:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8VW5XOHGvCJMI8LixNl6BZ8Q.jpg?f=user_large)
1400 base points is fun.
erutangiS
:strip_exif()/f/image/6lCTUJ3dUywn5KI4vd5QUsG7.jpg?f=fotoalbum_large)
@MrOleo : ik zag die 1400 base points al. Die, in combinatie met de overige items, zijn killing. Die mogelijkheid heb ik niet.
Misschien heeft iemand tegenstanders met vergelijkbare levels en hogere scores. Dan weet ik wat mogelijk is.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
@Vozze lastige hoor, op Kalamari heb je denk ik een dubbele frenzy gehad? Je zou misschien nog wat kunnen winnen op waluigi (met name als je je heart balloons kan upgraden), maar bij elkaar nog “eenvoudig” 1800 punten scoren is niet een makkelijke...
Dit is mijn grootste tegenstander, pinball items zijn vergelijkbaar lagere base points. Wellicht is daar een paar 100 te halen.Vozze schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:41:
@Sleehond : Sorry, ik ging er vanuit dat ik het merendeel wel in m'n friend list had staan en men de scores daar wel kon zien. Hier alsnog:[Afbeelding]
@MrOleo : ik zag die 1400 base points al. Die, in combinatie met de overige items, zijn killing. Die mogelijkheid heb ik niet.
Misschien heeft iemand tegenstanders met vergelijkbare levels en hogere scores. Dan weet ik wat mogelijk is.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hg25WfTodgQ5XoYnM7YR7Oiw.jpg?f=user_large)
Edit: Oh ja dan zou je heart balloons moeten upgraden....

erutangiS
:strip_exif()/f/image/E8eWd6uO0OT1nFpBYvTRWjyj.jpg?f=fotoalbum_large)
Gelijktijdig mijn score op pinball verbeterd. Coin + grote banaan frenzy (vorige score was dubbel coin frenzy). Geweldig gevoel geeft het als je met een gegooid banaan na de tunnel net nog de eerste plek kan veroveren. Komende dagen proberen om 30k aan te tikken.
:strip_exif()/f/image/Lk8njUfSSt3vy7Nz00FlPcJS.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu op plek 1, maar grootste dreiging is de speler op plek 5. Denk als die los gaat plek 1 niet meer haalbaar is.
:strip_exif()/f/image/wmJaT8X4MUOtGy26Vxvx0ZNW.jpg?f=fotoalbum_large)
Lobby → Omkoping → Corruptie :P
Damn Vozze, die 40k+ was al goed, nog even in zo korte tijd 1200 erbij pakken. Top.
erutangiS
Volgende cup is King Boo cup. Lekker! Heb daar wel redelijk goede items!
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Mooie verbeteringen hoor Vozze, vooral een score richting de 20k met een tier 2 driver vind ik indrukwekkend. Je laat hier zien dat ook als je items niet mee zitten je toch nog kans hebt op top 3, mogelijk zelfs plek 1.Vozze schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:52:
Lakitu kwam weer langs om me een goede nacht te wensen! Tientallen pogingen op Berlin met die zwaar agressieve AI heeft uiteindelijk resultaat gehad:
[Afbeelding]
Even een heeeeeel klein beetje lucht.
[Afbeelding]
Zojuist ook Kalimari met een dikke 1k weten te verbeteren. Nu 1500 punten voor. Ik hoop dat de nummer twee het nu even voor gezien houdt. Zonder upgrades is de rek er nu echt wel uit. En vandaag weer geen HE ticket in de shop. Nog 3 kansen.
King Boo Cup gaat nog lastig worden. Er zijn vast lui met Luigi (Classic) op level 6 en dan is zo'n Lucky 7 driver een aardige puntenmachine. Ik hoop dat ik eerste word en dan nog een enkele 10 pull op de Luigi pijp kan doen. Airship gaat hopelijk mijn klapper worden.
Hoe gaat het voor de rest bij iedereen?

Vanmorgen Luigi Lederhosen lvl3 gemaakt en dat scheelt scorend verhoudingsgewijs best veel in punten als je verder alleen tier 2 items hebt.
Ik ben even een beetje gaan spelen met de tier 2 items en ik ben er achter gekomen dat het geen moer uitmaakt welk level een item is. De Basepoints daarintegen maakt scorend wel wat uit. Met de 2021 glider die lvl1 is met 1 pointscap haal ik scorend 1 punt meer per actie dan met een lvl6 taxi glider.
Op Kalamari Desert moeten de Frenzy's nog even goed vallen en dan zit er wel een dikke score in.
Waluigi Pinball heb ik deze tour nog maar een paar keer gedaan dus qua score moet er een kleine 30k wel inzitten.
Nu de 6e plek en nog dik 10k te gaan voor de eerste plaats, at the moment. Het is te doen maar alles moet goed vallen...
@Vozze knappe scores, zeker die in Berlijn! Kom met mijn top shelf 1 1 1 niet boven de 15k uit

![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Goede tip, dit filmpje!Tootoo schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:22:
[...]
Je noemt de punten op die ik (maar ik denk de meesten) lastig vinden en dat maakt het inderdaad geen makkelijke trackJe zou eens kunnen kijken naar de run van Carlos (niet naar zijn punten, met zijn level 6 HE kart en coin glider scoort ie sowieso meer)? Met name in zijn tweede ronde, aangezien hij in de eerste ronde twee frenzies haalde. Ik volg zelf dezelfde lijnen, met een kleine toevoeging dat ik na het eerste item block voordat de bocht naar rechts ga nog een mini turbo naar links doe, zodat ik goed uitkom voor de muntjes. En dat lange rechte stuk is een beetje geluk hebben dat je mini turbo lukt.
Maar ik heb er alle vertrouwen in dat je er dan meer punten uit kan halen
[YouTube: WALUIGI PINBALL R | 41.556 - 221 NONSTOP COMBO (2x Frenzy) | Mario Kart Tour [RANKED]]
Vind hem nog wel wat te lastig bij het begin, Heb een versie gevonden van Go go shiny hunter en die gaat bij het begin naar rechts.
YouTube: HOW TO NONSTOP COMBO WALUIGI PINBALL R?!? - BERLIN TOUR! - MARIO KAR...
Ik wist niet dat het kon maar ik heb begin middag eindelijk mijn eerste non stop combo gehaald.. "maar 30k" maar het laat zien dat ook ik hier nsc kan halen, maarja nu nog die combinatie kunnen vinden van nsc en goede frenzy's en natuurlijk eerste...
:strip_exif()/f/image/iuKw9g7qHLPeUXyVlILQIpYb.jpg?f=fotoalbum_large)
@edzon : Hmmm, dat zijn niet de minste tegenstanders. Zonder te upgraden heb jij denk ik ook nog wel ruimte op Kalimari. 1 tot 2k denk ik.
[ Voor 36% gewijzigd door Vozze op 16-01-2021 16:40 ]
Klopt van alinea 2. Alleen de tier 3 items doen mee voor abilities etcpjot1 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:58:
Mooie scores @Vozze![]()
Vanmorgen Luigi Lederhosen lvl3 gemaakt en dat scheelt scorend verhoudingsgewijs best veel in punten als je verder alleen tier 2 items hebt.
Ik ben even een beetje gaan spelen met de tier 2 items en ik ben er achter gekomen dat het geen moer uitmaakt welk level een item is. De Basepoints daarintegen maakt scorend wel wat uit. Met de 2021 glider die lvl1 is met 1 pointscap haal ik scorend 1 punt meer per actie dan met een lvl6 taxi glider.
Op Kalamari Desert moeten de Frenzy's nog even goed vallen en dan zit er wel een dikke score in.![]()
Waluigi Pinball heb ik deze tour nog maar een paar keer gedaan dus qua score moet er een kleine 30k wel inzitten.
Nu de 6e plek en nog dik 10k te gaan voor de eerste plaats, at the moment. Het is te doen maar alles moet goed vallen...
Keep up the good work Vozze! ik gun je die eerste plek van harte. Ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld de komende dagen. Ik sta zelf helaas tweede, moet echt punten pakken op track 3 om weer op plek één te komen...Vozze schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:45:
@MetalSonic : Bedankt! Op die score ben ik misschien nog wel het meest trots. De agressie van die bots is echt niet normaal. Vooral op het laatste stuk richting de finish. Om daar een zo hoog mogelijke score te halen met een coinbox driver, heb je veel coinboxen nodig. Dat is mooi als je ze krijgt, maar dan weet je ook dat je defensief geen klap waard bent, wat je wel nodig bent bij die bots. Om dan als eerste over de finish te komen is al een uitdaging genoeg. Laat staan om dan ook nog een dikke score te pakken.
Zojuist ook Kalimari met een dikke 1k weten te verbeteren. Nu 1500 punten voor. Ik hoop dat de nummer twee het nu even voor gezien houdt. Zonder upgrades is de rek er nu echt wel uit. En vandaag weer geen HE ticket in de shop. Nog 3 kansen.
King Boo Cup gaat nog lastig worden. Er zijn vast lui met Luigi (Classic) op level 6 en dan is zo'n Lucky 7 driver een aardige puntenmachine. Ik hoop dat ik eerste word en dan nog een enkele 10 pull op de Luigi pijp kan doen. Airship gaat hopelijk mijn klapper worden.
Hoe gaat het voor de rest bij iedereen?
zoals ik hierboven al zei, ik vind het echt een pittige track....
[ Voor 42% gewijzigd door MetalSonic op 16-01-2021 18:21 ]
@edzon zo jij hebt ook geen simpele poule zeg! Zitten genoeg mensen in die qua levels en punten een dikke score neer kunnen zetten...
Vanmiddag tijdens het muntjes harken toevallig nog mijn score op Berlin kunnen verbeteren tot net 18k, waarbij ik de itembox in de metro links had laten liggen. Maar anders was ik weer geen eerste geworden...
King Boo cup kan zomaar weer een slagveld worden ja. King boo hebben veel wel op level 6, maar hoop dat Ik met (vanaf volgende week) een level 5 penguin luigi en aardige levels (4-6) een eind te kunnen komen
Pinball is pittig, maar met een paar losse coinboxen kun je ver komen. Staar je in ieder geval niet blind op het behalen van coinfrenzies. Wacht dus de eerste twee itemboxes af voor je reset. Plan je coinboxen op de rechte stukken en zet een item ticket in op de lastige plekken. Het mooie is dat de score daar echt ineens met duizenden omhoog kan. Succes!
:strip_exif()/f/image/jz0A1OY5nXB9jLhildV2L4CC.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4RoaJpqJHQ4JrTxdlVfhhvOA.jpg?f=user_large)
Leuke frenzys en nsc! Ik begin beter in de track te worden. Net eerste nu. Heb gemerkt dat dark clown veel beter werkt. Net iets langer de drift eigenlijk zoals @Tootoo al zei.
Ik kijk er naar uit wanneer hij op lvl 6 staat en 36-38k eruit te halen
Edit: vlak voor de flippers naar rechts en dan item en over de jump/ boost is veel makkelijker vind ik. Je kan praktisch nergens tegen aan botsen. Ideaal ook voor veel restarts.
[ Voor 9% gewijzigd door MetalSonic op 16-01-2021 19:27 ]
Hij heeft ook wel veel geluk met de mushrooms in de eerste ronde maar het is inderdaad wel mogelijk! En in het begin naar rechts wist ik nietMetalSonic schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 13:35:
[...]
Goede tip, dit filmpje!
Vind hem nog wel wat te lastig bij het begin, Heb een versie gevonden van Go go shiny hunter en die gaat bij het begin naar rechts.
YouTube: HOW TO NONSTOP COMBO WALUIGI PINBALL R?!? - BERLIN TOUR! - MARIO KAR...
Ik wist niet dat het kon maar ik heb begin middag eindelijk mijn eerste non stop combo gehaald.. "maar 30k" maar het laat zien dat ook ik hier nsc kan halen, maarja nu nog die combinatie kunnen vinden van nsc en goede frenzy's en natuurlijk eerste...
Ondertussen sta ik eindelijk weer 3e (na de hele week op de 13e plek te staan) maar met nog 3k achterstand op nr1 en ik denk niet dat ik dat nou ga inhalen. Ik zou de kart en glider op de eerste track een level ticket kunnen geven zodat ze iig level 2 zijn maar dan nog haal ik het niet dus ik houdt ze op zak
Hij heeft inderdaad geluk gehad. Aan de andere kant. Om op die track boven de 30k te scoren moet je sowieso veel geluk hebben. Ik denk het lieftst 2 keer coinbox frenzy en 1 keer iets anders is wel een must.__REMCO__ schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:29:
[...]
Hij heeft ook wel veel geluk met de mushrooms in de eerste ronde maar het is inderdaad wel mogelijk! En in het begin naar rechts wist ik niet
Ondertussen sta ik eindelijk weer 3e (na de hele week op de 13e plek te staan) maar met nog 3k achterstand op nr1 en ik denk niet dat ik dat nou ga inhalen. Ik zou de kart en glider op de eerste track een level ticket kunnen geven zodat ze iig level 2 zijn maar dan nog haal ik het niet dus ik houdt ze op zak
Mooie sprong hoor van 13 naar 3. Succes met veroveren van een plek in de top drie.
Zondag ochtend edit:
Was prettig wakker worden met betrekking tot de shop. Super kart ticket eruit gehaald dit gecombineerd met dat ik alle cups heb uitgespeeld zorgde ervoor dat ik dark clown level 6 (/edit) kon maken. Als toetje eindelijk weer eens wat goeds uit de gratis gouden pipe. Een zilveren starchute. Daaroor staat ik volgende week qua tier 3 items op berlijn op 1-2-2 in plaats van 1-2-1.. Toch weer wat beter
Weinig geluk gehad met de items, uurtje spelen en volgens mij één keer een coinbox frenzy
1) coins in de eerste bocht naar rechts pakken liefst vanuit plek één
2) drift activeren en dan coins in de tweede bocht naar rechts
3) naar rechts sturen voor de flippers, korte boost naar links en dan over item block en speed jump
4) Bij dit eerste item block minimaal één coinbox en anders coinbox frenzy.......
5) rechtdoor naar boven en bij de bocht naar rechts minimaal 3 muntjes pakken
6) en dit vind ik echt 't moeilijkste stuk, vooral hier raak ik vaak de combo kwijt

Wat denken jullie dat je moet hebben voor 36k? ... 23k aan punten ofzo?
[ Voor 48% gewijzigd door MetalSonic op 17-01-2021 14:32 ]
Hier was de gouden pijp maar soso: de badwagon van level 2 naar 3. Ik heb zelf niet zoveel met die kart, maar misschien vanaf level 4 dat ik hem vaker gebruik.
Wel een lekkere run gehad op kalamari met een bom als begin, coinbox bij nummer 2 en coinbox frenzy op nummer 3 en daarmee in de tunnel. Dat laatste vooral, wat gaat dat hard zeg! Aangezien mijn nummer 2 stil is loop ik langzaam aan wat uit. Eens zien wat het wordt
Haha goed gelezen van de dark clown level 5 wat inderdaad 6 moet zijn. We zullen maar zeggen dat mijn koffie zijn werk nog even moest doen op deze luie zondag ;-)..... 22k-23k is pittig maar inderdaad te doen.Tootoo schreef op zondag 17 januari 2021 @ 14:19:
@MetalSonic ergens rond de 22-23k inderdaadEn je bedoelt denk ik level 6? Nice! Komt vanzelf wel, die goede cocktail van coinboxen en frenzies!
Hier was de gouden pijp maar soso: de badwagon van level 2 naar 3. Ik heb zelf niet zoveel met die kart, maar misschien vanaf level 4 dat ik hem vaker gebruik.
Wel een lekkere run gehad op kalamari met een bom als begin, coinbox bij nummer 2 en coinbox frenzy op nummer 3 en daarmee in de tunnel. Dat laatste vooral, wat gaat dat hard zeg! Aangezien mijn nummer 2 stil is loop ik langzaam aan wat uit. Eens zien wat het wordt
Lekker dat je nog wat bent uitgelopen, in die tunnel kan het inderdaad snel gaan, daar ben ik eerder al eens aangenaam verrast met een coinboxfrenzy! wellicht kan je daarna nog wat van de trein weg rijden voor extra punten (en ik vind dat het er altijd wel komisch uit ziet).
:strip_exif()/f/image/r0T692vM7LiKj9LCiKJXyvLU.jpg?f=fotoalbum_large)
Eindelijk
Heb het niet vaak dat ik het uitschreeuw van blijdschap maar nu wel. Zat veel emotie in die race. Met 11k ging ik over de finishlijn bij het einde van lap 1 en dan wordt het eigenlijk steeds spannender. Die combo bleef maar oplopen en ik mocht hem niet verliezen. Genoeg momenten gehad dat ik kwetsbaar was voor een roodschild, blauw schild of bliksem.. één coinbox frenzy, wat losse coinboxen en dat was het..
Hierna kijken of ik nog wat punten kan pakken op track één, ik denk dat daar ook nog wel ruimte is!
[ Voor 34% gewijzigd door MetalSonic op 17-01-2021 16:22 ]
Nu ook lekker voor op je nr 2?
Je hebt ze in Brazilië ook gemotiveerd, denk ik
:strip_exif()/f/image/mLnT1o0JzObnx3gXQS21Mrab.jpg?f=fotoalbum_large)
Al dagen geen HE-tickets in de shop, dus waarschijnlijk ga ik genoegen moeten nemen met de tweede plek. Het is niet anders. Hopen dat ik de volgende ranked een iets relaxtere groep tref.
Hopelijk dat die HE glider ticket nog valt. Durfde gister al niet te zeggen dat ik er wel 1 kreeg (en met veel pijn en moeite kon aftikken)
Dankjewel! Ik zie dat je tweede staat maar het verschil is klein. Vandaag of binnenkort kan je de reward HE ticket(s) eventueel nog gebruiken natuurlijk voor Berlijn om dan weer naar plek één te gaan. Duidelijk dat het spannend is!Vozze schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:55:
Mooi gedaan @MetalSonic!
Je hebt ze in Brazilië ook gemotiveerd, denk ik
[Afbeelding]
Al dagen geen HE-tickets in de shop, dus waarschijnlijk ga ik genoegen moeten nemen met de tweede plek. Het is niet anders. Hopen dat ik de volgende ranked een iets relaxtere groep tref.
@Tootoo Thanks, zeker kwestie van "aanhouder wint" toen ik de eerste NSC kon neerzetten wist ik dat ik kans hand op dikke score verbetering.
Ik loop nu paar duizend voor op de nummer twee. Allereerst even complimenten voor die speler. Heeft echt een dikke score bij track 3 neergezet vind ik met een non coin driver. Die zal wel een triple coin hebben gehad ofzo maarja dus ook nsc... Heel netjes
Hopelijk is mijn score genoeg voor plek één en anders accepteer ik plek 2. Ik wil mijn tickets bewaren voor volgende week. Dan heb ik de kans om HE driver uncap tickets te scoren en dat is mij veel waard.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/H8jMiohM87jwW3S5QKhReckw.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/xwRSb5J6qbSLyszu2u0NVmEw.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar helaas eindig ik met een kleine domper. Dit spel heeft een replay functie nodig....
Start met mushroom frenzy, coin frenzy in de eerste ronde, 8,5k bij de finish, dat wordt een mooie afsluiter van het weekend, verlies een keer de combo en 2 plekken door een schildje maar daar is opeens nog een mushroomcannon frenzy welke me ruim naar de eerste plek schiet, met een megascore in de maak, 1e plek, final stretch banaan ter bescherming

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zfhU2b7gOCJMlkOhKUam7ERX.jpg?f=user_large)
2e plek, wtf iemand haalde me op de lijn in...

erutangiS
:strip_exif()/f/image/EyUjo3zja3tnkeq1OlVscuZK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XupIIeamD7ifgz5bEBMLaGkR.jpg?f=fotoalbum_large)
Ok. Focus op komende ranked. Ik had met behulp van de glider tickets de starchute graag een tweede uncap gegeven, maar het is niet anders. Nu kan ik zonder zorgen één van de twee beschikbare gliders voor Berlijn een enkele uncap geven indien nodig. Ben benieuwd welke scores we de volgende ranked gaan zien. Ik ben al even bezig geweest, maar ik zie niet zo snel scores van 90k verschijnen.
@MrOleo : Ik heb ook vaak gewenst om een savepoint. Vooral na een geweldige eerste ronde.
Mijn god wat een fijne daily shop is dat zeg....

erutangiS
Gevoelsmatig hoef je je niet te schamen als je volgende ranked de 80k aantikt. Wat voor run had je eigenlijk op Airship Fortress? Bijna 32k is een extreem lekkere score al! Ik had vanochtend namelijk een dubble coin frenzy / NSC run, maar daarmee kom ik niet eens in de buurt van jouw score... Die King Boo tripple uncapped + je glider dubbel kan echt wel een heel dik verschil geven
Afhankelijk van de tegenstand wil ik nog wel het een en ander upgraden, heb nog wel wat HE tickets klaarliggen in ieder geval!
[ Voor 13% gewijzigd door Tootoo op 18-01-2021 11:15 ]
Whahah die daily shop, en ik had al eens veel normal tickets maar dat slaat allesVozze schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:54:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ok. Focus op komende ranked. Ik had met behulp van de glider tickets de starchute graag een tweede uncap gegeven, maar het is niet anders. Nu kan ik zonder zorgen één van de twee beschikbare gliders voor Berlijn een enkele uncap geven indien nodig. Ben benieuwd welke scores we de volgende ranked gaan zien. Ik ben al even bezig geweest, maar ik zie niet zo snel scores van 90k verschijnen.
@MrOleo : Ik heb ook vaak gewenst om een savepoint. Vooral na een geweldige eerste ronde.

Zelf ben ik mijn plek één ook al kwijtgeraakt, ik zag vanochtend dat ik was ingehaald met een verschil van 6k
Ik ga mij vanaf nu dus ook focussen de King boo cup
@MetalSonic : Ai. Tegen zoveel basepoints kun je gewoonweg niet opboksen. Zelfs zonder NSC kun je dan nog enorme scores halen. Ook jouw scores zijn voor de rest gewoon echt dik in orde! Zoals je zegt plek 2 is ook mooi. Nintendo zou vast willen dat ik een pack ga kopen om alsnog Lederhosen te trekken, maar dat gaan we ook gewoon niet doen.
@Tootoo : Dat was een NSC run met een mushroom en coin frenzy. Met die mushroom heb ik aardig wat tegenstanders kunnen pakken en ook die Rocky Wrenches konden wel inpakken
Mocht de concurrentie weer moordend zijn, kan ik daar mijn geheime wapen nog inzetten. Dark Buggy (2x uncap) naar level 6 waardoor die top shelf wordt. Daar heb ik drie HE kart tickets voor nodig die ik nu al klaar heb liggen. Die wilde ik dus niet besteden aan de huidige tour, omdat ik bang ben dat ik geen ticket meer in de shop krijg. Wanneer er dan ook nog een derde frenzy bij komt, is 38k wel mogelijk denk ik. En mochten er nog 2 HE driver tickets voorbij komen, dan kan King Boo (Gold) ook nog naar level 6. Ik twijfel alleen of dat heel veel beter is dan mijn huidige King Boo. Wanneer je daar een Lucky 7 en twee coin frenzies mee krijgt, is het ook kassa. We zien nog wel.
@MrOleo : Ahh, dat bedoel je. Vooral op Berlin is dat inderdaad wel handig. Ik heb soms werkelijk waar geen idee waar daar de shields allemaal vandaan komen. Stel snipers met opgevoerde karts zijn het daar. Volgens mij rij ik op 150cc en de rest op 200 ofzo.
3. 76610
4. 73817
5. 72469
6. 72430 (ik)
7. 68549
Ik ga maar even passen...
Als ik mijzelf elke week naar plek één zou kopen zou ik denk ik zo'n 1.000 euro per maand aan dit spel uitgeven ofzo, ok dat is wat overdreven maar dan wordt het wel heel duur. Af en toe wat geld uit geven buiten de pass om vind ik niet erg, ik speel dit spel veel en met plezier maar ook ik heb mijn grenzen..Vozze schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:08:
Het zal vast komen door Blue Monday. Morgen zal de daily shop geweldig zijn! Dat denk ik overigens al een paar dagen :-)
@MetalSonic : Ai. Tegen zoveel basepoints kun je gewoonweg niet opboksen. Zelfs zonder NSC kun je dan nog enorme scores halen. Ook jouw scores zijn voor de rest gewoon echt dik in orde! Zoals je zegt plek 2 is ook mooi. Nintendo zou vast willen dat ik een pack ga kopen om alsnog Lederhosen te trekken, maar dat gaan we ook gewoon niet doen.
@Tootoo : Dat was een NSC run met een mushroom en coin frenzy. Met die mushroom heb ik aardig wat tegenstanders kunnen pakken en ook die Rocky Wrenches konden wel inpakken
Mocht de concurrentie weer moordend zijn, kan ik daar mijn geheime wapen nog inzetten. Dark Buggy (2x uncap) naar level 6 waardoor die top shelf wordt. Daar heb ik drie HE kart tickets voor nodig die ik nu al klaar heb liggen. Die wilde ik dus niet besteden aan de huidige tour, omdat ik bang ben dat ik geen ticket meer in de shop krijg. Wanneer er dan ook nog een derde frenzy bij komt, is 38k wel mogelijk denk ik. En mochten er nog 2 HE driver tickets voorbij komen, dan kan King Boo (Gold) ook nog naar level 6. Ik twijfel alleen of dat heel veel beter is dan mijn huidige King Boo. Wanneer je daar een Lucky 7 en twee coin frenzies mee krijgt, is het ook kassa. We zien nog wel.
@MrOleo : Ahh, dat bedoel je. Vooral op Berlin is dat inderdaad wel handig. Ik heb soms werkelijk waar geen idee waar daar de shields allemaal vandaan komen. Stel snipers met opgevoerde karts zijn het daar. Volgens mij rij ik op 150cc en de rest op 200 ofzo.
@Vozze vette run dan al hoor! En ook lekker dat je nog altijd kan opwaarderen qua kart op Airship Fortres. Maar mensen moeten volgens mij al wel hun best doen. Jouw basepoints geven je al een goede voorsprong en ook met je levels is erbij... Ik geloof niet dat ik daar makkelijk aan kan gaan tippen bv
Maar ik heb 2 HE driver tickets om penguin luigi naar level 5 te maken (goed voor track 2 en 3), ik kan nog 1 kart een level opwaarderen en ook 1 glider kan nog omhoog in levels. Ook nog mogelijkheden dus
Bij mij was de shop vandaag het tegenover gestelde. 2 HE tickets (driver en glider), maar ik heb welgetedl 900 muntjes op dit moment
:strip_exif()/f/image/c0sHMlc9hR5T8EzIVfpDCHBe.jpg?f=fotoalbum_large)
Plek 4 is wel safe, plek 3 zou nog haalbaar kunnen zijn. Ik heb alleen alles level 1 op Berlijn track, dus ik zou de 8bit star glider en de crawly kart naar level 2 moeten brengen en dan kijken of ik mijn combo beter kan vasthouden.
Ik kan ook kiezen om alles op zak te houden voor de volgende ranked. Daar heb ik ook nog items op level 1.
Mijn all clear pipe was de starchute, nu op level 2. Best blij mee, goede coin glider.
Mooi item. Heb je voor de volgende cup alles tier 3? En heb je leuke items? Zoja dan zou ik je tickets bewaren om hopelijk vanaf woensdag mee te doen voor de nummer 1 plek!Planeetje schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:12:
Inmiddels van plek 2 naar plek 4 afgezakt.
[Afbeelding]
Plek 4 is wel safe, plek 3 zou nog haalbaar kunnen zijn. Ik heb alleen alles level 1 op Berlijn track, dus ik zou de 8bit star glider en de crawly kart naar level 2 moeten brengen en dan kijken of ik mijn combo beter kan vasthouden.
Ik kan ook kiezen om alles op zak te houden voor de volgende ranked. Daar heb ik ook nog items op level 1.
Mijn all clear pipe was de starchute, nu op level 2. Best blij mee, goede coin glider.
Gisteren met pap een hogere score neergezet als t2 dan met mijn t3 chef shy guy level 1.
Vanochtend eindelijk weer eens een HE driver ticket in mijn shop. Dan zou ik King boo gold evt naar 6 kunnen brengen.
Hier ook nog een hogere score neer weten te zetten op Berlin, maar man wat wilde ik mijn telefoon het liefste door het raam gooien... Met PGP sta ik nagenoeg nooit op de eerste plaats en ben je genoodzaakt iedereen proberen in te halen en is het meer geluk dan skill.
Mijn nieuwe highscore heb ik gehaald door een groot deel eerste te liggen, na de metro afgeschoten te worden terwijl ik net een coinbox los gelaten had (gaf me best wat muntjes) en met het laatste block via een groen schild notabene de nr 1 weer afgeschoten.
Ik hoop het level voor een lange tijd niet meer te hoeven spelen of bij een volgende keer een goede tier 3 driver + betere glider levels te hebben.
Hahaha, roze gouden pap
Berlijn track vind ik op zich wel leuk om te doen.
Met pgp start je inderdaad bijna nooit op 1, was me ook al opgevallen inderdaad.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YblWNKLHtcbIZirJZN6ubJpc.jpg?f=user_large)
Daar is ie hoor! Gekocht en ik ga er waarschijnlijk spijt van krijgen bij de volgende ranked, maar Heart Balloons toch maar naar level 6 gebracht om te proberen een 44k uit Waluigi Pinball te persen. Ik ben bang dat ik te weinig tijd ga hebben, maar wie niet waagt, wie niet wint. Een eerste verbetering van 300 punten is al gedaan.
Leuk dat je hem dan toch nog heb kunnen kopen, veel succes Vozze! Ik gun je het succes van de eerste plekVozze schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 12:02:
[Afbeelding]
Daar is ie hoor! Gekocht en ik ga er waarschijnlijk spijt van krijgen bij de volgende ranked, maar Heart Balloons toch maar naar level 6 gebracht om te proberen een 44k uit Waluigi Pinball te persen. Ik ben bang dat ik te weinig tijd ga hebben, maar wie niet waagt, wie niet wint. Een eerste verbetering van 300 punten is al gedaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Vozze op 19-01-2021 13:10 ]
Niet dat het een makkelijk alternatief is, maar in het geval je een klein beetje nog moet overbruggen, zou je misschien nog kunnen denken aan Berlijn? Onze scores zijn behoorlijk identiek aan elkaar, maar jouw basepoints van je glider zijn hoger en wellicht kan jij toch makkelijker je combo behouden dan ik met je level 4 glider? Misschien is daarmee nog een paar honderd punten te behalen....Vozze schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:09:
Thanks! Misschien had ik eerst de laatste video van Go Shiny moeten bekijken om te zien welke scores er überhaupt mogelijk zijn met deze loadoutIk zie daar maximale scores van 45k met alleen maar level 6 HE's die ook nog eens twee x uncapped zijn. Zware kluif dit
Ach, anders hebben we weer een glider op level 6
Bedankt voor het meedenken! Bij basepoints gaat het uiteraard om het totaal aan basepoints. Dat is bij mij 980 + 490 + 490 = 1960. Jij zit daar op 2080. Elke coin die jij pakt, zal een paar extra punten opleveren. Ook het totaal aan levels is bij jou iets beter. Ik mag al blij zijn dat ik daar 100 punten meer dan jou hebTootoo schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:23:
[...]
Niet dat het een makkelijk alternatief is, maar in het geval je een klein beetje nog moet overbruggen, zou je misschien nog kunnen denken aan Berlijn? Onze scores zijn behoorlijk identiek aan elkaar, maar jouw basepoints van je glider zijn hoger en wellicht kan jij toch makkelijker je combo behouden dan ik met je level 4 glider? Misschien is daarmee nog een paar honderd punten te behalen....(Zeg ik nadat ik de baan net vervloekt heb).
Berlin Byways is trouwens wel echt uitdagend/frustrerend. Iedere fout wordt genadeloos afgestraft door de CPU en geluk speelt een immense rol.
Hopelijk blijf ik nr. 1, ik kan de rubies wel gebruiken en heb niet zo’n zin nog meer punten te grinden. Wederom iedereen succes de laatste uurtjes!
![]() | ![]() |
Ik moet iets beter kijken dusVozze schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:49:
[...]
Bedankt voor het meedenken! Bij basepoints gaat het uiteraard om het totaal aan basepoints. Dat is bij mij 980 + 490 + 490 = 1960. Jij zit daar op 2080. Elke coin die jij pakt, zal een paar extra punten opleveren. Ook het totaal aan levels is bij jou iets beter. Ik mag al blij zijn dat ik daar 100 punten meer dan jou hebCombo is daar niet heel relevant, het aantal coins uit een coinbox wel.
Ondertussen net ook gezien dat ik tweede sta. met 1400 punten achterstand. Misschien dat ik nog even een kleine poging waag om Kalamari omhoog te krijgen, maar ik had altijd de verwachting dat ik tweede zou eindigen

Verder hebben jullie eigenlijk allemaal hele mooie scores!
Ik heb vandaag al m'n coinrush opgemaakt, m'n coins applenty voltooid en m'n muntjes binnen geharkt voor een HE glider ticket uit de tiershop want dit kon ik niet hebben,
:fill(white):strip_exif()/f/image/adK3BzfYS3o3dOcEPCORtcCD.png?f=user_large)
Zo stond het al dagen. Hupsakee, Butterfly Sunset lvl 5 gemaakt, daar heb ik in de volgende cup ook wat aan!
:fill(white):strip_exif()/f/image/ycslEbLQRpOa748ResMXnNdR.png?f=user_large)
Nu kan ik dit weer niet hebben....

@Tootoo : balen, maar zoals je zei was het een beetje te verwachten. Je hebt lang stand gehouden. Het gebrek aan een T3 driver is helaas lastig te compenseren. Misschien lukt het je nog, anders zitten we gezellig met z'n allen in de Zilvervloot. @MetalSonic zit er al en ik ga schuif denk ik lekker aan. Misschien komt @pjot1 ook nog langs!
Mooie verbetering hoor! Meesten in dit topic hebben mooie scores met hun items. Ik durf wel te zeggen “iedereen die hier reageert”pjot1 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 17:29:
Succes @Vozze![]()
Verder hebben jullie eigenlijk allemaal hele mooie scores!Hopelijk is het genoeg!
Ik heb vandaag al m'n coinrush opgemaakt, m'n coins applenty voltooid en m'n muntjes binnen geharkt voor een HE glider ticket uit de tiershop want dit kon ik niet hebben,
[Afbeelding]
Zo stond het al dagen. Hupsakee, Butterfly Sunset lvl 5 gemaakt, daar heb ik in de volgende cup ook wat aan!Dus ik volgas op Kalamari Desert, coinbox frenzy, coin frenzy en weer een coinbox frenzy!
Dik 4k erbij! Ik blij!
[Afbeelding]
Nu kan ik dit weer niet hebben....
Nice, hopelijk is het genoeg en anders zou ik trots zijn op plek 2. Je kan niet zeggen dat je er niet voor hebt "geknokt" deze week!Tootoo schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 19:06:
Haasje over is weer voltooid: op Kalamari een NSC run met 2 coinboxen, een coinbox frenzy in de tunnel en geëindigd met een coinfrenzy voor 32.2k
[Afbeelding]
Mocht dat niet voldoende zijn dan neem ik graag plaats in de zilvervloot @Vozze![]()
@pjot1 hopelijk krijg je je laatste puntjes erbij gesprokkeld!
@thaicecube Netjes hoor, eerste en ook die score mag er zijn. Beste is om vooral te kijken naar je eigen score in combinatie met de items die je hebt. Als je zoals sommige hier level 150 bent in combinatie met veel items op level 6 dan komen die puntjes ook wel snel binnen.
[ Voor 15% gewijzigd door MetalSonic op 19-01-2021 20:38 ]
Ik had de Berlijn tour al afgeschreven vanwege het gemis van t3, maar soms zit het mee. De pinball en Kalimari desert maakt veel goed.
:strip_exif()/f/image/Yh5qXPARp3uUmsZ06hXnd6dm.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: Nummer 2 en 3 zijn nu aan het grinden, mijn voorsprong begint langzaam kleiner te worden. Te vroeg gejuicht.
[ Voor 11% gewijzigd door Xaio op 20-01-2021 00:23 ]
Lobby → Omkoping → Corruptie :P
Iedereen die hier reageert is ook vrij fanatiek en stopt (vrij) veel tijd in MKT. Anders zijn zulke scores gewoon ondenkbaar.
@ all
Nou, na m'n post gisteren heb ik de hele avond en deel van de nacht geprobeerd om een paar puntjes erbij te sprokkelen. Dat is helaas niet gelukt. Komt er ook nog 1 met 5k meer voorbij suizen. Ik mag dus niet mee op de zilvervloot....
Al mijn 125 rubies maar in de pijp gestopt.
Nieuw Pengiun Luigi en Builder Luigi. Daarnaast nog Green Apple kart verder heel veel normal maar die hebben de laatste weken ook steeds meer hun ware laten zien.
[ Voor 70% gewijzigd door bennieeee op 20-01-2021 07:57 ]
1 big city pipe afgeschoten (de 1e dus nog helemaal vol) helaas maar 1 rare en de rest allemaal commons... Balen!
Nu rustig aan doen en eens zien wat mijn nieuwe poule is. Tot zo ver ben ik nog niet onder de indruk en hou ik alle tickets nog op zak. Had ook geluk dat ik met mijn gratis pull de blooper wingtip trok!
Succes iedereen met je ranked cup!

:strip_exif()/f/image/ZvGpQV69KPhVfOU4QHbrFxB2.jpg?f=fotoalbum_large)
Wel ook de blooper wingtip uit de gratis pijp
:strip_exif()/f/image/Guk9NTMjLixJzTKiXBO1jaw7.jpg?f=fotoalbum_large)
Iets in mij zegt me dat het niet helemaal oké is.
Ik ben jaloers haha! Mijn poule wordt best pittig.Vozze schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:27:
@edzon : je hebt de blooper wingtip als doekje voor het bloeden gekregen. Heftige ranked hoor. Zo ziet het bij mij eruit:
[Afbeelding]
Iets in mij zegt me dat het niet helemaal oké is.
/f/image/72EEZQad6s97LevV663rotYl.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lhDrPxujKL14DEU1p5S93BZP.jpg?f=fotoalbum_large)
Volgens mij moet Airship nog wel boven de 21k kunnen en de andere 2 is ook nog wel iets ruimte te vinden.
[ Voor 59% gewijzigd door bennieeee op 20-01-2021 15:19 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/Gd38G8uM1aw3Rp0IntAHLsnE.png?f=user_large)
Eindelijk een HE ticket in de shop, de allereerste! Heb ik geen coins....

Edit,
door m'n 3e plek net even een pijp afgeschoten uit de oude pijp, Butterfly Wings!

[ Voor 24% gewijzigd door pjot1 op 20-01-2021 17:29 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1t1rrynR3V5t55iuFbXMia2D.jpg?f=user_large)
@Vozze is er bij jou nog wat veranderd? Aangezien je dark buggy nu level 6 is (met bijbehorende dikke score), dat zou je vooral doen als er wat anders is?
Iemand tips?
:strip_exif()/f/image/DLkRzxCqPUqN7sGAFzIFGerD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/azk7ef3ookDP6TH7Y5i2MSWs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mFtCYB5ZJfkgGIjc89CXpkCz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2V9zrdinLNHKmeqoFJcp7oa0.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door MetalSonic op 20-01-2021 19:55 ]
En MetalSonic 3 tiers lager met flinke tegenstand..
Apart..
Ik heb een stuk of 7 tegenstanders met goede items met redelijke levels, maar geen extremen als die nr 2 van MS.
Zuur dat je de coins dan niet hebt Pjot, maar gelukkig maakt de pijp het goed!
En de tiershop had een kart voor 2000 coins voor me, die 5 rubies zijn binnen.
erutangiS
:strip_exif()/f/image/j4NcLEN81YYHQIV1Jbe66YRl.jpg?f=fotoalbum_large)
@MetalSonic : ik snap dat je hier van baalt. Ik had met alle liefde wat van je tegenstanders in m'n ranked over willen nemen als dat had gekund. Dat je er één treft is tot daar aan toe, maar 3! Wacht nog even af hoe het verder gaat voordat je dingen gaat upgraden. Airship Fortress kun je nog een paar duizend pakken. Een positie achterin bij de start is het beste. Een Lucky 7 frenzy bij het eerste item block is kassa. Reset tot je die hebt en maak dan je run af. Met een coin frenzy erbij kun je 27k halen. Mijn ervaring met Koopa Troopa is dat die track je niet veel frenzies geeft. Een dubbele coin zou 22 tot 23k moeten kunnen opleveren. Berlin is echt sprokkelwerk. 6k totaal moet er in zitten. En dan hopen dat er nog wat tickets voorbij komen. Of heb je nog wat liggen?
@Tootoo : scherp opgemerkt
Wat een top reactie weer! Daar word ik weer vrolijk van. Ik zal je tip morgen eens proberen.Vozze schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:38:
Inderdaad @MrOleo. Hele gekke rankings. Inmiddels is El Sanchez erbij gekomen, maar dat gaat geen bedreiging zijn.
[Afbeelding]
@MetalSonic : ik snap dat je hier van baalt. Ik had met alle liefde wat van je tegenstanders in m'n ranked over willen nemen als dat had gekund. Dat je er één treft is tot daar aan toe, maar 3! Wacht nog even af hoe het verder gaat voordat je dingen gaat upgraden. Airship Fortress kun je nog een paar duizend pakken. Een positie achterin bij de start is het beste. Een Lucky 7 frenzy bij het eerste item block is kassa. Reset tot je die hebt en maak dan je run af. Met een coin frenzy erbij kun je 27k halen. Mijn ervaring met Koopa Troopa is dat die track je niet veel frenzies geeft. Een dubbele coin zou 22 tot 23k moeten kunnen opleveren. Berlin is echt sprokkelwerk. 6k totaal moet er in zitten. En dan hopen dat er nog wat tickets voorbij komen. Of heb je nog wat liggen?
@Tootoo : scherp opgemerktAls er niets in mijn ranked gaat veranderen, verwacht ik een dodelijk saaie week. Alle challenges gehaald, alles is binnen. Om het nog een beetje leuk te houden ga ik dan maar kijken of een top 100 weer haalbaar is. En een Dark Buggy op level 6 kan daarbij erg helpen. Dat is sowieso één van de betere karts in het spel, dus geen slechte investering. Het hielp dat er vandaag een HE kart ticket in de shop te koop was, dus ik heb nog eentje op reserve nu
Ik heb nu 4 he driver tickets klaar staan. Ik wacht nog even tot hoe het morgen is.
Vozze schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:38:
Air Fortress: Een positie achterin bij de start is het beste. Een Lucky 7 frenzy bij het eerste item block is kassa. Reset tot je die hebt en maak dan je run af.

erutangiS
@MetalSonic het is wel stevig balen dat je zo'n zware poule hebt! Kijk je zo dan is het behoorlijk scheef verdeeld (er had er best 1 bij mij ook bij mogen komen
Mijn poule is ondertussen een klein beetje spannender met een nieuwe nummer 2 op 68.8k en een top 1000 speler op nummer 4 met 63k. Maar ik hoop stiekem nog altijd dat ik al mijn HE tickets op zak kan houden...
:strip_exif()/f/image/wvHOdBF0BaNpE9qfmGDt587z.jpg?f=fotoalbum_large)
Voorsprong op nummer 6 niet zo groot meer als gisteren maar de nummer 1 ineens wel binnen handbereik. Berlijn is met 15,3k wel klaar voor deze week.
Nog fijner een dubbele lucky7 Frenzy op Airship. Voorlopig eerste nu met 51.247
[ Voor 6% gewijzigd door bennieeee op 21-01-2021 13:00 ]
Ik ga mijn tickets denk ik op zak houden. Nummer 1 al 10 verwijderd. Nu al..Tootoo schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:35:
@Vozze succes in dat geval! Hopelijk zit het mee en kan je de top 100 halen / blijven (volgens mij sta je er vanaf morgen al in)En inderdaad, de dark buggy is geen schande om op level 6 te hebben!
@MetalSonic het is wel stevig balen dat je zo'n zware poule hebt! Kijk je zo dan is het behoorlijk scheef verdeeld (er had er best 1 bij mij ook bij mogen komen). Verder kan ik me wel helemaal vinden in wat Vozze als tips gaf.
Mijn poule is ondertussen een klein beetje spannender met een nieuwe nummer 2 op 68.8k en een top 1000 speler op nummer 4 met 63k. Maar ik hoop stiekem nog altijd dat ik al mijn HE tickets op zak kan houden...
/f/image/LmBSr3DlNpeOf4LMEy0zFLoG.png?f=fotoalbum_large)
EDIT: NUmmer één al bijna 72k, ik ben nu vooral blij dat ik de tickets op zak heb gehouden. Ik kijk of ik vierde of maximaal 5de kan worden zodat ik in elk geval nog één he driver uncap ticket heb, hopelijk meer geluk over 3 weken.
@Vozze Je tip voor beginnen als laatste op track 1 en dan punten pakken via Lucky 7 frenzy works like a charm, heb er nog 1k bij kunnen pakken. Slechts één k omdat ik er niet een coin frenzy bij kon doen.. Heb dus nog een beetje speelruimte!
EDIT: en @Tootoo niet vergeten
[ Voor 26% gewijzigd door MetalSonic op 21-01-2021 18:37 ]
:strip_exif()/f/image/Ka31WDrA0U6x7FiKQD5O1C2e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uUwvLWmobr16i7mBI4Uqs9Oq.jpg?f=fotoalbum_large)
@edzon jouw poule blijft echt een slagveld zeg... Ik moet het nog maar halen om die scores te evenaren... Maar moet zeggen dat jouw score op Airship Fortress erg netjes is met jouw levels! Was een lekkere run zeker?
Wat jij hebt is zeer vergelijkbaar met mijn poule. Bizar toch dat Nintendo het zo verdeelt? Waarom niet gewoon mensen met gemiddeld dezelfde items bij elkaar zetten? (hoef je niet te beantwoorden, is $$$$$)edzon schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 19:10:
@MetalSonic begrijpelijk om je tickets op zak te houden, jammer dat het door de indeling van de ranking soms zo moet lopen. Had ik eigenlijk ook moeten doen maar kon de verleiding niet weerstaan toen ik pinguïn luigi trok uit een groene pijp. Inmiddels heb ik een flinke top 3 dus hoop ook op een points cap ticket.[Afbeelding]
Succes met het vast houden van plek 4 dat zal al een uitdaging worden. Er zullen ook nog wel andere los gaan bij jou.
@Tootoo
Tja dat kan inderdaad betekenen dat zo'n tegenstander nog los gaat. Aan de andere kant zijn er ook spelers die er veel geld in stoppen maar zelfs met een 6-6-6 setje (high end) bij wijze van spreke niet verder komen dan 15k op een T track

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UJk1tsLzcfYdZ4zmbgrl2sWj.jpg?f=user_large)
Heb nog veel ruimte op track 2 en 3 met hier en daar een ticket, maar of dat genoeg is voor 13k...
Op track 1 was mijn 3e poging met 7 frenzy start een nsc met 2 coin frenzies erbij, dus die track is wel klaar.
erutangiS
Das een heerlijke run zeg... Beste begin en dan het beste vervolg. Hoeveel punten kreeg je daarvoor?MrOleo schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:30:
Hier ook 1 tegenstander met een lvl5 luigi penguin die vanavond los is gegaan:
[Afbeelding]
Heb nog veel ruimte op track 2 en 3 met hier en daar een ticket, maar of dat genoeg is voor 13k...
Op track 1 was mijn 3e poging met 7 frenzy start een nsc met 2 coin frenzies erbij, dus die track is wel klaar.
Snap ik, als je nu zin hebt om lekker Mario kart te spelen zou ik ook al nu lekker die voorsprong vergroten. Ook is het natuurlijk zo dat hoe vaker je speelt hoe groter de kans dat je die ene super run hebt (qua frenzy's, enemy acties etc etc)Tootoo schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:34:
@MetalSonic ik ben tot zo ver ook nog niet onder de indruk, maar ik heb ook geen zin om dinsdag avond degene voorbij te zien stekenMeer uit voorzorg dus. Ik zal op het einde van de rit pas helemaal zien of het overkill was of bittere noodzaak
Iets van 33,4k, dat is wel met o.a. max pointcap boo. En bij de 2e coinfrenzy miste ik een paar coins doordat het laatste itembox was, maar dat mocht de pret niet drukken.MetalSonic schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:46:
[...]
Das een heerlijke run zeg... Beste begin en dan het beste vervolg. Hoeveel punten kreeg je daarvoor?
erutangiS
:strip_exif()/f/image/t7z1M5x6PTkowUjLNIKLK3XM.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder heb ik voor het eerst bijgehouden hoeveel ruby's ik sinds de laatste tour heb gekregen. Ik had 1 ruby na de pijp geleegd te hebben, nu 131. Daarvan zijn er 50 van een eerste en zesde plaats en dus 80 van gifts en challenges. Met dit tempo kan ik dus ongeveer elke zeven weken een pijp leegtrekken.