetje te spreiden over de weken zodat ik het plezier in het spel vast kan houden. Aan het begin een beetje de ranked cup verkennen voor beste route en de cups losspelen. Dan rond het weekend, actief grinden aan de ranked cup tot dinsdag. In de 2e week wat scores opkrikken voor de top1000. De badge kan me gestolen worden, maar die grind maakt het spel wat leuker. En ondertussen langzaam de 2e ranked cup beginnen te grinden.
Tja bij mij is het voor deze week vooral dat ik er al 2 tours geleden naar uitkeek. Het idee om high end driver uncap tickets te scoren. Ik had ook nog driver tickets gespaard etc en dan was het begin deze week vervelend om weer in zo'n zware poule te zitten. Haalt zoveel plezier uit dit spel voor mij :) ..

Inmiddels gezakt to plek 6.. Op meerdere tracks in theorie ruimte voor verbetering maar dan moet het mee zitten. Op track 1 heb ik na een tijdje wel die lucky 7 frenzy maar wil die coin frenzy niet volgen, op track 2 is de ai zeer agressief, op track 3 mag ik blij zijn met een coin frenzy en een bananen frenzy..

Top 1000 als doel
---------
Heb ik één week gedaan, was best spannend maar geloof mij daar ga je heel veel tijd in steken. Nu zijn we alleen maar bezig om de scores te verbeteren van de ranked banen maar dan moet je 't dus van alles doen. Ik vond het leuk voor een keer maar niet nog eens. Te tijd intensief.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic @Planeetje @Poeksel

Wat is er met jullie aan de hand? Ik heb jullie ingehaald... :X Niet dat ik het erg vind O-)

Vanmorgen lekker bezig geweest in Koopa troopa Beach, dubbele coin frenzy en natuurlijk een nsc. Hoppa! Weer een paar k erbij! :*)

Ik zit alleen nog een beetje met Berlin Byways. Ik ben er achter gekomen dat wanneer ik in het begin op de grond blijf, er meer punten inzit dan wanneer ik ga glideren. Ook laat ik nu de itemboxen in de metro links liggen (letterlijk en figuurlijk :p) hierdoor raak ik m'n combo niet kwijt en zo weer meer punten haal. Daarna wel het glider stuk pakken want als je in de lucht een zooitje muntjes weet te pakken, je weer meer punten haalt dan wanneer je over de grond gaat. Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Zoals gezegd, als ik voor de itembox in de metro ga, hoe kan ik dan het beste m'n combo vasthouden?

In de ranking nu dik 4k voorsprong op de nummer 2, ik ben bang dat het niet genoeg is of ik moet spelers treffen die niet zo goed kunnen Mariokarten... }:|

[ Voor 8% gewijzigd door pjot1 op 24-01-2021 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pjot1 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 10:11:
@MetalSonic @Planeetje @Poeksel

Wat is er met jullie aan de hand? Ik heb jullie ingehaald... :X Niet dat ik het erg vind O-)

Vanmorgen lekker bezig geweest in Koopa troopa Beach, dubbele coin frenzy en natuurlijk een nsc. Hoppa! Weer een paar k erbij! :*)

Ik zit alleen nog een beetje met Berlin Byways. Ik ben er achter gekomen dat wanneer ik in het begin op de grond blijf, er meer punten inzit dan wanneer ik ga glideren. Ook laat ik nu de itemboxen in de metro links liggen (letterlijk en figuurlijk :p) hierdoor raak ik m'n combo niet kwijt en zo weer meer punten haal. Daarna wel het glider stuk pakken want als je in de lucht een zooitje muntjes weet te pakken, je weer meer punten haalt dan wanneer je over de grond gaat. Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Zoals gezegd, als ik voor de itembox in de metro ga, hoe kan ik dan het beste m'n combo vasthouden?

In de ranking nu dik 4k voorsprong op de nummer 2, ik ben bang dat het niet genoeg is of ik moet spelers treffen die niet zo goed kunnen Mariokarten... }:|
Lees mijn afgelopen 8 tot 10 posts maar :P .. Nouja ik vat het even voor je samen. Zeer zware poule hier, weinig motivatie om deze week weer vaak de restart knop te gebruiken. Geniet er van dat je boven "ons" staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op zondag 24 januari 2021 @ 11:13:
[...]

Lees mijn afgelopen 8 tot 10 posts maar :P .. Nouja ik vat het even voor je samen. Zeer zware poule hier, weinig motivatie om deze week weer vaak de restart knop te gebruiken. Geniet er van dat je boven "ons" staat :P
Ja, dat had ik al een beetje begrepen. Maar als ik naar je scores kijk dan laat je nog een hoop punten liggen, zeker in Airship Fortress. Ik weet niet hoeveel punten je op het moment nodig hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:26
Geniet er maar van zolang het duurt @pjot1 ;)

Met een miniturbo kan ik vaak net de combo vasthouden uit de metro.

Mijn score moet nog wat omhoog: ik sta vijfde, de nummer 1 heeft 71649. Dat is dus een overbrugbare achterstand. Ik heb het idee dat vooral Airship Fortress en Berlin Byways een stukje hoger kan. En dan maar hopen dat mijn concurrenten niet gaan uithalen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mpvDFwrpmNyW1FSgYljLe2H2fEo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tw1pq9XxRDImA0v7w0s6XlVN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Poeksel

1 goede run in Airship Fortress en je staat eerste! De koek is zeker nog niet op!

Bij mij ook niet! In Berlin Byways. :7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mn3DGBinQEZTJr_h46iC_6c26Nw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DjKrVlLhAVkDW0qxKhZtSPLt.png?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
@Poeksel met een level 1 glider pakte ik de metro zo in Berlijn:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oSxBFRpf6PWJAy7tXWk6HdIPQl0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/E7kcK2decYcSAUcWcGKwQbqE.gif?f=user_large

Zie jou trouwens helemaal niet in mijn friendslist, 202167225860 mocht je nog een plekje hebben :)

Hier wordt t nog lastig om een top 6 te behouden voor die ene high end points cap ticket. Na dagenlang sparen eindelijk genoeg munten voor een hig end ticket uit de tier shop waarmee de blooper naar 2 kan, Dat is dan ook wel echt mijn allerlaatste troef!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FkWkkLbB8TCMlXvlHnCQOL-eksg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fzMCPj3xVuucIt83FnT247yl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Toegevoegd! Mijn ranked valt nog mee als ik dat zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
MetalSonic schreef op zondag 24 januari 2021 @ 01:12:
[Top 1000 als doel
---------
Heb ik één week gedaan, was best spannend maar geloof mij daar ga je heel veel tijd in steken. Nu zijn we alleen maar bezig om de scores te verbeteren van de ranked banen maar dan moet je 't dus van alles doen. Ik vond het leuk voor een keer maar niet nog eens. Te tijd intensief.
Hmm, ik vind het erg moeilijk om in te schatten voor een ander hoe moeilijk het is om top1000 te halen, het is natuurlijk enorm itemlevel afhankelijk. Ik heb echter niet het idee dat de top1000 zo competitief is dat je overal een perfecte score nodig hebt.

Voor mij is de top1000 grind als volgt: ik probeer mijn dagelijkse 600 coins binnen te halen verdeeld over alle banen, speel de banen die ik leuk vind en waar ik goeie items heb een paar keer tot ik een leuke run heb gehad, blader gedurende de week door mijn cups en speel de banen met slechte scores een paar keer en beoordeel dan mijn positie in de top1000 in het laatste weekend. Als er dan een groot gat overblijft, jammer dan, maar meestal is dat al genoeg. Ik sta nu iets van 40k boven nr 1000.
Alleen maar de ranked cup rijden is zo saai. :)

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@edzon netjes hoor, met een level 1 je combo daar weten te behouden! Met een level 2 kan het al een uitdaging zijn, maar met 1 helemaal ;) Die pion daar omkegelen is volgens mij wel key in dat geval? En maak jij trouwens altijd in je vlucht een bocht naar rechts? Ik vlieg namelijk altijd door de tweede set muntjes en kan dan precies door op de jump boost. Hopelijk kan je met je level 2 genoeg punten halen om de top 6 te behouden! :)

Ben trouwens wel benieuwd waar je nummer 1 op staat hoor, die viel nu van je screenshot af ;)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
@Tootoo Weet eigelijk niet of die pion noodzakelijk is maar die extra punten zijn altijd welkom. Zeker als je m door de metro heen kan duwen of ze allebei weg kan blazen met een toeter kan t nog wel wat puntjes opleveren! Blijf meestal verder gliden naar de 2e set munten als ik een mushroom heb of een grote voorsprong maar in deze run wilde ik zeker zijn dat ik als eerste door die laatste box ging op zoek naar de 2e coinfrenzy. Die heb ik inmiddels gevonden :Y

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bIvg9P933deveYrd4KQYjXp7Al4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ebm7JPiKkeKTLVndXChq1Nmn.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IymZxrDKCll8_sxHyfLhmtTP-XI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0CqjppR9lw5DQkXlvGpPp7Vf.jpg?f=fotoalbum_tile

Had het niet verwacht maar zo komt de 3e plek ineens in zicht...nu nog een extra coin vinden op t strand!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pjot1 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 11:20:
[...]

Ja, dat had ik al een beetje begrepen. Maar als ik naar je scores kijk dan laat je nog een hoop punten liggen, zeker in Airship Fortress. Ik weet niet hoeveel punten je op het moment nodig hebt?
Zo uit mijn hoofd is het verschil met de nummer één iets van 12k, verschil met de nummer 5 is duizend. Nummer twee loopt iets van 7k voor op mij.

Ik sta zelf 6de, ik ga straks weer eens kijken of ik het kan verbeteren op airship fortress.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@pjot1 mooie verbetering hoor! Mooi aan het pushen zo met de loadout die je hebt!

@MetalSonic ik denk dat je daarmee op Berlin en airship fortress nog een hoop kan winnen in dat geval :) Ook Berlin kan je nog 3-4k winnen denk ik. Bij elkaar zou dan, bij je huidige stand, een tweede of derde plek best haalbaar kunnen zijn als je wilt. Succes voor als je aan de slag gaat!

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op zondag 24 januari 2021 @ 16:13:
@pjot1 mooie verbetering hoor! Mooi aan het pushen zo met de loadout die je hebt!

@MetalSonic ik denk dat je daarmee op Berlin en airship fortress nog een hoop kan winnen in dat geval :) Ook Berlin kan je nog 3-4k winnen denk ik. Bij elkaar zou dan, bij je huidige stand, een tweede of derde plek best haalbaar kunnen zijn als je wilt. Succes voor als je aan de slag gaat!
Net 1k erbij gehaald op airship fortress: mushroom frenzy en coin frenzy, nsc, helaas geen lucky 7 frenzy.

Berlijn:
Wat is hier beter? door de lucht of rechts over de drempels? ik vind het trouwens lastig om de combo vast te houden iets nadat ik het item block pak in het treintje. Ik zag het gifje hierboven maar dat vind ik nog best pittig!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
Wat mij helpt bij die trein is om de slide naar rechts al iets eerder te beginnen dan in dat gifje, als je de slide al iets opbouwt voor het ingaan van de trein, dan triggert hij iets makkelijker voor je de trein weer moet verlaten.

Dus ongeveer dezelfde hoek als de gif aanhouden, de slide naar links iets eerder los laten en iets eerder naar rechts sliden, als je de pylon mee naar binnen kan tikken wordt het ook simpeler van. Als ik niet slide voor de trein mis ik meestal net de miniturbo bij uitkomen trein.

Ik ben op deze baan sowieso voorstander van 7e of 8e plek start met mushroom frenzy.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
In aanvulling op @MrOleo (herkenbare tip!): voordat je de itembox in het treintje pakt kan je al je items al los laten, daardoor ben je iets sneller met het krijgen van je item. In geval van een muntje heb je die wat eerder voor het behouden van je combo :)

Bij pinguïn luigi moet je vooral hopen om niet die ice flower frenzy ;) Waardeloos is die!

@MetalSonic ik vind over de grond zelf fijner. Het is niet dat het minder op hoeft te leveren had ik het idee en is sneller.

[ Voor 15% gewijzigd door Tootoo op 24-01-2021 17:20 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op zondag 24 januari 2021 @ 15:41:
[...]

Zo uit mijn hoofd is het verschil met de nummer één iets van 12k, verschil met de nummer 5 is duizend. Nummer twee loopt iets van 7k voor op mij.

Ik sta zelf 6de, ik ga straks weer eens kijken of ik het kan verbeteren op airship fortress.
Je zou toch je tier moeten kunnen behouden met jouw loadout. Verder ben ik het helemaal met @Tootoo eens. Ik heb met mijn loadout gekeken in Berlin Byways en ik krijg over de grond meer coins dan door de lucht. Na de metro kies ik dan wel weer om te glideren.

@Tootoo

Dat probeer ik elke ranking en dan eigenlijk ook alleen maar in de ranking. Vind het gewoon mooi om met minimale middelen een zo hoog mogelijke score te behalen. Daarom is m'n player level relatief laag en zal ik nooit de top 1000 halen. Ik denk dat ik nog een klein beetje bij Berlin Byways kan sprokkelen maar dan moet alles meezitten. Momenteel 5600 voor op de nummer 2, ben bang dat het niet genoeg is...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tootoo schreef op zondag 24 januari 2021 @ 17:15:
In aanvulling op @MrOleo (herkenbare tip!): voordat je de itembox in het treintje pakt kan je al je items al los laten, daardoor ben je iets sneller met het krijgen van je item. In geval van een muntje heb je die wat eerder voor het behouden van je combo :)

Bij pinguïn luigi moet je vooral hopen om niet die ice flower frenzy ;) Waardeloos is die!

@MetalSonic ik vind over de grond zelf fijner. Het is niet dat het minder op hoeft te leveren had ik het idee en is sneller.
Ik heb nog geen uitgesproken voorkeur.

Ben wel weer enthousiast. Score kunnen verbeteren op track 1 & 2.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9uNWzYd2hSJV9b2WA_LG-YSXqN8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PizaOvD6280Zt7UOUL0rRL7T.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Ik bedenk me nu dat er 2 plekken om te vliegen zijn :) Ik rij over de grond na de start en vlieg door de lucht na de metro.

@MetalSonic mooie verbetering al!

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tootoo schreef op zondag 24 januari 2021 @ 17:42:
Ik bedenk me nu dat er 2 plekken om te vliegen zijn :) Ik rij over de grond na de start en vlieg door de lucht na de metro.

@MetalSonic mooie verbetering al!
Thanks! Ik heb op elke track wat punten kunnen pakken. Double coin frenzy op het strand was ook fijn!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
Nou de conclusie van vandaag is:
Die ene wekelijkse dag zonder coin frenzies hebben we gehad, gelukkig zijn er nog 2 dagen. :X
Voor morgen: Graag een HE glider ticket in de daily shop ter compensatie. :)

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrOleo schreef op zondag 24 januari 2021 @ 22:22:
Nou de conclusie van vandaag is:
Die ene wekelijkse dag zonder coin frenzies hebben we gehad, gelukkig zijn er nog 2 dagen. :X
Voor morgen: Graag een HE glider ticket in de daily shop ter compensatie. :)
:> Ik doe met je mee, ik wil ook een HE glider ticket in de shop, uiteraard voor 10k en niet meer O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Helaas plekkie 1 weer kwijt en nu wel definitief zelfs plek 2 nog kwijt raken is heel reëel. Fijne is wel dat nummer 4 op ruim 5k staat en ik die dat niet meer zie halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Pfoe, net nog een tiental puntjes uit Berlin Byways mede dankzij de tips van @edzon! Thanks daarvoor! d:)b Nu 21044 met een nsc en 1 coinfrenzy. Er zit dus nog meer in maar de (goede) frenzy's zijn schaars en na zoveel pogingen ben ik deze track voor het moment wel zat. Krijg ook geen xp meer.

Bijna 71k eerste plaats en 3700 punten voorsprong. Fingers crossed..... :z

@bennieeee
Zou natuurlijk fijn zijn als je je tier kan behouden. Je hebt ook mooie scores, maar als je al het geluk van de wereld hebt, zou je misschien in Berlin Byways nog wel 1000 kunnen binnenharken. Ik denk alleen aan je bewoordingen op te merken dat dat niet genoeg is.... ;(

[ Voor 27% gewijzigd door pjot1 op 25-01-2021 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
MetalSonic schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:09:
[...]

:> Ik doe met je mee, ik wil ook een HE glider ticket in de shop, uiteraard voor 10k en niet meer O+
Helaas de wens is voor mij niet uitgekomen, vandaag weer geen HE glider ticket, wel weer een HE kart ticket, maar daar kan ik mijn starchute niet mee upgraden. :|

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pjot1 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 18:50:
Pfoe, net nog een tiental puntjes uit Berlin Byways mede dankzij de tips van @edzon! Thanks daarvoor! d:)b Nu 21044 met een nsc en 1 coinfrenzy. Er zit dus nog meer in maar de (goede) frenzy's zijn schaars en na zoveel pogingen ben ik deze track voor het moment wel zat. Krijg ook geen xp meer.

Bijna 71k eerste plaats en 3700 punten voorsprong. Fingers crossed..... :z

@bennieeee
Zou natuurlijk fijn zijn als je je tier kan behouden. Je hebt ook mooie scores, maar als je al het geluk van de wereld hebt, zou je misschien in Berlin Byways nog wel 1000 kunnen binnenharken. Ik denk alleen aan je bewoordingen op te merken dat dat niet genoeg is.... ;(
Hopelijk houd je je plekje Pjot! Mijn ervaring is dat je in week 2 van een tour vaak veel minder last hebt van sleepers als je het vergelijkt met week 1.

@MrOleo
Ik hoop morgen nog een glider ticket te kunnen pakken, en dan overweeg ik wellicht nog om de glider van track 1 en 3 naar 5 te brengen voor extra punten. Maarja die ticket moet er zijn en ik moet er morgen zin en tijd voor willen vrijmaken. We gaan het zien :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik begin dit spel wel steeds vermoeiender worden. Elke week weer; nieuwe track: Koop packs, of trek een hele pipe leeg om competitief mee te doen. Na enkele weken sparen kan je een pijp leegtrekken, ga je eens omhoog in ranking, begint het hele riedeltje de week erop weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Froop1992 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 01:10:
Ik begin dit spel wel steeds vermoeiender worden. Elke week weer; nieuwe track: Koop packs, of trek een hele pipe leeg om competitief mee te doen. Na enkele weken sparen kan je een pijp leegtrekken, ga je eens omhoog in ranking, begint het hele riedeltje de week erop weer.
Als je dit spel competitief voor de ranked wil blijven mee doen dan zul je na een tijdje inderdaad geld moeten uigeven. Helemaal in de hogere tiers en wanneer je dan een top 3 plek wil hebben. Achja als je dit spel met plezier doet waarom dan niet wat uitgeven af en toe? Als je een dagje plezier wil hebben in Walibiworld moet je ook geld uitgeven.

Hier beetje teleurgesteld dat ook vandaag geen HE glider tickets in de shop ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
MetalSonic schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 09:57:
[...]

Als je dit spel competitief voor de ranked wil blijven mee doen dan zul je na een tijdje inderdaad geld moeten uigeven. Helemaal in de hogere tiers en wanneer je dan een top 3 plek wil hebben.
Ik vind dit eigenlijk wel meevallen. Er zijn inderdaad momenten dat het zonder geld uit te geven kansloos is om in de top 3 te eindigen, geloof dat we deze week allebei in zo'n ranking zijn ingedeeld, maar over het algemeen kan ik prima in de top 3 eindigen zonder geld uit te geven. Alhoewel ik natuurlijk wel een gold pass heb en niet precies weet hoe ver je komt zonder. 1e worden gebeurd dan wel minder, zeker de afgelopen weken, waardoor het vooral veel langer duurt om items te verzamelen doordat je minder ruby's wint.

[ Voor 6% gewijzigd door edzon op 26-01-2021 13:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
MetalSonic schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 09:57:

Hier beetje teleurgesteld dat ook vandaag geen HE glider tickets in de shop ;(
That makes 2 of us :|
Dan maar 770 punten zien te vinden zonder ticket ( en hopen dat nr 1 niet verbetert.)

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Ik ben het wel met @edzon eens. Afgezien van de Goldpass probeer ik er ook geen geld aan uit te geven. De enige items die ik gekocht heb zijn de 2020 glider, de 2021 glider en Black Yoshi. Tuurlijk, ik heb een aantal weken achter elkaar gehad dat ik een tier zakte, maar overall gezien is de weg omhoog. Ja, het gaat minder snel dan wanneer je er echt geld aan uitgeeft maar het is toch ook veel leuker om met minimale financiële middelen een o hoog mogelijke score te halen? Ik heb dan ook meer waardering voor iemand die z'n score bij elkaar heeft geracet dan iemand die z'n score heeft gekocht.

@MrOleo
Oei, als ik naar je scores kijk dan wordt dat erg lastig... Maar misschien met alle geluk van de wereld... Succes in ieder geval!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
pjot1 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 17:13:

@MrOleo
Oei, als ik naar je scores kijk dan wordt dat erg lastig... Maar misschien met alle geluk van de wereld... Succes in ieder geval!
Ik had vanmiddag heel vlot al de jackpot qua frenzies op koopa troopa beach en daar al 1k extra behaald, het kan zijn dat je daarna de scores checkte. :). (Er zit nog iets meer in daar.) Dank je wel iig! En ook succes, hopelijk kunnen we allemaal ons plekkie vasthouden!

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MrOleo schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 14:16:
[...]

That makes 2 of us :|
Dan maar 770 punten zien te vinden zonder ticket ( en hopen dat nr 1 niet verbetert.)
Enige voordeel is dat we muntjes over hebben voor de volgende tour. Duimen dat we tier 3 drivers en gliders hebben morgen op de nieuwe track :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MrOleo schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 17:35:
[...]

Ik had vanmiddag heel vlot al de jackpot qua frenzies op koopa troopa beach en daar al 1k extra behaald, het kan zijn dat je daarna de scores checkte. :). (Er zit nog iets meer in daar.) Dank je wel iig! En ook succes, hopelijk kunnen we allemaal ons plekkie vasthouden!
Ja, ik keek net na m'n bericht. In ieder geval lekker bezig! d:)b De voorsprong is niet royaal maar het kan genoeg zijn voor die 12 uurtjes. :) Voor wat dat betreft heb ik het een stuk relaxter met 3700 voorsprong. Fingers crossed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Een tip voor mensen die goed zijn in biljarten:

Je rijdt met een groene shell achter een bot die ook een groene shell heeft. Die bot van achteren raken heeft dus geen zin. Wat je kan proberen: raak via de stoep de voorkant van de kart voor je. Voelt erg goed als het lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poeksel schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 17:56:
Een tip voor mensen die goed zijn in biljarten:

Je rijdt met een groene shell achter een bot die ook een groene shell heeft. Die bot van achteren raken heeft dus geen zin. Wat je kan proberen: raak via de stoep de voorkant van de kart voor je. Voelt erg goed als het lukt :)
Haha doe ik ook wel eens is idd leuk. Kan uiteraard ook bij/ met andere items.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vozze
King Boo Gold naar level 6, beetje grinden op een aantal tracks waar King Boo Gold top tier is, dagelijkse muntjes binnen harken, muntjes uitdelen en ontvangen, daily shop checken of er nog wat moois in zit, blij zijn wanneer dat een HE ticket is om later te beseffen dat je geen muntjes meer hebt O-) , ranked checken om te zien dat het nog steeds enorm vaag is en ik dus enorm geluk heb gehad, beetje dit topic checken, maar voor de rest heel weinig MKT de afgelopen paar dagen. Doe maar gewoon weer een nieuwe tour! Dit is maar saai :z ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Hier zit ik ook de hele tijd te controleren: is degene met bijna alles level 6 aan de slag gegaan? Gaat ie knallen? Het blijft stil hier...

Dus ook hier met moeite steeds de muntjes geharkt, iedereen muntjes gegeven elke dag en gekeken of ik nog een HE ticket kreeg. Niet gebeurd dus vandaag maar de tiershop HE
kart ticket gekocht.

Benieuwd wat de nieuwe tour ons morgen brengt! Hopelijk is ie niet al de saai...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
En toch zit dit me niet helemaal lekker: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5iy5qatP8h9bRBmodekSlsfAZPw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AcI7WzESEht21Vwuls8r3bTr.jpg?f=fotoalbum_large
Dit lijkt me een sleeper. Zeker omdat hij/zij een level 5 Penguin Luigi heeft. Op Berlijn zit er dan veel meer in :?

Ach, we zien het morgen wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze op elke track zou er inderdaad veel meer in kunnen zitten? Uiteraard Berlijn wel dik veel meer (15k zonder blikken of blozen als hij ook de rest tier 3 heeft, wat je wel denkt). Maar ook de rest kan hij veel meer uithalen... Zeker als je bedenkt dat hij de miljoen voorbij is.

Inderdaad morgen zien wat het geworden is! Hopelijk een eerste plek voor je :)

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:14
Ik sta vrij stabiel 3e en verwacht dat er niet meer in zit.

Ben wel weer toe aan de volgende tour!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poeksel
Na uren spelen twee coin frenzies en een mushroom frenzy in Berlijn, nsc met 169 acties, op het einde crashen en naar plek vier zakken, uiteindelijk toch nog tweede, stijgen naar plek 1 in ranked met 300 punten voorsprong.

Misschien blijkt het voor niets te zijn, maar ik heb mijn best gedaan!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Woehoe! 1e geworden! oOo Dat was een tijd geleden! Vanmiddag maar even 5 rubies bij elkaar harken voor een x10 pijp! Let the games begin! >:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bennieeee
Wederom doei tier 45. Echter deze keer niet omdat we terugzakken naar tier 44 maar omdat we promoveren naar tier 46😁

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tootoo
Gefeliciteerd aan iedereen die zijn plekje behouden heeft!

Ook hier eerste gebleven, in de ranked cup waren geen verschuivingen meer gelukkig. Voor de nieuwe ranked cup heb ik in ieder geval alles tier 3, beter begin dan de vorige keer... :)

Folding@home

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vozze
Hmmm. M'n voorgevoel klopte wel. Met 400 punten achterstand toch nog tweede geworden :/
En uiteraard tijdens de nieuwe ranked waardeloze loadouts op zowel track 1 en 2. Op track 1 mis ik alweer een driver.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
De nieuwe Cat Cruiser zit in de gold pass?! Foutje misschien?

Ik ben ook eerste geworden! Tijd geleden dat ik beide weken van een tour ranked gewonnen had, goed gevoel!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• R-utger
Gisteren van plek 4 naar 1 gegaan met een 3k voorsprong.
Vanmorgen nog steeds plek 1, met 29 punten verschil :*) _/-\o_
Hele grote blij

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vijfde achja prima, eens kijken hoe de nieuwe rankdd is.

Alles tier 3 dat begint goed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
29 punten verschil, dat is lekker R-utger! :)

Hier een 2e plek, 3k achterstand opgelopen in de laatste uurtjes.
Nieuwe tour nieuwe kansen, maar 1e indruk lijkt 2 saaie weekjes te voorspellen.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vozze schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 07:15:
Hmmm. M'n voorgevoel klopte wel. Met 400 punten achterstand toch nog tweede geworden :/
En uiteraard tijdens de nieuwe ranked waardeloze loadouts op zowel track 1 en 2. Op track 1 mis ik alweer een driver.
Ah das jammer dan, ook gezien dat het zo'n kleine achterstand is. Hopelijk deze week weer eerste ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
We gaan het zien. Ik heb nog niet goed naar de ranked kunnen kijken, maar zonder opnieuw een T3 driver zal het erg lastig gaan worden. Het is een beetje zuur, aangezien de scores gewoon prima zijn, maar er altijd lui zijn met alles T3.

Gefeliciteerd aan iedereen die 1e is geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Poeksel schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 23:09:
Na uren spelen twee coin frenzies en een mushroom frenzy in Berlijn, nsc met 169 acties, op het einde crashen en naar plek vier zakken, uiteindelijk toch nog tweede, stijgen naar plek 1 in ranked met 300 punten voorsprong.

Misschien blijkt het voor niets te zijn, maar ik heb mijn best gedaan!
Toch nog tweede geworden, de gast die ik voorbijging steed nog ruim 5k in de laatste nacht. Daar kon ik sowieso niet tegen op, tweede is op zich een mooi resultaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Mijn motivatie is een beetje weg. Ik grind mijn muntjes nog wel, maar doe even weinig aan ranked. Had een redelijk zware ranked waar ik 5e ben geworden. Twijfelde enorm over tickets investeren, maar toch maar op zak gehouden want de 1e plaats was onhaalbaar. De cat tour heb ik geen gliders op donut plains 2. Wel karts en drivers.

De daily selects geven me nu veel HE tickets, maar ik heb geen cent te makken. Heb ik dus niet veel aan. Daarnaast ben ik mijn rubie stash aan het sparen, maar 5e worden helpt niet veel met het snel ophogen van mijn rubies. Hopen op een betere ranked deze keer.

Er vallen me 2 dingen op deze tour.
1. Er zit een paris track in terwijl het geen city tour is. Dat alleen al breekt met de gouden regel dat city tracks alleen bij city tour beschikbaar zijn.
2. De cat cart krijg je nu als gold pass gift, terwijl het ook een spotlight in de pijp is. Dat is volgens mij ook nog nooit voorgekomen.

[ Voor 21% gewijzigd door Planeetje op 27-01-2021 11:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edzon
Ik had achteraf gezien ook graag m'n tickets op zak gehouden maar kon de verleiding niet weerstaan door de gelukkig pulls afgelopen week. Vannacht door 3! man ingehaald dus uiteindelijk precies naast de he pc tickets gegrepen |:( gelukkig is het weer woensdag en is er weer een nieuwe ronde dus nieuwe kansen. Tegenstanders zien er weer iets normaler uit en met de cat cruiser uit de gold pass gifts overal top shelf dekking dus hopelijk snel weer terug naar 60. Succes iedereen!

@Planeetje was ook al bang dat ik geen munten meer zou hebben na het levelen van alle normals en super, lastig! Heb sowieso nog geen shop he op 6 dus duurt nog wel ff maar hou t levelen maar even beperkt tot de gliders. Hoe vaak zie jij nu ongeveer he tickets verschijnen?

Ps: iemand al de nieuwe super bell geluid? Is t wat?

[ Voor 29% gewijzigd door edzon op 27-01-2021 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vozze schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 08:59:
We gaan het zien. Ik heb nog niet goed naar de ranked kunnen kijken, maar zonder opnieuw een T3 driver zal het erg lastig gaan worden. Het is een beetje zuur, aangezien de scores gewoon prima zijn, maar er altijd lui zijn met alles T3.

Gefeliciteerd aan iedereen die 1e is geworden!
Je hebt toch weer een dikke score hoor. Hoe ziet je ranked poule eruit?

Hier sta ik nu 3de met 12k achterstand op de nummer 1 & 2.. ik moet nog wel wat punten uit mn tracks kunnen halen maar dit is wel vermoeiend hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
MetalSonic schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:21:
[...]

Je hebt toch weer een dikke score hoor. Hoe ziet je ranked poule eruit?

Hier sta ik nu 3de met 12k achterstand op de nummer 1 & 2.. ik moet nog wel wat punten uit mn tracks kunnen halen maar dit is wel vermoeiend hoor
Thanks. M'n ranked poule ziet er net zo gek uit als de vorige keer. Het lijken weer heel veel bots te zijn. Ik sta nu ruim eerste, maar zo ging het de laatste keer ook. Met een coinbox driver kan ik de schade redelijk beperkt houden, maar iemand met een goede driver op de eerste track pakt zo 10k extra. Als je dan ook nog een Lakitu op level 6 treft waarbij jij het moet doen met een level 5 super driver met de fantatische heart skill, tsja. Dat weet je dat het grinden kan gaan beginnen. En dan maar hopen dat je tegenstanders niet het onderste uit de kan halen. Ik snap het vermoeide gevoel wel. Dat had ik vanochtend ook wel een beetje.

Maar so far so good. Morgenvroeg weten we beter hoe de vlag erbij hangt. En dan maar eens kijken waar de mogelijkheden qua upgrade liggen. Ga ik deze ranked proberen te redden en Bowser (Santa) naar level 6 brengen met het risico de volgende ranked wellicht kostbare tickets te verspelen? Of zet ik in op volgende ranked (die er best oke uit ziet). We wachten af en kijken wat er gaat gebeuren.

Ik heb al wel een nadeel gevonden van coinbox drivers. Grinden met die dingen helpt niet echt om de token shop leeg te kunnen kopen wanneer je tokens voor hits met shields krijgt :D

En ik kan me de vorige keer Shy Guy nog herinneren @MetalSonic . Dat was toen wel een T-track, maar toen had je ook een monsterscore. Met je level 6 Metal Mario ga je ruim over de 30k en Paris kan ook zeker naar 20k. Daar ligt al minimaal 10k totaal. Eventueel je kart op Shy Guy naar level 6 voor nog een paar extra k. Succes!

[ Voor 9% gewijzigd door Vozze op 27-01-2021 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vozze schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:32:
[...]

Thanks. M'n ranked poule ziet er net zo gek uit als de vorige keer. Het lijken weer heel veel bots te zijn. Ik sta nu ruim eerste, maar zo ging het de laatste keer ook. Met een coinbox driver kan ik de schade redelijk beperkt houden, maar iemand met een goede driver op de eerste track pakt zo 10k extra. Als je dan ook nog een Lakitu op level 6 treft waarbij jij het moet doen met een level 5 super driver met de fantatische heart skill, tsja. Dat weet je dat het grinden kan gaan beginnen. En dan maar hopen dat je tegenstanders niet het onderste uit de kan halen. Ik snap het vermoeide gevoel wel. Dat had ik vanochtend ook wel een beetje.

Maar so far so good. Morgenvroeg weten we beter hoe de vlag erbij hangt. En dan maar eens kijken waar de mogelijkheden qua upgrade liggen. Ga ik deze ranked proberen te redden en Bowser (Santa) naar level 6 brengen met het risico de volgende ranked wellicht kostbare tickets te verspelen? Of zet ik in op volgende ranked (die er best oke uit ziet). We wachten af en kijken wat er gaat gebeuren.

Ik heb al wel een nadeel gevonden van coinbox drivers. Grinden met die dingen helpt niet echt om de token shop leeg te kunnen kopen wanneer je tokens voor hits met shields krijgt :D

En ik kan me de vorige keer Shy Guy nog herinneren @MetalSonic . Dat was toen wel een T-track, maar toen had je ook een monsterscore. Met je level 6 Metal Mario ga je ruim over de 30k en Paris kan ook zeker naar 20k. Daar ligt al minimaal 10k totaal. Eventueel je kart op Shy Guy naar level 6 voor nog een paar extra k. Succes!
Ik ben jaloers op jouw coindriver op track 3. Uiteraard moet ik daar nog punten kunnen pakken. Met MetalMario en dan dubbel coin frenzy en een andere frenzy is het al rond de 30k....

Op track 1 en 2 kan ik ook nog punten pakken, ook ik kijk morgen maar hoe de andere het verder doen voor ik (meer) tickets spendeer. Heb nu 1 driver ticket gebruikt voor track 1.

Veel succes ook voor jou weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Op reddit staat al de eerste 38k score met Metal Mario ;) Toegeven, degene heeft volgens mij MM dubbel uncapped en de rest van zijn items enkel en ik vermoed ook alles level 6. Hier heb ik nu 35k met King Boo gehaald waarbij ik 7 lucky 7 frenzies had, maar ook wel wat breaks in mijn combo. Maar die Santa Bowser is wel 1 die ik goed mis hoor :P Daarentegen hoop ik dat ik deze tour Lakitu naar level 6 kan krijgen, maar dan moet ik nog wel wat HE tickets krijgen. En ik zou er voor kunnen kiezen om Lakitu een tweede uncap te geven.

@Vozze: het is weer een beetje als vorige tour denk ik. Een tier 3 driver op level 2 gaat wel wat meer opleveren bij Donut Plains 2, maar ik ga daar (met mijn wopping level 2 explorer peach zonder point caps) niet zomaar 20k aantikken denk ik. Zolang je geen belachelijke spelers hebt kom je best een eind gok ik zomaar ;)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Tootoo schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:09:
Op reddit staat al de eerste 38k score met Metal Mario ;) Toegeven, degene heeft volgens mij MM dubbel uncapped
Dat heb ik ook, met een level 5 Crawly Kart en level 6 Flower Glider (of level 5 Gold Swooper) erbij. Momenteel 24414, dat kan dus wel ietsje hoger :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Op reddit staat al de eerste 38k score met Metal Mario ;) Toegeven, degene heeft volgens mij MM dubbel uncapped en de rest van zijn items enkel en ik vermoed ook alles level 6. Hier heb ik nu 35k met King Boo gehaald waarbij ik 7 lucky 7 frenzies had, maar ook wel wat breaks in mijn combo. Maar die Santa Bowser is wel 1 die ik goed mis hoor :P Daarentegen hoop ik dat ik deze tour Lakitu naar level 6 kan krijgen, maar dan moet ik nog wel wat HE tickets krijgen. En ik zou er voor kunnen kiezen om Lakitu een tweede uncap te geven.

@Vozze: het is weer een beetje als vorige tour denk ik. Een tier 3 driver op level 2 gaat wel wat meer opleveren bij Donut Plains 2, maar ik ga daar (met mijn wopping level 2 explorer peach zonder point caps) niet zomaar 20k aantikken denk ik. Zolang je geen belachelijke spelers hebt kom je best een eind gok ik zomaar ;)
Ja met uncapped scoor je al veel hoger, neemt niet weg het ook dan indrukwekkend is!

Wat denk je dat de volgende ranked tour wordt @Tootoo .. veel van dit forum krijgen insiders informatie over leaked/ dataming ofzo. Ondanks dat ik op de Reddit zit gaat het steeds langs mij :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vozze
Vermoedelijk de Toad cup aangezien er een pack komt met Dixie Kong en de Offroader. Offroader is topshelf op Koopa Troopa en Dixie op Royal Raceway. Daarnaast is Cat Toad topshelf op Donut Plains en die is een spotlight in de tweede pijp. Tenslotte komt er een 30 pijp met allemaal roze karts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic het lijkt bijna wel een no brainer dat het toad cup wordt. Je kan bv ook https://twitter.com/kart_tour bekijken, daar staat net zo snel op wat er bekend is over de volgende tour. Met de packs die er komen + dat het toad cat is lijkt het wel voor de hand dat het toad cup wordt.

@Poeksel dan kan jij ook dik voorbij die 30k gaan ;) Inderdaad, vond het best een indrukwekkende rit, maar niks wat onmogelijk is :)

Edit: spuit 11, @Vozze was net eerder ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Tootoo op 27-01-2021 16:32 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : ik neem aan dat je 2 lucky 7 frenzies bedoelt ;) Wel een mooie score! Hoe is jouw ranked deze keer.
En ik denk ook wel dat ik ver kan komen, maar de kans bestaat dat ik dan in items moet investeren waarin ik eigenlijk niet wil investeren. Lakitu naar level 6 is een no-brainer. Daar heb je de volgende ranked ook wat aan.
En wat loopt Nintendo Pengiun Luigi op te waarderen zeg. Die heeft van alle drivers de meeste tracks waar ie topshelf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze scherp! Twee Lucky 7 frenzies inderdaad ;) Ik snap dat je niet zoveel zin hebt om te moeten investeren in bepaalde items. Die bells worden ook al wel de nieuwe (iets betere) super horn genoemd... Ik had zelf daarom ook wel het idee dat als het ook maar een beetje kan, de rubies en euro knip op slot gaat deze tour. Hooguit 1 pack volgende week omdat ik wel heel graag de offroader naar level 6 zou willen hebben, maar ik hoop meer op een HE kart ticket :)

Zo op het eerste gezicht is de ranked cup wel goed te doen. Geen hele gekke spelers, geen sloot bots. Ik zie nu wel de eerste die 21k op donut plains 2 heeft, maar die heeft dan wel 4-4-6 qua levels. Daarentegen verpletter ik degene op Paris Promenade qua levels :)

En dat Luigi Penguin zo veel omhoog is gegaan komt me niet slecht uit, met level 5 ;) Al is het zon waardeloos item wat ie heeft...

Kan je er nog uithalen bij je of er nog sleepers bij zitten?

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tootoo schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:32:
@MetalSonic het lijkt bijna wel een no brainer dat het toad cup wordt. Je kan bv ook https://twitter.com/kart_tour bekijken, daar staat net zo snel op wat er bekend is over de volgende tour. Met de packs die er komen + dat het toad cat is lijkt het wel voor de hand dat het toad cup wordt.

@Poeksel dan kan jij ook dik voorbij die 30k gaan ;) Inderdaad, vond het best een indrukwekkende rit, maar niks wat onmogelijk is :)

Edit: spuit 11, @Vozze was net eerder ;)
Ik zet ook in op toad cup, zojuist lucky 7 toads al level 4 gemaakt.Ik denk dat ik hem nog vaak nodig ga hebben in de toekomst :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Ik heb hier op tier 59 een ranked met 8 tegenstanders en 11 bots....

Hoogste tiers van de 8 tegenstanders: 60, 60, 60, 57, 56, 52, 50 en 46.
Ik snap geen hol van de mm.
Hebben jullie veel bots in de ranked?

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Zo dit gaat echt een pijnlijke week worden hier. Zoveel gasten die op baan 1 alles T3 hebben.. loop daar al zomaar 6k mis op hun dat is echt veels te veel voor een goeie ranking.

[ Voor 30% gewijzigd door bennieeee op 27-01-2021 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
MrOleo schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:32:

Een bot herken je toch aan het feit dat "Player Info" niet beschikbaar is? Zo ja, dan heb ik 3 echte tegenstanders en 16 bots :o
Tier van tegenstanders: 60 (Top 1000 speler), 55 en 55.

Ik vermoed dat het te maken heeft met het ontbreken van een tier 3 driver op 1 track. Ik heb het idee dat de matching dan anders gaat. Ik heb soms het idee dat dat beter is dan een driver op een laag level te hebben, maar wel top tier. De kans is dan groter dan je tegenstanders krijgt die dan drivers op level 6 hebben. Althans, zo ervaar ik het wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Vozze schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:09:
[...]

Een bot herken je toch aan het feit dat "Player Info" niet beschikbaar is? Zo ja, dan heb ik 3 echte tegenstanders en 16 bots :o
Tier van tegenstanders: 60 (Top 1000 speler), 55 en 55.

Ik vermoed dat het te maken heeft met het ontbreken van een tier 3 driver op 1 track. Ik heb het idee dat de matching dan anders gaat. Ik heb soms het idee dat dat beter is dan een driver op een laag level te hebben, maar wel top tier. De kans is dan groter dan je tegenstanders krijgt die dan drivers op level 6 hebben. Althans, zo ervaar ik het wel een beetje.
En een score van ± 16-19.000 punten over 3 tracks zonder verdere info per track, ja dat zijn degene die ik bedoel met bots.
3 tegenstanders, waarvan 2x 55??? :F
Dat is toch drama, de spanning is er dan ook wel een beetje af.

Ik heb overigens wel overal tier 3 driver, maar lvl-1 500 punten met hart-specialiteit betekent dat ik er net zo goed geen kan hebben. :X

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrOleo schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:32:

Interessant, ik zal straks eens kijken of ik bots heb.. wel vaak een paar tegenstanders waar niks van te zien is maar dan ging ik er vanuit dat die sleepers waren of nog niet waren ingelogd :?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• R-utger
De stoute schoenen maar aan gedaan voor de nieuwe Cat Peach.
Meteen bij de eerste 10 pipe raak _/-\o_ + nog eens de nieuwe kart :*)
een goedmakertje van vorige week nog denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R-utger schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:29:
De stoute schoenen maar aan gedaan voor de nieuwe Cat Peach.
Meteen bij de eerste 10 pipe raak _/-\o_ + nog eens de nieuwe kart :*)
een goedmakertje van vorige week nog denk ik :+
Lekker hoor zo kan het ook. Soms moet je daarvoor 90 pulls, doen, soms is het bij de eerste 10 pulls :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit; geen bots in mijn lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
People vs machine: 7 om 13 :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Voorzichtige conclusie, hoe hoger de tier, hoe kleiner de poule met mensen die ook die tier hebben, hoe meer bots. Wellicht proberen ze te voorkomen dat er te veel mensen degraderen uit de hoogste tiers, doordat die mensen nu makkelijk top3 halen, zodat de tiers wat voller geraken...

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:32
Ik heb in tier 47 ook genoeg tegenstanders die als hoogste tier 44 of 45 hebben. Zoiets zou in tier 60 ook moeten kunnen lijkt me.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vozze
@MrOleo : dat zou best eens kunnen. Zolang dit zo blijft moeten we er maar van profiteren, lijkt me 8)

Het is veel muntjes en ik ga er waarschijnlijk spijt van krijgen bij de volgende ranked, maar voor 15.000 coins de HE driver ticket uit de shop gekocht. Met m'n drie HE driver tickets die ik daardoor had Bowser Santa naar level 6 gebracht. Nu geen HE driver-tickets meer voor de volgende ranked, maar dat zien we dan wel weer.
Ik hou vast aan de strategie om alle coinbox drivers naar level 6 te brengen. En zo hou ik, door middel van het jagen op een mooie high score, de huidige ranked een beetje spannend voor mezelf. Direct succes op Shy Guy met een dubbele coinbox frenzy en een enkele box :*) : Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B34OVa25qmxcPIYncJ4WwiNwv8k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HuUS9a8vWj05J691dJM2erv2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze ik zag je score net al. Lekker hoor, dat mogen die muntjes dan hopelijk wel waard zijn! En je geeft de mensen uit je poule wel degelijk een run for their money ;) De enige reden dat ik je nu bij kan houden is omdat ik er Lakitu met nu een dubbele point cap tegenover kan zetten. Maar onder geen beding ga ik zon dikke score halen op Shy Guy :P

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d8c0SoZ3eyXseinGtJY9PLlvgH0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IhEdSaFY43SXihUBUdsj2P1h.jpg?f=fotoalbum_large

Prima 10 pijpje weer! Een HE die ik nog niet had maar ook een rare, prima dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vozze schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 09:01:
@MrOleo : dat zou best eens kunnen. Zolang dit zo blijft moeten we er maar van profiteren, lijkt me 8)

Het is veel muntjes en ik ga er waarschijnlijk spijt van krijgen bij de volgende ranked, maar voor 15.000 coins de HE driver ticket uit de shop gekocht. Met m'n drie HE driver tickets die ik daardoor had Bowser Santa naar level 6 gebracht. Nu geen HE driver-tickets meer voor de volgende ranked, maar dat zien we dan wel weer.
Ik hou vast aan de strategie om alle coinbox drivers naar level 6 te brengen. En zo hou ik, door middel van het jagen op een mooie high score, de huidige ranked een beetje spannend voor mezelf. Direct succes op Shy Guy met een dubbele coinbox frenzy en een enkele box :*) : [Afbeelding]
Mooie score hoor! En ik denk dat iedereen hier wel achter je strategie staat. Coinboxdrivers zijn de drivers die je de kans geven om echt flink te scoren op de tracks... Ik heb te doen met jouw concurrenten :>

Zelfs als je coinboxdriver geen tier 3 is kan je er als tier 2 of zelfs tier 1 driver nog best leuk mee racen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : jouw score op Shy Guy is trouwens ook dik in orde! Je had al een dubbele Lucky 7 frenzy en toen had je 35k. Heb je er nog een derde frenzy bij kunnen scoren?

En ja, een coinbox driver op level 6 is mooi, maar Party Time Lakitu op 6 en dubbelzijdig uncapped is ook wel jaloersmakend hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vozze schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:03:
@Tootoo : jouw score op Shy Guy is trouwens ook dik in orde! Je had al een dubbele Lucky 7 frenzy en toen had je 35k. Heb je er nog een derde frenzy bij kunnen scoren?

En ja, een coinbox driver op level 6 is mooi, maar Party Time Lakitu op 6 en dubbelzijdig uncapped is ook wel jaloersmakend hoor!
Party lucky 7 Lakitu is ook een prima driver inderdaad. Combinatie van Lucky 7 en HE is niet mis. Zag vorig jaar al dat een Lucky 7 King Boo ook als tier 2 erg sterk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:08
Sleehond schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 09:31:

Prima 10 pijpje weer! Een HE die ik nog niet had maar ook een rare, prima dus!
Na een merkwaardige 10 pull met 2 maal 3 dezelfde grijze karakters kreeg ik deze HE uit de eerste groene pijp die je vrijspeelt met sterren..

Het maakt wel dat ik in deze cup nu overal een level 3 heb, maar het is wel een raar karakter idd
Pagina: 1 ... 50 ... 161 Laatste