Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Bij het gliden op Mario Circuit 2, nemen jullie dan altijd de shortcut door te bumpen om de gele boarding voor een zekere eerste plek, of pakken jullie ook wel eens de muntjes mee?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
@Poeksel ik pak de muntjes als ik genoeg voorsprong heb ;)

Hier wel een spannende ranking deze week. Nu 2,5k voorsprong maar vrees dat ik vnv nog even aan de slag moet om een extra coin frenzy uit rainbow road te persen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lMJwEm4UmON8_bBNMjDbD3Q1elw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B8qkbPlGURqA31b3Oz7V59NQ.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag voor het eerst de badwagon in de shop, helaas maar 7k die eigenlijk bedoeld waren voor de cloud glider uit de tier shop die ik ook nog niet heb. Kan nog wel een pack kopen om wat ruby's in de coin rush te stoppen en ze misschien wel allebei te kopen met de login bonus en ranking awards. Is dat t waard?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:09

Whaam

Meer beter

MetalSonic schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:48:

@Whaam nog tickets achter de hand? 4k is best wat ja :(
4k op de nummer 2... helaas 14k op de nummer 1.
Ik laat het erbij denk ik, ik mis een tier 3 driver + kart op de tweede track die m’n tegenstanders wel hebben, dus ik vind het wel prima zo. 18 keer aan de 9HE pijp getrokken, 13 normals en 5 supers :')

8k voorop! Lekker @MetalSonic!

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
4k voorsprong op nummer 2. Gisteren dubbele grote banaan frenzy en NSC op track 2.

@edzon rubies gebruiken voor coin rush vind ik altijd zonde. Ik durf niet te zeggen of badwagon better is dan de cloud glider. Beiden vrij laat vekregen en badwagon is bij mij nog steeds level 1.

[ Voor 31% gewijzigd door Xaio op 11-01-2021 12:42 ]

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-09 20:44
MetalSonic schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:48:
Laatste paar dagen alweer van deze tour hoe gaat 't bij jullie?

Ik loop 8k voor, lang geleden dat ik zo comfortabel door een ranked week heen kon. Heb ook gekeken bij de concurrenten maar die zitten met hun huidige items echt al op max......

@Whaam nog tickets achter de hand? 4k is best wat ja :(

@bennieeee en jij staat nu vierde? nog ergens ruimte?
Nee sta weer 6e!! 500 punten achter op de nummer 4. Heb nog 1HE ticket maar kan zowel Dry Bowser als Mario Hakama niet in level omhoog krijgen ermee. Weet echt niet waar de punten meer moet weghalen.

@Whaam hier hetzelfde mis ook 2 van de drie op die baan.

[ Voor 5% gewijzigd door bennieeee op 11-01-2021 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bennieeee schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:00:
[...]

Nee sta weer 6e!! 500 punten achter op de nummer 4. Heb nog 1HE ticket maar kan zowel Dry Bowser als Mario Hakama niet in level omhoog krijgen ermee. Weet echt niet waar de punten meer moet weghalen.

@Whaam hier hetzelfde mis ook 2 van de drie op die baan.
He ticket bijkopen? Heb je daar nog coins voor? En het moet uiteraard in de shop te koop zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bennieeee
@MetalSonic nee helaas geen munten voor. Ach anders maar een weekje weer naar beneden en volgende week hopelijk weer beter.

Toch moet Kalimiri gewoon beter kunnen dan nu. Net met 1 coin Frenzy en nsc haal ik een highscore...

Update: daar was Kalimiri eindelijk!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/URJhT3e7czYAy7Iw7_HGCK8BV3Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V0C2ay7Aqm7HzH60vvvYv6yd.jpg?f=fotoalbum_large
Maar het blijft spannend.

[ Voor 78% gewijzigd door bennieeee op 11-01-2021 14:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
MetalSonic schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:10:
[...]

Twee k vind ik niet veel, maar ik neem aan dat je even afwacht tot morgen avond voor een eventueel laatste offensief? Hoe zien de scores eruit bij je concurrenten qua items tov scores? (hebben ze rek?)
2k is niet veel inderdaad, maar de scores van anderen staan relatief stil en mijn inschatting is dat zij aan hun max zitten. Anders kan ik morgen inderdaad nog een finale push doen om 1e te worden met de tickets achter de hand. Tenzij er iemand 90k op de tafel legt. Dan settle ik voor plek 2 zonder investering van de tickets.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Hier is het nog steeds weinig spannends. Van de nummer 2 en 3 ga ik voor zover ik kan zien weinig verwachten. De ranked cup duurt me te lang, ik ben benieuwd naar Berlijn :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MCl5LxcTFlBH7TxZv6UjfPblKEw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4GFo8lo2TEFSBrJYKMShQbXT.jpg?f=fotoalbum_large

Folding@home

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Jullie hebben dus ook nog wel wat te doen... Alleen @Tootoo en @MetalSonic staan er goed voor. Vooral Tootoo kan lekker achterover zitten! ;) Voor de rest, succes! d:)b

Bij mij kan het nog spannend worden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/61m3COor2vAic-GP18-f_ZxN58o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/L7orvmAdBtyVaAGDSxe2Ay46.png?f=user_large
Nu Mario Sunshine lvl2 maken en volgas voor de tweede plaats! B-)

Nadat ik iedereen greeting coins heb gestuurd. :p

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@pjot1 Heel veel succes voor de tweede plek!!

Ja greetings coins versturen en ontvangen is veel werk. Ik heb het ook wel vaak dat ik door de hele lijst ga en dan later zie dat ik sommige niet goed heb ontvangen en dan moet ik er weer doorheen. Hopelijk komt er na een tijdje een update dat je iedereen uit je lijst in één keer greeting coins kan geven ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic

Thanks! Zal in ieder geval niet meevallen. :N Nu pas 400 puntjes bij gesprokkeld. Ik denk dat ik morgen 2x een super kart ticket haal om Barrel Train lvl5 te maken en nog wat rondjes Kalamari Desert probeer. In de hoop dat Barrel Train lvl5 meer punten oplevert dan Offroader lvl3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Thanks @pjot1! Echt heel veel meer dan morgen muntjes harken wordt het niet nee. Ben de tracks ook wel een beetje zat. Elke track is wel een beetje uitgemolken ook.

En inderdaad, ook een lekkere voorsprong voor jou @MetalSonic, hopelijk kan je hem vasthouden.

Succes allemaal om het hoogst mogelijke plekje te halen!

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Hier waarschijnlijk ook weer geen kans op plek 1. Wederom tegen een speler in de hoogste tier. Moet rainbow road nog wel doen en kan met de huidige stand makkelijk 2e worden zonder investering qua tickets.

Ook mario sunshine uit de pijp gehaald. Waar ik voorheen de vraag stelde mario snes of mario halloween, wordt die nu mario halloween of mario sunshine voor rainbow road. Wat vinden jullie?

Iedereen iig succes de laatste 1-2 dagen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CJvG_SSZUIu8LQY6-HFInyusdFc=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/Hx63Ay7v8WBk55PxNUT0kRLt.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kBNY6FDHgNt3kX99VYRIJOWlmxM=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/b9gurM8Hch9ONXgFFkbX8Uuj.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Cache persoonlijk zou ik nog steeds voor Halloween gaan. Met beide items kan je enorm goed scoren. Lucky 7 als je achteraan ligt, banaan vooraan. Qua coverage scoort Halloween beter, maar kijk vooral of dat ook voor jou geldt :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
@Tootoo dank! Ik ga nog even zo’n tracker invullen om de lange termijn investering te kunnen verantwoorden. Ik zat met name te twijfelen omdat ik het heerlijk vind om met DK te rijden en een grote bananen frenzy te krijgen. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xaio
Het ging een paar keer mis gegaan, maar eindelijk de expert kaart af. Normaal pas in de laatste week vanwege de x aantal fantastic combo challenge. Hoop dat deze voorlopig niet terug komt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AiykJvwKHSEy8cYh7hh7u134G6Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xHx9CqSW3KXC1WLbchkv03SC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1WNPxIbxweaVstoZlXpEJOEHz6E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9WYqhBUWboagT58xJsj2HVv8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LQJ82-e4Maza7jjjTB7iEzewnXI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FmuClk7CPk7uJJBJ854SsYY8.jpg?f=fotoalbum_large

Pfff spannend zeg, damn! Mario Circuit heb ik nog een level 2 HE glider overigens.

Waar zou toch nog wat winst zitten...?

Laat maar... Verbeter nu net direct Kalamari met 2200 punten... _O- oOo

[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 11-01-2021 21:33 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:32
Deze versie van Kalimari mag vaker in de ranked cup zitten, die kan ik bijna oneindig herhalen. 10 item boxen, lekker constant 8e proberen te rijden en dan hopen op bowser shield frenzy. Helaas de perfecte run nog niet kunnen behalen.

Die mario circuit daarentegen is een potje saai.
De mensen in mijn ranked cup lijken wel dood, er gebeurt al 5 dagen helemaal niks, er zal vast een sneaky sleeper tussen zitten.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrOleo schreef op maandag 11 januari 2021 @ 22:08:
Deze versie van Kalimari mag vaker in de ranked cup zitten, die kan ik bijna oneindig herhalen. 10 item boxen, lekker constant 8e proberen te rijden en dan hopen op bowser shield frenzy. Helaas de perfecte run nog niet kunnen behalen.

De mensen in mijn ranked cup lijken wel dood, er gebeurt al 5 dagen helemaal niks, er zal vast een sneaky sleeper tussen zitten.
Kan je bowser shield frenzy op plek 8 halen? I dacht dat je daarvoor minimaal 7de moest zijn. Ik vind het ook een fijne track!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Oh dat weet ik eigenlijk niet, daar zal ik later vandaag eens op letten, de helft van de tijd lig ik ook wel 7e ipv 8e. Sowieso vanaf plek 6 krijg je kans op items als groen schild etc, plek 8 heeft ook als nadeel dat je bullet bill krijgt, de combokiller.

erutangiS

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:52
Vanochtend met stip gestegen van 7e naar 3e plaats:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lk2x6vK8q6EG2VViGtkROPTHxFU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c2DInMYA9BpSiF3LN3FFCGol.jpg?f=fotoalbum_large

2x Boomerang Frenzy en als afsluiter een Coin Frenzy 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
MrOleo schreef op maandag 11 januari 2021 @ 22:08:

Nieuwsgierig als ik ben: wat is voor jou de perfecte run in dat geval? En wat doe je om de 10 boxes te halen? Ik ben al blij als ik er 7 haal ;) Aangezien je 35k op die track hebt staan, ik zou er gelijk voor tekenen al :P

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ddm2d_MBZmRvmJZq4AtZb2PyR8g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i2EVCgC3wDogGNGRPkAENNdS.jpg?f=fotoalbum_large

Nog wat puntjes uit track 3 kunnen halen terwijl ik reed voor de muntjes :) bijna 10k voorsprong... (coinbox frenzy, coin frenzy en paar losse coin boxen)

Kom maar op met die nieuwe tour!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:51
Tootoo schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:30:
[...]

Nieuwsgierig als ik ben: wat is voor jou de perfecte run in dat geval? En wat doe je om de 10 boxes te halen? Ik ben al blij als ik er 7 haal ;) Aangezien je 35k op die track hebt staan, ik zou er gelijk voor tekenen al :P
https://www.reddit.com/r/...k_cup_dry_browser_cup_in/

Ik heb het wel eens geprobeerd, maar ik vind het te veel gepiel, waarbij ik het nog best lastig vind om de rest van de track goed te kunnen doen met Smart Steering uit.

En wat @MetalSonic zegt: kom maar op met die nieuwe tour!

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Vozze schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:16:
[...]

Ik heb het wel eens geprobeerd, maar ik vind het te veel gepiel, waarbij ik het nog best lastig vind om de rest van de track goed te kunnen doen met Smart Steering uit.

Ah wacht, smart steering uit... Helemaal niet bij stil gestaan :) Met smart steering aan is het bijna niet te doen om degene links te pakken. Als ik nu nog punten nodig had ging ik het wel proberen, maar ik merk dat ik er te lui voor ben :P Nieuwe tour mag van mij ook wel beginnen!

Folding@home

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poeksel
pjot1 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:47:
@Poeksel

Haha, beetje drukte om niks! :D ;)

Zal het genoeg zijn? Of heb je nog een paar sleepers?
Toch niet genoeg. Ik had mijn eigen score nog een klein beetje verbeterd van 81458 naar 81907, maar een concurrent is naar 83393 gegaan. Dat wordt weer werken vandaag!

Edit: eindelijk een triple gold, 85479! 226 punten erbij zou nog wel leuk zijn, dan stijg ik van 6 naar 3 in mijn vriendenranking. Maar plek 1 in in de gewone ranking teken ik ook wel voor ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Poeksel op 12-01-2021 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Tootoo schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:30:
[...]

Smart steering uit auto item aan, starten als 5e tot 8e, 1e blok als 7e of 8e aankomen, hopelijk bowser frenzy en vol naar links sturen al voor het itemblok. 2e blok oppikken bij de wand direct naar rechts vliegen, dwars over de weg zodat je tegen de rand van de weg blijft plakken om tijd te verliezen, na de jump over de spoorlijn vol naar links zelfde truckje proberen en dan vol naar rechts naar het 3e itemblok. Als het goed is kan je dan net je 2e itemblok klaar hebben als je daar aankomt (als 1e en 2e blok geen frenzy waren dan gaat dat natuurlijk makkelijk en hoeft al dat tijd verliezen niet per se).
Bij 3e blok vol naar links sturen om tijd te verliezen zoals in dat filmpje, hopelijk frenzy, als mushroom frenzy in de lange bocht naar links meer tijd proberen te verliezen voor blok 5 anders is blok 4 nog niet gebruikt voor je bij blok 5 bent.

Dan afhankelijk van de frenzies de 2e ronde op plek 1 of op plek 7/8 proberen te herhalen. Als 2e blok een frenzy is mis je het 3e of 4e blok, als het 1e blok mushroom frenzy mis je in principe ook 3e of 4e blok.

[ Voor 34% gewijzigd door MrOleo op 12-01-2021 14:10 ]

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@MrOleo ik snap je essentie in ieder geval ;) Ik sta er vaak niet bij stil om smart steering uit te zetten, het zit er zo in om het wel toe te passen voor de mini turbo's. Ik ga het nog wel eens proberen vandaag, puur om te zien hoe het is :P Met 10 item blokken heb je in ieder geval wel een aanzienlijkere kans voor een tripple frenzy ook!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik pas ;) je verliest je combo, je verliest je top 3 plek... je kan toch “maar” maximaal drie verschillende frenzys binnen harken tijdens een game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Ja smart steering is op de meeste banen echt wel nodig voor de miniturbos tegen de rand van de baan, helaas kan je dan niet afsnijden. Auto-item dacht ik altijd van dat het je items automatisch gebruikt. Maar die zorgt er dus blijkbaar voor dat als je een nieuw blok raakt en je hebt nog items dat je toch 3 nieuwe items krijgt nadat hij je huidige items automatisch gebruikt. Ook die is essentieel om hier aan te hebben.

Verder heb ik de mazzel dat precies 3 items die ik flink heb geupgrade kan gebruiken voor deze baan, 3x HE lvl 6 helpt enorm met combo tijd en score.
Triple frenzy gebeurd echt constant, met dubbele bowser frenzies in de 1e ronde, dan kom je soms gewoon met 14k over de finish ofzo, maar ja dan die 2e ronde he, vaak verpest ik dan die bocht naar links bij 1e itemblok en zit ik vast op het zand. :)
MetalSonic schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:11:
[...]

Ik pas ;) je verliest je combo, je verliest je top 3 plek... je kan toch “maar” maximaal drie verschillende frenzys binnen harken tijdens een game.
Ja, maar bowser frenzy is hier denk ik wel beter dan coin frenzy zeker als je een beetje achterstand hebt opgelopen en natuurlijk stuk leuker :). En het mooie aan achteraan rijden is lightning en bloopers leveren zo een hit of 6 op, dat telt allemaal flink aan.
[...]

Aan het begin is dat echt lastig, maar na een tijdje went dat best zonder smart steering, je kan niet even goed miniturbos doen, maar verder lukt het wel.

[ Voor 13% gewijzigd door MrOleo op 12-01-2021 14:23 ]

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Nog steeds 5 met slechts 500 punten voorsprong op de nummer 7. Ga de gok maar gewoon wagen dat het gaat lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Ik heb het eens een tijdje geprobeerd en hoewel het een goed potentieel heeft, is het voor mij vooral gedoe :p Voornamelijk het door het eerste item block komen en dan wel het platform opkomen ipv vaststaan gebeurt meer dan eens... Leuke track, 100x beter dan de reguliere versie, maar nu is het genoeg :p

Succes iedereen met het vasthouden van je plek!

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:04:
Ik heb het eens een tijdje geprobeerd en hoewel het een goed potentieel heeft, is het voor mij vooral gedoe :p Voornamelijk het door het eerste item block komen en dan wel het platform opkomen ipv vaststaan gebeurt meer dan eens... Leuke track, 100x beter dan de reguliere versie, maar nu is het genoeg :p

Succes iedereen met het vasthouden van je plek!
Hier sluit ik mij bij aan! En ik denk ook wel dat het helpt dat we beiden niet hoeven omdat de voorsprong al groot genoeg is...

Weet iemand al welke drivers belangrijk worden vanaf morgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic dat helpt altijd mee ;) Obv wat Nintendo vrij gaf: musician Mario en Baby Rosalina? Uiteraard maar de vraag hoe ze ingezet worden...

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Poeksel schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:27:
[...]

Toch niet genoeg. Ik had mijn eigen score nog een klein beetje verbeterd van 81458 naar 81907, maar een concurrent is naar 83393 gegaan. Dat wordt weer werken vandaag!

Edit: eindelijk een triple gold, 85479! 226 punten erbij zou nog wel leuk zijn, dan stijg ik van 6 naar 3 in mijn vriendenranking. Maar plek 1 in in de gewone ranking teken ik ook wel voor ;)
Vervolgens werd ik weer gepaseerd door Jesus (85806) en ik hem weer (86889). Derde plek vriendenlijst is gelukt, maar of het genoeg is voor de eerste plek in ranked? Ik ben er niet gerust op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Laatst online: 18:55
@MetalSonic Nog bedankt voor het accepten van de friend request! Vond 'm hier een paar pagina's terug.
Maar hij komt in ieder geval van een mede-tweaker ;)

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Come on vacation peach, be a good girl and take a holiday in Berlin.
Tier 3 in de cup!
Poeksel schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:42:
[...]

Vervolgens werd ik weer gepaseerd door Jesus (85806) en ik hem weer (86889). Derde plek vriendenlijst is gelukt, maar of het genoeg is voor de eerste plek in ranked? Ik ben er niet gerust op.
Wacht betekent dit dat ik nog moet grinden op track 2? :)

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
MrOleo schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:57:
Come on vacation peach, be a good girl and take a holiday in Berlin.
Tier 3 in de cup!

[...]

Wacht betekent dit dat ik nog moet grinden op track 2? :)
Ja, 86690 is een score van niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Dat is 300 punten hoger dan 15 minuten geleden, maar 200 tekort. ;(

erutangiS

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Helaas, geen top 3 maar een 4e plek. Weer liggen de scores erg dicht bij elkaar. Gisteren Mario Sunshine lvl3 gemaakt maar dat mocht niet baten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PhJxp-1hANvZX9t-apR3TAJ8Gds=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0LEnDKCQ62Hk0lKzQY5DLvnm.png?f=user_large

Zin in de nieuwe tour! :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
Verdorie toch nog 7e. Tier 45 is hem nog niet momenteel.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Eerste! Congrats voor wie ook eerste is:)

@Steeldunes graag gedaan, hoe ging je tour?

[ Voor 37% gewijzigd door MetalSonic op 13-01-2021 06:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
Verdorie. Genoeg rubies gekregen van ranked voor een 10 pull krijg je dit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EVrBOTcX7QWCYBK8VZs3-cfXiCE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ElK4APEhmcqFCendA3dFVZMN.jpg?f=fotoalbum_large

Daarna nog 5 single pulls kunnen doen. Pull 2 was Mario classic (dubbel) en de allerlaatste pull was Mario swimwear (nieuw). Je zou bijna denken dat single pulls hoger kans geeft op een HE. Helaas geen Mario coinbox.

Iedereen gefeliciteerd die een tier omhoog is gegaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Xaio op 13-01-2021 06:59 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Planeetje
1e geworden. Meteen de rubies in de pijp gemikt en builder mario eer nog uit gehengeld. Ik heb nu 6 van de 9 marios uit deze pijp. 3 had ik er al en nu 3 nieuwe. Helaas geen chef, swimwear of sunshine.

Ik ben nu tier 55 geworden. Ik hoop op een goede ranked voor iedereen in Berlijn.

Op naar Berlijn!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cache
3e geworden en ook nog een laatste 10 pull waarin ik snes mario en hakama mario kreeg. Ook helaas geen chef mario of classic mario die bij mij nog ontbraken, maar op de valreep nog wel twee spotlights, dat is mooi meegenomen.

Eerste track van berlijn helaas geen top shelf. Grappig dat de afgelopen tour geen top shelf voor deze tour bevatte en in plaats daarvan krijgen andere drivers wel de nieuwe tracks toegevoegd? Laat de volgende tour maar komen? :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Gefeliciteerd iedereen met de winst en de mooie last minute twilight pulls. Zelf eerste gebleven en ook nog een laatste keer aan de pijp getrokken voor Pauline + de andere 3 overgebleven spotlights. Kostte me nog een pack maar uit pull 95 dan eindelijk de laatste coinbox driver *O* wel ff klaar met verzamelen. *edit onee, toch niet, zowaar mijn enige ontbrekende super in de tier shop, Yellow Birdo!

Deze week overal top shelf dekking en de nieuwe track ziet er leuk uit! Wel jammer dat er weer een kalimari en pinball track in zitten, beetje meer afwisseling kan echt geen kwaad als er zo veel andere tracks bestaan...

@Cache hopelijk heb je volgende week nog wel wat aan je nieuwe snes aanwinst in Berlijn

@Tootoo & @Vozze zie dat jullie al eerste in mijn friendlijst tier 60 hebben bereikt, erg knap _/-\o_ ben wel.benieuwd naar de ranking rewards, extra tickets?

Succes weer deze week!

[ Voor 6% gewijzigd door edzon op 13-01-2021 08:55 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Laatst online: 18:55
MetalSonic schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 06:16:
Eerste! Congrats voor wie ook eerste is:)

@Steeldunes graag gedaan, hoe ging je tour?
Ik wilde al typen 1e, maar schijnbaar afgelopen nacht schijnbaar nog net er vanaf gemikt :( De hele week vanaf het begin op 1 gestaan, tot het laatste moment dus. Op naar de volgende!

Rijd net het eerste rondje Berlin Byways 2, iemand ook al ontdekt dat je door de metro kan rijden en daar 2 item boxes extra hebt?

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Jaaaaa echt hoor, 2e geworden op 17 punten van de nummer 1 :(

Ben ik toch nog ingehaald, en hoe... |:(

Bah...

Nouja knop om en op naar deze tour oOo

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tootoo
Hier ook eerste gebleven, maar dat was geen verrassing :)

De nieuwe tour, tja... Ik mis een driver voor Berlijn, ik gok dat ik deze ranked cup laat schieten en voor de volgende ga :) Daar krijgen we immers ook weer driver tickets, die ik het liefste wil. Verder wel een mooie track!

@edzon, doe geen moeite hoor, tier 60 levert je net zo veel op als tier 51 ;)

@Sleehond dat is wel flink balen, dan kan je beter op 8k tweede worden.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Mis alles op baan 1. Gelukkig maken baan 2 en 3 wel wat goed. Zal wel weer een lastige week gaan worden voor velen hier verwacht ik.

[ Voor 12% gewijzigd door bennieeee op 13-01-2021 09:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Wat frusterend @Sleehond !

Zelf gelukkige eerste gebleven. Ik mis ook een driver voor Berlijn, maar in King Boo cup (wat vast de volgende ranked wordt) heb ik 'm wel: Mario (SNES) uit de vorige pijp komt meteen van pas.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Planeetje
Gelukkig heb ik alles wel top tier in Berlijn met chef shy guy, crawley kart, en 2 gliders. Wel alles op level 1.

Volgende ranked waarschijnlijk ook met King boo cup.

1 gratis pijp was goud. Ik heb de bratwurst kart gekregen. Ziet er erg leuk uit.

[ Voor 35% gewijzigd door Planeetje op 13-01-2021 15:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Dit is leuk: https://www.reddit.com/r/...h_with_an_extra_item_box/

Even de metro induiken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T5w765EbhMx8mU8jezpxWMwBd18=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FVJMiARYEuu9CFySHkYRllV4.jpg?f=fotoalbum_large

En we zijn begonnen in de nieuwe tour. Ik zal maar zeggen dat ik niks te klagen heb. Alles tier 3.

Een keer berlijn gedaan. Wel vermakelijk. Punten zal ik vooral moeten pakken via mijn coin drivers op track 2 & 3!!

@Steeldunes jammer dat je plek is afgepakt hopelijk deze week meer succes!!

@Tootoo hoe is je poule? Eerste indruk? Wellicht kan je op track 2 en 3 genoeg compenseren.

[ Voor 12% gewijzigd door MetalSonic op 13-01-2021 11:49 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:52
Tweede geworden, en dat viel zeker niet tegen. De rest van de too 10 in mijn poule had wel allemaal een tier 3 driver op alle tracks.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zSHttEhrSVhlrVkCu8eBDbgOC-Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4F0xtV2e72bpemPLOj3QfIGV.jpg?f=fotoalbum_large

Uit de eerste gratis pijp Builder Luigi getrokken, die gaat volgende week wel van pas komen denk ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bennieeee
Ik dacht dat Waluigi al aardig klaar was met 24.007. maar nu weet ik wel zeker dat ik klaar ben. 2 big banana en 1 coin Frenzy.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yk5g10Us_nfExwhrgp5ep2dwEuU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p5Noe3Jaksxor0SPvcEk5UbB.jpg?f=fotoalbum_large
Denk dat ik me maar ga wagen aan de special pijp dit keer.

[ Voor 37% gewijzigd door bennieeee op 13-01-2021 15:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic van wat ik nu kan zien:
- 2 spelers hebben alles tier 3 + dezelfde hoge levels op track 2 / 3. 1 iemand heeft PGP ook op 1400 base points staan. Deze behoren me volledig voorbij te steken.
- 1 speler heeft dezelfde issues als ik: geen volledige tier 3 items op track 1. Track 2 en 3 heeft ie aardige goede levels / points.

Met de laatste speler moet ik normaal gesproken vechten om plek 3, tenzij dat de eerste 2 er niet zo veel om geven. Ik had nog wel gekeken of ik toevallig geluk had met de pijp, maar geen Luigi er uit kunnen halen :) Maar eigenlijk trok ik ook voornamelijk aan de pijp om coins te verzamelen. Ik heb 3 HE tickets in de shop staan (van alles 1) en kan er bij elkaar 2 van de 3 uithalen :) Met 3x 10 pulls wel 3 HE items gehad (de spotlight kart + glider en de cloud glider), dus je hoort me ook niet helemaal klagen.

Folding@home

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vozze
Hier ook eerste gebleven en net @Tootoo twee pulls gedaan aan de eerste pijp. Voor mij alleen de spotlight glider helaas. Ik mis ook een tier 3 driver op de eerste track. Die ik wel ontzettend gaaf vind trouwens. Trip down memory lane. Heel tof gedaan.

Ik zeg niet bij voorbaat dat ik kansloos ben, dat ben je nooit. Dat bleek wel uit de vorige ranked. Ik heb het idee dat de ranked steeds beter gebalanceerd is. Ik heb tegenstanders die wel een tier 3 driver hebben, maar net weer niet de meeste lekkere loadout hebben op de overige tracks. Diegene die geen t3 driver hebben, hebben weer vergelijkbare loadouts op de overige tracks waarbij mijn grootste tegenstander twee uncapped tickets op Hakama heeft gebruikt.
En met twee level 6 coinbox drivers op twee banen doe je gewoon mee met nummer 1 wanneer je een gelukkige run hebt met een paar goede frenzies en coinboxes tussendoor.
@Tootoo : kijkende naar de scores die je nu al hebt neergezet, je loadout en je skills doe je gewoon mee om de prijzen hoor!

@edzon : Thanks. En de rewards zijn exact hetzelfde gebleven. Ik had er misschien ook wel wat meer van verwacht.

@bennieeee : Lekker run hoor! Die staat!

[ Voor 6% gewijzigd door Vozze op 13-01-2021 17:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:28:
@MetalSonic van wat ik nu kan zien:
- 2 spelers hebben alles tier 3 + dezelfde hoge levels op track 2 / 3. 1 iemand heeft PGP ook op 1400 base points staan. Deze behoren me volledig voorbij te steken.
- 1 speler heeft dezelfde issues als ik: geen volledige tier 3 items op track 1. Track 2 en 3 heeft ie aardige goede levels / points.

Met de laatste speler moet ik normaal gesproken vechten om plek 3, tenzij dat de eerste 2 er niet zo veel om geven. Ik had nog wel gekeken of ik toevallig geluk had met de pijp, maar geen Luigi er uit kunnen halen :) Maar eigenlijk trok ik ook voornamelijk aan de pijp om coins te verzamelen. Ik heb 3 HE tickets in de shop staan (van alles 1) en kan er bij elkaar 2 van de 3 uithalen :) Met 3x 10 pulls wel 3 HE items gehad (de spotlight kart + glider en de cloud glider), dus je hoort me ook niet helemaal klagen.
Klinkt voor mij alsof je nog een goede kans hebt. Sta je nu eerste?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze en @MetalSonic uiteraard ben je niet gelijk kansloos :) Maar dit zijn nu mijn nummer 2 en 3. De kans dat ik die allebei voorblijf, daar moet ik wel heel hard mijn best voor doen ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tN1NdvGGT6wfoYq7gz5DaSQWbKA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VdUIxnutYBjCKZxc9bq5Fzsk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sHaHy1vRSayQYEuNDjPmx5I59uE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/daLy5jMPva7M4OehHNH7ydfo.jpg?f=fotoalbum_large

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tootoo schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 20:06:
@Vozze en @MetalSonic uiteraard ben je niet gelijk kansloos :) Maar dit zijn nu mijn nummer 2 en 3. De kans dat ik die allebei voorblijf, daar moet ik wel heel hard mijn best voor doen ;)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik zal niet zeggen dat het makkelijk wordt. Je hebt sterke coin drivers en wellicht nog wat tickets?

Bij mij gaat het heerlijk!

Voorsprong en reserve “wapens”

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yqNG38nTiqe6YX99METJdZRjv5c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0wD1A8fQZfx9qZeO8TZlw5P1.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JmlyY6iwZ_cZt0kX3eW_3XNQM-s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zUvaGVW93V1JgqmaMU2Qaflt.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : Owwww, ik dacht dat je zei dat je een moeilijke ranked had :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/THngiUhpvB-IGXLmuG5zAT6CEIM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/owiq0KFgUGAJkAn6gwWJfDnG.jpg?f=fotoalbum_large

@MetalSonic : Dat ziet er goed uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Haha, hier ben ik alweer ingehaald hoor, nummer 3 is nummer 1 geworden en staat nu op 81.3k. Nog steeds minder dan bij jou @Vozze ;) Heb je nog meer zware jongens in je cup?

@MetalSonic lekkere voorsprong, hopelijk blijft dat zo! Mijn tickets wilde ik overigens inzetten bij de volgende ranked cup :)

Edit: maak van die 81.3k ook maar 83k van :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oLMtHDwmW5ZOSBC2__8yE-U3IJI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DYHtiTlN5gG1IB57vLMh1pUj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door Tootoo op 13-01-2021 21:50 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Oefff. Dat is wel serieus. Zoals ik nu kan zien is voor mij een tweede plaats haalbaar. Maar ik ga het wel proberen! Ondertussen met de 5 rubies die ik af en toe krijg wat single pulls aan het doen. Weinig succes nog. Mario Hakama ook nog eens 5 point cap tickets gegeven. Met een 40k op Waluigi zijn er wellicht nog mogelijkheden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stevige pouls voor @Vozze en @Tootoo succes.

Mijn voorsprong is gedaald van 8k tot 4k maar ik heb op track 1 nog ruimte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Netjes hoor, @Vozze! Maar je hebt wel 2 punten te veel gehaald op waluigi ;) Wat voor run was dat?

@MetalSonic in ieder geval nog een voorsprong! En nog eens genoeg ruimte voor verbetering :)

[ Voor 32% gewijzigd door Tootoo op 13-01-2021 22:30 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Zijn een stel monsters in tier 60.

Een tip voor degene die snel de bliksem challenge moeten doen:
Bij Air fortress R + auto item uit > als nummer 8 eerste item box (grote kans 2x mushroom + iets anders) > als nummer 8 tweede item box + lege slot + 2 mushrooms > bijna gegarandeerd bliksem in jouw lege slot.

[ Voor 3% gewijzigd door Xaio op 13-01-2021 22:41 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Leuke baan die Berlin Byways! Wel jammer dat je maar een x10 login bonus krijgt. Maar ik ben niet getreurd want gisteren een x10 pijp afgeschoten en wat een mooie pijp! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jqJL0Der1LivtLNN6s1gYF_W1ro=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qv04PrBrdvmMXTrxChx4cZid.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vozze
Altijd mooi wanneer Lakitu even langskomt om je iets omhoog te helpen :*) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LJ44Sb03QAYbQKt3alIh6HfoWbk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gH2NAzWBl3Ge6FPiG3EpdlbR.jpg?f=fotoalbum_large

@Tootoo : Mijn 40k run op Pinball was volgens mij een coinbox en een coin frenzy met daartussen een tweetal losse coinboxen, dacht ik. De score zou nog ietsjes hoger kunnen. Helemaal wanneer er nog een HE glider ticket in de shop komt. Dan kan Heart Balloons naar level 6. Volgens mij kun jij met de hudige loadout nog zo'n 4k op Berlijn pakken. Dan kom je al aardig in de buurt en dan zou je nog kunnen overwegen wat tickets in te zetten. Ik snap ook dat je ze voor volgende week bewaard. Nu ik ze grotendeels heb ingezet, hoop ik op een makkelijke ranked ;)

@pjot1 : Mooie pull. Mag ook wel weer na je mindere pogingen de vorige tour!

[ Voor 41% gewijzigd door Vozze op 14-01-2021 08:37 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sleehond
@pjot1 lekker hoor!

Hier ook een lekker 10 pijpje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-S5PVNogAV58_WzS9s05v3g85P0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y7LUqCZdMfBVnYTQAZhhgNzk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Vozze mooie run zeg! Hopelijk is het voorlopig genoeg.

@pjot1 lekker hoor!! Ik ben jaloers, lang geleden dat ik met 1x 10pull zoveel goeds had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
De meeste mensen al een indicatie wat de ranking gaat worden?
Hier 7k voor op de nummer 2 en 13k op de nummer 3. Lijkt heel prima voor alsnog in ieder geval! Zag in de verte alleen nog wat dingen waar van ik denk dat wordt oppassen nog.

[ Voor 20% gewijzigd door bennieeee op 14-01-2021 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Bij Berlijn eindig ik gemiddeld vierde...

Bij Pinball was het even wennen aan 150cc. Zo vaak de baan al op 50cc gedaan, dat 150cc opeens supersnel voelde!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Ik mis op Berlijn een tier 3 driver en een tier 3 glider.

Deze ronde gaat hem dus niet worden voor mij. Vrees een plek tussen 5 á 10....

Acties:
  • +3 Henk 'm!
bennieeee schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:12:
De meeste mensen al een indicatie wat de ranking gaat worden?
Hier 7k voor op de nummer 2 en 13k op de nummer 3. Lijkt heel prima voor alsnog in ieder geval! Zag in de verte alleen nog wat dingen waar van ik denk dat wordt oppassen nog.
Vanochtend zat ik op 72400 ofzo en de nummer twee zat vlak onder mij, die zit op 72150. Heb dus maar een driver ticket en driver uncap ticket gebruikt. Daarna meteen geklommen met een paar duizend op track 1 en net vier duizend erbij gepakt op track 2...

Nu sta ik op 1 met 81k
Nummer 2 heeft 72150 (heeft nog wel wat ruimte)

als er geen sleepers zijn dan zit ik goed voor deze week. Hoop mijn tickets te kunnen bewaren voor volgende week want dan spelen we weer voor de he driver uncap tickets en daarvan heb ik er echt een paar nodig zodat ik een coin driver over de 1k aan punten kan tillen. Dat maakt echt een wereld van verschil... Alles is tier 3 ook volgende week maar op berlijn zijn mijn items: 1-2-1 :X

Hoop één dezer dagen weer wat leuks te zien in de shop, bijvoorbeeld een HE glider van 10k... Zit met de drivers wel goed nu, nu veel gliders op level 3 of 3,5 en dan kan je daar sprongen maken. Zal niet snel vergeten dat ik vorige week bij de rainbow track met een 1-4-6 setje 24k scoorde _/-\o_ en dat was geen eens een coin driver.

[ Voor 13% gewijzigd door MetalSonic op 14-01-2021 12:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
@MetalSonic lekker bezig hoor!

Ik maak me ook wel zorgen als het King Boo cup wordt. Dan zal ik daar echt met de pijp bezig moeten en tickets in gaan zetten.
Heb 1 driver op level 5 en 2 kart op level 3. Verder is alles level 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bennieeee schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:31:
@MetalSonic lekker bezig hoor!

Ik maak me ook wel zorgen als het King Boo cup wordt. Dan zal ik daar echt met de pijp bezig moeten en tickets in gaan zetten.
Heb 1 driver op level 5 en 2 kart op level 3. Verder is alles level 1.
Dankjewel, ja lage levels bij de king boo cup voor berlijn maar dat zullen meer mensen hebben.

Is wel even wennen trouwens deze week dat we veel minder extra tickets krijgen. Geen gratis HE tickets in de tier shop en ook niet bij de rewards. Aan de andere kant maakt het natuurlijk weinig uit, want iedereen kreeg het dus "netto" was het geen verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Weet niet of het al vermeld is, maar op Berlin zit er een extra item box in de trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Froop1992 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:52:
Weet niet of het al vermeld is, maar op Berlin zit er een extra item box in de trein.
:+ Slechts een keer of vijf vermeld..... Zouden er bijna een "meme" van kunnen maken. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Fijne gold challenge: koop een item in de tier shop.
Maar er is niks interessants in de tier shop, dus dan kan ik of 1000 coins extra uitgeven aan een super ticket die ik in de gewone shop kan kopen, of de "challenge" niet halen. Wtf is dit.... 5 rubies en 100 coins voor bingo is geen 1000 coins waard lijkt mij.

Misschien volgende week wel wat interessants in de shop :?

[ Voor 9% gewijzigd door MrOleo op 14-01-2021 16:10 ]

erutangiS

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tootoo
@MrOleo ik had dezelfde gedachte. Ik heb ook geen 10k muntjes voor de Bruiser. Ik heb, onder officieel protest, maar 800 muntjes uitgegeven voor een normal kart ticket. Reden was dat ik de 5 rubies wilde hebben om zo veel mogelijk (kansloze) pogingen wil wagen om bratworst Luigi te kunnen halen. Als je daar niet voor wil gaan, kan je ook wachten tot de tiershop van volgende week om te zien of er dan wat beters bij zit (zoals je zelf al aangaf :P)

@Vozze mooie scores heb je gehaald hoor! Ik heb op Kalamari nu een NSC met coinbox en coin frenzy gehad en mijn score op Berlijn kunnen oprekken naar 17.3k. Nu sta ik op een paar 100 punten van de nummer 1. Die 18k is in theorie wel haalbaar op Berlijn, maar met een level 2 glider is je combo vasthouden best een uitdaging in combinatie met alle drivers die me kapot proberen te maken met lucky sevens. Ik word net als @Poeksel eerder vierde dan eerste ;) Hoe dan ook, ik sta nu in ieder geval ruim voor op nr 3. Ik zal eerst eens kijken wat er in zit met mijn huidige loadout om te bepalen of ik het waard vind om iets te upgraden. Ik wil bv graag de Wild black, Pink Gold Paper Glider en de Blooper Wingtip opwaarderen.

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MrOleo schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 16:09:
Fijne gold challenge: koop een item in de tier shop.
Maar er is niks interessants in de tier shop, dus dan kan ik of 1000 coins extra uitgeven aan een super ticket die ik in de gewone shop kan kopen, of de "challenge" niet halen. Wtf is dit.... 5 rubies en 100 coins voor bingo is geen 1000 coins waard lijkt mij.

Misschien volgende week wel wat interessants in de shop :?
Ik ben het met je eens dat dit geen relaxte challenge is. Heb maar een gouden driver ticket gekocht. Kostte mij 1k meer dan de daily shop prices maar zij maar zo. Ik hoop hiermee mijn dark clown kart nog level 6 te kunnen maken voor track 3. Moet nog 2 tickets hebben. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Ik zal eens de expected value van een pull uit de pijp uitrekenen en kijken of het 900 coins of meer waard is ;)

Hmm, beetje afhankelijk van hoe je rekent, maar ik kom op ± 965 coins uit, dus het is het waard. _O-
Ik wacht nog even op volgende week.

[ Voor 38% gewijzigd door MrOleo op 14-01-2021 21:23 ]

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Hoogst haalbare voor mij is 3e schat ik in. Nr 1 en 2 hebben bijna overal level 6 items. Ik hou mijn HE tickets maar op zak deze ranked en kijk wel even waar ik uit ga komen. Misschien laat ik mezelf wel weer naar de 6e plek afzakken.

Tegelijkertijd heb ik gisteren wel de laatste 2 shop gliders (lightning oilpaper en walu glider) op level 6 gezet. Nu heb ik geen enkele glider behalve de cloud glider in de shop, dus laat die HE tickets maar komen.

Ook heb ik maandag metal mario 1x gekocht. Nog 1 ticket en die is dan ook level 6 en daarmee al mijn HE drivers.

Voor de rest is het weer een weekje munten verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Planeetje hoeveel punten loop je achter? Heb je al voor zover mogelijk je coin frenzys (double if triple) gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Verdorie net een blue shell voor de finish!!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nWBB70mro3xUbyyWJjHzaT7IQFE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/81xAhqBPjo6IWbrtzTa2Tetg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bennieeee schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 07:29:
Verdorie net een blue shell voor de finish!![Afbeelding]
Met die items is 19 tot 20k haalbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel gouden driver tickets maar de super kart tickets komen nu niet in de shop. Hopelijk morgen weer een super kart ticket. De nummer twee komt steeds dichterbij.

Mijn voorsprong op nummer twee is nu gedaald tot ongeveer drie duizend. Op track 1 nog wat speling maar dan moet ik wel dubbel coin of beter halen. Track 3 vind ik lastig in te schatten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
MetalSonic schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 10:28:
[...]

Met die items is 19 tot 20k haalbaar!
Leek ook wel echt hele goeie run te worden.. eerste item coin Frenzy, item 2 coinbox frenzy. Toen een losse coinbox en geraakt door rood schild. Zakte toen al weg naar plek 3. Snel een itembox geopend waar een bom uitkwam die landde op nummer 1 en 2. Laatste item was weer losse coinbox maar helaas kwam toen het blauwe monster met de finish inzicht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:24:
@Planeetje hoeveel punten loop je achter? Heb je al voor zover mogelijk je coin frenzys (double if triple) gehaald?
Moeilijk te zeggen. Ik heb track 2 nog niet geracet. Mijn levels zijn van een veel lager kaliber. Maar ik ga wel aan de slag hoor. Ik wil 30k op walu pinball halen. Nummer 1 staat nu op 78k, en ik op 49k. Ik zou hakama naar 6 kunnen brengen als het echt moet. Heb ook nog wat HE kart tickets op de plank liggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bennieeee schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:05:
[...]

Leek ook wel echt hele goeie run te worden.. eerste item coin Frenzy, item 2 coinbox frenzy. Toen een losse coinbox en geraakt door rood schild. Zakte toen al weg naar plek 3. Snel een itembox geopend waar een bom uitkwam die landde op nummer 1 en 2. Laatste item was weer losse coinbox maar helaas kwam toen het blauwe monster met de finish inzicht..
Ahja het moet allemaal maar meezitten natuurlijk in zo'n perfecte run. Meerdere goede frenzy's liefst nog enemy bliksem / blauw schild tijdens je frenzy en dan moet je nog eens als eerste eindigen. Als je dit nu hebt gehaald is het niet de vraag of je het nog eens kan halen. Wel natuurlijk hoeveel uur je dat kost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Hier is lakitu ook eindelijk langs gekomen nadat het op waluigi eindelijk goed viel :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J8jZEHnlGz6bF0R9xpvgF0N1trI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7SQhxCW60To9loiRTpeNwvvS.jpg?f=fotoalbum_large

@MetalSonic ik denk dat je op waluigi nog aardig wat te winnen hebt :) Zeker als je je dark clown op level 6 hebt, zit je qua loadout vergelijkbaar met mij. Het komt daar net als bij de vorige tour neer op volhouden totdat die ene run langs komt. Maar dan is 37-38k ook te doen voor je :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:04:
Hier is lakitu ook eindelijk langs gekomen nadat het op waluigi eindelijk goed viel :)

[Afbeelding]

@MetalSonic ik denk dat je op waluigi nog aardig wat te winnen hebt :) Zeker als je je dark clown op level 6 hebt, zit je qua loadout vergelijkbaar met mij. Het komt daar net als bij de vorige tour neer op volhouden totdat die ene run langs komt. Maar dan is 37-38k ook te doen voor je :)
Nice job! :9

Op dit moment dark clown nog niet op 6, moet het nog doen met 5, heb wel de normal kart op 6. Weet niet wat van de 2 hoger is. Bij de super kart heb ik de betere ability en meer basepoints en bij de normal kart een hogere multiplier.....

Hopelijk kan je de eerste plek vasthouden, zie je nog ruimte voor verbetering voor je tegenstander op plek2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic altijd lastig inschatten, maar je kan het bekijken om te zien wat per actie meer oplevert? Gevoelsmatig wel de dark clown :) Ook die mini boost duurt langer en kan je zorgen dat je misschien iets minder makkelijk je combo verliest.

De nummer 2 kan zeker nog wel meer winnen. Hij heeft bv 15k bij Berlijn met 3-2-2 (alles tier 3), daar moet hij al meer uit kunnen halen. Bij Kalamari en Waluigi heeft ie goede scores neergezet en kan ie wel iets winnen, maar moeilijker om daar duizenden punten te winnen.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:41:
@MetalSonic altijd lastig inschatten, maar je kan het bekijken om te zien wat per actie meer oplevert? Gevoelsmatig wel de dark clown :) Ook die mini boost duurt langer en kan je zorgen dat je misschien iets minder makkelijk je combo verliest.

De nummer 2 kan zeker nog wel meer winnen. Hij heeft bv 15k bij Berlijn met 3-2-2 (alles tier 3), daar moet hij al meer uit kunnen halen. Bij Kalamari en Waluigi heeft ie goede scores neergezet en kan ie wel iets winnen, maar moeilijker om daar duizenden punten te winnen.
Ik doe vandaag meerdere runs met de normal kart, ik kijk wel hoe hoog ik kom. Ik ga er van uit dat ik tot woensdag nog wel de ruimte krijg om dark clown level 6 te maken.

Jij hebt je glider qua basepoints een stuk hoger, verder is het vergelijkbaar. Ik kan mij voorstellen dat als je 2 x coinbox frenzy haalt en nog wat losse coinboxen je 35k+ scoort. Mijn 33k score was trouwens ook al met goede frenzy's etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Succes @MetalSonic! Ik ben benieuwd wat meer kan opleveren :) Maar ik hoop voor je dat je genoeg tickets krijgt om je dark clown tot level 6 kan krijgen :)

In hoeverre had je breaks in je run overigens? Ik heb bv gister nog een tripple coin frenzy run gehad, maar daar zaten dan weer 4 breaks in de combo in. Gevolg dat ik nog steeds "maar" 36.5k haalde. Elke break heeft best een impact op je score daarmee. En dat vind ik zelf altijd lastig bij die track: je moet goed door de pinball komen, niet geraakt worden door de ballen, niet afgeschoten worden door de rest etc. Er zijn zoveel mogelijkheden om je combo kwijt te raken dat het me best wat pogingen. Mijn score van nu (38.1k) was met 2 coinbox frenzies + iets van loss coinboxen en 1 break halverwege.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:07:
Succes @MetalSonic! Ik ben benieuwd wat meer kan opleveren :) Maar ik hoop voor je dat je genoeg tickets krijgt om je dark clown tot level 6 kan krijgen :)

In hoeverre had je breaks in je run overigens? Ik heb bv gister nog een tripple coin frenzy run gehad, maar daar zaten dan weer 4 breaks in de combo in. Gevolg dat ik nog steeds "maar" 36.5k haalde. Elke break heeft best een impact op je score daarmee. En dat vind ik zelf altijd lastig bij die track: je moet goed door de pinball komen, niet geraakt worden door de ballen, niet afgeschoten worden door de rest etc. Er zijn zoveel mogelijkheden om je combo kwijt te raken dat het me best wat pogingen. Mijn score van nu (38.1k) was met 2 coinbox frenzies + iets van loss coinboxen en 1 break halverwege.
Dankjewel, ik ben optimistisch met betrekking tot de dark clown. Ik verwacht hem binnenkort wel te kunnen upgraden.

Ik heb wellicht vier tot zes breaks gehad, weet het niet meer precies. Ik vind het een pittige track. Ik combo door tot ongeveer bij de eerste item blocks daar vind ik het lastig om de combo vast te houden in verband met de bal en de stuiter dingen. Vervolgens verlies ik mijn combo iets na de bocht naar rechts waar je een stuk recht door gaat vlak voor de bocht naar links...

Uiteraard als je op dit soort momenten een frenzy hebt of een losse coinbox dan is het goed te doen. De paar bochten voor het laatste item block en van daar tot de finish kan ik gelukkig makkelijk door combo'n.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:12:
[...]

Dankjewel, ik ben optimistisch met betrekking tot de dark clown. Ik verwacht hem binnenkort wel te kunnen upgraden.

Ik heb wellicht vier tot zes breaks gehad, weet het niet meer precies. Ik vind het een pittige track. Ik combo door tot ongeveer bij de eerste item blocks daar vind ik het lastig om de combo vast te houden in verband met de bal en de stuiter dingen. Vervolgens verlies ik mijn combo iets na de bocht naar rechts waar je een stuk recht door gaat vlak voor de bocht naar links...

Uiteraard als je op dit soort momenten een frenzy hebt of een losse coinbox dan is het goed te doen. De paar bochten voor het laatste item block en van daar tot de finish kan ik gelukkig makkelijk door combo'n.
Je noemt de punten op die ik (maar ik denk de meesten) lastig vinden en dat maakt het inderdaad geen makkelijke track :) Je zou eens kunnen kijken naar de run van Carlos (niet naar zijn punten, met zijn level 6 HE kart en coin glider scoort ie sowieso meer)? Met name in zijn tweede ronde, aangezien hij in de eerste ronde twee frenzies haalde. Ik volg zelf dezelfde lijnen, met een kleine toevoeging dat ik na het eerste item block voordat de bocht naar rechts ga nog een mini turbo naar links doe, zodat ik goed uitkom voor de muntjes. En dat lange rechte stuk is een beetje geluk hebben dat je mini turbo lukt.

Maar ik heb er alle vertrouwen in dat je er dan meer punten uit kan halen :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Weet iemand waar ik nog 1800 punten vandaan moet halen? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ig1sv0MBRJ1-iAV0mGQM-CPWCc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9nvP8I3pIxk21NWiYOSnb0ht.jpg?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 48 ... 161 Laatste